Het Grote Gamecube Topic Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.688 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
schnumi schreef op 23 oktober 2004 @ 17:35:
[...]
Dat is ook niet de bedoeling van dit spel.

Ik bedoel dan hadden ze wel een 3d donkey kong gemaakt en bovendien zijn deze graphics zeker niet slechte te noemen.

Fur shading zie ik zo en ook de lichtinval in sommige pics ziet er zeer goed uit. Deze game gaat gewoon pure fun worden.
Nee maar omdat ik lees van iedereen dat het er zo mooi uit ziet :? Ik vind Yoshi's Story er dan bijvoorbeeld leuker uit zien. Het ziet er een beetje raar uit. De verschillende objecten vind ik soms niet bij elkaar passen, en ziet er daardoor nogal onprofessioneel uit.

Voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10519.jpg

Het lijkt net of ze dat rode beest uit spel A geript hebben, muurtje met paddo's uit spel B, en Donkey er in gegooid hebben. Ofzo... :P Ik kan het niet goed uitleggen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 23-10-2004 17:55 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Captain N schreef op 23 oktober 2004 @ 17:53:
[...]

Nee maar omdat ik lees van iedereen dat het er zo mooi uit ziet :? Ik vind Yoshi's Story er dan bijvoorbeeld leuker uit zien. Het ziet er een beetje raar uit. De verschillende objecten vind ik soms niet bij elkaar passen, en ziet er daardoor nogal onprofessioneel uit.

Voorbeeldje:

[afbeelding]

Het lijkt net of ze dat rode beest uit spel A geript hebben, muurtje met paddo's uit spel B, en Donkey er in gegooid hebben. Ofzo... :P Ik kan het niet goed uitleggen :)
Ja, oke, sommige pics zijn idd raar. Maar de meeste pics geven me toch een leuk old skool Donkey Kong Country sfeertje en dan krijg ik al meteen zin in die game. :+

Yoshi's Story ziet er leuker uit? Is er een GameCube versie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:11

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

woei...vandaag Super Monkey Ball 1 gekocht bij Bart Smit voor maar 20,-...Die game kon ik nergens meer vinden...en ik was er nogal hooked aan via de gameboy. Dus zoek je nog SMB ga naar Bart Smit.

Ik zag ook dat ze vooral bij Intertoys nog originele hoesje hebben bij F-Zero GX en SC 2 en toch voor de PC prijs...gelijk halen als mijn salaris er is.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
IGN heeft weer enkele nieuwe MP2E screenshots (spoilers).
Okyah schreef op 22 oktober 2004 @ 21:18:
En D3 > Ik ga het nog proberen, hoor ;)
Yay! :) Hopen dat het je beter bevalt, zoniet dan kom je op de hitlist ehh dan heb je het iig geprobeerd ;)
Vanitas schreef op 22 oktober 2004 @ 22:52:
Maar ik reageerde zo omdat ik het eigenlijk een beetje zat wordt dat al die XB fanboys Halo zo goed vinden. Het is een leuke game om te spelen, maar verder niks.
Dat was mijn reactie na het de eerste keer uitspelen ook, leuke game maar verder? Kan het dan ook prima begrijpen als mensen zo denken. Heb hem nu echter al meerdere malen uitgespeeld, voornamelijk op hogere moeilijkheidsgraden (aanrader), en...hij wordt steeds beter :Y) Dan heb je te maken met een topgame. Sommige indoor locaties zijn idd ongelooflijk :Z, maar ik zeg ook niet dat het een perfecte game is (Xen in HL is ook niet alles toch? ;)). De herhaling van de binnenlocaties valt je de eerste keer ook het meeste op, omdat je dan a) de omgeving voor het eerst ziet (duh) b) je nog niet weet waar je heen moet en je er dus extra mee wordt geconfronteerd. Als je de game vaker speelt let je daar totaal niet meer op en draait het om waar deze game gewoon veruit het allerbeste van alle FPS in is, de combat *engelengezang* (AI, wapens, balans, tactieken, feedback etc). Smullen. De grote buitenlocaties vind ik schitterend overigens, dus dat maakt enkele saaie kamertjes meer dan goed. Oh en vind je het heel erg als ik zaken als hoe bomen er precies uit zien niet zo heel belangrijk vind? :P

Wat mij betreft zeker een 'acquired taste' dus, als je Halo nog maar 1 keer hebt gespeeld raad ik je aan het nog een keer te proberen, net zoals ik VJ nog een keer wil proberen ;) Of je zegt "fuckit, kan mij die zooi boeien", kan ook natuurlijk :P

PS die brug gedeeltes vind ik enkele van de beste momenten in de game (voornamelijk in Two Betrayals). Schitterend de gevechten die je daar aflevert (irritante Elites met een goed geplaatste granaat van de brug afblazen mwuhaha), de scripted sequences (neerstortende Marine convooi), strijd tussen Covenant/Flood, natuurlijk de locatie zelf; hoog boven een ravijn, dwarrelende sneeuw, rondvliegende Banshees en niet te vergeten de geweldige muziek die net op het moment dat je de deuren opent en naar buiten de brug opstapt aanzwelt - epic!

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/halo.jpg
Warthoggin'

Sorry voor het hoge off-topic gehalte.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op 23 oktober 2004 @ 17:37:
[...]

. Het voordeel van PAL60 dat spellen op de juiste snelheid draaien zou als het goed is niet meer op moeten gaan.
Maar bij bv mario kart moet je voor lan play wel allemaal op hetzelfde aantal hz spelen. Dat lijkt me toch echt met de snelheid te maken hebben. Anders zou ik het nu tervan niet weten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
rajackar schreef op 23 oktober 2004 @ 23:08:
[...]

Maar bij bv mario kart moet je voor lan play wel allemaal op hetzelfde aantal hz spelen. Dat lijkt me toch echt met de snelheid te maken hebben. Anders zou ik het nu tervan niet weten.
Ja, maar op X-Box Live en de PC hoeft dat niet. Als het spel in PAL50 langzamer draait dan PAL60 is dat eigenlijk een zeer slordige PAL50 conversie geweest. Of je een spel nu in 50 of 60 Hz speelt zou niet moeten uitmaken. We krijgen nu een 60Hz only versie van een spel als "oplossing". Het is niet echt een oplossing, maar meer een slechte workaround. Je kunt geen slechte (langzame)PAL50 conversie hebben als je geen PAL50 ondersteund.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje, zal ONGETWIJFELD :) al in een van de andere 47 topics gevraagd zijn, maar gezien gebrek aan tijd, laat ik het nog maar even vragen.

Ik wil namelijk een aantal Cube games via play.com bestellen, ze zijn duidelijk geodkoper daar .... o.a. Paper Mario 2, Metroid Echoes en Prince of Persia 2 .... daar zal ook wel een code bij zitten, kun je die gewoon hier op de NL-account registeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

OMG, ik droomde vannacht over Paper Mario 2 8)7 Geen idee waarom eik :? Maar de backgrounds waren erg korrelig en de characters waren erg scherp en leken net alsof ze uit een tekenfilm kwamen. Verder was het een soort pseudo-3D en je bestuurde je characters met de D-toets...
Damn, ik moet echt een leven krijgen denk ik 8)7 :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Okyah schreef op 24 oktober 2004 @ 11:49:
OMG, ik droomde vannacht over Paper Mario 2 8)7 Geen idee waarom eik :? Maar de backgrounds waren erg korrelig en de characters waren erg scherp en leken net alsof ze uit een tekenfilm kwamen. Verder was het een soort pseudo-3D en je bestuurde je characters met de D-toets...
Damn, ik moet echt een leven krijgen denk ik 8)7 :+
Interessant, je droomde van Paper Mario 1, niet 2. Als je nou eens van sequals ging dromen ipv prequals, kon je nog wel eens een hele exlusieve infomatiebron worden hier :+

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 11:39:
Ff een vraagje, zal ONGETWIJFELD :) al in een van de andere 47 topics gevraagd zijn, maar gezien gebrek aan tijd, laat ik het nog maar even vragen.

Ik wil namelijk een aantal Cube games via play.com bestellen, ze zijn duidelijk geodkoper daar .... o.a. Paper Mario 2, Metroid Echoes en Prince of Persia 2 .... daar zal ook wel een code bij zitten, kun je die gewoon hier op de NL-account registeren?
Jup en de code werkt gewoon. Pas 2x donkey Gonga binnen gehad (1000punten erbij 8) ). 2x 250 voor de game, 2x 250 voor de bonga's.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ecco schreef op 24 oktober 2004 @ 12:31:
[...]

Interessant, je droomde van Paper Mario 1, niet 2. Als je nou eens van sequals ging dromen ipv prequals, kon je nog wel eens een hele exlusieve infomatiebron worden hier :+
:D :D
Mjah, maar daar is het ook een droom voor, he :P Bij mij kloppen dingen meestal maar half :P Maar het zag er wel beter uit dan Paper Mario 1, hoor :) Koele effecten enzo, characters waren erg mooi ook. Twas toch wel echt een cube-spel.

Maarja, ik zal m'n best doen voor volgende keer :P Nieuwe Zelda anyone? :+

[ Voor 32% gewijzigd door Okyah op 24-10-2004 13:29 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
aaap schreef op 24 oktober 2004 @ 13:27:
[...]

Jup en de code werkt gewoon. Pas 2x donkey Gonga binnen gehad (1000punten erbij 8) ). 2x 250 voor de game, 2x 250 voor de bonga's.
je kunt toch niet 2 x dezelfde game reggen? ...

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
D3ft0n3 schreef op 24 oktober 2004 @ 13:30:
[...]

je kunt toch niet 2 x dezelfde game reggen? ...
Volgens mij ook niet nee, of hij moet 2 accounts hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op 24 oktober 2004 @ 13:27:
[...]Jup en de code werkt gewoon. Pas 2x donkey Gonga binnen gehad (1000punten erbij 8) ). 2x 250 voor de game, 2x 250 voor de bonga's.
Ok thnx, wilde ff zeker weten ivm dat play.com UK versie's aanlevert ipv NL versie's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Schweino schreef op 24 oktober 2004 @ 13:38:
[...]

Volgens mij ook niet nee, of hij moet 2 accounts hebben.
Krijg je niet ook 250 sterren als iemand anders zich via jou registreert? Dus een extra account via jou maken voor de bongo's, en 1 voor de game... en je hebt ook 500 sterren.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

MetroidPrime schreef op 23 oktober 2004 @ 17:37:
[...]

Zoals eerder gezegd heeft PAL 60 zo'n 100 beeldlijnen minder dan PAL50 wat zich uit in een hogere resolutie. PAL60 hoeft niet rustiger te zijn, het kan zelfs minder rustig zijn. Als je een tv hebt die 100Hz ondersteund, dan moet de tv meestal terugzakken naar 60Hz om PAL60 te kunnen weergeven. Het gevolg van PAL60 is dan dat je een beeld hebt dat minder rustig is en een lagere resolutie heeft. Het voordeel van PAL60 dat spellen op de juiste snelheid draaien zou als het goed is niet meer op moeten gaan. De andere twee voordelen van PAL60 vervallen ook nog eens bij de meeste 100Hz televisies, sterker nog, op veel 100Hz televisies heeft PAL60 alleen maar nadelen ten opzichte van PAL50.
Ik denk niet dat een PAL versie van een game echt op PAL resolutie draait maar gewoon NTSC aantal beeldlijnen gestretched over de extra beeldlijnen.

Hogere resolutie betekent namelijk ook meer rekenkracht wat dan zou resulteren in een game die meer last krijgt van lage framerates en vooral zwaardere framedrops tijdens de 'zware' momenten.

trouwens ik heb een 100hz tv die op PAL60 stand niet terugzakt naar 60hz (lucky me) en ik kan je vertellen dat 60hz beduidend soepeler speelt dan 50hz dus daarom draai ik altijd nog 60hz

ik kan me voorstellen dat je op een 100hz tv die wel terugzakt naar 60hz liever op 50hz speelt, sommige tv's ondersteunen helemaal geen 60hz en veel mensen moeten een RGB-kabel kopen
daarom vind ik dat alle pal-games zoiezo 50hz aan moeten kunnen omdat er anders gewoon mensen gedupeerd worden

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Digital-DNA schreef op 24 oktober 2004 @ 14:17:
[...]

Ik denk niet dat een PAL versie van een game echt op PAL resolutie draait maar gewoon NTSC aantal beeldlijnen gestretched over de extra beeldlijnen.

Hogere resolutie betekent namelijk ook meer rekenkracht wat dan zou resulteren in een game die meer last krijgt van lage framerates en vooral zwaardere framedrops tijdens de 'zware' momenten.
Ik heb een beetje gezocht op de homebrew sites, maar je moet wel degelijk een stuk geheugen van 640 x 576 pixels alloceren voor double-buffering als je PAL50 gebruikt op de GameCube. Aangezien slecht naar PAL omgezette spellen boven en onder zwarte balken heeft(Rogue Squadron) gebruiken NTSC en PAL60 spellen 640 x 480 pixels. Een developer van een spel zou dan een hele vreemde constructie moeten maken om een NTSC spel te stretchen die ten koste gaat van de snelheid, omdat de GPU van de GC gewoon alles output in de resolutie van PAL50. PAL games hebben dus een resolutie die 20% hoger ligt, NTSC games hebben maximaal 60 frames per seconde in tegenstelling tot de 50 van PAL en dat is ook 20%. Het performanceverlies is bij de meeste spellen dus toch niet zichtbaar, waarom zou je dan geen gebruik van de hogere resolutie maken? In de praktijk zijn er een aantal spellen waar je zelfs bij kan zien dat er van een hogere resolutie gebruik wordt gemaakt, SSBM is daar een van. De tekst in de menus is een stuk scherper in PAL50 dan PAL60, terwijl voor het openingsfilmpje het omgekeerde geldt. Het openingsfilmpje is duidelijk uitgerekt op PAL50 waardoor het onscherp is terwijl de tekst juist gebruik maakt van de verhoogde resolutie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maar als je cube vraagt of je 60Hz gebruiken wil moet je dus nee zeggen? Voor een hogere resolutie that is. Maar volgens mij ziet het er wel beter uit als ik ja zeg :? Nja, ik ga nog maar wat testen als ik tijd heb :P Maar ik heb dus al tijden alles in 60HZ gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 24-10-2004 19:03 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Okyah schreef op 24 oktober 2004 @ 19:03:
Maar als je cube vraagt of je 60Hz gebruiken wil moet je dus nee zeggen? Voor een hogere resolutie that is. Maar volgens mij ziet het er wel beter uit als ik ja zeg :? Nja, ik ga nog maar wat testen als ik tijd heb :P Maar ik heb dus al tijden alles in 60HZ gespeeld.
Het hangt er maar van af wat je zelf beter vind. De een vind PAL60 beter en de ander PAL50. Je moet jezelf gewoon afvragen wat je liever hebt een hogere refreshrate of een hogere resolutie en aan de hand daarvan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

MetroidPrime schreef op 24 oktober 2004 @ 19:42:
[...]
Het hangt er maar van af wat je zelf beter vind. De een vind PAL60 beter en de ander PAL50. Je moet jezelf gewoon afvragen wat je liever hebt een hogere refreshrate of een hogere resolutie en aan de hand daarvan kiezen.
Oh ja, dat begrijp ik wel, hoor :) Maar ik dacht eerlijk waar dat de resolutie er niet op achteruit ging bij het gebruiken van 60Hz en dat het dus enkel voordelen had. Maar ik zal het eens gaan testen :) Nu schijnen er wel spellen te zijn die niet lekker draaien in 50Hz stand (MK:DD) of spellen die enkel werken bij 60Hz (OoT) dus daar heb je geen keus :P

Laatst btw even Donkey Konga gespeeld. Best grappig :) Maar hoe is het nou als je het in huis hebt? Hoe lang blijft het leuk? Lijkt me namelijk dat de nieuwigheid van je controller grappig is enzo, maar dat het snel gaat vervelen... Mensen met ervaring hier? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

PAL50 is beter maar zodra het spel trager loopt als oorspronkelijk bedoeld (slechte conversie) kan je beter PAL60 draaien mits mogelijk. Ik vind de gameplay in MKDD bv. echt anders aanvoelen in PAL50 (slomer) dus speel ik maar PAL60.

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 24-10-2004 20:44 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anyway, wie heeft hier ToS al uitgespeeld? Ik word gek van die hoofdvijanden namelijk. Eigenlijk de gevechten op zich ook al. Maar die hoofdvijanden halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Er is geen overzicht in die gevechten. Daarnaast doen al je mannetjes maar wat krijg ik de indruk. Ik word er nu wel een beetje goed ziek van...

[ Voor 29% gewijzigd door GZ op 24-10-2004 21:25 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 24 oktober 2004 @ 20:44:
PAL50 is beter maar zodra het spel trager loopt als oorspronkelijk bedoeld (slechte conversie) kan je beter PAL60 draaien mits mogelijk. Ik vind de gameplay in MKDD bv. echt anders aanvoelen in PAL50 (slomer) dus speel ik maar PAL60.
Bij F-Zero merk ik het verschil ook heel duidelijk. Pas toen ik perongeluk een keer 50Hz had geselecteerd (ipv klakkeloos 60 zoals gewoonlijk), lukte het me om cups op de hogere moeilijkheidgraden te winnen. Het gaat idd iets langzamer, en naar mijn idee toch ook iets vloeiender. Ik vind het iig véél fijner spelen zo.

DK Jungle Beat ziet er inderdaad een beetje vreemd uit. Maar naar mijn idee is het dit keer echt een duidelijke ontwerpkeuze, in plaats van dat het snel afgeraffeld is. Het ziet eruit alsof ze alles er bewust lekker maf en niet-kloppend uit wilden laten zien. Ik vind het in ieder geval zeker niet lelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Weet iemand bij welke shop de PAL versie van MP2:E te vinden is waarbij je het T-shirt kado krijgt?

Meestal bestel ik bij Play of Game, maar ik heb daar niks gelezen over het T-shirt... Dat lijkt me toch wel een leuke bonus voor een pre-order :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Digital-DNA schreef op 24 oktober 2004 @ 14:17:
[...]
Het is maar net hoe je het bekijkt. Op NTSC/PAL60 moet ie 60 beeldjes per seconde uitrekenen. Op PAL moet ie "maar" 50 beeldes per seconde uitrekenen, dus dat compenseert elkaar wat :) Ook zit je met interrupt handlers die op NTSC per seconde vaker worden aangeroepen.

Overigens speel ik het meeste op PAL60. Aangezien de meeste games oorspronkelijk voor de Japanse of Amerikaanse markt is gemaakt en ze daar allebij NTSC hebben ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Creepy op 24-10-2004 22:43 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Creepy schreef op 24 oktober 2004 @ 22:41:
[...]
Het is maar net hoe je het bekijkt. Op NTSC/PAL60 moet ie 60 beeldjes per seconde uitrekenen. Op PAL moet ie "maar" 50 beeldes per seconde uitrekenen, dus dat compenseert elkaar wat :)
Dit klopt niet helemaal, op 60hz wordt het beeld vaker ververst maar het betekend niet per definitie dat er ook 60 beeldjes / seconde worden berekend door je cube. Er zijn zat 30fps spellen en daar heb je ook geen 30hz TV nodig. :)

Bij 60fps games op 60hz is het beeld vloeiender dan 60fps games op 50hz (maar 50 updates/sec!)

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 24-10-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

PAL-SCHMAL NTSC-NTSCHPLEE

Ja, genoeg maar weer over die zut!

Ik geloof dat voor de PAL versie van MP2:E geen T-shirt te verdienen is...
Dan ga ik morgen maar gewoon bestellen bij Play, ik heb vandaag nog wat afstudeer presentjes mogen ontvangen :)

En nu voor iedereen, of je nu 50, 60 of 100 Hz op je TV gebruikt, welterusten! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 24 oktober 2004 @ 21:25:
Anyway, wie heeft hier ToS al uitgespeeld? Ik word gek van die hoofdvijanden namelijk. Eigenlijk de gevechten op zich ook al. Maar die hoofdvijanden halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Er is geen overzicht in die gevechten. Daarnaast doen al je mannetjes maar wat krijg ik de indruk. Ik word er nu wel een beetje goed ziek van...
Heb hem uitgespeeld.. Ik krijg de indruk dat je de battle system nog niet helemaal volop benut. Handigste is om 2 mensen achterin te houden en 2 mensen in de frontlinies. Zo kan je Raine bv op 'heal only' zetten en kan je de waardeloze spells per character ook uitzetten. Scheelt een hele hoop. Met de C-stick kan je ook special moves binden.

Battle system van ToS is _/-\o_. Je moet je er wel ff in verdiepen. Van mij mogen alle gevechten op deze manier worden uitgevoerd.. Alleen de combo's mogen wel wat dieper.. combo van 100 hits is niet zo moeilijk als je alles goed timed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 23:56:
[...]

Heb hem uitgespeeld.. Ik krijg de indruk dat je de battle system nog niet helemaal volop benut. Handigste is om 2 mensen achterin te houden en 2 mensen in de frontlinies. Zo kan je Raine bv op 'heal only' zetten en kan je de waardeloze spells per character ook uitzetten. Scheelt een hele hoop. Met de C-stick kan je ook special moves binden.

Battle system van ToS is _/-\o_. Je moet je er wel ff in verdiepen. Van mij mogen alle gevechten op deze manier worden uitgevoerd.. Alleen de combo's mogen wel wat dieper.. combo van 100 hits is niet zo moeilijk als je alles goed timed ;)
Was al bang dat er zoiets gezegd ging worden. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om me daarin te verdiepen eerlijk gezegd, daar ben ik dan weer te lui voor :P Het is ook het enige wat me weerhoud om dit spel verder te spelen, maar goed, ik zal dadelijk nog even kijken.

Hoe lang heb jij er trouwens over gedaan?
Twee Dee schreef op 24 oktober 2004 @ 23:51:
PAL-SCHMAL NTSC-NTSCHPLEE

Ja, genoeg maar weer over die zut!
Agreed...

Als jullie daar echt graag over willen babbelen, kunnen jullie dan niet een apart topic openen? Die hele discussie heb ik namelijk al 8 keer gelezen. En het kon me de eerste keer al niet echt boeien.

[ Voor 23% gewijzigd door GZ op 25-10-2004 00:17 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 11-09 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Twee Dee schreef op 24 oktober 2004 @ 23:51:
Ik geloof dat voor de PAL versie van MP2:E geen T-shirt te verdienen is...
Dan ga ik morgen maar gewoon bestellen bij Play, ik heb vandaag nog wat afstudeer presentjes mogen ontvangen :)
Quote van Cubezone.nl:
... Wanneer je in Amerika vanaf 11 oktober Metroid Prime 2: Echoes bestelt bij Circuit City, Game Crazy, GameStop, of Electronics Boutique kun je op een wel heel bijzondere verrassing rekenen. Bij je exemplaar van Samus Aran haar nieuwe avontuur krijg je dan namelijk een gratis T-shirt opgestuurd. ...
Het is dus ook niet bij ALLE winkels die de NTSC-versie in de pre-order verkopen, maar alleen bij de winkels die hierboven genoemd worden... Dus al zou je bij Play.com wél de NTSC-versie kunnen kopen, dan is het niet waarschijnlijk dat je daar een shirt bij krijgt. Helaasch! :)

[ Voor 8% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 25-10-2004 08:33 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Battlesysteem in ToS is idd erg goed. Alleen moet ik zelf nog wat beter worden in de combo's want ik heb nog nooit bewust meerdere hits gescoord. Is er een makkelijke manier om dit te oefenen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help! Ik was net F-Zero GX aan het spelen, en toen ik toe was aan de 4e baan (op A gedrukt op dat baan-selectiescherm) werd het scherm eventjes zwart zoals gewoonlijk. Ik hoorde hoe de 'cube driftig bezig was het schijfje te lezen... er klonken een paar venijnige tikken... en toen verscheen op het scherm: "An error has occurred. Turn off the power and refer to the gamecube manual." :?

Nou die handleiding ligt natuurlijk helemaal achterin een kast ergens op zolder. Als het enigszins vermeden kan worden ga ik liever niet alles overhoop halen om die op te duiken... maar ondertussen. ;( Dit is de eerste keer dat ik problemen heb met mijn lieve cubeje, nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Toen ik hem uit had gezet en daarna weer aan, leek alles weer normaal te werken. Maar ik ben er toch nogal van geschrokken. Iemand ook weleens zoiets meegemaak? Tips? Oplossingen? Moet ik nu in paniek raken? Is dit het begin van het einde?

Het schijfje ziet er verder nog goed uit, geen krasje te bekennen of zoiets.

(Het was trouwens de Emerald Cup, op Master difficulty. Die heb ik nog nooit weten te winnen. Maar nu waren mijn eindposities in de 1e drie races 1, 3 & 1! :(
Ik kon de overwinning al bijna ruiken! Grrrr...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Een maat van mij heeft dat met verschillende games. Vooral NFS:HP2 is een probleem bij hem, doe je dat met z'n 2en loopt ie bijna elk potje vast. Doe ik mijn disk bij hem erin (ook NFS) zelfde probleem. Doe ik zijn disk bij mij erin, nergens last van.

Ik heb nu totaal <5 fout meldingen gehad in 2jaar tijd ofzo. (bij verschillende games, ook wel eens bij SMB dacht ik).

Geen echte zorgen zou ik maken denk ik :) wel als het echt bij elke game krijgt enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

aaap schreef op 25 oktober 2004 @ 12:41:
Een maat van mij heeft dat met verschillende games. Vooral NFS:HP2 is een probleem bij hem, doe je dat met z'n 2en loopt ie bijna elk potje vast. Doe ik mijn disk bij hem erin (ook NFS) zelfde probleem. Doe ik zijn disk bij mij erin, nergens last van.

Ik heb nu totaal <5 fout meldingen gehad in 2jaar tijd ofzo. (bij verschillende games, ook wel eens bij SMB dacht ik).

Geen echte zorgen zou ik maken denk ik :) wel als het echt bij elke game krijgt enzo...
Ik heb één keer een crash gehad met Eternal Darkness.
Ik eerst nog denken dat het zo'n sanity effect was. Maar na 5 minuten wachten bleek het toch geen grapje te zijn :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb alleen wel eens een vastloper gehad maar nooit dergelijke meldingen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
rajackar schreef op 25 oktober 2004 @ 13:00:Ik heb één keer een crash gehad met Eternal Darkness.
Ik eerst nog denken dat het zo'n sanity effect was. Maar na 5 minuten wachten bleek het toch geen grapje te zijn :(
:+

Ik heb tot heden 1x een vastloper gehad bij de Biohazard 4 demo (hij reageerde gewoon niet meer), en nog 1x in een ander spel. Geen idee welke meer though.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op 25 oktober 2004 @ 12:41:
Een maat van mij heeft dat met verschillende games. Vooral NFS:HP2 is een probleem bij hem, doe je dat met z'n 2en loopt ie bijna elk potje vast.
Hm, dat klinkt ook irritant zeg...
Doe ik mijn disk bij hem erin (ook NFS) zelfde probleem. Doe ik zijn disk bij mij erin, nergens last van.
Dus het ligt in ieder geval echt aan de gamecube als je zo'n mededeling krijgt. Dat blijkt iig uit jouw verhaal... als het alleen op de gamecube van je maat gebeurt. Wel eng opzich... ik heb liever een een kapot spel dan een kapotte console.
Ja okee, voorlopig ben ik wel weer even gerust gesteld. Ik heb daarna ook weer een uurtje zitten spelen... geen enkel probleem. Misschien was het een freak accident. :p Als het toch vaker gaat gebeuren wordt het tijd om de technische dienst te bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

TdV

Ik heb 2x een vastloper gehad bij de zelda bonusdisc tijdens het spelen van Majora's mask. Erg vervelend doordat je niet gewoon kan saven. Schijnt ook wel vaker voor te komen bij dit spel.

Toch hoor ik vaker dat de ps2 is vastgelopen dan de cube, mijn retailer zegt ook dat hij vaak ps2's met een kapotte lens tegenkomt en dat de cube zels bekraste cdtjes nog vaak kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Zelf heb ik het twee keer gehad. Eén keer verklaarbaar, de andere keer niet.

Verklaarbaar:
Spelletje SSB:M aan het spelen, vriend van me die iets te ruig aan de controller rukt, en mijn cube valt uit mijn AV-meubel, op zijn zijkant, op het laminaat (val van ca. 5-10 centimeter). Gevolg: error met melding dat 'an error has occurred, kijk in de manual voor instructies'. Ding uit en aan, probleem verholpen. Phew. :)

Niet verklaarbaar:
Ik wisselde in MP van wereld (vraag me niet welke exit/entrance van/naar welke wereld het was, laten we zeggen van Chozo Ruins naar Magmoor Caverns). Terwijl je het filmpje ziet van Samus op de lift terwijl de nieuwe wereld laadt, was er niets aan de hand. Echter toen de nieuwe wereld 'geladen' was, zie je altijd het laatste stukje van Samus op de lift totdat ze op de begaanbare vloer is en jij haar weer kan besturen. Dat stukje zag je héél even, en vervolgens kwam het: een zwart scherm met de melding 'an error has occurred, kijk in de manual voor instructies' o.i.d. Gelukkig had ik daarvoor net gesaved, dus de schade was beperkt. Cube uit en weer aan, en ik probeerde het nog eens, maar op het zelfde stuk WEER een hanger! Kennelijk een glitch onder bepaalde omstandigheden ofzo. :(

Weer de boel opnieuw geladen (uit, aan), eerst even een omweggetje genomen (paar kamers doorgelopen en weer terug) en alsnog dezelfde lift genomen naar beneden: niets aan de hand. Heel vreemd. :? Voor de rest geen enkel probleem meer gehad in dat spel. :)

Sindsdien gedraagt mijn cube zich voorbeeldig. O+ O+ Ik heb 'r plechtig gezworen dat ik geen vrienden meer uitnodig om met haar te komen gooien, of als ik dat wel doe dat ik dan een stel kussens op de grond leg ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb het geloof ik 2 keer gehad, een keer met ssb;m en een keer bij MP. Toen was het net nadat ik Flaaghraa(die plant) had verslagen en door een deur stapte in de richting van een save punt. Ik was toen bezig met 100% scan maar de de 2e keer dat ik flaaghraa versloeg was ikvergeten te scanen en ik had m al gesaved. sindsdien heb ik het nauwelijks meer gespeeld. Ik had m al wel een keer uitgespeeld maar toen kwam er weer een nieuw spel :)

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie net in de bartsmit folder:

GC Platinum
+
MK DD

voor maar 100€ :o

hopelijk is dit geen tijdelijke actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De meest bijzondere crash die ik ooit heb gehad(het is maar 3 keer gebeurd in totaal) was in Enter The Matrix. In het Twins In Pursuit level met Ghost schoot ik ergens in een tunnel een ladder-achtig iets van de muur af. Dit schoot door de auto van Ghost heen en boven in beeld stond er ineens "Stack overflow" met een aantal geheugen adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik zit in een dilemma... Ik twijfel of ik MP2:E zal bestellen of TOS. Ik wil MP2:E sowieso in mijn collectie hebben, maar ik ben nu bijna klaar met MP1 op hard en 100% items run.
Ik denk dat ik nu dus eventjes genoeg geprimed heb en daarom maar TOS koop, ook al ben ik helemaal wild van alle MP2 screens en filmpjes.

Ik heb gewoon even trek in wat anders (en geen geld om wat eten in de vriezer te gooien ;) ).

Heeft iemand trouwens al TOS multiplayer geprobeerd? Als dat ook gewoon leuk is dan kan vriendinnetje ook (af en toe) meespelen. Ze was vroegah ook helemaal gek van Sword of Mana, dus misschien is TOS ook wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

ToS multiplayer wil geloof ik alleen zeggen dat de tweede player een character bestuurt tijdens gevechten, dus NIEt tijdens het gewone lopen enzo. Dacht ik.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

MaxBurn schreef op 24 oktober 2004 @ 23:21:
[...]
Dit klopt niet helemaal, op 60hz wordt het beeld vaker ververst maar het betekend niet per definitie dat er ook 60 beeldjes / seconde worden berekend door je cube. Er zijn zat 30fps spellen en daar heb je ook geen 30hz TV nodig. :)

Bij 60fps games op 60hz is het beeld vloeiender dan 60fps games op 50hz (maar 50 updates/sec!)
Het ging om het idee he ;) Als een NTSC game 30FPS doet dan zal de PAL versie er maar 25 doen. 30 of 60 fps op 50Hz is zonde, want je berekent dan frames die toch niet worden getoond.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 12:24:
(Het was trouwens de Emerald Cup, op Master difficulty. Die heb ik nog nooit weten te winnen. Maar nu waren mijn eindposities in de 1e drie races 1, 3 & 1! :(
Ik kon de overwinning al bijna ruiken! Grrrr...)
Misschien willen ze wel dat je niet wint. :P ;)

Bij mij is de cube nog maar 2 of 3 keer vastgelopen.
Een keer met MP en een keer met TWW, die andere weet ik niet zeker meer.
Maar mn XB is al heel wat vaker vastgelopen.
Vooral met BG&E, die is wel 8x vastgelopen, zal wel een brak schijfje zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Vanitas op 25-10-2004 20:16 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Bij Animal Crossing... lijkt het nu (zegmaar 18:00) dat alles donkerder is, dan wanneer ik om (23:00) speel. Hoe komt dit ? het lijkt dan bijna overdag gewoon, terwijl het snachts is. Mijn klok staat wel goed enzo, want iedereen gaat slapen, de winkel is dan dicht enzo. Ik vind het alleen een beetje vaag uitzien :/ hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn zeg ben ik vandaag de levering van Donkey Konga door DHL misgelopen. :P

Zijn ze om 13:39 langsgeweest en toen was er net niemand thuis. :) Ach ja morgen komen ze gelukkig lekker snel. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was toch nieuwsgierig en heb even gezocht naar die handleiding. Gelukkig lag hij niet op zo'n onbereikbare plaats als ik dacht. :)
Maar er staat echt helemaal niks nuttigs in, wat een waardeloze handleiding.

Foutmelding
Er is een fout opgetreden.
Schakel de NINTENDO GAMECUBE uit en raadpleeg de bijgeleverde handleiding voor verder instructies.

Procedure
Dit duidt mogelijk op een intern probleem van het systeem. Zet de NINTENDO GAMECUBE uit, en koppel het systeem los.

En daar houdt het op! Dan gaan ze verder met wat te doen bij de volgende foutmelding. Als ik letterlijk die handleiding zou volgen moest ik m'n NINTENDO GAMECUBE dus loskoppelen en er nooit meer mee spelen. :p
boven in beeld stond er ineens "Stack overflow" met een aantal geheugen adressen.
Haha, dat is wel heel erg. Lijkt me eerder dat dat een kwestie is geweest van slordig programmeren in het spel? Voor storingen in de cube zelf heeft Nintendo tenslotte die speciale foutmeldingschermen gemaakt.

Maar ik heb al die verhalen ook gehoord over Playstation's en XBoxxen die al na een paar maanden helemaal op zijn, of spellen die zelfs al bij het kleinste krasje gelijk onbruikbaar worden. Wat dat betreft hebben wij toch wel geluk met onze kubusjes. :)
Misschien willen ze wel dat je niet wint. :p ;)
Ja ik zou het bijna gaan denken. Al mijn andere pogingen na de crash zijn rampzalig verlopen. Telkens bij Casino Palace: Double Branches. Je moet daar zo krankzinnig veel boosten om de CPU-spelers bij te houden... ik wordt telkens als de weg een beetje schuin afloopt gewoon van de baan afgeslingerd omdat ik te snel ga. En als het me dan wel een keer lukt die baan te overleven en 1e te worden... --> gelijk een crash! Inderdaad erg verdacht. ;)

Als het me toch nog een keer lukt hoef ik alleen nog maar de Diamond Cup op master difficulty, en dan worden de AX banen unlockt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat van stack overflow etc is gewoon slecht programmeren ja. Dit kwam ook voor in de Worms 3d game dacht ik. :)

En ik heb dit 1x gehad. Gewoon je cube even uitzetten (10 sec ofzo) en daarna weer aandoen en hoppa je kan normaalgesproken gewoon weer verder. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Creepy schreef op 25 oktober 2004 @ 16:55:
[...]
Het ging om het idee he ;) Als een NTSC game 30FPS doet dan zal de PAL versie er maar 25 doen. 30 of 60 fps op 50Hz is zonde, want je berekent dan frames die toch niet worden getoond.
Nee, als de conversie juist is zal de game ook op 50hz 30fps doen. Dit is bijna altijd mogelijk doordat er na verloop van tijd nog optimalisaties e.d gevonden worden/mogelijk zijn. Het is eerder een kwestie van doen. De meeste games hebben niet de volledige power van de console nodig en kunnen al helemaaaaal zonder meer op 30fps draaien.

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 25-10-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 25 oktober 2004 @ 22:55:
[...]
Nee, als de conversie juist is zal de game ook op 50hz 30fps doen. Dit is bijna altijd mogelijk doordat er na verloop van tijd nog optimalisaties e.d gevonden worden/mogelijk zijn. Het is eerder een kwestie van doen. De meeste games hebben niet de volledige power van de console nodig en kunnen al helemaaaaal zonder meer op 30fps draaien.
Het probleem is dat je een die 30 fps over de 50Hz moet verdelen en dit kan niet erg netjes. Het is daardoor beter om het spel op 25fps te laten draaien, anders kan het beeld heel schokkerig overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Uhm, is het nu alsjeblieft klaar met die discussie over PAL NTSC en FPS? Als het echt zo interessant is lees dan eens goed alle relevante specificaties door en maak er een leuk nieuw topic van, het heeft nu niks meer te maken met Gamecubes...

Het heeft niet alleen lang genoeg geduurd, er wordt ook over en weer met onwaarheden gesmeten...

Alsjeblieeeeeft stoppen ermee? :>

Als beloning hier twee Zelda "teasers" die door IGN zijn gefabriceerd :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/468_zeldamocketytriforce_1098487942.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/468_zeldamocketymockery_1098487709.jpg
Zo`n melding ben ik (gelukkig) nog niet tegengekomen, maar als het een enkele keer is zou ik me er niet druk om maken.
Als je echt lol met vastlopers wilt hebben, moet je Gladius eens gaan spelen, daarbij zie je regelmatig een zwart scherm al dan niet met een muziekje in een leuke loop :)
Soms loopt het spel zelfs vast in een battle, nadat een beurt voorbij is blijft het spel wachten tot het spreekwoordelijke ons. Bij Gladius is het dus duidelijk slecht programmeerwerk....

[ Voor 33% gewijzigd door Twee Dee op 26-10-2004 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Twee Dee schreef op 26 oktober 2004 @ 00:59:
Uhm, is het nu alsjeblieft klaar met die discussie over PAL NTSC en FPS? Als het echt zo interessant is lees dan eens goed alle relevante specificaties door en maak er een leuk nieuw topic van, het heeft nu niks meer te maken met Gamecubes...
Het gaat niet om PAL vs NTSC, maar meer om de keuze van Nintendo om Metroid Prime 2: Echoes PAL60 only te maken. In een gebied waar 50Hz de standaard is en er nog veel mensen een tv hebben die PAL60 slechter dan PAL50 weergeeft of zelfs helemaal niet is dit gewoon helemaal fout. Het beperkt meteen de mogelijke afzetmarkt van MP2:E in de EU enorm. Een hoop gamers die het spel wel willen kopen zullen dit nu niet meer gaan doen omdat ze een tv hebben (waarvan ze niet weten of) die PAL60 aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op 25 oktober 2004 @ 18:04:
Bij Animal Crossing... lijkt het nu (zegmaar 18:00) dat alles donkerder is, dan wanneer ik om (23:00) speel. Hoe komt dit ?
Rond dat tijdstip is de zonsondergang in Animal Crossing. Alles wordt dan aan 1 kant een beetje geel/oranje gekleurd door de zon, en alle schaduwen zijn ook heel nadrukkelijk te zien. Ik denk dat het er daardoor "donkerder" uitziet dan midden in de nacht. Het spel heeft dan echt de kleuren die de echte wereld ook heeft rond zonsondergang. Het zal een soort van optisch bedrog zijn, volgens mij is het om 18:00 uur niet écht donkerder dan om 23:00 uur. 's Nachts heeft alles gewoon een beetje een blauwe waas, maar in feite is het 24 uur per dag even donker/licht in het spel, alleen de kleuren veranderen een beetje. Is wel jammer eigenlijk, van mij had het best wel flink donker mogen worden tijdens de nacht.

Als je weleens 's ochtends (heel) vroeg speelt is de sfeer ook erg goed getroffen. Alles ziet er dan op een bepaalde manier heel fris en helder uit, en je krijgt echt het gevoel dat de nacht voorbij is en een nieuwe dag staat de beginnen. Wat vreemd is want, zoals je zelf ook al hebt gemerkt, de feitelijke dag en nacht verschillen niet zoveel qua licht. Het zijn vooral de overgangsfasen die goed gelukt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op 26 oktober 2004 @ 01:24:
Het gaat niet om PAL vs NTSC, maar meer om de keuze van Nintendo om Metroid Prime 2: Echoes PAL60 only te maken. In een gebied waar 50Hz de standaard is en er nog veel mensen een tv hebben die PAL60 slechter dan PAL50 weergeeft of zelfs helemaal niet is dit gewoon helemaal fout. Het beperkt meteen de mogelijke afzetmarkt van MP2:E in de EU enorm. Een hoop gamers die het spel wel willen kopen zullen dit nu niet meer gaan doen omdat ze een tv hebben (waarvan ze niet weten of) die PAL60 aankan.
Dat is dus niet handig. Einde discussie toch? :P

No offence, maar * Captain N vind het ook een beetje slaapverwekkende stof
:O

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33

Het heeft niet alleen lang genoeg geduurd, er wordt ook over en weer met onwaarheden gesmeten...

Alsjeblieeeeeft stoppen ermee? :>

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Zo`n melding ben ik (gelukkig) nog niet tegengekomen, maar als het een enkele keer is zou ik me er niet druk om maken.
Als je echt lol met vastlopers wilt hebben, moet je Gladius eens gaan spelen, daarbij zie je regelmatig een zwart scherm al dan niet met een muziekje in een leuke loop :)
Soms loopt het spel zelfs vast in een battle, nadat een beurt voorbij is blijft het spel wachten tot het spreekwoordelijke ons. Bij Gladius is het dus duidelijk slecht programmeerwerk....
hehe ja cool die teasers he, ik heb hiermee al een 3200x1200 wallpaper gemaakt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

[afbeelding]

[afbeelding]
Shit, ik ben zo'n sucker voor deze serie... ik hoef alleen maar zo'n lullige teaser te zien en de rillingen lopen alweer over m'n rug :D *set as wallpaper* fan-tas-tisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

Waaschijnlijk komt ie gewoon in 50 en 60 hz uit dus dit lijkt me nogal een strom in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 11-09 22:46
RSP schreef op 26 oktober 2004 @ 08:48:
[...]

Shit, ik ben zo'n sucker voor deze serie... ik hoef alleen maar zo'n lullige teaser te zien en de rillingen lopen alweer over m'n rug :D *set as wallpaper* fan-tas-tisch
nog eentje :p

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldasunsetmockup2_1098749559.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op 26 oktober 2004 @ 09:30:
[...]

Waaschijnlijk komt ie gewoon in 50 en 60 hz uit dus dit lijkt me nogal een strom in een glas water.
Nintendo is promotie materiaal naar winkels in Engeland aan het sturen waarin staat dat het spel PAL60 only zal zijn. Ik zal even een mailtje sturen om te vragen wat er waar van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ik vind het ook een bijzonder rare actie. En waarom precies? Zodat ze geen conversie hoeven te doen en de game tegelijkertijd in de US en hier kunnen uitbrengen? Beetje zwak, als je bedenkt dat heel veel andere devs/pubs wèl tegelijkertijd hun games in de verschillende regio's kunnen uitbrengen. Verder meen ik te hebben vernomen dat Retro al vrij vroeg klaar was met MP2E en veel tijd heeft gehad om te polishen ed, lijkt mij dat een conversie dan ook wel had gekund. For shame Retro & Nintendo!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Ze hebben dit grapje natuurlijk al eerder uitgehaald met de zelda bonusdisc. Ik herinner me hier niet zoveel ophef over dit verhaal als nu.
Oke zelda is misschied oud nieuws vergeleken met een nieuwe game, maar toch.....daarnaast, hoeveel mensen zullen een tv hebben die dit echt niet aan zal kunnen?
Hoeveel van die groep heeft wel een cube? En hoe veel mensen zijn nu erg blij dat ze maar een week (ofzo weet het niet precies) maar hoeven te wachten op de pal versie ipv maanden?
'i don't agree with it, but i understand'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Phusebox schreef op 26 oktober 2004 @ 08:29:
[...]

hehe ja cool die teasers he, ik heb hiermee al een 3200x1200 wallpaper gemaakt
3200x1200 wtf.... :S.
Wat voor een beeldscherm heb jij wel niet???

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik heb trouwens nog maar weinig gehoord over LOTR:The third age. Ik heb net wat filmpjes bekeken en het ziet er behoorlijk indrukwekkend uit. De releasedate is als het goed is rond begin november en toch is er nog maar erg weinig te vinden over dit spel.
Nu maar hopen dat er ook nog een goede game achter die mooie animaties zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets heel anders.

Loopt mijn vrouw net naar binnen met twee DVD's van......

mario bros 3 :*)

Wist heel niet dat die bestonden. Zijn er hier nog meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 20:28:
Even iets heel anders.

Loopt mijn vrouw net naar binnen met twee DVD's van......

mario bros 3 :*)

Wist heel niet dat die bestonden. Zijn er hier nog meer van?
Oeh! Gaaf! Voor mij geldt het tegenovergestelde: ik wist wel dat het bestaat, maar weet niet waar ik ze kan krijgen! :)

Zou jij aan je vrouw kunnen vragen waar zij die vandaan heeft, en wat ze gekost hebben (indicatief, stel dat je ze cadeau hebt gekregen, dan staat het zo sneu om te vragen wat ze gekost hebben, laat in dat geval maar zitten... :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Vanitas schreef op 26 oktober 2004 @ 19:56:
[...]

3200x1200 wtf.... :S.
Wat voor een beeldscherm heb jij wel niet???
2* 1600x1200 gok ik (dual screen videokaart op 2 monitoren dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat Donkey Konga is toch erg lachen. Op de site had ik ff die demo geprobeerd, is echt leuker dan ik verwacht had. En het is echt PITTIG (vooral de snelle nummers, met veel noten).

Wel lachuh, die ma van me (onze familie/gezin is nogal Cube verslaafd, vooral Soul Caliber II en Mario Party) had het ook meteen gekocht. Ja, ach, vrienden kopen die Cube niet, pech dan .... en familie is natuurlijk ook vriendschap .... maar ja, ff niet te sentimenteel gaan worden, kan mijn ogen al bijna niet meer droog houden :) .... ik zag in ieder geval dat je ook lekker kon jammen, dus dat leek me wel lachen. Eerst wilde ik alleen maar voor die platformgame gaan, maar ja .... het begon toch wel flink te jeuken en is echt supertof!!! 49.95 Bij de Makro overigens.

Een beetje de gameplay van dat dansspel wat ik bij Gamekings een keer gezien heb. Dat die lompe gasten bij iemand langs gingen om hun even een poepje te laten ruiken. Dan moest je geloof ik ook snel reageren met je danspasjes op bepaalde plekken op de grond (ik dacht 8 verschillende positie's, maar ik zat eerder te lachen om die lompe lui van GK :)). Ja, als ze bij die Eye Toy nu ook toffe games hadden :). Ik wacht daar nog steeds op, eerder komt dat ding er niet in bij mij. En zingen .... dat ga ik niet doen! Maar die Konga's zijn echt top! Echt een reactie-vermogen spel (+ ritmegevoel natuurlijk). Volgens mij was het met de demo op willekeurig postitie's rammen, en met het spel ram/klap je echt op 'maat-momenten' in het liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Schweino schreef op 26 oktober 2004 @ 21:07:
[...]

2* 1600x1200 gok ik (dual screen videokaart op 2 monitoren dus)
Ohw zo, ik dacht al.
Maar dan heb je een halve tri-force...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 10:21
Dixons:

Nintendo Gamecube Mario Kart Platinum Pack
99,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

lolbroeken hebben teveel exemplaren van mario kart geperst. het zou NGC + game naar keuze of 2 player's choice games voor €99,- moeten zijn...

dang, dan had ik zelfs 'n 2e cube gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die NGC platinum pack is overal 99,- :)
Even iets anders:
Ik kan nog nergens de nieuwe PChoice titels vinden.. typical 4 Nintendo helaas :( Dit was vroegah dus nooit zo.

FRS, Mediamarkt, etc... niks nakkes..nada..

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 27-10-2004 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het is inmiddels officieel dat MP2:E alleen in PAL60 mode werkt. Iedereen die een tv heeft die dat niet aankan zal dus definitief geen Echoes kunnen spelen. :r

Ik ga hem toch meteen maar reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
MaxBurn schreef op 27 oktober 2004 @ 09:57:
Die NGC platinum pack is overal 99,- :)
Even iets anders:
Ik kan nog nergens de nieuwe PChoice titels vinden.. typical 4 Nintendo helaas :( Dit was vroegah dus nooit zo.

FRS, Mediamarkt, etc... niks nakkes..nada..
hmm gisteren wel reclamefoldertje van de mediamarkt gekregen waarin de nieuwe player's choice titels stonden voor 24 euro :o vanmiddag maar is soul calibur halen denk ik ;p

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Heel erg wazige actie dit.
Gelukkig staat bij ons gewoon een tv die het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik ben al een aantal van de Player's Choice titels tegengekomen gisteren, waaronder Sonic Heroes Player's Choice bij de Free Record Shop voor het luttele bedrag van € 59,99!!!! Oplichters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Overigens snap ik sommige nieuwe PC titels niet. Resident Evil 0 bijvoorbeeld, non-PC was die al 14,99. PC zal ie waaraschijnlijk weer 29 worden -_-

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

[over FRS]

Zohee, kom je daar nu al achter... ? :D

Koopje, nietwaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

D3ft0n3 schreef op 27 oktober 2004 @ 11:22:
Overigens snap ik sommige nieuwe PC titels niet. Resident Evil 0 bijvoorbeeld, non-PC was die al 14,99. PC zal ie waaraschijnlijk weer 29 worden -_-
Dat zijn dan plaaatselijke aanbiedingen (die soms op erg veel plaatsen zijn ;))

De offieciele prijs was nog steeds 59 pleuro`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nintendo has announced that Metroid Prime 2: Echoes will only be compatible with 60Hz televisions.

Nintendo of Europe has released the official packshot for Metroid Prime 2: Echoes and suprisingly it contains a 60Hz only warning. This means European gamers will only be able to play the game if they own a 60Hz TV. Gamers who own an older TV will only be able to play the game in black and white or not at all even.

This news comes as quite a surprise as normally, when a game supports 60Hz, the gamer gets to choose whether they want to play in 50Hz or 60Hz. Metroid Prime 2: Echoes is the first game to only support the higher refresh rate.

We advice everybody who is planning in buying Metroid Prime 2: Echoes, thus everybody, to check his TV manual to see if it supports 60Hz. If it doesn't you may want to have to plunder your bank account or persuade your parents into buying a new TV.

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7118

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Icelus schreef op 27 oktober 2004 @ 11:51:

Gamers who own an older TV will only be able to play the game in black and white or not at all even.
Vaag stukje... Dit wil dus zeggen dat het spel niet in PAL60 maar in NTSC @ 60Hz wordt uitgebracht. Een PAL60 spel zal op een tv die niet compatible (met de 60Hz mogelijkheid) is nooit zwart/wit beeld geven, maar een rollend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Schweino schreef op 27 oktober 2004 @ 11:55:
[...]

Vaag stukje... Dit wil dus zeggen dat het spel niet in PAL60 maar in NTSC @ 60Hz wordt uitgebracht. Een PAL60 spel zal op een tv die niet compatible (met de 60Hz mogelijkheid) is nooit zwart/wit beeld geven, maar een rollend beeld.
Ja, dat klopt inderdaad niet in het verhaal van cube-europe. Overigens is dat uiteraard alleen zo als je geen RGB-SCART kabel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Icelus schreef op 27 oktober 2004 @ 11:51:
Nintendo has announced that Metroid Prime 2: Echoes will only be compatible with 60Hz televisions.

Nintendo of Europe has released the official packshot for Metroid Prime 2: Echoes and suprisingly it contains a 60Hz only warning. This means European gamers will only be able to play the game if they own a 60Hz TV. Gamers who own an older TV will only be able to play the game in black and white or not at all even.

This news comes as quite a surprise as normally, when a game supports 60Hz, the gamer gets to choose whether they want to play in 50Hz or 60Hz. Metroid Prime 2: Echoes is the first game to only support the higher refresh rate.

We advice everybody who is planning in buying Metroid Prime 2: Echoes, thus everybody, to check his TV manual to see if it supports 60Hz. If it doesn't you may want to have to plunder your bank account or persuade your parents into buying a new TV.

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7118
das niet waar, zelda OoT, op een van de bonusdisks (bij WW of bij Mario Kart pack, weet niet, heb ze allebei, geen zin om te checken) is ook alleen 60hz compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Silentuz schreef op 27 oktober 2004 @ 11:58:
[...]

das niet waar, zelda OoT, op een van de bonusdisks (bij WW of bij Mario Kart pack, weet niet, heb ze allebei, geen zin om te checken) is ook alleen 60hz compatible
Dat waren bonusdiscs; ik denk dat ze bedoelen dat dit het eerste spel is dat alleen 60Hz ondersteunt (de bonusdisc kreeg je bij Zelda WW dat zowel in 50 als 60Hz gespeeld kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
als je zo'n antenne kabeltje gebruikt kun je ook gewoon 60 hz optie gebruiken op stokoude tv's. Mijn tv is heel oud (ik moet nog met een stokje draaien om zenders op te zoeken), en ik speel de zelda bonusdisc zonder problemen. :P ik heb ook geen keus omdat de tv (logisch) geen scart aansluiting heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door D3ft0n3 op 27-10-2004 12:08 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mja, mijn All-In-Wonder Radeon kaart ondersteunt ook geen PAL60, dan is het beeld helemaal vern**kt, en zie je geen bal. Op onze Sony breedbeeld beneden zien spellen er juist veel scherper en soepeler uit op 60Hz (ook met de standaard composietkabel!) en speel ik daar juist alles op 60Hz. :)

Wel jammer van Nintendo dus dat ze een flink deel van het publiek achterlaten voor een iets betere beeldkwaliteit. |:( (Wat overigens eigenlijk ook weer geen argument is omdat PAL60 sowieso wel optioneel was in te stellen...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Icelus schreef op 27 oktober 2004 @ 11:58:
[...]

Ja, dat klopt inderdaad niet in het verhaal van cube-europe. Overigens is dat uiteraard alleen zo als je geen RGB-SCART kabel gebruikt.
Onzin, ik heb een aantal spellen in PAL60 geprobeerd voordat ik de RGB-kabel had en dat gaf een normaal beeld. Dat van de PAL60 in MP2E was vanochtend trouwens ook al gepost. ;)

EDIT: Het waren beide Zelda bonusdiscs die PAL60 only waren. Dit wordt dus de derde keer dat Nintendo dit doet, maar wel de eerste keer voor een full-price game.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 27-10-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 27 oktober 2004 @ 12:55:
[...]

Onzin, ik heb een aantal spellen in PAL60 geprobeerd voordat ik de RGB-kabel had en dat gaf een normaal beeld.
Ik bedoelde eigenlijk dat het beeld zwart/wit is als de TV het kleursignaal niet ziet/herkent. NTSC op een (60Hz) PAL TV geeft bijv. een stabiel zwart-wit beeld.
Wanneer je gebruik maakt van RGB-SCART omzeil je dit (geen sprake meer van PAL/NTSC maar alleen RGB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op 26 oktober 2004 @ 20:45:
[...]

Oeh! Gaaf! Voor mij geldt het tegenovergestelde: ik wist wel dat het bestaat, maar weet niet waar ik ze kan krijgen! :)

Zou jij aan je vrouw kunnen vragen waar zij die vandaan heeft, en wat ze gekost hebben (indicatief, stel dat je ze cadeau hebt gekregen, dan staat het zo sneu om te vragen wat ze gekost hebben, laat in dat geval maar zitten... :) ).
Koste het luttele bedrag van euro 3,99 _/-\o_ :o
was bij de kruitvat of de blokker, dat moet ik ff navragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Yes, de PAL vs. NTSC discussie begint wéér :) High five Twee Dee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

GolbeZeromus schreef op 27 oktober 2004 @ 13:56:
Yes, de PAL vs. NTSC discussie begint wéér :) High five Twee Dee!
Blijkbaar leeft het onderwerp erg onder de anderen :P Als je nou het verlossende alomvattende antwoord geeft, dan stopt het :) Oh, maar wacht... dat is er niet :+

Nee, maar serieus > jullie vinden het misschien onprettig dat er weer over gepraat wordt, maar het is gewoon onduidelijk wat je moet gebruiken voor de beste kwaliteit, wat de nadelen zijn van beide dingen ed. En nu is MP2 ook nog 60hz-only, dus dat maakt wat los :P
Maar zoals ik al zei > geef het ultieme antwoord op de verscheidene vragen rondom NTSC/PAL/PAL60 ed en iedereen houdt z'n mond verder :P

Het is niet alsof het niet met de cube te maken heeft, want dat is wel degelijk zo. Als het nou continu om iets heel off-topique's ging, maar dit valt wel mee. Tis alleen niet jullie smaak :P Maar als er gepraat wordt over een spel waar ik niets aan vindt, laat ik het gewoon lekker doorgaan en wacht ik weer tot het over iets gaat dat ik wel leuk vind :) Misschien ook een idee wat dit onderwerp betreft? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

--MeAngry-- schreef op 27 oktober 2004 @ 12:30:
Mja, mijn All-In-Wonder Radeon kaart ondersteunt ook geen PAL60, dan is het beeld helemaal vern**kt, en zie je geen bal. Op onze Sony breedbeeld beneden zien spellen er juist veel scherper en soepeler uit op 60Hz (ook met de standaard composietkabel!) en speel ik daar juist alles op 60Hz. :)
probeer 's Dscaler http://www.dscaler.org/downloads.htm

Is een goed programma waarmee je tv kan kijken mbv je tv-kaart.
Deze heeft een apparte PAL60 optie en dan moet het als het goed is wel werken (bij mij iig wel)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Heb net bij de media markt Soul Calibur 2 gehaalt voor de lekkere prijs van 24 euro :9

Hij valt alleen wel tegen, zo erg dat ik hem morgen weer ga ruilen. Zit nog te denken welke game anders te halen... Was wario ware inc. nou ook al 24 euro?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Zucht schreef op 27 oktober 2004 @ 16:41:
Heb net bij de media markt Soul Calibur 2 gehaalt voor de lekkere prijs van 24 euro :9

Hij valt alleen wel tegen, zo erg dat ik hem morgen weer ga ruilen. Zit nog te denken welke game anders te halen... Was wario ware inc. nou ook al 24 euro?
Valt tegen? :o Heb je hem al eens met een paar vrienden gespeeld of niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zucht schreef op 27 oktober 2004 @ 16:41:

Niet kunnen is wat anders dan niet leuk he. :P

Ik heb hem even gespeeld en ik vond het wel een leuke game, iig leuker als die standaard fight-games meuk. En dan te bedenken dat ik niet eens een grote fan ben van fight-games. Nog ff doorspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ok ok ik zal het even tegen mijn broertje proberen :P

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Even een paar Europese releasedates die net zijn aangekondigd:
  • The Legend of Zelda: Four Swords Adventure - January 7th
  • Donkey Kong Jungle Beat - February 4th
  • Mario Power Tennis - February 25th
  • TimeSplitters Future Perfect - March 11th
  • Mario Party 6 - March 18th
  • Resident Evil 4 - March 2005
EDIT: Zie de post hieronder voor meer. Die stonden gek genoeg niet op de site waar ik ze vandaan heb. :X

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 27-10-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zet dan de rest er ook bij =>
  • Januari 2005 - Megaman X Command Mission (Capcom)
  • Februari 2005 - Jimmy Neutron Attack of the Twonkies (THQ)
  • Februari 2005 - Spongebob Squarepants The Movie (THQ)
  • Maart 2005 - Viewtiful Joe 2 (Capcom) (Yay!!)
  • Maart 2005 - Fairly Odd Parents: Shadow Showdown (THQ)
  • Maart 2005 - Tak 2: The Staff of Dreams (THQ)
  • Begin 2005 - Killer 7 (Capcom)
  • 1e kwartaal 2005 - Disney's Winnie the Pooh Rumbly Tumbly Adventure (Ubisoft)
  • 1e kwartaal 2005 - Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory (Ubisoft)
  • 1e kwartaal 2005 - Tom Clancy's Ghost Recon 2 (Ubisoft)

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 27-10-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
MetroidPrime schreef op 27 oktober 2004 @ 11:03:
Ik ben al een aantal van de Player's Choice titels tegengekomen gisteren, waaronder Sonic Heroes Player's Choice bij de Free Record Shop voor het luttele bedrag van € 59,99!!!! Oplichters!
Bart Smit... ook zo'n leuke zaak:

Gisteren Donkey Konga wezen halen. Meisje haalt 'm uit een kast waar er tig achter slot en grendel staan. Betalen, en hup naar huis!

Thuisgekomen, doos uit tas gehaald, wil de doos opendoen...
Hey... de 2 Nintendo-stickers zijn er afgehaald. Verder openmaken...
Vuile #@&^$ ... het spel zit niet meer in de seal... en wat denk je: allebei de vip-kaarten d'r uit gevist!!!
Kon ik verdomme weer terug naar die zaak, nergens die kaarten te bekennen.
Wat doen ze? Plukken gewoon de kaarten uit een andere doos zodat iemand anders straks zonder zit 8)7

Mijn God wat een ballentent, laatste keer dat ik daar wat gekocht heb |:( |:(
Voortaan maar via GCShop of MediaMarkt.

Maargoed, toch m'n zuurverdiende punten gekregen...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.