Het Grote Gamecube Topic Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.690 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dankzij schnumi ga ik dus voor metroid
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woei toch goed werk verricht voor D³. :P :)

O ja hier nog een RPG die je in de gaten moet houden als je van RPG's houdt, Baten Kaitos. IGN heeft een preview van de US versie online gezet:

Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean preview

Deze game bevat in tegenstelling tot bijv Tales of Symphonia veel FMV's die er zeer gelikt uitzien. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Wie een gamecube heeft en twijfelt om Metroid Prime 2 te halen, is geloof ik niet helemaal op de hoogte van wat voor TOPPER het gaat worden!!

Gamespot preview spreekt over 'kick ass follow-up', terwijl zij vrijwel nooit zulke termen gebruiken in previews.

http://www.gamespot.com/g...itle/preview_6110048.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
schnumi schreef op 15 oktober 2004 @ 20:39:
O ja hier nog een RPG die je in de gaten moet houden als je van RPG's houdt, Baten Kaitos.
Een echte RPG zou ik het niet willen noemen, je moet je namelijk door card-based battles heen worstelen....

Ik wou dat er wat meer "old school" rpgs gemaakt werden zoals in de tijd van de snes.

[ Voor 14% gewijzigd door Schweino op 15-10-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik denk dat het probleem van Metroid is dat de hype pas echt kan beginnen zodra je het spel in actie ziet. Sowieso zeggen screenshots van spellen minder dan het echt spelen, maar ik denk dat dat voor Metroid helemaal geldt... Het is de gehele sfeer die Metroid heeft het spel zo goed maakt, en dat dat nogal moeilijk is af te zien van een paar screenies met een grote gun, wat icoontjes, en een beest op de rest van je scherm :P De sfeer en de puzzels en zo kan je niet goed vatten in een paar shots. Vind ik dan tenminste :)

[ Voor 40% gewijzigd door Captain N op 16-10-2004 00:10 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Schweino schreef op 15 oktober 2004 @ 23:20:
[...]

Een echte RPG zou ik het niet willen noemen, je moet je namelijk door card-based battles heen worstelen....

Ik wou dat er wat meer "old school" rpgs gemaakt werden zoals in de tijd van de snes.
Dat "worstelen" schijnt reuze mee te vallen. Alles schijnt supersnel te gaan en het schijnt juist super te werken met die kaarten. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

O ja nog een MP2 hype post. :P

Hier noemt IGN 20 redenen op waarom je van MP2 moet houden.

20 reasons to love Metroid Prime 2: Echoes IGN

En ik vond dit stukje wel leuk:
7. Varied Locations

The Prime 2 demo only showcases a miniscule part of the areas in the game. Expect to see industrialized locales like the storm-surrounded bridge above, but don't forget about swamplands, desert, and futuristic landscapes overflowing with high-tech lighting and unpredictable paths.
Dus er zitten toch swamp gebieden in MP2! _/-\o_
19. Presentation

Put simply, it's phenomenal. The graphics in the game are improved over the original, with more detailed character models, better lighting, advanced particle and texture effects, and bigger, richer, more varied locales.
Klinkt gewoon heel goed. :)

O ja en nog een berichtje van Samus herself: BUY THIS SHIT OR ELSE!
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/557/557517/metroid-prime-2-echoes-20041015070545680-000.jpg

:P

[ Voor 32% gewijzigd door schnumi op 16-10-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sfeervol :9
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/557/557517/metroid-prime-2-echoes-20041015070544024-000.jpg
Ik zie Samus linksonder geloof ik.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:57

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

D³ schreef op 16 oktober 2004 @ 14:02:
[afbeelding]
LOL, ik heb even flink ingezoomd en volgens mij heb je nog gelijk ook :D

Doe jij elk MP plaatje pixel bij pixel bekijken?? ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
[afbeelding]
Volgens mij komt er na een paar seconden na deze shot een heel eng groot beest dat je neer moet knallen.
:9 :9

[ Voor 17% gewijzigd door Hidde op 16-10-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Ik begin nu wel erg gehyped te worden van MP2 :>
Aangezien RE4 pas in Januari 2005 uit komt, laat MP2 maar komen :)

Release MP2 @ dvdbox 15 november, prijs €39.
Het is al bijna zover :)

Hoe staat het trouwens met Donkey konga, is het spel nog steeds leuk of begint het nu al te vervelen ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
[afbeelding]
_/-\o_ @ eagle-eyes

Ik kan echt niet wachten. MP was het _vetste_ spel dat ik ooit gespeeld heb. Als deze nog beter wordt....

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ik denk dat ik MP2 voorlopig nog maar even laat liggen. :p
Screens zien er inderdaad wel erg mooi en sfeervol uit, maar als ik even terugdenk aan hoe gefrustreerd ik raakte door het laatste gedeelte van Metroid Prime... :/ Heb geen zin om dat nog een keer mee te maken

En zo te zien/lezen wordt deel 2 nog een stuk moeilijker! Intelligentere vijanden die met meer tegelijk op je afkomen. Ing-vijanden die zichzelf vloeibaar kunnen maken (en dan onder je door kruipen, achter je weer vaste vorm aannemen en je dan in de rug aanvallen zeker! ik zie het al helemaal voor me). Een dark world waar je al energie verliest door er alleen maar in rond te lopen... Behalve als je in een tijdelijke protective bubble staat... hm... ik zal de recensies nog even afwachten, maar ik denk dat ik 'm hooguit nog een kans wil geven tegen de tijd dat hij player's choice wordt. :p

Ik kijk meer uit naar Paper Mario 2, Tales of... & Baten Kaitos. :9 Zoveel rpg's, en dat op een Nintendo-console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
SNES tijdperk vergeten zeker, toen had je pas RPG's. Nu is het toch de PS2 die ze heeft ... vroegâh ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Jongens, wat zei ik nou, hou eens op over Metroid Prime 2. :p Dat spel ziet er zoooo super cool uit. Gewoon nog 6 weken tot het zover is, ik haat wachten! Dat de multiplayer mode zo cool blijkt te zijn verbaast me. Vind het nog steeds zo a-Metroid als het maar kan.

En surrounded; gewoon kopen die MP2, niet zeuren dat het zo moeilijk is. :p Metroid Prime heb je toen eindelijk ook wel uitgespeeld dus. ;)

* Thijs laat Paper Mario 2 en Tales of Symphonia wel even wachten tot aan de kerst. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 16 oktober 2004 @ 19:49:
SNES tijdperk vergeten zeker, toen had je pas RPG's. Nu is het toch de PS2 die ze heeft ... vroegâh ;)
Ja, je hebt gelijk natuurlijk. Maar toch, dit is in ieder geval dan een stap in de goede richting. Op de Nintendo64 was Paper Mario in feite de enige rpg. Het doet me goed dat er op de gamecube toch in ieder geval een handjevol rpg's uitkomen. :) En dan ook nog zo vlak na elkaar!
En surrounded; gewoon kopen die MP2, niet zeuren dat het zo moeilijk is. Metroid Prime heb je toen eindelijk ook wel uitgespeeld dus.
Lol. Als ik hem koop mag je dan ook niet klagen als ik hier in het grote gamecube topic deel 63 weer kom zeuren dat ik het zo moeilijk vind. ;)

Maar voor mij heeft Paper Mario 2 sowieso voorrang. Afgezien van de moeilijkheidsgraad van MP2, ik vind dat zo'n fantastische serie.
Een paar weken geleden heb ik een nummer van NGC magazine gekocht (vreselijk tijdschrift trouwens), met een Paper Mario 2 bouwplaat erbij. Die heb ik in elkaar geknutseld en staat nu op een plank boven de televisie. Elke dag kijk ik ernaar en verheug me erop om het spel echt te gaan spelen. :D
Zal Bowser weer op hilarische wijze belachelijk gemaakt worden? Waarom heeft Yoshi ineens een kuif? Is dat paarse spook net zo'n bitch als dat ze eruit ziet? Welke verwijzingen naar klassieke nintendo-spellen zullen er nu weer allemaal inzitten? ... Kom maar op 12 november! :9 Ik ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik ga MP2:E niet kopen. Tegen die tijd komt Half-Life 2 uit, of is dan net uit. En ik ga dan echt niks anders spelen dan HL2. Want daar kan MP echt niet tegenop. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel groot fan van de Metroid serie en ik heb alles delen uit de serie gespeeld en uitgespeeld (met deel 1 en 2 ben ik al aardig ver, maar die halen het niet bij de andere delen).

Ik wacht wel totdat ik genoeg geld heb, en HL2 heb uitgespeeld. Daarnaast wil ik ook nog Halo 2 graag hebben, maar dat maakt me ook niet zoveel uit als ik die een keer uit de budget bak vis. Toch overhyped imo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Vanitas schreef op 16 oktober 2004 @ 23:29:
Ik ga MP2:E niet kopen. Tegen die tijd komt Half-Life 2 uit, of is dan net uit. En ik ga dan echt niks anders spelen dan HL2. Want daar kan MP echt niet tegenop. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel groot fan van de Metroid serie en ik heb alles delen uit de serie gespeeld en uitgespeeld (met deel 1 en 2 ben ik al aardig ver, maar die halen het niet bij de andere delen).

Ik wacht wel totdat ik genoeg geld heb, en HL2 heb uitgespeeld. Daarnaast wil ik ook nog Halo 2 graag hebben, maar dat maakt me ook niet zoveel uit als ik die een keer uit de budget bak vis. Toch overhyped imo.
Ik kijk wel uit naar HL2 en ik heb ook al de Silver-edition besteld, maar ik verwacht meer van Metroid Prime 2. MP heeft in mijn ogen iets wat HL mist. Plus MP2 heeft als producer de man die het spelconcept van A Link to the Past bedacht heeft, het beste spel ooit. :*) Dat zorgt er in ieder geval voor dat ik zelf MP2 eerder zal uitspelen dan HL2.

Als je even wacht kun je Half-Life 2 op de GameCube/Revolution spelen. Valve is nu in onderhandeling met Nintendo om het spel op de GameCube uit te brengen, mocht dat niet lukken dan brengt Vivendi het spel hoogstwaarschijnlijk zelf op de Revolution uit.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MP is een van de weinigen zo niet de enige game waarin ik het gevoel had deel van het verhaal te zijn, ipv dat ik zat te kijken naar een verhaal dat verteld werd. Half-Life vond ik trouwens ook een fantastisch spel, maar wel een spel dat gaat over een dude die ergens in een facility werkt etc... In MP loop ik rond op een eenzame planeet, ben ik helemaal alleen, en kom ik allerlei info tegen van de Space Pirates en zo... op een of andere manier zuigt MP je meer in het verhaal dan dus alleen het verhaal tegen je te vertellen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:53

Phydomir

Dennis

MetroidPrime schreef op 17 oktober 2004 @ 01:20:
[...]
Als je even wacht kun je Half-Life 2 op de GameCube/Revolution spelen. Valve is nu in onderhandeling met Nintendo om het spel op de GameCube uit te brengen, mocht dat niet lukken dan brengt Vivendi het spel hoogstwaarschijnlijk zelf op de Revolution uit.
[voorspelbaar mode]

Op de meest geweldige FPS wachten om hem dan op een console te gaan spelen ipv op de pc? lol 8)7

[/voorspelbaat mode]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Phydomir schreef op 17 oktober 2004 @ 12:24:
[...]

[voorspelbaar mode]

Op de meest geweldige FPS wachten om hem dan op een console te gaan spelen ipv op de pc? lol 8)7

[/voorspelbaat mode]
Daar ben ik het mee eens.

Shooters spelen veel lekkerder op de PC, en ik ga geen 2 jaar langer wachten op de opvolger van de beste game ooit.

Wat is eigenlijk jullie top-3 van best games??

Van mij:
1- Half-Life
2- Deus Ex
3- Z:LTTP of Super Metroid (kan niet kiezen)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 23:12:
[...]

Op de Nintendo64 was Paper Mario in feite de enige rpg.

[...]
*kuch*
Zelda MM
Zelda OoT

(tenzij je beide zelda's als adventures classificeert)

Quest 64
Oggre Battle 64

[ Voor 11% gewijzigd door Schweino op 17-10-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op 17 oktober 2004 @ 12:37:
[...]

(tenzij je beide zelda's als adventures classificeert)

Quest 64
Oggre Battle 64
Whoa! De Zelda's vind ik inderdaad geen echte rpg's, maar die andere 2 had ik nog nooit van gehoord. Zijn ze ooit ook in europa uitgekomen? Ik heb even zitten lezen, en vooral ogre battle 64 klinkt heel erg interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik ben begonnen aan MP op Hard, en niet voor niks gebruik ik een hoofdletter.
De bossfights zijn echt een stuk moeilijker. Je voelt je inderdaad echt helemaal in je uppie, zeker als je net een heel stuk verder bent gekomen en met 40 health over op zoek bent naar een save station om weer even veilig te zijn...

Wat een heerlijk spel! Elk item dat je weer krijgt geeft meteen weer het "Hoihoi een nieuw speeltje" gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:10:
[...]

Whoa! De Zelda's vind ik inderdaad geen echte rpg's, maar die andere 2 had ik nog nooit van gehoord. Zijn ze ooit ook in europa uitgekomen? Ik heb even zitten lezen, en vooral ogre battle 64 klinkt heel erg interessant...
Heb ze hier allebei zgan liggen (USA en JAP), ze zijn inderdaad nooit in Europa uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Mijn top 3:
  1. The Legend of Zelda: A Link to the Past
  2. Super Metroid
  3. Metroid Zero Mission
Half-Life 1 komt bij mij niet eens in de top 20 voor denk ik. Ik vond het geen slechte game, alleen enorm overhyped. Het was misschien wel de beste shooter ooit, maar bij lange na niet de beste game ooit, zoals een aantal reviewers het uitschreeuwden. HL2 zal ook niet slecht zijn, maar wordt IMHO ook weer overhyped. Een van de punten waar enorm op gehyped wordt zijn de physics, die ik tot nu toe teleurstellend vind. Als je bijvoorbeeld in CSS een houten ton kapot slaat krijg je 3 houtsplinters die samen nog niet eens een kwart van de ton zouden kunnen vormen. Ik snap wel dat ze dit soort dingen via truukjes moeten doen, maar in Doom 3 krijg je zelfs bij het kapotschieten van een raam evenveel glas op de grond als dat er uit het raam ontbreekt. Doom 3 is nou niet echt het soort spel waar de physics bijzonder goed zijn uitgewerkt. Begrijp me niet verkeerd, ik verheug me ook op HL2 en weet zeker dat het beter zal zijn dan HL1 en de meeste andere shooters, er komen alleen veel andere games uit de komende tijd die mij beter lijken.

EDIT: Ik ga HL2 ook gewoon op de PC spelen, het was maar een suggestie voor iedereen die geld tekort komt om zowel HL2 als MP2 te kunnen kopen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 17-10-2004 16:10 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:10:
[...]

Quest 64 USA en JAP, en Ogre Battle 64 dacht ik alleen JAP, maar ik kan me vergissen. Aidyn Chronicles: The First Mage is nog een N64 RPG die volgens mij ook in de USA is uitgebracht.

Mijn top '3':

1. Metroid Prime (NGC) / Donkey Kong Country 1/2/3 (SNES)
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) / Super Mario Bros. 3 (NES)
3. Mario 64 (N64) / SSB:M (NGC) / Pokémon Red & Blue (GB) / Conker's Bad Fur Day (N64) / Jet Force Gemini (N64) / Goldeneye (N64) / Tetris (GB)

Waarschijnlijk vergeet ik vast nog wel iets. 1 en 2 zijn duidelijk mijn favorieten, daaronder wordt het wat vager :)

[ Voor 34% gewijzigd door Captain N op 17-10-2004 16:10 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al in dit topic is vermeld maar er zijn nieuwe games in de player choice colectie toegevoegt:
*Zelda the Windwaker
*Mario Party 5
*F-Zero GX
*Soul Calibur 2

Ze komen allemaal op 22 okt uit dus volgend weekeind heb ik weer twee nieuwe spellen bij :Y) .
Soul calibur 2 en F-zero GX. Damn alweer een weekend zonder sociale contacten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hmmm iedereen is wel in de bol van MP2 he ;)

Ik heb MP1 nog niet eens uitgespeeld (misschien maar 2-3uurtjes gedaan).
Ik ga hem _zeker_ niet nu halen. Misschien tegen die tijd dat hij PC is, want dan moet ik toch wel eerst MP1 uitgespeeld hebben.

Ik vermaak me momenteel wel met Animal Crossing. Kheb me zusje ook laten inwonen in me dorp, is wel lache :D . Erg gaaf spel, om gewoon 1uurtje ofzo per dag te doen (halfuurtje misschien).

En die tijd klok is echt gaaf. Wilde eergister even om 23:00 naar de winkel om schepnetje te kopen, kom ik er aan. "Winkel dicht, open van 9:00 tot 22:00" :D stond ik daar voor een gesloten deur haha. Echt gaaf is dat.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ik heb Half-Life single player nog nooit echt gespeeld. :X Maar toch kijk ik erg uit naar HL2. Ik ga ze gewoon naast elkaar spelen. Het is niet zo dat je per se 1 game moet kiezen om te spelen. Ik heb HL2 al gekocht via Steam (Silver Edition), dus ik denk dat ik HL1 binnenkort maar eens ga proberen als ik ooit nog een fatsoenlijke hoeveelheid vrije tijd krijg. :{

En mijn top 3.. dat kan ik echt niet zeggen. Zoveel supergoede games. Als ik zou moeten beoordelen op aantal tijd mee doorgebracht dan komen Mario Kart (deel 1 en 2), GoldenEye en Street of Rage toch wel erg hoog op de lijst. ;) Maar een game als Super Metroid vind ik denk ik toch wel iets vetter dan een SoR, alleen is de replay value daarvan een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jongens even een vraagje..kan het volgende echt ZOVEEL uitmaken?

Case:

Ik start MKDD op, echter had me tv nog niet aan..blijkbaar per ongeluk op 50hz ipv 60hz, ik en me buurtkoters spelen altijd op 60hz.

Ik ging spelen en wou even een record op Yoshi Circuit laten zien..ik ga rijden..ik reed ineens voor geen moer.. boosts etc gingen niet..enzenz..en het spel voelde echt mega sloom aan.

Ik dacht..fuck it..dus wij battle doen..dacht me stiefbroertje dus ook dat er iets niet klopte..hij vond ook alles sloom en slecht reageren..

Dus ik start cube opnieuw op..zie dat hij 50hz aangeeft..zet hem op 60hz..doen battle...en alles voelde weer soepel aan.

Iemand ooit gehad dat het qua gameplay ZO'N impact had?..60hz is sowieso siepeler maar dit was wel extreem..we konden geeneens meer goed timen, boosten..etc.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Zelf ook getest ivm time trial tijden en ik merk totaal geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het gaat om het gevoel van reactie icm de knoppen die je indrukt.
Ik heb het niet over de trial tijden.

[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 17-10-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja 50Hz is langzamer. Altijd je games op 60Hz spelen als de mogelijkheid er is. Is vloeiender voor het oog en speelt soepelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

schnumi schreef op 17 oktober 2004 @ 20:34:
Ja 50Hz is langzamer. Altijd je games op 60Hz spelen als de mogelijkheid er is. Is vloeiender voor het oog en speelt soepelder.
Dat het soepeler is weet ik maar dit was extreem, qua gevoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

schnumi schreef op 17 oktober 2004 @ 20:34:
Beeld is ook een stuk scherper op 60Hz, dat zie je vooral bij Burnout 2 en Zelda TWW goed. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op 17 oktober 2004 @ 15:06:
Mijn top 3:
  1. The Legend of Zelda: A Link to the Past
  2. Super Metroid
  3. Metroid Zero Mission
Half-Life 1 komt bij mij niet eens in de top 20 voor denk ik. Ik vond het geen slechte game, alleen enorm overhyped. Het was misschien wel de beste shooter ooit, maar bij lange na niet de beste game ooit, zoals een aantal reviewers het uitschreeuwden. HL2 zal ook niet slecht zijn, maar wordt IMHO ook weer overhyped. Een van de punten waar enorm op gehyped wordt zijn de physics, die ik tot nu toe teleurstellend vind. Als je bijvoorbeeld in CSS een houten ton kapot slaat krijg je 3 houtsplinters die samen nog niet eens een kwart van de ton zouden kunnen vormen. Ik snap wel dat ze dit soort dingen via truukjes moeten doen, maar in Doom 3 krijg je zelfs bij het kapotschieten van een raam evenveel glas op de grond als dat er uit het raam ontbreekt. Doom 3 is nou niet echt het soort spel waar de physics bijzonder goed zijn uitgewerkt. Begrijp me niet verkeerd, ik verheug me ook op HL2 en weet zeker dat het beter zal zijn dan HL1 en de meeste andere shooters, er komen alleen veel andere games uit de komende tijd die mij beter lijken.

EDIT: Ik ga HL2 ook gewoon op de PC spelen, het was maar een suggestie voor iedereen die geld tekort komt om zowel HL2 als MP2 te kunnen kopen. ;)
Ik vond physics juist slecht in D3, het is dan wel echt qua wat er bv met het glas gebeurt, maar het voegt niks toe. Het is niks wat je kan gebruiken om verder te komen in een spel, en dat zit veel meer in HL2. Het is geen fundamenteel onderdeel van de gameplay, je hebt er niks aan. Maar ik HL2 benut je de ongeving, dat lijkt met enorm vet.

Ik heb voor HL gekozen om de eerste plek op te vullen doordat het gewoon een geweldige sfeer heeft. Telkens als ik het speel geeft me het weer een gevoel van wow, echt wel spannend. De actie is gewoon geweldig, en zelf nu is de AI nog briljant. Dit heb ik ook met Deus Ex, dat verhaal is echt zo geweldig. Ik ken geen spel dat daar tegenop kan. De interactie met die omgeving is super. Zo loop je bv de vrouwen wc in, dan staat daar een vrouw die boos op je wordt. Later kom je bij je baas en die zegt tegen je dat je maar beter uit de vrouwen wc kan wegblijven. Na een hele tijd spelen kom je die vrouw weer tegen terwijl ze met een trooper praat. Uiteindelijk komt het gesprek bij jou en dus ook de WC, geweldig. Dit is natuurlijk maar een voorbeeld wat onbelangrijk is voor het verhaal, maar geloof me dat komt ook echt wel voor.

Super Metroid vond ik ook geweldig, die sfeer is echt geweldig. Ik weet wel dat de laatste 2 2d Metroid games veel op SM (super metroid voor de doordenkers) lijkt, het is niet meer orgineel. Net als met Z:LTTP, na dit spel komen er een heleboel games uit die het idee van 2 werelden stelen van LTTP, maar de kwalteit van puzzels en gameplay halen ze lang niet (behalve OoT, maar daz ook zelda).

En daar kom ik ook eigenlijk gelijk bij een dilemma, heel veel games gebruiken allemaal elementen die al eens zijn gebruikt. En de producers spelen liever op save en blijven daarbij. Dat is toch jammer, hopelijk zien ze in dat het ook anders kan dan dat het nu gaat. En niet 5 bagger games uitbrengen, maar gewoon een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 19:29:
Ha, ik denk dat ik MP2 voorlopig nog maar even laat liggen. :p
aaap schreef op 17 oktober 2004 @ 18:47:
Ik ga hem _zeker_ niet nu halen.
Deze 'mensen' bestaan niet meer voor mij :(

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er nog d3 ;)

ik ga mp2 zeker WEL halen

Mijn top3 trouwens:

1. Baldurs Gate 1 / 2 / planescape Torment.
2. Deus Ex
3. Zelda lttp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

MP gaf mij zo'n vette game ervaring dat ik deel 2 gewoon never nooit kan laten liggen. Voor mij staat MP zeker in de top 3 van beste games deze generatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 14:15
Ik haal zowel HL2 als MP2, waarom zou je kiezen? Tenzij je geldgebrek hebt natuurlijk :).

En als ik zou moeten kiezen, dan nog zou ik voor MP2 gaan. MP1 speelde ik een maandje of wat geleden voor 't eerst (ja laat enzo :P) en ben er meer van onder de indruk dan van HL1 destijds (speelde die meteen na de release). Zeker qua gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op 17 oktober 2004 @ 21:44:
[...]

[...]

[...]
Deze 'mensen' bestaan niet meer voor mij :(
Als ik nou zeg dat ik hem zeker wel ga kopen, maar niet gelijk als hij uitkomt, besta ik dan nog wel...
LiToKi schreef op 17 oktober 2004 @ 22:22:
Ik haal zowel HL2 als MP2, waarom zou je kiezen? Tenzij je geldgebrek hebt natuurlijk :).
Dat is eigenlijk 90% van de reden.

Don't get me wrong, MP vond ik geweldig en deel 2 ga ik ook zekers spelen, maar ik stel het gewoon nog even uit (nog zoveel leuks om te doen)

[ Voor 42% gewijzigd door Vanitas op 17-10-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
*hugs vliegtuig, RSP, LiToKi*
Vanitas schreef op 17 oktober 2004 @ 22:35:
Als ik nou zeg dat ik hem zeker wel ga kopen
Flip-flopper!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
oei moeilijk, een top '3'
hmm

1) Zelda: OoT / Mario 64
2) Alex the kid / Gain Ground
3) Half-life / Goldeneye

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op 17 oktober 2004 @ 23:11:
*hugs vliegtuig, RSP, LiToKi*

[...]
Flip-flopper!
Is that a good, or a bad thing??

En die top 3 is eigenlijk meer een top3^2. :P

edit:
Speciaal voor D³;
Wat is volgens jou de volgorde van beste Metroid games??

mijne:
1- Super Metroid
2- Metroid Prime
3- Metroid Zero Mission
4- Metroid Fusion
5- Metroid
6- Metroid 2 : Return of Samus

Enkel kan je nog een beetje met 3 en 4 schuiven, die lijken zoveel op elkaar.

[ Voor 40% gewijzigd door Vanitas op 18-10-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste paar dagen zit ik er weer aan te denken om een Gamecube te kopen...
Die van mij heb ik ongeveer 1 jaar geleden verkocht omdat ik het maar een kut console vond, me moeder gaat er waarschijnlijk eentje voor de kerst voor haar petekind kopen..
En stiekem wil ik er dan ook weer een :+ voorral dan om de games als Marioparty,mario kart en zo toch die leuke party games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja iedereen gaat ineens een top 3 posten... maar dat vind ik veel te moeilijk. Zoveel spellen om uit te kiezen. A Link to the past, Super Mario Kart, Animal Crossing, F-Zero X, SMB3, Super Mario World, Mario 64, Ocarina of Time, Super Metroid & Paper Mario moeten er in ieder geval in. ;)
Heb ze hier allebei zgan liggen (USA en JAP), ze zijn inderdaad nooit in Europa uitgebracht.
Jammer. Dat verklaart in ieder geval waarom ik er nog nooit van gehoord heb dan. Zodra ik een US of JAP N64 heb zal ik ze eens proberen ergens te pakken te krijgen. :)
Aidyn Chronicles: The First Mage is nog een N64 RPG die volgens mij ook in de USA is uitgebracht.
En ik maar denken dat er totaal geen rpg's bestonden voor het systeem. :p Maar dat Aidyn Chronicles is wel een hele slechte als ik er zo eens over lees... daar missen we weinig aan.
mijne:
1- Super Metroid
2- Metroid Prime
3- Metroid Zero Mission
4- Metroid Fusion
5- Metroid
6- Metroid 2 : Return of Samus
Ik zou 3 met 4 wisselen, en dan 2 onder 4 (voorheen 3) plaatsen. 6 zou afvallen omdat ik die nog nooit gespeeld heb. Dan krijg je aldus:

1. Super Metroid
2. Metroid Fusion
3. Metroid Zero Mission
4. Metroid Prime
5. Metroid

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57

S2S

Metroids:

1. Super Metroid
2. Metroid Prime
3. Metroid Zero Mission
4. Metroid Fusion
5. Metroid 2
6. Metroid

Alle systemen.

1. Super Metroid
2. Metroid Prime
3. Zelda Link to the past SNES
4. Eternal Darkness
5. Megaman Gameboy
6. Castlevania Gameboy

Zal straks nog wel veranderen nadat Prime2 uit is, ik verwacht dat hij beter is dan de 1ste. En natuurlijk Res 4 die komt er ook wel tussen te staan!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

We gaan toch geen opsomtopic maken van HGGCT he? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda TWW update

spoiler:
Zow zit nu in e de Wind Temple (nadat ik de Earth Temple al bezocht had. Jammer genoeg was de eindbaas echt een lachertje). Moet nu dat gassie bevrijden uit een gevangenis, maar staat een enorm zwaar beeld voor. Kan hem niet optillen. Kreeg een hint, dat ik zo zwaar moest zijn als die boom in Forest Haven. Heb die iron boots aangetrokken, maar hielp niks. Zal even van alles proberen.

Verder een aantal subquests opgelost. Ik had ze lang niet allemaal vernoemd in mijn eerste stuk tekst over TWW. Ook moet ik nog alle Triforce delen opvissen. En ben ik er nog niet achter hoe ik op dat piratenschip moet komen. Schijnt zelfs dat hij op 2 plaatsen opdoemd. Ook helemaal rechtsonderin de kaart ... Na ja kzie wel. Ook dat gedoe met gouden en metalen drietanden ben ik nog niet echt achter

Laat die nieuwe Zelda ook maar komen trouwens. Een van de beste spellen ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Vraagje: moet je MP1 hebben uitgespeeld wil je MP2 een beetje snappen?

Ik zit namelijk ongeveer op 37% (:X) van het spel, en moet naar die gravity chamber die ik echt niet kan vinden, ik kom niet eens meer in die area omdat ik niet meer weet hoe ik er kom, net even gespeeld na 8 maanden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
S2S schreef op 18 oktober 2004 @ 10:44:
Alle systemen.

1. Super Metroid
2. Metroid Prime
3. Zelda Link to the past SNES
4. Eternal Darkness
5. Megaman Gameboy
6. Castlevania Gameboy

Zal straks nog wel veranderen nadat Prime2 uit is, ik verwacht dat hij beter is dan de 1ste. En natuurlijk Res 4 die komt er ook wel tussen te staan!
Eternal Darkness op 4??? Vond je echt zo goed?
Ik vond het wel een aardige game, maar dan heb ik het ook wel gehad.
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 00:40:
Ja iedereen gaat ineens een top 3 posten... maar dat vind ik veel te moeilijk. Zoveel spellen om uit te kiezen. A Link to the past, Super Mario Kart, Animal Crossing, F-Zero X, SMB3, Super Mario World, Mario 64, Ocarina of Time, Super Metroid & Paper Mario moeten er in ieder geval in. ;)
Dan verdeel je ze over 1 2 en 3.

@ Surrounded:
Leuke sig heb je. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 18-10-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Switch schreef op 18 oktober 2004 @ 12:03:
Hoe kunnen wij dat weten :D ..hij is nog niet uit he... Ga er maar van uit van niet. MP1 eerst gespeeld hebben is nice maar geen must, zijn grotendeels lostaande verhalen, er zijn wel verwijzingen dus eerst andere metroids gespeeld hebben helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Captain N schreef op 17 oktober 2004 @ 15:59:
[...]

Quest 64 USA en JAP, en Ogre Battle 64 dacht ik alleen JAP, maar ik kan me vergissen.
Hij is er ook in het Amerikanisch:

http://product.ebay.com/O...53cQ3a1Q3a1Q3a1Q3a5263217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 18 oktober 2004 @ 13:10:
[...]
Hoe kunnen wij dat weten :D ..hij is nog niet uit he... Ga er maar van uit van niet. MP1 eerst gespeeld hebben is nice maar geen must, zijn grotendeels lostaande verhalen, er zijn wel verwijzingen dus eerst andere metroids gespeeld hebben helpt wel.
Er was volgens mij alleen iets in deel 2 over de eindbaas van deel 1. Niemand weet precies hoe dat verhaaltechnisch werkt, maar het is handig om deel 1 uitgespeeld te hebben met 100% van alle items, dan weet je zeker dat je niets zal missen.

* MetroidPrime moet nog 6 items die ik nergens kan vinden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las vandaag op Cubezone dat er aanstaande vrijdag een pack met mario kart en controller voor 99 euro uitkomt
heb ik Dixons gebeld en gevraagd of ze die vrijdag binnenkrijgen hij wist het niet zeker blalbalba maar hij denkt het wel
dus ik heb de cube maar gereseveerd
dus aanstaande vrijdag ben ik waarschijnlijk weer gamecube bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zelda Four Swords Adventures NTSC voor ~€13 bij DVDhelemaalnietSoon.com
Vanitas schreef op 18 oktober 2004 @ 00:23:
Speciaal voor D³;
Wat is volgens jou de volgorde van beste Metroid games??
1)Super Metroid
2)Metroid Prime
3)rest
Switch schreef op 18 oktober 2004 @ 12:03:
Zou me er niet druk om maken, verhaal is nooit zo belangrijk in Metroid games :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
D³ schreef op 18 oktober 2004 @ 18:44:

[...]
1)Super Metroid
2)Metroid Prime
3)rest

[...]
Zou me er niet druk om maken, verhaal is nooit zo belangrijk in Metroid games :P
hehe idd, verhaal van Super Metroid is té cheap voor woorden. :D Maar toch veruit beste Metroid uit de hele serie. Overigens vind ik Metroid Prime denk ik niet op nr 2 staan. Denk dat MP2 deel 1 wel gaat overtreffen, puur omdat daar veel meer sfeer in gaat zitten (als ik puur vanuit de screenies uitga).

@MetroidPrime: waarom gebruik je dan geen walkthrough/guide voor die laatste 6? Heb ik ook gedaan hoor. Heb echt ALLES (nou ja, niet helemaal alles anders had ik ze allemaal wel gevonden 8)7) helemaal gecheckt en kon nog paar items niet vinden, tja, dan kan je blijven zoeken en zoeken, maar dat schiet toch niet op. Dus toen heb ik maar even guide erbij gepakt en zie daar: een nieuwe gallery. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 18 oktober 2004 @ 12:08:

Dan verdeel je ze over 1 2 en 3.
Zelfs dat vind ik moeilijk. Ik weet gewoon niet wat de beste is. :) Sommige van die spellen uit dat lijstje heb ik al jarenlang niet meer gespeeld, maar hebben destijds zo'n diepe indruk op me achter gelaten dat ze er toch in moeten. Andere spellen speel ik nu nog steeds heel vaak... maar wat is dan beter?
@ Surrounded:
Leuke sig heb je. _/-\o_
Hey! Iemand met gevoel voor humor! :D Ik mag vanitas wel.
Hoe vaak ik die scene ook zie (en ik heb 'm al heel vaak gezien), het blijft gewoon leuk. Hoe verzinnen ze het met precies die namen? Echt geniaal. _/-\o_

Die nieuwe prijs voor de gamecube-packs is inderdaad wel erg fijn. Goede actie van Nintendo, en veel plezier Max. :) Had ik nou ook ergens gelezen dat die mintgroene ToS-gamecube ook in europa uitgebracht gaat worden? Ik weet het bijna zeker, maar kan het bericht nu nergens meer terugvinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Thijs schreef op 18 oktober 2004 @ 19:14:
[...]
@MetroidPrime: waarom gebruik je dan geen walkthrough/guide voor die laatste 6? Heb ik ook gedaan hoor. Heb echt ALLES (nou ja, niet helemaal alles anders had ik ze allemaal wel gevonden 8)7) helemaal gecheckt en kon nog paar items niet vinden, tja, dan kan je blijven zoeken en zoeken, maar dat schiet toch niet op. Dus toen heb ik maar even guide erbij gepakt en zie daar: een nieuwe gallery. :+
Dat ben ik ook aan het doen, ik had het spel oorspronkelijk met 86% uitgespeeld en heb later tot 92% items verzameld. Ik heb zo'n guide genomen en markeer welke items ik denk te hebben en welke ik zeker heb, dan ga ik de overgebleven items 1 voor 1 af. Inmiddels zit ik dus op 94%, het is alweer een tijdje terug dus ik weet niet zeker meer welke items ik wel en welke ik niet heb. Het is daardoor nogal een klusje om de juiste items te vinden.

@Surrounded
Dat is toch uit Airplane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch uit Airplane?
Ja, prachtige film is dat. ;)
-Excuse me sir, there's been a little problem in the cockpit . . .
-In the cockpit . . . what is it?
-It's the little room in the front of the plane where the pilots sit, but that's not important right now.

Ik zit echt te twijfelen nu of ik Donkey Konga wel moet kopen. Over het algemeen zijn de berichten toch een beetje dat het in singleplayer erg snel gaat vervelen. :/ Multiplayer zal ik maar af en toe gebruik van kunnen maken, dus ja... dan vind ik 60 euro toch een hoop geld.

Het zal er uiteindelijk vanaf hangen of er wel of niet een Konga-controller bij DK: Jungle Beat zit inbegrepen. Want dat spel wil ik zeker wel hebben. :) En als ik daar dan een losse controller voor moet kopen, dan vind ik het weer aantrekkelijker om voor een paar euro extra ook Donkey Konga erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ongelooflijk zinloze MP2E teaser. Zou mn tijd en bandbreedte besparen als ik jullie was.

And don't call me Shirley. :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
D³ schreef op 18 oktober 2004 @ 23:10:
Ongelooflijk zinloze MP2E teaser. Zou mn tijd en bandbreedte besparen als ik jullie was.

And don't call me Shirley. :P
en dan maak je me toch zo nieuwsgierig dat ik m toch ga kijken :P idd wel vrij loos

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
D³ schreef op 18 oktober 2004 @ 18:44:
Als er iemand is met een CC die vier zwaarden nog niet heeft, wel wilt hebben, geld kan ontvangen via de bank (of Paypal), en ook het vertrouwen heeft om er eentje voor mij mee te bestellen... dan hoor ik het graag :D

Nutteloze MP2 teaser trouwens idd... je ziet bij elkaar misschien een halve seconde aan beeld uit het spel :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Captain N schreef op 19 oktober 2004 @ 00:36:
[...]

Als er iemand is met een CC die vier zwaarden nog niet heeft, wel wilt hebben, geld kan ontvangen via de bank (of Paypal), en ook het vertrouwen heeft om er eentje voor mij mee te bestellen... dan hoor ik het graag :D
Als je mij contact op [mailadres removed - mail ontvangen!] en je adresgegevens doorgeeft, dan wil ik dat graag voor je doen en jouw adres als delivery address opgeven. Je mag dan geld overmaken naar mijn girorekening. Lukt dat? :)

[edit]
Alvast extra order geplaatst voor jou voor het geval dat ze zonder stock komen te zitten wanneer je dit zou lezen... als je je adres doorgeeft, inclusief E-mail adres en telefoonnummer, dan verander ik de shipping info voor die order zodat het direct wordt afgeleverd bij jou, wanneer ze de boel (ooit) versturen. Heb je geen interesse meer, zeg dat dan ook snel, dan kan ik hem nog kostenloos cancellen. :P

[ Voor 44% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 19-10-2004 08:11 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Meel is de deur uit :) :>

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MetroidPrime schreef op 17 oktober 2004 @ 15:06:
Half-Life 1 komt bij mij niet eens in de top 20 voor denk ik. Ik vond het geen slechte game, alleen enorm overhyped.
Hoezo was HL1 overhyped? Ik meen dat er destijds een andere game was waar iedereen het over had en dat HL1 min of meer uit het niets kwam. Ik moet wel zeggen dat ik me erg heb vermaakt met HL1. De manier waarop het verhaal werd gebracht was gewoon geniaal. Ik ben benieuwd wat HL2 gaat brengen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HL1 was in die tijd totaal niet gehyped.. Alleen de reviews waren lovend over dit spel en het duurde behoorlijk lang voordat het aansloeg bij de consument. HL1 was wat dat betreft een echte 'spleeperhit' geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Niet dat dat enigszins met de gamecube te maken heeft ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

De RE4 boxart volgens Cubezone.

Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=15760

Mooi doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ook maar ff een order bij dvdsoon gedaan voor Four Swords, maar hij is nu wel out of stock en on order, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Geen geld natuurlijk 17,25 euro. Is deze game al wel uit hier? ehehehehehhe

BTW deze box vind ik de beste die ik voor RES4 heb gezien!

[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 19-10-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Net Paper Mario 2 en Metroid Prime 2 ge pre-ordered bij GCShop :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
13.nogwat euro hoor, het zijn Canadese Dollars ;)

En die boxart is wel ok, alleen staat Leon er nogal raar op :? Het lijkt wel of 'ie aan het poepen is ofzo :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Captain N schreef op 19 oktober 2004 @ 13:34:
13.nogwat euro hoor, het zijn Canadese Dollars ;)

En die boxart is wel ok, alleen staat Leon er nogal raar op :? Het lijkt wel of 'ie aan het poepen is ofzo :P
Inderdaad, plus 1st class shipping ;) is dus 17,25 en heb ik het binnen 4-5 dagen binnen na dat het verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
S2S schreef op 19 oktober 2004 @ 11:53:
Ook maar ff een order bij dvdsoon gedaan voor Four Swords, maar hij is nu wel out of stock en on order, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Maandje of 6 gok ik ;)
Willybubba schreef op 19 oktober 2004 @ 12:05:
Net Paper Mario 2 en Metroid Prime 2 ge pre-ordered bij GCShop :)
FRIENDS LIST
• -vliegtuig-
• Blaadje
• LiToKi
• RSP
• schnumi
• Thijs
• Willybubba NEW!

HIT LIST
• aaap
• surrounded
• Vanitas

[ Voor 1% gewijzigd door Dyxtra op 19-10-2004 16:48 . Reden: schnuums ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Baahh en ik dan? ;( :P

Al enige maanden in de preorder staan. :+

[ Voor 51% gewijzigd door schnumi op 19-10-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ju, 4 swords staat nu voor 50 Canadese dollars op de site, was denk ik een foutje dus... net te laat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
For the record (D³ let je op?): MP2 komt hier in huis zodra dat mogelijk is...

Verder moet ook Paper Mario 2 en nog komen!

Edit: Meteen ook maar even mijn sig geupdate!

[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 19-10-2004 17:26 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Nu online

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Sja, als we zo gaan beginnen... ga ik ook ff slijmen. :) :P

Ik heb ze beide VORIGE week al pre-ordered. Daarnaast boeit MP me mateloos (OK, tis weer een tijdje geleden dat ik het heb gespeeld), maar de nieuwe MP en PM moet en zal ik hebben op de eerste dagen dat ze uitkomen... I WANNA PLAY THEM AS SOON AS I CAN! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Schweino schreef op 19 oktober 2004 @ 17:01:
Ju, 4 swords staat nu voor 50 Canadese dollars op de site, was denk ik een foutje dus... net te laat helaas.
Jammer voor hun! Op mijn invoice, die ze naar je email sturen staat toch echt 26 CAD totaal, en als ik me niet vergis schrijven hun het direct van je CC af (andere bedrijven doen dat niet, vaak pas als het verstuurd is), dus heb ik hem lekker goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Twee Dee schreef op 19 oktober 2004 @ 11:38:
De RE4 boxart volgens Cubezone.

[afbeelding]

Mooi doosje :)
Die is wel een stuk mooier dan die ik laatst zag.
Hopelijk nemen ze deze.

Die ik zag:
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/548/548450/resident-evil-4-20040915070206664-000.jpg

Deze is ook wel mooi:
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=15501
D³ schreef op 19 oktober 2004 @ 16:39:

[...]

FRIENDS LIST
• -vliegtuig-
• Blaadje
• LiToKi
• RSP
• schnumi
• Thijs
• Willybubba NEW!

HIT LIST
• aaap
• surrounded
• Vanitas
* Vanitas loopt tegenwoordig over straat met al z'n Metroid games om veilig te zijn voor D3. (Werkt beter als body armor, D3 schiet toch niet door een Metroid doosje heen) En koopt zo snel mogelijk MP2:E als die uit is om veilig te zijn. :P

Hij lijkt me heel leuk, maar ik wil ook HL2 kopen en een Muvo 2 4GB en eventueel Halo 2. Dus misschien schuif ik de Muvo nog wel aan de kant om MP2 te kopen. Iig komt HL2 er, dat lijkt me wel zo'n geweldige game.

Kun je met niet in een speciale klasse zetten, "On hold" ofzo :P
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 20:55:
[...]

Hey! Iemand met gevoel voor humor! :D Ik mag vanitas wel.
Hoe vaak ik die scene ook zie (en ik heb 'm al heel vaak gezien), het blijft gewoon leuk. Hoe verzinnen ze het met precies die namen? Echt geniaal. _/-\o_
Surrounded is een stuk aardiger als D3.

Ik ken de film niet waar het uit komt, maar ik wil hem wel es zien als er zulke humor in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Gefixed ;)
D³ schreef op 19 oktober 2004 @ 16:39:
FRIENDS LIST
• -vliegtuig-
• Blaadje
• Deddiekoel
• iNSaNe-oNe
• LiToKi
• RSP
• schnumi
• Thijs
• Willybubba NEW!

HIT LIST
• aaap
• surrounded
• Vanitas
Vanitas schreef op 19 oktober 2004 @ 18:16:
* Vanitas loopt tegenwoordig over straat met al z'n Metroid games om veilig te zijn voor D3. (Werkt beter als body armor, D3 schiet toch niet door een Metroid doosje heen) En koopt zo snel mogelijk MP2:E als die uit is om veilig te zijn. :P
Ok daar moest ik om lachen, verdient wel een plekje op de friends list alleen...
...das minder. Terug naar de hit list met jou! :P

[ Voor 55% gewijzigd door Dyxtra op 19-10-2004 19:04 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik sta in de sig van D3!!
Nou ben ik helemaal gelukkig.Maar dat komt doordat ik niet op de Hit List sta van Surrounded (dat denk ik tenminste, of heb ik wat gemist).

En als ik dan toch in de Hit List moet staan, dan wil ik ook bovenaan staan.

Nog een poging: Half-Life is het beste spel.
En ik weet dat jij het ook een hele goede game vindt.
Probeer het maar niet te ontkennen mannetje.
I've got proof.

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 19-10-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Vanitas schreef op 19 oktober 2004 @ 19:15:
Nog een poging: Half-Life is het beste spel.
En ik weet dat jij het ook een hele goede game vindt.
Probeer het maar niet te ontkennen mannetje.
I've got proof.
Daar drinken we op! Afbeeldingslocatie: http://xtremesystems.org/forums/images/smilies/toast.gif

Ok nu maar weer ontopic ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ok, ik volg dit topic redelijk, maar weet nu toch niet precies wat ik van Tales of Symphonia moet verwachten. Is deze game aanschaf waard? Volgens mij waren hier mensen die de US versie hadden. Is het wat? Heb je daar géén GBA-zooi voor nodig zal bij Final Fantasy: Crystal Chronicles? Zit namelijk beetje te kijken en in 2 weken tijd komen Paper Mario 2, Tales of Symphonia, Half-Life 2 en Metroid Prime 2 uit en die wil ik eigenlijk allemaal wel hebben... (HL2 heb ik al :p) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Thijs schreef op 19 oktober 2004 @ 22:46:
Ok, ik volg dit topic redelijk, maar weet nu toch niet precies wat ik van Tales of Symphonia moet verwachten. Is deze game aanschaf waard? Volgens mij waren hier mensen die de US versie hadden. Is het wat? Heb je daar géén GBA-zooi voor nodig zal bij Final Fantasy: Crystal Chronicles? Zit namelijk beetje te kijken en in 2 weken tijd komen Paper Mario 2, Tales of Symphonia, Half-Life 2 en Metroid Prime 2 uit en die wil ik eigenlijk allemaal wel hebben... (HL2 heb ik al :p) :X
ToS gaat meer dan de moeite waard worden; het is het langverwachte vervolg op de briljante RPG Tales of Phantasia uit het snes tijdperk! En vergeleken hierbij is FF-CC echt een slappe hack & slash. Hmm, vergeleken met een spel als Icewind Dale is FF-CC zelfs een slappe Hack & Slash :P
Anyway, ik heb ze allemaal al maanden in de pre-order staan; MP2-E, MP2 en ToS. Deze spellen zijn de reden dat ik een cube heb :D

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Zo'n gezellige vrede op aarde sfeer heeft hier al tijden niet meer gehangen :)
En tja, op het moment is het ff stilte voor de strorm natuurlijk.

for the record:
* rajackar Gaat MP2:E ook direct halen als ie uit is ;)

Nintendo is al wel een MP2:E promo campagne gestart. Alleen op een wat aparte manier:

* www.channel51.org -- watch the videos
* www.orbislabs.com -- nice design
* www.ilovebeams.com
* www.iloveskis.com
* www.ilovekeys.com
* www.iloveknees.com

[ Voor 40% gewijzigd door rajackar op 20-10-2004 11:06 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vooral de ilove sites zijn grappig, een directe aanval op Master Chief! heehehheeh, ilovebees was een stunt voor HALO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

rajackar schreef op 20 oktober 2004 @ 09:21:
Zo'n gezellige vrede op aarde sfeer heeft hier al tijden niet meer gehangen :)
En tja, op het moment is het ff stilte voor de strorm natuurlijk.

for the record:
* rajackar Gaat MP2:E ook direct halen als ie uit is ;)

Nintendo is al wel een MP2:E promo campagne gestart. Alleen op een wat aparte manier:
!! Gaaf man !!

Erg korte teaser filmpjes ook, en nergens wordt concreet een link naar MP gelegd! (Behalve dan op die "all your bees" sites ;)
Een goed signaal dat Nintendo hard zijn best doet om betere marketingtrucs te gebruiken.

Iemand al opgevallen dat dat plaatje van Samus uit 2 delen bestaat? Zou daar nog iets bijzonders mee gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Twee Dee schreef op 20 oktober 2004 @ 11:34:
[...]

!! Gaaf man !!

Erg korte teaser filmpjes ook, en nergens wordt concreet een link naar MP gelegd! (Behalve dan op die "all your bees" sites ;)
Een goed signaal dat Nintendo hard zijn best doet om betere marketingtrucs te gebruiken.

Iemand al opgevallen dat dat plaatje van Samus uit 2 delen bestaat? Zou daar nog iets bijzonders mee gebeuren?
Is het je al opgevallen dat deze site: www.orbislabs.com over morph ball technology gaat? Ook het logo-tje lijkt op een morph ball...

Afbeeldingslocatie: http://www.orbislabs.com/images/main_title_testingvideo.gif

[ Voor 7% gewijzigd door rajackar op 20-10-2004 11:51 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ja tuurlijk, dat was mij wel opgevallen. Ook in die filmpjes van die andere site is snel duidelijk dat dit filmpjes zijn uit MP2 (je zit ook Samus' arm in beeld enzo).

Maar het is niet "concreet". Mensen die niet weten waar het over gaat zullen niet de link zelf leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat hebben ze leuk bedacht.
Vooral de aanval op de Master Chief is goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik zou toch denken dat dit wel een plaatsje op de friends list van d3 zou moeten opleveren. Daar is het het natuurlijk allemaal om te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
All your bees are belong to us. Never send a man to do a woman's job. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Die eerste twee sites zijn goed wazig zeg :P

Vrees overigens dat de verkoop van MP2E behoorlijk zal tegenvallen als je ziet wat er rond die tijd nog meer wordt gereleased, plus het feit dat Nintendo nauwelijks serieus aan promotie doet. Ze houden zich meer bezig met de DS zo lijkt het. Zonde.

• Nieuw MP2E developer video interview, maar geen nieuwe info of beelden.

• re: Moeilijkheidsgraad
All reports I've heard indicate that Prime 2 is seriously, seriously more difficult than the first game. Downright hard, in some cases.

Should be awesome.

Matt
Dat wordt echt bikkelen met maar 99 energy :Y)
rajackar schreef op 20 oktober 2004 @ 12:37:
Ik zou toch denken dat dit wel een plaatsje op de friends list van d3 zou moeten opleveren. Daar is het het natuurlijk allemaal om te doen ;)
Je staat er op ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 15:41

TdV

Dan hoop ik wel dat de balans goed is, moeilijk is prima maar ik heb er een hekel aan als ik vast kom te zitten. Zo maar ff pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 19 oktober 2004 @ 22:46:
Ok, ik volg dit topic redelijk, maar weet nu toch niet precies wat ik van Tales of Symphonia moet verwachten. Is deze game aanschaf waard?
Absolutely.
Volgens mij waren hier mensen die de US versie hadden. Is het wat?
Top spel!
Heb je daar géén GBA-zooi voor nodig zal bij Final Fantasy: Crystal Chronicles?
Gelukkig niet. Rommel.
Zit namelijk beetje te kijken en in 2 weken tijd komen Paper Mario 2, Tales of Symphonia, Half-Life 2 en Metroid Prime 2 uit en die wil ik eigenlijk allemaal wel hebben... (HL2 heb ik al :p) :X
Met Tales ben je ook wel even zoet iig, kan je die andere spellen uit de budget bakken halen als je klaar bent ;) (ja, ook mp2 ja :P).
D³ schreef op 20 oktober 2004 @ 16:44:
Vrees overigens dat de verkoop van MP2E behoorlijk zal tegenvallen als je ziet wat er rond die tijd nog meer wordt gereleased, plus het feit dat Nintendo nauwelijks serieus aan promotie doet. Ze houden zich meer bezig met de DS zo lijkt het. Zonde.
Ja, echt niet normaal meer.. In een tijdsbestek van 48 uur hebben we:

Metal Gear Solid 3
Halo 2
Half-life 2
Nintendo DS Hardware
en,
Metroid Prime 2.

Goed, de onderste staat iig 100% vast in de pre-order :*). De rest komt later wel (muv Halo 2, daar begin ik niet eens aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Heb laatst voor €20,- het spel: 007: Nightfire gekocht :)
Heel leuk in multiplayer.. dat is ook eigk het enige wat ik doe :D
Alleen ik heb het vage probleem dat wanneer ik de disc erin doe, dat ik na 2/3 logo's weggeklikt te hebben ik direct al in het spel zelf kom, in lvl1.. Het Startmenu ben ik dan voorbijgegaan ofzo :)

[edit]
Voor de liefhebbers: Bart Smit in Hengelo ;)
Ik ga daar ook binnenkort NBA Street vol. 2 kopen voor €20,-

[ Voor 17% gewijzigd door Booth op 20-10-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 18:00:
[...]
Top spel!

*knip*

[...]
Ja, echt niet normaal meer.. In een tijdsbestek van 48 uur hebben we:

Metal Gear Solid 3
Halo 2
Half-life 2
Nintendo DS Hardware
en,
Metroid Prime 2.

Goed, de onderste staat iig 100% vast in de pre-order :*). De rest komt later wel (muv Halo 2, daar begin ik niet eens aan).
Oke, ik ga hem ws samen met m'n broertje kopen. :p Maareh, Halo 2 komt al een week eerder dan HL2 en MP2 hoor. En MP2 komt tegelijk uit met HL2 in Amerika, maar pas een week later in Europa. :p Dus het valt nog mee. Eén ding weet ik wel... komende maand HEEL VEEL werk verrichten zodat ik daarna wat minder voor school hoef te doen en ff fatsoenlijk de tijd heb om aan die games te beginnen. :p

Edit: over die moeilijkheidsgraad... ouch! Ik vond MP1 al redelijk pittig (Hard nog niet eens geprobeerd), dus hoop niet dat MP2 echt zoveel moeilijk is als die kerel zegt. Hoewel ik gelezen had dat je dit keer ammo krijgt en je bijvoorbeeld light-ammo (wat je nodig hebt in de dark world) niet kan vinden in de dark world... dus dat wordt dan mooi screwed als je heel ver bent, maar geen ammo meer hebt. :o

[ Voor 28% gewijzigd door Thijs op 20-10-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_
Dank u dank u.
Wat een inzicht, wat een mensenkennis! ;)
Ik ken de film niet waar het uit komt, maar ik wil hem wel es zien als er zulke humor in zit.
Ha! Dat is eigenlijk nog een groter compliment voor de makers. Ik ging er vanuit dat je het gewoon herkende en dat je daarom moest gniffelen. Maar als je het zelfs al grappig vond zonder dat je die film ooit gezien hebt... is wel een bewijs hoe sterk de humor is. :D En ja die film zou ik zeker gaan kijken. Wel een beetje verouderd ondertussen, maar toch nog zeker erg leuk om te zien.
D³ schreef op 20 oktober 2004 @ 16:44:

• re: Moeilijkheidsgraad
All reports I've heard indicate that Prime 2 is seriously, seriously more difficult than the first game. Downright hard, in some cases.
Welja jongens, doe er nog een schepje bovenop. Alsof deel 1 niet nog al moeilijk genoeg was. 8)7

Het spijt me wel D³, maar als dit echt waar blijkt te zijn dan haal ik MP2 niet alleen voorlopig niet in huis, maar dan komt hij bij mij helemaal de deur niet in! "Seriously seriously more difficult"... pffft, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Al vanaf de beginfase dezelfde moeilijkheidsgraad als in de Phazon Mines? Met om de 3 meter een Ripley-achtige eindbaas? Daar heb ik dus echt geen zin in he. :p Ik zal eens afwachten hoe de reacties bijvoorbeeld op dit forum zijn rond de release, maar als ik mensen hoor klagen over de moeilijkheidsgraad, dan begin ik er gewoon niet aan. Ik vond dat laatste gedeelte van MP zo rot. Echt niet leuk meer, gewoon. Ik sta liever op de hitlist van D³ dan op die van de space pirates. :p

(wel vind ik dat IGN altijd vreselijk overdrijft als ze een spel aan het hypen zijn. In alles eigenlijk. Het is altijd "drastically improved", "incredibly beautiful" en "simply breathtaking" daar. Alsof ze extra interessant willen overkomen omdat zij het al wel gespeeld hebben, en het gewone volk nog niet. En als je het dan uiteindelijk zelf speelt blijkt het allemaal wel weer mee te vallen. Dus misschien moet ik dit ook wel met een korreltje zout nemen... hoop ik).
Hoewel ik gelezen had dat je dit keer ammo krijgt
Ik snap eigenlijk ook niet waarom daar zoveel aandacht aan wordt geschonken. Zelfs in interviews met de makers brengen die het zelf ter sprake, dat ze dit keer wat nieuws hebben toegevoegd door wapens met beperkte ammo te introduceren.... Hallo? Dit was toch al zo in de allereerste metroid? En alle andere delen daarna? Missiles, Super Missiles, Powerbombs... allemaal wapens met beperkte ammo. En nu ze datzelfde principe dan hebben toegepast op de Light/Dark beam is het ineens revolutionair? :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 23:31 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.