Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het tot nu toe beetje tegenvallen...Vanitas schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:57:
Hoelang doe je eigenlijk met een batterij?? (uit eigen ervaring)
Toen ik vanmorgen om half 8 met de trein ging heb ik hem aangezet en nu zo`n 2.5 uur later is hij van drie streepjes (=vol) naar twee streepjes gegaan. De batt was volledig opgeladen. Ik weet niet of het te maken heeft dat ik hem in m`n broekzak heb zitten, maar dat lijkt mij stug
Ach wat maak ik me duk... die tweede batterij heb ik ook nog
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 10:29 ]
Verwijderd
Als ze een uur of 8/9 neer hadden gezet was het een stuk realistischer geweest.
Maar goed, je kunt niet alles hebben he.
Trouwens, ik vind het maar een raar model oordopjes hebben.. maja dat is persoonlijk natuurlijk....
Ik heb hem anders maandagavond besteld en heb nog steeds niets ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:18:
Gekke_Ui heeft 'm dinsdagavond besteld, de order gaat pas woensdag weg en komt donderdag aan. Klopt dus van de levertijd van 1 dag
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Eventjes mailen dan he, of bellen, nog beter....-Stef- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:20:
[...]
Ik heb hem anders maandagavond besteld en heb nog steeds niets ontvangen.
Als je um maandagavond besteld hebt word ie dinsdag verwerkt...en dan heb je um woensdag of donderdag binnen....(tenminste, zo zou het moeten zijn)
Verwijderd
13:37
Verwijderd
Voor foto's moet je even hier kijken, ik had geen zin om ze te verkleinen (2 stuks):
http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02192.JPG
http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02195.JPG
Morgen zal ik duidelijkere foto's maken als iemand dat zou willen..
Wat is trouwens beter voor de batterij: opladen en tegelijk gebruiken of alleen opladen?
Verwijderd
Ben ik ook benieuwd naar lijkt me een mooi kleurtje.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:47:
heeft iemand ook al de blauwe versie besteld bij mp3spelers.nl en heeft misschien wat foto's ? please put them online.
Zijn er legio, maar waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Ze worden er maar minimaal kleiner van, de geluidskwaliteit gaat drastisch omlaag en misschien gaat je batterijverbruik nog wel omhoog ook (wma sosm lastiger te decoden dan mp3). Dus, waarom?demichiel schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:35:
kent er iemand een freeware progje om mp3s naar .wma bestanden om te zetten?
Geluidskwaliteit blijft NIET hetzelfde. Bij elke omzetting is er kwaliteitsverlies, zeker als je niet originele files gaat omzetten. Maar als je het niet hoort dan hou ik je niet tegendemichiel schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:25:
bij mij worden ze 1/3 de kleiner en geluidskwaliteit blijft hetzelfde, ik wil het omdat ik er dan heel mijn collectie muziek kan opzetten (2000 liedjes)
Als ik mijn Zen aan de computer hang ziet de Creative Organizer alle 500 mp3's. Ook verkenner leest keurig alle mp3's uit die erop staan maar op mijn Zen zelf zie ik alleen Creative Demo, Rainforest en Seasons staan.
Waarom zie ik de andere 497 nummers niet?
Je hoeft de mp3's toch niet afzonderlijk in je Zen te laden maar je kan toch ook mappen met submappen inladen?
[ Voor 18% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 15:33 ]
Verwijderd
The Zen Micro does allow you to set aside a partition-Stef- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:32:
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar.
Als ik mijn Zen aan de computer hang ziet de Creative Organizer alle 500 mp3's. Ook verkenner leest keurig alle mp3's uit die erop staan maar op mijn Zen zelf zie ik alleen Creative Demo, Rainforest en Seasons staan.
Waarom zie ik de andere 497 nummers niet?
Je hoeft de mp3's toch niet afzonderlijk in je Zen te laden maar je kan toch ook mappen met submappen inladen?
The Music Library portion will, however need a driver
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik nog meer moet doen om mijn mp3's af te spelen? Moet ik er nog een aparte driver opzetten en zo ja waar haal ik die vandaan?Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:41:
[...]
The Zen Micro does allow you to set aside a partition
The Music Library portion will, however need a driver
[ Voor 22% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 19:17 ]
Verwijderd
Gebruik de creative mediasource player/organizer-Stef- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:15:
[...]
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik nog meer moet doen om mijn mp3's af te spelen? Moet ik er nog een aparte driver opzetten en zo ja waar haal ik die vandaan?
Die leest dus juist dat de bestanden inderdaad op de hd van mijn Zen staan. Aleen ziet mijn Zen dat niet zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:06:
[...]
Gebruik de creative mediasource player/organizer
Ik heb de bestanden erop gezet m.b.v. Zen Micro Media Explorer optie " muziek in apparaat importeren". Dat is toch neem ik aan de juiste methode?
Ik heb het ook geprobeerd m.b.v. Mediasource PLayer/Organizer. Mp3's slepen vanuit de music library naar de Zen. Ik zie op de Zen dat er bestanden worden overgezet naar de hd maar als ik hem afkoppel ziet de Zen geen enkel bestand.
Er zijn hier toch meer mensen met een Zen?
[ Voor 21% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 23:37 ]
Verwijderd
eerst naar de pc-muziekbibliotheek (dit is zo gebeurd)
dan drag&drop ik die liedjes van de pc-muziekbibliotheek naar de Zen
(dit is ook zo gebeurd, maar duurd ietsjes langer
Ik vond de indeling van dat programma eerst ook maar onlogisch maja, het went
Toch?
ping 127.212.23.124
Ik heb een draadje gestart:
Zen Micro Hang-ups (en andere problemen?)
Samengevat komt het er op neer dat de speler vaak hangt als hij aan de PC hangt.
Iemand ook dergelijke ervaringen? Laat het weten.
Ik heb de zwarte gezien en vastgehouden op de HCC (mocht hem helaas niet meenemen
/me Pim vind het nu toch een heeeel klein beetje jammer dat hij al een leuke mp3-speler heeft
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Net nogmaals met drag and drop getracht in de Player/Organizer. Deze geeft zelfs de melding dat de files reeds op de hd van de zen staan en vraag of hij deze moet overslaan of overschrijven. Laat je ze overschrijven dat ziet de Zen ze weer niet staan.
Dat ding zal wel kaduuk zijn dan helaas.
Vreemd probleem idd.... gebruik je het programma "Creative MediaSource Organizer"?-Stef- schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:17:
Ik heb mp3cdspeler maar een mailtje gestuurd met mijn probleem. Ik denk dat hij teruggaat want ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
Net nogmaals met drag and drop getracht in de Player/Organizer. Deze geeft zelfs de melding dat de files reeds op de hd van de zen staan en vraag of hij deze moet overslaan of overschrijven. Laat je ze overschrijven dat ziet de Zen ze weer niet staan.
Dat ding zal wel kaduuk zijn dan helaas.
Heb mijn Zen sinds zaterdag en ben verkocht.... leuk apparaat... heb m in Singapore op een of andere trade fair gekocht voor weinig (200E, inclusief alle accesoires en een remote!)
Ze hadden daar al wel andere kleuren, maar alleen de zilveren zit een 2e batterij bij....
Heb SW geinstalled en in een uurtje had ik alles up-en-running.... 4GB aan MP3 overgezet... Scrolling is ff wennen en ik vind het drukken op de knoppen nog wel eens lastig werken, net of ie ze af en toe niet pakt... maar verder prima!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ja ik gebruik die software.Spyro_the_Dragon schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:37:
[...]
Vreemd probleem idd.... gebruik je het programma "Creative MediaSource Organizer"?
Heb mijn Zen sinds zaterdag en ben verkocht.... leuk apparaat... heb m in Singapore op een of andere trade fair gekocht voor weinig (200E, inclusief alle accesoires en een remote!)
Ze hadden daar al wel andere kleuren, maar alleen de zilveren zit een 2e batterij bij....
Heb SW geinstalled en in een uurtje had ik alles up-en-running.... 4GB aan MP3 overgezet... Scrolling is ff wennen en ik vind het drukken op de knoppen nog wel eens lastig werken, net of ie ze af en toe niet pakt... maar verder prima!
Kan jij eens vertellen welke stappen je hebt genomen om de mp3's op je Zen te krijgen?
1b. Compu opnieuw opgestart
1c. Creative MediaSource Organizer opgestart
2. Importeren - een dir op mijn PC [c:\data\muziek\]
3. De geimporteerd bestanden staan nu in het meest rechter window "PC Music library"
4. Alle bestanden selecteren in de "PC Music library"
5. Drag and drop naar "Zen Micro Media Explorer" in het window linksboven "Bronnen"
6. Hij gaat dan kopieëren naar de Zen (zo'n schermpje dat je stuk voor stuk de status ziet)
NB heb de SW in taal NL geinstalleerd op W2K machine
Heb nu de Zen Micro niet bij me om te checken, morgen wel (collega's zijn nieuwschierig
Edit: Ik neem aan dat je je mp3's getaged hebt? Anders staat alles in je music library onder [onbekend]
EDIT 2
Belangrijk: ik gebruik dus "Creative MediaSource Organizer" en NIET "Zen Micro Media Explorer".
[ Voor 41% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 22-11-2004 16:27 ]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Bedankt voor het uitschrijven.Spyro_the_Dragon schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:23:
1a. Creative MediaSource Organizer geinstalleerd
1b. Compu opnieuw opgestart![]()
1c. Creative MediaSource Organizer opgestart
2. Importeren - een dir op mijn PC [c:\data\muziek\]
3. De geimporteerd bestanden staan nu in het meest rechter window "PC Music library"
4. Alle bestanden selecteren in de "PC Music library"
5. Drag and drop naar "Zen Micro Media Explorer" in het window linksboven "Bronnen"
6. Hij gaat dan kopieëren naar de Zen (zo'n schermpje dat je stuk voor stuk de status ziet)
NB heb de SW in taal NL geinstalleerd op W2K machine
Heb nu de Zen Micro niet bij me om te checken, morgen wel (collega's zijn nieuwschierig
Edit: Ik neem aan dat je je mp3's getaged hebt? Anders staat alles in je music library onder [onbekend]
EDIT 2
Belangrijk: ik gebruik dus "Creative MediaSource Organizer" en NIET "Zen Micro Media Explorer".
Ik heb het exact ook zo gedaan. Of ze getagged zijn weet ik niet maar ik zie wel een lijst met alle mp3's in mijn PC library staan die ik vervolgens naar de Zen in de bronnen heb gesleept.
Overigens leest de Creative MediaSource Organizer ook dat alle mp3's op mijn Zen staan wanneer ik deze selecteer. Het is dus alleen de Zen die zijn eigen HD niet kan lezen.
Ik zal starks de helpdesk van Creative bellen en anders een RMA formulier van mp3cdspelers.nl invullen en deze samen met mijn Zen retourneren.
[ Voor 4% gewijzigd door -Stef- op 22-11-2004 16:43 ]
Geen dank... succes ermee want het is echt een mooi apparaat (als ie werkt...)-Stef- schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:43:
[...]
Bedankt voor het uitschrijven.
Ik heb het exact ook zo gedaan. Of ze getagged zijn weet ik niet maar ik zie wel een lijst met alle mp3's in mijn PC library staan die ik vervolgens naar de Zen in de bronnen heb gesleept.
Overigens leest de Creative MediaSource Organizer ook dat alle mp3's op mijn Zen staan wanneer ik deze selecteer. Het is dus alleen de Zen die zijn eigen HD niet kan lezen.
Ik zal starks de helpdesk van Creative bellen en anders een RMA formulier van mp3cdspelers.nl invullen en deze samen met mijn Zen retourneren.
het enige wat ik kan verzinnen maar niet verklaren/uitleggen dat de bestanden op het "portable drive" gedeelte komen ipv het muziekgedeelte... weet niet zo goed hoe je dat kan controleren.
[ Voor 6% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 22-11-2004 16:48 ]
Verwijderd
Nog iets over de afstandsbediening. Die zou leverbaar moeten zijn maar daar was bij mp3spelers.nl bijvoorbeeld nog niets over bekend.
Hopelijk wordt ook deze snel leverbaar.
Verwijderd
removable disk de melding gegeven wordt "sluit de speler nu aan".
De speler is echter gewoon aangesloten. Creative media source herkent m ook en de nummers die erop staan ook.
edit: extra --> tijd en datum ---> menulijst --> alarm instellen
vanmorgen niet wakker geworden met een leuk deuntje
ja dan werkt het
[ Voor 90% gewijzigd door demichiel op 24-11-2004 13:47 ]
Verwijderd
Vanmorgen om 7:30 de zen micro aangezet om vervolgens dat stukje plastic zo lang mogelijk van stroom te voorzien. Ik had gehoopt op een uur of 9/10 batt. life.
Helaas was dit niet de realiteit. Hij kwam om 14:30 met de melding "Low Battery"
Oftewel een batt. life van 7 uur.
Dit valt me toch eningzins tegen aangezien er op de site staat dat ze 12 uur meegaan (wat je uiteraard met een korreltje zout moet nemen, maar toch).
hoe lang gaat de batt. bij jullie mee?
Verwijderd
ligt er denkik ook wel een beetje aan hoe je hem gebruikt he :]Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:29:
zelf even een test gedaan:
Vanmorgen om 7:30 de zen micro aangezet om vervolgens dat stukje plastic zo lang mogelijk van stroom te voorzien. Ik had gehoopt op een uur of 9/10 batt. life.
Helaas was dit niet de realiteit. Hij kwam om 14:30 met de melding "Low Battery"
Oftewel een batt. life van 7 uur.
Dit valt me toch eningzins tegen aangezien er op de site staat dat ze 12 uur meegaan (wat je uiteraard met een korreltje zout moet nemen, maar toch).
hoe lang gaat de batt. bij jullie mee?
Verwijderd
Ik heb laatst Mp3spelers.nl gemaild en ik kreeg het volgende antwoord terug over de Afstandsbediening:
De afstandsbediening komt begin volgend jaar beschikbaar en is dan los te koop voor omstreeks 45,- euro.
Pittig prijsje...
Gr33tz MisterBart
Verwijderd
ik heb denk ik 3 keer door het menu gescrollt, dus erg minimaal gebruikt. Zo goed als puur alleen muziek draaien. geen fratsen dusVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:34:
[...]
ligt er denkik ook wel een beetje aan hoe je hem gebruikt he :]
het scheelt dat we er een 2de accu bij krijgen maar anders......
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 16:21 ]
je kan het beste een hele lange playlist maken op je pc, die erop zetten en dan aanzetten. Niet meer aankomen. Dan zal je wel 12 uur kunnen halen..
ping 127.212.23.124
Hoe bedoel je interface gejat van ipodVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:50:
Ik heb 'm vandaag binnengekregen. Echt een mooi ding, goede geluidskwaliteit etc.
Voor foto's moet je even hier kijken, ik had geen zin om ze te verkleinen (2 stuks):
http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02192.JPG
http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02195.JPG
Morgen zal ik duidelijkere foto's maken als iemand dat zou willen..
Wat is trouwens beter voor de batterij: opladen en tegelijk gebruiken of alleen opladen?
Maar wel een mooi ding als ik geen ipod zouhebben zouik zeker voor deze gaan
Verwijderd
constructief...Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:34:
[...]
ligt er denkik ook wel een beetje aan hoe je hem gebruikt he :]
Creative moet gewoon melden wat de maximale levensduur van een batterij is wanneer alle functies gebruikt worden. Anders hadden ze beter een lite-versie uit kunnen brengen zonder lampjes ofzo..
dus creative moet zijn klanten niet misleiden om alleen maar te laten zien wat ie allemaal kan - is eigenlijk "niet" kan.
Ik heb de zilveren alleen maar genomen vanwege de extra batterij omdat ik dit wel voorzag, maar is natuurlijk geen goede zaak. De speler is daarnaast ook nog eens buggy zodra deze in aanraking komt met de pc.. al met al (tenzij dat snel opgelost wordt) zal ik in de toekomst nog eens extra nadenken over creative..
Verwijderd
Creative kan natuurlijk nooit anders dan het maximum aangeven. Iedereen gebruikt de speler weer anders. Als ze bijvoorbeeld er bij zetten dat de speler 8 uur werkt, moeten ze precies alles erbij zetten wat ze hebben gedaan e.d. = onzin
Ik ben werkelijk nog geen problemen tegengekomen bij deze speler..
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 00:41 ]
En over batterijverbruik: is idd wel jammer dat ze 12 uur zeggen. Maar dat is IMHO het geval voor ELKE fabrikant op dit moment, je kunt er std 20-30% van af halen voor een realistisch aantal uren. Ik ben zelf dol op dat blauwe licht... kost je alleen wel je batterij...
Verwijderd
ik wil ook zo'n item gaan kopen...
maar zouden er nog veel exemplaren met extra accu zijn?
ik moet namelijk eerst nog ff mijn PDA verkopen...HP Ipaq 5550
Verwijderd
Jup ze zijn er nog wel: www.mp3spelers.nl bijvoorbeeld... alleen nog steeds geen zwarte... weet iemand wanneer deze komt?!?!? als het te lang duurt dan tog maar zilver... minder mooi, maar wel eerder thuis dan:)Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:10:
Hey,
ik wil ook zo'n item gaan kopen...
maar zouden er nog veel exemplaren met extra accu zijn?
ik moet namelijk eerst nog ff mijn PDA verkopen...HP Ipaq 5550
En ook nog: weet iemand hoe de kwaliteit is van zo'n cassete bandje waarmee je je mp3speler aansluit op je autoradio??
gr33tz
Verwijderd
Verwijderd
ik heb iets gevonden op internet een release datum noujah ongveer dan volgens de site
http://www.elektronicasto...th=67_92&products_id=1249
YHeah de zwarte
volgens de site dus nog 2 weken wachtenop de zwarte... eindelijk
hopen dat het echt doorgaat:)
iemand btw al nieuwe info nog over release naast dit??
gr33tz Mister Bart
Da's toch netjes van mp3cdspelers, het hoort zo maar zie dat tegenwoordig nog maar eens te krijgen.
Ik hoop dat de volgende wel werkt.
Het is trouwens wel een pechtijd voor mij: naast de Zen Micro heb ik van de week ook mijn Canon EF 70-200/4 L objectief moeten terugsturen en net blijkt dat mijn Pioneer DV-656A dvd speler binnen een jaar geen DVD's meer leest. Dat zijn toch geen goedkope jongens.
[ Voor 24% gewijzigd door -Stef- op 26-11-2004 20:01 ]
je weet zeker dat het niet aan jou ligt ?
De mijne gaat toch zeker geen 8 uur (eerder ehm, 4?) mee met deze accu, ik zal er eens die andere insteken, wellicht gaat dat beter...
ping 127.212.23.124
edit: wat vinden jullie eigenlijk van da oortjes? Ik vind ze goed meevallen, alleen wat te groot voor mijn oor.
[ Voor 51% gewijzigd door demichiel op 26-11-2004 22:21 ]
Mee eens... te groot.... wel goed geluid maar zelfs voor mijn oren zijn ze iets te grootdemichiel schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:14:
hij heeft miss al wel 1 uur in de pc gezeten in totaal.
edit: wat vinden jullie eigenlijk van da oortjes? Ik vind ze goed meevallen, alleen wat te groot voor mijn oor.
edit : heeft er iemand al een idee of het bootscherm verwisselbaar is? in de instellingen is alles grijs maar in de manual zegt dat het kan.
[ Voor 39% gewijzigd door demichiel op 27-11-2004 13:07 ]
Verwijderd
Verwijderd

http://uk.europe.creative...bcategory=30&product=4937
Product Specifications
Frequency Response: 20Hz ~ 20kHz
Impedance: 32ohms
Sensitivity: 117dB
Cord Length: 1.2 meters
Net Weight: 58g (without packaging)
Kosten: 12.95
Vergelijking:
Senheisser PMX40:

Technical Data
Frequency response 20Hz - 20kHz
Cable length 1 m
Impedance 32 Ohm
Sound pressure level (SPL) 108dB(SPL) / 1mW
Ear coupling supraaural
Transducer principle dynamic, open
Jack plug 3,5 mm stereo
Kosten:28.95
Senheisser PMX60:

Technical Data
Nominal impedance 32 Ohm
Cable length 1.4 m
Ear coupling supraaural
Transducer principle dynamic, open
Jack plug 3,5 mm stereo
Weight w/o cable ca. 55 g
Frequency response (headphones) 18.....21000 Hz
Sound pressure level (SPL) 122 dB(SPL)
THD, total harmonic distortion < 0,5 %
Kosten:34.95
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 14:30 ]
Verwijderd
geldt die actie alleen voor mp3speler.nl of ook in de andere winkels?
Bij vcd hadden ze over deze actie nog niets gehoord, nochtans verkopen ze de blauwe micro reeds
Verwijderd
ik heb hem zondag besteld, moest gister ff kopie van legitimatie sturen, nu moetie morgen hier zijn gok ik
kan niet w88!!!
Zijn de oordopjes goed, of moet ik mijn Philips SBC HS461 gebruiken?

Nauzer
Oordopjes zijn OK qua geluid alleen fysiek een beetje aan de grote kant... dus ik weet niet hoe groot je oren zijnVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:45:
Zijn de oordopjes goed, of moet ik mijn Philips SBC HS461 gebruiken?
[afbeelding]
Nauzer
Verwijderd
Verwijderd
Zo ja, fijn
Zo nee, kan dit dan met (gehackt) firmware?
Verwijderd
Ik heb nog geen probs met VBR, 196 etc etc etc
Verwijderd
hij is kleiner en lichter dan ik dacht en stiller dan andere mp3-players die ik in mijn hand heb gehad.
ik ben best tevreden over het dingetje.
het touchpanel vind ik even wennen, maar is zeker niet slecht.
Verwijderd
zojuist ff mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl dattie er nog niet is > krijg binne 5 min. mailtje terug > u hoort nog van ons vandaag over hoe het zit. Nog 5 min. later > bellen ze op > wordt vanavond nog bezorgd!!! TOPSERVICE!!! HEIL AAN MP3SPELERS.NL!!!
(btw, nog ff antwoord op mijn vraag plz > m3u ondersteund ofniet??? en mappen?)
Tja alles is betrekkelijk. Ik zit nu al een week te wachten na mijn ellende. Doe ik vandaag navraag naar de status, krijg ik te horen dat ze de resterende accessoires nog niet hebben ontvangen die ik vrijdag 26 november al heb verstuurd.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:14:
zker zker, ik krijg hem vandaag,
zojuist ff mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl dattie er nog niet is > krijg binne 5 min. mailtje terug > u hoort nog van ons vandaag over hoe het zit. Nog 5 min. later > bellen ze op > wordt vanavond nog bezorgd!!! TOPSERVICE!!! HEIL AAN MP3SPELERS.NL!!!
(btw, nog ff antwoord op mijn vraag plz > m3u ondersteund ofniet??? en mappen?)
Tot nu toe alleen nog maar ellende gehad met die Zen Micro.
Verwijderd
maar weet iemand al of het met die playlists die op de creative site worden genoemd m3u playlists worden bedoeld?
Ik moet mijn mening herzien.-Stef- schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:01:
[...]
Tja alles is betrekkelijk. Ik zit nu al een week te wachten na mijn ellende. Doe ik vandaag navraag naar de status, krijg ik te horen dat ze de resterende accessoires nog niet hebben ontvangen die ik vrijdag 26 november al heb verstuurd.
Tot nu toe alleen nog maar ellende gehad met die Zen Micro.
Zojuist ben ik gebeld door een vriendelijke medewerkster van Holland Global over de ontbrekende accesoires en ik heb het haar uitgelegd dat ik deze vorige week reeds verstuurd heb. Er komt net een mailtje van haar binnen dat ze een nieuwe Zen met toebehoren op de post heeft gedaan en dat ik deze morgen kan verwachten. De rest regelt ze wel met Creative Nederland.
Top!
Verwijderd
Verwijderd
Ook herkent de software de speler niet eens, ik kan er dus nix mee
Terugsturen of iemand een oplossing?
(edit) sorry voor de capslock
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 22:36 ]
Je Caps-Lock uitzetten, bijvoorbeeld
Verwijderd
- Is de geluidskwaliteit goed wanneer je de Zen micro aan een een versterker hangt? Aangezien er geen echte line-out inzit behalve de koptelefoon.
- Hoe gaat het skippen naar andere nummers. Zit daar steeds flink wat tijd tussen, of gaat het redelijk soepel?
- Hoe is de kwaliteit van de voicerecorder? Ik zou de Zen micro graag gebruiken om interviews op te nemen, maar dan moet ik wel mijzelf en de geinterviewde kunnen horen. Perfecte geluidskwaliteit is niet nodig, maar allebei de stemmen kunnen horen zou fijn zijn.
Deze vragen zou ik het liefst zelf uitproberen, maar jammergenoeg ben ik tot nu toe nog geen winkel tegengekomen waar ik het apparaatje kan uitproberen.
Alvast bedankt, Mark
Verwijderd
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=253
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 13:16 ]
Ze zijn nu leverbaar bij Dynabyte in het zwart MET een extra batterij!
Dus het is niet alleen de zilvere
Ziet er echt lekker uit
- Geluidskwaliteit is prima op de headphone-out. Die van mij hangt regelmatig aan de versterker. Volume niet maximaal zetten, maar op 15-20 doet ie het primaVerwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:00:
Ik heb een paar vraagjes over de Zen micro:
- Is de geluidskwaliteit goed wanneer je de Zen micro aan een een versterker hangt? Aangezien er geen echte line-out inzit behalve de koptelefoon.
- Hoe gaat het skippen naar andere nummers. Zit daar steeds flink wat tijd tussen, of gaat het redelijk soepel?
- Hoe is de kwaliteit van de voicerecorder? Ik zou de Zen micro graag gebruiken om interviews op te nemen, maar dan moet ik wel mijzelf en de geinterviewde kunnen horen. Perfecte geluidskwaliteit is niet nodig, maar allebei de stemmen kunnen horen zou fijn zijn.
Deze vragen zou ik het liefst zelf uitproberen, maar jammergenoeg ben ik tot nu toe nog geen winkel tegengekomen waar ik het apparaatje kan uitproberen.
Alvast bedankt, Mark
- Skippen gaat net zo snel als op een normale CD speler
- Voicerecorder nog niet geprobeerd...
-
Verwijderd
En ja hij werkt nu eindelijk, dat kwam door een reflash van de firmware en een andere usb poort (niet voorop de pc maar achterop)
Bij de oranje zit nog gewoon een extra batterij.
Handig voor personen die liever niet via internet willen kopen of hem eerst even willen bekijken.
Verwijderd
imho ownt deze de Apple Ipod mini op gebied van geluidskwaliteit (een vriend van me heeft er een) en qua design ben ik ook nog niet zker van de winst van Apple
Ik heb alleen nog 1 minor probleempje.
-ik heb een afspeellijst met "singles" op mijn Micro
-ik voeg een nummer toe > deze komt onder aan de lijst.
-hoe kan ik ze weer op alfabetische volgorde van artiest krijg, want slepen gaat niet en op "artist" klikken ook niet in de playlist op de Zen Micro zelf, dat kan alleen als je in de PC music library bent...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 11:13 ]
Verwijderd
ik kan het nu alleen oplossen door de lijst naar de PC library te verplaatsen en dan de track zelf in de volgorde erbij te zette.
Moet ook anders kunnen... alfabetische volgorde moet toch niet zo moeilijk zijn... of?
Verwijderd
- Kan je hem opladen via de USB poort, of alleen met AC adapter?
- Ik zou graag op vakantie vanaf mijn fotocamera foto's laden naar de speler, kan dat zonder omwegen via een USB kabel? (ene kant mini-USB in camera, andere kant in Zen Micro) of moet dat anders? Kan het uberhaupt?
- Ik kan nergens en dan ook helemaal nergens vinden wat het uitgangsvermogen is, zelfs niet op de site van Creative. Ik heb een keer ergens 5 mW zien staan, dat is erg weinig vind ik. Zijn er ervaringen? Is het genoeg? Ook met hoofdtelefoons met een hogere impedantie?
- Ondersteund het apparaat VBR (variabele bitrate)?
Verwijderd
- Geen idee;
- Ja, voor mij is het genoeg. Ik heb zelfs een hoofdtelefoon dus geen dopjes echt in het oor. Ik heb 'm meestal op 15 staan van de max. 25;
- Ja;
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 22:15 ]
Dit topic is gesloten.
![]()