Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou ik dat dan kunnen regelen? Het zou wel prettig zijn als je zo een soort datatankje hebt, want de 256 Mb van mijn CF kaart zijn meestal behoorlijk snel verbruikt, zeker op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
Bij de Apple iPod zijn daar accessoires voor, misschien komen die nog voor de Zen Micro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 gb CF kaart kopen :)

of je neemt een laptop mee, of zo'n maxtor externe harddisk.
Ik meende trouwens dat sony ofzo laatst een gadget had gemaakt om dit mogelijk te make ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:31:
ok... allemaal leuk een aardig maar dat ding van mij hangt dus nu om de haverklap vast!!!! GRMBL!!!!

Ook herkent de software de speler niet eens, ik kan er dus nix mee :S !!

Terugsturen of iemand een oplossing?

(edit) sorry voor de capslock
Weet je zeker dat je hem hebt aangesloten op een USB2 slot? Ik had hem namelijk eerst per ongeluk op de usb 1 en toen had ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar posts verder staat dat het al opgelost is :) lag idd aan de usb poort :) maar ik heb allemaal 2.0...

hij deed het niet op het front panel maar wel achterop de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey,

kep ehm vandaag dan eindelijk binnen gekregen :D

Maar.... Als je naar media-bibliotheek gaat en dan artiesten vraagt ie dan meteen weer van welk album je het wil horen... maar ik wil gewoon op artiest kiezen en niet artiest en vervolgens nog eens het album... nu moet ik dus zelf op de pc bij dezelfde artiest het zelfde album geven anders blijven maar van menu naar menu gaan....

Ik hoop da ik een beetje duidelijk ben hier nog voor de zekerheid:

Situati nu:
Media-Bibliotheek===> Artiest ===> Album ===> De nummer zelf

Dit wil ik:
Media Bilbiotheek ===> Artiest ===> Nummers (zonder ze per album te sorteren dus...)

Kan iemand helpen??

alvast Dank

Mister Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je afspeellijsten per artiest maken???

dus > "Nieuwe afspeellijst" :> naam van Artiest geven

alle liedjes van die artiest erin pleuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:14:
ey,

kep ehm vandaag dan eindelijk binnen gekregen :D

Maar.... Als je naar media-bibliotheek gaat en dan artiesten vraagt ie dan meteen weer van welk album je het wil horen... maar ik wil gewoon op artiest kiezen en niet artiest en vervolgens nog eens het album... nu moet ik dus zelf op de pc bij dezelfde artiest het zelfde album geven anders blijven maar van menu naar menu gaan....

Ik hoop da ik een beetje duidelijk ben hier nog voor de zekerheid:

Situati nu:
Media-Bibliotheek===> Artiest ===> Album ===> De nummer zelf

Dit wil ik:
Media Bilbiotheek ===> Artiest ===> Nummers (zonder ze per album te sorteren dus...)

Kan iemand helpen??

alvast Dank

Mister Bart
Dan moet je het album uit je MP3 tags verwijderen....

Maar wat is het probleem... wil je een overzicht van al je liedjes van een Artiest en daar dan uit kiezen? Als je alle nrs van een artiest wilt horen druk je gewoon op play als je die artiest geselecteerd hebt (dus niet klikken voor een niveau dieper, maar op play)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik zei: "Nieuwe afspeellijst" maken en naam van de Artiest geven

alle liedjes van die artiest erin pleuren... niet druk maken om de albums die in de ID3 tags staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke format worden de bestanden opgeslagen die met de voice recorder worden opgenomen???

Deze week plaats ik mijn bestelling voor (ws.) de oranje. Helaas zonder extra batterij.... :(

-brain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of je de zen micro als plug and play apparaat kan gebruiken in windows XP? Gewoon copy and paste mp3 files. (Maybe dmv een frimware upgrade???? of 1 of andere crack?) Want die creative software is echt gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
@TheBrain203
Waarom zonder extra batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:31:
Weet iemand toevallig of je de zen micro als plug and play apparaat kan gebruiken in windows XP? Gewoon copy and paste mp3 files. (Maybe dmv een frimware upgrade???? of 1 of andere crack?) Want die creative software is echt gaar.
Je kan windows media player 10 gebruiken. En er zal geen firmware crack komen, ze zijn daar al mee bezig sinds ik de d.a.p. jukebox heb en t is ze nog steeds niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:58:
[...]

Je kan windows media player 10 gebruiken. En er zal geen firmware crack komen, ze zijn daar al mee bezig sinds ik de d.a.p. jukebox heb en t is ze nog steeds niet gelukt
Windows media player 10? Misschien een domme vraag, maar kan je dan wel copy and paste doen? Ik gebruik media player 10 namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:52:
@TheBrain203
Waarom zonder extra batterij?
Omdat ik bij MP3spelers.nl van plan ben te gaan kopen en daar staat bij "wat zit er in de doos" geen reserve-batterij bij de oranje variant. Bij bijvoorbeeld de zilvere staat dat nog wel. Ik ga er dan vanuit dat die er niet bij zit bij die oranje, maar ik vind die andere kleur zo saai.... van de early releases (met reserve-batt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm... oranje is echt blij! geef mij maar zilver :D

ik bedoel... koningshuisfreak ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik bij MP3spelers.nl van plan ben te gaan kopen en daar staat bij "wat zit er in de doos" geen reserve-batterij bij de oranje variant. Bij bijvoorbeeld de zilvere staat dat nog wel. Ik ga er dan vanuit dat die er niet bij zit bij die oranje, maar ik vind die andere kleur zo saai.... van de early releases (met reserve-batt.)
Ze hebben voor mij een extra batterij bij mijn zwarte Zen Micro gedaan. Tenminste, dat is me beloofd. Als je belt doen ze dat waarschijnlijk ook bij de oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:49:
[...]

Ze hebben voor mij een extra batterij bij mijn zwarte Zen Micro gedaan. Tenminste, dat is me beloofd. Als je belt doen ze dat waarschijnlijk ook bij de oranje.
Inderdaad! Het staat er overigens ook ineens bij op de site dat je tijdens de introductie van de Zen Micro (ook bij de oranje) een extra batterij krijgt. Nu nog een afstandsbediening in USA fixen en dan zijn we compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:09:
[...]

Windows media player 10? Misschien een domme vraag, maar kan je dan wel copy and paste doen? Ik gebruik media player 10 namelijk niet.
als ik mn mp3 speler aan mn computer connect krijg ik bij deze computer een icoontje "creative zen micro" als ik die open zie ik al mn mp3 bestanden staan, en kan ik ze er ook naartoe slepen. maar alleen losse mp3tjes dus geen mapjes.

Sint Erf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist van mijn huisgenoot gehoord dat de postbode is geweest, afgaande op het briefje in de bus...... joehoe! morgen ophalen dus!

Jullie iig al bedankt, want ik weet nu al een hoop dingen/mogelijke problemen als ik straks de doos openmaak.... ik ben nooit zo'n 'manual'-lezer, snappez-vous!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach je komt er uit zonder manual... manual is ook niet echt uitgebreid moet ik zegge :P is ook niet nodig...

maar dingen als hoe je moet reflashen enzo staan er niet in... (aan knop inhouden, batterij eropnieuw in en je krijgt een speciaal menuutje ;) :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://us.creative.com/support/downloads/download.asp

ik weet niet of jullie al in het andere topic hadden gelezen maar de nieuwe firmware is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixes

Improves battery life when the player is charged with an AC adapter already plugged into a live power outlet
Improves touchpad sensitivity
Resolves the removable disk detection issue after the memory space is changed in Removable Disk mode
Removes extraneous sound occuring during playback of .WAV files

Mooi werk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Hm...ik denk dat ik mijn H120 ga verkopen en een lief klein Zen Microotje koop :)

Slim of nie dan :?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zker slim! echt een puik stukje werk van Creative! :D Is zijn geld meer dan waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja ik weet nog niet. Tis zo'n wijvending :P

Is het geluid een beetje te vergelijken met de iRiver H-serie?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je zeggen met bitrate 192 kbs kun je geen btere geluidskwaliteit hebben ;) Zelfs met de standaard oordopjes, die beter zijn menig los verkocht setje dopjes. Ook gaatie hard genoeg, op 25 kun je hem van veraf horen als je in een stille omgeving bent :P
en hoezo wijvending? welk vrouwelijk persoon (:P) heeft 5 gig aan mp3's??? En je koopt toch zker geen roze of iets dergelijks :P

En nee ik ben geen creative fanboy ofzo :P ik ben gewoon zeer tevreden over dit apparaatje :)

(ps, maat van met heeft Ipod Mini, en de geluidskwaliteit hiervan is toch echt beter!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iPod klinkt prima mits je de goede dopjes hebt.
De iRiver die ik nu heb perst wat makkelijker "ballen" uit de muziek, zeker met een setje E3's in je oren :P

Maar goed....ff nadenken nog. Ik wil niet bijleggen op mijn iRiver H120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een firmware update beschikbaar..

http://www.tweakers.net/meuktracker/7950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar een paart posts hierboven heb k um al gepost ;)
maar evengoed tnx voor het mededelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb er nou ook eentje :7
Vanmiddag ontvangen nadat ik hem woensdagavond had besteld bij mp3spelers.nl (tip, goede shop). Ik ben er echt heel tevreden mee. Toen ik de doos opende was het eerste wat ik dacht... _zo_ klein?! >:). Hijs echt heerlijk klein en dat is ook de belangrijkste reden dat ik voor deze jongen ben gegaan in plaats van de nauwelijks duurdere 20gb spelers.

Ik ben voor de witte gegaan, de zwarte viel me op life pics toch wat tegen en de rest vond ik wat minder. Ik moet zeggen dat hij er heel strak uitziet. Na drie uur aan de accu gehangen te hebben heb ik hem maar meteen volgestouwd met muziek (en nieuwe firmware). Ging nog makkelijker dan ik dacht, nix mis met die Creative Media Explorer. En die (itunes-wannabe-)Media Source Organizer gebruik ik toch niet (explorer+winamp=perfect). De touchpad vond ik ook wel meevallen. Eventjes wennen maar dan heb je hem helemaal door. Het browsen naar songs gaat perfect, alles is heel overzichtelijk. Ik heb wel meerderen uren achter tag&rename gezeten maar het resultaat mag er zijn. Alles is perfect getagged en in 5genres gesorteerd (electronical, hip-hop, jazz, oldies, pop).Geluid klinkt heel lekker, nix mis met de meegeleverde dopjes.

Ohja en nog een enorm pluspunt vind ik de gapless overgangen! Je hoort gewoon geen stilte, werkelijk fantastisch. _/-\o_

Nou, ik ben helemaal weg van mijn micro'tje >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

Ik heb er vandaag ook een gehaald en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben! Hij is licht maar toch solide, geluid is prima en heeft erg veel features voor zijn prijs.

Menu's zijn redelijk logisch en de touch pad werkt ook goed na het uitvoeren van de firmware update en het finetunen van de sensitivity settings. Bijgeleverde software is ook prima.

Heb 260 euro bij Dixons betaald (was eigenlijk 280 maar ik kreeg hem voor minder mee toen ik vertelde dat hij online voor 250 te koop was :P )

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:28:
http://us.creative.com/support/downloads/download.asp

ik weet niet of jullie al in het andere topic hadden gelezen maar de nieuwe firmware is uit :)
Elke keer als ik de nieuwe firmware wil installeren dan krijg ik de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.tiod.nl/wurm/error.gif
Ik heb alle mogelijke programma's uitgezet en niets helpt :'(
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 22:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

zit ie direct op een usbpoort?
En als je op refresh klikt?
welke windos versie heb je?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjottum schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:34:
zit ie direct op een usbpoort?
En als je op refresh klikt?
welke windos versie heb je?
Pfff hij heeft het eindelijk gedaan!
3 keer m'n computer opnieuw opgestart en 4 keer m'n micro, maar hij doet het eindelijk...
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
edit: LAMA

[ Voor 98% gewijzigd door Gehaktbal op 12-12-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:waar, lama?

Iemand al een review gemaakt? Anders doe ik het misschien nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Ik vind het een fantastisch mooi apparaat, veel cooler dan de iPod Mini en vooral de kleuren lime en lichtblauw vind ik erg mooi. Ik overweeg ook zo'n ding te kopen, maar dat er een docking station verkrijgbaar komt is voor mij wel een eis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de afstandbediening hiervoor in Nederland verkrijgbaar wordt?

Of is 'ie al ergens verkrijgbaar op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Heb geprobeerd om via een sitecom usb on-the-go-copy-box data van m'n usb stick op m'n micro te zetten. en dat werkt dus niet. de sitecom hub flikkerd wel wat met de lampjes, en volgens de handleiding is het dan goed, maar er komt gewoonweg geen data op m'n micro te staan.

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er ook eentje bestellen en het liefst in het zwart. Nu zag ik dat die waarschijnlijk in deze dagen te leveren is bij mp3speler.nl. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die hem al in het zwart hebben en een fototje kunnen plaatsen om te kijken hoe hij er in het zwart uitziet
Dit omdat ik hem vandaag in de winkel in het blauw zag en deze zag er echt totaal anders uit als de blauwe op het plaatje op de website van creative. :)

Lamaar, ik heb hem al; gekocht in het zwart bij de BCC voor 254 Euro 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechteroordopje deed het bij mij niet meer. :( Voor de rest echt supergeluid (de eerste paar dagen). Met creative gebeld en die sturen een nieuw setje op, op vertoon (via email) van de aankoopbon.

Toch weer strak geregeld.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de afstandsbediening voor dit apparaat kan kopen?
Volgens de dixons kan dit op internet, maar ik heb nog geen goede site hiervoor gevonden...

heeft hier iemand uberhaupt al een remote voor zijn zen micro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, zojuist eentje besteld naar alles zorgvuldig gelezen te hebben en ik moet toegeven: ik kan niet wachten :9~

Oh ja, tis zo'n zilveren geworden en besteld bij mp3spelers.nl

Ik moet nu alvast even kwijt wat een fantastisch bedrijf dat is, helemaal te gek. Goede service, uiterst vriendelijk en hij word met een beetje mazzel morgen al aangeboden door TPG (als die willen meewerken want daar heb ik wel slechte ervaringen mee :( )

Hoop dat die snel binnen is ... O-)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:19:
Weet iemand waar je de afstandsbediening voor dit apparaat kan kopen?
Volgens de dixons kan dit op internet, maar ik heb nog geen goede site hiervoor gevonden...

heeft hier iemand uberhaupt al een remote voor zijn zen micro?
Een stukje terug stond dat de remote vanaf volgend jaar leverbaar is tegen iets van € 45 ...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:08
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:12:
Nou, zojuist eentje besteld naar alles zorgvuldig gelezen te hebben en ik moet toegeven: ik kan niet wachten :9~

Oh ja, tis zo'n zilveren geworden en besteld bij mp3spelers.nl

Ik moet nu alvast even kwijt wat een fantastisch bedrijf dat is, helemaal te gek. Goede service, uiterst vriendelijk en hij word met een beetje mazzel morgen al aangeboden door TPG (als die willen meewerken want daar heb ik wel slechte ervaringen mee :( )

Hoop dat die snel binnen is ... O-)

[...]

Een stukje terug stond dat de remote vanaf volgend jaar leverbaar is tegen iets van € 45 ...
Kun je als je hem heb wat foto's ervan maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:34:
[...]

hier en enkele post later staan wat foto's van de zilvere' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:34:
[...]

Ik hoop dat ik hem morgen binnen heb en als dat het geval is dan schiet ik wat plaatjes met m'n cam O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:09:
[...]

Ik hoop dat ik hem morgen binnen heb en als dat het geval is dan schiet ik wat plaatjes met m'n cam O-)
En hij is dus binnen! :9~ _/-\o_

Wat een vreselijk goede en snelle service van Mp3spelers.nl ! Ik had mijn bestelling gisteren om 16:31 geplaatst en hij is vandaag om 12:10 binnengekomen! Prachtig verpakt en voor de liefhebbers heb ik even snel een paar plaatjes geschoten die jullie hieronder kunnen zien! Hij is echt superklein, ligt heerlijk in de hand en ziet erg erg gaaf uit hoor. De touchpad is even wennen want voordat je het weet selecteer je i.p.v. scrollen maar dat zal even een kwestie van wennen zijn! Ik ga nu snel door met alles installeren en het geluid checken! 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/IMG_0021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/IMG_0024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/IMG_0025.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/IMG_0026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/IMG_0027.jpg

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Ik heb er eens lang overnagedacht, denk wel een week of ik hem zal nemen maar heb toch eindelijk een besluit genomen en ben voor de kleur "Orange" gegaan. Beetje anders dan zo'n standaard kleur als Zilver, Wit. Dacht ook aan die Groene, maar die was een beetje te extreem. Heb dit topic goed in de gaten gehouden en hoorde dat er goede berichten waren over de shop mp3spelers, dus heb hem daar ook net besteld via creditcard.

Net even gebeld, kreeg een vriendelijke vrouw aan de lijn die mij kon vertellen dat ik hem morgen of eventueel zaterdag kan verwachten. Afwachten maar.

Als ik hem binnen hebt zal ik wat foto's plaatsen van deze kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mabarto schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:20:
Ik heb er eens lang overnagedacht, denk wel een week of ik hem zal nemen maar heb toch eindelijk een besluit genomen en ben voor de kleur "Orange" gegaan. Beetje anders dan zo'n standaard kleur als Zilver, Wit. Dacht ook aan die Groene, maar die was een beetje te extreem. Heb dit topic goed in de gaten gehouden en hoorde dat er goede berichten waren over de shop mp3spelers, dus heb hem daar ook net besteld via creditcard.

Net even gebeld, kreeg een vriendelijke vrouw aan de lijn die mij kon vertellen dat ik hem morgen of eventueel zaterdag kan verwachten. Afwachten maar.

Als ik hem binnen hebt zal ik wat foto's plaatsen van deze kleur.
Ja gaaf ben echt benieuwd hoe die oranje versie eruit ziet , in het echt lijkt mij de speler echt veel mooier als op het plaatje. Die batterij lijkt trouwens wel veel op mijn Nokia telefoon ik denk zelfs dat het dezelfde is ... kan dat ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Die oranje versie is echt erg.... eh.... oranje! Nee echt, hij is behoorlijk fel. Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

:(
De mijne is stuk.

De koptelefooningang lijkt los te zijn geraakt van de printplaat, je geluid is dan volledig naar de maan en radio luisteren zit er helemaal niet meer in. Ik heb creative maar vast gemailt, ben benieuwd wat daaruit komt ... misschien zou ik hem kunnen wegbrengen naar Mycom - waar ik hem iets meer dan een maand (!!) geleden gekocht heb.

Geen raar gebruik overigens, dat ding moet je toch gewoon in je zak kunnen stoppen als je hem gebruikt... (en ik gebruik hem _veel_)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 00:51:
[...]

Ja gaaf ben echt benieuwd hoe die oranje versie eruit ziet , in het echt lijkt mij de speler echt veel mooier als op het plaatje. Die batterij lijkt trouwens wel veel op mijn Nokia telefoon ik denk zelfs dat het dezelfde is ... kan dat ?
Ik ben ook erg benieuwd, hopelijk krijg ik hem vandaag nog binnen door de TPG, maar ja je weet het niet. Ik zal zeker wat foto's ervan maken als die binnen is.
Dennis schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 01:26:
Die oranje versie is echt erg.... eh.... oranje! Nee echt, hij is behoorlijk fel. Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi.
Ik weet het, erg extreme kleur. Maar dacht echt van dat die zilveren en die witte zo vreselijk standaard is en dat iedereen die kleur wel neemt. Ik ben ook echt koningsgezind ;)

Ben heel erg benieuwd hoe die in het echt eruit ziet want op die foto's kan je nooit bouwen qua kleur.

Al vraag ik mij af waarom ze dan niet net als die mobieltjes gewoon verschillende frontjes ervoor gebruiken zodat je dan afentoe een ander kleurtje erop kan plaatsen, zou helemaal ideaal zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Even voor de duidelijkheid: Is de gratis-extra-accu-actie er nog? Zo ja, is dat alleen bij het witte model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
Mooooody schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:14:
Even voor de duidelijkheid: Is de gratis-extra-accu-actie er nog? Zo ja, is dat alleen bij het witte model?
Bij mp3spelers.nl staat dat er expliciet bij, dus ga er van uit dat ik hem ook met extra accu krijgt anders halen ze het wel weg. Naar mijn weten krijg je het bij de zilvere, oranje, witte en groene. Neem anders contact met ze op. Ze reageren namelijk erg snel via e-mail en via de telefoon ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
mabarto schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:47:
Ik weet het, erg extreme kleur. Maar dacht echt van dat die zilveren en die witte zo vreselijk standaard is en dat iedereen die kleur wel neemt. Ik ben ook echt koningsgezind ;)

Ben heel erg benieuwd hoe die in het echt eruit ziet want op die foto's kan je nooit bouwen qua kleur.
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/253_1.jpg
Hij is in werkelijkheid een stuk donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
mabarto schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:27:
Bij mp3spelers.nl staat dat er expliciet bij, dus ga er van uit dat ik hem ook met extra accu krijgt anders halen ze het wel weg. Naar mijn weten krijg je het bij de zilvere, oranje, witte en groene. Neem anders contact met ze op. Ze reageren namelijk erg snel via e-mail en via de telefoon ook.
Tja, bij de zwarte in principe ook, en ik snap niet dat ze die nog niet binnen hebben bij mp3spelers.nl want hij is al een week te koop in de winkel. Degene die wij in de winkel hebben hebben iig de extra accu er gewoon bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
Dennis schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:32:
[...]

[afbeelding]
Hij is in werkelijkheid een stuk donkerder.
Dat bedoel ik precies, ze maken hem altijd beter op foto's dat ie meer naar voren komt ensow. Iets donkerder, hmmzz ik ben steeds benieuwder aan het worden...
Dennis schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:33:
[...]

Tja, bij de zwarte in principe ook, en ik snap niet dat ze die nog niet binnen hebben bij mp3spelers.nl want hij is al een week te koop in de winkel. Degene die wij in de winkel hebben hebben iig de extra accu er gewoon bij zitten.
Ik heb ook aan een zwarte gedacht maar ik weet van die kleur dat ie heel erg veel stof aantrekt net als die witte waar je dan direct vieze vingers op ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:14:
Ik heb een paar dagen geleden een zwarte gekocht ook nog met extra accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang gaat de accu mee bij jullie? Bij mij haalt die niet eens de 5 uur laat staan 12 uur (zoals beschreven in de specs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
moet je ff de firmware upgraden...dan gaat de batterij veel langer mee!
er staat hierboven wel ergens een link gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry vergeten te posten. Ik heb dus de firmware upgrade gedaan, maar de accu haalt echt niet 6 uren speeltijd. Die van jou wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:51:
Ik wil er ook eentje bestellen en het liefst in het zwart. Nu zag ik dat die waarschijnlijk in deze dagen te leveren is bij mp3speler.nl. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die hem al in het zwart hebben en een fototje kunnen plaatsen om te kijken hoe hij er in het zwart uitziet
Dit omdat ik hem vandaag in de winkel in het blauw zag en deze zag er echt totaal anders uit als de blauwe op het plaatje op de website van creative. :)

Lamaar, ik heb hem al; gekocht in het zwart bij de BCC voor 254 Euro 8)
Is hij bij bbc ook met extra accu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:40:
sorry vergeten te posten. Ik heb dus de firmware upgrade gedaan, maar de accu haalt echt niet 6 uren speeltijd. Die van jou wel dan?
Hij doet het ongeveer 10 uur. Maar in het begint deed hij het ook al een uur of 7/8. Misschien laat je de backlight wat langer aanstaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:50:
en hoezo wijvending? welk vrouwelijk persoon (:P) heeft 5 gig aan mp3's??? En je koopt toch zker geen roze of iets dergelijks :P
Ehmm...ik heb dus wel 5 gig aan mp3's, vandaar dat ik maar een groene heb besteld (heb nog zitten twijfelen over een roze :P) Hij is in het echt nog knuffelbaarder dan op het plaatje en zelfs voor een wijffie is' ie heel simpel te bedienen ;) . Zou' em zelf trouwens geen lime noemen, eerder appel. Valt in ieder geval lekker op tussen al dat saaaaie zwart.

Waar je hier trouwens niemand over hoort is de achterkant. Die ziet er namelijk ook megamooi uit, met een soort ingebakken vallende druppel. Beetje moelijk te omschrijven, maar echt strak ontwerp.

Weet er iemand of de afstandsbediening ook in verschillende kleuren leverbaar wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Die druppel is inderdaad erg mooi!
Zoals eigenlijk alles wat erbij zit. Ik had vandaag de originele koptelefoon er even in (om het defect daarmee te testen... en dat zit er dan ook in :/) en die is eigenlijk best wel goed. Maar ja, van die witte dingen in je oren die net niet passen, da's ook niet alles... :P

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb hem dit weekend is lekker uitgetest met de nieuwe firmware en hij doet het echt geweldig! Wat een goed geluid, wat een design, wat een aaibaarheidsgehalte en zo kan ik nog wel even door gaan! Helemaal te gek en ben er echt superblij mee. Het enige minpuntje wat ik kan ontdekken is die belachelijk grote oortjes die erbij zitten. Nou ben ik niet één van de kleinste maar zelfs ik krijg die dingen niet in m'n oren gepropt. 'T geluid is overigens wel erg goed voor een standaard koptelefoontje.

Ik ben er dus heel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:25:

Is hij bij bbc BCC :P ook met extra accu ?
Yep, althans, wij hebben de zwarte en de oranje en die zijn beide met extra accu. De zilvere moeten we nog binnen krijgen, daar is het nog niet van bekend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit hele topic doorgelezen maar toch heb ik nog een vraagje. Misschien kom ik wel dom over maar kan iemand mijn goed vertellen waarom ik de Creative zen micro moet halen en niet de Creative zen touch??? ik zit namelijk heeeeeel erg te twijfelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Size (physical) vs. Size (disk)

Dus wil je groot met 20GB, dan neem je de touch
Wil je klein en maar.. 5 GB dan neem je de micro....

Volgens mij zijn ze qua opties verder vergelijkbaar (de touch heeft wel een langere batterijduur... geloof 20 uur tegen de 8 uur voor de micro)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

micro heeft 12 uur toch :?
en mogelijkheid tot 24u met extra accu...

Ipv de Zen Touch kun je ook kijken naar de iRiver H120.

Vraagje: Kun je zelf je EQ setting maken op de Micro? Dit kan wel op de H120 en is errug handig moet ik zeggen....

En BCC-man: Hebben jullie al de witte? En is 254 euro de standaard prijs bij jullie?

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 21-12-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op head-fi-org zijn ze ook wel tevreden over de Micro:

http://www6.head-fi.org/forums/showthread.php?t=93151

bijv. deze iPod Mini vs Zen Micro vergelijking:
The touchpad has acceleration and coasting. If you move your finger faster, the cursor moves faster. Coasting is where if you scroll and keep your finger at the top or bottom of the touch pad on the edge/border you can physically feel, the cursor will continue to move in that direction, which is helpful for moving up/down long lists or scrolling thru a song. The touchpad also acts as a button. So you can scroll up and down, or tap it to select.

The new UI/interface is absolutely amazing compared to the NJB3. It's fast, efficient, and requires little thinking or button pressing. Yes, the Micro as OTF playlists. What's really nice is that it's embedded in the "now playing" itself rather than being a separate "on the go" playlists like the iPod.

So let's say you want to play an album or artist. Go to the album or artist and hit play. Then say after that album, you want to add another album or artist. You can add it directly onto the currently playing music, so there's no need to stop what you're playing and make a new/separate OTG playlists like on the iPod. Or like before you can just immediately play another album if you want, there's no need to actually "clear" the current playlist. You can also save playlists on the player. What's also nice is that unlike the NJB3, when selecting an album or artist with the touchpad, you don't have to press the button again to open the folder, since selecting it will open the folder by default. If you want to add it to the currently playing rather than open it, there's the menu button to bring that option up.

Since OTF playlist is embedded in the now playing, if you select "now playing" from the main screen, it shows you the currently playing song (like the iPod). If you then pres the touchpad, it brings you to the current playlist. This feature is really HOT! Because on the iPod, if you're playing an album or playlists and you go out to the main menu....you can go to now playing but that will only show you the song that's playing. If you want to see the actual list of songs that are being played, you have to go find that album or playlist (if you remember what you're playing exactly) by going thru the artist or playlist listing.

Since using it as a USB drive require selecting a partition size on the player itself, if you don't have enough free space, you can delete songs on the player itself to create free space. Nice to know.

You can scroll thru songs by either holding down FF or RW, or scroll thru a song using the touch pad, a la iPod.

The menu options are very handy because you don't have to scroll thru menus to select options. For example, while a song is playing, you can press the menu button to:
- change the play mode
- view track details (shows artist, title, album, track, year, genre, playcount, bitrate - something the iPod really needs)
- remove the track from the now playing
- set bookmark
- "lookup artist" which automaticaly brings you to the artist page that displays all albums by the artist (very cool)

The screen on the Micro is sooooooooooo much better than the iPod mini. The resolution isn't much different, but Creative uses a smaller font. So for the song that's playing, you can see title, album, AND ARTIST along with all the normal info. If any of those are too long to fit on the screen (and they'd have to be really long because the screen is wide) then each will scroll, unlike the iPod where only the title scrolls. When searching thru artist or album, if one is too long, highlight it with the cursor will make it scroll (a feature Apple copied for the iPod Photo).

If you turn off the Micro while a song is playing, when you turn it back on it'll continue playing at that point.

Start-up time is as fast as the iPod. Wake-up time from sleep is instant (well really like 0.25 seconds). But I think it may actually "turn off," like the iPod after 48 hours of no use, where it goes into a deeper sleep state (shuts off power going to RAM to save battery), but I don't know the time limit for it. Boot time from deep sleep is maybe 10 seconds, much faster than any iPod. Shut down time is about 10 seconds, which I think is too long, but I'll probably just let it go to sleep on it's own after 5 minutes idle (user changable seting).

Right now, my only complaint is that at the top where it shows the name of the menu you're at and where the battery meter is, it doesn't show a play/pause/stop icon so you can tell if music is playing or not. But it's not essential since you can tell that if you have headphones plugged in.

Overall, I'm 100% satisfied. The Micro works well. On top of that, it's full of features. It's well-designed - the unit is physically sturdy, and the OS/UI is more advanced than the iPod's. Of course it won't be as simple as the iPod, but having all these extras doesn't make it much more complex, hard to use, or hard to understand.

At this point, I think the iPod needs to play catch-up. The iPod is still nice, but it's getting too plain and simple and boring looking (except for the color interface of the Photo). I'd really like if they would add the easy/simple things things like track info, lookup artist/album/genre, and DELETE into the now playing, so when you press the center button you can come across a listing of those options. Also, they need to start using a smaller font on all their iPods, so more info can be displayed. Cell phones have smaller text and I doubt people are going blind. Scrolling for album and artist also needs to be done, especially since the font is so large they don't always fit. Custom EQ??? And if you know Apple, when they add those features they will NOT add them to older iPod versions.

[ Voor 97% gewijzigd door Mooody op 21-12-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Mooooody schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:08:
micro heeft 12 uur toch :?
en mogelijkheid tot 24u met extra accu...

Ipv de Zen Touch kun je ook kijken naar de iRiver H120.

Vraagje: Kun je zelf je EQ setting maken op de Micro? Dit kan wel op de H120 en is errug handig moet ik zeggen....

En BCC-man: Hebben jullie al de witte? En is 254 euro de standaard prijs bij jullie?
12 uur haal ik echt niet... 8 uur is wel het max.....

En er zit een custom EQ op, kun je zelf instellen, 5 band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hm, 8 uur :/
Beetje matig als je het vergelijkt met de Carbon...

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 21-12-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bcc man :) wanneer komt de groene koop hem liever in een normale winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Morgen ga ik naar BCC in Enschede om te checken. Als ze de witte nog niet hebben, bestel ik hem online voor 249 incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hierboven iets over sleep stand ofzo. Hoe zit dat? Is dat als je sleeptimer hebt geselecteerd ofzo en dat ie zich dan uitschakelt dat hij dan in een slaapstand staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:45:
[...]

MP3spelers.nl kan ik je anders wel aanraden hoor; supersnel, supergoede service en nog een tikkie goedkoper ook.

Kreeg gisteren maar vier uur uit m'n eerste batterij; vandaag, na een keer helemaal leegspelen en helemaal volladen nog maar zes. Grmbl...hopelijk doet m'n extra batterij het wat beter, anders moet ik alles toch met een wat lagere bitrate of zonder VBR terugzetten.

Heb trouwens af en toe ook een soort hickups/kraakjes als een liedje start. Iemand daar nog tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Nee, hij kost € 269,- De witte gaan wij niet leveren voor zover ik weet, wel de zilvere, al zag ik dat de bestelde zilvere exemplaren zijn geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:45:
Die komt denk ik ook niet. Ik wil zelf ook graag de groene, dus hoop stiekem dat we hem alsnog gaan leveren, maarja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dennis schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:01:
[...]

Nee, hij kost € 269,- De witte gaan wij niet leveren voor zover ik weet, wel de zilvere, al zag ik dat de bestelde zilvere exemplaren zijn geannuleerd.
De meest stijlvolle gaan jullie niet leveren? Hm snugger hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Mooooody schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:03:
De meest stijlvolle gaan jullie niet leveren? Hm snugger hoor :)
Ik zit niet op de afdeling inkoop ofzo 8)7 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zwarte is ook leverbaar bij mp3spelers.nl alleen het is al van de tweede lichting dus zonder extra batterij. Maar ja die zwarte is toch wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha heb je het nu over de groene? stijlvol? 8)7 Net niet erger als roze ofzo....

neej doe mij maar lker standaard zilver :P

ps. mensen die zwart en wit hebben > die gaan ook nog hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dennis schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:14:
[...]

Ik zit niet op de afdeling inkoop ofzo 8)7 ;).
Snap ik, ik vond jou dan ook niet "snugger" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:23:
haha heb je het nu over de groene? stijlvol? 8)7 Net niet erger als roze ofzo....

Wit is mooier dan zilver, omdat de achterkant ook wit is, een mooi geheel dus.
Bij voorkant zilver en achterkant wit lijkt het net alsof het zilver op was om ook de achterkant mee te bedekken ofzo :P
Dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:23:

Groen is voor vrouwelijke personen!!

Blij dat ik een vrouwelijk persoon ben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groen is voor vrouwelijke personen!!

Blij dat ik een vrouwelijk persoon ben :)
OK _/-\o_ dan is het te begrijpen :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjottum schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:31:
:(
De mijne is stuk.

De koptelefooningang lijkt los te zijn geraakt van de printplaat, je geluid is dan volledig naar de maan en radio luisteren zit er helemaal niet meer in. Ik heb creative maar vast gemailt, ben benieuwd wat daaruit komt ... misschien zou ik hem kunnen wegbrengen naar Mycom - waar ik hem iets meer dan een maand (!!) geleden gekocht heb.

Geen raar gebruik overigens, dat ding moet je toch gewoon in je zak kunnen stoppen als je hem gebruikt... (en ik gebruik hem _veel_)
Kut dat probleem heb ik nu ook..... hopelijk is dat geen echt heel bekend probleem?
Die van mij is btw terug naar mp3spelers.nl, zij zouden het afhandelen...
ben benieuwd, hopelijk kom het goed.... :/

ik had hem slechts 3 weken, ook geen ruw gebruik ofzo.... had altijd mooi mijn hoesje eromheen en alles....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

zsm contact opnemen met je leverancier. ow wacht, hij is al terug :)

Mijne was dus net buiten de '30 dagen niet goed geld terug garantie' van mycom, en ik moet dit nu met creative afhandelen. En dat komt neer op: klacht melden, wachten.... . . . bon opsturen, apparaat daarna opsturen, wachten, nieuwe krijgen. fase1 is echter dat je klacht in behandeling genomen moet worden - en dat kan ook nog wel even duren :/

Dit is trouwens gewoon een productiefout die de ipod mini overigens ook had. ik hoop dat dit in de nieuwere serie opgelost is, anders zit ik de komende twee jaar om de maand zonder... :/
Net als jij ben ik er normaal mee omgegaan, mijn diva en mijn oude aiwa-pocket radiotje hebben een jaar op dezelfde manier in mijn jaszak gezeten en die doen het allebei -op dat punt- nog goed.

offtopic:
Ik baal er nu van dat ik hem niet bij mp3spelers heb gekocht (als die hem hadden gehad @hcc had ik hem vermoedelijk wel bij hen gekocht..) want de garantie daar is goed: de Diva van mijn vriendin ging na 360 dagen stuk, kreeg ze een nieuwe toegestuurd!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Dit is trouwens gewoon een productiefout die de ipod mini overigens ook had. ik hoop dat dit in de nieuwere serie opgelost is, anders zit ik de komende twee jaar om de maand zonder... :/ ....
Dat mag ik hopen, en dat ze dan meteen zo'n ding van de nieuwe serie toesturen ja! :P anders zien ze mij daar snel weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dan eindelijk ook de micro. Via mp3spelers.nl besteld, echt een super online winkel. Alles gaat snel daaro, de levering en reactie op mail enzo! ;)
Creative zegt dat de batterij 12uur meekan maar nu heb veel gelezen dat de batterij het niet haalt. Wat zijn jullie ervaringen? ik heb namelijk de batterij helemaal leeg laten lopen en daarna weer helemaal vol geladen maar nu speel ik 1 uur en is er al 1 streepje van de indicator af :? en als ik dan een beetje logisch nadenk kom ik dan natuurlijk nooit op 12uur. Kheb wel een extra batterij erbij ontvangen maar ja als ze nou elk 5 uur meegaan dan heb ik nog maar 10 uurtje op 2 batterijen en niet 12 op 1 die creative zegt te halen! wat vinden jullie er allemaal van en wat raden jullie mij aan enof tips over langere speeltijd???

mijn versie is 1.00.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sowieso eerst de nieuwe firmware er op zetten, zal iets schelen.

De accu gaat zo'n 8-10 uur mee blijkt uit de ervaringen van anderen, maar je moet de accu daarvoor eerst een paar keer ontladen en opladen. Kijk over een week nog maar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Hehe, ik had op de HCC bijna een Zen Micro gewonnen, het scheelde niets!

Ze organiseerden een promotie wedstrijd en ik was een van de kandidaten, maarjah, ik was niet Nerd genoeg om te weten dat ie precies 108 gram was, jammer :)

Dat dingt roelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat doe ik zowiezo mijn batterij ontladen en opladen minimaal 3x! ik zal inderdaad ff de nieuwe firmware erop doen want ik zag dus dat op de site van creative dat er inmiddels al deze is: Creative Zen Micro PDE Firmware 1.01.03. verder vind ik het een super speler :) echt alles is mooi aan dit beestje en werk perfect!
de oordopjes zijn niet zo denderend maar weet iemand of de Sennheiser PMX60 goed zijn en neemt zo'n backphone veel energie? of is misschien de Creative HQ60 een beter optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Bij een compacte speler hoort in mijn ogen compacte oordopjes, dus bijv. de Sony EX71. Als je meer budget hebt kun je kijken naar de Shure E2 of E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Heb nu in een week de batterij een keer of 5 opgeladen en weer ontladen en moet zeggen dat de speeltijd vooruit gaat, zit nu op plm 8-9 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik heb 'm net voor 259 euro gekocht bij de Mediamarkt. De witte incl. extra accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Eerste bevindingen:

+ erg klein
+ erg stijlvol (de witte dan :))
+ goed scherm (en beter ingedeeld dan bij de iRiver en iPod mini)
+ compleet (extra accu, beltclip, zakje, relatief goede oordopjes)
+ FM werkt beter dan gedacht (ontvangst is gelijk aan dat van de iRiver H120)

- kopiëren gaat erg traag (2,5Gb duurt 45 min. :{)
- software is vrij brak
- touch besturing is minder praktisch als bij de iPod, omdat het deel van scrollen ook als "ok-knop" fungeert. (gaat soms mis)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 22-12-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Software heb ik nog geen probs mee gehad maar kan aan mij liggen.
- Touchpad = kwestie van wennen, ipod mini lijkt me de touchpad lastiger van...
- Traagheid weet ik nog niet echt want ik zet altijd album voor album en dat gaat vrij snel.... nooit 2,5 gb in 1 keer.

alleen nu issie weg :( :S
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.