ok dankzij schnumi ga ik dus voor metroid
thnx
thnx
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Een echte RPG zou ik het niet willen noemen, je moet je namelijk door card-based battles heen worstelen....schnumi schreef op 15 oktober 2004 @ 20:39:
O ja hier nog een RPG die je in de gaten moet houden als je van RPG's houdt, Baten Kaitos.
[ Voor 14% gewijzigd door Schweino op 15-10-2004 23:20 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Captain N op 16-10-2004 00:10 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat "worstelen" schijnt reuze mee te vallen. Alles schijnt supersnel te gaan en het schijnt juist super te werken met die kaarten.Schweino schreef op 15 oktober 2004 @ 23:20:
[...]
Een echte RPG zou ik het niet willen noemen, je moet je namelijk door card-based battles heen worstelen....
Ik wou dat er wat meer "old school" rpgs gemaakt werden zoals in de tijd van de snes.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dus er zitten toch swamp gebieden in MP2!7. Varied Locations
The Prime 2 demo only showcases a miniscule part of the areas in the game. Expect to see industrialized locales like the storm-surrounded bridge above, but don't forget about swamplands, desert, and futuristic landscapes overflowing with high-tech lighting and unpredictable paths.
Klinkt gewoon heel goed.19. Presentation
Put simply, it's phenomenal. The graphics in the game are improved over the original, with more detailed character models, better lighting, advanced particle and texture effects, and bigger, richer, more varied locales.
[ Voor 32% gewijzigd door schnumi op 16-10-2004 11:24 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
LOL, ik heb even flink ingezoomd en volgens mij heb je nog gelijk ook
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Volgens mij komt er na een paar seconden na deze shot een heel eng groot beest dat je neer moet knallen.
[ Voor 17% gewijzigd door Hidde op 16-10-2004 14:10 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Verwijderd
Ja, je hebt gelijk natuurlijk. Maar toch, dit is in ieder geval dan een stap in de goede richting. Op de Nintendo64 was Paper Mario in feite de enige rpg. Het doet me goed dat er op de gamecube toch in ieder geval een handjevol rpg's uitkomen.TAG_Speedy schreef op 16 oktober 2004 @ 19:49:
SNES tijdperk vergeten zeker, toen had je pas RPG's. Nu is het toch de PS2 die ze heeft ... vroegâh
Lol. Als ik hem koop mag je dan ook niet klagen als ik hier in het grote gamecube topic deel 63 weer kom zeuren dat ik het zo moeilijk vind.En surrounded; gewoon kopen die MP2, niet zeuren dat het zo moeilijk is. Metroid Prime heb je toen eindelijk ook wel uitgespeeld dus.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik kijk wel uit naar HL2 en ik heb ook al de Silver-edition besteld, maar ik verwacht meer van Metroid Prime 2. MP heeft in mijn ogen iets wat HL mist. Plus MP2 heeft als producer de man die het spelconcept van A Link to the Past bedacht heeft, het beste spel ooit.Vanitas schreef op 16 oktober 2004 @ 23:29:
Ik ga MP2:E niet kopen. Tegen die tijd komt Half-Life 2 uit, of is dan net uit. En ik ga dan echt niks anders spelen dan HL2. Want daar kan MP echt niet tegenop. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel groot fan van de Metroid serie en ik heb alles delen uit de serie gespeeld en uitgespeeld (met deel 1 en 2 ben ik al aardig ver, maar die halen het niet bij de andere delen).
Ik wacht wel totdat ik genoeg geld heb, en HL2 heb uitgespeeld. Daarnaast wil ik ook nog Halo 2 graag hebben, maar dat maakt me ook niet zoveel uit als ik die een keer uit de budget bak vis. Toch overhyped imo.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[voorspelbaar mode]MetroidPrime schreef op 17 oktober 2004 @ 01:20:
[...]
Als je even wacht kun je Half-Life 2 op de GameCube/Revolution spelen. Valve is nu in onderhandeling met Nintendo om het spel op de GameCube uit te brengen, mocht dat niet lukken dan brengt Vivendi het spel hoogstwaarschijnlijk zelf op de Revolution uit.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Daar ben ik het mee eens.Phydomir schreef op 17 oktober 2004 @ 12:24:
[...]
[voorspelbaar mode]
Op de meest geweldige FPS wachten om hem dan op een console te gaan spelen ipv op de pc? lol![]()
[/voorspelbaat mode]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
*kuch*Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 23:12:
[...]
Op de Nintendo64 was Paper Mario in feite de enige rpg.
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Schweino op 17-10-2004 12:39 ]
Verwijderd
Whoa! De Zelda's vind ik inderdaad geen echte rpg's, maar die andere 2 had ik nog nooit van gehoord. Zijn ze ooit ook in europa uitgekomen? Ik heb even zitten lezen, en vooral ogre battle 64 klinkt heel erg interessant...Schweino schreef op 17 oktober 2004 @ 12:37:
[...]
(tenzij je beide zelda's als adventures classificeert)
Quest 64
Oggre Battle 64
Ik ben begonnen aan MP op Hard, en niet voor niks gebruik ik een hoofdletter.Captain N schreef op 17 oktober 2004 @ 12:23:
MP sfeerverhaal.
Heb ze hier allebei zgan liggen (USA en JAP), ze zijn inderdaad nooit in Europa uitgebracht.Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:10:
[...]
Whoa! De Zelda's vind ik inderdaad geen echte rpg's, maar die andere 2 had ik nog nooit van gehoord. Zijn ze ooit ook in europa uitgekomen? Ik heb even zitten lezen, en vooral ogre battle 64 klinkt heel erg interessant...
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 17-10-2004 16:10 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Quest 64 USA en JAP, en Ogre Battle 64 dacht ik alleen JAP, maar ik kan me vergissen. Aidyn Chronicles: The First Mage is nog een N64 RPG die volgens mij ook in de USA is uitgebracht.Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:10:
[...]
Whoa! De Zelda's vind ik inderdaad geen echte rpg's, maar die andere 2 had ik nog nooit van gehoord. Zijn ze ooit ook in europa uitgekomen? Ik heb even zitten lezen, en vooral ogre battle 64 klinkt heel erg interessant...
[ Voor 34% gewijzigd door Captain N op 17-10-2004 16:10 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 17-10-2004 20:33 ]
Dat het soepeler is weet ik maar dit was extreem, qua gevoelschnumi schreef op 17 oktober 2004 @ 20:34:
Ja 50Hz is langzamer. Altijd je games op 60Hz spelen als de mogelijkheid er is. Is vloeiender voor het oog en speelt soepelder.
Beeld is ook een stuk scherper op 60Hz, dat zie je vooral bij Burnout 2 en Zelda TWW goed.schnumi schreef op 17 oktober 2004 @ 20:34:
Ja 50Hz is langzamer. Altijd je games op 60Hz spelen als de mogelijkheid er is. Is vloeiender voor het oog en speelt soepelder.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik vond physics juist slecht in D3, het is dan wel echt qua wat er bv met het glas gebeurt, maar het voegt niks toe. Het is niks wat je kan gebruiken om verder te komen in een spel, en dat zit veel meer in HL2. Het is geen fundamenteel onderdeel van de gameplay, je hebt er niks aan. Maar ik HL2 benut je de ongeving, dat lijkt met enorm vet.MetroidPrime schreef op 17 oktober 2004 @ 15:06:
Mijn top 3:Half-Life 1 komt bij mij niet eens in de top 20 voor denk ik. Ik vond het geen slechte game, alleen enorm overhyped. Het was misschien wel de beste shooter ooit, maar bij lange na niet de beste game ooit, zoals een aantal reviewers het uitschreeuwden. HL2 zal ook niet slecht zijn, maar wordt IMHO ook weer overhyped. Een van de punten waar enorm op gehyped wordt zijn de physics, die ik tot nu toe teleurstellend vind. Als je bijvoorbeeld in CSS een houten ton kapot slaat krijg je 3 houtsplinters die samen nog niet eens een kwart van de ton zouden kunnen vormen. Ik snap wel dat ze dit soort dingen via truukjes moeten doen, maar in Doom 3 krijg je zelfs bij het kapotschieten van een raam evenveel glas op de grond als dat er uit het raam ontbreekt. Doom 3 is nou niet echt het soort spel waar de physics bijzonder goed zijn uitgewerkt. Begrijp me niet verkeerd, ik verheug me ook op HL2 en weet zeker dat het beter zal zijn dan HL1 en de meeste andere shooters, er komen alleen veel andere games uit de komende tijd die mij beter lijken.
- The Legend of Zelda: A Link to the Past
- Super Metroid
- Metroid Zero Mission
EDIT: Ik ga HL2 ook gewoon op de PC spelen, het was maar een suggestie voor iedereen die geld tekort komt om zowel HL2 als MP2 te kunnen kopen.
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 19:29:
Ha, ik denk dat ik MP2 voorlopig nog maar even laat liggen.
Vanitas schreef op 16 oktober 2004 @ 23:29:
Ik ga MP2:E niet kopen.
Deze 'mensen' bestaan niet meer voor mijaaap schreef op 17 oktober 2004 @ 18:47:
Ik ga hem _zeker_ niet nu halen.
f.k.a D³
Verwijderd
Als ik nou zeg dat ik hem zeker wel ga kopen, maar niet gelijk als hij uitkomt, besta ik dan nog wel...
Dat is eigenlijk 90% van de reden.LiToKi schreef op 17 oktober 2004 @ 22:22:
Ik haal zowel HL2 als MP2, waarom zou je kiezen? Tenzij je geldgebrek hebt natuurlijk.
[ Voor 42% gewijzigd door Vanitas op 17-10-2004 22:37 ]
Flip-flopper!Vanitas schreef op 17 oktober 2004 @ 22:35:
Als ik nou zeg dat ik hem zeker wel ga kopen
f.k.a D³
Ignorance Is Bliss
Is that a good, or a bad thing??
[ Voor 40% gewijzigd door Vanitas op 18-10-2004 00:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Jammer. Dat verklaart in ieder geval waarom ik er nog nooit van gehoord heb dan. Zodra ik een US of JAP N64 heb zal ik ze eens proberen ergens te pakken te krijgen.Heb ze hier allebei zgan liggen (USA en JAP), ze zijn inderdaad nooit in Europa uitgebracht.
En ik maar denken dat er totaal geen rpg's bestonden voor het systeem.Aidyn Chronicles: The First Mage is nog een N64 RPG die volgens mij ook in de USA is uitgebracht.
Ik zou 3 met 4 wisselen, en dan 2 onder 4 (voorheen 3) plaatsen. 6 zou afvallen omdat ik die nog nooit gespeeld heb. Dan krijg je aldus:mijne:
1- Super Metroid
2- Metroid Prime
3- Metroid Zero Mission
4- Metroid Fusion
5- Metroid
6- Metroid 2 : Return of Samus
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:46 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Eternal Darkness op 4??? Vond je echt zo goed?S2S schreef op 18 oktober 2004 @ 10:44:
Alle systemen.
1. Super Metroid
2. Metroid Prime
3. Zelda Link to the past SNES
4. Eternal Darkness
5. Megaman Gameboy
6. Castlevania Gameboy
Zal straks nog wel veranderen nadat Prime2 uit is, ik verwacht dat hij beter is dan de 1ste. En natuurlijk Res 4 die komt er ook wel tussen te staan!
Dan verdeel je ze over 1 2 en 3.Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 00:40:
Ja iedereen gaat ineens een top 3 posten... maar dat vind ik veel te moeilijk. Zoveel spellen om uit te kiezen. A Link to the past, Super Mario Kart, Animal Crossing, F-Zero X, SMB3, Super Mario World, Mario 64, Ocarina of Time, Super Metroid & Paper Mario moeten er in ieder geval in.
[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 18-10-2004 12:09 ]
Hoe kunnen wij dat wetenSwitch schreef op 18 oktober 2004 @ 12:03:
Vraagje: moet je MP1 hebben uitgespeeld wil je MP2 een beetje snappen?
Hij is er ook in het Amerikanisch:Captain N schreef op 17 oktober 2004 @ 15:59:
[...]
Quest 64 USA en JAP, en Ogre Battle 64 dacht ik alleen JAP, maar ik kan me vergissen.
Er was volgens mij alleen iets in deel 2 over de eindbaas van deel 1. Niemand weet precies hoe dat verhaaltechnisch werkt, maar het is handig om deel 1 uitgespeeld te hebben met 100% van alle items, dan weet je zeker dat je niets zal missen.MaxBurn schreef op 18 oktober 2004 @ 13:10:
[...]
Hoe kunnen wij dat weten..hij is nog niet uit he... Ga er maar van uit van niet. MP1 eerst gespeeld hebben is nice maar geen must, zijn grotendeels lostaande verhalen, er zijn wel verwijzingen dus eerst andere metroids gespeeld hebben helpt wel.
Verwijderd
1)Super MetroidVanitas schreef op 18 oktober 2004 @ 00:23:
Speciaal voor D³;
Wat is volgens jou de volgorde van beste Metroid games??
Zou me er niet druk om maken, verhaal is nooit zo belangrijk in Metroid gamesSwitch schreef op 18 oktober 2004 @ 12:03:
Vraagje: moet je MP1 hebben uitgespeeld wil je MP2 een beetje snappen?
f.k.a D³
hehe idd, verhaal van Super Metroid is té cheap voor woorden.D³ schreef op 18 oktober 2004 @ 18:44:
Zelda Four Swords Adventures NTSC voor ~€13 bij DVDhelemaalnietSoon.com
[...]
1)Super Metroid
2)Metroid Prime
3)rest
[...]
Zou me er niet druk om maken, verhaal is nooit zo belangrijk in Metroid games
Verwijderd
Zelfs dat vind ik moeilijk. Ik weet gewoon niet wat de beste is.
Hey! Iemand met gevoel voor humor!@ Surrounded:
Leuke sig heb je.
Dat ben ik ook aan het doen, ik had het spel oorspronkelijk met 86% uitgespeeld en heb later tot 92% items verzameld. Ik heb zo'n guide genomen en markeer welke items ik denk te hebben en welke ik zeker heb, dan ga ik de overgebleven items 1 voor 1 af. Inmiddels zit ik dus op 94%, het is alweer een tijdje terug dus ik weet niet zeker meer welke items ik wel en welke ik niet heb. Het is daardoor nogal een klusje om de juiste items te vinden.Thijs schreef op 18 oktober 2004 @ 19:14:
[...]
@MetroidPrime: waarom gebruik je dan geen walkthrough/guide voor die laatste 6? Heb ik ook gedaan hoor. Heb echt ALLES (nou ja, niet helemaal alles anders had ik ze allemaal wel gevonden) helemaal gecheckt en kon nog paar items niet vinden, tja, dan kan je blijven zoeken en zoeken, maar dat schiet toch niet op. Dus toen heb ik maar even guide erbij gepakt en zie daar: een nieuwe gallery.
Verwijderd
Ja, prachtige film is dat.Dat is toch uit Airplane?
f.k.a D³
en dan maak je me toch zo nieuwsgierig dat ik m toch ga kijkenD³ schreef op 18 oktober 2004 @ 23:10:
Ongelooflijk zinloze MP2E teaser. Zou mn tijd en bandbreedte besparen als ik jullie was.
And don't call me Shirley.
Ignorance Is Bliss
Als er iemand is met een CC die vier zwaarden nog niet heeft, wel wilt hebben, geld kan ontvangen via de bank (of Paypal), en ook het vertrouwen heeft om er eentje voor mij mee te bestellen... dan hoor ik het graagD³ schreef op 18 oktober 2004 @ 18:44:
Zelda Four Swords Adventures NTSC voor ~€13 bij DVDhelemaalnietSoon.com
Mijn foto's op Flickr.
Als je mij contact op [mailadres removed - mail ontvangen!] en je adresgegevens doorgeeft, dan wil ik dat graag voor je doen en jouw adres als delivery address opgeven. Je mag dan geld overmaken naar mijn girorekening. Lukt dat?Captain N schreef op 19 oktober 2004 @ 00:36:
[...]
Als er iemand is met een CC die vier zwaarden nog niet heeft, wel wilt hebben, geld kan ontvangen via de bank (of Paypal), en ook het vertrouwen heeft om er eentje voor mij mee te bestellen... dan hoor ik het graag
[ Voor 44% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 19-10-2004 08:11 ]
... en oranje! :P
Mijn foto's op Flickr.
Hoezo was HL1 overhyped? Ik meen dat er destijds een andere game was waar iedereen het over had en dat HL1 min of meer uit het niets kwam. Ik moet wel zeggen dat ik me erg heb vermaakt met HL1. De manier waarop het verhaal werd gebracht was gewoon geniaal. Ik ben benieuwd wat HL2 gaat brengen.MetroidPrime schreef op 17 oktober 2004 @ 15:06:
Half-Life 1 komt bij mij niet eens in de top 20 voor denk ik. Ik vond het geen slechte game, alleen enorm overhyped.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 09:37 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 19-10-2004 12:11 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mijn foto's op Flickr.
Inderdaad, plus 1st class shippingCaptain N schreef op 19 oktober 2004 @ 13:34:
13.nogwat euro hoor, het zijn Canadese Dollars![]()
En die boxart is wel ok, alleen staat Leon er nogal raar opHet lijkt wel of 'ie aan het poepen is ofzo
Maandje of 6 gok ikS2S schreef op 19 oktober 2004 @ 11:53:
Ook maar ff een order bij dvdsoon gedaan voor Four Swords, maar hij is nu wel out of stock en on order, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
FRIENDS LISTWillybubba schreef op 19 oktober 2004 @ 12:05:
Net Paper Mario 2 en Metroid Prime 2 ge pre-ordered bij GCShop
[ Voor 1% gewijzigd door Dyxtra op 19-10-2004 16:48 . Reden: schnuums ]
f.k.a D³
[ Voor 51% gewijzigd door schnumi op 19-10-2004 16:46 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 19-10-2004 17:26 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Sja, als we zo gaan beginnen... ga ik ook ff slijmen.
... en oranje! :P
Jammer voor hun! Op mijn invoice, die ze naar je email sturen staat toch echt 26 CAD totaal, en als ik me niet vergis schrijven hun het direct van je CC af (andere bedrijven doen dat niet, vaak pas als het verstuurd is), dus heb ik hem lekker goedkoopSchweino schreef op 19 oktober 2004 @ 17:01:
Ju, 4 swords staat nu voor 50 Canadese dollars op de site, was denk ik een foutje dus... net te laat helaas.
Die is wel een stuk mooier dan die ik laatst zag.Twee Dee schreef op 19 oktober 2004 @ 11:38:
De RE4 boxart volgens Cubezone.
[afbeelding]
Mooi doosje
* Vanitas loopt tegenwoordig over straat met al z'n Metroid games om veilig te zijn voor D3. (Werkt beter als body armor, D3 schiet toch niet door een Metroid doosje heen) En koopt zo snel mogelijk MP2:E als die uit is om veilig te zijn.D³ schreef op 19 oktober 2004 @ 16:39:
[...]
FRIENDS LIST
• -vliegtuig-
• Blaadje
• LiToKi
• RSP
• schnumi
• Thijs
• Willybubba NEW!
HIT LIST
• aaap
• surrounded
• Vanitas
Surrounded is een stuk aardiger als D3.Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:55:
[...]
Hey! Iemand met gevoel voor humor!Ik mag vanitas wel.
Hoe vaak ik die scene ook zie (en ik heb 'm al heel vaak gezien), het blijft gewoon leuk. Hoe verzinnen ze het met precies die namen? Echt geniaal.
D³ schreef op 19 oktober 2004 @ 16:39:
FRIENDS LIST
• -vliegtuig-
• Blaadje
• Deddiekoel
• iNSaNe-oNe
• LiToKi
• RSP
• schnumi
• Thijs
• Willybubba NEW!
HIT LIST
• aaap
• surrounded
• Vanitas
Ok daar moest ik om lachen, verdient wel een plekje op de friends list alleen...Vanitas schreef op 19 oktober 2004 @ 18:16:
* Vanitas loopt tegenwoordig over straat met al z'n Metroid games om veilig te zijn voor D3. (Werkt beter als body armor, D3 schiet toch niet door een Metroid doosje heen) En koopt zo snel mogelijk MP2:E als die uit is om veilig te zijn.
...das minder. Terug naar de hit list met jou!Surrounded is een stuk aardiger als D3.
[ Voor 55% gewijzigd door Dyxtra op 19-10-2004 19:04 ]
f.k.a D³
[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 19-10-2004 19:27 ]
Daar drinken we op!Vanitas schreef op 19 oktober 2004 @ 19:15:
Nog een poging: Half-Life is het beste spel.
En ik weet dat jij het ook een hele goede game vindt.
Probeer het maar niet te ontkennen mannetje.
I've got proof.
f.k.a D³
ToS gaat meer dan de moeite waard worden; het is het langverwachte vervolg op de briljante RPG Tales of Phantasia uit het snes tijdperk! En vergeleken hierbij is FF-CC echt een slappe hack & slash. Hmm, vergeleken met een spel als Icewind Dale is FF-CC zelfs een slappe Hack & SlashThijs schreef op 19 oktober 2004 @ 22:46:
Ok, ik volg dit topic redelijk, maar weet nu toch niet precies wat ik van Tales of Symphonia moet verwachten. Is deze game aanschaf waard? Volgens mij waren hier mensen die de US versie hadden. Is het wat? Heb je daar géén GBA-zooi voor nodig zal bij Final Fantasy: Crystal Chronicles? Zit namelijk beetje te kijken en in 2 weken tijd komen Paper Mario 2, Tales of Symphonia, Half-Life 2 en Metroid Prime 2 uit en die wil ik eigenlijk allemaal wel hebben... (HL2 heb ik al)
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
[ Voor 40% gewijzigd door rajackar op 20-10-2004 11:06 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
!! Gaaf man !!rajackar schreef op 20 oktober 2004 @ 09:21:
Zo'n gezellige vrede op aarde sfeer heeft hier al tijden niet meer gehangen
En tja, op het moment is het ff stilte voor de strorm natuurlijk.
for the record:
* rajackar Gaat MP2:E ook direct halen als ie uit is
Nintendo is al wel een MP2:E promo campagne gestart. Alleen op een wat aparte manier:
Is het je al opgevallen dat deze site: www.orbislabs.com over morph ball technology gaat? Ook het logo-tje lijkt op een morph ball...Twee Dee schreef op 20 oktober 2004 @ 11:34:
[...]
!! Gaaf man !!
Erg korte teaser filmpjes ook, en nergens wordt concreet een link naar MP gelegd! (Behalve dan op die "all your bees" sites
Een goed signaal dat Nintendo hard zijn best doet om betere marketingtrucs te gebruiken.
Iemand al opgevallen dat dat plaatje van Samus uit 2 delen bestaat? Zou daar nog iets bijzonders mee gebeuren?
[ Voor 7% gewijzigd door rajackar op 20-10-2004 11:51 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat wordt echt bikkelen met maar 99 energyAll reports I've heard indicate that Prime 2 is seriously, seriously more difficult than the first game. Downright hard, in some cases.
Should be awesome.
Matt
Je staat er oprajackar schreef op 20 oktober 2004 @ 12:37:
Ik zou toch denken dat dit wel een plaatsje op de friends list van d3 zou moeten opleveren. Daar is het het natuurlijk allemaal om te doen
f.k.a D³
Verwijderd
Absolutely.Thijs schreef op 19 oktober 2004 @ 22:46:
Ok, ik volg dit topic redelijk, maar weet nu toch niet precies wat ik van Tales of Symphonia moet verwachten. Is deze game aanschaf waard?
Top spel!Volgens mij waren hier mensen die de US versie hadden. Is het wat?
Gelukkig niet. Rommel.Heb je daar géén GBA-zooi voor nodig zal bij Final Fantasy: Crystal Chronicles?
Met Tales ben je ook wel even zoet iig, kan je die andere spellen uit de budget bakken halen als je klaar bentZit namelijk beetje te kijken en in 2 weken tijd komen Paper Mario 2, Tales of Symphonia, Half-Life 2 en Metroid Prime 2 uit en die wil ik eigenlijk allemaal wel hebben... (HL2 heb ik al)
Ja, echt niet normaal meer.. In een tijdsbestek van 48 uur hebben we:D³ schreef op 20 oktober 2004 @ 16:44:
Vrees overigens dat de verkoop van MP2E behoorlijk zal tegenvallen als je ziet wat er rond die tijd nog meer wordt gereleased, plus het feit dat Nintendo nauwelijks serieus aan promotie doet. Ze houden zich meer bezig met de DS zo lijkt het. Zonde.
[ Voor 17% gewijzigd door Booth op 20-10-2004 18:24 ]
Oke, ik ga hem ws samen met m'n broertje kopen.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 18:00:
[...]
Top spel!
*knip*
[...]
Ja, echt niet normaal meer.. In een tijdsbestek van 48 uur hebben we:
Metal Gear Solid 3
Halo 2
Half-life 2
Nintendo DS Hardware
en,
Metroid Prime 2.
Goed, de onderste staat iig 100% vast in de pre-order. De rest komt later wel (muv Halo 2, daar begin ik niet eens aan).
[ Voor 28% gewijzigd door Thijs op 20-10-2004 19:28 ]
Verwijderd
Surrounded is een stuk aardiger als D3.
Ha! Dat is eigenlijk nog een groter compliment voor de makers. Ik ging er vanuit dat je het gewoon herkende en dat je daarom moest gniffelen. Maar als je het zelfs al grappig vond zonder dat je die film ooit gezien hebt... is wel een bewijs hoe sterk de humor is.Ik ken de film niet waar het uit komt, maar ik wil hem wel es zien als er zulke humor in zit.
Welja jongens, doe er nog een schepje bovenop. Alsof deel 1 niet nog al moeilijk genoeg was.D³ schreef op 20 oktober 2004 @ 16:44:
• re: Moeilijkheidsgraad
All reports I've heard indicate that Prime 2 is seriously, seriously more difficult than the first game. Downright hard, in some cases.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom daar zoveel aandacht aan wordt geschonken. Zelfs in interviews met de makers brengen die het zelf ter sprake, dat ze dit keer wat nieuws hebben toegevoegd door wapens met beperkte ammo te introduceren.... Hallo? Dit was toch al zo in de allereerste metroid? En alle andere delen daarna? Missiles, Super Missiles, Powerbombs... allemaal wapens met beperkte ammo. En nu ze datzelfde principe dan hebben toegepast op de Light/Dark beam is het ineens revolutionair?Hoewel ik gelezen had dat je dit keer ammo krijgt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 23:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq