[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
vind het wel geinig altijd dat gerel in 0.0.

heb er zelf geen last van omdat ik empire-hugger ben :)
ook niet helemaal waar, heb gewoon geen doel in 0.0 behalve lekker NPC's hunten.

empire bevalt me atm perfect, lekker wat missies doen, beetje minen, beetje kloten in die deadspace meuk :)

komt wel weer een tijd dat ik terug wil naar 0.0, maar dan moeten de alliances beetje beter gesettled zijn.

atm vind ik het veel te onrustig.

enige echt stabiele alliances die er zijn, zijn (afaik) CA en SA...
(het bovenste gedeelte van space, daar kom ik nooit, dus zou niet weten hoe het daar zit.)

En als noob kan je toch behoorlijk lastig zijn denk ik hoor.
friggeh met wat EW stuff derop... of een BB ofzo??

(post 500 :Y) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een lvl4 mordus gedaan. Moet zeggen dat ze erg leuk zijn maar ben jammergenoeg te lui geweest om een screenie te maken van de erg mooie 5M raven die je in de laatsts spawn tegen je krijgt die torps/cruise spammed als een gek. een tip is om hem niet in je eentje te gaan doen net als de dead space missies als je niet in een raven zit. De friggii en de meeste cruisers orbitten te snel om te raken wat een raven dus wel erg goed maakt in die missies.

Durf het haast niet te zeggen maar bedankt voor de tip dreamcatcher van die NOS, had er zelf helemaal niet aan gedacht, zelfs niet eens om mijn setup te veranderen maar daar gaat het ff niet om. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Our research has been fruitful. If you're interested, I believe we could have a patententable a Xxxxxxx Blueprint. Contact me as soon as possible if you're interested.
About fracking time.

Moet toch wel zeggen dat het een goed gevoel geeft om eindelijk wat van je R&D agent te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:54:
[...]

About fracking time.

Moet toch wel zeggen dat het een goed gevoel geeft om eindelijk wat van je R&D agent te krijgen. :)
aaahhh flauw!!

wat heb je gekregen!?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Rafe schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:19:
[...]

Mwa die dingen zijn juist wel handig imho, dan kan je je corp hangers verder indelen dan de 7 hangers die je hebt, zie dit op de EVE site bijvoorbeeld. Als we dit een beetje handig gebruiken kan ik misschien weer wat terugvinden als ik wat moet hebben uit de corp hanger. :P Misschien dat ik op het corpforum vanmiddag nog een opzetje post.
Bijzonder slecht excuus van CCP voor iets wat veel simpeler, makkelijker en beter kan maar waar ze te lui voor zijn: meer dan 7 hangar divisions.
Palas II en ons HQ, Palas VII ligt zo'n 30 au uit elkaar, ik weet niet hoe hard jij kan gooien, maar als jij die cans daarkrijgt vind ik je knap :P
[...]

About fracking time.

hmm het belangrijkste deel is weg gevallen in de copy paste :+ welk veld research deed je, hoe lang al, hoeveel RP had je, hoeveel andere R&D agents heb je, wat is je standing en hoe hoog zijn je relevante skills? hele waslijst, maar dan weet ik of ik gewoon pech heb of netjes moet afwachten
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:03:
Net een lvl4 mordus gedaan. Moet zeggen dat ze erg leuk zijn maar ben jammergenoeg te lui geweest om een screenie te maken van de erg mooie 5M raven die je in de laatsts spawn tegen je krijgt die torps/cruise spammed als een gek. een tip is om hem niet in je eentje te gaan doen net als de dead space missies als je niet in een raven zit. De friggii en de meeste cruisers orbitten te snel om te raken wat een raven dus wel erg goed maakt in die missies.

Durf het haast niet te zeggen maar bedankt voor de tip dreamcatcher van die NOS, had er zelf helemaal niet aan gedacht, zelfs niet eens om mijn setup te veranderen maar daar gaat het ff niet om. :+
Was inderdaad een leuke missie ;) Vind nog steeds deadspace missies het engste vanwege de onbekende range.
Note: Volgens Donny kreeg ie te horen van een GM/BH in help channel dat wij de eerste waren die die Mordus commander van 5M (een railven) pakte \o/ Ik denk ook dat die commander zegmaar de 1 op de 100 kans is net als de 650K MOA in dezelfde missie op level 3. Damn, wat zijn wij goed 8)7

Ik heb de laatste tijd last van camera bug :( Alles zoomt een aantal AU uit zodat alles in 1 puntje in het midden zit. Vroeger (castor) hielp een session change nog wel eens, maar nu moet ik echt reloggen. Vrij vervelend als je in een gevecht zit, moet je alles op instrumenten doen en ik kan niet alignen. Het is gekomen met de laatste patch pre exodus. Meer mensen last van? Het gebeurd op random momenten en terug inzoomen is niet mogelijk.

\o/ Ik Bereik morgen trouwens 16M skillpoints en over 4-5 dagen 1 jarig participatie in Hazard
Ops (geloof ook exact 1 jarig bestaan van corp)

[ Voor 49% gewijzigd door CU2morO op 04-12-2004 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekregen!?
Verdiend zul je bedoelen.

Maar een Vagabond BPO.
Minmatar Heavy Assault cruiser.
Oftewel tuff versie van de Stabber.
(aka the ship that looks like a manly organ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 01:38:
[...]

Gekregen!?
Verdiend zul je bedoelen.

Maar een Vagabond BPO.
Minmatar Heavy Assault cruiser.
Oftewel tuff versie van de Stabber.
(aka the ship that looks like a manly organ)
denk dat je in de war ben met de Deimos, als er iets wel op een fallus lijkt is het een Thorax wel :P
Maar erg nette blueprint. Veel plezier er mee :)

[ Voor 6% gewijzigd door CU2morO op 04-12-2004 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
TepelStreeltje, kan ik je ingame nog contacten? Mits je tijd over heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Piksa schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:52:
TepelStreeltje, kan ik je ingame nog contacten? Mits je tijd over heb ;)
haha, ben druk baasje :)

ALS ik online ben ik in het GOT kanaal te vinden, en in mijn corp`s public Kanaal ARIN.
meet me there, of mail me :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
[...]

About fracking time.

Hoeveel RP's had je ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Ok. ik zit met een vraagje :)

ik mijn met m'n apoc + 9 harvesters (8 x 90 ores) + (9 x 30 ores) = 990 ores per MINUUT. (met m'n skills dus)

ok, op zo'n miningbarge lvl 5 ship kun je 3 x een stripminer plaatsen. die doen 540 ores per 3 minuten. dus (3 x 540) / 3 minuten = 540 ores per minuut. tel daar m'n skills erbij op (lvl 10 atm),= 879 iores per minuut...

ok, tel daarbij ook nog es 5 X 3% erbij op en dan kom je uit op 1050 ores per minuut. Goed, daarbij kun je nog eens 10 harvesters in je dronebay gooien, (dus + 300). kom je uit op 1350 ores per minuut. aangezien je ook wat defence drones nodig hebt zul je er een paar moeten missen, (stuk of 3 oid), en dan zit je weer op 1050 ores per minuut.

klopt deze berekening, of kan ik beter in m'n apocje verder blijven minen :)
(duurt nl weer 12 dagen om miningbarge naar lvl 5 te trainen)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30k
Niet bar veel maar blijkbaar genoeg.

Trouwens had ik zitten rekenen. Stel je hebt een lvl agent en je verdiend zo'n 200RP per dag. Als je lui bent dan gaat daar nog eens wat vanaf. En stel je hebt 30k RP en wilt wel naar een lvl 4.
Dat is dus niet te doen en superonhandig.

Er zijn weinig high efficient lvl 4 agents. Je moet minstens een lvl 4 science skill hebben. Lvl 5 kost ook al iets van 19 dagen of zo.
Maar dat terzijde. Als je dan een lvl 4 hebt dan ga je er iets van 100 RP per dag op vooruit. Heel grof geschat dan. En dan moet je minstens 300 dagen trainen om dat verschil weer bij te werken en dan pas ga je meer RP opbouwen. Tegen die tijd ben je al 2 patches verder en kan het hele systeem al op de schop zijn gegaan.

Ik vind ook dat de formule eigenlijk niet klopt. Of eigenlijk gezegd de efficiency niet. Want je gaat er wel een macht van twee per level op vooruit maar dat wordt weer afgezwakt door het gebrek aan gelijkwaardige efficiency van de agent op een hoger level. Ook al heb je je social skills gemaxed.
Het verschil tussen lvl 1,2 en 3 is dan redelijk groot maar zwakt behoorlijk af als je een lvl 4 agent pakt en zelf je skill trained naar 5. Behoorlijk contrast met welke andere skill ook.
Ik had eerder iets verwacht in deze orde van grootte.
lvl 1 50
lvl 2 100
lvl 3 200
lvl 4 400
lvl 5 800

Maar is zover ik het kan overzien
lvl 1 ?
lvl 2 100
lvl 3 200
lvl 4 250
lvl 5 300

Of er is een bug in de berekening waar ik al een bugreport voor heb ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:25:
Ok. ik zit met een vraagje :)

ik mijn met m'n apoc + 9 harvesters (8 x 90 ores) + (9 x 30 ores) = 990 ores per MINUUT. (met m'n skills dus)

ok, op zo'n miningbarge lvl 5 ship kun je 3 x een stripminer plaatsen. die doen 540 ores per 3 minuten. dus (3 x 540) / 3 minuten = 540 ores per minuut. tel daar m'n skills erbij op (lvl 10 atm),= 879 iores per minuut...

ok, tel daarbij ook nog es 5 X 3% erbij op en dan kom je uit op 1050 ores per minuut. Goed, daarbij kun je nog eens 10 harvesters in je dronebay gooien, (dus + 300). kom je uit op 1350 ores per minuut. aangezien je ook wat defence drones nodig hebt zul je er een paar moeten missen, (stuk of 3 oid), en dan zit je weer op 1050 ores per minuut.

klopt deze berekening, of kan ik beter in m'n apocje verder blijven minen :)
(duurt nl weer 12 dagen om miningbarge naar lvl 5 te trainen)
Je hebt hierbij nog niet de modulated strip mining lasers II meegenomen... die doen 162% extra er bovenop! :9
Plus de harvesters doen meer dan 30 m³ erts per minuut, als je mining drone skill hebt, dan komt er nog wat bij...

De large mining barge is dus wel degelijk beter, om niet eens te spreken over de kosten ervan...
Dit alles bij elkaar lijkt het zeer aantrekkelijk te maken om die skill te trainen!

En natuurlijk de cool-heids-factor! 8) :*)

Ook kun je er ijs-erts mee ontginnen, en dat kan ook lucratief/ handig zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey wie doen hier eigenlijk complexes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet meer want je weet niet of je helemaal aan flarden geschoten wordt of niet.
Je kan met een shuttle gaan scouten en gepod worden en dan vrolijk even verder kijken wat er allemaal rondvliegt daar.

M'n Megathron werd in 30 seconden opgevreten zelfs met 2 armor rep geen schijn van kans. En het was een level 3 mission want ik wilde niet al te hard van stapel lopen. 6 drones die in totaal 360Hp per 1.2 seconden doen gaat helemaal nergens meer over op level 3 missies.
En dus gewoon een petition ingedien.
Als ze het niet fixen dan ben ik daar zo weg, beetje kinderachtig gedoe.
Ik heb geen zin om te wachten op bugfixes als ze een major patch uitbrengen en de schuld van de bugs niet aanvaarden maar afschuiven op hun klanten. Wat ze bij Castor (de vorige patch) deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 01:52:
Ik niet meer want je weet niet of je helemaal aan flarden geschoten wordt of niet.
Je kan met een shuttle gaan scouten en gepod worden en dan vrolijk even verder kijken wat er allemaal rondvliegt daar.
Ik dacht dat jij dat wel moest weten maar NPC's podden/podkillen niet ze schieten alleen je schip kapot. Podden is dat je pod kapot geschoten wordt.

Ik krijg de laatste paar dagen echt een schijthekel aan die dead space missies, of er hangen 10 frigs of er hangen 18 cruisers, 23 frigs, 4 sentry's en nog meer wat damage kan doen op je. Tis totaal niet meer grappig om agent missies te doen zo. Ga liever nog afk minen in een hauler in 1.0 ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 07:28:
[...]
Ik dacht dat jij dat wel moest weten maar NPC's podden/podkillen niet ze schieten alleen je schip kapot. Podden is dat je pod kapot geschoten wordt.

Ik krijg de laatste paar dagen echt een schijthekel aan die dead space missies, of er hangen 10 frigs of er hangen 18 cruisers, 23 frigs, 4 sentry's en nog meer wat damage kan doen op je. Tis totaal niet meer grappig om agent missies te doen zo. Ga liever nog afk minen in een hauler in 1.0 ofzo :|
Ik heb nog geen problemen gehad met lvl3 missies, en kan ze nog steeds goed in mijn MOA doen. Heb wel mijn setup een beetje aangepast zodat er een 100MN AB op zit ipv een MWD, maar voor de rest geen problemen. 't is alleen af en toe lastig als je op 10k van een groepje rats wordt gegooit :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ik vind de missies ook beetje imbalanced...

tijd terug in castor was het goed te doen in een Moa...
daarna werden de baddies wat taaier, en deed ik ze met 2 vingers in men neus in men megathron.
nu met exodus kreeg ik een paar lvl 2 missies niet eens gedaan in een maller (navy fleet stabber's zijn SUPER irritant en taai).
daarna ging ik lvl 3 missies doen, die erg taai waren in een megathron, en nu, paar weken later, is het gewoon goed te doen in een mega... erg simpel zelfs (paar cruisertjes, meer niet...)

word wel helemaal schijtziek van de deadspace missies... looten is gewoon niet leuk meer...
100mn AB helpt geen drol dus dan maar gewoon met 140m/s rond vliegen...

missies zijn ruk. CCP doe er wat aan :(

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het feit dat je in deadspace geen MWD kan gebruiken is inderdaad erg irritant, maar op zich ook wel logisch imo. Als je kan MWD'en kan iedereen zomaar ff een deadspace missie/complex in zijn eentje doen, gewoon afstand houden en dan gaan snipen van 100KM.

Er gaan btw AB changes aankomen:
Whoa, the big one, propulsion changes. I better put three of my flame retardent suits on for this one. These are quite radical and something we weren't going to do until beginning of next year in a ship balance patch. We are accelerating the deployment schedule so you might see this out sooner than later. This change deserves a full blog and about 14000 forum posts all by itself but I figured I'd give you an early warning so we don't cause to much trauma.

The basic changes are that we will be boosting afterburners considerably in power, making them a far more useful module. However we are also limiting Afterburners to one module per ship, as has been done with microwarpdrives. The gain of the modules will be sufficient that you only need one on your ship. The surprise here? You can still fit oversized modules on your ship. Only one of course and it will not work as well as it does today, it will probably be more sluggish (it's oversized) and it won't be better than a proper size microwarpdrive. However it will be faster than a proper sized afterburner, it does not have the MWD penalties while of course gimping your ship setup.

Talking about MWD penalties. We're considering removing the shield penalty. It gimps shield tanking too much and since the MWD is now limited to one per ship, this is quite feasibile. (OMGNOITCANTBETRUECCPACTUALLYLIKECALDARI?). No, we don't. Amarr 4 teh win, but we figured we'd throw them a bone ;)

Changes to propulsion addresses a number of issues. The main factor being the use of oversized AB's and MWD/AB combo's which were getting out of line. 8000 m/s is not a practical combat speed. By being able to control this better, combat balancing can get back to normal where it doesn't have to take into account insane speeds and it allows us to do better propulsion modules down the line.

One of the reasons we are accelerating it is due to Deadspace. Deadspace prohibits use of warping and microwarpdrives and as such seriously does that BBQFISHSTICKS thing to short range tactics and fast movers. No, we won't enable MWD's in Deadspace, this is just the reason why we are accelerating the changes, not the reason for the changes. Not being able to kite past everything in Deadspace is essential for current Complexes and the features to come there.

More hard numbers and examples in it's own blog. Plead don't jump to conclusions. My mega was flying 400m/s with an single AB so it's not entirely bad. Indies will also go a bit faster. We will temporarily change Singularity so that all ships and modules will reflect the changes, so you only need to login and fit your ships with your setup to test them out.
* StarLite hunt tegenwoordig weer in 0.0. Kan zo 10 mil per uur verdienen met gewone NPC BS spawns :9

[ Voor 79% gewijzigd door StarLite op 10-12-2004 12:01 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Nog even norad gesproken,

Ben gister dus hard gescrewed door TRS members in lumi (eigenlijk was ik in pett) ...

140 man in channel, 8 in gang .. gaat toch nergens meer over. Niemand die reageert op mn vrangen of er meer mensen kunnen helpen..

Njaa moet maar weer nieuw spul gaan kopen en overnieuw beginnen om die gasten hard aan te pakke :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
TepelStreeltje schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:08:
word wel helemaal schijtziek van de deadspace missies... looten is gewoon niet leuk meer...
100mn AB helpt geen drol dus dan maar gewoon met 140m/s rond vliegen...
Daarom gebruik ik ook mijn MOA, kan ik iig met 1k mijn loot ophalen. Vind het alleen flauw dat in deadspace de rats wel MWD's gebruiken, en dat het over het algemeen best lange missies zijn. Op zich vind ik ze nog wel leuk en goed te doen, maar ik ga binnenkort wel weer eens richting 0.0, levert heel wat meer isk op :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(OMGNOITCANTBETRUECCPACTUALLYLIKECALDARI?). No, we don't. Amarr 4 teh win, but we figured we'd throw them a bone
LOL :)

Tweede zo erg klinken die aanpassingen niet aan de propulsion, ik lijk er zelfs meer baat bij te hebben dan geen changes, but time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:09:
Daarom gebruik ik ook mijn MOA, kan ik iig met 1k mijn loot ophalen. Vind het alleen flauw dat in deadspace de rats wel MWD's gebruiken, en dat het over het algemeen best lange missies zijn.
Dat is ook juist mijn punt, ze leveren weinig op, duren lang, groot risico (lvl4) en zijn mij dus de moeite niet waard, dan ga ik liever traden ofzo want dat levert me meer winst op dan agenten. maar die AB change ziet er wel goed uit vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:03:
[...]

Dat is ook juist mijn punt, ze leveren weinig op, duren lang, groot risico (lvl4) en zijn mij dus de moeite niet waard, dan ga ik liever traden ofzo want dat levert me meer winst op dan agenten. maar die AB change ziet er wel goed uit vind ik :)
Och, op zich leveren ze nog regelmatig leuk spul op. Gistern nog een beta hull cargo gevonden, een xl-clarity booster. Enige wat ik de laatste tijd mis zijn de implants. 'T wordt eens tijd dat ze dat eens oplossen, en de rats mogen inderdaad ook wel wat meer droppen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Piksa schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:59:
Nog even norad gesproken,

Ben gister dus hard gescrewed door TRS members in lumi (eigenlijk was ik in pett) ...

140 man in channel, 8 in gang .. gaat toch nergens meer over. Niemand die reageert op mn vrangen of er meer mensen kunnen helpen..

Njaa moet maar weer nieuw spul gaan kopen en overnieuw beginnen om die gasten hard aan te pakke :(
Join the club. Ben in 4 dagen 3x gepod door TRS. Zat gisteren avond met corp maatje in een norad gang. Alleen de gang zat overal en nergens en dus werd ik gepod op weg naar lum om daar te helpen (corp maatje kon net op tijd ontsnappen). Denk er sterk over om een andere, niet norad corp, te gaan zoeken :(

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff over die complexes.. waar vind je battleships complexes in Syndicate region? iemand die mij er mee kan helpen
appriciated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft hier wel eens een groepje Annihilator en Violator drones tegen zich gehad?
Of er een goede taktiek is om die krengen kapot te krijgen.

Maar om nog even over die missies door te zeveren.
De ene doe je met drie vingers in je gat en de andere lukt gewoon niet. En heb niet bepaald het idee dat het nou aan je setup ligt of zo, het is meer een kwestie van geluk hebben. Da's gewoon zwaar fout heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
hilgo schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:54:
[...]

Join the club. Ben in 4 dagen 3x gepod door TRS. Zat gisteren avond met corp maatje in een norad gang. Alleen de gang zat overal en nergens en dus werd ik gepod op weg naar lum om daar te helpen (corp maatje kon net op tijd ontsnappen). Denk er sterk over om een andere, niet norad corp, te gaan zoeken :(
Hmm nah ik blijf bij norad want ik wil ze gwn te pakke krijge.

zat gister aaf nog in een 11 man sterke gang hadde ze bijna maar die kut alts van ze werken flink tegen ons :(

kzoek een manier om ze te naaie, eigenlijk moet gwn een groot deel van norad constant in lumi en omgeving aanwezig zijn ... wedde dat ze dan niets meer doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

? Ik niet begrijp?

Als ik het zo lees is er een Norad corp die eigen alliance members killed? Zou nogal lame zijn als het idd zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:06:
? Ik niet begrijp?

Als ik het zo lees is er een Norad corp die eigen alliance members killed? Zou nogal lame zijn als het idd zo is.
Lol.. nee hoor, zo erg is het gelukkig niet. TRS is een corp die een oorlogje had met een corp die lid geworden is van NORAD. Hierdoor heeft de oorlog zich uitgebreid tot TRS vs NORAD.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Piksa schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:00:
[...]

Hmm nah ik blijf bij norad want ik wil ze gwn te pakke krijge.

zat gister aaf nog in een 11 man sterke gang hadde ze bijna maar die kut alts van ze werken flink tegen ons :(

kzoek een manier om ze te naaie, eigenlijk moet gwn een groot deel van norad constant in lumi en omgeving aanwezig zijn ... wedde dat ze dan niets meer doen :P
Hoe was de organisatie van die gang ? Want zaterdag was er weer een toonbeeld van chaos in een 4c gang. Dat vind ik echt jammer, als men een beetje beter zou communiceren (1 leider, rest volgt orders en blijft bij elkaar) dan zou het vast beter gaan.
Denk dat ik vanavond maar weer even in een gang ga, blijf hopen dat ik er een keer ongeschonden vanaf kom :+
En over je idee om lum & omstreken te campen.. tsja.. dan moet toch echt heel norad er achter staan. Misschien kun je het idee eens opperen op het norad forum ?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Nee ik zat niet in de 4c gang, die is afgeslacht hoorde ik :)
Ik zit vanavond weer in gang rond lumi ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Zo weer een ervaring rijker:
Ik zit gewoon lekker op en neer te cruisen in mijn crow van Palas naar Amarr (paar keer op en neer, ben vergeetachtig) wanneer ik een beetje zit te look atten naar voorbijgangers. Blijkbaar had ik er eentje gelocked ipv look at ofzo en die laat een hele salvo raketten los op mij en wordt in 1 sec geganked door de sentries.
Hij vloog een crow en roept iets van 'Your KOS Cindy' in local waarna ik zijn can pak (zat niemand in de buurt, dus iig ff kijken wat ie wil en zijn can bijhouden totdat iemand anders het leegrooft en er vandoor gaat)
Daarna krijg ik een convo van em, waarin ie allemaal begint te flamen en dat het mijn schuld was dat ie zijn crow kwijt was, en dat ik hem een nieuwe crow moest geven. Heb loot gewoon netjes teruggegeven, daar heb ik geen problemen mee (was toch troep) en hij ging maar door.
Hij schoot op mij 'omdat zijn missile launchers armed waren' wat inhield dat zodra iemand hem lockte hij 'automatisch' er op schoot omdat hij daar in de buurt aan het vechten was (was 1 jump in empire van Amarr, 1.0)
Uiteindelijk gewoon gezegd dat ie had moeten kijken voordat ie schoot (zeker in empire) en geblocked. Agressief ventje hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Piksa schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:03:
Nee ik zat niet in de 4c gang, die is afgeslacht hoorde ik :)
Ik zit vanavond weer in gang rond lumi ..
Het was een goeie gang gisteren avond, zo mogen ze vaker. Jammer dat ik weg moest & op weg "naar huis" alsnog door trs gepod ben :/
Vanavond maar eens gaan minen, heb isk voor nieuwe scheepjes nodig.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
CU2morO schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 03:15:
Zo weer een ervaring rijker:
Ik zit gewoon lekker op en neer te cruisen in mijn crow van Palas naar Amarr (paar keer op en neer, ben vergeetachtig) wanneer ik een beetje zit te look atten naar voorbijgangers. Blijkbaar had ik er eentje gelocked ipv look at ofzo en die laat een hele salvo raketten los op mij en wordt in 1 sec geganked door de sentries.
Hij vloog een crow en roept iets van 'Your KOS Cindy' in local waarna ik zijn can pak (zat niemand in de buurt, dus iig ff kijken wat ie wil en zijn can bijhouden totdat iemand anders het leegrooft en er vandoor gaat)
Daarna krijg ik een convo van em, waarin ie allemaal begint te flamen en dat het mijn schuld was dat ie zijn crow kwijt was, en dat ik hem een nieuwe crow moest geven. Heb loot gewoon netjes teruggegeven, daar heb ik geen problemen mee (was toch troep) en hij ging maar door.
Hij schoot op mij 'omdat zijn missile launchers armed waren' wat inhield dat zodra iemand hem lockte hij 'automatisch' er op schoot omdat hij daar in de buurt aan het vechten was (was 1 jump in empire van Amarr, 1.0)
Uiteindelijk gewoon gezegd dat ie had moeten kijken voordat ie schoot (zeker in empire) en geblocked. Agressief ventje hoor :o
loll trigger happy punk :)
nog netjes dat je zen meuk terug hebt gegeven.
had je ook niet kunnen doen met zen geflame enzo.
ik heb het ook welles dat ik bijna iemand lock als ik look at wil doen.
die opties zitten nogal dicht bijelkaar...

ben wel blij dat locken niet gelijk een act of agression is, en dus dat je niet meer kan jumpen of concord je ff komt vertellen dat je stout bent geweest...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het in een can gestopt, om vervolgens te kijken of hij er op tijd bij komt voordat ik die can overhoop knal. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 18:28
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:52:
Ik had het in een can gestopt, om vervolgens te kijken of hij er op tijd bij komt voordat ik die can overhoop knal. >:)
En dan zelf gegankt worden door concord omdat je op een can schiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net minen met 3 corpmaatje knallen we alle 3 uit eve, en als we weer willen inlogen krijgen we de volgende fout melding: The transport has not yet been connected, or authentication was not successful. :( nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
hilgo schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:25:
[...]

Het was een goeie gang gisteren avond, zo mogen ze vaker. Jammer dat ik weg moest & op weg "naar huis" alsnog door trs gepod ben :/
Vanavond maar eens gaan minen, heb isk voor nieuwe scheepjes nodig.
Tja . ben maar begonne met spamme die aaf om mensen in de gang te krijgen, uiteindelijk heb ik er wel zown 24 in gekregen ... maar dat kan beter :) Verder jammer dat we ze niet te pakke krege en dat je alsnog gepod bent :( maare et gaat de goeie kant op

--

Kut dat eve er steeds vaker uit klapt tegenwoordig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Incubi hebben idd meer mensen last van + dat ze die server net gereboot hebben gok ik dat ze het wel door hadden bij CCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd jah server is down, was heel even up maar denk doordat er 9k aan mensen willen inloggen dat ie weer down is.

ik ga zZzlapen en zie het morgen wel weer :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja dat zou ik ook doen als ik niet net een skill moest wisselen + dat ik met mijn schip net tegen 3 cruisers aan het vechten was toen de server neer ging :X dus ik wil voordat ik ga slapen wel ff weten dat ik mijn schip nog heb :X

EDIT:
Zal maar editen, laatste 3 van de 4 posts zouden anders van mij zijn :P

Ook ik ben een ervaring rijker, namelijk dat die drones bij een lv4 missie kut zijn. Kreeg bij deze missie geen bericht dat het om drones ging ipv normale vijanden en ook geen grote rode letters met 'let op ze scramblen je'

Niet dat dat veel geholpen had waarschijnlijk ik negeer die berichten vaak omdat ik zoiets heb van "wat kan mij nu gebeuren in een lv3 missie in mijn apocje" nou daar ben ik nu achter aangezien ik er geen meer heb :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morty schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:49:
[...]

En dan zelf gegankt worden door concord omdat je op een can schiet :P
Je eigen can afknallen mag. :P

Volgens mij is het ook zo dat je iemand mag afknallen wanneer hij jou can loot, >:) toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:32:
Niet dat dat veel geholpen had waarschijnlijk ik negeer die berichten vaak omdat ik zoiets heb van "wat kan mij nu gebeuren in een lv3 missie in mijn apocje" nou daar ben ik nu achter aangezien ik er geen meer heb :P
hmm das zuur, maar ergens wel terecht als je er nog steeds zo over denkt na al die berichten over unbalanced missies :x

sterkte met een nieuwe minen ;) zo lang duurt dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal idd niet al te lang moeten duren, kan namelijk wel een BS lenen van Chiel die heeft er nu toch 2. Maar ik geef me zelf ff straf, ff accepten dat BS niet iets is wat je zomaar verliest :P (net als 7 maanden terug met m'n Mega ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:21:
Zal idd niet al te lang moeten duren, kan namelijk wel een BS lenen van Chiel die heeft er nu toch 2. Maar ik geef me zelf ff straf, ff accepten dat BS niet iets is wat je zomaar verliest :P (net als 7 maanden terug met m'n Mega ;))
pfff, ant, pak dat ding nou gewoon :)

BS minen duurt met redelijke minnig skills en weinig tijd 2 weken :)
(zolang deed ik over mijn apoc)

nu de implants weer zo GRUWELIJK duur zijn denk ik dat ik men paar extra implants maares ga verkopen.
levert me toch weer genoeg geld op voor de zyd/mega voor 2 bs'en :D
prijzen zullen ook nog wel ff stijgen gok ik.
Jammer datik niet meer van die dingen ingeslagen heb toen het kon...

Battle.net Spud#2543

• Tristan
Wat zeg jij nu? dat je een BS mined in 2 weken ... ja NIET in empire!

• hilgo

hilgo

TepelStreeltje schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:16:
[...]

pfff, ant, pak dat ding nou gewoon :)

BS minen duurt met redelijke minnig skills en weinig tijd 2 weken :)
(zolang deed ik over mijn apoc)

nu de implants weer zo GRUWELIJK duur zijn denk ik dat ik men paar extra implants maares ga verkopen.
levert me toch weer genoeg geld op voor de zyd/mega voor 2 bs'en :D
prijzen zullen ook nog wel ff stijgen gok ik.
Jammer datik niet meer van die dingen ingeslagen heb toen het kon...
Wat ik er van gehoord heb is er een bug die er voor zorgt dat je lvl3 agent geen +3 implants uitdeelt. Lijkt me dat, zodra dat gefixt is, de prijzen weer gaan dalen.

Discogs

• hilgo

hilgo

Piksa schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:41:
Waarom niet ? Waar ik mine (in empire) zijn genoeg roids. Hoef ik enkel nog zyd/mega te kopen aan het eind van het gebeuren. En aan mijn corpsmaatjes zie ik dat dat in 2 weken best te doen is.
Moet zelf ook nog flink gaan minen, heb nog een bs bpc liggen :)

Discogs

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik heb zo'n 1500 megacyte per dag aan reprocessed loot :P

Veel makkelijker dan het akelige minen :)

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Piksa schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:41:
dat zei ik ja :)

en ja, in empire :) Kador region zelfs :P

je zorgt gewoon dat je SHITLOAD mined, zodat je de minerals die je overhebt kan verkopen, zodat je dus geld hebt voor de zyd en mega, komt er dus op neer dat je anderhalf keer zo veel mins moet minen.

Battle.net Spud#2543

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

HitmanWVU schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:56:
Ik heb zo'n 1500 megacyte per dag aan reprocessed loot :P

Veel makkelijker dan het akelige minen :)
Weekje hunten in 0.0 en je hebt weer genoeg minerals uit loot om een nieuwe BS te kopen :) [+400 mil aan bounties :P]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Tristan
TepelStreeltje schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:42:
[...]

dat zei ik ja :)

en ja, in empire :) Kador region zelfs :P

je zorgt gewoon dat je SHITLOAD mined, zodat je de minerals die je overhebt kan verkopen, zodat je dus geld hebt voor de zyd en mega, komt er dus op neer dat je anderhalf keer zo veel mins moet minen.
waaro ligt dat kador region ... ? enne wat mine je dan, lijkt me neit dat je veldspar mined ..

Verwijderd

Nee Veldspar slaan we over, is .5 systemen, dus veel kernite/pyroxeres en dan de scordite voor de peyr en trit nodigheden. (kernite en pyro hebben nocx en iso dus das lekker voor verkoop om de mega/zyd aan te kopen :))

• CU2morO
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:08:
Nee Veldspar slaan we over, is .5 systemen, dus veel kernite/pyroxeres en dan de scordite voor de peyr en trit nodigheden. (kernite en pyro hebben nocx en iso dus das lekker voor verkoop om de mega/zyd aan te kopen :))
je zat level 4 missies in je eentje te doen? Dan is het ook niet zo gek dat je em kwijt bent ;)

Wij zijn tijdje bezig geweest met 3 man level 4 missies te doen (toen waren ze nog leuk, te doen, en niet in deadspace). Toen een keer een guristas deadspace, geen probleem, thermal en kinetic armor hardeners er op en ik had de missie accepted dus ik moest als eerste er heen warpen. Toen ik er was werd ik meteen onder vuur genomen door, naar wat ik zo snel kon zien, 2 Commander BS's, 8+ Commander cruisers, enorm veel friggies en 6 scrambling frigs. Ik zat al op 20% armor toen mijn teammates aan kwamen warpen (je moet altijd eerst zelf warpen, en dan pas je mates op je in laten warpen ALS JE ER BENT). Gelukkig konden zij wel uitwarpen op tijd.

Maar ik wil gewoon die klote deadspace weg hebben uit de missies.
- Moeilijkheid is slecht in te schatten (niet zo'n ramp, maar BS is zo enorm traag als dat niet hoeft)
- Lekker 5 stages doen die ENORM makkelijk zijn in een BS maar waarbij de gate's 100+ KM uit elkaar liggen
- Loot/Bounty's wegen niet op tegen de missiles die je wegschiet (zelf met de cost-nerf niet)
- Geen MWD dus geen snelheid wat bepaalde setups onterecht onmogelijk maakt
- 1 warp in punt, regardless van je optimal. Je vecht-range wordt compleet bepaald door de npc's en omdat je geen snelheid heb, zitten binnen 2 minuten de BS's, cruisers en frigates op hun optimal.

• CU2morO
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:08:
Oh, je weet dat Scordite het meest lucratief is tot aan..ik geloof zelfs Gneiss? dit komt door zijn hoge Pyerite count wat in verhouding enorm waardevol is :)

Verwijderd

CU2morO schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:46:
je zat level 4 missies in je eentje te doen? Dan is het ook niet zo gek dat je em kwijt bent ;)

Maar ik wil gewoon die klote deadspace weg hebben uit de missies.
- Moeilijkheid is slecht in te schatten (niet zo'n ramp, maar BS is zo enorm traag als dat niet hoeft)
- Lekker 5 stages doen die ENORM makkelijk zijn in een BS maar waarbij de gate's 100+ KM uit elkaar liggen
- Loot/Bounty's wegen niet op tegen de missiles die je wegschiet (zelf met de cost-nerf niet)
- Geen MWD dus geen snelheid wat bepaalde setups onterecht onmogelijk maakt
- 1 warp in punt, regardless van je optimal. Je vecht-range wordt compleet bepaald door de npc's en omdat je geen snelheid heb, zitten binnen 2 minuten de BS's, cruisers en frigates op hun optimal.
Ik geloof dat ant lvl3 missie aan het doen was maar daar zitten ook erg pittige tussen. maar met een beetje setup zijn alle lvl3 wel te doen in een BS ook al kost het je dan erg veel tijd en ammo enzo.
Ik ben het volkomen met Cu2morO eens dat de dead space weg moete. ik had gister nog een deadspace extravagance gedaan met een team mate, bij de 4e gate klapt mijn modem eruit :| wat dus weer resulteerd in het zijn bij de eerste gate. Teammate kon met zijn ferox de 4e stage nog wel afmaken maar dat was ook alleen omdat ik de sentry's en meeste cruisers al gepakt had met mijn apoc. Alleen naar de 5e was geen doen voor hem wat dus weer resulteerd in een mislukte missie waar je al meer dan 45 minuten aan bezig was :X

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
missies zijn borked
R&D is borked (nergens labs te krijgen...)
Loottables zijn borked (basic stuff uit 100K cruisers enzo, of frig meuk uit BS'en, en soms zelfs BS guns uit frigs (30K dread deadspace baddy, 350mm en andere dual 250mm :x)
klopt geen drol van allemaal...
Implants zijn borked
POS zijn borked (beetje imba, kosten een fortuin om te onderhouden, ok is voor gewaarschuwd, maar dan nog, ik vind het veel te duur)
station cans werken niet lekker
en zitten nog erg veel bugs in...

heeft iemand trouwens nog ergens een change log gevondn voor deze patch? (die van vandaag)
ah, hier is het: http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp

damn, das wel een VETTE lijst...
Using an Afterburner or a MicroWarpDrive that has a thrust bigger than the mass of your ship will not work as well as before. A ship fitted with too large a module will take longer to climb to maximum velocity and maneuverability will decrease.
Afterburners have been given a speed boost increase when the module is activated, the boost is now up to three times more than before. Afterburner capacitor need for activation and power requirement for fitting has been increased
WOOOEETT! :D

[ Voor 37% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-12-2004 16:54 ]

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

CU2morO schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:49:
Oh, je weet dat Scordite het meest lucratief is tot aan..ik geloof zelfs Gneiss? dit komt door zijn hoge Pyerite count wat in verhouding enorm waardevol is :)
Dat wist ik niet (dat het tot gneiss het meest lucratief is) maar die peyr en zo is rot te moven, zelfs met Mas kan ik maar 2,4 mill peyr vervoeren.

Maar mijn Apoc was ik idd bij een lv3 kwijt, voor die missie nog maar 1 andere gehad waar ik hem uit de missie wilden trekken (pirate extravangza) maar bij deze missie zaten drones die deden scramblen en dat stond niet in de waarschuwing :'(

Ander iets wat ik daarna pas hoorden was dat je bij die drone missies niet als eerste die sentry's aan moet vallen (wat ik dus wel deed omdat die mooi in range van de lasers waren) omdat dan alle drones jou aanvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ik ga persoonlijk toch liever achter kern en pyo aan...
zit meuk in die je voor veel meer kan verkopen.
Iso blijkt leuk te verkopen zijn, en daar kan je ook redelijk snel veel van krijgen.
en met die rare roids van tegenwoordig is minen stukkie interesanter dan voorheen :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server al weer down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit keer is die gelukkig ook weer snel up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 12:44
yo kan iemand my aan een buddytrial helpen ? :) (Lo Chiel btw :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ravenger schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:19:
yo kan iemand my aan een buddytrial helpen ? :) (Lo Chiel btw :D)
heee ravvie!!
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:07:
http://hosted.warcry.com/eve_trial_pass

kun je een 14 day trial pass krijgen beter dan de 7 dagen die een buddy trial doet.
daar moet je zijn m8 :)

[ Voor 57% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-12-2004 21:20 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:48:
[...]

heee ravvie!!

[...]

daar moet je zijn m8 :)
toppertje dus, ik heb et nu ff gespeeld, wel vrij koel.
Mijn char heet Rai Ardose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik vindt als NLder tweakers moeten wij om NL te vertegenwoordingen de veel besproken - nooit gevonden - EVE Gate maar es opzoeken

lees: http://www.eve-i.com/foru...b=5&o=&fpart=1#Post160948

Lijkt me leuk om die te vinden!
ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
DreamCatchers, ik weet niet of jij dat was, iig, ik weet nu waarom Duke zo een hekel had aan Euro mensen :D

Heeft gedeeltelijk met TAOSP te maken (=EVOL)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piksa schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:13:
Ik vindt als NLder tweakers moeten wij om NL te vertegenwoordingen de veel besproken - nooit gevonden - EVE Gate maar es opzoeken

lees: http://www.eve-i.com/foru...b=5&o=&fpart=1#Post160948

Lijkt me leuk om die te vinden!
ideetje?
Vraag is of alle tweakers wel veilig zijn bij elkaar als we met z'n alle gaan zoeken, volgens mij zijn er sommige bij die in warzijnde corps tegenover elkaar zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ach joh, maakt dat nou uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
EVE Gate is nog steeds hetzelfde. Ze hebben alleen maar een effect gefixt zodat het niet lijkt alsof het hele systeem in een warptunnel zit. (New Eden btw).

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:35:
[...]

Vraag is of alle tweakers wel veilig zijn bij elkaar als we met z'n alle gaan zoeken, volgens mij zijn er sommige bij die in warzijnde corps tegenover elkaar zitten :P
joh :)

hehe,

anyway, we hebben net een pos gebouwd :) alleen dankzij m'n verhuizing kan ik 2 weken niet spelen.. wheheeeheheheee :'(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Wat kan je nu met die gate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChromeBallz schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:24:
DreamCatchers, ik weet niet of jij dat was, iig, ik weet nu waarom Duke zo een hekel had aan Euro mensen :D

Heeft gedeeltelijk met TAOSP te maken (=EVOL)
:?

Duke is al een paar maanden weg, maar hekel aan euro mensen? 70% van Omega corp bestond uit Euro's, zijn destijds 2nd in command (en voormalig corp member van DreamCatchers Inc.) Tholarim is een Nederlander dus een Euro. Omega corp vocht wel vaak op Amerikaanse tijden, maar dit is vanwege de Euro base die hardcore gamers zijn die vaak (elke dag) tot 3 uur in de ochtend door gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eye candy..
Ik vond het op een grote zon lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi iedereen, ...

Een vriend van me rade mij aan om Eve online te gaan spelen, alleen kon ik via hem geen 7 dagen trail krijgen. Hij kreeg bij het aanmelden wel het bericht dat het mailtje verzonden was maar ik kreeg niks binnen.

Misschien dat één van jullie mij kan helpen ?

Mijn e-mail adressen zijn.

Tobiascastelijn@chello.nl , hotmail.com of gmail.com

Mocht ik een mailtje krijgen, alvast bedankt :)

Groetjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://hosted.warcry.com/eve_trial_pass

kun je een 14 day trial pass krijgen beter dan de 7 dagen die een buddy trial doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen doet die buddytrial tegenwoordig ook 14 dagen :) (tenminste dacht dat vanacht gelezen te hebben kan ook zijn dat in mijn slapeloosheid ik het niet goed gezien had ;)) (maar dan nog is die link handig hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Idd:
Buddy Program
The Buddy Program is for current EVE Online subscribers that want to enable their friends to try out EVE Online without any obligations. By clicking on the link below you can send your buddies a free 14-Day Access Pass and have them join you online.
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb hier geen devblog oid over langs zien komen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet, zag het toevallig gister ergens :) Maar is wel stukje beter 14 dagen geeft je toch beter beeld van hoe EVE werkt. Nadeel is dat je nog een manier hebt om aan keys te komen om wegwerp miners te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
beetje eng vind ik wel dat je nu een bonus krijgt als je iemand een buddy trial geeft en die gene blijft spelen...

He ravenger, kan jij niet ff nieuwe trial gaan doen :P

[ Voor 41% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-12-2004 12:12 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ask Eggy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hm vandaar dat ik je niet kon convo'n tepelstreeltje .. je ingame nickname is anders in eve ;) .. er bestaan wel 2 chars met je got nick ;)

Zo, pix is aan het trainen en sparen voor een scorp BS :D samen met Incubi NL die aan het leren (en ook sparen) is voor een Typhoon BS. Heb er wel weer zin in om een bs te vliegen ... laatste keer was een mega maar dies hard geowned door rats in 0,0 :( kut wat voel je je dan down als je hem zie poffe.

Naja, als iemand nog geld kwijt wilt ... doneer maar aan Pixje (corp Band of Freelancers) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Piksa schreef op maandag 27 december 2004 @ 10:29:
Hm vandaar dat ik je niet kon convo'n tepelstreeltje .. je ingame nickname is anders in eve ;) .. er bestaan wel 2 chars met je got nick ;)
sja, een of andere hoer heeft mijn nick gewoon gejat!
in de beta had ik ook account die wel tepelstreeltje heette, maar die is verdwenen ofzo...

maaruh, * TepelStreeltje wijst stiekum naar zen siggeh :)

trouwens, zie Pixje en IncubiNL altijd zitten in ons HQ :)

[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 27-12-2004 11:43 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infiltrerende spionnen zijn het :+

Maar is wel gezellig nederlanders in de buurt hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
TepelStreeltje schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:43:
in de beta had ik ook account die wel tepelstreeltje heette, maar die is verdwenen ofzo...
Als ik het me goed herinner hebben ze de server gewiped toen EVE retail ging, iedereen moest dus overnieuw beginnen. :)

Zodadelijk maar eens mijn sollicitatie bij Celestial Horizon doen. Ben benieuwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
TepelStreeltje schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:43:
[...]

sja, een of andere hoer heeft mijn nick gewoon gejat!

maaruh, * TepelStreeltje wijst stiekum naar zen siggeh :)

trouwens, zie Pixje en IncubiNL altijd zitten in ons HQ :)
Klopt, we zitten laatste tijd in Ghesis en omgeving ... Villore (mn home) is saai, hostile, en geen graantje ore meer te vinden ... en begin veldspar spuug zat te worden. 0.0 tja ... effe geen zin in.

Dus ik kom jullie ore verorberen :D
Oh, ChernoChiel ik contact je vanaaf wel als je er bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dat waren jullie dus die alle kernite in Ghesis hadden gejat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Is het jullie ook opgevallen dat je character selection scherm sinds kerst (oid) feller is dan normaal? Daarnet had ik zelfs sneeuwvlokken. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 27-12-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Rafe schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:49:
Is het jullie ook opgevallen dat je character selection sinds kerst (oid) scherm feller is dan normaal? Daarnet had ik zelfs sneeuwvlokken. :D
Yup, heb die sneeuwvlokken trouwens ook al een keer in-game gezien, zag er best wel wazig uit, warpen tussen sneeuwvlokken :D Verder vind ik de laatste tijd het inlogscherm af en toe wel wat te fel, kan vaak niet eens lezen waar ik zit/hoeveel isk ik heb.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor die 14 dagen trial url :D

Heb nu 5 dagen eve gespeelt en deze game is echt vet :D ( /me gaat verder na de trial :D )

Nog even een vraagje, wat voor voordelen heeft het om een corp te joinen ???

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:53:

Heb nu 5 dagen eve gespeelt en deze game is echt vet :D ( /me gaat verder na de trial :D )

Sjah, over het algemeen is het gewoon een kwestie van elkaar helpen en geholpen worden, en vooral als je net begonnen bent is het een zeer nuttige bron van informatie . Je wordt dan meetsal geholpen met je skills, schepen, waar je wel en niet moet komen, wat je we en niet moet doen etc :)

Moi is btw "Ponty" ingame, ook member van BAN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
cooolkast schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 01:54:
[...]

Sjah, over het algemeen is het gewoon een kwestie van elkaar helpen en geholpen worden, en vooral als je net begonnen bent is het een zeer nuttige bron van informatie . Je wordt dan meetsal geholpen met je skills, schepen, waar je wel en niet moet komen, wat je we en niet moet doen etc :)

Moi is btw "Ponty" ingame, ook member van BAN :)
Ponty !!! wat doe jij hier? :D
Mwah, een corp helpt je stukke sneller opweg. Meestal kan je makkelijker aan isk komen en als je vragen heb kan je ze directer stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:53:

imo stuk meer gezelligheid, je kan samen dingen ondernemen, en natuurlijk de hulp als het gaat om wat geld lenen, fittings, tips etc etc

Join anders ff Kanaal ARIN. das mijn cop, is vooral GOT en de rest andere NL-sprekende :)

kan je beetje de smaak van een corp proeven, en evt kan ik je verder vertellen hoe het met een/mijn corp zit.

(ingame nick staat in Siggeh)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Kan iemand mij een trial ding sturen? r.j.p.meuwissen te gmail stip commercieel. Dank :) Ik heb al eerder gespeeld maar heb geen meer hiervoor, dus ik wil gewoon ff checken hoe het veranderd is met de nieuwe patch.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Hyp3rman schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:22:
Kan iemand mij een trial ding sturen? r.j.p.meuwissen te gmail stip commercieel. Dank :) Ik heb al eerder gespeeld maar heb geen meer hiervoor, dus ik wil gewoon ff checken hoe het veranderd is met de nieuwe patch.
Of je klikt effkes hier: http://hosted.warcry.com/eve_trial_pass/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Piksa schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 08:46:
[...]

Ponty !!! wat doe jij hier? :D
Mwah, een corp helpt je stukke sneller opweg. Meestal kan je makkelijker aan isk komen en als je vragen heb kan je ze directer stellen.
Forum bezoeken, wat anders :P

En jah, vooral dat makkelijk aan isk komen is handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
cooolkast schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:45:
[...]

Forum bezoeken, wat anders :P

En jah, vooral dat makkelijk aan isk komen is handig ;)
uhu =) ik wil verdomme crok gaan minen!! heb geld nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Piksa schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:55:
[...]

uhu =) ik wil verdomme crok gaan minen!! heb geld nodig :(