Toon posts:

Creative: Zen micro

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik begin na drie maanden last te krijgen de aansluiting van mijn koptelefoon. Als ik er tegenaan stoot, valt het geluid weg. Ik heb eerder gelezen dat Creative niet moeilijk doet met de vervanging, maar ik vraag me nu af of het vervangende apparaat nu geen last heeft van dezelfde problemen?

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:20:
Ook ik begin na drie maanden last te krijgen de aansluiting van mijn koptelefoon. Als ik er tegenaan stoot, valt het geluid weg. Ik heb eerder gelezen dat Creative niet moeilijk doet met de vervanging, maar ik vraag me nu af of het vervangende apparaat nu geen last heeft van dezelfde problemen?

Mark
Ja, zijn de huidige versies wel verlost van dat probleem? Dus de februari en maart versie? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-07 12:17
Jongens, wie weet ga ik mijn iriver h120 wel vervangen voor een zen micro omdat de iriver me wat groot is en heel veel tijd nodig heeft om op te starten.

Nu is het me alleen opgevallen dat flashgeugens ook maar blijven groeien en haast geen drol kosten,(1 gb mp3 speler voor minder dan 100,- bij de kruitvat laatst) ik zie het daarom wel gebeuren dat over 3 jaar 10 gb kaartjes voor een prikkie over de toonbank zullen gaan. en op dat moment zitten wij met onze hd van 6 gb, betergezecht dan zou het wel eens in je op kunnen komen om een flash geheugen in je micro te bouwen, nu ben ik benieuwd, weet iemand of dit mogelijk is zonder hardcore te gaan tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:51

steveman

Comfortabel ten onder

ergens in dit topic is een link naar hoe je een zen uitelkaar moet halen... als je dat gezien hebt denk je misschien wel 3 jaar na over het vervangen van de hd voor een flashcard :)

Het is trouwens wel helemaal waar dat die geheugendingen heel snel heel goedkoop worden... maarja ik wilde gewoon TOEN een mp3 speler van 5 gb :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
hmm, maar het open maken lijkt me nog wel te doen eigenlijk, maar het is meer de aansluiting, is deze competeble met een flashcard?

En niet onbelangrijk, zou dit apperaatje wel al die extra gb's aankunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een flashkaart wil natuurlijk nooit in een hdd-based speler.. 8)7 De techniek is heel anders! De speler weet precies hoe die met de hdd om moet gaan en een flashkaart is heel anders! BTW: Als je denkt dat je later een flash kaart ipv een hdd wil koop dan nu een flashplayer van 1 gb.. De kans is veel groter dat je daar een grotere flashkaart in kunt stoppen!

EDIT: BTW, tegen die tijd dat de flashkaarten de grote halen van de huidige micro hdd's dan zijn de micro hdd's veel groter! Dus kun je dan beter een grotere hdd erin zetten!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:02:
Een flashkaart wil natuurlijk nooit in een hdd-based speler.. 8)7 De techniek is heel anders! De speler weet precies hoe die met de hdd om moet gaan en een flashkaart is heel anders! BTW: Als je denkt dat je later een flash kaart ipv een hdd wil koop dan nu een flashplayer van 1 gb.. De kans is veel groter dat je daar een grotere flashkaart in kunt stoppen!

EDIT: BTW, tegen die tijd dat de flashkaarten de grote halen van de huidige micro hdd's dan zijn de micro hdd's veel groter! Dus kun je dan beter een grotere hdd erin zetten!
Was het niet juist zo dat je in een muvo2 een flashcard kon douwen en de ingebouwde 4gb microdrive in je cam doen doen....?

zoals dit: 4 gb microdrive voor ca 325 euro

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de zen micro alweer een tijdje en hij bevalt wel goed.

Wat ik alleen raar vind is dat als je hem in de lader stopt dat hij dan automatisch aangaat 8)7
Is dit bij iedereen zo of kan je dat uitzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:48:
Ik heb de zen micro alweer een tijdje en hij bevalt wel goed.

Wat ik alleen raar vind is dat als je hem in de lader stopt dat hij dan automatisch aangaat 8)7
Is dit bij iedereen zo of kan je dat uitzetten ?
Dat heb ik ook!

Maar ook niet altijd... kan er niet echt chocola aan vastknopen. Ik heb wel dat wanneer ik de powerdinges inplug als ie uit aan het gaan is dat ie dan vastloopt... moet ik nog geduld hebben ook zeker! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 15:22
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:02:

Neenee, dat gaat wel :). Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar een tijdje geleden was het in om Muvo2's te kopen en de HD's er uit te halen om die dan te verkopen. Daardoor waren er op ebay een heleboel muvo2's zonder HD's te koop. en toen hebben een paar kerels er gekocht om te kijken of ie ook werkte op 265 Mb Compact flashkaarten, en dat ging :). Het lukte wel niet met alle merken van flachkaarten. het is dus zeker mogelijk. Overgens als je goed nadenkt, kan het niet dat de compact flashen en de microdrives anders aangestuurd worden. Hoe zou een fototoestel het onderscheid kunnen maken (tenzij dat fototoestel het verschil tussen beiden kent en verschillende routines heeft)? Neen, ik denk dat de aansturing van de kaarten en de microdrives hetzelfde is, alleen zal er intern wel een andere controller zitten. Nu waarom is het nu nog niet aan te raden om de hd van de Micro te vervangen? De kostprijs uiteraard. De Micro uiteenhalen is een eitje, alleen wat ga je er in steken,microdrives van een aanzienlijke grootte zijn zeer duur, en compactflashkaarten van een deftige grootte bestaan er ook nog niet echt. Dus voorlopig zou ik het toch houden op de 5 of 6 Gb Hard disk :).

Even off topic: Aan diegene die daar een iriver h120 had: start dat ding echt zo traag op? Hoeveel seconden ongeveer? De Zen Micro start zonder overdrijven DIRECT op :). Ik vond het wel een mooi dingetje die iriver, maar die opstarttijd..., en dat afsluiten gaat dat ook traag (net zoals bij de micro)?
Oh, ja ik heb ergens gelezen dat er HD-based MP3spelers zijn die soms 1minuut pauze hebben tussen 2 nummers (dus allesbehalve gapless :)), is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
bij www.informatique.nl nu voor 199 euro!!! :)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

MMach schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:13:
[...]

Neenee, dat gaat wel :). Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar een tijdje geleden was het in om Muvo2's te kopen en de HD's er uit te halen om die dan te verkopen. Daardoor waren er op ebay een heleboel muvo2's zonder HD's te koop. en toen hebben een paar kerels er gekocht om te kijken of ie ook werkte op 265 Mb Compact flashkaarten, en dat ging :). Het lukte wel niet met alle merken van flachkaarten. het is dus zeker mogelijk. Overgens als je goed nadenkt, kan het niet dat de compact flashen en de microdrives anders aangestuurd worden. Hoe zou een fototoestel het onderscheid kunnen maken (tenzij dat fototoestel het verschil tussen beiden kent en verschillende routines heeft)? Neen, ik denk dat de aansturing van de kaarten en de microdrives hetzelfde is, alleen zal er intern wel een andere controller zitten. Nu waarom is het nu nog niet aan te raden om de hd van de Micro te vervangen? De kostprijs uiteraard. De Micro uiteenhalen is een eitje, alleen wat ga je er in steken,microdrives van een aanzienlijke grootte zijn zeer duur, en compactflashkaarten van een deftige grootte bestaan er ook nog niet echt. Dus voorlopig zou ik het toch houden op de 5 of 6 Gb Hard disk :).
dat noemen ze spuit 11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
MMach schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:13:
[...]

Even off topic: Aan diegene die daar een iriver h120 had: start dat ding echt zo traag op? Hoeveel seconden ongeveer? De Zen Micro start zonder overdrijven DIRECT op :). Ik vond het wel een mooi dingetje die iriver, maar die opstarttijd..., en dat afsluiten gaat dat ook traag (net zoals bij de micro)?
Oh, ja ik heb ergens gelezen dat er HD-based MP3spelers zijn die soms 1minuut pauze hebben tussen 2 nummers (dus allesbehalve gapless :)), is dit waar?
Top dank je wel, op zo'n andwoord zat ik te wachten.:)

Ik ben zelf in het bezit van een iriver h120 en die van mij deed er haast 15 seconden over om op te starten, afsaluiten iets van 5 seconden ofzo.

Verder is de hele setup van de speler een stuk ondoordachter en vergeleken met de micro niet helemaal af.

Verder is de qualiteid wel dik in orde, al is mijn speler nu op weg naar amerika voor garantie, dus met een beetje geluk heb ik binnenkort weer een splinter nieuwe en die wil ik dan misschien wel verkopen. Dus als je interesse hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem eindelijk, ik heb hem maar bij de dixons gehaald voor 219 :) en het was een limited edition dus een extra batterij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
spuit 11, ik ben niet mee... is dat een hollands grapje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

MMach schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 01:41:
[...]

spuit 11, ik ben niet mee... is dat een hollands grapje misschien?
Ik heb het marge simpsons zelfs horen zeggen "spray eleven" geen .nl grapje hoor!

Dit roept men wanneer iemand iets zegt wanneer iets al gezegd is... B)

/roseanne-modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
*trommelgeroffel*

Ik heb zojuist mijn remote control binnengekregen van de Computer Idee! actie,

Hij is wit

Hij is klein

Hij is kicke!!

Maarja geen camera hier dus nog geen foto's helaas :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Deslaw schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:49:
*trommelgeroffel*

Ik heb zojuist mijn remote control binnengekregen van de Computer Idee! actie,

Hij is wit

Hij is klein

Hij is kicke!!

Maarja geen camera hier dus nog geen foto's helaas :*)
Hoe bevalt ie? hoe groot is ie ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
idd post je ervaringen eens, kun je ook met je remote in je instellingen komen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 10:43
Ik heb hem hem ook en hij is gewoon klein _/-\o_ Hij is is wit met mooie grijze toetsen. Plaatjes komen ASAP. Hij is ongeveer 1/4 van de mico :o

foto's: foto 1, foto 2, foto 3 en foto 4

[ Voor 69% gewijzigd door PathFindeR_NL op 18-03-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Cool!

Zo te zien kun je dus volume start/pauze en nummer skippen/doorspoelen

Viel ie al ergens te bestellen eigenlijk? Voor mij geen acties :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:35:

Viel ie al ergens te bestellen eigenlijk? Voor mij geen acties :/
Volgens mij alleen bij creative zelf (http://nl.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=889) Maar daar is hij nu uit voorraad :'( meestal kwamen ze binnen een week weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:03
Ik heb m ook binnen! alleen is mijn zen micro nu weg voor reparatie ;( dus kan er niet zoveel mee, maar het ziet er wel mooi uit, en voelt goed aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Damn, die remote ziet er mooi uit...
Trouwens dit topic is bijna vol, en ik hoop dat de moderators niet vergeten zijn dat het 2de Zen microtopic tijdelijk gblokt was tot wanneer dit topic vol was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft die remote nou ook tiptoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben serieus aant twijfelen tussen dit pareltje en een archos gmini 400, het stomme is dat hij slechts 5 gb heeft, de gmini heeft dan wel 20 gb en video en fotos, maar de vraag is of ik die opties wel zou gebruiken en heeft geen vervangbare batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Geen tiptoetsen, gewoon knoppen, maar wel mooie "lichte" knoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met verlichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
nopes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Ojaje kan me de remote de Zen Aan/uit zetten door de play knop langer dan 2 sec. ingedrukt te houde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

* XiN-eViL heeft ook een Zen Micro besteld
Hij is alleen helaas nog niet binnen aangezien geld overmaken van postbank naar andere bank vrij lang duurt.
Ik verwacht hem dinsdag. Heb de zwarte :*)
Betaalde er btw 189 incl btw ex verzendkosten voor ;)
En ik hoop echt dat ik hem dinsdag heb.
En hoe zit het trouwens met die firmware 2, op de europese creative site staat nergens meer dat het een beta is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu ook zo'n Micro voor mezelf kopen alleen ik wil wel zo'n Houdertje en een adapter.. :)

Kun je die ook los kopen, heb ze nog nergens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:47:
Ik wil nu ook zo'n Micro voor mezelf kopen alleen ik wil wel zo'n Houdertje en een adapter.. :)

Kun je die ook los kopen, heb ze nog nergens gezien?
Adapter zit bij die van mij wel bij volgens de site
Spam:
www.mister-q.nl

Maar een houder idd niet, heb ze ook nergens gezien, maar er zijn mensen die ze zelf maken met tinnen bakjes, alhoewel ik dat een beetje raar vind :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
XiN-eViL schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:36:
...
En ik hoop echt dat ik hem dinsdag heb.
En hoe zit het trouwens met die firmware 2, op de europese creative site staat nergens meer dat het een beta is :?
Bij mijn weten is dat toch nooit een beta geweest?, er is trouwens al een nieuwere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MMach schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:23:
[...]

Bij mijn weten is dat toch nooit een beta geweest?, er is trouwens al een nieuwere firmware.
Op de Amerikaanse site (de nieuwere 2.11.02 versie) staat:
IMPORTANT: This is a beta (unfinished) version of this update. Before installing beta firmware, you should understand that a beta release does not have the stability of released Creative firmware. You could experience problems while using it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Das raar... ik dacht da ze alleen maar officiele afgewerkte versies uitbrachten op de creative sites. My mistake. Ze werken alleszins zoals het hoort

-edit-
de laatste firmware update is 1.02.05

[ Voor 15% gewijzigd door MMach op 19-03-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MMach schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:08:
Das raar... ik dacht da ze alleen maar officiele afgewerkte versies uitbrachten op de creative sites. My mistake. Ze werken alleszins zoals het hoort

-edit-
de laatste firmware update is 1.02.05
Maar er is ook een 2.0 firmware op de europese site en een 2.11 firmware op de amerikaanse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

XiN-eViL schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:57:
[...]

Adapter zit bij die van mij wel bij volgens de site
Spam:
www.mister-q.nl

Maar een houder idd niet, heb ze ook nergens gezien, maar er zijn mensen die ze zelf maken met tinnen bakjes, alhoewel ik dat een beetje raar vind :P .
Sorry dat ik mezelf quote, maar kwam er achter dat ik blijkbaar wel een houder heb.
Van de site van mister-q.nl:
Gebruiksklaar
De Zen Micro wordt geleverd met een riemclip die tevens als houder dienst doet, een oortelefoon met dynamische basrespons, een beschermend draaghoesje, een USB 2.0-kabel en een stroomadapter.
Het schuin-dik-gedrukte dus.

edit:

Hmmm dit had ik ook bij het bovenstaande kunnen editten

[ Voor 5% gewijzigd door XiN-eViL op 20-03-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:45:
[...]

Volgens mij alleen bij creative zelf (http://nl.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=889) Maar daar is hij nu uit voorraad :'( meestal kwamen ze binnen een week weer.
ah gaaf, houd ik die even in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Wat ik me toch nog afvroeg, als je die nieuwe firmware gebruikt wordt hij in explorer herkent als mp3-speler.
Maar wat moet ik me daar bij voorstellen? Ziet hij hem dan echt als schijf of als mp3-speler en moet ik alsnog op de speler zelf instellen dat ik een gedeelte als usb hdd wil gebruiken?
Niet dat het zo veel uitmaakt, maar toch ff checken eh :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Ik zou toch altijd de europese firmware pakken hoor, er zal wel een reden zijn waarom ze dat onderscheid maken.
*MMach wil een remote*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MMach schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:14:
Ik zou toch altijd de europese firmware pakken hoor, er zal wel een reden zijn waarom ze dat onderscheid maken.
*MMach wil een remote*
Ik neem ook wel de Europese denk ik hoor, vooral omdat dat GEEN beta is, en je er dus support bij krijgt enzo lijkt me.
en * XiN-eViL wil ook een remote, maar eerst mn Zen zelf, en ik wacht ff want ze zullen nog wel goedkoper worden als ze naar de gewone winkels gaan enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
XiN-eViL schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:05:
Wat ik me toch nog afvroeg, als je die nieuwe firmware gebruikt wordt hij in explorer herkent als mp3-speler.
Maar wat moet ik me daar bij voorstellen? Ziet hij hem dan echt als schijf of als mp3-speler en moet ik alsnog op de speler zelf instellen dat ik een gedeelte als usb hdd wil gebruiken?
Niet dat het zo veel uitmaakt, maar toch ff checken eh :P .
Wel er zijn 2 modi waarin de speler functioneert:

de USB-stick (verwisselbare schijf) modus: Daarmee wordt de speler herkend als verwisselbare schijf, je kan er dus vanalles op zetten, ook liedjes (maar die kan je niet beluisteren), groottes van 128MB tot 4GB (laatste nieuwe firmware). Van zodra je speler in de verwisselbare schijfmodus staat, kan je er niets anders mee doen. Stel dat je liedjes hebt op de zen toen hij in verwisselbare modus stond, dan zijn die niet meer bereikbaar als je terugswitcht naar de gewone modus. Ze staan er wel nog op, maar in een 'afgezonderd dee'l van de harde schijf van de zen.

De gewone modus: Sluit je de speler dan aan op de computer, dan zie je hem in 'deze computer' staan als MP3-speler (wel een lelijk icoontje met die nieuwe firmware), open je dat, dat zit je direct op de harde schijf van de zen. Je sleept je liedjes er dus gewoon in. Je kan mappen enzo ook aanmaken.

Ik hoop dat het duidelijk is :) . Wieehee, we zitten bijna aan de 1000 posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
XiN-eViL schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:16:
[...]

Ik neem ook wel de Europese denk ik hoor, vooral omdat dat GEEN beta is, en je er dus support bij krijgt enzo lijkt me.
en * XiN-eViL wil ook een remote, maar eerst mn Zen zelf, en ik wacht ff want ze zullen nog wel goedkoper worden als ze naar de gewone winkels gaan enzo.
Bedoel je dat die remotes naar de gewone winkels zullen gaan? Ik hoop het, maar ik vrees er voor, ik weet bijvoorbeeld weinig winkels waar je accesoires voor de ipod kan kopen... Hoeveel kost die remote nu? Iets van een 39 euro of zo (of was het 29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMach schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:23:
Bedoel je dat die remotes naar de gewone winkels zullen gaan? Ik hoop het, maar ik vrees er voor, ik weet bijvoorbeeld weinig winkels waar je accesoires voor de ipod kan kopen... Hoeveel kost die remote nu? Iets van een 39 euro of zo (of was het 29)
Neem aan dat je de remote van de zen bedoeld die is 19.99 precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MMach schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:21:
[...]

de USB-stick (verwisselbare schijf) modus: Daarmee wordt de speler herkend als verwisselbare schijf, je kan er dus vanalles op zetten, ook liedjes (maar die kan je niet beluisteren), groottes van 128MB tot 4GB (laatste nieuwe firmware). Van zodra je speler in de verwisselbare schijfmodus staat, kan je er niets anders mee doen. Stel dat je liedjes hebt op de zen toen hij in verwisselbare modus stond, dan zijn die niet meer bereikbaar als je terugswitcht naar de gewone modus. Ze staan er wel nog op, maar in een 'afgezonderd dee'l van de harde schijf van de zen.

De gewone modus: Sluit je de speler dan aan op de computer, dan zie je hem in 'deze computer' staan als MP3-speler (wel een lelijk icoontje met die nieuwe firmware), open je dat, dat zit je direct op de harde schijf van de zen. Je sleept je liedjes er dus gewoon in. Je kan mappen enzo ook aanmaken.

Kijk, dat laatste bedoel ik dus ;) dat is op zich wel handig, hoewel het alleen op XP werkt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomer
klinkt makkelijk ja, maar waarom zou je dan nog voor die beperkte(tot 4 gig) modus kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Zomer schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:59:
klinkt makkelijk ja, maar waarom zou je dan nog voor die beperkte(tot 4 gig) modus kiezen?
Omdat, zoals ik (en andere) al zei dit alleen op windows XP werkt ;)

offtopic:
Help het topic naar deel II :P

[ Voor 11% gewijzigd door XiN-eViL op 20-03-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Laatst online: 09:11
[...]
Maar als je MP3's in verschillende mappen zet, worden ze dus niet herkend op je Zen Micro, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

mathijsv schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:48:
[...]

Maar als je MP3's in verschillende mappen zet, worden ze dus niet herkend op je Zen Micro, toch?
ay sir :P

Edit:
hij herkent de mappen wel (als in hij kan de liedjes afspelen), maar hij speelt niet per map af.

[ Voor 21% gewijzigd door XiN-eViL op 20-03-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
XiN-eViL schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:26:
[...]

ay sir :P

Edit:
hij herkent de mappen wel (als in hij kan de liedjes afspelen), maar hij speelt niet per map af.
Je bedoelt dus dat je niet op je Micro door mappen met daarin liedjes kan browsen, maar dat alle liedjes die je in verschillende mappen hebt staan samen in één map worden weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
mathijsv schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:12:
[...]

Je bedoelt dus dat je niet op je Micro door mappen met daarin liedjes kan browsen, maar dat alle liedjes die je in verschillende mappen hebt staan samen in één map worden weergegeven?
Dit moet al de 10de keer zijn dat we dit behandeld hebben, dat over die mappen :|
Je hebt het juist. Je kan zoveel mappen maken of je wilt op de micro, hij herkent ze niet, maar de data (liedjes) zijn wel bereikbaar. De micro maakt ENKEL onderscheid op de ID3-tags (dus artiest/Genre/Album, die dingen). Goed taggen is de boodschap.Je kan het in mappen zetten om het overzicht te bewaren in windows explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
MMach schreef op maandag 07 februari 2005 @ 00:53:
Owkeej (merde ben ik hier nu den enigen die antwoordt op vragen??)

De manieren om muziek op de creative Zen te zetten:(dit alles onder voorbehoud van de nieuwste firmware)

1) De snelste simpelste en beste manier:
Gewoon drag en droppen, gelijk wat (of het nu mappen met mp3's of mp3's alleen zijn, het maakt niet uit), naar de map 'Music' op uw Zenneke. Uw mapindeling enzo gaat verloren(= speler houdt er geen rekening mee) omdat de speler let op de tags (de artiest en het album, en de titel). Je moet dus je nummers goed taggen. Ik wil bevoorbeeld de rustige nummers gegroepeerd zien staan: dat kan op 2 manieren a) je maakt een afspeellijst, simpel en efficient, b) je groepeert de nummers door ze de zelfde artiest en albumtag te geven (in Windows explorer uiteraard) je selecteert al die nummers->rechtermuisklik->eigenschappen (geavanceerd)->Artiest:"Rustig"-> album "Rustige liedjes". Op deze manier doe ik het altijd, ik vind dat simpeler.
De map music(dus rechtstreeks op de zen):

[afbeelding]

2) De snelle ietwat speciale methode: via WMP10
Gaat eenvoudig, je selecteerd de liedjes of afspeellijsten enzo, en met één klik poeft hij alles op de zen.
Via MP10:
Links de muziek op mijn computer, rechts de muziek op mijn zen micro
[afbeelding]

3) De creative manier: het traagste (wel mooiste interface)
Je opent Zen micro media explorer en kiest de taak die je wil uitvoeren (afspeellijst maken, muziek overbrengen, syncen met outlook, whatever). Dan na enkele klikken wordt het hele boeltje op uw speler gezet, met een tragere overdrachtssnelheid dan normaal.

[afbeelding]

Enkele opmerkingen:
De speler houdt géén rekening met de mapstructuur waarin je mp3's staan. Het is echter wel aan te raden om mappen aan te maken om het overzicht te bewaren als je de speler aansluit op je computer en je bv alle liedjes van een bepaalde artiest wil wissen.

Als je een map overbrengt van jouw computer naar de zen, dan houdt hij de dezelfde volgorde, bij eenzelde artiest, aan zoals die in de map stond: stonden de liedjes vaneen artiest alfabetisch in de map voor je ze overbracht, dan zullen ze ook alfabetisch geordend staan op de zen. Stonden ze geordend op tracknummer, dan zullen ze ook geordend staan op tracknummer op de zen. Zoals enkele posten hierboven staat.

Het is belangrijk om de nummers heel goed te taggen. De eerste keer dat ik er liedjes opzette hield ik daar geen rekening mee: resultaat: op 100 liedjes 80 verschillende artiesten :-). Rammstein en rammstein zijn dus niet dezelfde artiest!

Zorg dat de velden artiest en album ingevuld zijn bij elk liedje. Stel nl dat je ergens geen album invuld, dan is de naam van dat album" ", er zal dus niets staan wat de albumnaam betreft.

Mijn,Photoshop doet een beetje raar, straks even kijken of ik hier nog een paar screenshots tussenkrijg
Jah een qoute van mezelf, maar alles staat er in wat je moet weten, en ik heb geen zin om het opnieuw te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
Heel erg bedankt! Die informatie heb ik denk ik gemist, omdat ik toen op wintersport was :z

Denk je dat er op korte of lange termijn nog een firmware-update komt die het mogelijk maakt om ook écht door mappen te browsen op je Zen Micro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Ik heb er alleszins niets van gelezen. Ik denk ook niet dat dat nodig is, het werkt namelijk goed nu. Ik weet niet hoe het zit met de andere jukeboxen enzo van creative, ondersteunen die allemaal mappen? Ik had tot voor kort een creative rhomba, die ondersteunde dat wel, maar hoe zit het dus met de andere creative spelers? Als die allemaal mappen ondersteunen dan is de kans groot dat dat er ook komt voor de zen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
MMach schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:46:
Ik heb er alleszins niets van gelezen. Ik denk ook niet dat dat nodig is, het werkt namelijk goed nu. Ik weet niet hoe het zit met de andere jukeboxen enzo van creative, ondersteunen die allemaal mappen? Ik had tot voor kort een creative rhomba, die ondersteunde dat wel, maar hoe zit het dus met de andere creative spelers? Als die allemaal mappen ondersteunen dan is de kans groot dat dat er ook komt voor de zen.
Het is bij alle flashgeheugen-mp3spelers die ik ken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 10:43
Ik denk dat de micro nooit mappen zal 'ondersteunen' omdat dat misschien een conflict kan veroorzaken met het hardeschijf gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

PathFindeR_NL schreef op maandag 21 maart 2005 @ 07:31:
Ik denk dat de micro nooit mappen zal 'ondersteunen' omdat dat misschien een conflict kan veroorzaken met het hardeschijf gedeelte.
Maar je hebt toch een map 'music' waar je muziek in gaat dacht ik me te herinneren? Dan zouden ze daar toch submappen in kunnen maken. Ik weet het niet zeker hoor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
mathijsv schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:55:
[...]

Het is bij alle flashgeheugen-mp3spelers die ik ken...
Alle creative jukeboxen ondersteunen mappen naar mijn weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
XiN-eViL schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:49:
[...]

Maar je hebt toch een map 'music' waar je muziek in gaat dacht ik me te herinneren? Dan zouden ze daar toch submappen in kunnen maken. Ik weet het niet zeker hoor ;) .
Ja je had zo'n map music bij de voorlaatste firmwareversie (2.00.12), maar die is verdwenen bij de laatste firmwareupdate. Nu ja het is ook daadwerkleijk mogelijk om mappen op de HDD te zetten, feit is gewoon dat ie ze niet herkend. Verder vraag ik mij af of het de dingen zoveel eenvoudiger zou maken? Ik denk van niet, eens je je mp3's goed getagged hebt is alles in orde. Ja ik weet dat 20Gb liedjes taggen veel werk is :), maar het is maar eenmalig he

[ Voor 3% gewijzigd door MMach op 21-03-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MMach schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:01:
[...]

Ja je had zo'n map music bij de voorlaatste firmwareversie (2.00.12), maar die is verdwenen bij de laatste firmwareupdate. Nu ja het is ook daadwerkleijk mogelijk om mappen op de HDD te zetten, feit is gewoon dat ie ze niet herkend. Verder vraag ik mij af of het de dingen zoveel eenvoudiger zou maken? Ik denk van niet, eens je je mp3's goed getagged hebt is alles in orde. Ja ik weet dat 20Gb liedjes taggen veel werk is :), maar het is maar eenmalig he
Het maakt mij ook niet zo uit, want ik ben er nu toch al mee bezig terwijl ik wacht (tot woensdag :o ) om mn zen micro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: weet iemand waar de wijzigingen uit de beta-firmware gebleven zijn? Ik heb de nieuwe officiele firmware geinstalleerd, maar zie nu bij de radio geen ontvangst-ikoontje meer. Ook wordt'ie niet meer automatisch herkend in XP. Zou me bijna gaan afvragen of ik wel de meest recente firmware heb geinstalleerd, maar de bestandsdatum is echt maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er niemand of er geen 20 gb versie van de zen micro uitkomt? (nadelen aan de zen touch: geen vervangbare batterij en je kan blijkbaar niet zelf mappen maken voor je bestanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:39:
weet er niemand of er geen 20 gb versie van de zen micro uitkomt? (nadelen aan de zen touch: geen vervangbare batterij en je kan blijkbaar niet zelf mappen maken voor je bestanden)
Maar mappen op de micro hebben toch ook geen zin :P ? Of wil je het gebruiken om het overzicht te bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overzicht en bv als je aan het lopen bent en je wilt enkel bepaalde nummers van een groep die harde nummers speelt kan je die map gemakkelijk openen, handig tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
idd je hebt dan nog altijd de 'overzichtelijkheid' met mappen ook al herkent ie ze niet

en ik kom nog maar nauwelijks mp3's tegen die niet uit zichzelf al goed getagged zijn....als je albums download zijn ze meestal al goed getagged via torrent of nieuwsgroepen

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:58:
overzicht en bv als je aan het lopen bent en je wilt enkel bepaalde nummers van een groep die harde nummers speelt kan je die map gemakkelijk openen, handig tog?
OK dit laatste volg ik eventjes niet :P .
- Je bent aan het lopen *check*
- Je hebt je zen bij je *check*
- Je wilt bepaalde nummers *check*
- Maar dat kan toch niet adh van een map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
1000e post, over naar deel 2?

Heb ook nog 'n nuttige vraag: met welke Firmware werkt de radio het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Ok even voor de mensen

In japan is er de Zen, just the Zen...
Dit is een vergrote versie van de Zen Micro (zelfde model dus maar groter) en is 20 gig hardeschijf. Hij is iets kleiner dan de Zen Touch maar nog niet beschikbaar in USA/Europa. Er is nog niet duidelijk of het hier wel komt.

Voor meer info check www.creative.com ga naar support en dan naar forums (usa) en daar onder mp3 speler staat de topic ergens..

Let0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
Ik kan die Japanse Zen daar niet vinden.. :'(

Off-topic: Over naar deel 2 in de vorm van deze topicstart van mijn helpende hand MMach? :Y) (je moet die topicstart trwz nog wel ff afmaken ;) )

[ Voor 30% gewijzigd door mathijsv op 22-03-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik ben van plan ook een review te schrijven, omdat ik van mening ben dat er in de meeste reviews wel iets mist :P . En omdat ik toch tot morgen moet wachten op mn Zen (jaja nu is het zeker :P ), ben ik maar een beetje begonnen. Mensen nog tips wat erin moet komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Mijn deel 2 van dit topic "Het vernieuwde ZEN Micro topic" dateert al van 14 februari :D, naar het staat nog steeds op slot Omdat dit topic nog niet vol was. Nu is het dus wel vol, dus Moderators, willen jullie dat topic weer even unlocken? Aan de rest: gelieve nog geen 2de topic te maken he, ik heb al veel tijd gestoken in de topicstart, dat zou ik spijtig vinden mocht dat voor niets zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
mathijsv schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 00:27:
Ik kan die Japanse Zen daar niet vinden.. :'(

Off-topic: Over naar deel 2 in de vorm van deze topicstart van mijn helpende hand MMach? :Y) (je moet die topicstart trwz nog wel ff afmaken ;) )
Zolang ie gelockt staat kan ik hem niet updaten helaas :(. Kheb naar de moderator al een mailtje gestuurd, een dag of 3 geleden, maar ik denk niet dat ze hem al heeft gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Ik creeer mijn eigen mappensysteem aan de hand van Genre.... werkt net zo makkelijk vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Ok
over de Zen 20 gig (zelfde model als micro maar groter)

Check deze topic

HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Hij is niet hetzelfde qua uiterlijk, alleen qua opzet, ik vind m veel logger, en bij lange na niet zo sexy als de originele micro, die ook echt micro is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Is inderdaad veel minder sexy dan de 4-5-6 Gb versies. Ik hou het toch op de kleinere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MMach schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:37:
Is inderdaad veel minder sexy dan de 4-5-6 Gb versies. Ik hou het toch op de kleinere :)
En je bent denk ik niet de enige hoor :P . Ik blijf iig ook bij de kleinere.
offtopic:
you've got mail ;) (3x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een vriend van me is hiuj al voor de 4e keer bij de koptelefoon aansluiting kapot gegaan.
Is dat gewoon een ontwerp fout of doet hij toch iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
XiN-eViL schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:59:
[...]

En je bent denk ik niet de enige hoor :P . Ik blijf iig ook bij de kleinere.
offtopic:
you've got mail ;) (3x)
offtopic:
Zalig, that's the spirit Juust hetgeen (MB'en) ik naar op zoek was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
(ik had deze al in een apparte post geplaatst maar ik denk gooi hem hier ook nog even tussen)
(free info voor iedereen ;) )
Hey tweakers

Ik wist zo vlug niet in welke topic dit het beste geplaatst kon worden en dit vond ik de beste :D
Is er een betere topic? dan hoor ik het graag ;)

Een vriendin van me is gister erg sierlijk gevloerd door een lekkere gladde stoeprand bedekt met algen.
Terwijl ze door de lucht vloog en goed probeerde neer te komen zwiepte der handtas sierlijk mee.
Eenmaal neergekomen dook ze gelijk der handtas in, daarin lag een gloednieuwe Creative ZEN micro
met een grote olie vlek op het display.

Zelf heb ik een goede kennis van elektronica dat is dus geen probleem, ik heb alleen geen ervaring met dat spul.

Goed, puntje bij paaltje:
De MP3 speler is totaal onbeschadigt! geen krasje deukje of wat dan ook!!
Toch is het display kappot gesprongen waardoor je een lekkere grote zwarte vlek ziet. Nouja dat is makkelijk te vervangen zou je zeggen. Eenmaal met alle hoop die er was aangesloten op de PC was de MP3 speler gewoon niet benaderbaar. Hij springt wel aan maar je hoort geen HDD draaien.
Er komt ook geen muziek meer uit.

De HDD hoeft dus niet kappot te zijn maar gewoon los te liggen in de behuizing.
Een kappotte HDD hoor je tikken of op z'n minst draaien ze wel een klein stukje.

Wat doen?
Dixons (waar die is gekocht) gebeld en die zijn alleen maar somber over het geval, van jaaaa 99% wordt terug gestuurd en het is beter om een nieuwe te kopen.
Creative bellen (nog niet gedaan), hier heb ik zelf een goede ervaring mee na een val met mijn Creative jukebox 6gig (1 van de 1ste met HDD) knopjes kappot enzo, netjes en kostenloos vervangen.
Als dit geen nut heeft, zelf open schroeven en HDD aan de gang zien te krijgen en display vervangen.

Wat raden jullie aan? alvast Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Ik ben er wel vrij zeker van dat je HD kapot is, ik denk ook dat je jezelf nogal in kosten gaat steken als je dat zelf wil repareren. Zo'n 5GB microdrive diskje is wel heel duur en moeilijk te bekomen. En zo'n schermpje... Ik weet niet of je zo snel aan een zelfde schermpje kan komen. Ik zou het laten repareren door creative, of op de garantie beroepen (hoewel het hier wel een geval is door gebruikersmisbruik eigenlijk ;))
Nu is er wel een dilemma, als je de speler zelf opent, omdat je denkt dat de HD los ligt in de behuizing (ik denk niet dat dit kan bij deze speler (zie maar enkele 100-en posten geleden, daar staat een link naar hoe je de zen uit elkaar moet halen, daar zie je dat de HD bijna geen vrije ruimte rondom heeft en dus geen plaats heeft om los te komen)) dan zal je het garantiestickertje beschadigen...
Langs de andere kant, doorsturen naar creative zal zijn tijd duren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm

MMach, als je nu gewoon die startpost copy paste en een nieuw topic opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

W-O-E-I :D :D :D
Hij is er :D .
Afbeeldingslocatie: http://zenmicro.xin-evil.com/zen001_thumb.jpg
Zoals je ziet heb ik er al een koordje aan vast gemaakt. Mijn warranty-stickertje zit hoger dus daar ben ik niet bang voor :P .
En ik vind hem echt:
a) KLEIN :D
b) ubervet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
maar ga je m om je nek dragen? dan hang ie toch op z'n kop? en ben je niet bang dat er niks tegen aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

jaguarxj16 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:40:
maar ga je m om je nek dragen? dan hang ie toch op z'n kop? en ben je niet bang dat er niks tegen aankomt?
Nee hang hem niet om mn nek. Ik maak het andere uiteinde vast aan mn broek, mocht ie dan uit mn broekzak vallen, dan valt ie niet op de grond ;) ;) jaja mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
slim hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

offtopic:
Ja heeft me ook 4 dagen gekost hoor :P

Ik moet zeggen dat het dingetje vrij snel transfert naar mijn mening. 2 gb in 15 minuutjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Pff, al die moeite dat copy and pasten van mijn eigen topic :( . Nu ja ik ga het op die manier doen, want anders schiet het niet op. Morgenmiddag het 2de deel van dit topic dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
MMach schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:51:
Pff, al die moeite dat copy and pasten van mijn eigen topic :( . Nu ja ik ga het op die manier doen, want anders schiet het niet op. Morgenmiddag het 2de deel van dit topic dus.
:Y) Misschien dat je trouwens nog iets aan deze pagina hebt? (plaatjes én tekst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Ziezo, het nieuwe topic is geopend (nog niet helemaal af)
Dit topic mag dus dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er bij deze zen micro een mogelijkheid om een card reader aan te sluiten zodat je er (tijdelijk) wat fotos van je digicam heen kan sturen?
Ik heb gelezen dat het ding als een removable drive te gebruiken is, maar weet niet of ie als een mobiele opslag voor foto's te gebruiken is.
Ik geloof dat er voor de ipod wel zo'n accesoire bestaat, maar ik kon van creative niets vinden.

Verder lijkt het me een super vet ding. Het zou mooi zijn als iemand me over het bovenstaande iets kan vertellen.

Dronez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Neen, dat kan helaas simpelweg onmogelijk niet... Jammer vind ik zelf ook maar ja... Verder doen we hier verder in een nieuw topic (effeuh zoeke via de search!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel twee :) blijft een mooi ding... /me gaat er ook een halen zodra hij geld heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 17:03
[...]

Bij een vriend van me krijg ik na een herinstallatie de Zen niet meer in Deze computer zichtbaar. Hij is wel gewoon te benaderen via de software. Dus hoe schakel ik weer terug naar die gewone modus waar jij over spreekt? Die is namelijk een stuk makkelijker, als je gebruik maakt van die Zen software wordt de laptop ook zo traaaaaagg.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn 6 maanden oude zen micro geupgrade naar 1.02.05 , deze upgrade ging bijna helemaal volgens het boekje.
Alleen bij de melding dat de speler bezig was opnieuw op te starten bleef hij hangen.
Na een uur gewacht te hebben heb ik m zelf aan en uit gezet, hierna kwam de melding dat
de upgrade voltooid was.

Bij de upgrade naar 2.00.1.2 bleef ie op hetzelfde punt hangen, bij het opnieuw opstarten.
Ook na zelf de speler aan en uit te hebben gedaan kwam er geen upgrade.
Alleen de melding "kies voor afspelen in de muziekbibliotheek" bleef in beeld staan.
Het leek wel of de speler gedeeltelijk was geupgrade ofzo.

Hierna wilde ik weer terug naar de 1.02.05.

De update erover heen gedraaid.

Nu krijg ik alleen nog het begin scherm van creative in beeld.
De speler reageert nergens meer op, ook niet als ik de batterij er uit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:45:
Deel twee :) blijft een mooi ding... /me gaat er ook een halen zodra hij geld heeft
Misschien is het wat handiger om daar te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn