[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik wist niet wie hem had, nam aan dat NAGA hem wel zou hebben omdat ze ook aardig wat Inty BP's hadden :)

edit:

ik kijk in jou lijst... staat er dit...

[quote]
Assault Frigates

13:Enyo

N.A.G.A Corporation

The Orb
[/quote]

curieus :P

oww feck, jij had het over een wolf natuurlijk :+ ik over Enyo's :P

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: Http://www.home.zonnet.nl/donkey/1.JPG
Op aanvraag in het GoT channel ingame heb ik mar wat screens gemaakt van wat ze wilde weten.
Afbeeldingslocatie: Http://www.home.zonnet.nl/donkey/2.JPG
Alle tabs die nog dicht zitten zijn OF race afhankelijk OF grootte afhankelijk (small, med en large)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Shiva is vet!

btw incubi NL2, speel jij nog?? zo niet zou je dan die paar mil isk die je heb gekregen van me terug kunnen 'storten' .. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nog wel hoor maar ik geef het wel terug :P moet alleen ffuh sparen dus hoop dat er geen haast bij is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

goed, wat voor skills heb je nodig om die structures te bouwen en in te zetten?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Shiva ziet er strak uit, mijn aanvraag staat nog op pending helaas. Heb er zin in om het te testen :)

D0nny: kan je bevestigen dat Shiva beter draait dan Castor? Ik heb dingen gehoord over 25 fps bij het loginscherm van Castor, en ruim 80 met Shiva :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het inlog scherm maakt niet uit maar wat ik wel gemerkt is dat de GUI een stuk minder laggie en sneller is dan bij castor. Dat vond ik ook wel nodig want dit is echt een ramp momenteel op TQ. (iig bij mij maar 15 a 20 fps en erg veel lagg de laatste week).
Shiva zit ik rond de 30FPS maar dat is dan ook wel met uit zondering van de lag pikes die er erg veel zijn op de shiva server.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 18:28
Mij mag je ondertussen ook wel eens toevoegen aan de lijst.
Ingame naam is MortyM corp is Reikoku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 16:14:
Ik wilde ff een nieuwe setup testen tegen wat sterkere gasten dan 500 en 750K dus ik ging op avontuur en kwam dit in de 2e belt al tegen:
[afbeelding]

Wat mij betreft is tie geslaagd :)
[afbeelding]
Moest wel 1 keer uitwarpen maar das ook neit zo gek als ze allemaal op je staan te raggen.
Damn nice Ian! :) Een 7.075.000 isk spawn! :) In je eentje dus?

Zwaarste wat ik heb gedaan is 6.050.000 isk spawn. (Waarvan 1x 4,5m) Maar dat was met z'n tweeën. (Samen met Cin)

Edit: Ik heb ook nog wat Shiva screenshots gemaakt en die staan op ons forum: http://arin.fragland.net/forum (Onder EVE: Online) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Joop op 08-10-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand me zo een 7 dagen trail kunnen geven ik wil het wel eens een keer uitproberen??

ik weet niet wat je allemaal nodig hebt..........?

eve online heb ik al .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er 1 wilt moet je wel even je email geven of in je profiel zetten.

Joop: ik heb hem in mijn eentje gepakt ja. Moet wel zeggen als er nog iemand in het systeem had geweest ik hem had gevraagd om te helpen want het was wel close.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds pending. Pfff...
Moon mining lijkt me wel erg handig. Zeker nu de prijzen van minerals veels teveel geflateerd zijn. Als dat een beetje wat opbrengt dan kun je nog lol hebben.

Nja heb zo'n beetje al m'n advanced skills op lvl 4 dus laat Shiva maar komen.
Zou mooi zijn als ze op tijd waren maar als ze nu al dingen aan het schrappen waren denk ik dat ze de release date lang niet gaan halen.

Wat ik trouwens wel jammer vind is dat m0o in de mottenballen is gegaan. Nou ja, we hebben er een war oorlog maar da's meer een compliment eigenlijk want zoveel deden ze nou ook weer niet. Om maar een corpmate te quoten:
"That's nice, now I finally can shoot them in Empire"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 17:58:
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat m0o in de mottenballen is gegaan. Nou ja, we hebben er een war oorlog maar da's meer een compliment eigenlijk want zoveel deden ze nou ook weer niet. Om maar een corpmate te quoten:
"That's nice, now I finally can shoot them in Empire"
Ah inderdaad. Het almachtige Everlasting Vendetta. En wanneer is die corpmate van je op ons gaan schieten in empire?

Scrub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Oh Franky, wanneer join je es Evol?

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
ChromeBallz schreef op 09 oktober 2004 @ 12:58:
Heh als frank naar Evol gaat mag hij niet meer op alles schieten dat beweegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo niet?
iedereen zegt dat het geen piraten zijn, maar ik merk er weinig van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankinator schreef op 08 oktober 2004 @ 23:43:
[...]

Ah inderdaad. Het almachtige Everlasting Vendetta. En wanneer is die corpmate van je op ons gaan schieten in empire?
Uhmm van de week een paar keer en gisteren ook nog eentje. Hoezo?
Hij is bijzonder gemotiveerd om die groep mensen aan te vallen.
En fijn dat je het eindelijk toegeeft dat we almachtig zijn. ;)

Maar verkas jij ook naar Evolution of naar Death Row? D'r zijn nog veel m0o's die niet verkast zijn of zijn die bijna allemaal gestopt of zo?

En we zijn niet meer in oorlog met jullie. Nu die andere corp die wel oorlog met ons schijnen te hebben maar nooit aanvallen. *kuchOCkuch*

En nog steeds pending. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verschil tussen pending en active is de afgelopen 2 dagen niet veel verschillend van elkaar want hij is of down of 'proxy not connected'. Verder klopt het idd dat de FPS stukken hoger is maar dat komt door de clientside GUI die er in shiva is. (dank aan indi, .jowie en Cu2morO die mij dat gister zo goed konden vertellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers nog een geil plaatje van de nieuwe schepen in Shiva.
http://dream.qweruiop.org...eela-shivabcdestships.jpg

En dat die GUI van Shiva client vernieuwd is.
Ik hoop dat ze ook qua DirectX9 ondersteuning ea hebben vernieuwd.
Dan kunnen de mensen met een DirectX9 kaart ook genieten van meer eyecandy.
Me dunkt dat m'n X800 pro toch wel een FPS van boven de 35 kan halen. Zelfs op 1600x1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
ChromeBallz schreef op 09 oktober 2004 @ 12:58:
Heb besloten dat iig maar niet te doen, het is totaal anders dan m0o. Toegegeven evol heeft wel de toekomst. Het is DE dominante corp in het spel, maar past simpelweg niet zo bij mijn manier van spelen. :'(

Ben er nog niet helemaal uit. voorlopig staat http://rc.fragland.net op het programma en wellicht verpats ik mezelf aan de hoogste bieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

zien er goed uit die battlecruisers :) zeker weer cruiser lvl 5 heben + een hoop andere skillz :S.. maargoed, heb de tijd :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
mjah, battlecruisers zijn TL 1 schepen meen ik, dus zal wel alleen cruiser lvl 5 zijn.
zelfde als die destroyers, die zijn ook TL1, dus alleen een hoog frig lvl.
maar vind die caldari destroyer ERG liev!
dat ding gaat zeker een grote rol spelen in fleetwars.

6 luancher hardpoints, met een DIKKE range derbij.
wel light missiles, maarja, toch 6 keer.
hij is gewoon perfect om alle inties en assault ships uit de lucht te schieten!

het zijn TL1 schepen, dus je kan ze met alleen minerals al bouwen.
belooft dus veel goed voor de builders, en dus de beschikbaarheid en prijs.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
TepelStreeltje schreef op 10 oktober 2004 @ 10:47:
mjah, battlecruisers zijn TL 1 schepen meen ik, dus zal wel alleen cruiser lvl 5 zijn.
zelfde als die destroyers, die zijn ook TL1, dus alleen een hoog frig lvl.
maar vind die caldari destroyer ERG liev!
dat ding gaat zeker een grote rol spelen in fleetwars.

6 luancher hardpoints, met een DIKKE range derbij.
wel light missiles, maarja, toch 6 keer.
hij is gewoon perfect om alle inties en assault ships uit de lucht te schieten!

het zijn TL1 schepen, dus je kan ze met alleen minerals al bouwen.
belooft dus veel goed voor de builders, en dus de beschikbaarheid en prijs.
Met light missiles inties afschieten? Misschien als ze de light missiles een speed boost geven, maar zolang dat niet gebeurd zullen ze een inty nooit raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Shiva Status for user erikieactiverequested on:
2004.10.05 14:48:00

Activated on:
2004.10.10 13:21:00

jeeuuh :D

nu nog ergens hardeschijfruimte vinden voor een eve copy :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
HitmanWVU schreef op 10 oktober 2004 @ 12:06:
[...]

Met light missiles inties afschieten? Misschien als ze de light missiles een speed boost geven, maar zolang dat niet gebeurd zullen ze een inty nooit raken
ik zit ook eindelijk op shiva!

gelijk een Cormorant gekocht!
das dus die Caldari Missile destroyer!
6 launcher hard points, en: Special Ability: 50% Bonus to Light Missile & Rocket Velocity and 10% bonus to Flight Time per Caldari Frigate Skill level.
(atm 6 hi's 4 meds 1 low)

http://members.lycos.nl/c...enie/Cormorant_planet.jpg

(beetje slechte kwaliteit, maar anders werdtie zo groot.
check ook die planeet, je ziet gewoon continenten enzo, met steden e.d.! :D

dus ja, hij haalt die inties ECHT wel in :D
op 50km gewoon light missiles spammen!!
het is een zware frig, maar met een 1Mn MWD wil die niet erg veel harder gaan.

1 ding is zeker, de destroyers worden echt HELL voor alle elite frig piloten!

Ook ERG fijn in die nieuwe UI is dat je je items in details kan zetten, super overzicht dus!

Shiva bevalt me nu al SUPER!
alleen jammer dat er nog een chat lag in zit :)

[ Voor 24% gewijzigd door TepelStreeltje op 10-10-2004 17:09 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

heb net ook 10 minuten gespeeld en toen kwam er alweer een server reboot :) . Helaas nog steeds lage fps. rond de 10fps. Denk toch dat m'n cpu de bottleneck is.
(xp2200 , 1gb ram, 9800pro, 1600x1200, xp sp2). Het gekke is als ik m'n resolutie naar 1024x768 zet, en/of alle details op low en geluid uit, scheelt me dat geen fps winst m het blijft rond de 10 fps zweven. Iemand een idee waar het aan ligt? als ik op ctrl+f9 druk haal ik wel boven de 40 fps. jammer

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
destroyers hell voor frigate piloten? :X
dat ding is niet vooruit te branden met zijn 10.000.000 mass en lakende powergrid die geen 10MN AB of MWD toestaat.
Nu hebben ze die snelheid ook niet echt nodig, aangezien ze capital schepen horen te gaan verdedigen tegen frigates, maar ze hebben zelf de defence van een sterke frigate wat ze vrij zwak maakt.
als een Inty buiten de 10km webrange blijft, raken de light missiles die je spammed echt de inty niet, en die inty maakt gehakt van je (crow voor missiles of malediction/crusader voor long range beams)

edit: oh, ik zie nu de bonussen pas, +250% missiles speed heeft wel wat impact ja, Dat was eerst nog niet :)

[ Voor 12% gewijzigd door CU2morO op 10-10-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 10 oktober 2004 @ 19:21:
heb net ook 10 minuten gespeeld en toen kwam er alweer een server reboot :) . Helaas nog steeds lage fps. rond de 10fps. Denk toch dat m'n cpu de bottleneck is.
(xp2200 , 1gb ram, 9800pro, 1600x1200, xp sp2). Het gekke is als ik m'n resolutie naar 1024x768 zet, en/of alle details op low en geluid uit, scheelt me dat geen fps winst m het blijft rond de 10 fps zweven. Iemand een idee waar het aan ligt? als ik op ctrl+f9 druk haal ik wel boven de 40 fps. jammer
Geluid is veel van de oorzaak, vooral als je een chipset hebt die het geluid op je mobo regelt. ctrl + shift + alt + f12 = geluid in eve uit en fps winst. Daarnaast dither aanzetten, sun occlusion of watdanook uit en lage details. Ik heb p4 - 2,4ghz, 512ddr, ti4600 64mb, 1280x1024, w2k (lagere resolutie = betere performance + zelfde resolutie op je bureaublad = nog meer performance) en ik zit in grote battles (75 - 150 man) op 6 fps, in middelgrote zit ik op de 15-20 fps maar ligt zwaar aan waar je zit (belt = -5 fps minimaal). Daarnaast hoor ik dat er hacks zijn welke gebruikt worden door corporaties in het noorden (denk aan venal region), waardoor de schepen niet worden weergegeven en dus echt een enorme fps winst is. Het is echter illegaal en er staat een ban op. Ik heb het niet, weiger het te gebruiken, en er hoeft dus niet aan mij gevraagd te worden om het te verkrijgen... Mijn info heb ik ook van official eve forums af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ja precies, ik dus ook :) geluid uit geeft +2 fps winst, maar zag daarnet ook dat ik ernstig achter liep met de catalyst drivers :) heb nu 4.9 draaien, en het gaat wel vlotter nu. Heb alleen een paar keer gewoon over m'n oude drivers heen geinstalleerd, maar toen gaf hij plots artifacts, zeer verontrustend. (dacht gelijk aan een kapotte video kaart). Nu lijkt alles eindelijk normaal te lopen. Shiva draait nu ook rond de 40 fps in space, dus dat is wel okee.

hier nog even een volledig uitgeklapt market menuutje van starbase structures. Pfrt, ik ben bang dat ik t niet bij kan benen :) control tower is trouwens maar 1 bil, dus opzich kan ik er 1ntje binnenkort kopen :) hehe

Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/starbase.jpg

ps, kan zijn dat image t niet doet maar dat komt omdat ik dan rc3 aan het spelen ben :P

[ Voor 7% gewijzigd door Erikie op 11-10-2004 00:29 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:28:
hoezo niet?
iedereen zegt dat het geen piraten zijn, maar ik merk er weinig van :+
Zucht..... Dat komt weer van iemand die nog nooit een Evol is tegengekomen.

Ik zat een tijdje geleden te agentwhoren, komen er een paar mensen op me af: "Ga weg uit ons systeem! Evol is een pirate corp, en die willen we neit hier"

"Hoe kom je erbij dat Evol een priate corp is?"

"Dat hebben we van iemand gehoord"

Naja, zover voor iedereen maar vertellen over dingen waarvan ze neits vanaf weten. Ikzelf ben strikt anti-pirate. Waarom zou ik een rat corp joinen?

Volgens mij was ik voor ik evol joinde de enige non-evol die wist dat evol geen rat corp is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijd terug toen ik in IMM zat waren er vaak nme's waaronder vaak combined M0o, evol en corp1. Dan ben ik niet zo gek als ik ga denken dat evol een pirate corp is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 07:03:
Een tijd terug toen ik in IMM zat waren er vaak nme's waaronder vaak combined M0o, evol en corp1. Dan ben ik niet zo gek als ik ga denken dat evol een pirate corp is.
Corp1 is Curse alliance... Die vliegen als het goed is niet samen met Evol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
omg, ik lees net in global chat op Shiva server dat die Cormorant een range heeft van 100km met light missiles!!

dat word gewoon Friggehs Missile Snipen! (mits de bonussen zo blijven als ze nu zijn)

kga nu lvl 4 missies in men eentje proberen (zal wel snel over zijn, maar goed :P )

eerste missie die ik doe is een gone beserk...
1e wave 5 Amarr navy mallers
2e wave 3 Amarr navy mallers en 2 amarr navy armageddons :X
3e wave 2 Amarr navy arma's hmmz, minder dan 2e wave...

en dat was het :D
helaas geen bounty op de schepen, en de mission reward is ook maar 130K plus 150K bonus als je het ibnnen 3 kwartier doet....
kheb 1 bs geloot, en der kwam meuk uit, maar heb nu wel een Amarr Navy General Insignia :P

[ Voor 75% gewijzigd door TepelStreeltje op 11-10-2004 14:46 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag hopen dat ze de balans deze keer bij introductie wel een beetje fatsoenlijk houden. (nog steeds pending btw)

Had alvast m'n DX9 naar c geupgraded en nieuwe asus 8.05's geinstalled maar daar zitten dan weer wat bugs in jammer genoeg. Maar vraag me af of dat fps scheelt.

In de huidige client komt de fps drop gewoon door het pollen van de chat en item windows. Gewoon slordig programmeren IMO. Windows is message based en da's speciaal gedaan om dit soort slordige constructies te vermijden. Mja de engine die zij gebouwd hebben bouw je niet even opnieuw en dan goed. Nu is het krap an voldoende denk ik dan maar. (zelfde als windows eigenlijk)

En voor gamen een Audigy OEM kaartje. Kost nagenoeg niets 2ehands en je hebt er wel plezier van bij fps tov onboard AC97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 22:41:
Mag hopen dat ze de balans deze keer bij introductie wel een beetje fatsoenlijk houden. (nog steeds pending btw)

In de huidige client komt de fps drop gewoon door het pollen van de chat en item windows. Gewoon slordig programmeren IMO. Windows is message based en da's speciaal gedaan om dit soort slordige constructies te vermijden. Mja de engine die zij gebouwd hebben bouw je niet even opnieuw en dan goed. Nu is het krap an voldoende denk ik dan maar. (zelfde als windows eigenlijk)
je mag eigenlijk niet oordelen over iets wat je niet zelf mee gemaakt hebt :P ;)

want shiva is echt de sjit!
Alle rechtermuisknop menutjes gaan nu gewoon zoooo lekker snel!
enige waar je nu nog beetje op moet wachten zijn echt grote hopen info (market e.d.)
missies waren ook nog traag, maar ik neem aan dat ze dat er ook wel uitstrijken :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChromeBallz schreef op 11 oktober 2004 @ 02:17:

Zucht..... Dat komt weer van iemand die nog nooit een Evol is tegengekomen.
niet echt...

maar als ik het dus goed heb kan ik gewoon Venal binnenvliegen en dan moet ik gewoon uitkijken voor iedereen daar, behalve voor Evol, die vallen me dan dus niet aan?

das wel nice dan eik, ga ik wel es ff proberen binnenkort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 18:28
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 13:49:
[...]

niet echt...

maar als ik het dus goed heb kan ik gewoon Venal binnenvliegen en dan moet ik gewoon uitkijken voor iedereen daar, behalve voor Evol, die vallen me dan dus niet aan?

das wel nice dan eik, ga ik wel es ff proberen binnenkort :+
Laat je ff van te voren weten wanneer je dat doet, dan zal ik persoonlijk welkom heten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, als RKK val je me natuurlijk aan, maar dan vlieg ik gewoon recht op een Evol camp af :) die doen dan niets tegen me \o/ ook niets tegen jou, omdat jullie allies zijn, maar das een 2e

(correct me if i'm wrong heh, BoB was toch Evol + RKK + zootje?)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 15:48:
naja, als RKK val je me natuurlijk aan, maar dan vlieg ik gewoon recht op een Evol camp af :) die doen dan niets tegen me \o/ ook niets tegen jou, omdat jullie allies zijn, maar das een 2e

(correct me if i'm wrong heh, BoB was toch Evol + RKK + zootje?)
Evol
m0o
RKK
Black Nova
Arcane Tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evol en m0o zijn nu gemerged dus, het is nu alleen evol... niets veranderd de situatie uiteraard.

Imho evol = pirates.

Ben trouwens naar de eve meeting geweest met rona kia in london. De jongens van PIE inc, BNC, en wat evol (Drunkenmaster, bubbles), en uber geek award gaat naar jadrut. Was super lol en lots of fun :)

Naar 2 uurtjes gingen we met z'n allen van r-k (14) uit in london, dat was uiterst geslaagd, engelsen zijn totaal gek hehe en KIAEddZ was helemaal van de kaart heheh :)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Owkee, ff duidelijk maken: Tenal/Venal/Branch is gesloten ruimte, iedereen die niet op +10 stat met BoB wordt afgeschoten. Simpele space closure, tis van ons >:)

m0o is allang geen pirate corp meer. Meer een corp die andere alliances aanvalt, niets meer en niets minder. m0o is nogal een out of game corp, piraten zijn ze niet echt, omdat ze gewoon willen pvp'en. Ze hebben die piraten reputatie gekregen in eht begin van het spel, waar ze WEL aan piraterij deden.

Evol is geen piratencorp. Wij vallen niet zomaar mensen aan voor isk of spullen. Als Evol iemand aanvalt heeft die iemand eerst ons aangevallen. Wij vallen niet iemand aan zonder goede reden. Als een corp van een alliance ons aanvalt betekent het wel dat de hele alliance dan op onze -10 staat. Dat is misschien de reden dat wij gezien worden als piraten, omdat we dan alle corps uit die alliance aanvallen. Dat is echter de schuld van 1 van hun leden, pech gehad.

Blauw/paars: Niet op schieten, vrienden.
Wit: Bestaan niet, negeren.
Geel: Vernietigen.

Dit zijn letterlijk onze rules of engagement. Dat wij als piraten gezien worden berust voor het grootste deel op misverstanden, voor de rest op simpele anti-evol propaganda.

BoB is een losse vriendengroep, geen alliance, verre van. We vliegen samen als we willen, maar zeggen niet wie op wat mag schieten van elkaar. Dat is de reden waarom m0o bv CoD/NORAD etc aanviel en wij niet.

BoB is ook eigenlijk ontstaan uit een erg logische reden: De vijand van mijn vijand is mijn vriend. Dat is al zo sinds m0o en Evol samen CA aanvielen. Het heeft niks te maken met dat m0o een piraten corp is, en dus zou evol dat ook zijn omdat ze samenwerken. Bullshit dus. Mensen trekken gewoon de verkeerde conclusies. Het was wel grappig om te zien hoe mensen eerst de CA wilden vernietigen, en toen m0o en Evol samen gingen aanvallen kwam CA op de boards met "OMG!!!! m0o and Evol work together! They are pirates! Kill them!" En ze werden ook al geloofd, zoals in enkele posts in deze thread te zien is.

Het geloof dat Evol een piratencorp is is onzin en nergens op gebaseerd behalve op geruchten en "wistjedatjes". Wij gaan en staan waar we willen, en sommige alliances vinden dat neit leuk. Echter, dat is hun probleem, en als ze ons gaan aanvallen om ons uit hun territorium te krijgen, zijn wij geen piraten, alhoewel maken ze ons daar wel voor uit. Snappen jullie de situatie al?

Mensen denken steeds meer in 'PVP = Pirates', en dat is natuurlijk fout. Opvattingen over andere corps worden vaak zonder kennis van hun achtergrond geformuleerd en de wereld ingestuurd. Je kunt pas weten wat een corp is als je er mee te maken hebt gehad, of mischien zelfs erin bent geweest.

Ik wordt echt een beetje moe van mensen die GELOVEN dat evol een piratencorp is. Zijn baseren hun mening op geruchten en verhalen van anderen. Als je een Evol tegenkomt (buiten T/B/V dan) moet je hem gewoon met rust laten, dan laat hij jou ook met rust. Schiet erop en je hebt de corp op je dak. Zo simpel is het. Als mensen dat zien als piraterij is de wereld inderdaad heel ver heen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 07:03:
Corp 1 is dus echt CA, die killen we als we ze zien.....

Zien jullie nu hoe het komt dat mensen denken dat we piraten zijn? Ze "denken" iets te weten, zoals deze meneer hier illustreert......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:01:
Evol en m0o zijn nu gemerged dus, het is nu alleen evol... niets veranderd de situatie uiteraard.

Imho evol = pirates.

Ben trouwens naar de eve meeting geweest met rona kia in london. De jongens van PIE inc, BNC, en wat evol (Drunkenmaster, bubbles), en uber geek award gaat naar jadrut. Was super lol en lots of fun :)

Naar 2 uurtjes gingen we met z'n allen van r-k (14) uit in london, dat was uiterst geslaagd, engelsen zijn totaal gek hehe en KIAEddZ was helemaal van de kaart heheh :)
Welke ben jij op de feauteaux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChromeBallz schreef op 13 oktober 2004 @ 00:57:
m0o is allang geen pirate corp meer. Meer een corp die andere alliances aanvalt, niets meer en niets minder. m0o is nogal een out of game corp, piraten zijn ze niet echt, omdat ze gewoon willen pvp'en. Ze hebben die piraten reputatie gekregen in eht begin van het spel, waar ze WEL aan piraterij deden.
oh dat zal best, maar ik zou best willen weten op welke basis zij beslissen dat ze iemand aanvallen dan, als ik me in unclaimed space bevind, zonder bij een alliance aangesloten te zijn, wat voor reden hebben ze dan om me tot 2x toe aan te vallen als het geen piraten zijn?

naja, het zal wel aan men kop liggen ofzo :+

bovendien snap ik niet waarom je het erg vind dat zoveel mensen je als piraat zien? mij lijkt het juist een van de stoerdere beroepen ingame ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:27
ChromeBallz schreef op 13 oktober 2004 @ 00:57:
Vroegah.. zucht de enige keer dat ik gepod werd, door m0o dus, mara / passari gate, voordat de highway er was.

Speel inmiddels weer, straks zelfs weer onder m'n oude account. Maar doe nu vooral agent missions omdat complete mining/security ops in 0.0 me iets teveel tijd vergen.
O ja, ik zit bij ASCI (vroegah PRI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 15:04:
[...]

oh dat zal best, maar ik zou best willen weten op welke basis zij beslissen dat ze iemand aanvallen dan, als ik me in unclaimed space bevind, zonder bij een alliance aangesloten te zijn, wat voor reden hebben ze dan om me tot 2x toe aan te vallen als het geen piraten zijn?

naja, het zal wel aan men kop liggen ofzo :+

bovendien snap ik niet waarom je het erg vind dat zoveel mensen je als piraat zien? mij lijkt het juist een van de stoerdere beroepen ingame ;)
Dat zie ik niet zo. Ik vindt het gewoon ERG irritant als mensen dingen denken van iemand die niet waar zijn. Stel je voor dat de mensen bij je in de buurt denken dat je een pedo/necrofiel bent (extreem voorbeeld, maar je snapt wat ik bedoel). Hiermee bedoel ik niet dat piraterij zo negatief is, het gaat gewoon om het principe.

m0o valt trouwens iedereen aan die niet blauw of paars is. Makkelijk genoeg :P

[ Voor 5% gewijzigd door Khrome op 13-10-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen die niet blauw of paars is? noem ik aardig piraat :+
maarja zo heeft iedereen zijn eigen richtlijnen natuurlijk, wanneer houdt iemand op piraat te zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:13:
iedereen die niet blauw of paars is? noem ik aardig piraat :+
maarja zo heeft iedereen zijn eigen richtlijnen natuurlijk, wanneer houdt iemand op piraat te zijn... ;)
Waarom noem je iemand piraat die zijn eigen ruimte voor zichzelf wil houden? In Branch/Tenal/Venal wordt je afgeschoten als je niet blauw of paars bent. Daarbuiten, dus in de rest van eve, wordt je alleen afgeschoten als je geel bent. (of oranje natuurlijk, maar dat geld alleen voor Dream ;) )

Heb je hier overheen gelezen soms? :P

edit:
Oh, verkeerde context, sorry :P
m0o valt trouwens niemand meer aan in empire omdat ze allemaal -5 of lager zijn :P

[ Voor 10% gewijzigd door Khrome op 14-10-2004 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een super account op de shiva server gehad om POS te testen :)

dit ding heeft 280mil skillpoints :) en zit in een corp met een flight club hanger

het zijn 2 corps met elk 50 spelers om 50vs50 battles te doen om te kijken hoelang pos het kan uithouden, zal straks wel even screenshot posten van een mannetje met 280mil SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 11:46:
Ik heb nu een super account op de shiva server gehad om POS te testen :)

dit ding heeft 280mil skillpoints :) en zit in een corp met een flight club hanger

het zijn 2 corps met elk 50 spelers om 50vs50 battles te doen om te kijken hoelang pos het kan uithouden, zal straks wel even screenshot posten van een mannetje met 280mil SP
nice, ik hoorde al zoiets op de global chat, dat 100 mensen een mailtje zouden krijgen over een special account ofzo.

Ben wel benieuwd hoe dat alliance systeem nou werkt, want volgens de dev-blog kan je met je alliance space "claimen" dat het ook echt op de map verschijnt :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 18:35
280mil ?!?!

damn, is dat alles op lvl5 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ws wel
Dus iedereen die denkt dattie met 20 mil SP's alles al heeft, think again ;)
Zal me niks verbazen als er ook jove titan level 5 tussen zit, zulke skills zijn al gauw 5 mil SP's per stuk enzo :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator
Topicstarterdude: Kan je mijn corpnaam wijzigen naar Celestial Horizon [CLS], Xetic Alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 310skills op lvl 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
frankinator schreef op 14 oktober 2004 @ 19:47:
Topicstarterdude: Kan je mijn corpnaam wijzigen naar Celestial Horizon [CLS], Xetic Alliance?
doe ik morgen, wanneer ik men template heb van het hele namen lijstje :)

maar eindelijk maar voor de goeie gekozen frankie? :)

(zeg maar chiel trouwens hoor ;P )

oeh, trouwens, waar kan je zien of je bent geselecteerd voor die 50vs50 battle-chars?

[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 15-10-2004 03:00 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
frankinator bij celestial horizon?????? wtf?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChromeBallz schreef op 15 oktober 2004 @ 17:40:
frankinator bij celestial horizon?????? wtf?????
Idd ja wtf?

Maar eh, laat ze maar eens zien wie hier nou de echte frankinator is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankinator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook een beetje lopen rondkloten in Shiva (test).
Is nog wel buggy hoor maar fps is bijna verdubbeld.
Haal nu zo'n gemiddeld 55-60 fps in space (3400+/X800 pro) en 70 a 80 in dock.

En een paar van die nieuwe schepen gekocht en daar wat mee gevlogen. Is toch wel lachen hoor moet ik zeggen.

Hopelijk dat ik nog wat met die POS kan klooien. Lijkt me ook wel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
zucht, weer zo een alt flame. Die vent heeft gewoon een trial account gehaald ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

oef.. dit is heel erg naad.. eve down midden in een battle :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
urg, idd ja, blij dat ik net men vijandje dood had (missie) maar toch...

bij iedereen klapte het er dus uit :(

site is ook best wel dood...
kan dus ook geen patches downen van shiva, om daar ff te rommelen :(

[ Voor 35% gewijzigd door TepelStreeltje op 17-10-2004 17:21 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

250 secs nog.. en maken dat ik naar een safespot verhuis :)

GVD nog steeds down!! dit gaat natuurlijk weer een paar uur duren :(. enige grote nadeel van eve :(

[ Voor 48% gewijzigd door Erikie op 17-10-2004 17:40 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
w00t! RONA en RONA-KIA leaven PA!!!!!!

RONA gaat mergen met Vortex, en RONA en KIA joinen CA zoals het eruit ziet :D

Evol haxx0rs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook toestemming om Shiva te testen, maar als ik hem opstart zie ik het plaatje met eve:codename shiva, maar dan wordt mijn beeld zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
urgh, waarom klapt eve der nou weer uit?

heb je de patches goed gezet Hvoort?
en wel met singu connecten he ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

alweer down.. wtf is happening?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Catalyst 4.10 geinstalleerd en nu werkt het wel. :*)
Vreemd dat 4.9 het niet deed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok eerste post hier :-) heeft er iemand soms een lijst met alliancie members

vb

ca =
omegacorp
corp 1 enz....

xetic =
-lt-
enz......

>:) })
o en ik heb een pos station gebouwd in shiva gewoon om te testen wel leuk maar moeimijk om een maan te minen , wel handig als je een uitvalsbasis nodig hebt en de kosten drukt
energy toren ship storage/repair een paar wapens en laat de vijand maar komen

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 00:20 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Oe, CFS heeft nu war met FA, word nog eens leuk zo :)
En voor lijsten met members van alliances moet je gewoon op de sites van de alliances kijken :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

net een war achter de rug met cfs, vlakbij TPAR. ze zaten te gatecampen, en toen besloten we maar te jumpen en zien waar het eindigde :). Het was echt een bende toen we jumpte hehe. maar toch nog gewonnen ook :P. Had het niet verwacht, stond ongeveer 1 : 1, maar dankzij goed teamwork in onze gang ging het goed. Was een goed, en lang gevecht :) ondanks alle chaos :)

(speel voor fa trouwens, so cfs, shoot me :P)

paar screenies :

Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/4images/data/media/13/evewar3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/4images/data/media/13/evewar2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/4images/data/media/13/evewar1.jpg

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mooie pics Erikie :)

Chiel: kun je me aan de playerlijst toevoegen met de volgende gegevens:

ingame NN: GoTspeed, Corp: Flying Dutchmen Inc., Alliance: UNA

Thnx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van xetic heb ik een ledenlijst gevonden , van ca niet en andere alliencies niet
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Erikie schreef op 20 oktober 2004 @ 02:29:
net een war achter de rug met cfs, vlakbij TPAR. ze zaten te gatecampen, en toen besloten we maar te jumpen en zien waar het eindigde :). Het was echt een bende toen we jumpte hehe. maar toch nog gewonnen ook :P. Had het niet verwacht, stond ongeveer 1 : 1, maar dankzij goed teamwork in onze gang ging het goed. Was een goed, en lang gevecht :) ondanks alle chaos :)

(speel voor fa trouwens, so cfs, shoot me :P)

paar screenies :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lol, heeftie gewoon een voltaic hardner!
doe maar duur erikie!
maar goed dat je niet dood bent gegaan!
heb je misschien nog een indicatie hoeveel en wat voor schepen er vochten?
ziet er wel uber vet uit hoor!
lekker chaotisch, iedereen drones launchen enzo :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 12:51:
van xetic heb ik een ledenlijst gevonden , van ca niet en andere alliencies niet
_/-\o_
Waarvoor heb je deze lijst nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 12:51:
_/-\o_
De ledenlijst van CFS staat gewoon op de frontpage van de cfs site anders, zie hier

nice
Erikie schreef op 20 oktober 2004 @ 02:29:
net een war achter de rug met cfs, vlakbij TPAR. ze zaten te gatecampen, en toen besloten we maar te jumpen en zien waar het eindigde :)
Nice fight, kan er niet zo heel veel over terugvinden op de CFS forums, behalve:
Posted: Wed Oct 20, 2004 12:34 pm
By the time I logged on, we had apparently just retaken TPAR station, there was a strong fleet up and running, and I spent the evening chasing down individual pilots from FA and Orion
Jammer dat ik er niet bij was, maarjah :)
Ben wel benieuwd wie er als "winnaar" uit de bus gaat komen, het lijkt me dat FA meer manpower heeft :)
het viel me trouwens op dat op het bericht op het e-o forum de meeste mensen "GO CFS!" riepen, terwijl men "vroeger" altijd CFS watjes vond en een alliance van niks vond :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn ook watjes, maar FA heeft geen fuck te zoeken in the Fix...

dus go CFS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:32:
[...]

Waarvoor heb je deze lijst nodig?
om een betrouwbare bron te maken van het politieke landschap van eve.
en niet om de 2 uur een convo te moeten maken omdat ik in de 1 of andere zijn "achtertuin" ben zonder dat ik het weet , heeft me al een aantal mallers gekost, omdat ik geen 20 mill heb om me vrij te kopen, hooligans of war staan op nr1 als ik in ne bs zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 01:26:
[...]

om een betrouwbare bron te maken van het politieke landschap van eve.
en niet om de 2 uur een convo te moeten maken omdat ik in de 1 of andere zijn "achtertuin" ben zonder dat ik het weet , heeft me al een aantal mallers gekost, omdat ik geen 20 mill heb om me vrij te kopen, hooligans of war staan op nr1 als ik in ne bs zit
Ga naar www.eve-online.com > Forums > Corporation and alliances > staat een eve map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

TepelStreeltje schreef op 20 oktober 2004 @ 13:06:
[...]

lol, heeftie gewoon een voltaic hardner!
doe maar duur erikie!
maar goed dat je niet dood bent gegaan!
heb je misschien nog een indicatie hoeveel en wat voor schepen er vochten?
ziet er wel uber vet uit hoor!
lekker chaotisch, iedereen drones launchen enzo :P
toevallig gewoon geloot tijdens npc hunting :) net zoals m'n named armor repairers :). Er vochten trouwens zo'n 100 man... wij waren in iedergeval met +/- 50 schepen gejumped, en tijdens de cloak tijd na het jumpen waren er zo'n 50 schepen aan de andere kant. Vond het wel verwarrend om op de neutrals te schieten, maar ja, leve de chaos :) . het aantal type bs / frigs / cruisers was bijna het zelfde als de cfs fleet, maar cfs had wel iets meer battleships, maar wij konden beter scramblen en jammen :P. We bleven trouwens met 16 battleships over, dus ongeveer 10 bs verloren gegaan.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL die heb ik ook maar dat verteld me niet wie waar zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan doe je iets fout? die map is enorm duidelijk hoor... en in de Corp Info staat waar ze bij horen... of het is gewoon duidelijk, VotF is bijv. geen XiF 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ok, hier snap ik geen bal van. Ik zit nu bij m'n vriendin (haar ouders) thuis en iedereen ligt al te maffen dus dacht ik eve te proberen op een oude pc (xp1800 / geforce 2 v7700 (32mb ram) / 256 mb ram). Goed, na een uur (!!) installatie kon ik het spel eindelijk proberen :P. Dacht dat het nooit zou lukken op een geforce 2, maar dit is het resultaat :
Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/4images/data/media/13/2004.10.22.02.02.39.JPG
*click voor vergroting.

Echter, die witte velden had ik al rekening mee gehouden, maar toch haal ik een fps van maarliefst 21 !!!!!!!

Thuis heb ik een xp2200 staan + 1 gb ram, + ati 9800 pro(128mb), en ik haal nog niet eens 18 fps (en dan nog te bedenken dat ik in mijn eentje vlieg zonder andere schepen in zicht)!! in grote battles is het helemaal chaos, want dan heb ik minder dan 1 fps (kan ook maar om de 2 seconden een turret aanzetten oid). wtf is goin on? Ook al zet ik thuis m'n res op 1024x768 + 16 bit, hij blijft op 17/18 fps hangen, terwijl m'n cpu sneller is, en m'n videokaart 10 x sneller dan zo'n oude gf2 :S

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
widescreen/dither/interlacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

sja, ook als ik die allemaal uit of aan zet, of m'n prefs.ini verander, dan blijft eve gewoon op 20 fps hangen.. Ga binnenkort wel formateren. :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al 5 jaar m'n computer niet meer geformateerd en hij doet het nog als een zonnetje. Al een 3e mobo, videoplank en HD. Kwestie van weten wat je moet doen om het getweaked te houden.

Maar die FPS krijg je toch niet hoger met die oude client.
Shiva is bijna dubbel zo snel om dat de heren/dames Devs daar wat betere code voor gebakken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

haha lachen, iemand is zo gek geweest om tijdens de war 2 dagen geleden (fa against cfs) te frappen.

http://erikie.demon.nl/tpar.avi

1 grote chaos dus lol :)

//edit

ff op m'n eigen (trage) server neergezet.

[ Voor 22% gewijzigd door Erikie op 23-10-2004 04:19 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ook een werkend linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg alleen maar 30 FPS uit mijn bakje...

w2k SP4 machine with:
p4 intel - 2.4ghz MSI 645E MAX-U / SiS645DX
512ddr pc3200
40gb 7.2k 8mb - hdd1 (OS)
80gb 7.2k 8mb - hdd2 (EVE)
Geforce FX 5700 - 256mb ddr (GPU clock = 425 Mhz) (driver version 61.77)
DirectX 9.0c

Wat ik weet is dat videokaart niet zo veel uitmaakt, ik had er namelijk een ti4600 in (die er nu weer inzit omdat mijn fx5700 geluid maakte en nu ter reparatie is). Het is meer cpu/memory wise bij EVE... Alliance member heeft een 3,8ghz machine met 4 gig ddr2 en die gast kan 3 clients tegelijk draaien + fraps... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Overstap van GF3ti500 naar radeon9800 was mooi en leverde veel FPS op, maar de upgrade van mijn XP1800+ naar athlon64 3000+ was inderdaad een stuk effectiever.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ok, der klopt ondertussen echt geen ruk meer van die lijst van spelers enzo...

zal dat later ff gaan fixxen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 18:35
Martinus Crimmson zit inmiddels in OV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik hoopte dat iemand mij zo'n 7 dagen trial zou kunnen sturen op elite.dead[at]gmail[dot]com
Het lijkt me namelijk wel een tof spel, maar voor de zekerheid toch maar even uittesten :)

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je 14day trail krijgen

http://www.gamershell.com/eve-online.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu met de trial bezig....
erg leuk spel is het, ben nu al verslaafd.
zijn er nog leuke corps ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 22:36:
ik ben nu met de trial bezig....
erg leuk spel is het, ben nu al verslaafd.
zijn er nog leuke corps ? :P
vast wel.

neem ff contact met mij (ChernoChiel) op ingame, dan babbelen we daar ff verder over corps enzo ;)
je kan ook naar kanaal ARIN komen, das ons public kanaal.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
krijg je gelijk wat PvP experience ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 11:21

hilgo

Clear your mind of can't.

CU2morO schreef op 27 oktober 2004 @ 03:25:
krijg je gelijk wat PvP experience ;)
Ach, je moet alles een keer gedaan hebben hè :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben opzoek naar de CEO van de corp Shell Shock, is een nederlander... Als iemand hem of zijn alts kent zou ik het graag willen weten omdat ik een zakelijk aanbod heb. :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.