Het Grote Gamecube Topic Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.683 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
aaap schreef op 05 november 2004 @ 22:23:
edit: ben ik nu fanboy enzo ? B)
Nee, realist.

Het is dat er een grote periode tussen zit, maar anders koopt het merendeel RE4 gewoon voor de PS2. En al iemand nu heeel graag RE wil spelen, maar hij heeft geen GC en wel een PS2. Als hij dan een maandje moet wachten voordat RE op de PS2 uitkomt, dan doet hij dat. Maar als RE exclusive was gebleven, dan koopt hij er een GC voor. Alweer een gemiste kans van Nintendo.

[ Voor 56% gewijzigd door Vanitas op 06-11-2004 00:34 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
aaap schreef op 05 november 2004 @ 22:23:
Als RE4 echt zo goed word.... dan zullen mensen alleen voor dit spel een cube aanschaffen. Als je ziet dat Halo dat ook voor de Xbox gedaan heeft en de GTA voor de PS2 moet dit de Cube toch wel lukken ?? (alleen als RE4 goed is natuurlijk) als mensen dan nog niet de cube kopen (vanwege kiddy ofzo) dan is dat wel heel zielig...

edit: ben ik nu fanboy enzo ? B)
De mensen die voor RE4 een Cube zouden kopen hebben dat allang al gedaan voor Resident Evil en Resident Evil 0 if anders om de hele serie op 1 enkele console te hebben. Ik denk dat daardoor het aantal RE-fans die geen GameCube hebben erg laag is. Capcom richt zich met de PS2 release meer op de casual gamer die weleens een RE heeft gespeeld of zelfs 1 van de RE's die al op de PS2 uit zijn(Code Veronica X, Dead Aim, Survivor 2: Code Veronica X en Outbreak) bezit dan op de hardcore RE-fan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D3 reply even op je mail :D m.b.t MKDD / F0GX Compo's
Desnoods wil ik de compo's wel hosten.

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 06-11-2004 10:40 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:08

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Kleine quote van IGN over MP2:E:
Developer Retro Studios has made one more miniscule, but welcomed addition to the scanning process: a computerized female voice will announce that some items have been saved to the logbook.
In MP1 was dit ook al het geval, of was dat alleen in de PAL versie?
"Recorded into logbook" is wat je hoort bij "rode" scan items.

Edit
Net nog even wat filmpjes van MP2:E bekeken en er is me iets duidelijk geworden wat ik me afvroeg:
In MP waren heel veel locaties afgesloten met gekleurde deuren die alleen met een bepaalde beam open waren te maken (erg irritant vond ik ze op een gegeven moment met backtracken). Nu zijn deze locks vervangen door holografische locks met een bepaalde kleur. Deze locks zijn te openen door ze te scannen mits je de juiste "translation key" hebt bemachtigd. Wat mij betreft is dit ook weer een goed voorbeeld van een subtiele verbetering, die toch veel beter werkt!

[ Voor 55% gewijzigd door Twee Dee op 06-11-2004 12:09 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Twee Dee schreef op 06 november 2004 @ 11:44:
Kleine quote van IGN over MP2:E:

[...]

In MP1 was dit ook al het geval, of was dat alleen in de PAL versie?
"Recorded into logbook" is wat je hoort bij "rode" scan items.

Edit
Net nog even wat filmpjes van MP2:E bekeken en er is me iets duidelijk geworden wat ik me afvroeg:
In MP waren heel veel locaties afgesloten met gekleurde deuren die alleen met een bepaalde beam open waren te maken (erg irritant vond ik ze op een gegeven moment met backtracken). Nu zijn deze locks vervangen door holografische locks met een bepaalde kleur. Deze locks zijn te openen door ze te scannen mits je de juiste "translation key" hebt bemachtigd. Wat mij betreft is dit ook weer een goed voorbeeld van een subtiele verbetering, die toch veel beter werkt!
Was alleen bij de PAL versie het geval. :) De US en JAP versie hadden dit niet.

Omdat die toen later uitkwam hadden dat erbij gedaan en nog een klein bugje opgelost. Ik heb toenet ook nog even wat nieuwe filmpjes op IGN bekeken en damn het ziet er echt superstrak uit allemaal zeg. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 06-11-2004 13:02 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GI heeft zo'n drie kwartier aan MP2E footage.

Ook IGNCube heeft nieuwe filmpjes.

Gamespot heeft impressies van de final version en eveneens nieuw video materiaal.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/589573_20041105_screen032.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat eigenlijk zo'n F-Zero competitie? Gaat het op basis van vertrouwen, of moet je screenshots als bewijs laten zien?

(surrounded is heel erg into F-Zero de laatste tijd, maar gaat niet speciaal voor een competitie een digitale camera aanschaffen. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11:54
Net even paar filmpjes gekeken van Metroid Prime 2 en vind het eigenlijk beetje tegenvallen (na het zien v/d screenies). In het begin zat ik zelfs te twijfelen of ik niet toevallig een MP1 filmpje zat te kijken. :X Vind er dus nog niet veel vooruitgang in te zien, maar die filmpjes die ik heb gezien waren ook redelijk boring (geen actie, geen nieuwe dingen etc), dus hopelijk verrast het spel me over 3 weken dan wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ik heb er 1 bekeken (deze) en het is idd veel van hetzelfde, maar ik vind dat een groot pluspunt eigenlijk :P Kan echt niet wachten om me weer uren te verliezen in het exploren en het grondig besturen van elk lullig detail :D Hints uit en lekker op plekken komen waar ik nog helemaal niet hoor te zijn :Y) Lekker muziekje, geweldige omgeving, van dat filmpje word ik iig erg blij :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 13:53:
Hoe werkt dat eigenlijk zo'n F-Zero competitie? Gaat het op basis van vertrouwen, of moet je screenshots als bewijs laten zien?

(surrounded is heel erg into F-Zero de laatste tijd, maar gaat niet speciaal voor een competitie een digitale camera aanschaffen. ;))
In principe vertrouwen maar als je records rijd kan er dus om bewijs gevraagd worden. Momenteel ligt alles plat helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 06 november 2004 @ 17:58:
[...]
In principe vertrouwen maar als je records rijd kan er dus om bewijs gevraagd worden. Momenteel ligt alles plat helaas :/
Hm okee. Ik denk dat ik voorlopig toch nog niet goed genoeg ben om een nieuw record te vestigen. ;) Maar zolang alles plat ligt houdt het sowieso op natuurlijk. Wel jammer inderdaad.

Misschien dan toch maar eens de Story Mode op hard en very hard proberen te halen... maar ik twijfel nog. Ik vond het op normal namelijk al bijna niet te doen soms... en heb daar ook weinig plezier aan beleefd. Ik doe veel liever gewoon een normale race. Ik denk dat ik een aantal hele frustrerende weken tegemoet ga als ik me weer opnieuw in die story mode begeef. Maarja... die AX wagens wil ik toch wel hebben natuurlijk. ;)

Is het iemand hier ook ooit gelukt met dat space flying gedoe? Ik heb er weleens een filmpjes van gezien, en zit dan echt met verbazing te kijken. Natuurlijk is het cheaten, en volgens mij verpest het het spel ook wel een beetje maar... het lijkt me toch wel gaaf om een keer zelf te doen. :) Maar ik snap echt niet hoe ze dat voor elkaar krijgen. Welke knoppen op de controller drukken die gasten in waardoor ze kunnen vliegen?! En op sommige filmpjes was het echt al gelijk vanaf het startschot - hup de lucht in. Wonderbaarlijk! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thijs schreef op 06 november 2004 @ 14:19:
Net even paar filmpjes gekeken van Metroid Prime 2 en vind het eigenlijk beetje tegenvallen (na het zien v/d screenies). In het begin zat ik zelfs te twijfelen of ik niet toevallig een MP1 filmpje zat te kijken. :X Vind er dus nog niet veel vooruitgang in te zien, maar die filmpjes die ik heb gezien waren ook redelijk boring (geen actie, geen nieuwe dingen etc), dus hopelijk verrast het spel me over 3 weken dan wel. :p
Waarschijnlijk heb je verkeerde filmpjes gekeken. ;)

Het is toch totaal verschillend van MP. Kwa graphics is het misschien op het eerste oog redelijk gelijk maar het is echt veel gedetaileerder en veel scherper. Ik heb al een paar bosses en nieuwe suits voor samus gezien en damn wat vet. :)

En dan zit er ook nog een swamp gebied in waar we nog niks van hebben gezien dus dat zal ook wel vet worden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw hier op dit topic, maar k heb een vraagje, welk spel kan ik beter kopen ( of aan de goede sint vragen :+ ) Paper Mario 2 of Animal Crossing

en oh ja, ik heb gehoord dat de japanse versie van pro evo 4, bestaat, Winning Eleven 8 en dat die op de gamecube uitkomt.... is hier iets van waar??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hangt er van af. Paper Mario 2 zal denk ik een rijkere "spelbeleving" zijn (alhoewel dit natuurlijk per persoon verschilt!) Aan de andere kant Animal Crossing (ander type game) doet er weinig voor onder en is in principe nagenoeg oneindig houdbaar.

Conclusie: beide kopen :D (vragen)

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 06-11-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt, ik denk dat ik dan Animal Crossing ga kopen/vragen en later Paper Mario 2 neem omdat ik een niet al te groot budget heb.....
@Maxburn: overtuig jij me ouders effe met een hatemail ofso :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Idd, beide spellen zijn echt must haves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarom komen er %^GE$D%YVR^GV S zoveel goeie games uit ineens :(
Ik Pre-Order MP2 maar, de rest komt dan later :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op 06 november 2004 @ 23:16:
Waarom komen er %^GE$D%YVR^GV S zoveel goeie games uit ineens :(
Ik Pre-Order MP2 maar, de rest komt dan later :/
Ja, ze hadden het beter wat kunnen verdelen.
Niet alleen voor de Cube, maar ook de PC en XB hebben dat "probleem".

@Surrounded:
DikVoet heeft je icon (min of meer) gestolen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

De verdeling is voor de Cube idd echt kut. Gewoon in 2 weken tijd of zo PM2, MP2 en ToS, en daarvoor gewoon eeuwenlang niks...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Goldeneye Rogue Agent interreseert me eigenlijk ook best wel. Minder dan PM2 MP2 en TOS maar toch zeker wel interresant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Het is idd irritant hoeveel goed spul er momenteel uitkomt.
Ik vrees dan ook dat MP2 en PM2 zullen moeten wachten omdat in die periode ook de NDS uitkomt in de VS en die staat al een tijdje in de preorder...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 06 november 2004 @ 00:31:
[...]

Nee, realist.

Het is dat er een grote periode tussen zit, maar anders koopt het merendeel RE4 gewoon voor de PS2. En al iemand nu heeel graag RE wil spelen, maar hij heeft geen GC en wel een PS2. Als hij dan een maandje moet wachten voordat RE op de PS2 uitkomt, dan doet hij dat. Maar als RE exclusive was gebleven, dan koopt hij er een GC voor. Alweer een gemiste kans van Nintendo.
Het zit hem eerder in de timing. Het is best dat het 6 maanden later op PS2 uitkomt, maar ..... ZEG HET DAN NIET VOORDAT DE CUBE VERSIE UIT IS. Erg slechte timing, ook voor CapCom zelf, die willen die Cube versie toch OOK verkocht zien? DOM .... dom .... dom ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 13:32:
Het zit hem eerder in de timing. Het is best dat het 6 maanden later op PS2 uitkomt, maar ..... ZEG HET DAN NIET VOORDAT DE CUBE VERSIE UIT IS. Erg slechte timing, ook voor CapCom zelf, die willen die Cube versie toch OOK verkocht zien? DOM .... dom .... dom ....
jij schat het aantal gamende-op-internet-de-laatste-nieuwtjes-bijhoudende mensen die geïnteresseerd zijn in Resevil 4 nog veel te groot in. de meeste mensen weten pas dat 'n game bestaat op 't moment dat ie in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

RSP schreef op 07 november 2004 @ 13:53:
[...]

jij schat het aantal gamende-op-internet-de-laatste-nieuwtjes-bijhoudende mensen die geïnteresseerd zijn in Resevil 4 nog veel te groot in. de meeste mensen weten pas dat 'n game bestaat op 't moment dat ie in de winkels ligt.
Ik geef hem wel gelijk. Als ze het niet van internet halen zijn er altijd nog wel andere media die de kids wel bijhouden. En anders wel van mond tot mond.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 07 november 2004 @ 11:01:
[...]

@Surrounded:
DikVoet heeft je icon (min of meer) gestolen.
lol, ja nu je het zegt. Maar volgens mij heb ik nog nooit in hetzelfde topic als hem gepost... het zal vast toeval zijn. Ik verander binnenkort wel weer eens naar Yoshi of Toad ofzo.

Trouwens, hoe kan er nou zoiets bestaan als "teveel goede gamecube-spellen"? :p
Dat is een paradox! Het zijn er nooit genoeg zou ik zeggen. ;) Ik koop ze gewoon 1 voor 1, straks te beginnen met Paper Mario 2. :9

Ik zat gisteren ook nog naar gamekings te kijken, en ik vond dat Scaler er toch wel aardig uitzien. Niets vernieuwends, maar het leek me gewoon leuk om te spelen. En Boris (?) klonk ook erg enthousiast. Maar was dat nou dat spel dat voor de gamecube precies niet in de benelux wordt uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Klopt, geen Scaler in de Benelux omdat grote ketens zich er niet voor interreseerden...
Leek me juist wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik weet dat Yamauchi hier ook af en toe lurkt maar toch even quote over MKDD / F0GX compo's:
hey =)

leuk om te horen dat er mensen gebruik maken van al die sites .. ik zal die computer zo snel mogelijk fixen. (lilo probleempje)

groeten,

yam
Yaaaay! Do the monkey.
vooral in de MKDD compo kwam echt leven de laatste tijd :)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 07-11-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt iemand anders hier ook WWE Day Of Reckoning? Ik ben in de Career-Mode zojuist gepromoveerd van Dark-match-worker naar Sunday Night Heater :D Het spel word ook met het moment leuker, omdat je nooit weet wie wint omdat alles kan veranderen met de momentum shift. Dit spel is dan ook zeker een aanrader voor de cube.

Verder heb ik ook Burnout 2 gehaald, maar die vind ik toch wat tegenvallen, door alle hype had ik er veel meer van verwacht, maargoed, misschien moet ik me er eerst wat meer in verdiepen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Net besteld:

Soul Calibur 2
F-Zero GX
Metroid Prime 2

SC2: Heb ik vroeger wel redelijk wat gedaan en SC1 mega veel op me Dreamcast, vandaar dat ik kon wachten tot Players Choice.
F-Zero GX: nu pas omdat ik MKDD had en me daar genoeg mee kon vermaken tot FGX Players Choice zou worden.
MP2: Geen uitleg nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ja ik wil ook nog:
• Soul Calibur II
• Fzero GX
• Mario Party 5

Kheb er express mee gewacht tot ze PC zouden worden. Want dan zou ik ze snel kopen en nog de orginele doos hebben zegmaar :D

Alleen zie ik overal van die lelijke PC hoezen ;( (gister nog wel NFS:U in orginele verpakking aangeschaft voor 30euro ) :)

Nu hopen dat ik ergens maar kan vinden die games.... :(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Met een beetje mazzel zijn 1 of beide doosjes nog de non playerschoice versie. Staat er namelijk niet bij, echter de prijs is er wel naar.

bol.com kent namelijk meerdere entries voor beide games.
1 FZGX en 1 FZGX (Players Choice), zelfde verhaal voor Soul Calibur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik weet niet of iemand dit al gemeld heeft trouwens, maar je kunt blijkbaar 2x hetzelfde spel reggen op Nintendo.nl. Ik heb nu 2x Super Smash Bros: Melee geregd :) En daar ik nu genoeg sterretjes heb, heb ik Pokemon Box even besteld :)

[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 07-11-2004 21:28 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou..vaak genoeg geprobeerd, ik heb al +/- 1000 sterren weg moeten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 18:30:
Speelt iemand anders hier ook WWE Day Of Reckoning? Ik ben in de Career-Mode zojuist gepromoveerd van Dark-match-worker naar Sunday Night Heater :D Het spel word ook met het moment leuker, omdat je nooit weet wie wint omdat alles kan veranderen met de momentum shift. Dit spel is dan ook zeker een aanrader voor de cube.

Verder heb ik ook Burnout 2 gehaald, maar die vind ik toch wat tegenvallen, door alle hype had ik er veel meer van verwacht, maargoed, misschien moet ik me er eerst wat meer in verdiepen :Y)
Niemand anders ervaring met dit spel...het lijkt wel alsof ik compleet genegeerd word hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik heb ook 2x donkey konga (+2x donkey konga bongo's) geregt op nintendo.nl :)

Thnx maxburn voor die van bol.com :) nu even snel centjes sparen voor die games :D kheb zaterdag al 2andere games gekocht omdat ik ze toch niet kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik weet natuurlijk niet zeker of je de non-pc krijg he!
Ik hoop het gewoon maar zal niet vergaan als het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 22:14:
[...]

Niemand anders ervaring met dit spel...het lijkt wel alsof ik compleet genegeerd word hier :'(
Euh nee sorry, ik heb het idee dat in Nederland bijna niemand fan is van dit genre. Probeer anders is een apart topic voor dit spel (of worstel spellen in het algemeen) te openen.
* Sagat was vroeger wel pro wrestling fan (op de nes) 8)

Wat betreft burnout 2, leuke game, vooral de crash mode, maar ik vind het echt een game voor af en toe, niet iets waar je je uren mee bezighoudt.
In tegenstelling to bijvoorbeeld games als pgr of gran tourisimo _/-\o_

Weet iemand wanneer Baiten kaitos (sp?) en ToS uitkomen trouwens? In mijn gedachten komen die pas heeeeeeel laat uit, maar ik begrijp dat het al best snel is nu?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ok of je kijkt even op een site (cube europe in dit geval)
ToS zou de 19e moeten komen maar Baiten pas Q1 05, hrmmmm evenals mega man aniversary collection en MK deception. Ok uitgaande van een game per maand zou het voor mij dan zo eruitzien:
nov paper mario worden
dec Tos
jan erm weet nog niet, mk zag er in ieder geval leuk uit maar even reviews afwachten, en baiten is weer een rpg en 3 in drie maanden wordt ook weer wat veel :) Megan man is kewl maar dat is niet zoiets wat je gelijk moet hebben als ie uitkomt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:08

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Sagat schreef op 08 november 2004 @ 00:14:
[...]Weet iemand wanneer Baiten kaitos (sp?) en ToS uitkomen trouwens? In mijn gedachten komen die pas heeeeeeel laat uit, maar ik begrijp dat het al best snel is nu?
ToS komt uit op 19 november.
BK in 2005, Q1 als ik het goed heb.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MaxBurn schreef op 08 november 2004 @ 00:00:
Ik weet natuurlijk niet zeker of je de non-pc krijg he!
Ik hoop het gewoon maar zal niet vergaan als het niet zo is.
Dat snap ik ;) als ik het geld ervoor heb (moet 3games tegelijk dan + verzend =100euro) dan stuur ik ze eerst een mail :) komt wel goed, thnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 10-09 21:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Als iemand nog tijd en geld vrij heeft voor november: de 18e komt ook Viewtiful Joe 2 in de VS uit zag ik.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang overwegen heb ik besloten mijn cube te verkopen, als ik eenmaal resident evil 4 heb uitgespeeld. :)

Er zit voor mij gewoon te weinig vernieuwing in de spellen. Bovendien is het spellenaanbod op de cube gewoon veels te gering voor iemand die snel verveeld is met spellen (mensen zoals ik dus)

Maargoed, ik heb mijn lol gehad met pareltjes als smash brothers, zelda en resident evil, en elke cent uitgegeven was het waard. Maar nu is het gewoon tijd voor een flinke pc upgrade, en mijn arme cube staat alleen maar stof te vangen (tot re4, that is) :)

Nu de vraag:

Hoeveel zou ik kunnen vragen voor:

- Gamecube
- 1 controller
- 1 (kleine) mem card
- Resident evil
- Resident evil 0
- Super mario sunshine
- zelda wind waker collector's editon
- rogue squadron
- Smash bros melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Misschien 200euro ?

Aangezien het niet super veel waard is... kun je het dan niet beter gewoon houden :) ? er komen nog zat games uit die jij vast wel leuk vind...

[ Voor 58% gewijzigd door Dutchie! op 08-11-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk wel iets minder
je hebt tegewoordig al een cube, controller en mario kart voor 89,- :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:52:
denk wel iets minder
je hebt tegewoordig al een cube, controller en mario kart voor 89,- :9~
Absurt eigenlijk :P

Ik heb mario kart nog niet... dus daar kan ik nog voor sparen (eerst andere games als prio 1) en dan neem ik er gelijk een extra controller bij.....

dan word het:
Mario kart 59euro
Controller 35euro
samen: 94 euro.

Hmmm, dan maar voor het mario pakket. Krijg ik gelijk een 2e cube erbij voor niks :o altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mario kart kost nog maar 30 bij nedgame en controller ook daarzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Een van DE games waar ik naar uit kijk volgend jaar :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dit wordt echt te vreemd, maar wel leuk.

En ook lekker kiddy, het bloed spuit uit polzen, half geexplodeerde hoofden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:13:
mario kart kost nog maar 30 bij nedgame en controller ook daarzo 8)7
In de gewone winkels (bart smit, intertoys daar zie ik um nog steeds voor 60 :) ).
maar het gaat om het idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

aaap schreef op 08 november 2004 @ 20:16:
[...]

In de gewone winkels (bart smit, intertoys daar zie ik um nog steeds voor 60 :) ).
maar het gaat om het idee ;)
Ik vind het een meesterlijk idee, wanneer ik niet reeds genoeg controllers en mariokart had dan deed ik het ook :)
Gratis is gratis en het is ook nog praktish want dan hoef je niet te kiezen tussen gamen vanuit je nest en gamen voor een grote tv (mensen met een grote tv op hun slaapkamer, ik vraag jullie niets :Y) )

[stiekum een beetje offtopc, maar toch ook weer niet want ik speel voormalelijk via de gba player]
Zelda the mimish cap, zijn er nog mensen hier die er voor gaan? Het lijkt me de ideale bezighouder tot de realistische zelda (nou ja, het is een begin :P )
[/stiekum een beetje offtopc, maar toch ook weer niet want ik speel voormalelijk via de gba player]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 15:37
Nog een opbeurend berichtje voor diegene die de PS2 aankondiging van RE4 al leuk vonden;

http://spong.com/detail/news.asp?prid=7945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vergeet niet dat het spong is. ;)

Over de Xbox versie is nog niks officieëls uitgebracht door Capcom. Maar ze zeiden wel dat het best zou kunnen. Voorlopig weten we er nog niks van dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

LiToKi schreef op 08 november 2004 @ 20:37:
Nog een opbeurend berichtje voor diegene die de PS2 aankondiging van RE4 al leuk vonden;

Het feit dat er Spong in de regel staat zegt al genoeg.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Is spong niet zo betrouwbaar ? (het zegt mij helemaal niks namelijk, spong) kan iemand het mij uitleggen ?

Alleen dat ik aan Sponge Bob Square Paints ging denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 15:37
Het is natuurlijk ook wel (heel erg) verdacht dat iemand van Capcom toevallig bezopen op een feestje aan iemand van die site (waar ik ook nooit van gehoord had btw) gaat vertellen dat RE4 voor de Xbox ook komt :+. Maar zou op zich goed kunnen toch, als ze bij Capcom dan toch bezig zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
LiToKi schreef op 08 november 2004 @ 20:37:

Capcom heeft al een in een officieel statement laten weten dat er ze niet bezig zijn met een Xbox versie. Dit gerucht is trouwens begonnen op een website die beweerde dat er ook Xbox, NDS en PSP versies van RE4 zou komen. Andere sites hebben dit overgenomen en het NDS-/PSP-stuk weggelaten en er steeds andere dingen aan toegevoegd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
aaap schreef op 08 november 2004 @ 17:47:
[...]

Misschien 200euro ?

Aangezien het niet super veel waard is... kun je het dan niet beter gewoon houden :) ? er komen nog zat games uit die jij vast wel leuk vind...
Ik denk dat je de 150 euro niet eens gaat halen, het is triest maar kijk maar eens op marktplaats. Cubes brengen geen hol meer op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ook al boeit niemand het hier denk ik...

MKDD en F0 Compo's zijn weer UP!

MKDD:
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[stiekum een beetje offtopc, maar toch ook weer niet want ik speel voormalelijk via de gba player]
Zelda the mimish cap, zijn er nog mensen hier die er voor gaan? Het lijkt me de ideale bezighouder tot de realistische zelda (nou ja, het is een begin :P )
[/stiekum een beetje offtopc, maar toch ook weer niet want ik speel voormalelijk via de gba player]
Ik ben het steeds meer eens met die mensen die weleens hebben geroepen dat het tijd wordt voor Het Grote Nintendo Topic. In plaats van aparte gamecube, gameboy en ds-topics. Het Grote Gameboy topic is echt zooo traag. Ik zie tumbleweeds voorbij rollen als ik daar weleens kijk. :/

Er zijn daar ook wel een paar opmerkingen over the Minish Cap gemaakt, maar er wordt niet echt op gereageerd en ja... de grote hype ontbreekt gewoon een beetje. Is wel jammer. Ik vind hype altijd wel leuk in de aanloop naar een spel. :)

Maar ik verheug me er dus heel erg op ja. :) Eigenlijk heb ik stiekem nog meer zin in the minish cap dan in die realistische Zelda. Ik was eerst een beetje sceptisch omdat het niet echt van Nintendo is... maar de eerste berichten zijn allemaal heel erg positief. Dus dit gaat gewoon een briljant spel worden, ik voel het. :D
Ik hoop vooral dat ze krimp-aspect goed hebben uitgewerkt. Dat de miniatuur-wereld niet alleen maar bestaat uit plekken waar je groot niet kan komen. Het lijkt me juist leuk om locaties zowel "normaal" als in minatuur-vorm te kunnen bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 08 november 2004 @ 23:25:
Ook al boeit niemand het hier denk ik...

MKDD en F0 Compo's zijn weer UP!
Nice. Ik heb je D3 gemaild voor een eigen wachtwoord. Straks is even bij mijn eigen high scores gaan kijken of mijn tijden een beetje in de buurt komen van wat daar staat. :p

edit:
Je hebt gelijk maxburn. :) Sorry, zat niet op te letten

edit:
(Edit 2, anders heb ik 3 posts op een rij, is ook zo overdreven). Oh, is die F0 comp helemaal dood? :( Dat is dan weer minder. Ik heb MK:DD al in geen maanden meer aangeraakt, en ook helemaal geen zin in eigenlijk. Dan ga ik maar vast oefenen voor als de F0-comp straks weer tot leven is gewekt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik denk dat je D3 dan gemailt heb :D
Ga je trouwens voor de MKDD compo of F0GX ..F0 compo is helaas dood. ik ga daar zelf over 2 maandjes wel beginnen, er doen dan vanzelf weer mensen mee..zo ging het ook bij de dode MKDD compo :)

edit: Het zou je verbazen hoeveel skill je anders in MKDD kan bouwen hoor :D Blijft leuk, voor mij althans. wordt nog steeds elke maand beter.

[ Voor 101% gewijzigd door Max|Burn op 09-11-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Als ik voldoende centjes heb ga ik F-zero GX halen en natuurlijk _proberen_ goede tijden voor de compo te neerzetten :) behold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm... niet echt bemoedigend toen ik net eens even bij m'n eigen high scores heb gekeken. Sommige tijden op die pagina zijn gewoon een minuut sneller dan de mijne. 8)7
Maar, ik heb totnutoe dan ook eigenlijk bijna alleen nog maar GP gedaan. :) In Time Trial word je niet afgeremd door 29 andere sukkels, en dan kan ik ook eens een wagen nemen die misschien wat minder goed is in bochten en beter in topsnelheid. Als ik eenmaal met de TT begin zal het wel niet lang duren voordat ik topscores begin te halen. ;)

Maar ik ben nu toch eerst maar weer terug gegaan naar Story Mode... heel onverstandig. Ik moet echt oppassen straks dat ik geen controllers kapot ga gooien uit frustratie. :p
Ik heb net Mission 1 gehaald op hard... was best wel trots op mezelf... totdat ik very hard probeerde. Echt niet normaal meer, hoe verwachten ze dat ik al die capsules op ga rapen? Ik heb maar 3 laps hoor. :p Soms liggen er 5 naast elkaar! (En dit is nog maar de eerste missie... dat belooft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

aaap schreef op 07 november 2004 @ 22:18:
Ik heb ook 2x donkey konga (+2x donkey konga bongo's) geregt op nintendo.nl :)
Apart ?
Ik krijg dan gewoon als vanouds:
"De PIN-code die je hebt ingevoerd is al geregistreerd. Controleer het nummer en probeer het opnieuw. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jup :) Ik had het spel 2x gekocht want 1 was voor een maat van mij maar hij spaart die punten niet en krijg ik ze dus :) wel moet ik erbij zeggen dat er 1 of 2dagen tussen zat tussen het reggen van de games (+bongo's) maar dat moet niet uitmaken toch ?

Ik heb de games van play.com maar dat maakt ook niet uit denk ik :)

Anders even een mailtje naar nintendo.nl sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 22:10:
...
en oh ja, ik heb gehoord dat de japanse versie van pro evo 4, bestaat, Winning Eleven 8 en dat die op de gamecube uitkomt.... is hier iets van waar??????
Afaik is er alleen de japanse "pro evo" op de Cube namelijk WE7:FinalEvolution (Final my arse). Deze is, zoals je van de reeks mag verwachten, vrij goed. Ik zelf heb hem niet, maar meerdere mensen in dit topic hebben hem en waren er erg over te spreken. Ik heb wel vaker mensen op forums horen zeggen dat het de beste WE/Pro Evo was, maar dat was voor deel 8 en Pro Evo4. Enig probleem is natuurlijk het japans, maar met een beetje oefening en hulp kom je wel door de menu's heen.

Nog even over de filmpjes die hier te zien zijn. Hier zit ook een kort moment van ChibiRobo tussen, heeft iemand enig idee of die hier uit komt? Het concept lijkt me geweldig, dus ik zou hem graag (zonder een japanse tolk) willen spelen. Hij is volgens mij van de makers/bedrijf van Giftpia die, iig tot op heden, geen europese of amerikaanse release heeft gekregen, maar voor het geval dat misschien iemand wat meer weet... Spuit het eruit. Ofzo.

Mijn Cube heeft, hoe kan het ook anders, de laatste tijd niet veel aandacht gehad, maar ik zou hem zeker niet weg doen. Ik vind het nog steeds waard om een Cube te hebben, vanwege de Nintendo spellen en de paar exclusives die er zijn. Misschien is het voor de meeste niet "verstandig" om enkel een Cube te hebben, maar hij heeft toch zeker zijn waarde.

Ik heb wel al een tijdje Viewtiful Joe, maar... *yawn*. Kan me echt niet bekoren. De eerste paar levels dacht ik nog "leuk", "enig" en "hahahihi", maar een paar uur later zit ik nog steeds vast in dezelfde eentonige handelingen. Ook vind Ik de gfx wel leuk om te zien en de animaties in werking te zien, maar de achtergronden zijn toch over het algemeen saai en eentonig. Om even een dwarsstraat te noemen, Zelda vond ik veel sprankelender over komen. En de gameplay kan mij ook niet bekoren %\
Even kijken hoe ik van deze game afkom.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
De Cube had Winning Eleven 6: Final Evolution en die game was werkelijk waar fantastisch. Als WE8 in Japan ook op de Cube zou uitkomen dan haal ik hem zeker in huis! Dat japans is omhen te werken en het commentaar is geweldig!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Captain N schreef op 08 november 2004 @ 18:55:
[...]

Een van DE games waar ik naar uit kijk volgend jaar :)
Yup.. Wanneer Killer 7 uitkomt koop ik een cube. Nu twijfel ik ook nog een beetje of de PsTwo niks is, want die is ook wel erg mooi en kan DVD's afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Een Panasonic Gamecube ook :P :Y)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristagon schreef op 09 november 2004 @ 02:45:
[...]
Nog even over de filmpjes die hier te zien zijn. Hier zit ook een kort moment van ChibiRobo tussen, heeft iemand enig idee of die hier uit komt? Het concept lijkt me geweldig, dus ik zou hem graag (zonder een japanse tolk) willen spelen. Hij is volgens mij van de makers/bedrijf van Giftpia die, iig tot op heden, geen europese of amerikaanse release heeft gekregen, maar voor het geval dat misschien iemand wat meer weet... Spuit het eruit. Ofzo.
Ik zou er maar niet al te hard op rekenen.
Er is voor zover ik weet nog niks bekend hoor, maar dit lijkt me weer typisch zo'n geval waar Nintendo in haar oneindige wijsheid besluit dat het spel "too weird" is voor een westerse release. :'(
Het beste waar we op kunnen hopen is dat er weinig tekst in verwerkt zal zitten, zodat het ook nog zonder tolk te volgen valt.

Ik heb eens gelezen in een review dat Nintendo indertijd Doshin The Giant had gebruikt als experiment, om te kijken hoe europa zou reageren op een "ander" soort spel. Een spel dat normaal gesproken ook nooit buiten japan zou zijn verschenen. Ik weet geen verkoopcijfers ofzo, maar als ik de meningen op internet af en toe eens bekijk dan is het vast geen groot succes geworden. ;) Dus blijft Nintendo het op safe spelen.

Bij Viewtiful Joe ging het bij mij juist andersom. Na alle hype die eraan vooraf ging, had ik in eerste instantie een beetje een "is dit nou alles?" gevoel toen ik begon te spelen. De eerste 2 levels vond ik niet veel meer dan 'wel aardig'. Maar hoe verder ik kwam, hoe leuker het begon te worden. Als je de besturing maar eenmaal een beetje door hebt, dan is het toch echt wel heel erg gaaf hoor. :p In slowmotion de meest waanzinnige combo's opbouwen...mmm... ik kan niet wachten op deeltje 2. Henshin A Go-Go Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op 08 november 2004 @ 17:47:
[...]

Misschien 200euro ?

oh wacht, er komt natuurlijk ook nog het redelijk nieuwe spel resident evil 4 bij, omdat ik die vast binnen een week uit heb O-)

Ja, dan lijkt 200 euro me best kunnen. Misschien ga ik proberen te openen met 250 op marktplaats :)

Bewaren is natuurlijk best leuk, en ik weet dat ik er later ook wel een beetje spijt van ga krijgen. Maar ik heb het geld gewoon nodig, en als ik kijk hoeveel plezier ik heb van mijn (omgebouwde) xbox tegenover mijn gamecube, is het toch duidelijk de 2e die plaats moet maken. :)

Ik heb vroeger wel hartverscheurende pijn gehad door het verkopen van mijn snes, maar dat is weer een heel andere ballgame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:36
Ik wil dus voor mezelf en voor mijn vriendin een cube aanschaffen. Maar nou wil ik er een echt good old mario spelletje bij nemen. Gewoon een mooiere versie van super mario. Welke raden jullie me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11:54
Dat is natuurlijk Super Mario Sunshine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 10:52:
Ik heb eens gelezen in een review dat Nintendo indertijd Doshin The Giant had gebruikt als experiment, om te kijken hoe europa zou reageren op een "ander" soort spel. Een spel dat normaal gesproken ook nooit buiten japan zou zijn verschenen. Ik weet geen verkoopcijfers ofzo, maar als ik de meningen op internet af en toe eens bekijk dan is het vast geen groot succes geworden. ;) Dus blijft Nintendo het op safe spelen.
Dat ze games als Fire Electric Pen niet uitbrengen kan ik volledig begrijpen (wel tof om even te spelen trouwens :)), als ze Doshin the Giant niet hadden uitgebracht hier had ik het ook kunnen begrijpen (het is een suf spel vind ik namelijk :P), maar games die in Japan een grote hit zijn .... daar kan ik dan weer niet bij.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op 09 november 2004 @ 13:43:
[...]

Dat ze games als Fire Electric Pen niet uitbrengen kan ik volledig begrijpen (wel tof om even te spelen trouwens :)), als ze Doshin the Giant niet hadden uitgebracht hier had ik het ook kunnen begrijpen (het is een suf spel vind ik namelijk :P), maar games die in Japan een grote hit zijn .... daar kan ik dan weer niet bij.
Je praat over een land waar een arcadespel populair is waarbij je je duim zo diep mogelijk in een plastic anus moet proppen. Ik denk niet dat dat hier in Nederland zou aanslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zou er voor in de rij staan :P ;)

Nee, maar spellen als Giftpia zijn toch duidelijk net van een ander kaliber als "stop je vinger in je aarsch voor een euro"... toch? :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

aaap schreef op 09 november 2004 @ 02:20:
jup :) Ik had het spel 2x gekocht want 1 was voor een maat van mij maar hij spaart die punten niet en krijg ik ze dus :) wel moet ik erbij zeggen dat er 1 of 2dagen tussen zat tussen het reggen van de games (+bongo's) maar dat moet niet uitmaken toch ?

Ik heb de games van play.com maar dat maakt ook niet uit denk ik :)

Anders even een mailtje naar nintendo.nl sturen ?
Ahhh op die manier !
Ik dacht dat je hetzelfde spel 2x had geregged hehe.
Vond het al zo vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op 09 november 2004 @ 14:37:
Ik zou er voor in de rij staan :P ;)

Nee, maar spellen als Giftpia zijn toch duidelijk net van een ander kaliber als "stop je vinger in je aarsch voor een euro"... toch? :P
Giftpia en Sin and Punishment zijn twee spellen waarvan ik denk dat ze hier wel zullen aanslaan. Ik had zelf gehoopt dat er een GameCube remake van Sin and Punishment zou komen, het lijkt me wel een gaaf spel. Animal Crossing kreeg ook een GameCube versie nadat er besloten was de N64-versie niet buiten Japan uit te brengen. Dus je hebt wel ergens gelijk. Dat voorbeeld van dat arcadespel was alleen om aan te geven dat het niet voor alle spellen die in Japan populair zijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nog een console van de huidige generatie aan zal schaffen(tenzij Killer 7 daadwerkelijk zo goed wordt als ik hoop :P) of dat ik zal wachten tot de volgende generatie. Ik heb hier namelijk nog een Dreamcast staan met 80 spellen(back-ups) ofzo en ben benieuwd of de Cube/PS2 daartegen op kan boksen... Qua graphics vind ik het verschil vaak nog steeds niet zo wereldschokkend. Dreamcast ziet er soms zelfs nog een tikkie scherper uit en de hi-res textures zien er meestal ook mooier uit. Alleen qua polygonen houdt de DC het niet echt bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

BarôZZa schreef op 09 november 2004 @ 18:49:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nog een console van de huidige generatie aan zal schaffen(tenzij Killer 7 daadwerkelijk zo goed wordt als ik hoop :P) of dat ik zal wachten tot de volgende generatie. Ik heb hier namelijk nog een Dreamcast staan met 80 spellen(back-ups) ofzo en ben benieuwd of de Cube/PS2 daartegen op kan boksen... Qua graphics vind ik het verschil vaak nog steeds niet zo wereldschokkend. Dreamcast ziet er soms zelfs nog een tikkie scherper uit en de hi-res textures zien er meestal ook mooier uit. Alleen qua polygonen houdt de DC het niet echt bij.
De nieuwe generatie komt wel pas hier ergens in 2006 dacht ik... dus nog dik 1,5jaar moet je dan wachten (gok en denk ik, correct me if i'm wrong :) )

Dus dat duurt nog wel even.... Gewoon een cube halen en gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor een 2e hands Cube betaal je haast niks meer tegenwoordig, dus als je niet heel erg krap bij kas zit hoef je het er niet om te laten...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

En voor een cube met controller en MK betaal je ook maar 89-99 eypo. Tis dat ik er al een heb staan :P Ik probeer wel iedereen die ik ken te overtuigen om te gaan voor die superdeal :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Waar kan je hem voor 89 halen dan? Ik zag hem bij Mediamarkt voor 94 staan...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
De Cube zelf is qua prijs ook niet echt een probleem. Ik zie mezelf alleen niet elke keer 60 euro lappen voor een game. Players Choice misschien soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Captain N schreef op 09 november 2004 @ 20:13:
Waar kan je hem voor 89 halen dan? Ik zag hem bij Mediamarkt voor 94 staan...
Dat zul je aan deze knakker moeten vragen :P
Daarom zei ik ook maar even tussen de 89 en 99 :) Maar dan nog, 99 is ook geen geld voor zoveel speelplezier :D :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nedgame heeft ze staan voor 89euro (op de site). bestel je er iets bij (zodat je boven de 100euro uitkomt, mem kaart ofzo ;) ) dan heb je ook geen verzendkosten meer :o

Hoezo goedkoop voor een spelcomputer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat is nog goedkoper dan de NES destijds :P (Die was 169 gulden, maar dan exclusief game volgens mij.)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Thijs schreef op 09 november 2004 @ 12:23:
Dat is natuurlijk Super Mario Sunshine. :)
Tis niet zo dat hij echt veel keuze heeft he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb ook die "deal" genomen..
Ben nou helemaal verslaafd aan de Zelda: Wind Waker :P
Alleen nog steeds driftig op zoek naar Die Limited Edition disc met Ocharina of time erop (een alsnog nog onafgemaakt hoofdstuk uit mijn leven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ja ja kep ook ff een cube gekocht hoor ;P Eindelijk na jaren weer is Zelda spelen heerlijk gewoon.

Alleen dom van mij (wist ik veel) hebbie dus zo'n mem card nodig om te safen. Hmzz bij de snes was dat nog niet ;) nouja ff morgen dan nog maar eentje ophalen.

Zelda collectors krijg ik nog binnen ff 2e hands gekocht met nog een zooitje games.

Reden aanschaf: Tja sommige games moet je gewoon spelen op een cube omdat ze niet voor de pc te krijgen zijn.

Wel ff een vraagie. Wat de hel is dat prologic 2 eigenlijk? Is dat dus gewoon anoloog surround dus geen dolby d??

En dat digitaale RGB kabeltje is dat nog de moeite waard?? (speel hier grotendeels op plasma scherm van 106cm :P)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
DPL2 is analoog geluid, wat gesimuleerd wordt naar 5.1 geluid.
Je hebt wel een decoder nodig die DPL2 aan kan.

En in Nederland zijn volgens mij geen digitale kabels te koop voor de gamecube.
Als je er een wilt moet je hem importeren zoals, deze en deze
De RGB kabels die je kan kopen zijn niet digitaal.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
DPL2 is de opvolger van DPL en is een analoge vorm van surround sound (geen dolby
digital dus).

Een RGB kabel is zeker aan te raden, helemaal als je een grote tv hebt, maar let wel op dat RGB niet digitaal is, dan zal je toch echt een 480i of 1080i TV moeten hebben en een NTSC cube (want alleen die hebben een digitale video-uitgang)

/edit

Elroy was me voor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 09-11-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ok jongens bedankt dus die RGB is niet digitaal. Mooi weet ik dat ook weer. Maar die RGB is dus wel bter hmmz ok haal ik er ff eentje op.

Dat DPL2 is analoog had ik al verw8. Volgens mij moet die versterker die bij de plasma staat dat wel ondersteunen is geloof ik +/- 1 jaar oud en is een duure onkyo.

Krijg je btw dat ook te zien dan zo van DPL2 signaal of moet je met de hand dat instellen?

Nouja zien we anders morgen wel ff.

Thnx in ieder geval :)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
William/Ax3 schreef op 09 november 2004 @ 22:30:
Krijg je btw dat ook te zien dan zo van DPL2 signaal of moet je met de hand dat instellen?
Misschien moet je dat aan je vader vragen "p

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
De meeste DPL/DPL2 versterkers knallen de output automatisch hierop als je een niet-digitaal signaal aanlevert. Kijk even op de versterker of het DPL2 logo erop staat dan weet je meteen od 'ie het wel of niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44

WHoie :)
moest even melden dat mijn vriendin een Gamecube gaat kopen!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou, F0 binnen en meteen maar eens aan de F0 compo meegedaan :)
1 tijd ingevoerd: nummer 1 op Loop Cross 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. Paper Mario 2 komt er bijna aan :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MP2..2 weekjes :P

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.