Hier staan wel leuke videotjes om alvast wat in de stemming te komen.
http://www.flightsimulation-training.com/videogallery.htm
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Leuk, ik heb o.a. de Dollemeid livery gemaakt voor de Flight1 ATR...net als nog wat andere trouwens...Gilly schreef op 16 oktober 2004 @ 19:10:
Hier staan wel leuke videotjes om alvast wat in de stemming te komen.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Kijk aan, allemaal leuk. Kunnen we nog een KLM Liv verwachten bij release? Ook al vliegt KLM met de 42, altijd goed om zieltjes te winnen in die kikker landje zou ik zeggen.Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 20:52:
[...]
Leuk, ik heb o.a. de Dollemeid livery gemaakt voor de Flight1 ATR...net als nog wat andere trouwens...
[ Voor 21% gewijzigd door Ensinker op 17-10-2004 01:12 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[ Voor 80% gewijzigd door DutchCommando op 17-10-2004 02:05 ]
dat moet mogelijk zijnDutchCommando schreef op 17 oktober 2004 @ 02:02:
Heel erg mooie shots Blackhole! Werkelijk waar! Ik heb NOG NOOOOOIT zulke mooie shots gezien! Ik zie dat je een ATi kaart hebt, zou dit met een nVidia kaart ook zo kunnen?
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 02:26 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zou zeggen kijk even in dit topicDutchCommando schreef op 17 oktober 2004 @ 02:25:
Maar heb je daar misschien ook enkele cockpitshots van ?
Maar het ziet er inderdaad ongelofelijk mooi uit !
Verwijderd
Voor zover ik weet niet, omdat ATR best wel een grote vinger in de pap heeft, andere livery's die we wilden doen wilt ATR bijvoorbeeld niet in de release hebben omdat die airlines geen 500 model hebben maar nog het 200 model. Ongetwijfeld komt er kort na release wel een KL livery op avsim of op de flight1 site.Gilly schreef op 17 oktober 2004 @ 01:10:
[...]
Kijk aan, allemaal leuk. Kunnen we nog een KLM Liv verwachten bij release? Ook al vliegt KLM met de 42, altijd goed om zieltjes te winnen in die kikker landje zou ik zeggen.
Ohja, heb jij mischien wat handleidingen en of algemene informatie kwa url of iets? Iets wat je mag delen uiteraard. Die Honywell is nieuw voor me, dus wat voor-studie kan geen kwaad.
Verwijderd
Ik vond het zelf wel leuk om even te zien, was tenslotte ook nog nooit in het Aviodrome geweest op Lelystad. Vond het aantal mensen dat in eigen netwerkjes aan het vliegen was wel een beetje overkill. Zeker als ik dan nog mensen zie vliegen met de default panels van MicrosoftWilde schreef op 16 oktober 2004 @ 23:58:
Nou.. vandaag ff naar het Aviodrome geweest, maar ik vond er toch niet echt veel aan moet ik eerlijk zeggen. Ben benieuwd wat anderen ervan vonden
Er stonden, tussen de museumstukken door, wat networked pc's met wat figuren die aan het simmen waren. Leuk om ff mee te kijken, maar that's it..
Meest interessante vond ik nog de 1 meter brede nec breedbeeld plasma die er stondwat een ding!
Verwijderd
[/Slijmmodus on]Blackhole schreef op 17 oktober 2004 @ 02:19:
[...]
dat moet mogelijk zijn
Maar zou niet te veel gaan ATi vs nVidia gaan uit hangen hier .
Maar FS is niet alleen afhankelijk van de kracht van je videokaart.
En hoe je de foto's neem (dus niet zomaar op printscreen rammen)
Maar deze foto's zijn nog erg verkleind helaas.
Maar ik draai hem wel op full grafx.
Alleen wolken op 80% en op 1024/32 4/4
Maar als je dat mooie shots vind zal je hier helemaal weg van zijn.
Hier dan een mooie landing op een vliegdeckschip.
(dit is geen fs2004 maar Pacific Fighters)
Maar omdat ik even wil laten zien het wel mogelijk is om een flightsim er nog mooier er uit kan zien.
En dat het ook eens wat anders kan zijn dan zo maar op een vliegveldje landen.
Want ook in deze sim gaat de boot heen en weer, en heeft zelf ook nog snelheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PS dit is mijn 4x dat ik op een vliegdeck schip land met deze sim.
Maar moet eerlijk zeggen het zweet stond op mijn handen.
Hoop dat ze bij MS hier ook eens naar kijken hoe ze het water kunnen gaan maken voor FS2006
Nee dit zijn geen FS2004 screenshots helaasVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 12:02:
[...]
[/Slijmmodus on]
Ben jij soms betatester van FS2006Wat een mooie platen...
Volgens mij heb ik het al vaker tegen je gezegd, maar jij maakt hier echt de mooiste screenies!
[/Slijmmodus off]
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat MS wel degelijk met de opvolger van FS2004 bezig is. Ben nog bezig om Beta Tester te worden, maar dat schijnt dus een clubje van (ex)piloten te zijn, en daar hoor ik helaas nog niet bij met mijn 2 uur RL flight ervaring. Een collega heeft iets mogen zien, en kon niet het verschil tussen echt onderscheiden
Geduld dus....
Verwijderd
RouteFinder! Geen idee of ie in de startpost staat, dat ding is net een bijbel, maar hier is de link: http://rfinder.asalink.net/free/Dennis_k schreef op 17 oktober 2004 @ 12:22:
Even een vraagje over de routes die FS2004 voor je uit stippeld.
Als ik een vlucht plan van EHAM naar KJFK dan krijg ik een hele onligische route.
Is er wat anders voor, want de links op de startpost die begrijp ik niet goed.
Verwijderd
Dit vorige probleem van mij is inmiddels opgelost, het lag aan een desktop theme die ik had geinstalleerdVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 21:19:
Werkt fs2004 goed samen met service pack 2?? Want het draaide eerst altijd goed bij mij, tot ik pas de harddisk heb geformateerd en service pack2 erop heb gezet. Nu doet ie het wel, maar ik kan geen enkele schuif verschuiven () bij de opties, het getal veranderd gewoon niet. Dus ik zit gewoon op de default options
Iemand een idee?
Wat je kunt doen is alle legs invoeren in Super FlightPlanner (zie Avsim).Dennis_k schreef op 17 oktober 2004 @ 15:16:
Ik gebruik geen FMC, ik gebruik alleen freeware toestellen en panels.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Gewoon de www.avsim.com filelibrary, zoek naar super flight planner in de fs2004 utilities categorie. Het is een beta versie maar hij werkt ok.Dennis_k schreef op 17 oktober 2004 @ 15:58:
Na wat googlen kom ik niet verder als Super flightplanner 1.7 voor FS2000
Verwijderd
Ben zelf ook net terug uit Lelystad. Het was inderdaad wel leuk om daar even rond te kijken, was er ook nog nooit geweest. Een mooi intermezzo tussen al dat flightsimgebeuren was het starten van de RL Connie. Prachtig geluid (en rook, lol)!Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 10:01:Ik vond het zelf wel leuk om even te zien, was tenslotte ook nog nooit in het Aviodrome geweest op Lelystad. Vond het aantal mensen dat in eigen netwerkjes aan het vliegen was wel een beetje overkill. Zeker als ik dan nog mensen zie vliegen met de default panels van Microsoft.
Het panel van The Real Cockpit was toch wel erg gaaf om even mee te vliegenNet als bekijken van mensen hun eigen gebouwde cockpits. Dat plasma scherm was idd ook wel leuk om te zien. FSGG met de 6 monitoren setup draaiende op 3 pc's was geen succes vond ik. Het draaide ondanks 3 pc's alsnog waardeloos.
Verwijderd
Je betrouwbare bron is volgens mij niet correct. De aaname van nieuwe beta'ers is meestal nadat de eerste betaversie rondgestuurd is. Natuurlijk is het devteam bezig met de nieuwe versie, dat zijn ze al sinds de vorige is afgesloten, maar dat wil niet zeggen dat er een gecompileerde versie bestaat.Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 12:02:
[...]
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat MS wel degelijk met de opvolger van FS2004 bezig is. Ben nog bezig om Beta Tester te worden, maar dat schijnt dus een clubje van (ex)piloten te zijn, en daar hoor ik helaas nog niet bij met mijn 2 uur RL flight ervaring. Een collega heeft iets mogen zien, en kon niet het verschil tussen echt onderscheiden
Geduld dus....
Verwijderd
Misschien is mijn bron niet zo betrouwbaarVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 17:55:
[...]
Je betrouwbare bron is volgens mij niet correct. De aaname van nieuwe beta'ers is meestal nadat de eerste betaversie rondgestuurd is. Natuurlijk is het devteam bezig met de nieuwe versie, dat zijn ze al sinds de vorige is afgesloten, maar dat wil niet zeggen dat er een gecompileerde versie bestaat.
OMG Dat kan je echt NOOIT gehaald hebben! Je hebt de go-around maar niet op de screenies gezet zeker...
tampert, kriminalpolizei
Sorry ik moet je teleur stellenEvilernie schreef op 17 oktober 2004 @ 19:18:
[...]
OMG Dat kan je echt NOOIT gehaald hebben! Je hebt de go-around maar niet op de screenies gezet zeker...
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 17-10-2004 21:32 ]
Maar valt hij dan niet stuk op de bootBlackhole schreef op 17 oktober 2004 @ 21:31:
[...]
Sorry ik moet je teleur stellen
En die screens zijn aan eenvolgend genomen.
Maar de landing is goed in gezet, die moeten gewoon vrij hoog in gezet worden.
Want in de training wordt goed uitgelegd hoe je moet landen op een carrier.
Hoog aan komen vliegen met een hele lage snelheid.
Je moet dus met 3 wielen tegelijk 't deck raken, vooral bij die japanse kisten waar die haak niet zo lang is.
Dat om de tailhook zeker zijn werk telaten doen.
PS vergeet je niet dat die boot ook vooruitgaat.
Nee ik het hier een filmpje staan van 13MB in MOV formaat.Megamind schreef op 17 oktober 2004 @ 21:37:
[...]
Maar valt hij dan niet stuk op de bootLijkt me harde klap dan...
Verwijderd
Anti Aliasing moet dit kunnen verminderen. Dat kan je instellen binnen windows bij je settings voor videokaart. Je moet Anti Aliasing niet binnen FS aanzetten, dat kost veel performance en doet ze werk matig.Jopp schreef op 18 oktober 2004 @ 11:33:
Goeden,
met name als ik (laag) boven een stad vlieg en mijn alt. varieert een beetje dan gaan de gebouwen met verticale en horizontale lijnen soort van scrollen: ze bewegen diagonaal.
Wat is dit en met welke instelling kan ik dit verbeteren?
grt,
Jurgen
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Hoi Jopp, het groeten onderaan je post is niet nodig. Wij Tweakers doen elkaar permanent de groeten bij iedere post, zonder dit extra te vermeldenJopp schreef op 18 oktober 2004 @ 11:33:
Goeden,
met name als ik (laag) boven een stad vlieg en mijn alt. varieert een beetje dan gaan de gebouwen met verticale en horizontale lijnen soort van scrollen: ze bewegen diagonaal.
Wat is dit en met welke instelling kan ik dit verbeteren?
grt,
Jurgen
Is dat die A380 van Fly the Airbus 380?armageddon_2k1 schreef op 18 oktober 2004 @ 12:43:
Het is niet helemaal volgens aviation-regels enzo, maar deze screenshot wou ik jullie niet onthouden
Ben gewoon met een A380 op Rotterdam airport geland, maar er stond nog een klein vliegtuigje klaar.....volgende keer toch maar even op de ATC tunen:
[afbeelding]
oke dan zal hij wel van Mike Stone zijn.
Dat is em inderdaadBlackhole schreef op 18 oktober 2004 @ 13:26:
[...]
oke dan zal hij wel van Mike Stone zijn.
http://www.pmstone.com/home.php
want daar staat hij ook in een redelijke mooie uitvoering.
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Wilde op 18-10-2004 15:27 ]
Ik vind die sim er nou niet echt superrealistisch uitzien, maar het is denk ik toch wel een leuke beleving.Wilde schreef op 18 oktober 2004 @ 15:25:
Wat vonden jullie van de stand van Bruges air college ? (http://www.brugesaircollege.be)
Het schijnt dat je daar voor een scheet en drie knikkers in een motion NG kan plaatsnemen
15 E per uur en 1 E per uur voor de co-p. ze gebruiken gewoon fs2004 met de pmdg en de cockpit is voor 95 % getrouw met het origineel.Wilde schreef op 18 oktober 2004 @ 15:25:
Wat vonden jullie van de stand van Bruges air college ? (http://www.brugesaircollege.be)
Het schijnt dat je daar voor een scheet en drie knikkers in een motion NG kan plaatsnemen
[ Voor 21% gewijzigd door achappey op 18-10-2004 17:03 ]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Het lijkt me toch wel gaaf om in zo'n ding een vlucht te maken! Misschien dat iemand hier zin heeft om eens mee te gaan ? Of is dat ding echt zo lousy dat je beter thuis kan blijvenjeehaa schreef op 18 oktober 2004 @ 16:08:
[...]
15 E per uur en 1 E per uur voor de co-p. ze gebruiken gewoon fs2004 met de pmdg en de cockpit is voor 95 % getrouw met het origineel.
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ik neem aan dat je eerst de vorige versie moet uninstallen?achappey schreef op 18 oktober 2004 @ 16:45:
Ola, EditVoicePack 3.1 is uitgebracht! Denk ik wel ff de moeite waard om te vermelden, aangezien je vanaf nu ook ATC kan acceleraten (endlich!!) en de gebruikte terminologie ook verbeterd volgens internationale standaarden.
Te halen op welbekende site(s)...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Nope, kun je er gewoon overheen gooien.jos_zwa schreef op 19 oktober 2004 @ 12:11:
[...]
ik neem aan dat je eerst de vorige versie moet uninstallen?
Wat is het voordeel van deze voicepack t.o.v. de standaard ATC?Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 12:50:
[...]
Nope, kun je er gewoon overheen gooien.
Hij kan de oude data ook nog importeren ook!
En die ATC speed-up is wel een verademing zeg!
Verwijderd
Ze kennen dan bijv. ook Transavia als callsign (de standaard ATC niet).Dennis_k schreef op 19 oktober 2004 @ 15:56:
[...]
Wat is het voordeel van deze voicepack t.o.v. de standaard ATC?
[ Voor 73% gewijzigd door jeehaa op 19-10-2004 20:13 ]
IFDG met PSS a320 panel gemerged ? alleen een alias?Gilly schreef op 19 oktober 2004 @ 20:04:
BMI vlucht van Gatwick naar Vantaa, Airbus A321.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 9.1 patch doet echt een hoop goed, zelf PSS panels zonder al te veel ground blurr
€ 2, 50 als co.jeehaa schreef op 18 oktober 2004 @ 16:08:
[...]
15 E per uur en 1 E per uur voor de co-p. ze gebruiken gewoon fs2004 met de pmdg en de cockpit is voor 95 % getrouw met het origineel.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 10:12 ]
Die worden zeker wel vaker gepost, alleen dan wordt er niet op gereageerdVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 10:11:
[...]
Ze zien er inderdaad geweldig uit, wou dat ik deze kwaliteit shots vaker zag.
Verwijderd
Mensen die wensen geen screenshots te zien ?Blackhole schreef op 20 oktober 2004 @ 12:07:
[...]
.....
komen er nu eens meer mensen die weer eens wat screenshot kunnen waarderen.
terwijl ik ook van een paar mensen heb gelezen dat ze het niet gewenst waren om screenshot tezien.
......
ja toch zijn ze er geweest.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 12:19:
[...]
Mensen die wensen geen screenshots te zien ?
Dat vind ik wazig aangezien de topic titel al 71 delen lang: "vragen en mooiste screenshots is."
![]()
Verwijderd
Dat is ook de reden dat ik altijd iets schuin aan kom vliegen op de landingsbaan.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 13:43:
maak 1 lange bocht in 1 richting naar de landingsbaan, en die bocht maak je steiler of minder steil naar mate je rechter op de baan afkomt. Dit werkt beter dan stuntelen van links en naar rechts. Sinds ik deze manier gebruik kom ik altijd recht op de baan af.
Daarna is het gewoon een kwestie van rechthouden en misschien wat rudder gebruiken als er wind staat.
Verwijderd
Grin ik zeg toch ook al dat toch wat moet doen om wakker teblijven tijdens een vlucht.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:06:
mja nu slaat je fantasie wel een beetje op hol he?![]()
Ik doe het eigenlijk ook zoals jij het zegt, zo had ik het beter kunnen verwoorden. Als ik de 'kist' op een later moment namelijk pas recht heb, kan ik op de een of andere manier de hoogte beter inschatten en maak ik over het algemeen betere landingen dan als ik al 3 km van te voren recht kom aanvliegen.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 14:31 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 16:17 ]
Dat IS niet lastig, JIJ VINDT het lastig. Dat zijn twee compleet verschillende dingen.Blackhole schreef op 20 oktober 2004 @ 14:12:
[...]
Grin ik zeg toch ook al dat toch wat moet doen om wakker teblijven tijdens een vlucht.
Maar het is inderdaad lastig in FS om handmatig al ruim voor de baan op 1 lijn te gaan zitten.
Maar daarom heb ik het ook zo aangeleerd.
En het is wel net real om het zo te doen , maar je komt wel veilig aan de grond
En dat is belangrijker dan dooor een stomme fout je vlucht helemaal over nieuw tedoen.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 16:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door jeehaa op 20-10-2004 17:24 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 18:16 ]
Verwijderd
Nee dat is juist het hele punt!Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 17:03:
Er wordt gepraat over een PAPI. Precision Approach Path Indicator.
Dan praten we toch allang niet meer over VFR?
Grin op de grond komen dat doe ik wel, maar of ik dan mooi op de baan staatVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 16:12:
Ow Blackhole, als je nog een uitdaging zoekt. Doe dan approaches met minimale zicht. Zal je zien dat je "truukje" niet meer werkt en je nooit op de grond zal komen.
Je kunt in het Future panel ook de hoogtes instellen.CreativeMind schreef op 20 oktober 2004 @ 18:21:
Ik heb vandaag NL2000 geinstalleerd en FrankO AI 4.0, maar nu is er een probleempje. Alle vliegtuigen staan op EHAM namelijk half door de grond verzakt. Ook heb ik afcads geinstalled zodat je als je active runway kiest in menu dat je gewoon wel netjes op de runway staat en niet ernaast dus dat is al opgelost mara nu dit probleempje nog. iemand een oplossing.
THNX
PAPI is natuurlijk niet een verplichting voor vliegvelden waarop IFR gevlogen kan worden. Anders hadden ze immers op het vliegveld van bijvoorbeeld St. John's (Canada) een groot probleem bij een aantal runways: die hebben geen PAPI, VASI, Calvert of wat je nog meer kan verzinnenVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 18:13:
Officieel is de PAPI inderdaad voor IFR approaches. PAPI is trouwens ook alleen maar verplicht op vliegvelden waar IFR gevlogen wordt (of gevlogen kan worden). Het is oorspronkelijk een backup naast de ILS en een extra hulpje voor de vlieger. (naast de ILS)
Ik oefende als beginneling altijd met de Small V. Te vinden onder: Menu -> View Options -> View Options -> Axis Indicator.Jopp schreef op 20 oktober 2004 @ 13:17:
waar ik problemen mee blijf houden is het VFR kaarsrecht op een landingsbaan afkomen.
Wat is de beste manier, ik doe het nu zuiver visueel met als nadeel dat ik op het laatst allerlei correcties moet uitvoeren om toch enigszins op de baan terecht te komen.
Is het wellicht beter om de muis op de richtingsindicator te zetten zodat je exact je heading kan aflezen en om die dan precies gelijk te maken aan de rwy heading of moet ik gewoon (nog meer) oefenen om het puur "op het oog" te doen?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wat een lage snelheid in de IAS/MACH, 123 (dat is toch V2?).rdluca schreef op 20 oktober 2004 @ 21:42:
[...]
Dan ook weer de pics om de boel wat op te leuken.
Inssbruck evening departure...
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 1% gewijzigd door mekkieboek op 20-10-2004 22:45 . Reden: quote weggevallen ]
Yep, ik vind het ook niet veel maar FMC zal wel gelijk hebbenmekkieboek schreef op 20 oktober 2004 @ 22:44:
[...]
Wat een lage snelheid in de IAS/MACH, 123 (dat is toch V2?).
Dhr. N. Lauda zit zeker alleen voorin, effe lekker een rondje vliegen zonder passagiers of vracht.![]()
Mooie plaatjes hoor.
Verwijderd
Verwijderd
123 = V2 in dit geval. Als je in LVL CHG / N1 mode gaat word dit automatisch V2 + 20.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 23:29:
123 knots? Is dat V2+15? Dan is V2 108 knots, dat is inderdaad wel heel erg aan de lage kant. Ik ga ervan uit dat je als target speed gaan V2 instelt want dat zou gevaarlijk zijn!
OMG!! tjek dat 3de plaatje: je ND (EHSI) vet veel shit en lijnen.rdluca schreef op 20 oktober 2004 @ 22:58:
[...]
Yep, ik vind het ook niet veel maar FMC zal wel gelijk hebben![]()
Het was een korte vlucht naar LFMN dus weinig brandstof mee, dat scheelt een boel.
Vervolg dan ook maar van de OE-LNM B737-600;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door jos_zwa op 21-10-2004 10:51 ]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik gebreuk daar screenshooter voor, cut left or right part. Werkt perfect bij mij, heb trouwens versie 1.6achappey schreef op 21 oktober 2004 @ 15:27:
Nice shotties rdluca!! Ik wil ook wel weer eens post piccies online knallen, alleen heb ik geen leuk screenshot proggie wat netjes de rechterhelft van m'n shot afknipt (dual monitor).
Screenshooter werkte altijd goed, alleen sinds m'n 2e monitor aangesloten is blijven de kleuren verneukt. Maakt nie uit wat voor instellingen ik gebruik (wel/geen resize, jpeg/bmp)
Iemand hier toevallig die wel goeie shots kan maken met een dual environment?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq