AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
echt gaaf
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
"Capcom's million-seller latest title "Resident Evil 4" expanding into Nintendo Gamecube and Playstation2!
Capcom Co., Ltd. (Capcom) is pleased to announce that "Resident Evil 4", which is one of our million-seller titles, will be released for GameCube and Playstation2.
We already made an announcement about release of "Resident Evil 4" for Nintendo GameCube in 2001. Since then, there are a lot of voices from users in all over the world, suggesting that "Resident Evil 4" is to be expanded to other platforms not only for Nintendo GameCube.
These voices made us decide to release "Resident Evil 4" for multi-platform.
We will strive for developing "Resident Evil4" to feature of each characteristic of the consolde platforms.
Recently, the video game industry has shown steady growth focusing around US as well as Europe, and is expected to grow further with the introduction of next generation game machines such as new portable game players, namely PSP and Nintendo DS.
Under there environments, we have come to this conclusion after deliberating over customers' needs, market environments, and various options from stakeholders such as shareholders or investors. We hope that this decision will create new demand and expand its fan base. At the same time, we also expect that the decision will bring about additional revenue base.
By deploying well-targeted promotions and supplying on software that goes along with various tastes of customers, we will strive for improving business results and customers' satisfaction with coping with changes of the business environments."
Beetje engrish, maar goed. Dat is het officiele bericht.
Ik stel voor dat ze, om het goed te maken, nu ook Okami uitbrengen voor de gamecube.
En waarom nou weer op de PS2. Stom ding, die hoort thuis is het bejaardenhuis.
Nu maar hopen dat ze andere games van hun ook naar de Cube poorten.
Maar dat zal wel niet, "Want de cube is niet stoer, maar wel klein een paars. En enkel stoere consoles verkopen."
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ja maar verkoopt het meestVanitas schreef op 01 november 2004 @ 16:44:
Ik vind het nog steeds super zwak.
En het komt omdat de meeste Cube bezitters geen 3rd party games kopen, en dat nekt ze nu lekker. Of ze maken gewoon niet meer voor de cube of ze maken ook een versie voor de PS2 en Xbox, hebben jullie lekker aan je zelf te danken.
Ik zag dit al jaren geleden aankomen, ik zit er niet mee. Ik koop gewoon een Revolution en XBox2 goede combi imo
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ben wel blij dat ze niet veel veranderd hebben aan de game opzet zelf

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Zitten er trouwens bij alle spellen VIP punten? Bij de 2 Rogue Squadron spellen zaten ze niet, wel een foldertje van de gameshop waar ik ze heb gehaald
• Smugglers run: warzones
• Extreme G3
• Need for Speed : Hot Persuit2
• Lord of the rings: The Two Towers
• Crash Nitro Kart
• Turok Evolution
• Worms 3D
• Ghost Recon
• Reign Of Fire
wat is het verschil tussen 2rd en 3rd support, of wanneer is iets dan 2rd of 3rd?
Ik heb mijn Gamecube _zeker wel_ voor de Nintendo games, maar ook zeker voor andere games... al zou ik wel de iets vettere games ook willen zien.. die dus op de ps2 en xbox zijn....
Maar opzich ik klaag niet over de Gamecube hoor. Tis een puik kubusje
Maar om nu te zeggen dat daar een topper tusen zit?aaap schreef op 01 november 2004 @ 18:00:
Er is toch nog best wel wat 2rd/3rd support ? ik zelf heb dus ook....
• Smugglers run: warzones
• Extreme G3
• Need for Speed : Hot Persuit2
• Lord of the rings: The Two Towers
• Crash Nitro Kart
• Turok Evolution
• Worms 3D
• Ghost Recon
• Reign Of Fire
2nd party = een bedrijf dat exclusief games voor een bepaalde console maakt, maar niet onderdeel is van het bedrijf dat de console maakt (Retro Studios bijv).
3rd party = een bedrijf dat niet exclusief games voor een bepaalde console maakt, en niet onderdeel is van het bedrijf dat de console maakt (EA Games bijv).
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
De meeste die erbij staan, vind ik zeker wel goed ! alleen Crash nitro kart & reign of fire vind ik tegenvallen (was maar 15euro) dus dan klaag ik niet. Net als de rest van de spellen. Ze waren allemaal onder of 30euro.Captain N schreef op 01 november 2004 @ 18:13:
[...]
Maar om nu te zeggen dat daar een topper tusen zit?
En aangezien ik welke week met 3andere maten doe gamen, zijn ze juist wel leuk, omdat je ze dan gewoon even 1 a potjes speelt. Dus voor mij zijn ze gewoon goed.
En Smugglers Run, NFS: HP2 zijn zeker erg goede games!! (kun je best toppers noemen). IMO vind ik NFS: HP2 beter dan MK:DD.
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 01-11-2004 18:29 ]
Retro Studios is 1st party (100% onderdeel van Nintendo).Captain N schreef op 01 november 2004 @ 18:13:
2nd party = een bedrijf dat exclusief games voor een bepaalde console maakt, maar niet onderdeel is van het bedrijf dat de console maakt (Retro Studios bijv).
f.k.a D³
Je hebt gelijk. Verder kan ik zo even 1-2-3 er geen bedenken. Silicon Knights en natuurlijk Rare waren 2nd party... maar nu dus niet meer...D³ schreef op 01 november 2004 @ 18:30:
[...]
Retro Studios is 1st party (100% onderdeel van Nintendo).
[ Voor 36% gewijzigd door Captain N op 01-11-2004 18:39 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Als Rockstar Games ook een 3d party developer zou zijn voor Nintendo, zou San Andreas dan op de cube komen? Of kan SA op de een of andere manier niet op de cube? (Ik weet dus wel dat hij niet op de cube komt omdat het geen 3d party is van Nintendo)
Verwijderd
Is bijna waar. Ze komen niet in een bundel uit, ze komen als 1 spel met 40 extra levels uit, Monkey Ball Deluxe gaattie heten. Heeft ook al op IGN en Gamespy enzo gestaan, hij was geloof ik zelfs al speelbaar op de Tokyo Games Show.aaap schreef op 01 november 2004 @ 13:20:
Het schijnt dat Super Monkey Ball 1 & 2 samen in 1bundel op de PS2 en XBOX uitkomen + 40extra maps ofzovind ik ook niet leuk.. gaat weer een exclusiever...
bron: PUdus even wachten of het daadwerkelijk zo is
.
Als er een goede kwaliteit 3th party titel uitkomt op de Cube dan verkoopt deze vrijwel altijd evenveel als de Xbox en PS2 versies.
Iedereen hier weet toch dat Burnout 2 veel beter verkocht voor de Cube? En ook deel 1 verkocht beter op de Cube als op de Xbox. SoulCalibur 2 verkocht op de GC vele malen beter als de PS2 en Xbox in het begin en is nu pas ingehaald door de PS2.
Als het kwaliteit is dan verkoopt het gewoon op de Cube. Maar meestal krijgen wij poorts die helemaal geen kracht uit de Cube halen en ja dat verkoopt niet.
Capcom had gewoon loyaal moeten zijn en pas een half jaar na de release voor de Cube een persbericht moeten maken. Nu gaan de cube sales hier zeker onder lijden en is Nintendo weer de lul.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
SCII heeft geen concurrentie op de Cube.schnumi schreef op 01 november 2004 @ 19:16:
Maar beantwoord deze vraag dan is:
Als er een goede kwaliteit 3th party titel uitkomt op de Cube dan verkoopt deze vrijwel altijd evenveel als de Xbox en PS2 versies.
Iedereen hier weet toch dat Burnout 2 veel beter verkocht voor de Cube? En ook deel 1 verkocht beter op de Cube als op de Xbox. SoulCalibur 2 verkocht op de GC vele malen beter als de PS2 en Xbox in het begin en is nu pas ingehaald door de PS2.
BO2 heeft geen concurrentie op de Cube.
Dat heeft natuurlijk ook zo zijn invloed op de verkoopcijfers.
Hier spreek je jezelf wel een klein beetje tegen.Als het kwaliteit is dan verkoopt het gewoon op de Cube. Maar meestal krijgen wij poorts die helemaal geen kracht uit de Cube halen en ja dat verkoopt niet.
Capcom had gewoon loyaal moeten zijn en pas een half jaar na de release voor de Cube een persbericht moeten maken. Nu gaan de cube sales hier zeker onder lijden en is Nintendo weer de lul.
Ik vind het ook erg jammer dat RE4 niet meer exclusive is, het is toch zeker wel een titel om trots op te zijn. Het tast overigens wel de geloofwaardigheid en de integriteit van Capcom aan, maarja, zo gaat dat in business...
"Toch hebben wij RE4 eerder en mooier" zegt de optimist...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Alleen spellen van Nintendo zelf, en hardware (GameCube, GameBoy Player, GameBoy Advance) hebben een VIP-kaart...Vimana schreef op 01 november 2004 @ 17:57:
Zitten er trouwens bij alle spellen VIP punten? Bij de 2 Rogue Squadron spellen zaten ze niet, wel een foldertje van de gameshop waar ik ze heb gehaald
De Bongo's hebben volgens mij ook een VIP-kaart.
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ja nu zie ik het. Maar je begrijpt wat ik bedoel hopelijk. Nintendo word gewoon genaait.Twee Dee schreef op 01 november 2004 @ 19:59:
[...]
SCII heeft geen concurrentie op de Cube.
BO2 heeft geen concurrentie op de Cube.
Dat heeft natuurlijk ook zo zijn invloed op de verkoopcijfers.
[...]
Hier spreek je jezelf wel een klein beetje tegen.
Ik vind het ook erg jammer dat RE4 niet meer exclusive is, het is toch zeker wel een titel om trots op te zijn. Het tast overigens wel de geloofwaardigheid en de integriteit van Capcom aan, maarja, zo gaat dat in business...
"Toch hebben wij RE4 eerder en mooier" zegt de optimist...
Als 3th party developers wat meer aandacht zouden gaan besteden zouden ze ook meer verkopen. Nu wijzen ze meteen naar Nintendo dat het hun fout is.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Tenzij ze devil may cry naar de cube halen maar die kans lijkt me extreem klein aangezien ze dit doen om meer users te bereiken en iets porten naar de cube dat effect nauwelijks heeft.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Matt heeft een reactie gekregen van Capcom USA. Ze gaan binnenkort een press release geven.
Zelfs een Xbox poort word in de toekomst niet uitgesloten........

Verwijderd
En gelijk hebben ze. Wij vinden de gamecube dan allemaal wel een hele mooie console. Maar hij verkoopt ook gewoon minder dan de andere 2. Als ik capcom was zou ik wel uitkijken om RE4 alleen op de gamecube uit te brengen. Waarom jezelf in de vingers snijden?Vanitas schreef op 01 november 2004 @ 16:44:
Ik vind het nog steeds super zwak.
Nu maar hopen dat ze andere games van hun ook naar de Cube poorten.
Maar dat zal wel niet, "Want de cube is niet stoer, maar wel klein een paars. En enkel stoere consoles verkopen."
Tot vandaag ging ik er eigenlijk ook vanuit dat Nintendo wel betaald zou hebben voor de exclusiviteit van RE4. Maar dat zal dan dus nu wel niet. Ja hallo... wat verwachten ze dan eigenlijk? Als dit spel echt alleen maar op de cube was verschenen zou dat eigenlijk gewoon een soort liefdadigheid van capcom geweest zijn. Dat kun je toch niet verwachten van een commercieel bedrijf? Met deze zet gaan ze gemakkelijk 5 of 6 keer zoveel exemplaren van RE4 verkopen. Ik geef ze groot gelijk eerlijk gezegd.
Objectief gezien heb je gelijk... maar de dag dat Nintendo die aankondiging doet zal toch wel een zwarte dag zijn hoor.Ach, het is wel kut maar wat is nou het ergste dat kan gebeuren? Nintendo maakt geen consoles meer, maar alle coole Zelda en Metroid games komen gewoon uit op een Xbox 3 of whatever. Als ik de games van hen maar kan blijven spelen heb ik er geen problemen mee.
Maar ik moet zeggen dat ik wel steeds pessimistischer wordt. RE4 had zeker voor hogere gamecube-verkopen gezorgd. Meer dan dat MP2 straks zal doen, daar ben ik van overtuigd. Ik zie het inderdaad nog wel gebeuren dat ze over een paar jaar ophouden met consoles maken. Of het roer moet echt drastisch omgegooid worden met de Revolution.
Of heb ik een fout beeld van de realiteit?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik heb trouwens wel goede hoop in de Revolution (ik vind het zelfs een stoere naam). En met de DS beginnen ze eindelijk eens aan goede marketing... en hopelijk doen ze dat ook bij de Revolution.
De gamecube heeft gewoon een slechte start gehad.... laten we hopen dat de Revolution het weer goed maakt met EN een super vette Console EN super vette _echte_ nintendo kwaliteit games !
Go nintendo !
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 01-11-2004 21:32 ]
Verwijderd
ja vind ik wel (niet persoonlijkOkyah schreef op 01 november 2004 @ 21:18:
Volgens mij verkopen Marios, Mariokarts en Zeldas echt hard (het hardst van nintendo spellen lijkt me ieg). Wat is dus een goede zet?Meer Marios, Mariokarts en Zeldas uitbrengen
Of heb ik een fout beeld van de realiteit?
Maar verzin wat andere figuren en niet alles onder de mario of zeldapet gooien .
Als ze toad aan het begin een eigen platformer hadden gegeven dan had je nu maybe toad sunshine gespeeld
Orgineel blijven dat is waarom ze verkochten
Verwijderd
Ik snap ook wel waarom ze het doen. Maar ik vind het gewoon zwak, beloftes brekenVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:13:
[...]
En gelijk hebben ze. Wij vinden de gamecube dan allemaal wel een hele mooie console. Maar hij verkoopt ook gewoon minder dan de andere 2. Als ik capcom was zou ik wel uitkijken om RE4 alleen op de gamecube uit te brengen. Waarom jezelf in de vingers snijden?

Maar ze hebben gezegd dat het GC exclusive is en dan moeten ze zich daar aan houden.
Waarom maken ze niet gewoon 1 console, gelijk van het gelul af.
Ik weet wel dat het nooit zal gebeuren en waarom, maar het idee is perfect.
[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 01-11-2004 22:05 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Oh, het gaat me ook niet zozeer om de characters, maar om de type spellen. Platformspellen, adventures en racespellen dus. Maar dan spellen die gaan om de lol, niet om het extreem realistisch of snel of onvergevend zijnVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:53:
[...]
ja vind ik wel (niet persoonlijk)
Maar verzin wat andere figuren en niet alles onder de mario of zeldapet gooien .
Als ze toad aan het begin een eigen platformer hadden gegeven dan had je nu maybe toad sunshine gespeeld![]()
Orgineel blijven dat is waarom ze verkochten
//Ik zie dat DeX net zoiets zegt. Nu speel ik ook graag serieuze spellen, maar ook graag vrolijke spellen
[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 01-11-2004 22:05 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verschilt het veel van BO2? Als ik naar de beelden van BO3 kijk heb ik echt de neiging de game te halen; maar die is er dus niet voor de cube..
PIKACHU, ik kies jou!!!!1
Aan de andere kant, er moet een keer een eind aan komen natuurlijk. Elk(e) keizerrijk/beschaving houd een keer op te bestaan, kijk maar naar de Romeinen, de Inca's en de Egyptenaren. Over 10000 jaar vinden ze dan in de grond al onze consoles, maar daar weten ze natuurlijk niet hoe ze het moeten gebruiken.
Nee dat klopt, dus hoef je hem ook niet te halenBooth schreef op 01 november 2004 @ 22:14:
Nog een vraag, hoeveel beter is BO3 t.o.v. BO2?
Verschilt het veel van BO2? Als ik naar de beelden van BO3 kijk heb ik echt de neiging de game te halen; maar die is er dus niet voor de cube..
[ Voor 32% gewijzigd door GZ op 01-11-2004 22:15 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Precies! Gamecube was voor ons de eerste console en gekocht specifiek voor Mario Kart. De Nintendo games die we nu hebben zoals Mario Kart, Donkey Konga, Mario Golf, Mario Party 4 gewoon goed omdat ze een leuke en vrolijke uitstraling hebbenDeX schreef op 01 november 2004 @ 21:56:
Ik heb de GC gekocht voor 1 reden: De games. Ze zijn leuk, voor iedereen en verslavend (op een positieve manier dan). Ik ben niet echt een console persoon, maar heb de laatste tijd meer behoefte aan "vrolijkere" games. De aanbod op pc beperkt zich van geweldadig, tot geweldadiger. Iets was mijn vreemdgenoeg de laatste tijd steeds minder aanspreekt. Het oude "FUN" van games moet mij even terugkomen.
Ik vrees dat BO3 wel heel erg vet is, hoorBooth schreef op 01 november 2004 @ 22:14:
Nog een vraag, hoeveel beter is BO3 t.o.v. BO2?

Ik heb BO2 en BO3 voor de xbox, maar zodra je 3 hebt....

Getekend, een liefhebber van spellen en trotse eigenaar van een cube
Alone at last
Just nostalgia and I
Kan het niet beter zeggen...DeX schreef op 01 november 2004 @ 21:56:
Ik heb de GC gekocht voor 1 reden: De games. Ze zijn leuk, voor iedereen en verslavend (op een positieve manier dan). Ik ben niet echt een console persoon, maar heb de laatste tijd meer behoefte aan "vrolijkere" games. De aanbod op pc beperkt zich van geweldadig, tot geweldadiger. Iets was mijn vreemdgenoeg de laatste tijd steeds minder aanspreekt. Het oude "FUN" van games moet mij even terugkomen.
Heb een Gamecube gehad vanaf de eerste dag, en na een jaar weggedaan voor een Xbox...
De Xbox is een tof apparaat, zeker weten. Ook de spellen zijn niet mis, zitten echte toppers tussen. En dan Xbox Live... echt verdomd goed opgezet. Zeker vergeleken met dat netwerk van PlayStation.
Maar toch... sinds een maand ofzo staat er weer een kleine paarse kubus naast de Xbox. En waarom? Het heeft gewoon iets wat ik bij Xbox en PlayStation toch mis.
Je zou het voor de gein wel "de Nintendo-magie" kunnen noemen
Je kan er om lachen, maar ik heb zelfs de Nintendo 64 van mijn broertje overgenomen, gewoonweg omdat er toffe spellen op zijn. (Ben nu bezig met Donkey Kong 64, en wacht met smart op Paper Mario die onderweg is
Nintendo hééft gewoon iets wat de andere niet hebben... Mischien is het wel omdat ik ben opgegroeid met de NES. Je groeit er aan "vast ofzo
Eén "grote" fout heeft Nintendo in mijn ogen wel gemaakt met de GameCube...
Als ie *echt* online had gegaan, en dan met titels als Mario Kart, Metroid Prime etc... had de Gamecube er denk ik wel iets anders voor gestaan...
Maar helaas... ik hoop *echt* dat ze dat met de Revolution anders aanpakken. Ik zou het doodzonde vinden als Nintendo net als SEGA als console-merk zou verdwijnen...
Ja, ik snap wat je bedoelt. Xbox en PS2 vind ik zo... onpersoonlijk. Van die typische commerciele consoles die alleen bedoeld lijken te zijn om geld mee te vangen. Bij Nintendo heb ik dat veel minder.
Je sig: veranderTTTT niets.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nadat ik de Cube op Day1 heb gekocht en alle vertrouwen in Nintendo heb gehad dat het wat zou worden, heb ik besloten om het apparaat toch maar te gaan verkopen. Ik ben altijd trouw Nintendo aanhanger geweest, en heb zelfs de concurrentie hard de grond in gebasht.
Maar ik heb de cube nu al ongeveer een jaar niet eens meer aangeraakt. Om de simpele reden dat er gewoon geen fatsoenlijk spel is uitgekomen. Nu kun je wel zeggen, er komen genoeg goede spellen uit. Maar waar blijven die console-sellers van het niveau van Goldeneye? Timesplitters is wel aardig, maar daar koop je geen console voor.
Nintendo heeft het voor mij keihard verprutst. Waarom krijgt de xbox wel Pro Evolution Soccer 4 en de cube niet
Het enige wat nog overblijft op de cube zijn de nintendo spellen. Dus dan gaan ze daar maar weer verder met uitmelken. Gooi dr maar weer een zelda tegenaan, of een mario of weet ik veel wat. Of pokemon full stadium ultimate collectors edition gold.
Waarom kunnen ze niet een Gran Turismo maken? Of een degelijk racespel? Want dat doen MS en Sony toch ook gewoon. Nintendo is alleen maar bezig met Mario en Zelda. De rest boeit ze geen ene zak (op pikmin na).
Dus welk spel is het wachten in godsnaam nog waard... Dat was voor alleen nog RE4, maar die zal dan ook wel weer op de xbox komen. Metroid boeit me niet zo... En zelda zal nog wel een aantal jaar duren. Dus dan is de keuze snel gemaakt.
Nintendo zal over een jaar of 4 ook wel gewoon software ontwikkelaar worden, want die Revolution krijgen ze toch niet meer aan de man. Wie wil daar immers nog voor ontwikkelen... (die zijn de cube en n64 immers ook nog niet vergeten). Ze hebbe nu nog geluk dat EA het nog opneemt voor de cube, maar daar komt ook nog wel een einde aan.
Sorry voor dit droevig stukje tekst, maar ben echt bang dat nintendo het af gaat leggen tegen de concurrentie. Op console gebied tenminste. De handheld markt is voorlopig nog wel veilig.
Ik denk dat ik me maar een Xbox met PES4 en Live! ga halen en dat zijn net 2 dingen die Nintendo de komende paar jaar toch niet voor elkaar krijgt.
*veegt een traantje weg na jarenlang plezier te hebben gehad van Goldeneye
Heb 23/10 nog iets van DVDsoon ontvangen, alleen hebben ze helemaal geen shipping confirmation gestuurd. Oorspronkelijke bestelling was in ergens in jan/feb overigensGolbeZeromus schreef op 01 november 2004 @ 23:58:
Heeft iemand hier toevallig ook een shiping confirmation gehad zo rond 16 oktober dit jaar van dvdsoon.com en reeds iets ontvangen. Ik wacht sinds die SC al twee en een halve week en ik heb nog geen drol
f.k.a D³
En wat betreft de revolution......tsja als ik eerlijk ben denk dat ik voor het eerst sinds de snes niet een nintendo console koop vrijwel direct wanneer ie uitkomt.
Maar de handdoek in de ring gooien? Neuh, het gaat uiteindelijk om de lol, en met mijn cube heb ik me toch al weer goed vermaakt. En ik weet zeker dat dit met de revolution ook goed komt. Hoewel ik wsl op de eerste forse price cut wacht.
Wat betreft het verschijnen van re4 op de ps2 en wellicht box. Tjsa ik snap de ophef niet hoor. Omdat de anderen hem ook kunnen spellen is de cube versie opeens minder? Beetje fanboy achtig.
En trouwens resident evil is toch eigen een playstation serie? Toen is eigenlijk hetzelfde gebeurt als nu, alleen ging de game toen van ps1 naar n64.
10 second ninja DONE
Op de N64 verkochten third-party spellen wel goed(Turok anyone?) dus als ze die niet vergeten is het alleen maar goed. Het grootste probleem dat de GameCube heeft is een imago-probleem. De naam GameCube klinkt al "kiddy". Hierdoor kopen alleen de Nintendo fans een GC en daardoor verkopen third-party spellen slecht -> start vicieuze cirkel.Fred_Perry schreef op 02 november 2004 @ 00:13:
Nintendo zal over een jaar of 4 ook wel gewoon software ontwikkelaar worden, want die Revolution krijgen ze toch niet meer aan de man. Wie wil daar immers nog voor ontwikkelen... (die zijn de cube en n64 immers ook nog niet vergeten). Ze hebbe nu nog geluk dat EA het nog opneemt voor de cube, maar daar komt ook nog wel een einde aan.
Heel veel developers zijn de manier dat Sony met ze omgaat zat. De enige reden dat ze nog spellen voor de PS2 maken is omdat er daar de grootste afzetmarkt is. Een groot aantal game-ontwikkelaars voelt ook nog steeds een zekere loyaliteit aan Nintendo omdat ze met Nintendo spellen zijn opgegroeid. Als Nintendo iets aan dat imago-probleem doet komen die developers zeker terug.
Ik denk dat het worst-case scenario voor de GameCube is dat er ergens volgend jaar alle support voor wordt gedropt. Dan heb ik het niet alleen over third-parties, maar ook over Nintendo zelf. De spellen die nog in ontwikkeling waren worden dan doorgeschoven naar de Revolution.
De Revolution komt in ieder geval zeker, De Virtual Boy heeft er toch ook niet voor gezorgd dat niemand spellen voor de GBC wilde maken? Ik denk dat het worst-case scenario voor de Revolution is dat deze XNA compliant zal zijn. Dat betekend dat Revolution spellen speelbaar zullen zijn op de Xenon en Xenon spellen op de Revolution. Dit is niet eens zo heel ver gezocht, Microsoft wil een standaard voor consoles. Als Nintendo en Microsoft samenwerken aan zo'n standaard, dan heeft Sony een enorm grote concurrent in XNA.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
@MetroidPrime: Vergeet niet dat Nintendo een Japans bedrijf is. En dat Japanners neit zo wild zijn van Amerikanen, om het zo maar even uit te drukken. Ik denk dat Nintendo nog liever de console markt voor gezien houdt en er alleen maar games voor ontwikkeld, dan samen met Microsoft een console te maken.
[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 02-11-2004 02:23 ]
Mijn foto's op Flickr.
Alleen MP2 wordt het nog, en nog Timesplitters 3, maar ik denk dat na Zelda 2 de Cube gedaan is en de wars om de volgende generatie al beginnen.
Je begrijpt het verkeerd, ze maken gewoon een eigen console, net zoals MS. Alleen zullen de spellen uitwisselbaar zijn omdat ze allebei XNA ondersteunen. Het is eigenlijk net zoiets als DVD, alleen dan voor spellen.Captain N schreef op 02 november 2004 @ 02:20:
@MetroidPrime: Vergeet niet dat Nintendo een Japans bedrijf is. En dat Japanners neit zo wild zijn van Amerikanen, om het zo maar even uit te drukken. Ik denk dat Nintendo nog liever de console markt voor gezien houdt en er alleen maar games voor ontwikkeld, dan samen met Microsoft een console te maken.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Mario dagboek dag 1...wat een onzin

kan iemand mij ff wakker schudden? Leef ik in een omgekeerde wereld? IK bedoel kom op hoe lang moesten wij wachten op die game??!!! Dan is die bijna klaar en dan maar lekker ook aan sony verkopen!! Goed gedaan nintendo! Jullie hebben een erg goede deal met capcom gesloten...

*Sur_G Pinkt een traantje weg*
OMG, anders heb je even een oldskool Michael Jackson SEGA Megadrive game ding als avatar.Sur_G schreef op 02 november 2004 @ 10:38:
RE4 voor PS2????
kan iemand mij ff wakker schudden? Leef ik in een omgekeerde wereld? IK bedoel kom op hoe lang moesten wij wachten op die game??!!! Dan is die bijna klaar en dan maar lekker ook aan sony verkopen!! Goed gedaan nintendo! Jullie hebben een erg goede deal met capcom gesloten...![]()
*Sur_G Pinkt een traantje weg*
Level 1. Smooth Criminal
Level 2. Beat It
Level 3. Thriller
Level 4. Billy Jean
Level 5. Bad.
Voor mij een echte klassieker.
(sorry voor offtopic
Ach... is er tenminste iets te lezen als er even geen nieuws isMaxBurn schreef op 02 november 2004 @ 10:31:
Nintendo.nl is ook wel bull he![]()
Mario dagboek dag 1...wat een onzin
Maar gaat Nintendo ook de "prijs" van de GBA in hun sterrencatalogus aanpassen naar de winkelprijs? Dus 7.500 sterren ipv 10.000, net als de Gamecube? Wil wel een GBA hebben namelijk...
De max drive pro is ook WEER uitgesteld. Ik zou em eind augustus in huis hebben en iedere keer wordt ie één maandje opgeschoven.
Ben het wel goed zat aan het worden

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik had halverwege oktober contact gezocht met Datel. De MAX Drive Pro is al een keer afgeleverd bij CodeJunkies, maar er zat een behoorlijke fout in waardoor alles weer terug moest. Ze hadden de fout er bijna uit en de MAX Drive Pro zou eind Oktober/begin November uitkomen. Ik hoop dat ze opschieten, het GC-Linux project begint nu echt interessant te worden. Er zijn nu al poorts van bijvoorbeeld MAME en Snes9X.rajackar schreef op 02 november 2004 @ 14:05:
Godverdegodver!
De max drive pro is ook WEER uitgesteld. Ik zou em eind augustus in huis hebben en iedere keer wordt ie één maandje opgeschoven.
Ben het wel goed zat aan het worden
Dat is de MAX Drive. De Pro versie heeft een bootdisc voor de GC meegeleverd zodat je programma's vanaf de MAX Drive kan opstarten. Je moet denken aan bijvoorbeeld een SNES emulator, Linux-kernel, homebrew-spellen enz.Hidde schreef op 02 november 2004 @ 16:31:
Wat is die max drive pro ookalweer? Memorycard die je aan je pc kan connecten?
Thijs schreef op 02 november 2004 @ 12:45:
[...]
OMG, anders heb je even een oldskool Michael Jackson SEGA Megadrive game ding als avatar.Die had ik vroeger ook, aangesmeerd gekregen door een verkoper.
Ik weet nog steeds de 5 tunes uit m'n hoofd:
Level 1. Smooth Criminal
Level 2. Beat It
Level 3. Thriller
Level 4. Billy Jean
Level 5. Bad.
Voor mij een echte klassieker.
(sorry voor offtopic)
Die heb ik nog in de kast liggen.
Helemaal compleet.
Dan kom je die special move doen, en dan gingen alle vijanden in het scherm ook dansen. Op het laatst springt hij dan en knallen ze allemaal weg. En je kom ook van die trapleuningen afglijden om zo alle baddies weg te kegelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 02-11-2004 17:42 ]
Damn, zonde dat ik hem weg heb gedaan.Vanitas schreef op 02 november 2004 @ 17:41:
[...]
offtopic:
Die heb ik nog in de kast liggen.
Helemaal compleet.Moonwalker heette die dacht ik.
Dan kom je die special move doen, en dan gingen alle vijanden in het scherm ook dansen. Op het laatst springt hij dan en knallen ze allemaal weg. En je kom ook van die trapleuningen afglijden om zo alle baddies weg te kegelen.
Mijn foto's op Flickr.
Dankje, dan hoef ik niet veel verder te zoeken. Ik check even de 2e handse sites.Captain N schreef op 02 november 2004 @ 19:56:
Het is niet de collector's edition die je bedoelt maar de bonus disc. Die zat bij de limited edition uitgave van The Wind Waker. Maar ik vrees dat die nu niet meer in de winkels liggen, of je moet nog erg geluk hebben. Probeer ebay/marktplaats/de sterrencatalogus van Nintendo even.
Ocarina of Time zat ook op de Collectors' Edition. Als je alleen die zoekt kun je beter de Collector's Edition zoeken, die is niet met een spel gebundeld, dus hoef je The Wind Waker niet om te ruilen. De Limited Edition van de Wind Waker bevat behalve de normale OoT ook een moeilijkere versie van OoT waarin de dungeons geremixed zijn(en The Wind Waker zelf natuurlijk). De Collector's Edition bevat Legend of Zelda, Link's Adventure, Ocarina of Time en Majora's Mask.Captain N schreef op 02 november 2004 @ 19:56:
Het is niet de collector's edition die je bedoelt maar de bonus disc. Die zat bij de limited edition uitgave van The Wind Waker. Maar ik vrees dat die nu niet meer in de winkels liggen, of je moet nog erg geluk hebben. Probeer ebay/marktplaats/de sterrencatalogus van Nintendo even.
Mijn foto's op Flickr.
Thijs schreef op 02 november 2004 @ 18:23:
[...]
Damn, zonde dat ik hem weg heb gedaan.Sweet old memories.
Haha, jah leuke avatar... Maar hij is niet van de Sega versie. Deze is gemaakt van de Neo Geo versie, die was pas leuk!!
Bij de FRS oosterhof, 2dehands bak
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Is wel jammer vind ik... is leuk voor een console als het van die super games heeft die exclusive zijn...
http://www.gamespot.com/news/2004/10/31/news_6111911.html
[edit]
nvm, al gevonden

http://www.nintendo.com/systemconnect
[ Voor 22% gewijzigd door Vimana op 02-11-2004 23:16 ]
Damn
een klassieker zeker
ook sorry voor de offtopic ;p
Ignorance Is Bliss
Vandaag kwam de postbode met mijn pakketje Zelda 4 Swords en Xenosaga. Uiteraard als trouwe Nintendo fan eerst Zelda 4 Swords geprobeerd. En wat een spel, heerlijk. Het ene nostalgische deuntje na de andere vliegt je om de oren. Een waar genoegen voor elke Nintendo fan. Ik zit nu al vanaf 7 uur te spelen, inmiddels is het dus 22:36 en heb in die tussentijd misschien een kwartier het spel weggelegd om even en peukie te roken. Dit gevoel van achter elkaat bezig zijn heb ik al niet meer gehad sinds .... de eerste keer dat ik A Link to the Past speelde. Helaas moeten jullie nog wachten tot 7 januari, maar het zal het waard zijn.
Waarschijnlijk is het met zijn vieren nog leuker, maar in de 1 player mode weet ik mij ook al kostelijk te vermaken met dit schijfje.
Verder de gameplay... Tja, wat kan ik zeggen Alttp anyone? Heerlijk in ieder geval. Zelfs mijn broertje, die tegenwoordig bijna alles rommel vindt met al die nieuwe games, kreeg er bijna een boner van. Voor mij is dat slechts een bevestiging van mijn uitstekende culinaire smaak van gerechten die komen uit de keuken die Nintendo heet.
Maar dat spel ziet er toch wel gaaf uit zeg:) !!maar
gewoon gemeen.
Burnout 3 vond ik nou niet echt spectaculair. Deed me denken aan Need For Speed 2, met damage models.aaap schreef op 04 november 2004 @ 04:42:
Nu heb ik het al 2x gezien... op 1 of andere zender word er Burnout3 gespeeld via Xbox live volgens mij... inc. gepraat enz en video erbij van 1 gast die dan ook speelt.
Maar dat spel ziet er toch wel gaaf uit zeg:) !!maarwij, als cube bezitters kunnen dit niet eens spelen !! en die andere wel (xbox&ps2) !!! tis gewoon gemeen.
gewoon gemeen.
Maar de besturing was te arcade voor woorden.
Klinkt als een instant classic, maar hoe zit het met die connectivity bullshit? Is het nou echt noodzakelijk of mis je alleen maar een extraatje?
[ Voor 65% gewijzigd door Ecco op 04-11-2004 10:14 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Zeggen dat iedereen de bek dicht moet houden? En dan aankomen met een game die ik al enkele maanden in mijn bezit heb
Het is nu eenmaal een ARCADE racer heDeX schreef op 04 november 2004 @ 09:08:
[...]
Burnout 3 vond ik nou niet echt spectaculair. Deed me denken aan Need For Speed 2, met damage models.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Connectivity is alleen nodig bij >= 2 spelers. Dan moet ieder dus een GBA hebbenEcco schreef op 04 november 2004 @ 10:13:
[...]
Klinkt als een instant classic, maar hoe zit het met die connectivity bullshit? Is het nou echt noodzakelijk of mis je alleen maar een extraatje?
Alleen vermaak ik me ook heel erg. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben. Dit heb ik echt niet meer gehad sinds de middelbare school
Het zijn ook gewoon levels die je doorloopt, het is niet een grote wereld. Wel vol met puzzels verder
Dat is TMF ergens op een dag tussen 0.00 en 1.00. Maar of je daar nou zo gelukkig van wordt? Het is toch al snel erg saai om naar te kijken. Bovendien is het praten vaak meer een soort geschreeuw en heeft communicatie in een race game nauwelijks zin imho. Ik denk dat het nog interessanter is om CS te gaan uitzenden op tv.aaap schreef op 04 november 2004 @ 04:42:
Nu heb ik het al 2x gezien... op 1 of andere zender word er Burnout3 gespeeld via Xbox live volgens mij... inc. gepraat enz en video erbij van 1 gast die dan ook speelt.
Gelukkig word ik er niet vanRukapul schreef op 04 november 2004 @ 10:56:
[...]
Dat is TMF ergens op een dag tussen 0.00 en 1.00. Maar of je daar nou zo gelukkig van wordt? Het is toch al snel erg saai om naar te kijken. Bovendien is het praten vaak meer een soort geschreeuw en heeft communicatie in een race game nauwelijks zin imho. Ik denk dat het nog interessanter is om CS te gaan uitzenden op tv.
Dan heb je ws nog nooit Burnout2 gespeeldDeX schreef op 04 november 2004 @ 09:08:
[...]
Burnout 3 vond ik nou niet echt spectaculair. Deed me denken aan Need For Speed 2, met damage models.
Ik vind het een volwaardige opvolger! En het is idd schande dat BO3 niet voor de cube uitgekomen is, mede daarom heb ik ook een xbox gekocht want ik wilde gewoon BO3 kunnen spelen
Verwijderd
Zitten leuke fragmenten tussen van o.a. StarFox Assault en Geist.
Precies, halfjaar terug heb ik al verkondigd hoe gaaf FSA isS2S schreef op 04 november 2004 @ 10:26:
Zeggen dat iedereen de bek dicht moet houden? En dan aankomen met een game die ik al enkele maanden in mijn bezit heb
f.k.a D³
Verwijderd
Ja ik.Blaatschaap11 schreef op 04 november 2004 @ 14:01:
Zijn er mensen die daadwerkelijk 120 shines hebben gehaald?
Er gebeurt dan verder niks speciaals. Alleen één van die figuren die op Delfino Plaza rondlopen zegt dan: "I wonder if this is really the end of the game?". Echt frustrerend! Zo'n hint dat er nog wel een verborgen geheim zal zijn... maar ik kan echt niks vinden. Hmpf.
Niet echt de moeite waard dus, maar ik vond het spel leuk genoeg om ze toch allemaal op te zoeken. Bij Super Mario World wilde ik ook altijd alle 96 levels spelen. Als jij het ook gaat proberen kan ik alleen maar zeggen: Succes in Noki Bay.
Driftig verder zoeken op de 2e handse sites dan maar
Mijn foto's op Flickr.
Yupz moi!!Blaatschaap11 schreef op 04 november 2004 @ 14:01:
Heb laatst Zelda en Mario Sunshine gekocht. Zelda nog niet gespeeld, maar ben nu wel vollop bezig met Sunshine. 34 shines, en nog 25 blauwe munten die nog niet ingewisseld zijn. Zijn er mensen die daadwerkelijk 120 shines hebben gehaald?
Ik dacht dat er "maar" 105 shines inzitten.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 21:21:
[...]
Ja ik.
Er gebeurt dan verder niks speciaals. Alleen één van die figuren die op Delfino Plaza rondlopen zegt dan: "I wonder if this is really the end of the game?". Echt frustrerend! Zo'n hint dat er nog wel een verborgen geheim zal zijn... maar ik kan echt niks vinden. Hmpf.
Niet echt de moeite waard dus, maar ik vond het spel leuk genoeg om ze toch allemaal op te zoeken. Bij Super Mario World wilde ik ook altijd alle 96 levels spelen. Als jij het ook gaat proberen kan ik alleen maar zeggen: Succes in Noki Bay.Ik heb er nog steeds nachtmerries over hoe ik daar alle blauwe muntjes probeerde te pakken.
Verwijderd
Nee, het zijn er toch echt 120 hoor.
Er was er ook eentje waarvoor je Yoshi naar een eilandje moest brengen. Een zenuwslopende tocht van bootje naar bootje springend (gaat gegarandeerd 100x mis). En als je daar dan eenmaal was kon je een bonuslevel spelen, en dat was ook al zo gruwelijk moeilijk! Een soort van giftige rivier waar je overheen moest op een drijvend blaadje... 1 verkeerde beweging en je kon weer helemaal overnieuw beginnen. Aaaargh! Echt één van de moeilijkste dingen die ik ooit ben tegengekomen in een computerspel.
He dat level heb ik wel gespeeld, maar toen ik 4x dood ging (en dus door mn levens heen was)heb ik het maar opgegeven. Als ik het me goed herriner moest je toch sturen met je waterspuit?? En dan zaten er van die palen en andere dingen in de weg waar je overheen moet lopen/springen ed.Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 00:52:
[...]
Nee, het zijn er toch echt 120 hoor.![]()
Er was er ook eentje waarvoor je Yoshi naar een eilandje moest brengen. Een zenuwslopende tocht van bootje naar bootje springend (gaat gegarandeerd 100x mis). En als je daar dan eenmaal was kon je een bonuslevel spelen, en dat was ook al zo gruwelijk moeilijk! Een soort van giftige rivier waar je overheen moest op een drijvend blaadje... 1 verkeerde beweging en je kon weer helemaal overnieuw beginnen. Aaaargh! Echt één van de moeilijkste dingen die ik ooit ben tegengekomen in een computerspel.
Echt super lastig. Maar wel heel leuk.
Dat is de enige die ik ook nooit gehaald heb, gaf het op een gegeven moment maar opVerwijderd schreef op 05 november 2004 @ 00:52:
[...]
Nee, het zijn er toch echt 120 hoor.![]()
Die zelfde ochtend ben ik naar Tom Nook geweest en heb ik mijn kokosnoot opgehaald die ik had gekregen. Deze heb ik aan de overkant van het reiveirtje geplant in de hoop dat het een gezonde boom word. Verder was het een beetje saain in het dorp. Ook heb ik weer eens hard moeten lopen voor een horde bijen die achter me aankwamen omdat ik naar kadootjes aan het zoeken was.
Tijdens het vis tochtje van gister heb ik weer wat Trash gevangen en deze maar begraven. Mijn zusje schept nogal graag dingen op
ps komen er nog wel eens mensen in het Animal Crossing Trade Draadje? zou leuk zijn namelijk... zoek nogal wat fruit
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 05-11-2004 13:14 ]
MGS 3 9, 9.5, 10
NFSU 2 8, 9, 8
GTA:SA 10,10,10 (GOTM)
Halo 2 10,10,10 (GOTM)
MP:2 9, 9, 10
Killzone 7, 7.5, 8
Mario tennis 9, 7.5, 8
Outrun 2 6, 6.5, 8
Baten Kaitos 6.5, 8, 7.5
Nou goede score toch! Een topper precies wat ik dacht, ik kan niet wachten.
Maar Halo2 zo hoog, had ik niet verwacht. Laten we zeggen dat ik de engelse versie al een tijdje speel.
Het spel is inderdaad tof en leuk vooral de mutliplayer, maar er zitten gewoon grafische fouten in waardoor het in mijn ogen geen 10 waard is. Een 9,4 lijkt me eerder terecht.
En de gameplay in singleplayer is soms ook gewoon slecht te noemen. Maar ja wie ben ik, tegen de rest van de wereld. Maar dit is wel wat Nintendo te wachten staat.
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 05-11-2004 15:49 ]
Net nu ik weer de nummer 1 plek wou terugpakken
En wou ook F0-GX kopen en meedoen met F0-GX compo (die is nu dood, maar dat was de mkdd compo ook tot ik mee ging doen)
Ik hoop dat de mkdd/f0 scripts en database er nog zijn..desnoods host ik de compo zelf
[ Voor 65% gewijzigd door Max|Burn op 05-11-2004 15:58 ]
Hmm, die valt me wel tegen eigenlijk...Baten Kaitos 6.5, 8, 7.5
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Nou nou nou, wij hebben altijd nog Zelda, Mario, Donkey Kong, en zo zijn er nog een aantal. Tevens zorgt dit soort ports er ook voor dat wij straks misschien Burnout 3 op de cube krijgen.Vanitas schreef op 01 november 2004 @ 11:27:
Resident Evil 4 op de PS2
[...]
Bron
Tering wat vieze gore *#@%$$@!! Capcom **#%#$%.
Wat is dit nu verraders.
Eerst de hele tijd zeggen "GC exclusive"
En dan toch alle GC exclusive titels op de PS2 uitbrengen.
Snap nintendo ook niet, geef dan extra geld om hem exclusive te houden.
Nou ik ga iedereen uitlachen die RE op de PS2 koopt.
Op de GC hebben we toch mooiere graphics.
De PS2 stinkt...
Waarom zou het door Capcom poorten van RE4 naar de PS2 ook maar iets te maken hebben met het poorten van BO3 door EA/Criterion naar de GameCube?Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 16:24:
[...]
Nou nou nou, wij hebben altijd nog Zelda, Mario, Donkey Kong, en zo zijn er nog een aantal. Tevens zorgt dit soort ports er ook voor dat wij straks misschien Burnout 3 op de cube krijgen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Reken daar maar niet op.Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 16:24:
[...]
Nou nou nou, wij hebben altijd nog Zelda, Mario, Donkey Kong, en zo zijn er nog een aantal. Tevens zorgt dit soort ports er ook voor dat wij straks misschien Burnout 3 op de cube krijgen.
En het is idd dat we games als zelda en metroid nog hebben, want er komt naast die games maar weinig spul uit wat het kopen waard is. Stomme uitgevers die niks meer zien in de GC... ja als je zo gaat denken dan gebeurd dat iid.
Twee pareltjes van exclusives als ik het zo mag inschatten
Play.com mag bij mij ToS in de bus brengen
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Nog ff over die hele PS2 XBOX NGC Revolution XSN discussie.
waar ik niemand over hoor is waarom de XBOX en de PS2 nu uiteindelijk zo groot hebben kunnen worden. Het gemak waarmee je "backups" kunt spelen. Voor een paar euro kun je ALLE spellen op je PS2 of xbox spelen en daardoor worden ze bij bosjes verkocht. Iedereen heeft toch wel enkele originele spellen en zo halen MS en sony toch hun centen binnen. de gamecube is nog steeds niet om te bouwen en iedereen die een NGC heeft heet alle spellen origineel. Ik denk dat als je alle PS2's en XBOX-en controleert er nog geen 15% meer origineel is. Dit heeft een VEEEEEL grotere invloed als de meesten denken. Bedenk maar waarom de PSX zo groot is geworden. de opvolger was net zo makkelijk en kon al de oude PSX klanten zo meenemen naar de next-gen. Nintendo heeft het wat betreft kopieerbeveiliging ontzettend goed voor elkaar maar is daardoor wel altijd achtergebleven op de verkopen van consoles en dat zet zich nu voort in de afzetmarkt voor de games.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Ja ja, inderdaad. Je moest sturen met die waterspuit, en het doel was niet alleen om de overkant te bereiken, maar ook om onderweg 8 rode muntjes op te pakken.Vanitas schreef op 05 november 2004 @ 11:17:
He dat level heb ik wel gespeeld, maar toen ik 4x dood ging (en dus door mn levens heen was)heb ik het maar opgegeven. Als ik het me goed herriner moest je toch sturen met je waterspuit?? En dan zaten er van die palen en andere dingen in de weg waar je overheen moet lopen/springen ed.

Maar er was wel een trucje (nouja...). Als je een rood muntje gemist hebt, je kunt namelijk ook over het randje, langs het water teruglopen naar het begin en dan nog een keer opnieuw proberen om de overgebleven muntjes opnieuw te pakken. Maar dat randje was echt heel erg smal hoor.
Zonde! Zit die waarzegster er nu nog? Dan moet je terug gaan, en nog een paar keer met haar praten. Gewoon telkens als ze dat zegt van "some good things, some bad things" de tent uit, gelijk weer naar binnen en nog een keer om een reading vragen. Net zolang totdat ze je een specifieke voorspelling geeft.In de tent krijg ik te horen dat er goede en slechte dingen aankwamen... niks bijzonders dus.
Euhm... spoiler over kokosnoten:heb ik mijn kokosnoot opgehaald die ik had gekregen. Deze heb ik aan de overkant van het reiveirtje geplant in de hoop dat het een gezonde boom word.
De echte uitdaging is natuurlijk om een bij te vangen!Ook heb ik weer eens hard moeten lopen voor een horde bijen die achter me aankwamen omdat ik naar kadootjes aan het zoeken was.
Ja maar wel met allemaal extra's!So what dat RE4 niet meer exclusive is. Op de PS2 komt hij pas over jaar uit...
edit: ben ik nu fanboy enzo ?
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 05-11-2004 22:23 ]
Dit topic is gesloten.