Veel mensen op marktplaats verkopen ook zo'n psONE met schermpje, gewoon allemaal mailen of je het schermpje los mag kopen.
hoi
hoi
Verwijderd
Idd, best jammer...Ik heb er namelijk nog een nodigVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:46:
Ik vind van niet... want er wordt bijna niet meer gepost in dit topic... loopt een beetje op zijn einde aangzien die schermpjes bijna niet meer te krijgen zijn.
eBay doet wonderenTRiXeS schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:07:
[...]
Idd, best jammer...Ik heb er namelijk nog een nodig
Verwijderd
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Daar ben ik het niet mee eens ik kick dit topic een keertje en je krijgt meteen weer volop reactie en een vernieuwde openings post zou ook wel is mogen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:46:
Ik vind van niet... want er wordt bijna niet meer gepost in dit topic... loopt een beetje op zijn einde aangzien die schermpjes bijna niet meer te krijgen zijn.
Ik heb er een jippie jee
[afbeelding]
Verwijderd
Die scanrate is zo'n 1000 Hz te hoog, dus ik denk dat de kans vrij groot is dat dat die diagonaal scrollende lijnen veroorzaakt. Dat is namelijk zo'n 6% te hoog.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:52:
mijn settings op dit moment:
[afbeelding]
Ik hoor van verschillende mensen dat pstrip zolang duurt omdat windows constant vastloopt maar daar heb ik gelukkig geen last van. Ik kan dus naar hartelust aanpasse maar geen zinnig beeld uit te krijgen.
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 16:03 ]
Weet ik.Bashrat schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 23:11:
[...]
eBay doet wonderen
Ik heb er een via eBay kunnen bemachtigen vanuit de U.S.A., nieuw, thuis geleverd en dat alles voor +-30€
Hmm je krijgt dus alleen het sync signaal te zien op het scherm en niet het beeld wat je erop wilt zetten.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:14:
bij 1kHz lager heb ik gewoon vertikale lijne die heel snel bewegen. En soms zo eens een wit streepje ertussen.
EDIT: kben er net in geslaagd exact de zelfde settings als TS te verkrijgen maar nu gewoon vertikale groene strepen die naar boven bewegen. Ik weet dat settings van schermpje tot schermpje afhangen maar nu zou ik toch onderhand al een (al dan niet) verstoord beeld moeten gezien hebben.
zoiets heb ik dus op't moment: [afbeelding]
Verwijderd
Waarom zou je dit niet mogen posten?Jeroenz18 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:42:
Ehmm ik weet niet of ik dit mag posten: maar op Samenkopen.net is een IA van de PS one schermpjes
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Thnx ik ga eens even kijken..!!Jeroenz18 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:42:
Ehmm ik weet niet of ik dit mag posten: maar op Samenkopen.net is een IA van de PS one schermpjes
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
Verwijderd
Heb je dat dan nodig..??TRiXeS schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:59:
Zou iemand een foto kunnen maken van hoe hij/zij hun voltage regelaar hebben gemaakt? (dat schema met die PT6101A)
Ik zou het op prijs stellen
Dat klinkt erg handig! En SK.net is voluit...?_Jeffrey_ schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:03:
TRiXeS, bij de schermpjes die je bij SK.net koopt zit (als het goed is) een car-adapter. Die zet 12V naar 7,5V om. 't is dus een kwestie van adapter half slopen, en aan de 12 volt lijn van je voeding hangen
[ Voor 17% gewijzigd door oshiro op 22-12-2005 23:16 ]
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Er zijn nog 4 wachtende voor mij, die wachten op zo'n schermpje die op was, dus als er iemand terug trekt gaat er 1 vanaf.. je kunt hem mailen. Maar weinig kans._Jeffrey_ schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:12:
www.samenkopen.net
Ze zijn nu alleen 'uitverkocht'
Alhoewel ik net zo dat er nog 1 scherm vrij is, iemand heeft zich blijkbaar terug getrokken.
[ Voor 26% gewijzigd door FiXeR.nl op 23-12-2005 11:01 ]
Verrek, daar had ik nog niet eens aan gedacht_Jeffrey_ schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:03:
TRiXeS, bij de schermpjes die je bij SK.net koopt zit (als het goed is) een car-adapter. Die zet 12V naar 7,5V om. 't is dus een kwestie van adapter half slopen, en aan de 12 volt lijn van je voeding hangen
Verwijderd
Joeheo kehb er 1tje besteldVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:43:
Maar gelukkig komt deel 2 wel van iemand anders zijn kant:
http://www.samenkopen.net/action/668494
Zodat de mensen die te laat waren toch nog kunnen krijgen. Wees er dus snel bij!
Luccie, het is volgens mij niet de bedoeling dat je zulke links hierop zet. Zet dan gewoon http://www.SamenKopen.net/signup/ neerluccie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:21:
http://www.SamenKopen.net/signup/Luccie_007
Even daar inschrijven en dan een schrm bestellen zo simpel als dat!!
Het is van K-Ray die mijn leverancier was van deel 1 dus dat zit wel snor!!
[ Voor 4% gewijzigd door luccie op 04-01-2006 15:51 ]
Subtiele kick.TRiXeS schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:56:Maar nou vraag ik me nog iets af, waar moet die weerstand van 330 Ohm? want ik snap niet waar ik die moet plaatsen.
haha ik heb er nu ook eenVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:43:
Maar gelukkig komt deel 2 wel van iemand anders zijn kant:
http://www.samenkopen.net/action/668494
Zodat de mensen die te laat waren toch nog kunnen krijgen. Wees er dus snel bij!
[ Voor 16% gewijzigd door w1z13 op 07-01-2006 14:26 ]
Ik heb er namelijk 1tje, maar je moet allerlei dingen gaan solderen, nu snap ik eralleen niet echt veel van...w1z13 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:25:
ik denk zelfs dat het aansluiten minder tijd in beslag zal nemen dan het afregelen
daar hoef je je niet echt druk om te maken denk ik
trouwens voor die inkoopactie zijn de schermpjes niet meer beschikbaar
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Ik kan er niets aan doen, maar SK.net komt op mij nogal spammerig over omdat er meer mensen (ook in andere topics) op vergelijkbare manier min of meer IA.net afkraken.-l-Arjan-l- schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:47:
Waarom zou je hem op inkoopacties bestellen als je hem op samenkopen.net goedkoper kunt krijgen? http://www.samenkopen.net/action_products/668494
Zeker mee eens, en daarom bestel ik ook liever op inkoopacties.net hoorTD-er schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:30:
[...]
Ik kan er niets aan doen, maar SK.net komt op mij nogal spammerig over omdat er meer mensen (ook in andere topics) op vergelijkbare manier min of meer IA.net afkraken.
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 17:24 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ReseTTim schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:54:
kan iemand mij die UK stekker laten zien? foto ervan?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Nou ja, volgens deze link is het dus toch gewoon 320*240kenny89 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:06:
wat ik wel grappig vind is dat er alleen op got en op een amerikaans forum wordt beweerd dat het scherm daadwerkelijk PAL reso is , op diyprojector en andere forums weten ze niks van de vga hack af ?? want ipv 320x240 een pal resolutie is érg goed als je een DIY beamer wil maken.
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
denk niet dat dit niet in dit topic thuishoort...Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:12:
Gaaf... ik heb hier nog een Marquant MTS-2 liggen, echter zonder beschrijving of aansluitkabel(s). ...
[ Voor 16% gewijzigd door TRiXeS op 14-01-2006 01:26 ]
Op inkoopacties.net is hij nu 5 euro goedkoperTRiXeS schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 20:59:
[...]
denk niet dat dit niet in dit topic thuishoort...
Voor de mensen die nog steeds geen PSOne LCD Scherm hebben kunnen bemachtigen. Er is weer een deel, namelijk deel 3. Wees er wel snel bij, er zijn er slechts 50 beschikbaar.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Heb een link in men post gezet, ik moet wel onpartijdig blijven heLED-Maniak schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:23:Op inkoopacties.net is hij nu 5 euro goedkoper
[ Voor 4% gewijzigd door TRiXeS op 16-01-2006 17:47 . Reden: typo ]
Verwijderd
Een beamer is in mijn huisje niet echt handig, klein beetje heel erg overkill
Juist, dat idee had ik ook al (zie paar replies terug), lijkt me tot nu toe de leukste toepassingTD-er schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:00:
Tuner uit een oude videorecorder slopen en in de keuken ophangen als TV
Jahoor, gewoon afslijpenFiXeR.nl schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:17:
Hallo allemaal, ik heb nu zo'n schermpje, maar dat is met de UK adapter, kan ik niet gewoon een normale stekker eraan maken?
Jup, moet lukkenFiXeR.nl schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:14:
nice led maniak! ik ga hem aan de zijkant van mijn plexi case maken. Alleen moet ik nog van 12v 7.5v maken, dit ga ik op lossen met de LM317. Dat gaat lukken toch?
[ Voor 7% gewijzigd door LED-Maniak op 24-01-2006 21:48 ]
Verwijderd
Móói gedaan. Hoe zit dat aan de achterkant? Heb je daar ook evt. een foto van?LED-Maniak schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:05:
[...]
Jahoor, gewoon afslijpen![]()
Dit heb ik nu zelf gemaakt: http://www.inkoopactie.net/topic/2pm14gsz#p2pm14gsz
Geen foto helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:15:
[...]
Móói gedaan. Hoe zit dat aan de achterkant? Heb je daar ook evt. een foto van?
Verwijderd
Hoe heb je het LCD vastgemaakt aan dat voorste stuk plexiglas dan?LED-Maniak schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:35:
[...]
Geen foto helaas.
Origineel zou de print boven het scherm uitkomen.
Nu heb ik dit opgelost door deze lager te bevestigen met afstandbusjes waardoor deze verdwijnt
Met powerkit lijmVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 07:53:
[...]
Hoe heb je het LCD vastgemaakt aan dat voorste stuk plexiglas dan?
Nah, gewoon goed over nadenken waar hij moet en hoe.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:41:
[...]
Is dat niet onhandig als je hem bijv. nog een keer uit elkaar moet halen?
[ Voor 56% gewijzigd door FiXeR.nl op 25-01-2006 16:27 ]
Hier staat het allemaal uitgelegd, hoe die 317 werkt:FiXeR.nl schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:16:
Ik heb een LM317T gekocht, een 3 poot. NU is mijn vraag hoe je dit ding insteld? 12V in > 7.5V uit
Er staat ook al eerder in dit topic dat een aantal videokaarten kijkt of er een bepaalde impedantie op de VGA-stekker aangesloten is.luccie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:47:
Ik heb een probleem namelijk: Windows herkent het schermpje niet
Nu meot ik dus eerst een andere monitor aansluiten en dan laten detecten en dan pas het PS-One schermpje erop (VGA)
Wat heb ik al geprobeerd?
4 aan pin 11
De DCC is aangesloten.
Dus is er een soort van proggie dat hij hem niet hoeft te detecteren maar hem forceerd?
Het gaat om een ATI 9600XT
In principe is de ingangsimpedantie van het display te hoog, dus heb je al een signaalverlies doordat de VGA uitgang van de videokaart en het display een verschillende impedantie hebben.luccie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:06:
Ja dat had ik al gelezen. Maar er leverd dat geen slechtere beeld kwaliteit op?
En zorg het scherm hier dan niet voor? dat stond namelijk ook ergens.
[ Voor 63% gewijzigd door luccie op 31-01-2006 23:34 ]
[ Voor 10% gewijzigd door TRiXeS op 04-02-2006 11:32 ]
Hoe heb je het nu opgelost? Aangezien ik zelf de Grounds van R, G en B aan elkaar heb gemaakt... en die naar het scherm heb laten lopen.luccie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:19:
Oke Bedankt Ik probeer het zodadelijk even
EDIT: Kan dit eigenlijk wel want dan moet je toch de RGB ground losmaken? (die zit nu aan elkaar omdat het scherm maar 1 ground heeft)
[ Voor 23% gewijzigd door luccie op 05-02-2006 14:48 ]
Verwijderd
U vraagt, wij antwoorden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq