Het Grote Gamecube Topic Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.687 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Timesplitters 3 11 maart! Dat duurt nog even :(
Wordt imo de fps voor de GC! Zoveel TS2 gedaan, en dan nog eigen maps gemaakt... geniaal, sloegen nergens op die maps, gewoon doelloos dingen gemaakt en 1 gang vol emt wapens, wat guns die je kan bedienen en deathmatch met bots en vrienden :D

Dan nog die challenges, echt leuk om met vrienden steeds betere records te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Hidde schreef op 27 oktober 2004 @ 21:13:
Timesplitters 3 11 maart! Dat duurt nog even :(
Wordt imo de fps voor de GC! Zoveel TS2 gedaan, en dan nog eigen maps gemaakt... geniaal, sloegen nergens op die maps, gewoon doelloos dingen gemaakt en 1 gang vol emt wapens, wat guns die je kan bedienen en deathmatch met bots en vrienden :D

Dan nog die challenges, echt leuk om met vrienden steeds betere records te halen.
Hopelijk doen ze nu de controls meer als Halo en niet als Goldeneye.
Schokkerige pokke besturing. Zonder auto-aim raak ik niks.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat Sonic Heroes eigenlijk een een leuk spel? Voor 30 euro zou ik die misschien nog wel willen. Ik heb Sonic Adventure Battle 2 al, maar dat vind ik een heel irritant spel. (Die levels waar je op zoek moet naar piepkleine goed verstopte diamantjes... aaaaargh! En dan zijn ze ook nog een random geplaatst, je kan dus nooit onthouden waar ze allemaal zaten... vreselijk, echt vreselijk).

Maar ik begrijp uit de meeste reviews dat Sonic Heroes zich meer concentreert op de snelle ren- en springlevels. Ik zie het een beetje voor me als een race-spel met platform-elementen. Gewoon als een gek naar de exit hollen en niks hoeven te verzamelen of onderzoeken... is dat een beetje een goed beeld van het spel? Of zal het me toch weer teleurstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vanitas schreef op 27 oktober 2004 @ 21:17:
[...]

Schokkerige pokke besturing. Zonder auto-aim raak ik niks.
Controls blijven dacht ik op IGN te hebben gelezen nagenoeg hetzelfde als TS2 alleen dan gefinetuned.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Neeee :+ Mjah, heb ook liever Halo-achtige controls. Maar je went wel aan de TS-controls. Tis idd gek dat je geen crosshair hebt als je niet aimt zeg maar, maar toch :P Waarom ze dat zo doen vat ik ook niet, maar TS2 was toch erg koel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

ironx schreef op 27 oktober 2004 @ 21:12:
[...]

Bart Smit... ook zo'n leuke zaak:

Gisteren Donkey Konga wezen halen. Meisje haalt 'm uit een kast waar er tig achter slot en grendel staan. Betalen, en hup naar huis!

Thuisgekomen, doos uit tas gehaald, wil de doos opendoen...
Hey... de 2 Nintendo-stickers zijn er afgehaald. Verder openmaken...
Vuile #@&^$ ... het spel zit niet meer in de seal... en wat denk je: allebei de vip-kaarten d'r uit gevist!!!
Kon ik verdomme weer terug naar die zaak, nergens die kaarten te bekennen.
Wat doen ze? Plukken gewoon de kaarten uit een andere doos zodat iemand anders straks zonder zit 8)7

Mijn God wat een ballentent, laatste keer dat ik daar wat gekocht heb |:( |:(
Voortaan maar via GCShop of MediaMarkt.

Maargoed, toch m'n zuurverdiende punten gekregen...
ahahahhaha wie koopt er dan ook bij de Bart Smit, ik koop alleen nog maar in de gameshops, scheelt je 5 euro of via het internet.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 21:31:
Is dat Sonic Heroes eigenlijk een een leuk spel? Voor 30 euro zou ik die misschien nog wel willen. Ik heb Sonic Adventure Battle 2 al, maar dat vind ik een heel irritant spel. (Die levels waar je op zoek moet naar piepkleine goed verstopte diamantjes... aaaaargh! En dan zijn ze ook nog een random geplaatst, je kan dus nooit onthouden waar ze allemaal zaten... vreselijk, echt vreselijk).

Maar ik begrijp uit de meeste reviews dat Sonic Heroes zich meer concentreert op de snelle ren- en springlevels. Ik zie het een beetje voor me als een race-spel met platform-elementen. Gewoon als een gek naar de exit hollen en niks hoeven te verzamelen of onderzoeken... is dat een beetje een goed beeld van het spel? Of zal het me toch weer teleurstellen?
Ik heb de X-Box demo van Sonic Heroes gespeeld en Sonic Team heeft juist het leukste aan Sonic Adventure 2 Battle genomen(mijn eerste GC-spel) en het compleet verpest. De snelheid van Sonic zakt helemaal weg omdat je steeds moet overschakelen naar Knuckles of Tails. De camera is ook nog net zo irritant als in de Knuckles-levels uit SA2B, waardoor de hele demo een beetje als zo'n Knuckles-level aanvoelde. Ik krijg een beetje de indruk dat Sonic Team vergeten is hoe je een leuk spel maakt met Sonic in de hoofdrol, de volgende keer moeten ze Miyamoto maar even om hulp vragen ofzo.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 13:44:
[...]

Koste het luttele bedrag van euro 3,99 _/-\o_ :o
was bij de kruitvat of de blokker, dat moet ik ff navragen
:| Relax! * Captain N wil het ook graag weten!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

LINKS

GAMES
Metroid Prime 2: Echoes
First-person shooter
:X
Elke kenner weet nu toch wel dat MP geen FPS is... De quote is nota bene afkomstig van de Nintendo-Europe site.
Of ben ik nou een zeur? :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
Twee Dee schreef op 28 oktober 2004 @ 08:51:
[...]

:X
Elke kenner weet nu toch wel dat MP geen FPS is... De quote is nota bene afkomstig van de Nintendo-Europe site.
Of ben ik nou een zeur? :)
Ja :+, een FPA vind ik niet zo'n sterke term, dus ik zou 't ook een FPS noemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
S2S schreef op 27 oktober 2004 @ 22:31:
[...]

ahahahhaha wie koopt er dan ook bij de Bart Smit, ik koop alleen nog maar in de gameshops, scheelt je 5 euro of via het internet.
Bart Smit, E-Plaza, Intertoys... allemaal 1 pot nat met verschillende prijzen.
Maargoed, ik kon gewoon niet langer wachten :'( >:)
Snap zoieso niet waarom ze altijd in (bijna) alle winkels die games uit hun seal moeten halen. Zet dan een dummy neer.

[ Voor 13% gewijzigd door ironx op 28-10-2004 10:31 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
LiToKi schreef op 28 oktober 2004 @ 10:17:Ja :+, een FPA vind ik niet zo'n sterke term, dus ik zou 't ook een FPS noemen :X
Terwijl er in deel 1 toch zo op gehamerd is dat het GEEN FPS is maar een 'First Person Adventure'. :) Een adventure (zoals alle Metroid), vanuit de 1st person, met een beetje actie. Maar de nadruk ligt toch echt op het adventuren. Nu is FPA geen wijd gebruikte term, maar dat was Survival Horror ook nog niet voordat Resident Evil populair werd.

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 28-10-2004 10:37 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 28 oktober 2004 @ 00:16:
[...]
Ik heb de X-Box demo van Sonic Heroes gespeeld en Sonic Team heeft juist het leukste aan Sonic Adventure 2 Battle genomen(mijn eerste GC-spel) en het compleet verpest. De snelheid van Sonic zakt helemaal weg omdat je steeds moet overschakelen naar Knuckles of Tails.
Tsjongejonge. :/
Ze snappen het gewoon niet. De hele wereld zit te wachten op gewoon een ongecompliceerd simpel en snel platform-spelletje met Sonic in de hoofdrol... en ze blijven maar experimenteren met allerlei andere grappen waar niemand op zit te wachten. Doodzonde!
De camera is ook nog net zo irritant als in de Knuckles-levels uit SA2B, waardoor de hele demo een beetje als zo'n Knuckles-level aanvoelde.
Ugh, hou maar op. Ik weet genoeg. Hopen dat het ze de volgende keer wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hidde schreef op 27 oktober 2004 @ 21:13:
en dan nog eigen maps gemaakt... geniaal, sloegen nergens op die maps, gewoon doelloos dingen gemaakt en 1 gang vol emt wapens, wat guns die je kan bedienen en deathmatch met bots en vrienden :D
Ik heb er nog UT maps mee gemaakt :D

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
Ik geloof niet dat ik deze al voorbij heb zien komen hier;
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_metroid_prime2.html

Zo ja; spuit 11 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Digital-DNA schreef op 27 oktober 2004 @ 14:26:
[...]

probeer 's Dscaler http://www.dscaler.org/downloads.htm

Is een goed programma waarmee je tv kan kijken mbv je tv-kaart.
Deze heeft een apparte PAL60 optie en dan moet het als het goed is wel werken (bij mij iig wel)
Tgaat om de WDM-drivers van die kaart, dus een ander programma helpt niet :) Ik kan ATI TV namelijk ook instellen op PAL60, maar dan klopt het beeld dus voor geen meter. Tis dan niet gecentreerd en blurrig.
Heb ATI er ook al over gemaild maar ik krijg geen antwoord terug :(
Zucht schreef op 27 oktober 2004 @ 16:41:
Heb net bij de media markt Soul Calibur 2 gehaalt voor de lekkere prijs van 24 euro :9

Hij valt alleen wel tegen, zo erg dat ik hem morgen weer ga ruilen. Zit nog te denken welke game anders te halen... Was wario ware inc. nou ook al 24 euro?
Doed! Heb je Weapon Master mode wel al gespeeld!!!??? :| Dat spel rox! :9

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik heb soul calibur ook sinds gister binnen. Maar ik vind em echt top! :P
Wie is eigelijk de special character bij de ps2? Ik speel best veel met link namelijk :D

@ zucht:
Je moet natuurlijk wel ff door spelen voordat je 't door hebt, altijd zo bij die vechtgames, als je eenmaal een paar combo's in je hoofd hebt zitten en de controls goed kent is 't echt super :)

[ Voor 39% gewijzigd door DeppOx op 28-10-2004 16:43 ]

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

DeppOx schreef op 28 oktober 2004 @ 16:41:
Wie is eigelijk de special character bij de ps2? Ik speel best veel met link namelijk :D
Heihachi

Afbeeldingslocatie: http://209.196.49.115/soulcalibur2/downloads/screens/heihachi/001.jpg

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

X-box is Spawn, PS2 is Heihachi (Tekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
MaxBurn schreef op 28 oktober 2004 @ 15:21:
[...]
Ik heb er nog UT maps mee gemaakt :D
Uhm kan jij files van je memorycard op je pc krijgen, zo'n maxdrive memorycard, met usb kabel is er nu. Dan kunnen we maps straks gaan uitwisselen met TS3! :D
Schokkerige pokke besturing. Zonder auto-aim raak ik niks
Auto Aim = lame....
Gewoon veel knallen en mikken :d

[ Voor 26% gewijzigd door Hidde op 28-10-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op 28 oktober 2004 @ 00:16:
[...]

Ik heb de X-Box demo van Sonic Heroes gespeeld en Sonic Team heeft juist het leukste aan Sonic Adventure 2 Battle genomen(mijn eerste GC-spel) en het compleet verpest. De snelheid van Sonic zakt helemaal weg omdat je steeds moet overschakelen naar Knuckles of Tails. De camera is ook nog net zo irritant als in de Knuckles-levels uit SA2B, waardoor de hele demo een beetje als zo'n Knuckles-level aanvoelde. Ik krijg een beetje de indruk dat Sonic Team vergeten is hoe je een leuk spel maakt met Sonic in de hoofdrol, de volgende keer moeten ze Miyamoto maar even om hulp vragen ofzo.
Sonic Heroes de GC versie is trouwens wel het beste van de 3.

Hij is namelijk gebouwt voor de GC en daarna gepoort naar de Xbox en PS2. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens kreeg vandaag ook Paper Mario 2 binnen van dvdboxoffice. 8)

Echt een supergame zeg. Alles gewoon zeer goed verzorgt en ziet er lekker uit. Ook het papier idee is echt goed uitgewerkt en de characters die je tegenkomt zijn ook leuk met vaak genoeg vage grappen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

DeppOx schreef op 28 oktober 2004 @ 16:41:

@ zucht:
Je moet natuurlijk wel ff door spelen voordat je 't door hebt, altijd zo bij die vechtgames, als je eenmaal een paar combo's in je hoofd hebt zitten en de controls goed kent is 't echt super :)
Ik heb jou net een uur met mijn broertjes lopen spelen, toch heb ik het gevoel dat ik mijn 24 euro beter aan een andere game had kunnen besteden. Misschien dat ze wario ware inc. ook voor 24 euro hebben, anders word het mischien mp5 of SMS.

Met sinterklaas mezelf maar eens even op PM2 trakteren :) Dat word kicke 8)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens voor de liefhebbers hier de 5 minuten durende openings clip van Mario Power Tennis.

Is trouwens een CG clip dat zie je ook niet zo vaak op de cube. :) Ik kan het clipje echt aanraden is superleuk gedaan. :)

Mario Power Tennis intro filmpje

Jammergenoeg voor de niet insiders een lage kwaliteit maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 28 oktober 2004 @ 19:06:
Trouwens voor de liefhebbers hier de 5 minuten durende openings clip van Mario Power Tennis.

Is trouwens een CG clip dat zie je ook niet zo vaak op de cube. :) Ik kan het clipje echt aanraden is superleuk gedaan. :)
Geweldig! _/-\o_
Nintendo wordt steeds beter in die filmpjes zeg.
In Mario Sunshine vond ik het nog een beetje geforceerd overkomen (en ook gewoon een saai filmpje om naar te kijken).
De FMV's in F-Zero GX waren al een heel stuk mooier.
Maar dit slaat werkelijk alles. :D
Goed "gefilmd", heel dynamisch. En ook leuk die slow-motion beelden als Wario en Waluigi staan te schreeuwen. :p
Echt leuke humor, toen Wario voor het eerst geïntroduceerd werd door Nintendo vond ik het maar een vage nep-mario. Maar ik begin hem nu toch steeds meer te waarderen als lid van de nintendo-familie.

Denk dat ik dit spel wel ga kopen. Deeltje N64 heb ik gemist, maar Tennis op de gameboy, en Mario Tennis op de virtual boy waren erg leuk om te spelen. Dit kan alleen nog maar beter worden lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Dir van Mario Golf ziet er ook erg gelikt uit. Die gasten bij Camelot weten wel waar ze mee bezig zijn.
Ik moet ook zeggen dit de enige sport spellen zijn waar ik em mee kan vermaken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:31:
Echt leuke humor, toen Wario voor het eerst geïntroduceerd werd door Nintendo vond ik het maar een vage nep-mario. Maar ik begin hem nu toch steeds meer te waarderen als lid van de nintendo-familie.
Waluigi daarentegen... :X

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Ik vind wario & co nog steeds nep =)

Anyway, weet iemand of je de VIP punten die je bij engelse games krijgt (bij play.com) ook gewoon kan registreren op je nederlandse account ? Helemaal omdat momenteel bovenaan de vip pagina staat van "Het Nintendo VIP 24:7 of Clublidmaatschap op deze site is exclusief voor inwoners van Nederland...."

is er iemand die dit al geprobeert heeft ? :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
kaspur schreef op 29 oktober 2004 @ 14:11:
Ik vind wario & co nog steeds nep =)

Anyway, weet iemand of je de VIP punten die je bij engelse games krijgt (bij play.com) ook gewoon kan registreren op je nederlandse account ? Helemaal omdat momenteel bovenaan de vip pagina staat van "Het Nintendo VIP 24:7 of Clublidmaatschap op deze site is exclusief voor inwoners van Nederland...."

is er iemand die dit al geprobeert heeft ? :)
Bij mijn Mario Goflf van play.com was het geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik liep gisteren met mijn vriendinnetje langs de Bart Smit waar we Donkey Konga zagen staan, dus wij even naar binnen. Ik faalde behoorlijk met het trommelen, en m'n vriendin scoort bijna de volle punten!? Wat blijkt: ze had ontdekt dat als je tegelijkertijd op beide trommels slaat 'ie het altijd goed rekent. Of het nu een gele, rode, paarse of sterretje is. Op die website van Donkey Konga zit dezelfde bug. :? Beetje jammer als je het mij vraagt. Iemand met Donkey Konga die hier meer over kan vertellen? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Captain N schreef op 29 oktober 2004 @ 14:43:
Ik liep gisteren met mijn vriendinnetje langs de Bart Smit waar we Donkey Konga zagen staan, dus wij even naar binnen. Ik faalde behoorlijk met het trommelen, en m'n vriendin scoort bijna de volle punten!? Wat blijkt: ze had ontdekt dat als je tegelijkertijd op beide trommels slaat 'ie het altijd goed rekent. Of het nu een gele, rode, paarse of sterretje is. Op die website van Donkey Konga zit dezelfde bug. :? Beetje jammer als je het mij vraagt. Iemand met Donkey Konga die hier meer over kan vertellen? :)
Inderdaad, hij rekent als je beide trommels bekonga'd, zowel links als rechts goed. Klappen (het 'sterretje') echter niet! Dus als je alleen beukt op beide konga's en af en toe eens klapt (of tegen de zijkant tikt met een knokkel), dan zit je goed. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat vind ik toch een redelijke bug in het spel. Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets er expres in hebt gestopt :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Waarschijnlijk:

if (icoon == rechts && signaal == rechts)
ok = true;

ipv:

if (icoon == rechts && signaal == rechts && signaal != links)
ok = true;

Slecht hoor, heel slecht. Vet cheaten kan je dan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd hoor het nu pas voor het eerst wel jammer.

Trouwens Paper Mario 2 is echt vet! Ben nu al een stuk verder en het boeit me echt elke minuut. Af en toe echt supergrappige stukjes ertussen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Thijs schreef op 29 oktober 2004 @ 20:20:
Waarschijnlijk:

ok = true;

ipv:

ok = true;

Het idee is goed, maar als signaal == rechts is signaal != links natuurlijk altijd true :P
[/miereneuk]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 29 oktober 2004 @ 20:54:
[...]

Het idee is goed, maar als signaal == rechts is signaal != links natuurlijk altijd true :P
[/miereneuk]
Damn, wat een zeur ben jij :P Het moeten natuurlijk twee variabelen zijn, opgeschreven als signaalrechts == 1 AND signaallinks == 0, waarbij ze waarschijnlijk alles na de AND statement vergeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK OK, ik ben erachter waar de mario DVD's zijn gehaald. Bij de kruitvat (in Bunnik) voor de prijs van 3,59 eurie. Hoop voor jullie dat er meer zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~scholtz/mario.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
* Captain N gaat morgen langs het kruidvat :Y)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Thijs schreef op 29 oktober 2004 @ 20:20:
Waarschijnlijk:

ok = true;

ipv:

ok = true;

C++ fan, nu de rest nog. :P

Vind dit wel een grote blunder. Je zou toch wel denken dat ze hier over nadenken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Jammer dat PM2 pas Maandag uit komt. Ik heb nu een redelijk vrij weekend...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Deddiekoel schreef op 30 oktober 2004 @ 10:39:
Jammer dat PM2 pas Maandag uit komt. Ik heb nu een redelijk vrij weekend...
Ik wil niet vervelend zijn, maar PM2 komt pas over een kleine 2 weken uit hoor. Of heb je het nu over een buitenlandse releasedate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 30 oktober 2004 @ 13:19:
[...]

Ik wil niet vervelend zijn, maar PM2 komt pas over een kleine 2 weken uit hoor. Of heb je het nu over een buitenlandse releasedate?
12/11 op play.com! En ik bestel hem daar, 47.99 ipv de gebruikeleijk 55 of 60 hier .... verzendkosten included, dus da's mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:24:
[...]

12/11 op play.com! En ik bestel hem daar, 47.99 ipv de gebruikeleijk 55 of 60 hier .... verzendkosten included, dus da's mooi!
Ja, oke, maar maandag bij Play.com = niet maandag in huis. Ja, tenzij je de week / 2 weken erop bedoelt. :+

Ik wil hem ook erg graag spelen, maar bewaar m'n geld denk ik toch maar even voor MP2 die 2 weken later uitkomt. :p

[ Voor 11% gewijzigd door Thijs op 30-10-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 30 oktober 2004 @ 13:29:
[...]Ja, oke, maar maandag bij Play.com = niet maandag in huis. Ja, tenzij je de week / 2 weken erop bedoelt. :+

Ik wil hem ook erg graag spelen, maar bewaar m'n geld denk ik toch maar even voor MP2 die 2 weken later uitkomt. :p
Ik heb altijd alles 3 dagen later thuis .... zelfs al is het 2 weken .... ik vind die prijs toch belangrijker dan de dag dat ik met spelen kan beginnen .... maaruh, voor mij is maandag bestellen donderdag binnen .... net weer een grote box binnen op vrijdag, die had ik dinsdag besteld (Millennium season 1,2,3-box).

Metroid Echoes is voor mij voor de volgende maand, dan heb ik mijn salaris al weer binnen :). Ik zag wel dat dingen als Mario Tennis en Mario Party 6 in the UK kennelijk ook eerder verschijnen. Volgens Nintendo.nl is dat dan nog niet uit hier. Maaruh .... ik zil nu eindelijk weer eens een goeie single player game, die party/multiplayer games zijn cool hoor, maar ze kunnen hjet wel beter afwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 21:24:
OK OK, ik ben erachter waar de mario DVD's zijn gehaald. Bij de kruitvat (in Bunnik) voor de prijs van 3,59 eurie. Hoop voor jullie dat er meer zijn.

[afbeelding]
Ze waren er nog! :D Ze hadden 2 verschillende, dus die heb ik allebei maar meegenomen. Engels en Nederlandstalig. Het zijn dezelfde shows als die vroeger bij de Super Mario Bros. Show te zien waren :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Volgens de Free Record Shop komtie maandag...
http://www.freerecordshop...view.asp?productid=648399

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 15:11:
[...]

Ik heb altijd alles 3 dagen later thuis .... zelfs al is het 2 weken .... ik vind die prijs toch belangrijker dan de dag dat ik met spelen kan beginnen .... maaruh, voor mij is maandag bestellen donderdag binnen .... net weer een grote box binnen op vrijdag, die had ik dinsdag besteld (Millennium season 1,2,3-box).

Metroid Echoes is voor mij voor de volgende maand, dan heb ik mijn salaris al weer binnen :). Ik zag wel dat dingen als Mario Tennis en Mario Party 6 in the UK kennelijk ook eerder verschijnen. Volgens Nintendo.nl is dat dan nog niet uit hier. Maaruh .... ik zil nu eindelijk weer eens een goeie single player game, die party/multiplayer games zijn cool hoor, maar ze kunnen hjet wel beter afwisselen.
Damn. Bij Viewtiful Joe moest ik gewoon 2 weken wachten. :| 3 dagen later is zeker wel relaxt dan. Nou ja, ik kan hem 'op krediet' kopen (dus nu vast spelen, later betalen :p) dus wie weet. Hoewel ik toch erg druk ben met school etc en dus liever even vooruit werk en tijd vrijmaak voor Echoes. :p

En Paper Mario 2 komt volgens ToTheGame.com, de releaselijsten en Play.com ook op 12 november uit dus ik ben bang dat FRS een foutje heeft gemaakt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Zucht schreef op 27 oktober 2004 @ 17:07:
Ok ok ik zal het even tegen mijn broertje proberen :P
Ik heb hem dus geruild, en wel voor Z:TWW (ja :P die had ik nog niet). Loop ik even later Free Record Shop in, zie ik daar Z:TWW liggen voor 15 euro (de limited edition met bonusdisk) alleen wel 2de hands zeg maar (geruild spel).

Mooie actie :D Loop ik even vaker langs, ook heel veel 2de hands PS2 en Xbox spellen.

Nu heb ik Z:TWW weer geruild voor F-zero GX maarja die voldoet ook niet echt aan de verwachtingen :P Morgen of maandag dan maar als final MP5 halen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben vandaag aan paper mario 1 (voor de nintendo 64) begonnen :) Als voorbereiding op paper mario 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

o0-Bianca-0o schreef op 30 oktober 2004 @ 19:03:
Ik ben vandaag aan paper mario 1 (voor de nintendo 64) begonnen :) Als voorbereiding op paper mario 2 :D
Splendid idea. Ga ik morgen ook mee beginnen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op 30 oktober 2004 @ 17:42:
[...]
Nu heb ik Z:TWW weer geruild voor F-zero GX maarja die voldoet ook niet echt aan de verwachtingen :P Morgen of maandag dan maar als final MP5 halen }:O
F-Zero GX voldoet niet?! Man, jij stelt wel hele hoge eisen. :p

Het is me vandaag ein-de-lijk gelukt om Diamond Cup/Master Class uit te spelen. (Emerald was me een paar dagen geleden al gelukt). Ik dacht dat doe ik even, die Diamond Cup banen zijn tenslotte niet zo moeilijk. Maar die CPU's gingen in de Master Class compleet uit hun dak op Diamond Cup! 8)7 Boosten, boosten, boosten, boosten en nog eens boosten. De enige manier om te winnen was om zelf ook zo ongeveer continu de booster ingedrukt te houden.

Maar goed, 't is dus gelukt. :) De AX Cup is unlockt. :9
Schitterende banen! Echt waar, het zijn zondermeer de spectaculairste banen in het spel om te zien. (Wat ook wel logisch is, in zo'n arcade-hal moet alles flink opvallen). Prachtige uitzichten, mooie doorkijkjes, spectalaire loopings. In Green Plant: Spiral rij je zo'n beetje door het bos heen, en het licht valt dan zo gefilterd in straaltjes door de bladeren heen... schitterend. :D Lightning: Thunder Track vind ik er op 1 of andere manier ook veel spectaculairder uitzien dan de andere Lightning-banen. Ze hebben echt hun best gedaan om de lucht zo mooi mogelijk in beeld te brengen, dat je echt goed de bliksemschichten ziet, en allerlei rare uitsteeksels op de baan die in silhouet afsteken tegen de verlichte lucht... super! :)

Ik vind het echt een geweldig spel. Behoorlijk ontoegankelijk, ik denk dat het merendeel van de kopers niet eens de moeite zal nemen om de AX banen vrij te spelen. Er zijn bij mij in ieder geval heel wat maanden oefenen in gaan zitten. Maar het is wel al die tijd leuk gebleven, hoe meer je het speelt hoe meer diepgang je erin ontdekt. Ik heb altijd gezegd dat ik F-Zero X op de N64 toch beter geslaagd vond als deze, maar de laatste tijd begint mijn mening toch een beetje om te slaan. Het zit allemaal zo goed in elkaar. Naarmate je de banen beter leert kennen merk je echt hoe alle kleine details in elkaar vallen. Alle boosters en hekjes en heuveltjes zijn precies zo geplaatst dat je ze pas optimaal benut als je de ideale route volgt die de makers hebben uitgestippeld. Het geeft zo'n kick als je een lap helemaal flawless hebt gereden zonder ook maar 1 keer af te remmen. _/-\o_
Waluigi daarentegen... :X
Ja dat was inderdaad een stap te ver. :/
Ik hoop dat die snel uit beeld verdwijnt, en dat ze het in ieder geval uit hun hoofd laten om ooit nog eens een spel speciaal voor hem te bouwen. Hij heeft totaal geen karakter.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Metroid Prime is niet echt moeilijk, maar laat je afweten vanwege de moeilijkheidsgraad... F-Zero is supermoeilijk, maar dat dan weer wel hè? :P

Toadette vind ik trouwens ook heel suf. En Petey Piranha hoeft ook niet voor mij. Laat die lekker in z'n pijp zitten. Stop dan Goomba in een kart of stop een golfstick in z'n handen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 30-10-2004 19:49 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 30 oktober 2004 @ 19:49:
Metroid Prime is niet echt moeilijk, maar laat je afweten vanwege de moeilijkheidsgraad... F-Zero is supermoeilijk, maar dat dan weer wel hè? :P

Toadette vind ik trouwens ook heel suf. En Petey Piranha hoeft ook niet voor mij. Laat die lekker in z'n pijp zitten. Stop dan Goomba in een kart of stop een golfstick in z'n handen :)
Peter Piranha vond ik juist erg tof.

.... iemand ruilt Zelda (omdat íe niet goed genoeg was????) .... F-Zero GX .... niet goed genoeg .... MP5 .... dan kun je wel even door gaan :) Als je al die games niets vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 30 oktober 2004 @ 19:49:
:p
Ja maar dat heb ik ook altijd gezegd, het is niet persé dat ik Metroid Prime nou zo overdreven moeilijk vond. Het frustreerde me gewoon omdat ik het altijd zo oneerlijk vond als ik afging. Van achteren beslopen worden, niet merken dat ik al met m'n rug tegen de muur sta waardoor ik niet goed kan ontwijken, irritante visors waar je bijna niks mee ziet, ongemerkt in een plasje phazon trappen... grrrr.
F-Zero daarentegen... :) Een schoolvoorbeeld van hoe je een spel gruwelijk moeilijk maar toch niet frustrerend kan maken. Als ik een race verlies is het altijd zuiver m'n eigen schuld... had ik die bocht maar beter moeten nemen en niet zo stom moeten zijn om die booster te missen. Je ziet precies hoe het moet... of het je lukt hangt puur af van je eigen vaardigheden. Grote klasse! _/-\o_

Zonet heb ik zo'n staff ghost weten te unlocken. Dat zal me ook nog wel even zoet houden zeg, wat zijn die gasten goed!
Haha, ja. I agree. Dat sloeg allemaal nergens op. King Boo heb ik me ook aan geërgerd. Je snapt het niet, het mario-universum zit zo vol met leuke typetjes... en dan gaan ze zulke ongein verzinnen. Goomba was inderdaad een leuke geweest. Of de 7 koopa kids. Die tovenaar... hoe heet ie ook weer... schildpad met een paarse mantel en toverstafje. Daar hadden ze een prachtige special move mee kunnen maken. :D Dat hij tegenstanders kan betoveren ofzo, dan rijdt speler 2 ineens in een hele andere auto als ie door hem geraakt wordt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
zelfde hier ;)

Ben al bij level 5 en ga zo de woestijn in!

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 30-10-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 20:12:
Haha, ja. I agree. Dat sloeg allemaal nergens op. King Boo heb ik me ook aan geërgerd. Je snapt het niet, het mario-universum zit zo vol met leuke typetjes... en dan gaan ze zulke ongein verzinnen. Goomba was inderdaad een leuke geweest. Of de 7 koopa kids. Die tovenaar... hoe heet ie ook weer... schildpad met een paarse mantel en toverstafje. Daar hadden ze een prachtige special move mee kunnen maken. :D Dat hij tegenstanders kan betoveren ofzo, dan rijdt speler 2 ineens in een hele andere auto als ie door hem geraakt wordt. >:)
Kamek bedoel je neem ik aan. Die zat in Mario Kart 64 tot vlak voordat het spel gereleased werd! Uiteindelijk hebben ze Wario erin gezet :( En DK ipv Koopa Troopa trouwens :(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Captain N schreef op 29 oktober 2004 @ 14:43:
Volgens mij heb ik hier geen last van (ik bedoel:) dat alles naar horen werkt :) ik zal het zo even uittesten... dus het zou niet uitmaken wanneer ik rood of geel moet slaan, gewoon beide tegelijk doe... en dan toch punten krijg.. dat is het idee toch ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Jups, dat is inderdaad het idee ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zelf niet op gelet eigenlijk. Het zou slordig zijn, maar drukt de rpet hier niet. Het is al pittig genoeg, als je echt heel snel achter elkaar moet rammen, LRLRLRLRLRLRLRLR, kun je dat echt beter los doen, dan met 2 handen, althans, ik kan dat zo sneller. Ik kan ook niet roffelen op een drumstel door met 2 sitcks snel achter elkaar te gaan slaan, je krijgt echt snellere reactie's door met de sticks los van elkaar te meppen.

Gisteravond battletjes gespeeld, was echt wel lachen. Daarnaast, hangt het ook van de speler zelf af .... als je wilt cheaten .... doe je het toch wel. En bij de minigames maakt het wel uit trouwens, die zijn best lachen. Voor mijzelf is het ook een game om mijn ritmegevoel op te poetsen, dus heb je er zelf ook wat aan. Uiteindelijk hebben games wel vaker exploits, en hangt het van de speler af of íe er gebruik van maakt, het is slordig ja, maar niets aan te doen. Ik kijk zo wel ff-ies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 29 oktober 2004 @ 21:40:
* Captain N gaat morgen langs het kruidvat :Y)
Ik ook, alleen ben jij nu gisteren al geweest... :P
Captain N schreef op 30 oktober 2004 @ 21:25:
[...]

Kamek bedoel je neem ik aan. Die zat in Mario Kart 64 tot vlak voordat het spel gereleased werd! Uiteindelijk hebben ze Wario erin gezet :( En DK ipv Koopa Troopa trouwens :(
Wario mag wat mij betreft oprotten, alleen had ie wel een leuke track in MK64. Ik hoop trouwens nog steeds op een Mario Kart voor de cube of opvolger in de stijl van Super Mario Kart voor de SNES... Double Dash viel me eerlijk gezegd gewoon tegen, heb ik ook gewoon niet gekocht.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het enige dat mij tegenviel is het aantal shortcuts. Vooral ook de niet bedoelde shortcuts zoals in Mario Kart 64 :P Verder vermaak ik me prima met Double Dash. Als je meer zoiets als Super MK zoekt moet je Super Circuit kopen :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik ga weer opnieuw beginnen met Metroid Prime...
Hopen dat het nu wat soepeler gaat. Beetje oefenen met de controls en hopen dat dat me nu niet remt in het hebben van plezier ed :P
Wish me luck :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MKDD is juist veel meer gepolished dan MK64. (Alhoewel ik MK64 ook tof vond)
Van de MK's heeft MKDD absoluut de beste gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Okyah schreef op 31 oktober 2004 @ 17:03:
Hopen dat het nu wat soepeler gaat. Beetje oefenen met de controls en hopen dat dat me nu niet remt in het hebben van plezier ed :P
Ik heb em afgelopen zomer van het begin tot het einde nog gespeeld... Blijft leuk, ookal weet ik nu veel en dan zijn die puzzels niet meer leuk, meer iritant.
Bosses blijven vet en uitdagend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 31 oktober 2004 @ 15:22:
Het enige dat mij tegenviel is het aantal shortcuts. Vooral ook de niet bedoelde shortcuts zoals in Mario Kart 64 :P Verder vermaak ik me prima met Double Dash. Als je meer zoiets als Super MK zoekt moet je Super Circuit kopen :)
Heb ik al, maar dies voor de GBA, remember ;)
MaxBurn schreef op 31 oktober 2004 @ 17:31:
Wat een belachelijke onzin. Zou je dit asjeblieft kunnen onderbouwen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op 31 oktober 2004 @ 17:31:
Dat ligt aan wat je leuk vindt natuurlijk :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 20:00:
[...]

Peter Piranha vond ik juist erg tof.

.... iemand ruilt Zelda (omdat íe niet goed genoeg was????) .... F-Zero GX .... niet goed genoeg .... MP5 .... dan kun je wel even door gaan :) Als je al die games niets vindt!
Nee ik had Zelda gekocht, en toen zagik hem 5 minuten later liggen bij de FRS voor maar 15 euro en dan de limited edition + bonusdisk. Vind je het gek dat ik die player's Choice game dan terug breng :D

Fzero GX vond ik niet super nee, ik thuis meteen met een vriend racen, en het viel gewoon tegen, geen dikke fun in de multiplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gameplay onderbouwen ?...ehm... Het speelt het lekkerst qua besturing?
Ik heb alledrie de console MK's giga-veel gespeeld en vind MKDD de best uitgedachte/gelikte/afgewerkte controls hebben, is dat tegenwoordig verboden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zucht schreef op 31 oktober 2004 @ 18:57:
[...]

Nee ik had Zelda gekocht, en toen zagik hem 5 minuten later liggen bij de FRS voor maar 15 euro en dan de limited edition + bonusdisk. Vind je het gek dat ik die player's Choice game dan terug breng :D

Fzero GX vond ik niet super nee, ik thuis meteen met een vriend racen, en het viel gewoon tegen, geen dikke fun in de multiplayer...
Ik heb het spel nog niet ;) maar volgens mij is het juist de kunst om met precicie te racen en grote concentratie :P wie er dan een fout maakt, is het haasje.

Ik heb het met een goede vriend bij NFS : HP2, we zijn erg aan elkaar gewaagt en als er iemand 1 of 2x een fout maakt... dan heeft de ander al gewonnen :) dan word racen pas spannend ! want de rest van me maten win ik bijna met 2ogen dicht :/

Het is dus een hele andere fun faktor bij Fzero denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Iemand btw een idee hoe je in Animal Crossing aan een halloween costume komt?
Aangezien het vandaag halloween is kan dat wel eens handig zijn ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

aaap schreef op 31 oktober 2004 @ 19:03:
[...]

Ik heb het spel nog niet ;) maar volgens mij is het juist de kunst om met precicie te racen en grote concentratie :P wie er dan een fout maakt, is het haasje.

Ik heb het met een goede vriend bij NFS : HP2, we zijn erg aan elkaar gewaagt en als er iemand 1 of 2x een fout maakt... dan heeft de ander al gewonnen :) dan word racen pas spannend ! want de rest van me maten win ik bijna met 2ogen dicht :/

Het is dus een hele andere fun faktor bij Fzero denk ik.
Je kan het aantal laps instellen van 3 tot 20 volgens mij, maar als de 1 beetje beter rijd dan zie je elkaar al helemaal niet meer, geen actie... Ik weet niet of er nog mere multiplayer modes geunlocked kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag na lang tobben eindelijk besloten Burnout 2 te halen voor de cube online, aangezien ik de kans em in de winkel tegen te komen vrij klein acht. Ik hoop dat hij woensdag binnenkomt, en dat ie net zo goed is als verteld word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
aaap schreef op 30 oktober 2004 @ 22:37:
[...]

Volgens mij heb ik hier geen last van (ik bedoel:) dat alles naar horen werkt :) ik zal het zo even uittesten... dus het zou niet uitmaken wanneer ik rood of geel moet slaan, gewoon beide tegelijk doe... en dan toch punten krijg.. dat is het idee toch ?
Dat is het idee ja, en dat is dus echt jammer :( Was vandaag bij het spellenspektakel in Eindhoven en daar had Nintendo dus een grote demohoek :9~ De helft van de consoles draaide Donkey Konga op, maar daar zag je dus ook al wat van de mensen gewoon continu op beide bongo's rammen :/ (Wat baalde ik trouwens dat ze daar niets verkochten en dus ook geen losse bongo's.)

Zaterdag nl. Donkey Konga gekocht en om en om met m'n vriendin lopen spelen. Echt geweldig dat spel. (We hebben de afspraak dat er niet op beide geramd wordt bij rood of geel.) Op het makkelijkste niveau alle liedjes gehaald nu :)

Nu dus op zoek naar een extra set bongo's :) Met de normale controller spelen is echt helemaal niets.

[ Voor 6% gewijzigd door Rukapul op 31-10-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht schreef op 31 oktober 2004 @ 19:46:
[...]

Je kan het aantal laps instellen van 3 tot 20 volgens mij, maar als de 1 beetje beter rijd dan zie je elkaar al helemaal niet meer, geen actie... Ik weet niet of er nog mere multiplayer modes geunlocked kunnen worden.
Ja, het is inderdaad niet echt een multiplayer-spel. Het kan wel met 2 spelers gedaan worden, maar dat voegt weinig toe imo. Je kan er meer plezier aan beleven als je omstebeurt banen in time trial rijdt... telkens proberen een halve seconde van elkaars record af te schaven. :p
Kamek bedoel je neem ik aan. Die zat in Mario Kart 64 tot vlak voordat het spel gereleased werd! Uiteindelijk hebben ze Wario erin gezet En DK ipv Koopa Troopa trouwens
DK ipv Koopa Troopa? :?
Dat klopt toch niet?
In het origineel zat Donkey Kong Jr. al, het is logischer dat die is vervangen door DK (eeuwig zonde trouwens). Koopa Troopa is vervangen door Wario (en in eerste instantie door Kamek dus. :) Grappig om te weten). Ze zullen het wel gedaan hebben vanwege de 3- en 4-speler stand. Iedereen wil natuurlijk met zo'n zware Bowser/DK figuur rijden. Daarom nog een 3e in die gewichtsklasse erbij ofzo?

De besturing in MK:DD is inderdaad wel heel erg gepolijst, maar ik vind dat toch op een 1 of andere manier het mariokart gevoel een beetje ontbreekt. Naar mijn idee is het een klein beetje opgeschoven in de richting van serieuze racegame. Slides maken is bijna te makkelijk geworden. Tijdens de slide heb je nog bijna volledige controle over je wagen... beetje bijsturen, iets sneller, iets langzamer... hm. Beetje saai vind ik. Op de snes zette je een slide in en dan maar een schietgebedje doen ofzo, want even bijsturen zat er dan echt niet meer in. :p

En niet door de makers voorziene shortcuts zijn natuurlijk ook een stuk leuker om te gebruiken dan vooraf bedachte tunneltjes en zijweggetjes. Vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:15:
In het origineel zat Donkey Kong Jr. al, het is logischer dat die is vervangen door DK (eeuwig zonde trouwens). Koopa Troopa is vervangen door Wario (en in eerste instantie door Kamek dus. :) Grappig om te weten). Ze zullen het wel gedaan hebben vanwege de 3- en 4-speler stand. Iedereen wil natuurlijk met zo'n zware Bowser/DK figuur rijden. Daarom nog een 3e in die gewichtsklasse erbij ofzo?
Donkey Kong Jr. zit nog steeds in Mario Kart Double Dash, hij is alleen volwassen geworden. In Donkey Kong Country wordt al duidelijk dat Cranky Kong DK senior is. In MKDD wordt DK ook nog eens bijgestaan door Diddy, dus je kunt er wel van uitgaan dat het dezelfde DK is als in DKC en dus Donkey Kong Jr.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De besturing in MK:DD is inderdaad wel heel erg gepolijst, maar ik vind dat toch op een 1 of andere manier het mariokart gevoel een beetje ontbreekt. Naar mijn idee is het een klein beetje opgeschoven in de richting van serieuze racegame. Slides maken is bijna te makkelijk geworden. Tijdens de slide heb je nog bijna volledige controle over je wagen... beetje bijsturen, iets sneller, iets langzamer... hm. Beetje saai vind ik. Op de snes zette je een slide in en dan maar een schietgebedje doen ofzo, want even bijsturen zat er dan echt niet meer in. :p
Tja, misschien moet ik eens een filmpje opnemen, dan snap je wat ik bedoel. Je kan de mini-boosts(slide) tot het extreme opvoeren en dan is controle houden gewoon pure skill hoor :D Het is overigens niet veel anders dan in MK64, alleen meer afgewerkt, vind ik althans. Op de snes gebruikte ik de slide (bijna) nooit, met de juiste character kon je volgas door zelfs haarspeld bochten...gewoon gas los, sturen, gas erop. Driften was sloom.

Captain N: Ik zei nergens MKDD is de beste. Wel de beste besturing in ieder geval, vind ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op 31 oktober 2004 @ 18:57:
Gameplay onderbouwen ?...ehm... Het speelt het lekkerst qua besturing?
Ik heb alledrie de console MK's giga-veel gespeeld en vind MKDD de best uitgedachte/gelikte/afgewerkte controls hebben, is dat tegenwoordig verboden dan.
Je mag best een mening hebben, maar het klonk als "MKDD is de beste MK! Punt uit!".

Ik vind dat zelf dus niet per sé. Ik heb niet echt een favoriet, ze hebben allemaal zo hun sterke punten. Het enige dat ik dus echt mis in MKDD is dat je nergens van die glitches tegenkomt die je kunt gebruiken om te cheaten :) In MK64 kon je op een heleboel plaatsen over de muur springen, of Lakitu gebruiken om je op een stuk veel verder op het parcours neer te zetten. Dat vond ik wel tof :) Vooral omdat dat 1000x moeilijker was dan het spel zelf, wat helaas veel te makkelijk was.
DK ipv Koopa Troopa? :?
Dat klopt toch niet?
Uh, ja. :) Dat klopt :) Ik neem trouwens meestal gewoon Yoshi hoor, in de 4-player stand :)
Het ligt er maar aan wat je doel is van die slides. Als je met die slides de perfecte tijd wil rijden is het zeker niet saai in DD. Boosten scheelt heel veel tijd namelijk, en je zal er versteld van staan hoeveel boosts je in bijv die bochten in Luigi's Circuit kan maken, en ook hoe moeilijk dat is :P Of het leuk is, is weer een tweede inderdaad...
En niet door de makers voorziene shortcuts zijn natuurlijk ook een stuk leuker om te gebruiken dan vooraf bedachte tunneltjes en zijweggetjes. Vind ik.
Hoewel de shortcut in Koopa Troopa Beach toch wel erg tof was vond ik zelf :) Maar een eindtijd van een seconde of 20 in Yoshi's Valley was toch ook wel bevredigend :D

[ Voor 52% gewijzigd door Captain N op 31-10-2004 20:43 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N: Cheaten is altijd makkelijker dan door puur bochtenwerk snelle scores neerzetten :D. In MKDD kan het inderdaad maar op enkele plaatsen, lakitu trick kan bijvoorbeeld nog steeds.

In MK64 kon ik me meten met de High Scores in EGM (Electronic Gaming Monthly) dus wat dat betreft, ik kon het wel aardig. (met Waverace ook toen, ok..ik was gewoon een verslaafde gamer) Om deze reden denk ik wel aardig alle MK games meester te zijn en dus een objectief beeld kan geven.
ik vond de cheats ook wel tof maar mis ze nu niet, Tegenover vrienden was het trouwens ook wel zwaar lame :)

[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik weet nog wel dat ik er echt frustrerend lang over gedaan heb om die tijd in Yoshi's Valley neer te zetten, hoor! Tegenover vrienden is het idd nogal lullig :P Ik ben vaak half neergeslagen omdat ik weer eens zou cheaten. Het "wat?? Jullie kunnen daar toch ook gewoon over het muurtje heen springen?!" vond men meestal geen goed excuus. Maar af en toe, als je tegenspeler eindelijk eens zijn paar seconden of fame kon meemaken omdat 'ie bijna bij de finish was in Wario Stadium, en jij net over die sprong was... dan kon ik het niet laten om over het muurtje te springen, en die blije glimlach in een klap van z'n gezicht te laten verdwijnen... hehe >:)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 21:27
Ik zit nu erg te twijfelen om een GC aan te schaffen. Voornamelijk voor Rogue Squadron II.
Weet iemand of hier ook een gamepack voor is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wario Stadium: Rondje van 9 seconden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Vimana schreef op 31 oktober 2004 @ 21:32:
Ik zit nu erg te twijfelen om een GC aan te schaffen. Voornamelijk voor Rogue Squadron II.
Weet iemand of hier ook een gamepack voor is :?
Nog nooit gezien. Koop gewoon de Mario Kart Double Dash pack. Dan koop je Rogue Squadron erbij voor 20 Euro of zo tweedehands. Lekker goedkoop :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op 31 oktober 2004 @ 21:38:
Wario Stadium: Rondje van 9 seconden :D
Dat was 1 van de makkelijkere cheats idd :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
GolbeZeromus schreef op 31 oktober 2004 @ 21:52:
[...]

Nog nooit gezien. Koop gewoon de Mario Kart Double Dash pack. Dan koop je Rogue Squadron erbij voor 20 Euro of zo tweedehands. Lekker goedkoop :)
Precies, wel memorycard erbij ala 25 euro, dan heb je voor pak weg 150 euro ofzo een platinum GC en 2 games, controller en memorycard.
Dat heb je niet bij de Xbox of PS2! _/-\o_

Met de dag krijg ik meer zin in Metroid Prime 2... geweldig gewoon, ik probeer nu aan Zero Mission en Fusion voor de GBA te komen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 31 oktober 2004 @ 17:03:
Dit is nu iets wat ik al een tijdje van plan ben, je hebt me over de streep getrokken, ga MP toch weer eens onder het stof vandaan halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ey, VJ anime is uit...net de eerste ep. gekeken en hij is echt cool...Dus voor mensen die het spel zwaar cool vonden gewoon kijken...Kan je het verhaal nog meer begrijpen.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
MaxBurn schreef op 31 oktober 2004 @ 20:32:
[...]
Op de snes gebruikte ik de slide (bijna) nooit, met de juiste character kon je volgas door zelfs haarspeld bochten...gewoon gas los, sturen, gas erop. Driften was sloom.
I'm shocked. Volgens mij heb je geen idee hoe je SMK moest/moet spelen.

/meh returns to his corner...

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je liet maar een milliseconde je gas los hoor :P Alleen bij de echt scherpe bochten was slide nodig. Verder remt sliden alleen af. (Althans dat is wat ik me er van herinner)

[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 01-11-2004 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donkey Kong Jr. zit nog steeds in Mario Kart Double Dash, hij is alleen volwassen geworden. In Donkey Kong Country wordt al duidelijk dat Cranky Kong DK senior is. In MKDD wordt DK ook nog eens bijgestaan door Diddy, dus je kunt er wel van uitgaan dat het dezelfde DK is als in DKC en dus Donkey Kong Jr.
Goh, dat van Cranky Kong zou ik al geeneens meer weten. :p Ik ging er altijd vanuit dat er altijd maar 1 leeftijdloze Donkey Kong geweest is.
Maar toch, vond ik Donkey Kong Jr. er veel leuker uitzien. Met dat witte hemdje, en die domme kop. En als je hem van voren aan zag rijden z'n handen in de lucht. :p
Hij had karakter, wij konden vroeger altijd erg om hem lachen in ieder geval. Dat heb ik met volwassen DK helemaal niet (is wel heel erg persoonlijk natuurlijk).

Maar in een game waar Mario en Baby Mario tegelijkertijd in een auto kunnen rijden hadden ze ook net zo goed DK. Jr. weer aan de cast toe kunnen voegen.
Tja, misschien moet ik eens een filmpje opnemen, dan snap je wat ik bedoel. Je kan de mini-boosts(slide) tot het extreme opvoeren en dan is controle houden gewoon pure skill hoor
Hm, ja. Ik bedoelde ook niet echt dat het spel er te makkelijk door is geworden. Maar meer dat het feit dat de besturing zoveel diepgang heeft gekregen een beetje ten koste gaat van de pure stompzinnige fun. :p In MK64 had je dat inderdaad ook al een beetje, maar in MK:DD hebben ze het nog verder uitgewerkt. Met meerdere personen spelen bij MK:DD voelt bij mij dan een stuk serieuzer aan zal ik maar zeggen. Ik vind het haast leuker in 1 speler stand, om in time-trial te proberen zo goed mogelijke tijden neer te zetten. Terwijl SMK en MK64 pas echt schitterden in de multiplayer GP stand. :) Voor dit soort spellen vind ik: hoe simpeler de besturing hoe beter.

Wel vind ik de banen in MK:DD een stuk beter geslaagd dan die in MK64. Daar zaten naar mijn mening toch wel erg veel banen tussen die een beetje saai waren. In Double Dash voelt het allemaal weer wat compacter en beter bedacht. Een stap in de goede richting dus. Voor de volgende Mario Kart hoop ik op wat simpelere besturing, en hopelijk ook weer wat evenwichtigere items. Geen niet te ontwijken blauwe schilden meer. En ook als je 1e of 2e bent af en toe nog eens een iets anders dan een baneneschil. :p
Uh, ja. :) Dat klopt :) Ik neem trouwens meestal gewoon Yoshi hoor, in de 4-player stand :)
Nee ik vind in MK64 de zware rijders nog steeds het beste. :) Niet meer zo overtuigend als op de snes, maar ik kan er toch nog steeds het beste mee overweg.
Hoewel de shortcut in Koopa Troopa Beach toch wel erg tof was vond ik zelf :)
Hehe, okee die was wel aardig bedacht. Het blijft een beetje "bedacht" aanvoelen toch, maar ik kan het wel waarderen dat je ook echt risico moet nemen om die shortcut te halen. Je moet ten eerste al een beetje omrijden, en als je de sprong mist heb je helemaal een probleem. :p

Maar toch vind ik het nog veel leuker om op rainbow road gelijk aan het begin met een turbostart van de baan af te springen, en dan halverwege de baan weer terecht te komen. Fantastisch.
En het over het muurtje springen in Wario Stadium inderdaad... de übershortcut. ;) Hoewel ik er nooit aan heb gedacht om dan even later weer terug te springen... zit daar dan weer een heuveltje? :? Is me in al die jaren nooit opgevallen. Moet straks eens even kijken of mij dat ook lukt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Er zit geen heuveltje, en het is ook een stuk lastiger om weer terug te springen. Je moet dat net doen voor de finish, maar niet te ver, want dan blijf je boven op de muur haken.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Kijkend naar de huidige aanbiedingen van FRS en Bart Smit, zit ik toch te kriebelen. Mario Kart was altijd een van mijn favo bezigheden, en nu het in een aantrekkelijke "Pak" komt, denk ik dat ik binnenkort ook maar bij jullie aansluit. :)

Het Nintendo gevoel mis ik nu wel een beetje in mijn huis. Mario Kart, Zelda, Mario Party :+ wachten me tegemoet.

Ik ga maar even winkelen dan :P

Hebben jullie nog tips?

[ Voor 6% gewijzigd door DeX op 01-11-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Resident Evil 4 op de PS2
Als er één serie is die de GameCube kan onderscheiden van de concurrenten is het Resident Evil wel. Maar ook dit zal afgenomen worden van Nintendo.

In navolging van Viewtiful Joe en Killer 7, zal ook Resident Evil 4 straks op de Playstation 2 te vinden zijn. Dit maakte developer Capcom onlangs bekend. Deze horror-game, die gepland staat voor het eerst kwartaal van 2005, zal aan het einde van dat zelfde jaar ook op de Playstation 2 verschijnen.

Slecht nieuws dus voor Nintendo, want deze game is één van de meest belovende GameCube titels op dit moment. Hoe Nintendo zal reageren op het verlies van deze grote titel en waarom Capcom dit plotselinge besluit nam is niet bekend. Wel is zeker dat dit ongetwijfeld een harde klap zal zijn in het gezicht van Nintendo. We houden je op de hoogte.
Bron

Tering wat vieze gore *#@%$$@!! Capcom **#%#$%.
Wat is dit nu verraders. :r

Eerst de hele tijd zeggen "GC exclusive"
En dan toch alle GC exclusive titels op de PS2 uitbrengen.
Snap nintendo ook niet, geef dan extra geld om hem exclusive te houden.

Nou ik ga iedereen uitlachen die RE op de PS2 koopt.
Op de GC hebben we toch mooiere graphics.
De PS2 stinkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Tja het is de hele mentaliteit van Nintendo en de Nintendo fanboys die dit hebben veroorzaakt. Developers haken af en kiezen liever een systeem wat wel verkoopt.

Ik zeg nu al 2 jaar dat de fanboys zullen veroorzaken dat Nintendo straks geen home consoles meer maakt, heb ik het niet over handhelds.
De reden is dat ze alleen maar 1st en second party games kopen 3rd party games kunnen in hun ogen nooit goed zijn. En nu kiezen developer dus waar voor hun geld.

Nintendo vaart in gevaarlijk water, nu zijn al 2 consoles van hun niet echt een groot succes geworden, ik hoop dat ze hier van leren en met Revolution het beter aan pakken.

Als Nintendo fan, zag ik dit probleem al lang aankomen, maar de rest kan de oog kleppen gewoon niet af zetten en het probleem zien voor wat het echt is.

En ook ik vind het leem dat hij op de PS2 komt maar het zal me er niet van weerhouden om hem op de Cube te kopen, het gaat om de games de tijd dat we allemaal aan 1 systeem vast zitten moet maar is afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

DeX schreef op 01 november 2004 @ 11:23:
[...]

Ik ga maar even winkelen dan :P

Hebben jullie nog tips?
Ja, zo snel mogelijk gaan, zodat je geen minuut verloren tijd verspilt aan iets anders dan met je GC spelen :P :Y)

(Ik begin nog een fanboy te worden dadelijk... :X )

[edit]
Leuk, dit staat in my IGN gameslist:

Favored platform: PC
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo

Logisch 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door --MeAngry-- op 01-11-2004 11:40 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op 01 november 2004 @ 11:37:
Tja het is de hele mentaliteit van Nintendo en de Nintendo fanboys die dit hebben veroorzaakt. Developers haken af en kiezen liever een systeem wat wel verkoopt.
Dat valt toch wel mee? Resident Evil 1 en Resident Evil 0 zijn volgens Capcom twee van de bestverkopende spellen op de GC. Waarom zou Capcom dan nu ineens het spel op de PS2 uitbrengen? Het gaat al een tijdje financieel goed mis met Capcom. Het is zo erg dat er twee jaar terug overname geruchten gingen. Dit heeft niets te maken met Nintendo naaien, maar meer met het met alle mogelijke middelen redden van het bedrijf. De spellen die eerst wel maar nu niet meer exclusief zijn(Viewtiful Joe en RE4) behoren tot de grootste titels die Capcom heeft voor alle platforms en het zijn ook de best verkopende Capcom spellen op de GC. Dit had je eigenlijk al een tijdje zien aankomen.

* MetroidPrime denkt dat het niet slecht zou zijn om Nintendo Capcom te laten overnemen.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 01-11-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Het schijnt dat Super Monkey Ball 1 & 2 samen in 1bundel op de PS2 en XBOX uitkomen + 40extra maps ofzo :/ vind ik ook niet leuk.. gaat weer een exclusiever...

bron: PU :P dus even wachten of het daadwerkelijk zo is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22:26

TdV

Dit las ik op ign; erg goed stukje wat de vinger mijns inziens op een/de pijnlijke plek legt.
http://cube.ign.com/articles/561/561400p1.html?fromint=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Jep ik vond het ook een goed stuk, alleen de echte fanboys die hebben hier commentaar op.

Feit is dat Nintendo gewoon moet veranderen willen ze meer marktaandeel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 09:16:
En het over het muurtje springen in Wario Stadium inderdaad... de übershortcut. ;) Hoewel ik er nooit aan heb gedacht om dan even later weer terug te springen... zit daar dan weer een heuveltje? :? Is me in al die jaren nooit opgevallen. Moet straks eens even kijken of mij dat ook lukt. :D
Zonder heuveltje ! Het kan wel :) Met turbo recht er tegenaan. Volgens mij had je 3 turbo's in MK64 dus het kan 3x. Totaaltijd van 25 seconden ofzo :D

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 01-11-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22:26

TdV

S2S schreef op 01 november 2004 @ 13:27:
Jep ik vond het ook een goed stuk, alleen de echte fanboys die hebben hier commentaar op.

Feit is dat Nintendo gewoon moet veranderen willen ze meer marktaandeel krijgen.
Ik ben heel stiekum ook een fanboy (als je mijn vrienden hoort zelfs uber-fanboy) maar mijn mening begint langzaamaan wat neutraler te worden. Ik ben gek op het unieke van nintendo en al die "coole" 3rd party titels kunnen me gestolen worden maar de goede blijven nu ook vaak weg (burnout 3 bijv.). Nintendo baat daarbij zijn uniekheid steeds minder uit hetgeen mij enorm stoort.

We zien wel waar het strand (was vroeger enorm sega fan dus ik ben wel gewend om met tegenslagen om te gaan).
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.