Afaik is er alleen de japanse "pro evo" op de Cube namelijk WE7:FinalEvolution (Final my arse). Deze is, zoals je van de reeks mag verwachten, vrij goed. Ik zelf heb hem niet, maar meerdere mensen in dit topic hebben hem en waren er erg over te spreken. Ik heb wel vaker mensen op forums horen zeggen dat het de beste WE/Pro Evo was, maar dat was voor deel 8 en Pro Evo4. Enig probleem is natuurlijk het japans, maar met een beetje oefening en hulp kom je wel door de menu's heen.
Nog even over de filmpjes die
hier te zien zijn. Hier zit ook een kort moment van ChibiRobo tussen, heeft iemand enig idee of die hier uit komt? Het concept lijkt me geweldig, dus ik zou hem graag (zonder een japanse tolk) willen spelen. Hij is volgens mij van de makers/bedrijf van Giftpia die, iig tot op heden, geen europese of amerikaanse release heeft gekregen, maar voor het geval dat misschien iemand wat meer weet... Spuit het eruit. Ofzo.
Mijn Cube heeft, hoe kan het ook anders, de laatste tijd niet veel aandacht gehad, maar ik zou hem zeker niet weg doen. Ik vind het nog steeds waard om een Cube te hebben, vanwege de Nintendo spellen en de paar exclusives die er zijn. Misschien is het voor de meeste niet "verstandig" om enkel een Cube te hebben, maar hij heeft toch zeker zijn waarde.
Ik heb wel al een tijdje Viewtiful Joe, maar... *yawn*. Kan me echt niet bekoren. De eerste paar levels dacht ik nog "leuk", "enig" en "hahahihi", maar een paar uur later zit ik nog steeds vast in dezelfde eentonige handelingen. Ook vind Ik de gfx wel leuk om te zien en de animaties in werking te zien, maar de achtergronden zijn toch over het algemeen saai en eentonig. Om even een dwarsstraat te noemen, Zelda vond ik veel sprankelender over komen. En de gameplay kan mij ook niet bekoren %\
Even kijken hoe ik van deze game afkom.
You look like I need a drink.