Het Grote Gamecube Topic Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Met enkel de phazon mines al uitzondering, vond ik MP niet moeilijk.
Ik vond het juist op sommige momenten makkelijk.

Maar het wordt wel zweten als je nog aan 100 energie hebt, en nog een heel stuk moet afleggen tot het dichtsbijzijnde save point.

Dat had ik ook na het verslaan van Ripley, ga ik dood door zo'n vervelende boelzoekende punten schieter (die aan het plafon hangt). Tering man, daz echt zo klote.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 23:24:
[...]

Ik snap eigenlijk ook niet waarom daar zoveel aandacht aan wordt geschonken. Zelfs in interviews met de makers brengen die het zelf ter sprake, dat ze dit keer wat nieuws hebben toegevoegd door wapens met beperkte ammo te introduceren.... Hallo? Dit was toch al zo in de allereerste metroid? En alle andere delen daarna? Missiles, Super Missiles, Powerbombs... allemaal wapens met beperkte ammo. En nu ze datzelfde principe dan hebben toegepast op de Light/Dark beam is het ineens revolutionair? :?
Wat er revolutonair aan is: zonder ammo kom je niet verder. "Goh, vroeger ook niet als je geen powerbomb had". Klopt. Alleen nu kan je dus niet zeggen: "ow, ik ga ff beetje ronddwalen en wat ammo sparen", nee, want dan moet je dus HELEMAAL TERUG naar de andere wereld om ammo om te halen. Daardoor wordt het wel een stuk meer backtracken etc en altijd zeker van zijn dat je genoeg ammo hebt om het volgende stuk te halen. Met powerbombs en missiles (die je overigens niet constant nodig hebt, 'normale' ammo wel) kan je veel makkelijker ergens restocken en dat kan (van wat ik dan gelezen heb) bij dit soort ammo dus niet waardoor het allemaal nog net ff wat moeilijker wordt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 20 oktober 2004 @ 23:57:
[...]
nee, want dan moet je dus HELEMAAL TERUG naar de andere wereld om ammo om te halen. Daardoor wordt het wel een stuk meer backtracken etc
Dat klinkt... eigenlijk behoorlijk irritant. :p
Okee, ik weet natuurlijk niet precies hoe het werkt. Maar als het echt zo is dat je maar een heel klein beetje ammo kan dragen, dat je precies het aantal schoten moet uittellen... en dan een half uur backtracken om weer op te laden... hm...
Ik zou dat eigenlijk een beetje een omgekeerde ontwikkeling vinden. Als zo'n systeem in MP1 had gezeten, zouden ze nu vol trots kunnen aankondigen: "En in deel 2 hoef je gelukkig niet meer de hele tijd 20 kilometer te lopen om je ammo op te laden!"
(die je overigens niet constant nodig hebt, 'normale' ammo wel)
Ho, wacht eens even. Maar je hebt toch zeker ook nog wel een "gewone" standaardgun? Met unlimited ammo? Of wordt dat dark/light geval je standaardwapen? Dat laatste hoop ik in ieder geval niet. :/

Maar ik begrijp het verschil wel wat je probeert aan te duiden. De missiles en powerbombs zijn tot nu toe eigenlijk meer items geweest om puzzels mee op te lossen dan echte wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ja, die normale beam heb je ook gewoon nog en daar heb je gewoon unlimited ammo voor. Althans, in de demo iig wel :) Ik snap ook de heisa over de ammo niet. Wapens met beperkte ammo zijn toch niet zo revolutionair in de games wereld? :P Anyways, als deel 2 minstens net zo goed is als MP zelf, dan ben ik zeer tevreden :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57

S2S

Zo weer een goede ervaring met dvdsoon.com er bij, maandag verstuurd en vanochtend op de mat, Paper Mario 2! Gamen.

BTW waar jullie die info van Mp2 vandaan halen weet ik niet, ik heb nog nooit van ammo zoeken gehoord in prime2.

[ Voor 34% gewijzigd door S2S op 21-10-2004 09:54 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Die light-/dark ammo is voornamelijk bedoelt voor het oplossen van puzzels, stond in een interview. Je kunt de ammo ook gebruiken om bepaalde vijanden makkelijker te verslaan, maar daar is die ammo niet voor verplicht. Ik zal zelf waarschijnlijk gewoon gaan bikkelen met mijn powerbeam tegen de Ing, het is misschien nog moeilijker, maar het scheelt je een hoop backtracking. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Wordt MP2 een stuk moeilijker dan 1? Misschien laat ik 'm dan wel liggen in de winkel :X :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op 21 oktober 2004 @ 10:03:
Die light-/dark ammo is voornamelijk bedoelt voor het oplossen van puzzels, stond in een interview. Je kunt de ammo ook gebruiken om bepaalde vijanden makkelijker te verslaan, maar daar is die ammo niet voor verplicht. Ik zal zelf waarschijnlijk gewoon gaan bikkelen met mijn powerbeam tegen de Ing, het is misschien nog moeilijker, maar het scheelt je een hoop backtracking. ;)
In de demo was ik wel een vijand tegengekomen die niet dood ging van de Powerbeam. Het was een soort kleine boss battle tegen twee gasten in de Dark World. Maar er stonden .. uh.. soort koraal achtige dingen :P die je kapot kunt schieten en waar vaak ammo in zat. Beetje chargen met je beam om ze die bubbel in te krijgen waar je veilig in bent, en je hebt weer nieuwe ammo.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een 'Draxter'- controller, die ik heb gekocht bij de intertoys, en hij was geloof ik ook even duur als een orginele gamecube-controller...

Hij's nu dus echt vaag aan het doen, de eerste 3 weken ofzo deed ie het goed, maar nu moet ie regelmatig in/uit geplugt worden, omdat die vibratie-functie aan blijft staan, en hij een afwijking naar rechts heeft...

Heel irritant, en sja, bonnetje heb ikniet, dus garantie verwacht ik niet, maar iemand anders op dit forum die ook deze controller heeft en/of hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 21 oktober 2004 @ 10:40:
[...]

Beetje chargen met je beam om ze die bubbel in te krijgen waar je veilig in bent, en je hebt weer nieuwe ammo.
Vertel eens wat meer over die demo? :) Is er al iets merkbaar van een hogere moeilijkheidsgraad? Misschien wel moeilijk om aan de hand van een demo te zeggen, maar toch... zijn er meer "intelligente" vijanden, zoals Space Pirates zeg maar. Of zijn er ook nog genoeg domme beestjes die met een paar schoten al dood zijn?

En hoe werkt het in de praktijk met die beschermende bubbels die je moet maken in de dark world? (iets dat mij ongelooflijk lastig lijkt). Hoe groot is zo'n bubbel? Kun je een stap opzij zetten zonder al meteen er weer buiten te staan? En hoelang blijft zo'n bubbel actief als je hem eenmaal aangemaakt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

menschen menschen, MP1 was niet moeilijk! het was de key vinden over hoe je de vijanden moest aanpakken, daarna was het gewoon mogelijk om niet geraakt te worden binnen een bepaald gedeelte. Neem de phazon mines, je loopt er naar binnen en je komt erachter dat 'n paar piraten je aan 't backstabben zijn. argh, dood. volgende keer denk je bij jezelf
hoe kom ik voorbij die piraatjes
om vervolgens de piraten op 'n andere en effectievere manier aan te pakken. Hetzelfde liedje met de bossfights.
Als ze d'r nu voor zorgen dat ik 3x moet nadenken ipv 2x, dan daagt me dat toch wel uit :)

btw, er zijn 'n aantal Nintendo Power scans op 't net waar huge spoilers op staan van Echoes, voor de mensen die 't toch willen zien; IGN Boards --> All games --> Metroid :)

nog 'n doelloos metroid plaatje voor de sake of it;
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/metroid.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v140/linkwaker/cover.jpg
oh ja, de website van Naruto 3 is ook online :)
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/naruto.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door RSP op 21-10-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heeft er toevallig al iemand Donkey Konga binnen van Play ? ik niet :( grrrr

edit: Woooooooooot tis net binnen :D

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchie! op 21-10-2004 12:49 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb net even een paar pagina's bijgelezen en las dat in ieder geval 1 iemand paper mario al had ontvangen? Impressies svp :)

Verder denk ik dat ik me maar vrijwillig moet aanmelden op de hitlist van d3...waarom? nou ik heb nog geen enkele metroid game uitgespeeld, terwijl ik er 2 heb en een behoorlijke tijd de nes versie heb geleend.
Ik vind de spellen niet slecht, maar vooral fusion kon mijn aandacht niet vasthouden en bij prime denk ik steeds: 'Ik wil er flink veel tijd voor hebben zodat ik goed ver kan komen' maar dat moment komt niet. Maar goed, ik zal proberen mijn leven te beteren en toch in ieder geval op normal het einde proberen te bereiken. En wellicht moet ik gewoon een andere hobby zoeken want echt veel gamen doe ik niet meer buiten het onvermijdelijk pro evo.

Een top 3 vind ik ook altijd leuk. Grappig om te lezen dat bv gameboy games als castlevania en megan (trouwens gba of classic en welke precies?) als favo game worden benoemd.
Hoewel het is eigenlijk niet te doen (iederen met een dubbele top3, ik snap het) zonder echt genre onderscheid te maken. En dan is er nog het fenomeen momentopname, nadat ik LTTP uit had vond ik het, het beste spel allertijden. Maar de gba versie heb ik nog amper aangeraakt. Oh wel genoeg gelul, mijn 2 versies.

current:
1 pro evo 2 3 kon me niet direkt bekoren daarom doorgegaan tot ik 2 volledig uitgespeeld heb. Extreme moeilijkheidsgraad blijft een uitdaging zelfs nu ik de zwakke punten van de ai weet.
2 Golden sun , ik ben nooit echt een rpg speler geweest en kocht deze voor op vakantie, maar dit spel is echt leuk.
3 UT2004 typish een voorbeeld van onvergelijkbare genre's , maar het is een van de games waar ik recentelijk het meeste lol mee gehad hebt (lanparty)

top 3 all time
1 sensible soccer vooral de wolrd of versies heb ik me jarenlang mee vermaakt, zowel single als multiplayer
2 Diablo 2 het diepste simpele spel wat er is :9
3 ok hier kan ik niet meer kiezen maar in ieder geval, streetfighter 2, super mariokart, zelda alttp, super mario world, eek en dan heb ik nog geen eens de pc games......ah laat maar verder

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo net even Donkey Konga getest.. en ik vind het.. Reete gaaf !!!!! Die game is echt masterlijk !! [netzoals samba di amigo op de dreamcast]

Even gestest met me zusje, om de beurt beetje trommelen en tis echt wel lache ! ook word er gelukkig gezongen met de liedjes, al is het iets afwijkend van het orgineel ;)

Als je iemand bent die regelmatig met vrienden e.d. gamed, is dit duidelijk ook een musthave ! (net als die wario game :D )

wel lekker dat je ook 2x 250 punten krijg. 250 voor de game & 250 voor de konga's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Captain N schreef op 21 oktober 2004 @ 10:40:
[...]

In de demo was ik wel een vijand tegengekomen die niet dood ging van de Powerbeam. Het was een soort kleine boss battle tegen twee gasten in de Dark World. Maar er stonden .. uh.. soort koraal achtige dingen :P die je kapot kunt schieten en waar vaak ammo in zat. Beetje chargen met je beam om ze die bubbel in te krijgen waar je veilig in bent, en je hebt weer nieuwe ammo.
Ah oke, ik meende namelijk gelezen te hebben dat je per se dark ammo moet hebben in de light wereld (en vice versa) en dat je die ammo niet in de light wereld kan krijgen. En dat het noodzakelijk was etc... schrok me al dood. :+ Nou ja, over 5 weken weten we het allemaal. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 10:44:
Ik heb hier een 'Draxter'- controller, die ik heb gekocht bij de intertoys, en hij was geloof ik ook even duur als een orginele gamecube-controller...

Hij's nu dus echt vaag aan het doen, de eerste 3 weken ofzo deed ie het goed, maar nu moet ie regelmatig in/uit geplugt worden, omdat die vibratie-functie aan blijft staan, en hij een afwijking naar rechts heeft...

Heel irritant, en sja, bonnetje heb ikniet, dus garantie verwacht ik niet, maar iemand anders op dit forum die ook deze controller heeft en/of hetzelfde probleem?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Denk dat bijna iedereen wel een Orginele nintendo controller heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 23:16
aaap schreef op 21 oktober 2004 @ 13:41:
Zo net even Donkey Konga getest.. en ik vind het.. Reete gaaf !!!!! Die game is echt masterlijk !! [netzoals samba di amigo op de dreamcast]

Even gestest met me zusje, om de beurt beetje trommelen en tis echt wel lache ! ook word er gelukkig gezongen met de liedjes, al is het iets afwijkend van het orgineel ;)

Als je iemand bent die regelmatig met vrienden e.d. gamed, is dit duidelijk ook een musthave ! (net als die wario game :D ) konga's [/sub]
Wij staan op het punt het spel ook aan te schaffen (zelfs de NIntendo online reclameversie gespeeld :P), maar willen graag 2 sets bongo's. Klopt het dat een tweede set bongo's meteen meer dan EUR 30 gaan kosten (nog even afgezien van het feit dat ze alleen in verweggistan toko's verkocht worden)? :/
En hoe zit het met andere games die je met de bongo's kan spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Rukapul op 21-10-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tja, dat krijg je ervan als je 3rd party spul koopt, en zelfs als het (bijna) evenduur is als de normale versie. Gewoon normale spullen kopen.

Je kan je controller wel stress-testen:
Ga gewoon met zn 4en een avond SSB:M spelen, als hij dat overleeft, dan is hij wel aardig goed (lees: misschien doet hij het over een paar maanden nog wel :P)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Rukapul schreef op 21 oktober 2004 @ 15:30:
[...]

Wij staan op het punt het spel ook aan te schaffen (zelfs de NIntendo online reclameversie gespeeld :P), maar willen graag 2 sets bongo's. Klopt het dat een tweede set bongo's meteen meer dan EUR 30 gaan kosten (nog even afgezien van het feit dat ze alleen in verweggistan toko's verkocht worden)? :/
En hoe zit het met andere games die je met de bongo's kan spelen?
De prijs van losse bongo's weet ik niet precies, dacht wel 30euro ongeveer. Tot nu toe alleen Donkey Konga & die andere donkey kong game. Waarbij je met je trommel je aap laat springen enzo. Schijnt wel goed zijn uitgewerkt en ik denk dat er nog wel meer uit zullen komen.

Maar voor mij zijn de konga's alleen al voor donkey konga genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 21 oktober 2004 @ 16:17:
[...]

Tja, dat krijg je ervan als je 3rd party spul koopt, en zelfs als het (bijna) evenduur is als de normale versie. Gewoon normale spullen kopen.

Je kan je controller wel stress-testen:
Ga gewoon met zn 4en een avond SSB:M spelen, als hij dat overleeft, dan is hij wel aardig goed (lees: misschien doet hij het over een paar maanden nog wel :P)
'Normale spullen', hoe kan ik dan ruiken dat een draxter niet 'normaal' is? Heeft evenveel knopjes en ongeveer dezelfde vorm dat ik wat ik zie, ik zie er geen sticker opstaan bij aankoop: 'koop deze niet ik ben rotzooi' :/ ...

En bedankt, maar hij had al afwijkingen, dus ik hoef hem niet meer te testen lijtk me..? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Een Cube controller is pas normaal als er met grote letters "Nintendo" op staat :P

Dus echt alleen de Ninty-controllers halen, is over het algemeen de beste optie.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Woei, net bij Intertoys in Eindhoven Soul Calibur II en Mario Party 5 gehaald voor 29 euro per stuk! En die zitten dus nog niet in het Players Choice doosje omdat die morgen pas komen! :D
Staat toch mooier in de originele doosjes in je collectie 8) Zeer vette spellen btw, cker Soul Calibur II, graphics om te kwijlen :9~ en die goed laten zien wat de GC voor kracht in zich heeft :9

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 21 oktober 2004 @ 16:29:
Een Cube controller is pas normaal als er met grote letters "Nintendo" op staat :P

Dus echt alleen de Ninty-controllers halen, is over het algemeen de beste optie.
Ja, mosterd na de maaltijd... Maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 16:25:
[...]

'Normale spullen', hoe kan ik dan ruiken dat een draxter niet 'normaal' is? Heeft evenveel knopjes en ongeveer dezelfde vorm dat ik wat ik zie, ik zie er geen sticker opstaan bij aankoop: 'koop deze niet ik ben rotzooi' :/ ...

En bedankt, maar hij had al afwijkingen, dus ik hoef hem niet meer te testen lijtk me..? :X
Met normale spullen bedoelt hij originele Nintendo accessoires. Producten van third parties (zoals draxter) zijn voor 99% rommel. Dit geldt bijvoorbeeld voor memory cards, RGB kabels, controllers etc.. Hier wordt ook altijd voor gewaarschuwd in dit topic. Weggooien die hap en een nieuwe 'originele' kopen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Wow die scans zijn echt geweldig zeg! Wat ziet die game er een partij goed uit. Lekker bizar, lekker sci-fi, zo zie ik Metroid graag *doet een dansje*

_/-\o_ _/-\o_ RETRO STUDIOS _/-\o_ _/-\o_

Ter illustratie een grafiek, spreekt voor zich denk ik:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp2e_hype.gif

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En zou je dat artikel ook met ons willen delen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm word morgen toch naar de bruna rennen denk ik. :P

edit: als je een paar posts naar boven gaat (RSP) dan zie je staan waar je ze kan vinden. :)

Lol overal: bandwith exceeded. :+

[ Voor 60% gewijzigd door schnumi op 21-10-2004 18:07 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
schnumi schreef op 21 oktober 2004 @ 18:04:
Mmm word morgen toch naar de bruna rennen denk ik. :P

edit: als je een paar posts naar boven gaat (RSP) dan zie je staan waar je ze kan vinden. :)

Lol overal: bandwith exceeded. :+
Niks LOL aan, nu kan ik ze niet checken. :( :p

Oh well, zou me waarschijnlijk alleen maar slecht doen ipv goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ok ik heb ze gezien en:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~

Damn!! Deze game gaat Metroid Prime echt vele malen overtreffen zeg!

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
In die IGN thread staat een mirror:

http://www.samus.co.uk/images/mprime2/nov_np_scans.zip <<< SPOILERS

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Features, enkele van de enige echt goede controllers:

- Official Nintendo GC Controller
- Wavebird wireless controller
- Hori pad

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 21 oktober 2004 @ 18:37:
Features, enkele van de enige echt goede controllers:

- Official Nintendo GC Controller
- Wavebird wireless controller
- Hori pad
Ik ben 30 oktober jarig :) Jij raden ik gaat kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 18:50:
[...]
Ik ben 30 oktober jarig :) Jij raden ik gaat kopen ;)
Een taart :?
:+

Die wavebirds zijn btw wel verrekte duur. Heb zelf 3 WBs naast 1 standaard-pad, maar een van dei WBs heeft een mank stickje en voor zover ik weet is de garantie al een tijdje afgelopen. Maar heb geen zin om em te vervangen eik, vanwege die zieke prijs :P
Maar fijn zijn ze wel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Okyah schreef op 21 oktober 2004 @ 18:53:
[...]

Een taart :?
:+

Die wavebirds zijn btw wel verrekte duur. Heb zelf 3 WBs naast 1 standaard-pad, maar een van dei WBs heeft een mank stickje en voor zover ik weet is de garantie al een tijdje afgelopen. Maar heb geen zin om em te vervangen eik, vanwege die zieke prijs :P
Maar fijn zijn ze wel :)
Bij DVDBoxoffice betaal je er evenveel voor als een normale controller hier, dus dat valt best mee :)

Btw, ik ga bewust geen enkele scan van MP2 bekijken. Ik wil echt dat ontdekkersgevoel weer krijgen zoals bij MP, dat je een lift neemt naar een nieuw stuk wereld die je nog totaal niet gezien hebt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ecco op 21-10-2004 19:28 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die verrekte orginele gamecubecontrollers kopen eigenlijk?
Ik zou het eigenlijk niet vragen, maar ik ben nu al 2 uur opzoek, en kom niet verder dan online-bedrijven en ebay enzo... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

@ Sagat Erg vet is Paper Mario! Alles ziet er super uit vooral in de latere levels. We hebben eigenlijk alleen maar filmpjes van de eerste level gezien. Verder in de levels word de art erg strak strakker dan Joe imo en het trilt ook minder (eigenlijk trilt het niet).
De deuntjes zijn vet maar sommige zijn wel erg irri en werken op je zenuwen.

De gameplay is de grootste verassing imo, en het pakt je direct, ik heb dan ook al weer 5+ uur zitten games.
Het is een topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ecco schreef op 21 oktober 2004 @ 19:26:
[...]
Bij DVDBoxoffice betaal je er evenveel voor als een normale controller hier, dus dat valt best mee :)
Mjah, kweet dat het online goedkoper kan, maar ik koop online enkel via rembours :P En dat kan niet overal. Waar het wel kan is het weer duur :+ Maar je hebt wel een punt :) Maar ik geloof dat ik er gewoon indertijd 45 eypo per stuk voor heb betaald 8)7 Das dus 300 gulden voor die 3 pads! :o Best ziek :P Maarja, ze zijn wel leuk, hoor :+

Features > MediaMarkt heeft ze wel. Dixons prob ook. Intertoys of Bart Smit ook wel denk ik. En ja, Dimplus.nl, gcshop.nl, maar das online ja :)

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 21-10-2004 20:11 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 19:48:
Waar kan ik die verrekte orginele gamecubecontrollers kopen eigenlijk?
Ik zou het eigenlijk niet vragen, maar ik ben nu al 2 uur opzoek, en kom niet verder dan online-bedrijven en ebay enzo... :?
dixons, bart smidt, intertoys, media markt etc.. 34,99 is de advies prijs voor een normale controller en 49e voor een wavebird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Oke, ik heb net die scans gezien, kon me niet inhouden. :p Wat een vette shit zeg. :D Om het maar a la Viewtiful Joe te zeggen: yummy! :9 Weet nu wel bijna zeker dat deze game veel cooler wordt dan MP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Thijs schreef op 21 oktober 2004 @ 21:39:
Oke, ik heb net die scans gezien, kon me niet inhouden. :p Wat een vette shit zeg. :D Om het maar a la Viewtiful Joe te zeggen: yummy! :9 Weet nu wel bijna zeker dat deze game veel cooler wordt dan MP1.
na het zien van de screens kon ik er even niet meer tegen en heb de game gelijk gepre-ordered :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens .. ik zit met een probleem .. ik wil mijn Gamecube dus RGB aansluiten EN ik wil de audio aansluiten op mijn receiver .. hoe pak ik dat aan. Nintendo heeft alleen een standaard RGB kabel, maar daar zitten geen audio uitgangen op...

Iemand een idee?

Edit:

Gevonden!

Ultimate Scart Cable van Blaze :)

Merkbaar verschil met de Officiele Nintendo RGB kabel?l

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 22:55:
Jongens .. ik zit met een probleem .. ik wil mijn Gamecube dus RGB aansluiten EN ik wil de audio aansluiten op mijn receiver .. hoe pak ik dat aan. Nintendo heeft alleen een standaard RGB kabel, maar daar zitten geen audio uitgangen op...

Iemand een idee?

Edit:

Gevonden!

Ultimate Scart Cable van Blaze :)

Merkbaar verschil met de Officiele Nintendo RGB kabel?l
Wat je ook kan doen als je tv het ondersteund, is je tv op je receiver aansluiten. Vrij veel tv's geven dan ook het geluid van de GameCube door aan de receiver. Ik heb het zelf ook zo opgelost. Dan hoef je geen extra scartkabel te kopen en kun je gewoon die van Nintendo gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 10:52:
[...]

Vertel eens wat meer over die demo? :) Is er al iets merkbaar van een hogere moeilijkheidsgraad? Misschien wel moeilijk om aan de hand van een demo te zeggen, maar toch... zijn er meer "intelligente" vijanden, zoals Space Pirates zeg maar. Of zijn er ook nog genoeg domme beestjes die met een paar schoten al dood zijn?
Ik ben een paar van die kruipende beestjes met stekels tegen gekomen die zo dood gingen. Verder nog 2 space pirates in de light world, die met 2 kanonnen op me gingen schieten. Verder nog af en toe een space pirate, en in de dark world ook nog 2 wezens. Volgens mij ook space pirates. Maar deze kunnen teleporten en kunnen alleen met de light beam geraakt worden. Maar de ammo daarvoor kon ik dus gewoon uit die koraal achtige dingen halen. Moeilijk was het niet, de demo. Heb het in 1 ruk uitgespeeld zonder in bedreigende omstandigheden te komen.
En hoe werkt het in de praktijk met die beschermende bubbels die je moet maken in de dark world? (iets dat mij ongelooflijk lastig lijkt). Hoe groot is zo'n bubbel? Kun je een stap opzij zetten zonder al meteen er weer buiten te staan? En hoelang blijft zo'n bubbel actief als je hem eenmaal aangemaakt hebt?
Die bubbels zijn redelijk groot. Je kunt wel een paar stapjes heen en weer zetten. Verder heb je een metertje dat eerst omlaag gaat als je niet in zo'n bubbel staat, voordat pas je energie aangetast wordt. Verder zijn er nog 2 verschillende soorten bubbels: permanente en tijdelijke. Hier en daar zweeft een soort bal energie of zoiets, en wanneer je daar tegenaan schiet ontstaat er een bubbel die een tijdje blijft bestaan. (Je kunt dacht ik hem ook net zo vaak tevoorschijn schieten als je wilt). Verder was het wel leuk dat je voor sommige dingen een dark of light beam nodig had om kapot te krijgen. Soort webben die voor deuren hingen. :)
Thijs schreef op 21 oktober 2004 @ 14:30:
[...]

Ah oke, ik meende namelijk gelezen te hebben dat je per se dark ammo moet hebben in de light wereld (en vice versa) en dat je die ammo niet in de light wereld kan krijgen. En dat het noodzakelijk was etc... schrok me al dood. :+ Nou ja, over 5 weken weten we het allemaal. :p
Volgens mij is het wel zo dat de darm beam veel nodig zal zijn in de light world en vice versa. Maar ik heb iig in de demo geen last gehad dat ik geen ammo had om iets te doen ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 21-10-2004 23:41 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
OMG @ Media Markt Duitsland: http://www.mediamarkt.de/cd/verteiler/games/mariopack/

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/43514/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/43515/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/43516/full.jpg

Daar heb ik twee maanden geleden 149 euro voor gegeven, en dan ook nog eens met een zwarte cube :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 21 oktober 2004 @ 23:39:
Maar deze kunnen teleporten en kunnen alleen met de light beam geraakt worden.
*Krijgt Chozo Ghosts flashbacks*
Nouja, ik vind het positief dat je in die demo nog geen extreem moeilijke dingen bent tegengekomen. Ik wil het ook wel graag genoeg een goed spel vinden, alle screenshots zijn :9~ , en de sfeer zit er goed in. ... Maar als die verhalen over een hogere moeilijkheidsgraad allemaal waar zijn vrees ik dat ik er meer frustratie dan plezier aan zou beleven.
Verder heb je een metertje dat eerst omlaag gaat als je niet in zo'n bubbel staat, voordat pas je energie aangetast wordt.
Kijk, daar ben ik blij mee. Ik wil niet weer die hele discussie oprakelen, maar ik ben nog steeds van mening dat een spel in theorie gespeeld zou moeten kunnen worden zonder energie te verliezen. ;) Dat metertje is een goed idee!
Het hele idee van de dark world doet me nog steeds erg denken aan een onderwaterwereld waar je steeds naar lucht moet happen... maar goed, misschien valt het allemaal wel mee. Het klinkt alsof je in die bubbels in ieder geval wel genoeg tijd en ruimte hebt om vijanden overhoop te kunnen schieten zonder steeds perongeluk in de darkworld atmosfeer terecht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
ik ben geen MP fan, maar heb de concurrent halo 2 nu een paar uurtjes gespeeld: en damn wat sucked die game... graphics zijn waardeloos

controls zijn ook irri, maar ja dat vind ik ook bij MP

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 21 oktober 2004 @ 23:19:
[...]

Wat je ook kan doen als je tv het ondersteund, is je tv op je receiver aansluiten. Vrij veel tv's geven dan ook het geluid van de GameCube door aan de receiver. Ik heb het zelf ook zo opgelost. Dan hoef je geen extra scartkabel te kopen en kun je gewoon die van Nintendo gebruiken.
Op de zijkant zitten alleen ingangen voor audio (wit) en video (geel) . Dus als ik het goed begrijp de Nintendo op de normale manier aansluiten via scart ... en dan ... Ik snap het niet helemaal .. :'(

Dan komt er ook nog geluid uit de tv of niet ..

- Verder ... ik wil RGB .. die ik bij mijn pack heb gekregen is toch van mindere kwaliteit?

- Is het handig om een RGB kabel te kopen als je tv maar 50 hz ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 23:55:
Het hele idee van de dark world doet me nog steeds erg denken aan een onderwaterwereld waar je steeds naar lucht moet happen... maar goed, misschien valt het allemaal wel mee. Het klinkt alsof je in die bubbels in ieder geval wel genoeg tijd en ruimte hebt om vijanden overhoop te kunnen schieten zonder steeds perongeluk in de darkworld atmosfeer terecht te komen.
Heel lichte spoiler:
spoiler:
Je krijgt in de loop van de game upgrades waardoor je geen schade meer oploopt in de Dark World, dus het is niet zo dat je het hele spel moet bubbel hoppen in de Dark World.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Ik ben van plan het Mario Double Dash Pak te gaan kopen (hoofdzakelijk vanwege de 4 zelda spellen die je erbij krijgt)...

Nou heb ik op mijn kamer een oud TV'tje staan (die vroeger aangeschaft is samen met een MSX, dus dat zegt wel genoeg over zijn leeftijd denk ik :P) met een normale VCR... Op die VCR zit een SCART aansluiting en die ben ik ook van plan te gaan gebruiken met de gamecube... Nou heb ik echter even 2 vragen, die in ieder geval in dit deel (48) van het grote gamecube topic (helemaal doorgelezen :)) niet beantwoord zijn;

1) Is het zinvol om er een RGB kabel bij aan te schaffen (ik zal de gamecube waarschijnlijk ook wel eens op de tv van mijn ouders gebruiken, deze TV is iets moderner, is 100Hz en van groot formaat)?
2) Ga ik "compatibiliteits"problemen krijgen met mijn eigen oude TV'tje (met het oog op refreshrates)?
Deze beamt zelf denk ik maar 50Hz, zou zo niet weten hoe ik er achter kom wat zijn refreshrate is.
Iemand in dit topic had last van trage reactietijden bij een spel, waarbij na een restart van de GC bleek dat deze op 50Hz draaide :{

Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door NoBody op 22-10-2004 05:21 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Phusebox schreef op 21 oktober 2004 @ 23:55:
ik ben geen MP fan, maar heb de concurrent halo 2 nu een paar uurtjes gespeeld: en damn wat sucked die game... graphics zijn waardeloos
controls zijn ook irri, maar ja dat vind ik ook bij MP
Graphics zijn waardeloos? Maar ze zijn toch beter dan die van Halo1? En de controls zijn toch ook net zo als Halo1? Maar die vond je ook waardeloos? :P

Hoe zou een first person spel dan bestuurd moeten worden? Ik vind de controls van Halo een stuk prettiger dan MP. Ik begrijp gewoon NIET waarom MP niet meerdere control-schemas heeft. Wat is er mis met dual-stick besturing waarbij 1 stick voor richten is en de andere voor lopen? Stom dat de ze die er niet bijgestopt hebben ieg... Kmoet misschien MP nog eens proberen, maar ik vond de controls zo frustrerend dat ik niet ver gekomen ben :P Als er nou ook zo'n pc/muis-adapter voor de cube komt...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 11-09 15:37
Okyah schreef op 22 oktober 2004 @ 08:18:
[...]

Graphics zijn waardeloos? Maar ze zijn toch beter dan die van Halo1? En de controls zijn toch ook net zo als Halo1? Maar die vond je ook waardeloos? :P

Hoe zou een first person spel dan bestuurd moeten worden? Ik vind de controls van Halo een stuk prettiger dan MP. Ik begrijp gewoon NIET waarom MP niet meerdere control-schemas heeft. Wat is er mis met dual-stick besturing waarbij 1 stick voor richten is en de andere voor lopen? Stom dat de ze die er niet bijgestopt hebben ieg... Kmoet misschien MP nog eens proberen, maar ik vond de controls zo frustrerend dat ik niet ver gekomen ben :P Als er nou ook zo'n pc/muis-adapter voor de cube komt...
Hmm, ik was tot voorkort PC-adept (muis/keyboard combi al jaaaaren gewend) en ik vind MP erg prettig spelen. Misschien moet je 't idd nog eens proberen, je mist gewoon wat eigenlijk :) zwaar aan te raden wat door te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

IGN: 75 More Reasons to Love Prime 2
:9~ :9~

Snel een baan vinden! :9~ :9~

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm ja misschien moet ik MP maar eens proberen, nooit verder gekomen als het intro level, max. 15 min. gespeeld, daarna maar afgezet

en tja graphics van halo2, ik hoop dat ze nog beter worden zodra ik een outside level heb, maar als ik de multiplayer levels bekijk, ai ai... wat een crap...

vond ik halo 1 beter...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Uhm tja inderdaad de Halo2 grfx zijn inderdaad niet wat ik er van verwachte. De cutscenes zien er abnormaal goed uit, deze draaien ook op de ingame engine maar zodra je weer in het spel komt ziet het eruit als Halo1.
Ik ben aardig ver en er zitten ook gameplay fouten in, het vliegen vond ik niet te doen, werkt op 1 of andere manier niet.

De characters zijn wel meer gedetaileerd maar ook ten koste van iets, ze gebruiken namelijk veel mipmapping op de characters waardoor de textures 3 keer wisselen van resolutie, nou is dat niet zo erg, alleen gebeurd het in ongeveer 10 ingame meters, je ziet dus echt de textures ploppen. Zeer hinderlijk imo, als iets te krachtig is voor je spelcomputer stop het er dan niet in. Ik heb liever 1 redelijk goede texture (metroid prime1/2) dan want ze hier in Halo2 hebben geprobeerd.
De art direction is er niet echt op vooruit gegaan, wat ik wel zie met Prime2.

Ik vind ook dat we genept zijn met de Halo2 screenshots die wel hebben gezien, op deze screens zag het er allemaal meesterlijk uit.
Ik had meer verwacht van Halo2.

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 22-10-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien ben ik dom ofzo maar de Halo2 - MP2 discussie...

Halo1 & 2: Heeft single player, (in 1 is die afgeraffeld) maar belangrijkste punt = multiplayer.

MP1 & 2: MP1 is Single Player only, MP2 heeft als extraatje Multiplayer maar is voornamelijk een SP game.

=

2 compleet verschillende games met een verschillend doel :)

Appels en peren vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Damn, slechte reacties wat Halo2 betreft :'( Zou wel naar zijn als die tegenviel... Maarja, dis het cube-topique, he? :+

Mjah, Phuse, 15 mins voor het beoordelen van MP vind ik wel een beetje kort eik :+ Ik had er toch 60 eypo voor neergelegd en wilde het graag leuk vinden, dus heb een endje gespeeld. Paar upgrades voor morphball en wat wapenupgrades. Maar de besturing vond ik gewoon zo rot! Ik begrijp NIET waarom ze niet voor de meest logische besturing gegaan zijn. Even een vraag aan de mensen die de besturing van MP best prettig vinden > Was de besturing niet NOG prettiger geweest als 1 stick voor lopen en strafen en een ander voor sturen/richten was geweest?
Ik ga MP2 ieg niet nu kopen. Misshcien als ik MP1 nog eens probeer en het inene heel koel vind ofzo, maar anders niet. En ik wilde MP zo graag leuk vinden...

//MaxBurn > Ik speel Halo voor de SP, hoor :P Halo2 ga ik ook voor de SP halen. Als ik MP2 zou halen zou dit btw ook voor de SP zijn. Zo ontzettend boeiend lijkt me daar de MP niet (MP2MP 8)7). En Halo1/2MP leent zich imo beter voor de pc eik..

[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 22-10-2004 13:45 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En te bedenken dat ik Halo al niet bijzonder vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

@MaxBurn Ik vergelijk het ook niet me HALO2 ;) Maar ik ben een nintendo gamer in hart en nieren, dus die geef ik altijd de voorkeur, maar ik heb ook een Xbox en keek erg uit naar HALO2, en het is me tegen gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoBody schreef op 22 oktober 2004 @ 05:19:
Ik ben van plan het Mario Double Dash Pak te gaan kopen (hoofdzakelijk vanwege de 4 zelda spellen die je erbij krijgt)...

(...)

2) Ga ik "compatibiliteits"problemen krijgen met mijn eigen oude TV'tje (met het oog op refreshrates)?
Deze beamt zelf denk ik maar 50Hz, zou zo niet weten hoe ik er achter kom wat zijn refreshrate is.
Ik ben nauwelijks technisch aangelegd, dus die vragen over een RGB kabel kan ik je niet echt mee helpen. Maar op die Zelda-disc staat duidelijk aangegeven "60Hz ONLY!". Dus het lijkt me dat dit wel degelijk problemen gaat opleveren, als jouw tv maar 50Hz ondersteunt. (Ik heb ook geen idee hoe je daar kunt achterkomen btw). Dus als die zelda-disc de hoofdreden was dat je het MarioKart-pack wilde kopen, dan zou ik er toch nog maar eens over nadenken. Of een goedkoop nieuw tv'tje aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Minor spoiler alert!!
Plaatje van MP2:E
IK heb dit pakje nog nooi gezien, ziet er iig wel stoer uit.

Hier staan er meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Vanitas op 22-10-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 14:06:
[...]

Ik ben nauwelijks technisch aangelegd, dus die vragen over een RGB kabel kan ik je niet echt mee helpen. Maar op die Zelda-disc staat duidelijk aangegeven "60Hz ONLY!". Dus het lijkt me dat dit wel degelijk problemen gaat opleveren, als jouw tv maar 50Hz ondersteunt. (Ik heb ook geen idee hoe je daar kunt achterkomen btw). Dus als die zelda-disc de hoofdreden was dat je het MarioKart-pack wilde kopen, dan zou ik er toch nog maar eens over nadenken. Of een goedkoop nieuw tv'tje aanschaffen. :)
ok bedankt voor je antwoord in ieder geval ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja ik denk toch dat je eens over een nieuwe TV moet gaan nadenken.

Ik denk trouwens ook dat je TV maar 50hz is en dus zal RGB niet superveel uitmaken want dat zal hij ook wel niet ondersteunen.

Op je ouders TV maakt het zeker wel een verschil. Dus als je daar ook vaak achterzit zou ik hem wel halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vanitas schreef op 22 oktober 2004 @ 14:10:
[afbeelding]

IK heb dit pakje nog nooi gezien, ziet er iig wel stoer uit.
Hier staan er meer.
AHHH SPOILER!!! Ik heb hem zelf al gezien maarja als je liever alles geheim wil houden voor jezelf.

Gauw weg! Als er nog mensen waren die dit niet wouden zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk vandaag I-Ninja van box-office mogen ontvangen.
De zending was blijkbaar opgelost tijdens transport en na 12 weken wachten en het bestellen van de titel en wat email verkeer verder.... het wachten waard.
Het is echt een hele leuke titel als je een beetje van Sonic achtige gameplay houdt.
Beetje hakken&slachten leuke puzzles etc.
Aanrader, het spel kost in Canada nog geen 24 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

S2S schreef op 22 oktober 2004 @ 11:20:
Uhm tja inderdaad de Halo2 grfx zijn inderdaad niet wat ik er van verwachte. De cutscenes zien er abnormaal goed uit, deze draaien ook op de ingame engine maar zodra je weer in het spel komt ziet het eruit als Halo1.
Ik ben aardig ver en er zitten ook gameplay fouten in, het vliegen vond ik niet te doen, werkt op 1 of andere manier niet.

De characters zijn wel meer gedetaileerd maar ook ten koste van iets, ze gebruiken namelijk veel mipmapping op de characters waardoor de textures 3 keer wisselen van resolutie, nou is dat niet zo erg, alleen gebeurd het in ongeveer 10 ingame meters, je ziet dus echt de textures ploppen. Zeer hinderlijk imo, als iets te krachtig is voor je spelcomputer stop het er dan niet in. Ik heb liever 1 redelijk goede texture (metroid prime1/2) dan want ze hier in Halo2 hebben geprobeerd.
De art direction is er niet echt op vooruit gegaan, wat ik wel zie met Prime2.

Ik vind ook dat we genept zijn met de Halo2 screenshots die wel hebben gezien, op deze screens zag het er allemaal meesterlijk uit.
Ik had meer verwacht van Halo2.
En voila weer een slachtoffer van de Halo 2 hype machine sponsored by Microsoft! ;)

Loopt Halo 2 nu wel constant 30 fps of dropt hij nog steeds net zoals deel 1? En tsja ineens verschijnende textures is zeer slecht. Zelfde ondervind ik af en toe in Fable (ook Xbox).

O ja en screens van de Xbox moet je nooit vanuit gaan. Die worden allemaal gecaptured door een speciale tool in de Xbox op 1600x1200 formaat met AA etc eroverheen.

Dus krijg je een erg vertekend beeld.

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 22-10-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Okyah schreef op 22 oktober 2004 @ 13:43:
Even een vraag aan de mensen die de besturing van MP best prettig vinden
That's me :*)
Was de besturing niet NOG prettiger geweest als 1 stick voor lopen en strafen en een ander voor sturen/richten was geweest?
In mijn ogen is Metroid Prime zelfs een betere game juist door de besturing die ze gekozen hebben, dan het zou zijn met dual analogue besturing. Vooraf was ik overigens zeer sceptisch over het control scheme en vond ik het hele idee niks (misschien wel te vinden met de search). Maar het werkt gewoon subliem :) Ach ja smaken verschillen en als je er niet mee overweg kunt, so be it, genoeg andere leuke games :P

PS Halo is briljant, en hopelijk Halo 2 ook :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

D³ schreef op 22 oktober 2004 @ 19:31:
In mijn ogen is Metroid Prime zelfs een betere game juist door de besturing die ze gekozen hebben, dan het zou zijn met dual analogue besturing. Vooraf was ik overigens zeer sceptisch over het control scheme en vond ik het hele idee niks (misschien wel te vinden met de search). Maar het werkt gewoon subliem :) Ach ja smaken verschillen en als je er niet mee overweg kunt, so be it, genoeg andere leuke games :P
Mjah, maar iedereen is altijd zoooo positief over MP en ik heb het gevoel dat ik iets mis als ik het niet speel ;( En tis zonde dat ik er 132 gulden(!!) aan uitgegeven heb en het niet speel.... :P Maarja, dat mensen vinden dat het zo beter bestuurt dan dual-stick-stijl.. Echt, ik kan er niet bij :P
Maar ik ga er denk ik maar weer eens aan beginnen, KMOET het gewoon leuk vinden :+
De sfeer is btw koel, de wapens zijn koel, de monsters zijn koel, maar de controls....
(Plus > Als ik het leuk vind komt er bijna een vervolg uit :+ Kan ik dus als het ware direct verder spelen :P)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Okyah schreef op 22 oktober 2004 @ 19:40:
[...]

Mjah, maar iedereen is altijd zoooo positief over MP en ik heb het gevoel dat ik iets mis als ik het niet speel ;( En tis zonde dat ik er 132 gulden(!!) aan uitgegeven heb en het niet speel.... :P Maarja, dat mensen vinden dat het zo beter bestuurt dan dual-stick-stijl.. Echt, ik kan er niet bij :P
Maar ik ga er denk ik maar weer eens aan beginnen, KMOET het gewoon leuk vinden :+
De sfeer is btw koel, de wapens zijn koel, de monsters zijn koel, maar de controls....
(Plus > Als ik het leuk vind komt er bijna een vervolg uit :+ Kan ik dus als het ware direct verder spelen :P)
Maar de nadruk ligt helemaal niet op actie, maar op puzzelen en onderzoeken. Anders had ik je misschien gelijk gegeven, maar dan had ik hem waarschijnlijk ook nooit gespeeld. Halo vond ik echt een zuigspel namelijk :P De besturing is juist een van de dingen die het spel zo uniek maken. Ik ben nog steeds van mening dat je er na verloop van tijd toch prima aan gewend raakt. Maar ja, ieder zn eigen :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ecco schreef op 22 oktober 2004 @ 19:51:
Maar de nadruk ligt helemaal niet op actie, maar op puzzelen en onderzoeken.
Oh, dat vind ik er ook niet erg aan :) Ik heb eik op de besturing na geen negatief commentaar. Maar de besturing maakt het imo vermoeiend om te spelen omdat je dingen niet prettig tegelijk kan doen (en ik locken voor een FP-spel niet prettig vind). Eindbazen bijv. worden dan ook frustrerend (omdat je het niet haalt :P) omdat je het gevoel hebt niet genoeg controle over Samus te hebben. (Heb ik dan ;))
De besturing is juist een van de dingen die het spel zo uniek maken. Ik ben nog steeds van mening dat je er na verloop van tijd toch prima aan gewend raakt. Maar ja, ieder zn eigen :)
Uniek is niet per se goed, he? :P
Maar ik raakte er ieg niet snel aan gewend. Nja, op zich wel gewend, maar still speelde het onprettig imo. Het zou erg koel zijn als je bij MP2 kon kiezen hoe je het bestuurt. Wat is er mis met een speler de keuze geven? Dan kunnen mensen die deze control-set prettiger vinden dat gebruiken en mensen zoals ik :+ kunnen lekker dual-sticken :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Okyah schreef op 22 oktober 2004 @ 19:40:
Maarja, dat mensen vinden dat het zo beter bestuurt dan dual-stick-stijl.. Echt, ik kan er niet bij :P
Ik kan er niet bij dat mensen de besturing zo slecht vinden dat ze niet verder willen spelen :P
Okyah schreef op 22 oktober 2004 @ 19:56:
Wat is er mis met een speler de keuze geven? Dan kunnen mensen die deze control-set prettiger vinden dat gebruiken en mensen zoals ik :+ kunnen lekker dual-sticken :P
Dat gaat gewoon niet, dan moeten ze de hele game omgooien.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd dan zouden ze de hele structuur moeten veranderen.

Ik vind de controls van MP perfect uitgevoerd, tuurlijk in het begin is het wennen maar daarna werkt het flawless. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
schnumi schreef op 22 oktober 2004 @ 17:35:
[...]

AHHH SPOILER!!! Ik heb hem zelf al gezien maarja als je liever alles geheim wil houden voor jezelf.

Gauw weg! Als er nog mensen waren die dit niet wouden zien!
Zelf zie ik het niet als een spoiler, maar ik heb het veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op 22 oktober 2004 @ 19:31:
PS Halo is briljant, en hopelijk Halo 2 ook :Y)
Vind je Halo 1 briljant??? Ik maar denken dat je goede smaak had. :P

Ik vind de actie goed uitgewerkt, maar het level design :r.
Wat slecht, een beginnende mod maker doet het nog beter.
En dan hebben ze een half spel gemaakt, want je loopt overal 2x door (en als uitschieter komt je 6x over dezelfde brug en het stukje na een brug lijk ook op het vorige voor 70%). Heb je wel es op de bomen gelet?? Dat zijn gewoon kegels ofzo, met een paar takjes eraan. Het eerste level dat je in de Covenant gebeuren komt is het mooi en sfeervol. Maar daarna let je er totaal niet meer op.

Zoals ik al zei, de actie is goed, en de controls ook (eerste FPS die echt goed speelbaar is op een console IMO). En dan de Warthog, wie bedenkt nou zulke controls. Je kan ook iets houden wat goed werk (gas met A, en gewoon sturen) maar nee, ze maken een manier die te onlogisch is.

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 22-10-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Vanitas schreef op 22 oktober 2004 @ 20:29:
Vind je Halo 1 brijant??? WTF, ik maar denken dat je goede smaak had.
Laten we het wel leuk houden :/

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 22 oktober 2004 @ 21:09:
[...]
Idd. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

D³ schreef op 22 oktober 2004 @ 20:02:
[...]
Ik kan er niet bij dat mensen de besturing zo slecht vinden dat ze niet verder willen spelen :P
[...]
Dat gaat gewoon niet, dan moeten ze de hele game omgooien.
schnumi schreef op 22 oktober 2004 @ 20:13:
Idd dan zouden ze de hele structuur moeten veranderen.
Ik vind de controls van MP perfect uitgevoerd, tuurlijk in het begin is het wennen maar daarna werkt het flawless. :)
Mjah, idd, het zou best een hoop veranderen (locken bijv.) maarja, ik zou het wel leuk vinden :+
En D3 > Ik ga het nog proberen, hoor ;)

Zijn er btw andere koele spellen die er aan zitten te komen voor de cube? Heb al tijden geen nieuw cube-materiaal binnengehaald hier :o
MP2, DK, Pikmin2 ? Meer?
Pikmin1 heb ik wel, maar zelf nooit echt gespeeld :X Mjah, die tijdslimiet, he :P Ik HAAT tijdslimieten :+ Maarja, P2 is dan wel interessant :)
MP2 wacht ik dus wel even mee :P
DK is niet echt mijn ding.
Waar blijven de nieuwe Marios, Zeldas en MarioKarts? ;(
(En Diddy Kong Racing 8)7 (Jaja, weet dat die in de pruimentijd verschijnen zal :P))

(Nu komen H2 en HL2 natuurlijk bijna uit :P En Fable wil ik nog halen :P Echt tekort aan spellen zal ik dus niet hebben. Maar kwil weer eens iets nieuws in m'n cubje steken!)

* Okyah vond Halo1 lekker ook leuk:P
Nenenenene :+
Mjah, Warthog besturing vind ik dan weer niets mis mee :P

[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 22-10-2004 21:25 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb Pikmin 2, volgens mij zonde van m'n geld. Elk level is een beetje hetzelfde, ik was er al verveeld mee na een paar dagen, maar misschien ligt dat gewoon aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op 22 oktober 2004 @ 21:09:
[...]
Hmm ja, zoals ik het nu lees is het iid misplaatst.
Een :P erachter zou beter staan.
Ik heb het iig veranderd.

Maar ik reageerde zo omdat ik het eigenlijk een beetje zat wordt dat al die XB fanboys Halo zo goed vinden. Het is een leuke game om te spelen, maar verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er doet nu een heel vreemd MP2:E nieuwtje de rondte, de PAL-versie zal mogelijk alleen 60 Hz ondersteunen. Ik vind toch wel vreemd aangezien er een hoop mensen geen 60 Hz compatible tv hebben. Ik heb er zelf wel een, maar ik speel mijn spellen meestal op 50 Hz omdat ik het op 60 Hz er niet uit vind zien qua resolutie. Tegenwoordig zou de snelheid van een spel ook niet moeten uitmaken, ongeacht of je 50 Hz of 60 Hz gebruikt. Op de X-Box kun je met een 50 Hz spel het online opnemen tegen 60 Hz zonder snelheidsverschil of truucjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

60hz heeft niets te maken met de resolutie van je games hoor :/
het is wel zo dat 60hz je een rustiger beeld geeft voor je ogen

[ Voor 35% gewijzigd door RSP op 23-10-2004 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op 23 oktober 2004 @ 00:31:
Er doet nu een heel vreemd MP2:E nieuwtje de rondte, de PAL-versie zal mogelijk alleen 60 Hz ondersteunen. Ik vind toch wel vreemd aangezien er een hoop mensen geen 60 Hz compatible tv hebben. Ik heb er zelf wel een, maar ik speel mijn spellen meestal op 50 Hz omdat ik het op 60 Hz er niet uit vind zien qua resolutie. Tegenwoordig zou de snelheid van een spel ook niet moeten uitmaken, ongeacht of je 50 Hz of 60 Hz gebruikt. Op de X-Box kun je met een 50 Hz spel het online opnemen tegen 60 Hz zonder snelheidsverschil of truucjes.
Ik heb dit ook gelezen, ik weet niet opf deze rumor waar is maar mocht het zo zijn dan boord Nintendo zich weer een paar 100.000 verkochte games door de neus.
Het kan goed hoor, de verschillende versies worden praktisch tegelijk gelaunched en er is dan niet echt veel tijd meer om een 50 Hz conversie te maken. In de eerste Prime zaten veel veranderingen ten opzichte van de USA versie, maar de releadates lagen dan ook maanden uit elkaar.

Dus we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

RSP schreef op 23 oktober 2004 @ 01:31:
NTSC is standaard 60hz. Pal 50. Pal heeft echter ook z'n 100 beeldlijnen meer! (dus een hogere resolutie).
Pal 60 is stiekum een NTSC resolutie op 60 Hz met een Pal kleuren signaal.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

hee dat klopt idd, maar is het dan niet gewoon zo dat bij 50hz de beeldlijnen worden weggelaten? dus 50hz is niet meer dan het inkorten van "eigenlijke" beeldsignaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Creepy schreef op 23 oktober 2004 @ 10:00:
NTSC is standaard 60hz. Pal 50. Pal heeft echter ook z'n 100 beeldlijnen meer! (dus een hogere resolutie).
Pal 60 is stiekum een NTSC resolutie op 60 Hz met een Pal kleuren signaal.
Maar als ik m'n cube op 60hz zet, dan ziet het er eerlijk gezegd ook scherper uit! En bij m'n xbox maakt het geen verschil volgens mij (behalve dat sommige dingen soepeler lijken te lopen). Maar als Pal60 eik NTSC resolutie is, zou het juist waziger moeten worden.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Hallo! ik ben nieuw in dit topic :D

gister een gamecube gekocht, een pack met gamecube, mario kart en een controller voor 100 euro :D bij Bart Smit. Daar kon ik em niet voor laten liggen, en het is een zilverkleurige :P

Het eerstvolgende spel dat ik ga kopen in of metroid, of zelda

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Okyah schreef op 23 oktober 2004 @ 10:28:
[...]

Maar als ik m'n cube op 60hz zet, dan ziet het er eerlijk gezegd ook scherper uit! En bij m'n xbox maakt het geen verschil volgens mij (behalve dat sommige dingen soepeler lijken te lopen). Maar als Pal60 eik NTSC resolutie is, zou het juist waziger moeten worden.
PAL60 is gewoon iets anders als NTSC alleen de beeldsnelheid word hetzelfde meen ik. Maar PAL60 is idd gewoon scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

RSP schreef op 23 oktober 2004 @ 10:18:
hee dat klopt idd, maar is het dan niet gewoon zo dat bij 50hz de beeldlijnen worden weggelaten? dus 50hz is niet meer dan het inkorten van "eigenlijke" beeldsignaal?
inkorten? PAL heeft een aantal beeldlijnen meer. Een goeie PAL game runt ook gewoon op de volledige PAL resolutie.

Op de PS2 zie je nog wel eens "foute" PAL ports. Dan krijg je van die zwarte balken boven en onderin je beeld (neem de Final Fantasy games bijv.). Dan renderen ze alles dus op NTSC resolutie, op 50 HZ (dus langzamer) en wordt het beeld gecentreert.

Note: PAL60 gebruikte de lagere (!) resolutie van NTSC, maar met een PAL kleurensignaal. Op de gemiddelde TV valt het verschil in resolutie niet eens op. Een PC monitor is namelijk veel scherper dan een TV en daar valt het dus wel op (alhoewel het verschil tussen bijv. 800x600 en 640x480 niet erg opvalt. Het verschil PAL <-> NTSC is kleiner dan dat).

[ Voor 17% gewijzigd door Creepy op 23-10-2004 11:45 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op mijn televisie ziet 60Hz er echt niet mooi uit, de zwarte lijnen die tussen iedere beeldlijn lopen zijn veel duidelijker aanwezig, ik speel dan ook het liefst op 50Hz omdat het een stuk mooier beeld geeft, dat het vloeiender is op 60Hz merk ik niets van.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Normaal gesproken zou 60Hz toch echt een verbetering moeten zijn hoor. :) Ligt denk ik eerder aan je TV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Johnny dat ligt dan inderdaad meer aan je TV :) Zoals Schnumi zegt.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 23-10-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Johnny schreef op 23 oktober 2004 @ 12:11:
Op mijn televisie ziet 60Hz er echt niet mooi uit, de zwarte lijnen die tussen iedere beeldlijn lopen zijn veel duidelijker aanwezig, ik speel dan ook het liefst op 50Hz omdat het een stuk mooier beeld geeft, dat het vloeiender is op 60Hz merk ik niets van.
Heb je wel een RGB kabel??
Als ik zonder RGB op 60Hz speel krijg ik ook klote beeld.

Edit:
Haha goed bedacht _/-\o_ @ hieronder

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 23-10-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/pikmin/michaelfirman.gif

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

LOL@Willybubba

_/-\o_

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Pimpmin _/-\o_

Nieuwe pics van Jungle beat :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10504.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10505.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10506.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10507.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10508.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10509.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10510.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10511.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10512.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10513.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10514.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10515.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10516.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10517.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10518.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10519.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10520.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10521.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10522.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10523.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10524.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10525.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10526.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gu-videogames.de/uni-gamecube/screengalerie/10527.jpg

:9~

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ziet er echt super uit! _/-\o_

Ga ik zeker halen lijkt mij echt een superfun spel te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Damnnn, die Jungle Beat ziet er cool uit! :) Hebbuhhh. :p Alleen... hoe werkt dat dan met die bongo's? Zo te zien spring je door op beide te slaan etc, lijkt me niet erg chill eigenlijk. Maarja, waarschijnlijk kan je hem ook wel spelen met je controller dus dat zien we dan wel weer. Eerst maar PM2, ToS, HL2 en MP2 spelen. :+

LOL @ Pimpmin btw. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Misschien ben ik het, maar ik word nog niet echt overrompeld van de graphische kwaliteiten eerlijk gezegd... :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op 23 oktober 2004 @ 17:27:
Misschien ben ik het, maar ik word nog niet echt overrompeld van de graphische kwaliteiten eerlijk gezegd... :?
Dat is ook niet de bedoeling van dit spel.

Ik bedoel dan hadden ze wel een 3d donkey kong gemaakt en bovendien zijn deze graphics zeker niet slechte te noemen.

Fur shading zie ik zo en ook de lichtinval in sommige pics ziet er zeer goed uit. Deze game gaat gewoon pure fun worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
RSP schreef op 23 oktober 2004 @ 01:31:
Zoals eerder gezegd heeft PAL 60 zo'n 100 beeldlijnen minder dan PAL50 wat zich uit in een hogere resolutie. PAL60 hoeft niet rustiger te zijn, het kan zelfs minder rustig zijn. Als je een tv hebt die 100Hz ondersteund, dan moet de tv meestal terugzakken naar 60Hz om PAL60 te kunnen weergeven. Het gevolg van PAL60 is dan dat je een beeld hebt dat minder rustig is en een lagere resolutie heeft. Het voordeel van PAL60 dat spellen op de juiste snelheid draaien zou als het goed is niet meer op moeten gaan. De andere twee voordelen van PAL60 vervallen ook nog eens bij de meeste 100Hz televisies, sterker nog, op veel 100Hz televisies heeft PAL60 alleen maar nadelen ten opzichte van PAL50.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.