Ik erger me groen en geel aan de Story mode.
Ok, het heeft gerust met skill te maken, maar ook met mega veel mazzel.
Chapter 4 ram ik me lens tegen de nummer 1, hij gaat niet stuk
Ik mol alle 28 bijrijders en hou hem over..daarna beuk ik me ongans maar hij rijd gewoon door, net zeker 50x gedaan. (Very Hard...Hard en Normal ging wel)
Ik hou niet van het soort moeilijk waar je eigenlijk vrijwel zeker weet dat het niet aan je prestatie lig maar aan het feit dat je pech heb
Ik heb niet genoeg tijd om die story allemaal Very Hard te doen..het is gewoon 10000x doen en dan ineens heb je hem met mazzel ...is toch geen hol aan
Heb al geen zin meer die AX wagens te halen. Ook lekker voor de f0 compo aangezien daar mensen helemaal niet zulke beste tijden hebben maar wel blijkbaar het geduld hadden om de AX machines te halen
Leuk zo;n Fat Shark als tegenstander met 3000km/h ...
edit: godskolere .. ik heb de fat shark ..en idd..niet het idee dat ik het nu beter deed dan andere x-en ...mazzeltof
Ok, het heeft gerust met skill te maken, maar ook met mega veel mazzel.
Chapter 4 ram ik me lens tegen de nummer 1, hij gaat niet stuk

Ik mol alle 28 bijrijders en hou hem over..daarna beuk ik me ongans maar hij rijd gewoon door, net zeker 50x gedaan. (Very Hard...Hard en Normal ging wel)
Ik hou niet van het soort moeilijk waar je eigenlijk vrijwel zeker weet dat het niet aan je prestatie lig maar aan het feit dat je pech heb
Ik heb niet genoeg tijd om die story allemaal Very Hard te doen..het is gewoon 10000x doen en dan ineens heb je hem met mazzel ...is toch geen hol aan
edit: godskolere .. ik heb de fat shark ..en idd..niet het idee dat ik het nu beter deed dan andere x-en ...mazzeltof
[ Voor 64% gewijzigd door Max|Burn op 13-11-2004 21:20 ]