Sgoed Tepelstreeltje... kzie je ingame wel in de chat.. of ik stuur je een mailtje
Ingame heet ik : Omreh
Ingame heet ik : Omreh
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 12:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 12:33 ]
Eh, staat dat niet bij de corp info?Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 11:37:
Ben opzoek naar de CEO van de corp Shell Shock, is een nederlander... Als iemand hem of zijn alts kent zou ik het graag willen weten omdat ik een zakelijk aanbod heb.
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Agreed!Lol hebben boven alles in eve iig voor mij
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 08:43 ]
[ Voor 6% gewijzigd door twit op 31-10-2004 10:40 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
\o/ Convo me ff in game plztwit schreef op 31 oktober 2004 @ 09:45:
Ik heb na lang nadenken besloten om weer te gaan spelen, omdat ik mijn vorige EVE tijd liever vergeet heb ik besloten om maar met een compleet nieuwe start (en dus account) te beginnen. Ik hoop dat er iemand zo vriendelijk wil zijn om een buddy trial naar eve@thijsbakx.nl te sturen zodat ik voor de zekerheid ewer even de sfeer kan proeven alvorens de CC weer te pakken
Edit: Terr heeft er al 1 verstuurd
... MMORPG Addict.
Kijk ! dit lijkt me dus wel gaaf , gewoon grote battlesErikie schreef op 23 oktober 2004 @ 00:30:
haha lachen, iemand is zo gek geweest om tijdens de war 2 dagen geleden (fa against cfs) te frappen.
http://erikie.demon.nl/tpar.avi
1 grote chaos dus lol
//edit
ff op m'n eigen (trage) server neergezet.
Onder de riemSpinner schreef op 02 november 2004 @ 08:39:
DreamCatchers is op zoek naar een nieuwe CEO ..
Duke was toch zo heel geweldig zei je ?
We zien 't.
Geweldig dit
urgh, sja, had ruzie met het script dat die tabel maakt...The_Cook schreef op 01 november 2004 @ 15:18:
Mijn naam update aanvraag zit nog 1 of 2 pagina's terug voor wat het waard is
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Verwijderd
spoor je corpmateys es aan dan
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 16:12 ]
Niet als je ooit een OC'er was en je bikkelhard werd verteld, dat meneer Duke je niet vertrouwde simpelweg omdat je een 'european' was.
Maakt mij persoonlijk niet uit of het met of zonder tabel is. Als ie maar es Up-To-Date wordt gemaakt.TepelStreeltje schreef op 02 november 2004 @ 13:29:
[...]
urgh, sja, had ruzie met het script dat die tabel maakt...
misschien dat ik die tabel der helemaal uit haal...
niet echt belangerijk denk ik...
of willen we het houden?
Verwijderd
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Verwijderd
Vind dit op een flame manier gaan waar ik mezelf niet mee wens te mengen. Wat het geval is, is dat Duke Droklar door gezondheid en prive redenen besloten heeft om te stoppen met spelen, iedereen die daarom moet lachen kan van mij de hoogste boom in.Spinner schreef op 02 november 2004 @ 08:39:
DreamCatchers is op zoek naar een nieuwe CEO ..
Duke was toch zo heel geweldig zei je ?
We zien 't.
Geweldig dit
sorry dat ik het zeg hoor, maar je hapt nogal ERG snel op gewone (imo), niet eens lullig bedoelde opmerkingen.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 16:58:
[...]
Vind dit op een flame manier gaan waar ik mezelf niet mee wens te mengen. Wat het geval is, is dat Duke Droklar door gezondheid en prive redenen besloten heeft om te stoppen met spelen, iedereen die daarom moet lachen kan van mij de hoogste boom in.
Omega corp zal niet minder sterk zijn of last hebben van deze overgang, alles is geregeld en wanneer de machtoverdracht voltooid is kan op EVE online gelezen worden wat er gebeurt . Updates kunnen daar gelezen worden, deze informatie zal niet door Omega corp hier geplaatst worden.
Battle.net Spud#2543
omg 250 millCU2morO schreef op 06 november 2004 @ 01:36:
Ik heb echt medelijden met degene die laatst op het EVE forum de +2% tracking @ all guns implant kocht voor 250M als hij gepod wordt
trouwens mijn eerste forum warning gekregenmag niet flamen
traktor scratch!
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:14 . Reden: Vergeet de edit knop niet ]
Hey Pelendur! Je staat niet in het begin van dit topique... wat is je ingame naam en corp?Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 09:45:
Je kunt altijd even met onze corp babbelen![]()
Ik ben meestal wel online, moet je mij maar even convoën en anders een EVE-mail sturen...
ben benieuwd
(telt de 'sniper rule' hier ook?)
Neem ff contact met me op in game (chernochiel of Kanaal ARIN) dan babbelen we ffCoreantes schreef op 08 november 2004 @ 00:32:
Beste Mensen,
ik ben ook uit het begin gehaalt, omdat ik inderdaad 2 maanden niet gespeeld heb.
Ga morgen toch weer beginnen, ondanks ik het redelijk druk heb.... maar ik kan gewoon niet meer zonder!!! IK MOET WEER SPELEN...
Goed, waarschijnlijk dat ik ook opzoek ga naar een nieuwe corp, dus mocht iemand nog opzoek zijn naar mij... 10 maanden ervaring + beta exp.! Kan redelijk wat vliegen, 3 rassen alles incl. de Mammoth, als er gehauld moet worden!Heb gewoon een eigen BS en wat kleiner grut. Ook wat PvP ervaring en verder een goede teamspeler! Martinus Crimson geef ik bij deze als referentie op!
En nu ga ik slapen, morgen ga ik mezelf weer inschrijven!
Battle.net Spud#2543
traktor scratch!
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Verwijderd
NSA ruled... goeie mensen zitten erin aardig en smackfree... goeie sfeer... goeie memoriesVerwijderd schreef op 09 november 2004 @ 09:51:
Die trailer is écht té gek...![]()
Ben benieuwd...
Trouwens, mijn ingame name is Pelendur () en mijn corp is de Cho'arrim Coalition. Founding member van de CoD en founding member van de NSA
traktor scratch!
Verwijderd
LOL...!BaN5Hee schreef op 09 november 2004 @ 13:06:
Peleennnduuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
PELLEEEEEENDUUUUURRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!
Hoe gaat ´t man? Echt een tijd niet gezien, nog steeds aan ´t EVE-en zie ik, met Cho´Arrim gaat ´t nog steeds goed? Want sinds Ignuz dat forum gekapt heeft, kan ik nergens meer lezen over hoe ´t gaat
Ps. Farstar Bansoon hier
Zal ik doen en meteen ook een flesje Quafe toesturen met de complimenten!Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 13:00:
[...]
NSA ruled... goeie mensen zitten erin aardig en smackfree... goeie sfeer... goeie memories![]()
Groetjes aan Rytir
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 12:19 . Reden: Edit knop ;) ]
Bestaat m´n account dan nu nog steeds? Met al m´n behaalde skills?
[ Voor 59% gewijzigd door Bansoon op 11-11-2004 12:42 ]
traktor scratch!
Verwijderd
Als je zin hebt om weer te gaan spelen zou ik gewoon je account weer activeren. Als het goed is heb je al je skills nog!BaN5Hee schreef op 11 november 2004 @ 12:17:
[...]
Bestaat m´n account dan nu nog steeds? Met al m´n behaalde skills?
Ps. ik krijg de melding dat ik gebanned ben van het Cho´Arrim forum, vandaar dat ik dacht dat het hele forum uitgeschakeld stond. Sta nu nog steeds gebanned
Waarom weet ik niet, maar ´t is echt al heel lang zo. Heb af en toe nog proberen te kijken.
Verwijderd
Cool, ik ga vanavond hem zowieso weer even opnieuw downloaden en installeren, dus wie weetVerwijderd schreef op 12 november 2004 @ 11:29:
[...]
Als je zin hebt om weer te gaan spelen zou ik gewoon je account weer activeren. Als het goed is heb je al je skills nog!
Pak je gewoon een 3 maand abonnementje, is niet eens zo duur!![]()
Die scorpion die je hebt gedoneerd, die krijg je wel van mij!![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
kijk es >Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 11:31:
3 dingen in verschillende berichten
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 21:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
traktor scratch!
[ Voor 9% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-11-2004 09:10 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Leuke typo gezien demaar dan nog, knappe vogel die een Vigil kan locken en killen voordat hij in war zit
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 21:34 ]
Verwijderd
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik hoop niet dat dat ook terug slaat als load op hun servers want dat gaat gegarandeerd fout. (en nee ik heb idd niet zoveel vertrouwen in de releaseVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:01:
dat is een ding wat zeker is...
wees er maar gerust op: Exodus zal inslaan als een bom!
Daarin ben je niet de enigeVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:30:
Ik hoop niet dat dat ook terug slaat als load op hun servers want dat gaat gegarandeerd fout. (en nee ik heb idd niet zoveel vertrouwen in de release)
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 20:38 ]
Tsja, ik werk zelf voor een software bedrijf (2e lijns support) en hoe goed ze het hier ook proberen te plannen het blijkt in de praktijk toch altijd dat de deadline/release datum moeilijk te halen is door onvoorziene problemen. Bovendien zijn programeurs, in mijn ervaring, ras optimisten die bij het antwoorden op de vraag "hoe lang denk je er over te doen" stee vast er vanuit gaan dat ze geen fouten maken en dat alles mee zit.TepelStreeltje schreef op donderdag 18 november 2004 @ 09:20:
* TepelStreeltje vindt dat beter moet nadenken over je resease datum...
feit blijft dat het vertrouwen in CCP steeds minder word naar gelang het langer en vaker uitgesteld word.
mjah goed, we zien het komend weekend wel ofhet uitgesteld word of niet...
maar is die Shiva beta al beetje goed te doen of??
Ik verwacht eigenlijk wel dat het nog een paar weekjes wordt uitgesteld, zeker als je ziet hoe Shiva momenteel draait. Is op zich leuk om te spelen, veel nieuwe dingen, maar wel met nog veel bugs.TepelStreeltje schreef op donderdag 18 november 2004 @ 09:20:
feit blijft dat het vertrouwen in CCP steeds minder word naar gelang het langer en vaker uitgesteld word.
[removed]
Verwijderd
Verwijderd
jij hebt nooit software ontwikkeldTepelStreeltje schreef op donderdag 18 november 2004 @ 09:20:
klopt
Battle.net Spud#2543
Dat wordt ook normaal gedaan. Alleen helpt het niet. Software en hardware zijn toch wel de sich snelst ontwikkelende technologieen van deze tijd, en een goede planning rondom de ontwikkeling ervan kun je niet maken, zeker niet over meerdere jaren.TepelStreeltje schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 03:34:
[...]
klopt
maar heb wel zat andere klussen gedaan, die enige vorm van planning vereisen.
meestal plande ik 2 keer zo veel tijd in
we gaan gewoon hopen dat het allemaal goed komt...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 14:08 ]
Verwijderd
Ik denk dat ze het nog even uitstellen en dat we dus morgen gewoon kunnen spelenVerwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 08:04:
En wat gaan wij morgen allemaal doen nu we geen EVE kunnen spelen vanwege Exodus (waarschijnlijk zelfs wat gaan wij morgen en overmorgen en donderdag doen omdat we niet kunnen spelen van Exodus maar laten we positief blijven) met Castor was het ook een goed tijdje wat minder speelbaar, wat zijn de verwachting er van hier
PS:
Het is niet bedoeld als klagen want ik begrijp goed dat alles niet vlekkeloos kan verlopen het is meer een share the pain vanwege wat minder EVE de komende daagjes
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Woensdagochtend dus om 10:00 uur klaar.Oveur schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:14:
We will start deployment of the EXODUS expansion tomorrow, Tuesday the 23rd of November. Deployment starts at 10:00 GMT and the servers will be down for 24 hours while we update all the servers with the expansion. We recommend you set long skill training.
Ik ook, maar bij mij zou die woensdagavond klaar zijn. Dus misschien dat ik een cruiser skill naar 5 laat trainen. Binnen 20 dagen moeten ze alles toch wel weer aan de praat hebben neem ik aanJoop schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:33:
[...]
etc.
Ik heb Evasive Maneuvring Lvl 5 maar aan gezet.
[removed]
Evasive liep helaas al om 4 uur morgenmiddag af, en dan ben ik nog niet thuis. Maar ik heb uiteindelijk ook voor een skill gekozen die tot woensdagavond loopt (energy grid upgrades geloof ik, iig diegene waarmee je reactor control II's kunt gaan gebruiken)The_Cook schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:27:
Ok, lach maar: ik laat mijn skill drones 5 gewoon doorlopen tot woensdagavond. 'k heb er wel vertrouwen in dat ze de afgesproken downtime gaan halen
[removed]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 11:16 ]
Ik ga er vanuit dat ik morgen fatsoenlijk in kan loggen en kan skillen. Echt spelen verwacht ik inderdaad pas weer na een paar dagen te kunnen.TepelStreeltje schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:22:
mjah, ik niet....
denk niet dat ze het gaan halen.
ok, ze halen het misschien wel, maar vraag niet hoe...
de vorige castor patchday's waren allemaal harstikke laggy en buggy enzo...
kortom, spelen was amper te doen...
dus ik ga er vanuit dat we donderdag pas normaal kunnen spelen...
[ Voor 22% gewijzigd door redwing op 23-11-2004 11:51 ]
[removed]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq