Zelf heb ik het twee keer gehad. Eén keer verklaarbaar, de andere keer niet.
Verklaarbaar:
Spelletje SSB:M aan het spelen, vriend van me die iets te ruig aan de controller rukt, en mijn cube valt uit mijn AV-meubel, op zijn zijkant, op het laminaat (val van ca. 5-10 centimeter). Gevolg: error met melding dat 'an error has occurred, kijk in de manual voor instructies'. Ding uit en aan, probleem verholpen. Phew.
Niet verklaarbaar:
Ik wisselde in MP van wereld (vraag me niet welke exit/entrance van/naar welke wereld het was, laten we zeggen van Chozo Ruins naar Magmoor Caverns). Terwijl je het filmpje ziet van Samus op de lift terwijl de nieuwe wereld laadt, was er niets aan de hand. Echter toen de nieuwe wereld 'geladen' was, zie je altijd het laatste stukje van Samus op de lift totdat ze op de begaanbare vloer is en jij haar weer kan besturen. Dat stukje zag je héél even, en vervolgens kwam het: een zwart scherm met de melding 'an error has occurred, kijk in de manual voor instructies' o.i.d. Gelukkig had ik daarvoor net gesaved, dus de schade was beperkt. Cube uit en weer aan, en ik probeerde het nog eens, maar op het zelfde stuk WEER een hanger! Kennelijk een glitch onder bepaalde omstandigheden ofzo.
Weer de boel opnieuw geladen (uit, aan), eerst even een omweggetje genomen (paar kamers doorgelopen en weer terug) en alsnog dezelfde lift genomen naar beneden: niets aan de hand. Heel vreemd.

Voor de rest geen enkel probleem meer gehad in dat spel.
Sindsdien gedraagt mijn cube zich voorbeeldig.

Ik heb 'r plechtig gezworen dat ik geen vrienden meer uitnodig om met haar te komen gooien, of als ik dat wel doe dat ik dan een stel kussens op de grond leg ofzo.
... en oranje! :P