[HDD] Creative Zen Touch

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 12.689 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aha dan is ie niet gejat maar heb je m laten liggen :P

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 18 oktober 2004 @ 20:32:
Of vergeten mee te nemen :) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:31

Piggen

Lekker bakkie

Euc- schreef op 16 oktober 2004 @ 19:26:
[...]

* Euc- fluit richting iRiver ;)
offtopic:
De iRiver H-serie komt echt niet in de buurt van die 24 uur. De flashspelers van iRiver wel, maar dat is een erg kromme vergelijking. Voor een HDD speler is 24 uur erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 18 oktober 2004 @ 20:32:
lol... nou, laten we zeggen achter gelaten bij de/een garderobe en daar gestolen. Hij valt echt niet uit een rugzak.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is jullie mening over het gewicht en de grote?
zie hem wel zitten ma zakt u broek daar zo van? (bij wijze van spreken :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SayWhatAgain! schreef op 18 oktober 2004 @ 12:50:
Je moet wel de tags goed hebben ja. Ik gebruik Tag&Rename, en als je eenmaal weet hoe dit werkt is het verdomd handig. Je kan ook de bestandsnaam gebruiken om de IDtag van te maken.
Woow, dit is echt een SUPER programmaatje!! _/-\o_ En nog gratis te downloaden ook!
(http://www.softpointer.com/downloads/TagRename316.exe)

In 1 klik waren de tags van mijn 1489 mp3z ingevuld, en allemaal nog goed ook, gecreeerd vanuit mijn bestandsnamen.

Bedankt SayWhatAgain! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:29

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Geen dank, geen dank... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de Zen Touch nu drie weken en ben er heel tevreden over. Ik heb er nog geen 'grote' problemen mee gehad. Maar ik had wel een vraag over het creeëren van een afspeellijst met mediasource organizer. Toen ik op de tab 'nieuwe afspeellijst drukte kon ik wel een afspeellijst benoemen, maar het was me niet duidelijk hoe ik dan tracks kon importeren. Ik vraag me namelijk af of dit op dezelfde wijze is als in windows media player. Daar creeër je een afspeellijst met verwijzingen naar het bestand. Toen ik dus een afspeellijst wilde maken met mediasource zet hij precies gewoon de bestanden op de Zen touch, maar dan in een andere afspeellijst. Bijgevolg staat het bestand er twee keer op.
Is dit de 'normale' manier om afspeellijsten te maken?
Bedankt!

Vriendelijke groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 19:00
Hee eppos,

een tijdje geleden had ik gevraagd of ie gapless was, en na een positief antwoord hier heb ik hem gekocht.
Ik ben dr erg blij mee, maar hij is dus niet gapless.
Ik snap niet dat het zo moeilijk kan zijn voor mensen, óf er zit wel een hapering
tussen liedjes, óf niet.
Het zit wel in de milisecondes, dus ik hoop dat er met een firmwareupdate
nog iets afgeschaafd kan worden.
Iig, ik ben vrolijke jacquesdoekjes met de gadget, echt een sjiek ding.
Weten jullie of er al een nieuwe firmware beschikbaar is?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:27:
wat is jullie mening over het gewicht en de grote?
zie hem wel zitten ma zakt u broek daar zo van? (bij wijze van spreken :p)
Zonder hoesje is hij goed in de broekzak te dragen (let wel op, jacquesdoekjes
de gelukkige eigenaar van baggytrousers). Met hoesje wordt hij gelijk een stuk
dikker (o.a. omdat er een clip aan het hoesje zit), je zou hem met de clip aan je
broek kunnen hangen,
maar dat ziet er uiteraard niet uit.
Kwa gewicht zit het ook goed (zwaar genoeg om geen crappy gevoel te geven als je hem in je handen houdt, en niet zo zwaar dat de baggytrousers de grond omhelzen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:43
ik heb dit hele topic doorgelezen en naar mijn weten stond er niks in over dewired remote controll..

ik zou graag weten of enkel de creative remote werkt (die kost 40 pond ofzo |:( ) of dat ik er ook andere kan gebruiken.. vice recording en FM radio ontvangst boeit me namelijk niet.. met 20GB heb ik genoeg muziek om te horen en ik zou enkel next, previous, pauze, stop en fast forward en rewind willen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

vandaag m'n spelertje binnengekregen :) :)
Alleen de vraag:

Waar zit de STOPKNOP???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 21:35:
Hallo mensen,

vandaag m'n spelertje binnengekregen :) :)
Alleen de vraag:

Waar zit de STOPKNOP???
RTFM

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrMacabr3 schreef op 21 oktober 2004 @ 17:01:
ik heb dit hele topic doorgelezen en naar mijn weten stond er niks in over dewired remote controll..

ik zou graag weten of enkel de creative remote werkt (die kost 40 pond ofzo |:( ) of dat ik er ook andere kan gebruiken.. vice recording en FM radio ontvangst boeit me namelijk niet.. met 20GB heb ik genoeg muziek om te horen en ik zou enkel next, previous, pauze, stop en fast forward en rewind willen etc..
Kun je alleen de Creative voor gebruiken, helaas :|

Ding is immers véél te duur voor wat je krijgt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 10:48:
[...]

Kun je alleen de Creative voor gebruiken, helaas :|

Ding is immers véél te duur voor wat je krijgt... :X
onjuist.

"Just get the inline remote for the Dell DJ, which I heard works on the Zen. It’s only $19.95 and allows you to play/pause, fwd, rwd and adjust the volume" (http://www.nomadness.net/...&t=12344&highlight=remote)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard heb ik dat gedaan, maar daar staat het NIET in. Alleen hoe je hem op pauze kunt zetten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Ik heb nu ook sinds een tijdje deze speler. Maar nu zit ik met het volgende:
Als ik de nummers in een album bekijk zie ik alleen de titels van de nummers en niet de artiest. Nu zie ik in de handleiding een voorbeeldje staan dat wel de artiest er bij staat. Zit dit ingebakken in de id3 titel tag? Of hoe krijgen ze dit anders voor elkaar?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit apparaatje is echt geweldig, ik heb hem nu een halve week en heb (gelukkig) nog geen probleem gehad met de tags :) Het klopt dat de zen alleen de titel van de mp3 weergeeft, heb ik zelf ook namelijk. Volgens mij kan je dit ook niet veranderen. Misschien met een nieuwe Firmware???

naja, creative heeft er weer een trotse klant bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Titel en artiest zitten in de tags, evenals het evt. album, datum genre, auteur e.d.
(nee, artiest is niet hetzelfde als auteur)

Ik had vraagje over Zen Xtra,

Er is ergens op dit forum gessugereerd dat het installeren van een nieuw firmware het "zachte volume probleem" kan oplossen (omdat dit te maken heeft met de europese wetgeving die geen harde spelers toestaat) - kan iemand dit bevestigen..

Ook vraag ik me af of je ook een ander programma kan gebruiken voor het overpompen van bestanden / data. Ik begin toch echt een enorme hekel te krijgen aan die Nomad Explorer :( / of bestaat er een driver zodat 'ie gewoon in windows wordt herkend

btw...
de stopknop is dat knopje met dat vierkantje erop (flauw flauw)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]PiM-RuLeZz schreef op 22 oktober 2004 @ 20:10

Ik had vraagje over Zen Xtra,
dit een topic voor de Zen Touch.

notmad explorer is een alternatief. Speler kan niet door de verkenner worden gezien als een gewone drive, aangezien hier geen software/firmware update voor te krijgen is.

Wel kan media player 10 overweg met de zen spelers zonder drivers te hoeven installeren.

Helpt ook niet om 2 topics of meer topics/replies te maken met dezelfde vragen. Het is er gewoon niet.. (flauw flauw).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen wat betreft mijn stop-knop-vraag 8)7 :?
Maar ik weet het ECHT niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
Ja ik heb ook geen idee.
Volgens mij zit er geen stopknop op omdat het waarschijnlijk evenveel stroom kost om hem aan te hebben en niets te spelen als om hem aan te hebben en wel iets te spelen (hmm....vervelende zin).
Mijn methode is: pauze, en op de vorige of volgende track drukken.Zo staat hij niet op pauze en speelt hij ook niets (bijna hetzelfde als stop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Hoe taggen jullie je nummers dan? Zetten jullie in de titel tag ook de artiest? Anders is het echt moeilijk scrollen door die ongesorteerde nummers als je een album bekijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op 22 oktober 2004 @ 22:15:
Hoe taggen jullie je nummers dan? Zetten jullie in de titel tag ook de artiest? Anders is het echt moeilijk scrollen door die ongesorteerde nummers als je een album bekijkt...
Dit gaat toch met elk muziek-afspeel-programma (zo, dat rolt lekker). Met WinAMP kun je zelfs taggen (ALT-3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 22:22:
[...]

Dit gaat toch met elk muziek-afspeel-programma (zo, dat rolt lekker). Met WinAMP kun je zelfs taggen (ALT-3).
Kun je mijn vraag nog een keer lezen aub? Ik bedoel niet welk programma of dergelijke jullie gebruiken. Maar WAT jullie in de tags zetten. Dus of jullie ook de artiest in de titel tag zetten en wat dan bij artiest zetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

ik zet zelf altijd netjes de gevraagde data bij de daarbij horende invulvakken (hmmjuist)

dus... artiest bij artiest, titel bij titel enz enz enz... de zen xtra herkent dat prima, ik heb geen touch, maar het lijkt me dat 'ie dat ook zou moeten doen

offtopic:
Ik blijf net zolang mijn vraag stellen totdat ik antwoord krijg :P maar het is nu wel duidelijk ;)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op 22 oktober 2004 @ 22:28:
[...]

Kun je mijn vraag nog een keer lezen aub? Ik bedoel niet welk programma of dergelijke jullie gebruiken. Maar WAT jullie in de tags zetten. Dus of jullie ook de artiest in de titel tag zetten en wat dan bij artiest zetten etc.
In de titel zet ik de titel. In het vakje voor album zet ik de naam van het album. En heel verrassend.. bij de artiest schrijf ik de artiest op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 22:48:
[...]

In de titel zet ik de titel. In het vakje voor album zet ik de naam van het album. En heel verrassend.. bij de artiest schrijf ik de artiest op.
Dus als je door de nummers van een album scrollt, scroll je alleen door de titels die niet eens op volgorde van alfabet lopen, is dat niet wat onhandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playlist in elkaar zetten is echt een ondoenlijke klus. Het is onmogelijk om 1 song toe te voegen aan de playlist, ook al doet het menu anders vermoeden. De optie ”save as playlist” voegt een geheel album toe i.p.v. het geselecteerde nummer. Ga je naar de gemaakte playlist, dan is het wel mogelijk om songs uit dat album te verwijderen. Mocht je snel even iets in elkaar willen zetten voor een feestje dan kan je dit dus wel vergeten.

De bijgeleverde software maakt het wel mogelijk om snel een playlist in elkaar te zetten, maar toch...jammer dat Creative niet even een xtra optie heeft gemaakt om OF enkel een nummer, OF geheel album in een playlist te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op 22 oktober 2004 @ 22:59:
[...]

Dus als je door de nummers van een album scrollt, scroll je alleen door de titels die niet eens op volgorde van alfabet lopen, is dat niet wat onhandig?
Ik heb een speler die niet sorteert op ID3-tags. Ik sorteer zelf alles netjes op mijn zelf bedachte genre (als: Bliepjes en Knorretjes), daarna sorteer ik het op artiest. Dan op een mapje: <artiest - album>. Hierin staan de MP3/OGG's. Die zijn genaamd: ## - <TITLE> . MP3/OGG. Als ik door de nummers scroll zie ik dus het nummer staan en daarachter de titel. Als ik een nummer laat afspelen zie ik de ARTIST, ALBUM en TITLE die de speler uit de ID3 tags haalt.

Vraagje: waarom zou het onhandig zijn als de titels niet op volgorde van alfabet lopen? Ik heb het liever op volgorde hoe het op het album zelf stond. Dus: 01 - <TITLE>. 02 - <TITLE>. 03 - <TITLE> enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Dan zou die dus wel op alfabet lopen. Maar ook de titelnummers sorteert ie niet op volgorde. Hij sorteert op artiest, die niet eens genoemd staat. Dus als je een album met verschillende artiesten hebt, komen alle nummers door elkaar te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
Ik sorteer zelf alles netjes op mijn zelf bedachte genre (als: Bliepjes en Knorretjes)
Bliepjes en knorretjes fan ala aphex twin, autechre en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JacquesDoekjes schreef op 23 oktober 2004 @ 13:33:
[...]

Bliepjes en knorretjes fan ala aphex twin, autechre en dergelijke?
Hoe raad je het? En natuurlijk Plaid.

Maar die map is natuurlijk weer onderverdeeld in 'Relaxe blapjes' en 'Vet onrelaxe blubbers'.

----------------------------------

Even teruggaande naar een (paar) bericht(en):
Je kunt als je een verzamel-album geeft toch gewoon in de ID3-tag als album jouw eigen naam zetten (zoals: Henk's Top 30), dan zet 'ie ze toch bij elkaar. En sorteert de Zen dan niet op tracknummer (01, 02, 03 enz.) ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Creative also announced it will offer firmware upgrades in November for the Zen Touch and the Zen Xtra hard drive players for current customers, adding MTP and Auto Sync support for Windows Media Player 10. Once upgraded, all three products will be PlaysForSure-compatible.

http://www.microsoft.com/...12XPDevicesServicesPR.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 10:52:
[...]

Even teruggaande naar een (paar) bericht(en):
Je kunt als je een verzamel-album geeft toch gewoon in de ID3-tag als album jouw eigen naam zetten (zoals: Henk's Top 30), dan zet 'ie ze toch bij elkaar. En sorteert de Zen dan niet op tracknummer (01, 02, 03 enz.) ?
Inderdaad niet, hij sorteert bij mij dus op artiest, die hij zelf niet eens weergeeft! Best grote fout van creative, of ben ik de enige die dit heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gekocht voor 255 bij BCC :) :) plus 11 van die bonnen en daar kan je ook wat mee winnen dat is een actie bij bcc, kan mooie prijzen winnen :) maar voorderest vind ik hbe echt super alleen misschien een beetje breed maar voor de rest toppie. :)

Heb wel 1 vraag, als je hem in je broekzak doet en gewoon gaat lopen is dat dan ook slecht voor dat ding???

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 19:07:
Heb hem ook gekocht voor 255 bij BCC :) :) plus 11 van die bonnen en daar kan je ook wat mee winnen dat is een actie bij bcc, kan mooie prijzen winnen :) maar voorderest vind ik hbe echt super alleen misschien een beetje breed maar voor de rest toppie. :)

Heb wel 1 vraag, als je hem in je broekzak doet en gewoon gaat lopen is dat dan ook slecht voor dat ding???
Nee.

*het beste is om hem nooit te gebruiken en de batterij op 40% te laten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em nu al paar weken
heb momenten waarop touchpad (zonder enig reden) niet meer reageert en nu beginnen de knoppen ook raar te doen: muziek speelt normaal, maar knoppen reageren niet
iemand met dergelijk probleem of met de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:13
Yep heb ik ook, gebeurt heel soms wanneer ik het ding op pause heb staan. Dan loopt hij vast en reageert hij op geen enkele knop meer. Ook loopt ie weleens vast als ik hem heb opgeladen mbv van de oplader. Als ik hem daarna loskoppel en vervolgens aanzet dan loopt ie vast. Het enige wat je ertegen kan doen is resetten naar mijn idee. Als iemand hier een oplossing voor heeft dan zou dat mooi zijn, anders moet ik creative nog eens erover mailen en hopelijk hebben die er een oplossing voor.

Edit: Dit zijn overigens de enige problemen die ik ermee heb. Verder loopt het ding als een zonnetje. Geluid is goed, helder en hard genoeg. Als ik het volume op max zet kan ik de oortjes net zo goed als boxjes gebruiken. 14 a 15 is hard genoeg om dingen te luisteren.

[ Voor 22% gewijzigd door FoOnEeN op 27-10-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, veel mensen zeggen dat het ding niet hard genoeg kan, maar als ik hem bij sommige nummers op 25 (de max) zet dan is die gewoon te hard. Het geluid blijft helder, maar aangezien ik de bass best hoog heb staan vervormd ie soms :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Yrd: Wat bedoel je met de batterij op 40% laten en het apparaat nooit gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt ook nog een 40GB versie van de Zen touch uit

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 11:19:
@ Yrd: Wat bedoel je met de batterij op 40% laten en het apparaat nooit gebruiken? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.batteryuniversity.com/images/parttwo-34.gif

*en het liefst ook in een behoorlijk koude koelkast zetten
*maar dat is weer naar voor de hd, toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 06:54
Ik zit hier nu dus in de VS en kan em hier kopen voor $218.95 (en dat is met de huidige koers €172). Ik heb deze player al een tijdje op het oog, en sta vrijwel op het punt van aankoop. Maar ik heb wel nog een vraagje: als ik dat ding in NL wil gebruiken, kan ik dan de poweradapter gebruiken door er slechts een stekker verloop stuk op te plaatsen (m.a.w. kan de adapter 110 - 240 V en 50-60 Hz aan) of moet ik een compleet nieuwe poweradapter gaan kopen? Dit scheelt namelijk nogal in de prijs, en als ik dus een nieuwe poweradapter moet gaan kopen verandert dat de zaak nogal.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:13
dat is juist het nut van die verloopstukken

ja dat kan dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
met adapter gebeuren weet ik niet zeker, maar denk er wel aan dat er nog es 19% invoerbelasting betaald moet worden, dus ik wet niet of het dan nog veel zin heeft om hem in het buitenland te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiLDoG schreef op 27 oktober 2004 @ 19:24:
met adapter gebeuren weet ik niet zeker, maar denk er wel aan dat er nog es 19% invoerbelasting betaald moet worden, dus ik wet niet of het dan nog veel zin heeft om hem in het buitenland te bestellen
Hij zegt dat hij in de VS zit dus dan koopt hij hem daar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

En anders pak je hem toch mooi in cadeuapapier en loop je vrolijk fluitend door de douane ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb de review op T.net gelezen, en die was lovender over de I-pod die (veel) duurder in de Pricewatch staat..
Het moeilijke is als je die plaatjes ziet de grootte inschatten, maar een keer in de winkel kijken denk ik.(of gewoon meteen kopen}) ).

Maar het is dus zo, dat stel je hebt een mixcd, en het album heet < Naam > en dat heb je netjes in gevuld in al die tags (met behulp van zo'n progje bv.) dan kun je selecteren op album naam?(en dan blijven die nr's in de volgorde zoals ze op dat album staan) Als dit gewoon zo is dan is het goed :P .

Verder is een bezwaar de grootte dus...maargoed het belangrijkste is dat hij gewoon makkelijk in je zak past de rest boeit niet zo. Iemand? ( die geen baggy broeken draagt maar jeans :P ) ,

oja en dat gezeur over het contrast van dat scherm, dat boeit natuurlijk niet zoveel lijkt me..tis tenslotte geen kleurenscherm..

:7 misschien wel een leuke aankoop, 229 in de pricewatch, en geld moet tenslotte rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
Ding past makkelijk in je broek, merk er totaal niks van. En ik vind hem fijner als de Ipod waarbij je weer dat brakke iTunes nodig hebt. Ik weet trouwens niet of hij zich ook aan de volgorde van nummers houdt. Ik gebruik dat zelf eigenlijk niet maar het zou goed kunnen. Als er nog iemand is die weet hoe je het probleem met vastlopen kan oplossen dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 14:51
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:32:
[...]

[afbeelding]

*en het liefst ook in een behoorlijk koude koelkast zetten
*maar dat is weer naar voor de hd, toch?
:D Oke, dus dan laat je je accu steeds maar tot 40% op (zodat je hem ook 40% korter kan gebruiken) om te voorkomen dat je de accu een jaar later nog maar tot 80% kan opladen, wat je toch al niet zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_Frickin_Evil schreef op 27 oktober 2004 @ 23:41:
[...]

:D Oke, dus dan laat je je accu steeds maar tot 40% op (zodat je hem ook 40% korter kan gebruiken) om te voorkomen dat je de accu een jaar later nog maar tot 80% kan opladen, wat je toch al niet zou doen?
Offtopic: 60% korter gebruiken dan toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
DiLDoG schreef op 27 oktober 2004 @ 19:24:...., maar denk er wel aan dat er nog es 19% invoerbelasting betaald moet worden, dus ik wet niet of het dan nog veel zin heeft om hem in het buitenland te bestellen
+
CamU schreef op 27 oktober 2004 @ 17:54:
Ik zit hier nu dus in de VS en kan em hier kopen voor $218.95 (en dat is met de huidige koers €172). ....
+
Waardebeperking
Voor goederen geldt dat u deze tot een maximumwaarde van € 175 per persoon belastingvrij mag meenemen naar Nederland.
Bron

=

:Y) :+ _/-\o_

Punt is wel dat ik daarnaast nog allerlei andere goederen meeneem (Mijn studieboeken bijvoorbeeld , zit hier op de universiteit voor een uitwisseling en wil mijn boeken graag houden), ik weet dus niet hoe ze daar mee omgaan.

Daar komt bij dat de koers nu enorm gunstig is (1 euro = 1.2757 dollar), maar tegen de tijd dat ik NL weer binnen kom misschien niet. Ik weet niet precies welke koers ik moet gebruiken, maar daarover kan ik de douane altijd nog mailen.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, die review op tweakers klopt niet helemaal. Zo krijgt de Zen Touch aftrek voor gebruikte materiaal.

De behuizing van de Zen Touch is gemaakt van geanodiseerd aluminium, en niet ''een donkergrijs, enigszins goedkoop aanvoelend soort plastic'' zoals staat aangegeven in de review.

De schrijver had beter zijn huiswerk moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
Goede review hoor, hij heeft gelijk op alle punten
(behalve de prijs, ik heb hem 2 weken geleden voor 240 euro gekocht,
is een aanzienelijk verschil met de 280 die hij vermeld).

Het punt bij de review is, in hoeverre je belang hecht aan de punten.
Rare programmas? Ja goh, ik heb nou niet bepaald moeite met de creative software. Als mn moeder er bestanden zou moeten opzetten dan zou ze dr wel moeite mee hebben. Dus wat dat betreft valt dat puntje al af.
De batterij duur was heel belangrijk voor mn lange treinreizen,
en wat betreft navigatiestructuur, jah, ik kan mn nummers nu ook goed vinden maar ik moet zeggen dat ik de ipod nog nooit gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem vandaag ook besteld onder andere naar aanleiding van het reviewtje en de reacties in dit topic..
Ik ben zeer benieuwd hoe hij mij irl zal bevallen en zal als k niet tijd tekort kom door het muziek luisteren hier ook wel even mijn mening laten klinken :)
Wachtend in spanning....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:16

Vuvuzela

My spire is forming

Ik zit nu heel erg hard te twijfelen tussen de Ipod mini en deze dus.. (blijft een hoop geld)
Mijn vorige mp3speler (mpio dmg 256 MB) is overleden. Na die bijna 3 jaar gehad te hebben ben ik dus gewend aan een kleine opslagruimte en een kleine afmeting. met 1GB zou ik er dan dus al met 400% op vooruit gaan :Y)

Zal dus moeten kiezen tussen klein, design en 4 GB of groot(bijna lomp) en 20GB beiden voor €250.
Nadelen van de Zen touch vind ik dat hij zo lomp groot is en het extra werk met tags enzo.
Luxeprobleem.. Mischien een andere speler waar ik naar zou kunnen kijken?
Hoe zit het met het verschil in geluidskwaliteit tussen de "zen" en de Ipod?

[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 29-10-2004 15:35 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dit zo allemaal lees ga ik echt twijfelen over de grootte, en over dat vast lopen ook wel een beetje... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb er vandaag 1 gekocht. Nou ben ik zoiezo echt niet bepaald pro apple dus kans dat dat in me huis komt was al vrij klein. Maar heb toch onderzoek gedaan naar bijde en voor mij was de Touch gewoon een betere kanidaat. Ik ben er erg te vreden mee. Heb hem natuurlijk nog niet zolang. Maar het formaat vind ik echt wel mee vallen hij is wel zwaarder en iets dikker als een ipod maar je krijgt ook een langere speelduur er voor terug dus dat is dan wel weer gerechtvaardigd imho. Wat betreft het lcd light er word in sommige reviews gesproken dat dit te dim is. Maar als je in het donker zit en je kan dit niet lezen dan mag je wel eens naar de opticien gaan om je ogen na te laten kijken. Ik zal er later in de week nog wel meer over posten. Maar dat lomp groot (gewone ipod vs touch) valt echt wel mee hoor ik zou zeggen ga eens naar een mycom of iets dergelijks en vraag gewoon of je hem ff mag vast houden in je handen dan merk je het vanzelf.

[edit]

Ok na even paar uurtjes mee gespeeld te hebben ben ik toch tot conclusie gekomen at het een super ding is :D. Ik vind zoek methodes en noem maar op erg handig. Manier om mp3 er op te slepen is ook wel ok jammer dat dat niet gewoon met windows verkenner kan maar goed je kan niet alles hebben.

Geluid is verder prima ook nergens last van ik heb wel redleijk goeie oordopjes vind ik zelf (niet die crappy dingen die er bij zitten).

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 29-10-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dat soms sommige nummer overslaan en datligt dan aan het liedje dus hij heeft ze er niet goed opgezet?? iemand anders ook dit probleem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:15:
Ik heb nu dat soms sommige nummer overslaan en datligt dan aan het liedje dus hij heeft ze er niet goed opgezet?? iemand anders ook dit probleem???
Ik heb dat probleem ook soms en ik zou niet weten hoe dat komt. Ik heb zowel liedjes met DRM (licentie) als illegaal gedownloade en geripte. Hij lijkt het bij alle soorten tracks te doen (hoewel ik niet altijd kan zien welk nummer hij heeft overgeslagen).
Ik heb ook een probleem om een paar liedjes met DRM op mijn speler te zetten. Toen ik ze er voor de tweede keer wou proberen op te zetten, meldde hij dat ze er al opstaan, hoewel ze niet in de playlist staan.
Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?

Ik zal zelf ook nog eens op onderzoek trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel eigenlijk dat ie bij sommige nummers zeg maar verspringt dan is hij ineens 1 sec verder maar als ik het liejde op de pc afspeel is het niet zo dus het is gebeurd bij het overbrengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
Nog nooit gehad dat probleem. Ik weet niet of het een playlist is die je afspeelt maar die horen random liedjes af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
Ik heb hem nu 2 weken,
en dankzij de NS veelvuldig kunnen gebruiken.
Echt vreugde alom met dit dingetje.
Nog iets voor de mensen die aan het twijfelen zijn:
Super handig aan dit ding is dat de belangrijkste functies als aparte knoppen
gemaakt zijn, met name de volume. Aangezien ik mijn mp3s niet op een bepaalde geluidssterkte heb gezet kan het nogal eens schommelen, en dankzij de aparte volume knopjes kan ik op de tast het volume aanpassen (of b.v. naar de volgende track springen).
Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook wanneer de 40 gigabyte versie uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem juist afgehaald, ik had hem iets groter verwacht dus dat is allesinds al positief :)
Gebruikservaringen komen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb sinds een week de zen touch. Ik heb alleen een probleem. wanneer ik tracks wil importeren krijg ik steeds de melding dat de speler bezet is of niet aangesloten. heb al mijn usb uitgangen al geprobeerd en ook een ander kabeltje. Deze melding krijg ik na het downloaden van een stuk of 60 nummer, en na die nummer kan ik niks meer importeren. Ik heb ook al de functies clean up en formateren gepobeerd, maar dit hielp ook niet. Heeft iemand anders ook dit probleem en beter nog een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
Herinstalleer je software eens, of gebruik een andere manier om het erop te zetten. Ikzelf heb hier Nomad Explorer waarmee ik dingen erop zet/eraf haal. Maar als ik dat idng aansluit staat er nog een mapje in Deze Computer waarin ik alle losse mp3's zoals ze op mn harde schijf staan zie staan.
Verder zijn er ook nog andere alternatieven die je kan proberen, zoals Notmad Explorer of Windows Media Player 10, vooral de eerste werkt echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien stom vraagje, maar weet iemand toevallig of je deze mp3 speler aan kunt sluite op de volumeregelaar van de T7700? (Creative speakerset)
lijkt me handig :) scheelt weer n usb poortjuh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik heb het geprobeerd met de Creative GigaWorks™ S750. Echter werkte dit helaas niet.
Het kan hem ook weer aan de speler gelegen hebben, want als ik deze op een pc aansluit, docked hij de ene keer wel en de andere keer weer niet. Resetten helpt dan vaak ook niet.
Dat vindt ik overigens het enige nadeel van deze speler.
Ik heb hem nu 2 weken en ben zeer tevreden! Echter de communicatie met een pc had van mij wel beter gemogen.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zaterdag ook gekocht en ben er erg blij mee :)! Maar van mijn kant ook een vraag want ben niet zon technicus kan ik hem ook op me versterker aan sluiten ? Moet ik denk ik zelf een kabeltje fixen.. Maar mischien wel leuk voor in de auto :)! Hoef ik ook geen pc in te bouwen ;) mischien kan iemand me daar wat info over geven..

dank jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:30:
Ik heb hem zaterdag ook gekocht en ben er erg blij mee :)! Maar van mijn kant ook een vraag want ben niet zon technicus kan ik hem ook op me versterker aan sluiten ? Moet ik denk ik zelf een kabeltje fixen.. Maar mischien wel leuk voor in de auto :)! Hoef ik ook geen pc in te bouwen ;) mischien kan iemand me daar wat info over geven..

dank jullie
Er is een speciaal bandje te koop (op de normale sites mp3man.nl, mp3spelers.nl)maar dan moet je wel een oude radio hebben met een cassetespeler. Volgens mij kan je hem ook gelijk op je boxen aansluiten want ik heb zon kabeltje gekocht met aan de ene kant de plus voor in me mp3 speler en aan de andere kant 2 pluggen voor op me boxen. Ik denk dat je zelf die draadjes dan aan elkaar moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polipipianovic
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-09 14:26
Wat is het grote verschil eigenlijk tussen de Nomad en de Notmad explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
Notmad maakt er naar mijn idee meer een soort van schijf van, verder zou ik het niet weten want ik heb alleen de trial geprobeerd waarin maar beperkte functionaliteit in zat. Ik vond het wel veelbelovend, je kon namelijk ook de hoeveelheid ruimte ed nog makkelijk zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vrij domme vraag hehe ;)

Hoe kan ik dit ding op mijn een autoradio aansluiten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polipipianovic schreef op 09 november 2004 @ 12:51:
Wat is het grote verschil eigenlijk tussen de Nomad en de Notmad explorer?
www.redchairsoftware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb eraan gedacht om hem terug te sturen: er is een vreemde vervorming aan de usb poort, en vaak problemen met touchpad
wel ik heb contact opgenomen met creative (onsite garantie) en nu zou ik de zen naar ierland moeten terugsturen
nou ik zou echt niet weten hoe ik van belgië zoiets veilig naar ierland zou kunnen sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenic20
  • Laatst online: 05-09 15:24
Ik zit er ook heel erg aan te denken om zo'n zen touch aan te schaffen. Mijn huidige mp3 speler (64mb) werkt namelijk niet op iedere pc die een usb 2.0 poort heeft. Moet hem altijd vullen op een oude pc met usb 1,1.

Ik zit heel erg te twijfelen tussen de zen en de iPod, maar ik neig toch meer naar de zen. Ik heb in een aantal reviews gelezen dat de zen Niet oplaad via usb. Dat zou ik wel jammer vinden, maar nu las ik ergens ander dit:
Als je de creative aan de PC (alleen via USB 1.1 of USB 2.0 en alleen
windows) hangt, dan laadt hij de batterij op. Bij de overdracht van data laadt hij niet op.
Wie kan mij vertellen hoe het nou zit? Dan kan ik de adapter bij mijn ouders laten, en hier de zen bijvoorbeeld via usb laden (of andersom, das makkelijker denk ik). Dus wie weet het? Laad hij wel of niet op via usb?

Somewhere in Europe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scenic20 schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:54:
Ik zit er ook heel erg aan te denken om zo'n zen touch aan te schaffen. Mijn huidige mp3 speler (64mb) werkt namelijk niet op iedere pc die een usb 2.0 poort heeft. Moet hem altijd vullen op een oude pc met usb 1,1.

Ik zit heel erg te twijfelen tussen de zen en de iPod, maar ik neig toch meer naar de zen. Ik heb in een aantal reviews gelezen dat de zen Niet oplaad via usb. Dat zou ik wel jammer vinden, maar nu las ik ergens ander dit:
[...]
Wie kan mij vertellen hoe het nou zit? Dan kan ik de adapter bij mijn ouders laten, en hier de zen bijvoorbeeld via usb laden (of andersom, das makkelijker denk ik). Dus wie weet het? Laad hij wel of niet op via usb?
De Zen Touch kan gewoon via de usb opladen, maar niet tijdens file transfer of als de ''software'' in verbinding staat met de mp3 speler. Schakel de Touch uit, sluit hem aan...en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21
Zijn er mensen die de creative remote erbij gebruiken? Zo ja, hoe zijn de ervaringen hiermee? Wat kun je er allemaal mee bedienen? Ook het menu en zo ja, zie je dat ook in de lcd van de remote? Ik vind een degelijke remote namelijk een vereiste en twijfel tussen een zen touch een i audio m3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Ik ben er intussen achter dat de mogelijkheden van de remote vrij beperkt zijn wat betreft de display. En blijkbaar heeft niemand hem hier dan ook. Too bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke zou nu het populairste zijn de Zen Touch vrij groot maar wel 20GB of de Zen Micro lekker compact en maar 5GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
De Micro is pas uit dus ik denk dat er op dit moment tussen de Touch en Micro meer mensen met een Touch zijn dan met een Micro. Welke op dit moment het meest gekocht wordt weet ik niet, maar ik weet wel dat ik liever een iPod mini heb dan een Micro, terwijl ik tussen Touch en iPod (20GB) het nog zo net niet weet. Wanneer komt in NL trouwens de 40 GB Zen Touch uit?

• turnpike
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

Volgens de review op Cnet is een 20$ remote een onmisbaar accesoire op de Micro. Op sommige publiciteits foto's meen ik een remote te herkennen waarvan ik hoop dat deze compatible is met de Zen touch.

Het zou in ieder geval netjes zijn van Creative want het ontbreken van een fatso remote is natuurlijk slechte marketing.

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Volgens mij werkt die remote alleen op de micro, er zit volgens mij namelijk geen speciaal stekkertje aan (die normaal aan een remote zit) maar hij werkt via een gewoon stereo minijack, dus daar zal die micro wel speciale aansluitingen in hebben ofzo.

Overigens kun je met die remote van de micro niets meer dan met die 'gewone' creative remote, op die gewone heb je tenminste nog een schermpje, hij is alleen wat prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

Ik wil ook gewoon een basic remote, play, stop, forward, back, volume....geen LCD.

Ik ben erg tevreden over de Zen touch, daar niet van, maar een goedkope en goedwerkende remote is toch ook voor Creative een extra "selling point" want die fm-remote verkopen ze nauwelijks, hell, ze kunnen hem nauwelijks leveren.

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje : die fm radio zit dat er nu standaard bij of moet je dat apart kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
FM radio zit op de fm remote, die je lost kunt bestellen a 69€ of 59€ icm met een zen touch bij mp3spelers.nl, je kunt dan ook geluid opnemen en fm radio opnemen. Ik ga em wel bestellen, je hoort binnenkort mijn ervaringen met dit apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

hmm...net rma gedaan naar mycom... :(
kwam de hele tijd in het boot menuutje bij het booten...(doh 8)7 )
en wanneer ik een van de functies probeerde, kreeg ik de melding "..Hard disk failure..." da kan nie goed weze :7

MAJA, net een nieuwe gekregen van de mycom :9

enkel berust mij de vraag waar ik in godesnaam nieuwe firmware vandaan haal :/

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

uberotto2086 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:33:

enkel berust mij de vraag waar ik in godesnaam nieuwe firmware vandaan haal :/
Ja dat vraag ik mij ook nog af, heb ze nog niet gezien op de site van creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:35

r0b

Roland schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:35:
[...]

Ja dat vraag ik mij ook nog af, heb ze nog niet gezien op de site van creative.
Welke was ook alweer de nieuwste?
Ik heb momenteel ZenTouchUpgrade_1_00_06.exe hier op m'n desktop staan.
(Heb m'n Touch zo even niet bij de hand dus kan even niet kijken welke ik zelf heb draaien).

[ Voor 9% gewijzigd door r0b op 24-11-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

De versie 1.00.06 is de versie die er standaard op staat volgens mij. Ik heb namelijk geen nieuwe firmware op mijn speler gezet dus 1.00.06 zal de standaard versie zijn... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:45

delorean7

Let's take the Aston toni

zit er een backlight achter de knoppies? Enzoja welke kleur. Ik heb ergens een mooi plaaje van rode backlight bij de Ipod gezien, iemand een betrouwbaar piccie van Touch-by-night? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nevermind. Ik ben blind :P

[ Voor 75% gewijzigd door WeAreLegion op 24-11-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

het enige blacklight wat ik op de speler zie, is die van de aan/uit schakelaar. De andere knoppen hebben geen verlichting helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitteSays
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09-2021
Interessant voor mensen aan de grens van Duitsland:

http://shop.mediamarkt.de...ogId=5000&productId=35784

Witte Says

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

nee hoor, daar willen ze ook een zen Touch :9

er is nog geen firmware uit voor de touch zie ik...
je kan wanneer je een amerikaanse server selecteerd wel kiezen om onder de optie firmware te kiezen, maar er wordt nog niets onder gevonden... :/ jammer

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
ik heb ze er nog over gemaild, omdat die Zen in windows als Zen jukebox wordt gezien en daar wel firmware upgrades voor waren. Alleen die technical support gozers meldden dat er nog geen upgrades voor waren.

• Nienix
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 15:18
Ik heb em ook besteld .. ik hoop datie er morgen is kan ik em meteen ff grondig testen :p

Ampera-E, 252x375Wp Pv Systeem, 22kWZappi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n mooi dingetje, en behalve dat je in de player zelf moeilijk een playlist kan aanmaken (ik zoek nog druk maar nergens gevonden) is hij alles wat je er van verwacht. vooral de batterijduur is een godsgeschenk, eindelijk zo'n ding dat je niet na elke schooldag moet opladen _/-\o_
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast