waar woon je?
offtopic:
200
200
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het tot nu toe beetje tegenvallen...Vanitas schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:57:
Hoelang doe je eigenlijk met een batterij?? (uit eigen ervaring)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 10:29 ]
Verwijderd
Ik heb hem anders maandagavond besteld en heb nog steeds niets ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:18:
Gekke_Ui heeft 'm dinsdagavond besteld, de order gaat pas woensdag weg en komt donderdag aan. Klopt dus van de levertijd van 1 dag
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Eventjes mailen dan he, of bellen, nog beter....-Stef- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:20:
[...]
Ik heb hem anders maandagavond besteld en heb nog steeds niets ontvangen.
Verwijderd
13:37
Verwijderd
Verwijderd
Ben ik ook benieuwd naar lijkt me een mooi kleurtje.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:47:
heeft iemand ook al de blauwe versie besteld bij mp3spelers.nl en heeft misschien wat foto's ? please put them online.
Zijn er legio, maar waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Ze worden er maar minimaal kleiner van, de geluidskwaliteit gaat drastisch omlaag en misschien gaat je batterijverbruik nog wel omhoog ook (wma sosm lastiger te decoden dan mp3). Dus, waarom?demichiel schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:35:
kent er iemand een freeware progje om mp3s naar .wma bestanden om te zetten?
Geluidskwaliteit blijft NIET hetzelfde. Bij elke omzetting is er kwaliteitsverlies, zeker als je niet originele files gaat omzetten. Maar als je het niet hoort dan hou ik je niet tegendemichiel schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:25:
bij mij worden ze 1/3 de kleiner en geluidskwaliteit blijft hetzelfde, ik wil het omdat ik er dan heel mijn collectie muziek kan opzetten (2000 liedjes)
[ Voor 18% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 15:33 ]
Verwijderd
The Zen Micro does allow you to set aside a partition-Stef- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:32:
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar.
Als ik mijn Zen aan de computer hang ziet de Creative Organizer alle 500 mp3's. Ook verkenner leest keurig alle mp3's uit die erop staan maar op mijn Zen zelf zie ik alleen Creative Demo, Rainforest en Seasons staan.
Waarom zie ik de andere 497 nummers niet?
Je hoeft de mp3's toch niet afzonderlijk in je Zen te laden maar je kan toch ook mappen met submappen inladen?
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik nog meer moet doen om mijn mp3's af te spelen? Moet ik er nog een aparte driver opzetten en zo ja waar haal ik die vandaan?Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:41:
[...]
The Zen Micro does allow you to set aside a partition
The Music Library portion will, however need a driver
[ Voor 22% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 19:17 ]
Verwijderd
Gebruik de creative mediasource player/organizer-Stef- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:15:
[...]
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik nog meer moet doen om mijn mp3's af te spelen? Moet ik er nog een aparte driver opzetten en zo ja waar haal ik die vandaan?
Die leest dus juist dat de bestanden inderdaad op de hd van mijn Zen staan. Aleen ziet mijn Zen dat niet zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:06:
[...]
Gebruik de creative mediasource player/organizer
[ Voor 21% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 23:37 ]
Verwijderd
Toch?
ping 127.212.23.124
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Vreemd probleem idd.... gebruik je het programma "Creative MediaSource Organizer"?-Stef- schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:17:
Ik heb mp3cdspeler maar een mailtje gestuurd met mijn probleem. Ik denk dat hij teruggaat want ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
Net nogmaals met drag and drop getracht in de Player/Organizer. Deze geeft zelfs de melding dat de files reeds op de hd van de zen staan en vraag of hij deze moet overslaan of overschrijven. Laat je ze overschrijven dat ziet de Zen ze weer niet staan.
Dat ding zal wel kaduuk zijn dan helaas.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ja ik gebruik die software.Spyro_the_Dragon schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:37:
[...]
Vreemd probleem idd.... gebruik je het programma "Creative MediaSource Organizer"?
Heb mijn Zen sinds zaterdag en ben verkocht.... leuk apparaat... heb m in Singapore op een of andere trade fair gekocht voor weinig (200E, inclusief alle accesoires en een remote!)
Ze hadden daar al wel andere kleuren, maar alleen de zilveren zit een 2e batterij bij....
Heb SW geinstalled en in een uurtje had ik alles up-en-running.... 4GB aan MP3 overgezet... Scrolling is ff wennen en ik vind het drukken op de knoppen nog wel eens lastig werken, net of ie ze af en toe niet pakt... maar verder prima!
[ Voor 41% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 22-11-2004 16:27 ]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Bedankt voor het uitschrijven.Spyro_the_Dragon schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:23:
1a. Creative MediaSource Organizer geinstalleerd
1b. Compu opnieuw opgestart![]()
1c. Creative MediaSource Organizer opgestart
2. Importeren - een dir op mijn PC [c:\data\muziek\]
3. De geimporteerd bestanden staan nu in het meest rechter window "PC Music library"
4. Alle bestanden selecteren in de "PC Music library"
5. Drag and drop naar "Zen Micro Media Explorer" in het window linksboven "Bronnen"
6. Hij gaat dan kopieëren naar de Zen (zo'n schermpje dat je stuk voor stuk de status ziet)
NB heb de SW in taal NL geinstalleerd op W2K machine
Heb nu de Zen Micro niet bij me om te checken, morgen wel (collega's zijn nieuwschierig
Edit: Ik neem aan dat je je mp3's getaged hebt? Anders staat alles in je music library onder [onbekend]
EDIT 2
Belangrijk: ik gebruik dus "Creative MediaSource Organizer" en NIET "Zen Micro Media Explorer".
[ Voor 4% gewijzigd door -Stef- op 22-11-2004 16:43 ]
Geen dank... succes ermee want het is echt een mooi apparaat (als ie werkt...)-Stef- schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:43:
[...]
Bedankt voor het uitschrijven.
Ik heb het exact ook zo gedaan. Of ze getagged zijn weet ik niet maar ik zie wel een lijst met alle mp3's in mijn PC library staan die ik vervolgens naar de Zen in de bronnen heb gesleept.
Overigens leest de Creative MediaSource Organizer ook dat alle mp3's op mijn Zen staan wanneer ik deze selecteer. Het is dus alleen de Zen die zijn eigen HD niet kan lezen.
Ik zal starks de helpdesk van Creative bellen en anders een RMA formulier van mp3cdspelers.nl invullen en deze samen met mijn Zen retourneren.
[ Voor 6% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 22-11-2004 16:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door demichiel op 24-11-2004 13:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
ligt er denkik ook wel een beetje aan hoe je hem gebruikt he :]Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:29:
zelf even een test gedaan:
Vanmorgen om 7:30 de zen micro aangezet om vervolgens dat stukje plastic zo lang mogelijk van stroom te voorzien. Ik had gehoopt op een uur of 9/10 batt. life.
Helaas was dit niet de realiteit. Hij kwam om 14:30 met de melding "Low Battery"
Oftewel een batt. life van 7 uur.
Dit valt me toch eningzins tegen aangezien er op de site staat dat ze 12 uur meegaan (wat je uiteraard met een korreltje zout moet nemen, maar toch).
hoe lang gaat de batt. bij jullie mee?
Verwijderd
Verwijderd
ik heb denk ik 3 keer door het menu gescrollt, dus erg minimaal gebruikt. Zo goed als puur alleen muziek draaien. geen fratsen dusVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:34:
[...]
ligt er denkik ook wel een beetje aan hoe je hem gebruikt he :]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 16:21 ]
ping 127.212.23.124
Hoe bedoel je interface gejat van ipodVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:50:
Ik heb 'm vandaag binnengekregen. Echt een mooi ding, goede geluidskwaliteit etc.
Voor foto's moet je even hier kijken, ik had geen zin om ze te verkleinen (2 stuks):
http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02192.JPG
http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02195.JPG
Morgen zal ik duidelijkere foto's maken als iemand dat zou willen..
Wat is trouwens beter voor de batterij: opladen en tegelijk gebruiken of alleen opladen?
Verwijderd
constructief...Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:34:
[...]
ligt er denkik ook wel een beetje aan hoe je hem gebruikt he :]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 00:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Jup ze zijn er nog wel: www.mp3spelers.nl bijvoorbeeld... alleen nog steeds geen zwarte... weet iemand wanneer deze komt?!?!? als het te lang duurt dan tog maar zilver... minder mooi, maar wel eerder thuis dan:)Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:10:
Hey,
ik wil ook zo'n item gaan kopen...
maar zouden er nog veel exemplaren met extra accu zijn?
ik moet namelijk eerst nog ff mijn PDA verkopen...HP Ipaq 5550
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door -Stef- op 26-11-2004 20:01 ]
ping 127.212.23.124
[ Voor 51% gewijzigd door demichiel op 26-11-2004 22:21 ]
Mee eens... te groot.... wel goed geluid maar zelfs voor mijn oren zijn ze iets te grootdemichiel schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:14:
hij heeft miss al wel 1 uur in de pc gezeten in totaal.
edit: wat vinden jullie eigenlijk van da oortjes? Ik vind ze goed meevallen, alleen wat te groot voor mijn oor.
[ Voor 39% gewijzigd door demichiel op 27-11-2004 13:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 14:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Oordopjes zijn OK qua geluid alleen fysiek een beetje aan de grote kant... dus ik weet niet hoe groot je oren zijnVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:45:
Zijn de oordopjes goed, of moet ik mijn Philips SBC HS461 gebruiken?
[afbeelding]
Nauzer
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tja alles is betrekkelijk. Ik zit nu al een week te wachten na mijn ellende. Doe ik vandaag navraag naar de status, krijg ik te horen dat ze de resterende accessoires nog niet hebben ontvangen die ik vrijdag 26 november al heb verstuurd.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:14:
zker zker, ik krijg hem vandaag,
zojuist ff mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl dattie er nog niet is > krijg binne 5 min. mailtje terug > u hoort nog van ons vandaag over hoe het zit. Nog 5 min. later > bellen ze op > wordt vanavond nog bezorgd!!! TOPSERVICE!!! HEIL AAN MP3SPELERS.NL!!!
(btw, nog ff antwoord op mijn vraag plz > m3u ondersteund ofniet??? en mappen?)
Verwijderd
Ik moet mijn mening herzien.-Stef- schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:01:
[...]
Tja alles is betrekkelijk. Ik zit nu al een week te wachten na mijn ellende. Doe ik vandaag navraag naar de status, krijg ik te horen dat ze de resterende accessoires nog niet hebben ontvangen die ik vrijdag 26 november al heb verstuurd.
Tot nu toe alleen nog maar ellende gehad met die Zen Micro.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 22:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 13:16 ]
- Geluidskwaliteit is prima op de headphone-out. Die van mij hangt regelmatig aan de versterker. Volume niet maximaal zetten, maar op 15-20 doet ie het primaVerwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:00:
Ik heb een paar vraagjes over de Zen micro:
- Is de geluidskwaliteit goed wanneer je de Zen micro aan een een versterker hangt? Aangezien er geen echte line-out inzit behalve de koptelefoon.
- Hoe gaat het skippen naar andere nummers. Zit daar steeds flink wat tijd tussen, of gaat het redelijk soepel?
- Hoe is de kwaliteit van de voicerecorder? Ik zou de Zen micro graag gebruiken om interviews op te nemen, maar dan moet ik wel mijzelf en de geinterviewde kunnen horen. Perfecte geluidskwaliteit is niet nodig, maar allebei de stemmen kunnen horen zou fijn zijn.
Deze vragen zou ik het liefst zelf uitproberen, maar jammergenoeg ben ik tot nu toe nog geen winkel tegengekomen waar ik het apparaatje kan uitproberen.
Alvast bedankt, Mark
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 11:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 22:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq