Het Grote Gamecube Topic Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd. De lichteffecten zijn bijv veel beter.

Het is niet baanbrekend maar gewoon beter. Retro heeft zich meer geconcentreerd op de gameplay.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

MetroidPrime schreef op 10 oktober 2004 @ 01:54:
Ik vind dit het belangrijkste deel uit het interview:

[...]

* MetroidPrime hoopt dat het Super Metroid is.
Nah, dat doen ze vast niet. Het zal wel Metroid 2: RoS wezen denk ik(Als het al een spel is) . Geen enkel SNES spel is in een GC versie verschenen, alleen NES shite.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2004 @ 11:26:
[...]

Nah, dat doen ze vast niet. Het zal wel Metroid 2: RoS wezen denk ik(Als het al een spel is) . Geen enkel SNES spel is in een GC versie verschenen, alleen NES shite.
Er is ook nog geen enkel Game Boy spel op de GC verschenen, hoor. Volgens jouw argumenten zou er dus helemaal geen andere Metroid bij zitten. Toen Metroid Prime 1 uitkwam had Nintendo inderdaad al een eigen NES-emulator geschreven voor de GameCube, maar die is nooit door Retro gebruikt. Retro heeft juist een eigen emulator geschreven voor Metroid Prime. Zo gek is het dan niet om een SNES-emulator te schrijven voor Super Metroid. Ze hebben er in ieder geval genoeg tijd voor gehad, volgens het interview is het spel al 2 a 3 maanden af en zijn ze alleen nog maar de gameplay aan het tweaken. Dat is tijd zat voor 1 of 2 programmeurs om snel even een SNES-emulator te schrijven, er van uitgaande dat ze niet al veel eerder in het development traject zijn begonnen om een emulator te schrijven.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat er nooit Snes versies van Zelda of Mario op de GC zijn verschenen komt doordat die voor de GBA zijn uitgebracht en daarom brengt Nintendo ze niet uit voor de GC.

En naar mijn weten is Super Metroid nooit uitgebracht op de GBA dus zou het wel gewoon kunnen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt mij logischer dat Nintendo Super op de GBA uitbrengt, daar kun je heel wat centen mee vangen ipv de boel gratis weg te geven.

Ik houd het op MII met wat meer kleurtjes oid :)

//edit in de worm boss fight uit de filmpjes zit ook een move rechtstreeks uit MII, maar dat zal wel toeval zijn :P

[ Voor 25% gewijzigd door Dyxtra op 10-10-2004 12:37 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op 10 oktober 2004 @ 12:34:
Lijkt mij logischer dat Nintendo Super op de GBA uitbrengt, daar kun je heel wat centen mee vangen ipv de boel gratis weg te geven.

Ik houd het op MII met wat meer kleurtjes oid :)
Super Metroid zal nooit op de GBA komen. De producer van Zero Mission zei in een interview met C&VG een tijdje terug dat Nintendo geen remake of portable-rerelease van Super Metroid wil. De enige mogelijkheid die dan over blijft is Metroid Prime 2. Nintendo was een paar jaar terug al bezig met een remake van Metroid 2, dus als we die ooit nog zien gaat dat denk ik een remake worden voor de GBA in de trant van Zero Mission(of als bonus in Metroid Prime Hunters ;) ).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik denk dat ik MP nog maar eens op hard ga spelen ofzo...
Ik heb nog enkele dingen te unlocken. (Ook de 100% nog :X)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 10 oktober 2004 @ 12:49:
Super Metroid zal nooit op de GBA komen. De producer van Zero Mission zei in een interview met C&VG een tijdje terug dat Nintendo geen remake of portable-rerelease van Super Metroid wil.
Ah wist ik niet. Wel raar op zich als je ziet hoe ze Mario en Zelda poorten. Wellicht heeft Nintendo door dat Super Metroid een heilige game is waar je van af hoort te blijven ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 10 oktober 2004 @ 11:48:
[...]

Er is ook nog geen enkel Game Boy spel op de GC verschenen, hoor. Volgens jouw argumenten zou er dus helemaal geen andere Metroid bij zitten. Toen Metroid Prime 1 uitkwam had Nintendo inderdaad al een eigen NES-emulator geschreven voor de GameCube, maar die is nooit door Retro gebruikt. Retro heeft juist een eigen emulator geschreven voor Metroid Prime. Zo gek is het dan niet om een SNES-emulator te schrijven voor Super Metroid. Ze hebben er in ieder geval genoeg tijd voor gehad, volgens het interview is het spel al 2 a 3 maanden af en zijn ze alleen nog maar de gameplay aan het tweaken. Dat is tijd zat voor 1 of 2 programmeurs om snel even een SNES-emulator te schrijven, er van uitgaande dat ze niet al veel eerder in het development traject zijn begonnen om een emulator te schrijven.
De Cube is ook nog eens zo in elkaar gezet dat emualtors er heel makkelijk voor te maken zijn, daarom kom je zo vaak oude spellen tegen in cube spellen, en dingen als Sonic Mega Collection en Megaman Collection enzo. Was die Prince of Persia bonus niet de SNES versie btw? Dan is er al een emu zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Om even in te gaan op Metroid Prime: 44 nieuwe screenshots van MP @ http://www.gameconnect.in...News&file=article&sid=353

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/42813/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/42814/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/42815/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/42816/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Damn, die game ziet er echt sfeervol uit. Hou eens op over MP2, anders krijg ik er veels te veel zin in en het duurt nog 1,5 maand. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37
Erg mooie renders :). Petje af om met zo weinig polygonen er toch nog zulke art uit te persen. Vooral die Pirate vind ik erg goed.

En niet onbelangrijk; erg sfeervol allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Pikmin 2 ligt inmiddels al in de winkels (volgens de Nintendo neiwusbrief die in mijn inbox 'hangt' zou 'ie 8 oktober al te koop moeten zijn) Heeft iemand hem al, en zo ja, bevalt íe? Is íe het kopen waard?

Kijk er nu al een maand ofzo naar uit, maar ga hem deze week niet kopen, heb een belangrijke proefwerkweek op school en als ik Pikmin 2 koop gok ik dat m'n cijfers niet voldoende zullen zijn ;)

Woei, heb volgens mij al iets van 10 delen niet meer in HGGCT gepost :P Speel ook niet zo veel meer op m'n Cube. Metroid Prime 2 ziet er ook heerlijk uit trouwens, ook kopen \o/

[ Voor 3% gewijzigd door Switch op 10-10-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey jongens .. heb net een nieuwe receiver gekocht en ik wil via 2 zuilen geluid krijgen. Nu zitten er 3 dezelfde kleur pluggen op de receiver (video en audio L+R), maar hoe de fuck krijgt de tv nu een signaal ... maw hoe moet ik de tv nu verbinden met de receiver of zelfs Cube?

Zelf dacht ik aan rood + wit in de receiver pleuren en de gele video kabel helemaal afstrippen en in de TV doen (zit aansluiting voor op de TV).

Maar is dit niet doodzonde?

Kan het makkelijker?

Edit: heb google natuurlijk gebruikt :)

Als je bijv een RGB kabel gebruikt, zit alles dan al in die kabel .. want ik zie geen afzonderlijke snoeren. Dus kun je dan niet muziek afspelen op een extern apparaat, maar alleen op de tv?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zie het al .. moet dus nog wel een kabeltje van tv naar receiver trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

weet iemand of de Konga's ook los zullen worden verkocht ?

edit: sorry gevonden op lik-sang.com :)

[ Voor 31% gewijzigd door Dutchie! op 10-10-2004 20:55 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ok ik weet dat niemand hier time trialled maar deze kon ik niet laten :D

Nieuwe tijd @ Flower Cup - Mario Circuit: 1.33:596
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/MarioCircuitPAL.png
GOT MKDD Competitie

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

BTW voor Mdtroid Prime 2 gebruiken ze gewoon dezelfde engine als in deel 1, alleen is alles maar dan ook alles verbeterd, ik had niet anders verwacht. Laat maar komen die hap!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Als het goed is verschijnt de MP2 demo deze week in m'n postvakje :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Captain N schreef op 10 oktober 2004 @ 23:29:
Als het goed is verschijnt de MP2 demo deze week in m'n postvakje :)
Tis niet eerlijk...
Drie keer raden wat je bij Metroid Prime 2: Echoes krijgt als je de game voorbestelt. Laat me raden: "je had het drie keer mis?"

Wanneer je in Amerika vanaf 11 oktober Metroid Prime 2: Echoes bestelt bij Circuit City, Game Crazy, GameStop, of Electronics Boutique kun je op een wel heel bijzondere verrassing rekenen. Bij je exemplaar van Samus Aran haar nieuwe avontuur krijg je dan namelijk een gratis T-shirt opgestuurd. Het T-shirt zal de volgende opdruk krijgen: "Universal Bounty Hunters: Saving the universe, one planet at a time." Laten we hopen dat de actie ook in Europa het licht zal zien, dan zul je op straat al snel kunnen zien wie er toe de Nintendo-community behoort...

Check hieronder een plaatje van het enige echte Metroid Prime 2: Echoes T-shirt.

Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=15688
*groot*
Nou echt een reden om hem te preorderen. :P

[ Voor 78% gewijzigd door Vanitas op 11-10-2004 15:13 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ligt het aan mij, of is de stem van Kratos in Tales of Symphonia exact hetzelfde als die van Liquid Snake in MGS2? (Of de Twin Snakes komt die stem trouwens ook in voor. Kan iemand dat bevestigen. Ik geloof dat de stem van Liquid in MGS wordt vertolkd door een zeker Cam Clarke.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check maar hiero :)
http://www.imdb.com/name/nm0164682/ tales of symphonia staat er bij, en MGS ook. Robotech ken ik zelf de stem ook van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Woei! MP2 demo is binnen! :D Ik vertel jullie later hoe het is :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
ik heb Paper Mario 2 maar gecanceld :X

review op ign is wel lovend aan de ene kant (9.1 : gameplay 10), maar het klinkt gewoon niet leuk :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Phusebox schreef op 12 oktober 2004 @ 08:45:
ik heb Paper Mario 2 maar gecanceld :X

review op ign is wel lovend aan de ene kant (9.1 : gameplay 10), maar het klinkt gewoon niet leuk :S
Probeer Paper Mario voor de N64 eerst eens * mompelt iets over Project64 .

Zelfs ik vond 't leuk. En ik ben nog nooit fan van 't Mario-wereldje geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Daar hebben we Phuse weer. De man die toppers van spellen (nog) niet leuk vind. :) :) :)

Voor de mensen die hem nog niet kennen: dit is Phuse in maximaal effect. Het is zijn goedrecht om deze mening te hebben. Respecteer dat dan ook.

De mensen die hem nog niet kennen, denken dat ik nu een flame post. Da's niet zo. Ik bedoel het positief, ik kan de opmerkingen van Phusebox namelijk zeer waarderen. ;)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zo.. net de MP2 demo uitgespeeld :) Op de disc staat een chronologie van de Metroid reeks, met bij ieder spel een klein verhaaltje en filmpje. Verder zit er een bups artwork op, 2 filmpjes van MP2 (de trailer en een preview filmpje), en natuurlijk de demo! :)

In de demo kom je een aantal vijanden tegen, heb je beschikking over de normale beam, en de light en dark beams. Hier heb je ook ammo voor. Je kan chargen, een bal worden, en missiles schieten. Je komt al een stukje in de dark versie van de planeet, en je krijgt wat puzzels die met het licht/donker thema te maken hebben. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

iNSaNe-oNe schreef op 12 oktober 2004 @ 11:33:
Daar hebben we Phuse weer. De man die toppers van spellen (nog) niet leuk vind. :) :) :)

Voor de mensen die hem nog niet kennen: dit is Phuse in maximaal effect. Het is zijn goedrecht om deze mening te hebben. Respecteer dat dan ook.

De mensen die hem nog niet kennen, denken dat ik nu een flame post. Da's niet zo. Ik bedoel het positief, ik kan de opmerkingen van Phusebox namelijk zeer waarderen. ;)
Zie phusebox in de wat eerste delen van het grote Gamecube topic :D naja bijna in elke deel alleen de laatste paar delen is hij wat afwezig ;) en nu begint ie weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ik heb net Pikmin gekocht bij de Makro voor 15 euro, kon hem niet laten liggen. Ben benieuwd of het wat is, leuk me wel leuke game. :p Wel PC-versie though, de eerste in m'n hele GameCube collectie. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wat is trouwens hier de mening over Tales of Symphonia (ToS)? Ik ben echt al heeeel lang aan het spelen en denk toch wel eindelijk bij het einde te zijn. Met de lengte zit het wel snor. Het spel verder is verder top alleen vind ik het misschien wel een beetje TE lang duren...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Net Pikmin 2 gehaald.
En Phuse is een beetje raar? Ik speel zelf wel ff de games en dan bepaal ik wel of het leuk is of niet, een review is alleen maar een rood draadje dat je kan volgen, staat los van je eigen mening over een spel.
En de scores zijn gewoon goed voor dat spel, haal ik lekker ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik ga morgen ook Pikmin 2 halen, wat vind je van het spel? Ik wil meningen! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Het is een leuke game. Ik heb nooit eerder een Pikmin game gespeeld, het timer gebeuren in het eerste deel weerhield me, maar nu dat eruit is heb ik hem maar gewoon gekocht. Echte Nintendo gameplay en de GRFX zijn ook dik okay. Halen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:34

koornee

3!

Switch schreef op 12 oktober 2004 @ 17:40:
Ik ga morgen ook Pikmin 2 halen, wat vind je van het spel? Ik wil meningen! \o/
Wat een ongelofelijk leuk spel is dit zeg. De gameplay is erg verslavend, het speelt lekker weg. En het ziet er ook erg goed uit. En alle mindere dingetjes zijn uit deze versie verdwenen (dat time/dagen gedoe).
Halen dus gewoon dat spel.

Heeft oemand al donkey konga gesingnaleerd in de winkels? Ik kreeg vandaag een groot sinterklaasspeelgoedboek (bart smit geloof ik) in de bus en daar stond al een reclame in van DK. Ikke gelijk de stad in maar nergens hebben ze hem. Bij bart smit wisten ze nog van niks, en de dixons ook niet bij de v&d komt het spel maandag pas binnen. En bij de frs kon ik wel een exemplaar bestellen.
Volgens mij kwam dit spel toch vandaag uit?

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
S2S schreef op 12 oktober 2004 @ 15:08:
Net Pikmin 2 gehaald.
En Phuse is een beetje raar? Ik speel zelf wel ff de games en dan bepaal ik wel of het leuk is of niet, een review is alleen maar een rood draadje dat je kan volgen, staat los van je eigen mening over een spel.
En de scores zijn gewoon goed voor dat spel, haal ik lekker ook!
neuh scores boeien me ook niet zo

maar gewoon de hele omschrijving van het spel spreekt me niet aan... klinkt nogal saai namelijk ... geef mij maar multiplayer games

en ja dat ik afwezig ben de laatste "edities" van dit topic: de gamecube is gewoon op sterven na dood, gelukkig zijn ze weer begonnen met reanimeren sinds de release van donkey konga...

ach ik haal paper mario met de kerst wel ofzo, nu geef ik mijn geld liever aan andere dingen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Phusebox schreef op 12 oktober 2004 @ 21:43:
[...]
en ja dat ik afwezig ben de laatste "edities" van dit topic: de gamecube is gewoon op sterven na dood, gelukkig zijn ze weer begonnen met reanimeren sinds de release van donkey konga...
Dat idd heel jammer, de laatste tijd zijn er helemaal geen leuke games meer uitgekomen. Nou veranderd dat wel weer, met MP2 enzo. Maar ik had liever een wat betere spreiding van alles gehad.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Idd... November zit ineens propvol met goeie games. EENTJE daarvan in September ofzo of nog iets eerder en er was al een betere spreiding.

Mijn geld gaat naar Paper Mario 2 en MP2, die komen ZEKER in huis :)

Tales of Symphonia wil ik ook hebben, maar die kan wel ff wachten, want November zit al redelijk vol met alleen MP2 en PM2.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Mooi! Zojuist PAL-versie van MP2 pre-ordered voor EUR 47,50 op een onlineshop... Laat de pret maar beginnen in november! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Er is een interview met Retro te lezen op IGN.

Enkele leuke quotes:
The thing we're doing in this game that we didn't do in the first game is Morph Ball boss-battles. It's really exciting and puts a twist on what we're trying to do.
IGN: One last question: After Echoes, what's next for Retro? Will it jump over to Nintendo Revolution development?

Kelbaugh: We're devoting every possible resource to getting this game finished. We'll see where the road takes us afterward. We're looking forward to a long career with Nintendo; we love those guys. We actually feel like a department. I'm sure there are some big things ahead for us.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 12 oktober 2004 @ 21:43:
[...]

neuh scores boeien me ook niet zo

maar gewoon de hele omschrijving van het spel spreekt me niet aan... klinkt nogal saai namelijk ... geef mij maar multiplayer games

ach ik haal paper mario met de kerst wel ofzo, nu geef ik mijn geld liever aan andere dingen uit
Couldn't agree more.

Ik ga bv. vandaag een nieuwe phone halen, en m'n PC upgraden staat ook hoog op m'n lijstje.

Maar, vrijdag Donkey Konga halen, en met kerst idd Paper Mario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Wooot :) Animal Crossing binnen ! kga vanavond deze wereld maar eens bekijken :) !!

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 13-10-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Gister Pikmin gespeeld, leuke game. Maareh, moet je nu elke dag een part halen? Of kan je meerdere parts per dag halen of hoe zit dat? Beetje irritant dat je een deadline hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Pikmin 1 kan je het beste zorgen voor gemiddeld 1 part per dag. Dus een keer niks halen mag, maar haal dan de volgende dag ofzo 2 parts.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Je kan makkelijk meerdere per dag halen.

De eerste keer dat ik Pikmin 1 speelde, speelde ik hem uit met nog 3 dagen over. Snap ook het commentaar nooit dat je te weinig tijd zou hebben... :?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22:26

TdV

Donkey konga is vet!

(ik speel nog wel met de gordijnen dicht, mijn coming out moet nog even wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Pikmin 2 gehaald :) Ben pas op 2e locatie maar het is een erg leuk spel, inderdaad erg verslavende gameplay. Aanrader! Zal er vanavond misschien nog wat over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Kleine MP2E tidbit over de space jump/screw attack:

spoiler:
Another new ability is the "Gravity Boost." It is your third jump while underwater. Instead of Screw Attacking, Samus activates a hover jet that allows her to cross underwater chasms with ease.

Hier zijn wat MP3s van muziek uit de demo te downloaden.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mooi, eindelijk ook in NL en BE meer players choice titels:

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=14311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
F-Zero GX _/-\o_, mooi, die ga ik halen.

Maar Rayman 3 snap ik niet? Die ligt nu al voor onder de 20 euro in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Niet te snel happy zijn... Soul Calibur 2 ging ook PC al poosje geleden... kheb er nog niks van gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

aaap schreef op 13 oktober 2004 @ 21:27:
Niet te snel happy zijn... Soul Calibur 2 ging ook PC al poosje geleden... kheb er nog niks van gezien :/
In de USA ja, niet hier. Ik geef niet voor niks aan NL en BE. Dit gaat in vanaf 22 Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Die zou volgens het oorspronkelijke persbericht pas op 22 oktober een PC titel worden, geen wonder dat je er niets van ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Dat SC2 PC ging had ik al eerder gehoord, maar ik heb het nergens kunnen vinden?

De aankondiging ook niet. Als ik google op "Soul Calibur 2 Players Choice", vind ik een webshop die 'm als players choice verkoopt voor de originele prijs met een plaatje van het originele spel (m.a.w.; niks van waar) en verder alleen deze aankondiging...

Verder heb ik een aantal van deze PC titels al op een release-lijstje bij de Bart Smit zien hangen :).

edit: spuit 11 :X damn jullie waren snel :)

[ Voor 5% gewijzigd door LiToKi op 13-10-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op 13 oktober 2004 @ 19:48:
Kleine MP2E tidbit over de space jump/screw attack:

spoiler:
Another new ability is the "Gravity Boost." It is your third jump while underwater. Instead of Screw Attacking, Samus activates a hover jet that allows her to cross underwater chasms with ease.

Hier zijn wat MP3s van muziek uit de demo te downloaden.
Die Metroid Chronicles muziek vind ik veel beter dan de titelschermmuziek van MP2E. Hopelijk gebruiken ze andere muziek in de finalversie.

EDIT: Voor iedereen die de MAX Drive (Pro) besteld heeft, de MAX Drive is eindelijk uitgebracht! Datel gaat eerst alle pre-orders van de normale MAX Drive afhandelen en zodra dat voor elkaar is gaan ze aan de produktie en levering van de Pro variant beginnen.

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 13-10-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Die muziek van MP2 is beter dan MP1, maar nog steeds vind ik het beetje butt. :p Theme is wel vet, alleen die electrische gitaar geluidjes verneuken het weer beetje. Darkworld liedje is gewoon goed. Maar wéér dat irritante "space pirates attack" liedje erin he, bleh, wat had ik een hekel daaraan in deel 1. :r En dat was NIET omdat ik dan telkens 'under attack' was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Twijfel if ik MP2E bij DVDBO zal bestellen. Hoor verhalen dat DVDBO de laatste tijd veel last heeft van pakjes die kwijt raken. Heb er weinig zin in dat straks MP2E niet verschijnt en ik 6 weken moet wachten voor ze er wat aan doen. Iemand die de laatste tijd (afgelopen maand oid) zonder problemen bij DVDBO heeft besteld?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb altijd alles nog gekregen, heb er nu mijn DS besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

D³ schreef op 13 oktober 2004 @ 22:11:
Twijfel if ik MP2E bij DVDBO zal bestellen. Hoor verhalen dat DVDBO de laatste tijd veel last heeft van pakjes die kwijt raken. Heb er weinig zin in dat straks MP2E niet verschijnt en ik 6 weken moet wachten voor ze er wat aan doen. Iemand die de laatste tijd (afgelopen maand oid) zonder problemen bij DVDBO heeft besteld?
Drie dingen besteld, twee niet geleverd. Wario Ware en Custom Robo waren de boosdoeners. MMAC was wel netjes afgeleverd.

Zelf wacht ik gewoon tot de EU release. Die aantal extra weken boeien mij niet.
Thijs schreef op 13 oktober 2004 @ 23:52:
[...]

Extra weken? Ik dacht dat MP2 slechts een weekje eerder uitkomt in de US dan in Europa of zit ik er nou naast?
Kan ook wel. Kijk, zo komen de geruchten de wereld in :P

[ Voor 27% gewijzigd door GZ op 14-10-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
GolbeZeromus schreef op 13 oktober 2004 @ 23:24:
[...]

Drie dingen besteld, twee niet geleverd. Wario Ware en Custom Robo waren de boosdoeners. MMAC was wel netjes afgeleverd.

Zelf wacht ik gewoon tot de EU release. Die aantal extra weken boeien mij niet.
Extra weken? Ik dacht dat MP2 slechts een weekje eerder uitkomt in de US dan in Europa of zit ik er nou naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 13 oktober 2004 @ 23:24:
Bedankt, dat wordt niet bij DVDBO bestellen denk ik dan.

Iemand nog goede adresjes? (niet DVDSoon svp :P)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ok ok... even een herziene visie op Donkey Konga,

alles was leuk en aardig in Donkey Konga, had helaas maar 1 bongo, maar ok daar viel mee te leven voor een weekje. Multiplayer wel met mijn vriendin gedaan, afwisselend ik met de controller en zij met de bongo. Dat was lachen.

Gisteren heeft een vriend van mij de PAL Donkey Konga gehaald... dus bongo's erbij en ik ook eindelijk: MULTIPLAYER MAYHEM !

... dachten we...

nu komt een punt waar ik me gruwelijk aan irriteer bij Nintendo:
de marketing campagne: zie ook tv-commercial: van DOnkey Konga is vooral gericht op multiplayer...

maar je kunt NIET MET ZIJN VIEREN TEGEN ELKAAR spelen
wel met elkaar in een of andere saaie nutteloze jam-sessie, maar geen battle

wat de *peep* heb ik dan aan zo'n gehypte multiplayer game als je alleen maar fatsoenlijk met zijn tweeen kunt spelen...
dit zijn zware minpunten voor nintendo... echt diep en diep triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
D³ schreef op 14 oktober 2004 @ 00:34:
[...]
Bedankt, dat wordt niet bij DVDBO bestellen denk ik dan.

Iemand nog goede adresjes? (niet DVDSoon svp :P)
vgp.ca misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Misschien zou je eens wat reviews moeten lezen, staat boordevol informatie in en meestal staat er zelfs in wat het spel aan mogelijkheden bied.

Het samen "jammen" vindt ik juist wel een fijn spel principe, gewoon gezellig met elkaar zonder dat je elkaar de hersens moet inslaan met kongo's. En het spel houdt daarnaast wel een score bij, wie het dus beter doet en op die manier zit er nog een beetje competitie in.

[ Voor 8% gewijzigd door Koffiezuiper op 14-10-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik weet niet waar jullie last van hebben? Ik heb met dvdboxoffice en dvdsoon nooit last gehad. Bij dvdsoon heb ik een stuk of 7 games besteld en bij dvdboxoffice een stuk of 3 en ik heb altijd alles gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 14-10-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
*Schweino denkt dat S2S aandelen heeft in dvdsoon en dvdboxoffice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Phusebox schreef op 14 oktober 2004 @ 06:46:
ok ok... even een herziene visie op Donkey Konga,

alles was leuk en aardig in Donkey Konga, had helaas maar 1 bongo, maar ok daar viel mee te leven voor een weekje. Multiplayer wel met mijn vriendin gedaan, afwisselend ik met de controller en zij met de bongo. Dat was lachen.

Gisteren heeft een vriend van mij de PAL Donkey Konga gehaald... dus bongo's erbij en ik ook eindelijk: MULTIPLAYER MAYHEM !

... dachten we...

nu komt een punt waar ik me gruwelijk aan irriteer bij Nintendo:
de marketing campagne: zie ook tv-commercial: van DOnkey Konga is vooral gericht op multiplayer...

maar je kunt NIET MET ZIJN VIEREN TEGEN ELKAAR spelen
wel met elkaar in een of andere saaie nutteloze jam-sessie, maar geen battle

wat de *peep* heb ik dan aan zo'n gehypte multiplayer game als je alleen maar fatsoenlijk met zijn tweeen kunt spelen...
dit zijn zware minpunten voor nintendo... echt diep en diep triest
Ik heb het gisteren ook gespeeld, maar wat een ontzettend suf spel zeg.
Dit is duidelijk niet voor mij weg gelegd.

En dan maken die bonga's ook nog eens geen geluid, dr zit gewoon een schakelaar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Schweino schreef op 14 oktober 2004 @ 10:40:
*Schweino denkt dat S2S aandelen heeft in dvdsoon en dvdboxoffice :P
Gho nog niet zo'n gek idee ;) ehehehheehehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Vanitas schreef op 14 oktober 2004 @ 10:49:
[...]
En dan maken die bonga's ook nog eens geen geluid, dr zit gewoon een schakelaar onder.
Maken die Bongo's dan geen geluid via de TV speakers? Ik had overigens ook niet verwacht dat het een echte werkende trommel zou zijn, je kan 'em natuurlijk altijd nog aanpassen door er een gedroogde varkensblaas strak er omheen te spannen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Schweino schreef op 14 oktober 2004 @ 12:05:
[...]

Maken die Bongo's dan geen geluid via de TV speakers? Ik had overigens ook niet verwacht dat het een echte werkende trommel zou zijn, je kan 'em natuurlijk altijd nog aanpassen door er een gedroogde varkensblaas strak er omheen te spannen. ;)
Tuurlijk wel, je kan zelfs verschillende geluidssets "kopen" waardoor je trommel als een hond klinkt of een auto (of nes geluiden, boerderijddieren....etc).

Gisteren even de jam sessie met 4en gedaan (1 bongo en 3 controllers) maar het is erg vermakelijk hoewel het met de de controllers eigenlijk te makkelijk is. Battle mode nog niet gedaan, die staat op not available dus zal ik wel moeten unlocken of zo.

Dit is trouwens het eerste spel dat mijn vriendin leuk vind dus het is zowiezo een succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik zit vast in Pikmin 2, als iemand even zo vriendelijk wil zijn me op weg te helpen (maar niet alles te verklappen), zou ik dat er op prijs stellen. Voor de mensen die PIkmin 2 nog niet hebben zal ik het even in de spoiler-box plaatsen.

Ik ben in het 2e gebied, Awakening Wood. Ik ben zojuist uit de cave gekomen waar je de witte Pikmin vindt, maar daarna kom ik niet verder. De witte pikmin heb ik een giftige muur laten slopen en toen een brug gemaakt over water, daarachter is een wereldbol, maar die wil ik nog niet pakken want ik heb nog niet alle caves uitgespeeld. Om bij de volgende cave te komen heb ik gele pikmin nodig, want de ingang is beveiligd door elektriciteit. Weet iemand waar ik het over heb? Please, help.

Volgens mij zuig ik in dit spel :P

edit:

Hmm, misschien moet ik toch maar die wereldbol pakken en naar het andere landje gaan, misschien zijn daar juist de gele pikmin :P

[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 14-10-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Schweino schreef op 14 oktober 2004 @ 12:05:
[...]

Ik heb het in de winkel gespeeld en daar deel het geluid het niet.
Maar ik kon iig wel horen dat er geen geluid uit de bonga's zelf kwam (was toch stil :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TdV schreef op 14 oktober 2004 @ 12:14:
[...]

Tuurlijk wel, je kan zelfs verschillende geluidssets "kopen" waardoor je trommel als een hond klinkt of een auto (of nes geluiden, boerderijddieren....etc).

Gisteren even de jam sessie met 4en gedaan (1 bongo en 3 controllers) maar het is erg vermakelijk hoewel het met de de controllers eigenlijk te makkelijk is. Battle mode nog niet gedaan, die staat op not available dus zal ik wel moeten unlocken of zo.

Dit is trouwens het eerste spel dat mijn vriendin leuk vind dus het is zowiezo een succes!
te makkelijk met controller :S ... mijn ervaring is toch dat ik iedereen own met bongo's t.o.v. controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MaxBurn schreef op 13 oktober 2004 @ 21:32:
[...]
In de USA ja, niet hier. Ik geef niet voor niks aan NL en BE. Dit gaat in vanaf 22 Oktober.
Sorry :>
MetroidPrime schreef op 13 oktober 2004 @ 21:33:
[...]

Die zou volgens het oorspronkelijke persbericht pas op 22 oktober een PC titel worden, geen wonder dat je er niets van ziet.
LiToKi schreef op 13 oktober 2004 @ 21:34:
[...]

Dat SC2 PC ging had ik al eerder gehoord, maar ik heb het nergens kunnen vinden?

De aankondiging ook niet. Als ik google op "Soul Calibur 2 Players Choice", vind ik een webshop die 'm als players choice verkoopt voor de originele prijs met een plaatje van het originele spel (m.a.w.; niks van waar) en verder alleen deze aankondiging...

Verder heb ik een aantal van deze PC titels al op een release-lijstje bij de Bart Smit zien hangen :).

edit: spuit 11 :X damn jullie waren snel :)

Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben dan :)

Ik vind Animal Crossing echt gaaf :) de sfeer is echt goed... ook de grapjes die erin zitten zijn echt gaaf :) en vooral als die beestjes gaan lachen haha :) masterlijk soundje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kga zeer binnenkort m'n portemonnee maares omkieperen voor een echte TV + RGB-kabel. Hoeft geen breedbeeld te zijn, aangezien de meeste cube-games dat toch niet ondersteunen. En zoveel films kijk ik ook niet. :)
Verder nog tips voordat ik tot een aanschaf overga? :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ja, voor die paar euro's meer zou ik toch serieus een breedbeeld overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Oh ja die hadden we ook nog :) Dat wordt hem waarschijnlijk, lees er altijd goede verhalen over.
S2S schreef op 14 oktober 2004 @ 10:09:
Ik weet niet waar jullie last van hebben? Ik heb met dvdboxoffice en dvdsoon nooit last gehad. Bij dvdsoon heb ik een stuk of 7 games besteld en bij dvdboxoffice een stuk of 3 en ik heb altijd alles gekregen.
Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met DVDSoon.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 13 oktober 2004 @ 22:11:
De laatste tijd alles netjes gekregen hoor. :)

Heb slecht 1x jou probleem gehad. Dat was met Beyond good & evil. Het pakje hadden ze toen niet goed dichtgemaakt of hij was hier opengemaakt en ik kreeg dus een lege envelop thuis.

Maar de laatste tijd nooit geen problemen meer. :) En ik pre-order alle grote titels etc daar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 14-10-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de laatste tijd ook alles op tijd gekregen. heb 1x een probleem gehad met Metal Gear, maar alles erna is weer netjes optijd gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje off-topic maar als iemand een nieuwe tv zoekt kijk eens bij de koopjeskelder van Correct in Rotterdam.
http://www1.correct.com/s...ceb26e76327bf8d2a674b3d7d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die games op vgp.ca PAL of NTSC .. weet niet wek systeem Canada hanteert .. zou zeggen NTSC ..

Heb ff 10 minuten op de site gekeken, maar kan nergens vinden in welk format.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

NTSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAAAARGH word gek hiero.

Zoek al tijden Tak and the power of Juju voor de Cube, maar nergens beneden de 30 Euro, terwijl deeltje 2 alweer bijna in de winkels ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MP2E screenshot/scan die ik nog niet had gezien:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/prime2np.jpg
schnumi schreef op 14 oktober 2004 @ 17:29:
Heb slecht 1x jou probleem gehad.
Ik heb geen problemen met DVDBO ondervonden (afgezien van soms lang wachten), maar ik heb er ook al heel lang niets meer besteld.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:49:
Beetje off-topic maar als iemand een nieuwe tv zoekt kijk eens bij de koopjeskelder van Correct in Rotterdam.
http://www1.correct.com/s...ceb26e76327bf8d2a674b3d7d
Of je rijdt naar Mofrika, je staat verbaasd hoeveel goedkoper ze daar zijn (heb daar 3 weken geleden nog een 55 cm philips tv gehaald met meer dan 100 euro verschil dan de goedkoopste winkel hier in Nimwegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen terug heb ik bij dimension plus een rgb kabel van blaze besteld. Als ik deze gebruik is het beeld echter heel erg fel en wit. Kan het zijn dat de kabel niet goed is, of dat ik iets bij de cube moet instellen ofzo. Aan de tv kan het niet liggen, want met een playstation met rgb kabel heeft hij geen moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Die blaze kabel werk voor geen meter (heb er ook 2 geprobeert) nu heb ik de nintendo rgb kabel weer, 100x beter. Het lijkt wel of de blaze rgb kabel verkeerd is aangesloten zoals het voor de snes hoort, maar ik heb nooit zin gehad het uit te zoeken dus ik heb hier 2x zon blaze kabel die niets ligt te doen. (van lik-sang dus terugbrengen is ook zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik heb vandaag Donkey Konga zien liggen bij Intertoys in Kerkrade. Die lag daar voor 59,95 euro met het spel en een bongo. Voglens een vriendin lag die daar al ruim twee weken stof te verzamelen. Het is dat ik geen zestig euro had, anders had ik die allang meegenomen :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Robin Vreuls schreef op 15 oktober 2004 @ 13:12:
Ik heb vandaag Donkey Konga zien liggen bij Intertoys in Kerkrade. Die lag daar voor 59,95 euro met het spel en een bongo. Voglens een vriendin lag die daar al ruim twee weken stof te verzamelen. Het is dat ik geen zestig euro had, anders had ik die allang meegenomen :o.
yada yada yekkedieschmekkedie

sorry maar je vriendin ijlt... Donkey Konga is hoogstens sinds afgelopen dinsdag verkrijgbaar, misschien maandag, maar nooit twee weken

en 60 euro is een normale prijs
hij is zelfs voor 51 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Reageer normaal of reageer niet, maar ga niet hier andere mensen belachelijk maken.

Dat spel kan best ergens goedkoper liggen, maar met verzendkosten ben je bijna even duur uit en moet je ook nog eens een paar dagen wachten voordat het in huis is. Daar zit eigelijk geen verschil in qua kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Robin Vreuls schreef op 15 oktober 2004 @ 13:39:
Daar zit eigelijk geen verschil in qua kosten.
welles :P

zie ook openingspost, er zijn winkels die geen verzendkosten in rekening brengen zoals www.Play.com. Daar ligt ie omgerekend zelfs voor 48 euro op je deurmat.

[edit]

43.38 EUR zelfs via cdwow.com

[ Voor 42% gewijzigd door Schweino op 15-10-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Robin Vreuls schreef op 15 oktober 2004 @ 13:39:
Reageer normaal of reageer niet, maar ga niet hier andere mensen belachelijk maken.

Dat spel kan best ergens goedkoper liggen, maar met verzendkosten ben je bijna even duur uit en moet je ook nog eens een paar dagen wachten voordat het in huis is. Daar zit eigelijk geen verschil in qua kosten.
nee sorry dat ik zo reageerde, maar mijn reactie gaat niet eens om de prijs
maar om van die sterke verhalen die je altijd hoort

"ja man hij ligt daar al 2 weken in de winkel... "

sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op 15 oktober 2004 @ 13:29:
sorry maar je vriendin ijlt... Donkey Konga is hoogstens sinds afgelopen dinsdag verkrijgbaar, misschien maandag, maar nooit twee weken

en 60 euro is een normale prijs
hij is zelfs voor 51 te krijgen
Via de oude freerecordshop actie ge-preordered (3 halen 2 betalen) 45 euro incl. verzenkosten!
Heb je wel minimaal 2 gamecube vrienden nodig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
D³ schreef op 14 oktober 2004 @ 19:24:
MP2E screenshot/scan die ik nog niet had gezien:

[afbeelding]

[...]
Ik heb geen problemen met DVDBO ondervonden (afgezien van soms lang wachten), maar ik heb er ook al heel lang niets meer besteld.
Als je dat plaatje beter bekijkt kan je zo zien wat het is en het is een spoiler volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

\o/ Dvdsoon heeft een ship confirm gedaan. Van Zelda 4 Swords en Xenosaga. In juli besteld en nu al verzonden. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit ik zit echt te twijfelen tussen Tails of Symphonia en Metroid :/
Weet echt niet welke ik eerst ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
GolbeZeromus schreef op 15 oktober 2004 @ 18:49:
\o/ Dvdsoon heeft een ship confirm gedaan. Van Zelda 4 Swords en Xenosaga. In juli besteld en nu al verzonden. \o/
DVDslow zou een betere naam zijn :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ok even D³ helpen met de Metroid Prime 2: Echoes hype. :) Volgens iemand van IGN cube hebben we nog niks gezien van MP2 dus dat belooft wat, ook zegt hij dat deze game MP in alle opzichten voorbij streeft dus dat klinkt zeker goed. :)

Hier een paar nieuwe screens van IGN. 8)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/557/557284/metroid-prime-2-echoes-20041014045641487.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/557/557284/metroid-prime-2-echoes-20041014045634815.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/557/557284/metroid-prime-2-echoes-20041014045642159.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/557/557284/metroid-prime-2-echoes-20041014045640627.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/557/557284/metroid-prime-2-echoes-20041014045638987.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 15-10-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Goed zo schnuum ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

ik kan niet wachten om weer lekker 'n uurtje of 20 door de wereld van Samus te verkennen geweldig! :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.