Oke een paar quotes van je:G_Kracht schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:13:
[...]
Ik snap wel dat je erg sceptisch bent ten opzichte van KISS, maar je kunt van mij aannemen dat KISS erg zijn best aan het doen is om de firmware voor de DP-558 op orde te krijgen. Ik denk niet dat alle problemen opgelost zullen zijn in de komende firmware release, maar de meest vervelende bugs zijn er wel uitgehaald. Er wordt zelfs gesuggereerd dat het versienummer van de volgende firmware niet 1.1.2 zal zijn maar hogere nummers zal bevatten, waarmee aangegeven wordt dat er VEEL aan gewerkt is. Dit is natuurlijk nog geen enkele garantie dat de DP-558 nu eens fatsoenlijk zal gaan werken, maar de voortekenen zijn goed.
Over de releasedatum kun je veel speculeren, maar ik verwacht dat de firmware nog deze maand uitgebracht zal worden.
Kiss is erg zijn best aan het doen om deze firmware op orde te krijgen... en er wordt aangeven dat er VEEL aan gewerkt is...
Kijk... ik vind.... persoonlijk... dat als je een product op de markt brengt wat niet doet wat je zegt dat het doet BAR TRIEST. Oké, het sommige features zullen wel werken, maar ga dan niet roepen dat het van alles doet terwijl dit gewoon niet werkt. Dat kan gewoon niet.

Daar dan ook nog eens zo'n belachelijk bedrag voor vragen: 1000 gulden!!! vind ik gewoon belachelijk!
Nogmaals... mijn persoonlijke mening