Het Grote Gamecube Topic Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.652 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
ironx schreef op 06 oktober 2004 @ 12:35:
[...]

't Ziet er niet uit die grote koeieletters bovenaan die pagina! :X :P
Maargoed, het is dus niet weg te halen... afschuwelijk... ;(
Ik heb het ook, gisterochtend had ik het niet, maar gistermiddag ineens wel. Ik denk dat ze de website weer eens aan het verbouwen zijn, maar dat er iets niet helemaal goed is gegaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:40

S2S

MetroidPrime schreef op 06 oktober 2004 @ 01:00:
[...]

Wat nog meer jammer is, is dater bij X-Link nooit iemand online is in het GameCube deel. Het is verder een mooi programma, maar ik zal het voornamelijk voor mijn X-Box blijven gebruiken. In ieder geval bestaat er de mogelijkheid dat Metroid Prime 2: Echoes en Star Fox 2 ook nog LAN gaan ondersteunen.
Weet je hoe dat komt! Omdat die Warppipe gasten ons niet kunnen luchten. Al zou Xlink nu sneller zijn, wat wel het geval is. Blijven ze nog bij Warppipe. Ik snap ze soms niet?

[ Voor 13% gewijzigd door S2S op 06-10-2004 13:58 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op 06 oktober 2004 @ 13:25:
[...]

Weet je hoe dat komt! Omdat die Warppipe gasten ons niet kunnen luchten. Al zou Xlink nu sneller zijn, wat wel het geval is nu. Blijven ze nog bij Warppipe. Ik snap ze soms niet?
WarpPipe heeft 1 heel groot voordeel over XLink. WarpPipe heeft (semi-)random matching en dat mis ik wel in XLink. Over de snelheid kan ik niet beoordelen, ik heb al maanden niet meer getunneld, maar toen was WarpPipe wel duidelijk de snellere van de twee.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

S2S schreef op 06 oktober 2004 @ 13:25:
[...]

Weet je hoe dat komt! Omdat die Warppipe gasten ons niet kunnen luchten. Al zou Xlink nu sneller zijn, wat wel het geval is nu. Blijven ze nog bij Warppipe. Ik snap ze soms niet?
Het zit je wel erg persoonlijk dwars he?

En let op je interpunctie en spelling.

[ Voor 6% gewijzigd door rajackar op 06-10-2004 13:52 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Vandaag ff na school naar de Zwolse binnenstad geweest.
Staan daar in 3 winkels een donky konga opstellen, en geeneen van allen staat aan. :S

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Vanitas schreef op 06 oktober 2004 @ 13:55:
Vandaag ff na school naar de Zwolse binnenstad geweest.
Staan daar in 3 winkels een donky konga opstellen, en geeneen van allen staat aan. :S
Ik zag een week geleden hadden ze het bij Mediamarkt Leeuwarden. Dat zag er erg leuk uit, ze hadden een demo leveltje maar die had wel een zeer irritante klassieke deuntje... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

@rajackar

Ja is ook niet zo gek he. Ik hoor bij teamxlink. Maar ik ben niet blind. Als ik iets goeds zie weet ik het wel te waarderen. En verkooppraatjes horen er nou eenmaal bij. Wat jullie verder gebruiken moeten jullie zelf weten.
Ik heb een Xbox en Cube voor mij is Xlink het handigst. Het Xbox gedeelte is nu 80-100% sneller werkt super. Maar veel van de Warppipe gasten kunnen het gewoon niet over hun hart verkrijgen dat ze een progje gebruiken wat ook voor PS2 en Xbox is.

We hebben ze wel is op het forum ze komen zetten een paar vuile woorden neer in 50 posts en gaan weer weg. Ze komen niet op te praten, kijk ik laat ook vaak me mening horen, ook hier. Maar ik zal nooit vloeken of schelden. Ze zijn zo blind op het woordje pipe in de naam warppipe (Mario) dat ze niet verder kijken. Jammer
rajackar schreef op 06 oktober 2004 @ 13:51:
[...]

Het zit je wel erg persoonlijk dwars he?

En let op je interpunctie en spelling.
Wat een reactie! Ik heb dat al een keer uitgelegd in een andere topic. En dat weet je best ;)

[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 06-10-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 09:33
xlink is voor xbox.
warppipe is voor nintendo-hardware.
zo simpel is t. |:(

ze hebben niet voor niets "X" in hun naam. :r
en warppipe niet voor niets "pipe".
t zijn ninty-fans. _/-\o_

ik steun WarpPipe.

[ Voor 17% gewijzigd door BrbZrk op 06-10-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

>:) whaha Ik denk dat de meeste gebruikers gewoon iets hebben van, het werkte toen beter en het werkt nu nog goed waarom naar xlink?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

@ BrbZrk Je bent helemaal geen Ninty fan ;)
pierkwam schreef op 06 oktober 2004 @ 16:16:
>:) whaha Ik denk dat de meeste gebruikers gewoon iets hebben van, het werkte toen beter en het werkt nu nog goed waarom naar xlink?
Niet erg slim IMO.

[ Voor 97% gewijzigd door S2S op 06-10-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

\o/ Vandaag ToS binnengekregen van dvdsoon.com. Geheel onaangekondigd. Gisteren lag er een papiertje van de TPG in de bus dat er iets bezorgd was. Ik moest wel 6,50 douanerechten betalen. Tot vandaag had ik geen idee wat er binnen was gekomen. Ik had namelijk nog helemaal geen ship confirmation gehad. Die heb ik nog steeds niet gehad. Misschien wordt het geeneens van mijn creditcard afgehaald... (Ondertussen heb ik een andere omdat er met de eerste geprobeerd was fraude te plegen. Daar was o.a. dit spel mee besteld) I'll keep you posted.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 16:46
Ik ben sinds kort in t bezit van Zelda 4Swords en ik moet zeggen dat het best een vermakelijk spel is :) Krijg weer helemaal Link to the Past gevoelens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Glorix Jim schreef op 06 oktober 2004 @ 20:54:
Ik ben sinds kort in t bezit van Zelda 4Swords en ik moet zeggen dat het best een vermakelijk spel is :) Krijg weer helemaal Link to the Past gevoelens :D
Dat spel heb ik ook besteld bij DVDSoon, maar die zat helaas niet bij het pakketje van vandaag :(. Maarja, je kunt natuurlijk niet alles hebben.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 27-06 16:15
Anoniem: 24869 schreef op 06 oktober 2004 @ 13:58:
[...]

Ik zag een week geleden hadden ze het bij Mediamarkt Leeuwarden. Dat zag er erg leuk uit, ze hadden een demo leveltje maar die had wel een zeer irritante klassieke deuntje... :r
Ik had er zelf liever ook willen zien dat er iets meer songs op die demo stonden maar goed het is niet anders. Zitten zo'n 5 nummers op ofzo? Maar ik vind ze wel vermakelijk en ik moet ze de hele tijd aanhoren :+ Mag helaas niet spelen (ik sta dus op die afdeling) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 16:43

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ff een vroagie; wat is de beste Wrestling game op de cube? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

BrbZrk schreef op 06 oktober 2004 @ 15:20:
xlink is voor xbox.
warppipe is voor nintendo-hardware.
zo simpel is t. |:(
Wat kortzichtig. Rare is zeker ook nog steeds voor Nintendo Hardware :Z

Als je niet gezegd had dat die X in X-Link voor Xbox stond, dan was het niet eens in m'n gedachten opgekomen. Gebruik gewoon het betere progsel van de twee, en staar je niet blind op een naam en (vermeende) verhulde verwijzingen naar andere platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Sorry, heb geen bb adapter. maar wat is het gezeur nou dat xlink voor xbox is en warppipe voor ninty. het werkt, Nintendo geeft geen ondersteuning en laat dit over aan de software huizen om iets onlines op te zetten. Nintendo geeft de mogelijkheid maar meer niet. Dus b.v. EA kan zelf online gaming op de cube geven. Doen ze niet. dus geen Burnout 3, etc. het ligt naar mijn mening toch meer aan de huizen. Want, de mogelijkheden zijn er. alleen geen servers van nintendo die men kan gebruiken. MS heeft dat live en hoe sony het doet geen idee maar het zal wel als nintendo zijn maar de fanbase is groter dus ook een grotere markt. Nu zijn er een paar knakkers die het mogelijk maken. o.a. S2S wees dus blij! oke het programma komt van oorsprong van de xbox. Boeie! Online gamen op de cube is mogelijk.
Sega doet het toch ook zelf met phantasy star. De rest doet het niet. En de hele "nintendo" gedachte dat multiplayer gaming gewoon in dezelfde kamer moet plaats vinden deel ik. Online gamen is uiteindelijk ook maar alleen. een potje timesplitters 2, AC of marioparty is veel leuker als je met z'n allen in dezelfde kamer met een paar pinten los gaat.
Heb ook geen hoge pet op van xbox, op mijn werk hebben we er een (nachtwerk) en als ik mijn cube mee neem is dat toch de console waar we alleen maar op gamen, die xbox niet loopt weg te rotten als divx speler.
Niet zeuren maar gewoon blij zijn dat mensen het mogelijk maken deze nitendo-generatie online te gaan, die revolution of de DS zijn er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 54938 schreef op 07 oktober 2004 @ 05:05:
het ligt naar mijn mening toch meer aan de huizen. Want, de mogelijkheden zijn er. alleen geen servers van nintendo die men kan gebruiken. MS heeft dat live en hoe sony het doet geen idee maar het zal wel als nintendo zijn maar de fanbase is groter dus ook een grotere markt.
Sony doet het inderdaad hetzelfde als Nintendo eigenlijk...dus wel raar dat daar wel BO3 voor uitkomt.

[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 07-10-2004 08:29 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:28
ok ok nou moet ik dit even posten:

nadat ik heb geklaagd over dvdboxoffice, dat het zo lang duurde voor mijn donkey konga geshipped werd, moet ik zeggen dat ze het nu erg goed hebben opgelost.

ze hebben em namelijk gratis DHL International Express geshipped :)
Dus dat zal toch wel betekenen dat hij er sneller is dan normaal.

props to dvdboxoffice

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Je kan wel merken dat er echt geen cube nieuws is, mensen vliegen erlkaar zelfs in de haren over het gebruikte tunnel progje terwijl dnek ik maar 1% van de mensen hier ook echt zo'n progje gebruikt.
:X

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
Phusebox schreef op 07 oktober 2004 @ 08:32:
ze hebben em namelijk gratis DHL International Express geshipped :)
Dus dat zal toch wel betekenen dat hij er sneller is dan normaal.
En de douane vist em er nu 100% zeker uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Schweino schreef op 07 oktober 2004 @ 09:40:
[...]

En de douane vist em er nu 100% zeker uit ;)
haha net of ze dat niet doen, als je zo'n doos "gewoon" verstuurd
kweet niet of je weet hoe groot die bongo's zijn :S

maar ja, who cares? 9 euro extra, is ie nog altijd goedkoper dan hier, bovendien moet ik wel als ik op mijn US cube met US tunes wil spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 16:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik snap dat hele gemekker tussen X-Link en Warppipe hier ook niet helemaal, ieder z'n eigen ding. En als iemand zo koppig is om bij het technisch minderwaardige product te blijven, moet hij/zij dat zelf weten. Like duh...
Ikzelf vind het erg netjes hoeveel vooruitgang er in X-Link te vinden is, daarentegen heb ik ook mijn respect voor de mensen van Warppipe aangezien zij er ook veel werk in steken. :)

Daarnaast vond ik de opmerking van Rajackar tegenover S2S een beetje vreemd als je het over de post hebt waarop je quotte. En vind ik dat S2S af en toe best wel op taalgebruik mag letten idd, wat boeit het ons nou dat je moderator bent op een ander forum, op dit forum gelden bepaalde regels, en dat is dat je een beetje fatsoenlijk taalgebruik hanteert. Als je dyslectisch of iets bent kan ik me voorstellen dat zoiets niet altijd even makkelijk gaat, maar daar heb ik van jou niets van vernomen.
En verder is deze discussie denk ik wel gesloten. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

--MeAngry-- schreef op 07 oktober 2004 @ 10:56:

Daarnaast vond ik de opmerking van Rajackar tegenover S2S een beetje vreemd als je het over de post hebt waarop je quotte.
Die opmerking over taalgebruik is meer in het algemeen. Niet over die ene post.
Daarnaast vind ik het nogal kinderachtig dat s2s zo tegen warppipe schopt. Het lijkt er een beetje op dat hij er niet tegen kan dat iets anders dan zijn dingetje door Nintendo gekozen wordt om officieel mee te mogen doen. Maar goed misschien zie ik dat wel verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

@--MeAngry--

Inderdaad, zand erover. Discussie gesloten.

[ Voor 150% gewijzigd door S2S op 07-10-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Opvallend gebrek aan Metroid Prime 2: Echoes hype eigenlijk, zelfs bij mij :D Dat terwijl hij volgende maand al uitkomt! Niet zo heel verwonderlijk als je ziet wat voor andere toppers er nog aan staan te komen (Halo 2 en Half-Life² in mijn geval). 2004 = Topjaar 8)

METROID PRIME 2: ECHOES

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mp2e/mp2e_rise.gif

Release date US: 15 november 2004
Release date UK: 26 november 2004

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp2e_promo.jpg

ff kijken of mn Cube nog werkt :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Eerst komt Paper Mario 2 nog uit. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 07:21
@D³; heb je misschien nog meer van die wat hogere resolutie Samus artwork? Zo ja... linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Dat plaatje heb ik schaamteloos van IGN geripped, zij hebben wel artwork in de screenshots sectie zag ik.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 07 oktober 2004 @ 20:34:
Eerst komt Paper Mario 2 nog uit. :P
Wanneer?

En de Europese tracklist van Donkey Konga is echt :r
Ik hoop dat je het zo kunt instellen, dat je alleen maar de Nintendo tunes hoort :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Sowieso is er weinig hype voor iets dat te maken heeft met de hype. Is ook niet gek als alle ogen zich richten op de NDS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 34169 schreef op 07 oktober 2004 @ 21:20:
[...]

Wanneer?

En de Europese tracklist van Donkey Konga is echt :r
Ik hoop dat je het zo kunt instellen, dat je alleen maar de Nintendo tunes hoort :Y)
Ja man, dan houd je er twee over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Grrr... wilde ik vandaag verder gaan met Second Sight: "There is no save-file on the memorycard in slot A. Would you like to create a new file?" Aaargh! Dit is echt frustrerend! Als ik op de memorycard kijk staat er toch echt wel data op van Second Sight... alleen herkent het spel dat blijkbaar niet meer. :(

Ik vraag me af of het ligt aan het spel zelf of aan mijn (officiele) memorycard 1019? Allebei die mogelijkheden zou ik eigenlijk een slechte zaak vinden. Dit is de eerste keer dat zoiets me gebeurd. Gelukkig was ik toch nog niet ver in het spel... maar ja. Ik moet er niet aan denken dat ik dit mee zou maken met bijvoorbeeld de data van F-Zero (al die uren werk...), om nog maar te zwijgen over Animal Crossing. :|

Er zit weinig anders op dan overnieuw beginnen en hopen dat het eenmalig was vrees ik.

(wel een leuk spel trouwens! :) Je moet wel een beetje inlevingsvermogen hebben en kunnen negeren hoe dom die bewakers zijn. (zitten ze me achterna... ga ik vlak voor hun neus een kast in om me te verstoppen... kunnen ze me gelijk niet meer vinden! 8)7 Nee, het is bepaald geen Metal Gear. Maar toch wel erg tof gedaan allemaal, vooral de telekinese is echt heel erg leuk om een beetje mee te prutsen. Ik krijg er nog steeds geen genoeg van om bewakers te pesten met rondvliegende prullebakken. >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Dit verhaaltje gaat over Zelda: The Windwaker

spoiler:
Omfg .. kom ik dus na een hele tijd eindelijk bij Ganondorf .. denk bij mezelf .. mooi uitschakelen die gast en de aftiteling lezen, blijk ik denk ik maar op de helft van het hele spel te zitten! Dit spel is een van de mooiste spellen ooit! Moet nu 8 delen van de Triforce vinden. 6 zijn er makkelijk denk ik (van de bodem opvissen), maar 1 zit er op het spookschip (waar ik ook weer een aparte map voor nodig moet hebben ofzo, anders kom ik het schip niet eens op) en een ander op een soort van kanonnenboot? Weet het niet zeker (ben er niet geweest, maar kon het afleiden van de map). En dan ben ik er nog niet, want ik moet dan ook nog eerst die Master Sword slijpen en wat power geven ofzo.

Verder moet ik oma nog beter maken met een elfje in een potje geloof ik.
Moet ik dat meisje op heterdaad betrappen bij de kluis (al gedaan, maar volgens mij gaf ik wat verkeerde antwoorden op het laatst, want ze werd boos op me en duwde me aan de kant).
Moet ik de vuurtoren aansteken met een brandende pijl .. wtf hoe zet ik mn pijlen in de fik .. :/
Moet ik 20 skull necklaces geven aan die gast op de eerste verdieping van de veiling.
Foto maken van iets dat heel mooi rond is ofzo.
Foto maken van iemand die een brief op de post doet (soort van ongrijpbare liefde).
Chu Chu Jelly (zowel rood, blauw als groen) lege potjes voor vinden, die ik kan krijgen bij zo'n varend schip vlakbij een puntig rotseiland (als ik het me nog goed kan herinneren).

Pff alleen al aan die subquests heb ik mn handen al meer dan genoeg aan.

Zou het op prijs stellen als er op niets werd gereageerd en niets werd verklapt. Spel is vooral aan te raden als je met zn 2-en bent. Bij voorkeur een vriendin met hersens en jezelf achter de controller :Y)

Echt een aanrader.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 07-10-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

_Fonz zet dit even in een zwart balkje want het zijn nogal wat SPOILERS.
Zou het op prijs stellen als er op niets werd gereageerd en niets werd verklapt.
Ongelovelijk dat je dan zelf de boel verklapt 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 07-10-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Als ik bij donkey konga de tracklist bekijk (europa) waarom snap ik er dan niks van? Staan hier nou de Bands op ? of de liedjes ? (uitgevoert door welke band dan? ) of hoor je alleen de wijs van de liedjes van de bands ? euh 8)7 :?

Ik snap het niet, lijkt wel of de lijst niet compleet is. Bijv het nummer: All The Small Things. Is dit nu een band of liedje ? (ik weet dat Blink182 dit als een liedje heeft) maar hoe zit het nu ???

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

MaxBurn schreef op 07 oktober 2004 @ 22:02:
_Fonz zet dit even in een zwart balkje want het zijn nogal wat SPOILERS.

[...]
Ongelovelijk dat je dan zelf de boel verklapt 8)7
Mja sorry, dacht, het spel is al zo oud .. iedereen heeft hem al gespeeld ... behalve ik dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 07-07 16:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 42423 schreef op 07 oktober 2004 @ 21:52:

[spoiler]

Zou het op prijs stellen als er op niets werd gereageerd en niets werd verklapt. Spel is vooral aan te raden als je met zn 2-en bent. Bij voorkeur een vriendin met hersens en jezelf achter de controller :Y)

Echt een aanrader.
Ghehe LOL, als je denkt dan al op de helft te zijn, zeker nooit eerder een Zelda-game uitgespeeld? Man, je hebt nog niets gezien! :P
Het grootste gedeelte van de zeekaart moet je nu nog verkennen zelfs :) (In mijn geval tenminste op dat moment...)

Ik heb overigens net Burnout 3 bij een vriend van me zitten spelen en boy wat zit ik te balen dat dat spel niet op de NGC uitkomt! :( (Alhoewel ik blijf hopen ;( )

[ Voor 49% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-10-2004 22:45 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
aaap schreef op 07 oktober 2004 @ 22:02:
Als ik bij donkey konga de tracklist bekijk (europa) waarom snap ik er dan niks van? Staan hier nou de Bands op ? of de liedjes ? (uitgevoert door welke band dan? ) of hoor je alleen de wijs van de liedjes van de bands ? euh 8)7 :?

Ik snap het niet, lijkt wel of de lijst niet compleet is. Bijv het nummer: All The Small Things. Is dit nu een band of liedje ? (ik weet dat Blink182 dit als een liedje heeft) maar hoe zit het nu ???
het zijn de titels van de liedjes, maar geen van de liedjes is uitgevoerd door de originele artiest (behalve misschien de N-tunes), en ow ja, geen zang included :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Vandaag maar eens Mario Golf gehaald :9

Vind het wel een cool spel :D Donkey Konga moest ook vet zijn hoorde ik? Iemand die em hier ook wel ziet zitte?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Anoniem: 42423 schreef op 07 oktober 2004 @ 22:13:
[...]

Mja sorry, dacht, het spel is al zo oud .. iedereen heeft hem al gespeeld ... behalve ik dan :p
En mensen zonder geld zoals ik :*)

Ik heb nu nog geen geld...

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

zijn er al mensen met pikmin 2? krijg mijn us versie morgen ofzo binnen (i know dat de eu versie next week uitkomt)

maar goed is er nog een up-2-date releaselijst te vinden voor EU?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Er zijn nu nog 4 zwarte gamecubes(7500sterren) en 5 gba: sp's(10.000sterren) in de sterren-catalogus op nintendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Ik heb mijn PAL pikmin 2 gister bij de mediamarkt in leeuwarden gehaald. hij speelt fantastisch. 't zelfde voor animal crossing en the twin snakes overigens :x ik had 'n gulle bui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Pikmin is gaaf, heeeft pikmin 2 een 60Hz optie overigens?

[update]
Antwoord al gevonden op http://eurogamer.net/article.php?article_id=56831

Het spel heeft dus een 60hz modus, bravo Ninty!

[ Voor 55% gewijzigd door Schweino op 08-10-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik zag gisteren Pikmin 2 al liggen bij de Dixons!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben dus ook bij die sidequests in zelda. De meeste heb ik al gehaald. Alleen dat ik die spullen van zeebodem moet halen vind ik irritant. Het spel ligt al een maand of 3 in de kast zonder te spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat zijn een beetje de leuke maar vooral makkelijke spellen voor een meisje van 8?? Dacht zelf aan Luigi's Mansion.... Maar ik vind Mario Sunshine al weer veels te moeilijk voor haar...

Hoop ff op een aantal leuke tips..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wario Ware, Mariokart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Waarschijnlijk zal het je verbazen hoe goed een 8-jarige overweg kan met een computerspelletje :) Super Monkey Ball? Smash Bros?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07-07 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Kirby Air Ride :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ja.. Mario Kart ging redelijk goed ja... met een GameBoy SP kan ze ook al redelijk goed overweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donkey Konga is momenteel onderweg met de kourier van Maastricht naar mijn huis :)

helaas moet ik tot 18u werken, maar zal later bevindingen posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Cool! ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Zelf zit ik nogal in twijfel of ik donkey konga zal kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 20:35
Donkey Konga gaat hard roeleren. Wat/waar is de beste plek om het pakket te halen? Gewoon bij de lokale spellenboer/Media Markt of toch online bestellen?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij play.com is Donkey Konga 52,99 en zal dan de 15de uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
En bij dvdsoon is 'ie 38 euro. Moet je alleen wel een freeloader hebben of een US cube om het te kunnen spelen.

Vreemde wisselkoers hanteren ze overigens bij Play.com, naar mijn weten is 32,99 pond nog steeds 47,76 euro ipv 52,99 euro.

[ Voor 39% gewijzigd door Schweino op 08-10-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

Adagio schreef op 08 oktober 2004 @ 13:27:
Donkey Konga gaat hard roeleren. Wat/waar is de beste plek om het pakket te halen? Gewoon bij de lokale spellenboer/Media Markt of toch online bestellen?
Ik heb hem gewoon lekker bij mijn lokale spellenboer (foregames) besteld. Heb ik hem iig. sneller dan via play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Phusebox schreef op 07 oktober 2004 @ 10:46:
[...]

haha net of ze dat niet doen, als je zo'n doos "gewoon" verstuurd
kweet niet of je weet hoe groot die bongo's zijn :S

maar ja, who cares? 9 euro extra, is ie nog altijd goedkoper dan hier, bovendien moet ik wel als ik op mijn US cube met US tunes wil spelen
Hou ons even op de hoogte aub van een eventuele heffing, ben namelijk erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Schweino schreef op 08 oktober 2004 @ 15:14:
[...]

Hou ons even op de hoogte aub van een eventuele heffing, ben namelijk erg benieuwd.
Naar mijn weten is er geen heffing op als je via express verstuurd krijgt.
Elroy heeft al 2x express verzending gratis gekregen van dvdboxoffice, zonder dat mijn pakketje eruit gevist werdt bij de duane. :)
Zelfs bij grootere pakketjes werdt die niet bij de duane eruit gevist :)

Ps. die bongo's zijn volgens mij niet echt groot :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
oi pakket is binnen volgens huisgenoten, geen extra kosten

bongo's zijn niet HEEL groot nee, maar tis toch wel een grote doos op zich
vergeleken met een dvd doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Cool, ik zie overigens dat je 2 cubes hebt, ik neem aan 1 pal en 1 us? Kan je misschien kijken of Donkey Konga 100% compatible is met de freeloader op een pal cube (of heb je geen freeloader misschien?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Schweino schreef op 08 oktober 2004 @ 15:57:
Cool, ik zie overigens dat je 2 cubes hebt, ik neem aan 1 pal en 1 us? Kan je misschien kijken of Donkey Konga 100% compatible is met de freeloader op een pal cube (of heb je geen freeloader misschien?).
Donkey konga jap werkt iig enkel met een action replay, usa versie moet je hopen dat ie wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Jeej! * Captain N heeft net de Machine Gun unlocked in RE4 :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Schweino schreef op 08 oktober 2004 @ 15:57:
kheb geen freeloader sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 42423 schreef op 07 oktober 2004 @ 21:52:
[knip]
Haha best wel leuk. Ik vind TWW een van de slechtste zelda's die er is. Het is heel leuk in het begin, maar voor de 2e keer boeit het me niet echt meer.

Het ziet er super uit, maar de dungeons zijn zo brak.
En volgens mij komt dit gewoon doordat dit de enigste zelda is die gerushed is, en dat moeten ze niet doen. Vooral de water tempel (niet The Tower of the Gods), je vaart naar binnen, klaar. Wie verzint dat nou. 8)7 Hopelijk maken ze het weer goed met de nieuwe Zelda.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 07-07 16:25
Nah, ik vond deze Zelda wel cool hoor. De dungeons waren niet echt brak, zaten best wel veel leuke puzzeltjes in waar ik niet meteen uitkwam.
Alleen dat godganse varen voor die tri-force is zooooo megaboring. Toen zat ik echt van: "zucht nog 3 :'( ". Maar goed, gelukkig wordt het daarna weer helemaal goed gemaakt met een kewle eindbattle. :p
Wat ik zo kut vind van die hele Zelda saga is dat er onderhand al stuk of 15 uit zijn (who's counting 8)7).

Maar goed, volgende maand Paper Mario 2 en Metroid Prime 2. Denk dat ik PM2 nog ff moet laten liggen in verband met mijn financiele situatie. :+ Dus die komt later wel. :p MP2 ben ik erg benieuwd naar, maar zal wel goedkomen. ;)

En wat Donkey Konga betreft... tja, hij lijkt mij wel leuk, maar voor 60 euro... ik weet het niet hoor. Het lijkt mij zo'n game wat je na 3 keer wel gezien hebt, maar van wat ik hoor/lees blijkt het erg verslavend te zijn dus misschien moet ik het maar eens ergens eerst uittesten ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thijs schreef op 08 oktober 2004 @ 17:17:
Nah, ik vond deze Zelda wel cool hoor. De dungeons waren niet echt brak, zaten best wel veel leuke puzzeltjes in waar ik niet meteen uitkwam.
Alleen dat godganse varen voor die tri-force is zooooo megaboring. Toen zat ik echt van: "zucht nog 3 :'( ". Maar goed, gelukkig wordt het daarna weer helemaal goed gemaakt met een kewle eindbattle. :p
Wat ik zo kut vind van die hele Zelda saga is dat er onderhand al stuk of 15 uit zijn (who's counting 8)7).

Maar goed, volgende maand Paper Mario 2 en Metroid Prime 2. Denk dat ik PM2 nog ff moet laten liggen in verband met mijn financiele situatie. :+ Dus die komt later wel. :p MP2 ben ik erg benieuwd naar, maar zal wel goedkomen. ;)

En wat Donkey Konga betreft... tja, hij lijkt mij wel leuk, maar voor 60 euro... ik weet het niet hoor. Het lijkt mij zo'n game wat je na 3 keer wel gezien hebt, maar van wat ik hoor/lees blijkt het erg verslavend te zijn dus misschien moet ik het maar eens ergens eerst uittesten ofzo. :+
dka = multiplayer fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Paper mario 2 idd, daar had ik helemaal niet meer aangedacht. Die gaat iig voor op donkey konga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
o0-Bianca-0o schreef op 08 oktober 2004 @ 18:34:
Paper mario 2 idd, daar had ik helemaal niet meer aangedacht. Die gaat iig voor op donkey konga
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn_Dahl/200410/1097225291_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn_Dahl/200410/1097225291_1.jpg

:9~ ziet er erg komisch uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 15:01

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb vanmiddag voor de lol even mijn N64 aangesloten en een nieuwe game gestart in Paper Mario!

Ik bedacht me weer wat een leuk spel het is, al ben ik wel al duidelijk verwend met de mooiere GC-graphics. Paper Mario 2 lijkt me dan ook echt helemaal geweldig, jammer dat ik ook nu even krap zit :|
(En ik wil DKa, MP2, TOS ook nog hebben, ik hoop dat ik snel een baan vind ;) )

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Twee Dee schreef op 08 oktober 2004 @ 20:38:
Ik heb vanmiddag voor de lol even mijn N64 aangesloten en een nieuwe game gestart in Paper Mario!

Ik bedacht me weer wat een leuk spel het is, al ben ik wel al duidelijk verwend met de mooiere GC-graphics. Paper Mario 2 lijkt me dan ook echt helemaal geweldig, jammer dat ik ook nu even krap zit :|
(En ik wil DKa, MP2, TOS ook nog hebben, ik hoop dat ik snel een baan vind ;) )
Heb net Paper Mario uitgespeeld op een N64 emu, maar juist door het type graphics vond ik het er verbazend goed uitzien. Eigenlijk verschilt het imo niet eens zo heel veel met de screens van PM2 :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe gelukkig krijg ik hem snel binnen als het goed is. :) Heb hem in de preorder staan dus hij zal wel een week of anderhalf na de release in de VS hier op de deurmat liggen. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat paper mario 2 heeft toch geen gesproken tekst neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donkey Konga is cool, helaas nog geen multiplayer kunnen spelen maar het lijkt me dus een ultieme party game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja ik zit er toch ook serieus over na te denken om Donkey Konga ook te gaan bestellen. :P

Kun je dat eventueel ook aangeven Phuse dat je hem ook via DHL wil laten verzenden zodat hij zo snel mogelijk binnen is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 08 oktober 2004 @ 22:07:
Donkey Konga is cool, helaas nog geen multiplayer kunnen spelen maar het lijkt me dus een ultieme party game
Ros je dan met z'n tweeen op die bongo's of wat?

Volgende week halen dus. Alleen ga ik volgende week zaterdag op vakantie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ecco schreef op 08 oktober 2004 @ 21:37:
[...]

Heb net Paper Mario uitgespeeld op een N64 emu, maar juist door het type graphics vond ik het er verbazend goed uitzien. Eigenlijk verschilt het imo niet eens zo heel veel met de screens van PM2 :)
Nou, het verschil zit het dus in de scherpe randen en veel rijkere kleuren.
Als ik die Paper Mario 2 screens bekijk... :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 07-07 16:25
Anoniem: 34169 schreef op 08 oktober 2004 @ 22:41:
[...]

Ros je dan met z'n tweeen op die bongo's of wat?

Volgende week halen dus. Alleen ga ik volgende week zaterdag op vakantie 8)7
Ja, idd, of is het omstebeurt etc? Want als ik 2 bongo's aan moet schaffen voor de multiplayer is de keuze snel gemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Natuurlijk zijn de Bonga's vet ! ik koop zelf 1setmaar een maat van me ook, (dus heb je al 2) en een andere maat koopt ook weer 1 set :D Ja kheb zooi vrienden die allemaal een Gamecube hebben 8)

Wat ik nog steeds mis is een goede poort van Samba Di Amigo... DAT is pas een vette game !

..... ;( Wie verkoopt er nu ook z'n dreamkast |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 08-10-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ecco schreef op 08 oktober 2004 @ 21:37:
[...]

Welke emu gebruik jij daarvoor? Ik krijg veel alpha-map fouten en knipperende textures bij Paper Mario :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

aaap schreef op 08 oktober 2004 @ 22:56:

Wat ik nog steeds mis is een goede poort van Samba Di Amigo... DAT is pas een vette game !
Of een port van Seaman... nu de gamecube toch een microfoon krijgt. :p
Ik heb al heel veel over dat spel gelezen en het lijkt me zooooo ontzettend leuk om daar eens mee te experimenteren. Echt met zo'n beestje praten en hem woordjes leren enzo... het is in de praktijk vast veel beperkter dan ik hoop (daarom vind ik het ook nog steeds een beetje overdreven om speciaal daarvoor een dreamcast aan te schaffen)... maar het is toch iets dat ik een keer gespeeld wil hebben. Op de gamecube, of op de DS mag ook. Kom op nintendo, een dreamcast-port meer of minder maakt nu ook niks meer uit!

Paper mario is echt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Mario RPG en Mario & Luigi zijn al twee topspellen, maar Paper Mario torent zelfs daar nog ver bovenuit! Zoveel onvergetelijke scenes... vooral die stukjes met de prinses & bowser zijn echt om je dood te lachen. :) Ik zal ze niet verklappen voor wie het nog niet gespeeld heeft, maar geloof me dat je nooit meer een plaatje van Bowser kunt zien zonder daar aan terug te denken. :p

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 09-10-2004 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

D³ schreef op 07 oktober 2004 @ 20:31:
Opvallend gebrek aan Metroid Prime 2: Echoes hype eigenlijk, zelfs bij mij :D Dat terwijl hij volgende maand al uitkomt! Niet zo heel verwonderlijk als je ziet wat voor andere toppers er nog aan staan te komen (Halo 2 en Half-Life² in mijn geval). 2004 = Topjaar 8)

METROID PRIME 2: ECHOES

[afbeelding]

Release date US: 15 november 2004
Release date UK: 26 november 2004

[afbeelding]

ff kijken of mn Cube nog werkt :P
Echt iets voor jou:

Afbeeldingslocatie: http://members.cox.net/justbacon/shirt.jpg
Starting Oct. 11, Metroid® fans will receive a free Metroid-themed T-shirt from select retailers when they place a deposit to reserve a copy of the hottest video game of the holidays, Metroid® Prime 2 Echoes, exclusively for the Nintendo GameCube™.

Metroid Prime 2 Echoes, launching Nov. 15, is a heart-pounding first-person adventure game that finds bounty hunter Samus Aran trapped on a world torn between light and dark. Special weapons and ammo help her fight off a slew of enemies as a mysterious entity hunts her. Players use weapons and abilities like Light and Dark Beams, Space Jump, Grapple Beam or Morph Ball to confront opponents and overcome obstacles. For the first time in the Metroid franchise, up to four players can compete in multiplayer mode.

From the beginning, Metroid games have captured the imaginations of players through creative stories, awesome battles and innovative power-ups. The star of the series, bounty hunter Samus Aran, was the first heroine to surprise the video game scene. Through the years, Metroid fans have proved themselves to be among the most loyal of any series, making this opportunity for a free gift all the more rewarding. Metroid Prime 2 Echoes will sell at an MSRP of $49.99.

Retailers participating in the Metroid Prime 2 Echoes T-shirt pre-sell offer include Circuit City, Game Crazy, GameStop and Electronics Boutique. Metroid Prime 2 Echoes is Rated T for Teen (Animated Blood, Violence). The hip T-shirt features a Samus name tag on the front and a bounty hunter logo on the back.
Of toch maar niet... ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 08 oktober 2004 @ 22:23:
Tsja ik zit er toch ook serieus over na te denken om Donkey Konga ook te gaan bestellen. :P

Kun je dat eventueel ook aangeven Phuse dat je hem ook via DHL wil laten verzenden zodat hij zo snel mogelijk binnen is? :)
volgens mij, omdat het zo'n "grote" doos is shippen ze alleen per DHL
en zoals gezegd dus: woensdag verstuurd, vrijdag in huis :)

en ja met 2 personen kun je het beste 2 bongo's hebben, maar je kunt ook met een gewone controller spelen

volgende week hebben een vriend van mij en ik samen 4 bongo's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

aaap schreef op 08 oktober 2004 @ 22:56:

..... ;( Wie verkoopt er nu ook z'n dreamkast |:(
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

VETTE game was dat, helemaal kapot gespeeld.

* Max|Burn moet zijn o zo heilige Dreamcast maar weer eens uit het stof trekken.

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 09-10-2004 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MaxBurn schreef op 09 oktober 2004 @ 08:59:
[...]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

VETTE game was dat, helemaal kapot gespeeld.

* Phusebox moet zijn o zo heilige Dreamcast maar weer eens uit het stof trekken.
/offtopic : als ik nu nog ergens sambaballen voor een normale prijs uit kon halen :(

helaas

maar samba di amigo ja... inderdaad een geweldige game in dit genre, zo niet de beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 20:35
Schweino schreef op 08 oktober 2004 @ 15:09:
Vreemde wisselkoers hanteren ze overigens bij Play.com, naar mijn weten is 32,99 pond nog steeds 47,76 euro ipv 52,99 euro.
Bij play.com moet je daarom altijd ook in ponden bestellen, de transactiekosten van een cc zijn veel lager (bij iig slechts 11 cent)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
LiToKi schreef op 08 oktober 2004 @ 23:29:
[...]

Welke emu gebruik jij daarvoor? Ik krijg veel alpha-map fouten en knipperende textures bij Paper Mario :(.
Project64 met (geloof ik) RiceVideo5.6.0 als video plugin. Speelt (bijna) vlekkeloos. Heel soms verdwijnen ineens mario en achtergronden. Dat gebeurt alleen op plekken waar heel veel schaduw effecten gebruikt worden; gewoon snel ff saven en weer laden, dan doet alles het weer prima :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Ey, sinds een tijdje begin ik me steeds meer te irriteren aan mijn Cube, nog niet eens zozeer omdat toffe spellen zoals BO3 niet uitkomen op de cube (met SSX3 vermaak ik me ook wel :Y)) maar meer omdat mijn cube een takkeherrie maakt. Ik heb hem samen in een NFS:U pack gekocht, en vraag me eigenlijk af of er net als bij de ps2 verschillende 'modellen' zijn met lawaaïge of stille koelers, die koeler van mij maakt namelijk zo'n pokkeherrie, dat ik em door mijn koptelefoon wel is heen hoor. Als iemand mij de versie nummers zou kunnen vertellen dan zou ik dat persoon erg dankbaar zijn, verder zou ik ook nog willen weten of ik em dan eventueel in het hoofdkantoor in nieuwegein om mag ruilen tegen een stillere, want dat is gewoon niet leuk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 104562 schreef op 09 oktober 2004 @ 13:11:
Ey, sinds een tijdje begin ik me steeds meer te irriteren aan mijn Cube, nog niet eens zozeer omdat toffe spellen zoals BO3 niet uitkomen op de cube (met SSX3 vermaak ik me ook wel :Y)) maar meer omdat mijn cube een takkeherrie maakt. Ik heb hem samen in een NFS:U pack gekocht, en vraag me eigenlijk af of er net als bij de ps2 verschillende 'modellen' zijn met lawaaïge of stille koelers, die koeler van mij maakt namelijk zo'n pokkeherrie, dat ik em door mijn koptelefoon wel is heen hoor. Als iemand mij de versie nummers zou kunnen vertellen dan zou ik dat persoon erg dankbaar zijn, verder zou ik ook nog willen weten of ik em dan eventueel in het hoofdkantoor in nieuwegein om mag ruilen tegen een stillere, want dat is gewoon niet leuk meer...
Heb je het vergeleken met andere cubes? Dat klinkt mij als een defect; ik hoor mijn cube namelijk nauwelijks...
Als je niet veel waarde hecht aan garantie kun je natuurlijk ook zelf met lownoise spul gaan knutselen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 09-10-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Ja, een paar jaar geleden had ik nog een hele goede vriend die er ook 1 had, die hoorde je zo goed als niet, maar de mijne maakt echt een geluid alsof iemand de hele tijd aan het blazen is, en dat vind ik best storend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07-07 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Woei, bijna november, bijna PM2, MP2 en zo :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MP2E info:

Gamespot single player demo impressies
IGN single player demo impressies

IGN heeft ook een heleboel nieuwe filmpjes, zowel single als multi.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/555/555236/metroid-prime-2-echoes-20041007084951233-000.jpg
Niet helemaal mijn kleur :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
paper mario 2 komt toch volgende week al? (in de US dan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep. :) Aankomende maandag dacht ik al. Dus hij zal volgende verstuurd worden door dvdboxoffice en dan kan ik hopelijk die week erop lekker PM2 spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
:9~ Van alle spellen die aangekondigd zijn is dit met ruime voorsprong degene waar ik het meest naar uitkijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Interview met Retro:
GI: I’m sitting here in Seattle, Washington with Michael Kelbaugh, President of Retro Studios and Bryan Walker, senior producer on Metroid Prime: Echoes. First of all, Nintendo showed off a pretty final build of the game yesterday and today. How has the development process been so far?

Kelbaugh: (laughs) See these bags under our eyes! We’re actually within a week of approval, so we’re running non-stop, working on the finals for submission. We’re working on the last little touches here and there and hopefully we'll wrap it up this week.

GI: Compared to the first Prime, how would you say the two development cycles have differed? Obviously with the first game, taking the franchise into 3D was a huge undertaking. Has development on the second game been easier considering that you already know how to work marvels with their 3D engine?

Walker: One thing that I’d like to throw out there is that we just didn’t take the last game engine and throw in new content. This is not an expansion disc. We really threw a lot of time and money at improving the underlying technology, so much so that people will immediately be able to see a much denser, a much richer experience. There’s about 20 to 25 percent more content per any given area in Echoes than in the last game. The Prime technology could run not Echoes.

GI: Did you end up completely overhauling the entire engine then?

Walker: There’s very little that wasn’t seriously improved in the underlying technology.

Kelbaugh: There are almost no assets that were we reused for Echoes. In 18 months, by the way (laughs).

Walker: And we really have to tip our hats to the engineers. These are the guys who could have just sat back and said, “We have a great engine, let’s just deal with that.” But these guys are absolute perfections and refused to let any opportunity for improvement slip by.

Kelbaugh: Not only that, but the team, for the most part, is intact from the first game.

GI: Is it larger now?

Kelbaugh: It’s a little bit larger but it’s also more experienced. We’ve streamlined the processes and we’re more efficient now, and we’re a lot more experienced with how to get a game out the door as a team. Just with that experience it was a lot more efficient process.

GI: How does Echoes stack up to Prime in terms of gameplay length?

Walker: We’ve been a great deal of what we call white paper testing with people who are very experienced with Prime and also people off the street, and we’re finding that the length is stacking up to be as long, if not even longer, than the original game. Not only that, we’re finding that the pace is better laid out. It’s a more even, enjoyable experience for both short and long play sessions.

GI: As far as bonus content, do guys have anything tucked up your sleeves?

Walker: You can expect to see some unlockable content, yes.

GI: So, does that mean there will be another unlockable Metroid game?

Walker: No comment (laughs).

GI: In my time with the game, I noticed that some of the action is really challenging now, even more so than it seemed in Prime. Is this something you set out to accomplish from the beginning?

Walker: There are some very challenging parts in the game, especially the boss fights. They’re really epic.

Kelbaugh: I can’t even begin to explain the effort that we spent on adjusting, tuning, and fine honing the bosses and those encounters. I can’t guess the percentage, but a large percentage of our efforts were spent just making sure that those experiences were triple A.

Walker: And the last finishing touches are still going in. 99 percent of the rest of game development studios out there would have shipped this game three months ago and it would have been solid. But given the dynamic that we have between our colleagues at SPD in Kyoto, with bouncing ideas and suggestions for improvement back and forth has really been a big help. It’s really taken this game to the next level.

GI: Aside from these two Metroid games that you’ve created, what’s next for Retro Studios now? Some companies seem to get typecast into making certain games. You think of Rockstar, you think GTA. You think of EA, you probably think of Madden. Is Retro going to be ‘the Metroid’ company? Or, are these two games going to be good experience for future projects?

Kelbaugh: Well, you know, I think we’re good at what we do. We like the franchise and we think we do it well, and with that said, we’d like to keep it. But also, we’d like to grow and see where the creative flow of the studio takes us. Certainly, we’d like to do other things but we’d also like to keep the Metroid franchise as well. The long term of Retro is to produce multiple SKUs. Right now we’re a one team house. Hopefully soon we’ll be able to pump out more titles.

GI: What do you think is really going to bring the gamers to buy Echoes, especially those who may not have played the first Prime game?

Kelbaugh: We spent a ton of time on making sure the multiplayer experience was true to the Metroid fan. You can slap a Deathmatch onto any game, you see it in 90 percent of the product out there, but we tried really hard to stay true to the Metroid fan so that multiplayer experience was a Metroid experience. And we feel comfortable that we’ve done that. To me, I’m really proud that we were able to accomplish that. It’s not just Deathmatch; there’s a whole morph ball element to it that’s unique to the title. We’ve just incorporated a lot of cool Metroid stuff and I think we’re the only ones that can do that.

GI: How do you think the public response will be from the public in regards to the multiplayer?

Walker: I think the Prime multiplayer is a social and viral experience. A guy has a roommate who’s never played the game sit down and play multiplayer and, boom, we’ve got another Metroid fan. I think that is one of the key advantages that multiplayer brings us as well as brings us exposure in a new market.

GI: Were there ever any thoughts of taking the game online?

Kelbaugh: We had a really aggressive schedule. 18 months from the get go. It just wasn’t something that we had the bandwidth to do. We talked about it but when we took a look at the resources needed, we just didn’t have them.

Walker: I’ve spent a good chunk of my career developing and supporting online games and to do an online game right is probably a two axe effort to do a good single player online game and we don’t want to do anything unless it’s as high of quality as we want it to be. And to take 18 months and an online game and do it justice, it just wasn’t possible.
Leuk om te horen dat de engine van MP2 totaal anders is, terwijl dat er niet op lijkt 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Elroy schreef op 09 oktober 2004 @ 22:54:
om te horen dat de engine van MP2 totaal anders is, terwijl dat er niet op lijkt 8)7
Ik denk dat je dat pas echt goed kan zien zodra je het thuis ziet :)
De sfeer is inderdaad vrijwel gelijk, maar ik vind zeker de pirates en de ontploffingen een stuk strakker. En volgens mij zijn de omgevingen en ook samus zelf flink opgemooid dankzij de ervaring uit MP.

Heb je ooit dat filmpje gezien met die aliens met die zwarte-olie effecten in de dark world? DAT is nou een goed voorbeeld, zoiets moois was echt nergens te vinden in MP. Volgens mij is het toch echt een verbluffende verbetering als je het eenmaal speelt :)

nog eventjes en dan kunnen we zelf oordelen, nietwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik vind dit het belangrijkste deel uit het interview:
GI: As far as bonus content, do guys have anything tucked up your sleeves?

Walker: You can expect to see some unlockable content, yes.

GI: So, does that mean there will be another unlockable Metroid game?

Walker: No comment (laughs).
* MetroidPrime hoopt dat het Super Metroid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Elroy schreef op 09 oktober 2004 @ 22:54:
[...]

Leuk om te horen dat de engine van MP2 totaal anders is, terwijl dat er niet op lijkt 8)7
Kheb 'm gespeeld al en ik vond 't er een stuk scherper uitzien, had ook wat mooiere effectjes enzo. Volgens mij is er best gesleuteld aan de engine dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 10-10-2004 13:10 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.