Het Grote Gamecube Topic Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.691 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik erger me groen en geel aan de Story mode.
Ok, het heeft gerust met skill te maken, maar ook met mega veel mazzel.
Chapter 4 ram ik me lens tegen de nummer 1, hij gaat niet stuk :/
Ik mol alle 28 bijrijders en hou hem over..daarna beuk ik me ongans maar hij rijd gewoon door, net zeker 50x gedaan. (Very Hard...Hard en Normal ging wel)
Ik hou niet van het soort moeilijk waar je eigenlijk vrijwel zeker weet dat het niet aan je prestatie lig maar aan het feit dat je pech heb :|

Ik heb niet genoeg tijd om die story allemaal Very Hard te doen..het is gewoon 10000x doen en dan ineens heb je hem met mazzel ...is toch geen hol aan :| Heb al geen zin meer die AX wagens te halen. Ook lekker voor de f0 compo aangezien daar mensen helemaal niet zulke beste tijden hebben maar wel blijkbaar het geduld hadden om de AX machines te halen :| Leuk zo;n Fat Shark als tegenstander met 3000km/h ...

edit: godskolere .. ik heb de fat shark ..en idd..niet het idee dat ik het nu beter deed dan andere x-en ...mazzeltof

[ Voor 64% gewijzigd door Max|Burn op 13-11-2004 21:20 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
Alweer 1000 posts. :o Gaat snel! Wie maakt nieuw topic? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:03:
Ik hou niet van het soort moeilijk waar je eigenlijk vrijwel zeker weet dat het niet aan je prestatie lig maar aan het feit dat je pech heb :|
Ik ben het hier 100% mee eens. Missie 4 was inderdaad één van de ergste. Hoewel het me op de 1 of andere manier niet echt veel tijd kostte (meer geluk gehad als jij). Maar ik zat me constant te ergeren omdat ik bezig was iets te doen wat ik helemaal niet leuk vond. Als tutorial heeft de story mode misschien nog wel zin, maar Very Hard is gewoon een kwaadaardige uitvinding. Maar die Fat Shark is dan ook wel heel erg... eh... vet, vind je niet? :) Man wat gaat dat ding snel! Lekker sliden door de bochten, en door de geluidsbarriere breken op rechte stukken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik moet nog wennen aan de Fat Shark want hij is zo gevoelig als de koleren..schiet steeds de baan af...heel anders dan de Hyper Speeder waar ik meestal mee rijd.

Ik denk trouwens dat ik een Action Replay koop voor F0GX. Niet omdat ik wil cheaten, wel omdat er nogal wat parts zijn die helemaal niet te krijgen zijn zonder AX arcadekast, en nog erger, een deel van die parts zijn alleen te krijgen op JAPANSE AX kasten...om nou helemaal naar Japan te gaan hiervoor...neh.

[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 13-11-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:21:
Ik moet nog wennen aan de Fat Shark want hij is zo gevoelig als de koleren..schiet steeds de baan af...heel anders dan de Hyper Speeder waar ik meestal mee rijd.
Hyper Speeder huh? Ik geloof dat ik die weleens geprobeerd heb maar ik was niet echt onder de indruk. Ik heb alle GP's gewonnen in de Mighty Hurricane. Ik zag wel dat de hyper speeder erg populair was op die F0GX comp pagina... misschien moet ik hem nog eens een kans geven.
wel omdat er nogal wat parts zijn die helemaal niet te krijgen zijn zonder AX arcadekast, en nog erger, een deel van die parts zijn alleen te krijgen op JAPANSE AX kasten...om nou helemaal naar Japan te gaan hiervoor...neh.
OH?! Dat is nieuws voor me. Ik dacht dat je alle AX onderdelen kon krijgen door de storymodes op Hard uit te spelen... maar er zijn dus nog meer onderdelen? Tsjongejonge. Die garage-mode is toch nog best wel uitgebreid eigenlijk. Staat er eigenlijk überhaupt wel ergens zo'n AX kast in Nederland vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Mja, het klonk allemaal heel leuk destijds.. dat nieuws over de Triforce. Maar ik heb ook nog nooit zo'n kast gezien in Nederland :?

[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 14-11-2004 01:34 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Paper Mario besteld bij play. Als je preordered, rekenen ze dan af als het er is, of meteen?

Ik heb ook voorstukjes van Donkey vs Mario gezien .... da's volgens mij echt een toppertje. Lang geen GBA game gezien die mij aanstond. Ik koop ze meestal tweedehands zelf, want ik vind dit soort prijzen een beetje asociaal. Als er nu net zo veel ontwikkeltijd in zat als met 3D games .... maar dat is niet zo. Games zelfs zijn leuk hoor, maar ik vind dat ze voor re-trials van oude games niet meer dan 15 euro mogen vragen ipv 45 .... nieuwe games, 30 euro, dan is de verhouding goed tov PC, Cube, Xbox en PS2 games, dit vind ik persoonlijk absurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Donkey Kong vs. Mario is best leuk :) Een beetje Donkey Kong (Classic) meets Lemmings meets Solomon's Key. Ik heb me er erg mee vermaakt :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:56:
[...]
OH?! Dat is nieuws voor me. Ik dacht dat je alle AX onderdelen kon krijgen door de storymodes op Hard uit te spelen... maar er zijn dus nog meer onderdelen? Tsjongejonge. Die garage-mode is toch nog best wel uitgebreid eigenlijk. Staat er eigenlijk überhaupt wel ergens zo'n AX kast in Nederland vraag ik me af?
Ik zei het verkeerd, er zijn parts die je alleen kan krijgen met de Japanse versie van F0GX (dus niet japanse kast, foutje) Die parts zitten ook in de EU versie maar zijn zonder action replay NIET te unlocken.
What's the deal with the custom parts in the Japanese version?
Yes, there are 15 parts to make custom ships available only in the Japanese version of F-Zero GX. You can, however, use Action Replay to unlock them on your cube. Enjoy.
Ik heb inmiddels ook de rolling turtle maar volgens mij redt ik nooit alle very hard missies. Chapter 1 = kut, Chapter 2 = kut :P

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 14-11-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 14 november 2004 @ 09:51:
Donkey Kong vs. Mario is best leuk :) Een beetje Donkey Kong (Classic) meets Lemmings meets Solomon's Key. Ik heb me er erg mee vermaakt :)
Ja, ik dacht ook al zoiets te zien. Ik ben een Lemmings fan :). Had ook ergens iets weg van de Abe games van PC. Daarnaast vond ik de platform / puzzel stukjes wel geinig. De DK Classic-achtige stukjes waren inderdaad ook top. En eindelijk weer een NIEUW Mario spel ipv als die oude zooi (nogmaals, die ze te duur verkopen :)).
MaxBurn schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:03:
Ik erger me groen en geel aan de Story mode.
Ok, het heeft gerust met skill te maken, maar ook met mega veel mazzel.
Chapter 4 ram ik me lens tegen de nummer 1, hij gaat niet stuk :/
Ik mol alle 28 bijrijders en hou hem over..daarna beuk ik me ongans maar hij rijd gewoon door, net zeker 50x gedaan. (Very Hard...Hard en Normal ging wel)

Ik heb niet genoeg tijd om die story allemaal Very Hard te doen..het is gewoon 10000x doen en dan ineens heb je hem met mazzel ...is toch geen hol aan :| Heb al geen zin meer die AX wagens te halen. Ook lekker voor de f0 compo aangezien daar mensen helemaal niet zulke beste tijden hebben maar wel blijkbaar het geduld hadden om de AX machines te halen :| Leuk zo;n Fat Shark als tegenstander met 3000km/h ...

edit: godskolere .. ik heb de fat shark ..en idd..niet het idee dat ik het nu beter deed dan andere x-en ...mazzeltof
Yip, alleen met Mario Kart heb ik me eraan gewaagd. Maar verder speel ik eigenlijk nooit story modes van Multiplayer games, ik moet voor F-Zero alleen nog de nieuwe banen unlocken, maar die zullen wel moeilijker zijn nog dan de laatste paar. De mensen met wie ik het MP speel, die hebben daar al de grootste moeite mee :). Ik waag me gewoon niet aan CPU-cheat games! Daar heb ik geen tijd (meer) voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Story Mode in Mario Kart? :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Inderdaad, Story Mode met MKDD?
PS: MKDD is echt rete-simpel hoor..vs CPU.

Edit: Net eerste cup afgemaakt op Master :)
PS: Wie opent nu een nieuw topic? we zitten over de 1000 posts.

[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 14-11-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren begonnen aan zelde: de minish cap.

Wat een geweldige game. het is lttp maar dan in een nieuw jasje, goede humor en nieuwe moves. Echt geweldig. En nu moet ik weer verder. Snel uitspelen want ik moet paper mario 2 ook nog doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb ook paper mario 2 en zelda the minish cap besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001