[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.390 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
jeehaa schreef op 13 oktober 2004 @ 14:29:
daar ben ik nu mee bezig maar hij zegt AC not supported en de FAQ die alleen hierover gaat begrijp ik niet. hij zegt:

Plane is not recognized by FMC or CoPilot
Make shure the names in the config files are the same as the first part of the name in the plane's aircraft.cfg file

dan kijk je op die site bij config files, klik op f70 en dan opent hij op de pagina een text bestand, waarschijnlijk een cfg maar wat moet je nou veranderen... in dat text bestand of veranderen in de aircraft.cfg...
"Make shure the names in the config files are the same as the first part of the name in the plane's aircraft.cfg file" = "Zorg ervoor dat de namen in de config files overeen komen met het eerste deel van de naam van het vliegtuig in de aircraft.cfg" Dus je moet die text van de f70 aanpassen aan wat er in je aircraft.cfg staat.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op 13 oktober 2004 @ 14:32:
ja dat snap ik niet... want ik heb nu uit de aircraft.cfg gekopieerd bij title:

Gmax F-70 KLM cityhopper new Tay620-15

maar als ik dat plak op die pagina dan heeft dat toch geen enkele zin...

edit: ik zie dat de programmeurs TFF'ers zijn. die zitten ook net als ik op IVAO dus ik zal t ze zo eens vragen als ik er 1 zie

edit2: de manual is erg duidelijk. de faq op de site is te kort. in de manual staat beschreven hoe de f70/100 moet worden geconfigureerd...

edit3:
ik heb m nu werkende maar je moet een keycode invoeren en hij zegt constant 'Key not valid' wat nu weer...
Misschien registreren, heb ik ook net gedaan maar ik heb nog geen mail van ze. Misschien krijg je daar een code die je moet invullen. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Blackhole schreef op 12 oktober 2004 @ 20:24:
[...]

Hier op Rotterdam Airport niet , maar automatisch neem je wel een bakkie koffie dus het kost dan toch geld :P
Juist ja, want eigenlijk is het panoramaterras daar onderdeel van het restaurant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
waarschijnlijk was het een IKEA bureaustoel en stond de echt stoel van Van Wijk een kamer verderop >:)
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:56:
[...]
Dat wist ik niet maar omdat collega van mij ook was geweest en die werkt dus niet bij KLM dacht ik dat het een open dag was voor iedereen. Sorry, mijn fout 8)7
Ow, NOFI hoor. Op een ander forum werd ook al over een open dag gesproken. Worden alle niet KLM'ers lekker gemaakt voor iets wat we niet kunnen zien :'(
Maargoed, hoop dat je een leuke dag hebt gehad :)

[ Voor 52% gewijzigd door Floppie op 13-10-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rellehenk schreef op 13 oktober 2004 @ 15:11:
[...]

Ow, NOFI hoor. Op een ander forum werd ook al over een open dag gesproken. Worden alle niet KLM'ers lekker gemaakt voor iets wat we niet kunnen zien :'(
hihihihhi ik werk bij een andere rederij dus zie al genoeg vliegtuigen, tis me vak zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een FS 2005 of wordt dat dan 2006 of is daar nog niets over bekent of lees ik er nou over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 15:23:
Komt er nog een FS 2005 of wordt dat dan 2006 of is daar nog niets over bekent of lees ik er nou over heen.
Daar ben ik ook erg benieuwd na.. heb wel iets gelezen over fs2006 maar dat waren alleen maar geruchten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 15:32:
[...]

Daar ben ik ook erg benieuwd na.. heb wel iets gelezen over fs2006 maar dat waren alleen maar geruchten...
Ik heb wel iets gehoord dat Combat flightsim 4 eerst komt.
Maar waar FS2006 blijft (of wat nieuws er van :S )
Dat weet ik niet.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey wat gebruiken jullie als besturing voor fs200x ?

Gewoon zon joystickey ? wat raden jullie mij aan wat niet te duur is ? vliegen met de pijltjes toesten geeft meer zon stuntvliegers idee... en een boeing krijg je dan al amper van de grond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Blackhole schreef op 13 oktober 2004 @ 15:40:
[...]

Ik heb wel iets gehoord dat Combat flightsim 4 eerst komt.
Maar waar FS2006 blijft (of wat nieuws er van :S )
Dat weet ik niet.
Wat heeft Combat Flighstim 4 er nou weer mee te maken :? (Ja dat wordt ook door MS ontwikkelt.... |:()

Anyway er komt altijd om de 2 jaar een nieuwe versie van FS als ik me niet vergis. En de even nummers zijn altijd een grote stap voorwaarts en de oneven nummers een kleine. En meestal komt de nieuwe versie in de herfst. Dus FS2006 (= FS nr. 10) komt waarschijnlijk in de herfst van 2005.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 15:48:

Gewoon zon joystickey ? wat raden jullie mij aan wat niet te duur is ? vliegen met de pijltjes toesten geeft meer zon stuntvliegers idee... en een boeing krijg je dan al amper van de grond...
Ik gebruik een joystick van Microsoft, een sidewinder. Die heb ik een jaar of zeven geleden gekocht en werkt perfect met alle games, nog nooit heb ik deze opnieuw moeten instellen / calibreren
McFlipp schreef op 13 oktober 2004 @ 16:01:
[...]
Wat heeft Combat Flighstim 4 er nou weer mee te maken :? (Ja dat wordt ook door MS ontwikkelt.... |:()

Anyway er komt altijd om de 2 jaar een nieuwe versie van FS als ik me niet vergis. En de even nummers zijn altijd een grote stap voorwaarts en de oneven nummers een kleine. En meestal komt de nieuwe versie in de herfst. Dus FS2006 (= FS nr. 10) komt waarschijnlijk in de herfst van 2005.
Combat sim maakt toch gebruik van de zelfde grafische engine als FS? (of anders om)

[ Voor 36% gewijzigd door Dennis_k op 13-10-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
[...]
Zelfde engine |:( (sorry..kon het niet laten)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 17:50

Kolky

subtitle not available

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 15:48:

Sinds 2 weken de CH products Flightsim Yoke usb met de pro pedals! (nog een paar % korting kunnen regelen :))

Vliegt super! Wel even wennen als je al jaren de Sidewinder Forcefeedback 2 gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 15:02:
[...]
Misschien registreren, heb ik ook net gedaan maar ik heb nog geen mail van ze. Misschien krijg je daar een code die je moet invullen. Even afwachten dus.
nope problem solved:

standaard staat er een -> pijltje voor en omdat ik 1 keer een foute had ingetoetst verdwijnt die weer. gewoon callsign minimaal 6 tekens. that'll do

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik ben zelf dan ook eindelijk begonnen aan FS2004, met name de heli's, dus ik merk al direkt dat het zonder joystick niet gaat lukken.

Nou lijkt de Sidewinder Precision 2 me wel wat, maar kan iemand me vertellen waar je die kan kopen? Er staat maar 1 vermelding in de pricewatch, maar die shop is te ver weg om af te halen en de verzendkosten zijn ook niet echt vriendelijk. Dynabyte is over op Logitech zo te zien en ook Dixons doet geen MS meer volgens de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:48
[...]

Correct me if I'm wrong, maar sinds flightsim 95 (dat gewone een win95 versie was van de oude 5.1 dos versie) zijn er geen oneven jaartallen meer voorgekomen dacht ik? FS98,2000,2002 en nu 2004 :) Je hebt imo wel gelijk (als je dat bedoeld :) ) dat niet elke versie even innovatief is. Sommige versies (zoals bv de 2000) zijn er blijkbaar alleen maar gekomen om de hardware verkopen te boosten in de flightsimulator community.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
[...]

Omdat Combatsim nu even voorrang heeft op FS2006, en dat ze daarna pas weer alles gaan gooien op FS2006.
Dus het heeft er wel degelijk mee temaken.
Maar gelukkig is die bijna GOLD is

zo |:( is het nu ook weer niet want zelf een mens met een beetje normaal verstand had het zo ook al kunnen begrijpen.

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 13-10-2004 20:57 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

jeehaa schreef op 13 oktober 2004 @ 18:24:
[...]

nope problem solved:

standaard staat er een -> pijltje voor en omdat ik 1 keer een foute had ingetoetst verdwijnt die weer. gewoon callsign minimaal 6 tekens. that'll do
pics en specs plus bevindingen + procedures test aub. Misschien kunnen we de drang naar PMDG747 heel ff verlagen door een vluchtje te maken met posky747 (en meljet777) in combi met deze l33t fmc :P

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Blackhole schreef op 13 oktober 2004 @ 20:55:
[...]

Omdat Combatsim nu even voorrang heeft op FS2006, en dat ze daarna pas weer alles gaan gooien op FS2006.

zo |:( is het nu ook weer niet want zelf een mens met een beetje normaal verstand had het zo ook al kunnen begrijpen.
ja idd, dat begreep ik er ook meteen uit. combat flight sim komt eerst en dan fs2006 :D

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
jos_zwa schreef op 13 oktober 2004 @ 21:00:
[...]

ja idd, dat begreep ik er ook meteen uit. combat flight sim komt eerst en dan fs2006 :D
Ben alleen benieuwd op welke engine hij gaat lopen op die van FS2004 of die van FS2006 :)

Maar meestal lopen ze met FSCB wel iets voor op de standaard FS reeks.
Alleen jammer dta het maar beperkt is met het gebie met vliegen.
Het ha zo moeten wezen als FS.
Maar nu weer genoeg over FSCB nu weer naar fs 2004.
Dan ga ik weer even Pacific Fighters (van de makers van Sturmovik IL2) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
jeehaa schreef op 13 oktober 2004 @ 18:24:
[...]

nope problem solved:

Ik heb hem ook geïnstalleerd nog niet getest, maar ik zou zo snel niet staan in de omschrijving of hij ook de AP kan overnemen zodat je automatisch de koers vliegt van de ND? Altijd handig met sids ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet die freeware FMC het ook in FS2002? :9~ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:58

bennierex

Pilot_Z

Niet zo zuur heh, slechte dag achter de rug :?
rellehenk schreef op 13 oktober 2004 @ 15:11:
[...]

waarschijnlijk was het een IKEA bureaustoel en stond de echt stoel van Van Wijk een kamer verderop >:)

[...]

Die stoel was inderdaad niet echt super, maar het schijnt echt zijn gebruikelijke stoel te zijn 8)7

Genoeg off-topic weer van mijn kant. Even iets anders wat misschien een slim persoon hier weet;

Wij zaten vandaag met flightplanning te discussiëren over het invullen van een ICAO ATS flightplan, item 15 (ROUTE). Stel je vliegt IFR een SID en pikt daarna een airway op. Moet je dan nog het punt aangeven waar je die airway oppakt, zelfs als dat punt al het einde van de SID is? Volgens mij hoeft dat namelijk niet, maar de meningen zijn verdeeld, zoals gebruikelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
nou ik vind deze fmc niet optimaal maar goed. voor hen die geen pmdg hebben is het iets om mee te oefenen. omdat ik gewend ben aan die pmdg en de ins en outs daar ken(bijna) vind ik t niet lekker klikken. het is ook fijner als je 2 displays hebt omdat je anders moet zappen tussen fs en de fmc. maar goed... iets is beter dan niets. pics zal ik later posten. ik ben gaar :P
bennierex schreef op 13 oktober 2004 @ 23:40:
[...]

Stel je vliegt IFR een SID en pikt daarna een airway op. Moet je dan nog het punt aangeven waar je die airway oppakt, zelfs als dat punt al het einde van de SID is? Volgens mij hoeft dat namelijk niet, maar de meningen zijn verdeeld, zoals gebruikelijk :P
de sid eindigt (vrijwel) altijd op een airway die je via dat punt kan gaan volgen. de naam van de sid is dat punt / intersectie.

[ Voor 41% gewijzigd door jeehaa op 14-10-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

kan iemand mij iets meer over de patch van Microsoft zeggen. Is het aan te raden om die te installeren? En heeft dat nog positief effect?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 13 oktober 2004 @ 21:07:
[...]

Ben alleen benieuwd op welke engine hij gaat lopen op die van FS2004 of die van FS2006 :)
Volgens mij maakt dat niet zo ontzettend veel uit. Ik denk dat we nog wel ff op de volgende directX kunnen wachten, dus dan kunnen ze het nog met de FS2004 engine doen en grotere textures en andere zut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Blackhole schreef op 13 oktober 2004 @ 20:55:
[...]

Combat sim is een ander ontwikkelteam, net als Train simulator was, ook dezelfde grafische engine als FS (wel getweakt) maar dat ontwikkelteam is ontbonden.
De release van een nieuwe CFS is alleen maar toe te juichen aangezien dat zou kunnen betekenen (let op de voorzichtigheid) dat er ook een FS2006 komt.
FS heeft in principe een ontwikkeltijd van 20 maanden, dus niet precies 2 jaar, boze tongen beweren dat door de patch de volgende versie een wat langere tijd krijgt, 28 maanden, dus inderdaad net voor de kerstinkopen van 2005 gereleased wordt. Aangezien hij nu (nog) niet loopt, er is geen beta aangekondigd op dit moment van 2006, wat of de vele roddels veroorzaakt imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Ik hoef nog niet zo nodig FS2006. Kan je gelijk weer een nieuwe PC aanschaffen en moeten alle addons weer gepatched worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rellehenk schreef op 14 oktober 2004 @ 10:52:
Ik hoef nog niet zo nodig FS2006. Kan je gelijk weer een nieuwe PC aanschaffen en moeten alle addons weer gepatched worden :(
Inderdaad, als MS er met de 9.1 patch erin geslaagd is om de boel stabieler te krijgen ben ik tevreden (heb na patch nog geen volwaardige vlucht gemaakt). Straks met SB3 erbij moet er dan weer prima online zijn te vliegen.

Al die addon updates, addons die niet meer werken en weer een nieuwe pc aanschaffen zit ik echt niet op te wachten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:59
Ik denk er ook zo over vwb die patch. Een stel nieuwe bruggen en hogere framerates als je steeds in en uit een gebied vliegt (holding pattern wellicht?). Lekker belangrijk. :O

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nou een week bezig met fs2004..
Maar is het zo erg dat je bij elke nieuwe versie van fs weer een nieuwe pc moet aanschaffen omdat het spel zoveel zwaarder is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 11:07:
[...]

Inderdaad, als MS er met de 9.1 patch erin geslaagd is om de boel stabieler te krijgen ben ik tevreden (heb na patch nog geen volwaardige vlucht gemaakt).
Bij mij is fs9 niet zo instabiel. Het crasht wel eens als ik in de buurt van schiphol kom maar dat ligt aan foutjes in de afcad van nl2000 heb ik begrepen.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of je conflicten krijgt met de scenery van de Canarische Eilanden van Sim Wings en de VFR scenery die FsPlanet aanbied? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Laatst online: 16:23
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 11:22:
Heeft iemand enig idee of je conflicten krijgt met de scenery van de Canarische Eilanden van Sim Wings en de VFR scenery die FsPlanet aanbied? :/
Nee dat gaat goed. Gewoon je Sim Wings scenery hoger zetten dan die canarie scenery van FSplanet.
Je zou ff een forum search in het sim-wings forum kunnen doen, mischien dat er kleine probleempjes zijn + de oplossing.
Ik heb echter nooit rare afwijkingen gezien met die combo.

Sim-Wings Forum --> http://forums.simflight.c...2388c49407c761d4d1bad9263

[ Voor 10% gewijzigd door Ensinker op 14-10-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

DeeJee schreef op 14 oktober 2004 @ 08:18:
kan iemand mij iets meer over de patch van Microsoft zeggen. Is het aan te raden om die te installeren? En heeft dat nog positief effect?
ik heb het geinstalleerd en merk totaal geen verschil ofzo, maar dat zou je ook niet moeten merken, het heeft vele bugs eruit gehaald enz, maar het valt mij wel op(kan ook aan mij liggen hoor) dat mijn texture size een beetje aan het flippen is. ik heb volgens mij niet meer van die scherpe grondtextures dan daarvoor. alles wat onder mij is (grond) is haar scherp, maar ietsje verderop is het al blurry wat daarvoor niet zo was :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel Gilly voor je snelle response!

Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 14 oktober 2004 @ 12:11:
[...]

ik heb het geinstalleerd en merk totaal geen verschil ofzo, maar dat zou je ook niet moeten merken, het heeft vele bugs eruit gehaald enz, maar het valt mij wel op(kan ook aan mij liggen hoor) dat mijn texture size een beetje aan het flippen is. ik heb volgens mij niet meer van die scherpe grondtextures dan daarvoor. alles wat onder mij is (grond) is haar scherp, maar ietsje verderop is het al blurry wat daarvoor niet zo was :S
Dat probleem ik heb ik ook ja.. de grond dat dichtbij jou bevind ziet er strak uit.. maar kijk je wat verder dan zie je dat het opeens blurry word ja...

edit:
Dit bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: http://forums.simflight.com/files/fs_blurry_line.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:58

bennierex

Pilot_Z

jeehaa schreef op 14 oktober 2004 @ 00:46:
[*knip*]

de sid eindigt (vrijwel) altijd op een airway die je via dat punt kan gaan volgen. de naam van de sid is dat punt / intersectie.
Dat klopt idd, daarom denk ik ook dat je dan niet nog eens apart dat punt hoeft te vermelden, tenzij je daar natuurlijk een verandering van snelheid/hoogte hebt (afgezien van de standaard procedure). Maar als je in sommige flightplans kijkt staan ze er toch bij. Kan natuurlijk een nationaal verschil zijn, anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 12:41:
[...]

Dat probleem ik heb ik ook ja.. de grond dat dichtbij jou bevind ziet er strak uit.. maar kijk je wat verder dan zie je dat het opeens blurry word ja...

edit:
Dit bedoel ik:

[afbeelding]
Valt dat niet op te lossen met anisotropic filtering? Dan heb je misschien wel performance verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is inmiddels een nocd voor de FS9.1 update te vinden op de daarvoor bekende locaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nocd's zijn toch gewoon legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 14:19:
Jazeker.. alleen word het ook vaak gebruikt voor minder legale doeleinden ;)

Maar uiteindelijk blijft het inderdaad legaal ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

men doet er wel geheimzinnig over dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 14:34:
men doet er wel geheimzinnig over dan :D
Ja klopt... denk omdat het toch vaker voor illegale dingen word gebruikt... |:(

Maar als jij gewoon het spel legaal hebt, en je hebt geen zin om telkens die cd erin te pleuren, dan kun je dus ook een no cd gebruiken.. legaal dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 14:29:
[...]

Jazeker.. alleen word het ook vaak gebruikt voor minder legale doeleinden ;)

Maar uiteindelijk blijft het inderdaad legaal ja :)
No CD's zijn illegaal daar er door de maker van die nocd gevallen tegen de license agreement word ingegaan. In die license agreement staat dat de standaard bij het spel of programma geleverde onderdelen niet zomaar gewijzigd mogen worden zonder toestemming van de auteur. Dus ja, uiteindelijk zijn ze wel illegaal daar niemand die een NoCD .exe maakt toestemming daarvoor vraagt.

Maargoed, het lijkt hier ondertussen een NoCD chatbox te worden, dus voor de snelle chat is het misschien handig om elkaar even te spreken via een messenging programma ;)

[ Voor 14% gewijzigd door DutchCommando op 14-10-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad laten we het maar weer over Fs hebben...

Ik heb een vroagie:

Op sommige screens zie je dat je door het vliegtuig kan "lopen" en de binnenkant kan bekijken..

zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.cockpit-747-200.de/bilder/bild3.jpg

hoe doen ze dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik wilde net zo ongeveer hetzelfde gaan vertellen :)

Over FS2006. Ik hoop dat ze nu eindelijk de grafische engine een beetje met rust laten, en bv de flight dynamics eens grondig gaan herzien/uitbreiden. Het is niet interessant voor de doelgroep van m$ simmers, maar ik zou het geweldig vinden.. Het zal alleen nooit gebeuren vrees ik :(

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nou die gratis fmc aan het proberen.
heb de wijzigingen doorgevoerd.
ik start fs2004 op. ik selecteer ff cityhopper f-70 en dan standaar dnaar seatle. hij staat op de baan en ik start fmc op en hij zegt:
FS not found, oly for fs2004, maar dat heb ik.....snap het niet.
in de manual staat 'start wide client', wat is dat? en waar zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 15:49:
ik ben nou die gratis fmc aan het proberen.
heb de wijzigingen doorgevoerd.
ik start fs2004 op. ik selecteer ff cityhopper f-70 en dan standaar dnaar seatle. hij staat op de baan en ik start fmc op en hij zegt:
FS not found, oly for fs2004, maar dat heb ik.....snap het niet.
in de manual staat 'start wide client', wat is dat? en waar zit dat?
WideFS kan je hier halen: http://www.schiratti.com/dowson.html
Key vereist! Dus $$$ betalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
maar je hebt dat niet nodig ... ik heb t niet en ik hoefde het ook niet in te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij werkt na het downloaden van de nieuwe fsuipc.dll en wideFS en na een succesvolle crack (sorry hoor...maar als het niet bevalt verwijder ik hem wel weer :) ) volledig werkend........
DutchCommando schreef op 14 oktober 2004 @ 16:25:
[...]

WideFS kan je hier halen: http://www.schiratti.com/dowson.html
Key vereist! Dus $$$ betalen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou eigenlijk de beste AFCAD voor EHAM?
Die dus ook het meest realistische baan gebruik simuleerd?

De laatste die ik geprobeerd heb is die FrankO op zijn site had staan samen met zijn AI pakket, maar als ik daar bijv, de wind instel op 250 dan wil alles landen en opstijgen vanaf RWY 24. Terwijl het eigenlijk zou moeten zijn: opstijgen RWY24 en landings op RWY27.
Ook komen er regelmatig kisten binnen op 36C ipv 36R. En vreemd genoeg wil de AI niet aan 36L doen om op te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

jeehaa schreef op 14 oktober 2004 @ 17:30:
maar je hebt dat niet nodig ... ik heb t niet en ik hoefde het ook niet in te voeren
Waar blijven je pics + bevindingen dan? ;) :P

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok
alles werkt nu met die free fmc met de f-70 alleen als die route dus is ingeprog'ed en ik heb ND opgestart dan is dat een apart windows schermpje en ik wil het in het FS scherm. hoe krijg ik dat daar? Ik wil dus die ND schermpje zien terwijl ik vlieg natuurlijk. Op de site zeggen ze met shift-m maar dan gaan de schermen uit. hoe krijg ik die window daar? en dan kan ik wel wat screenshots proberen te maken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 15:02:
Inderdaad laten we het maar weer over Fs hebben...

Ik heb een vroagie:

Op sommige screens zie je dat je door het vliegtuig kan "lopen" en de binnenkant kan bekijken..

zoals deze:

[afbeelding]

hoe doen ze dat ?
Dit doen ze met het programma ActiveCamera

En je moet een vliegtuig hebben die een virtuele cabin erin heeft zitten.
Het kost alleen wel wa geld O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 14-10-2004 22:56 ]

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Afbeeldingslocatie: http://www.simforums.com/forums/uploads/DreamFleet1/2004-10-14_150619_ATR005.jpg

Zijn er nog mensen die hier voor gaan ?

http://www.simforums.com/...m_posts.asp?TID=8941&PN=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

Valt dat niet op te lossen met anisotropic filtering? Dan heb je misschien wel performance verlies
En waar vind ik dat anisotropic filtering (wie komt er op zon woord :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, i love the small airliners. Heb veel met ATR van Eurowings gevlogen. Ben juist weer begonnen met simmen na een tijdje eruit geweest te zijn. Vanmiddag de boel zitten installeren: FS9, fsnavigator, nl2000, Airbus A320 van pss, Frank zijn ai en me fsuipc offcourse. nog niet toegekomen aan vliegen alleen even opgestart en rondgekeken of het allemaal weer werkte. Me B1900 moet er ook nog op en me yoke nog anders vliegt het zo rot. Qua scenery laat ik het denk ik verder standaard om de snelheid erin te houden.

Moet er weer ff inkomen maar hoe zet je die standaard kisten uit, de grote jongens, zodat ik alleen Frank zijn ai op de velden zie. Ben het ff kwijt. Tis een traffic.bgl file of zoiets maar kweet het niet meer zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 23:59:
[...]

Hij staat onder de settings van FS9 aan als het goed is maar voor de instelling moet je bij je videokaart zijn. of je het uit, 2x, 4x of zo zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 00:06:
[...]
Moet er weer ff inkomen maar hoe zet je die standaard kisten uit, de grote jongens, zodat ik alleen Frank zijn ai op de velden zie. Ben het ff kwijt. Tis een traffic.bgl file of zoiets maar kweet het niet meer zeker ;)
Kan wel zien dat je pas net weer begonnen bent ;). Hij is net voorbij gekomen. (no hard feelings hoor)
Sleepie schreef op 12 oktober 2004 @ 22:04:
[...]
Andersom traffic030826.bgl ofzo heet dat ding. Die ff verwijderen of renamen naar .old oid.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davhor schreef op 15 oktober 2004 @ 07:25:
[...]

Kan wel zien dat je pas net weer begonnen bent ;). Hij is net voorbij gekomen. (no hard feelings hoor)

[...]
Solly :D heb er overheen gelezen. Bleef altijd het forum volgen al vloog ik niet meer maar dat had ik even gemist. Ik had ook ff "search" kunnen doen maar ik geloof dat ik een beetje te lui was ;) zal niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

[...]

edit:
Dit bedoel ik:

[afbeelding]
dit heb ik echt precies zo! en ik heb het idee dat het na de update alleen maar erger geworden is. zijn er meer mensen die denken dat het bij jun erger geworden is na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

edit:
Dit bedoel ik:

[afbeelding]
Waarschijnlijk heb je na je eerste installatie in je FS9.cfg veranderingen doorgevoerd, deze bijvoorbeeld :

Global max texture size equates to the following entry in FS9.CFG:
TEXTURE_MAX_LOAD=n
where n corresponds to one of the Global max texture size slider values as follows:
Very Small 64
Small 128
Medium 256
High 512
Massive 1024
You need High for terrain textures, Massive if you want to use 1024x1024 bitmaps where these are supplied and aren't worried about the extra texture memory/bandwidth they will use

Als je dan de 9.1 update er over heen installeerd, kan het zijn dat het bovenstaande weer naar het originele is gezet...
Ik hoop het wel, heb er aan meegewerkt, dus laat ik geen illegale versie hier zien... LOL
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 14:19:
Microsoft zal het niet toegeven, maar de eerste NL-CD file voor 9.0, was gewoon van Microsoft zelf, degene die nu uit is niet, maar hij bestaat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 07:43:
[...]
Solly :D heb er overheen gelezen. Bleef altijd het forum volgen al vloog ik niet meer maar dat had ik even gemist. Ik had ook ff "search" kunnen doen maar ik geloof dat ik een beetje te lui was ;) zal niet meer gebeuren.
Nogmaals "no hard feelings"! Lees ook regelmatig over iets heen en stel 30 keer dezelfde vraag. :)

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 08:54:
[...]

Waarschijnlijk heb je na je eerste installatie in je FS9.cfg veranderingen doorgevoerd, deze bijvoorbeeld :

Global max texture size equates to the following entry in FS9.CFG:
TEXTURE_MAX_LOAD=n
where n corresponds to one of the Global max texture size slider values as follows:
Very Small 64
Small 128
Medium 256
High 512
Massive 1024
You need High for terrain textures, Massive if you want to use 1024x1024 bitmaps where these are supplied and aren't worried about the extra texture memory/bandwidth they will use

Als je dan de 9.1 update er over heen installeerd, kan het zijn dat het bovenstaande weer naar het originele is gezet...
damn je hebt gelijk. in fs staat ie gewoon op zijn max maar in de fs9.cfg stond ie op 256 :S kep hem nu op 1024. meteen even proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 15 oktober 2004 @ 09:01:
[...]

damn je hebt gelijk. in fs staat ie gewoon op zijn max maar in de fs9.cfg stond ie op 256 :S kep hem nu op 1024. meteen even proberen :D
En werkt het ?ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 15 oktober 2004 @ 09:01:
[...]

Geen probleem staat hier standaard al op 1024, zonder problemen.
Absoluut, ze ziet er zo schattig uit die moet ik hebben :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 22:37:
ok
alles werkt nu met die free fmc met de f-70 alleen als die route dus is ingeprog'ed en ik heb ND opgestart dan is dat een apart windows schermpje en ik wil het in het FS scherm. hoe krijg ik dat daar? Ik wil dus die ND schermpje zien terwijl ik vlieg natuurlijk. Op de site zeggen ze met shift-m maar dan gaan de schermen uit. hoe krijg ik die window daar? en dan kan ik wel wat screenshots proberen te maken......
weet iemand het? Hoe krijg je een windows schermpje te zien in de cockpit? om de nd te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 23:59:
[...]

Als je blurry textures hebt komt dat doordat je videokaart TE zwaar belast wordt. Als je dus je filters AA en AF nog hoger gaat zetten zal het alleen maar erger worden.

Filters omlaag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 15 oktober 2004 @ 10:49:
[...]

Als je blurry textures hebt komt dat doordat je videokaart TE zwaar belast wordt. Als je dus je filters AA en AF nog hoger gaat zetten zal het alleen maar erger worden.

Filters omlaag dus.
Aha.. kan zijn.. ik heb ook niet meer de nieuwste videokaart. :9
Zou niet eens weten welke dit is.. Volgens mij 64 Mb ofzo...
Eens kijke of ik de videokaart van mijn ouders eruit kan rippen en deze terug kan zetten. Zij hebben die nieuwste aldi pc gehaald.. en wat doen ze: Word en internet. :O
Daar zit geloof ik een ATI Radeon 9600 DirectX 9 videokaart
die moet toch wel het een en ander aan kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ik heb hem nu dus manual op 1024 gezet, maar nog steeds redelijk blurry. ik maak straks wel een screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 15 oktober 2004 @ 12:19:
ik heb hem nu dus manual op 1024 gezet, maar nog steeds redelijk blurry. ik maak straks wel een screenshot
Zou jij dan ook niet last hebben dat je videokaart over belast is ? zoals Gilly schreef ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Probeer dit eens om je blurry's weg te krijgen, heb het zelf niet getest.
Die mannen bij FSW weten prima waar ze over ouwehoeren, dus mischien helpt het.

http://forums.simflight.com/viewtopic.php?t=27905

[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 15-10-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei ook die bijvoorbeeld he, op avsim en dergelijke kun je vast nog wel textfiles vinden met tweaks voor FS9...

Dit zijn er meerdere:

Fs9.cfg under:
(DISPLAY)
TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=40 <------------ to a higher value ex: 400

This setting controls the rate at which textures get transferred to the video hardware. Higher numbers will result in the textures getting to the hardware faster and avoiding "popping" textures when switching view but may increase stutters and require more physical memory on the video card (and some more, not recommended for video card with less than 128Mb).

Q) How can I improve the look of the ground textures?

A) Open your fs9.cfg file, and modify the following lines:
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.50000
Performance Boost

-Enable the T&L will increase your performance near 4 fps

-Antialasing
The Antialasing inside fs2004, will reduce alot your performance, uncheck from the fs2004 and only use the Antialasing from external tweaker or from your driver display setting.

Better performance in 2d panel mode and others area.

By disabled the AGP Texture Acceleration, your performance will increase specialy with 2d panel and others area. (You will not nead to turn of the AGP Texture Acceleration under your DirectX, it's the same function inside fs9.cfg)

In your fs9.cfg under:

(DISPLAY.Device.NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X.0)

Mode=1024x768x32
TriLinear=1
TextureAGP=0 <------------------------- Add this line
PanelAsTexture=0 <--------------------- Add this line

By adding the PanelAsTexture line, your performance will even increase specialy with 2d panel 3rd party aircraft, it may cause 2-d panels to blank out if you've enabled AA inside FS2004, uncheck AA in fs2004, and enabling AA from your prefered tweaker or your driver display setting.
hat are the following settings in the section of the fs9.cfg file?

TERRAIN_ERROR_FACTOR=96.000000
This is a value from 0 to 100 that control the DEM radius (it is linear in area)

TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
This the lowest value used to calculate the DEM radius based upon the TERRAIN_ERROR_FACTOR

TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
This is the highest value used to calculate the DEM radius

TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=19
This control the DEM resolution: 18 = 150m DEM, 19 = 75m DEM, 20 = 37m DEM, 21 = 19m DEM

TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
This controls the terrain texture size. Valid values are 8 = 256x256, 7 = 128x128, 6 = 64x64

TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=4
This controls the autogen density

TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
This turns on/off the gradient map (cliffs).

TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
This turns on/off the extended texture ring

TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=
This is the default radius in textures for all rings, default is 2.5

TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=
This is the radius used for the inner ring when the extended texture ring is turned on, default is 4.0

TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=
This is the number of rings to add when using extended texture rings, default is 1

Performance Boost

-Enable the T&L will increase your performance near 4 fps

-Antialasing
The Antialasing inside fs2004, will reduce alot your performance, uncheck from the fs2004 and only use the Antialasing from external tweaker or from your driver display setting.

Better performance in 2d panel mode and others area.

By disabled the AGP Texture Acceleration, your performance will increase specialy with 2d panel and others area. (You will not nead to turn of the AGP Texture Acceleration under your DirectX, it's the same function inside fs9.cfg)

In your fs9.cfg under:

(DISPLAY.Device.NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X.0)

Mode=1024x768x32
TriLinear=1
TextureAGP=0 <------------------------- Add this line
PanelAsTexture=0 <--------------------- Add this line

By adding the PanelAsTexture line, your performance will even increase specialy with 2d panel 3rd party aircraft, it may cause 2-d panels to blank out if you've enabled AA inside FS2004, uncheck AA in fs2004, and enabling AA from your prefered tweaker or your driver display setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ik heb het volgende gedaan:

in de bios de AGP aperture zooi op 64Mb gezet (die stond op 128)

in fs9.cfg het volgende veranderd.

TERRAIN_DEFAULT_RADIUS: 9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS: 4.500000
TEXTURE_MAX_LOAD=1024

maar nu komt het vreemde. nix werkt het is nog steeds hetzelfde. ik heb het volgende even geprobeerd. mijn max_texture_size slider in fs heb ik even helemaal op low geschoven. daarna ben ik terug gegaan naar windows en heb ik handmatig de de fs9.cfg dit weer in het volgende veranderd:

TEXTURE_MAX_LOAD=1024

ik weer terug naar fs en daar staat ie vervolgens nog gewoon vrolijk op low.
het lijkt dus wel of de wijzigingen die ik handmatig invoer in de fs9.cfg helemaal niet doorkomen in fs.

ik heb trouwens een ati radeon 9800pro dus daar zou het niet aan liggen. voor de patch had ik nergens last van :S

het is toch wel de fs9.cfg die in de c:\documents and settings\naam\aplication data\microsoft\fs9\fs9.cfg staat die je moet veranderen toch?

[ Voor 7% gewijzigd door jos_zwa op 15-10-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Gebruik je toevallig Omega drivers?

Toen ik die had luisterde heel FS niet naar welke instelling ik ook veranderde :P , mischien helpt het je ;)

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gilly schreef op 15 oktober 2004 @ 10:49:
[...]

Filters omlaag dus.
Kan trouwens ook te maken hebben met mipmap levels. Ik weet alleen niet hoe FS daarmee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 15 oktober 2004 @ 15:05:
ik heb het volgende gedaan:

in de bios de AGP aperture zooi op 64Mb gezet (die stond op 128)

in fs9.cfg het volgende veranderd.

<< knip >>

het is toch wel de fs9.cfg die in de c:\documents and settings\naam\aplication data\microsoft\fs9\fs9.cfg staat die je moet veranderen toch?
Yep, das de goeie, basis eerst, kijk eerst even of je wel met de goede account bent ingelogd in XP, gebruik je een XP servicepack? en ook of de goede vidcard wel in je FS9.cfg staat vermeld en dezelfde in FS onder je vidsettings staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Een korte vlucht die ik vanavond heb gemaakt, samen met Prinses Maxima
De vlucht ging van EHAM naar Heatrow Airport.

Snelheid maken met de MD-11F
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim1.jpg

Hoogte winnen en gear up
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim2.jpg

Rotterdam aan de linker kant
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim3.jpg

Draaien richting de UK boven zeeland
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim4.jpg

De scheepjes varen ook rustig voorbij
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim5.jpg

Een kleine stad bij Heathrow Airport
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim6.jpg

Dalen met speedbrakes uit.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
deel twee

Uitlijnen op baan 09L
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim8.jpg

op de localizer en dalen richting de baan.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim9.jpg

Bijna... bijna....
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim10.jpg

Contact...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim11.jpg

Een Airbus stijgt op, bestemming onbekend
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim12.jpg

Engines uit.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/maxim/maxim13.jpg

Toestel en panel kun je downloaden bij de website van IFDG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 18:23:
[...]

Yep, das de goeie, basis eerst, kijk eerst even of je wel met de goede account bent ingelogd in XP, gebruik je een XP servicepack? en ook of de goede vidcard wel in je FS9.cfg staat vermeld en dezelfde in FS onder je vidsettings staat.
dat heb ik allemaal goed. heb nog eens even gekeken en zo erg ziet het er niet eens uit op zekere hoogte. misschien flip ik wel ofzo :+ :+ B) :X

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/fsscr000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/fsscr001.jpg

nog zo slecht toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wie gaan er morgen naar het Aviodrome?

Nog mensen die ik al dan niet vaag ken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik ben er zondag de gehele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

LOWI - LIRF met de airbus :D schitterend die bergen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/10.jpg

strax meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

en hier de aankomst:

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 15 oktober 2004 @ 22:13:
LOWI - LIRF met de airbus :D schitterend die bergen :D
Prachtig die tweede en derde screenshot (vooral tweede) Echt prachtig die bergen op de achtergrond :9~ _/-\o_
Vind alleen de wolken in sommige shots niet echt mooi :/
Maar goed, die bergshots maken alles goed 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die bergen default FS? of addons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
zal een terrain mesh zijn. europe 76.4 m geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

bergen zijn van SRTM

tik SRTM in bij avsim.com en je vind een hele berg. ik heb in totaal voor 1.4 GB gedownload. kep heel europa zo'n beetje en asia en midden oosten.

deze mensen weten goed hoe ze bergen moeten maken. veeeel beter dan LAGO terramesh. :) dus downloaden maar :D

en die kleuren van de wolken slaan idd soms nergens op. soms lijkt het wel of ze vervuild zijn ofzo :D

[ Voor 17% gewijzigd door jos_zwa op 16-10-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
is er eigenlijk al meer nieuws rond de PMDG's en de Flight one ATR? want de fora lijken zo dood...

edit:
Hi Everyone,

Here is the current status as of Oct 13th.

The beta testers have officially been released from their NDA. This means that the product is basically complete, and known development bugs have been cleared. That does not mean nothing will show up in the last days of testing, but we are feeling pretty comfortable now.

And we would not release the testers from their NDA if it was far!

Please try to refrain from asking when it will be released. It does not make us work any faster because we are doing the best we can. But we are really getting close now. Watch the forums around the Net for pics from some the 60 or so testers. You will be seeing alot more action starting from now.

Also, the http://atr.flight1.net site is getting major work done. It will be greatly refreshed very soon.
das al 1!

[ Voor 82% gewijzigd door jeehaa op 16-10-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

zijn er eigenlijk mensen hier die de alternatieve night textures gebruiken van FSW? ik had ze in fs2002 ook en nu ook weer in fs2004. ik vind de steden er dan 's nachts veel mooier uitzien.

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/night.jpg

url:
http://fsw.simflight.com/FSWdownload.html

[ Voor 13% gewijzigd door jos_zwa op 16-10-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op 16 oktober 2004 @ 12:45:
is er eigenlijk al meer nieuws rond de PMDG's en de Flight one ATR? want de fora lijken zo dood...

edit:

[...]

das al 1!
Ik zal vanavond proberen van de flight1 ATR wat plaatjes te posten, als je bijzondere plaatjes wilt moet je het maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 21:18
jos_zwa schreef op 16 oktober 2004 @ 13:48:
zijn er eigenlijk mensen hier die de alternatieve night textures gebruiken van FSW? ik had ze in fs2002 ook en nu ook weer in fs2004. ik vind de steden er dan 's nachts veel mooier uitzien.

[afbeelding]

url:
Ja, ik heb ze sinds vorige week ook geinstalleerd en ik moet zeggen, het ziet er beter uit dan default FS.
Jos, wel een beetje op je snelheid letten he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 13:50:
[...]

Ik zal vanavond proberen van de flight1 ATR wat plaatjes te posten, als je bijzondere plaatjes wilt moet je het maar zeggen...
:9~

FMC overview van wat diverse pagina's zou ik erg waarderen en wat mooie dusk model shots met lampjes enzo.
jos_zwa schreef op 16 oktober 2004 @ 13:48:

[afbeelding]

url:
Altijd hoor, leeft de sim weer wat meer :)

[ Voor 41% gewijzigd door Ensinker op 16-10-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 13:50:
[...]Ik zal vanavond proberen van de flight1 ATR wat plaatjes te posten, als je bijzondere plaatjes wilt moet je het maar zeggen...
idd, wat FMS pages zou ik zeker waarderen! Wat random flightdeck shots worden natuurlijk ook altijd geapprecieerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
zowel 2d als vc cockpit van t zelfde panel onderdeel zodat we kunnen raden wat wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Sleepie schreef op 16 oktober 2004 @ 13:57:
[...]
Jos, wel een beetje op je snelheid letten he :D
dat was puur om even het plaatje snel te posten hoor :P
tjek ook wat voor bak :P een 737-400 standaard van MS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij wat 2D panel screenies van de komende Flight1 ATR72-500.
Dit is het classic bruine panel, hij wordt ook meegeleverd met de nieuwe lichtblauwe panel kleur.

Afbeeldingslocatie: http://img82.exs.cx/img82/4922/F1ATR75_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.exs.cx/img82/9648/F1ATR75_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.exs.cx/img82/4668/F1ATR75_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.exs.cx/img82/8058/F1ATR75_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.exs.cx/img82/7711/F1ATR75_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.exs.cx/img82/6500/F1ATR75_06.jpg

In de achtergrond kun je ook nog een beta (freeware) flight1 scenery zien, de FMC verraad al welke... Ik heb effe geen plaatjes van de buitenkant gedaan aangezien ik nu FS in een hele simpele weergave heb staan om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 17:58:
Hierbij wat 2D panel screenies van de komende Flight1 ATR72-500.
Dit is het classic bruine panel, hij wordt ook meegeleverd met de nieuwe lichtblauwe panel kleur.

[afbeelding]

In de achtergrond kun je ook nog een beta (freeware) flight1 scenery zien, de FMC verraad al welke... Ik heb effe geen plaatjes van de buitenkant gedaan aangezien ik nu FS in een hele simpele weergave heb staan om te testen.
Dat gaat garant staan voor velen uren plezier, kan niet missen.

Volgend weekend, vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 16 oktober 2004 @ 18:51:
[...]

Dat gaat garant staan voor velen uren plezier, kan niet missen.

Volgend weekend, vast wel :)
Mjam kan niet wachten op die ATR, levert vast leuke uurtjes op.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.