Tssk.
Niemand die zijn Kissje een beetje aan het tweaken is ?
Niemand die zijn Kissje een beetje aan het tweaken is ?
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm... toch wel, bij mij in elk geval ook. Tijdens het afspelen van een DVD crashed het systeem altijd wel een keertje. Niks helpt dan meer behalve helemaal uit zetten en weer aan. Met het wisselen tussen MP3 bestanden en luisteren naar MP3 crashed hij relatief nog het meest.... mijn CD's en DVD's afspelen is een drama... hebben jullie daar ook last van???
Courage schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:23:
[...]
eh... nee. Anders zou je dit hier wel vaker lezen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 06:38 ]
Verwijderd
??? Wil je dat dan wel? SVCD maar vooral VCD zijn kwalitatief toch veel minder dan DVD. Lijkt mij zonde voor de kwaliteitverlies die je daarmee krijgt. Daarbij denk ik dat je veel tijd kwijt bent met het converteren van DVD naar VCD.Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 00:12:
Kiss dp558 en Pinnacle Studio9
Vandaag is het dan eindelijk gelukt om een opname te bewerken met Studio9. Daarom, voor de liefhebber is dit een oplossing.
Studio9 werkt ALLEEN met mpeg1/mpeg2 (sterreo) terwijl de Kiss een ac3 levert (5.1 surround dus). De opname moet dus worden geconverteerd. Ik doe dit met Xilisoft Video Converter 2.1.53.
De originele .vob wordt ingeladen en weer opgeslagen als VCD.
(VCD heeft het formaat mpeg layer1. Het moet dus ook kunnen met SVCD want dit heeft mpeg layer2 en beide formaten zou Studio9 aankunnen.)
Hierna kan de film worden ingeladen en bewerkt MET geluid en MET bewegende beelden in het schermpje. Als het nu ook nog lukt om een DVD te branden met een goed eindresultaat dan kan ik beginnen met het bewerken van ruim 200 uur(!) video.
Gisteren zat ik een opname te bekijken toen de Kiss me waarschuwde dat hij wilde gaan opnemen en dat ik hem moest uit zetten. Mooi niet dus! Ik bleef kijken maar op het moment suprem stopte hij met afspelen en voerde feilloos de opname-opdracht uit. Kijk, daar is over nagedacht!
Geweldig zo'n apparaat!
Verwijderd
Na enige andere problemen getracht om via de scartkoppeling een video op de harde schijf te zetten. Echter geen merkbare verbetering. Vermoedelijk moet ik het nu in de kwaliteit van de banden/videorecorder zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:43:
Van videorecorder opnemen lukt niet
Opnemen via de antenne-in/uitgang is niet zo'n goed idee omdat je hierdoor kwaliteit verliest. Gebruik liever een scart. Ik denk dat hiermee ook het probleem weg is want het lijkt er veel op dat het antenne-uitgangs-signaal (=coax) te zwak is.
Verwijderd
Zijn je schijven ntfs geformateerd.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:27:
Kiss 558 / 80gb firmware 1.14
Ik heb een probleem met het ophalen van films vanuit de 558 naar de PC.
In de laatste seconde van de "download" komt er een error: niet genoeg schijfruimte.
Tijdelijke internet bestanden staan op gedefragmenteerde D schijf met 20 gb vrije ruimte.
Ik kopieer naar E schijf met 25 gb vrije ruimte. Te gebruiken schijfruimte voor tijdelijke internet bestanden staat op maximaal: 20 gb.
Wat gaat er fout??
Verwijderd
De harde schijf waar ik naar kopieer is NTFS.Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:30:
[...]
Zijn je schijven ntfs geformateerd.
Bij ntfs kun je zo groot gaan als je wil.
Bij fat maar maximaal 3 gb.
Misschien is hierbij een probleem.
Ik gebruik zelf een extern ftp programma, niet met de verkenner dus.
Succes Piet Manders
Verwijderd
http://www.smartftp.com/Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:55:
[...]
De harde schijf waar ik naar kopieer is NTFS.
Kiss helpdesk legt de oorzaak bij Internet Explorer.
Inmiddels heb ik het met Firefox geprobeerd,
zelfde verhaal: download stopt bij 4 gb.
Welke browser moet ik gebruiken?
Lex.
Verwijderd
Verwijderd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq