Thanks, jah het mobo mag er zeker wezen, die ledjes geven ect een gaaf effect.:9Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:28:
Helemaal TOP Ferry![]()
ps. mooi moederbord in je case
Alleen zit ik nog regelmatig de ram load te bekijken, want ik snap nog niet helemaal hoe die zijn werk doet. De onderste groene brand altijd zwak. Tijdens idle branden de bovenste rode zwak/knipperend, en tijdens gebruik gebeurt er vanalles zowel de onderste als de bovense rode en de oranje lichten dan op.
Weet je hoe dat precies zit? Ik had een soort van VU meter achtig iets in mijn hoofd.
Misschien pesten ze mij wel "muhahah pci kaart teh suxx0r"M3rcury schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:30:
[...]
wat ga jij op campzone doen met een pci videokaartwe toch niet BIG pesten hea ?
Hehe, gelukkig had ik er sowieso al 1 die het nog wel deed, maar ik heb nog wel wat kleins gedaan, en nog CCFL's binnengekregen van AC Ryan, hopelijk heb ik nog tijd om die in te bouwen.k0ewl schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:27:
ej _ferry_,
ik zit te wachten op updates, omdat je nu weer een nieuwe dremel hebt
Ik wil aan de rechterkant een spin maken van metaal, die zijkant is nu zo leegLiquid-Man schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:55:
Ga je eigenlijk nog wat doen met die kop die je hebt gemaakt, of is die gedoemt voor de scroothoop? Ik vind dat ding aardig gelukt, alleen ik zou niet weten hoe je die passend in je kast kan maken...
En die kop is dan eigenlijk net iets te groot, in vergelijking met het achterlijf wat ik ook al gemaakt heb. Ik ga proberen de kop dan van meer metaal te maken IPV bondo/milliput. Wie weet is hij nog bruikbaar voor een volgende casemod