Halfkakkende schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:47:
Ik had een vraagje over deze speler.
Ik heb een opbouw van mijn mp3's als volgt: Arties - Album\Track# - Titel.mp3
Als ik nu mijn muziek op een Zen zet (WMP of Creative software), is het dan mogelijk om door een lijst te bladeren met als opbouw Artiest - Album en vervolgens, als ik deze selecteer, een lijst krijg met Track# - Titel (of de titels op volgorde van tracknummer en niet alphabetisch)? Of is het dezelfde opbouw als in bijvoorbeeld mediaplayer (artist-> artiestnaam -> albums -> nummers)?
Ik zie vaak bij mensen met een Ipod dat dit niet mogelijk lijkt te zijn en ik vroeg me af of deze speler dat wel kon.
Als deze speler dat niet kan, welke microdrive speler danwel harddrive speler in dezelfde prijsklasse dan wel? Iemand een idee?
Edit:
Ohja, ik heb nog een ietwat aparte vraag, maar heeft deze speler ook zo'n leuke quiz functie zoals de Ipod heeft?
Ik vind dat echt lachen en ik denk dat het me regelmatig zou kunnen vermaken

Euhm ik weet niet precies wat je bedoeld. Maar ik doe het zo: in de geavanceerde opties van een mp3 bestand stel ik artiest en album in.
Dan zie ik op mijn spelertje: Artiest-> Album-> en dan alle track's alfabetisch (?) genummerd. Ik denk dat die ordening van de tracks hetzelfde is als die in windows exlorer, dus als je in explorer de liedjes alfabetisch schikt, dan zullen ze ook alfabetisch op de zen staan.
LET WEL: windows ordent genummerde tracks op een vreemde manier alfabetisch.
Stel je hebt 11 mp3's met de naam: Track i (met i=1 tot 11). Dan orden je alfabetisch maar dan zie je het volgende: Track 1, Track 10, Track 11, Track 2, Track 3,....
Dus die 10 en 11 worden gerangschikt op hun begincijfer! Dat vind ik raar, maar ja, geef de nummezrs gewoon een naam en tis opgelost. Ik ga straks mss wat foto's posten om het duidelijker te maken.
En er zit spijtiggenoeg geen quizfunctie op de zen micro. Niets van spelletjes, wel een organiser en microfoon en adressenbestand. Trouwens ik moet zeggen dat de kwalieit van de opgenomen bestanden met de microfoon echt heel goed zijn, echt even goed of een digitaal dictafoontje of beter. Ik gebruik die functie nog al vaak, dus das belangrijk voor mij
-edit-
Ah nu snap ik wat je bedoeld met de ordening. Ik ga het zelf eens proberen, maar ik denk als je ze ordent via explorer volgens het tracknummer (dus uw mp3's noemen dan niet Track i), ej dan kopieerd naar de zen, dat het dan moet lukken, ik ga het direct eens proberen
[
Voor 7% gewijzigd door
MMach op 04-02-2005 00:03
]