De vraag is: is het grote publiek nog wel geinterreseert? Ik merk om me heen dat mensen na een jaar al vergeten zijn dat er een vervolg komt op Half Life. Wat ik ook hoor is dat mensen de systeemeisen zo hoog vinden dat ze de game toch niet aanschaffen omdat ze hem niet draaien kunnen. Ik verwacht ietswat tegenvallende verkoopresultaten.
Ik weet bijna zeker dat de verkoopresultaten wel goed zitten. Als er 1 gehypte game is op dit moment is het HL2. Als je vergeten bent dat hl2 uitkomt kom je nooit op internet want de screenshots/filmpjes vlogen de afgelopen maanden over verschillende sites. En vergeet niet de enorme aanhang die nu CS/HL/TFC of een andere mod speelt, die toch wel hl2 kopen. Alleen daarmee al valt een dikke winst te halenVerwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:36:
De vraag is: is het grote publiek nog wel geinterreseert? Ik merk om me heen dat mensen na een jaar al vergeten zijn dat er een vervolg komt op Half Life. Wat ik ook hoor is dat mensen de systeemeisen zo hoog vinden dat ze de game toch niet aanschaffen omdat ze hem niet draaien kunnen. Ik verwacht ietswat tegenvallende verkoopresultaten.
Uit steam cijfers blijkt dat dagelijks vele mensen hl gerealteerde spellen online spelen.
http://www.steampowered.com/status/status.html
Als je kijkt naar de cijfers welke dagelijks schommelen tussen 53.417 en de 131.334 dan kun je er vanuit gaan dat het wel goedkomt met de verkoop.
Als je kijkt naar de cijfers welke dagelijks schommelen tussen 53.417 en de 131.334 dan kun je er vanuit gaan dat het wel goedkomt met de verkoop.
[ Voor 3% gewijzigd door Grijns op 17-09-2004 11:48 ]
KETTER!!!!Dutchmega schreef op 17 september 2004 @ 11:36:
Zo snel gaat het nou weer ook niet maar ik vind het raar dat ze het ook niet terug sturen voor kleine bugs... Ik heb het spel liever een week (desnoods 4 weken) later dan met bugs erin, ook al zijn het kleine bugs....
Maar goed, dat ben ik niet met je eens, je zal toch op een keer moeten releasen, en zolang de bugs het spel niet onspeelbaar maken, maar een paar kleine dingetjes zijn... Er zullen toch patches uitkomen (either way) omdat je nooit alles voor de volle 100% bug-vrij kunt krijgen, zeker niet van die uitgebreide projecten als HL2, Als M$ net zolang zou testen tot alle bugs/exploits e.d. eruit zijn, zaten we nog steeds te wachten op win 3.11
En het is i.d.d. zo dat als ze gaan persen, ze alvast verder kunnen teste, om pleisters te ontwikkelen, zodat als je installeert, en je toch nog een probleem hebt, je gelijk een pleister erop kunt plakken. (Steam zal dit automatisch doen denk.)
Dus als het spel goed is ,geen major-bugs bevat (wat ik niet verwacht, die bugs dan) Mogen ze van mij gaan persen, hl1 heeft toch ook al ik weet niet wat aan patches... En dat wordt nog steeds volop gespeeld.
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Average unique users per month: 1,666,849Grijns schreef op 17 september 2004 @ 11:47:
Uit steam cijfers blijkt dat dagelijks vele mensen hl gerealteerde spellen online spelen.
Mwa dacht ik ook
Verwijderd
Hmm.. Iedereen is mij toch ietsjes te optimistisch.. Als HL2 daadwerkelijk zo snel gold zou gaan, en dan zogenaamd over drie weken uit zou komen, waarom hebben ALLE retail winkels hun shipping date naar Nov. 5th veranderd? Zou dit zijn omdat Valve hun heeft verteld om maar het onzekere voor het zekere te nemen, of is het gewoon een misleidingstruc richting de consument, die dan opeens verbaasd uit zijn oogballen kijkt, van heeee, HL2 is er!!
Omdat ze denk ik genoeg ruzie hebben gehad met klanten die zich genaaid voelden toen ze vorig jaar ge pre-orderd hebben, en nog steeds nix hebben (over lange levertijd gesprokenVerwijderd schreef op 17 september 2004 @ 12:15:
Hmm.. Iedereen is mij toch ietsjes te optimistisch.. Als HL2 daadwerkelijk zo snel gold zou gaan, en dan zogenaamd over drie weken uit zou komen, waarom hebben ALLE retail winkels hun shipping date naar Nov. 5th veranderd? Zou dit zijn omdat Valve hun heeft verteld om maar het onzekere voor het zekere te nemen, of is het gewoon een misleidingstruc richting de consument, die dan opeens verbaasd uit zijn oogballen kijkt, van heeee, HL2 is er!!
Met een beetje mazzel krijgen we volgende week een gold-melding.
Die webshops weten niet meer dan wij weten hoor... Anders hadden we wel wat gehoord, dat soort info kan toch niet binnenblijven, ik bedoel, zelfs de miljoenen-nota lekt, en de meeste mensen boeit dat niet zo, en dan zouden ze de hl2 release zeker geheim kunnen houden?? dacht 't niet
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Nieuws op de hl2fallout page:
link: http://www.hl2fallout.com...x.php?showtopic=6610&st=0Gabe Newell confirmed today on our forums, that the Half-Life 2 release candidate was handed over to Vivendi Universal 15th of September. Vivendi Universal would still have to approve this release candidate, which could take several weeks. When the release candidate(s) are approved, an gold announcement should follow.
...Make every cut count, even if it is one frame...
Goed nieuws, hopelijk gaat het ook zo.
En brengen ze het spel niet nog een maand later uit.
Zien is geloven.
En brengen ze het spel niet nog een maand later uit.
Zien is geloven.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Daar ben ik ook bang voor ja. Stel dat ze het spel een maand na de hack hadden uitgebracht. Op dat moment wist iedereen van het spel af, dat was waarschijnlijk het beste geweest. Maarja, dat kon natuurlijk niet ivm het dicht metselen van de gaten.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:36:
Verwijderd
Ook een beetje lullig als je vorig jaar een vette 9800 XT hebt aangeschaft, met HL2 coupon. Tegen de tijd dat de game uitkomt kun je de 9800 XT plus HL2 los voor minder kopen als destijds die bundel. Bovendien verwacht ik dat ATI hun nieuwe X800 kaart zullen aanprijzen om HL2 mee te gaan spelen. En dat terwijl de 9800 XT de ultime kaart had moeten zijn, zoals ze vorig jaar beweerden.
Dus ik denk dat vele zich toch een beetje belazerd voelen, ze hebben destijds een dure kaart aangeschaft, gebundeld met een game, die er niet is, en als die game er is, is de kaart zowel in de prijs als in de prestaties iets wat gedateerd.
Dus ik denk dat vele zich toch een beetje belazerd voelen, ze hebben destijds een dure kaart aangeschaft, gebundeld met een game, die er niet is, en als die game er is, is de kaart zowel in de prijs als in de prestaties iets wat gedateerd.
Verwijderd
geloof me, dit spel gaat ontiechlijk goed verkopen..veel beter dan doom III en far cry bij elkaar denk ik..Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:36:
Er zijn ZOVEEL mod mogelijkheden, en ZOVEEL mensen die cs en andere hl mods spelen.. als deze van halflife 2 en de nieuwe source engine horen zullen ze deze kopen , al is het alleen al voor de mods..
--
Verder is het onzin om je belazerd te voelen, zon kaart koop je zelf, en daar krijg je dan toevallig hl2 bij. Deze heb je nog steeds, en je hoeft nog steeds niet voor hl2 te betalen. Je bent dus NIET belazerd..
Dat jij besluit om die kaart op dat moment te kopen is JOUW keus, en niet de fout van valve
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 15:43 ]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Verwijderd
Kom nou, dat vind ik wel een gigantisch kortzichtig antwoord. Toen de kaart namelijk in de winkel lag, was er een roadmap van nog maar een paar weken voor de game.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 15:42:
Verder is het onzin om je belazerd te voelen, zon kaart koop je zelf, en daar krijg je dan toevallig hl2 bij. Deze heb je nog steeds, en je hoeft nog steeds niet voor hl2 te betalen. Je bent dus NIET belazerd..
Dat jij besluit om die kaart op dat moment te kopen is JOUW keus, en niet de fout van valve
Dat er vervolgens een oetlul inbreekt, of dat Valve zelf het project wegens tijdsnood een jaar heeft opgeschoven, ... daar kan de klant niets aan doen
Verwijderd
Weet iemand een groothandel in PC-Games, ik ben nl van plan een low profit actie op te zetten zodat we Half-Life 2 goedkoper kunnen verkrijgen. Dus minder dan de 60 euro die alle shops hanteren!
Er zijn genoeg plaatsen die hem voor 45 aanbieden hoor.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wat een onzinVerwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:36:
De systeemeisen zijn juist erg LAAG. Valve heeft er alles aan gedaan om de game zelfs nog goed spelend te krijgen op 1.2 ghz systeempjes met een Dx7 kaart.
Sorry, maar als je een beetje gamer bent dan heb je dit zeker wel.
Daarbij wordt Half-Life nu nog steeds verkocht, pas zag ik hem in een chart weer op plaats 5 staan. Ik ga er wel vanuit dat HL2 ook super gaat verkopen.
De game is enorm gehypt, en dit zal vlak voor de release vast ook wel toenemen.
Als de game écht zo goed is als wordt beweert krijgt de game hoge cijfers; welke gamers aanzet tot kopen.
De game komt waarschijnlijk op meerdere covers te staan = gratis publiciteit... enz
Ik ben overigens erg blij dat er nu dan eindelijk een écht teken is dat de game heel dichtbij komt
Verwijderd
Het grote publiek volgt een game niet, die zien de game in de winkel leggen of op tv in een game programma ofzo en dan gaan ze het kopen. En dan zijn er nog ik weet niet hoeveel mensen die al heel lang cs oid spelen en veel daarvan zullen het ook wel kopen. Alleen no0bs zeggen dat de systeem eisen te hoog zijn, dat is omdat dat soort mensen graag bl44t. Op een minder systeem kan je echt nog wel redelijk hl2 spelen denk ik.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:36:
Ik kende hem al, maar hij blijft leuk.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
'minder' is natuurlijk relatief.. ik moet voor hl2 ook een nieuwe vidkaart kopen, maar dat heb ik er graag voor over.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 17:43:
[...]
Het grote publiek volgt een game niet, die zien de game in de winkel leggen of op tv in een game programma ofzo en dan gaan ze het kopen. En dan zijn er nog ik weet niet hoeveel mensen die al heel lang cs oid spelen en veel daarvan zullen het ook wel kopen. Alleen no0bs zeggen dat de systeem eisen te hoog zijn, dat is omdat dat soort mensen graag bl44t. Op een minder systeem kan je echt nog wel redelijk hl2 spelen denk ik.
als mensen nu nog zeggen dat hl2 te hoge systeemeisen heeft dan vind ik idd dat ze blaten. niet alleen omdat deze in vergelijking tot andere games die nu uitkomen helemaal niet zo hoog zijn, maar ook omdat de game nieuw is, en die altijd hogere eisen hebben dan een 5 jaar oud spel (CS)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
HL2 heeft een heel schaalbare en flexibele engine (dx7,8,8.1 en 9), meer kan je niet verwachten van een gamedev., die ook nog eens met diezelfde engine de mooiste gfx op het scherm tovert (in mijn ogen iig, de VST is al erg mooi!)
Anderzijds mooie gfx kosten 3d performance, als je een tnt1 hebt kun je geen state of the art gfx wensen, maar Hl2 zal toch heel goed te spelen zijn met een budget systeem (ATIR8500/ R9600(SE)/GF3/5200), desnoods in dx8(1) maar ook dan ziet het er nog goed uit, ook in 3d geld dat je niet voor een dubbeltje op de 1e rang kan zitten, maar HL2 valt best mee.
Anderzijds mooie gfx kosten 3d performance, als je een tnt1 hebt kun je geen state of the art gfx wensen, maar Hl2 zal toch heel goed te spelen zijn met een budget systeem (ATIR8500/ R9600(SE)/GF3/5200), desnoods in dx8(1) maar ook dan ziet het er nog goed uit, ook in 3d geld dat je niet voor een dubbeltje op de 1e rang kan zitten, maar HL2 valt best mee.
[ Voor 6% gewijzigd door edward2 op 17-09-2004 18:15 ]
Niet op voorraad.
Vrijwel iedereen heeft al gehoord van Half-Life (2) en VOORDAT HL2 uitkomt, zou Vivendi een GROOTSE advertentiecampagne houden 
Veel mensen hebben misschien de "hoop" opgegeven voor HL2 maar geloof me.. Wanneer het uit is, zullen ze het toch "stiekem" kopen
Valve word sowieso al rijk als alleen de mensen, die Hl1, DoD en CS momenteel spelen, Hl2 zouden kopen
Met Steam is "fraude" over internet al flink gedaald en je hebt "echte" cd-key nodig (een van de redenen waarom ik CoD toch kocht terwijl ik het gedownload had)
En over de videokaart-gelul.. Jullie vergeten dat HL2 uitgesteld is en dat de systeemeisen verhoogd zijn
Maar ik neem aan dat de 9800Pro Hl2 prima kan draaien 
Volgens mij zou na de release van Hl2 ook nog een demo komen? Ohnee toch niet.. Valve zei eerst dat een demo niet een inzicht in de volledige versie zou geven....
Veel mensen hebben misschien de "hoop" opgegeven voor HL2 maar geloof me.. Wanneer het uit is, zullen ze het toch "stiekem" kopen
Valve word sowieso al rijk als alleen de mensen, die Hl1, DoD en CS momenteel spelen, Hl2 zouden kopen
En over de videokaart-gelul.. Jullie vergeten dat HL2 uitgesteld is en dat de systeemeisen verhoogd zijn
Volgens mij zou na de release van Hl2 ook nog een demo komen? Ohnee toch niet.. Valve zei eerst dat een demo niet een inzicht in de volledige versie zou geven....

offtopic:
Veel kunnen misschien nog gaan zeuren dat Steam zuigt maar ik heb Steam geprobeerd in het begin van CS 1.6 en het zoog inderdaad.. Maar Steam is enorm verbeterd

Veel kunnen misschien nog gaan zeuren dat Steam zuigt maar ik heb Steam geprobeerd in het begin van CS 1.6 en het zoog inderdaad.. Maar Steam is enorm verbeterd
edit:
Effe stiekem mijn berichtje uitbreiden
Effe stiekem mijn berichtje uitbreiden
[ Voor 62% gewijzigd door Dutchmega op 17-09-2004 18:20 ]
Ik verwacht HL2 minimaal in de top 3 van verkoop.Dutchmega schreef op 17 september 2004 @ 18:15:
Vrijwel iedereen heeft al gehoord van Half-Life (2) en VOORDAT HL2 uitkomt, zou Vivendi een GROOTSE advertentiecampagne houden
Niet op voorraad.
Verwijderd
Tja maar als je mooie gfx weet je dat je wat meer geld aan je pc moet uitgeven. Al gaat dat in het geval van hl2 nog wel meevallen denk ik. Mijn r9600xt haalt met 40+ man in css toch nog rond de 30fps met alles op high en mijn kaart is naar huidige maatstaven toch midrange of lager.BasieP schreef op 17 september 2004 @ 17:52:
[...]
'minder' is natuurlijk relatief.. ik moet voor hl2 ook een nieuwe vidkaart kopen, maar dat heb ik er graag voor over.
als mensen nu nog zeggen dat hl2 te hoge systeemeisen heeft dan vind ik idd dat ze blaten. niet alleen omdat deze in vergelijking tot andere games die nu uitkomen helemaal niet zo hoog zijn, maar ook omdat de game nieuw is, en die altijd hogere eisen hebben dan een 5 jaar oud spel (CS)
Is er nou nog steeds geen uitspraak gedaan of dat de game eerder uitkomt op Steam?
Niet op voorraad.
Vergeef het me als ik er overheen gelezen heb, maar wat komt er precies in de limited edition van hl2? Of is dat nog niet bekend?
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Verwijderd
Dit is gewoon iets wat 'fans' zelf bedacht hebben hoor volgens mij.. niet iets waar valve iets over heeft beloofd..edward2 schreef op 17 september 2004 @ 18:44:
Is er nou nog steeds geen uitspraak gedaan of dat de game eerder uitkomt op Steam?
Ze hoeven hier helemaal geen uitspraak over te doen dus..
Verwijderd
Dat is echt...heel erg duurVerwijderd schreef op 17 september 2004 @ 18:31:
bol.com prijs: € 54,99
Net als bij Doom III wat nu dus heel traag verkoopt..
Niet zeuren man, het is de opvolger van het beste spel ooit.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 20:19:
[...]
Dat is echt...heel erg duur
Ik heb dat er zeker wel voor over, ook nog wel meer.
ja de fans wel.... maar het grote publiek ook? die zal denk ik eerder naar een spel grijpen die goedkoper is...
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Verwijderd
Dat zeg ik ook niet.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 15:48:
[...]
Kom nou, dat vind ik wel een gigantisch kortzichtig antwoord. Toen de kaart namelijk in de winkel lag, was er een roadmap van nog maar een paar weken voor de game.
Dat er vervolgens een oetlul inbreekt, of dat Valve zelf het project wegens tijdsnood een jaar heeft opgeschoven, ... daar kan de klant niets aan doen
Het kopen van een video kaart staat alleen los van valve en hl2, of je hl2 er nou bij krijgt of niet..
Daarom kun je niet valve de schuld geven als hl2 delayed wordt, en jij hebt de kaart gekocht..
Daarnaast was dat risico toen aanwezig, dus daar had men toen aan kunnen denken
Ik wist niet eens dat fans daar verantwoordelijk voor waren.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 20:03:
[...]
Dit is gewoon iets wat 'fans' zelf bedacht hebben hoor volgens mij.. niet iets waar valve iets over heeft beloofd..
Ze hoeven hier helemaal geen uitspraak over te doen dus..
Maar aangezien het technisch mogelijk is om hem via steam eerder uit te brengen vanwege het 'omzeilen' van allerlei vertagende distributie zaken zoals verpakkingen/vertaling, CD persen ed., is het niet geheel onlogisch.. en het is een handig middel om je netwerktool te promoten.
edit tsja en de prijs? Ten eerste krijg je HL2, HL1 met source en nog eens CSS.
En als HL2 dezelfde modaandacht als HL1 krijgt, is die ruime 50 €het natuurlijk helmaal dubbel en dwars waard
[ Voor 15% gewijzigd door edward2 op 17-09-2004 20:54 ]
Niet op voorraad.
Goed nu is de vraag of dit onzin is of niet maar:
Op het zelfde forum waarop stond dat de RC verstuurd is is een bechrijving verschenen wat die RC inhoud. Het komt erop neer dat wanneer er niets serieus wordt gevonden in 72 uur, HL2 goud gaat. Nu hebben ze dus een 1 jaar extra gehad om te testen
, dus ik denk maandag goud! 
En nu maar hopen dat de beschrijving van de RC klopt, want dat zou beteken dat vivendi HL2 alsnog test.
De enige die daar echt gelukkig van worden zijn de Steamers
Op het zelfde forum waarop stond dat de RC verstuurd is is een bechrijving verschenen wat die RC inhoud. Het komt erop neer dat wanneer er niets serieus wordt gevonden in 72 uur, HL2 goud gaat. Nu hebben ze dus een 1 jaar extra gehad om te testen
En nu maar hopen dat de beschrijving van de RC klopt, want dat zou beteken dat vivendi HL2 alsnog test.
De enige die daar echt gelukkig van worden zijn de Steamers
[ Voor 14% gewijzigd door Arx op 17-09-2004 21:39 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
Die reply is waar, de RC kan binnen 72 uur (blijkbaar) test-klaar zijn, en dus gold gaan, als vivendi nog grote problemen tegen komt zal valve die verbeteren en word er weer een nieuwe naar vivendi gestuurt, net zolang het klaar is.
Je hebt trouwens wel flinke ballen als je daar achter je Vivendi PC-tje zit HL2 te spelen en aan Gabe Newell meldt dat je het eigenlijk niks vindt ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Laatste dingen waar ze waarschijnlijk naar kijken is of bepaalde dingen niet tegenstrijdig zijn met de wet. Als het pentagon door een alien wordt verpulverd is de overheid niet erg blij daarmee! Om de gameplay zullen ze het niet meer delayen hoor. En de bugs... tja denk het niet, maar we hebben altijd steam nog
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 23:41:
. Als het pentagon door een alien wordt verpulverd is de overheid niet erg blij daarmee!
Niet op voorraad.
Maar waarom moet Vivendi HL2 testen, ik bedoel Valve heeft het toch al goed genoeg gedaan?? Kijk als ik bij Vivendi zou werken zou ik er weinig op tegen hebben
maar ik zie het nut er niet echt van in, tis toch al eens gedaan??
Een frisse kijk op zaken waar je als bedrijf (Valve) al jaren mee bezig bent, vind ik wel een verstandige manier van werkenVanitas schreef op 18 september 2004 @ 00:53:
Maar waarom moet Vivendi HL2 testen, ik bedoel Valve heeft het toch al goed genoeg gedaan?? Kijk als ik bij Vivendi zou werken zou ik er weinig op tegen hebbenmaar ik zie het nut er niet echt van in, tis toch al eens gedaan??
geweldig: tijdje terug mailtje gestuurd naar valve voor een poster, en vandaag antwoord gekregen
het is niet meer zo makkelijk als eerst om een poster te krijgen hehe mevrouw Vogt noemt zichzelf nu de Twist Administrator
Voor degenen die een poster willen: bereid je voor om er iets voor te moeten doen
Voor degenen die een poster willen: bereid je voor om er iets voor te moeten doen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ok... ik heb geen poster ontvangen, maar wel instructies hoe er eentje te ontvangen:
Ik kan kiezen tussen:
- 1 uur maatschappelijk werk en het bewijs opsturen: briefje
- een kunstwerkje maken
- Een wapen maken voor één van hun volgende games en opsturen (of een foto ervan)
In geval 3, tellen 3D Studio Max skills ?
Ik kan kiezen tussen:
- 1 uur maatschappelijk werk en het bewijs opsturen: briefje
- een kunstwerkje maken
- Een wapen maken voor één van hun volgende games en opsturen (of een foto ervan)
In geval 3, tellen 3D Studio Max skills ?
haha! ga maar eens red alert 2 spelenVerwijderd schreef op 17 september 2004 @ 23:41:
Als het pentagon door een alien wordt verpulverd is de overheid niet erg blij daarmee!
Ik heb vandaag eindelijk een mailtje binnen gekregen van Valve, wat betreft de Poster Request, best een grappig mailtje...leest u maar:

Edit: Sorry, stond al vermeld....niet goed gelezen
We at Valve thank you for your enthusiasm and support. We are always pleased to hear from fans like you.
We have added a new twist to our poster requests. You may choose from any of the following, send the proof, and we will send the Half Life 2 poster that you have requested.
1) Finish one hour of community service in your area. Get a photo of the service or a letter from an official stating that you have completed this service. Tell us what ways you found for helping out in your community, and we will send off the requested Half Life 2 poster.
2) Complete an original piece of artwork showing what a huge fan you are. Send us a copy or the original for OUR enjoyment.
3) Create a model of a weapon from any of our games using scrounged materials. Send us a photo or the weapon.
Have fun creating. The team looks forward to seeing what you come up with.
Regards,
Twist Administrator
Edit: Sorry, stond al vermeld....niet goed gelezen

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 18-09-2004 11:30 ]
Lol, ik ook al 
Scrounged materials? Bedoelen ze daarmee, dat je een model moet maken van papierrollen, en oud verpakkingsmateriaal?
Scrounged materials? Bedoelen ze daarmee, dat je een model moet maken van papierrollen, en oud verpakkingsmateriaal?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Hmm....sterke deja vu hier uit het doom 3 topicVanitas schreef op 17 september 2004 @ 20:34:
[...]
Niet zeuren man, het is de opvolger van het beste spel ooit.
Ik heb dat er zeker wel voor over, ook nog wel meer.
Ik kijk zelf wel redelijk uit naar deze game, alleen ben ik toch best bang dat het allemaal wat tegenvalt. Toen ik HalfLife voor het eerst speelde was het echt geweldig. Zoiets had ik nog niet eerder gezien. Mooie graphics, immense levels, heftig geluid, redelijk goede AI, pakkend verhaal etc etc. Vandaag de dag heb ik al zoveel shooters de revu zien passeren en over het algemeen vind ik de meeste toch tegenvallen. Langer dan een paar dagen staat de gemiddelde SP game niet meer op mijn HD. Ik ben dan ook bang dat het zelfde gaat gelden voor HalfLife 2. Ongetwijfeld zal het één van de beste, zoniet de beste, shooter van het moment worden, maar omdat iedere shooter eigenlijk weer een variant is op andere shooters denk ik dat het tegen gaat vallen. Iets mooiere graphics + physics en dan heb je het wel weer gehad denk ik. Het verhaal zal me ook niet meer zo pakken als vroeger ben ik bang.
Gelukkig zijn er al tig mods aangekondigd, dus dat is dan ook de reden dat ik toch een exemplaar van HL2 zal aanschaffen. Er gaat niets boven een goede MP game
Gelukkig zijn er al tig mods aangekondigd, dus dat is dan ook de reden dat ik toch een exemplaar van HL2 zal aanschaffen. Er gaat niets boven een goede MP game
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Minder, waar ga ik al het geld vandaan halen dat ik nodig heb om alle supertoffe games aan te schaffen die voor het einde van het jaar uitkomen of er al zijn?:Xrenity schreef op 18 september 2004 @ 13:11:
www.pcgameplay.com
PC Gameplay reviewt Half-Life 2 in het oktober nummer!!!
bron
Half Life 2
The Sims 2
Rome: Total War
LOTR: Battle for middle earth (eventueel)
Superpower 2 (voor wie het spel kent
Misschien komt Black and White 2 ook nog wel voor het einde van het jaar.
en kort geleden heb ik Joint Operations: Typhoon Rising al gekocht. Hmmm, dat gaat me dus zo'n 350 Euro kosten.....

[ Voor 7% gewijzigd door UltraR-pc op 18-09-2004 13:56 ]
Wat staat er onder 'de volledige review'?

Ik lees iig 'absoluut' 'maar' 'heeft' en dan 'verwachting in petto' of 'verassing in petto'
was die vette cover maar wat donkerder

Ik lees iig 'absoluut' 'maar' 'heeft' en dan 'verwachting in petto' of 'verassing in petto'
[ Voor 15% gewijzigd door Xrenity op 18-09-2004 15:07 ]
Balen, ik kom precies even ver met lezen wat er staatXrenity schreef op 18 september 2004 @ 15:06:
Wat staat er onder 'de volledige review'?
[afbeelding]
Op het moment heb ik dit:UltraR-pc schreef op 18 september 2004 @ 15:18:
[...]
Balen, ik kom precies even ver met lezen wat er staat
Absoluut g.sl.d (geslaagd?). maar **** heeft ook nu ******k****** verwachting/verrassing in petto...
en massimo, die pic is al oud
Wat ik nu kan lezen is:Xrenity schreef op 18 september 2004 @ 15:22:
[...]
Op het moment heb ik dit:
Absoluut g.sl.d (geslaagd?). maar **** heeft ook nu ******k****** verwachting/verrassing in petto...
en massimo, die pic is al oudWel heel cool though
absoluut ****** maar valve heeft ook nu ************** verrassing in petto...
[ Voor 13% gewijzigd door UltraR-pc op 18-09-2004 15:30 ]
ten eerste is die oud, ten tweede mag je ook wel resizen enzo.. dit is nogal layout verneukingVerwijderd schreef op 18 september 2004 @ 15:17:
Hier nog een hele mooie pic van Gordon.
[afbeelding]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Zal best, maar ik vind D3 niet goed genoeg om daar 60 euro aan uit te geven en voor HL2 heb ik dan wel over.Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 12:41:
[...]
Hmm....sterke deja vu hier uit het doom 3 topic
En zouden we 30 sept dan toch nog halen??
[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 18-09-2004 17:20 ]
@Xrenity
Absoluut [geslaagd]. Maar Valve heeft ook nu weer [...] verassingen in petto...
Absoluut [geslaagd]. Maar Valve heeft ook nu weer [...] verassingen in petto...
[ Voor 18% gewijzigd door Copyman op 18-09-2004 17:33 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Precies, Doom 3 zou ik nog niet eens 45 Euro aan hebben uitgegeven. Wat niet wegneemt dat ik Halflife 2 ook niet koop voor 60 Euro, dat geef ik gewoon niet aan een spel uit. Dan wacht ik even tot ik wat cd-bonnen heb om er aan te besteden ofzo.Vanitas schreef op 18 september 2004 @ 17:17:
[...]
Zal best, maar ik vind D3 niet goed genoeg om daar 60 euro aan uit te geven en voor HL2 heb ik dan wel over.
En zouden we 30 sept dan toch nog halen??
Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en HL2 besteld bij Play.com, voor 26,99 pond, oftewel ongeveer 43,50 Euro. Vind ik wel een nette prijs voor zo'n topgame die met HL1:Source en CS:Source erbij en alle mods die ervoor in ontwikkeling zijn ERG veel waar voor z'n geld biedt!
verzendkosten?Haay schreef op 18 september 2004 @ 17:51:
Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en HL2 besteld bij Play.com, voor 26,99 pond, oftewel ongeveer 43,50 Euro. Vind ik wel een nette prijs voor zo'n topgame die met HL1:Source en CS:Source erbij en alle mods die ervoor in ontwikkeling zijn ERG veel waar voor z'n geld biedt!
Heeft Play.com niet
Is dit de DVD versie of de gewone CD versie want dat kan ik eigenlijk nergens vinden.Haay schreef op 18 september 2004 @ 17:51:
[ Voor 61% gewijzigd door Mavvie op 18-09-2004 18:03 ]
Uhm voordat het spel in de schappen lag was er al mega winst aan voorverkoop en na de release vloog doom3 de winkels uit. K dat hij nu traag begint te verkopen lijkt me logisch de meeste mensen hebben hem al.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 20:19:
[...]
Dat is echt...heel erg duur
zie je op de voorkant half life 2 review
koop je het blad.. voor 10 euro
open je het blad, staat er 'geintje'
Ik had het wel geweten als hoofdredacteur
koop je het blad.. voor 10 euro
open je het blad, staat er 'geintje'
Ik had het wel geweten als hoofdredacteur
Verwijderd
Dan kan dat blad direct zijn reputatie vergeten en voorgoed weggooien.. Daar speel je niet mee..
Verwijderd
Haha idd.. Of gewoon doorlezen en niet kopen.. Wellicht dat ik in dit geval een uitzondering wil maken, maar normaliter vindt ik het kopen van een game-blad geen meerwaarde hebben.. De meest up-to-date source is voor mij het net, en daar kan momenteel niks tegen op.. (like there ever will be)
Is nog niet bekend, maar Play wil nog wel eens de DVD versie verkopen terwijl in NL alleen de CD versie verkocht wordt. Zo heb ik ook de DVD versie van Far Cry, via Play.com gekocht. Dus best kans aanwezig dat van HL2 door Play.com ook de DVD versie verkocht gaat worden.Evil M@V schreef op 18 september 2004 @ 18:02:
Is dit de DVD versie of de gewone CD versie want dat kan ik eigenlijk nergens vinden.
Vraagje, bij welke ATI kaarten krijg je HL2?
Wordt erg goed btw HL2, ze zijn goed bezig met dat preloading en CS Source, veel voor weinig!
Wordt erg goed btw HL2, ze zijn goed bezig met dat preloading en CS Source, veel voor weinig!
Beetje voorbarig, niet? Ik krijg enge Doom 3 flashbacks in deze thread, waarbij mensen vanalles verwachtten en de helft teleurgesteld was.Vanitas schreef op 18 september 2004 @ 17:17:
[...]
Zal best, maar ik vind D3 niet goed genoeg om daar 60 euro aan uit te geven en voor HL2 heb ik dan wel over.
Nu hoop ik niet dat we teleurgesteld worden
Krijg net mailtje terug van de PC Gameplay 
Hij telt dus 8 pagina's, die 100% zeker vast staan, en daarbij nog eens 40 unieke screens! top!Uiteraard is dat al 100% zeker, anders zouden we onze cover niet
online zetten.
Wij hebben het spel van voor tot achter doorgespeeld en de review
is ondertussen ook al afgewerkt: 8 pagina's met een 40-tal
(uiteraard unieke, want we hebben ze zelf genomen) screenshots...
Voor meer info moet ik je naar het oktober nummer zelf verwijzen...
Eindelijk weer eens iets om naar uit te kijken en waar je jezelf ook echt aan vast kan houden. 100% zeker de recensie... Nu komt de release toch wel erg dichtbij
Jammer dat 4 oktober nog zo lang wachten is... Can't wait.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ok wanneer gaan we naar PC Gameplay om HL2 even te overhandigen aan ons.
Eindelijk weer eens weer wat duidelijk nieuws, nu nog een release date en ik ben blij.
Eindelijk weer eens weer wat duidelijk nieuws, nu nog een release date en ik ben blij.
hoe kan de PC gameplay het spel nu al hebben?
gewoon afspraken met valve gemaakt he.WJP schreef op 19 september 2004 @ 13:01:
hoe kan de PC gameplay het spel nu al hebben?
ben blij dat ik lid ben van pcgameplay
altijd een goed blad geweest, ik kan het jullie ook allemaal aanraden
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Hoezo niet? PC Gameplay koopt een spel toch niet in de winkel om het te reviewen. Waarschijnlijk hebben ze een Release Copy rechtstreeks van Valve gehad om het spel te recenseren.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Verwijderd
Pcgameplay was een van de weinige bladen in deze omgeving die niet blind meededen met de nageprate kritiek van andere bladen..
Sommige bladen, bijv pczone benelux, schreef gewoon blind kritiek over van andere bladen ; deze kritiek klopte van geen kanten..
O.a. daarom denk ik erover om mn abbonement van pczone naar pcgameplay te veranderen .. gewoon omdat ze zelf kijken ipv iedereen na te praten
Sommige bladen, bijv pczone benelux, schreef gewoon blind kritiek over van andere bladen ; deze kritiek klopte van geen kanten..
O.a. daarom denk ik erover om mn abbonement van pczone naar pcgameplay te veranderen .. gewoon omdat ze zelf kijken ipv iedereen na te praten
Verwijderd
Pcgameplay was een van de weinige bladen in deze omgeving van de wereld die niet blind meededen met de nageprate kritiek van andere bladen..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 13:43 ]
Kritiek was niet echt onterecht geloof ik, beetje slijmen helpt bij valve dus wel zie jeVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 13:42:
Pcgameplay was een van de weinige bladen in deze omgeving die niet blind meededen met de nageprate kritiek van andere bladen..
Overigens vind ik het nu wel eens tijd worden dat dit spel komt, m'n verwachtingen zijn sinds de gelekte beta (alpha whatever) toch wel flink gedropt, dus ik hoop dat ze me kunnen verrassen.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Uhh... Hoe kun je je verwachtingen baseren op de conceptversie van deze game?? Je zegt het zelf al, dit is een alpha-versie die nog láng niet klaar is!!! Maar goed, dan zal idd de echte game je goed verrassen (ik heb zo het gevoel dat alhoewel de meeste hun verwachtingen hoog gespannen zijn, dat we niet weten wat ons te wachten staat...)Maverick schreef op 19 september 2004 @ 13:52:
[...]
Kritiek was niet echt onterecht geloof ik, beetje slijmen helpt bij valve dus wel zie je
Overigens vind ik het nu wel eens tijd worden dat dit spel komt, m'n verwachtingen zijn sinds de gelekte beta (alpha whatever) toch wel flink gedropt, dus ik hoop dat ze me kunnen verrassen.
Denk dat als je selectief bent er genoeg uit die versie te halen valt, natuurlijk ontbreekt de complete verhaallijn, maar andere dingen bevallen me niet helemaal, leuk die nieuwe psychics engine, maar waarom moet er nu persee een wapen bijzitten dat het helemaal uitbuit, leuk als reclame voor je enige, maar het wordt je opgedrongen, klinkt een beetje vreemd, en ik begrijp wel enigzins dat ze het doen, maar tis zo geforceerd. zo van, kijk we hebben een nieuwe feature en owee als je em niet gebruikt. desalnietemin denk ik wel dat het een vermakelijk spelletje zal zijnVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 14:17:
[...]
Uhh... Hoe kun je je verwachtingen baseren op de conceptversie van deze game?? Je zegt het zelf al, dit is een alpha-versie die nog láng niet klaar is!!! Maar goed, dan zal idd de echte game je goed verrassen (ik heb zo het gevoel dat alhoewel de meeste hun verwachtingen hoog gespannen zijn, dat we niet weten wat ons te wachten staat...)
Je hoeft het wapen niet te gebruiken hoorMaverick schreef op 19 september 2004 @ 14:30:
[...]
Denk dat als je selectief bent er genoeg uit die versie te halen valt, natuurlijk ontbreekt de complete verhaallijn, maar andere dingen bevallen me niet helemaal, leuk die nieuwe psychics engine, maar waarom moet er nu persee een wapen bijzitten dat het helemaal uitbuit, leuk als reclame voor je enige, maar het wordt je opgedrongen, klinkt een beetje vreemd, en ik begrijp wel enigzins dat ze het doen, maar tis zo geforceerd. zo van, kijk we hebben een nieuwe feature en owee als je em niet gebruikt. desalnietemin denk ik wel dat het een vermakelijk spelletje zal zijn

Aan de andere kant vind denk ik 90% van de mensen die op HL2 wachten dat wapen juist erg leuk
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Hoezo geforceerd? Ze hebben een nieuwe soort gameplay ontwikkeld met hun engine. Die gameplay hoort gewoon bij dit spel...Maverick schreef op 19 september 2004 @ 14:30:
[...]
Denk dat als je selectief bent er genoeg uit die versie te halen valt, natuurlijk ontbreekt de complete verhaallijn, maar andere dingen bevallen me niet helemaal, leuk die nieuwe psychics engine, maar waarom moet er nu persee een wapen bijzitten dat het helemaal uitbuit, leuk als reclame voor je enige, maar het wordt je opgedrongen, klinkt een beetje vreemd, en ik begrijp wel enigzins dat ze het doen, maar tis zo geforceerd. zo van, kijk we hebben een nieuwe feature en owee als je em niet gebruikt. desalnietemin denk ik wel dat het een vermakelijk spelletje zal zijn
Verwijderd
Mijn god...deze had ik nog niet gehoordMaverick schreef op 19 september 2004 @ 14:30:
[...]

Besef je wel wat je zelf zegt? Dat ding wordt het leukste van de hele game. Voor het eerst in een game kun je je omgeving ook echt gebruiken tegen je tegenstanders. Dat er wat stof op vliegt als je op de grond schiet, ja lekker boeiend, maar dit is veel stoerder.Maverick schreef op 19 september 2004 @ 14:30:
[...]
Je wordt helemaal niet geforceerd ermee te spelen, je kunt het spel vast zonder het ding uitspelen. Maar het draagt heel veel bij aan de gameplay, dat kun je al aan de filmpjes zien.
Zou je net als in D3 ook een scene hebben waarin je jezelf (Gordon) kan zien ?
Wellicht ook in een spiegel of op een beeldscherm...
Ik kan me trouwens niet herinneren of er zoiets in HL1 zat. Of kon je een 3rd person-mode inschakelen ?
Wellicht ook in een spiegel of op een beeldscherm...
Ik kan me trouwens niet herinneren of er zoiets in HL1 zat. Of kon je een 3rd person-mode inschakelen ?
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Nee..valve doet dit opzettelijk niet..
Je zult jezelf nooit zien, vooral omdat ze je echt willen laten denken dat je ZELF gordon freeman bent
Je ziet jezelf ook niet in een spiegel dus
Je zult jezelf nooit zien, vooral omdat ze je echt willen laten denken dat je ZELF gordon freeman bent
Vind ik een beetje tegenstrijdig. Als je een spiegel tegenkomt en je ziet jezelf als Gordon Freeman.... dan zie je jezelf toch als Gordon Freeman?Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 16:25:
Nee..valve doet dit opzettelijk niet..
Als ze echt willen dat je er zelf rondloopt, dan laten ze heel die Gordon Freeman (en de spiegels) weg.
Verwijderd
Daarom dus ook geen spiegels in HL2.. Waar ik wel naar benieuwd ben, is als je het water instaart, of je je eigen reflectie ziet.. Dat viel mij op bij FarCry, al hang je recht met je gezicht boven het water, geen reflectie van je eigen lichaam/gezicht, maar je ziet jezelf wel duidelijk in cutscenes enz. In Doom 3, heb je ook spiegels daarnaast (alleen houdt ie dan z'n gun in de verkeerde arm vasthoudt)
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:16:
Daarom dus ook geen spiegels in HL2..
Dat zal wel niet, net als dat je je lijf niet ziet als je naar beneden kijkt. Dat is namelijk redelijk irritant. En als je je lijf niet ziet, dan zou een reflectie helemaal bizar zijnWaar ik wel naar benieuwd ben, is als je het water instaart, of je je eigen reflectie ziet.. Dat viel mij op bij FarCry, al hang je recht met je gezicht boven het water, geen reflectie van je eigen lichaam/gezicht, maar je ziet jezelf wel duidelijk in cutscenes enz. In Doom 3, heb je ook spiegels daarnaast (alleen houdt ie dan z'n gun in de verkeerde arm vasthoudt)
Verwijderd
Als je eerst nou ff zou lezen wat ik typLiToKi schreef op 19 september 2004 @ 16:42:
[...]
Vind ik een beetje tegenstrijdig. Als je een spiegel tegenkomt en je ziet jezelf als Gordon Freeman.... dan zie je jezelf toch als Gordon Freeman?
Als ze echt willen dat je er zelf rondloopt, dan laten ze heel die Gordon Freeman (en de spiegels) weg.
Ze willen je laten denken dat je zelf gordon freeman bent..
En zoals ik al zei zie je jezelf niet in spiegels.
Om dezelfde reden hoor je jezelf ook nooit praten in halflife of halflife 2
ja klinkt heel vet, maar heb al gemerkt dat je zoiets na een paar minuten wel gezien hebt. misschien ligt het ana mij, maar FPS vind ik nooit echt afwisselend, wat HL2 nu imho voor heeft op andere games is dat er 1 manier meer is om vijanden om te leggen. misschien dat dat aan de limitaties van een FPS ligt, ik kom ook nooit verder dan level 3 van dit soort spellen omdat ik dan me intresse ervoor kwijt ben. niets ten nadele van hl, is gewoon mijn beleving.DeepSeven schreef op 19 september 2004 @ 16:06:
[...]
Besef je wel wat je zelf zegt? Dat ding wordt het leukste van de hele game. Voor het eerst in een game kun je je omgeving ook echt gebruiken tegen je tegenstanders. Dat er wat stof op vliegt als je op de grond schiet, ja lekker boeiend, maar dit is veel stoerder.
Je wordt helemaal niet geforceerd ermee te spelen, je kunt het spel vast zonder het ding uitspelen. Maar het draagt heel veel bij aan de gameplay, dat kun je al aan de filmpjes zien.
Als je nu eerst ff je eigen zin naleestVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:40:
[...]
Als je eerst nou ff zou lezen wat ik typ
Ze willen je laten denken dat je zelf gordon freeman bent..
En zoals ik al zei zie je jezelf niet in spiegels.
Om dezelfde reden hoor je jezelf ook nooit praten in halflife of halflife 2
Maar oké, je mag Gordon dus niet zien (of horen). Mooie box-art, posters, wallpapers van Gordon Freeman dan
Maar wordt een beetje welles, nietes zo
In half life zag je je eigen personage nooit. Of je nu Gordon, Shephard of Barney was. Zo wou valve het gewoon... tis typisch HL 
ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen in HL2 inderdaad... spiegels, maar ook water, wat zover we tot nu toe hebben gezien perfect reflecteerd
ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen in HL2 inderdaad... spiegels, maar ook water, wat zover we tot nu toe hebben gezien perfect reflecteerd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Je snapt gewoon niet wat ik bedoelLiToKi schreef op 19 september 2004 @ 18:19:
[...]
Als je nu eerst ff je eigen zin naleest.
Maar oké, je mag Gordon dus niet zien (of horen). Mooie box-art, posters, wallpapers van Gordon Freeman dan. Draagt echt bij aan dat idee.
Maar wordt een beetje welles, nietes zo. Laten we 't erop houden dat er gewoon geen spiegels zijn, om wat voor reden dan ook
.
Ik zal het nog even uitleggen wat je bedoeld
Je speelt in dit spel Gordon. Echter, de bedoeling van Valve is dat je het idee hebt dat je zelf echt in die wereld rondloopt, in mijn geval dat ik daar dus als UltraR monsters loop af te knallen. Ik zie elke ochtend bij het tandenpoetsen mn eigen spiegelbeeld, dus ik weet van mezelf hoe ik eruit zie. In Halflife 2 moet ik het idee krijgen dat ik als die persoon (UltraR dus
Zo goed uitgelegd?
Verwijderd
www.pcgameplay.be heeft Hl² gespeeld en in het volgende nummer, dat op 5 oktober verwacht wordt, staat een 8 pagina tellende review, tesamen met een 40-tal screenshots die ze zelf hebben genomen.
Halflife-2.nl vertrouwde het zaakje echter niet zo en mailde naar PC Gameplay. Zij kregen hetvolgende antwoord:
Halflife-2.nl vertrouwde het zaakje echter niet zo en mailde naar PC Gameplay. Zij kregen hetvolgende antwoord:
Uiteraard is dat al 100% zeker, anders zouden we onze cover niet online zetten.
Wij hebben het spel van voor tot achter doorgespeeld en de review is ondertussen ook al afgewerkt: 8 pagina's met een 40-tal (uiteraard unieke, want we hebben ze zelf genomen) screenshots...
edit:
Was dus al gepost, sorry
Was dus al gepost, sorry
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 22:15 ]
Joh, dat wisten we nog nietVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 20:55:
www.pcgameplay.be heeft Hl² gespeeld en in het volgende nummer, dat op 5 oktober verwacht wordt, staat een 8 pagina tellende review, tesamen met een 40-tal screenshots die ze zelf hebben genomen.
[...]

Idd, ik niet tenminste thnx voor de info....
@ dude boven mij =)

The first casualty in war is always the truth...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.
Hou het netjes, gezellig en ontopic :)
Reageer alleen ontopic. Laat zinloze reacties achterwege, evenals flames en vragen die al meerdere malen voorbij zijn gekomen. Als je een vraag hebt zoek dan eerst zelf naar een antwoord voordat je het hier vraagt.
Hou het netjes, gezellig en ontopic :)