"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nah, dat doen ze vast niet. Het zal wel Metroid 2: RoS wezen denk ik(Als het al een spel is) . Geen enkel SNES spel is in een GC versie verschenen, alleen NES shite.MetroidPrime schreef op 10 oktober 2004 @ 01:54:
Ik vind dit het belangrijkste deel uit het interview:
[...]
* MetroidPrime hoopt dat het Super Metroid is.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Er is ook nog geen enkel Game Boy spel op de GC verschenen, hoor. Volgens jouw argumenten zou er dus helemaal geen andere Metroid bij zitten. Toen Metroid Prime 1 uitkwam had Nintendo inderdaad al een eigen NES-emulator geschreven voor de GameCube, maar die is nooit door Retro gebruikt. Retro heeft juist een eigen emulator geschreven voor Metroid Prime. Zo gek is het dan niet om een SNES-emulator te schrijven voor Super Metroid. Ze hebben er in ieder geval genoeg tijd voor gehad, volgens het interview is het spel al 2 a 3 maanden af en zijn ze alleen nog maar de gameplay aan het tweaken. Dat is tijd zat voor 1 of 2 programmeurs om snel even een SNES-emulator te schrijven, er van uitgaande dat ze niet al veel eerder in het development traject zijn begonnen om een emulator te schrijven.GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2004 @ 11:26:
[...]
Nah, dat doen ze vast niet. Het zal wel Metroid 2: RoS wezen denk ik(Als het al een spel is) . Geen enkel SNES spel is in een GC versie verschenen, alleen NES shite.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En naar mijn weten is Super Metroid nooit uitgebracht op de GBA dus zou het wel gewoon kunnen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik houd het op MII met wat meer kleurtjes oid
//edit in de worm boss fight uit de filmpjes zit ook een move rechtstreeks uit MII, maar dat zal wel toeval zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Dyxtra op 10-10-2004 12:37 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Super Metroid zal nooit op de GBA komen. De producer van Zero Mission zei in een interview met C&VG een tijdje terug dat Nintendo geen remake of portable-rerelease van Super Metroid wil. De enige mogelijkheid die dan over blijft is Metroid Prime 2. Nintendo was een paar jaar terug al bezig met een remake van Metroid 2, dus als we die ooit nog zien gaat dat denk ik een remake worden voor de GBA in de trant van Zero Mission(of als bonus in Metroid Prime HuntersD³ schreef op 10 oktober 2004 @ 12:34:
Lijkt mij logischer dat Nintendo Super op de GBA uitbrengt, daar kun je heel wat centen mee vangen ipv de boel gratis weg te geven.
Ik houd het op MII met wat meer kleurtjes oid
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb nog enkele dingen te unlocken. (Ook de 100% nog

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ah wist ik niet. Wel raar op zich als je ziet hoe ze Mario en Zelda poorten. Wellicht heeft Nintendo door dat Super Metroid een heilige game is waar je van af hoort te blijvenMetroidPrime schreef op 10 oktober 2004 @ 12:49:
Super Metroid zal nooit op de GBA komen. De producer van Zero Mission zei in een interview met C&VG een tijdje terug dat Nintendo geen remake of portable-rerelease van Super Metroid wil.
f.k.a D³
Verwijderd
De Cube is ook nog eens zo in elkaar gezet dat emualtors er heel makkelijk voor te maken zijn, daarom kom je zo vaak oude spellen tegen in cube spellen, en dingen als Sonic Mega Collection en Megaman Collection enzo. Was die Prince of Persia bonus niet de SNES versie btw? Dan is er al een emu zelfs.MetroidPrime schreef op 10 oktober 2004 @ 11:48:
[...]
Er is ook nog geen enkel Game Boy spel op de GC verschenen, hoor. Volgens jouw argumenten zou er dus helemaal geen andere Metroid bij zitten. Toen Metroid Prime 1 uitkwam had Nintendo inderdaad al een eigen NES-emulator geschreven voor de GameCube, maar die is nooit door Retro gebruikt. Retro heeft juist een eigen emulator geschreven voor Metroid Prime. Zo gek is het dan niet om een SNES-emulator te schrijven voor Super Metroid. Ze hebben er in ieder geval genoeg tijd voor gehad, volgens het interview is het spel al 2 a 3 maanden af en zijn ze alleen nog maar de gameplay aan het tweaken. Dat is tijd zat voor 1 of 2 programmeurs om snel even een SNES-emulator te schrijven, er van uitgaande dat ze niet al veel eerder in het development traject zijn begonnen om een emulator te schrijven.

Erg mooie rendersRobin Vreuls schreef op 10 oktober 2004 @ 13:37:
Om even in te gaan op Metroid Prime: 44 nieuwe screenshots van MP @ http://www.gameconnect.in...News&file=article&sid=353
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En niet onbelangrijk; erg sfeervol allemaal.
Kijk er nu al een maand ofzo naar uit, maar ga hem deze week niet kopen, heb een belangrijke proefwerkweek op school en als ik Pikmin 2 koop gok ik dat m'n cijfers niet voldoende zullen zijn
Woei, heb volgens mij al iets van 10 delen niet meer in HGGCT gepost
[ Voor 3% gewijzigd door Switch op 10-10-2004 16:13 ]
Verwijderd
Zelf dacht ik aan rood + wit in de receiver pleuren en de gele video kabel helemaal afstrippen en in de TV doen (zit aansluiting voor op de TV).
Maar is dit niet doodzonde?
Kan het makkelijker?
Edit: heb google natuurlijk gebruikt
Als je bijv een RGB kabel gebruikt, zit alles dan al in die kabel .. want ik zie geen afzonderlijke snoeren. Dus kun je dan niet muziek afspelen op een extern apparaat, maar alleen op de tv?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 19:30 ]
• http://www.dolby.com/consumer/games/yourconsole.html
• http://www.crutchfieldadv...29/game_sound.html?page=4
edit: sorry gevonden op lik-sang.com
[ Voor 31% gewijzigd door Dutchie! op 10-10-2004 20:55 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nieuwe tijd @ Flower Cup - Mario Circuit: 1.33:596

GOT MKDD Competitie
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Tis niet eerlijk...Captain N schreef op 10 oktober 2004 @ 23:29:
Als het goed is verschijnt de MP2 demo deze week in m'n postvakje
*groot*Drie keer raden wat je bij Metroid Prime 2: Echoes krijgt als je de game voorbestelt. Laat me raden: "je had het drie keer mis?"
Wanneer je in Amerika vanaf 11 oktober Metroid Prime 2: Echoes bestelt bij Circuit City, Game Crazy, GameStop, of Electronics Boutique kun je op een wel heel bijzondere verrassing rekenen. Bij je exemplaar van Samus Aran haar nieuwe avontuur krijg je dan namelijk een gratis T-shirt opgestuurd. Het T-shirt zal de volgende opdruk krijgen: "Universal Bounty Hunters: Saving the universe, one planet at a time." Laten we hopen dat de actie ook in Europa het licht zal zien, dan zul je op straat al snel kunnen zien wie er toe de Nintendo-community behoort...
Check hieronder een plaatje van het enige echte Metroid Prime 2: Echoes T-shirt.
Nou echt een reden om hem te preorderen.
[ Voor 78% gewijzigd door Vanitas op 11-10-2004 15:13 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
http://www.imdb.com/name/nm0164682/ tales of symphonia staat er bij, en MGS ook. Robotech ken ik zelf de stem ook van.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

review op ign is wel lovend aan de ene kant (9.1 : gameplay 10), maar het klinkt gewoon niet leuk
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Probeer Paper Mario voor de N64 eerst eens * mompelt iets over Project64 .Phusebox schreef op 12 oktober 2004 @ 08:45:
ik heb Paper Mario 2 maar gecanceld![]()
review op ign is wel lovend aan de ene kant (9.1 : gameplay 10), maar het klinkt gewoon niet leuk
Zelfs ik vond 't leuk. En ik ben nog nooit fan van 't Mario-wereldje geweest.
Voor de mensen die hem nog niet kennen: dit is Phuse in maximaal effect. Het is zijn goedrecht om deze mening te hebben. Respecteer dat dan ook.
De mensen die hem nog niet kennen, denken dat ik nu een flame post. Da's niet zo. Ik bedoel het positief, ik kan de opmerkingen van Phusebox namelijk zeer waarderen.
... en oranje! :P
In de demo kom je een aantal vijanden tegen, heb je beschikking over de normale beam, en de light en dark beams. Hier heb je ook ammo voor. Je kan chargen, een bal worden, en missiles schieten. Je komt al een stukje in de dark versie van de planeet, en je krijgt wat puzzels die met het licht/donker thema te maken hebben.
Mijn foto's op Flickr.
Zie phusebox in de wat eerste delen van het grote Gamecube topiciNSaNe-oNe schreef op 12 oktober 2004 @ 11:33:
Daar hebben we Phuse weer. De man die toppers van spellen (nog) niet leuk vind.![]()
![]()
Voor de mensen die hem nog niet kennen: dit is Phuse in maximaal effect. Het is zijn goedrecht om deze mening te hebben. Respecteer dat dan ook.
De mensen die hem nog niet kennen, denken dat ik nu een flame post. Da's niet zo. Ik bedoel het positief, ik kan de opmerkingen van Phusebox namelijk zeer waarderen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
En Phuse is een beetje raar? Ik speel zelf wel ff de games en dan bepaal ik wel of het leuk is of niet, een review is alleen maar een rood draadje dat je kan volgen, staat los van je eigen mening over een spel.
En de scores zijn gewoon goed voor dat spel, haal ik lekker ook!
Wat een ongelofelijk leuk spel is dit zeg. De gameplay is erg verslavend, het speelt lekker weg. En het ziet er ook erg goed uit. En alle mindere dingetjes zijn uit deze versie verdwenen (dat time/dagen gedoe).Switch schreef op 12 oktober 2004 @ 17:40:
Ik ga morgen ook Pikmin 2 halen, wat vind je van het spel? Ik wil meningen! \o/
Halen dus gewoon dat spel.
Heeft oemand al donkey konga gesingnaleerd in de winkels? Ik kreeg vandaag een groot sinterklaasspeelgoedboek (bart smit geloof ik) in de bus en daar stond al een reclame in van DK. Ikke gelijk de stad in maar nergens hebben ze hem. Bij bart smit wisten ze nog van niks, en de dixons ook niet bij de v&d komt het spel maandag pas binnen. En bij de frs kon ik wel een exemplaar bestellen.
Volgens mij kwam dit spel toch vandaag uit?
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
neuh scores boeien me ook niet zoS2S schreef op 12 oktober 2004 @ 15:08:
Net Pikmin 2 gehaald.
En Phuse is een beetje raar? Ik speel zelf wel ff de games en dan bepaal ik wel of het leuk is of niet, een review is alleen maar een rood draadje dat je kan volgen, staat los van je eigen mening over een spel.
En de scores zijn gewoon goed voor dat spel, haal ik lekker ook!
maar gewoon de hele omschrijving van het spel spreekt me niet aan... klinkt nogal saai namelijk ... geef mij maar multiplayer games
en ja dat ik afwezig ben de laatste "edities" van dit topic: de gamecube is gewoon op sterven na dood, gelukkig zijn ze weer begonnen met reanimeren sinds de release van donkey konga...
ach ik haal paper mario met de kerst wel ofzo, nu geef ik mijn geld liever aan andere dingen uit
Dat idd heel jammer, de laatste tijd zijn er helemaal geen leuke games meer uitgekomen. Nou veranderd dat wel weer, met MP2 enzo. Maar ik had liever een wat betere spreiding van alles gehad.Phusebox schreef op 12 oktober 2004 @ 21:43:
[...]
en ja dat ik afwezig ben de laatste "edities" van dit topic: de gamecube is gewoon op sterven na dood, gelukkig zijn ze weer begonnen met reanimeren sinds de release van donkey konga...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Mijn geld gaat naar Paper Mario 2 en MP2, die komen ZEKER in huis
Tales of Symphonia wil ik ook hebben, maar die kan wel ff wachten, want November zit al redelijk vol met alleen MP2 en PM2.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
... en oranje! :P
Enkele leuke quotes:
The thing we're doing in this game that we didn't do in the first game is Morph Ball boss-battles. It's really exciting and puts a twist on what we're trying to do.
IGN: One last question: After Echoes, what's next for Retro? Will it jump over to Nintendo Revolution development?
Kelbaugh: We're devoting every possible resource to getting this game finished. We'll see where the road takes us afterward. We're looking forward to a long career with Nintendo; we love those guys. We actually feel like a department. I'm sure there are some big things ahead for us.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Couldn't agree more.Phusebox schreef op 12 oktober 2004 @ 21:43:
[...]
neuh scores boeien me ook niet zo
maar gewoon de hele omschrijving van het spel spreekt me niet aan... klinkt nogal saai namelijk ... geef mij maar multiplayer games
ach ik haal paper mario met de kerst wel ofzo, nu geef ik mijn geld liever aan andere dingen uit
Ik ga bv. vandaag een nieuwe phone halen, en m'n PC upgraden staat ook hoog op m'n lijstje.
Maar, vrijdag Donkey Konga halen, en met kerst idd Paper Mario
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 13-10-2004 11:49 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De eerste keer dat ik Pikmin 1 speelde, speelde ik hem uit met nog 3 dagen over. Snap ook het commentaar nooit dat je te weinig tijd zou hebben...
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
(ik speel nog wel met de gordijnen dicht, mijn coming out moet nog even wachten)
Hier zijn wat MP3s van muziek uit de demo te downloaden.
f.k.a D³
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=14311
F-Zero GXMaxBurn schreef op 13 oktober 2004 @ 21:02:
Mooi, eindelijk ook in NL en BE meer players choice titels:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=14311
Maar Rayman 3 snap ik niet? Die ligt nu al voor onder de 20 euro in de winkel?

In de USA ja, niet hier. Ik geef niet voor niks aan NL en BE. Dit gaat in vanaf 22 Oktober.aaap schreef op 13 oktober 2004 @ 21:27:
Niet te snel happy zijn... Soul Calibur 2 ging ook PC al poosje geleden... kheb er nog niks van gezien
Die zou volgens het oorspronkelijke persbericht pas op 22 oktober een PC titel worden, geen wonder dat je er niets van ziet.aaap schreef op 13 oktober 2004 @ 21:27:
Niet te snel happy zijn... Soul Calibur 2 ging ook PC al poosje geleden... kheb er nog niks van gezien
Dat SC2 PC ging had ik al eerder gehoord, maar ik heb het nergens kunnen vinden?aaap schreef op 13 oktober 2004 @ 21:27:
De aankondiging ook niet. Als ik google op "Soul Calibur 2 Players Choice", vind ik een webshop die 'm als players choice verkoopt voor de originele prijs met een plaatje van het originele spel (m.a.w.; niks van waar) en verder alleen deze aankondiging...
Verder heb ik een aantal van deze PC titels al op een release-lijstje bij de Bart Smit zien hangen
edit: spuit 11

[ Voor 5% gewijzigd door LiToKi op 13-10-2004 21:35 ]
Die Metroid Chronicles muziek vind ik veel beter dan de titelschermmuziek van MP2E. Hopelijk gebruiken ze andere muziek in de finalversie.D³ schreef op 13 oktober 2004 @ 19:48:
Kleine MP2E tidbit over de space jump/screw attack:
spoiler:Another new ability is the "Gravity Boost." It is your third jump while underwater. Instead of Screw Attacking, Samus activates a hover jet that allows her to cross underwater chasms with ease.
Hier zijn wat MP3s van muziek uit de demo te downloaden.
EDIT: Voor iedereen die de MAX Drive (Pro) besteld heeft, de MAX Drive is eindelijk uitgebracht! Datel gaat eerst alle pre-orders van de normale MAX Drive afhandelen en zodra dat voor elkaar is gaan ze aan de produktie en levering van de Pro variant beginnen.
[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 13-10-2004 21:52 ]

f.k.a D³
Drie dingen besteld, twee niet geleverd. Wario Ware en Custom Robo waren de boosdoeners. MMAC was wel netjes afgeleverd.D³ schreef op 13 oktober 2004 @ 22:11:
Twijfel if ik MP2E bij DVDBO zal bestellen. Hoor verhalen dat DVDBO de laatste tijd veel last heeft van pakjes die kwijt raken. Heb er weinig zin in dat straks MP2E niet verschijnt en ik 6 weken moet wachten voor ze er wat aan doen. Iemand die de laatste tijd (afgelopen maand oid) zonder problemen bij DVDBO heeft besteld?
Zelf wacht ik gewoon tot de EU release. Die aantal extra weken boeien mij niet.
Kan ook wel. Kijk, zo komen de geruchten de wereld inThijs schreef op 13 oktober 2004 @ 23:52:
[...]
Extra weken? Ik dacht dat MP2 slechts een weekje eerder uitkomt in de US dan in Europa of zit ik er nou naast?
[ Voor 27% gewijzigd door GZ op 14-10-2004 00:01 ]
Extra weken? Ik dacht dat MP2 slechts een weekje eerder uitkomt in de US dan in Europa of zit ik er nou naast?GolbeZeromus schreef op 13 oktober 2004 @ 23:24:
[...]
Drie dingen besteld, twee niet geleverd. Wario Ware en Custom Robo waren de boosdoeners. MMAC was wel netjes afgeleverd.
Zelf wacht ik gewoon tot de EU release. Die aantal extra weken boeien mij niet.
Bedankt, dat wordt niet bij DVDBO bestellen denk ik dan.GolbeZeromus schreef op 13 oktober 2004 @ 23:24:
Drie dingen besteld, twee niet geleverd. Wario Ware en Custom Robo waren de boosdoeners. MMAC was wel netjes afgeleverd.
Iemand nog goede adresjes? (niet DVDSoon svp
f.k.a D³
alles was leuk en aardig in Donkey Konga, had helaas maar 1 bongo, maar ok daar viel mee te leven voor een weekje. Multiplayer wel met mijn vriendin gedaan, afwisselend ik met de controller en zij met de bongo. Dat was lachen.
Gisteren heeft een vriend van mij de PAL Donkey Konga gehaald... dus bongo's erbij en ik ook eindelijk: MULTIPLAYER MAYHEM !
... dachten we...
nu komt een punt waar ik me gruwelijk aan irriteer bij Nintendo:
de marketing campagne: zie ook tv-commercial: van DOnkey Konga is vooral gericht op multiplayer...
maar je kunt NIET MET ZIJN VIEREN TEGEN ELKAAR spelen
wel met elkaar in een of andere saaie nutteloze jam-sessie, maar geen battle
wat de *peep* heb ik dan aan zo'n gehypte multiplayer game als je alleen maar fatsoenlijk met zijn tweeen kunt spelen...
dit zijn zware minpunten voor nintendo... echt diep en diep triest
vgp.ca misschien?D³ schreef op 14 oktober 2004 @ 00:34:
[...]
Bedankt, dat wordt niet bij DVDBO bestellen denk ik dan.
Iemand nog goede adresjes? (niet DVDSoon svp)
Misschien zou je eens wat reviews moeten lezen, staat boordevol informatie in en meestal staat er zelfs in wat het spel aan mogelijkheden bied.Phusebox schreef op 14 oktober 2004 @ 06:46:DK verhaal...
Het samen "jammen" vindt ik juist wel een fijn spel principe, gewoon gezellig met elkaar zonder dat je elkaar de hersens moet inslaan met kongo's. En het spel houdt daarnaast wel een score bij, wie het dus beter doet en op die manier zit er nog een beetje competitie in.
[ Voor 8% gewijzigd door Koffiezuiper op 14-10-2004 10:09 ]
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 14-10-2004 10:09 ]
Ik heb het gisteren ook gespeeld, maar wat een ontzettend suf spel zeg.Phusebox schreef op 14 oktober 2004 @ 06:46:
ok ok... even een herziene visie op Donkey Konga,
alles was leuk en aardig in Donkey Konga, had helaas maar 1 bongo, maar ok daar viel mee te leven voor een weekje. Multiplayer wel met mijn vriendin gedaan, afwisselend ik met de controller en zij met de bongo. Dat was lachen.
Gisteren heeft een vriend van mij de PAL Donkey Konga gehaald... dus bongo's erbij en ik ook eindelijk: MULTIPLAYER MAYHEM !
... dachten we...
nu komt een punt waar ik me gruwelijk aan irriteer bij Nintendo:
de marketing campagne: zie ook tv-commercial: van DOnkey Konga is vooral gericht op multiplayer...
maar je kunt NIET MET ZIJN VIEREN TEGEN ELKAAR spelen
wel met elkaar in een of andere saaie nutteloze jam-sessie, maar geen battle
wat de *peep* heb ik dan aan zo'n gehypte multiplayer game als je alleen maar fatsoenlijk met zijn tweeen kunt spelen...
dit zijn zware minpunten voor nintendo... echt diep en diep triest
Dit is duidelijk niet voor mij weg gelegd.
En dan maken die bonga's ook nog eens geen geluid, dr zit gewoon een schakelaar onder.
Gho nog niet zo'n gek ideeSchweino schreef op 14 oktober 2004 @ 10:40:
*Schweino denkt dat S2S aandelen heeft in dvdsoon en dvdboxoffice
Maken die Bongo's dan geen geluid via de TV speakers? Ik had overigens ook niet verwacht dat het een echte werkende trommel zou zijn, je kan 'em natuurlijk altijd nog aanpassen door er een gedroogde varkensblaas strak er omheen te spannen.Vanitas schreef op 14 oktober 2004 @ 10:49:
[...]
En dan maken die bonga's ook nog eens geen geluid, dr zit gewoon een schakelaar onder.
Tuurlijk wel, je kan zelfs verschillende geluidssets "kopen" waardoor je trommel als een hond klinkt of een auto (of nes geluiden, boerderijddieren....etc).Schweino schreef op 14 oktober 2004 @ 12:05:
[...]
Maken die Bongo's dan geen geluid via de TV speakers? Ik had overigens ook niet verwacht dat het een echte werkende trommel zou zijn, je kan 'em natuurlijk altijd nog aanpassen door er een gedroogde varkensblaas strak er omheen te spannen.
Gisteren even de jam sessie met 4en gedaan (1 bongo en 3 controllers) maar het is erg vermakelijk hoewel het met de de controllers eigenlijk te makkelijk is. Battle mode nog niet gedaan, die staat op not available dus zal ik wel moeten unlocken of zo.
Dit is trouwens het eerste spel dat mijn vriendin leuk vind dus het is zowiezo een succes!
Ik ben in het 2e gebied, Awakening Wood. Ik ben zojuist uit de cave gekomen waar je de witte Pikmin vindt, maar daarna kom ik niet verder. De witte pikmin heb ik een giftige muur laten slopen en toen een brug gemaakt over water, daarachter is een wereldbol, maar die wil ik nog niet pakken want ik heb nog niet alle caves uitgespeeld. Om bij de volgende cave te komen heb ik gele pikmin nodig, want de ingang is beveiligd door elektriciteit. Weet iemand waar ik het over heb? Please, help. |
Volgens mij zuig ik in dit spel
edit:
Hmm, misschien moet ik toch maar die wereldbol pakken en naar het andere landje gaan, misschien zijn daar juist de gele pikmin |
[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 14-10-2004 13:35 ]
Ik heb het in de winkel gespeeld en daar deel het geluid het niet.Schweino schreef op 14 oktober 2004 @ 12:05:
[...]
Maken die Bongo's dan geen geluid via de TV speakers? Ik had overigens ook niet verwacht dat het een echte werkende trommel zou zijn, je kan 'em natuurlijk altijd nog aanpassen door er een gedroogde varkensblaas strak er omheen te spannen.
Maar ik kon iig wel horen dat er geen geluid uit de bonga's zelf kwam (was toch stil
te makkelijk met controllerTdV schreef op 14 oktober 2004 @ 12:14:
[...]
Tuurlijk wel, je kan zelfs verschillende geluidssets "kopen" waardoor je trommel als een hond klinkt of een auto (of nes geluiden, boerderijddieren....etc).
Gisteren even de jam sessie met 4en gedaan (1 bongo en 3 controllers) maar het is erg vermakelijk hoewel het met de de controllers eigenlijk te makkelijk is. Battle mode nog niet gedaan, die staat op not available dus zal ik wel moeten unlocken of zo.
Dit is trouwens het eerste spel dat mijn vriendin leuk vind dus het is zowiezo een succes!
SorryMaxBurn schreef op 13 oktober 2004 @ 21:32:
[...]
In de USA ja, niet hier. Ik geef niet voor niks aan NL en BE. Dit gaat in vanaf 22 Oktober.
SorryMetroidPrime schreef op 13 oktober 2004 @ 21:33:
[...]
Die zou volgens het oorspronkelijke persbericht pas op 22 oktober een PC titel worden, geen wonder dat je er niets van ziet.
SorryLiToKi schreef op 13 oktober 2004 @ 21:34:
[...]
Dat SC2 PC ging had ik al eerder gehoord, maar ik heb het nergens kunnen vinden?
De aankondiging ook niet. Als ik google op "Soul Calibur 2 Players Choice", vind ik een webshop die 'm als players choice verkoopt voor de originele prijs met een plaatje van het originele spel (m.a.w.; niks van waar) en verder alleen deze aankondiging...
Verder heb ik een aantal van deze PC titels al op een release-lijstje bij de Bart Smit zien hangen.
edit: spuit 11damn jullie waren snel
Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben dan
Ik vind Animal Crossing echt gaaf
Verder nog tips voordat ik tot een aanschaf overga?
Tesla Model Y RWD (2024)
Oh ja die hadden we ook nogSchweino schreef op 14 oktober 2004 @ 07:28:
vgp.ca misschien?
Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met DVDSoon.S2S schreef op 14 oktober 2004 @ 10:09:
Ik weet niet waar jullie last van hebben? Ik heb met dvdboxoffice en dvdsoon nooit last gehad. Bij dvdsoon heb ik een stuk of 7 games besteld en bij dvdboxoffice een stuk of 3 en ik heb altijd alles gekregen.
f.k.a D³
De laatste tijd alles netjes gekregen hoor.D³ schreef op 13 oktober 2004 @ 22:11:
Twijfel if ik MP2E bij DVDBO zal bestellen. Hoor verhalen dat DVDBO de laatste tijd veel last heeft van pakjes die kwijt raken. Heb er weinig zin in dat straks MP2E niet verschijnt en ik 6 weken moet wachten voor ze er wat aan doen. Iemand die de laatste tijd (afgelopen maand oid) zonder problemen bij DVDBO heeft besteld?
Heb slecht 1x jou probleem gehad. Dat was met Beyond good & evil. Het pakje hadden ze toen niet goed dichtgemaakt of hij was hier opengemaakt en ik kreeg dus een lege envelop thuis.
Maar de laatste tijd nooit geen problemen meer.
[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 14-10-2004 17:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
http://www1.correct.com/s...ceb26e76327bf8d2a674b3d7d
Verwijderd
Heb ff 10 minuten op de site gekeken, maar kan nergens vinden in welk format.
Verwijderd
Zoek al tijden Tak and the power of Juju voor de Cube, maar nergens beneden de 30 Euro, terwijl deeltje 2 alweer bijna in de winkels ligt....

Ik heb geen problemen met DVDBO ondervonden (afgezien van soms lang wachten), maar ik heb er ook al heel lang niets meer besteld.schnumi schreef op 14 oktober 2004 @ 17:29:
Heb slecht 1x jou probleem gehad.
f.k.a D³
Of je rijdt naar Mofrika, je staat verbaasd hoeveel goedkoper ze daar zijn (heb daar 3 weken geleden nog een 55 cm philips tv gehaald met meer dan 100 euro verschil dan de goedkoopste winkel hier in Nimwegen).Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:49:
Beetje off-topic maar als iemand een nieuwe tv zoekt kijk eens bij de koopjeskelder van Correct in Rotterdam.
http://www1.correct.com/s...ceb26e76327bf8d2a674b3d7d
Verwijderd
yada yada yekkedieschmekkedieRobin Vreuls schreef op 15 oktober 2004 @ 13:12:
Ik heb vandaag Donkey Konga zien liggen bij Intertoys in Kerkrade. Die lag daar voor 59,95 euro met het spel en een bongo. Voglens een vriendin lag die daar al ruim twee weken stof te verzamelen. Het is dat ik geen zestig euro had, anders had ik die allang meegenomen.
sorry maar je vriendin ijlt... Donkey Konga is hoogstens sinds afgelopen dinsdag verkrijgbaar, misschien maandag, maar nooit twee weken
en 60 euro is een normale prijs
hij is zelfs voor 51 te krijgen
Dat spel kan best ergens goedkoper liggen, maar met verzendkosten ben je bijna even duur uit en moet je ook nog eens een paar dagen wachten voordat het in huis is. Daar zit eigelijk geen verschil in qua kosten.
wellesRobin Vreuls schreef op 15 oktober 2004 @ 13:39:
Daar zit eigelijk geen verschil in qua kosten.
zie ook openingspost, er zijn winkels die geen verzendkosten in rekening brengen zoals www.Play.com. Daar ligt ie omgerekend zelfs voor 48 euro op je deurmat.
[edit]
43.38 EUR zelfs via cdwow.com
[ Voor 42% gewijzigd door Schweino op 15-10-2004 17:24 ]
nee sorry dat ik zo reageerde, maar mijn reactie gaat niet eens om de prijsRobin Vreuls schreef op 15 oktober 2004 @ 13:39:
Reageer normaal of reageer niet, maar ga niet hier andere mensen belachelijk maken.
Dat spel kan best ergens goedkoper liggen, maar met verzendkosten ben je bijna even duur uit en moet je ook nog eens een paar dagen wachten voordat het in huis is. Daar zit eigelijk geen verschil in qua kosten.
maar om van die sterke verhalen die je altijd hoort
"ja man hij ligt daar al 2 weken in de winkel... "
sure...
Via de oude freerecordshop actie ge-preordered (3 halen 2 betalen) 45 euro incl. verzenkosten!Phusebox schreef op 15 oktober 2004 @ 13:29:
sorry maar je vriendin ijlt... Donkey Konga is hoogstens sinds afgelopen dinsdag verkrijgbaar, misschien maandag, maar nooit twee weken
en 60 euro is een normale prijs
hij is zelfs voor 51 te krijgen
Heb je wel minimaal 2 gamecube vrienden nodig
Als je dat plaatje beter bekijkt kan je zo zien wat het is en het is een spoiler volgens mijD³ schreef op 14 oktober 2004 @ 19:24:
MP2E screenshot/scan die ik nog niet had gezien:
[afbeelding]
[...]
Ik heb geen problemen met DVDBO ondervonden (afgezien van soms lang wachten), maar ik heb er ook al heel lang niets meer besteld.
Verwijderd

Weet echt niet welke ik eerst ga kopen
DVDslow zou een betere naam zijnGolbeZeromus schreef op 15 oktober 2004 @ 18:49:
\o/ Dvdsoon heeft een ship confirm gedaan. Van Zelda 4 Swords en Xenosaga. In juli besteld en nu al verzonden. \o/
Mijn foto's op Flickr.
Hier een paar nieuwe screens van IGN.

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 15-10-2004 19:58 ]
f.k.a D³
Dit topic is gesloten.