hmm dat rechargetruukje kan nog steeds?
Ik denk dat jij nog geen station gecaptured hebt sinds de hitpoint increaseVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:04:
[...]
Paar gankageddons en het duurde bij ons 30 minuutjes knallen, allemaal drones uit. Imho mag het nog wel 2.5x meer worden. In onze Esoteria campaign werd het vaak gedaan om het station net voor DT neer te halen, zodat deze weer volledig gerecharged is door de DT. Xetic deed hetzelfde.
Het is tegenwoordig te makkelijk om dit systeem te abusen hierdoor. Snel 3-4 blasterthrons/gankageddons net voor DT neerzetten wanneer je vijand niet online is, en ze mogen na DT weer het station gaan veroveren. Vijandje pesten.
Niet erg zullen veel mensen denken, maar meeste POS zitten 20+ van een NPC station, en als iedereen in een frig/indy/mining setup aan heeft, dan is het irritant om eerst 40 jumps te doen (heen en weer) om na je refit weer het station te veroveren.
Eerst hadden stations maar iets van 1mill hitpoints, maar een tijdje geleden is dat dus flink verhoogd precies om de reden die jij noemt. Het duurt met 20 geddons/apocs ongeveer 2 uur om de shields neer te halen, en de shields rechargen ook niet meer volledig in de downtime.
Ik wil je wel podden en de bounty 50/50 met je delen hoorCU2morO schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:33:
Maar er zijn maar weinig corps die a. bekend en nederlands zijn en b. mensen aannemen met een 6M bounty
aniewee, heeft er iemand een mirror voor de patch van vandaag? 40b/s 
ben al vanaf 17:00 aan het downloaden
ben al vanaf 17:00 aan het downloaden
traktor scratch!
http://www.xs4all.nl/~dewater/evepatch3106-3211.exe
Ben benieuwd hoe snel ik door mijn 5 gigabyte per maand limiet bij XS4ALL heen ben als ik 'm ook op de Eve-O forums post
. Jullie krijgen 5 minuten voorsprong
.
Oh, en als je zelf hem ook kan mirroren: doen natuurlijk
.
Ben benieuwd hoe snel ik door mijn 5 gigabyte per maand limiet bij XS4ALL heen ben als ik 'm ook op de Eve-O forums post
Oh, en als je zelf hem ook kan mirroren: doen natuurlijk
edit:
np. meer mirrors @ http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=147709
[ Voor 32% gewijzigd door Rafe op 01-02-2005 18:44 ]
woei.. thanx
traktor scratch!
Verwijderd
Mirror: http://www.geobase.nl/files/misc/eve/evepatch3106-3211.exe
[edit]
Mijn eve client werkt niet meer naar de patch... lekker handig.
[edit]
Mijn eve client werkt niet meer naar de patch... lekker handig.
Blue module starting
Exefile STARTUP
Cyclic GC starting
Cyclic GC finished
script:/sys/strings.txt
Cyclic GC starting
Cyclic GC finished
warning: Python C API version mismatch for module Crypto.Cipher.XOR: This Python has API version 1012, module Crypto.Cipher.XOR has version 1011.
etc. etc.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 20:00 ]
Wanneer was dat dan, want de conq stations zijn pas geleden enorm geboost namelijk. Duurde met een 80+ man fleet toch al 2H20M om te veroveren [40 million HP]. Hoewel daar wel 20-30 minuten niet schieten tussenzaten IVM kleine enemy attacks [en noobs die zonder te checken naar de station warpten/undockten :D]Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:04:
Paar gankageddons en het duurde bij ons 30 minuutjes knallen, allemaal drones uit. Imho mag het nog wel 2.5x meer worden. In onze Esoteria campaign werd het vaak gedaan om het station net voor DT neer te halen, zodat deze weer volledig gerecharged is door de DT. Xetic deed hetzelfde.
Misschien kwam het ook wel door lag, dat lang niet alle damage aankwam ofzo..
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Invite only, zijn maar 8 man ofzo en meer zal het ook niet worden. Enige Nederlanders zijn Axel en ik. Dus doe geen moeite.Skuzz schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:41:
[...]
eeeh, die corp waar Frank inzit misschien?
je kan natuurlijk altijd proberen
Verwijderd
Crap net afgeschoten
naja was gelukkig maar een iteron alleen jammer van de mex 
Ik heb zo lang niet in eve gezeten dat ik niet meer weet wie lief is en waar ik wel en niet kan komen... achja...
Ik heb zo lang niet in eve gezeten dat ik niet meer weet wie lief is en waar ik wel en niet kan komen... achja...
Damn, dat zoog zwaar...
Stonden klaar voor een coole 80vs80 battle, wij jumpen in... jumping... jumping... jumping...
5 minuten waren we ingejumped, daarna heel langzaam kwamen we 1 voor 1 de fscking system in; 1 per x seconden. Dus FIX kon lekker 1 voor 1 iedereen afknallen terwijl wij naar een blackscreen zaten te kijken
Blijkbaar heeft CCP iets veranderd in de jump-in code, maar fleetbattles bij gates zijn nu dus onmogelijk geworden
Stonden klaar voor een coole 80vs80 battle, wij jumpen in... jumping... jumping... jumping...
5 minuten waren we ingejumped, daarna heel langzaam kwamen we 1 voor 1 de fscking system in; 1 per x seconden. Dus FIX kon lekker 1 voor 1 iedereen afknallen terwijl wij naar een blackscreen zaten te kijken
Blijkbaar heeft CCP iets veranderd in de jump-in code, maar fleetbattles bij gates zijn nu dus onmogelijk geworden
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Mja vanuit onze kant was het ook zwaar klote, ik heb ook 5 minuten naar een lege overview gestaard (maar wel gehoord dat andere doelwitten zagen + aan het scramblen waren) maar het was idd zwaar klote die battle, dan was die van gisteren beter
urm.. wij hadden precies t zelfde probleem
. Ik moest later met m'n raven inwarpen, en ik zag helemaal niks
.'somethings has to try warpscramble / jamm somethings'
. Maar idd, na 5 minuten zag ik opeens alle scheepjes voorbij vliegen, maar toen was het al lichtelijk te laat en warpte de hostile (se) naar een ss op 700km verderop.. om vervolgens verder te vliegen 
Heb daarna helaas wel een friendly gekilled die neutral voor mij was
Heb daarna helaas wel een friendly gekilled die neutral voor mij was

[ Voor 24% gewijzigd door Erikie op 03-02-2005 09:57 . Reden: footootjus ]
traktor scratch!
Verwijderd
Jesus ik mis paars, anyway:Rafe schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:37:
http://www.xs4all.nl/~dewater/evepatch3106-3211.exe
Ben benieuwd hoe snel ik door mijn 5 gigabyte per maand limiet bij XS4ALL heen ben als ik 'm ook op de Eve-O forums post. Jullie krijgen 5 minuten voorsprong
.
Oh, en als je zelf hem ook kan mirroren: doen natuurlijk.
edit:
Geloof dat een gast van ons 10 gig per dag kwijt was voor een film van 80mb. En dat was nog niet eens op official forums omdat hij niet al zijn bandbreedte kwijt wou hebben.. Nu gaf men het in corp door, en die gaven het weer door en die weer aan iemand anders en uiteindelijk binnen 1 dag maand limiet weg. Hij was nogal pissed
En ja, ik heb inderdaad al een kleine 2-3 maanden geen POS overgenomen, ben steeds vaker er alleen op uit aan het trekken. Fleet battles doen me niet zo veel meer, zo vaak gedaan, 1vs1 is op dit moment meer mijn ding... Voornamelijk door de lag en de zooi van CCP in fleet combat speel ik meer en meer andere games, erg jammer.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 18:38 ]
Verwijderd
Ook grappig, werd ik laatst gelocked door 'unsere großer freund' Frankintor in 0.3 bij een station. Hij in een Harpy in ik in me Arbitrator... hehe
Ik open geen vuur, die sentry guns zijn niet zo fijn, hij ook niet... dacht zeker dat ik zenuwachtig zou worden met al dat rood op zijn naam in de overview...
Volgende keer beter Frank!
Ik open geen vuur, die sentry guns zijn niet zo fijn, hij ook niet... dacht zeker dat ik zenuwachtig zou worden met al dat rood op zijn naam in de overview...
Volgende keer beter Frank!
Ik zit al een tijdje te kijken naar dit spel, en wil het samen met een goede vriend van me ook gaan spelen. We zijn allebei erg fan van dit soort spellen, en het lijkt me vooral leuk omdat de diversiteit zo groot is 
Vandaar deze lame-ass request voor 2 buddy trails, 1 naar en 1 naar , bij voorbaat geheiligd!
Volgende week heb ik namelijk vakantie, en donderdag heb ik vrij, dus vanaf dan kank mooi gaan spelen, en daarna denk ik nog ff een maandje kopen ^_^
Ik had nog wel ff een vraagje: Is het moeilijk om in een human corperation te komen? (dus uit de begin keuzes te komen, de corps die door NPC's worden gerunt)
edit: thnx starlite (ingame), we kunnen beginnen
Vandaar deze lame-ass request voor 2 buddy trails, 1 naar en 1 naar , bij voorbaat geheiligd!
Volgende week heb ik namelijk vakantie, en donderdag heb ik vrij, dus vanaf dan kank mooi gaan spelen, en daarna denk ik nog ff een maandje kopen ^_^
Ik had nog wel ff een vraagje: Is het moeilijk om in een human corperation te komen? (dus uit de begin keuzes te komen, de corps die door NPC's worden gerunt)
edit: thnx starlite (ingame), we kunnen beginnen
[ Voor 9% gewijzigd door BlackIce op 09-02-2005 08:05 ]
Verwijderd
Het is heel makkelijk om uit de noobcorps te komen, ga gewoon naar yulai (systeem) of join een chat channel ingame en die kunnen je dan wel verder helpen. Alles loopt normaal wel snel los.
Trail binnen, morgen dan maar eens beginnen.
Ik ben blij dat het een 14 dagen trail is, dan kan ik de hele vakantie doorgaan
Ben de laatste dagen bezig door te lezen hoe alles in elkaar zit qua schepen en wapens ed, dus hopelijk kunnen we goed beginnen
Ik ben blij dat het een 14 dagen trail is, dan kan ik de hele vakantie doorgaan
Ben de laatste dagen bezig door te lezen hoe alles in elkaar zit qua schepen en wapens ed, dus hopelijk kunnen we goed beginnen
Verwijderd
mmzz Eve Online, wereld spel maar helaas op dit moment minder tijd.
Ik ga 1 account verkopen, agentrunner / miner, kleine 12mil sp, paar battleships, mucho loot etc.
full implant set
iemand interesse
Ik ga 1 account verkopen, agentrunner / miner, kleine 12mil sp, paar battleships, mucho loot etc.
full implant set
iemand interesse
Ik speel de laatste tijd ook niet veel meer, gewoon niet de tijd voor willen nemen. Ik heb een character met 2.000.000+ skillpoints. Dit is niet superveel, maar best een leuk begin!
Wie heeft er interesse om dit charactertje over te nemen, ik vind het zo zonde om gewoon het account te laten verlopen.
Wie heeft er interesse om dit charactertje over te nemen, ik vind het zo zonde om gewoon het account te laten verlopen.
Verwijderd
Ik wel maar heb het spel nooit gespeeld is het dan ook goed?Togt schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:05:
Ik speel de laatste tijd ook niet veel meer, gewoon niet de tijd voor willen nemen. Ik heb een character met 2.000.000+ skillpoints. Dit is niet superveel, maar best een leuk begin!
Volgens mij zijn m´n chars gewist.... Is er echt een wipe na 6 maanden?
Als we toch bezig zijn met accounts aan het aanbieden:
19M skillpoint Caldari Civire char met alle +3 implants, 5/5 refining, goede combat skills (alle belangrijke skills op 4 en meeste rank1 op 5), goed rounded
~1.000.000.000 isk total worth waaronder ~450M isk Cash, een Apocalypse, Zealot + faction fittings e.d.
bied maar
19M skillpoint Caldari Civire char met alle +3 implants, 5/5 refining, goede combat skills (alle belangrijke skills op 4 en meeste rank1 op 5), goed rounded
~1.000.000.000 isk total worth waaronder ~450M isk Cash, een Apocalypse, Zealot + faction fittings e.d.
bied maar
Verwijderd
is gratis ook goedCU2morO schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:10:
bied maar
Wees is sociaal en deel met andere
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 18:25 ]
heb je toevallig geen WoW CE liggen waar je nix mee doet?
Verwijderd
Ja hey das flauw die zijn overal uitverkocht
Dan krijgen we die account nooit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 19:01 ]
Had Chiel die niet toevallig al besteld?CU2morO schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:34:
heb je toevallig geen WoW CE liggen waar je nix mee doet?
Weet ik Chiel, niet dus!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
nou, vrienden vna me werken in een game shop, misschien dat ikw at kan regelenViper2k1 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:06:
[...]
Had Chiel die niet toevallig al besteld?![]()
Weet ik Chiel, niet dus!![]()
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
En je wilt ISK hiervoor? Want geld e.d. is niet toegestaan volgens de TOS/EULA.CU2morO schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:10:
bied maar
En hoe zou CCP erachter moeten komen dat hij er geld voor heeft gehad?Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 08:38:
[...]
En je wilt ISK hiervoor? Want geld e.d. is niet toegestaan volgens de TOS/EULA.
Verwijderd
wow lijkt me wel leuk maar wil het graag eerst een keer proberen
wil iemand mijn zon buddy request doen?
mijn e-mail is gerwin_van_boven@hotmail.com
wil iemand mijn zon buddy request doen?
mijn e-mail is gerwin_van_boven@hotmail.com
en crash ......
XP 2000+ @ 1890 Mhz / 512 MB DDR/ 2x 80 Gig Striped
Hehe, ik hoef er verder niets over, maar je zit wel vast aan mijn gekoszen naam als je ervoor kiest met mijn poppetje door te gaan: Bwuce Willis 
Laat me weten als iemand belangstelling heeft !
Laat me weten als iemand belangstelling heeft !
Togt ik wil hem wel overnemen, ben wel benieuwd hoeveel skill-points je hebt. Mail me anders even. BjkATquicknet.nl
uhm, dat staat erbij hoor BJK...
19M SP
maar alsnog jamemr dat je stop Cin...
word wel maf om jou online te zien komen en te bedenken dat het niet cindy is, maar iemand anders
19M SP
maar alsnog jamemr dat je stop Cin...
word wel maf om jou online te zien komen en te bedenken dat het niet cindy is, maar iemand anders

Battle.net Spud#2543
Ik had het tegen Togt
Aanbod voor cu2 geld nog steeds 
Ik zat eerst ook in Hazops, mischien rejoin ik dan met cu2 account? - een idee? (ik was sivivec)
Ik zat eerst ook in Hazops, mischien rejoin ik dan met cu2 account? - een idee? (ik was sivivec)
[ Voor 46% gewijzigd door Bjk op 15-02-2005 18:16 ]
Voornamelijk in onze corp (van mav, Joop en ik) Arcane industries.
alom berucht door de war die we hebben met ATUK

Veel gotters zitten hier in, maar natuurlijk ook zooi in andere corps
Ik zag sivivec nog welles online komen afgelopen weken, vroeg me al af wat hij aant doen was
alom berucht door de war die we hebben met ATUK
Veel gotters zitten hier in, maar natuurlijk ook zooi in andere corps
Ik zag sivivec nog welles online komen afgelopen weken, vroeg me al af wat hij aant doen was
Battle.net Spud#2543
Missies doen, en skillen. Als Cu2 ze charac verkoopt join ik met hem jullie wel. Maarja nog keine respons van hem.
Verwijderd
Aloha,
ik speel EVE-Online nu sinds een week of 2. Meestal hup ik ergens rond in Todaki vanwege safe-minen. 's avonds Huppel ik wat rond in de omliggende systemen om wat simpele NPC pirates te killen.
Ik zit niet bij een corp.
Misschien zie ik jullie nog es online
Groetjes
ik speel EVE-Online nu sinds een week of 2. Meestal hup ik ergens rond in Todaki vanwege safe-minen. 's avonds Huppel ik wat rond in de omliggende systemen om wat simpele NPC pirates te killen.
Ik zit niet bij een corp.
Misschien zie ik jullie nog es online
Groetjes
Verwijderd
Hmz, ik ga misshien ook maar eens wat spelen. ben sinds januari gestopt, alles is tegenwoordig 1 groot gank fest/traps. Dus is het voor een lone battleship fighter de fun al snel voorbij hehehe.
Als ik terug kom, dan zou ik wel een blob moeten joinen ofzow. vechten met numbers lekker veilig en heel skillfull, de enige manier van tegenwoordig, Je bent een rund als je het alleen doet
-Axel
Als ik terug kom, dan zou ik wel een blob moeten joinen ofzow. vechten met numbers lekker veilig en heel skillfull, de enige manier van tegenwoordig, Je bent een rund als je het alleen doet
-Axel
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 12:47 ]
heee Axel!
tijd neit gezien man
Kweet er alles van, FIX (de alliance waarin ARIN zit) heeft beetje war met een paar andere alliance, dus we ziten regelmatig te blobben, heeft zen charmes
Dus als iemand zin in war heeft, convo me
tijd neit gezien man
Kweet er alles van, FIX (de alliance waarin ARIN zit) heeft beetje war met een paar andere alliance, dus we ziten regelmatig te blobben, heeft zen charmes
Dus als iemand zin in war heeft, convo me
Battle.net Spud#2543
Vanavond weer vrolijk verder EVE-en... dit gaat 'm voorlopig voor mij wel worden. Ik vermaak me kostelijk, moet er alleen wel met m'n kop bij blijven... heeft me al een MOA gekost
dat teveel tegelijk doen.
Ik moet toch eens sneller geld gaan verdienen dan dit.. nu af en toe 150k missie + 180k bonus voor een missie, maar da's dan ook max en daar ben ik een half uur mee bezig. Gaat niet echt heel hard dus.
Ik moet toch eens sneller geld gaan verdienen dan dit.. nu af en toe 150k missie + 180k bonus voor een missie, maar da's dan ook max en daar ben ik een half uur mee bezig. Gaat niet echt heel hard dus.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
toch heerlijk dat we nu ook in empire mogen vechten 
met een paar bb's en interceptors een battleship platjammen / scramblen & webben en schieten maar
.
met een paar bb's en interceptors een battleship platjammen / scramblen & webben en schieten maar
traktor scratch!
Verwijderd
Kill missies doen, enige wat je moet onthouden is de frigates eerst te doen. Ik heb per kill missie voor level 4 agent 5-10 mil aan bounties. Zelfs eens een rogue drone missie gehad, die gaf me 20mil in minerals.Kaastosti schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:13:
Vanavond weer vrolijk verder EVE-en... dit gaat 'm voorlopig voor mij wel worden. Ik vermaak me kostelijk, moet er alleen wel met m'n kop bij blijven... heeft me al een MOA gekostdat teveel tegelijk doen.
mja het probleem is echter dat Kaas geen BS kan vliegen en geen lvl4 agents heeft 
wat je wel kan doen is gewoon gaan hunten in low sec space; Ik hunt nu regelmatig met mn 1337e Moa (bijna alles named of tech II spul erop) in 0.2 en ik verdien daar iets van 1M per uur als het mee zit met de Blood Priests en de Blood Sages
Heb nu een erg nette setup:
wat je wel kan doen is gewoon gaan hunten in low sec space; Ik hunt nu regelmatig met mn 1337e Moa (bijna alles named of tech II spul erop) in 0.2 en ik verdien daar iets van 1M per uur als het mee zit met de Blood Priests en de Blood Sages
Die RCU wil ik nog vervangen door een PDS I of II, maar moet ik eerst ff energygrid upgrades lvl4 klaar hebbenHigh:
4x 250mm Scout Accellerator
2x Heavy Missile Launcher
Mid:
1x 10MN Afterburner II
1x Shield Booster II
1x Shield Booster Amplifier I
1x f-b10 Nominal Capacitor Regenerator (My favorite, kost 2.5M)
Low:
1x Magnetic Field Stabilizer II
1x Type-d Power Core Modification: Diagnostic System (Tja, geloot, en scheelt 1 CPU)
2x Reactor Control Unit I
[ Voor 45% gewijzigd door ravenger op 17-02-2005 11:21 ]
Ik heb ook tijden met een MOA lvl3 missies en low sec hunten gedaan. Schitterend schippie is het, maar ben in de tussentijd overgestapt op een Ferox. Ik ga wel wel over een paar weken (als ik de skills heb) eens met een Eagle spelenravenger schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:14:
mja het probleem is echter dat Kaas geen BS kan vliegen en geen lvl4 agents heeft
[...]
Die RCU wil ik nog vervangen door een PDS I of II, maar moet ik eerst ff energygrid upgrades lvl4 klaar hebben
[removed]
Ferox is bij het volgende speeltje op mn verlanglijstje
(Alleen nog ff een Osprey kopen om te gaan minen
)
Ferox heb je op zich redelijk snel bij elkaar gemijnd. Enige probleem is de zyd/mega, dus je zult toch ook wat isk moeten hebben
Heel fijn schippie voor lvl3 missies is 't, ze zijn allemaal goed te doen zonder alteveel moeite.
[removed]
Verwijderd
een leuke Agent setup is:
High: 5x 250MM, 2x heavy missile launcher.
Med: 1x large shieldbooster II, 2x hardner, 1x iets
Low: 2x PDU II of I, 1x magnetic stabalizer II, 1x balistic control
Ik ben nog een beetje op zoek naar een goeie setup om met een Megathron npc te hunten in 0.0
Het is dit moment namelijk zo dat ik af en toe een beetje ge-raped wordt als er 2 BS en een paar cruisers/frigs spawnen.
De frigs die zijn nog vrij snel weg dankzij m'n Ogres en de webber die ik heb gefit. Maar dan de cruisers en de BS nog.
Dat wil nog weleens tegenvallen.
Je kan mij trouwens ook toevoegen aan het lijstje Chiel....
Brainwaste / Brainwaste - Timetravel Enterprises ( TTTI )
PS. Ik heb nog een blauwe maandag in Hazard ops gezeten
Het is dit moment namelijk zo dat ik af en toe een beetje ge-raped wordt als er 2 BS en een paar cruisers/frigs spawnen.
De frigs die zijn nog vrij snel weg dankzij m'n Ogres en de webber die ik heb gefit. Maar dan de cruisers en de BS nog.
Dat wil nog weleens tegenvallen.
Je kan mij trouwens ook toevoegen aan het lijstje Chiel....
Brainwaste / Brainwaste - Timetravel Enterprises ( TTTI )
PS. Ik heb nog een blauwe maandag in Hazard ops gezeten
Nog een kleine vraag erbij, waarom niet 5x heavy rockets en 2 x 250mm? Waarom juist zo?Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:38:
een leuke Agent setup is:
Verwijderd
Ik merk dat 250mm's een hogere damage output hebben als heavy missiles launchers. De setup komt uit de tijd dat ik net ferox kon vliegen + de misisles nog duur waren. Over het algemeen vind ik railguns fijner dan missiles op de ferox omdat ze dus instant damage doen en dat is erg fijn aangezien de ferox een optimal bonus krjgt op hybrids, waarom zou je die dan niet goed gebruiken als hij er toch is.
Omdat je met hybrids veel meer op je afstand moet letten. Momenteel (mits je wat missile skills hebt) is het veel handiger om er 5 * heavy missile launchers en 2 * 250mm erop te zetten. Hiermee haal je zonder problemen inty's, cruiser en frigs uit de lucht.Bij de meeste missies jump ik in op 15km, en zodra de eerste neergaat ga ik al can's leeg halen. Tussendoor hoef je alleen maar de goede targets te kiezen en voor de rest hoef je nergens op te letten.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:36:
Ik merk dat 250mm's een hogere damage output hebben als heavy missiles launchers. De setup komt uit de tijd dat ik net ferox kon vliegen + de misisles nog duur waren. Over het algemeen vind ik railguns fijner dan missiles op de ferox omdat ze dus instant damage doen en dat is erg fijn aangezien de ferox een optimal bonus krjgt op hybrids, waarom zou je die dan niet goed gebruiken als hij er toch is.
Mijn setup voor missies is trouwens :
High: 5x heavy missile launcher, 2*250mm
Med: 1x large shieldbooster II, 1*EM hardner (act), 1* andere hardner, 1x cap recharger, 1*AB 2
Low: 1X PDU II, 2x balistic control, 1Xarmor rep
Armor rep is omdat ik nog wel eens de neiging heb om tijdens missies te gaan internetten, en als ik dan net te laat terug switch moet ik wel eens mijn armor repairen. Om te voorkomen dat ik tussendoor moet refitten heb ik daarom maar standaard een armor repper erop gezet. Effectiever zou nog een ballistic mod zijn
Verder gebruik ik geen drones omdat ik die toch alleen maar vergeet mee terug te nemen
Over een paar weken ga ik trouwens wel eens kijken hoe het gaat met 250mm T2's erop.
[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 18-02-2005 12:10 ]
[removed]
haha, moet je dat horen
we doen niets anders 
(uhm, ohjawel, weekje minen
)
anyway, wil je lekker lui agentmissions doen : gooi alleen maar auto target missiles in je missile bays. dan hoef je ze maar 1 x aan te drukken en na 10 minuten kun je terug komen en heb je je missie volbracht
(of pod
)
(uhm, ohjawel, weekje minen
anyway, wil je lekker lui agentmissions doen : gooi alleen maar auto target missiles in je missile bays. dan hoef je ze maar 1 x aan te drukken en na 10 minuten kun je terug komen en heb je je missie volbracht
traktor scratch!
Mjah, fof's zijn minder sterk dan gewone missiles, dus uiteindelijk duurt het langer 
Tis wel lekker makkelijk idd
Tis wel lekker makkelijk idd
\o/
Hmmm, we zijn toch echt aanwezig
note: kweet dat dit flamewar gevoelig is, das niet te bedoeling
Verwijderd
Waarvoor we knokken? Tis PvP dat is al reden genoeg voor mij. Ik ben het carebear gedoe wel beu in eve met al dat minen en hunten. PvP trekt me en dan moet je eenmaal een vijand hebben anders gaat dat zo moeilijk.Pixxa schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:39:
Hmmm, we zijn toch echt aanwezigMaar ik vraag me af of jullie zelf wel weten waarvoor jullie knokke?
Verwijderd
Laatste tijd niet veel aan Eve gedaan.
CS:source is even mijn grootste verslaving op't moment.
Toch nog een Jaguar BPO gescoord laast.
Handig geld verdienen met nixen.
En beetje met een covert ops frig lopen klooien.
Cloaked warpen is gewoon lache.
Probe launcher d'rop en ideale scout.
Nu bezig om advanced learnings op 5 te zetten en daarna voor de transport ships.
Maar het voelt wel vreemd om geen wars meer te hebben. Het lijkt wel alsof je in een n00b corp weer zit.
CS:source is even mijn grootste verslaving op't moment.
Toch nog een Jaguar BPO gescoord laast.
Handig geld verdienen met nixen.
En beetje met een covert ops frig lopen klooien.
Cloaked warpen is gewoon lache.
Probe launcher d'rop en ideale scout.
Nu bezig om advanced learnings op 5 te zetten en daarna voor de transport ships.
Maar het voelt wel vreemd om geen wars meer te hebben. Het lijkt wel alsof je in een n00b corp weer zit.
m0o heeft vanochtend om 10 uur evetime war op Xetic gedeclared, dus ik zal je gevoel niet delen fuse
[ Voor 8% gewijzigd door Rafe op 19-02-2005 17:34 ]
Voor mij is het momenteel in 0.0 stukken veiliger als in empire, geloof dat er nu 7 wars zijn
Ik kom in 0.0 dus echt stukken minder baddy's tegen als in empire
Ach, het houdt je wel lekker bezig, alleen zelf haulen is niet echt te doen.
[removed]
Verwijderd
Misschien voor de fun?Hmmm, we zijn toch echt aanwezig Maar ik vraag me af of jullie zelf wel weten waarvoor jullie knokke?
muhaha, vette shit!!Rafe schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:33:
m0o heeft vanochtend om 10 uur evetime war op Xetic gedeclared, dus ik zal je gevoel niet delen fuse
beetje meer actie!
jammer is alleen dat XETIC veel meer space te verdedigen heeft dan bijv fix. (wat het dus een stuk lastiger maakt voor XETIC...
ik zie MO0 nog wel een stukkie space claimen daar bij Immensea enzo
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Je snapt het doel van een war niet helemaal chiel. Een war declaren betekend een full war die dus ook in empire geld en dan ben je dus meer geinterreseerd in de kills dan om space enzo. Ik gok ook niet dat m0o veel in immensea komt want ze zijn namelijk ook hostile tegen ons dus ze zullen niet zo erg gemakkelijk met kleine groepjes door HED-GP heen kunnen komen,
kweet er allles van ian, FIX heeft atm 3 (empire) warsVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 13:21:
Je snapt het doel van een war niet helemaal chiel. Een war declaren betekend een full war die dus ook in empire geld en dan ben je dus meer geinterreseerd in de kills dan om space enzo. Ik gok ook niet dat m0o veel in immensea komt want ze zijn namelijk ook hostile tegen ons dus ze zullen niet zo erg gemakkelijk met kleine groepjes door HED-GP heen kunnen komen,
Battle.net Spud#2543
LekkerVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 00:48:
En weer een tech II BPO.
Scimitar Logitics Cruiser (Minmattar)
2e BPO deze week.
W00t!
Ik zit nog steeds op mijn 1e te wachten, als die al ooit komt
[removed]
En maar blijven ontkennen dat er iets mis is met dat geweldige "random" systeem, ccpVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 00:48:
En weer een tech II BPO.
Scimitar Logitics Cruiser (Minmattar)
2e BPO deze week.
W00t!

Database server gecrashed, over naar de backup .... die ook gecrashed
Ik vrees voor een lange downtime

Ik vrees voor een lange downtime
... MMORPG Addict.
Verwijderd
is niet zo mooi had net 2 wat kortere skills aan staan 
Naja, das niet het allerergste maar wat moet ik nu doen terwijl EVE down is

Naja, das niet het allerergste maar wat moet ik nu doen terwijl EVE down is
Had jij een betere manier dan ?? Probleem is heel simpel dat er maar weinig T2 BPO's worden vrijgegeven. Enige manier om dat eerlijk te verdelen is loten (zoals ze nu dus doen) zo'n beetje de enige eerlijke manier. Enige probleem is dat er altijd mensen zijn die er meerdere zullen krijgen. Jammer maar helaas.Ghostie schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:37:
[...]
En maar blijven ontkennen dat er iets mis is met dat geweldige "random" systeem, ccp
Wel balen dat de server eruitligt. Ben ik bijna in 0.0 waar ik wil zijn en daarnaast ook een avondje tijd om te spelen, krijg je dit weer
Bedenk me net dat mijn skill om 18:00 afliep
[ Voor 9% gewijzigd door redwing op 21-02-2005 18:36 ]
[removed]
Verwijderd
Mja maar dat zal wel de eerste test run zijn, kan nog best half uur zijn voor we er op komen
Proxy was net nog afgekoppeld. En nu is de server weer down.
Heb net mn eerste maand gekocht
Meestal is ie wel op hoor (behalve tussen 12 en 1 danZodiac schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:27:
Proxy was net nog afgekoppeld. En nu is de server weer down.
In de tussentijd werkt alles weer. Gelukkig toch nog vanavond weer een skill aan kunnen zetten en mijn schippie naar zijn basis in 0.0 kunnen brengen
[ Voor 23% gewijzigd door redwing op 21-02-2005 22:10 ]
[removed]
Misschien een systeem wat de hardwerkende spelers beloond? Ik heb nu sinds het begin van de research agents 5 research projects lopen en ik heb nog helemaal niets ontvangen..redwing schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:24:
[...]
Had jij een betere manier dan ?? Probleem is heel simpel dat er maar weinig T2 BPO's worden vrijgegeven. Enige manier om dat eerlijk te verdelen is loten (zoals ze nu dus doen) zo'n beetje de enige eerlijke manier. Enige probleem is dat er altijd mensen zijn die er meerdere zullen krijgen. Jammer maar helaas.
Wel balen dat de server eruitligt. Ben ik bijna in 0.0 waar ik wil zijn en daarnaast ook een avondje tijd om te spelen, krijg je dit weer
Bedenk me net dat mijn skill om 18:00 afliepHopen dat ze een beetje opschieten met die server.
En dan moet ik geloven dat je binnen 1 week 2 bpos uit starship engineering kan krijgen (dit is trouwens z'n 3e al)? En hij is trouwens niet de enige waarbij dit gebeurt.. er zijn een hele hoop mensen die meerdere t2 bpo's hebben gehad..
En hoe wou je dat op een eerlijke manier doen ? Als je stelt dat iemand er maar eentje mag krijgen, neemt niemand de 'simpele' T2 spullen meer aan. Als je het geeft aan degene die de meeste punten heeft, heeft het totaal geen nut om nu nog te beginnen, en zul je er als nieuwe speler nooit eentje krijgen. Enige goede oplossing die ik zo zie is om die standaard RP's die je krijgt op 0 te zetten, en alleen RP's te geven als je missies doet. Daarmee krijg je dat alleen degene die er echt moeite voor doen veel RP's krijgen.Ghostie schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:27:
[...]
Misschien een systeem wat de hardwerkende spelers beloond? Ik heb nu sinds het begin van de research agents 5 research projects lopen en ik heb nog helemaal niets ontvangen..
En dan moet ik geloven dat je binnen 1 week 2 bpos uit starship engineering kan krijgen (dit is trouwens z'n 3e al)? En hij is trouwens niet de enige waarbij dit gebeurt.. er zijn een hele hoop mensen die meerdere t2 bpo's hebben gehad..
Maar het loten, afhankelijk van het aantal RP's is toch echt de beste maneir, enige probleem is dat er mensen zijn die er nooit eentje krijgen, en er mensen zullen zijn die er meerdere krijgen. Maar ja dat heb je bij de staatsloterij ook
Probleem is heel simpel dat er (een stuk) minder BPO's als mensen zijn, en je daardoor er niet iedereen een kan geven, dus zul je moeten gaan loten oid.
[removed]
Misschien is het een idee om geen bpo maar max run bpc als beloning te krijgen ? En dan natuurlijk veel meer dan nu het geval is zodat wel iedereen er een kan krijgen ?
Wordt het trouwens zo onderhand niet een keer tijd voor een deel 6?
Pas bij 1000 postsBrainwaste schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:53:
Wordt het trouwens zo onderhand niet een keer tijd voor een deel 6?
Ohhhh.....dan hebben we nog wel even te gaan denk ik. Zijn jullie trouwens nog wat van onschatbare waarde kwijtgeraakt gisteren toen de server plat ging?
Gelukkig was ik nog niet ingelogd
Verwijderd
Mwa, alleen een uur of zo aan skilltijd op 1 van mijn characters dus valt op zich nog goed mee
M'n geduld, was in 4e level van een Guritas Extravaganza lvl 4 missie toen ie crashte. En zoals altijd na een server reboot, toen ie weer up was kon ik weer van voor af aan beginnenBrainwaste schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:27:
Ohhhh.....dan hebben we nog wel even te gaan denk ik. Zijn jullie trouwens nog wat van onschatbare waarde kwijtgeraakt gisteren toen de server plat ging?

... MMORPG Addict.
Ik alleen wat skill-tijd en wat speeluurtjes 
Vanavond maar weer eens een keer wat rats gaan hunten. Is alweer een tijdje geleden, heb de afgelopen tijd vooral missies gedaan.
Vanavond maar weer eens een keer wat rats gaan hunten. Is alweer een tijdje geleden, heb de afgelopen tijd vooral missies gedaan.
[removed]
Verwijderd
Hey Dikvoet,Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:01:
Yeey! Het werkt
Even nieuwe Firmware erover, 2 uur configgen met de router en voila: Het werkt
Toch alweer 3 uur lopen spelen en ik vermaak me enormEr zijn natuurlijk erg veel vragen maar dat zijn de vragen die je zelf ook wel kunt oplossen door gewoon te spelen dus het komt helemaal goed
Ingame naam is Giph trouwens!
Wat heb je precies gedaan, behalve de firmware-update? Wij hebben hier hetzelfde probleem met de USR8054. Na +- 10x connecten doet ie het pas.
Verwijderd
Mij hoor je niet klagen met die 3 BPO's.
Maar ik heb wel meer dan een jaar 5 agents plus de standings die daarbij horen dus wat dat betreft heb ik niet met 2 vingers in m'n neus die dingen verdiend.
En het loten vind ik nog steeds een verkeerd systeem.
Ze moeten gewoon loyalty points en R&D points samenvoegen wil je grote BPO offers krijgen.
En evt dan limited run BPO's voor minder LP. Dat is duidelijk en eerlijk. En via de offers kunnen ze ea tweaken mocht dat nodig zijn.
Komt nog eens bij voor dit type schepen je flink kan verdienen omdat er veel meer marge op zit. Dan zijn ze minstens net zoveel waard als tier II BS BPO's. (daar valt over te twisten) En volgens mij krijg je die niet van Agents of drops.
Maar ik heb wel meer dan een jaar 5 agents plus de standings die daarbij horen dus wat dat betreft heb ik niet met 2 vingers in m'n neus die dingen verdiend.
En het loten vind ik nog steeds een verkeerd systeem.
Ze moeten gewoon loyalty points en R&D points samenvoegen wil je grote BPO offers krijgen.
En evt dan limited run BPO's voor minder LP. Dat is duidelijk en eerlijk. En via de offers kunnen ze ea tweaken mocht dat nodig zijn.
Komt nog eens bij voor dit type schepen je flink kan verdienen omdat er veel meer marge op zit. Dan zijn ze minstens net zoveel waard als tier II BS BPO's. (daar valt over te twisten) En volgens mij krijg je die niet van Agents of drops.
Hmzz, de nieuwe devblog is interressant:
Ik vraag me af wat CCP hiermee bedoeld, willen ze meer onderscheid maken tussen de races, door highways tussen empire spaces te verwijderen? Gaan we een war krijgen tussen Amarr en Minmatar?
* StarLite is benieuwd
Lijkt erop dat CCP 0.0 meer wil openstellen voor non-alliance members, maar wat me interressanter klinkt: "The ones inside Empire are more set since it's more tied into the storyline.".The new world order(ish)
reported by Oveur | 2005.02.23 10:38:24
We're working on changing the universe a bit (which is probably an understatement) and one of the things that are changing are the gates, which are in preparation for some storyline changes. This includes removing select highways in empire space and adding/removing a number of gates in 0.0.
Since this is quite an operation and can easily disrupt several of the current player ecosystems, I have opened up a way to send suggestions regarding changes to gates outside empire space. The ones inside Empire are more set since it's more tied into the storyline.
You can send your suggestions to interbus at ccpgames dot com, where you have to show visually on a screenshot of the ingame map your proposal for new gates. All gates then have to be listed in the mail with originating and destination system, along with your reasoning for why this gate should be done. You must also state your experience of the area you are suggestign changes to, how long you have played, your player name and corporation along what alliance your are in if any.
Mails that do not have the previous requirements in will be deleted. Emails are not responded to and the suggestions are a way for you to point out to us interesting possibilities, not to open up a private dialog with me on your favorite thing that should get nerfed or boosted
The most complete suggestions, such as covering an assembly of regions will be more likely to grab attention. Points to keep in mind that we are looking for:
- Open up deep space regions (think current 40+ jump regions)
- Move chokepoints further out from Empire
- Increase number of chokepoints in said deep space regions
- Removing current gates is acceptable
- Don't think "highways" when opening up space, think shortcuts.
- 0.1 to 0.4 system changes can be part of a larger proposal
- Less is more
While I do expect most of the suggestions to be biased, I'm confident that we'll recieve some less biased and interesting proposals.
Last, but not least, I will not entertain any speculation on what the changes are to empire nor what the new world order entails. You can discuss this topic in this thread. This is not a discussion of IF but HOW, just to make that clear. And first question is of course when? This is happening some months down the road.
Ik vraag me af wat CCP hiermee bedoeld, willen ze meer onderscheid maken tussen de races, door highways tussen empire spaces te verwijderen? Gaan we een war krijgen tussen Amarr en Minmatar?
* StarLite is benieuwd
\o/
ze mogen der iig mee opschieten...
laatste beejte galaxy wide event was die jove body pieces...
mag wel weeres wat gebeuren imo...Jove space open ofzo
als ze eve nog lang in leven willen houden bne ik bang dat ze toch snel wat nieuwe dingen moeten gaan inplementeren, schepen, missies, events, whatever...
laatste beejte galaxy wide event was die jove body pieces...
mag wel weeres wat gebeuren imo...Jove space open ofzo
als ze eve nog lang in leven willen houden bne ik bang dat ze toch snel wat nieuwe dingen moeten gaan inplementeren, schepen, missies, events, whatever...
Battle.net Spud#2543
Neem aan dat ze iig het onderscheid in de verschillende races wil houden. Vooral de chokepoints verder weg leggen lijkt me een goed idee, mits je in deep-space maar speciale (betere) loot kunt vinden, anders is er geen reden om verder weg te gaan.StarLite schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:23:
Hmzz, de nieuwe devblog is interressant:
[...]
Lijkt erop dat CCP 0.0 meer wil openstellen voor non-alliance members, maar wat me interressanter klinkt: "The ones inside Empire are more set since it's more tied into the storyline.".
* StarLite is benieuwd
Die War zie ik eigenlijk nog niet zo snel gebeuren, maar het wordt wel weer eens tijd voor een groot event
[removed]
yep zeker benieuwd
zal ook wel te maken hebben met de komst van dreads en titans. (Misschien iets met Jove motherships oid?) Spannend
Dit topic is gesloten.