[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.721 views sinds 30-01-2008

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:57
Ghostie schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:27:
[...]

Ja d'r is echt niks mis met research agents enzo he.. |:(
Lol, dat heb je mij iig nooit horen zeggen. Het idee erachter is goed, maar inderdaad heb ik ook af en toe het idee dat het idee niet gelijk is aan hoe het in de software is gemaakt (lees, als je er eenmaal 1tje krijgt is de kans op een 2e groter als dat je er nog geen had - meeste mensen die ik ken hebben er of meerdere of geen)

[removed]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik wil dit spel eigenlijk wel proberen en ik las in de TS dat er een buddy trial was. Dus mijn vraag is; Kan iemand mij mailen voor zo'n buddy trial?

mail adres is: guus.bakker[at]gmail[dot]com

bvd :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door LifeTecH op 25-02-2005 07:56 . Reden: com ipv nl :x ]

Anoniem: 20531

LifeTecH schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:42:
Ik wil dit spel eigenlijk wel proberen en ik las in de TS dat er een buddy trial was. Dus mijn vraag is; Kan iemand mij mailen voor zo'n buddy trial?

mail adres is: guus.bakker[at]gmail[dot]nl

bvd :Y)
Done have fun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

redwing schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:37:
Lol, dat heb je mij iig nooit horen zeggen. Het idee erachter is goed, maar inderdaad heb ik ook af en toe het idee dat het idee niet gelijk is aan hoe het in de software is gemaakt (lees, als je er eenmaal 1tje krijgt is de kans op een 2e groter als dat je er nog geen had - meeste mensen die ik ken hebben er of meerdere of geen)
De kans is groot dat er een hele diepe bug in zit.
Wat dat betreft is de reputatie van de coders niet echt bijster goed te noemen. Ze hebben heel vaak moeite om balans te vinden en dan is er altijd wel een groep die zwaar voordeel heeft en een nadeel.
En dan gaan ze dat weer aanpassen (nerfen).
2 in een week is nog te doen maar 3 in 8 dagen is geen toeval meer zou je zeggen.
Net zoiets als in het begin dat er mensen met een paar honderd RP ook al een BPO kregen aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28
word die lijst in de topicstart nog bijgewerkt? if so, Octavian Vanguard (mijn corp) is nu Xetic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Was gister blijkbaar niet helemaal wakker, maar het is guus.bakker[at]gmail[dot]com ipv NL |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
LifeTecH schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 07:56:
[...]

Was gister blijkbaar niet helemaal wakker, maar het is guus.bakker[at]gmail[dot]com ipv NL |:( 8)7
sent :)

niet teveel in slaap vallen tijdens eve, is niet zo makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Skuzz schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 07:49:
word die lijst in de topicstart nog bijgewerkt? if so, Octavian Vanguard (mijn corp) is nu Xetic
Nope, word niet bijgewerkt :)

met nieuwe topic maak ik compleet nieuwe topic start, zonder zon lijsie der in.

binnenkort maares aan beginnen..

ff wat mooie kleurtjes enzo :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Anoniem: 14038 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:42:
[...]

Wat dat betreft is de reputatie van de coders niet echt bijster goed te noemen. Ze hebben heel vaak moeite om balans te vinden en dan is er altijd wel een groep die zwaar voordeel heeft en een nadeel.
En dan gaan ze dat weer aanpassen (nerfen).
Programming doet geen nerfing, dat doet Content. Vreemd dat ondanks tig devblogs (deze bijvoorbeeld) die mythe blijft bestaan :o. Het zou nogal zot zijn als ze de statistieken voor schepen hardcoded in het programma hebben staan.

Chiel: tabel-startposts met kleurtjes zuigen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
i know rafe :P

doe es voorstel voor nieuwe kleurtjes dan :)

(een baas van mij zei altijd : Je mag altijd zeiken dat iets kut is zolang je maar een oplossing/alternatief geeft!! ) :+ ;) :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-02-2005 20:27 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rafe schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 14:15:
[...]

Programming doet geen nerfing, dat doet Content. Vreemd dat ondanks tig devblogs (deze bijvoorbeeld) die mythe blijft bestaan :o. Het zou nogal zot zijn als ze de statistieken voor schepen hardcoded in het programma hebben staan.
Configureren of wat zij noemen content (management) geen programmeren?
Kun je dat ook aan m'n baas uitleggen? Mij lukt het niet. ;)

Maar is een foute configuratie dan wel of geen bug? Je zou zeggen van niet maar wat als hierdoor het programma anders gaat gedragen dan verwacht en het niet op te sporen is?
Denk dat wij daar allemaal wel eens last van hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 14038 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:04:
Gisteren wéér een BPO gescoord.
Deze keer van een Deimos.
Ben er zeker wel blij mee maar ik vraag me af of dit wel handig is.
Als ik van de week nog een BPO krijg ga ik denk ik toch maar een petition indienen.

.
Wees blij! :9
Ik heb al m'n tweede Basilisk BPO gekregen (over zinloos gesproken...) en heb een petitie ingediend. Op de vraag hoe het nou dat kan mijn agent me twee keer hetzelfde geeft, was het antwoord dat het allemaal een random proces is.... :O
Gewoon verkopen dat ding en het geld gebruiken voor een dreadnought...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 14038 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 01:24:
[...]

Configureren of wat zij noemen content (management) geen programmeren?
Kun je dat ook aan m'n baas uitleggen? Mij lukt het niet. ;)

Maar is een foute configuratie dan wel of geen bug? Je zou zeggen van niet maar wat als hierdoor het programma anders gaat gedragen dan verwacht en het niet op te sporen is?
Denk dat wij daar allemaal wel eens last van hebben gehad.
Het programmeerteam maakt alleen code, niks anders. Alle stats/models/textures/designs doet het content-team. Dus dingen als BPO verdeling heeft niks met het coding team te maken, tenzij er een compleet ander systeem moet komen [een systeem wat door het content-team bedacht word ;) ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
StarLite haalt me de woorden uit mijn mond. De aankomende EW changes zijn bedacht door Content, Programming doet de nodige aanpassingen in het framework en daarna is het weer aan Content om modules te bedenken en de boel te lanceren, en dan kan Programming ondertussen verder met bugs fixen ed. Dus als het programmeerteam de verdeling in de BP lottery echt random heeft gemaakt, dan zou het contentteam eens moeten kijken hoe het zit met de items die steeds worden verloot.

Chiel: zal vanavond eens wat in elkaar draaien en naar je toe sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nu had ik gehoord (zal dus wel BS zijn), dat het ondertussen gratis was, maar toen ik mijn account wilde reactivaten wilde ze gewoon geld hebben, het kost dus nog steeds een maandelijkse bijdrage?

Jammer, heb het spel al origineel gekocht + paar maanden subscription, ik zou het graag nog eens spelen, maar niet als het 2 jaar na dato nog steeds een maandelijkse fee cost...

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Helaas heeft CCP nog altijd kosten aan hun werknemers (Exodus was ook niet gratis voor ze) en aan het legertje servers dat de game draait. Ik wil ook wel een paar hijsjes van dat spul dat diegene die je dat heeft vertelt rookt, krijg je zo te zien leuke dromen van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik kan sinds vandaag eindelijk Assault Frigates vliegen. Echt toffe bootjes, alleen wat een hell om ze te fitten zeg, kom altijd CPU tekort, dus overal named items vandaan slepen om die CPU load te verminderen :P
Ben mijn eerste retribution ook alweer verloren tegen CELES trouwens, heb nu een retribution en een vengeance liggen.. kon niet kiezen :)

Ik moet ook eens stoppen met het verliezen van armageddons, word toch wel een beetje duur zo :+

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
assault frigjes zijn erg leuk ja, en zo ongeveer altijd CPU tekort :/

Ik kan binnen nu en een week minmatar heavy assault vliegen, en in een week of 2/3 ook T2 medium projectiles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Skuzz schreef op maandag 28 februari 2005 @ 07:09:
assault frigjes zijn erg leuk ja, en zo ongeveer altijd CPU tekort :/

Ik kan binnen nu en een week minmatar heavy assault vliegen, en in een week of 2/3 ook T2 medium projectiles :)
Je moet er inderdaad wel zo ongeveer T2 spul op gooien om ze goes te fitten. Maar ja, als je zo'n T2 schip kan vliegen vind ik dat daar ook eigenlijk wel T2 spul op moet zitten :) Als ik weer richting empire ga ga ik eens een eagle opsporen, ben benieuwd hoe zo'n schippie vliegt. Ben altijd al weg geweest van de MOA, dus zo;n superMOA moet wel helemaal leuk vliegen zijn ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
maar tech 2 guns vragen toch juist meer CPU??

dan trekt je fitting het dan toch helemaal niet meer??

ben blij dat ik nog een shitload rare small hybrids heb liggen, ben voor een harpy aant trainen :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
TepelStreeltje schreef op maandag 28 februari 2005 @ 10:24:
maar tech 2 guns vragen toch juist meer CPU??

dan trekt je fitting het dan toch helemaal niet meer??

ben blij dat ik nog een shitload rare small hybrids heb liggen, ben voor een harpy aant trainen :D
Heb je helemaal gelijk in :)

Ik heb nu een Harpy met 2 125mm T2 en 2 150mm T2. Voordeel van T2 is dat je DPS wat hoger zit als met named mods. Ik heb zelf ook zat named 125 en 150mm's liggen, maar uiteindelijk bleek T2 toch beter te werken. Maar assault frigs vragen inderdaad een hoop gepuzzel voor een goede fitting, maar zijn dan ook zeer leuke schippies om in rond te vliegen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:15
Ik vlieg nu ook harpy en mijn setup is als volgt:

4x 125mm t2 (125mm gekozen vanwege de betere tracking en de eigenlijk verwaarloosde mindere damage output)
1x arbalest std. missile launcher.

1x Warp Disruptor (20km)
1x 1MN AB t2
1x Annoited EM shield Hardener
1x Shield Booster t2

2x Cap relay

Ben er tot nu toe aardig tevreden over ondanks mn skills die niet al te hoog zijn voor de harpy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik kan alweer een tijdje amarr heavy assault schepen vliegen, maar ik vind het een beetje zonde van de isk. 80 mill tel je zo neer voor zo'n bootje, maar dat is totaal niet te insuren. Vooral niet als je er dan nog eens tech2 items opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
HitmanWVU schreef op maandag 28 februari 2005 @ 14:32:
Ik kan alweer een tijdje amarr heavy assault schepen vliegen, maar ik vind het een beetje zonde van de isk. 80 mill tel je zo neer voor zo'n bootje, maar dat is totaal niet te insuren. Vooral niet als je er dan nog eens tech2 items opzet.
Je moet hem ook niet neer laten schieten ;)
Maar inderdaad zijn het dure scheepjes. Aan de andere kant vlieg je wel eens iets waar niet alteveel mensen mee rondvliegen. Voor mij iig reden genoeg om er wel eentje te gaan halen en vooral te gebruiken (ook in 0.0). Ben nu alleen aan het trainen voor med railgun spec, want er moeten natuurlijk wel 250 mm T2 railguns op :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
eheh, ik had vandeweek 2 named Heavy Launchers gekocht voor mn moa, 2.2M per stuk :P mn fitting kost nu 1.5x zoveel als mn bootje zelf, en bijmekaar kost da zo'n 20M :P uiteraard vlieg ik ook uninsured rond, erg verstandig hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Heb nu mijn retribution als volgt gefit:
3 * medium pulse II
1 * Dual light pulse II

Cap recharger I

Small armor repairer II
Radioisotopic thermic hardner I
2 * Energized Adapative Nano Membrane I
200mm nanofiber

Ik had een betere setup, maar omdat je in khanid echt geen fsck kan kopen op de market en er dus geen passive Thermic hardners op de market zijn.
Anders had ik 2 Thermic hardner II's erop gezet, met een web of scrambler + een small nos [en een med pusle II ipv een dual light]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ravenger schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:11:
eheh, ik had vandeweek 2 named Heavy Launchers gekocht voor mn moa, 2.2M per stuk :P mn fitting kost nu 1.5x zoveel als mn bootje zelf, en bijmekaar kost da zo'n 20M :P uiteraard vlieg ik ook uninsured rond, erg verstandig hehe.
*kuch* 1 gekregen van mij he ;) *kuch*

FYI arin public kanaal is niet meer, voor ander slap gelul verwijs ik allen door naar Kanaal GoT :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ben vandaga ff bezig geweest met mijn retribution setup, heb nu het volgende:
HI:
4 * Medium Pulse II
MED:
1 * "Langour" drive disrutor I [web]
LO:
Small Armor Repairer II
Radioisotopie Thermic Hardner I
2 * N-Type Adaptive Nano Membrane I [energized]
Cap relay

Zonder named spul past het niet, met name die n-type nano membrane en de radioisotope schelen flink in CPU.

Wat dat betreft in een vengeance een stuk makkelijker te fitten:
HI:
3 * medium pulse II
Light Missile Launcher
MED:
7,5Km scrambler
Web
Cap recharger
LO:
T2 armor rep
Thermal hardner
energized nano membrane

Heb zelfs nog cpu over op de vengeance, met named spul kan ik evt een ab of een 2e scrambler fitten :)
ben wel tevreden:
2005.02.28 16:31:27 combat Bane Torpedo I belonging to CptDelta hits you, doing 103.0 damage.
Op een can deed hij 648 dmg >:)
Ik weet nu ook waarom die N-type hardners zo duur zijn, ik recycle ze altijd :X

[ Voor 17% gewijzigd door StarLite op 28-02-2005 19:09 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
ik ben zelf wel fan van max-damage setups op mijn Wolfje

ik had 4x 280 II, 2x tracking comp II, 2x tracking enhancer II, Gyro II
(ik dacht dat dat het was, niet 100% zeker)
maar was igg erg leuk, heb er een tanked Hawk mee afgemaakt in 6 volley's :P (2 shots van 350+)

en mja, n-type's zijn erg fijn op een assault frigje :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bramster op 28-02-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
n-Types zijn de beste rare armor hardners :/ :X

minste cap per cycle (24 ofzo, ipv 30 standaard) en qua CPU scheelt het ook wat meen ik.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:03:
n-Types zijn de beste rare armor hardners :/ :X

minste cap per cycle (24 ofzo, ipv 30 standaard) en qua CPU scheelt het ook wat meen ik.
Ik loot ze regelmatig :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
zo ook nog ff mn railguns geupgrade, heb nu 4 250mm compressed coilguns erop ipv scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ach, nu we het toch over assault ships hebben, mijn Ferrari Enyo (;)) setup:

High:
• 4x 125mm 'Scout' Accelerator Cannon (worden nog Tech II, maar deze kon ik niet laten liggen voor 20k per stuk op de market)
• 1x Rocket Launcher (Missile launcher als je dat liever hebt, snel raketjes spammen is wel leuk imho)
Med:
• 1x 1mn MicroWarpdrive I (ooit nog eens kijken naar Tech II)
• 1x electronic warfare ding (webber/warp scrambler/sensor dampener al gelang de situatie)
Low:
• 1x Small Armor Repairer II
• 1x Radioisotope explosive hardner I (ook al zo goedkoop, had mazzel toen ik die meuk ging kopen :D)
• 1x Magnetic Field Stabilizer II
• 1x Capacitator Power Relay I
Niet te vergeten een Hobgoblin in mijn dronebay voor het 'oh shit' effect :P. Ik heb 163.80/181.25 tf en 51.00/62.50 powergrid over zo. Die Vengeance ziet er ook best leuk uit trouwens StarLite.

Allround bootje dus, ook leuk om 3/10 deadspace complexes en rogue drone infestations te doen zonder al teveel moeite. Laatst nog wat leuke loot uit een Shadow Serpentis complex verkocht: klik :).

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 01-03-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rafe schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:16:
Ach, nu we het toch over assault ships hebben, mijn Ferrari Enyo (;)) setup:

Allround bootje dus, ook leuk om 3/10 deadspace complexes en rogue drone infestations te doen zonder al teveel moeite. Laatst nog wat leuke loot uit een Shadow Serpentis complex verkocht: klik. :)
Wow, nice! dat soort spul uit een 3/10 complex :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
damn, moet er ook maares paar gaan doen...

ff snel Harpy scoren :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

Rafe kun je me aub je setup geven voor die 3/10 complexes want ik in een ishkur en noa in zijn deimos haalde maar net de 3/10. Wil ze eik wel eens gaan solo-en maar wil niet iedere keer 20~30M aan zooi verliezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
Anoniem: 87253 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:02:
Rafe kun je me aub je setup geven voor die 3/10 complexes want ik in een ishkur en noa in zijn deimos haalde maar net de 3/10. Wil ze eik wel eens gaan solo-en maar wil niet iedere keer 20~30M aan zooi verliezen. :P
3/10 complex kan je alleen doen in frigs/assault frig dus die deimos kan er sowieso niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghostie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:50:
3/10 complex kan je alleen doen in frigs/assault frig dus die deimos kan er sowieso niet in ;)
Jij doet dus droneinfestnogwattes. die zijn nog wel te doen in een rifter met AB II en 2x nanofiber :P
Ik dacht dat je een echte 3/10 had gedaan met heavy missile launcher batteries en sentry guns enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Anoniem: 87253 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:42:
[...]
Jij doet dus droneinfestnogwattes. die zijn nog wel te doen in een rifter met AB II en 2x nanofiber :P
Ik dacht dat je een echte 3/10 had gedaan met heavy missile launcher batteries en sentry guns enzo.
dat is volgens mij een 4/10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nope die in reteka is een 3/10 maar wel een erg pittige. Tis diegene waar ik mijn thorax en jij je enyo een keer op kwijt geraakt zijn iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Anoniem: 87253 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:37:
nope die in reteka is een 3/10 maar wel een erg pittige. Tis diegene waar ik mijn thorax en jij je enyo een keer op kwijt geraakt zijn iig :P
Ik ben m'n enyo nooit kwijtgeraakt :*) en dat was een 4/10 trouwens in Rilera, die in Reteka is 3/10 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ghostie|IA op 02-03-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt hem gereimbursed gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Anoniem: 87253 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:02:
't Is de bovenstaande setup maar dan met Monopropellant I Hydrazine Boosters (klote deadspace :P) en een Cargo Scanner (om de crappy basic loot te vermijden en alleen de goeie meuk op te pikken). Zelfs als ik lui ben en zonder tactieken alles kapot begin te raggen en meteen doorga naar de volgende stage komen ze niet verder dan 70% armor, en da's dan zonder een armor hardener die toegespitst is op de rats. 'Mijn' 3/10 zit in Aydoteaux, het is een Serpentis Drug Outpost geloof ik.

Er was trouwens geloof ik ergens een lijst met een heleboel deadspace locaties, weet iemand toevallig waar?

Edit: er zit een 4/10 Mul-Azath Monestrary in Cleyd en die is best nasty. Was een beetje te triggerhappy en even later ging mijn uninsured Brutix boem doen. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 02-03-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Die enyo verloor ik in een uberlagfight met CA en niet in complex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

:) Nog paar daagjes en dan krijg ik mijn WoW box, en is het einde oefening voor mijn eve accountjes tot dreadnoughts ingame komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:36

Bjk

Ik zoek nog een mining alt dreamcatcher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

En ik nog een die Smacktalking op Lvl 5 heeft. :>

[ Voor 6% gewijzigd door CRiMiNaL op 04-03-2005 11:54 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bjk schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:01:
Ik zoek nog een mining alt dreamcatcher ;)
24+mil in pvp alleen, mining lvl 2 :P En ik hou mijn characters omdat ik ooit terug ga komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rafe schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:43:
Edit: er zit een 4/10 Mul-Azath Monestrary in Cleyd en die is best nasty. Was een beetje te triggerhappy en even later ging mijn uninsured Brutix boem doen. ;(
Ik heb gister een 4/10 Mul-Azath complex gedaan en prima overleefd, 2 thermal + 1 EM harnder, T2 medium repper en 6 heavy pulse II's. [82% Themal & EM resistance]
In totaal zo'n 6-7 mil verdient aan bounties en loot [voor 2 mil aan overseer effects gevonden], best ok voor een cruiser denk ik :)
Begon op een gegeven moment op de main building te schieten, en opeens gingen ALLE 20-25 npc's achter mij aan :+ Ze deden maar 13.7dmg wreckings, maar als het 25 schepen zijn word je toch wel wat onzeker over je tank :P Gelukkig kon ik het best makkelijk hebben. Mijn cap hield het NET niet vol tho, moest af en toe even 10 seconden niet schieten [of de repairer 1 cycle uitzetten] om cap terug te laten komen naar 40%, daarna kon ik weer 5 minuten doorknallen :)
Op de overseer effects na geen zinnige loot gevonden [paar brakke named heavy guns als beste loot]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRiMiNaL schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:54:
En ik nog een die Smacktalking op Lvl 5 heeft. :>
Wat dacht je van Advance Smacktalking Lvl 5? ;)

WoW zuigt tov Eve btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
arghjes, heb net de startpost verneukt...

naja, goed, toch nog maar 50 posts tot nieuw topic.

kzal der volgende week wel ff naar kijken...

als iemand ideeen heeft, mail meh (of convo :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96292

Wow heeft niet de complexity van Eve, maar 'tis wel een stuk leuker op dit moment. Eve werd na Castor een 2e baan ipv een spel, erg jammer. Het schijnt alleen nog maar erger geworden te zijn met de player owned structures (ik speel al een jaar nie meer, maar wil wel weer eens resubben om te zien hoe 't er nu uitziet). Wel cool dat het nog steeds een aardig groot succes is (voor een scifi game dan).

Iedereen die zegt dat Eve veel beter is dan WoW heeft in bepaalde opzichten zeker gelijk, maar heeft ook genoeg ISK om Eve te spelen zoals 't kan. Full-on PvP in een alliance, zonder je druk te hoeven maken als je es een keer een foutje maakt en je 100mil ship verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 96292 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:26:
Iedereen die zegt dat Eve veel beter is dan WoW heeft in bepaalde opzichten zeker gelijk, maar heeft ook genoeg ISK om Eve te spelen zoals 't kan. Full-on PvP in een alliance, zonder je druk te hoeven maken als je es een keer een foutje maakt en je 100mil ship verliest.
PvP Hoeft niet duur te zijn hoor :)
Frigs kosten 3 keer niks en ceptors/assault frigs zijn best goedkoop :)
Heavy Asault ships zijn inderdaad wel ERG kostbaar om te verliezen, stuk kostbaarder dan een BS verliezen iig :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik vind de ceptors/assault frigates anders niet zo goedkoop hoor :)

Maar tis te doen met een beetje isk in je wallet
Heb gister een nieuwe enyo gekocht en harpy komt er weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

StarLite schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 22:29:
[...]

PvP Hoeft niet duur te zijn hoor :)
Frigs kosten 3 keer niks en ceptors/assault frigs zijn best goedkoop :)
Heavy Asault ships zijn inderdaad wel ERG kostbaar om te verliezen, stuk kostbaarder dan een BS verliezen iig :)
Ceptors/Assault zijn duur hoor, als je insurance vergelijkt met inkoop. Een assault verliezen is gewoon - 20 mil ... Das zelfde als een volledig geinsured scorp verliest.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nog nooit een schip verloren. Ik PvP ook niet, maar ben zeker geen carebear. Blockades runnen is ook leuk. ;) Er zitten meer dimensies aan Eve dan alleen maar PvP'en.
Ja kan trouwens ook PvP'en met een 2nd account als je perse zoiets wilt.

In WoW kun je eigenlijk alleen maar snel advancen als je gaat party'en. Dat hoeft bij Eve ook niet. En om de een of reden vind ik de support van WoW iets kinderachtiger, maar wel beter dan die van Eve.
Maar goed, feit is dat WoW veel Eve leden wegtrekt. Dat kan negatief zijn als daardoor CCP te weinig inkomsten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CRiMiNaL schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:10:
[...]

Ceptors/Assault zijn duur hoor, als je insurance vergelijkt met inkoop. Een assault verliezen is gewoon - 20 mil ... Das zelfde als een volledig geinsured scorp verliest.
Het ligt aan je setup, met al dat T2 spul word het al snel duur om elk schip te verliezen :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Vandaag een arma verloren. 46,5 mill winst heeft me dat opgeleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
vanochtend nog een badger II verloren door een pirate :P zaten 24% expanders op. Lading zelf was niet zoveel waard, 1M :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Jumpte ik net een system binnen, m0o crsauder + 2 crows. Ze vielen me direct aan. Resultaaat:
Victim: Xziled
Corporation: m0o Corp
Destroyed Type: Crusader
Solar System: HED-GP
System Security Level: 0.0

Involved parties:

Name: StarLite (laid the final blow)
Security Status: 5.0
Corporation: Solarflare Heavy Industries
Ship Type: Vengeance
De 2 crows renden direct weg toen de crusader ontplofte, vlak voordat ik ze kon scramblen :(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
soon im flying enyo, iemand nog toevoegende setup ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4x 125mm II
1x rocket launcher of standard launcher
1x scrambler
1x webber
1x small armor repper II
1x explosive hardner
2x cap relay of 1x cap relay en 1x adaptive nano membrane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Volgens kan ik beter die extra hardener eraf laten. heeft weinig meerwaarde. 10% of 35% ... maakt dan ook niet uit (uitgaande van passive, want active vraagt teveel cap zowiesow)

.. maar idd 4x 125mmt2, arba std/rocket launcher.
MWD / AB twijfel ik nog over maar et kan soms handig zijn om in range te komen.

Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
voor PvP zou ik er geen MWD of AB opzetten
je bent dan toch nog te traag om van missiles weg te komen.

zelf equip in mijn Wolf altijd een tracking comp II en een webber zodat ik targets die te dichbij komen ook nog kan raken. Maar eigenlijk is het de bedoeling dat ze dood zijn voordat ze in range kunnen komen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bramster op 07-03-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HAHA net ff heinky van burn eden gekilled in mijn taranis :P hij zat op 140KM van de gate te campen en ik maar naar hem toe orbitten. Na 3 minuten ofzo zat ik binnen de 20KM en ging ik op een wat kortere orbit over en ging hem ff heerlijk wat klappen geven met mijn blasters. :) Na 4 minuten zat hij op half armor en warpt er een crow in. Ik wist dat ik neer ging maar wilde die arma perse hebben en dat lukte uiteindelijk ook nog want die crow kwam binnen webrange :P

Taranis 4tw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:44:
HAHA net ff heinky van burn eden gekilled in mijn taranis :P hij zat op 140KM van de gate te campen en ik maar naar hem toe orbitten. Na 3 minuten ofzo zat ik binnen de 20KM en ging ik op een wat kortere orbit over en ging hem ff heerlijk wat klappen geven met mijn blasters. :) Na 4 minuten zat hij op half armor en warpt er een crow in. Ik wist dat ik neer ging maar wilde die arma perse hebben en dat lukte uiteindelijk ook nog want die crow kwam binnen webrange :P

Taranis 4tw
lol gank setups zijn geweldig als je ver weg bent, maar dichtbij.. @_@

Ik denk altijd: WAAR ZIJN JE DRONES, WAAR ZIJN ZE?! voordat iemand neergaat. Ze werken echt, hoe vaak ik wel niet gered ben door drones (in totaal 2 battleships verloren in 1 jaar fulltime pvp), maar ze worden ozo vaak vergeten. Moment dat ik gewarpscram word gaat het achter mijn computer zo:

-warpscrambled- Godver... WTF?! *pop drones* AAAAAAA, MOFO!!! -zweet- AAAAAA!!! LOS LOS LOS! -wegwarped- *hijg-hijg* Dat is wat ik wel aan EVE zal gaan missen, soms zo'n adreline door maar een spelletje :D

Ondertussen zit ik nogsteeds op mijn WOW box te wachten, dus ik zit er over te denken om een niet allied corp te wardeclaren om wat te vechten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja ik zat idd ook best wel op zijn drones tew achten maar ze kwamen niet eens en ik heb er ook geen op de killmail dus ik gok dat tie dan niet zo in zijn droneskills vertrouwd ofzo, zou het anders ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45

Erikie

www.erikie.nl

hee fuse, verkoop jij ook deimos bpc's?

voor een lieve mede gotter :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erikie schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:08:
hee fuse, verkoop jij ook deimos bpc's?

voor een lieve mede gotter :P
Ik ken een gast met een deimos bpo, de tijd voor een bpc is gelijk aan vele, vele producties... Het zou erg aardig zijn van Fuse om dat te doen... Maar een BYOC deal is voordeliger, dat is ook de deal die ik met mijn leverancieren heb. :) Snap niet waarom niet alle t2 leveranciers dit doen, spaart super veel tijd. :) (voor hun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij maken ze zelf en verkopen ze voor schandalig veel.
Zoals het hoort. ;)
Ik doe in ieder geval niet aan GoT korting.

Zijn leuke scheepjes btw.
Vandaag nog een 6 stage gurista's level 3 mission mee gedaan, schijnt de moeilijkste level 3 te zijn.
Laatste stage met een Raven was wel grappig. Dat red je niet zonder veel tactiek en geduld. Maar goed voor een bonus stage met kans op een +4 implant (van 100M+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45

Erikie

www.erikie.nl

u mofo's .. :) t schiet echt niet op met die tech II handel. 90 mill voor een heavy assault ship.. leuk is dat :(.. anyway, voor hoeveel verkopen jullie die bpc's ? :P en anders, voor hoeveel verkopen jullie die deimos?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals we verkopen geen bpc's. Zou ook dom zijn als je ze zelf ook maakt. En wat Dream zegt van dat kopieeren klopt ook wel. Bouwen zowel als kopieeren kost gruwlijk veel tijd. Maar goed een tech II ship is ook een gruwelijk getweakte bak. ;)

Maar als je zo'n ding wilt scoren dan moet je channel 'Ever' proberen. De prijs weet ik niet precies maar we gaan ook gewoon met de marktprijzen mee. En het heeft ook zin om dan iets anders dan met ISK te betalen. Anders zal ik ik me er zelf mee gaan bemoeien, kijken of ik wat handel kan creeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erikie schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 04:16:
u mofo's .. :) t schiet echt niet op met die tech II handel. 90 mill voor een heavy assault ship.. leuk is dat :(.. anyway, voor hoeveel verkopen jullie die bpc's ? :P en anders, voor hoeveel verkopen jullie die deimos?
Naga doet ze voor 75mil, ik had er 5 besteld maar mocht er maar eentje bestellen :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ja tech2 is haat,

14m voor een inty (insurance maar 4m)
24m voor een AF (ook een lage insurance)

.. amper te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Pixxa schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:04:
Ja tech2 is haat,

14m voor een inty (insurance maar 4m)
24m voor een AF (ook een lage insurance)

.. amper te doen :(
24 mil voor een AF?!?!

Zelfs in khanid kost een vengeance maar 14 mil :X
Rond amarr kosten AF's ongeveer 10 mil :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Mag jij mij vertelle waar ze onder de 24m op market een harpy verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stel er zijn 4 gasten met een BPO van een type dat toevallig een heel goed schip is.
En ze weten van elkaar wie ze zijn en ze gaan samen de prijs bepalen dan is dat heel erg slim.
Gewoon prijsafspraken maken is niet tegen de regels (vooralsnog).
Maar als CCP daarachter komt dan releasen ze nog een paar van die zelfde bpo's en wordt het moeilijker om iedereen op 1 lijn te houden. En als het nog niet werkt dan gooien ze zelf bpc's of bpo's op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
StarLite schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:04:
[...]

24 mil voor een AF?!?!

Zelfs in khanid kost een vengeance maar 14 mil :X
Rond amarr kosten AF's ongeveer 10 mil :)
ik betaal meestal 15-17mil voor mijn Wolfjes (buiten min space)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hmm mjah dan is harpy geloof ik belachelijk duur :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Pixxa schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:14:
Mag jij mij vertelle waar ze onder de 24m op market een harpy verkopen..
10 mil voor SE members, dus 24 mil is wel overdreven, volgens mij heb ik ze voor 18 mil gezien in khanid van de week :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
StarLite schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:55:
[...]

10 mil voor SE members, dus 24 mil is wel overdreven, volgens mij heb ik ze voor 18 mil gezien in khanid van de week :)
Valt er niet wat te regelen voor buren ;)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Hmm m'n celes killmail wordt weer eens niet geupload. Ben zelf 2x gedood in een coercer en die stond er binnen 5 minuten op.

Undock ik vanochtend en kill een celes wolf, staat de killmail nog niet op www.celeskills.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
funny, doorgestoken kaart =) effe op eve-o melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

HitmanWVU schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:21:
Hmm m'n celes killmail wordt weer eens niet geupload. Ben zelf 2x gedood in een coercer en die stond er binnen 5 minuten op.

Undock ik vanochtend en kill een celes wolf, staat de killmail nog niet op www.celeskills.com
Het heet ook niet voor niks Celeskills.com en niet celesdeaths.com ;) ;)
maar idd wel jammer dat ze lang niet al hun deaths noteren :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon: http://www.eve-kills.com gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:37:
Stel er zijn 4 gasten met een BPO van een type dat toevallig een heel goed schip is.
En ze weten van elkaar wie ze zijn en ze gaan samen de prijs bepalen dan is dat heel erg slim.
Gewoon prijsafspraken maken is niet tegen de regels (vooralsnog).
Maar als CCP daarachter komt dan releasen ze nog een paar van die zelfde bpo's en wordt het moeilijker om iedereen op 1 lijn te houden. En als het nog niet werkt dan gooien ze zelf bpc's of bpo's op de markt.
Dat en de prijs van 4bil per BPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Laatst online: 02-06 08:29
Heeft iedereen het weekend een beetje overleeft eigelijk ? Sinds vrijdag geen replies meer....dat is best wel rustig mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainwaste schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:49:
Heeft iedereen het weekend een beetje overleeft eigelijk ? Sinds vrijdag geen replies meer....dat is best wel rustig mensen!
Inmiddels zit ik in WoW, zit erover na te denken om Al mijn mains op al mijn accounts (3) in 1 account te stoppen en dan vervolgens alleen maar skill training te doen... :| Zit er wel over na te denken om mijn ;) vloot ;) (2 ravens, 3 tempest, 4 deimos, 1 munnin, 1 vagabond) te verkopen. Vind wow echt toppie =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

APO verloren omdat ik voor de verandering eens geen WCS had gefit :/
In die gnak trouwens nog wel een Jaguar kunnen ownen [800+ dmg wrecking doet ook op een af zeer ;)]

Maar Celes heeft hun war met SE geretract, dus empire is weer iets veiliger voor ons :)

[ Voor 25% gewijzigd door StarLite op 14-03-2005 13:04 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb et weekend goed overleeft =) Hadde een fleet battle waarbij ik in mn enyo met 5 inty's/frigs/af te maken kreeg.. heb 1 wolf gekilled en flink geholpen met 2 andere kills waark alleen geen final blow van heb, maar das nie erg. dus ben zeer tevreden over mn 1ste vlucht in mn nieuwe enyo!

verder lekker doortrainen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 91397 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:42:
[...]

Inmiddels zit ik in WoW, zit erover na te denken om Al mijn mains op al mijn accounts (3) in 1 account te stoppen en dan vervolgens alleen maar skill training te doen... :| Zit er wel over na te denken om mijn ;) vloot ;) (2 ravens, 3 tempest, 4 deimos, 1 munnin, 1 vagabond) te verkopen. Vind wow echt toppie =)
Zorg wel dat je voldoende ISK/schepen overhoudt om als je terugkomt goed verder te kunnen spelen. Heb al iets teveel mensen gezien die overgestapt waren naar WoW, maar nu alweer terug zijn omdat het na een tijdje toch saai begint te worden. En als je dan terug komt is het nogal frustrerend om eerst een tijdje bezig te zijn om weer wat scheepjes te krijgen :)

Let er verder ook op dat je maar 1 alt tegelijk kunt trainen. Als je dus je 3 accounts op 1tje overzet kun je er daarvan maar 1tje tegelijk trainen.

Verder ben ik het weekend ook goed doorgekomen. Begin nu eindelijk weer eens wat isk over te houden sinds dat ik naar 0.0 ben verhuisd. Tot nu toe was ik alleen maar bezig met genoeg schippies (miner/hunter etc) en spullen hierheen te brengen. Heb nu ook al een voorraadje mega/zyd liggen zodat ik ook eigen schippies kan gaan bouwen :) Ben nu bezig met wat beter te leren PvP'en, dus ik zal die isk nog wel nodig gaan hebben :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Dit weekend niet zoveel gedaan, wat getrade, 7M verdiend dit weekend in totaal, en vervolgens alles weer uitgegeven aan nieuwe expanders en nieuwe tradegoods :P Was zaterdag niet thuis, en gister alleen 's middags ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:10:
[...]

Zorg wel dat je voldoende ISK/schepen overhoudt om als je terugkomt goed verder te kunnen spelen. Heb al iets teveel mensen gezien die overgestapt waren naar WoW, maar nu alweer terug zijn omdat het na een tijdje toch saai begint te worden. En als je dan terug komt is het nogal frustrerend om eerst een tijdje bezig te zijn om weer wat scheepjes te krijgen :)

Let er verder ook op dat je maar 1 alt tegelijk kunt trainen. Als je dus je 3 accounts op 1tje overzet kun je er daarvan maar 1tje tegelijk trainen.

Verder ben ik het weekend ook goed doorgekomen. Begin nu eindelijk weer eens wat isk over te houden sinds dat ik naar 0.0 ben verhuisd. Tot nu toe was ik alleen maar bezig met genoeg schippies (miner/hunter etc) en spullen hierheen te brengen. Heb nu ook al een voorraadje mega/zyd liggen zodat ik ook eigen schippies kan gaan bouwen :) Ben nu bezig met wat beter te leren PvP'en, dus ik zal die isk nog wel nodig gaan hebben :+
Ik wil eigenlijk gewoon alles gaan omzetten in ISK en dit zo houden tot ik ooit besluit terug te gaan, schepen/items kunnen van prijs verschillen... Isk blijft... isk :P Heb ook nog effe gekeken naar de kosten voor overzetten van 2 characters naar 1 account... Vind de kosten het niet waard. Ik laat de accounts gewoon expireren of gewoon verkopen via het forum voor isk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:11:
[...]

Ik wil eigenlijk gewoon alles gaan omzetten in ISK en dit zo houden tot ik ooit besluit terug te gaan, schepen/items kunnen van prijs verschillen... Isk blijft... isk :P Heb ook nog effe gekeken naar de kosten voor overzetten van 2 characters naar 1 account... Vind de kosten het niet waard. Ik laat de accounts gewoon expireren of gewoon verkopen via het forum voor isk.
Zowiezo blijft je account nadat ie expired is redelijk lang bestaan (min een aantal maanden, maar heb ook al van mensen gehoord die na een jaar nog steeds hun oude account opnieuw konden activeren). Alles in isk bewaren lijkt me wel een goede oplossing, je weet ten slotte nooit of je nog eens terugkomt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:11:
[...]

Je kan het natuurlijk ook investeren in wat low-end minerals, die lijken geleidelijk aan toch nog altijd te stijgen. Btw;
/me Ponty heeft z'n eerste auction na een week lvl 4 missies gedaan te hebben(+nog wat oude troep)
Linkje: http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=160830 O-)

Misschien dat men het hier nog wel herrinert dat ik met 2.5mil sp in een Raven vloog, vlieg er nu nog steeds in, maar met een paar extra mil's sp erin verwerkt :) Knalde al lekker in pvp, maar nu even een tijdje isk verdienen met lvl 4 missies, die er ook zeer goed in te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
heheh 2.5 M al in een raven, dat ga ik niet redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:11
Iemand de nieuwe patch notes al gelezen: http://www.eve-i.com/home...page_fullnews.php?id=2248

Voor mij komt dit precies op tijd. Was de laaste tijd steeds minder EVE gaan spelen :(

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Jep pix is wel blij met de nieuwe patches die eraan gaan komen ... ben alleen benieuwd wat ze gaan doen met nieuwe gates plaatsen en verwijderen ... time will tell ;) en 'new world order' ... wasdah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
HEEL goed nieuws!

heb nu ff snel tijd, dus zal ff basic startpostje bouwen :D

huidige startpost is out of date, borked, lelijk en verneukt door urs truly :)

Deeltje 6 te vinden op: --> [rml]TepelStreeltje in "[ PC][ MMORPG] EVE-Online deel 6"[/rml]

[ Voor 24% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-03-2005 00:01 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.