How to Become a DJ... deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.787 views sinds 30-01-2008

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

momania schreef op 17 september 2004 @ 14:44:
[...]

Voor nomale techno is het best stevig hoor ;)

Maar jij had meer zoiets verwacht denk ik: http://www.momania.net/ruiger.mp3
(is een stukje geknipt uit een mix van me die voor de rest niet zo goed was :+ )
Jaaaaaaaa die shit is goed !
Acolyte57 schreef op 18 september 2004 @ 02:23:
[...]
Huh? Die mag je me even uitleggen: Wij gaan Traktor (en dan bedoel ik de normale 2.5.3 versie) in de kroeg ook aan de mixer hangen (zodra dat Behringer kut ding gerepareerd is), deck A naar ingang 1 en deck B naar ingang 2... hebben we eindelijk een fysieke crossfader... dat kan nu al, dus ik snap niet helemaal wat je nog meer zoekt :)
Oh ja :? Eerst kon het wel met 1, toen kwam Traktor 2 en daar ging het niet mee, grote bug ofzo. Zou gefixed worden in 3 :) Check:
-boesOne- schreef op 18 september 2004 @ 10:24:
[...]
Nasty is wel dat traktor slechts 2 kanalen op 1 en dezelfde soundcard kan aansturen: 1 output en 1 voorluisteren. Je hebt dus een soundcard nodig met minimaal 2 stereo output [mijn terratec DMX fire voldoet prima]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Anoniem: 76342

Jongens ik heb een vraag !!
Ik ben van plan een nieuwe HP aan te schaffen en ik zit te twijfelen tussen de
Stanton DJ Pro 2000 en de 3000. Het verschil tussen deze 2 HP's is 26 euro ( de 3000 kost 78 euro en de 2000 52 ) Heeft iemand ervaring met de 3000 of is er iemand die is overgegaan van de 2000 naar de 3000 ???

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 01:00
Anoniem: 76342 schreef op 18 september 2004 @ 12:24:
Jongens ik heb een vraag !!
Ik ben van plan een nieuwe HP aan te schaffen en ik zit te twijfelen tussen de
Stanton DJ Pro 2000 en de 3000. Het verschil tussen deze 2 HP's is 26 euro ( de 3000 kost 78 euro en de 2000 52 ) Heeft iemand ervaring met de 3000 of is er iemand die is overgegaan van de 2000 naar de 3000 ???
waar haal jij een 2000 voor 52 euro vandaan?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:42

Chiron

Moderator Discord
en waar haal je een 3000 voor 78 euro vandaan? Ik zou persoonlijk absoluut voor de 3000 gaan dan, betere drivers, afsluiting is beter, en hij is veel robuuster.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

JT schreef op 18 september 2004 @ 12:16:
Oh ja :? Eerst kon het wel met 1, toen kwam Traktor 2 en daar ging het niet mee, grote bug ofzo. Zou gefixed worden in 3 :) Check:
Nee nee nee nee :)

Traktor 1 kon 2 soundcards aansturen, zodat je 2 uitgangen had. Traktor 2 zei goh, dat is zo ouderwets, daar doen we niet meer aan, en vanaf toen moest je een 2-uitgang kaart hebben (alles vanaf de SB Live generatie, dus).

Je gebruikt dus front output voor main en rear output voor headphone, of front output voor deck A en rear output voor deck B.

Traktor 3 gaat een hoop gave dingetjes hebben, maar dit zit er toch echt al een tijdje in :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Anoniem: 23679

Anoniem: 23679 schreef op 17 september 2004 @ 21:22:
Hallo,

Ik wil beginnen met draaien en kon nu van iemand het volgende over kopen

2x SoundLab DL-P1R (stanton naalden)
Numark DM1260X
+/-'s 25 Club/Trance platen

Alles nog werkend en ziet er nog goed uit voor 250,- overnemen, is dit een goeie prijs en iets goeds om mee te beginnen? Ik heb nog nooit zo'n ding aangeraakt maar lijkt me wel gaaf als je het kan dus ik dit een beetje goeie koop of zeggen jullie van NEE NIET DOEN? (me budget is maar max. 300,- voor nu...)

Tnx..
Some one..? Is dit duur ofnie??

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Anoniem: 5897 schreef op 17 september 2004 @ 17:55:
woei..
[afbeelding]

* Anoniem: 5897 = Sandor Vennink :)

zal em zo ff resizen
Vet! 8)

* BezurK wil dat ook binnen nu en een jaar gezien hebben: een flyer met z'n eigen naam erop :+

btw, is mijn mix nou zo goed dat niemand er commentaar op heeft of heb ik'm alweer zo onopvallend geplaatst dat iedereen er overheen kijkt? :D ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
momania schreef op 17 september 2004 @ 14:49:
[...]

http://www.momania.net/ruiger.txt O-)

[edit]

En als het kraakt ligt het niet aan je speakers :P :+
_/-\o_ _/-\o_

Anoniem: 110703

Anoniem: 23679 schreef op 18 september 2004 @ 14:26:
[...]

na wat zoekwerk ben ik tot de conclusie gekomen dat die tafels SNAAR aangedreven zijn. Ik zou je dus adviseren om die tafels voorbij te laten gaan ,en op zoek te gaan naar 2 DIRECT drive tafels. Omdat snaar draaitafels eigenlijk niet echt geschikt zijn voor dj gebruik ,en je zult ze dan ook snel ontgroeien. Voor de rest is het nog niet zo duur ,maar doorsparen lijkt me een betere keuze (voor kleine 100 euro meer heb je veel leukere set 2ehands,waar je waarschijnlijk jaren plezier van zult hebben ),margoed de keus is aan jou >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 110703 op 18-09-2004 14:34 ]

Anoniem: 5897

BezurK schreef op 18 september 2004 @ 14:31:
[...]

Vet! 8)

* BezurK wil dat ook binnen nu en een jaar gezien hebben: een flyer met z'n eigen naam erop :+

btw, is mijn mix nou zo goed dat niemand er commentaar op heeft of heb ik'm alweer zo onopvallend geplaatst dat iedereen er overheen kijkt? :D ;)
Op de flyer sta ik als 1 na laatste, maar ik sluit af. Er kan dus e.a. verwacht worden kwa rauwheid >:)

Edit:

Gister nog ff wat opgenomen:
http://www.fewture.net/Sandor_Vennink_17-9-2004_low.mp3

Ben er zelf aardig tevreden over. Een paar minimale correcties.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 5897 op 18-09-2004 14:43 ]

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 23679 schreef op 18 september 2004 @ 14:26:
[...]

Duur? Mwoah... Troep? JA!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 09:44

2mb

Over Call On me: "Hotly tipped to become the dance track of the year, Eric Prydz’s ‘Call On Me’ was originally a 1980s smash hit for Steve Winwood called ‘Valerie’."

MoS heeft er een hele pagina met video's, audio en info over: http://www.ministryofsoun...nMe?MOSLink=HomeEricPrydz

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 23:38

n00bs

Het is weer Zomer!

Acolyte57 schreef op 18 september 2004 @ 13:00:
[...]

Traktor 1 kon 2 soundcards aansturen, zodat je 2 uitgangen had. Traktor 2 zei goh, dat is zo ouderwets, daar doen we niet meer aan, en vanaf toen moest je een 2-uitgang kaart hebben (alles vanaf de SB Live generatie, dus).

Je gebruikt dus front output voor main en rear output voor headphone, of front output voor deck A en rear output voor deck B.

Traktor 3 gaat een hoop gave dingetjes hebben, maar dit zit er toch echt al een tijdje in :)
Ik vind dat dus echt hard zuigen, dat je maar 1 soundcard kan aansturen... ik gebruik echt al lang Traktor, maar vind het een groot gemis. Wanneer gaat Traktor 3 uitkomen dan?
Ik hoop ook eens dat er fix komt op probs met sommige mp3's die niet goed inladen, waarna Traktor compleet kapt met functioneren :? dat is toch erg vervelend als je aan het mixen bent ;)

• Acolyte57

Acolyte57

n00bs schreef op 18 september 2004 @ 15:37:
Ik vind dat dus echt hard zuigen, dat je maar 1 soundcard kan aansturen... ik gebruik echt al lang Traktor, maar vind het een groot gemis.
Tjah, ik heb een SBlive dus ik mis het niet. De verhalen die de ronde deden was dat verschillende latencies op verschillende kaarten voor teveel problemen zorgden (maar anderzijds lukt het PCDJ en BPM studio wel, dus)...
Wanneer gaat Traktor 3 uitkomen dan?
Ik hoop ook eens dat er fix komt op probs met sommige mp3's die niet goed inladen, waarna Traktor compleet kapt met functioneren :? dat is toch erg vervelend als je aan het mixen bent ;)
Begin volgend jaar is waar we op hopen. De 2.6 update (die DJ studio met Final Scratch integreerd) komt ws deze maand nog uit, maar of dat een verbetering is moeten we nog zien.
En de bug die je noemt heb ik geen problemen mee, er zijn wel problemen met het laden van corrupte mp3s (die moet je dus dan ook niet hebben) maar traktor gaat er meestal niet van op z'n bek.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Tjah kan best dat sommige mp3tjes niet lekker zijn (ondanks dat de geluidskwaliteit met winamp toch zeer goed is, en ik geen glitches kan horen).

Verder ondanks mijn audigy die ik nu heb, mis ik nog steeds die functie van 2 geluidskaarten, voornamelijk omdat ik het ook leuk vind om te mixen en streamend via shoutcast dit uit te zenden. Maar met 1 geluidskaart zal je altijd alle kanalen tegelijk uitzenden (zodat je ook het premixen hoort).

Final Scratch... tja :) beetje te duur voor mij ;)

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Yalopa schreef op 18 september 2004 @ 09:25:
Idd kan je door de arm vast te pakken supersnel tussen tracks wisselen, deze naald rust op een draaiend vlak met display waarin de verschillende breaks / parts whatever van een cd getoont worden zodat je exact weet in welke richting je je arm moet gaan plaatsen om een stukje te selecteren. Deze display rust dan weer op een matje dat op zijn beurt op een stevige platter rust. Het display kan onafhankelijk van de platter met de hand gemanipuleeerd worden. Het ding kost ongeveer 3000 eur dan maar dan heb je wel de volledige digitale vinyl feel :p
Vash schreef op 18 september 2004 @ 10:19:
[...]
Daar is de search en cue voor uitgevonden :)
ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen, hebben jullie de CDX weleens gezien? dat is gewoon een cd speler met een platter net zo groot als een echte draaitafel.. kleine moeite om daar een arm op te bouwen met een extra phono line out, zodat je zowel vinyl als cd op hetzelfde apparaat af kan spelen, de plaat leg je erbovenop, en de cd stop je er aan de voorkant in...

scheelt op zich een hoop ruimte, als je tegenwoordig de booths ziet waar 3x sl1200, 2x cdj1000 en een djm600 op staat zoals 'gebruikelijk' is.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Flake
Kleine moeite? Om de een of andere reden heb ik daar mijn twijfels over (o.a. omdat het dan volgens mij slecht gesteld staat met de interne isolatie van die cd/tt).

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Acolyte57 schreef op 18 september 2004 @ 13:00:
[...]

Toen ik daar een half jaar geleden op zocht omdat het me niet lukte, vond ik op het forum van NI dat het niet kon, dat dat wel in 3 zou zijn...maar probeer het dan is en vertel mij is of het lukt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Vash schreef op 18 september 2004 @ 14:49:
[...]
Duur? Mwoah... Troep? JA!
Achjah kep het toch maar gedaan, je moet toch met troep beginne ofwat :P Lijkt me wel gaaf zoniet dat verkoop ik het vast wel weer..

• Flake
Anoniem: 23679 schreef op 18 september 2004 @ 19:21:
[...]

Achjah kep het toch maar gedaan, je moet toch met troep beginne ofwat :P Lijkt me wel gaaf zoniet dat verkoop ik het vast wel weer..
Nee je hoeft niet met troep te beginnen. Volgende vraag: Waarom vraag je überhaupt om advies als je er toch niet naar luistert? |:(

SOrry ik wist niet dat je boos zou worden O-) Maar ik vroeg of het duur was, zoiezo vind jij een set van minder als 300,- troep omdat je beter gewend ben.. Ik niet omdat ik er net mee begin. Denk ik dan.. Correct me if im wrong maar veel beters kan ik denk ik niet vinden voor dat bedrag en ik wil er gewoon niet meer als 300,- voor uitgeven omdat ik ook nog wat plaatjes enzo wil kopen dus dat komt er ook nog bij.

En wil gewoon eerst iets om te beginnen als ik het leuk vind kan ik altijd langzaam gaan "upgraden" B)

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 16:27

Empathy

Extreme Audio

Ach.. ik ben ook begonnen met Numark TT1520's, daarna ging ik naar Gemini PT2100 en nu heb ik Synq XTRM-1's.. en ik heb het allemaal moeten leren op pisbakken :)
Gaat prima, maar je ontgroeit die dingen wel enorm snel :)

• Acolyte57

Acolyte57

JT schreef op 18 september 2004 @ 18:10:
Toen ik daar een half jaar geleden op zocht omdat het me niet lukte, vond ik op het forum van NI dat het niet kon, dat dat wel in 3 zou zijn...maar probeer het dan is en vertel mij is of het lukt.
Hoezo 'probeer het dan eens', half de Traktor gebruikerswereld gebruikt externe mixers... Al die mensen die met vinyl/CDJ zijn opgegroeid zijn een externe mixer gewend en zouden niet zonder willen. Zolang jij je (2 uitgangs) geluidskaart goed instelt kan het haast niet fout gaan.

Met een SBLive... in je computer speaker settings de speakers op Quadraphonic zetten, in de Traktor settings 'use external mixer' aanvinken en de deck A left/right op DS SBlive kanaal 0/1 zetten en deck B left/right op DS SBLive 2/3. Vervolgens nog goed kabelen aan je mixer (dat verhaal lijkt me duidelijk) en voila...

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Rustig Vash (geef je verder wel geen ongelijk).

G4s Tja als jij er gelukkig mee bent waarom niet, ik hoop dat de meegeleverde platen een beetje goed zijn (25 x 10 eur = 250 eur) dan heb je je setje gratis gekregen :p

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Empathy schreef op 18 september 2004 @ 20:39:
Ach.. ik ben ook begonnen met Numark TT1520's, daarna ging ik naar Gemini PT2100 en nu heb ik Synq XTRM-1's.. en ik heb het allemaal moeten leren op pisbakken :)
Gaat prima, maar je ontgroeit die dingen wel enorm snel :)
mwa, ik heb die PT2100's van jou nou dus, en het draait best lekker, alleen corrigeren floept af en toe wel es door (na afremmen aan de platter, gooit ie de pitch heel even omhoog, maar na wat oefenen is dit goed te doen).

overigens is dit mijn begin setje, 2x PT2100's en een Behringer DJX700 (die er zo snel mogelijk weer uit gaat)
hiervoor heb ik altijd met traktor gedraaid met 2 externe midi mengpanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Anoniem: 23679 schreef op 18 september 2004 @ 20:29:
SOrry ik wist niet dat je boos zou worden O-) Maar ik vroeg of het duur was, zoiezo vind jij een set van minder als 300,- troep omdat je beter gewend ben.. Ik niet omdat ik er net mee begin. Denk ik dan.. Correct me if im wrong maar veel beters kan ik denk ik niet vinden voor dat bedrag en ik wil er gewoon niet meer als 300,- voor uitgeven omdat ik ook nog wat plaatjes enzo wil kopen dus dat komt er ook nog bij.

En wil gewoon eerst iets om te beginnen als ik het leuk vind kan ik altijd langzaam gaan "upgraden" B)
OK, I'll correct you.

Belt-drives vind ik sowieso altijd out of the question omdat ze kwalitatief gewoon waardeloos zijn. Wat je beter had kunnen doen is een fatsoenlijke OEM draaitafel kopen (T-3 bijvoorbeeld), kosten ook geen zak en dát vind ik wel leuke tafels om mee te beginnen. Ik zou gewoon apparatuur halen die technisch gezien in orde is, wat bij een belt-drive láng niet van toepassing is. De T-3 is natuurlijk ook niet volmaakt dus dat upgraden kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Anoniem: 23679 schreef op 18 september 2004 @ 20:29:

Geloof me dat 'langzaam' wordt erg snel als je voor 300 euro een ramsj setje bijelkaar scharrelt... want een complete set voor 300 euro IS gewoon troep. Je kan beter even doorsparen, voor een echt goeie beginners set ben je in totaal een euro of 600 a 800 kwijt, waar je ook over een half jaar (en nog veeeeeel langer) nog plezier van hebt...

Je kan namelijk wel voor 2 beltdrives gaan en een brak mengpaneeltje waar de faders na 3 weken van beginnen te kraken, maar daar heb je echt jezelf alleen maar mee, je zult het draaien (beatmatchen en mixen, aan scratchen hoef je met zo'n goedkoop setje al helemaaaal niet te denken) lastiger onder de knie krijgen en het vergroot de kans dat je er al snel weer op uitgekeken bent.

En inderdaad, ik ben zelf beter gewend (bijvoorbeeld 3x sl1200, 2x cdj1000 en een djm600, dan praat je al over een set van pakweg 4500 euro....) maar met 300 euro alleen ga je het echt niet redden, tenzij je 2e hands echt ongelofelijke mazzel hebt.

Wat echt de absolute minimale eisen zijn aan een beginnerssetje: (met vinyl dan) 2x een direct drive draaitafel, (belt is een nono) met als het even kan nog een redelijke torque en een mengpaneel met minimaal 2 kanalen, met op elk kanaal een gain, 3weg toonregeling (hi, mid, bass) en een voorbeluistering die na de toonregeling zit (zodat je op de koptelefoon ook hoort dat je bijvoorbeeld je bass dichtdraait)

Zoiets als dit setje: *klik* dan ben je voor 5 a 600 euro wel klaar. Het blijft nooit een goedkope hobby, het meeste geld gaat uiteindelijk in je platen zitten en niet in de apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Chiron schreef op 19 september 2004 @ 07:17:
[...]

Zoiets als dit setje: *klik* dan ben je voor 5 a 600 euro wel klaar. Het blijft nooit een goedkope hobby, het meeste geld gaat uiteindelijk in je platen zitten en niet in de apparatuur.
True... True... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

OverSoft schreef op 19 september 2004 @ 02:43:
[...]

mwa, ik heb die PT2100's van jou nou dus, en het draait best lekker, alleen corrigeren floept af en toe wel es door (na afremmen aan de platter, gooit ie de pitch heel even omhoog, maar na wat oefenen is dit goed te doen).

overigens is dit mijn begin setje, 2x PT2100's en een Behringer DJX700 (die er zo snel mogelijk weer uit gaat)
hiervoor heb ik altijd met traktor gedraaid met 2 externe midi mengpanelen
Ik bedoelde dus zeker niet dat die PT's slecht waren :)
Ik had het dus over die Numarks ;)
Ben blij dat je er tevreden mee bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706

Wat iedereen hier over behringer zegt en de djx serie kan waar zijn.
Maar mijn behringer vmx 300 is in ieder geval niet aan vervanging toe :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik vind Behringer persoonlijk net iets als... Supertech en Yoko ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54653

Och, behringer is niet slecht hoor. Het maakt ook best leuke effectapparater zoals processors ed. Mengpanelen heb ik geen ervaring mee maar ik denk dat het voor dat geld niet slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Behringer is een beetje een tussenbeentje.. De VMX-mixers zijn echt troep, maar dingen als de DX-1000 bieden toch wel erg veel waar voor hun geld moet ik zeggen (2 voorwaarden alleen: Wees er ERG voorzichtig mee en afdekken dat ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

n00bs schreef op 19 september 2004 @ 17:46:
Misschien voor dj mixers maar de studiomixers zijn gewoon goed,voor de prijskwaliteit verdient dit merk gewoon een 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Behringer DJ-stuff = over het algemeen niet zo best
Behringer studio-stuff = prima stuff :)

Althans, dat is mijn ervaring ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
n00bs schreef op 19 september 2004 @ 17:46:
Ik heb anders wel een heel erg mooie supertech autoradio :(

:P

Nja, VMX is echte zooi, DJX ook, DX kan er goed mee door, zolang de faders maar niet gaan rotten door goed afdekken (kuch)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Die Behringer studiomixers zat ik ook al een tijdje naar te kijken, die Eurorack gevallen. Ik ben zelf ook bezig met inventariseren voor een productiestudio en het enige wat mijn budget zo'n beetje toelaat is een Behringer...

Nou zijn er gelukkig al meerdere die ermee moeten werken (Six4Eight geloof ik ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Tis op zich wel jammer want qua functionaliteit vind ik die VMX mixers best cool.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Dan mag jij mij vertellen wat een VMX (naast brakke componenten en opbouw waar niet mee te werken valt) biedt naast een PS-626i. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

BPM counter. Als het redelijke mixers waren had ik wel zo een VMX200 gewild, maar ja ik wil geen kutkwaliteit :P

Het liefst heb ik trouwens een mengpaneel met voor elk kanaal een VU meter, dan kan je het qua geluidsniveau goed afstemmen en zorgen dat je uit het rood blijft. Welke mixer heeft dat voor een redelijke prijs ? Ik heb al rondgekeken, maar dan kom je echt uit bij mixers van boven de 250 euro ofzo. En die Behringer DX serie was wel gewoon goed te doen ? Of ook niet zo goed als andere merken voor dezelfde prijs ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Ach kom op BPM counters... Die Behringer kan de maat amper onderscheiden! Plus, een dj heeft ECHT geen beatcounters nodig hoor, vaak (lees: op mijn CDJ-800's iig wel :P) leiden ze alleen maar af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Ow, k. Maar ze hebben ze wel meer, of je ze nou nodig hebt of niet :+

Maareh, hoe zit het nou met die DX serie ? Want die DX626 heeft namelijk een VU meter voor het cue kanaal en dat is dus wat ik zoek :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Heeft de 626 ook. Knopje naast de VU meter stel je in wat je erop wil zien: CUE of master :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Maar bij de Behringer kan je het tegelijk zien :) Daar gaat het juist om. Dus blijft de vraag nog steeds: is de Behringer DX serie waar voor z'n geld ?

Edit: laat maar, lees teveel negatieve dingen op New Line...En verder gaat de zoektocht naar een mengpaneel met VU voor de master EN de cue of voor alle kanalen.

[ Voor 72% gewijzigd door JT op 20-09-2004 19:07 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeey kep mijn rommel ook binnen O-) Kep nou eindelijk door hoe ut mengpaneel enzo werkt maar vind ut nog best pittig om op tijd de platen gelijk te laten lopen maarjah vind ut fun en daar gaat om B) Maar nou zat er op me mengpaneeltje ook een knopje SEND ? Weet iemand wat dat is ofzo? Heb ik niet kunnen ontdekke. Ik heb een Numark DM1260X (ja rommmel jajaja i know :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
JT schreef op 20 september 2004 @ 19:01:
Maar bij de Behringer kan je het tegelijk zien :) Daar gaat het juist om. Dus blijft de vraag nog steeds: is de Behringer DX serie waar voor z'n geld ?

Edit: laat maar, lees teveel negatieve dingen op New Line...En verder gaat de zoektocht naar een mengpaneel met VU voor de master EN de cue of voor alle kanalen.
Kvind het niet zo nodig maargoed.... Anders moet je GOED zoeken voor een tweedehandse UMX-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Vash schreef op 20 september 2004 @ 18:29:
Ach kom op BPM counters...
Heeft dat ding een echte dan? Onze kroegmixer van Behringer (zo'n 7 kanaals club ding) heeft ook een *kuch* beatcounter maar dat is dus een irritant knipperend lichtje dat met de bas meedreunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Vash schreef op 20 september 2004 @ 19:57:
[...]
Kvind het niet zo nodig maargoed.... Anders moet je GOED zoeken voor een tweedehandse UMX-9.
Ik zal is kijken. Numark 3002 2e hands vind ik ook wel interessant :)
Acolyte57 schreef op 20 september 2004 @ 20:00:
[...]
Heeft dat ding een echte dan? Onze kroegmixer van Behringer (zo'n 7 kanaals club ding) heeft ook een *kuch* beatcounter maar dat is dus een irritant knipperend lichtje dat met de bas meedreunt...
Ja, die heeft een echte, maar hij schijnt er boven de 140bpm al mee op te houden :/ Leuk als je terror wil mixen ofzo |:(

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Anoniem: 23679 schreef op 20 september 2004 @ 19:39:
Yeey kep mijn rommel ook binnen O-) Kep nou eindelijk door hoe ut mengpaneel enzo werkt maar vind ut nog best pittig om op tijd de platen gelijk te laten lopen maarjah vind ut fun en daar gaat om B) Maar nou zat er op me mengpaneeltje ook een knopje SEND ? Weet iemand wat dat is ofzo? Heb ik niet kunnen ontdekke. Ik heb een Numark DM1260X (ja rommmel jajaja i know :P)
Denk dat dat je effect-send is. Kan je een effectenbakje op aansluiten en dan met die knop het volume dat je erdoorheen stuurt regelen :)
have fun met je spullen! En als het niet lukt (het beatmatchen) -> gewoon doorgaan. Je leert het vanzelf, trust me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah op die fiets, ik zag idd op de achterkant ook een effect in/out dus dat zal het wel zijn. Ga deze week ook ff wat nieuwe plaatjes kopen (wil ook 4Strings - Let It Rain maar zag al dat die nergens meer te koop is :'()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Ik heb vanmiddag een Pioneer CMX-3000 besteld ter vervanging van mijn cdj-100s speler,

levering is in oktober :(

maar dan weer een mooi spelertje erbij :)

Mijn stijl:
Feest
Apres Ski
Dance
Oldies
Trance

zo'n beetje all round

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Hmm...als ik het zo lees zijn de faders van Numark kansloos in de lage en middenklasse :/

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:49
Bij veel van de producten wel ja. Maar ik heb een Numark DMX06 en daarvan zijn ze zeker niet kansloos ... mixer is digitaal namelijk :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

:P Hoe werkt dat, zo een digitale mixer ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Hoe het technisch zit weet ik niet maar waar het op neer komt is dat de faders niet analoog maar digitaal worden aangestuurd en dus niet zo snel gaan kraken. (Kunnen ze überhaupt wel kraken?) .. geen idee.. De levensduur van het apparaat is in ieder geval beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Theoretisch gezien kan een digitale mixer niet kraken. Het volume dat de fader moet geven wordt namelijk digitaal berekend aan de hand van de fader. De fader geeft dus niets meer dan een elektrisch signaal af, waardoor de processor in dat ding het volume kan bepalen. Zelfde principe als een VCA, alleen dan wat meer uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Maar voor de rest is het nog wel gewoon met externe draaitafels of cd spelers ofzo ?

Hoe zit het met het merk Reloop ? Ik heb er tot nu toe alleen positief over gelezen en de RMX 30 kan ik in Dld halen voor 159 :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Reloop maakt 3 dingen, low end ****, iets wat er tussen in zit, en ze hebben goed spul.

Het eerste zie je bijna niet meer terug bij ze maar ze dumpen het midden segment spul voor prijzen die goed zijn.

Reloop is een beetje het nieuwe Gemini aan het worden alleen pakken ze het daar veel verstandiger aan naar mijn idee door ook OEM proucten te verkopen met hun naam er op.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Aha :) Tnx. Dan is deze misschien wel leuk, de Reloop RMX 30:
URL van de online store

Of anders een Gemini PS626 Platinum Series 2e hands...ik denk nog ff na :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Digitale mixers veranderen verder niks aan je set-up hoor... Gewoon cd-spelers of draaitafels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

D'r is overigens wel een volledig digitale mixer... geloof van Numark.. heeft een USB soundcard ingebouwd, die plug je in je computer en daar stuur je 'm aan met 2 geluidsbronnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Klopt ja en reageer is op MSN :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JT schreef op 20 september 2004 @ 18:28:
Het liefst heb ik trouwens een mengpaneel met voor elk kanaal een VU meter, dan kan je het qua geluidsniveau goed afstemmen en zorgen dat je uit het rood blijft.
Op mijn gemini 626i had ik een vu meter per kanaal, op mijn dateq xtc niet. Maar dat ik nou zeg dat ik het een gemis vind: nee hoor! Werkt prima zo, dus staar je hier niet blind op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ik hou er toch ook van als ik en de master en het kanaal wat ik inmix tegelijk in de gaten kan houden (eigen mixer kan het ook wel niet)

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Knikker beide kanalen de CUE in en je ziet hoe hoog hij zou uitschieten, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vash schreef op 21 september 2004 @ 07:21:
Knikker beide kanalen de CUE in en je ziet hoe hoog hij zou uitschieten, of niet?
Jawel, uiteraard, maar ik bedoel: je ziet geen 2 kanalen naast elkaar op de vu meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Anoniem: 54653 schreef op 21 september 2004 @ 10:14:
[...]

Jawel, uiteraard, maar ik bedoel: je ziet geen 2 kanalen naast elkaar op de vu meter.
Net of je daarop beatmatched :? Ik heb het zelf overigens ook, maar check toch altijd de cue-level van beide kanalen tegelijkertijd.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ne, ik beatmatch daar niet mee, en een paar posts eerder heb ik al gezegd dat ik er ook ablosuut niet mee zit dat het zo is. Wil alleen duidelijk maken dat je het niet per se nodig hebt om de vu meters van 2 kanalen naast elkaar te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Anoniem: 54653 schreef op 21 september 2004 @ 10:36:
Ne, ik beatmatch daar niet mee, en een paar posts eerder heb ik al gezegd dat ik er ook ablosuut niet mee zit dat het zo is. Wil alleen duidelijk maken dat je het niet per se nodig hebt om de vu meters van 2 kanalen naast elkaar te zien.
:D :D Las je vorige post verkeerd O-)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BtM909 schreef op 21 september 2004 @ 10:40:
[...]

:D :D Las je vorige post verkeerd O-)
Och ja, het is nog vroeg he... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
ik gebruik die per-kanaal VU (net als denk ik iedereen) altijd heel ff gauw voordat ik de volgende plaat erin gooi om er zeker van te zijn dat het volume niet te hoog is. Dus om ze ff gelijk te trekken... Daar issie dan ook voor, en niet om mee te beatmatchen maar dat was volgens mij al duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Mss dat ik wel beter een limiter/compressor kan kopen, dan kunnen de pieken lekker ver naar boven schieten en tijdens het opnemen klinkt het ook beter/harder, omdat je altijd op de 0db zit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
oleeee er is weer een nieuw setje platen onderweg :)
QTY Product/title Price Total SP
1 The Gang Bang Theory - The Underground Doesn`t Stop € 7,70 € 7,70 N
1 Eric Powell - Don`t Deny It € 8,95 € 8,95 N
1 Cave - The Carima E.P. € 8,20 € 8,20 N
1 Mojado - El Toro € 7,40 € 7,40 N
1 Dj Pumphead - Fucking Famous € 8,37 € 8,37 N
1 Alenia - Volume 1 € 8,10 € 8,10 N
Gisteravond besteld bij Recess, zijn nu onderweg :D
Vooral die van The Gangbang Theory vind ik gruwelijk! Ooeeeee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

Vash schreef op 21 september 2004 @ 12:41:
Mss dat ik wel beter een limiter/compressor kan kopen, dan kunnen de pieken lekker ver naar boven schieten en tijdens het opnemen klinkt het ook beter/harder, omdat je altijd op de 0db zit dan.
En daar gaat je dynamiek !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Ook dáár heb ik aan gedacht... daarom zeg ik misschien ;)
Waarschijnlijk ga ik er wel 1 halen om mijn Syrincs-set te beschermen (die bij sommige nummers toch al heel naar klinkt) en wat het opnemen betreft: daar luisteren we wel naar of het kwaliteitsverschil ernstig is (en ik ben een ernstige audiofiel :P).

Waarschijnlijk kun je met een fatsoenlijke limiter nog instellen hoe hij z'n werk moet doen, zodat het grootste gedeelte van de dynamiek bewaard blijft.

[ Voor 79% gewijzigd door Flake op 21-09-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Vash schreef op 21 september 2004 @ 12:41:
Dag dynamiek (voor zover die er nog is op huidige opnames)...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
JT schreef op 21 september 2004 @ 13:19:
[...]

Dag dynamiek (voor zover die er nog is op huidige opnames)...
toch leuk he, iedereen napraten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

OverSoft schreef op 21 september 2004 @ 13:39:
[...]

toch leuk he, iedereen napraten...
Zeker :Y) En wat is jouw probleem :? Waar staat dan trouwens dat tegenwoordige opnames geen dynamiek meer hebben ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
JT schreef op 21 september 2004 @ 14:01:
[...]

Zeker :Y) En wat is jouw probleem :? Waar staat dan trouwens dat tegenwoordige opnames geen dynamiek meer hebben ?
nee, dat heeft inbreng op het topic...
maargoed, laten we er maar over ophouden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Precies. De OEM-bakken en de Nuo 5 gaan toch voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
overigens blijkt die tekening van de Denon 8000s een dikke grap te zijn van een van de medewerkers van Denon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

* Empathy heeft vandaag Hand's Burn - Good Shot (spot on) binnen gekregen :)

* Empathy is a very happy man :)

[ Voor 14% gewijzigd door Empathy op 21-09-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Ik ga vanavond naar Het Begin in de Escape in A'dam. Laidback Luke! :D

Nog meer mensen hier die gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Ik denk dat ik voorlopig ff voor een 2e hands mixertje ga.
OverSoft schreef op 21 september 2004 @ 15:23:
[...]

nee, dat heeft inbreng op het topic...
maargoed, laten we er maar over ophouden... :/
Ok, zand erover toen ik ging replyen stond de reply van Vash er nog niet, die stond er pas toen ik op de send knop drukte

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706

Jt, ik heb zelf een behringer vmx 300 gekocht en heb die aangesloten op pc (nog geen geld voor draaitafels :X ). Dit toch maar in plaats van al mijn slechte ideeen die ik eerst had (waaronder hercules dj console). Ik ben zeer tevreden over deze mixer. Alleen de bpm counters zoals iedereen zegt. Maar inderdaad wel vu meter op elk kanaal en uitgang. Op new line lees je over deze mixer in tegenstelling tot de dx serie heel erg positieve berichten. En ik vind hem echt zeer fijn (niet dat ik ook maar ooit met een andere mixer heb gewerkt). Maar op new-line verteld iemand ook dat hij de mixer al 2.5 jaar heeft en lichte problemen ondervind. Zelfs terwijl de mixer naar feestjes meegaat. Je hebt dus een degelijk apparaat met veel functies met een goede levensduur voor een goedkope prijs.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 48706 op 21-09-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
BezurK schreef op 21 september 2004 @ 17:41:

nope... ben m'n energie aan het sparen voor morgenavond, Laurent Garnier en Jeff Mills @ Paradiso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Anoniem: 48706 schreef op 21 september 2004 @ 22:50:
Jt, ik heb zelf een behringer vmx 300 gekocht en heb die aangesloten op pc (nog geen geld voor draaitafels :X ). Dit toch maar in plaats van al mijn slechte ideeen die ik eerst had (waaronder hercules dj console). Ik ben zeer tevreden over deze mixer. Alleen de bpm counters zoals iedereen zegt. Maar inderdaad wel vu meter op elk kanaal en uitgang. Op new line lees je over deze mixer in tegenstelling tot de dx serie heel erg positieve berichten. En ik vind hem echt zeer fijn (niet dat ik ook maar ooit met een andere mixer heb gewerkt). Maar op new-line verteld iemand ook dat hij de mixer al 2.5 jaar heeft en lichte problemen ondervind. Zelfs terwijl de mixer naar feestjes meegaat. Je hebt dus een degelijk apparaat met veel functies met een goede levensduur voor een goedkope prijs.
Das weer is een ander bericht :) Ik heb besloten om eerst is te gaan beginnen met een goedkoop 2e hands mixertje, heb er nu een an JB Systems op het oog, de Classic Three, is kijken of ik die kan meenemen voor 40 of 50 euro. Als ik er dan over een tijdje nog echt mee bezig ben, dan ga ik is kijken voor een betere :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

ook nog mensen die mischien club r_aw gaan ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
yep.. ik moet werken dan.. wordt weer stevig feestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
BezurK schreef op 21 september 2004 @ 17:41:

Gadverpielekes, Jean en Chuckie op 1 avond verdraagd mijn hart niet meer ;)

Ik heb het idee dat ik trouwens onderhand alles wel zo'n beetje heb gezien aan feestjes, ik heb er in ieder geval minder behoefte aan om de doodeenvoudige reden dat er niets meer is wat lekker vernieuwend en exclusief is.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06 18:24
Chiron schreef op 21 september 2004 @ 22:51:
[...]

nope... ben m'n energie aan het sparen voor morgenavond, Laurent Garnier en Jeff Mills @ Paradiso :)
Eindelijk eens een GoTer die weet waar de echte feestjes zijn :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Sinds ik het DJ'en heb ontdekt begint m'n interesse om te feesten eerlijk gezegd ook te dalen :P
Laat de anderen het harde werk (dansen) maar doen.. ga ik wel lekker staan draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Reind schreef op 21 september 2004 @ 23:19:
[...]

Gadverpielekes, Jean en Chuckie op 1 avond verdraagd mijn hart niet meer ;)

Ik heb het idee dat ik trouwens onderhand alles wel zo'n beetje heb gezien aan feestjes, ik heb er in ieder geval minder behoefte aan om de doodeenvoudige reden dat er niets meer is wat lekker vernieuwend en exclusief is.
idd. alles gaat tegenwoordig op de BreEzAh Style met alleen maar HardStyle en die Urban crap :r

Shockers was overigens altijd wel dikke pret :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

n00bs schreef op 21 september 2004 @ 23:24:
[...]

idd. alles gaat tegenwoordig op de BreEzAh Style met alleen maar HardStyle en die Urban crap :r

breezah style ? overal heb je breezah mensen !! of van die wannabees :/
dus om nou 2 muziek stylen te degraderen tot BrEeZah-StYlE :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22
n00bs schreef op 21 september 2004 @ 23:24:
[...]

hardstyle, breezah style? ga jij gauw eens de dj outblast clip kijken op the box :O :P

maarja breezah hou je altijd idd :r

kvind de combo oldskool hardcore en hardstyle et beste voor op feesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Shockers schreef op 21 september 2004 @ 23:54:
[...]

hardstyle, breezah style? ga jij gauw eens de dj outblast clip kijken op the box :O :P
NOFI, maar de huidige hardstyle is toch echt wel BrEeZaH. The Box is geen graadmeter voor BrEeZaH, hoe veel ik het ook haat dat hardcore weer commercieel lijkt te worden.

Ecodan warmtepomp

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

idd. vroegah had je nog lekkere hardhouse... leuke feesies op de Hemkade enzo ;) maar toen kwam de hardstyle... tja de rest mag je zelf invullen.

• ScuL
ieder z'n smaak.. ik vind de oude hardhouse kut ;) maarja laten we het over DJ'en hebben en niet over het aanvallen van stijlen.... als ik alle stijlen die ik haat hier moet gaan opsommen zijn we nog wel even bezig :D

• JT
  • Nu online

JT

VETAK y0

Nou ja, ik val helemaal niemand aan :? Ik vertel alleen de feiten, zoals dat de nieuwe hardstyle klote >:) :+ Nou ja, laten we er dan maar van maken dat ik vind :P

Vind jij de oude hardstyle echt klote, zoals de hardstyle uit 2001 en 2002 ? Bijvoorbeeld Technoboy @ Qlubtempo in de HMH in juni of juli ?

Ecodan warmtepomp

• Acolyte57

Acolyte57

Anoniem: 48706 schreef op 21 september 2004 @ 22:50:Maar op new-line verteld iemand ook dat hij de mixer al 2.5 jaar heeft en lichte problemen ondervind. Zelfs terwijl de mixer naar feestjes meegaat. Je hebt dus een degelijk apparaat met veel functies met een goede levensduur voor een goedkope prijs.
Hmmmmmmmmm.... ander verhaal. In mijn studentenvereniging hebben we de DX-1000.... Leuk apparaat, veel functies voor zijn prijs. Nu gebruiken we 'm niet zoveel omdat het bedoelde gebruik (lekker veel crossfaden als DJ) niet kan bij de default instellingen... de crossfader is verkeerd afgesteld. Dus in feite is hij nu een jaar lang niet gebruikt (behalve de main aan/uit zetten).

Na 1 jaar heel licht gebruik van een DX-1000 hebben we 2 dode ingange, 1 dode subwoofer uitgang en heel stroefe faders.

Leuk zeg, Behringer. :r

[Edit]
Kut, ik lees nu pas dat het over de VMX serie gaat. Mijn fout, sorry.

[ Voor 5% gewijzigd door Acolyte57 op 22-09-2004 04:37 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.