lange schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:55:
ik heb dit draadje door gelezen in de hoop iets meer over (de op handen zijnde?) invoering van HDTV, die deze zomer (yay voetbal

) plaats zou moeten vinden. maar ik zie er tot nu toe niets over..
Is er iemand die er al iets meer van weet? bv. of er een nieuw abbo/service/dienst voor komt, of dat TVD omgezet word naar HD?
Er is nu een HDTV testkanaal, maar zonder HDTV apparaat blijft dat zwart. Na het WK houdt het allemaal weer op natuurlijk... Ik zou dus niet speciaal daarvoor een HDTV ding gaan kopen. Nederland is zoals bekend een ontwikkelingsland wat nieuwe technologie betreft, dus hou je geld voorlopig maar in je zak.
Kijk maar naar breedbeeld. Ik geloof dat alleen de nederlandse zender weinig of niets aan bb doen. Ned1,2 en 3 sporadisch en rtl1 t/m 10 helemaal niets. België, Duitsland en Engeland echter weer wél. Zo zal het ook wel een beetje gaan met HDTV. Ik zie het grote publiek nou niet direct flink investeren in iets dat er nog helemaal niet is. En er zijn zat knappe breedebeeldbakken te koop. Ik heb gelukkig nog een paar jaartjes te gaan op mijn huidige bb-bak. Tegen de tijd dat ie aan vervanging toe is, zie ik wel weer.
Ik denk overigens dat voordat Casema TVD over gaat zetten naar HDTV je toch wel even verder bent. Ze moeten nl de capaciteit uit gaan breiden omdat je niet iedereen kan verplichten HDTV te gaan nemen. Of er moet een converter komen, maar ik weet niet of dat überhaupt kan.
[
Voor 10% gewijzigd door
mphilipp op 06-02-2006 12:14
]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.