Wat kostie bij Mediamarkt?
Thijs,Thijs schreef op 11 november 2004 @ 12:04:
Cool, PM2 is al binnen hier, helaas kan ik hem nog niet spelen omdat ik nog veel moet doen eerst. Maar vanavond gaat ie toch zeker ff m'n Cube in!
Betekent dat je klanten hem morgen op de deurmat hebben liggen, omdat je nu druk begint met inpakken? Zijn er veel pre-orders geweest?
Ik merk het wel, alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 11-11-2004 13:15 ]
... en oranje! :P
De eerste review van Metroid Prime 2: Echoes is binnen en hij krijgt maar een 8.5! In de review van 1UP stond als belangrijkste kritiek dat het spel niet vernieuwend genoeg is. Ondertussen krijgt Halo 2 dat eigenlijk helemaal niet vernieuwend is een 10 op diezelfde website en San Andreas een 9. Als je naar Gamerankings.com kijkt staan er in de top 10 van gemiddeld hoogst scorende spellen tot nu toe 3 games die in de afgelopen maand zijn uitgekomen. Halo 2 is zelfs het hoogst scorende spel op OoT na, terwijl ik op veel sites lees dat de single player mode zwaar teleurstellend is(en dan toch nog een zeer hoge score geven). Het is inmiddels wel duidelijk dat omkoping normaal is geworden in de online gamereview business. Vroeger was dat ook al zo, maar toen beperkte het zich tot omkoping om ervoor te zorgen dat het cijfer niet slecht zou zijn. Tegenwoordig lijkt het er op dat reviewers worden omgekocht om juist extreem hoge cijfers te geven. Halo 2 en San Andreas lijken me geen slechte spellen, maar ze zijn zeker niet "the bees knees"(pardon the pun).
Als je trouwens op Gamerankings.com kijkt naar de cijfers die bezoekers van de site gemiddeld aan Halo 2(8.5) en Ratchet & Clank: Up Your Arsenal(7.7), dan liggen die behoorlijk lager dan de gemiddelde review score van het spel(97.6 en 95.8 respectievelijk). De meeste andere spellen in de top 10 hebben wel een afwijking tussen review en gamer scores, maar niet een van meer dan 1 heel punt!
Als je trouwens op Gamerankings.com kijkt naar de cijfers die bezoekers van de site gemiddeld aan Halo 2(8.5) en Ratchet & Clank: Up Your Arsenal(7.7), dan liggen die behoorlijk lager dan de gemiddelde review score van het spel(97.6 en 95.8 respectievelijk). De meeste andere spellen in de top 10 hebben wel een afwijking tussen review en gamer scores, maar niet een van meer dan 1 heel punt!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Damn, daar was ik stiekem al beetje bang voor (dat MP2 niet erg vernieuwend zou zijn). Dat zei ik al nav die filmpjes.
Maar goed, ik ga hem nog steeds even hard kopen hoor.
Halo 2 heb ik gister gespeeld en die is zeker wel cool, kan hem alleen niet vergelijken met Halo 1 omdat ik die nooit gespeeld heb. Toch vind ik de hele hype een beetje overdone voor die game, hij is cool maar meer dan dat ook niet. Zelf vond ik GTA: SA wat vermakelijker.
@Insane-One: dat is helemaal juist.
Zijn (vergeleken met Halo 2) niet erg veel pre-orders geweest, maar toch wel een aardige hoeveelheid. MP2 loopt 2 keer zo hard ongeveer.

@Insane-One: dat is helemaal juist.
* hoedjevanpapier pre orderde wel bij gcshop en wacht met smart...
Anoniem: 28484
Ik moet snel de eerste Metroid Prime maar even uit gaan spelen want als de nieuwe er is zal ik daar waarschijnlijk niet meer aan toekomen (zeker niet nu GTA:SA en Halo2 ook uit zijn!!).
Anoniem: 86074
Niet vernieuwend wil niet zeggen slecht. Voor sommige games heb ik zoiets van 'als de volgende meer van hetzelfde is, kom maar op'.Thijs schreef op 11 november 2004 @ 14:00:
Damn, daar was ik stiekem al beetje bang voor (dat MP2 niet erg vernieuwend zou zijn). Dat zei ik al nav die filmpjes.Maar goed, ik ga hem nog steeds even hard kopen hoor.
Halo 2 heb ik gister gespeeld en die is zeker wel cool, kan hem alleen niet vergelijken met Halo 1 omdat ik die nooit gespeeld heb. Toch vind ik de hele hype een beetje overdone voor die game, hij is cool maar meer dan dat ook niet. Zelf vond ik GTA: SA wat vermakelijker.
@Insane-One: dat is helemaal juist.Zijn (vergeleken met Halo 2) niet erg veel pre-orders geweest, maar toch wel een aardige hoeveelheid. MP2 loopt 2 keer zo hard ongeveer.
Het is toch anders, ander verhaal, toch weer andere beams. Ik vond het best. Hoe kan ieder spel in een genre, zeker als de gameplay al optimaal goed is, nou WEER vernieuwend/baanbrekend/revolutionair zijn, dat KAN simpelweg gewoon niet altijd. FPS blijft toch ook schieten en dat is het, alleen die graphics veranderen iedere keer. Ja, Halo 2 lijkt me ook niet vernieuwend, als je het ene argument bij het ene spel wel als minpunt ziet, en bij de volgende game niet .... ja, review dan gewoon niet.
Ben ik met je eens hoor, MP was vet en als MP2 minstens zo goed is hoor je mij niet klagen. Toch hoop ik dat ze hier en daar nog wat dingetjes wat beter hebben gedaan (screw attack zit erin dus daar ben ik al erg blij om
).
paper mario 2 in da huis 
kut dat ik alleen nu weg ga naar mijn girl ...
morgen uitgebreide review
kut dat ik alleen nu weg ga naar mijn girl ...
[ Voor 60% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-11-2004 14:40 ]
This is the Way.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Trouwens, over vernieuwing gesproken, er zit MP in een Metroid Game, da's de eerste keer toch?Thijs schreef op 11 november 2004 @ 14:29:
Ben ik met je eens hoor, MP was vet en als MP2 minstens zo goed is hoor je mij niet klagen. Toch hoop ik dat ze hier en daar nog wat dingetjes wat beter hebben gedaan (screw attack zit erin dus daar ben ik al erg blij om).
Zo, even Paper Mario 2 gespeeld en hij is errug cool.
Ik wist niet dat het écht een RPG was, dacht meer een soort van avontuur ofzo. Maar je hebt dus echt special moves en HP etc. Het is iig erg mooi en grappig uitgewerkt. Aanrader dus!
Anoniem: 115248
Kut. Waarom heb ik vandaag niet even deze topic gecheckt?! Paper Mario is dus al gewoon te koop? Nouja, morgen dan maar even halen.
Can't wait! Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om filmpjes en screenshots ervan te vermijden totnutoe (is natuurlijk niet echt voor 100% gelukt, maar toch), dus hopelijk is het weer net zo verrassend voor me als de vorige delen.
W00t Paper Mario 2 verzonden!
* Willybubba dankt Thijs
* Willybubba dankt Thijs
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Er gaat een nogal groot gerucht voor iedereen die kwaad is over de verbroken GC-exclusiviteit van RE4: er is een enorme ruzie ontstaan binnen Capcom. Shinji Mikami schijnt ruzie te hebben gekregen met de directie omdat er buiten het RE4-development team om besloten is tot een PS2 versie. De ruzie is zo erg dat het volledige RE4-development team weigert aan de PS2 versie te werken en zelfs aan het dreigen is met het overstappen naar andere development studios als de PS2 versie niet gecancelled wordt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb het al eerder gehoord ja.
Wel terecht, als je kijk naar de cultuur in die regio dan is het verbreken van een belofte als RE4 exclusief voor Nintendo best wel schandalig
Wel terecht, als je kijk naar de cultuur in die regio dan is het verbreken van een belofte als RE4 exclusief voor Nintendo best wel schandalig
Onder andere C&VG die de ruzie zelfs omschrijft als de mogelijke dood van de Resident Evil serie.
EDIT: Als ik het artikel goed lees zou Capcom in geval van een breuk met Mikami zelfs de Viewtiful Joe serie na deel 2 kwijtraken.
EDIT2: De breuk tussen Capcom en Mikami en een groot deel van het RE4-team schijnt nu officieel te zijn. Mikami zou Capcom verlaten hebben voor Clover Studio, de onafhankelijke studio die voor Capcom de Viewtiful Joe spellen maakt(maar daar komt nu waarschijnlijk verandering in).
[ Voor 47% gewijzigd door MetroidPrime op 12-11-2004 03:06 ]
Animal Crossing is echt gaaf !!! kheb denet een Goudvis gevangen !!! (w0000t
)
Plz kijken liefhebbers even hier in : aaap in "HGGCT: Het kleine Animal crossing tradin..."
Plz
Plz kijken liefhebbers even hier in : aaap in "HGGCT: Het kleine Animal crossing tradin..."
Plz
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 113431
Nintendo has just pulled back the curtain on their 2005 software lineup. While its new touch sensitive handheld, the Nintendo DS, will be making much of the news, the GameCube will receive a share of attention as well. The first part of 2005 will see the release of Capcom's survival horror title Resident Evil 4, one of the biggest titles to ever hit the system.
Also coming out early 2005 will be an all-new Star Fox adventure titled Star Fox: Assault and Sega's action/RPG Virtua Quest. What's more, Donkey Kong Jungle Beat will hit stores mid-march with Donkey Konga 2 making its rhythmic entrance sometime in Q2. Head down below to get the full list released by Nintendo.
January: Resident Evil 4 from Capcom
January: Virtua Quest from Sega
Feb. 8: NBA Street Vol. 3 from Electronic Arts
Feb. 14: Star Fox: Assault from Nintendo
February: Winnie the Pooh from Ubisoft
March 14: Donkey Kong Jungle Beat from Nintendo
March: Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory from Ubisoft
March: Dragon Ball Z Sagas from Atari
Q1: Mortal Kombat: Deception from Midway
Q2: Donkey Konga 2 from Nintendo
Q2: Fire Emblem from Nintendo
Q2: Geist from Nintendo and an all-new adventure of The Legend of Zelda from Nintendo is in development.
ign.com
Also coming out early 2005 will be an all-new Star Fox adventure titled Star Fox: Assault and Sega's action/RPG Virtua Quest. What's more, Donkey Kong Jungle Beat will hit stores mid-march with Donkey Konga 2 making its rhythmic entrance sometime in Q2. Head down below to get the full list released by Nintendo.
January: Resident Evil 4 from Capcom
January: Virtua Quest from Sega
Feb. 8: NBA Street Vol. 3 from Electronic Arts
Feb. 14: Star Fox: Assault from Nintendo
February: Winnie the Pooh from Ubisoft
March 14: Donkey Kong Jungle Beat from Nintendo
March: Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory from Ubisoft
March: Dragon Ball Z Sagas from Atari
Q1: Mortal Kombat: Deception from Midway
Q2: Donkey Konga 2 from Nintendo
Q2: Fire Emblem from Nintendo
Q2: Geist from Nintendo and an all-new adventure of The Legend of Zelda from Nintendo is in development.
ign.com
Ook bij deze: bron?MetroidPrime schreef op 11 november 2004 @ 23:28:
[...]
EDIT2: De breuk tussen Capcom en Mikami en een groot deel van het RE4-team schijnt nu officieel te zijn. Mikami zou Capcom verlaten hebben voor Clover Studio, de onafhankelijke studio die voor Capcom de Viewtiful Joe spellen maakt(maar daar komt nu waarschijnlijk verandering in).
Als RE4 er maar niet onder lijdt... Ik zie het al gebeuren... Capcom: " Sorry Nintendo, maar het team wil niet meer naar ons luisteren, en RE4 is nog niet af... dus we kunnen het niet uitbrengen. We hebben een nieuw team ingehuurd en we maken er een PS2 + Xbox 'exclusive' van om het oude team een lesje te leren. Dus helaas!"

edit: Na me er even in verdiept te hebben vond ik dat Mikami in April, bij de oprichtig van Clover Studios, al verklaard te hebben na RE4 over te stappen naar Clover...
[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 12-11-2004 08:20 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik lees ook net dat die gast weg gaat bij CapCom (kennelijk de erst van het team ook) .... terecht .... dat management heeft een verkeerde beslissing genomen (zeker wat betreft de timing, ik bedoel, breng het een jaar later uit op PS2 en zeg er geen woord over ..... dan hoor je niemand) .... GOEIE ZAAK DIT!!!!! Ik hoop dat die gasten echt principieel blijven, ik denk het wel. Die geldduivels in dat management moeten maar eens voelen!!!MetroidPrime schreef op 11 november 2004 @ 22:20:
Er gaat een nogal groot gerucht voor iedereen die kwaad is over de verbroken GC-exclusiviteit van RE4: er is een enorme ruzie ontstaan binnen Capcom. Shinji Mikami schijnt ruzie te hebben gekregen met de directie omdat er buiten het RE4-development team om besloten is tot een PS2 versie. De ruzie is zo erg dat het volledige RE4-development team weigert aan de PS2 versie te werken en zelfs aan het dreigen is met het overstappen naar andere development studios als de PS2 versie niet gecancelled wordt.
En daarvoor wilde ik nou juist een cube kopen. Ben ooit begonnen op de PS met resident evil wat een mega spel was dat zeg. En wil ik vier en alleen maar op de cube en verder niet.
Computer games don't affect kids. If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Dat is vlot. Één verkoopt wel erg goed, dus ik denk dat Nintendo geld ruikt.
Net weer wat nieuwe filmpjes van MP2:E bekeken op IGN, en DAMN, ik ben WEER onder de indruk!
Toch heb ik er voor gekozen om eerst ToS te kopen (staat nu in preorder). Ik heb net MP1 op hard uit, en ook al zie ik erg uit naar MP2, eerst wil ik graag een grote RPG op mijn Cube spelen!
De spider bal is nu (gelukkig!) sneller en vanaf een spidertrack kun je de boostbal gebruiken om ver weg te springen! (Voor bijvoorbeeld een spiderbaan ver weg Er zijn nu ook vijanden die Samus een storing kunnen geven, dan moet je "rebooten" met L+R+b. De "storing" die optreedt is echt heel mooi gedaan! |
Toch heb ik er voor gekozen om eerst ToS te kopen (staat nu in preorder). Ik heb net MP1 op hard uit, en ook al zie ik erg uit naar MP2, eerst wil ik graag een grote RPG op mijn Cube spelen!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Even tussendoor: heeft iemand een site gevonden waar PoP2:WW goedkoop te pre-orderen is? Op GCshop bijvoorbeeld is alleen de XBOX-versie te pre-orderen... jammer! Als de Cubeversie ook voor EUR 47,50 daar te koop zou zijn, dan hebben ze mijn order weer te pakken.
[ Voor 4% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 12-11-2004 09:50 . Reden: woordgebruik was raar... aangepast. :) ]
Ik zou er ook helemaal geen probleem mee hebbenLiToKi schreef op 12 november 2004 @ 09:04:
[...]
www.play.com ?iNSaNe-oNe schreef op 12 november 2004 @ 09:40:
Even tussendoor: heeft iemand een site gevonden waar PoP2:WW goedkoop te pre-orderen is? Op GCshop bijvoorbeeld is alleen de XBOX-versie te pre-orderen... jammer! Als de Cubeversie ook voor EUR 47,50 daar te koop zou zijn, dan hebben ze mijn order weer te pakken.
Christmas GIFT !!! 30 pond, oftewel rond de 46 euros...
dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door Twee Dee op 12-11-2004 13:25 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Geweldig... 
Zojuist is de Cube-versie van PoP2:WW ook bij GCshop.nl toegevoegd voor pre-ordering. Is inmiddels dan ook besteld door mij.
Zojuist is de Cube-versie van PoP2:WW ook bij GCshop.nl toegevoegd voor pre-ordering. Is inmiddels dan ook besteld door mij.
[ Voor 3% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 12-11-2004 14:03 ]
Vet gek, als ze in het licht loopt heeft ze normale kleren aan en in het donker het armor. Viel me de 2e keer pas op, heel subtiel gedaan.
Best wel een goed MP2 reclame filmpje 
Maar wat ook goed is, is de vernieuwde website van MP2.
De eerste review cijfers zijn ook uit: Gamespot 9.1
In Japan is 'ie al weer een tijdje uit (Donkey Kong 2 heb ik het dus over).LiToKi schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 09:04:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 12-11-2004 15:35 ]
Mijn foto's op Flickr.
op de site van dixons staat dat NFS:u2 op 18-11 uitkomt... 
Dit spel moet ik hebben voor mijn cube
iemand een NL shop waar ie cheap is in de pre-order???
Dit spel moet ik hebben voor mijn cube
Ik zou alleen niet de videoreview van Gamespot gaan bekijken, het wordt niet alleen verteld door de achterneef van Al Gore, maar er zit ook een enorm grote spoiler in!Elroy schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 14:56:
Best wel een goed MP2 reclame filmpje
Gamespot is trouwens gelukkiger wat enthousiaster dan 1UP. In de review van 1UP wordt MP2:E zelfs omschreven als een "sci-fi archaeology"-game genoemd en het backtracking is alleen een truukje dat gebruikt wordt in korte spellen om ze langer te laten lijken volgens de reviewer.

[ Voor 23% gewijzigd door MetroidPrime op 12-11-2004 16:02 ]
Ja en dan lees je in een andere review dat het backtracken juist veel minder is geworden in dit deel.
En bovendien hoort het bij Metroid. Als je niet van een Metroid game houdt zoals die gast van 1up.com dan zul je het idd ook niet kunnen waarderen.
Trouwens die gamespot review is ook extreem vaag. Ze geven totaal niet aan waarom het nou een 9.1 scoort. Zo zie ik niet staan waarom er punten vanaf gaan etc. Overall lees je lof in de review erg vaag..
En bovendien hoort het bij Metroid. Als je niet van een Metroid game houdt zoals die gast van 1up.com dan zul je het idd ook niet kunnen waarderen.
Trouwens die gamespot review is ook extreem vaag. Ze geven totaal niet aan waarom het nou een 9.1 scoort. Zo zie ik niet staan waarom er punten vanaf gaan etc. Overall lees je lof in de review erg vaag..
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 36087
Backtracken hoort nou eenmaal in elke Metroid game.
Vond het in Prime ook helemaal niet erg eigenlijk.
Vond het in Prime ook helemaal niet erg eigenlijk.
Dit deel schijnt ook vooral te zijn bedoelt voor de mensen die Metroid Prime al vet vonden. Als je deel 1 niks vond zul je deel 2 ook niks vinden daar komt het op neer.
Dus voor Metroid fans en liefhebbers van het eerste deel word dit gewoon weer smullen.
Dus voor Metroid fans en liefhebbers van het eerste deel word dit gewoon weer smullen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
MP2 krijgt 9.1 bij Gamespot, ook nieuwe filmpjes! Ben nu ff bezig die te kijken :)!
Iemand toevallig Hero's Tail al geprobeerd? Is het wat (nieuwe Spyro game, de vorige was brak, vooral door de framerate problemen, ook op de PS2 versie btw, echt slecht!!!)
Iemand toevallig Hero's Tail al geprobeerd? Is het wat (nieuwe Spyro game, de vorige was brak, vooral door de framerate problemen, ook op de PS2 versie btw, echt slecht!!!)
Nee dat is niet wat.Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:05:
MP2 krijgt 9.1 bij Gamespot, ook nieuwe filmpjes! Ben nu ff bezig die te kijken :)!
Krijgt op gamerankings een gemiddelde van een 6,1 dus.
Ik zie het net bij gamespot ook. Jammer, de filmpjes zagen er wel aardig uit. Too bad!schnumi schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:09:
[...]
Nee dat is niet wat.![]()
Krijgt op gamerankings een gemiddelde van een 6,1 dus.
Iemand toevallig al een Mediamarkt prijs in de buurt van Rotterdam/Den Haag van Paper Mario 2?
iNSaNe-oNe schreef op donderdag 11 november 2004 @ 11:49:
[...]
Eén voordeel: alle spelletjes zijn weer 'als nieuw', en zijn nogmaals uitspeelbaar! Je hebt weer een uitdaging in je leven extra gekregen, je kunt je vriend dus wel dankbaar zijn!
* iNSaNe-oNe weet helaas hoe het voelt om van op de ene op de andere dag alle contents van zijn cheap-ass Piranha 1019-blokjeskaart te verliezen, zonder aanwijsbare reden... niet fijn.
Nu ben ik nieuwsgierig, en ook 'for the record':
Was het een originele Nintendo-kaart of een goedkopere third-party memorycard? Merk? Hoeveel blokjes capaciteit?
Third party, Piranha Xtreme iddMetroidPrime schreef op donderdag 11 november 2004 @ 11:52:
[...]
Is het een third-party memory card? Misschien zelfs een Piranha Xtreme?
Probeer in ieder geval eens het volgende. Zet de GC aan en dan weer uit, haal de memory card eruit, stop hem er weer in en zet de GC weer aan. Zoiets had ik ook een keer met een third-party memory card en dit loste het probleem weer op.
Ik zal zo ff melden of het heeft geholpen!
[edit]
Nope, ik heb het meerdere malen geprobeert, niet gelukt
Hij blijft maar zeggen dattie beschadigd is/dattie corrupt is.
[ Voor 7% gewijzigd door Booth op 12-11-2004 18:17 ]
Blij dat ik geen third party spul koop wat betreft controllers en memory cards
Tsja, als het aan mij lag had ik het ook niet gekocht.. ouders hè

Tsja goedkoop is duurkoop in dit geval.
Vertel dat ook maar aan je ouders.
Je moet gewoon officieële Nintendo spullen kopen dat is 100% beter. Zowel voor kabels, controllers als voor memorycards!
Je moet gewoon officieële Nintendo spullen kopen dat is 100% beter. Zowel voor kabels, controllers als voor memorycards!
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 11:31:
[...]
www.play.com ?
Christmas GIFT !!! 30 pond, oftewel rond de 46 euros...
offtopic:
Even een Tip als je bij play.com watbesteld: Bestel het in Ponden! ALs je het in Euro's besteld ben je meer kwijt. Play.com's exchange rate is hoger dan die van je credit card.
Even een Tip als je bij play.com watbesteld: Bestel het in Ponden! ALs je het in Euro's besteld ben je meer kwijt. Play.com's exchange rate is hoger dan die van je credit card.
en hoeveel scheeld het dan ? 10eurocent op (60euro nieuwe game?) of paar euro's ?DeX schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:17:
[...]
offtopic:
Dex: was eigenlijk al bekend.
en het scheelt meestal 1-3 euro.
en het scheelt meestal 1-3 euro.
maakt niets uit toch waar je in besteld? Play.com kan namelijk alleen maar in ponden afschrijven. Je kan als bedrijf namelijk alleen maar in je lokale valuta iets in rekening brengen via een creditcard. Dat euro conversie gebeuren is alleen maar een hulpje van play.com.
Story mode in F0GX is best irritant
..vooral Very Hard..
Chapter 7 vind ik echt rampzalig..haal het steeds net niet... pechzooi
Ben nu bezig de cups op expert te halen..dat is eigenlijk best te doen..vraag me af hoe Master gaat
Ben nu bezig de cups op expert te halen..dat is eigenlijk best te doen..vraag me af hoe Master gaat

Master is huilen, vooral AX cups!
Tja ik vind F-zero gewoon net iets te moeilijk, leuk om te halen maar stel dat mijn saves gewist worden ga ik niet de story over doen.
Tja ik vind F-zero gewoon net iets te moeilijk, leuk om te halen maar stel dat mijn saves gewist worden ga ik niet de story over doen.
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Naja huilen ..Expert is een eitje (eerste 3 cups op Expert gedaan, heb het spel nu 1.5 dag)..is Master zoveel moeilijker dan. Niet dat ik het erg vind 
De moeilijkheidsgraad die ik altijd wil heb je maar in weinig games.
De moeilijkheidsgraad die ik altijd wil heb je maar in weinig games.
[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 12-11-2004 23:18 ]
Wil dat zeggen dat je 1 t/m 6 al wel gehaald hebt op very hard?!MaxBurn schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:59:
Story mode in F0GX is best irritant..vooral Very Hard..
Ik ben er zelf ook mee bezig. Mission 1 t/m 4 zijn uitgespeeld op very hard, maar mission 5 is echt vreselijk moeilijk. Normal moet je het in 50 seconden halen. Dat was nog wel te doen. In Hard werd het ineens 45 seconden! Na heel veel oefenen lukte dat me net... op het nippertje. Maar voor mijn gevoel was de rek er toen wel uit.
Maar ja... toen kwam very hard... nog maar 40 seconden de tijd.
Na een sessie van 3 uur alleen maar die ene rotmissie ben ik er maar even mee gestopt. Nog een keer aan Viewtiful Joe begonnen, dat spel blijft ook gewoon goed.
Als je expert kan halen zal master ook wel lukken. Het is wel moeilijker, maar het verschil is niet bizar groot vond ik. Het rare is dat er nooit 1 wagen is die tijdens de hele cup altijd het beste is. Zoals in Mariokart bijvoorbeeld. De winnaar van de 1e race wordt vaak maar 15e ofzo in de tweede. Je hoeft dus niet eens telkens als 1e te eindigen om kampioen te worden. En als een tegenstander toch gevaarlijk veel punten begint te krijgen... dan vermoord je hem gewoon tijdens een race.Ben nu bezig de cups op expert te halen..dat is eigenlijk best te doen..vraag me af hoe Master gaat
Dat is gewoon griezelig trouwens.(eerste 3 cups op Expert gedaan, heb het spel nu 1.5 dag)
Als je je gaat vervelen kun je altijd nog proberen de staff ghosts te verslaan in time trial. (Die komen beschikbaar als je een tijd neerzet die minder dan 10 seconden langer dan de hunne is). Hoe goed je ook bent, daar zul je toch wel een tijdje zoet mee zijn hoor.
Ik kwam vandaag ook nog een code tegen om een remix van de Mute City muziek te unlocken.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 12-11-2004 23:29 ]
Nee Story ben ik gewoon nog op Normal aan het doen hoor.. ik vind Story echt VEEL moeilijker dan de cups. Net inderdaad de eerste 2 cups op Expert gehaalt (beide cups 4x 1ste en 1x wat anders) derde cup 1ste, 2de, 1ste en toen had ik geen zin meer, heb ik wat te doen voor morgen.
Daarna maar de Diamond cup
(waarvan ik de banen trouwens helemaal niet zo moeilijk vind, Trident is trouwens wel cool ..hele tijd volgas
Kan bij de meeste banen maar daar net even erger.)
Daarna Master..en voila...AX cups..toch?
ik wil die AX machines maar Story is echt een bitch
Over de staffghosts, ja ik heb er een stuk of 15 gehaalt nu maar ik geef me punten nu nog uit aan de chapters enzo
Ik ben trouwens zo met alle games, is alleen maar saai vaak (geen uitdaging)..ben blij dat er games als F-zero zijn. Het is ook niet leuk om tegen vrienden te gamen voor me, is alleen leuk als ik bij iemand ga X-boxen (raak zon ding nooit aan waardoor de controller onwennig aanvoelt) maar na een paar potjes mashed (briljante game trouwens!) won ik toch.
Als ik sommige MKDD movies zie van franse gassies, nee zo goed ben ik zeker niet, vroeger had ik dat kunnen redden maar nu heb ik wel meer tijd voor andere dingen nodig dan toen ik 11 was ofzo
Daarna maar de Diamond cup
Daarna Master..en voila...AX cups..toch?
ik wil die AX machines maar Story is echt een bitch
Over de staffghosts, ja ik heb er een stuk of 15 gehaalt nu maar ik geef me punten nu nog uit aan de chapters enzo
Ik ben trouwens zo met alle games, is alleen maar saai vaak (geen uitdaging)..ben blij dat er games als F-zero zijn. Het is ook niet leuk om tegen vrienden te gamen voor me, is alleen leuk als ik bij iemand ga X-boxen (raak zon ding nooit aan waardoor de controller onwennig aanvoelt) maar na een paar potjes mashed (briljante game trouwens!) won ik toch.
Als ik sommige MKDD movies zie van franse gassies, nee zo goed ben ik zeker niet, vroeger had ik dat kunnen redden maar nu heb ik wel meer tijd voor andere dingen nodig dan toen ik 11 was ofzo
[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 12-11-2004 23:51 ]
Zojuist Metal Gear Solid: the Twin Snakes besteld voor 18.95 + als ik het goed begrepen heb 3.00 verzendkosten
Mijn foto's op Flickr.
Weet er iemand of er een PAL vis-spel te koop is ? op de dreamcast had je dat .. SEGA fishing ofzo... wel apart en leuk voor af-en-toe te spelen
tegenwoordig schrijven ze het graag af in Euro's. En hier is een voorbeeld:Schweino schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:14:
maakt niets uit toch waar je in besteld? Play.com kan namelijk alleen maar in ponden afschrijven. Je kan als bedrijf namelijk alleen maar in je lokale valuta iets in rekening brengen via een creditcard. Dat euro conversie gebeuren is alleen maar een hulpje van play.com.
Paper Mario: £29.99
En in Euro's volgend Play: EUR 47.99
Huidige verkoop koers in Nederland voor de Pond: 1,46
Prijs bij de credit card: Euro: 43,73
4,46,- scheelt het... Das bijna 10%

Ik heb Play Hier laatst nog over gemaild:
Respons:Dear Play.com,
I have noticed the recent addition to your website to display the price of items in Euro's or in Pounds. According to the current exchange rate, a DVD priced at £9,99 should be approximitly €14,63. According to your site however I have to pay €15,99. I have a number of questions concerning this difference:
I Understand that you cannot modify the exchange rate daily, however I've known it generally to be around 1,40 Euro's per Pound. Is the echange rate different if you are UK based?
If I order products in Pounds, my credit card company will convert the currence using it's exchange rate (also approx 1,40 per pound). Will this still be possible, and if so, why is this not stated on your website when ordering in euro's.
I hope to have these questions answered soon so I continue shopping at Play.com, as I have always done.
Kind regards,
Dear Rob,
Thank you for your email.
Due to a higher processing cost on Euro transactions and fluctuations in the exchange rate there may be a difference in pricing.
You can however still order in GBP and then your bank will simply do the conversion themselves when we take payment. We hope this has clarified the situation for you.
Thank you for your valued custom.
Kind regards,
Email Support Team
Play
Ik weet wel dat je ze op de Nintendo 64 had.. Bass Hunter 64, en nog wel een geloof ik.aaap schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 02:33:
Weet er iemand of er een PAL vis-spel te koop is ? op de dreamcast had je dat .. SEGA fishing ofzo... wel apart en leuk voor af-en-toe te spelen
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 34169
Opzich klinkt die verklaring best logisch. Ik denk dat je bank ook nog wel wat extra's in rekening brengt trouwens, als je in ponden betaalt en een "euro"-creditcard hebt. Ik heb echter geen idee hoeveel dat zou zijn.DeX schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 09:17:
[...]
tegenwoordig schrijven ze het graag af in Euro's. En hier is een voorbeeld:
Paper Mario: £29.99
En in Euro's volgend Play: EUR 47.99
Huidige verkoop koers in Nederland voor de Pond: 1,46
Prijs bij de credit card: Euro: 43,73
4,46,- scheelt het... Das bijna 10%![]()
Ik heb Play Hier laatst nog over gemaild:
[...]
Respons:
[...]
IGN heeft metroid prime 2 nu ook gereviewd. Ze hameren wel de hele tijd erop dat het niet vernieuwend is, maar het krijgt uiteindelijk toch een 9,5.
Echter:
... dit spel is echt niet voor mij denk ik.
Echter:
Metroid Prime 2 is more difficult than its predecessor. The game is challenging from the start and it only gets harder. And partly because of that, it is on occasion also more rewarding. The beginning of the game feels roughly as difficult as a point halfway through the original Prime. Although at least one boss fight is unfairly made more difficult due to a lacking save point, most of the time the bosses are just hard.

He leuk, weer een moeilijke game. Ik vind moeilijke games wel leuk, dat geeft het tenminste een goed gevoel als je dan iets na 10x proberen pas haalt. Net als Viewtiful Joe en Ninja Gaiden, daar moet je echt goed in worden als je het wilt halen.Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:11:
IGN heeft metroid prime 2 nu ook gereviewd. Ze hameren wel de hele tijd erop dat het niet vernieuwend is, maar het krijgt uiteindelijk toch een 9,5.
Echter:
[...]
Mooi cijfer btw, ik had niet gedacht dat er weer zulke hoge cijfers zouden komen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Yes!!! Moeilijker!! Mooi!
MP1 was te simpel (Wel leuk, uitdagend, maar had wel moeilijker gemogen)
indeed, zelfs op hard had ik er geen problemen mee. Vind t een groot pluspunt dat de moeilijkheidsgraad is opgekrikt.MaxBurn schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:58:
Yes!!! Moeilijker!! Mooi!
Ignorance Is Bliss
Ik was net een half-life 2 interview aan het kijken en wat ziet mijn oog:

hehe.
Ik heb MP1 niet op Hard gespeeld, leek me weinig uitmaken eigenlijk. De 2de keer dat je het speel ben je toch beter dus het maakt weinig uit dan. (Ervaring veranderd niet)
[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 13-11-2004 13:37 ]
Paper Mario is echt leuk 
Beetje retro feel erover enzo, en dan heb ik alleen nog maar de prologue gedaan
En idd, over het algemeen (op 1 a 2 stukjes na, met name (voor mij dan) Meta Ridley) was Metroid Prime 1 niet echt moeilijk, dus een verhoging van de moeilijkheidsgraad is wel goedgekeurd!
En idd, over het algemeen (op 1 a 2 stukjes na, met name (voor mij dan) Meta Ridley) was Metroid Prime 1 niet echt moeilijk, dus een verhoging van de moeilijkheidsgraad is wel goedgekeurd!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik vond Meta-Ridley met afstand de moeilijkste baas uit MP1. Ik hoop dan ook dat de bazen niet ZO moeilijk zijn...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
ben bang van wel.
Zelfs nog moeilijker als ik al die verhalen mag geloven.
Valve heeft al gezegd met een GameCube en een Revolution versie van Half-Life 2 bezig te zijn. Welke van de 2 er wordt uitgebracht hangt volgens Gabe Newell van Nintendo af. Als Nintendo bereid is om voor de GameCube versie als uitgever op te treden wordt het de GameCube versie, anders die voor de Revolution. Vandaar dat er een GameCube staat.Elroy schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:18:
Ik was net een half-life 2 interview aan het kijken en wat ziet mijn oog:
[afbeelding]
Serieus?
Zou hem dan gewoon nog op de Cube laten uitkomen want anders is de hype alweer voorbij eer dat de revolution uitkomt.
Zou hem dan gewoon nog op de Cube laten uitkomen want anders is de hype alweer voorbij eer dat de revolution uitkomt.
Of misschien vinden ze het gewoon leuk om te Gamecuben?MetroidPrime schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:54:
Valve heeft al gezegd met een GameCube en een Revolution versie van Half-Life 2 bezig te zijn. Welke van de 2 er wordt uitgebracht hangt volgens Gabe Newell van Nintendo af. Als Nintendo bereid is om voor de GameCube versie als uitgever op te treden wordt het de GameCube versie, anders die voor de Revolution. Vandaar dat er een GameCube staat.
Mijn foto's op Flickr.
what? en hoe denkt vivendi daarover? denk dat valve wel enige verplichtingen heeft t.o.v. vivendiMetroidPrime schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:54:
Valve heeft al gezegd met een GameCube en een Revolution versie van Half-Life 2 bezig te zijn. Welke van de 2 er wordt uitgebracht hangt volgens Gabe Newell van Nintendo af. Als Nintendo bereid is om voor de GameCube versie als uitgever op te treden wordt het de GameCube versie, anders die voor de Revolution. Vandaar dat er een GameCube staat.
Bang? Ik niet hoor. Ridley was moeilijk, gelukkigschnumi schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:43:
ben bang van wel.Zelfs nog moeilijker als ik al die verhalen mag geloven.
Mee eensWillybubba schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:25:
Paper Mario is echt leuk
Vooral het geluid is erg retro, maar de gameplay is goed. Ben zelf net pas in chapter 1 dus misschien is dit een spoiler voor je .....
Maar ik vond die 'twomp' echt een briljante 'eind'baas (het is meer midlevel denk ik), gaat ie een beetje vragen lopen stellen! Leukste verassing die ik in tijden heb meegemaakt |
10 second ninja DONE
Idd dat was echt hilarisch. Je verwacht iets compleet anders en dan krijg je dat voorgeschoteld.Sagat schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:12:
[...]
Mee eens
Vooral het geluid is erg retro, maar de gameplay is goed. Ben zelf net pas in chapter 1 dus misschien is dit een spoiler voor je .....
Maar ik vond die 'twomp' echt een briljante 'eind'baas (het is meer midlevel denk ik), gaat ie een beetje vragen lopen stellen! Leukste verassing die ik in tijden heb meegemaakt
Anoniem: 69968
Ik ben bij Paper Mario 2 inmiddels met hoofdstuk 4 bezig en ik zeg alvast: Je kan nog veeeeeeeeeeeeel meer leuks verwachten. Mijn favoriete stuk zover:
spoiler:
Parodie op Super Mario Bros 1, level 1-1 met Bowser. De vijanden rennen weg als ze je zien, omdat je 3x zo groot en 5x zo breed als Mario bent
bovendien kan je alles op je weg verbranden (druk op 

En de zwarte balken zijn terug.... 
* Dutchie! herrinert zich nog iets als bij Zelda en Metroid met zwarte balken

* Dutchie! herrinert zich nog iets als bij Zelda en Metroid met zwarte balken
offtopic:
thnx zal eens zoeken naar de N64 game
thnx zal eens zoeken naar de N64 game
[ Voor 25% gewijzigd door Dutchie! op 13-11-2004 20:01 ]
haha ja, erg leuke game, ben nu net in chapter 2... morgen maar weer verder.schnumi schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:51:
[...]
Idd dat was echt hilarisch. Je verwacht iets compleet anders en dan krijg je dat voorgeschoteld.
De Story Mode is ook veel moeilijker. En ook niet echt leuk om te doen, vind ik. Van mij hadden ze het er wel uit mogen laten. De missies die puur op vaardigheid aankomen (zoals de eerste met die capsules oprapen, of de 5e in die tunnel met dichtklappende deuren) vind ik nog wel aardig. Maar zodra er andere racers in het spel komen wordt het stomvervelend. Die spelen zo gemeen vals... echt niet leuk meer. Ik speel het alleen maar om die AX machines te unlocken. (Die zijn totnutoe allemaal fantastisch trouwens! Het is me vanmiddag eindelijk gelukt die 5e missie op very hard... (jaja, het kon dus toch in 40 seconden) en nu heb ik de Cosmic Dolphin. Ook alweer een hele leuke wagen om te besturen. Ze hebben allemaal wel iets aparts.)MaxBurn schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:44:
Nee Story ben ik gewoon nog op Normal aan het doen hoor.. ik vind Story echt VEEL moeilijker dan de cups.
Ja, de banen in Diamond zijn inderdaad allemaal van het type waar je heerlijk kunt boosten. Alleen maar grote wijde bochten... zalig.Daarna maar de Diamond cup(waarvan ik de banen trouwens helemaal niet zo moeilijk vind, Trident is trouwens wel cool ..hele tijd volgas
Kan bij de meeste banen maar daar net even erger.)
Yep. En als je een cup op Master uitspeelt krijg je ook de credits te zien. En een FMV-filmpje over de desbetreffende piloot. Dat is dan wel weer leuk.Daarna Master..en voila...AX cups..toch?
Kan me er wel iets bij voorstellen. Gelukkig kun je met racegames in principe eindeloos bezig blijven om jezelf te verbeteren. Maar platform en adventure games waar je in 1 of 2 dagen doorheen sjeest... ja dat is wel jammer natuurlijk.Ik ben trouwens zo met alle games, is alleen maar saai vaak (geen uitdaging)..
Ik erger me groen en geel aan de Story mode.
Ok, het heeft gerust met skill te maken, maar ook met mega veel mazzel.
Chapter 4 ram ik me lens tegen de nummer 1, hij gaat niet stuk
Ik mol alle 28 bijrijders en hou hem over..daarna beuk ik me ongans maar hij rijd gewoon door, net zeker 50x gedaan. (Very Hard...Hard en Normal ging wel)
Ik hou niet van het soort moeilijk waar je eigenlijk vrijwel zeker weet dat het niet aan je prestatie lig maar aan het feit dat je pech heb
Ik heb niet genoeg tijd om die story allemaal Very Hard te doen..het is gewoon 10000x doen en dan ineens heb je hem met mazzel ...is toch geen hol aan
Heb al geen zin meer die AX wagens te halen. Ook lekker voor de f0 compo aangezien daar mensen helemaal niet zulke beste tijden hebben maar wel blijkbaar het geduld hadden om de AX machines te halen
Leuk zo;n Fat Shark als tegenstander met 3000km/h ...
edit: godskolere .. ik heb de fat shark ..en idd..niet het idee dat ik het nu beter deed dan andere x-en ...mazzeltof

Ik mol alle 28 bijrijders en hou hem over..daarna beuk ik me ongans maar hij rijd gewoon door, net zeker 50x gedaan. (Very Hard...Hard en Normal ging wel)
Ik hou niet van het soort moeilijk waar je eigenlijk vrijwel zeker weet dat het niet aan je prestatie lig maar aan het feit dat je pech heb
Ik heb niet genoeg tijd om die story allemaal Very Hard te doen..het is gewoon 10000x doen en dan ineens heb je hem met mazzel ...is toch geen hol aan
edit: godskolere .. ik heb de fat shark ..en idd..niet het idee dat ik het nu beter deed dan andere x-en ...mazzeltof
[ Voor 64% gewijzigd door Max|Burn op 13-11-2004 21:20 ]
Ik ben het hier 100% mee eens. Missie 4 was inderdaad één van de ergste. Hoewel het me op de 1 of andere manier niet echt veel tijd kostte (meer geluk gehad als jij). Maar ik zat me constant te ergeren omdat ik bezig was iets te doen wat ik helemaal niet leuk vond. Als tutorial heeft de story mode misschien nog wel zin, maar Very Hard is gewoon een kwaadaardige uitvinding. Maar die Fat Shark is dan ook wel heel erg... eh... vet, vind je niet?MaxBurn schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:03:
Ik moet nog wennen aan de Fat Shark want hij is zo gevoelig als de koleren..schiet steeds de baan af...heel anders dan de Hyper Speeder waar ik meestal mee rijd.
Ik denk trouwens dat ik een Action Replay koop voor F0GX. Niet omdat ik wil cheaten, wel omdat er nogal wat parts zijn die helemaal niet te krijgen zijn zonder AX arcadekast, en nog erger, een deel van die parts zijn alleen te krijgen op JAPANSE AX kasten...om nou helemaal naar Japan te gaan hiervoor...neh.
Ik denk trouwens dat ik een Action Replay koop voor F0GX. Niet omdat ik wil cheaten, wel omdat er nogal wat parts zijn die helemaal niet te krijgen zijn zonder AX arcadekast, en nog erger, een deel van die parts zijn alleen te krijgen op JAPANSE AX kasten...om nou helemaal naar Japan te gaan hiervoor...neh.
[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 13-11-2004 22:34 ]
Hyper Speeder huh? Ik geloof dat ik die weleens geprobeerd heb maar ik was niet echt onder de indruk. Ik heb alle GP's gewonnen in de Mighty Hurricane. Ik zag wel dat de hyper speeder erg populair was op die F0GX comp pagina... misschien moet ik hem nog eens een kans geven.MaxBurn schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:21:
Ik moet nog wennen aan de Fat Shark want hij is zo gevoelig als de koleren..schiet steeds de baan af...heel anders dan de Hyper Speeder waar ik meestal mee rijd.
OH?! Dat is nieuws voor me. Ik dacht dat je alle AX onderdelen kon krijgen door de storymodes op Hard uit te spelen... maar er zijn dus nog meer onderdelen? Tsjongejonge. Die garage-mode is toch nog best wel uitgebreid eigenlijk. Staat er eigenlijk überhaupt wel ergens zo'n AX kast in Nederland vraag ik me af?wel omdat er nogal wat parts zijn die helemaal niet te krijgen zijn zonder AX arcadekast, en nog erger, een deel van die parts zijn alleen te krijgen op JAPANSE AX kasten...om nou helemaal naar Japan te gaan hiervoor...neh.
Mja, het klonk allemaal heel leuk destijds.. dat nieuws over de Triforce. Maar ik heb ook nog nooit zo'n kast gezien in Nederland
[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 14-11-2004 01:34 ]
Mijn foto's op Flickr.
Gister Paper Mario besteld bij play. Als je preordered, rekenen ze dan af als het er is, of meteen?
Ik heb ook voorstukjes van Donkey vs Mario gezien .... da's volgens mij echt een toppertje. Lang geen GBA game gezien die mij aanstond. Ik koop ze meestal tweedehands zelf, want ik vind dit soort prijzen een beetje asociaal. Als er nu net zo veel ontwikkeltijd in zat als met 3D games .... maar dat is niet zo. Games zelfs zijn leuk hoor, maar ik vind dat ze voor re-trials van oude games niet meer dan 15 euro mogen vragen ipv 45 .... nieuwe games, 30 euro, dan is de verhouding goed tov PC, Cube, Xbox en PS2 games, dit vind ik persoonlijk absurd!
Ik heb ook voorstukjes van Donkey vs Mario gezien .... da's volgens mij echt een toppertje. Lang geen GBA game gezien die mij aanstond. Ik koop ze meestal tweedehands zelf, want ik vind dit soort prijzen een beetje asociaal. Als er nu net zo veel ontwikkeltijd in zat als met 3D games .... maar dat is niet zo. Games zelfs zijn leuk hoor, maar ik vind dat ze voor re-trials van oude games niet meer dan 15 euro mogen vragen ipv 45 .... nieuwe games, 30 euro, dan is de verhouding goed tov PC, Cube, Xbox en PS2 games, dit vind ik persoonlijk absurd!
Donkey Kong vs. Mario is best leuk
Een beetje Donkey Kong (Classic) meets Lemmings meets Solomon's Key. Ik heb me er erg mee vermaakt
Mijn foto's op Flickr.
Ik zei het verkeerd, er zijn parts die je alleen kan krijgen met de Japanse versie van F0GX (dus niet japanse kast, foutje) Die parts zitten ook in de EU versie maar zijn zonder action replay NIET te unlocken.Anoniem: 115248 schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:56:
[...]
OH?! Dat is nieuws voor me. Ik dacht dat je alle AX onderdelen kon krijgen door de storymodes op Hard uit te spelen... maar er zijn dus nog meer onderdelen? Tsjongejonge. Die garage-mode is toch nog best wel uitgebreid eigenlijk. Staat er eigenlijk überhaupt wel ergens zo'n AX kast in Nederland vraag ik me af?
Ik heb inmiddels ook de rolling turtle maar volgens mij redt ik nooit alle very hard missies. Chapter 1 = kut, Chapter 2 = kutWhat's the deal with the custom parts in the Japanese version?
Yes, there are 15 parts to make custom ships available only in the Japanese version of F-Zero GX. You can, however, use Action Replay to unlock them on your cube. Enjoy.
[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 14-11-2004 11:08 ]
Ja, ik dacht ook al zoiets te zien. Ik ben een Lemmings fanCaptain N schreef op zondag 14 november 2004 @ 09:51:
Donkey Kong vs. Mario is best leukEen beetje Donkey Kong (Classic) meets Lemmings meets Solomon's Key. Ik heb me er erg mee vermaakt
Yip, alleen met Mario Kart heb ik me eraan gewaagd. Maar verder speel ik eigenlijk nooit story modes van Multiplayer games, ik moet voor F-Zero alleen nog de nieuwe banen unlocken, maar die zullen wel moeilijker zijn nog dan de laatste paar. De mensen met wie ik het MP speel, die hebben daar al de grootste moeite meeMaxBurn schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:03:
Ik erger me groen en geel aan de Story mode.
Ik heb niet genoeg tijd om die story allemaal Very Hard te doen..het is gewoon 10000x doen en dan ineens heb je hem met mazzel ...is toch geen hol aanHeb al geen zin meer die AX wagens te halen. Ook lekker voor de f0 compo aangezien daar mensen helemaal niet zulke beste tijden hebben maar wel blijkbaar het geduld hadden om de AX machines te halen
Leuk zo;n Fat Shark als tegenstander met 3000km/h ...
Story Mode in Mario Kart?
Mijn foto's op Flickr.
Inderdaad, Story Mode met MKDD?
PS: MKDD is echt rete-simpel hoor..vs CPU.
Edit: Net eerste cup afgemaakt op Master
PS: Wie opent nu een nieuw topic? we zitten over de 1000 posts.
PS: MKDD is echt rete-simpel hoor..vs CPU.
Edit: Net eerste cup afgemaakt op Master
PS: Wie opent nu een nieuw topic? we zitten over de 1000 posts.
[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 14-11-2004 12:23 ]
Anoniem: 75177
Gisteren begonnen aan zelde: de minish cap.
Wat een geweldige game. het is lttp maar dan in een nieuw jasje, goede humor en nieuwe moves. Echt geweldig. En nu moet ik weer verder. Snel uitspelen want ik moet paper mario 2 ook nog doen
Wat een geweldige game. het is lttp maar dan in een nieuw jasje, goede humor en nieuwe moves. Echt geweldig. En nu moet ik weer verder. Snel uitspelen want ik moet paper mario 2 ook nog doen
Verder in Het Grote Gamecube Topic Deel 49
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.