Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Ik ben aan het twijfelen tussen deze en de IAudio M3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

XLerator schreef op 21 september 2004 @ 02:19:
Hoe kan dat nou? Kan je eens een MP3 sturen die voor jullie op 19 goed hard is? Welke oordoppen hebben jullie dan? Ik moet m vaak op 25 zetten en dan is het nog maar net hard genoeg. Ik hoop toch niet dat ik doof ben
Hij zal wel een Amerikaanse versie hebben dan...
Download de Amerikaanse firmware en je hebt ook een harder volume.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

dan verlies je neem ik aan ook de nederlandse taal... hacken van de eu firmware zou betere oplossing zijn dan, maar daar kunnen we het hier natuurlijk niet over hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
falling_down schreef op 21 september 2004 @ 14:11:
[...]

ik heb niet de Amerikaanse firmware, gewoon de Nederlandse/originele... weet niet eens waar ik de Amerikaanse kan krijgen...

overigens gebruik in Sennheiser MX450 koptelefoontje, enne heb de MP3tjes met MP3gain genormaliseerd op 92DB geloof ik (of -92, weet ik veel)...
Nanax schreef op 21 september 2004 @ 18:06:
dan verlies je neem ik aan ook de nederlandse taal... hacken van de eu firmware zou betere oplossing zijn dan, maar daar kunnen we het hier natuurlijk niet over hebben..
op wat voor site moet je dan zijn?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

geen idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Ik heb onlangs de Creative Zen Xtra 30gb aangeschaft, welke ik ook wel zeer mooi vind :)

Ik heb daarvan de bijgeleverde Creative-prut oordoppen en voor main use mijn AKG K-501, erg lekker dingetje.
Ik wil nog wel nieuwe doppen kopen want die Creative dingen klinken voor geen micrometer en de AKG gaat jammergenoeg niet hard genoeg. (of bestaan er miniversterkertjes op batterijen/accu :P)

Nu heb ik zitten kijken naar die Sony, maar die vind ik toch wel prijzig. Denk dat ik toch maar de Senheiser MX-400 ofzo neem.

Als iemand het leuk vind wil ik best een revieuwtje schrijven over Zen Xtra, maar dat wordt pas kerstvakantie (vraag me niet waarom, geloof me nu gewoon).

btw Zen Touch is ook weer een meesterwerkje van de hand van Creative :P

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
help ons ff :P

owja heb ff gekeken verschil tussen de standaard Creative dopjes en die MX450 en het scheelt best wel wat, al is het op stand 19 met de creative mijns inziens ook hard genoeg!

[ Voor 41% gewijzigd door JM83 op 21-09-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp kun je geen data behalve muziek op de speler zetten? Of op al die andere zen modellen for that matter. Dan zie ik af van creative. Ik ga voor de xclef denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

pff die vraag is al zo vaak gesteld en het antwoord is dat je wel degelijk kan ;)

tja dat met die firmware, daar kun je hier niet over praten, en om nou te zeggen dat ik zou weten waar te beginen... igg zal het wel gewoon een paar hex value's aanpassen zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

^^ Op mijn zen xtra kun je zowel data als muziek opslaan

alleen wordt de data in een aparte map opgeslagen en is niet toegankelijk vanaf de speler zelf (tenzij je hem formatteerd...)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

XLerator schreef op 21 september 2004 @ 02:19:
Hoe kan dat nou? Kan je eens een MP3 sturen die voor jullie op 19 goed hard is? Welke oordoppen hebben jullie dan? Ik moet m vaak op 25 zetten en dan is het nog maar net hard genoeg. Ik hoop toch niet dat ik doof ben
sony mdr-ed21LP met twin turbo bass boost...mond vol
ultra vette dopjes.
ben ik de enige die de bass van dit (doch ultratof) apparaatje een beetje matig vind :?

MSI GX660R for the win!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
falling_down schreef op 21 september 2004 @ 14:11:
[...]

Die kan ik niet vinden, jij?

@Uberotto, lees mijn reacties maar eens: nee je bent niet de enige

[ Voor 12% gewijzigd door Guillome op 22-09-2004 12:00 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

Een firmware voor de Zen Touch is vooralsnog niet op het net te vinden, wanneer dit wel het geval zal zijn, zou het gebruik van de amerikaanse versie de problemen met het geluidsniveau uit de weg moeten helpen.

'Plug 'n Play' - mogelijkheden zullen naar ik verneem ook in de toekomst niet verkregen kunnen worden. Creative zou daarvoor de gehele bestandsstructuur van de gebruikte harde schijf moeten wijzigen.

Onlangs ben ik door een hdd crash de backup van mijn gehele muziek collectie verloren. De enige manier om die dus opnieuw te backuppen was het overzetten van mijn Zen Touch naar de computer. Nu is het zo dat het apparaat bij het afspelen en indexeren enkel vertrouwt op de tags (waar voor mij in principe niets mis mee is) en bij het kopiëren naar de Zen Touch de bestandsnamen wijzigt. Daarom was ik genoodzaakt af te zien van de bijgeleverde Nomad Explorer (die bij het backuppen naar mijn pc de collectie wanordelijk in 1 map gooit) en Notmad Explorer aan te schaffen.

Deze laatste klaarde de klus onmiddellijk: aan de hand van de tags kan de gebruiker geheel instellen hoe de mappen en de daarin geplaatste albums genoemd moeten worden, zonder daarbij de tags zelf te verwijderen (wat bij Nomad Explorer wel gebeurde). Ook het transport van en naar het apparaat verloopt vlotter met deze third-party software. Al bij al een goede aankoop dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 13:37 ]

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

XLerator schreef op 22 september 2004 @ 11:59:
[...]

Die kan ik niet vinden, jij?
Lees dit topic eens door....

http://www.nomadness.net/...ms&file=viewtopic&t=12512

Hier staat een post met een link naar een pagina met de firmware upgrader.
Ik heb dit niet getest, en weet dan ook niet of het werkt/veilig is.
Als het fout gaat....dan...mijn naam is haas =P

Life is what you others make it.

• Guillome
  • Niet online
Ik heb m erop gezet. Ik ben alleen vergeten te kijken welke versie ik er al ophad :S Kan iemand anders dat even bekijken? Bij informatie in het hoofdmenu staat het meteen bovenaan: 1.00.1.6 ofzo.
Ik merk geen verschil nog, maar het ging iig goed :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• JM83
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 13:35:Daarom was ik genoodzaakt af te zien van de bijgeleverde Nomad Explorer (die bij het backuppen naar mijn pc de collectie wanordelijk in 1 map gooit) en Notmad Explorer aan te schaffen.
aangezien die software niet als "freeware" op internet te vinden is :( wil ik hem wel kopen, maar welke versie moet ik eigenlijk hebben?!

• R-Alph
Kan het apparaat in grote muziek bestanden (zoals livesets) goed scrollen naar een bepaald moment?

Dit ging namelijk niet goed met de Apple Ipod. Die hing dan voor een paar seconden vast.

• Guillome
  • Niet online
spoelen bedoel je? Lees de openingspost maar :P Spoelen gaat lekker. De eerste keer spoelen moet hij even 1 sec inlezen, daarna gaat het gewoon snel, zonder vertraging.

Verwijderd

boemboem schreef op 22 september 2004 @ 16:39:
[...]aangezien die software niet als "freeware" op internet te vinden is :( wil ik hem wel kopen, maar welke versie moet ik eigenlijk hebben?!
Het programma vraagt inderdaad redelijk wat activering ;)

De versie die je zoekt is ofwel de Zen, ofwel de Universal Edition. Let wel: er komt wel nog BTW bij te kijken, dus de $25 voor de Zen Edition maakt, samen met de 21% BTW hier in België, een totaal bedrag van rond de $30.

• JM83
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 23:29:
[...]

Het programma vraagt inderdaad redelijk wat activering ;)

De versie die je zoekt is ofwel de Zen, ofwel de Universal Edition. Let wel: er komt wel nog BTW bij te kijken, dus de $25 voor de Zen Edition maakt, samen met de 21% BTW hier in België, een totaal bedrag van rond de $30.
hmmm er zijn dus ook andere wegen zo te horen, helaas kan ik daar hier niet over praten :( als je wat weet, mag je me wel mailen: boemboem1983@hotmail.com

Verwijderd

misschien is deze vraag al eerder gesteld, ik zit zelf te twijfelen tussen de zen touch en de muvo 2. Ja ik weet het, de Zen Touch heeft meer opslagruimte en is gebruikersvriendelijker , maar als ik puur naar geluidskwaliteit ga kijken , welke van de 2 kunnen jullie me dan aanraden?????

• festinalente
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-08 10:37
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 13:35:

Onlangs ben ik door een hdd crash de backup van mijn gehele muziek collectie verloren. De enige manier om die dus opnieuw te backuppen was het overzetten van mijn Zen Touch naar de computer. Nu is het zo dat het apparaat bij het afspelen en indexeren enkel vertrouwt op de tags (waar voor mij in principe niets mis mee is) en bij het kopiëren naar de Zen Touch de bestandsnamen wijzigt. Daarom was ik genoodzaakt af te zien van de bijgeleverde Nomad Explorer (die bij het backuppen naar mijn pc de collectie wanordelijk in 1 map gooit) en Notmad Explorer aan te schaffen.

Deze laatste klaarde de klus onmiddellijk: aan de hand van de tags kan de gebruiker geheel instellen hoe de mappen en de daarin geplaatste albums genoemd moeten worden, zonder daarbij de tags zelf te verwijderen (wat bij Nomad Explorer wel gebeurde). Ook het transport van en naar het apparaat verloopt vlotter met deze third-party software. Al bij al een goede aankoop dus :)
Een andere goedkope oplossing is een stukje freeware met de illustere naamThe GodFather. Hier mee kun je aan de hand van IDtags automatisch bestanden hernoemen en een folderstructuur maken. Als je dus een zooi mp3s in één map hebt zoals _ReV is overkomen kun je met de GodFather een nieuwe folderstructuur op bijvoorbeeld genre/artiest/cd creeëren.

Bovendien kun je playlists direct uit internetdatabases halen (allmusic.com en freedb.org). De gevonden playlists kan worden toegepast op de mp3s, en de tags en de bestandsnamen kunnen met een druk op de linkermuisknop geupdated worden. Scheelt een hoop tikwerk.

De Godfather vind je oa op zdnet of via zhe google.

Heb net de touch bezorgd gekregen, een fijne speler. Wel even wennen aan het klikgedeelte van de touchstrip, ik heb per ongeluk alle klassieke bestanden al gewist met een verkeerd geplaatst klikje :D

Oh ja -dit is vast al 100x gepost- het kleinste zen driverbestandje wat ik gevonden heb staat hier http://www.jumpingcholla.com/jce_nomad_ZEN.htm

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 13:41:
[...]

heb jij hem ook bij mp3spelers.nl besteld ?
Ja levertijd om 16:47 besteld en om 9:10 via de TPG in huis keurig verpakt in de schuimfolie... sneller kan denk ik niet of je moet hem gaan ophalen, dik tevreden dus. John van mp3spelers.nl vertelde me dat het hun best verkochte mp3speler was van dit moment en dat hij ze niet aangesleept kreeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 14:08 ]

Verwijderd

boemboem schreef op 23 september 2004 @ 10:13:
[...]hmmm er zijn dus ook andere wegen zo te horen, helaas kan ik daar hier niet over praten :( als je wat weet, mag je me wel mailen: boemboem1983@hotmail.com
Ter verduidelijking, de activering is in die mate doorgedreven dat er bij mijn weten geen minder legale versie bestaat. Ik weet er dus niets meer over en heb het daarom ook aangeschaft.
festinalente schreef op 23 september 2004 @ 13:30:
[...]Een andere goedkope oplossing is een stukje freeware met de illustere naamThe GodFather. Hier mee kun je aan de hand van IDtags automatisch bestanden hernoemen en een folderstructuur maken. Als je dus een zooi mp3s in één map hebt zoals _ReV is overkomen kun je met de GodFather een nieuwe folderstructuur op bijvoorbeeld genre/artiest/cd creeëren.

Bovendien kun je playlists direct uit internetdatabases halen (allmusic.com en freedb.org). De gevonden playlists kan worden toegepast op de mp3s, en de tags en de bestandsnamen kunnen met een druk op de linkermuisknop geupdated worden. Scheelt een hoop tikwerk.

De Godfather vind je oa op zdnet of via zhe google.

Heb net de touch bezorgd gekregen, een fijne speler. Wel even wennen aan het klikgedeelte van de touchstrip, ik heb per ongeluk alle klassieke bestanden al gewist met een verkeerd geplaatst klikje :D

Oh ja -dit is vast al 100x gepost- het kleinste zen driverbestandje wat ik gevonden heb staat hier http://www.jumpingcholla.com/jce_nomad_ZEN.htm
Het probleem was dat Nomad Explorer bij het grootste deel van mijn collectie zelfs de mp3 tags niet kon overzetten, ik bleef dus zitten met een map vol mp3's met nietzeggende bestandsnamen en zonder tags. Daarom heb ik uitgekeken naar andere software.

Dat driverbestand dat je vermeldt werkte bij mij niet helemaal, er moest nog een extra driver (te vinden op de bijgeleverd cd) geïnstalleerd worden. Zie de startpost voor een aangepaste versie.

• JM83
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 14:21:
[...]

Ter verduidelijking, de activering is in die mate doorgedreven dat er bij mijn weten geen minder legale versie bestaat. Ik weet er dus niets meer over en heb het daarom ook aangeschaft.
Ik heb gekeken of ik hem kon kopen, maar ik kom er niet echt uit met mijn PayPal... ik heb helaas geen credit-card :( klotezooi...

als iemand me kan/wil uitleggen hoe het werkt, graag... want wil best de software origineel kopen (hij lijkt me hardstikke goed en makkelijk), maar ik heb geen CC :(

• festinalente
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-08 10:37
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 14:21:

Het probleem was dat Nomad Explorer bij het grootste deel van mijn collectie zelfs de mp3 tags niet kon overzetten, ik bleef dus zitten met een map vol mp3's met nietzeggende bestandsnamen en zonder tags. Daarom heb ik uitgekeken naar andere software.
--> Aha, ok. ik had het zelf ook geprobeerd en de tag kwam gewoon mee. Maar heb het maar 1 bestand overgezet dus het is heel goed mogelijk dat de tag soms ook niet overgezet wordt.
Dat driverbestand dat je vermeldt werkte bij mij niet helemaal, er moest nog een extra driver (te vinden op de bijgeleverd cd) geïnstalleerd worden. Zie de startpost voor een aangepaste versie.
--> Hmmm, ik dacht dat het in de startpost om een eerste/oude versie ging (groter bestand). De volgende keer eerst een bestand/driver proberen alvorens er over te posten :D

Wel mooi he die zen?

• R-Alph
Hoe staat het trouwens met die afstandsbediening die je er bij kunt kopen. Beetje goed spul? En zou ik m er bij kopen als ik de Zen Touch zou willen kopen?

Verwijderd

XLerator schreef op 22 september 2004 @ 16:17:
Ik heb m erop gezet. Ik ben alleen vergeten te kijken welke versie ik er al ophad :S Kan iemand anders dat even bekijken? Bij informatie in het hoofdmenu staat het meteen bovenaan: 1.00.1.6 ofzo.
Ik merk geen verschil nog, maar het ging iig goed :)
Op mijn speler staat versie 1.00.0.6, dezelfde versie dus als die van de US firmware die op internet te vinden is.

Merk je nu al een verschil in volume tussen de 2 versies?

Verwijderd

PiM-RuLeZz schreef op 21 september 2004 @ 19:29:
Ik heb onlangs de Creative Zen Xtra 30gb aangeschaft, welke ik ook wel zeer mooi vind :)

Ik heb daarvan de bijgeleverde Creative-prut oordoppen en voor main use mijn AKG K-501, erg lekker dingetje.
Ik wil nog wel nieuwe doppen kopen want die Creative dingen klinken voor geen micrometer en de AKG gaat jammergenoeg niet hard genoeg. (of bestaan er miniversterkertjes op batterijen/accu :P)

Nu heb ik zitten kijken naar die Sony, maar die vind ik toch wel prijzig. Denk dat ik toch maar de Senheiser MX-400 ofzo neem.

Als iemand het leuk vind wil ik best een revieuwtje schrijven over Zen Xtra, maar dat wordt pas kerstvakantie (vraag me niet waarom, geloof me nu gewoon).

btw Zen Touch is ook weer een meesterwerkje van de hand van Creative :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 18:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 14:05:
[...]

Ja levertijd om 16:47 besteld en om 9:10 via de TPG in huis keurig verpakt in de schuimfolie... sneller kan denk ik niet of je moet hem gaan ophalen, dik tevreden dus. John van mp3spelers.nl vertelde me dat het hun best verkochte mp3speler was van dit moment en dat hij ze niet aangesleept kreeg.
Geloof ik wel, de ipod is ook hot en die is duurder

• Guillome
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 16:15:
[...]

Op mijn speler staat versie 1.00.0.6, dezelfde versie dus als die van de US firmware die op internet te vinden is.

Merk je nu al een verschil in volume tussen de 2 versies?
Nope, en het was ook niet de us versie neem ik aan: de taal is nog gewoon nederlands

• turnpike
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

R-Adioactive schreef op 23 september 2004 @ 15:48:
Hoe staat het trouwens met die afstandsbediening die je er bij kunt kopen. Beetje goed spul? En zou ik m er bij kopen als ik de Zen Touch zou willen kopen?
De a/b is nogal duur hè, het grootste pluspunt van de zen touch is z'n "bang for the buck" die a/b kost nieuw al gauw 60 euro. De zen touch is IMHO ideaal als je geen a/b en fm-radio behoeft. Het liefst had ik er ook een simpele a/b bij, maar die is er helaas niet voor het geld dat ik ervoor over heb.

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
R-Adioactive schreef op 23 september 2004 @ 15:48:
http://www.nomadness.net/...ewtopic&p=4091736#4091736

en nou we het er toch over hebben... mensen hier die de remote getest hebben? Ik vind een a/b toch wel handig maar die van creative schijnt toch een beetje brak te zijn.

de iRiver heeft wel een leuke, maar de speler zelf schijnt nogal wat bugs te hebben en volgens mij is de navigatie op de Toch ook een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
DiLDoG schreef op 23 september 2004 @ 22:37:
[...]

http://www.nomadness.net/...ewtopic&p=4091736#4091736

en nou we het er toch over hebben... mensen hier die de remote getest hebben? Ik vind een a/b toch wel handig maar die van creative schijnt toch een beetje brak te zijn.

de iRiver heeft wel een leuke, maar de speler zelf schijnt nogal wat bugs te hebben en volgens mij is de navigatie op de Toch ook een stuk beter.
http://gear.ign.com/articles/383/383460p1.html?fromint=1

Niet echt top dus :/

Maar ik mis de radio dan ;(

Dan maar gewoon met mn telefoon radio luisteren
Ik denk wel dat ik m ga kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

die in dat artikel lijkt me niet die voor de zen touch..?

Over de firmware, het kan zijn dat de firmware niet het talengedeelte update...
en dus bijv ook niet evt. restricties overschrijft.

mogelijk is het zeker, ik kan mijn mobiel bijv appart een taalpakket in flashen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
Heb de knoop net doorgehakt en ben dus toch voor de Zen Touch gegaan. Hoop dat ik hem dinsdag heb.

btw denk niet dat je taal los kan flashen...

[ Voor 21% gewijzigd door DiLDoG op 24-09-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik zeg ook niet dat ze een losse taal flash beschikbaar zullen stellen ofzo, Het is zeer aanmenelijk dat het gedeelte waarin de firmware staat in meerdere delen is opgedeelt, met b.v. een talen sector software sector restrictie sector etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iRiver iMP 550 is aan vervanging toe en ik zit te denken aan een mp3 hddspeler.. nu ziet de Zen er erg goed uit en heeft veel positieve eigenschappen, echter ik ben iRiver gewend en die Chinezen hebben zo'n goed diep bassgeluid in hun spelers zitten waar ik aan verslaafd ben -de 3d functie die ism Philips is ontwikkeld-... heeft iemand ervaring met beide spelers en kan diegene me vertellen of het erg veel stappen terug zijn kwa geluidskwaliteit? Immers, geluidskwaliteit geniet immer de hoogste prioriteit van een audiofiel :Y)

• DiLDoG
Nanax schreef op 24 september 2004 @ 18:07:
ik zeg ook niet dat ze een losse taal flash beschikbaar zullen stellen ofzo, Het is zeer aanmenelijk dat het gedeelte waarin de firmware staat in meerdere delen is opgedeelt, met b.v. een talen sector software sector restrictie sector etc
Voor zover ik weet is alle creative firmware is beveiligd met private/public key's en checksums. Als je één byte veranderd accepteerd de speler het al niet meer... dus ook al is het leuk in delen opgedeeld, je kan er nog steeds niets in veranderen.

Verder ben ik nog steeds op zoek naar iemand met een remote en een multimeter. Lijkt me wel wat om een infrarood > jukebox adapter te maken.

En VinceVega ik denk niet dat je je bij creative echt zorgen hoeft te maken over de geluidskwaliteit ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DiLDoG op 25-09-2004 22:07 ]

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Ik had het er over waarom hij niet harder ging na upgrade met die us firmware, en niet over het hacken van de firmware :) en waarom de taal nog gelijk was. Mijn uitleg is een zeer mogelijke verklaring, ik claim niet dat hij waar zou zijn, maar gezien de feiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
Nog ff klein vraagje: Welke tag info kan je allemaal zien? Kan hij bijvoorbeeld comments en year van een mp3 weergeven?

Ben alvast mp3 verzameling beetje op orde aant brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikaza
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 22:14
Hmm, het is zeker een mooi apparaat.
Maar ik heb een vraag over de ingebouwde mic.
Is het zo dat de Zen Touch dat meteen encoded naar mp3 of eerst opneemt in .wav??
en is he ook zo dat je de opspinnende HDD hoort zoals bijde Xclef HD-500??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
Kamikaza schreef op 26 september 2004 @ 22:00:
Hmm, het is zeker een mooi apparaat.
Maar ik heb een vraag over de ingebouwde mic.
Is het zo dat de Zen Touch dat meteen encoded naar mp3 of eerst opneemt in .wav??
en is he ook zo dat je de opspinnende HDD hoort zoals bijde Xclef HD-500??
ingebouwde mic??? volgens mij heb je daarvoor die extra afstandsbediening voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zie je de mp3's alleen via de mp3tag in het scherm?
en zet de speler er automatische de cijfers ervoor dus 1,2, 3, enz. of moet je de cijfers in de tag zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een afstandsbediening voor dit ding bestellen?
Maakt het uit of ik de FMafstandsbediening koop. Kan ik hiermee ook de muziekbestanden afspelen of alleen de radio beluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 10:27:
Waar kan ik een afstandsbediening voor dit ding bestellen?
Maakt het uit of ik de FMafstandsbediening koop. Kan ik hiermee ook de muziekbestanden afspelen of alleen de radio beluisteren?
http://gear.ign.com/articles/383/383460p1.html
http://mp3.direqt.nl/site...ct.php?action=show&id=876

En ja je kan er gewoon je Zen mee bedienen (en dus ook muziek luisteren). Je krijgt er nog voice recorder en fm tuner bij zelf!

Maar check wel nog ff die readme want hij schijnt niet zo heel erg geweldig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je info!

Ik zat heel erg te twijfelen tussen de iPod 20 gig en de Creative Zen
Touch. In de winkel uiteindelijk voor de Creative Zen Touch gekozen. De prijs en de
batterij van het apparaat is gewoon veel beter. Er zit ook een handig tasje bij...Maar goed...eindelijk thuis en testen.
Software installeren, muziek erop zetten...alles gaat prima. Was ook erg onder de indruk dat de batterij binnen 3 uur opgeladen was...

Maandag naar mijn werk heb ik de Creative Zen Touch veel gebruikt. Menu vind ik
erg goed, ook de touchpad is handig (toch handiger als de iPod vind ik). Het geluid was in het begin slecht. Dit komt omdat ik de EQ nog niet ontdekt had. De eigen EQ is ook erg cool. Daar kun je hem helemaal zelf instellen (wat bij de iPod niet kan). Uiteindelijk wordt het geluid beter.
Maar het gewicht van het apparaat ging toch aan me knagen. De iPod voelde gewoon veel beter in de hand. Verder begon ik me te storen aan de grootte
van de Creative Zen Touch....ik ging de voor en nadelen af bij de iPod en de Creative...

Hieruit komt dat de creative een betere batterij heeft (24 uur). De prijs is echter wel aantrekkelijk (tussen de 250 en 300 euro). De afstandsbediening voor de FM tuner kost ook nog eens 70 euro (schijnt ook slecht van kwaliteit te zijn).
Als je de creative aan de PC (alleen via USB 1.1 of USB 2.0 en alleen windows)
hangt, dan laadt hij de batterij op. Bij de overdracht van data laadt hij niet
op (de iPod wel).

De iPod heeft een mooie design (vind ik), ook een gemakkelijk menu en is lichter. Alleen de batterij valt over te twisten. Die gaat zo'n 12 uur mee...En dan op ipodlounge de klachten en defecten....tja...lastig.... Wat wel erg cool is, is dat de batterij tijdens de data overdracht opgeladen wordt. Zowel USB (1.1 of 2.0) als FireWire.

Uiteindelijk heb ik toch de Creative Zen Touch omgeruild voor de iPod (voor
5 tientjes meer). Ik moet zeggen dat ik er nu blij mee ben. Kijken wat er gebeurd op langere termijn...

Maar goed, ik kraak de Creative Zen Touch ook niet helemaal af. Als je niet
om het gewicht en design geeft en wel de batterij belangrijk vindt, dan zou ik voor de Creative Zen Toch gaan...

Succes!

Verwijderd

XNJB is a Cocoa graphical user interface for Mac OS X for the Creative Nomad range of portable MP3 players. It uses the excellent library libnjb for low-level jukebox communication. It is currently in a testing/alpha state so if you have a Mac and a supported Nomad device then please give XNJB a try.
XNJB

Ik heb geen Mac, dus misschien kan iemand anders deze software eens testen?

Verwijderd

de ipod kost nu 299 bij de v&d tenminste in heerlen (de 20GB) versie.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:59

PnD

like in Pinda ^_^

offtopic:
ipod 4th gen?

• Guillome
  • Niet online
BELANGRIJK
Installeer die verdomde klotefirmware op pagina 3 of 4 hier ofzo NIET!
Ik deed dat dus wel en het leek eerst geen kwaad te kunnen, maar nu is m`n speler brak :(
Opstarten duurt een minuut ofzo, daarna is hij elke keer z`n instellingen kwijt. En afsluiten doet hij helemaal niet meer :( GVD@$!@$!@$!#!@

Kan idd weg, de firmware is wél goed!

[ Voor 7% gewijzigd door Guillome op 03-10-2004 22:57 ]

Verwijderd

offtopic: dat zou ik eigenlijk niet weten als ik nog tijd heb ga ik nog eens kijken na school. maar ik wil toch liever een zen omdat die tenminste wma kan afspelen en bijna al mijn cd's staan in wma.

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 11:25:
de ipod kost nu 299 bij de v&d tenminste in heerlen (de 20GB) versie.
Verkeerde topic geplaatst.

Verwijderd

Is het wel mogelijk om het opstartscherm van de Zen Touch te veranderen?

Ik zie deze mogelijkheid wel als ik naar nomad explorer ga (onder settings), maar als ik een bmp logo (black and white bmp) upload en de speler restart krijg ik nog altijd hetzelfde logo voor mijn kiezen :).

Er is iedergeval niks mis met de bmp files. Ik heb er een paar voor de zen xtra gedownload.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 17:34 ]

• DiLDoG
Heb m nu ook al 3 dagen. Erg tevreden. Hij is idd iets groter dan de ipod, en er zit geen music quiz op :|, maar dat weegt niet af tegen de betere prijs en batterij van de zen.

Vind de navigatie niet echt minder dan die van de ipod. Die scrollpad is even wennen, zeker als je 1 regel omhoog of omlaag wil, maar na een tijdje werkt het wel lekker.

overigens vind ik notmad explorer (heb universal edition) heel erg handig. stuk overzichtelijker en handiger dan die bagger van creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w2000vz545
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Hi, everybody
Ik heb ook net de Zen touch >:) aangeschaft en merkte dat het programma STEINBERG myMP3PRO van Pinnacle ook werkt als content manager,
IK gebruik zelf versie 4.0 wat nog wel een beetje buggie is :'( je moet geduld hebben bij het herkennen van de Zen Touch en het uploaden gaat ook niet echt snel,

>:) verder bied het proggie heel veel functionaliteit, zoals normaliseren, crossfaden van meerdere nummers tot een mix en eenvoudige tag functionaliteit,
Persoonlijk vind ik hem mooier dan winamp alleen is er nog niet veel voor te downloaden zoals andere skins

Versie 5.0 heb ik nog niet kunnen uitproberen.

groeten Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Ik zo'n 2 weken geleden de zen touch gekocht en ben er erg tevreden over! Prachtig speelgoedje! Alleen heb ik één vervelend probleem. Telkens wanneer ik hem oplaadt met de adapter, dan loopt hij vast wanneer ik hem aanzet. Hij reageert nergens meer op, alleen op een reset. Dan doet hij het weer tot de volgende oplaadbeurt |:(

Iemand een idee? Moet ik hiermee terug naar de winkel? Want ik heb nog nergens een firmware update kunnen vinden.
HELP

vriendelijke groetjes,

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
Bij mij hielp het om de firmware eraf te halen (in de rescue mode. Druk op play als hij uit is, hou deze knop ingedrukt en doe m aan ), en m er dan opnieuw op te zetten vanaf de PC.
Hierergens staat wel een link naar de 1.0.0.0.6 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 03 oktober 2004 @ 12:29:
Bij mij hielp het om de firmware eraf te halen (in de rescue mode. Druk op play als hij uit is, hou deze knop ingedrukt en doe m aan ), en m er dan opnieuw op te zetten vanaf de PC.
Hierergens staat wel een link naar de 1.0.0.0.6 versie :)
Had jij het zelfde probleem dan? En hoef ik me van je laatste bericht niks meer aan te trekken?

"BELANGRIJK
Installeer die verdomde klotefirmware op pagina 3 of 4 hier ofzo NIET!
Ik deed dat dus wel en het leek eerst geen kwaad te kunnen, maar nu is m`n speler brak
Opstarten duurt een minuut ofzo, daarna is hij elke keer z`n instellingen kwijt. En afsluiten doet hij helemaal niet meer GVD@$!@$!@$!#!@"

dverha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em gistern ontvangen, alles ok
maar als ik liedjes aanklik kan ik ze ook in een selectie zetten
soort interne playlist dacht ik, maar als ik paar liedjes gekozen heb, hoe kan ik die selectie dan afspelen of waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
DVerha je hebt gelijk. Dat bericht kan weg. Ookal was hij na de upgrade niet goed meer.
Ik heb namelijk daarna de firmware (OS) verwijderd en die 1.0.06 er opnieuw op gezet, en nu doet ie het weer als vanouds :)

@Xaro, als het goed is is hij dan al aan het afspelen. Anders druk je in het hoofdmenu op de 2e optie (muziek afspelen ofzo). Of je drukt gewoon op play. Als je in het 'afspeel en informatieweergeven' scherm bent :P dan kan je ook scrollen of op OK drukken, dan zie je je playlist

[ Voor 41% gewijzigd door Guillome op 03-10-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Laatst online: 07-09 19:00
Heje,
heeft deze nu gapless-playback?
Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
ja
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt. Maar had jij dan ook dat hij vastliep na een oplaadbeurt?

Groetjes
XLerator schreef op 03 oktober 2004 @ 22:58:
DVerha je hebt gelijk. Dat bericht kan weg. Ookal was hij na de upgrade niet goed meer.
Ik heb namelijk daarna de firmware (OS) verwijderd en die 1.0.06 er opnieuw op gezet, en nu doet ie het weer als vanouds :)

@Xaro, als het goed is is hij dan al aan het afspelen. Anders druk je in het hoofdmenu op de 2e optie (muziek afspelen ofzo). Of je drukt gewoon op play. Als je in het 'afspeel en informatieweergeven' scherm bent :P dan kan je ook scrollen of op OK drukken, dan zie je je playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
Nope niet na een oplaad beurt. Gewoon altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
vraagje: mijn zen touch is vastgelopen, hoe kan ik hem resetten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boemboem schreef op 04 oktober 2004 @ 19:02:
vraagje: mijn zen touch is vastgelopen, hoe kan ik hem resetten?!
effe je boekje lezen want daar staat in dat er aan de linkerkant een gaatje zit waar je hem met een uitgebogen paperclip kan resette 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

Ik heb ook een probleem.
Op dit moment doen de vooruit, play en achteruit knoppen het niet. Wanneer ik de play-knop inhoud en de reset indruk en hem laat opstarten gaat hij gewoon leuk nummers afspelen in plaats van in de Rescue-mode. Hierdoor kan ik ook geen nieuwe firmware installeren.

Kan iemand mij zeggen of ik dit goed doe als ik in de Rescue-mode wil komen:
- play knop indrukken en inhouden,
- reset indrukken,
- play knop loslaten nadat hij volledig is opgestart en nog even heb gewacht.

Zjn er nog andere mensen die niet in de Rescue-mode komen?

3d-en is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

owke... ik heb dus die firmware gedownload van deze link:
http://touch.evilmonkeh.co.uk/
Blijkbaar hoef je helemaal niet in Rescue-mode te gaan om je firmware te upgraden.
't was trouwens dezelfde versie die ik al had, maar hij doet het nu wel ineens :)

3d-en is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gegroet allen,

Kheb vorige week mijn Zen ontvangen, net voor de 2e keer opgeladen, en ook bij mij is de speler helemaal vast gelopen toen ik hem weer aanzette. Gekke is dat het 8ergrondlicht wel aan gaat wanneer er een knop/touchpad ingedrukt wordt maar verder lijkt er niets te gebeuren.
Zijn er naast dverha en mijzelf nog mer die dit probleem hebben?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik laat het hier meteen weten als ik de oplossing gevonden heb. Ik heb overigens creative al gemaild hierover maar nog niks terug gehad.

groetjes,

Daniel
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 18:43:
Gegroet allen,

Kheb vorige week mijn Zen ontvangen, net voor de 2e keer opgeladen, en ook bij mij is de speler helemaal vast gelopen toen ik hem weer aanzette. Gekke is dat het 8ergrondlicht wel aan gaat wanneer er een knop/touchpad ingedrukt wordt maar verder lijkt er niets te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaRoN|IA
  • Laatst online: 08-12-2004
Hallo,

Ik heb de Zen Touch nu ook een kleine week. Alleen bij mij is het probleem, dat om de zoveel tijd, de "touchpad" raar begint te doen. Als ik mijn vinger er een halve centimeter boven houdt, begint hij al op en neer te flippen. Ook als ik naar beneden ga, en ik haal mijn vinger ervan af, dan schiet de selectie meteen weer terug naar boven. Dan doet ook de OK knop en een paar andere knoppen het niet meer.
Okay, na een keer resetten is dit probleem dan toch wel weer opgelost, maar ik heb hem nou al 6 keer gereset in dus één kleine week, en dan zou ik de hele tijd een paperclip ofzow mee moeten nemen...... :'( :?
Ik weet niet of jullie dit bedoelen met vastlopen, maar dan weten jullie dat ik ook ongeveer hetzelfde probleem heb! Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden!

Groetjes Jos.

P.S. Als het probleem aanhoudt ga ik terug naar de winkel, en als ze het niet snel oplossen dan dan dan............. dan koop ik een iPod!!!!! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb afgelopen donderdag ook een Touch gehaald. Moet zeggen dat ie me goed bevalt. Maar ff een vraagje: is het nu WEL of juist NIET aan te raden die nieuwe firmware erop te klappen? Wat verandert er allemaal door?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online
Hoef je niet te doen, ik heb geen flauw idee wat er nieuw is. Is niet beter of slechter, dus vooral niets doen als je geen problemen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 18:43:
Gegroet allen,

Een 'disk-cleanup' hielp bij mij. Laat even weten of het voor jou ook de oplossing was.

groetjes,

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
heb inmiddels toch maar Notmad Explorer aangeschaft en moet zeggen: tis een HEEL stuk beter dan die zooi die Creative er zelf bijgeeft... playlist slepen naar de Drive, en gaat allemaal vanzelf, incl. maken van de playlist, en nog veel meer dingen! gewoon ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb net ook even een cleanup gedaan, nu nog w8en tot na het opladen, en kijken of ie het normaal doet.
iig bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb vandaag mijn Zen touch ontvangen. Deze bevalt erg goed, er zit echter een hele grote bug in de firmware. Als ik ervoor kies om het album Greatest Hits van Guns 'n Roses af te spelen speelt hij ook alle andere nummers met de vermelding greatest hits af. Hij vergeet dus dat je eerder hebt gekozen om Guns 'n Roses af te spelen en speelt ook spontaan het album Greatest Hits van Santana. |:( 8)7

Ik hoop dat ze dit probleem snel oplossen _/-\o_ .

Mzzls,

Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien omdat de titels van de 2 albums exact dezelfde zijn? De speler kan alleen afgaan op de mp3 tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad zo, de zen sorteert je mp3'tjes aan de hand van de mp3-tags (lees de thread :)) als je dus 2 albums met de titel "Greatest Hits" hebt stopt ie die dus bij elkaar.

Maar om terug te komen op mijn probleem, ik heb de speler weer opgeladen en weer sloeg ie helemaal vast toen ik hem weer aanzette. Na een reboot liep alles weer soepel, alleen het blijft vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:18
Ik denk er toch sterk over om van de week een Zen Touch te kopen, maar had nog wel een vraagje. Heb het thread doorgelezen en of het stond er niet in (of niet in geheel) of het wordt tijd dat ik naar bed ga (en dat om kwart voor tien :P).

Ik zie dat de Zen geen mappen "ziet", maar heb wel veel muziek in mappen. Is er via software een snelle omweg door bv automatisch aparte albums voor elke map aan te maken of moet nu elke mp3 tag gewijzigd worden?

Indien dit al beantwoord is, shame on me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:18
Mischien een beetje stom op dit nu omhoog te schoppen, maar zou toch graag antwoord willen als iemand het weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 08:36

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

@digitalmind
Het is idd al beantwoord. En zover ik weet moet je je mp3's allemaal taggen. Ik ben onlangs ook maar begonnen met mijn collectie hernoemen...

Heb m nu een week en behalve het taggen bevalt ie me prima. Dat sommigen vinden dat ie niet hard genoeg kan, snap ik echt niet. Misschien moet je ff naar de oorarts of ook een setje MX450 kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaan verschillende programma's om de mp3 tags in groep aan te passen: bv. door het opzoeken via freedb of amazon.com, via de bestandsnaam, ...

Een handig programma dat ik gebruikt hebt om mijn collectie klaar te maken voor de Zen Touch is Tag&Rename. Hoogstwaarschijnlijk bestaan er ook freeware alternatieven.

Wanneer de mp3 tags eenmaal goed staan (wat door het gebruik van bovenvermelde programma's niet zo lang duurt), vormt het ontbreken van een mappenstructuur op de speler eigenlijk geen bezwaar meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turnpike
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-04-2022

turnpike

hang on to your ego

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 17:14:
Dat is inderdaad zo, de zen sorteert je mp3'tjes aan de hand van de mp3-tags (lees de thread :)) als je dus 2 albums met de titel "Greatest Hits" hebt stopt ie die dus bij elkaar.

Maar om terug te komen op mijn probleem, ik heb de speler weer opgeladen en weer sloeg ie helemaal vast toen ik hem weer aanzette. Na een reboot liep alles weer soepel, alleen het blijft vervelend.
Ik denk dat het wel een bug betreft want de speler doet dit ook als je via de muziekbieb - artiest - albums - afspelen dat greatest hits album selecteert kan het gebeuren dat de nummers van een greatest hits cd van een andere artiest erbij geselecteerd worden.

Dit is trouwens niet altijd zo dus stoort het niet echt.

I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen86
  • Niet online
Ik heb deze speler ook sinds dinsdag, echt geweldig apparaatje. Heb er 2 films op en paar img files van cd's. Uiteraard ook veel muziek. geluid is naar mijn idee goed, heb niets aan mn oren en ben ook niet een enorme mierenneuker met het geluid.

Het gebruik van de speler is ook simpel, makkelijk wennen aan touchscreen, amper wennen te noemen, zo snel als dat gaat.

De software die erbij geleverd wordt is wel even uitzoeken, maar na even kijken lukte dit ook allemaal goed, het taggen van mp3's is niet zo lastig, grootste voordeel was wel dat ik veel cd's had ingeladen, waardoor die zo als playlist erop gezet konden worden.

Voor mij is dit echt de ideale mp3-speler, hopelijk dat het plug-and-play nog komt, dan is deze heilig _/-\o_

Foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik ben ook van plan om een Creative Zen Touch 20GB aan te schaffen,
raden jullie me dit aan of af? aangezien ik niet te veel wil betalen voor een relatief degelijk/goede HDDmp3-speler,

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad hem je zeker aan! Ik heb hem nu een paar weken en bevalt me prima! Geluid is super en het gebruiksgemak ook. Het programma wat er bij zet werkt perfect en het is heel makkelijk om je cd collectie op de zen te zetten. Batterijduur gaf voor mij de doorslag. 24 Uur is erg lang, en geen enkele andere speler gaat zo lang mee met één oplaadbeurt.

kopen!! ;-)

Daniel
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 13:12:
Hallo,
ik ben ook van plan om een Creative Zen Touch 20GB aan te schaffen,
raden jullie me dit aan of af? aangezien ik niet te veel wil betalen voor een relatief degelijk/goede HDDmp3-speler,

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké dan :)

en als hij niet goed is kom ik bij jou klagen :D

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 13:54:
24 Uur is erg lang, en geen enkele andere speler gaat zo lang mee met één oplaadbeurt.

kopen!! ;-)

Daniel

[...]
* Euc- fluit richting iRiver ;)

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens wat vinden jullie? Moet ik nog even wachten totdat hij nog wat goedkoper wordt of direct kopen?, momenteel kan ik hem kopen voor €236,-

Ik hoor het graag :Z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zou het gewoon doen. 236 is helemaal niet duur voor deze specs :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar koop je hem voor dat bedrag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik hem koop? Ik koop hem bij een on-line shop in oldenzaal :) dat adres is: http://www.perfect-systems.nl/
perfecte site, alleen ondersteuning per e-mail

BTW, ik heb hem gekocht en hij is deze week binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij www.emtc.nl kan je hem zelfs voor 233 euro kopen :)
Ik heb hem gister daar besteld en ik kan niet wachten!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 20:39:
bij www.emtc.nl kan je hem zelfs voor 233 euro kopen :)
Ik heb hem gister daar besteld en ik kan niet wachten!!!!!!
Volgens mij heb je iets fout getypt. Bij het klikken op je opgegeven link kreeg ik de volgende melding:
Het door u bezochte domein is door een van onze klanten geregistreerd voor toekomstig gebruik.
Controleer hier of uw domeinnaam nog vrij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Hij bedoelt www.empc.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dom dom dom, ik was weer eens te snel.
Thanx voor de verbetering.

Heb ik meteen nog een vraagje:

In mijn Verkenner heb ik al mijn mp3's heel mooi ge-renamed:
Artiest - Songtitel.mp3

Is dat voldoende om goed te kunnen zoeken in de Zen? Of kijkt die alleen maar naar de idTag? En mocht dat zo zijn, is er dan een manier om de bestandsnaam te converteren naar de idTag ofzo?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 08:36

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Je moet wel de tags goed hebben ja. Ik gebruik Tag&Rename, en als je eenmaal weet hoe dit werkt is het verdomd handig. Je kan ook de bestandsnaam gebruiken om de IDtag van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ding is zo goed dat ik weer dezelfde ga kopen...mijn vorige is namelijk gejat. Blijkbaar valt de zen touch ook in de smaak bij dieven.

Dit geeft meteen een probleem weer. De speler is net iets te groot voor mijn broekzakken waardoor je hem sneller ergens achter laat ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 17:16 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast