[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.791 views sinds 30-01-2008

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Gaat vanavond nog leuk worden in Stain/Curse space, CA heeft genoeg van de losses die ze de afgelopen dagen hebben geleden en zitten nu met 70+ man in u-qvwd. Vorige keer dat we 60vs60 deden crashte 60% van de spelers, dus we wachten het nog even af totdat de aantallen wat gunstiger [en server vriendelijker :P worden]

edit:

Ok, CA jumpte de system uit en de server-node crsahte spontaan :o

[ Voor 12% gewijzigd door StarLite op 30-12-2004 21:57 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:40
Piksa schreef op woensdag 29 december 2004 @ 20:28:
[...]

dat is et ehm juist, alle crok in norad space is op gemined :S
ach, hier in JQA is nog genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Jongens ik wil mn huidige corp verlaten. En et liefst incubiNL achterna gaan ... dus ARIN corp joinen. Is dat mogelijk? Ben helaas nu nog mn nieuwe pc in elkaar aan het zetten wat niet zo wilt vlotte en nu zeker omdat et nieuw jaar eraan komt (feest!) .. dus ergens volgende week zal ik wel submitte .. gelukkig benk nie een helemaal vreemde voor PhasmaNL en ChernoChiel ;)

Moeten we maar es babbele =)

Khoor et wel,
Iig fijne jaarwisseling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

haoaoahahahaha :)

sommige mensen nemen het te serieus haha :)

http://tekka.sys-techs.com/TSRumble.avi

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:40:
Gaat vanavond nog leuk worden in Stain/Curse space, CA heeft genoeg van de losses die ze de afgelopen dagen hebben geleden en zitten nu met 70+ man in u-qvwd. Vorige keer dat we 60vs60 deden crashte 60% van de spelers, dus we wachten het nog even af totdat de aantallen wat gunstiger [en server vriendelijker :P worden]

edit:

Ok, CA jumpte de system uit en de server-node crsahte spontaan :o
:/ losses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piksa schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:34:
Jongens ik wil mn huidige corp verlaten. En et liefst incubiNL achterna gaan ... dus ARIN corp joinen. Is dat mogelijk? Ben helaas nu nog mn nieuwe pc in elkaar aan het zetten wat niet zo wilt vlotte en nu zeker omdat et nieuw jaar eraan komt (feest!) .. dus ergens volgende week zal ik wel submitte .. gelukkig benk nie een helemaal vreemde voor PhasmaNL en ChernoChiel ;)

Moeten we maar es babbele =)

Khoor et wel,
Iig fijne jaarwisseling!
Dat moet wel goedkomen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
ey, je zit nu in Supremacy zie ik? waneer komen jullie langs bij ons in JQA? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skuzz schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:19:
[...]

ey, je zit nu in Supremacy zie ik? waneer komen jullie langs bij ons in JQA? :P
Volgende week. :P

SUPRM is iets wat uit Omega corp voortkomt, iets wat mijn mede landgenoot Tholarim gestart heeft met 4 andere corps pvp'ers.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Alleen 2 CA frigs die te prooi vielen aan de NPC's bij de gate :D

Uiteindelijk hebben 2 SE groups de CA gang ingesloten in V-3/B-3. CA zat op ons te wachten. De meeste CA BS zaten op 60/80KM van de gate. Toen we binnenwarpten werd ik 200KM weg gebumpt :'(
Toen ik terug kwam bij de gate was de helft van de CA al dood of weggewarpt, binnen een paar minuten was de fight over en zat CA in een cloning facility of op safespots. SE heeft weinig losses geleden en de lag viel best nog mee, met name omdat we al in system zaten en dus niet hoefden in te jumpen op ze.
Daarna zijn we terug gegaan naar u-q. Aangezien we een gang van over de 80 man hadden zijn we even Curse space ingegaan en in/rond HLW wat CA geganked >:)

Wat sfeerimpressies:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/eve/eve%20big%20gang%201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/eve/eve%20big%20gang%202.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/eve/eve%20big%20gang%203.jpg

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ziet er indrukwekkend uit Starlite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:56:
[...]

Volgende week. :P

SUPRM is iets wat uit Omega corp voortkomt, iets wat mijn mede landgenoot Tholarim gestart heeft met 4 andere corps pvp'ers.
er zijn er al een paar, je bent te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet te laat, hun zijn te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrolyte
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

Necrolyte

Status: Undead

Wat ik me afvraag is hoe je bij zo'n corporation komt die een "eigen" terrein hebben?

Is het bekend zijn bij een member, in hun space glippen en aanvragen of via recuitment van een corps zelf daar?

Ik zou namelijk graag eens uit empire space willing en het echte gevoel van het spel willen voelen maar als ik kijk naar de kills op chokepoints dan kom ik er weer snel van terug.

Windows is a 32-bit patch to a 16-bit GUI for an 8-bit operating system written for a 4-bit processor by a 2-bit company that can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet in iedergeval al voordat je naar hun space wilt lid zijn van die corporation. Daarna als je lid bent krijg je heus wel tips, bookmarks en tijden door wanneer het rustig om naar die space te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Necrolyte schreef op zondag 02 januari 2005 @ 02:51:
Wat ik me afvraag is hoe je bij zo'n corporation komt die een "eigen" terrein hebben?

Is het bekend zijn bij een member, in hun space glippen en aanvragen of via recuitment van een corps zelf daar?

Ik zou namelijk graag eens uit empire space willing en het echte gevoel van het spel willen voelen maar als ik kijk naar de kills op chokepoints dan kom ik er weer snel van terug.
Ik zit gewoon al vanaf het begin van de corp bij OV, en zo samen met ze van Tash Murkon naar Solitute gegaan, en vanaf daar weer verder naar Lower Syndicate :)

maar er zijn bijv recruitment corps van een aantal corps die in 0.0 leven, die kun je meestal zo wel joinen, en vanaf daar verder werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kut lag vanavond, jumpde in een system 20+ man op de gate die effe me aarsch afknallen... en dat klote ding maar niet jumpen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:28:
Wat een kut lag vanavond, jumpde in een system 20+ man op de gate die effe me aarsch afknallen... en dat klote ding maar niet jumpen.. :|
je was niet bij dat gevecht in PC9 he?
nou, daar was dus ECHT veel lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skuzz schreef op maandag 03 januari 2005 @ 06:55:
[...]

je was niet bij dat gevecht in PC9 he?
nou, daar was dus ECHT veel lag
Ik was die n00b die met een battlecruiser in jumpde, omdat iemand vergeten was te vertellen dat er 20 man op de gate zat....

Ik ging lekker vrolijk dus terug door de gate, dat probeerde ik tenminste, en kon maar niet jumpen door een of andere foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm wat een spel zeg.
Sinds eergister doei ik zon 14dagen trial maar de tutorial is wel heel erg basic met wat er allemaal mogelijk is :S

Ik zit nog ergens in de begin systemen waar je start. en ik zou megod niet weten waar ik nu heen moet enzo. ben maar beetje aan het minen om wat geld te verdienen.

Maar tips zou erg handig zijn. Hebben jullie op eve een chatkanaal? zoja welke?
En hebben jullie micchien een teamspeak server? dat zou ook wel gezellie zijn.

PLS HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 09:40:
[...]

Ik was die n00b die met een battlecruiser in jumpde, omdat iemand vergeten was te vertellen dat er 20 man op de gate zat....

Ik ging lekker vrolijk dus terug door de gate, dat probeerde ik tenminste, en kon maar niet jumpen door een of andere foutmelding.
hmmm....20 man maar? was dat soms eerder dan toen alleen nog maar 3rd Front daar was? want die hadden namelijk een man of 20

ik heb je iig niet gezien, je bent toch ook DreamCatchers ingame he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:49:
Damm wat een spel zeg.
Sinds eergister doei ik zon 14dagen trial maar de tutorial is wel heel erg basic met wat er allemaal mogelijk is :S

Ik zit nog ergens in de begin systemen waar je start. en ik zou megod niet weten waar ik nu heen moet enzo. ben maar beetje aan het minen om wat geld te verdienen.

Maar tips zou erg handig zijn. Hebben jullie op eve een chatkanaal? zoja welke?
En hebben jullie micchien een teamspeak server? dat zou ook wel gezellie zijn.

PLS HELP
Je moet niets, en mining is best een goed idee.
Ik ben toen verder gegaan met de missies totdat ik m'n eerst schip kon kopen (bantam :D)

Weet niet helemaal of dit nog accuraat is aangezien ik niet meer speel, en mijn char uit juli 2003 stamt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extermenator, een paar van ons Gotters zitten in Kanaal GoT in EVE, dus daar kun je ons wel vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Kanaal vds zitte incubiNL raxz en ik ook wel vaak. als je vragen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skuzz schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:28:
[...]

hmmm....20 man maar? was dat soms eerder dan toen alleen nog maar 3rd Front daar was? want die hadden namelijk een man of 20

ik heb je iig niet gezien, je bent toch ook DreamCatchers ingame he?
Nope, TGIF ben ik ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ahhh liev, gisteren huge blob van CA in HLW. Confirmed door een covert ops.

Dus wij bouwen een fleet in U-Q. Zodra we richting OSHT jumpten, weg blob :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:47

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Trouwens, heeft er al iemand een POS staan!?

zo ja, screenies!! :D

tell me more about it!

tevens snap ik echt geen drol van dat ice mining...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
TepelStreeltje schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:15:
Trouwens, heeft er al iemand een POS staan!?

zo ja, screenies!! :D

tell me more about it!

tevens snap ik echt geen drol van dat ice mining...
wat dacht je van een POS explosie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij Ian al een paar keer de POS mogen aanschouwen... zo heel bijzonder vind ik het eik niet eens :x

maar tis wel geinig idd, al die apparaten en dat forcefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
damn wat een gevecht was dat, niet normaal!
4 uur lang ofzo, 320 schepen ofzo opgeblazen, 80 pods

JQA mag dan wel verloren hebben, maar we hebben wel laten zien dat ze niet zo over ons heen kunnen lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skuzz schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:11:

JQA mag dan wel verloren hebben, maar we hebben wel laten zien dat ze niet zo over ons heen kunnen lopen :)
We zijn niet onder de indruk, mede door de hoeveelheid smack die we in de afgelopen paar dagen hebben mogen aanschouwen. Maar ook vanwege het feit dat ik en een aantal anderen om de minuut gang invites, conversation invites en eVemail toegestuurd krijgen met opmerkingen waar ik alleen maar mijn schouders over kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 09:55:
[...]

We zijn niet onder de indruk, mede door de hoeveelheid smack die we in de afgelopen paar dagen hebben mogen aanschouwen. Maar ook vanwege het feit dat ik en een aantal anderen om de minuut gang invites, conversation invites en eVemail toegestuurd krijgen met opmerkingen waar ik alleen maar mijn schouders over kan ophalen.
ok dan.....

waarom worden er dan hele andere dingen op de eve forums gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 09:55:
[...]

Ik volg je niet, waar ben je neit van onder de indruk? en Waarom om de minuut gang invites etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Skuzz schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:11:

Was idd een prachtige battle. Lets hope there are more to come like this :D

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ik heb wat gemist geloof ik :( .

damn ikhaat huiswerk :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Skuzz schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:06:
[...]

ok dan.....

waarom worden er dan hele andere dingen op de eve forums gepost?
En alsof je informatie op eve-o wel kan vertrouwen. Met name de topics onder de Alliance secties gaan werkelijk nergens over en iedereen blaat wel wat anders. Gewoon knallen en vergeet dat hele forum gewoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Smooth schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:41:
[...]

En alsof je informatie op eve-o wel kan vertrouwen. Met name de topics onder de Alliance secties gaan werkelijk nergens over en iedereen blaat wel wat anders. Gewoon knallen en vergeet dat hele forum gewoon :/
het valt me gewoon op dat zo ongeveer alle Supremacy/Rona/VOTF members positief reageren op de battle, op 1 na dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
hmm wat een stilte :(
om jullie op te vrolijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/zealot3.JPG

Wat een enorme uberboot is dit zeg.

7 heatsinks, rapid firing 4, surgical 4, med energy 4, heavy assault ship 4 zorgt voor een dmg mod van 8.6x met een rof van 1,85

In pvp doet ie het ook aardig goed. kan de dmg van een tempest voor vrij lang tanken alleen de dmg output is te laag om door een tempest' armor tank heen te komen.
Ook is hij enorm wendbaar en met een simpele ab zijn snelheden van 500+ de normale kruissnelheid

[ Voor 67% gewijzigd door CU2morO op 09-01-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Hahaa, die dingen zijn zo kapot :) (of ik kan er niet mee omgaan :P)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:42
(jarig!)
Erikie schreef op maandag 10 januari 2005 @ 03:44:
Hahaa, die dingen zijn zo kapot :) (of ik kan er niet mee omgaan :P)
Ik schat het laatste, want het zijn echt leuke scheepjes :+ Duurt alleen zo verrekes lang om te trainen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Van de week eindelijk voor het 1st een goede fleetbattle meegemaakt!

Afbeeldingslocatie: http://www.pixxa.demon.nl/images/eve/arin3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Piksa schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:26:

[afbeelding]
Volgens mij was ik daar ook bij :) (Was die enorme NORAD vloot van vrijdag, toch ?)
Heb wel mijn caracal verloren maar het was erg leuk :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:42:
hmm wat een stilte :(
om jullie op te vrolijken:

[afbeelding]

Wat een enorme uberboot is dit zeg.

7 heatsinks, rapid firing 4, surgical 4, med energy 4, heavy assault ship 4 zorgt voor een dmg mod van 8.6x met een rof van 1,85

In pvp doet ie het ook aardig goed. kan de dmg van een tempest voor vrij lang tanken alleen de dmg output is te laag om door een tempest' armor tank heen te komen.
Ook is hij enorm wendbaar en met een simpele ab zijn snelheden van 500+ de normale kruissnelheid
Heb mijn Deimos al gekocht, koste me _maar_ 49m... 8)7 Vind die kosten wel enorm hoog, maar als je de kosten van een bpo bekijkt, dan is dat nog veel hoger (8bil+++) voor een bpo die maar per 1 dag en nog wat uur een cruiser produceert. Moet nog 20-40 dagen trainen, heb lvl 5 cruiser nu onder training voor de komende 20 dagen. Daarna moet ik assault ships lvl 4 trainen wat denk ik een week ofzo zal duren, en daarna nog heavy assault. Wil wel ook nog een aantal skills trainen voordat ik erin spring.

Een van de Shinra guys had met eentje een zooi battleships neergehaald, en werd uiteindelijk door een torp raven die expl. torps schoot neergehaald... Je raad het nooit: Precies op het moment dat de Raven ontploft, ontploft hij. Echt mooie fraps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
hey

Weet iemand een leuke corp om met pvp te beginnen en waarbij je ook nog missies mag runnen. Dus niet pure pvp corp, maar wel een corp waar ik de beginselen van pvp kan leren.

Ik zit zelf pas vanaf augustus in EVE en heb eigenlijk het meeste van de tijd missions gedaan, ben nu vooral bezig met lvl 4 missies maar dat is soms ook saai, al levert het een leuk zak centje... Als het kan graag 0.0 access om daar NPC's af te knallen wanneer er geen wars zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
M0o corp is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja maar das invite only geloof ik :P

En Hilgo, dat plaatje van Piksa was van de battle in FIX op zaterdagavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:13:
Mja maar das invite only geloof ik :P

En Hilgo, dat plaatje van Piksa was van de battle in FIX op zaterdagavond :)
Oh ja, is waar ook, piksa is naar Arin toe. Zat natuurlijk voorheen bij een NORAD corp dus vandaar de verwarring :+

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Piksa schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:26:

[afbeelding]
wtfpimp.

hoe is het afgelopen? ik woon daar man :D . zeker toen 'greedo' was overgelopen naar snra is de boel een beetje gaan escalleren :) . Maar laatste battles waren ook zo, maar hadden we wel steeds gewonnen.

maarum, hoe is het afgelopen? :) (mag een tijdje niet eve-n van mezelf :S(eindbeoordelingen studie aaaaargh.)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Arin in grote pvp fleetbattles? I neve thought i'd see the day :+
Wie van jullie vechten daar allemaal mee?

Dreamcatchers: De deimos is op dit moment denk ik idd de beste damage dealer. Enige nadeel is dat hij zo dicht bij moet zijn. Maar ik denk dat ik toch wel een feroxje op kan peuzelen met mijn zealot. Heb helaas nog niet de kans gekregen om het te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dat plaatje vechten mee : James, Pixje, Phas en Port (waren de enige die op zaterdag asap naar quer kunnen zitten nu met meer daar :))

En het is afgelopen als een flinke win voor FIX was leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
tis dat ik druk was met studie, anders was ik er ook :)

Wasbak, mijn corpie is zoals je op de screenies ziet met PVP bezig, neem ff contact met me op anders ;)
(ign: ChernoChiel - ARIN public kanaal #ARIN )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:15:
tis dat ik druk was met studie, anders was ik er ook :)

Wasbak, mijn corpie is zoals je op de screenies ziet met PVP bezig, neem ff contact met me op anders ;)
(ign: ChernoChiel - ARIN public kanaal #ARIN )
En daar heb ik mooi gebruik van gemaakt.. :) Heb gister met pix wat missies gedaan en was best leuk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk kan ik een enyo vliegen. Na DT maar eens wat uit gaan testen wat tie allemaal kan en wat nou juist niet :)
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/donkey/enyo1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/donkey/enyo2.JPG
Ik vind het er best wel netjes uitzien met die tech II railguns erop. Moet nog wel ff testen of het 125mm's of 150mm's worden maar dat zal wel zo bekeken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ziet er idd wel koel uit dat ding :D

vond het altijd maf bootje met die grote "lans" der op. ziet er wel vetjes uit.
van die assault frigs vind ik het er altijd koel uit zien hoeveel guns zon ding heeft, zit echt helemaaaal vol :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zo ik heb mn oude (goede) account weer terug.

Ja ox en ik hebbe wat missies gedaan, en was wel leuk!
Ox, kunnen we vnaaf weer wat gaan doen? En leer ik je ondertussen wel een beetje ARIN kennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Mooi bootje Donny, wat heb je dr al allemaal mee gedaan en hoe ging het? lvl3 missies in een harpy ging een tijdje geleden nog niet, maar dat is een flinke tijd geleden en mijn skills zogen toen nog en de missies waren toen te zwaar. Hoe gaat dat tegenwoordig?
Tech 2 railguns zo te zien als ik naar de 2 blauwe lampjes er op kijk? hmm, vind ik tech2 lasers met gele barrels toch mooier, sorry ;)

[ Voor 44% gewijzigd door CU2morO op 12-01-2005 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja mooier of niet het gaat me toch om de bonii die de enyo heeft en dat is optimal range en tracking van de hybrids dus dan moet ik wel :P

Ik heb er alleen nog maar wat mee geNPC't in .2 lager ben ik nog niet gegaan. Is erg makkelijk vind ik als je eenmaal in orbit zit want met een AB II aan raken ze je maar amper en kan je het makkelijk tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou vooruit, als we dan toch plaatjes aan het posten zijn... tis wel geen enyo, maar toch :+

http://edit.games-on.nl/zooi/eve/bb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar even een trial account nemen, ik heb goede dingen gehoord!

EDIT:

Download bijna klaar is die account creation pagina down 8)7

Vanavond maar even de F5 knop rammen :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook op een andere manier betalen dan met een Credit Card? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:20:
Kan je ook op een andere manier betalen dan met een Credit Card? :?
Probeer eens Pay by Cash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek toch maar even iets beter. Je vraag wordt daar letterlijk beantwoord

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h31i0s
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:10
ja dat zou best kunnen 8)

Join the army, meet interesting people, kill them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

* cooolkast is blij \o/

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/ad.schuring/Home/Eve/raven.png

Ben gister de 2mil sp voorbij gegaan, en kan nu eindelijk in m'n schatje vliegen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

2 mill??/
is dat niet een beetje onveilig in een raven :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is HEEL erg leip in een raven... naja ligt eraan wat je ermee doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat op de 6,5 en vondt me nog niet klaar :P (maar de eerste 750k solo spawn heb ik met gemak afgemaakt dus blijkbaar voor npc was ik klaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooolkast, GL om hem heel te houden voor 1 insurance periode :P
2M skillpoints is veel maar dan ook veel te weinig voor een BS, met de 3 a 4M begint de gedachte aan BS vliegen een beetje realistisch te worden maar dan kan je nog niet .0 in enzo.
Met de 2M skillpoints kun je misschien wel wat damage doen met dat dinge maar ik weet zeker dat de rest van je skills zo brak zijn dat je door 2 cruisers makkelijk gepakt kan worden in een onveilig gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:41
Ik zou gaan willen starten met EVE-online. Zijn er nog enkele tips waarmee ik rekening kan houden ? Welke ras zou ik kiezen en welke alliances zou ik me het beste bij kunnen aansluiten als beginner ?

Als het gebruikelijk is dit spel, community( anders negeer je deze post :P ), Zijn er mensen die newbies ( ik dus ) willen helpen met het starten van het spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Theebag schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:38:
Ik zou gaan willen starten met EVE-online. Zijn er nog enkele tips waarmee ik rekening kan houden ? Welke ras zou ik kiezen en welke alliances zou ik me het beste bij kunnen aansluiten als beginner ?

Als het gebruikelijk is dit spel, community( anders negeer je deze post :P ), Zijn er mensen die newbies ( ik dus ) willen helpen met het starten van het spel ?
Ik zou een char maken en ingame iemand pm'en. Als je meer weet zou ik een andere char maken (binnen een aantal dagen) die je houdt als main char. Er is best veel te lezen op www.eve-i.com, maar daarnaast is er zoveel waarmee je rekening kunt houden in het begin.
Als je een char maakt kunt je attributes uitdelen en daarnaast krijg je een hele kleine basis aan skills. Die kleine basis maakt wel of je meteen in het spel zit of dat je je zuurverdiende geld meteen in nieuwe skills moet steken.
Kijk alle rassen goed na en zoek het ras uit waarvan jij vindt dat die het leukst is (op basis van avatar, ships of achtergrond). Blijf met je skills eerst trainen op learning skills en ga vooral geen skills leren zodat je schepen van andere rassen kunt vliegen. Dat kost veel te veel tijd! Kan later altijd.
Probeer in een corp te komen. Altijd goed om mining ops te doen met anderen, kun je ook veel vragen en ondertussen doe je iets nuttigs en je leert hoe je het best kunt minen.

Voor de rest: vooral de vraag 'wat wil je worden?' komt naar voren. Je wordt het vanzelf, maar het kost tijd. En have fun! Succes!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even proberen aan te vullen wat hierboven gezegd wordt.
Kijk in eve-online altijd long term, ga het niet spelen als je nu al weet dat je het niet meer dan een maand gaat spelen bijvoorbeeld, zou zonde van het geld zijn, want in 1 maand heb je nog lang niet alles gezien. (in 6 maanden meestal nog niet eens). Let NIET op welke skills je bij je caracter krijgt want dat zijn basis skills en die kosten geen fluit om te kopen, zels niet voor beginners. (als je het wel teveel vind kan ik je wel wat ingame geld sponsoren).
Als je fighter wilt worden kies dan een caracter dat veel perception en willpower heeft, wil je gaan researchen en bouwen ga dan voor meer intelligence en memory. Weet je totaal niet wat je wilt gaan worden probeer het dan zo ballanced mogelijk te houden. er is nog 1 attribute die ik nog niet genoemd heb en dat is charisma maar die moet je zo laag mogelijk hebben (bij het caracter creation) want die heb je bijna niet nodig om skills te trainen en dat zou dus een waste zijn van punten die je te verdelen hebt.
Een alliance joinen zal niet gaan in je eentje maar je kan altijd ene corp joinen die in een alliance zit zodat je ook in die alliance zit. Voordelen heeft ene alliance niet als je net begint want je kan nog niet veel en daarom kun je niet naar onveilig gebied waar een alliance voordeel kan hebben.
Join channel: 'ARIN' ingame maar eens en vraag daar wat je maar wilt vragen, ik en vele andere gotters hangen daar rond. buiten het ARIN channel is er ook nog het 'got' channel maar dat lijkt de afgelopen weken een beetje dood te gaan kwa gespreksstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
cooolkast schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:19:
* Bramster is blij \o/

[afbeelding]

Ben gister de 2mil sp voorbij gegaan, en kan nu eindelijk in m'n schatje vliegen O+
2mil? die raven zal niet lang overleven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De raven is wel een BS waar je relatief weinig skills voor nodig hebt om hem te kunnen gebruiken. met 2 mil SP die puur zijn gegeared op een raven kan je best aardig uit de voeten met zo'n ding hoor :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:41
Ik ben dus gestart. Jullie kunnen me vinden onder de naam "Olaf Monotov". Ik heb zonet de trainings missies gedaan ( alle 10 ) en ga nu maar eens de wijde wereld in trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Theebag schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:29:
Ik ben dus gestart. Jullie kunnen me vinden onder de naam "Olaf Monotov". Ik heb zonet de trainings missies gedaan ( alle 10 ) en ga nu maar eens de wijde wereld in trekken.
Veel plezier

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Veel plezier teezak... als je het leuk vind zal je zeker nog lang plezier beleven aan EVE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

helaas heeft de grote van een gang toch wel invloed op die carebears van een snra / moo.. gelijk loggen die wankers :S. beetje saai , maar wel aardige screenies :)

Screenshots van 1MB/stuk zijn echt te groot

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 14:36 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

* cooolkast runs for cover!

Ik ga m'n liefje ook echt niet gelijk meenemen naar 0.0 enzo hoor :D (en heb later genoeg veilige opties daarvoor hoor)
Ben op het moment bezig met m'n Ferox, moet nu nog een maandje wachten tot ik alle Raven related skills omhoog heb gewerkt :)
Sowieso ga ik voor de ervaring eerst nog frigs/cruisers etc. gebruiken om weer meer experience in pvp te krijgen, maar dan kan ik iig ook alvast met kleine stapjes gaan proberen in de Raven :)

Btw, Erikie, vette screenies :)

[ Voor 11% gewijzigd door cooolkast op 16-01-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb dus die EVE versie die op de site staat gedownload en geprobeerd te installeren maar ik krijg dus een fout bij restexture.stuff...

Moet ik wel of niet die Exodus versie hebben?

En verder met het proberen te registreren krijg ik een foutmelding dat de security.eve-online.com niet bestaat ? Is idt bij iedereen zo of ligt dat aan mijn security instellingen ?

Verder lijkt het me een erg gaaf spel en alvast bedankt voor alle hulp O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Erikie schreef op zondag 16 januari 2005 @ 07:33:
helaas heeft de grote van een gang toch wel invloed op die carebears van een snra / moo.. gelijk loggen die wankers :S. beetje saai , maar wel aardige screenies :)

<span style="color: blue">Screenshots van 1MB/stuk zijn echt te groot</span>
okok.. verkleind dan :P

Afbeeldingslocatie: http://84.41.160.218/eve/1_s.png

Afbeeldingslocatie: http://84.41.160.218/eve/2_s.png

[ Voor 4% gewijzigd door Erikie op 16-01-2005 15:22 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag ff wat bloods gaan hunten maar kan niet echt zeggen dat ze moeilijker zijn dan sansha's. Had dat wel verwacht maar zal wel wat beter fitting en skills hebben waardoor de sanshas makkelijker leken.

[ Voor 238% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ga jij je overvieuw settings is fixxen, ge gaat niet menen dat je zo battle in gaat ... :+

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

CRiMiNaL schreef op maandag 17 januari 2005 @ 01:28:
[...]

Ga jij je overvieuw settings is fixxen, ge gaat niet menen dat je zo battle in gaat ... :+
hehe lol nee, heb m'n states ook anders staan, maar het was wel geinig dat m'n pc het niet trok wanneer ik alles in de overview gooide :). Maar een paar weken geleden wist ik t niet, en zat ik daadwerkelijk alle niet goeie icoontjes te selecteren en targetten :D wat een rotklus was dat zeg :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
CRiMiNaL schreef op maandag 17 januari 2005 @ 01:28:
[...]

Wat voor settings kan ik het beste gebruiken ? Ben zelf nl nogal een PvP noob, maar wil daar weel eens wat meer induiken. Heb nu redelijke skills, schipjes genoeg (crow, Ferox, Raven etc) en kan aardig snel mijn spul vervangen etc :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:21:
Even proberen aan te vullen wat hierboven gezegd wordt.
Kijk in eve-online altijd long term, ga het niet spelen als je nu al weet dat je het niet meer dan een maand gaat spelen bijvoorbeeld, zou zonde van het geld zijn, want in 1 maand heb je nog lang niet alles gezien. (in 6 maanden meestal nog niet eens). Let NIET op welke skills je bij je caracter krijgt want dat zijn basis skills en die kosten geen fluit om te kopen, zels niet voor beginners. (als je het wel teveel vind kan ik je wel wat ingame geld sponsoren).
Als je fighter wilt worden kies dan een caracter dat veel perception en willpower heeft, wil je gaan researchen en bouwen ga dan voor meer intelligence en memory. Weet je totaal niet wat je wilt gaan worden probeer het dan zo ballanced mogelijk te houden. er is nog 1 attribute die ik nog niet genoemd heb en dat is charisma maar die moet je zo laag mogelijk hebben (bij het caracter creation) want die heb je bijna niet nodig om skills te trainen en dat zou dus een waste zijn van punten die je te verdelen hebt.
Een alliance joinen zal niet gaan in je eentje maar je kan altijd ene corp joinen die in een alliance zit zodat je ook in die alliance zit. Voordelen heeft ene alliance niet als je net begint want je kan nog niet veel en daarom kun je niet naar onveilig gebied waar een alliance voordeel kan hebben.
Join channel: 'ARIN' ingame maar eens en vraag daar wat je maar wilt vragen, ik en vele andere gotters hangen daar rond. buiten het ARIN channel is er ook nog het 'got' channel maar dat lijkt de afgelopen weken een beetje dood te gaan kwa gespreksstof.
Persoonlijk heb ik 2 accounts, waarvan 1 een intel character is 25/19/9/19/25 stats. De andere is een character met 15/19/7/21/16, kortom een combat pilot. Nu is het wel leuk om deze twee uitersten te zien, en door deze ervaring heb ik gemerkt dat een balanced character zeker beter kan zijn. Mijn combat character heb ik bijvoorbeeld nog geen hoge cap skills, wat zeker nodig is... Terwijl battleship level 5 leuk is maar cap skills, repair skills, Electronic warfare en dingen als heavy nosferatu tegenwoordig wel een belangrijke rol spelen in pvp.

Wat ik persoonlijk het beste vind om te kiezen bij het maken van een character is level 4 frigate, zodat je direct door kan gaan voor cruiser. Het levert je de meeste skillpoints op, ongeveer 100-150k Skillpoints en bespaart je een aantal dagen op training. 5x een level 1 skill = 30 minuten per skill, een level 4 skill komt gauw neer op 8 dagen training. Bespaart toch een hoop tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
heb ik idd ook gemerkt, heb nu 2 chars, eentje met hoge perc/wp (chiel, men main) en een alt die redelijk hoge int/mem heeft, en gemiddelde perc.

maar opzich zijn de gunnery/missiles/Spaceship command -skills voor een fighter echt de belangrijkste. bij mij zitten in deze 3 ook verre weg de meeste skill points.
ben nu wel bezig om wat caps skills te doen enzo, dus duurt wel weer lang, maar goed.

het heft elkaar beetje op als je kijkt naar vechten denk ik, want ik train dus die 3 heel snel, maar een int/mem char trained weer die engineering/electronix/mechanic -skills enzo sneller.
zijn toch skills die je bij beide chars wil hebbne om leuk te kunnen schieten :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Ik heb ondanks dat ik vooral als fighter speel mijn perc/will/intel/mem ongeveer gelijk, en charisma daar een paar punten onder. Bevalt mij iig goed, en mochten ze ooit weer eens wat aan de prim/sec training attribs veranderen heb ik iig niet alteveel problemen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

redwing schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:51:
[...]

Wat voor settings kan ik het beste gebruiken ? Ben zelf nl nogal een PvP noob, maar wil daar weel eens wat meer induiken. Heb nu redelijke skills, schipjes genoeg (crow, Ferox, Raven etc) en kan aardig snel mijn spul vervangen etc :)
rightclick overview, en dan in 1 tab (geloof de linker) staat een subtab.. klik dan 'states' aan, en vink de laatse uit (als je in een gang zit). Bij een kleine gang heeft dit niet zo heel veel nut, maar bij een grote is het vrij lastig om die rood / gele vierkantjes te klikken tussen al die paarse :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm werkt die secure.eve-online.com bij neimand of ligt het aan mij? Wil graag het spel eens gaan testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:57:
Hmm werkt die secure.eve-online.com bij neimand of ligt het aan mij? Wil graag het spel eens gaan testen...
https://secure.eve-online.com/ wel

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmppf die werkt bij mij ook niet...

Jammer voor mij :)

Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Erikie schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:25:
[...]

rightclick overview, en dan in 1 tab (geloof de linker) staat een subtab.. klik dan 'states' aan, en vink de laatse uit (als je in een gang zit). Bij een kleine gang heeft dit niet zo heel veel nut, maar bij een grote is het vrij lastig om die rood / gele vierkantjes te klikken tussen al die paarse :P
Thnx, ik zal dat zo eens doen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Celestial Apocalypse heeft gister war gedeclared op de Stain Empire. Een 80 man corp tegen een 4000 man alliance :P
Ze hadden wel verwacht dat we zouden komen, maar ze hadden vast niet verwacht dat we met meer dan 80 man aan zouden komen op het moment dat de war begon [18:18].
We hebben een harpy, een taranis+pod en een claw gekilled. De rest van Celes zit al de hele avond op een safespot in Nonni :(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm moet zowiezo toch binnenkort naar empire komen voor mijn clone te upgraden en wat zaken af te handelen, kan ik wel ff paar battletjes meepikken denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

En Celes is een Tempest en een Scorp armer })
* StarLite heeft al 2 3 killmails gekregen :P

Wat wel opvalt is dat ze elke shuttle kill op hun killboard zetten, maar de 2 BS die ze verliezen zijn nergens terug te vinden :P

[ Voor 52% gewijzigd door StarLite op 17-01-2005 23:58 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
jullie zijn gewoon systematisch aant hunten in empire??

met een groepje of echt alleen??

zoja, wat hebbie voor schip en fitting dan??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:23:
Celestial Apocalypse heeft gister war gedeclared op de Stain Empire. Een 80 man corp tegen een 4000 man alliance :P
Ze hadden wel verwacht dat we zouden komen, maar ze hadden vast niet verwacht dat we met meer dan 80 man aan zouden komen op het moment dat de war begon [18:18].
We hebben een harpy, een taranis+pod en een claw gekilled. De rest van Celes zit al de hele avond op een safespot in Nonni :(
Met de Xetic war die we als eerste begonnen, was het beter. Gewoon bepaalde populaire locaties campen en je krijgt toch al snel 1vs1 gevechten. Heb zo in Sarum Prime een 2x scorp tegen mijn tempest gehad, waarbij ik damped to hell and back moest terug trekken. Een raven gekilled in Chaven en een 2vs1 gehad met een apoc en arma waarvan de apoc dockte met 10% hull (dankzij een bug waarbij de apoc kon docken binnen 1 minuut agression timer, welke normaal 2 minuten is). Kon rond die tijd niet veel spelen dus had maar weinig kills, maar wel veel fun.

Als corp heb je gewoon veel meer targets, en veel meer mensen die gewoon niet slim bezig zijn en alleen dingen gaan vervoeren zoals minerals, bp's e.d. Het bied je meer opties om guerilla warfare te voeren, zeker in empire. Het blobben werkt alleen in highway systems, maar die zijn makkelijk te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ja. het verbaasd me steeds meer dat sommige met een industrial vol met megacyte rondvliegen lol :D

ok.. 9 x gaat t goed, :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:21:
Wat wel opvalt is dat ze elke shuttle kill op hun killboard zetten, maar de 2 BS die ze verliezen zijn nergens terug te vinden :P
op zich wel logisch, niemand heeft een 'we-were-killed-board'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:17:
[...]
op zich wel logisch, niemand heeft een 'we-were-killed-board'
Zie anders toch bij verschillende corps/alliances dat ze beide bijhouden. Maar denk eerder dat mensen wat sneller en nauwkeuriger zijn met het toevoegen van kills dan dat ze gekilled zijn ;)
StarLite schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:23:
Wordt het dan niet eens tijd voor een covert ops om die safespot te vinden ? :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08
Toch m'n character maar weer eens gereactiveerd.. om exodus eens van dichtbij te bekijken.

Nog niet echt veel gedaan, moet eerst weer eens een BS zien te regelen. Alleen wat mining en missies gedaan. lvl2 security agents zijn wel een hoop moeilijker geworden zeg :( maar betalen wel beter als vroeger :)

Wat doen loyalty points bij agents eigenlijk?

@Dikvoet:
Heb je https dicht staan op je router/firewall?

[ Voor 9% gewijzigd door SiErRa op 18-01-2005 13:15 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.