1000e post, over naar deel 2?
Heb ook nog 'n nuttige vraag: met welke Firmware werkt de radio het beste?
Heb ook nog 'n nuttige vraag: met welke Firmware werkt de radio het beste?
[ Voor 30% gewijzigd door mathijsv op 22-03-2005 00:27 ]
Zolang ie gelockt staat kan ik hem niet updaten helaasmathijsv schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 00:27:
Ik kan die Japanse Zen daar niet vinden..![]()
Off-topic: Over naar deel 2 in de vorm van deze topicstart van mijn helpende hand MMach?(je moet die topicstart trwz nog wel ff afmaken
)
En je bent denk ik niet de enige hoorMMach schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:37:
Is inderdaad veel minder sexy dan de 4-5-6 Gb versies. Ik hou het toch op de kleinere
Verwijderd
XiN-eViL schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:59:
[...]
En je bent denk ik niet de enige hoor. Ik blijf iig ook bij de kleinere.
offtopic:
you've got mail(3x)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nee hang hem niet om mn nek. Ik maak het andere uiteinde vast aan mn broek, mocht ie dan uit mn broekzak vallen, dan valt ie niet op de grondjaguarxj16 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:40:
maar ga je m om je nek dragen? dan hang ie toch op z'n kop? en ben je niet bang dat er niks tegen aankomt?
MMach schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:51:
Pff, al die moeite dat copy and pasten van mijn eigen topic. Nu ja ik ga het op die manier doen, want anders schiet het niet op. Morgenmiddag het 2de deel van dit topic dus.
Verwijderd
Bij een vriend van me krijg ik na een herinstallatie de Zen niet meer in Deze computer zichtbaar. Hij is wel gewoon te benaderen via de software. Dus hoe schakel ik weer terug naar die gewone modus waar jij over spreekt? Die is namelijk een stuk makkelijker, als je gebruik maakt van die Zen software wordt de laptop ook zo traaaaaagg.MMach schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:21:
[...]
Wel er zijn 2 modi waarin de speler functioneert:
de USB-stick (verwisselbare schijf) modus: Daarmee wordt de speler herkend als verwisselbare schijf, je kan er dus vanalles op zetten, ook liedjes (maar die kan je niet beluisteren), groottes van 128MB tot 4GB (laatste nieuwe firmware). Van zodra je speler in de verwisselbare schijfmodus staat, kan je er niets anders mee doen. Stel dat je liedjes hebt op de zen toen hij in verwisselbare modus stond, dan zijn die niet meer bereikbaar als je terugswitcht naar de gewone modus. Ze staan er wel nog op, maar in een 'afgezonderd dee'l van de harde schijf van de zen.
De gewone modus: Sluit je de speler dan aan op de computer, dan zie je hem in 'deze computer' staan als MP3-speler (wel een lelijk icoontje met die nieuwe firmware), open je dat, dat zit je direct op de harde schijf van de zen. Je sleept je liedjes er dus gewoon in. Je kan mappen enzo ook aanmaken.
Ik hoop dat het duidelijk is. Wieehee, we zitten bijna aan de 1000 posts
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Verwijderd
Misschien is het wat handiger om daar te postenVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:45:
Deel tweeblijft een mooi ding... /me gaat er ook een halen zodra hij geld heeft
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq