• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-08 15:22
waar woon je?
offtopic:
200

Verwijderd

Wat een luxe 1 dag :p levertijd. Ik heb ook andere ervaringen bij online shops zoals Tell Sell bijvoorbeeld dat duurde 19 weken en na 3 weken hadden ze het geld al van mijn rekening afgeschreven.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
kom uit almelooo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:57:
Hoelang doe je eigenlijk met een batterij?? (uit eigen ervaring)
Ik vind het tot nu toe beetje tegenvallen...
Toen ik vanmorgen om half 8 met de trein ging heb ik hem aangezet en nu zo`n 2.5 uur later is hij van drie streepjes (=vol) naar twee streepjes gegaan. De batt was volledig opgeladen. Ik weet niet of het te maken heeft dat ik hem in m`n broekzak heb zitten, maar dat lijkt mij stug :|

Ach wat maak ik me duk... die tweede batterij heb ik ook nog :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd die batt.time van 12 uur moet je met een korreltje zout nemen, dit is alleen in optimale omstandigheden die je (bijna) nooit zult hebben als je de player ergens mee naar toe neemt.

Als ze een uur of 8/9 neer hadden gezet was het een stuk realistischer geweest.

Maar goed, je kunt niet alles hebben he.
Trouwens, ik vind het maar een raar model oordopjes hebben.. maja dat is persoonlijk natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:09

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:18:
Gekke_Ui heeft 'm dinsdagavond besteld, de order gaat pas woensdag weg en komt donderdag aan. Klopt dus van de levertijd van 1 dag ;)
Ik heb hem anders maandagavond besteld en heb nog steeds niets ontvangen. :(

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Stef- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:20:
[...]

Ik heb hem anders maandagavond besteld en heb nog steeds niets ontvangen. :(
Eventjes mailen dan he, of bellen, nog beter....
Als je um maandagavond besteld hebt word ie dinsdag verwerkt...en dan heb je um woensdag of donderdag binnen....(tenminste, zo zou het moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Hij is inmiddels net langsgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook al de blauwe versie besteld bij mp3spelers.nl en heeft misschien wat foto's ? please put them online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:04

Nibbz

Postmaster General

wel kut dat ik geen geld heb.. lijkt me een mooi ding. Maar hoe zit dat dan met die HD.. is het niet zo dat zo'n ding makkelijk kapot kan gaan?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Ehm, ik heb er net zo'n 500 mp3's ingezet maar ik zie ze niet op de speler. Alleen zie ik alleen maar die 3 standaard nummers die er al in stonden. Waar kan ik de rest zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm vandaag binnengekregen. Echt een mooi ding, goede geluidskwaliteit etc.

Voor foto's moet je even hier kijken, ik had geen zin om ze te verkleinen (2 stuks):

http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02192.JPG
http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02195.JPG

Morgen zal ik duidelijkere foto's maken als iemand dat zou willen..

Wat is trouwens beter voor de batterij: opladen en tegelijk gebruiken of alleen opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
kent er iemand een freeware progje om mp3s naar .wma bestanden om te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:47:
heeft iemand ook al de blauwe versie besteld bij mp3spelers.nl en heeft misschien wat foto's ? please put them online.
Ben ik ook benieuwd naar lijkt me een mooi kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

demichiel schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:35:
kent er iemand een freeware progje om mp3s naar .wma bestanden om te zetten?
Zijn er legio, maar waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Ze worden er maar minimaal kleiner van, de geluidskwaliteit gaat drastisch omlaag en misschien gaat je batterijverbruik nog wel omhoog ook (wma sosm lastiger te decoden dan mp3). Dus, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
bij mij worden ze 1/3 de kleiner en geluidskwaliteit blijft hetzelfde, ik wil het omdat ik er dan heel mijn collectie muziek kan opzetten (2000 liedjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

demichiel schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:25:
bij mij worden ze 1/3 de kleiner en geluidskwaliteit blijft hetzelfde, ik wil het omdat ik er dan heel mijn collectie muziek kan opzetten (2000 liedjes)
Geluidskwaliteit blijft NIET hetzelfde. Bij elke omzetting is er kwaliteitsverlies, zeker als je niet originele files gaat omzetten. Maar als je het niet hoort dan hou ik je niet tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
wist ik niet bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Ik heb het nog steeds niet voor elkaar.

Als ik mijn Zen aan de computer hang ziet de Creative Organizer alle 500 mp3's. Ook verkenner leest keurig alle mp3's uit die erop staan maar op mijn Zen zelf zie ik alleen Creative Demo, Rainforest en Seasons staan.

Waarom zie ik de andere 497 nummers niet? :?

Je hoeft de mp3's toch niet afzonderlijk in je Zen te laden maar je kan toch ook mappen met submappen inladen?

[ Voor 18% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Stef- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:32:
Ik heb het nog steeds niet voor elkaar.

Als ik mijn Zen aan de computer hang ziet de Creative Organizer alle 500 mp3's. Ook verkenner leest keurig alle mp3's uit die erop staan maar op mijn Zen zelf zie ik alleen Creative Demo, Rainforest en Seasons staan.

Waarom zie ik de andere 497 nummers niet? :?

Je hoeft de mp3's toch niet afzonderlijk in je Zen te laden maar je kan toch ook mappen met submappen inladen?
The Zen Micro does allow you to set aside a partition
The Music Library portion will, however need a driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:41:
[...]

The Zen Micro does allow you to set aside a partition
The Music Library portion will, however need a driver
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik nog meer moet doen om mijn mp3's af te spelen? Moet ik er nog een aparte driver opzetten en zo ja waar haal ik die vandaan?

[ Voor 22% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Stef- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:15:
[...]

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik nog meer moet doen om mijn mp3's af te spelen? Moet ik er nog een aparte driver opzetten en zo ja waar haal ik die vandaan?
Gebruik de creative mediasource player/organizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:06:
[...]

Gebruik de creative mediasource player/organizer
Die leest dus juist dat de bestanden inderdaad op de hd van mijn Zen staan. Aleen ziet mijn Zen dat niet zelf.

Ik heb de bestanden erop gezet m.b.v. Zen Micro Media Explorer optie " muziek in apparaat importeren". Dat is toch neem ik aan de juiste methode?

Ik heb het ook geprobeerd m.b.v. Mediasource PLayer/Organizer. Mp3's slepen vanuit de music library naar de Zen. Ik zie op de Zen dat er bestanden worden overgezet naar de hd maar als ik hem afkoppel ziet de Zen geen enkel bestand.

Er zijn hier toch meer mensen met een Zen?

[ Voor 21% gewijzigd door -Stef- op 20-11-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg me even toe op msn: mark_groeneveld@hotmail.com, kijken of ik je kan helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie als ik liedjes ga overbeamen 2 keer dat er liedjes geladen worden...

eerst naar de pc-muziekbibliotheek (dit is zo gebeurd)
dan drag&drop ik die liedjes van de pc-muziekbibliotheek naar de Zen
(dit is ook zo gebeurd, maar duurd ietsjes langer :))

Ik vond de indeling van dat programma eerst ook maar onlogisch maja, het went

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 18:19
Heeft iemand al de blauwe binnen? Zoja pics?

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

't programma is wat brak, maar je kan het zo indelen dat je helemaal links je explorer hebt, dan de huidige directory en dan uiterst rechts de zen. En dan gaat het wel...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreklaver
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 15:31
Ik heb een dag mijn Zen Micro en ben er blij mee. Enigsinds...ik heb namelijk een probleempje met het toestelletje.

Ik heb een draadje gestart:
Zen Micro Hang-ups (en andere problemen?)

Samengevat komt het er op neer dat de speler vaak hangt als hij aan de PC hangt.

Iemand ook dergelijke ervaringen? Laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Heb zelf Zen Xtra en die werkt ook al met die "minder fijne" programma's :(

Ik heb de zwarte gezien en vastgehouden op de HCC (mocht hem helaas niet meenemen ;)) Hij is erg mooi :) Toch vind ik dat scroll systeem zacht gezegd "even wennen" Maar wat is 'ie klein he :P

/me Pim vind het nu toch een heeeel klein beetje jammer dat hij al een leuke mp3-speler heeft :P

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Ik heb mp3cdspeler maar een mailtje gestuurd met mijn probleem. Ik denk dat hij teruggaat want ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.

Net nogmaals met drag and drop getracht in de Player/Organizer. Deze geeft zelfs de melding dat de files reeds op de hd van de zen staan en vraag of hij deze moet overslaan of overschrijven. Laat je ze overschrijven dat ziet de Zen ze weer niet staan.

Dat ding zal wel kaduuk zijn dan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
-Stef- schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:17:
Ik heb mp3cdspeler maar een mailtje gestuurd met mijn probleem. Ik denk dat hij teruggaat want ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.

Net nogmaals met drag and drop getracht in de Player/Organizer. Deze geeft zelfs de melding dat de files reeds op de hd van de zen staan en vraag of hij deze moet overslaan of overschrijven. Laat je ze overschrijven dat ziet de Zen ze weer niet staan.

Dat ding zal wel kaduuk zijn dan helaas.
Vreemd probleem idd.... gebruik je het programma "Creative MediaSource Organizer"?

Heb mijn Zen sinds zaterdag en ben verkocht.... leuk apparaat... heb m in Singapore op een of andere trade fair gekocht voor weinig (200E, inclusief alle accesoires en een remote!)

Ze hadden daar al wel andere kleuren, maar alleen de zilveren zit een 2e batterij bij....

Heb SW geinstalled en in een uurtje had ik alles up-en-running.... 4GB aan MP3 overgezet... Scrolling is ff wennen en ik vind het drukken op de knoppen nog wel eens lastig werken, net of ie ze af en toe niet pakt... maar verder prima!

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Spyro_the_Dragon schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:37:
[...]

Vreemd probleem idd.... gebruik je het programma "Creative MediaSource Organizer"?

Heb mijn Zen sinds zaterdag en ben verkocht.... leuk apparaat... heb m in Singapore op een of andere trade fair gekocht voor weinig (200E, inclusief alle accesoires en een remote!)

Ze hadden daar al wel andere kleuren, maar alleen de zilveren zit een 2e batterij bij....

Heb SW geinstalled en in een uurtje had ik alles up-en-running.... 4GB aan MP3 overgezet... Scrolling is ff wennen en ik vind het drukken op de knoppen nog wel eens lastig werken, net of ie ze af en toe niet pakt... maar verder prima!
Ja ik gebruik die software.

Kan jij eens vertellen welke stappen je hebt genomen om de mp3's op je Zen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
1a. Creative MediaSource Organizer geinstalleerd
1b. Compu opnieuw opgestart :o
1c. Creative MediaSource Organizer opgestart
2. Importeren - een dir op mijn PC [c:\data\muziek\]
3. De geimporteerd bestanden staan nu in het meest rechter window "PC Music library"
4. Alle bestanden selecteren in de "PC Music library"
5. Drag and drop naar "Zen Micro Media Explorer" in het window linksboven "Bronnen"
6. Hij gaat dan kopieëren naar de Zen (zo'n schermpje dat je stuk voor stuk de status ziet)

NB heb de SW in taal NL geinstalleerd op W2K machine

Heb nu de Zen Micro niet bij me om te checken, morgen wel (collega's zijn nieuwschierig :*)

Edit: Ik neem aan dat je je mp3's getaged hebt? Anders staat alles in je music library onder [onbekend]

EDIT 2
Belangrijk: ik gebruik dus "Creative MediaSource Organizer" en NIET "Zen Micro Media Explorer".

[ Voor 41% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 22-11-2004 16:27 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Spyro_the_Dragon schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:23:
1a. Creative MediaSource Organizer geinstalleerd
1b. Compu opnieuw opgestart :o
1c. Creative MediaSource Organizer opgestart
2. Importeren - een dir op mijn PC [c:\data\muziek\]
3. De geimporteerd bestanden staan nu in het meest rechter window "PC Music library"
4. Alle bestanden selecteren in de "PC Music library"
5. Drag and drop naar "Zen Micro Media Explorer" in het window linksboven "Bronnen"
6. Hij gaat dan kopieëren naar de Zen (zo'n schermpje dat je stuk voor stuk de status ziet)

NB heb de SW in taal NL geinstalleerd op W2K machine

Heb nu de Zen Micro niet bij me om te checken, morgen wel (collega's zijn nieuwschierig :*)

Edit: Ik neem aan dat je je mp3's getaged hebt? Anders staat alles in je music library onder [onbekend]

EDIT 2
Belangrijk: ik gebruik dus "Creative MediaSource Organizer" en NIET "Zen Micro Media Explorer".
Bedankt voor het uitschrijven.

Ik heb het exact ook zo gedaan. Of ze getagged zijn weet ik niet maar ik zie wel een lijst met alle mp3's in mijn PC library staan die ik vervolgens naar de Zen in de bronnen heb gesleept.

Overigens leest de Creative MediaSource Organizer ook dat alle mp3's op mijn Zen staan wanneer ik deze selecteer. Het is dus alleen de Zen die zijn eigen HD niet kan lezen.

Ik zal starks de helpdesk van Creative bellen en anders een RMA formulier van mp3cdspelers.nl invullen en deze samen met mijn Zen retourneren.

[ Voor 4% gewijzigd door -Stef- op 22-11-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
-Stef- schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:43:
[...]

Bedankt voor het uitschrijven.

Ik heb het exact ook zo gedaan. Of ze getagged zijn weet ik niet maar ik zie wel een lijst met alle mp3's in mijn PC library staan die ik vervolgens naar de Zen in de bronnen heb gesleept.

Overigens leest de Creative MediaSource Organizer ook dat alle mp3's op mijn Zen staan wanneer ik deze selecteer. Het is dus alleen de Zen die zijn eigen HD niet kan lezen.

Ik zal starks de helpdesk van Creative bellen en anders een RMA formulier van mp3cdspelers.nl invullen en deze samen met mijn Zen retourneren.
Geen dank... succes ermee want het is echt een mooi apparaat (als ie werkt...)

het enige wat ik kan verzinnen maar niet verklaren/uitleggen dat de bestanden op het "portable drive" gedeelte komen ipv het muziekgedeelte... weet niet zo goed hoe je dat kan controleren.

[ Voor 6% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 22-11-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er ook zo een koordje bij om rond je nek te hangen? 't Is misschien een klein prulletje maar ik zou het enorm handig vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreklaver
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 15:31
Dat koortje zit er helaas niet standaard bij...

Nog iets over de afstandsbediening. Die zou leverbaar moeten zijn maar daar was bij mp3spelers.nl bijvoorbeeld nog niets over bekend.

Hopelijk wordt ook deze snel leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ook het probleem dat bij het opstarten van het progje
removable disk de melding gegeven wordt "sluit de speler nu aan".

De speler is echter gewoon aangesloten. Creative media source herkent m ook en de nummers die erop staan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
Ik kan mij sinds vandaag de trotse eigenaar noemen van een zilvere Zen Micro! hij is nu nog aan het opladen maar ik ga bannen een uurtje ofzo er al wat muziek opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De speler laadt ook op als je 'm gewoon aan de computer koppelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
een vraagje heeft er iemand een idee hoe je de wekker inschakelt?
edit: extra --> tijd en datum ---> menulijst --> alarm instellen :D
vanmorgen niet wakker geworden met een leuk deuntje :(, hij startte wel op maar begon het lied niet af te spelen, of heb ik er door geslapen? ik ga nu even nog eens proberen als hij niet in het stopcontact zit.
ja dan werkt het :) happy after all :)

[ Voor 90% gewijzigd door demichiel op 24-11-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf even een test gedaan:

Vanmorgen om 7:30 de zen micro aangezet om vervolgens dat stukje plastic zo lang mogelijk van stroom te voorzien. Ik had gehoopt op een uur of 9/10 batt. life.
Helaas was dit niet de realiteit. Hij kwam om 14:30 met de melding "Low Battery"
Oftewel een batt. life van 7 uur.

Dit valt me toch eningzins tegen aangezien er op de site staat dat ze 12 uur meegaan (wat je uiteraard met een korreltje zout moet nemen, maar toch).

hoe lang gaat de batt. bij jullie mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:29:
zelf even een test gedaan:

Vanmorgen om 7:30 de zen micro aangezet om vervolgens dat stukje plastic zo lang mogelijk van stroom te voorzien. Ik had gehoopt op een uur of 9/10 batt. life.
Helaas was dit niet de realiteit. Hij kwam om 14:30 met de melding "Low Battery"
Oftewel een batt. life van 7 uur.

Dit valt me toch eningzins tegen aangezien er op de site staat dat ze 12 uur meegaan (wat je uiteraard met een korreltje zout moet nemen, maar toch).

hoe lang gaat de batt. bij jullie mee?
ligt er denkik ook wel een beetje aan hoe je hem gebruikt he :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey mensen,

Ik heb laatst Mp3spelers.nl gemaild en ik kreeg het volgende antwoord terug over de Afstandsbediening:

De afstandsbediening komt begin volgend jaar beschikbaar en is dan los te koop voor omstreeks 45,- euro.

Pittig prijsje... |:( ik hoop dat ie minder gaat kosten maar ga ehm denk ik hoe dan ook kopen... al heb ik nog geen zen micro :P ik w8 tot de zwarte er is weet iemand wanneer deze komt?? tot nu toe alleen nog maar de donker blauwe en de zilvere toch? En heb ook nog ff geld nodig :)

Gr33tz MisterBart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:34:
[...]

ik heb denk ik 3 keer door het menu gescrollt, dus erg minimaal gebruikt. Zo goed als puur alleen muziek draaien. geen fratsen dus

het scheelt dat we er een 2de accu bij krijgen maar anders......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de verlichting uitgezet.. scheelt weer batterij

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
ik heb em op 5sec staan ik vind het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

en mooi... :)

je kan het beste een hele lange playlist maken op je pc, die erop zetten en dan aanzetten. Niet meer aankomen. Dan zal je wel 12 uur kunnen halen..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:50:
Ik heb 'm vandaag binnengekregen. Echt een mooi ding, goede geluidskwaliteit etc.

Voor foto's moet je even hier kijken, ik had geen zin om ze te verkleinen (2 stuks):

http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02192.JPG
http://home.wanadoo.nl/groeneveld2728/DSC02195.JPG

Morgen zal ik duidelijkere foto's maken als iemand dat zou willen..

Wat is trouwens beter voor de batterij: opladen en tegelijk gebruiken of alleen opladen?
Hoe bedoel je interface gejat van ipod :D

Maar wel een mooi ding als ik geen ipod zouhebben zouik zeker voor deze gaan :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:34:
[...]

constructief... :Z

Creative moet gewoon melden wat de maximale levensduur van een batterij is wanneer alle functies gebruikt worden. Anders hadden ze beter een lite-versie uit kunnen brengen zonder lampjes ofzo..

dus creative moet zijn klanten niet misleiden om alleen maar te laten zien wat ie allemaal kan - is eigenlijk "niet" kan.

Ik heb de zilveren alleen maar genomen vanwege de extra batterij omdat ik dit wel voorzag, maar is natuurlijk geen goede zaak. De speler is daarnaast ook nog eens buggy zodra deze in aanraking komt met de pc.. al met al (tenzij dat snel opgelost wordt) zal ik in de toekomst nog eens extra nadenken over creative..

Verwijderd

Wat is er zo buggy aan de het verbinden met de pc dan?

Creative kan natuurlijk nooit anders dan het maximum aangeven. Iedereen gebruikt de speler weer anders. Als ze bijvoorbeeld er bij zetten dat de speler 8 uur werkt, moeten ze precies alles erbij zetten wat ze hebben gedaan e.d. = onzin

Ik ben werkelijk nog geen problemen tegengekomen bij deze speler..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 00:41 ]

• Spyro_the_Dragon
Buggy? Na 1 week gebruik nog geen problemen gehad... niet met de speler zelf en niet met de PC....

En over batterijverbruik: is idd wel jammer dat ze 12 uur zeggen. Maar dat is IMHO het geval voor ELKE fabrikant op dit moment, je kunt er std 20-30% van af halen voor een realistisch aantal uren. Ik ben zelf dol op dat blauwe licht... kost je alleen wel je batterij...

Verwijderd

Hey,
ik wil ook zo'n item gaan kopen...
maar zouden er nog veel exemplaren met extra accu zijn?
ik moet namelijk eerst nog ff mijn PDA verkopen...HP Ipaq 5550

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:10:
Hey,
ik wil ook zo'n item gaan kopen...
maar zouden er nog veel exemplaren met extra accu zijn?
ik moet namelijk eerst nog ff mijn PDA verkopen...HP Ipaq 5550
Jup ze zijn er nog wel: www.mp3spelers.nl bijvoorbeeld... alleen nog steeds geen zwarte... weet iemand wanneer deze komt?!?!? als het te lang duurt dan tog maar zilver... minder mooi, maar wel eerder thuis dan:)

En ook nog: weet iemand hoe de kwaliteit is van zo'n cassete bandje waarmee je je mp3speler aansluit op je autoradio??

gr33tz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer strak dingetje zeg :9, denk dat ik er ook maar eentje bestel bij onze goede sint. Ik heb alleen nog niemand gehoord over het aanmaken van playlists? Kan dat gewoon op het apparaatje zelf :?. Vind ik wel belangrijk. En heeft iemand al een idee wanneer de andere kleuren uitkomen (mp3spelers.nl of mycom). Ik wil denk ik een witte of een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Playlists aanmaken kan op het apparaat zelf. Het gaat wel een stuk makkelijker op de PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euy,

ik heb iets gevonden op internet een release datum noujah ongveer dan volgens de site

http://www.elektronicasto...th=67_92&products_id=1249

YHeah de zwarte :D
volgens de site dus nog 2 weken wachtenop de zwarte... eindelijk :)
hopen dat het echt doorgaat:)

iemand btw al nieuwe info nog over release naast dit??

gr33tz Mister Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Vanmiddag de rest van de handel geretourneerd (de speler + accu had ik donderdag al terug gestuurd). Ik krijg een nieuwe en ze storten de tweede verzendkosten op mijn rekening. In de RMA-toelichting die ze mij stuurden stond dat ik alleen de speler moest terugsturen maar dat bleek dus toch niet zo te zijn.

Da's toch netjes van mp3cdspelers, het hoort zo maar zie dat tegenwoordig nog maar eens te krijgen.

Ik hoop dat de volgende wel werkt. :)

Het is trouwens wel een pechtijd voor mij: naast de Zen Micro heb ik van de week ook mijn Canon EF 70-200/4 L objectief moeten terugsturen en net blijkt dat mijn Pioneer DV-656A dvd speler binnen een jaar geen DVD's meer leest. Dat zijn toch geen goedkope jongens.

[ Voor 24% gewijzigd door -Stef- op 26-11-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
aii, ik heb gelukkig meer geluk met m'n micro de batterij gaat nu al 8 uur mee met veel voortspoelen e.d.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@Stef:
je weet zeker dat het niet aan jou ligt ? :) :)

De mijne gaat toch zeker geen 8 uur (eerder ehm, 4?) mee met deze accu, ik zal er eens die andere insteken, wellicht gaat dat beter...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
hij heeft miss al wel 1 uur in de pc gezeten in totaal.
edit: wat vinden jullie eigenlijk van da oortjes? Ik vind ze goed meevallen, alleen wat te groot voor mijn oor.

[ Voor 51% gewijzigd door demichiel op 26-11-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
demichiel schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:14:
hij heeft miss al wel 1 uur in de pc gezeten in totaal.
edit: wat vinden jullie eigenlijk van da oortjes? Ik vind ze goed meevallen, alleen wat te groot voor mijn oor.
Mee eens... te groot.... wel goed geluid maar zelfs voor mijn oren zijn ze iets te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
De hoesjes werken wel wat als weerhaakjes lijkt mij. En over de geluidskwaliteit valt niet te klagen (mijn normen).
edit : heeft er iemand al een idee of het bootscherm verwisselbaar is? in de instellingen is alles grijs maar in de manual zegt dat het kan.

[ Voor 39% gewijzigd door demichiel op 27-11-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met deze hoofdtelefoon die wordt sinds donderdag bij www.mp3spelers.nl aangeboden in combinatie met de Zen Micro voor 9.95,- euro ik vind het erg goedkoop een sennheiser pmx 60 kost 35,- euro

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/228_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
heb vandaag een paar cds geript met mediasource organizer, gaat zeer goed moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creative HQ 60
Afbeeldingslocatie: http://81.255.72.199/dev/large/45000039.jpg
http://uk.europe.creative...bcategory=30&product=4937

Product Specifications

Frequency Response: 20Hz ~ 20kHz
Impedance: 32ohms
Sensitivity: 117dB
Cord Length: 1.2 meters
Net Weight: 58g (without packaging)
Kosten: 12.95

Vergelijking:

Senheisser PMX40:
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/173_1.jpg
Technical Data
Frequency response 20Hz - 20kHz
Cable length 1 m
Impedance 32 Ohm
Sound pressure level (SPL) 108dB(SPL) / 1mW
Ear coupling supraaural
Transducer principle dynamic, open
Jack plug 3,5 mm stereo
Kosten:28.95

Senheisser PMX60:
Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/resources/9099432D69C257E4C1256F4F004699AB/$File/PMX_60_pro1.jpg
Technical Data
Nominal impedance 32 Ohm
Cable length 1.4 m
Ear coupling supraaural
Transducer principle dynamic, open
Jack plug 3,5 mm stereo
Weight w/o cable ca. 55 g
Frequency response (headphones) 18.....21000 Hz
Sound pressure level (SPL) 122 dB(SPL)
THD, total harmonic distortion < 0,5 %
Kosten:34.95

:7, sorry wel beetje offtopic maargoed..

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gratis extra batterij,...
geldt die actie alleen voor mp3speler.nl of ook in de andere winkels?
Bij vcd hadden ze over deze actie nog niets gehoord, nochtans verkopen ze de blauwe micro reeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Extra batterij zou alleen voor de zilveren editie geldig zijn heb ik begrepen... iig bij mp3spelers.nl maar ook bij Creative in Singapore - heb ik m vandeweek gehaald, was er toevallig 8) daar hadden ze alle kleuren, maar alleen de zilveren hadden een extra batterij.... en alle kleuren hadden wel een afstandsbediening, maar die is voor allemaal wit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes,

ik heb hem zondag besteld, moest gister ff kopie van legitimatie sturen, nu moetie morgen hier zijn gok ik :D

kan niet w88!!!

Zijn de oordopjes goed, of moet ik mijn Philips SBC HS461 gebruiken?

Afbeeldingslocatie: http://www.slavel.ru/images/goods/1/23/Philips%20SBC%20HS461.jpg

Nauzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:45:
Zijn de oordopjes goed, of moet ik mijn Philips SBC HS461 gebruiken?

[afbeelding]

Nauzer
Oordopjes zijn OK qua geluid alleen fysiek een beetje aan de grote kant... dus ik weet niet hoe groot je oren zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, nou ja ik w8 het wel af... alleen nog ff 1 vraagje, de pakketdienst van de TPG doet 's avonds toch nog altijd een extra ronde ofnie? Hij is overdag nog niet aangekomen, maar mijn moeder was niet de hele ochtend thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteund deze speler trouwens ook m3u playlists? Dat zou fijn zijn aangezien ik alles op mijn pc zo georganiseerd heb (de mp3's dan voor de bij-de-handjes!)

Zo ja, fijn
Zo nee, kan dit dan met (gehackt) firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat op de Creative Zen micro mp3's van een hogere kwaliteit dan 128 kbps kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Ja hoor... check de specs op de site van creative zou ik zeggen :)

Ik heb nog geen probs met VBR, 196 etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt. Ik zag alleen maar beschrijvingen over 128 kbps op die site. Vandaar.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 'm inmiddels ook binnen.
hij is kleiner en lichter dan ik dacht en stiller dan andere mp3-players die ik in mijn hand heb gehad.
ik ben best tevreden over het dingetje.
het touchpanel vind ik even wennen, maar is zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zker zker, ik krijg hem vandaag,

zojuist ff mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl dattie er nog niet is > krijg binne 5 min. mailtje terug > u hoort nog van ons vandaag over hoe het zit. Nog 5 min. later > bellen ze op > wordt vanavond nog bezorgd!!! TOPSERVICE!!! HEIL AAN MP3SPELERS.NL!!!

(btw, nog ff antwoord op mijn vraag plz > m3u ondersteund ofniet??? en mappen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:14:
zker zker, ik krijg hem vandaag,

zojuist ff mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl dattie er nog niet is > krijg binne 5 min. mailtje terug > u hoort nog van ons vandaag over hoe het zit. Nog 5 min. later > bellen ze op > wordt vanavond nog bezorgd!!! TOPSERVICE!!! HEIL AAN MP3SPELERS.NL!!!

(btw, nog ff antwoord op mijn vraag plz > m3u ondersteund ofniet??? en mappen?)
Tja alles is betrekkelijk. Ik zit nu al een week te wachten na mijn ellende. Doe ik vandaag navraag naar de status, krijg ik te horen dat ze de resterende accessoires nog niet hebben ontvangen die ik vrijdag 26 november al heb verstuurd. :(

Tot nu toe alleen nog maar ellende gehad met die Zen Micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.... vreemd, service is echt super imho

maar weet iemand al of het met die playlists die op de creative site worden genoemd m3u playlists worden bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

-Stef- schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:01:
[...]

Tja alles is betrekkelijk. Ik zit nu al een week te wachten na mijn ellende. Doe ik vandaag navraag naar de status, krijg ik te horen dat ze de resterende accessoires nog niet hebben ontvangen die ik vrijdag 26 november al heb verstuurd. :(

Tot nu toe alleen nog maar ellende gehad met die Zen Micro.
Ik moet mijn mening herzien.

Zojuist ben ik gebeld door een vriendelijke medewerkster van Holland Global over de ontbrekende accesoires en ik heb het haar uitgelegd dat ik deze vorige week reeds verstuurd heb. Er komt net een mailtje van haar binnen dat ze een nieuwe Zen met toebehoren op de post heeft gedaan en dat ik deze morgen kan verwachten. De rest regelt ze wel met Creative Nederland.

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je winamp-afspeellijsten importeren in de creative software. Heb het alleen nog niet geprobeerd...

Afbeeldingslocatie: http://www.bobendeblueband.com/Winamp.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je winamp-afspeellijsten importeren in de creative software. Heb het alleen nog niet geprobeerd...

Afbeeldingslocatie: http://www.bobendeblueband.com/Plaatjes/Winamp.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok... allemaal leuk een aardig maar dat ding van mij hangt dus nu om de haverklap vast!!!! GRMBL!!!!

Ook herkent de software de speler niet eens, ik kan er dus nix mee :S !!

Terugsturen of iemand een oplossing?

(edit) sorry voor de capslock

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:27

Piggen

Lekker bakkie

offtopic:
Je Caps-Lock uitzetten, bijvoorbeeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes over de Zen micro:
- Is de geluidskwaliteit goed wanneer je de Zen micro aan een een versterker hangt? Aangezien er geen echte line-out inzit behalve de koptelefoon.
- Hoe gaat het skippen naar andere nummers. Zit daar steeds flink wat tijd tussen, of gaat het redelijk soepel?
- Hoe is de kwaliteit van de voicerecorder? Ik zou de Zen micro graag gebruiken om interviews op te nemen, maar dan moet ik wel mijzelf en de geinterviewde kunnen horen. Perfecte geluidskwaliteit is niet nodig, maar allebei de stemmen kunnen horen zou fijn zijn.

Deze vragen zou ik het liefst zelf uitproberen, maar jammergenoeg ben ik tot nu toe nog geen winkel tegengekomen waar ik het apparaatje kan uitproberen.

Alvast bedankt, Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog liefhebbers van het nederlands elftal of koningshuis de oranje versie is leverbaar :*)
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=4&id=253

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/253_1.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Vanochtend de nieuwe Zen gekregen die wel werkt. Ik begrijp nu waarom de vorige het niet deed: in het menu van de Zen ontbrak "music library" waardoor ik de nummers dus niet kon zien. Verkeerd geflashd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, of je had het gewoon gedeselecteerd uit het 'menu configureren' menuutje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
Mensen die een Zen Micro black willen
Ze zijn nu leverbaar bij Dynabyte in het zwart MET een extra batterij!
Dus het is niet alleen de zilvere :)

Ziet er echt lekker uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
mmm ik wou eerst de zwarte maar nu ik de zilveren heb lijkt de zilveren me gewoon veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:00:
Ik heb een paar vraagjes over de Zen micro:
- Is de geluidskwaliteit goed wanneer je de Zen micro aan een een versterker hangt? Aangezien er geen echte line-out inzit behalve de koptelefoon.
- Hoe gaat het skippen naar andere nummers. Zit daar steeds flink wat tijd tussen, of gaat het redelijk soepel?
- Hoe is de kwaliteit van de voicerecorder? Ik zou de Zen micro graag gebruiken om interviews op te nemen, maar dan moet ik wel mijzelf en de geinterviewde kunnen horen. Perfecte geluidskwaliteit is niet nodig, maar allebei de stemmen kunnen horen zou fijn zijn.

Deze vragen zou ik het liefst zelf uitproberen, maar jammergenoeg ben ik tot nu toe nog geen winkel tegengekomen waar ik het apparaatje kan uitproberen.

Alvast bedankt, Mark
- Geluidskwaliteit is prima op de headphone-out. Die van mij hangt regelmatig aan de versterker. Volume niet maximaal zetten, maar op 15-20 doet ie het prima
- Skippen gaat net zo snel als op een normale CD speler
- Voicerecorder nog niet geprobeerd...
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voicerecorder is echt superkwaliteit!!! Echt waar, beter kwaliteit dan als je het op de pc opneemt met headset oid.

En ja hij werkt nu eindelijk, dat kwam door een reflash van de firmware en een andere usb poort (niet voorop de pc maar achterop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
De oranje is nu ook verkrijgbaar bij BCC. De zwarte en zilvere komen daar ook in het assortiment, maar zullen pas in de loop van deze week verkrijgbaar zijn.

Bij de oranje zit nog gewoon een extra batterij.

Handig voor personen die liever niet via internet willen kopen of hem eerst even willen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig stukje masterpiece van Creative!

imho ownt deze de Apple Ipod mini op gebied van geluidskwaliteit (een vriend van me heeft er een) en qua design ben ik ook nog niet zker van de winst van Apple ;)

Ik heb alleen nog 1 minor probleempje.
-ik heb een afspeellijst met "singles" op mijn Micro
-ik voeg een nummer toe > deze komt onder aan de lijst.
-hoe kan ik ze weer op alfabetische volgorde van artiest krijg, want slepen gaat niet en op "artist" klikken ook niet in de playlist op de Zen Micro zelf, dat kan alleen als je in de PC music library bent...

8)7 |:( Iemand een oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Vanochtend heb ik even met het apparaat gespeeld maar ik vind dat als je naar beneden "scrollt" hij af en toe iets te ver door scrollt, en dan is het moeilijk om weer terug te gaan want dan gaat hij weer teveel terug. Misschein dat je de gevoeligheid ergens in kunt stellen maar daar heb ik niet naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
als ja traag naar beneden gaat doet hij er minder, dus de boodschap is: wat trager scrollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een oplossing voor bovenstaand probleem,

ik kan het nu alleen oplossen door de lijst naar de PC library te verplaatsen en dan de track zelf in de volgorde erbij te zette.

Moet ook anders kunnen... alfabetische volgorde moet toch niet zo moeilijk zijn... of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt de Zen Micro aan te schaffen (twijfel nog aan Ipod maar die heeft geen radio), ik heb echter nog een aantal vragen die ik nergens beantwoord kan krijgen:
  • Kan je hem opladen via de USB poort, of alleen met AC adapter?
  • Ik zou graag op vakantie vanaf mijn fotocamera foto's laden naar de speler, kan dat zonder omwegen via een USB kabel? (ene kant mini-USB in camera, andere kant in Zen Micro) of moet dat anders? Kan het uberhaupt?
  • Ik kan nergens en dan ook helemaal nergens vinden wat het uitgangsvermogen is, zelfs niet op de site van Creative. Ik heb een keer ergens 5 mW zien staan, dat is erg weinig vind ik. Zijn er ervaringen? Is het genoeg? Ook met hoofdtelefoons met een hogere impedantie?
  • Ondersteund het apparaat VBR (variabele bitrate)?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Ja;
- Geen idee;
- Ja, voor mij is het genoeg. Ik heb zelfs een hoofdtelefoon dus geen dopjes echt in het oor. Ik heb 'm meestal op 15 staan van de max. 25;
- Ja;

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Je kunt niet direct foto's omzetten omdat er geen USB-on-the-go op zit :).
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.