[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.790 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
loyalty point zorgen voor offers van je agents
om een offer aan te nemen moet je XXX LP inleveren.

offers zijn meestal ruk, maar als je echt (ziek) veel LP hebt, kan je ook Faction module/schepen krijgen, en die zijn wel (ziek) goed :)

(woei, post 700 :P )

[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 18-01-2005 13:20 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Ik krijg toch met regelmaat goede offers voor LP. Laatst kreeg ik voor 13600 LP en 16k Viral Agent 66M. Die Viral Agent kostte me uiteindelijk wel 16M omdat ik die niet zelf wilde halen, maar alsnog 40M voor 13600 LP is uitermate redelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:57:
Hmm werkt die secure.eve-online.com bij neimand of ligt het aan mij? Wil graag het spel eens gaan testen...
Doet het hier prima.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiErRa schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:08:

Wat doen loyalty points bij agents eigenlijk?

@Dikvoet:
Heb je https dicht staan op je router/firewall?
Loop nu al tijdje ermee te kloten, maar ik heb te weinig verstand ervan om het te laten werken waarschijnlijk.

Firewall staat uit dus daar ligt het niet aan. Ik heb de port van HTTPS laten forwarden zoals alle ports geforward worden.

Ik heb zoiets van pech voor mij, heel erg bedankt voor de hulp in ieder geval :)

Stel iemand heeft tijd over en wil me op weg helpen voeg memaar toe met msn :)

In ieder geval bedankt voor de hulp :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

redwing schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:30:
Wordt het dan niet eens tijd voor een covert ops om die safespot te vinden ? :)
Jah hadden we ook, maar Celes heeft meerdere bookmarks in system en sjah, systsme scanning is nog erg traaaag, buggy en lastig doordat er veel abandoned ships, haulers etc in de system op safespots zitten.
Maar vanavond gaan we weer op Celes jacht, hopelijk kan ik weer wat killmails scoren :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Awww man!!!
Celes zit bij een gate te wachten op een fight, we warpen naar ze toe met onze fleat en op het moment dat iedereen zijn guns aanzet : BAM!!! Node-crash, iedereen offline.
Dus we loggen direct weer in: Alle Celes weg, iedereen van ons warpte automatisch terug naar de gate, maar de Celes die crashte warpten niet terug :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
hmmz, toch nog veel abandod scheepies!?
misschien moet ik toch maares gaan kijken hoe dat system scanning werkt :D

gratis schepen scoren :P
maar je kan wel direct naar een gevonden object warpen ofzo? hoe zit het precies?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
TepelStreeltje schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 01:26:
hmmz, toch nog veel abandod scheepies!?
misschien moet ik toch maares gaan kijken hoe dat system scanning werkt :D

gratis schepen scoren :P
maar je kan wel direct naar een gevonden object warpen ofzo? hoe zit het precies?
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=132840

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Zo, ik heb bijna mn scorpion bij elkaar gemined in 0.5 en moet zeggen. als ik zo door ga kan ik er wel 2 late bouwe:) gaat sneller dan ik dacht!

Enig probleem, ik moet extra veel minen omdat ik niet aan de megacyte en zydrine kan komen doormiddel van minen. Dus moet et kopen a 30mil isk :(

Maar goed, die gang van 140 man ... jep dan hoor je m0o niet meer hoor :D

@ ponty: nice, je heb je raven.. doe je beetje voorzichtig?! Je gooit haast je pc uit et raam als je hem verliest :D

@ alle nieuwelingen. www.eve-online.com/guide <- is een must voor iedereen die begint.
in de guide staat ook welke skills je voor wat nodig heb en welke attributen een bepaalde rol in eve vormen. hoge will en intel maken je een industry char. hoge mem en perc. een combat .. etc. etc. als je dat gelezen heb kan je op http://www.eve-i.com/home/dancer/page/page_starter.php precies zien hoe en wat je moet kiezen als je je char aanmaakt.

note: ik weet niet zeker of de attributes kloppen met et type char wat ik hierboven genoemd heb. et is maar een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
Pixxa schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:42:
Zo, ik heb bijna mn scorpion bij elkaar gemined in 0.5 en moet zeggen. als ik zo door ga kan ik er wel 2 late bouwe:) gaat sneller dan ik dacht!
Ik ben nu ook bezig om een jamming-scorp te bouwen. Schitterend schippie is dat :)
Enig probleem, ik moet extra veel minen omdat ik niet aan de megacyte en zydrine kan komen doormiddel van minen. Dus moet et kopen a 30mil isk :(
En dat heb ik gelukkig al gedaan. Moet het alleen nog uit 0.0 zien te krijgen ;)
@ ponty: nice, je heb je raven.. doe je beetje voorzichtig?! Je gooit haast je pc uit et raam als je hem verliest :D
Och, zorgen dat ie goed verzekerd is, dan kost het je maar 30 Mil en je equipment. Nog aardig wat isk, maar echt gek wordt je er niet van.
StarLite schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:17:
[...]

Jah hadden we ook, maar Celes heeft meerdere bookmarks in system en sjah, systsme scanning is nog erg traaaag, buggy en lastig doordat er veel abandoned ships, haulers etc in de system op safespots zitten.
Inderdaad is het redelijk traag. Maar op zich kun je er redelijk goed SS mee vinden. En vooral niet vergeten iedere keer als je een SS vind deze BM'en ;) Je zult niet de eerste zijn die een SS verschillende keren aan het opzoeken is omdat ie 'm vergeten is.
Maar vanavond gaan we weer op Celes jacht, hopelijk kan ik weer wat killmails scoren :P
Succes ermee :)

[ Voor 30% gewijzigd door redwing op 19-01-2005 09:54 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:20:
loyalty point zorgen voor offers van je agents
om een offer aan te nemen moet je XXX LP inleveren.

offers zijn meestal ruk, maar als je echt (ziek) veel LP hebt, kan je ook Faction module/schepen krijgen, en die zijn wel (ziek) goed :)

(woei, post 700 :P )
Kreeg van mijn agent een harpy aangeboden als ik een hawk & 1600lp zou inleveren.... Nu kan ik hawk niet vliegen, maar het is wel een leuke bonus, geloof 8 mil kost een harpy meer. Toen ik deze weigerde kreeg ik de offer om een implant (5%+ shield) te ruilen voor 1600lp & een drone sensor nogwattese.... Maar kon die niet vinden dus geweigerd, en nu heb ik weer de harpy offer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Als ik het zo lees word het tijd om een andere agent te zoeken. Ik heb 10k+ lp en het beste aanbod wat ik tot nu toe kreeg was een moa :/
Nou ja, ik blijf hopen op wat leuks :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:54

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Op aanzet van Tepelstreeltje speel ik 't nou ook een paar weekjes... het is wel een mooi spelletje waar je lang mee bezig kan zijnmaarum... ik spaar nog voor een MOA, dus als je er eentje over hebt ;)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Kom vanaaf met me minen kaas en je heb je moa bij elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Vanmiddag om 15:30 EVE time heeft Xetic meteen drie wars omdat Soban Industries dan XF joined en de alliance de wars overneemt. Kijk er naar uit, kan ik weer wat frigs kwijtraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:08:
[...]

Kreeg van mijn agent een harpy aangeboden als ik een hawk & 1600lp zou inleveren.... Nu kan ik hawk niet vliegen, maar het is wel een leuke bonus, geloof 8 mil kost een harpy meer. Toen ik deze weigerde kreeg ik de offer om een implant (5%+ shield) te ruilen voor 1600lp & een drone sensor nogwattese.... Maar kon die niet vinden dus geweigerd, en nu heb ik weer de harpy offer. :P
Dat is dus ook de offer waarmee ik aan mijn harpy ben gekomen. Kon toen toevallig heel goedkoop aan een hawk komen, en die agent deed ik toch geen missies meer voor. Zeer leuk schippie trouwens :)

Heb nu een agent met 20k LP's, Laatste wat ik aangeboden kreeg was een of andere implant . Weet niet eens precies welke. Maar ik ga met deze agent eerst eens wat SP's sparen, daarna zie ik wel welke offer ik aanneem.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wilt mij een buddy maken zodat ik het kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

jahoor.. als jij je email even geeft :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ik ben toch even terug :)

Ik kan er echt helemaal niets over vinden behalve dat het aan mij zou moeten liggen (router dus). Het vreemde is, ik kan wel gewoon op andere https:// sites behalve die van EVE. En ik kan ook niet op myeve.* komen terwijl dit gewoon een normale http:// iets is.

Firmware geupdate, ports geforward en alles, niets hielp. En op internet kan ik echt niets vinden erover. 1 forumpost gevonden van iemand die hetzelfde probleem had in 2003 en waar verder geen antwoord op is gekomen.

Weet iemand hier misschien wel een antwoord op of ben ik gedoemd tot een EVE-loos bestaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

aaargh. da's balen zeg :(

je zou wel aan iemand anders kunnen vragen of er een accountje voor je kan aangemaakt kan worden (kan ik zelfs voor je doen), en dan ff checken of het spel zelf wel doet. Kun je eve ook niet downloaden?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Wat is et probleem van dikvoet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Pixxa schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:42:

Maar goed, die gang van 140 man ... jep dan hoor je m0o niet meer hoor :D
Wat ontzettend goed van je, het ontbreekt aan skills maar maar gelukkig zit je met zoveel idioten bij elkaar dat je de vijand kan outnumberen met 3 op 1. Bravo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het probleem is dat ik geen account kan aanmaken en niet bij myeve.* op de site kan komen. Het probleem is echt geheel onduidelijk ook omdat schijnt dat bijna niemand hier last van heeft...

Nou heb ik behalve firefox (mijn standaardbrowser :) ) natuurlijk ook met IE geprobeerd maar daar kreeg ik behalve dezelfde reactie ( "unable to connect to ..." ) ook nog eens popups.

Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn een accountje aan temaken zou dat natuurlijk geweldig zijn. Ik heb hem nu wel gedownload en ga na het eten instaleren met de hoop dat ik daarmee geen problemen heb. Waarschijnlijk zal ik dan nog porten moeten mappen maar dat komt wel goed :)

Mijn mail is irockout@hotmail.com en stuur maar een leuk bijbehorende pass enzo mee :P Je mag hem zelf verzinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ik kan je wel ff een trial membership geven van 14 dagen, maar daarna moet je het toch echt zelf uitzoeken, want ik ga niet voor je betalen hehe :P
(hmm. als dat werkt dan:P)

[ Voor 9% gewijzigd door Erikie op 20-01-2005 18:26 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, was ook niet echt de bedoeling dat je voor mij ging betalen maar als het me bevalt (wat hoogst waarschijnlijk is :) ) dan ga ik zeker lappen :)

Wow heb ik na toch een tijdje nadenken besloten hem nog niet te halen door de wel hele basic gameplay (geen diepere RPG elementen) wat ik toch wel graag wil. En volgens mij biedt EVE lekkere vrijheid en altijd wel iets leuks om te doen :) En jah, ik ben een Freelancer liefhebber maar als ik dan ook meer vrijheid kan krijgen...

Dan wil ik hem lostrekken :)

Oh ik wil trouwens eigenlijk pirate worden, is dat verstandig als eerste character? Ik heb namelijk meerdere malen gelezen dat mensen en corps niet echt blij zijn met pirates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
heb je gemailed dikvoet, zie meel :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:55:
Nou heb ik behalve firefox (mijn standaardbrowser :) ) natuurlijk ook met IE geprobeerd maar daar kreeg ik behalve dezelfde reactie ( "unable to connect to ..." ) ook nog eens popups.
Dan is het ws spyware/adware die sommige sites blocked. De eve-site heeft geen popups ;)

Ga eens grondig op zoek naar spyware zou ik zeggen :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik u heel hartelijk dnaken voor uw hulp en de mail :D

Heel hartelijk :)

Ik zal hier zeker naartoe gaan kijken! Misschien wat spyware via IE gekregen ofzo :/

mail teruggestuurd Tepelstreeltje :)

EDIT:

OK, virusscanner en spyware scanner en alles eroverheen en echt niets hielp :(

En heb het spel geinstalleerd en wat denk je. Hij kan niet connecten :/

Hij kan de server niet vinden of iets dergelijks. Nu denk (hoop) ik zelf dat hier wel eens het probleem zou kunnen zitten. Ik werk zelf achter een router en ben nu echt alles aan het proberen maar ik kom er echt neit uit...

Heeft iemand anders ervaringen met EVE en een US Robotics 8054?

Misschien toch de allernieuwste firmware erop gooien?

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
klinkt als een of andere firewall

Probeer alles eens uit te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik heb dus bij die firewall rule overal een sterretje ingevuld. Nou zou hij dus alles door moeten laten.

Helaas werkt dit dus ook niet.... Ook niet voor die site van EVE.Dit is echt vreemd, nog meer omdat niemand hier dus last van heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ik denk dat ik al weet waar het fout ging.

ik heb iig een account voor je gemaakt dikvoet, zie meeltje :) (zelfde meel als ik je op gemailed had)

uhm, je moest een key aanvragen (wat je dus met buddy account deed), en die key invullen bij create account by usinig existing key.
daar gewoon de rest doen, en ging goed.

ik kreeg hetzelfde gelul met met proxies en dat soort lulkoek...
je zou met dat meeltje gewoon alles moeten hebben dat je nodig hebt.
staat denk ik bevestiging in, en dat je in kan loggen :P

anyway, log in, maak een char, en ga loos!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt voor alles in ieder geval, Tepelstreeltje! I owe you man :)

Even testen :)

RESULTAAT:

Hetzelfde:) Ik ben er een beetje moe van dus ik ga nu slapen maar ideeën voor morgen zijn: Aparte firewall instaleren, Kijken of het op de pc van mijn vader (op Lan ipv Wireless) het wel werkt. En anders, BAM, nieuwe firmware erop en terug naar fabrieksinstellingen!

Nee, die site geeft echt helemaal geen info over het probleem. Het staat duidelijk bij die answers en toch geen antwoord op geven! Vind ik niet liev van ze :Y)

En anders is er nog altijd het dak :P

Iedereen in ieder geval bednakt voor je hulp en support :) Morgen gaan we verder :9

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
frankinator schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:01:
[...]

Wat ontzettend goed van je, het ontbreekt aan skills maar maar gelukkig zit je met zoveel idioten bij elkaar dat je de vijand kan outnumberen met 3 op 1. Bravo!
Best jammer dat je je vijanden idioten noemt. Jij hebt _de_ perfect gameplay spirit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

^^ Niet weer hè? :>

Vanavond weer beetje op Celes lopen schieten, begin van de avond waren ze met name gedocked in Nonni. Tegen een uurtje of 10 "grote" battle gehad [10-15 Celes BS + stapel cruisers] tegen 2 SE gangs [Stuk minder BS, maar stuk meer cruisers/frigs]. Uiteindelijk zijn wij weggewarpt omdat we niet genoeg BS hadden, Celes had bijna geen frigs [1 of 2 rifters, da was alles] dus dat kon makkelijk :)
Heb met mijn coercer paar keer kunnen inwarpen, wat kunnen schieten en weer weg kunnen warpen zogauw ik damage begon te nemen. Heb 1 Celes kunnen podden en kunnen assisten in wat andere kills/pogingen :)
Later op de avond ben ik mijn coercer kwijtgeraakt teben 2 harpy's, ik ging een Brutix helpen tegen die krengen. De eerste was in no-time neer, maar toen de brutix dood ging, haalde de 2e harpy mij neer voordat ik hem op hull kreeg. Heb toen maar een cormorant gekocht, die waren te koop 1 jump verderop :P
Heb daarna een nieuwe coercer gekocht, had nog 8 T2 lasers liggen. Om de set compleet te maken heb ik toen in yulai maar een Trasher gekocht, heb ze nu alle 4 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/destroyers.jpg

Destroyers zijn erg leuke bootjes, alles frig-sized of kleiner wat je target gaat gewoon dood voordat het ook maar iets kan doen :P Grootste nadeel is wel dat ze groter, minder wendbaar en trager zijn dan een frig en nauwelijks meer shield/armor hebben. De cap kan tanken niet aan en door de kleine hoeveelheid med/lo slots kan je je cap ook niet veel zinnig boosten. maar PvP in die krengen is leuk en bovenal spotgoedkoop, ze kosten maar 1-1.5 mil per stuk :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

frankinator schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:01:
[...]

ik moet frankinator toch wel gelijk geven hoor . d'r is geen bal aan met 140 man een gate campen :S. Vorige week zaterdag avond ook alweer 4 uur weggegooid. we zijn nog steeds trial fix member, maar als t aan mij lag was ik allang ergens anders heen gegaan. Ook die commanders zijn best wel n00bs wat dat betreft en janken bij de 1e shiplost al op ts of vent. Enneh, t schiet echt niet op lol :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Dussss...

na 20 lege belts afgegaan te zijn schrok ik me toch het lazerus..

6 van die grote rode kruisjes op m'n overview :D. schijnt t een miningop te zijn in 0.0 :) nog nooit gezien, vandaar hier de screenies :P

viel trouwens wel mee qua sterkte, alhoewel die haulers wel erg sterk zijn.

Afbeeldingslocatie: http://84.41.160.218/eve/miningop_small.jpg

*clickerdeclik

Wat alleen wel jammer was, ze lieten na :

totaal :
4.5 mill pyerite
3.2 mill tritanium

:( :( :( blast waarom heb ik geen hauler hier :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Pixxa schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 00:23:
[...]

Best jammer dat je je vijanden idioten noemt. Jij hebt _de_ perfect gameplay spirit!
Jij bent mijn vijand helemaal niet. Als je misschien wat langer speelde of enig inzicht in het spel zelf had, zou je uit mijn post kunnen halen dat dit met name slaat op de speelbaarheid van eve in het algemeen.
Binnen een jaar begin je het spel, en dan mag je uit 6 blobs kiezen om te joinen. En dan lekker elke dag een paar uurtjes met 140 in een gang hangen. Dolle pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

frankinator schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:17:
[...]

Jij bent mijn vijand helemaal niet. Als je misschien wat langer speelde of enig inzicht in het spel zelf had, zou je uit mijn post kunnen halen dat dit met name slaat op de speelbaarheid van eve in het algemeen.
Binnen een jaar begin je het spel, en dan mag je uit 6 blobs kiezen om te joinen. En dan lekker elke dag een paar uurtjes met 140 in een gang hangen. Dolle pret.
Zeg, da's nou al de 2e sarcasme meter in 1 week die je aan gort helpt. Mag het wat minder ? :P ;)

Ben het overigens met je eens over het gang gebeuren. Heb met NORAD vs ex-CA met 60 man in een gang 4 uur uit mijn neus zitten peuteren: dodelijk saai. En dan komt er eindelijk een gevecht ben ik met 5 minuten klaar omdat ik een pvp newbie ben... maar die laatste 5 minuten waren wel het leukst :+

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Erikie schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 05:55:
Dussss...

na 20 lege belts afgegaan te zijn schrok ik me toch het lazerus..

6 van die grote rode kruisjes op m'n overview :D. schijnt t een miningop te zijn in 0.0 :) nog nooit gezien, vandaar hier de screenies :P

viel trouwens wel mee qua sterkte, alhoewel die haulers wel erg sterk zijn.

[afbeelding]

*clickerdeclik

Wat alleen wel jammer was, ze lieten na :

totaal :
4.5 mill pyerite
3.2 mill tritanium

:( :( :( blast waarom heb ik geen hauler hier :(
Dat is nu net de reden dat ik ooit voor 2Mil per stuk een aantal haulers her en der in 0.0 heb gezet. Die haulers droppen gewoon veels te veel om zomaar te laten ligen :D Zijn wel zeer leuk die mining-ops :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:32:
[...]

Zeg, da's nou al de 2e sarcasme meter in 1 week die je aan gort helpt. Mag het wat minder ? :P ;)

Ben het overigens met je eens over het gang gebeuren. Heb met NORAD vs ex-CA met 60 man in een gang 4 uur uit mijn neus zitten peuteren: dodelijk saai. En dan komt er eindelijk een gevecht ben ik met 5 minuten klaar omdat ik een pvp newbie ben... maar die laatste 5 minuten waren wel het leukst :+
.

Bestaat NORAD nog? Ik wacht al vanaf maandag op wat aktie en het enige wat ik nu doe is mijn tempest op instalock setup zetten om nog wat frigs te vangen maar meer dan wat enkele schepen die we neerhalen gebeurt er niets. Wel mooi om onze logistieke aanvoer te regelen voor een permanente bezetten, en dat ik tijd heb om een paar deimos te bouwen, maar toch jammer gezien vechten leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:45:
[...]
.

Bestaat NORAD nog? Ik wacht al vanaf maandag op wat aktie en het enige wat ik nu doe is mijn tempest op instalock setup zetten om nog wat frigs te vangen maar meer dan wat enkele schepen die we neerhalen gebeurt er niets. Wel mooi om onze logistieke aanvoer te regelen voor een permanente bezetten, en dat ik tijd heb om een paar deimos te bouwen, maar toch jammer gezien vechten leuker is.
We gaan jullie dood vervelen :P

Wat nu volgt is mijn persoonlijke kijk op dingen en er kunnen geen rechten aan ontleent worden :P :
Tsja.. NORAD.. probleem is dat de echte PvP corps allemaal al weg waren (BNC) of nu weg zijn (yak is er deze week uit gestapt) en de corps die over zijn willen of helemaal niet vechten of willen wel vechten maar worden door het gebrek aan ervaring of door te weining mensen in de gang afgeslacht (beetje kort door de bocht gezegt).
NORAD is, op dit moment, simpel weg niet tegen jullie op gewassen. Komt ook omdat het merendeel van de mensen enkel kan zeiken in het alliance chan dat hun hauler gepod is maar zelf geen poot uit steekt om terug te vechten. Meerdere keren voor gekomen dat er dik 100 man in het alliance chan zit en dat er een gang is van een paar man.
Nou ben ik zelf geen hardcore PvP-er (eerder het tegenover gestelde) maar zo'n 1 á 2 keer in de week een avondje mee vechten is ook wel fun (rest van de week nodig om de verliezen weer terug te verdienen ;))

[ Voor 3% gewijzigd door hilgo op 21-01-2005 13:58 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik ben atm een beetje rustig aan aan het doen in EVE, beetje piraten in low-sec in amarr space... maar ik heb toch wel weer zin in het betere 0.0 werk, vooral mbt POS sjes en fleetbattles

FIX kennende reageren ze traag en hebben ze slechte commanders (de goeien werden uit querious gekicked een tijd terug :P )
XiF idem, trage gangs vroeger (weet niet of het nog steeds is, maar die kans acht ik vrij groot)
SE hoor ik vrij weinig over, terwijl ik toch wel een aantal mensen in SE ken...
welke alliance zet nu gewoon echt goeie fleets op? en heeft zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar zegmaar...

(niet aankomen met noordelijke allianties als NORAD en NSA, mijn hart ligt in het zuiden van de EVE map (als je hem flat maakt dus :+ ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het zuiden zitten alleen FA, XiF, FIX, SE, RUSteam, en nog 1 a 2 kleine overgebleven CA corps die zijn herkent als alliance/alliance zijn. Echt meer zit er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:03:
in het zuiden zitten alleen FA, XiF, FIX, SE, RUSteam, en nog 1 a 2 kleine overgebleven CA corps die zijn herkent als alliance/alliance zijn. Echt meer zit er niet.
dat vroeg ik niet... vertel es hoe het in SE gaat qua gangs e/d ... interne mechaniekjes dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn een aantal leuke commanders in SE momenteel die goed met gangs en intel om kunnen gaan en zorgen dat er orde blijft op TS. Verder is er best wel snel wat man bij elkaar getrommeld om wat te doen aangezien dat alliance channel wel goed werkt en er niet erg veel in wordt gespammed wie wat gaat eten enzo. (dus geen BA channel tafferelen)

Over de defense in SE ben ik dus best wel tevreden. tis iig stukken beter dan in querious voordat het FA likkers gedoe begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

hilgo schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:32:
maar die laatste 5 minuten waren wel het leukst :+
PvP is nou eenmaal 95% wachten en 5% actie :) [tenzij je als Pirate indies gaat ganken, dan is de ratio iets beter :) ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:29:
Heel erg bedankt voor alles in ieder geval, Tepelstreeltje! I owe you man :)

Even testen :)

RESULTAAT:

Hetzelfde:) Ik ben er een beetje moe van dus ik ga nu slapen maar ideeën voor morgen zijn: Aparte firewall instaleren, Kijken of het op de pc van mijn vader (op Lan ipv Wireless) het wel werkt. En anders, BAM, nieuwe firmware erop en terug naar fabrieksinstellingen!

Nee, die site geeft echt helemaal geen info over het probleem. Het staat duidelijk bij die answers en toch geen antwoord op geven! Vind ik niet liev van ze :Y)

En anders is er nog altijd het dak :P

Iedereen in ieder geval bednakt voor je hulp en support :) Morgen gaan we verder :9
maar je zou zover ik weet gewoon in moeten kunnen loggen met die info die ik je gaf.
NIET op de site, maar in eve zelf...

dussuh, lemme know als het niet werkt...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb nog wat research gedaan, blijkt dus dat ik geen T&L support heb...

Ik ga het morgen fulltime proberen het bij mijn vaders pc aan de praat te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
StarLite schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:48:
[...]

PvP is nou eenmaal 95% wachten en 5% actie :) [tenzij je als Pirate indies gaat ganken, dan is de ratio iets beter :) ]
Srry, maar dat kun je toch geen actie noemen ? Actie is voor mij dat er ook een beetje spanning in zit. Kan nu niet zeggen dat indies ganken echt spannend is. Zeker aangezien die rats altijd wegwarpen zodra ze zien dat je een schip hebt die terug zou kunnen schieten (frig of zo ;) ) ipv een hauler.

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 22-01-2005 09:27 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
redwing schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 09:08:
[...]

Srry, maar dat kun je toch geen actie noemen ? Actie is voor mij dat er ook een beetje spanning in zit. Kan nu niet zeggen dat indies ganken echt spannend is. Zeker aangezien die rats altijd wegwarpen zodra ze zien dat je een schip hebt die terug zou kunnen schieten (frig of zo ;) ) ipv een hauler.
Dat is dus echt dikke bullshit he.. In de tijd dat ik aan het piraten was heb ik misschien 3 indies neergeschoten en voor de rest solo battleships gepakt. Zeg dan gewoon niets als je totaal NIET weet waar je het over hebt.. Carebears.. :r

[ Voor 25% gewijzigd door Ghostie|IA op 22-01-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeey! Het werkt :P

Even nieuwe Firmware erover, 2 uur configgen met de router en voila: Het werkt :)

Toch alweer 3 uur lopen spelen en ik vermaak me enorm :) Er zijn natuurlijk erg veel vragen maar dat zijn de vragen die je zelf ook wel kunt oplossen door gewoon te spelen dus het komt helemaal goed :)

Ingame naam is Giph trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Gister een Raven gekilled in mijn Zealot in ongeveer 15-20 sec (!)
Bij het looten van zijn can kwam ik er achter dat hij dit als setup had:

Highslots:
6x Siege Launcher (Bane Torps)
2x Tachyon Beam (No lenses)

Medslots:
4x Explosion Dampning Field
1x Small Hull Repairer
1x *empty*

Lowslots
5x Reactor Control Unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
CU2morO schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:26:
Gister een Raven gekilled in mijn Zealot in ongeveer 15-20 sec (!)
Bij het looten van zijn can kwam ik er achter dat hij dit als setup had:

Highslots:
6x Siege Launcher (Bane Torps)
2x Tachyon Beam (No lenses)

Medslots:
4x Explosion Dampning Field
1x Small Hull Repairer
1x *empty*

Lowslots
5x Reactor Control Unit
Daar zou je bijna een soort van medelijden voor krijgen. :o Het is ook niet te geloven wat voor setups sommige mensen verzinnen, je ziet echt de meest rare combinaties voorbij komen:

6x dual heavy pulse
2x large smartbomb

1x 100Mn MWD
1x xl shieldbooster
2x cap recharger I

7x overdrive injector

Die setup heb ik een keer gezien op een apoc :'( :D :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Soms moet je fitte met wat er in je hangar ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eens gewoon allemaal ISK enzo. Met ISk kun je namelijk spullen kopen die je toevallig niet hebt liggen :P

Anyways, ik heb van meerder mensen gehoord dat de fittings bagger zijn van de meeste low sec hunters. Mijn dank gaat uit naar de enorm leete piraten die ze daar op willen wijzen d.m.v. een ship en desnoods een podkill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ach, gisteren vloog ik met 7x warpcore scramblers :P

Lekker ongestoord door gatecampers heen vliegen.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Pixxa schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:18:
Soms moet je fitte met wat er in je hangar ligt ;)
Dan krijg je zulke taferelen:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v291/OoMpAlOmPaZ/hahahaa.jpg
[Disclaimer: dit is NIET mijn apoc :o ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hihihihii :D

is zn cap nou leeg?

wel lekker multifunctioneel scheepje hehe :P

eniewee, was weer eens bankrupt, dus ik op naar een 0.0 plekje om lekker te hunten met m'n raven. Nu heb ik m'n lowslots vol met ballistics gestopt, en een mwdtje + 2 sensor boosters (supplememtal scanning cpu's) en de rest cap relays & 6 siege launcers + wat crap light beam turrets (geen idee wat, maar wel handig om de bs naar je toe te lokken )..

Anyway, ik warp altijd in op 100km.. Tot heden ging het goed, maar ik ben vandaag toch bijna 2 x m'n raven verloren. scary shit. 't ging als volgt :

'k warp in op 100km. vervolgens zie ik een zooi frigs & cruisers op 100km (bad spawn).. Ok, ik dus locken. en opeens zijn ze weg. Nouja, wegwarpen dan maar, en de volgende sec zitten ze op 10 km van me (hoop frigs & cruisers). Nouja, veel te weinig tijd om weg te warpen dus ik word gewebt & gescrambled :( . Gelukkig geen bs in de buurt dus ik kon, nadat alle frigjes kapot waren, wegwarpen met nog 50% armor over :(. (gaat toch best snel met 4 frigs & 2 cruisers op je dak).

Vervolgens vlieg ik nog een aantal belts in, en overkomt me weer t zelfde :S. (kon wel optijd wegwarpen).

Ook heb ik vaak genoeg dat de battleships op 50% hull wegwarpen :( en vervolgens op 10 km van me afzitten aaarghh

'k ga denk maar weer minen :D

[ Voor 89% gewijzigd door Erikie op 23-01-2005 05:35 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Erikie schreef op zondag 23 januari 2005 @ 05:27:

is zn cap nou leeg?

eniewee, was weer eens bankrupt, dus ik op naar een 0.0 plekje om lekker te hunten met m'n raven. Nu heb ik m'n lowslots vol met ballistics gestopt, en een mwdtje + 2 sensor boosters (supplememtal scanning cpu's) en de rest cap relays & 6 siege launcers + wat crap light beam turrets (geen idee wat, maar wel handig om de bs naar je toe te lokken )..

Anyway, ik warp altijd in op 100km.. Tot heden ging het goed, maar ik ben vandaag toch bijna 2 x m'n raven verloren. scary shit. 't ging als volgt :

'k warp in op 100km. vervolgens zie ik een zooi frigs & cruisers op 100km (bad spawn).. Ok, ik dus locken. en opeens zijn ze weg. Nouja, wegwarpen dan maar, en de volgende sec zitten ze op 10 km van me (hoop frigs & cruisers). Nouja, veel te weinig tijd om weg te warpen dus ik word gewebt & gescrambled :( . Gelukkig geen bs in de buurt dus ik kon, nadat alle frigjes kapot waren, wegwarpen met nog 50% armor over :(. (gaat toch best snel met 4 frigs & 2 cruisers op je dak).

Vervolgens vlieg ik nog een aantal belts in, en overkomt me weer t zelfde :S. (kon wel optijd wegwarpen).

Ook heb ik vaak genoeg dat de battleships op 50% hull wegwarpen :( en vervolgens op 10 km van me afzitten aaarghh

Tsja, best wel logisch als je niet gaat tanken. Dat soort spawns zijn super makkelijk te tanken.

Je moet wel iets dichterbij en en je doet iets minder damage, maar dan vermijd je dit soort vervelende activiteiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

StarLite schreef op zondag 23 januari 2005 @ 04:11:
[...]

Dan krijg je zulke taferelen:
[afbeelding]
[Disclaimer: dit is NIET mijn apoc :o ]
De damage-control doet 't hem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er mis met damage-control mod? die gebruik ik continue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Ghostie schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:20:
[...]

Dat is dus echt dikke bullshit he.. In de tijd dat ik aan het piraten was heb ik misschien 3 indies neergeschoten en voor de rest solo battleships gepakt. Zeg dan gewoon niets als je totaal NIET weet waar je het over hebt.. Carebears.. :r
Het ging mij dan ook totaal over de opmerking : [tenzij je als Pirate indies gaat ganken, dan is de ratio iets beter :) ]

En ik weet precies waar ik het over heb. Zit toch alweer een tijdje rond te vliegen (zowel in empire als 0.0), en het valt me dus heel erg op dat als ik in een indy zit in 0.0 en ik kom een rat tegen deze me altijd achterna komt en probeert neer te halen, terwijl als ik in een harpy of BS oid zit dat 9/10 plotseling wegwarpt. Had gisteren zelfs een scorp die wegjumpte (ik zat in een BB) nadat ik hem jamde :P

Oftewel niet gelijk zo beginnen te zeiken over carebears en zo als je me niet eens kent, verder snap ik zowiezo niet wat er mis is met carebears :? Omdat ze het spel op een andere manier spelen als jou doen ze iets verkeerd ?

[ Voor 12% gewijzigd door redwing op 23-01-2005 15:37 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Erikie schreef op zondag 23 januari 2005 @ 05:27:

is zn cap nou leeg?

Je kan in 0.0 gewoon niet hunten zonder te tanken, ook niet op long range. Probeer eens een shieldtank op dat ding, dan kan je easy alle spawns aan :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nouja, ik kom vaak genoeg spawns tegen van 3 battleships & hoop cruisers & frigs, valt niet makkelijk te tanken met mijn ontzettende 1337 skills :P. hoop gestress ook. zit liever op 100km van ze te bomben beetje weg mwd-en, lekker lui :) . maarja, niet tof als de spawns fubar zijn..

(ps, ik hunt alleeen maar zonder te tanken :) leve belt bookmarks :P )

[ Voor 13% gewijzigd door Erikie op 23-01-2005 17:12 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Erikie schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:11:
nouja, ik kom vaak genoeg spawns tegen van 3 battleships & hoop cruisers & frigs, valt niet makkelijk te tanken met mijn ontzettende 1337 skills :P. hoop gestress ook. zit liever op 100km van ze te bomben beetje weg mwd-en, lekker lui :) . maarja, niet tof als de spawns fubar zijn..

(ps, ik hunt alleeen maar zonder te tanken :) leve belt bookmarks :P )
Ik hunt meestal op dezelfde manier, maar zorg er ook voor dat ik een goede shield-tank heb. Kun je ten minste al containers gaan legen terwijl je de laatste paar rats aan het neerhalen bent ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
redwing schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:33:
[...]

Het ging mij dan ook totaal over de opmerking : [tenzij je als Pirate indies gaat ganken, dan is de ratio iets beter :) ]

En ik weet precies waar ik het over heb. Zit toch alweer een tijdje rond te vliegen (zowel in empire als 0.0), en het valt me dus heel erg op dat als ik in een indy zit in 0.0 en ik kom een rat tegen deze me altijd achterna komt en probeert neer te halen, terwijl als ik in een harpy of BS oid zit dat 9/10 plotseling wegwarpt. Had gisteren zelfs een scorp die wegjumpte (ik zat in een BB) nadat ik hem jamde :P

Oftewel niet gelijk zo beginnen te zeiken over carebears en zo als je me niet eens kent, verder snap ik zowiezo niet wat er mis is met carebears :? Omdat ze het spel op een andere manier spelen als jou doen ze iets verkeerd ?
Natuurlijk ga je achter een industrial aan wanneer je er 1 ziet, die dingen schijnen soms wel eens waardevolle items te vervoeren. |:(

En toevallig omdat jij een paar 'pirates' tegenkomt die direct wegwarpen wanneer je een keer langskomt met een schip dat ook terug kan schieten is niet typerend voor alle pirates dus stop aub met generaliseren als je wilt dat ik stop met 'zeiken' over carebears. Ik weet niet hoe jij eve speelt en jij weet totaal niet hoe het er aan toe gaat als piraat zijnde dus laten we lekker allebei stoppen met praten over dingen die we niet weten, ok?

En nu zou ik wel graag eens willen weten wie jij in Eve bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

redwing schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:57:
[...]

Ik hunt meestal op dezelfde manier, maar zorg er ook voor dat ik een goede shield-tank heb. Kun je ten minste al containers gaan legen terwijl je de laatste paar rats aan het neerhalen bent ;)
ja goed idee, maar daar ben ik te lui voor hehe :D

scoop alleen nog maar wanneer ik een 1mill + bs heb neergehaald.. de rest is echt crap.. standaard stuff :( (hebben we al veel te veel van, van 50 mega beam lasers wordt je ook niet blij, refinery zit 10 jumps verderop :P)

//edit

ajo ghostie, relax joh ,'t is maar een spelletje :P. geef die jongen een paar isk, dan is ie weer blij :P (ohja, mijn account in eve = erikie :) alles boven de 100 mill is welkom >:) )

[ Voor 15% gewijzigd door Erikie op 23-01-2005 19:44 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Ghostie schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:09:
[...]

Natuurlijk ga je achter een industrial aan wanneer je er 1 ziet, die dingen schijnen soms wel eens waardevolle items te vervoeren. |:(
Ja dat snap ik ook wel |:(
En toevallig omdat jij een paar 'pirates' tegenkomt die direct wegwarpen wanneer je een keer langskomt met een schip dat ook terug kan schieten is niet typerend voor alle pirates dus stop aub met generaliseren als je wilt dat ik stop met 'zeiken' over carebears.
Kom er verdacht veel tegen die dit doen, en ik snap ook wel dat dat niet wil zeggen dat alle rats dat doen. Ik had het dan ook alleen over die opmerking, en dat er dus inderdaad zat rats zijn die alleen aan indy-ganking doen, en de rest te gevaarlijk vinden :+
Ik weet niet hoe jij eve speelt en jij weet totaal niet hoe het er aan toe gaat als piraat zijnde dus laten we lekker allebei stoppen met praten over dingen die we niet weten, ok?
Ik heb het nergens over jouw gehad, maar schijnbaar voelde je je aangesproken toen ik het over indy-ganking rats had. Maar iig sloeg dat dus niet op jou :)
En nu zou ik wel graag eens willen weten wie jij in Eve bent..
Ja, dat zal wel, en me dan achterna komen zeker :Y)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Tja, je hebt mietjes en Redwing :p "ik ga mn ingame nick niet zeggen want ik ben bang dat ik dan geganked word" rofl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh Redwing, als ik in low-sec mensen tegen kom in een belt ben ik blij :D of ze guns hebben of niet, ik engage wel :+

als je de hele avond aan het zoeken bent geweest ben je blij met alles wat de belt injumped :+

maarja ik bekijk het natuurlijk puur vanuit mijn eigen perspectief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
pfff, laten we hier (ook al) een eeuwige woordenwisselin gaan beginnen dat carebears zuigen, en pirates net zo hard.

iedereen speelt op zen eigen manier, face it!

en red wing, ben ook wel benieuwd, niet om je achterna te komen, want ik ben geen pirate, of bounty hunting care bear ofzo :Y)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Vanavond weer lekker op Celestial Apocalypse geschoten, de uitkomst spreek voor zichzelf als je naar hun killboard kijkt 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/celeskills.jpg

het was vanavond wel echt 1% actie en 99% wachten tho, van 19:00 tot 23:00 gewacht totdat Celes ook werkelijk ondockte :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
ravenger schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:06:
Tja, je hebt mietjes en Redwing :p "ik ga mn ingame nick niet zeggen want ik ben bang dat ik dan geganked word" rofl :D
Rofl, ik vroeg me al af wat voor reacties ik daar op zou gaan krijgen :D

Maar mijn ingame nick is greenwing :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
redwing schreef op maandag 24 januari 2005 @ 06:44:
[...]

Rofl, ik vroeg me al af wat voor reacties ik daar op zou gaan krijgen :D

Maar mijn ingame nick is greenwing :)
:D ik jokede maar wat hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Vandaag vloog ik een beetje rond de rand van empire om te zien of er nog wat te beleven viel, totdat me opeens het volgende op viel:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vanunen/frigatelvl4.jpg

Een lvl4 amarr frigate (enige skill req). Als ik die krengen op de market probeer te vinden, kan ik ze niet vinden. Waarschijnlijk een gm ship oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
das een rare scheepie.

doet niet super veel opzich, maar is echt een uniek schip, zijn er maar iets van 10 van in hele game.
net als de impoc (imperial apoc) en de imperial armageddon enzo.

misschien dat deze schepen weer uitgegeven worden door agent offers.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Jah, die krijg je bij agent offers, zie ook : http://myeve.eve-online.c...sp?a=single&nid=670&tid=5 voor ene story over de 1e caldari comet :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Een tijd geleden was de Amarr Championship en Ecliptical had die toen gewonnen. Naast een smak geld, een planeet met zijn naam (Eclipticum) kreeg hij een stel schepen die (toentertijd) niet te krijgen waren, zoals Imperial Issue Apocalypse/Armageddon en een Gold en Silver Magnate (klik voor ship info). Het schip heet 'Silver Bullet', maar zoals je in de description kan zien is het dus een Silver Magnate. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat Ecliptical de Magnates heeft verkocht en een van de twee imperial BS is kwijtgeraakt in 0.0.

Als ik zo naar het overzicht van faction ships kijk lijkt het me sterk dat Amarr agents deze weg gaan geven voor LPs, daar is de Navy Slicer al voor. GMs en Aurora crew vliegen trouwens geloof ik in Polaris frigates (of Jove/Concord bootjes als ze er zin in hebben :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

! iemand heeft dus een silver magnet van een caldari agent gekregen, dus het lijkt erop dat agents ze weggeven :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:37:
Een tijd geleden was de Amarr Championship en Ecliptical had die toen gewonnen. Naast een smak geld, een planeet met zijn naam (Eclipticum) kreeg hij een stel schepen die (toentertijd) niet te krijgen waren, zoals Imperial Issue Apocalypse/Armageddon en een Gold en Silver Magnate (klik voor ship info). Het schip heet 'Silver Bullet', maar zoals je in de description kan zien is het dus een Silver Magnate. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat Ecliptical de Magnates heeft verkocht en een van de twee imperial BS is kwijtgeraakt in 0.0.
yep, hij is zijn Imp apoc kwijtgeraakt aan Maasu van Supremacy / Omega Corp. Was in het nieuws, :) Was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28
Die schepen zijn verdeelt over het hele team van Ecliptical. Hij zelf heeft er volgens mij nooit een verloren, maar heeft ze verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morty schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:27:
Die schepen zijn verdeelt over het hele team van Ecliptical. Hij zelf heeft er volgens mij nooit een verloren, maar heeft ze verkocht.
http://myeve.eve-online.c...sp?a=single&nid=312&tid=4

:|

Kweet niet, kan het eens vragen aan maasu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Rafe schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:37:

Als ik zo naar het overzicht van faction ships kijk lijkt het me sterk dat Amarr agents deze weg gaan geven voor LPs, daar is de Navy Slicer al voor. GMs en Aurora crew vliegen trouwens geloof ik in Polaris frigates (of Jove/Concord bootjes als ze er zin in hebben :P).
Dat verhaal ghaat als volgt:

Ecliptical en zn maatjes winnen de amarr championships. 4 impocs uitgegeven, alle andere finalisten-teams krijgen imperial arma's.

Iedereen behalve Eclip krijgt een silver magnate (de finalisten dus), eclip krijgt een gold magnate.

Grikl wordt door m0o van zijn impoc verlost - impoc 1 is weg.

Eclip verkoopt zijn gold magnate aan Tyrrax Thork voor 2 miljard isk (afaik).

Tyrrax verliest de gold magnate, ook door toedoen van m0o.

Eclip verkoopt zijn impoc omdat ie stopt met EVE. De impoc brengt 10 miljard op, RagnarH betaalt. RagnarH doet ook een fake raffle ermee.....

BIG verloot een 5de impoc, deze wordt door de winnaar teruggegeven aan de amarr empire.

Enkele silver magnates wisselen voor enkele honderden miljoenen isks van handen.

Dat was het voor zover ik weet.....

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer leuke nieuwe ontwikkelingen. FIX heeft blijkbaar iets gedaan wat SE niet leuk heeft gevonden is is dus nu in war met ze. Hopelijk een leuke tijd met veel PvP zodat ik het eindelijk eens kan leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ja, ik zag ze vannochtend in q.d.f schreeuwen ja :) fix zag ze aan als neutral, maar t schijnt dat ze een paar frigjes hebben verloren ofzo. Dus tja.. daar moet op gereageerd worden. altijd gezellig, dat gesmacktalk :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
FIX heeft paar atuk afgeschoten (en terecht, atuk liep ook op FIX te schieten) en omdat SE bang is ofzo voor ATUK nemen ze nu "wraak" op FIX.

beetje jammer allemaal... zijn gewoon verveelde mannekes, en die komen ons maar lastig vallen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ok.. het wordt nu effe iets heftiger voor ons.. nu hebben we ook oorlog met SA, en misschien binnenkort ook xetic :S.. okeeee :) dunno why :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Erikie schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:16:
ok.. het wordt nu effe iets heftiger voor ons.. nu hebben we ook oorlog met SA, en misschien binnenkort ook xetic :S.. okeeee :) dunno why :P
Ik ook niet ;) Maar ben druk bezig een paar BS en andere schippies te maken/kopen zodat ik ook weer 0.0 in kan. Alleen nog ff kijken waarheen precies :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
TepelStreeltje schreef op zondag 30 januari 2005 @ 02:59:
FIX heeft paar atuk afgeschoten (en terecht, atuk liep ook op FIX te schieten) en omdat SE bang is ofzo voor ATUK nemen ze nu "wraak" op FIX.

beetje jammer allemaal... zijn gewoon verveelde mannekes, en die komen ons maar lastig vallen...
SE is helemaal niet bang voor ATUK en hoeft dat ook helemaal niet te zijn want ze zijn al geruime tijd allies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Erikie schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:16:
Dan zie ik je vanavond wel in 9CG op het slachtveld :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

um, welke corp zit jij ookalweer? helaas kan ik vanavond weer niet spelen :( dus wacht ff tot morgen please :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

[SFHI] Solarflare Heavy Industries
Ik zag dat jullie nog geen lage standing hadden, dus ws zal ik je niet neerschieten :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
StarLite schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:05:
[SFHI] Solarflare Heavy Industries
Ik zag dat jullie nog geen lage standing hadden, dus ws zal ik je niet neerschieten :)
standing? gewoon alles wat neutral is in fix afschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je High-Tech Data Chips kan kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ghostie schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:34:
[...]

standing? gewoon alles wat neutral is in fix afschieten :P
Ja op dit moment wel :P, maar meer ROS dan KOS, behalve in battles dan, dan schiet je op alles wat in je overview verschijnt :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Dat is 'gewoon' een faction schip hoor. ik geloof dat dat de iets minder zeldzame versie is van de 'gold magnate' die destijds met de Amarr event zijn weggeven samen met de imperial Apocalypses en imperial Armageddons.
Het kan ook 'gewoon' een agent offer zijn geweest. De frigates duiken nu steeds vaker op

//edit: woops, anders loop ik ff een bladzijde achter

Nu noa (indi) en jospef (jowie) gestopt zijn met Parrot Inc en naar Arin zijn gegaan moet ik nog even kijken wat ik wil gaan doen. Solo pirating heb ik echt geen zin in en naar een grote no-name corp heb ik ook geen zin in (been there, done that). Op zich is het ook zonde om nu te stoppen, kan net eindelijk de volledige potentie van mijn Zealot benutten met tech2 pulses. Maar er zijn maar weinig corps die a. bekend en nederlands zijn en b. mensen aannemen met een 6M bounty :'(

[ Voor 7% gewijzigd door CU2morO op 31-01-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 14-09 17:43
CU2morO schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:33:
Dat is 'gewoon' een faction schip hoor. ik geloof dat dat de iets minder zeldzame versie is van de 'gold magnate' die destijds met de Amarr event zijn weggeven samen met de imperial Apocalypses en imperial Armageddons.
Het kan ook 'gewoon' een agent offer zijn geweest. De frigates duiken nu steeds vaker op

//edit: woops, anders loop ik ff een bladzijde achter

Nu noa (indi) en jospef (jowie) gestopt zijn met Parrot Inc en naar Arin zijn gegaan moet ik nog even kijken wat ik wil gaan doen. Solo pirating heb ik echt geen zin in en naar een grote no-name corp heb ik ook geen zin in (been there, done that). Op zich is het ook zonde om nu te stoppen, kan net eindelijk de volledige potentie van mijn Zealot benutten met tech2 pulses. Maar er zijn maar weinig corps die a. bekend en nederlands zijn en b. mensen aannemen met een 6M bounty :'(
eeeh, die corp waar Frank inzit misschien?
je kan natuurlijk altijd proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:19:
Weet iemand waar je High-Tech Data Chips kan kopen? :)
Dat zijn spullen die je van agent-offers kunt krijgen. Je kunt ze dus van spelers kopen die die offers hebben aangenomen. Aangezien de meeste liever doorsparen voor andere offers zijn ze nogal zeldzaam.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CU2morO schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:33:
Maar er zijn maar weinig corps die a. bekend en nederlands zijn en b. mensen aannemen met een 6M bounty :'(
Ik heb gehoord dat FIX nog mensen nodig heeft nadat ze gister hun HeadQuarters zijn verloren aan SE >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/qdfcmdcntrcptrd.jpg

Helaas hebben ze hem alweer terug omdat ze om half drie snachts vele meer mensen hadden dan ons en ons. Ze hebben van 20:00 - 02:30 op een safespot gezeten en toegekeken hoe wij hun HQ veroverden :)

MaarMAN , wat hebben die krengen veel HP zeg.. 40 miljoen HP, wel een beetje OTT imo :o

[ Voor 9% gewijzigd door StarLite op 01-02-2005 12:27 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:26:
[...]

Ik heb gehoord dat FIX nog mensen nodig heeft nadat ze gister hun HeadQuarters zijn verloren aan SE >:)
[afbeelding]

Helaas hebben ze hem alweer terug omdat ze om half drie snachts vele meer mensen hadden dan ons en ons. Ze hebben van 20:00 - 02:30 op een safespot gezeten en toegekeken hoe wij hun HQ veroverden :)

MaarMAN , wat hebben die krengen veel HP zeg.. 40 miljoen HP, wel een beetje OTT imo :o
Paar gankageddons en het duurde bij ons 30 minuutjes knallen, allemaal drones uit. Imho mag het nog wel 2.5x meer worden. In onze Esoteria campaign werd het vaak gedaan om het station net voor DT neer te halen, zodat deze weer volledig gerecharged is door de DT. Xetic deed hetzelfde.

Het is tegenwoordig te makkelijk om dit systeem te abusen hierdoor. Snel 3-4 blasterthrons/gankageddons net voor DT neerzetten wanneer je vijand niet online is, en ze mogen na DT weer het station gaan veroveren. Vijandje pesten.

Niet erg zullen veel mensen denken, maar meeste POS zitten 20+ van een NPC station, en als iedereen in een frig/indy/mining setup aan heeft, dan is het irritant om eerst 40 jumps te doen (heen en weer) om na je refit weer het station te veroveren.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.