Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Als je nu wacht to het spel uit is als je dat kan. En je kijkt eerst welke GFX kaart en CPU de beste performance geeft. En het ligt ook er aan hoeveel geld heb je er voor over. Maar ik wacht eerst eens op testen van dit spel. Om te kijk welke CPU/GFX/RAM je nodig heb voor Max eye candle.Fiddle schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:32:
[...]
Ow naja. Ik dacht dat hij geport was van de X-Box,een vriend van me zei dat ooit. Maargoe, de performance was nogsteeds kut toen hij uitkwam. En ik kan alleen maar hopen dat beter wordt.
Tevens ga ik waarschijnlijk binnenkort een nieuw pctje kopen. Te beginnen met 1x ASUS 7800GTX TOP (later een 2e als ik geld heb). Dan vraag ik me af... Zou ik TES4 kunnen draaien een 4000+ met deze kaart (1x) op dezelfde grafische qualiteit als in het 20min filmpje?
Goed dat kan volgens mij niemand hier echt zeggen, maar dit spel ziet er zo gruwlijk uit dat ik zelfs een beetje twijfel dat dit eventuele nieuwe systeem het gaat trekken......
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Verwijderd
Maar je weet nooit eens moet de eerste zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 18:20 ]
Het filmpje van 21 minuten is uitgelekt of zo. Dit staat op het forum van elderscrollsVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:13:
Wel knap dat bethesda dat filmjpe geheim wil houden terwijl het gewoon bij IGN staat.
It was intended to help educate store managers and employees at their annual meeting. We're aware fans want to see it too. We do plan to release it on the web as well as through other avenues.
We did not plan to release it now, nor will we move up our timeframe because someone ripped and posted it. It's not up for debate.
Don't post links to where to get the DVD or screenshots of it. This was not done with our permission. You guys should know we don't allow that sort of thing for articles, screenshots, or anything else.
P.S. I guess it is ok to discuss the contents since this was shown at E3 and so people will stop PMing me to ask. So long as the threads don't degrade into people asking where to get it.
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Verwijderd
Verwijderd
Eeuwig zonde. De eerdere elder scrolls hadden al ERG veel single player uren. Voor een single player spel is het meer dan je geld waard. Wil je een multiplayer spel hebben? Koop dan maar een mmorpg.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:50:
Hoezo gelukkig? Als ik de pc versie wil hebben ga ik hem nu echt niet orignieel in de winkel kopen.
Ik vind het juist goed dat developers zich focussen op 1 ding. Ik heb liever een goed uitgewerkte single player game, dan een half half uitgewerkt spel.
Wat is dat nou weer voor kutinstelling. Nou moet ik toegeven. Ik download veel spellen meestal ook eerst. (vooral omdat ze eerder leaken dat dat ze in de winkel liggenVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:50:
Hoezo gelukkig? Als ik de pc versie wil hebben ga ik hem nu echt niet orignieel in de winkel kopen.
[ Voor 30% gewijzigd door Fiddle op 03-10-2005 20:59 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 21:07 ]
Jij beweert dat het de schuld is van Bethesda dat zij een game maken die niet het kopen waard is. Als je nou eerst een kijkt hoe een game wordt of weet hoe de oude waren voordat je gaat janken over developers die geen kwaliteit neerzetten. Morrowind (en alle delen daarvoor) is geroemd om zijn fantastische singleplayer. Zij zetten alles op alles om je een onvergetelijke singleplayer game voor te schotelen.....Trouwens. Je krijgt er altijd een mooie kaart bij en een superinformatief boekje.
Trouwens, multiplayer is ook niet alles. Hoe zou dat moeten gaan in deze game? WoW is een newbie-multiplayer game en doet het alleen maar zo goed omdat ie zo gigantisch gemarket/gehyped is. Battlefield 2 heb ik gekocht en vind ik mijn centen niet waard, omdat het repetatieve gameplay is.
Dat heet verschil in smaak.
Maar een game afdoen puur en alleen omdat ie geen multiplayer heeft is echt....gestoord.
Half Life 2 heb ik ook gekocht om de singleplayer en echt niet voor dat schrale Counterstrike dat zoveel mensen spelen.
[ Voor 23% gewijzigd door armageddon_2k1 op 03-10-2005 21:56 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ik heb liever dat ze zich volledig toespitsen op een zo goed mogelijk singleplayer ervaring zoals bij de vorige elder scroll delen dan dat ze een multiplayer gedeelte toevoegen wat ten koste gaat van de singleplayer, multiplayer vind ik persoonlijk ook niet zo intressant, als ik met anderen wat wil doen dan zoek ik wel echt mensen opVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:50:
Verwijderd
Het gaat er ook niet om dat deze game je centen niet waard is, van wat ik gezien heb is deze zeker het geld dubbel en dwars waard. Echter er is voor mij geen reden om hem in de winkel te kopen als ik hem ook gratis kan krijgen en waarbij ik prfekt van de gehele game kan genieten. En het probleem voor o.a. Bethesda is dat steeds meer mensen zo gaan denken. Daarom leek het mij juist erg positief als de game een goede multiplayer modus had bevat wat het kopieren/downloaden van de game flink had ontmoedigt. Daarom vondt ik de reactie van ''gelukkig heeft de game geen multiplayer'' ook niet terecht aangezien dit voor de verkoopcijfers van de game zeer goed was geweest. Zelf vindt ik het dan ook qua spelplezier niet zo erg dat er geen multiplayer in zit, echter de PC versie zal nu zeker flink gedownload worden.(alhoewel men bij Bethesda waarschijnlijk geen tijd meer over hadden voor een goede multiplayer optie, echter dan hadden ze het spel van mij mogen uitstellen).armageddon_2k1 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:48:
Sorry hoor, maar mag ik eventjes gaan huilen? Dit is echt met stip de meest domme reaktie die ik ooit gelezen heb op T.net.
Jij beweert dat het de schuld is van Bethesda dat zij een game maken die niet het kopen waard is. Als je nou eerst een kijkt hoe een game wordt of weet hoe de oude waren voordat je gaat janken over developers die geen kwaliteit neerzetten. Morrowind (en alle delen daarvoor) is geroemd om zijn fantastische singleplayer. Zij zetten alles op alles om je een onvergetelijke singleplayer game voor te schotelen.....Trouwens. Je krijgt er altijd een mooie kaart bij en een superinformatief boekje.
Trouwens, multiplayer is ook niet alles. Hoe zou dat moeten gaan in deze game? WoW is een newbie-multiplayer game en doet het alleen maar zo goed omdat ie zo gigantisch gemarket/gehyped is. Battlefield 2 heb ik gekocht en vind ik mijn centen niet waard, omdat het repetatieve gameplay is.
Dat heet verschil in smaak.
Maar een game afdoen puur en alleen omdat ie geen multiplayer heeft is echt....gestoord.
Half Life 2 heb ik ook gekocht om de singleplayer en echt niet voor dat schrale Counterstrike dat zoveel mensen spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 22:32 ]
Een gewoone netwerkmogelijkheid inbouwen lijkt me niet een echt nuttige feature aangezien je dan de playerstatus aan de kant van de client op zult moeten slaan wat er tot volgt dat players heel eenvoudig kunnen cheaten (en dan is er weer geen ruk aan). Aan de serverkant opslaan geeft weer hetzelfde idee als een mmorpg.
Verder geeft een multiplayer optie de engine een aantal limieten wat weer zonde is van de gameplay. Een hoop physics zullen bijvoorbeeld aan de serverkant moeten plaatsvinden, geloof me, dat werkt niet met een wereld zo groot als oblivion.
Waarom nemen we zoiemand nog serieus... Back to topic
Dan moeten ze maar met betere beveiliging komen, desnoods via Steam ofzo, puur en alleen om types zoals jij niet de kans te geven hem te downloaden.
En overal multiplayer in.....dan moeten daar dus ook mensen aan werken -> singleplayer wordt minder.
[ Voor 38% gewijzigd door armageddon_2k1 op 03-10-2005 23:07 ]
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 23:11 ]
Ik download ook games en dat is puur alleen omdat 90% van de uitgebrachte spellen rommel is. De juweeltjes die er dan zo nu en dan tussen zitten koop ik. Jammer dat veel mensen dat helaas niet doen. Maarja...dit wordt weer zo'n kopieertopic. Back to business.
[ Voor 41% gewijzigd door armageddon_2k1 op 03-10-2005 23:13 ]
Verwijderd
Ik heb al gezegd dat ik het spel waarschijnlijk ga kopen voor de Xbox 360 aangezien het me een goed spel lijkt.armageddon_2k1 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:04:
@dukemaster: Ik hoop serieus dat dit een grapje is. Je vind dat het z'n centen waard is maar je download em.Dat de mogelijkheden de zijn om te downloaden vind je genoeg rechtvaarden om Bethesda de centen door de neus te duwen....ik kan het gewoon niet uitleggen zo stom het is.
Dan moeten ze maar met betere beveiliging komen, desnoods via Steam ofzo, puur en alleen om types zoals jij niet de kans te geven hem te downloaden.
En overal multiplayer in.....dan moeten daar dus ook mensen aan werken -> singleplayer wordt minder.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 23:13 ]
En dan nog, wat is €39 nu? een avondje stappen.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 23:41 ]
Dit nou precies wat je hoorde voor Morrowind uit kwam, dezelfde argumenten, dezelfde verhalen en kijk eens hoe Morrowind verkocht heeft. Er zijn gelukkig nog voldoende mensen die het respect op kunnen brengen om een spel waar veel meer dan 200 uur vermaak uit te halen valt gewoon netjes te kopenVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:30:
[...]
Het gaat er ook niet om dat deze game je centen niet waard is, van wat ik gezien heb is deze zeker het geld dubbel en dwars waard. Echter er is voor mij geen reden om hem in de winkel te kopen als ik hem ook gratis kan krijgen en waarbij ik prfekt van de gehele game kan genieten. En het probleem voor o.a. Bethesda is dat steeds meer mensen zo gaan denken. Daarom leek het mij juist erg positief als de game een goede multiplayer modus had bevat wat het kopieren/downloaden van de game flink had ontmoedigt. Daarom vondt ik de reactie van ''gelukkig heeft de game geen multiplayer'' ook niet terecht aangezien dit voor de verkoopcijfers van de game zeer goed was geweest. Zelf vindt ik het dan ook qua spelplezier niet zo erg dat er geen multiplayer in zit, echter de PC versie zal nu zeker flink gedownload worden.(alhoewel men bij Bethesda waarschijnlijk geen tijd meer over hadden voor een goede multiplayer optie, echter dan hadden ze het spel van mij mogen uitstellen).
Ik moet wel zeggen dat hij wel een beetje gelijk heeft. De enige echte manier wat spellen tegenwoordig nog hebben tegen downloaden is gewoon het feit dat wanneer je multiplayer wilt spelen je het spel moet kopen. Je er gewoon vanuit gaan dat een SP spel gewoon minder verkocht wordt omdat je de SP gewoon kunt spelen zonder verdere consequenties.Fiddle schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:59:
Dus wat Dukemaster eigenlijk zegt is: is dat een game maar multiplayer "moet" maken, om zo fraude te voorkomen. Maken ze geen Multiplayer, dan is het volgens Dukemaster volkomen terrecht om het spel maar te stelen.
Waarom nemen we zoiemand nog serieus... Back to topic
Velen van jullie zullen het spel gewoon kopen omdat het een goed SP spel is, maar niet iedereen in de wereld denkt zo.
[ Voor 9% gewijzigd door krouwen op 04-10-2005 15:51 ]
http://www.gamersreports....sid=3753&id=3753&videos=0
Ik vind het erg dom/stom van Bethesda Softworks. Dat je in het water nog stees geen mensen,huizen,bomen er in kan zien. Of er moet nog een plaatje komen waar ik ongelijk heb, dan neem ik als trug maar daar geloof ik niet meer in.jvo schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:30:
En nog wat nieuwe screenshots:
http://www.gamersreports....sid=3753&id=3753&videos=0
[ Voor 8% gewijzigd door -=unicron=- op 06-10-2005 21:55 ]
Meen je dit nu echt? Het lijkt wel of mensen nooit tevreden zijn! Kijk al die vette nieuwe toevoegingen (Radiant AI, vette bossen, veel grotere wereld, veel betere interactie beleving, combat is 300x beter geworden als ik de verhalen hoor en screenshots zie) en dan zie je alleen nog geen reflectie in water....UNICRONBOT schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:49:
[...]
Ik vind het erg dom/stom van Bethesda Softworks. Dat je in het water nog stees geen mensen,huizen,bomen er in kan zien. Of er moet nog een plaatje komen waar ik ongelijk heb, dan neem ik als trug maar daar geloof ik niet meer in.

PS. je bent niet de enige hoor kijk maar is op het officiele forum, vind het alleen jammer dat mensen alles willen hebben (en gaan janken om kleine details) maar niet zien dat het spel vele malen beter is geworden dan de vorige versie door major updates / upgrades / toevoegingen.... jammer.
Over het hele kopieer gebeuren, ik snap dat mensen "moeten" kopen als er multiplayer is toegevoegd maar om direct te zeggen dat je dit spel dan zal downloaden! My god... Als er 1 spel gekocht MOET worden dit jaar zal het Oblivion zijn. Om de kaart en de handleiding zou ik het spel al kopen. Wel jammer dat er maar weinig mensen zijn die het zelfde als mij hier over denken
PSN: Norfirin
Ik snap ook niet echt waar je je druk om maaktUNICRONBOT schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:49:
[...]
Ik vind het erg dom/stom van Bethesda Softworks. Dat je in het water nog stees geen mensen,huizen,bomen er in kan zien. Of er moet nog een plaatje komen waar ik ongelijk heb, dan neem ik als trug maar daar geloof ik niet meer in.
TES 3 was de eerste
Het zou idd wel aardig zijn als het een online spel was, ik bedoel, ik had zoveel ideeën over een online TES 3 dat het niet normaal meer was. Maar zoiets word gewoon een te grote operatie, misschien op een later tijdstip, maar voorlopig maar niet.
En zeg nou zelf, multiplayer is ook niet alles. Ik bedoel, er zijn een heleboel spellen die ook online speelbaar zijn gewoon om het online speelbaar te zijn, vaak heeft het niet zoveel speciaals.
Ik vind dat TES gewoon single player moet zijn. TES is, in mijn belefenis, een MMORPG zonder irritante andere spelers die de hele zaak proberen te bedonderen, of die zich obsederen met zoveel mogelijk monstertjes dood te slaan om maar zo snel mogelijk een level up te gaan. TES is een wereld waar je zelf bepaalt wat je doet, niet wat je het snelste rijk of beroemd maakt, of wat je clan zegt dat je moet doen. TES is de perfecte MMORPG ook al is het geen MMORPG.
Amen
Verwijderd
Ik krijg tranen in mijn ogen van dit verslagYopY schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:45:
Ik ben om heel eerlijk te zijn ook niet zo'n geweldige fan van spellen legaal kopen, tenminste niet als ze nog net uit zijn. Een paar uitzonderingen daar gelaten.
TES 3 was de eerste. En ik heb er geen moment spijt van gehad, heb het nu al een paar jaar, en ik heb nog steeds het idee dat ik maar een klein deel van het hele spel gespeeld heb. TES 4 word nog beter zoals de verhalen nu zijn.
Het zou idd wel aardig zijn als het een online spel was, ik bedoel, ik had zoveel ideeën over een online TES 3 dat het niet normaal meer was. Maar zoiets word gewoon een te grote operatie, misschien op een later tijdstip, maar voorlopig maar niet.
En zeg nou zelf, multiplayer is ook niet alles. Ik bedoel, er zijn een heleboel spellen die ook online speelbaar zijn gewoon om het online speelbaar te zijn, vaak heeft het niet zoveel speciaals.
Ik vind dat TES gewoon single player moet zijn. TES is, in mijn belefenis, een MMORPG zonder irritante andere spelers die de hele zaak proberen te bedonderen, of die zich obsederen met zoveel mogelijk monstertjes dood te slaan om maar zo snel mogelijk een level up te gaan. TES is een wereld waar je zelf bepaalt wat je doet, niet wat je het snelste rijk of beroemd maakt, of wat je clan zegt dat je moet doen. TES is de perfecte MMORPG ook al is het geen MMORPG.
Amen
want ik was zelf ook een ultra die-hard fan van Tes 3 ik heb voor mijn gevoel bijna alles gedaan in het spel en daar was ik fucking fucking lang mee bezig naar mijn eigen schatting heb ik 2 week of meer zelfs non stop Tes 3 gespeeld als je het allemaal bij elkaar opteld ow wat was dat sweet
jammer genoeg boeit Tes 3 me niet meer zo maar het is wel het spel wat ik het meeste en langste van mijn hele leven heb gespeeld.
Amen
Nog een keer Amen!YopY schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:45:
Ik ben om heel eerlijk te zijn ook niet zo'n geweldige fan van spellen legaal kopen, tenminste niet als ze nog net uit zijn. Een paar uitzonderingen daar gelaten.
TES 3 was de eerste. En ik heb er geen moment spijt van gehad, heb het nu al een paar jaar, en ik heb nog steeds het idee dat ik maar een klein deel van het hele spel gespeeld heb. TES 4 word nog beter zoals de verhalen nu zijn.
Amen
en misschien komen er later allerlei dingen voor de games, je weet het niet maar zoals patches etc.
is de official release al duidelijk btw?
Het grappige is ook dat ik tegenwoordig geen enkele game langer dan een uurtje kan spelen. Battefield 2 gekocht, maar snel weer weggelegd, Half Life 2 gekocht..leuk, uitgespeeld, maar lang over gedaan en niet langer dan een uurtje spelen.
Bij Oblivion weet ik gewoon dat ik niet meer weg te slaan ben van de computer voor een week....daar gaan me college's
Om nog even een leuk stripje te "quoten" die toch wel verwoord wat Morrowind met mij deed (en Oblivion waarschijnlijk gaat doen

(c) Tim Buckley
Verwijderd
http://files.filefront.co.../;4201955;;/fileinfo.html
Dit zijn beide de 130MB movies, er bestaat ook een 1.3GB movie, maar dat vond ik het niet waard, en die van filefront had al kwaliteit zat (Ik heb hem van Filefront gedownload, aangezien Megaupload niet echt de snelste is
Zolang Bethesda de DVD versie niet vrijgeeft, is het niet de bedoeling dat je er om gaat vragen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 10:55 ]
[ Voor 7% gewijzigd door -=unicron=- op 08-10-2005 18:40 ]
maar je krijgt er wel deze dingen bij
* Collector's Edition Content:
- Pocket Guide to the Empire
- Making of Oblivion Documentary
- Septim Gold Coin
W00t, die moet ik hebben.-Eraser- schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:28:
denk dat ie in Nederland ook wel ongeveer 70 euro gaat kosten...
maar je krijgt er wel deze dingen bij:
[...]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
nah, ik koop gwoon de goedkoopste, zo TES fan ben ik nou ook weer niet.
zijn er eigenlijk mensen die ALLE boeken lezen in morrowind??? (die hebben echt geen leven
Verwijderd
Alles wat ik tegen kwam heb ik gelezen... Nooit gechecked of dat ook echt alle boeken waren, maar ik zou een heel eind moeten kunnen komen.koel ff dat filmpje downloaden, had em volgens mij in delen gezien via gametrailers.com
nah, ik koop gwoon de goedkoopste, zo TES fan ben ik nou ook weer niet.
zijn er eigenlijk mensen die ALLE boeken lezen in morrowind??? (die hebben echt geen leven)
Overigens valt het met dat "geen leven" wel mee. Bijna geen enkel boek in morrowind krijgt het voor elkaar om qua tekst meer dan een A4tje te vullen als je het op papier uit zou brengen. Het zijn allemaal korte verhalen. En dan zijn er weliswaar veel boeken in Morrowind, maar als je 1 beetje goed real-life boek leest heb je meer woorden langs zien komen
Verwijderd
Ik heb mijn burgerplicht in het onderdrukken van de cliffracersplaag ook gedaan hoorlol, dus jij zat in zon 'library' boeken te lezen? terwijl ik al die k*l*re vogels aan het hacken en slashen was?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 10:47 ]
Moet toch wat om de tijd te doden.
Smiling as the shit comes down...
kan ect niet wachten op deze game... komt toch pas met de kerst?
*Disclaimer.
Dit bericht bestaat uit louter onwaarheden en diens inhoud kan op dergelijke wijze niet ondersteund en/of gegrond worden. Immers, een dergelijk systeem staat niet onder Fiddle's beschikking en/of desbetreffende komen zal, staat vooralsnog nimmer geschreven.
P.S.
Weet iemand waar ik dat mooie melodietje van TES3 vandaan kan halen? Je weet wel. Die uit dat hoofmenu....
EDIT: heb hem al, is gewoon mooie muziek voor als je lekker aan het werk bent ofzo
Staat in de map DATA/MUSIC/Special
[ Voor 29% gewijzigd door Fiddle op 09-10-2005 22:05 ]
Denk je?krouwen schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:02:
Je moet gewoon de beste hardware hebben op het moment dat die uitkomt en dan kun je alles op highest spelen.
Doe ik wel... Grafisch was TES 3 net zo'n vooruitgang als TES 4 toen deze uitkwam. Deze draaide echte ook op geen enkele pc. Sterker nog, ik kom met mijn systeem met TES 3 ook weinig boven de 30 frames. TES 3 had gewoon bagger performance... Dus daarom heb ik er denk ik weinig vertrouwen in dat de performance in TES 4 beter is...krouwen schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:02:
Je moet gewoon de beste hardware hebben op het moment dat die uitkomt en dan kun je alles op highest spelen. Het spel zal ook heus wel heel erg scaleble zijn waardoor je ook op minder snelel pc's kan spelen. Dus ik zou me niet zo druk maken.
Ach, missch hebben ze in die 3 jaar veel geleerd. Hope so...
[ Voor 32% gewijzigd door Fiddle op 10-10-2005 09:25 ]
Ja ik hoorde dat deuntje ook terug in dat filmpje van OblivionFiddle schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:00:
P.S.
Weet iemand waar ik dat mooie melodietje van TES3 vandaan kan halen? Je weet wel. Die uit dat hoofmenu....
EDIT: heb hem al, is gewoon mooie muziek voor als je lekker aan het werk bent ofzo![]()
Staat in de map DATA/MUSIC/Special
Meteen weer kippenvel!
Als Morrowind je echter niet kan boeien dan zie ik niet in waarom Oblivion je wel zal boeien of het moet je alleen om de graphics en physics gaan en verder geen reet om het genre geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Dracul op 10-10-2005 19:07 ]
Grafics en Physics in een spel vind ik zeker vet in een spel en een hele goede toevoeging aan de gameplay. Singleplayer RPG vindt ik echt wel vet, laatst heb ik Fable nog in één ruk uitgespeeld.Dracul schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:03:
Morrowind is een van de beste spellen allertijden.
Als Morrowind je echter niet kan boeien dan zie ik niet in waarom Oblivion je wel zal boeien of het moet je alleen om de graphics en physics gaan en verder geen reet om het genre geven.
Ik had Morrowind van Fiddle geleend om even te kijken hoe het spel is, omdat we samen al uitkijken naar Oblivion. Wat ik hem ook heb vertelt, voor mij is het nu gewoon niet leuk meer om Morrowind te spelen, te oude grafics maar de gameplay (combat en interactieviteit) is nu ook gewoon minder vergeleken met andere spellen. Vandaar dat ik er weinig aanvond.
Jij denkt natuurlijk terug aan de tijd dat je het spel net had gekocht en daarom heb je er goede herrineringen aan, en daar kan ik inkomen. Als je het nu nog speelt dan heb je nog goede herrineringen. Voor mij zijn die er niet.
Dus nu kan ik Oblivion geen vet spel vinden? OMFG

Haha precies dezelfde ervaring hier! Ik dacht eerst van wat the fuck is dit? Begreep niet veel van het hele spel (was 1 van mijn eerste RPG stylisch games en was nog een beetje een leekFiddle schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:23:
Ik had hetzelfde als krouwen hier toen ik hem voor het eerst speelde.... Je wordt een beetje in het diepe gegooid en al gouw had ik zoiets van... tjah, voor mij hoeft het niet meer. Toch ben ik er wat verder mee door gegaan, en pas door mij er wat meer in te verdiepen zag ik wat voor een pareltje dit was...Dit speel heeft mij zovele uren van mijn gaming-leven gekost. En het was zeker geen verspilling....
Wat je inderdaad ziet is dat veel graphics geile mensen opeens richting Oblivion gaan. Ik vermoed daarom ook dat ze het spel niet zo leuk gaan vinden als de mensen die Morrowind tot in de puntjes hebben ontdekt, geprobeerd, etc (lees RPG / Adventure fans).Dracul schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:03:
Morrowind is een van de beste spellen allertijden.
Als je inderdaad alleen voor de graphics het spel gaat spelen denk ik dat het nog wel eens een tegen valler gaat worden (je moet van het spel gevoel houden dat je loopt binnen een wereld waar jij van alles kan gaan doen zonder dat het je verplicht word). Maar alleen tijd zal weten of je het een leuk spel gaat vinden of niet. En btw Morrowind was by far één van de beste spellen die ooit gereleased is... (tja om te zeggen dat het niet meer voldoet aan today's standards dan heb je gelijk maar om te zeggen dat het niet boeiend is gaat misschien wat ver voor alle die-hard Morrowind fans hiero die het 200+ uur heeft lopen spelen). Btw sinds wanneer is gameplay minder belangrijk dan hoe het eruit ziet? De gameplay was super (misschien niet 100% perfect maar het zat er tegen aan) maar grafisch was het TOEN ook super. Helaas kijken veel mensen alleen nog naar de buitenkant terwijl de hele gameplay nog vele malen belangrijker is. Ik heb zat spellen gespeeld die zowel heel mooi waren of een hele goede gameplay hadden. Wat je ziet is dat je de spellen met een goede gameplay langer blijft spelen dan met een mooi uiterlijk en een brakke besturing.krouwen schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:50:
[...]
Grafics en Physics in een spel vind ik zeker vet in een spel en een hele goede toevoeging aan de gameplay. Singleplayer RPG vindt ik echt wel vet, laatst heb ik Fable nog in één ruk uitgespeeld.
Ik had Morrowind van Fiddle geleend om even te kijken hoe het spel is, omdat we samen al uitkijken naar Oblivion. Wat ik hem ook heb vertelt, voor mij is het nu gewoon niet leuk meer om Morrowind te spelen, te oude grafics maar de gameplay (combat en interactieviteit) is nu ook gewoon minder vergeleken met andere spellen. Vandaar dat ik er weinig aanvond.
Jij denkt natuurlijk terug aan de tijd dat je het spel net had gekocht en daarom heb je er goede herrineringen aan, en daar kan ik inkomen. Als je het nu nog speelt dan heb je nog goede herrineringen. Voor mij zijn die er niet.
Dus nu kan ik Oblivion geen vet spel vinden? OMFG
Mij heb je nooit horen zeggen dat Morrowind toendertijd geen leuk spel was.
RPG vindt ik trouwens wel heel vet, dus dat ik naar Oblivion uitkijk heeft niet alleen te maken met grafics en physics etc.
Ik snap wel wat ie bedoelt. Ik kan me goed voorstellen dat een spel minder leuk is om te spelen als de enorme vrijheid die je hebt in beeld komt in 10 polygonen. Nu vind ik Morrowind nog steeds erg mooi, maar graphics kunnen wel degelijk de gameplay belemmeren.
Dan heb je het over extremen. Morrowind is misschien oud en "uit-de-tijd" kwa graphics, maar lelijk is het zeker niet.armageddon_2k1 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:07:
We gaan mensen toch niet vertellen wat ze wel en niet leuk mogen vinden he?![]()
Ik snap wel wat ie bedoelt. Ik kan me goed voorstellen dat een spel minder leuk is om te spelen als de enorme vrijheid die je hebt in beeld komt in 10 polygonen. Nu vind ik Morrowind nog steeds erg mooi, maar graphics kunnen wel degelijk de gameplay belemmeren.
Tuurlijk zullen zeer slechte jaren 80 graphics het spel belemmeren maar dat is dan ook een extreem voorbeeld. Mooie graphics zullen het spelbelevenis alleen maar vergroten. Net als de physics. Maar wat hij bedoeld (zo zie ik het tenminste) is dat mooie graphics ongelijk is aan een leuk spel en dat een leuk spel niet per definitie de beste graphics moet hebben.
Als je een spel koopt vanwege de graphics dan kan het inderdaad vies tegenvallen, zeker als je nog nooit rpg hebt gespeeld of eigenlijk niet van rpg houdt.
Het unieke van morrowind is dat je compleet vrij bent om te doen wat je wilt. Jij bepaald wat jij doet. Wat wel zo is, is dat morrowind een te statische wereld had naar mijn mening, iets wat met oblivion veel beter lijkt te worden.
ps Ik denk niet dat mensen iemand een mening willen opleggen, maar meer willen waarschuwen.
Een spel kopen alleen vanwege de graphics is doorgaans een slecht idee. Ik heb vaker gemerkt dat mensen die dit (vaker) doen vaak een spel maar heel kort spelen omdat ze het niet leuk vinden.
Dus blijft het idee dat een spel vooral een goede gameplay moet hebben en mooie graphics een zeer welkome aanvulling is op de gameplay en niet andersom.
[ Voor 15% gewijzigd door nhimf op 11-10-2005 13:31 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Na het zien van de Oblivion filmpjes vond ik het niet echt leuk meer om Morrowind te spelen. Maargoed whatever. Back on topic?
Dusss... wat vinden jullie van pindakaas....?
EDIT:
Ow shit, dist Oblivion Topic. In dat geval, ik ben nog even bij dat computer game zaakje geweest op Hoog Caterijne (Utrecht CS) en daar stond ie ergens eind november op de release lijst....
[ Voor 61% gewijzigd door Fiddle op 11-10-2005 20:20 ]
Verwijderd
Ik weet niet wat de shipping costs zijn maar 60 dollar is nog geen 50 euro...UNICRONBOT schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:55:
Er komt ook een The Elder Scrolls IV: Oblivion Collector's Edition linkje Alleen de prijs + Shipping kosten is om te
Learn something new every day.
Was ik al bang voor, tis een trend.. naja, denk dat je wel weer in de 7800GTXen en 3800+ en moet denkenBal0n schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:15:
Ik zal hier zeker weten een nieuwe PC voor nodig hebben (ja ik wil perse de PC versie). Als ik hier mensen hoor speculeren dat hun 6800 GT het waarschijnlijk niet zal trekken (wtf?) op max, wat voor een godsvermogen moet je dan wel niet in je PC steken wil je het degelijk kunnen spelen?
Kijk hier maar eens linkjeVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:35:
[...]
Ik weet niet wat de shipping costs zijn maar 60 dollar is nog geen 50 euro...
The Netherlands $19.99 is best veel. Als je pech heb komt er ook nog BTW bij van de douane, omdat het een duur paktje word.
Ik weet niet of hier mensen ook bekend zijn met het spel "Rune"? Het was een ActionGame met brute noormannen e.d. waarmee je je enemies met grote bijlen en zwaarden te lijf mocht gaan. Het leverde heerlijke gevechten op waar je echt the feel hebt "swords and axes bashing into eachother" net als in Morrowind en Oblivion. Alleen was er in Rune niets zo bevredigend om je enemy te finishen door je zwaard of axe vol in je vijand te gooien. Ronduit heerlijk.
Jammer dat we dat niet terug kunnen vinden in Oblivion. Voor degenen die het 20min. filmpje hebben gezien. Prachtige physics !! Ze laten zien hoe mooi arrows in een houten tonnetje blijven hangen. Stel je nou voor dat je in gevecht bent met 1 of ander ventje en je finished hem met een "sword throw". Net als bij de arrows uit het filmpje blijft het zwaard in zijn borst hangen. En zal je hem zelf uit zijn lijk moeten trekken wil je hem terug. Lijkt me echt een mooie toevoeging aan het actie/vecht gedeelte van het spel.
Heeft natuurlijk wel risico's want als hij het overleefd, ben je wel mooi je wapen kwijt. Of als je mist zul je hem toch eerst moeten zien op te rapen, mits je geen backup wapen hebt. Stukje risico dus. Zou een mooie toevoeging zijn aan de gameplay.
Wat jullie?
Zal trouwens even kijken of dat Rune wat is voor mij
1) de lip-sync (van bv Uriel Septim) vond ik echt belachelijk. Leek wel alsof hij probeerde te praten met zijn mond vol Kwama Eggs.
2) De animaties. Op een gegeven moment zie je een paard zich omdraaien om weg te lopen en het hele paard draait zich gewoon 180 graden om zijn as en loopt dan weg. De animatie (benen van paard die bewegen) begint dus pas als hij daadwerkelijk wegloopt. Ziet HEEEEEL stom uit.
Misschien was het nog een vroege build maar ik ben bang van niet.
Toch sta ik op dag van release om 08.30u op de stoep bij de winkel
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ben het ook wel met je eens hoor... Het hele vechten is al geweldig in Oblivion. (thans, zo lijkt hetTony L schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:11:
Ze hebben er voor gekozen geen throwing weapons toe te voegen om de beleving van pijl en boog super te maken (ze hebben er daarom ook voor gekozen geen crossbows toe te voegen maar echt alleen pijl en boog). Het zou wel nice zijn zoals jij het zegt maar ik denkt dat het combat system al geweldig is wat ze nu gemaakt hebben en ik denk dat het een goede keuze is geweest om er voor te kiezen niet alles te willen implementeren. Liever een uitbreiding met zoiets erin dan een spel dat een gepolishde versie van Morrowind is (lees upgrade van Morrowind i.p.v. een geheel nieuwe game te maken).
Zal trouwens even kijken of dat Rune wat is voor mij(klinkt interessant in ieder geval).
Verwacht geen morrowind achtig iets hoor van Rune. Het is echt puur Hack and Slash, meer niet. Tevens is het al aardig oud. Het draait ook nog op de 1e unreal tournament engine. Het leukste van dit spel was toch multiplayer/LAN en dan met een maat 1 on 1 te doen...
Ontopic:
Het valtme op dat je je enemy erg snel killed. Vooral met bow en arrow. In TES3 moest je iemand echt oneindig vaak raken. Zelfde geld ook voor het zwaard. Ik hoop dat dat dus in Oblivion dus zo blijft, en niet dat dat was, omdat ze voor het filmpje je "persoontje" even superhoge skills hebben gegeven.
het is niet echt realistisch om 67 keer te moeten hakken op iemand.
Of dat gunstig is moet iedereen maar zelf uitmaken. Persoonlijk kan ik het wel waarderen want het maakt de combat langzamer en strategischer. Je moet nu echt een slag timen want als je op het verkeerde moment toeslaat kan je je wapen verliezen of een critical hit krijgen.
Ik heb trouwens nog niks gezien of gelezen over "enchanted weapons". Dus bv een zwaard met fire damage. Weet iemand of dat ook hierin zit?
Zal kijken of ik dat van die enchantments nog kan achterhalen.
je kan nu ook tijdelijke eenmalige enchantments gebruiken voor je wapens.
vb. je vind een fire damage potion. Voorheen had je daar niets aan (waarom zou ik mezelf willen fire damagen?) Deze kan je nu ook "op je zwaard smeren" waardoor je zwaard tijdelijk of voor 1 of 2 aanvallen extra damage doet. Of zoiets. Volgens mij kan je nu sowieso een enchantment die eigenlijk contant effect is weer eraf halen en er een andere op gooien (op armor bv)
"Also, on the matter of gore--you hit someone in the head with an axe, it's going to be messy. Some people are also tired of things being "sanitized." If something is bloody, they want it to be bloody, not cleaned up for their protection."
Klinkt interessant
"There are two types of enchantable items - wearable items, and weapons. Wearable items are constant effect, weapons are cast when strike."
Je kan dit op meerdere manieren interpreteren:Tony L schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:06:
Trouwens over dat enchanten heb ik het nou goed begrepen dat het alleen nog noodzakelijk is om je enchantments bij te laden met gems?
"There are two types of enchantable items - wearable items, and weapons. Wearable items are constant effect, weapons are cast when strike."
OF je kan geen CE wapens meer maken
OF je kan geen used when casted armor/kleding meer maken
- Geen constant op weapons
- Geen touch op armor / clothing
Trouwens nog wat interessant leesvoer:
"Originally, constant effect items had their charge wear out over time. You'd have to continually recharge them like you did enchanted weapons. But after playing it, the game ended up turning into a hunt for "batteries" -- populated soul gems you could use to recharge your CE items. Not fun. So we decided to go back to constant effect being always on, and balanced it by limiting which effects you can use and their magnitudes. It ends up playing a lot better and prevents exploits. So you get useful items that don't turn you into a god, and you're not constantly hunting for soul gems. You still need them to recharge your weapons, but it's not as dire a situation as it was when constant effect items lost charge. We thought about extending the length of time they'd last, but then it comes down to a "why bother" point.
It's not JUST about streamlining or simplifying -- it's also about gameplay."
Het constant gedeelte klopt en je hoeft alleen je wapens op te laden wanneer je ze gebruikt (wat redelijk logisch is). Vond het zowiezo al raar om touch shit op je armor / clothes te hebben tenzij je er mee zou kunnen meppen / gooien. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken though...
Maar het nieuwe systeem ziet er wel goed uit. Over exploits gesproken, hoop dat ze het handelssysteem aanpassen zodat Creeper al je oude niet waardevolle shit te verkopen om hem maar die 32000 septims ring te kunnen verkopen niet meer mogelijk is. hmmm.. hoop dat dit begrijpelijk is
Daarintegen zouden sommige merchants dan wel meer geld moeten hebben.
Je hebt zo gelijk met die merchants. Het echte irritante van die merchants was dat je nooit je vette waardevolle prut kwijt kon. Moest je eerst zorgen dat hij 50k geld kreeg om vervolgens je vette item te verkopen en daarna te resten om vervolgens weer je soul gems terug te verkopen (die je eerst weer gekocht had om de merchant het mogelijk te kunnen maken dat ie je dure item kon kopen)

maw-> ja, spelers jullie kunnen wel rijk worden maar dan moet je er wel wat voor doen.
Verder ben ik ook errug benieuwd naar de Daedric Ruins (als die er eigenlijk wel zijn op Cyrodill)
en het weersysteem (waar volgens mij nog niets over gezegd is.) het weersysteem van MW was echt subliem. En nu met HDR en Bloom effects komt het zonlicht ook meer tot z'n recht
Constant effect items hoefde je in Morrowind juist nooit op te vullen. In plaats van het balkje dat leeg kon lopen stond er "constant effect". Ik vind het dus een raar verhaal.Tony L schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:22:
"Originally, constant effect items had their charge wear out over time. You'd have to continually recharge them like you did enchanted weapons.
Er zijn in elk geval wel Elven Ruins. (Zie 20 minuten video.) Over het weersysteem is gezegd dat de omgeving veel meer beinvloed wordt door het weer.Shao Kahn schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:50:
Verder ben ik ook errug benieuwd naar de Daedric Ruins (als die er eigenlijk wel zijn op Cyrodill)
en het weersysteem (waar volgens mij nog niets over gezegd is.) het weersysteem van MW was echt subliem. En nu met HDR en Bloom effects komt het zonlicht ook meer tot z'n recht
[ Voor 41% gewijzigd door jvo op 12-10-2005 17:32 ]
32000 is niets in Morrowind. Vang Vivec maar eens met je Azura's StarShao Kahn schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:31:
Met al mijn 500+ uur in Morrowind heb ik geen een keer iets opgeladen dmv een soulgem. Als de mogelijkheid er was rustte ik gewoon 'n dag (of 2) en de meeste items waren dan weer opgeladen.
Maar het nieuwe systeem ziet er wel goed uit. Over exploits gesproken, hoop dat ze het handelssysteem aanpassen zodat Creeper al je oude niet waardevolle shit te verkopen om hem maar die 32000 septims ring te kunnen verkopen niet meer mogelijk is. hmmm.. hoop dat dit begrijpelijk is
Daarintegen zouden sommige merchants dan wel meer geld moeten hebben.
Learn something new every day.
Ik begrijp je verbaasdheid maar dit ging niet over Morrowindjvo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:30:
[...]
Constant effect items hoefde je in Morrowind juist nooit op te vullen. In plaats van het balkje dat leeg kon lopen stond er "constant effect". Ik vind het dus een raar verhaal.
Ah, op zo'n manier. Lijkt me inderdaad geen goed idee. Iemand net als ik weleens geprobeerd een constant effect paralyze on touch te maken in Morrowind? Zou vervelend zijn als je zoiets moest opladen.Tony L schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:02:
[...]
Ik begrijp je verbaasdheid maar dit ging niet over Morrowind. In Oblivion hadden ze getest om constant effects op te moeten laden maar dat bleek niet lekker te spelen.
Overigens schreef ik over Elven Ruins. Dat moeten Elven Shrines zijn. Ik denk wel dat dat een beetje de Deadric Ruin van Oblivion zal zijn.
Verwijderd
nah, meer elven shrines zullen denk ik vooral dwemer ruines vervangenjvo schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:40:
[...]
Ah, op zo'n manier. Lijkt me inderdaad geen goed idee. Iemand net als ik weleens geprobeerd een constant effect paralyze on touch te maken in Morrowind? Zou vervelend zijn als je zoiets moest opladen.
Overigens schreef ik over Elven Ruins. Dat moeten Elven Shrines zijn. Ik denk wel dat dat een beetje de Deadric Ruin van Oblivion zal zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:14:
[...]
nah, meer elven shrines zullen denk ik vooral dwemer ruines vervangen
[ Voor 35% gewijzigd door Fiddle op 12-10-2005 21:34 ]
Verwijderd
Fiddle schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:33:
[...]
spoiler:In morrowind had je heel dat mysterie om de uitgestorven dwergen (dwemer). Alleen de laatst levende, die met die mechanische pootje kon je terug vinden. Zou me wel grappig lijken als ze daarover iets zouden terug brengen. Kwa info, of sterker nog, bring back the dwarfs !!
Speculation
Possibility C: Kagrenac had no chance to actually use the tools. The split second that he did, Daedra Prince Azura snatched him and all of the other Dwemer from Nirn, and imprisoned them in Oblivion. Alternatively, he did use the tools, but as soon as his race was removed from Mundus, Azura imprisoned them in Oblivion. Or he died before he had the chance, and Azura instructed Nerevar to use the tools to destroy the Dwemer enchantment upon the Heart, making them instantly disappear. Either way, Azura put them in Oblivion and there they may or may not have died.
This, in my opinion, is the most likely of all of the possibilities. As has been discussed elsewhere, the Dwemer doubted the power of the Et'Ada and did not venerate them as the other races did. One specific example of this directly involves Azura- the account contained in Azura and the Box. And one cannot forget the very idea of Numidium, The Brass God. The construct which, according to Divine Metaphysics, was a new God constructed from the power of a "Dead" God, Lorkhan. This is blasphemy in the highest sense of the word, and according to several accounts, Azura did not want it completed.
meer info over de dwemer http://til.gamingsource.net/dwemer/#6
info over de complete geschiedenis, wereld en boeken van de elder scrolls universum:
http://til.gamingsource.net/
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 00:04 ]
Een van de leuke dingen van Morrowind vond ik juist dat je op zoveel verschillende manieren vrijwel onverslaanbaar kon worden. Hoewel 100% chameleon wel vervelend was, want dan zag niemand je, en kon je geen normale dialoog voeren.Tony L schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:22:
"Originally, constant effect items had their charge wear out over time. You'd have to continually recharge them like you did enchanted weapons. But after playing it, the game ended up turning into a hunt for "batteries" -- populated soul gems you could use to recharge your CE items. Not fun. So we decided to go back to constant effect being always on, and balanced it by limiting which effects you can use and their magnitudes. It ends up playing a lot better and prevents exploits. So you get useful items that don't turn you into a god, and you're not constantly hunting for soul gems. You still need them to recharge your weapons, but it's not as dire a situation as it was when constant effect items lost charge. We thought about extending the length of time they'd last, but then it comes down to a "why bother" point.
It's not JUST about streamlining or simplifying -- it's also about gameplay."
Verwijderd
Ook alchemy moet gecapped zijn, want dat was ook niet echt leuk meer.
Het is toch single player, als je het niet leuk vind om dat soort spulletjes op lvl1 te hebben, dan haal je het gewoon niet op. Ik zie het probleem niet?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:32:
Ik hoop ook dat het beter gebalanced is dan Morrowind. Glass armor en longsword in Ghost Gate anyone? Op lvl1 al zulke armor en weapons hebben is niet echt leuk.
Ook alchemy moet gecapped zijn, want dat was ook niet echt leuk meer.
En daarbuiten weet je de eerste keer dat je speelt toch niet waar je dat soort dingen moet vinden. Ik moet zeggen, met latere characters ben ik ook eerst naar Tel Vos gegaan om dat Deadric shield te halen. Maar goed, die raakte ik vanzelf wel weer kwijt. Ik neem aan dat iedereen er last van had dat je spontaan dingen kwijtraakte in Morrowind. Ik hoop dat dit zeker niet weer zo is in Oblivion. Dat was wel mijn grootste ergenis van Morrowind. (Ineens Azura's Star kwijt, heel vervelend.) Bij Daggerfall was mijn grootste ergenis overigens het regelmatig door de grond heen vallen.Miles Teg schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:48:
[...]
Het is toch single player, als je het niet leuk vind om dat soort spulletjes op lvl1 te hebben, dan haal je het gewoon niet op. Ik zie het probleem niet?
Maar dat was dan weer op te lossen door de plaatselijke "evidence"-chest te raiden.
Dit spel gaat voor mij de reden worden om een XBOX360 aan te schaffen en misschien mijn huidige LCD te vervangen door een HDTV variant
We spend our years as a tale that is told
MMMmhz, is dit niet hetzelfde filmpje als die 20min. gameplay movie?Dutchman! schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:06:
Heb niet heel de thread gelezen dus weet niet of het al eerder gemeld is, maar er zwerft een gelekte DVD rond met een video demo van het spel voor toekomstige verkopers en reviewers en dergelijke. Ik moet zeggen (als langdurig Morrowind speler): het ziet er -heel- erg goed uit. Het is iets minder RPG dan echte RPG dy-hards zullen willen denk ik (zag er een klein beetje versimpeld uit) De bossen en dergelijke zijn van een ongelooflijk detail en sfeer.
Dit spel gaat voor mij de reden worden om een XBOX360 aan te schaffen en misschien mijn huidige LCD te vervangen door een HDTV variant
Zo niet, voeg dan even aub nevermind@gmail.com toe aan je msn. Want dan wil je je even iets vragen wat hier niet mag
Dit topic is gesloten.