tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dat is en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele ouwe devblog denk ik..... Name changes zijn nooit mogelijk geweest.StarLite schreef op 20 september 2004 @ 14:09:
[...]
Hmzz, het zou gewoon moeten kunnen volgens de devblog, misschien gewoon een mailtje sturen naar CCP dan, die zullen het wel weten
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
[14:42:15] Ian Logalus > chiel die strtpost kleuren krijg ik diaree van man

Nummer 1 is binnen!!
gaat trouwens wel hard, ongeveer 100 posts per week!
maaruh, heb altijd geleerd dat als je iets kut vind, dat je dan ook een manier derbij moet posten om het minder kut te maken
[ Voor 59% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-09-2004 16:46 ]
Battle.net Spud#2543
gedaan, maar vind dit echt uberruk...Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 16:51:
wat dacht je van de kleurtjes veranderen*inkoppertje*
Battle.net Spud#2543
Devblog is van 27 May 2004ChromeBallz schreef op 20 september 2004 @ 16:08:
[...]
Dat is en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele ouwe devblog denk ik..... Name changes zijn nooit mogelijk geweest.
Maar ik zie nu ook waar de verwarrring vandaan komt:
Dus dat zal wel shiva wordenHellmar schreef op 2004.05.27 @ 14:45:12
Currently there are two services, transfer character and swap portraits. We are going to add for the possibility of changing name also (once we have added the option showing all old names in the client so that this isn't used for identity hopping).
[ Voor 44% gewijzigd door StarLite op 20-09-2004 17:15 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

http://www.eve-i.com/home...e/page_ptype.php?id=12392
maar heb het al keer geprobeerd, en ging heel hard met men armor toen...
die gasten warpscramblen en hebben MWD. kortom, met een range van minder dan 60 tot 80 lukt het denk ik zowiezo niet...
iemand ervaringen met deze beestjes?
moet je ook voor de gein die guns zien op die cruiser!
tis een excegque (of hoe je het schrijft

Battle.net Spud#2543
traktor scratch!
zou het wel graag willen proberen, maar word ook zon DURE grap als ik een raven verlies...
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Hun sensor strength is 100 en da's hetzelfde als de Polaris schepen.
Het maximum van BS is met extra's in de buurt van de 30 of zo.
Maar dan maar 1 max target locked.
Maw een ship helpen armor tanken en die knakker afschieten.
Is dat niet gewoon een khanid politie ding?TepelStreeltje schreef op 20 september 2004 @ 17:27:
ik zit al een tijdje te twijvelen om deze guys te gaan killen...
[afbeelding]
die gasten warpscramblen en hebben MWD. kortom, met een range van minder dan 60 tot 80 lukt het denk ik zowiezo niet...
tis een excegque (of hoe je het schrijft![]()
)
Waarom zou je die willen schieten, ding roept dan gewoon concord backup

\o/
Alle npc's hebben sensor strengths van 100. Ook heb ze oneindige cap. Je kunt niets met EW tegen ze doen, ok neit scramblen, maar dat heeft toch geen zin. Webben kan wel, maar heeft neit veel nut, omdat je dan toch boinnen hun bereik moet zittenVerwijderd schreef op 20 september 2004 @ 22:06:
D'r klopt iets niet met de statistics van die Commander.
Hun sensor strength is 100 en da's hetzelfde als de Polaris schepen.
Het maximum van BS is met extra's in de buurt van de 30 of zo.
Maar dan maar 1 max target locked.
Maw een ship helpen armor tanken en die knakker afschieten.
Blasterthron. Dood. Vragen?TepelStreeltje schreef op 20 september 2004 @ 17:27:
[afbeelding]
)
't beestje doet 16 em damage en 24 thermal damage. In de description staat dat hij niet veel zwakker is dan de armageddon. Wat doe je dan:TepelStreeltje schreef op 20 september 2004 @ 17:27:
[afbeelding]
)
Apoc:
hi: 8x mega pulse
med: 4x cap recharger I's
low: 2x large armor repairer, 1x EM hardener, 1x Thermal hardener, 3x cap relay
Als je cap recharger II's gebruikt zou ik een cap relay opofferen voor een extra thermal hardener, maar ik geloof dat je hieraan wel genoeg hebt. Dit kan je trouwens oneindig draaien met wat fatsoenlijke skills
tegen de tijd dat ze mijn structure aan gingen pakken (1 repper non stop aan!!) was er eentje pas op halverwege zijn armor!
blasterthron kan, maar durf het niet aan, geloof dat ze ook jammen...
ik kan gewoon geen BS missen atm.
en nee, het zijn geen normale politie bootjes.
Concord komt ook niet helpen... tis in een 0.5 systeem...
als iemand wil helpen, tis in de buurt van palas.
dan ga ik met een long range (60km, thorium ammo ) megathron mee.
evt zou ik nog wel wat torps mee kunnen nemen
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Volgens mij was het zo dat het niet zo eenvoudig was om dit te implementeren. En bovendien had dit altijd al een low priority vergeleken met andere bugs, vandaar dat ze het tot op heden hebben laten liggen. Maar misschien dat het in Kali of later wel erin komt.Q: Ik warp dwars DOOR planeten en stations heen?
A: Dit is geen bug maar is naar aandringen van de spelers zo gemaakt om het warpen makkelijker te maken.
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Maar waarom zou je ze willen killen, het kost je sec rating en ze droppen geen loot?TepelStreeltje schreef op 21 september 2004 @ 15:04:
ik heb ze al een keer aangepakt met ian samen, hij in moa, ik in Mega (met AM ammo, gewone rails) maar ging toch niet zo goed.
tegen de tijd dat ze mijn structure aan gingen pakken (1 repper non stop aan!!) was er eentje pas op halverwege zijn armor!
blasterthron kan, maar durf het niet aan, geloof dat ze ook jammen...
ik kan gewoon geen BS missen atm.
en nee, het zijn geen normale politie bootjes.
Concord komt ook niet helpen... tis in een 0.5 systeem...
als iemand wil helpen, tis in de buurt van palas.
dan ga ik met een long range (60km, thorium ammo ) megathron mee.
evt zou ik nog wel wat torps mee kunnen nemen
\o/
Ze vervelen zichStarLite schreef op 21 september 2004 @ 22:39:
[...]
Maar waarom zou je ze willen killen, het kost je sec rating en ze droppen geen loot?
en ja, ik verveel me... shit mar, je hebt me weer dood :x
Battle.net Spud#2543
Dat is geen bug, en is niet op aandringen van spelers gedaan.Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 15:12:
[...]
Volgens mij was het zo dat het niet zo eenvoudig was om dit te implementeren. En bovendien had dit altijd al een low priority vergeleken met andere bugs, vandaar dat ze het tot op heden hebben laten liggen. Maar misschien dat het in Kali of later wel erin komt.
Je kunt alleen in een rechte lijn warpen. Als je eerst om het station of om de planeet heenmoet, wat in het 2de geval toch wel ERG lang duurt, ben je wel ff bezig.
De ingame verklaring, en dat is een hele aannemelijke, is dat je gewoon dwars door alles heen quantum-tunnelt, vanwege het warpveld wat je schip creeert. Als je niet weet wat tunnelen is, dan heeft het geen zin uit te leggen, is nogal lang - maar rest assured, het is wetenschappelijk onderbouwd
Maar in ieder geval, het dwars door planeten heen warpen is nooit anders bedoeld.
Verwijderd
Heb het overigens al een keer eerder hier gevraagd, maar toen werkte het niet had namelijk nog een TNT2 videokaart. Wou toen proberen met een software T&L emulator hem aan de gang te krijgen maar dat mocht niet baten. Inmiddels zit er een 9800pro in mijn systeem dus dat moet nu wel lukken denk ik
Email: stry90dis AT hotmail PUNT com
sentVerwijderd schreef op 24 september 2004 @ 11:59:
Zeg zou iemand mij misschien een buddy trial ter beschikking willen stellen, kijk er namelijk echt naar uit om dit spel eens te gaan spelen.
Heb het overigens al een keer eerder hier gevraagd, maar toen werkte het niet had namelijk nog een TNT2 videokaart. Wou toen proberen met een software T&L emulator hem aan de gang te krijgen maar dat mocht niet baten. Inmiddels zit er een 9800pro in mijn systeem dus dat moet nu wel lukken denk ik![]()
Email: stry90dis AT hotmail PUNT com
* hilgo is erg blij
Verwijderd
Ik wil de missies gaan doen in een megathron, zou iemand me een beetje op weg kunnen helpen met een setup(ik blijf graag op afstand
Verwijderd
Tracking comp + 3 rechargers in med (liefst rare of tech II)
1 large en 1 medium (tech II) armor repper, 2 hardners in het type wat voor nme's te tegen krijgt (bloods doen bijvoorbeeld EM en Thermal)
Verder zorg ervoor dat je een lage cap recharge hebt en als je daar tevrede mee bent vul de rest met cap relays in low.
Gebruik altijd antimatter in 425mm's als je op 50KM en minder zit, je raakt harder en meer boven je optimal dan eronder. Vergeet ook je dronebay niet vol te gooien met heavy drones.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
(krijg je veel frigs tegen je dan kun je kijken om 2 425mm's om te wisselen voor 250mm's om de frigs snel te killlen)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 13:10 ]
En inderdaad Drones meenemen, mediums en heavies werken erg goed tegen cruisers en frigs, mediums zijn wat beter tegen frigs dan heavies, maar voor agent missies boeit dat verschil niet zoveel, heavies krijgen cruisers sneller neer.
[ Voor 36% gewijzigd door StarLite op 24-09-2004 15:22 ]
\o/
zorg dat je STERKE tank heb (dus 1600mm chrystal ofzo) 1 GOEIE repper (automated of die daar onder zit I-a ofzo) en een hardners.
zorg voor een goeie cap recharge, en laat je drones het werk doen.
werkt tegen alle baddies
paar missile laucnher voor de leuk, evt wat guns, maar die drones doen eigenljk alles snel goed koop en simpel.
enige waar je GOED op moet letten is dat de baddies op JOU schieten voordat je je drones naar buiten gooit. anders zijn je drones in no time dood
De baddies targeten namelijk niets nieuws tenzij ze iets dood hebben gemaakt. en je mega krijgen ze niet dood.
dit is de manier waarop ik meestal missies deed.
lekker chill cans ophalen met je MWD terwijl je drones de rest doen
[ Voor 6% gewijzigd door TepelStreeltje op 24-09-2004 17:14 ]
Battle.net Spud#2543
5x heavy pulse met multifreq / radio
3x cap recharger
2x medium armor repairer, 2x reactor control unit, 2x heatsink1
Dankzij die nieuwe bonus op de maller heb ik nergens problemen mee.
Je zou ook 1 cap recharger kunnen weg halen en daar een mwd neerzetten, maar dan kom je niet uit met de cap. Om dan wel uit te komen moeten de 2 heatsinks vervangen worden door 2 cap relays
Verwijderd
Heb nog heel wat roidjes te gaan, wil ik in een mega rijden.
Dom, geen bs's gebruiken op missies. Daar zijn ze te langzaam en te duur voor.Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 12:37:
Na een paar weken missies doen, heb ik dan toch eindelijk een lvl 3 security agent ge-unlocked.
Ik wil de missies gaan doen in een megathron, zou iemand me een beetje op weg kunnen helpen met een setup(ik blijf graag op afstand)
Ik gebruik een Thorax, en het gaat me nogal makkelijk af ermee.
Highs:
3x 250mm 'Scout' Railgun
2x 200mm Railgun
Meds:
1x Medium Shield Booster II
1x Thermal Shield Hardener
1x EM Shield hardener
Lows:
4x Power Diagnostics (of was er nog en reactor control bij?)
1x Magnetic Field Stabilizer II (of was het een magnetic vortex?)
En in je dronebay 4 ogres en 4 wasps.
Warp in op 40km, lock, kill, collect loot.
Alles wat binnen 10km komt kun je niet raken, maar alles wat binnen 10km komt voordat je het hebt kunnen killen moet een snelle frig zijn, dus je drones hebben em zo afgemaakt.
Het is echt easy met een Thorax, en het ding kost 20x zo weinig als een mega.
Ik snap nog steeds niet waarom mensen 1600mm's als tanking beschouwen. Tanken is het meer damage repareren dan dat de enemy kan aanrichten. 1600's zorgen er allleen voor dat je later doodgaatTepelStreeltje schreef op 24 september 2004 @ 17:10:
mjah, mega missies...
zorg dat je STERKE tank heb (dus 1600mm chrystal ofzo) 1 GOEIE repper (automated of die daar onder zit I-a ofzo) en een hardners.
1600's kunnen wel werken op suicide schepen en schepen die niet KUNNEN tanken vanwege cap/fitting problemen
Het kan prima hoor, lvl 3 missies met een BS met MWD. Je doet ook nog eens leuke ervaring op hoe je een BS het beste kan fitten en gebruiken. In een tanked BS kan je ales zo makkelijk aan, dat je je nergens zorgen over hoeft te maken, in een cruiser moet je soms nog opletten of je het wel overleefdChromeBallz schreef op 24 september 2004 @ 21:57:
Dom, geen bs's gebruiken op missies. Daar zijn ze te langzaam en te duur voor.
Maar lvl3 missies zijn inderdaad goed te doen in een cruiser met de juiste equip en skills
\o/
ik heb 1 automated, die doet 690 (of 720

die plates doen totaal iets van 2400 (met je skill bonus he) hp derbij, kortom, das 3 cycles extra.
je heb dus gewoon meer speling met reppers aan zetten, en duurt langer voordat de baddies je dood hebben
simpel gezegt, je kan NOG minder opletten
cap recharge is geen probleem als je je guns niet gebruikt.
de fitting die ik heb is gewoon relaxed omdat je zo zwaar getanked bent, heb je veel ruimte voor fouten.
cruiser is goed te doen hoor, met lvl 3 missies, maar je moet opletten, en daar heb IK niet altijd zin in
Battle.net Spud#2543
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
ze blijven nog actief, ik heb laatst me andere char weer actief gemaakt, die was meer dan 6 maanden non-active.Hyp3rman schreef op 25 september 2004 @ 15:50:
Hey michielik speel niet meer. Je kan me uit de lijst halen. Ik ben gestopt omdat ik er geen tijd meer voor heb. zou je niet denken bij rechten, maarja. Misschien kom ik ooit nog eens terug, maar wel met een nieuw account want ik hoorde dat accounts na 3 maanden niet betalen gedelete worden.
btw heb je een amarr char ?
ik ben bezig met amarr trainen enzo, maar ik snap nog niet goed hoe de guns werken...
hybrids snap ik wel helemaal.
de normale railguns
125mm kortere range dan 150mm, maar ook minder grid en cpu kosten
150mm standaard guns
close range guns.
ion
electron
neutron
maar dan heb je bij lasers weer hele andere dingen...
Masers en lasers, en Gatling en weet ik veel...
heeft iemand misschien een overzicht voor me wat het verschil is tussen de energy guns?
(small medium en large als iemand zin heeft
ik wil wel lijstje maken met hybrids, voor in start post ofzo
als iemand anders nog lijstje wil maken met projectiles
bvd pplz
Battle.net Spud#2543
Verwijderd

Verwijderd
alleen de betreffende basic learning skill...
... MMORPG Addict.
[edit]
ik train 1st wel alles tot 5 voordat ik die advanced ga kopen .. ze zakke hopelijk nog wel in prijs.
[ Voor 55% gewijzigd door Tristan op 27-09-2004 14:49 ]
Ze zijn dus op de market verkrijgbaarHakera> pain-Mimic> Have you ever thought of giving new players a skill-training bonus ? A player that joins Eve is about 1,5 years behind the "first ones" and with new Techs and items they have big problems using all that stuff that was inserted in Eve...
Oveur> No, they will not get a skill training bonus especially, it's kind of built into the skill system that a player can easily reach lvl 4 in most skills
Oveur> we are however releasing more and more attribute boosters, and in the next content update on the 28th, you'll see the advanced learning skills
Oveur> this helps newer player reach faster the lvl 4's and occasional lvl 5's while the advanced players can chug into the high end lvl 5's
Oveur> other than that, we won't enforce a accelerated path for new players
Oveur> oh, and they will be available on the market
Verwijderd
Je kunt verwachten dat die prijzen niet gaan zakken aangezien het NPC skill verkoop is, dus ze zullen die prijs als basis prijs gaan aanhouden.Piksa schreef op 27 september 2004 @ 14:44:
kunnen we niet een keer een ingame meeting doen?
[edit]
ik train 1st wel alles tot 5 voordat ik die advanced ga kopen .. ze zakke hopelijk nog wel in prijs.
Verwijderd

done!Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 19:51:
lijst in startpost klopt niet meer heh... zoveel Hazard Ops zijn er niet meer...
ik ga dus echt wel heavy cruisertje vliegen!
lekker UBER moa vliegen!!
kwil alles kunnen vliegen eigenlijk....
Battle.net Spud#2543
Morgen na de downtime zijn d'r vast weer nieuwe (hoop ik tenminste)Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 16:11:
Mja die advanced learnings zijn in iedergeval al uitverkocht
sgoet hoor
dat ding heeft zowiezo al 50% extra range, (cruiser lvl 5) en als ik heavy assault omhoog train naar lvl 4, dan heb ik 90% meer range.
met men 4 scouts en skills zou dat zon 80km worden
met een MWD derbij kan ik nog op afstand blijven ook
mocht het me te heet onder de voeten worden dan warp ik gewoon weg.
en met 1 CPR gefit heb ik maar 20% minder shield boosting, dus word 5% extra door cruise lvl 5 en nog 30% meer door shield booster krijg je me nogges lastig dood ook.
en met de 2 missile hardpoints zou ik je op close range ook nog erger kunnen pesten
maar ik verwacht dat je dan in je taranus komt, dus moet nog ff kijken hoe ik je dan dood krijg.
misschien dat ik gewoon 3 vespas mee neem, en je daarmee pest
beter nog, gewoon een rax, met 8 vespas der in
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Verwijderd
sorry m8
you said it allChromeBallz schreef op 28 september 2004 @ 16:00:
deimos......... BOOM!
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 18:07 ]
Owh btw, dit is Scorp
[ Voor 4% gewijzigd door Viper2k1 op 28-09-2004 19:13 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
hi scorpie!Viper2k1 schreef op 28 september 2004 @ 19:13:
Hey ik heb iets gemist? Dus Antonius en Chiel en nog 2 mensen zijn een andere corp gestart? Hoezo dat joh? Of is dit misschien een 'onder' (of boven) divisie van HazOps?
Owh btw, dit is Scorp
tijd niets vna je gehoord!
neem ff contact met me op als je vanavond in eve bent, wil je nog paar dingen vragen
en ja, we zijn nieuwe corp gestart.
Battle.net Spud#2543
Veel succes nog!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
Heeft iemand toevallig tijd en zin om vanavond of van de week mijn gids te zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Khrome op 29-09-2004 13:41 ]
traktor scratch!
Ik zit momenteel in empire space (zoek maar op 'villore') en ben vanvond wel online
Dus vragen?, gwn vragen!
Kan ik ook in de lijst worden opgenomen ?
speel nu ongeveer een maand en heb kan morgen voor het eerst in mijn moa vliegen
name = tlor en heb nog geen corp.
(btw wat is een leuk corp als je nog niet echt klaar bent voor 0.0 ?)
helaas is net wel me kessie weer opgeblazen, moet toch eens ophouden met rathunten in 0,4 gebieden
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Mijn dank is groot
ik heb nu al weer zin om te spelen maar moet nog een uurtje werken
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
ik raad je aan eens bij Arcane Industries te kijken, dat zijn oud-HazOp leden... HazOp zelf recruit atm niet meerheuveltje schreef op 29 september 2004 @ 15:53:
(btw wat is een leuk corp als je nog niet echt klaar bent voor 0.0 ?)
kijk alleen wel uit als ze bij ARIN verkiezingen gaan organiseren
Als mensen zin hebben in een nieuw corp waarin veel ruimte wordt vrijgemaakt voor n00bs en training, neem dan es een kijkje in het FDM channel van Flying Dutchmen Inc, en contact River of GoTspeed
Verwijderd
Waar vindt je die lui?TepelStreeltje schreef op 20 september 2004 @ 17:27:
)
Verwijderd
in Bomana ergens bij een rock formation...
wil je ze gaan killen dan?
zo ja, PM me ff, dan kom ik daar wel ff naar toe in men caracal of moa (moa is nogal long range met mijn skills en fitting, dus lijkt me beter plan om die te verliezen dan een mega
wel een waarschuwing, een apoc snel dood aan deze rakkers. heb ooit iemand geholpen maar tegen de tijd dat ik er was, was hij zen apoc al kwijt, en zat die vijand pas op 50% armor....
[ Voor 47% gewijzigd door TepelStreeltje op 01-10-2004 14:57 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd

beetje vreemde vergelijking. hoe kun je nou 'een week voordeel' hebben op lvl4 als je ze naar lvl5 traint?Piksa schreef op 01 oktober 2004 @ 07:23:
et schijnt dat als je die advanced learning skills tot lvl5 train je uiteindelijk maar een week voordeel heb met als je ze tot lvl4 train ... dus je zou ze beter gwn tot lvl4 kunnen trainen ... klopt dat?
Ik heb ergens gelezen dat alle basic learning skills naar 5 trainen na ong. een jaar loont. Logisch redeneren verteld mij dan dat dit ongeveer 3 jaar gaat kosten om quitte te spelen als je de advanced learnings naar 5 gooit.
In feitte is dit nog minder aangezien je attributes al hoger zijn en het PROCENTUEEL verschil per level kleiner is dan bij de basic learnings
Verwijderd
Ik herinner me dat je na 168 dagen jezelf inhaald als je lvl5 basic skills had getrained vergeleken met lvl4 skills. Dat heb ik toch wel gehaaldCU2morO schreef op 01 oktober 2004 @ 16:50:
[...]
beetje vreemde vergelijking. hoe kun je nou 'een week voordeel' hebben op lvl4 als je ze naar lvl5 traint?
Ik heb ergens gelezen dat alle basic learning skills naar 5 trainen na ong. een jaar loont. Logisch redeneren verteld mij dan dat dit ongeveer 3 jaar gaat kosten om quitte te spelen als je de advanced learnings naar 5 gooit.
In feitte is dit nog minder aangezien je attributes al hoger zijn en het PROCENTUEEL verschil per level kleiner is dan bij de basic learnings
Verwijderd
Over de advanced learning skill het heeft zeker wel zin om ze te trainen maargoed naar lvl 5 heeft weining nut kost ongeveer 20-25 dagen met gemiddelde attributes. Van lvl 4 basic naar lvl 4 advanced scheeld wel dik veel.
Verwijderd
(handige link http://home.no/teela/teela-thenewhvyaships.jpg )
Alleen kosten ze waarschijnlijk net zoveel als een BS en kunnen minder.
Zoveel toegevoegde waarde hebben ze dan ook weer niet tenzij ze stukken goedkoper worden.
Bijv de Deimos komt er niet zo goed vanaf. 5 turrets (Terwijl de eagle er 6 heeft) en minder drone space maar een extra low maakt het niet goed. Dan is bijv de Ishtar veel gunstiger met mogelijk 5k drone space. Oftewel 20 heavy drones waarvan je er 15 in de lucht kan houden. Daarmee kun je een BS het nog flink moeilijk maken. Helemaal als je close range gaat met web/scramble.
En Eagle en Cerebus zijn IMO duidelijk de beste schepen in deze klasse. Maar dat heb je zo'n beetje met alle Caldari schepen.
Wat ik heel erg jammer vind is dat ze de kosten van de de skills zo onevenredig hebben op het moment. Bijv voor een cruiser kost die 500k en een heavy assault 31M. Dat zijn geen proporties IMHO. Komen daar ook nog eens het aantal skillpoints bij plus kosten voor assault skill. Dan lijkt me een bijv 8M voor die heavy assault me veel meer in verhouding.
Btw advanced learning skills is wel aan te raden omdat je op lange termijn qua training het wint. Vooral je nu langere perioden moet gaan trainen om skills op lvl4 of lvl5 te krijgen. En dan win je veel sneller de tijd terug die het koste om die skills te trainen. Ik zet ze nu allemaal op lvl 3 en dan zie ik wel verder. Ik heb nl. bewust learning skills op lvl 5 getrained en andere skills niet tot lvl 4 en 5 getrained omdat ik wist dat dit eraan zat te komen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 15:58 ]
Verwijderd
Berekend is dat het ongeveer een jaar duurt om lvl 5 attribute skills 'terug te verdienen' het enige voordeel is dus een lvl 5 learning skill naar lvl 5 te trainen om advanced te trainen of dat je echt 100% zeker weet dat je nog een jaar gaat trainen.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 00:16:
Hegemonic Core heeft speciaal voor nieuwe mensen een corperation opgericht, daarin kan je al je vragen kwijt, je wordt ondersteund in skilltraining en het verdienen van ISK. Convo HC MasiEEE voor meer info![]()
Over de advanced learning skill het heeft zeker wel zin om ze te trainen maargoed naar lvl 5 heeft weining nut kost ongeveer 20-25 dagen met gemiddelde attributes. Van lvl 4 basic naar lvl 4 advanced scheeld wel dik veel.
Verwijderd

Wat mij betreft is tie geslaagd

Moest wel 1 keer uitwarpen maar das ook neit zo gek als ze allemaal op je staan te raggen.
eagle heeft 4 turrets HPs en 2 andere HP's
geen verandering dus ivm Moa.
enige voordeel qua slots is een extra med slot.
Battle.net Spud#2543
jup, Zo'n setje kreeg ik ook voor m'n neus. Alleen heb ik dan bm's dat ik minimaal op 100km inwarpVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 16:14:
Ik wilde ff een nieuwe setup testen tegen wat sterkere gasten dan 500 en 750K dus ik ging op avontuur en kwam dit in de 2e belt al tegen:
[afbeelding]
Wat mij betreft is tie geslaagd![]()
[afbeelding]
Moest wel 1 keer uitwarpen maar das ook neit zo gek als ze allemaal op je staan te raggen.
traktor scratch!
Verwijderd
Ik warp gewoon op 60 van de belt in en heb geen long range setup.
Heb een leuke dark blood cap relay geloot uit hem dus de loot was wel lekker.
Damn wat kunnen die krengen schieten - Thorax in ongeveer een halve minuut dood.
hmm, minmatar elite frigate, assault neem ik aan...ChromeBallz schreef op 04 oktober 2004 @ 00:23:
Heb 2 dagen geleden een Wolf gekregen
Damn wat kunnen die krengen schieten - Thorax in ongeveer een halve minuut dood.
Fitting
CPU 125 tf
Powergrid 48 MW
LowSlots 4
MedSlots 2
HiSlots 5
Turret hardpoints 4
Launcher hardpoints 1
hmmz, ziet er leuk uit. ook de resistances klinken goed
ARMOR
armor HP 500
Armor Em Damage Resistance 92.5 %
Armor Explosive Damage Resistance 10 %
Armor Kinetic Damage Resistance 25 %
Armor Thermal Damage Resistance 67.5 %
SHIELD
shield Capacity 300
Shield Em Damage Resistance 75 %
Shield Explosive Damage Resistance 60 %
Shield Kinetic Damage Resistance 40 %
Shield Thermal Damage Resistance 60 %
Shield recharge time 500 s
75% EMP resistance op shield!? damn!! dat ding is bijna niet kapot te krijgen denk ik!
hebbie een screenie voor ons?
ben wel heel benieuwd hoe dat beesie der uit ziet!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ziet eruit als een rifter maar dan met andere kleuren.TepelStreeltje schreef op 04 oktober 2004 @ 08:37:
[...]
hebbie een screenie voor ons?
ben wel heel benieuwd hoe dat beesie der uit ziet!
die conclusie had ik ook al getrokkenVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 08:55:
[...]
Ziet eruit als een rifter maar dan met andere kleuren.
maar een Hawk is een Merlin met 2 VETTE launchers onder zen vleugel, en paar andere uitsteeksels...
die bootjes zien der altijd weer wat extra koel uit enzo
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
was je snel @ naga zeker? ze nemen nu niet eens orders meer aan, en ik kan net een Enyo vliegen >_<ChromeBallz schreef op 04 oktober 2004 @ 00:23:
Heb 2 dagen geleden een Wolf gekregen
Verwijderd
Met tech2 schepen is het echt het geval dat je tot shiva moet wachten tot wanneer de component bpo's uitkomen.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 08:01:
[...]
was je snel @ naga zeker? ze nemen nu niet eens orders meer aan, en ik kan net een Enyo vliegen >_<
Verwijderd
Verwijderd
Hoe goedkoop kan jij ze krijgen? Ik had er een bij N.A.G.A. gekocht voor 8.5m, 2 dagen in gevlogen.... 3 battleships mee gekilled met mijn groep, gaan we een grote battle in... Ben ik als eerste target voor 6 enemies (maller, 3 kestrels, punisher ennogiets)Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 08:38:
naja taranis heb ik alen ik ken iemand die ze aardig goedkoop maakt
dus das niet zo'n probleem, maar ik vind het jammer dat ik geen assaultje kan vliegen nu

Mits je ook echt van plan bent te gaan testen natuurlijk. Anders zorg je er alleen maar voor dat mensen die wel echt willen gaan testen er pas later opkunnen.CRiMiNaL schreef op 05 oktober 2004 @ 13:03:
Allemaal ff deze link klikken ... :
http://myeve.eve-online.com/shiva.asp
[removed]
Verwijderd
Ik mocht willen dat die Deimos nog een mid slot extra had.TepelStreeltje schreef op 03 oktober 2004 @ 16:31:
[...]
eagle heeft 4 turrets HPs en 2 andere HP's
geen verandering dus ivm Moa.
enige voordeel qua slots is een extra med slot.
Maar Ishtar vinnik best wel geil zo.
vind dus dat dat extra med slotje beetje magertjes is voor de eagle...
Battle.net Spud#2543
Geen NAGA. Ik heb em bij Excelsior gekocht.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 08:01:
[...]
was je snel @ naga zeker? ze nemen nu niet eens orders meer aan, en ik kan net een Enyo vliegen >_<
NAGA heeft em namelijk helemaal niet
http://myeve.eve-online.c...pic&threadID=92921&page=1
Kijk es naar de naam van de topicstarter
Dit topic is gesloten.