[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

HitmanWVU schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:51:
Large energy turret lvl5 moet mij door de patch deploy periode heenhelpen ;)
Hehe, same here, daarna nog al die specialsations etc zodat ik T2 large weps kan gebruiken :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer is van di 10:00 - wo 12:00 trouwens 24 uur ? Volgens de gegevens op hun site zijn ze 24 uur down, maar wordt de server weer opgestart om 12:00
Sinds dat daar 2DT's van ieders 1 uur in zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:03:
De volle EXODUS/SHIVA client is hier te downloaden op site van Eve Online. File size = 519 MB.

Daarnaast is er een 103 mb patch dat je castor client update naar de shiva client.

Ik ga em nu patchen (ff backup gemaakt).

UPDATE

Woot patch geinstalleerd, ziet er goed uit! (splash en loginscherm dan, heb natuurlijk (nog) niet ingelogd).
Je kunt op de dev server spelen, daar draait deze versie al.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:09:
[...]

Sinds dat daar 2DT's van ieders 1 uur in zitten :+
Aha, natuurlijk :D

Wat je nu trouwens op de dev server doet maakt straks niet uit voor je echt kar neem ik trouwens aan ? Want dan ga ik vanavond eens wat lvl4 missies met mijn MOA doen (zal er wel bij 1 blijven :+)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

kan iemand mij vertellen hoe die scanning drones werken? nu kun je alleen maar schepen opsporen volgens mij.. beetje suf :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Je hebt ook survey drones om manen mee te survey'en, kan je er later eventueel een starbase bouwen.

Terr en ik zijn gisteravond nog op Singularity wezen kijken, en het werkte allemaal wel goed. Je zal het systeem waar je in zat waarschijnlijk niet meer herkennen als je morgen inlogd, de zonnen hebben andere kleuren en de skyboxen zijn allemaal vernieuwd. Je ziet nu mooie grote gasformaties op de achtergrond enzo. Bewoonde planeten hebben nu ook allemaal lichtjes op het oppervlak, en we vlogen ook een keer langs een vulkanische maan. Zag er allemaal erg gelikt uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Rafe schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:29:

Terr en ik zijn gisteravond nog op Singularity wezen kijken, en het werkte allemaal wel goed. Je zal het systeem waar je in zat waarschijnlijk niet meer herkennen als je morgen inlogd, de zonnen hebben andere kleuren en de skyboxen zijn allemaal vernieuwd. Je ziet nu mooie grote gasformaties op de achtergrond enzo. Bewoonde planeten hebben nu ook allemaal lichtjes op het oppervlak, en we vlogen ook een keer langs een vulkanische maan. Zag er allemaal erg gelikt uit. :)
Je kunt (als je de Eve-client hebt gepatched) al inloggen op de development server. Je hebt momenteel 200 Mil isk extra daar en tig skills op lvl5 zodat je de verschillende schippies e.d. uit kunt proberen :) Kun je ook gelijk zien hoe het eruit komt te zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Momenteel is ie weer down. :(

Die Skill Points zijn wel allemaal bij Spaceship Command. Voor een heleboel van de nieuwe schepen heb je ook andere hoge skills nodig. Een rondje met de Deimos :9 zat er dus helaas nog niet in. :'(

Edit: Nieuwe intro muziekje op logon screen klinkt trouwens wel goed! :) Cool sfeertje wat goed bij het spel past. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Joop op 23-11-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Website (of jah "back office" van de site) doet het weer. De hebben dezelfde thema als ingame aangehouden: grijs/lichtgrijs.

Ziet er wel futuristic uit moet ik zeggen. Verder wel erg veels tabs links, maar het moet maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
is de game alweer up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Geen flauw idee, maar hij zou na DT weer up moeten zijn. Vanmorgen was de server wel up, maar hadden ze de limiet van spelers op 0 gezet (zullen dus zelf wel aan het testen geweest zijn).

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
redwing schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:58:
[...]

Je kunt (als je de Eve-client hebt gepatched) al inloggen op de development server. Je hebt momenteel 200 Mil isk extra daar en tig skills op lvl5 zodat je de verschillende schippies e.d. uit kunt proberen :) Kun je ook gelijk zien hoe het eruit komt te zien.
Dat zeg ik toch? De development server heet Singularity. ;)

Ik moet zeggen dat de nieuwe website er strak uit ziet, er staan ook een zwik nieuwe screenshots op:
Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/01n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/02n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/03n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/04n.jpg
De nieuwe look van het New Eden systeem? Tijd om er met een altje eens te gaan kijken :)

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/05n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/06n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/07n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/08n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/09n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/24112004/10n.jpg

Volgens http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=125854 gaat de server om 13:00 (14:00 voor ons toch?) aan. Hier geeft 'ie starting up weer, maar meteen volgt een error message: "The transport has not yet been connected, or authentication was not successful."

Edit: cluster is up, maar geeft een 'full cluster (0)' melding. De server message bevestigd wel dat iedereen kan spelen om 13:00 GMT. Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Durden/cheer.gif

Edit: er zijn 26 spelers online, maar tijdens het inloggen blijft 'ie bij mij hangen op 'Performing pre-authentication handshake'. ;(

Edit: ok, ik zit nu bij 'Got units'. Gaat erg langzaam dus :P

[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 24-11-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst, GAVE plaatjes, vooral New Eden ziet er lekkah uit :)

Tweede TQ heeft een full cluster van 1000 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Fucking hell!!!!

Eve-online heeft zich met deze patch dus toch al flink in de goede richting geworpen.

Ik weet nog de allereerste beta dagen. Bijna geen features aanwezig, alleen minen en op elkaar schieten.

Jammer dat ik dit spel niet kan spelen. Zit momenteel met m'n studie... en die gaat toch wel ff voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Na 10 minuten inloggen was ik er eindelijk, en in Palas bleek een rogue drone infestation te zitten. Jummie :9

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Rafe/pics/roguedrone1-thumb.jpg
In warp naar morgen. :+

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Rafe/pics/roguedrone2-thumb.jpg
De acceleration gate die ons...

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Rafe/pics/roguedrone3-thumb.jpg
... middels een druk op de knop ...

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Rafe/pics/roguedrone4-thumb.jpg
... in positie brengt, om ...

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Rafe/pics/roguedrone5-thumb.jpg
... binnen no-time te zijn waar we willen zijn. :P Ik ben hierna op mijn dooie gemak weer teruggewarpt naar waar ik vandaan kwam.

Toen ik bij de acceleration gate was kon ik mijn MWD niet gebruiken door 'natural phenomena', ik neem aan dat dat ook het geval is bij de rest van het complex. 't Is niet laggy trouwens, zelfde responstijd als een paar dagen geleden.

Edit: inmiddels zijn er ~3000 mensen online en gaat het inloggen weer met de normale snelheid. Het lijkt tot nu toe goed te gaan. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 24-11-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja zit er nu ook in log in was niet verschrikkelijk snel maar is niet al te vreemd eerste dag van de uitbreiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Rafe schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:47:
[...]

Dat zeg ik toch? De development server heet Singularity. ;)
Bedacht ik me ook pas nadat ik het al verstuurd had. Ben niet zo goed in al die namen, zeker niet als ze de namen tussendoor ook nog af en toe veranderen :+

Maar ben in de tussentijd ook al een keertje ingelogd, heb weer een nieuwe skill aangezet en wat nieuwe gekocht (destroyer/BS/mining barge etc.). Duurde wel nog lang met inloggen, maar dat zal wel komen doordat het de eerste dag is, en chello mijn snelheid heeft teruggeschroeft wegens te veel downloaden ;)

[removed]

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik krijg steeds een timeout op die downloadservers......

Ach large energy turret van 4 naar 5 :z

Verwijderd

Pak de torrent, erg snel en geen last van timeouts

• Khrome
woops, nog geen lvl 4 missies voor mij....

Ik ging er eentje doe met een maat, ik in thrax, hij in omen - komen we bij de bookmark, zijn er 20+ frigs, 10 cruisers, 2 bs en nog es 10 intys.

Woops.

Ik hoorde ook van iemand dat hij bij een lvl 4 kill missie een 6mil commander had.

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Leuke missies ... die lvl 4 deadspace missies.

Ik moest gelijk naar de hideout van "The Seven" ... de welbekende Zor, Olufami ect ect allemaal bijelkaar.

2 Screenshots gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/lvl4.jpg
FF Scouten met m'n shuttle voordat ik m'n BS risk

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/zor.jpg
En onze grote eindbaas ZOR. Damn wat spammed die gast missiles zeg :/

Maargoed, overleefd geen BS verloren :). Wel een paar scout shuttles/frigs door de lag.
Reward is het alleen helemaal niet waard. Enigste leuke wat ik kreeg was een vette named setup uit Zor's loot. Maar alle rest was gewoon pure crap. En in tegenstelling tot wat sommige beweren droppen de structures ook geen goeie loot.

Sorry voor de layout vernacheling. Waar is de UBB faq als je em nodig hebt... :/

[ Voor 12% gewijzigd door CRiMiNaL op 25-11-2004 13:07 ]

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Ben eigenlijk niet te dol op de nieuwe GUI.

Modules zijn veelste groot, scanner is beetje te groot, overview werkt niet zo super (steeds klikken om van overview te switchen). Je kan je targets niet verplaatsen. Dat popup menu altijd als ik ergens dichtbij het schip klik

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Bijna alle dingen die je noemt zijn ook al tig keer op Eve forum genoemd en op gereageerd door de DEV's. Een aantal zullen worden aangepast zoals Overview verplaatsen+sizen en targets verplaatsen. Maar ff serieus, je zult toch moeten toegeven dat 95% van de nieuwe GUI+Updates zéér goed geslaagd zijn. De dingen die jij noemt vallen wat mij betreft in de categorie "Minor Annoiances", om daar nu direct zo moeilijk over te doen 1 dag na release...

Verwijderd

Joop schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:44:
Bijna alle dingen die je noemt zijn ook al tig keer op Eve forum genoemd en op gereageerd door de DEV's. Een aantal zullen worden aangepast zoals Overview verplaatsen+sizen en targets verplaatsen. Maar ff serieus, je zult toch moeten toegeven dat 95% van de nieuwe GUI+Updates zéér goed geslaagd zijn. De dingen die jij noemt vallen wat mij betreft in de categorie "Minor Annoiances", om daar nu direct zo moeilijk over te doen 1 dag na release...
Hmmm ik vind het iig erg bagger dat ik niet de targets kan verplaatsen en vind het ook irritant dat ze meteen inschuiven als er een target wegvalt. Het zorgt alleen maar voor verwarring. De fixxed positie is ook iets minder vind ik maar verder het drone menu enzo vind ik er erg goed uitzien. Als laatste mis ik de cap in units die ik altijd ERG handig vond. Op die dingen na vind ik het wel geslaagd (zeker de FPS) maar het zal me nog wel lang blijven irriteren ben ik bang voor.

Oja voor ik het nog vergeet dit is zeker WEL iets waar je over zeikt 1 dag na release aangezien er nog een aantal last minute changes zijn geweest :+

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Die stopknop is nu wel minuscuul klein geworden :)

• Rafe
Gelukkig kan je nog altijd (rechts)klikken op je schip om met het (pie) menu de opdracht uit te delen. :)

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Een image van 691kb is echt te groot. Dit kan makkelijk in 150kb
agent lvl 4 mission :D

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 19:33 ]

traktor scratch!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ik zal binnenkort ff kijken of ik een mooie nieuw start post kan maken, met up to date info.
ook de leden lijst flikker ik er dan uit...

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

dan ook met fatsoenlijke kleuren? :P

• Tristan
mwah ik vind exodus wel geil :)

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb even zo'n minmatar destroyer geprobeerd met 7 x 200 mm guns en dat blaast erg hard :P

Verwijderd

Het begon allemaal wel positief, maar nu wat een verschrikkelijke lag zeg. :(
Echt niet speelbaar meer, ik hoop dat ze het snel weer maken anders ben ik weg uit Eve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Et was gister absoluut niet te doen, we moesten onze op. dan ook afblazen.
Ik heb gister een Catalyst en een Thrasher gekocht.. ik vlieg nu met mn Cat. maar heb hem door de lag nog niet kunnen uitproberen. 't schijnt wel dat je die trasher beter kan fitten.

Iemand al ideeen voor een juiste setup voor de destroyers?

(trouwens, dest. skill zijn rank 2 .. dat leert lekker snel naar lvl5 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:10:
Echt niet speelbaar meer, ik hoop dat ze het snel weer maken anders ben ik weg uit Eve.
die lag is er omdat een hele berg mensen de patch zijn aan het downloaden, geef het effe een weekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Lag is inderdaad verschrikkelijk maar ik ga er vanuit dat het nog wel een paar dagen duurt voordat iedereen zijn client geupdate heeft en het beter wordt. En ik heb het vermoeden dat er serverside ook nog het een en ander niet helemaal jofel is. Op het moment dat ik in een gebied zit met veel spelers is het echt dramatisch. Zit ik vervolgens in mijn uppie in een systeem draait het ineens een stuk beter :?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog al problemen met de market, hij kan de items niet laden en de market menu loopt dan vast zo dat ik niks meer kan doen :( terwijl andere menu's dan nog wel gewoon werken. Nog meer mensen met dit probleem?
Verder kijk ik me ogen uit in EXODUS :9~ als ik rond cruise in me destroyer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Graag mijn naam updaten.

EquiNox - ErikV is nu lid van ARIN (Arcane Industries)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
die dessies vallen me vies tegen...

denk dat jullie je nog wle die post kunnen herinneren van mij dat ik een comorant (caldari dessie) gekocht had...
in de beta kon je deze vol gooien met standard launchers, en dan had je met light missiles een range van 60km...

nu kan er dus maar 1 launcher op...
wel 7 guns der naast, maar ja, dat heeft elke destroyer....
elke dessie is het zelfde, verschil zit em in 1 med of low slot meer/minder...
zelfs ALLE bonussen zijn hetzelfde!!
kortom, ik denk dat ik de amarr versie ga vliegen, geen last van ammo en die heeft wel redelijke setup met low en med slots.

Verder die drone infestations zijn wel koel!
gister 2 keer een lvl 2 gecleaned met een corpm8
(fraps doet het alleen niet in eve, dus ik heb geen screenies)

lekker ALLES aan gort schieten.

geinige loot krijg je der uit, allemaal refinable ;P

ik ga dat er uit gooien erik, die member list...
en Donny, blauw met grijs ofzo?
de eve kleuren van dit moment?
;)

[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-11-2004 10:38 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:49:
Ik heb nog al problemen met de market, hij kan de items niet laden en de market menu loopt dan vast zo dat ik niks meer kan doen :( terwijl andere menu's dan nog wel gewoon werken. Nog meer mensen met dit probleem?
Verder kijk ik me ogen uit in EXODUS :9~ als ik rond cruise in me destroyer >:)
Yep, heb er ook last van. Overigens, in mijn geval werkt de markt wel als ik in mijn uppie in een systeem zit :?
Destroyer heb ik ook (caldari versie) en ik vind het, tot nu toe, een leuk scheepje. Moet nog even spelen met de setup & even pvp oefenen op een corp mate in een frig of inty :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nou, nou, nou, nou...... pie-pert!! :| :O

Dit is echt een superpatch geweest... Toen we Castor kregen in Februari (?) dit jaar, toen lagen de servers er een hele week uit! We kregen toen 4 hotfixes in een paar dagen. Spelen: ho maar....

Ik denk dat het een fan-tas-tische prestatie is om na één dag de servers al weer aan het lopen te krijgen. Zeker als je bedenkt dat een groot gedeelte van de bron-code herschreven is... Gisteren zelfs 9600 mensen online... :o

Merk je niet dat het in space veel soepeler loopt? Druk maar eens op ctrl-f om de Frames per Second te bekijken...

Echt ge-wel-dig!

Iedereen die nu aan het jammeren is moet zijn mond dicht houden, CCP doet prima werk! :Y)

Die lag is tijdelijk, dat is zeker! :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand trouwens een Brutix battlecruisertje wil kope:

Bèh mèn ken je ze kope gozâhs! :*) :7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik las op eve-online forums dat je soms als award met het destroyen van complexes (zelfs in empire!) een 25k crok roid krijgt! ... das omgerekend 400m isk!!

:D

hard zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ik heb er al aantal gevonden hoor piksa :D

tevens heb ik dus al 2 keer een lvl 2 comples gekilled.
kwam een tier 5 complex commander dinges uit...
geen idee wat het waard is, maar ga em nu ff proberen te verkopen...
Obtaining a Deadspace Overseer's personal effects is proof
that you have finished clearing all major obstacles in a
deadspace pocket and decimated the leading figure.

Concord's fervent resistance to pirate activity in the galaxy is
galvanized by financial commitment. Anyone that procures an
Overseer's personal effects (from the pirates themselves,
their bases or from guarded containers) can sell them to
Concord or DED for a reasonable amount of cash.

Concord has rated Deadspace Overseers by the threat they
pose to society and divided them into tiers that dictate how
much a seller gets for their effects.
dat dus, een 5th tier overseer's personal effects :D

[ Voor 63% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-11-2004 14:51 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:34:
Als iemand trouwens een Brutix battlecruisertje wil kope:

Bèh mèn ken je ze kope gozâhs! :*) :7 :9
Krijgen we dan wel speciale GOT korting ? :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
TepelStreeltje schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:48:
ik heb er al aantal gevonden hoor piksa :D

tevens heb ik dus al 2 keer een lvl 2 comples gekilled.
kwam een tier 5 complex commander dinges uit...
geen idee wat het waard is, maar ga em nu ff proberen te verkopen...

[...]

dat dus, een 5th tier overseer's personal effects :D
Je hebt er al een paar gevonde? .. kan je ingame contacte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:03:
[...]

Krijgen we dan wel speciale GOT korting ? :P
Tuurlijk! ;) :> :*) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff wat bpo's gekocht van de nieuwe schepen en daar ging al ons geld (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Piksa schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:36:
[...]

Je hebt er al een paar gevonde? .. kan je ingame contacte?
sure.
doe ik later ff, ben nu nogal druk.

ding leverde trouwens 180K op :(

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 14-09 22:22
Zou iemand mij een buddy trial willen geven? Kijk al lange tijd naar dit topic en heb nu toch maar eens besloten om het te proberen.

email : rubenagpost at hotmail punt com

b.v.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Postov schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:03:
Zou iemand mij een buddy trial willen geven? Kijk al lange tijd naar dit topic en heb nu toch maar eens besloten om het te proberen.

email : rubenagpost at hotmail punt com

b.v.d. :)
Serve yourself :
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:28:
Misschien is het eerder al gepost, maar op deze pagina (http://hosted.warcry.com/eve_trial_pass) kan je een 14 dagen trial key voor EVE krijgen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Dank danku O-)

Ehm, is bij jullie de server Tranquility ook offline?

[ Voor 66% gewijzigd door MailMan op 27-11-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik heb dus net een nieuwe account gemaakt voor een 14day trial, maar bij de normale server kan ik niet connecten en bij de Testserver krijg ik een Incorrect login name or password melding. Zou het kunnen zijn dat de testserver nog niet is geupdate met mijn info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Postov schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:08:
Dank danku O-)

Ehm, is bij jullie de server Tranquility ook offline?
Server is down van 12.00 tot 13.00. Meestal is de server (in het weekend) om 12.20 wel weer online maar vanwege Exodus al het wel 13.00 worden.

[ Voor 3% gewijzigd door DaRuLe op 27-11-2004 12:35 ]

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

pff, helemaal de schompus gezocht naar een geschikt systeem voor controltowers.

Er is weinig ijs in 0.0, en als het er is dan heb je weer geen high end ores :( .maargoed, moon scanning duurt ook vrij lang (elke x weer 10 minuten). Dus het duurt nog wel een weekje voordat we wat leuks hebben gevonden :) . ohja, en sommige manen leveren helemaal niks op! en als het wat oplevert dan heb ik geen idee wat die mineralen (of gassen wat het ook is :) ) doen. :P wordt ingewikkeld hehe.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Erikie schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:49:
pff, helemaal de schompus gezocht naar een geschikt systeem voor controltowers.

Er is weinig ijs in 0.0, en als het er is dan heb je weer geen high end ores :( .maargoed, moon scanning duurt ook vrij lang (elke x weer 10 minuten). Dus het duurt nog wel een weekje voordat we wat leuks hebben gevonden :) . ohja, en sommige manen leveren helemaal niks op! en als het wat oplevert dan heb ik geen idee wat die mineralen (of gassen wat het ook is :) ) doen. :P wordt ingewikkeld hehe.
Duurt gewoon ff voordat je het door hebt... ook wel weer eens leuk toch als je iets nog niet weet!? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 14:48
Mega-lag.... gaat de hele nacht duren om die jettison container leeg te halen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Moet zeggen dat de launch van Exodus ontzettend netjes is gegaan. Beetje lag nog hier en daar, maar dat was wel te verwachten.
De nieuwe functies ben ik een beetje verdeelt over.
Beter:
-Kortere laadtijden bij session changes
-Betere overall performance
-Battlecruisers, tussenweg van cruiser naar battleship
-Drone grouping
Minder:
-Mining Barges, de beste die meer dan een maand skilltraining nodig hebben, zijn NET ietsje beter dan de apoc
-Destroyers, geef ze 8 highslots+turrets, maar niet de cap/pg/cpu om ze te gebruiken.
-POS, kost meer dan dat ze op kunnen leveren. self-sustaining POS is niet mogelijk.
-Overview, moet ik dat echt uitleggen? :X ok: At war of -10 standing? geef ze een klein, niet te zien vierkantje met een icoontje. -0.1 Security status? kleur heel de balk geel met alle toeters en bellen dr aan vast.

Maar zoals ik op het eve forum lees delen meer mensen mijn mening mbt de overview, dus mischien wordt dit nog wel aangepast :)

Ben zelf al een tijdje bezig met een serie signatures aan het maken voor op forums, dit is wat ik tot nu toe heb, geef me eens wat feedback: :)

www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigapoc.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigkestrel.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigraven.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigscorp.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigdomi.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesig1400.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigbuzzard.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigcrow.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigcrow2.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigtech2.GIF
www.games-on.nl/~cu2moro/evesig/evesigtempest.GIF

[ Voor 15% gewijzigd door CU2morO op 28-11-2004 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb zowel een minmatar destroyer als Battle cruiser aangeschaft, maar de BC staat weer te koop. Waarom? Zowel de minmatar Rupture als Typhoon hebben beiden min. 5 lowslots, maar de Cyclone (BC) die 4 x de prijs heeft als de rupture, maar 4. Dit ga je merken als je een leuke outfit wil maken. Tanken wordt erg lastig hiermee.

Over de destroyer ben ik echter wel tevreden: ultimate drone complex cleaner :P Zet er 7 x 200 op en een smartbomb + webber en opruimen maar. Ik had nl. eerder bijna mn rupture verloren in zo'n complex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

:o _/-\o_ _/-\o_

Geweldig ... mischien ga ik die nog wel gebruiken ook :P ... tenminste als je het goed vind .. :D

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
CU2morO schreef op zondag 28 november 2004 @ 07:24:

Minder:
-Mining Barges, de beste die meer dan een maand skilltraining nodig hebben, zijn NET ietsje beter dan de apoc
Uitgerekend kwamen de grootste mining barges met max skills uit op iets van 11 miner II'2. Met die skills zijn ze dus wel een stukkie beter. Als je niet alle skills gemaxed hebt kwam je wat lager uit. Ik zag hier laatst een berekening van, maar kan hem nu niet vinden.
.
-Overview, moet ik dat echt uitleggen? :X ok: At war of -10 standing? geef ze een klein, niet te zien vierkantje met een icoontje. -0.1 Security status? kleur heel de balk geel met alle toeters en bellen dr aan vast.
Voor war is ie inderdaad niet zo handig, voor missies (NPC's) vinf ik hem wel stukken fijner als de vorige.
Maar zoals ik op het eve forum lees delen meer mensen mijn mening mbt de overview, dus mischien wordt dit nog wel aangepast :)
Ik neem aan dat er nog wel wat dingen aan de interface worden verandert waaronder die kleurtjes. Blijft afwachten, maar voorlopig is het een leuke patch :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
CRiMiNaL schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:48:
[...]

:o _/-\o_ _/-\o_

Geweldig ... mischien ga ik die nog wel gebruiken ook :P ... tenminste als je het goed vind .. :D
hehe leef je uit hoor :+ zolang je ze maar niet als je eigen uit gaat geven enzo :P ik heb ze niet getagged omdat dat niet bij de style past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door StarLite op 29-11-2004 00:32 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
redwing schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:34:
[...]

Uitgerekend kwamen de grootste mining barges met max skills uit op iets van 11 miner II'2. Met die skills zijn ze dus wel een stukkie beter. Als je niet alle skills gemaxed hebt kwam je wat lager uit. Ik zag hier laatst een berekening van, maar kan hem nu niet vinden.
11 miners 2 tegen 8 miners 2, dat vind ik NET iets beter hoor :) en dan is het nog te weinig als je kijkt dat een Apoc 1) veel meer klappen kan incasseren 2) zichzelf kan verdedigen dmv 6 heavy drones 3) veel makkelijker toegankelijk is skillwise. Ik laat express kostprijs buiten beschouwing want in hoeverre dat meetelt hangt helemaal af van hoeveel je mined, als je vaak genoeg mined wordt dat vanzelf niet noemenswaardig.
Voor war is ie inderdaad niet zo handig, voor missies (NPC's) vinf ik hem wel stukken fijner als de vorige.
Ik neem aan dat er nog wel wat dingen aan de interface worden verandert waaronder die kleurtjes. Blijft afwachten, maar voorlopig is het een leuke patch :)
Ik had het inderdaad over pvp :) Voor npc's moet ik zeggen dat ie wel wat handiger is omdat de shipklasse aan wordt gegeven dmv de grootte van het icoontje zodat je in 1 opslag kan zien met wat voor spawn je te maken hebt.
Wat ik echter weer een nadeel vind is dat je niet de lampjes uit de autoscanner zelf in kan stellen. Ik had dat ding best wel geadvanceerd ingesteld (9-10 lampjes gebruikte ik ofzo) waaronder bijvoorbeeld of een npc in locking range was, dat kan nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd behoorlijk netjes verlopen.
Maar er duiken nu weer zat zaken op die ze toch niet helemaal goed gefixed hadden.

En me dunkt dat met Moonmining en POS er ook nog wel wat naar boven komt drijven.

Ze hebben gewoon Exodus voor kerst uit moeten brengen en dus ea afgeraffeld. Maar als je regelmatig op Shiva kwam kon je dat ook wel vantevoren voorspellen.
Maar zeker beter voor elkaar dan de Castor patch.

De alliances vind ik wel briljant. Nu kun je veel makkelijker samenwerken en wordt in empire rondhobbelen ook niet meer puur autopilotenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
CU2morO schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:53:
[...]

11 miners 2 tegen 8 miners 2, dat vind ik NET iets beter hoor :) en dan is het nog te weinig als je kijkt dat een Apoc 1) veel meer klappen kan incasseren 2) zichzelf kan verdedigen dmv 6 heavy drones 3) veel makkelijker toegankelijk is skillwise
Bijna 50% mer opbrengst vind ik anders toch wel lekker hoor, verder hoef je niet meer zo hard met jettison cans te werken aangezien die barges redelijk grote cargoholds hebben.
Skills lijkt me geen probleem. Als je echt een miner bent heb je de meeste benodigde skills zowiezo al op 5 staan.

Enige nadeel is inderdaad het zichzelf verdedigen. Als je alleen wilt gaan minen is een apoc inderdaad makkelijker.
[...]
Wat ik echter weer een nadeel vind is dat je niet de lampjes uit de autoscanner zelf in kan stellen. Ik had dat ding best wel geadvanceerd ingesteld (9-10 lampjes gebruikte ik ofzo) waaronder bijvoorbeeld of een npc in locking range was, dat kan nu niet meer
Dat vond ik ook inderdaad nogal lastig, maar ik hoop dat ze er nog wel wat wijzigingen in gaan maken. 't liefst zou ik b.v. ook een paar voorkeursinstellingen hebben. Als je b.v. gaat minen wil je alle asteroids zien, als je aan het hunten bent juist niet. NPC wil je weer andere dingen zien als PvP hunten etc.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik ben zelf nog niet zo weg van die destroyers ... maar wie weet als ik ehm iets beter onder de knie heb :) en verder tja die lag ... jammer maar dat gaat hopelijk wel over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

redwing schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:33:
[...]
Dat vond ik ook inderdaad nogal lastig, maar ik hoop dat ze er nog wel wat wijzigingen in gaan maken. 't liefst zou ik b.v. ook een paar voorkeursinstellingen hebben. Als je b.v. gaat minen wil je alle asteroids zien, als je aan het hunten bent juist niet. NPC wil je weer andere dingen zien als PvP hunten etc.
Je kan toch gewoon presets loaden en saven met dat nieuwe scanner-ding? :?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Wat een ongelovelijk spel vind ik dit, net 2 dagen met m'n trial bezig en sta versteld van de diepgang en de grote van alles in het spel _/-\o_

Kan alleen nog wel wat help gebruiken met alles, dus als er mensen zijn die zich aanbieden om mij wat op gang te willen helpen, mijn dank is groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
StarLite schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:39:
[...]

Je kan toch gewoon presets loaden en saven met dat nieuwe scanner-ding? :?
Dat werkte bij mij iig niet, maar zowiezo draait Eve momenteel niet helemaal stabiel bij mij, dus misschien dat dat daarmee te maken heeft.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Postov schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:32:
Wat een ongelovelijk spel vind ik dit, net 2 dagen met m'n trial bezig en sta versteld van de diepgang en de grote van alles in het spel _/-\o_

Kan alleen nog wel wat help gebruiken met alles, dus als er mensen zijn die zich aanbieden om mij wat op gang te willen helpen, mijn dank is groot. :)
Neem maar contact op ingame met 'IncubiNL' (ook van hier) op mij; 'Pixje'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

ik heb dit spel gedownload omdat Postov het me aan had bevolen.. damn wat een goed spel :) .. Naja ik dacht dus ik koop een grote ship waarmee ik lekker rond kan trekken en iedereen neer kan schieten... koop ik hem voor 20k ik denk zo Yes kewl shippie =].... niet bepaald.... Koop in een shuttle... *zucht* zn ding met veel power en geen guns.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAH 20k weg :( dan maar opnieuw sparen :| morgen weer een dag =]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Net een leuke missie, 9x500k en 1x1m bs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
xTmPizzaMan schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:09:
ik heb dit spel gedownload omdat Postov het me aan had bevolen.. damn wat een goed spel :) .. Naja ik dacht dus ik koop een grote ship waarmee ik lekker rond kan trekken en iedereen neer kan schieten... koop ik hem voor 20k ik denk zo Yes kewl shippie =].... niet bepaald.... Koop in een shuttle... *zucht* zn ding met veel power en geen guns.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAH 20k weg :( dan maar opnieuw sparen :| morgen weer een dag =]
Als je van plan bent een abo te kopen en het spel te blijven spelen na de trial wil ik je pijn wel verzachten door die 20k isk (of msshn wel meer) naar je toe te sturen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

ha nee ik heb op dit moment nog geen geld maar ik ga zeker abo worden als ik meer tijd heb (topspel!)

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
naja, ik hoor et wel over 7/14 dagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Ik kan nergens easy vijanden vinden waar je lekker geld voor krijgt... ik heb gehoord dat in Ryddinjorn vijanden zijn van die angels die zijn lekker easy.. maar ik kan hun hidden base niet vinden :s zal wel...
Net ontdekt dat mijnen wat geld op kan leveren ^_^

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja in het begin is het altijd ff rustig, kan je beter agent missies doen omdat je dan naast vijand bounty ook nog geld van de agent krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ik ben nu sinds kort met een paar hazop leden lvl 4 missies aan het doen, dat is behoorlijk leuk met zn 3en.
We moeten nog een missie tegenkomen die ons niet lukt, wel moeten we af en toe uitwarpen met half structure damage of lege cap.
De opbrengst van lvl 4 missies is vrij laag als je het vergelijkt met lvl 3 missies en je bent ongeveer 45 minuten met 1 missie bezig, maar is wel een stuk leuker om te doen. Wel is het jammer dat de loot 3x niets is. Na hele avond missies doen is het beste wat ik heb gekregen:
Eutactic, 400mm tungsten en Heavy anode pulse
Verder als bonii een shitload aan station cans, warehouses en storages waar ik niets mee kan. Niemand wil ze kopen, je kan ze niet recyclen en ook niet verplaatsen. :Y)

Hier een plaatje van een lvl 4 missie (ena laatste 'wave' hierna was het 1 apoc, 2 arma) klik voor grote versie

Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/lvl4missie.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

jep.. met 3 bs, of 2 bs + bc is het gemakkelijk te doen, die lvl 4 agents. Alleen wij hebben t probleem dat de shields van onze enemy errrug sterk is, dus zit je eerst een half uur hun shields weg te poetsen :). Ook wel leuk : 15 cruisers + 4 frigs op je dag :).. prijsschieten!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:14:
Ik ben nu sinds kort met een paar hazop leden lvl 4 missies aan het doen, dat is behoorlijk leuk met zn 3en.
We moeten nog een missie tegenkomen die ons niet lukt, wel moeten we af en toe uitwarpen met half structure damage of lege cap.
De opbrengst van lvl 4 missies is vrij laag als je het vergelijkt met lvl 3 missies en je bent ongeveer 45 minuten met 1 missie bezig, maar is wel een stuk leuker om te doen. Wel is het jammer dat de loot 3x niets is. Na hele avond missies doen is het beste wat ik heb gekregen:
Eutactic, 400mm tungsten en Heavy anode pulse
Verder als bonii een shitload aan station cans, warehouses en storages waar ik niets mee kan. Niemand wil ze kopen, je kan ze niet recyclen en ook niet verplaatsen. :Y)

Hier een plaatje van een lvl 4 missie (ena laatste 'wave' hierna was het 1 apoc, 2 arma) klik voor grote versie

[afbeelding]
Als ik het zo nakijk in die pic zie ik dat jullie alle 3 een ander target shieten, ik neem aan dat jullie focus fire kennen. Mijn advies is dan ook om 1 van jullie 3 de teamleader te maken, die schiet het target als eerste welke jullie vervolgens alle 3 afschieten... Hierna ga je naar de volgende target.

Dat is iig mijn advies.

Ook zou ik kijken of je een heavy nosferatu kan fitten op die arma of apoc die je gebruikt, ze werken tegenwoordig weer op npc's. Helpt erg met tanking, kan je misschien minder lowslots voor cap rechargers gebruiken.

Sinds Shiva ben ik veel bezig geweest met npc hunten om weer te leren hoe met deze interface te werken, ik solo nu meer spawns dan ik hiervoor kon.. Ik kan nu zelfs Seraphim spawns met 2x Generals aan in mijn tempest. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze 'wave' keken we ff wie er een het eerst neer had en cu2morO won omdat hij erg dicht bij hing. Ik hing in mij raven op 45KM en dan duurt het een beetje erg lang voor je torps aankomen :P Normaal doen we wel focussed fire idd maar ook alleen op de BSen. Cruisers is gewoon free for all en prijsschieten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:57:
deze 'wave' keken we ff wie er een het eerst neer had en cu2morO won omdat hij erg dicht bij hing. Ik hing in mij raven op 45KM en dan duurt het een beetje erg lang voor je torps aankomen :P Normaal doen we wel focussed fire idd maar ook alleen op de BSen. Cruisers is gewoon free for all en prijsschieten.
Dacht ook al. :)

BTW Raven is beter close range en NOSFERATU helpt echt TONNEN! Zeker voor shield tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:01:
[...]

Dacht ook al. :)

BTW Raven is beter close range en NOSFERATU helpt echt TONNEN! Zeker voor shield tanks :)
Niet tegen NPC's , die hebben geen last van een lege cap :(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
StarLite schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:41:
[...]

Niet tegen NPC's , die hebben geen last van een lege cap :(
ik GOK dat ie doelde op dat je dan zelf 200 cap / 12 sec er bij krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal eens kijken of dat gaat passen als ik ook nog 6x siege erbij wil hebben. Heb net remote armor reppers erbij gegooid om Cu2morO te laten leven of iig in de grid te houden zodat ik niet getarget wordt :P

edit: Ben weer terug op de traditionele 5x PDU setup die ik eigenlijk niet meer wilde maar voor NPC was tie idd wel erg goed. Nu nog ff kijken of ik ergens goedkoop aan PDU II's kan komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:52:
zal eens kijken of dat gaat passen als ik ook nog 6x siege erbij wil hebben. Heb net remote armor reppers erbij gegooid om Cu2morO te laten leven of iig in de grid te houden zodat ik niet getarget wordt :P

edit: Ben weer terug op de traditionele 5x PDU setup die ik eigenlijk niet meer wilde maar voor NPC was tie idd wel erg goed. Nu nog ff kijken of ik ergens goedkoop aan PDU II's kan komen.
Ja, laat het ff klinken alsof ik het zonder jou absoluut niet gered had :P
Ik had nog 50% cap en had soms geen enkele repper aan. Amarr navy is koekje, het zijn die 15+ sansha cruisers waar ik banger voor ben.
Die remote armor reppers zijn het gewoon slot, fitting en capwise niet waard zonder de efficiency en range bonus van een logistics cruiser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde ze gewoon ff testen en ik wilde ff zeggen dat ik nietw il dat jij uit hoef te warpen aangezien ik dan het target wordt zonder dat ik een fatsoenlijke tank heb als ik 600 sec+ recharge time heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me best wel een leuk spel.
kan iemand mij even een buddy invite sturen?

naar gvdscheur at hotmail

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://hosted.warcry.com/eve_trial_pass

kun je een 14 day trial pass krijgen beter dan de 7 dagen die een buddy trial doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

argh.. sinds vandaag zijn die marketing skills van kracht geworden. :( kan niks meer in de markt gooien -snif

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop je die marketing skills toch ff bij?
Zowieso goedkope prut skills bijkopen is best wel praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Voor dit soort gesprekken hebben ze IRC/ICQ/MSN uitgevonden

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ok, voor de tech II builders / moon harvesters onder ons, ik heb schaamteloos een site gedownd van eve-i :) . check http://erikie.demon.nl/eve/uh.htm

Jammer dat al die raw materials niet op 1 maan past :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
CU2morO schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:14:
Mwa die dingen zijn juist wel handig imho, dan kan je je corp hangers verder indelen dan de 7 hangers die je hebt, zie dit op de EVE site bijvoorbeeld. Als we dit een beetje handig gebruiken kan ik misschien weer wat terugvinden als ik wat moet hebben uit de corp hanger. :P Misschien dat ik op het corpforum vanmiddag nog een opzetje post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Gister zown gruwelijk slechte dag gehad ... we zouden met zn 4en 0.0 space induiken en effe voor crok minen.. naja toen we uiteindelijk gingen warpen kreeg ik een ctd.. toen ik weer opgestart was waren mn buddies al in pf/fd/xm gejumped .. en laat daar nu net een pirate blob zijn! .. zijn ze gekilled en ben ik 10k loot kwijt, wat opzich niet erg is maar al die drones (20 ogre's enz is toch wel jammer.. naja flink balen maar goed ... missie afgeblazen.

laten we dan maar gaan minen in villore 0.6 geloof ik. ging wel aardig hadden al een cannetje vol totdat ik met mn stomme kop es leuk dacht te doen en 1 orge op een team-mate afstuurde ...

naja 1min later stond heel concord naast me en op mn raampje te kloppen wat ik aan het doen was :S best jammer ... want 3sec later zat ik in mn pod :S. ben gedocked en hem et spel afgesloten. ik had beter eve niet moeten opstarten gister geloof ik :D

Vanaaf nieuwe kans, hehe..

ps. ja et zijn domme acties maar je leert ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:19:
Mwa die dingen zijn juist wel handig imho, dan kan je je corp hangers verder indelen dan de 7 hangers die je hebt, zie dit op de EVE site bijvoorbeeld. Als we dit een beetje handig gebruiken kan ik misschien weer wat terugvinden als ik wat moet hebben uit de corp hanger. :P Misschien dat ik op het corpforum vanmiddag nog een opzetje post.
Het rotte is dat we ze niet bij het HQ hebben en ze dus nutteloos zijn, we krijgen ze bij de lvl4. Angezien ze niet te verplaatsen zijn kunnen ze niet naar het HQ verlaatst worden. Daarbuiten is alles wat je in een station vault/warehouse gooit meteen locked (iig toen ik het teste 2 dagen gelden) en moet je eerst unlocken wil je het eruit halen. Ik ben bang dat di dingen toch nutelozer zijn dan CCP had gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Piksa schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:06:
Gister zown gruwelijk slechte dag gehad ... we zouden met zn 4en 0.0 space induiken en effe voor crok minen.. naja toen we uiteindelijk gingen warpen kreeg ik een ctd.. toen ik weer opgestart was waren mn buddies al in pf/fd/xm gejumped .. en laat daar nu net een pirate blob zijn! .. zijn ze gekilled en ben ik 10k loot kwijt, wat opzich niet erg is maar al die drones (20 ogre's enz is toch wel jammer.. naja flink balen maar goed ... missie afgeblazen.
Wen er maar aan dat daar een blob is. N.O.R.A.D. is daar oorlog aan het voeren tegen (uit het blote bolleke) tundragon en heeft niet de scheepjes (mensen) om ze echt definitief daar weg te houden. Gisteren vloog er ook nog wat m0o rond om het feest compleet te maken.
Wel sneu, ruim 100 N.O.R.A.D. leden online en ik zat, als PvP newbie, in een gang met nog geen 10 man (en de rest maar zeuren dat ze pf niet inkunnen.. kom dan helpen! Ben zelf ook nieuw in pvp maar ik probeer in ieder geval nog te helpen). We hebben nog wel een raven kunnen neer schieten maar uiteindelijk, toen de vijand terug sloeg, een hoop verliezen (o.a. corp maatje die zijn bs verloor) :/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Klopt ik kan wel helpen, maar ik zit met 3, a 5 andere vrienden die niet sterk genoeg zijn om maar ook iets te doen, ja msshn kunnen ze webbe/scramble in een frig ofzo.

Als er nu iemand is die dat soort dingen gwn duidelijk regelt, er wordt nu maar een hoop bij elkaar geganged en dan zien we maar hoe het afloopt. Niemand weet precies hoe het in elkaar zit en wat er meot gebeuren.. vindt et onoverzichtelijk.

Ik weet dat daar altijd problemen zijn, sinds het begin dat ik eve speelde (das zown 8 maande geleden) was er al trouble..

Ik persoonlijk vind dat het knudde is .. als NORAD zijnde zou er gwn iets geregeld moeten worden zodat iedereen die kan vechten daadwerkelijk verzien is om te vechten (denk aan juiste ships en ammo om daardwerkelijk pf/fd vrij te houden..) dat moet toch lijkt me te doen zijn??

We worden nu gwn overompeld en omver gelopen :(
Daar zijn de n00bs uiteindelijk de dupe van lijkt me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:26:
[...]
Het rotte is dat we ze niet bij het HQ hebben en ze dus nutteloos zijn, we krijgen ze bij de lvl4. Angezien ze niet te verplaatsen zijn kunnen ze niet naar het HQ verlaatst worden. Daarbuiten is alles wat je in een station vault/warehouse gooit meteen locked (iig toen ik het teste 2 dagen gelden) en moet je eerst unlocken wil je het eruit halen. Ik ben bang dat di dingen toch nutelozer zijn dan CCP had gehoopt.
Oja, daar had ik geen rekening mee gehouden. Ik heb gister wel een station vault gekregen voor het in elkaar beuken van drie mallers en vijf omens, die ligt nu in handige zooi. En unlocken: select all -> unlock. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Piksa schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:20:
Klopt ik kan wel helpen, maar ik zit met 3, a 5 andere vrienden die niet sterk genoeg zijn om maar ook iets te doen, ja msshn kunnen ze webbe/scramble in een frig ofzo.
Tsja.. speel nou een maand of 4 en ik kan ook nog niet veel. Maar als je je frig/cruiser/whatever uitrust voor pvp (forum & corp maatjes zijn altijd een mooie bron voor info) en er gewoon al bij bent dan helpt het al. En gebruik gewoon een goedkoop scheepje als je ervaring komt op doen, dan doet het minder pijn als je hem verliest ;)
Als er nu iemand is die dat soort dingen gwn duidelijk regelt, er wordt nu maar een hoop bij elkaar geganged en dan zien we maar hoe het afloopt. Niemand weet precies hoe het in elkaar zit en wat er meot gebeuren.. vindt et onoverzichtelijk.
Je hebt helemaal gelijk. Norad is inderdaad een zooitje en er zijn niet genoeg mensen die mee willen helpen aan het verdedigen van "ons" stukje ruimte. Zeker na het vertrek van BNC uit norad is het behelpen. En ik moet zeggen dat er in zo'n gang (heb het nu een paar keer gedaan) ook geen duidelijke organisatie is. Er is dan wel een gang leider maar de helft van de gang gaat lekker zijn eigen gang en eindigt dan in een pod omdat ze in hun eentje spontaan iemand gaan aanvallen.
Ik persoonlijk vind dat het knudde is .. als NORAD zijnde zou er gwn iets geregeld moeten worden zodat iedereen die kan vechten daadwerkelijk verzien is om te vechten (denk aan juiste ships en ammo om daardwerkelijk pf/fd vrij te houden..) dat moet toch lijkt me te doen zijn??
Iedereen die wil vechten kan vechten. In 4c & in orvolle is voldoende spul aanwezig. Echter, ik ben van mening dat het merendeel het wel gescheten vindt en lekker verder mined, missies doet, etc. en denkt "een ander doet het wel".
Daar zijn de n00bs uiteindelijk de dupe van lijkt me ...
Als n00b moet je eigenlijk niet naar pf (of andere 0.0 space) gaan :P

[ Voor 4% gewijzigd door hilgo op 03-12-2004 14:10 ]

Discogs

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.