The_Eagle schreef op 30 september 2004 @ 15:23:
@Da_man: Voor het verliezen van die AB hebben ze van die sleutelhangers uitgevonden...die beginnen te piepen als je naar ze fluit
Verwijderd
LOL en zit ik net een stukje Blaas/Strijk compo te luisteren hoor daar een beetje getilp tilp door heen....The_Eagle schreef op 30 september 2004 @ 15:23:
@Da_man: Voor het verliezen van die AB hebben ze van die sleutelhangers uitgevonden...die beginnen te piepen als je naar ze fluit
Wel humor om eens zo ding bij iemand te verstopen in de huis kamer... ik zal er gek van worden
Voor die vraag is dit topic niet bedoeld.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 21:31 ]
Verwijderd
Hier mijn 2 set's maar eens
Ik heb net mijn verjaardags geld binnen, dus binnenkort ff inkopen doen
Op mijn verlang lijstje staat:
-nieuwe receiver (evt pakketje met dvd speler)
-nieuwe fronts
-nieuwe amp voor subbie
Heb alleen tijdelijk ff geen digicam tot mijn beschikking..
Kort maar krachtig:
Bij pa:
-receiver Marantz sr480
-Dolby digital decoder Harman kardon
-front 2 sony boom-budget zuilen
-rear dezelfde sony boekenplanken als een aantal posts hierboven
-amp (stuurt subbie aan) samson servo 550
-sub Shiva in kast van 50x50x50cm MDF
-tv aristona 60cm diagonaal
-center mission M7C1
En een JVC dvd speler (typenr is onbekent want ik ben nu bij m'n moeder
), en een simpele philips cd speler..
Bij ma:
-receiver harman/kardon avr21 pro-logic
-satts 4xlogitech z-560 sat + één sony pascal als center
-cyberhome dinges als DVD
-jamo sw [nog iets] aktieve sub
-blaupunkt tv 55cm diagonaal
Suggesties zijn natuurlijk welkom, eveneens opmerkingen
Let niet op mijn budgettaire oplossingen
Ik heb net mijn verjaardags geld binnen, dus binnenkort ff inkopen doen
Op mijn verlang lijstje staat:
-nieuwe receiver (evt pakketje met dvd speler)
-nieuwe fronts
-nieuwe amp voor subbie
Heb alleen tijdelijk ff geen digicam tot mijn beschikking..
Kort maar krachtig:
Bij pa:
-receiver Marantz sr480
-Dolby digital decoder Harman kardon
-front 2 sony boom-budget zuilen
-rear dezelfde sony boekenplanken als een aantal posts hierboven
-amp (stuurt subbie aan) samson servo 550
-sub Shiva in kast van 50x50x50cm MDF
-tv aristona 60cm diagonaal
-center mission M7C1
En een JVC dvd speler (typenr is onbekent want ik ben nu bij m'n moeder
Bij ma:
-receiver harman/kardon avr21 pro-logic
-satts 4xlogitech z-560 sat + één sony pascal als center
-cyberhome dinges als DVD
-jamo sw [nog iets] aktieve sub
-blaupunkt tv 55cm diagonaal
Suggesties zijn natuurlijk welkom, eveneens opmerkingen
Let niet op mijn budgettaire oplossingen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 15:05 ]
Aha, lullig voor je vader! Die Shiva zal niet prettig zijn
.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Wat kost zo een plaque dan ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Zo'n €37,50 excl. verzenden voor een dolby digital plaqueJT schreef op 01 oktober 2004 @ 14:48:
Wat kost zo een plaque dan ?
Dolby digital CINEMA plaque
53,5 x 21,5 cm

Da's niet leuk meer
Mwah, vind het nog meevallen... Waar bestel je zoiets?
Verwijderd
Ja 1tje is leuk, maar als je er ook een van DTS of DTS ES wilt hebben lopen de kosten toch aardig opMikeyMan schreef op 01 oktober 2004 @ 14:59:
Mwah, vind het nog meevallen... Waar bestel je zoiets?
Die DD kun je bij ITC bestellen in de webshop, maar ook rechtstreeks op de dolbydigital site.
DTS plaques zijn wat moeilijker aan te komen, de verzendkosten die DTSonline rekent schijnen echt absurd hoog te zijn.
Er komen nieuwe DTS plaques aan, moet je maar ff kijken hier:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=20970.0
Waar zijn ze van gemaakt ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Karton met een printje van een mooi fotootje erop
Verwijderd
Naja, mijn vader houdt ook wel van een beetje bas.. hij vind het alleen maar leuk dat ik dat ding heb.Barry|IA schreef op 30 september 2004 @ 22:43:
Aha, lullig voor je vader! Die Shiva zal niet prettig zijn.
Mijn buurman vind het alleen wat minder
Ik bedoel die echte
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Heb je een site waar je deze plaatjes kan downloaden? heb gegoogled, maar ik vind alleen maar kleine plaatjes.
http://web.brandsofthewor...102&page=1&brand_id=29894Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 16:21:
Heb je een site waar je deze plaatjes kan downloaden? heb gegoogled, maar ik vind alleen maar kleine plaatjes.
onderaan kan je zoeken, mocht je ook DD of iets anders willen hebben. Het zijn niet dezelfde plaatjes als van Da_man maar dit zijn wel vectorbestanden en kan je dus zo groot opblazen als je wilt
Sow is wel netjes gedaan joh!!! Waar heb je die pics vandaan?Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:41:
Die Dolby Digital en DTS plaques enzo zijn mooi, maar erg prijzig.
Dus de DHZer in mij kwam even naar boven
Gezocht naar High-res pics. Uitgeprint en op kartonnetje geplakt.
Tada:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En idd voor 37,5 per stuk (en dan misschien nog wel de goedkoopste) is het niet leuk meer!!
De site van ITC leverd ze volgens mij niet meer, maar op HTForum wordt waarschijnlijk een powerbuy van Plaques gedaan ..... (voor de mensen die er over zitten te denken)
Ik ga ze zelf ook even op fotopapier uitprinten dit weekend. Alleen dan niet zo veel dubbele als hierboven staan
Ik ga ze zelf ook even op fotopapier uitprinten dit weekend. Alleen dan niet zo veel dubbele als hierboven staan

Verwijderd
Ik wil ze wel hosten, maar de meeste zijn .bmp van 2 mb.
Maar mijn host heeft een max d/l van 15 mb ofzo
ImageShack accepteert alleen <1mb.
Gewoon even goed zoeken met Google.
Maar mijn host heeft een max d/l van 15 mb ofzo

Sla ze gewoon op als JPG's met compressie op 95%...Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:02:
Ik wil ze wel hosten, maar de meeste zijn .bmp van 2 mb.
Maar mijn host heeft een max d/l van 15 mb ofzo![]()
Zijn er hifi-zaken die tweede-handskabels opkopen? Ik heb mijn opstelling verandert en mijn video eruit gegooid, en ik zit nu met 3 prachtige zware videokabels die over zijn... alles wat ik er voor kan krijgen is meegenomen.
Het gaat om een SCART-kabel, een component videokabel, en een SCART-component kabel. Als iemand geïnteresseerd is zou dat natuurlijk ook mooi zijn
Het gaat om een SCART-kabel, een component videokabel, en een SCART-component kabel. Als iemand geïnteresseerd is zou dat natuurlijk ook mooi zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-10-2004 01:19 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Die raak je hier ook wel kwijt hoorDr. Strangelove schreef op 02 oktober 2004 @ 01:19:
Zijn er hifi-zaken die tweede-handskabels opkopen? Ik heb mijn opstelling verandert en mijn video eruit gegooid, en ik zit nu met 3 prachtige zware videokabels die over zijn... alles wat ik er voor kan krijgen is meegenomen.
Aan viguren zoals mij die dag en nacht naar kansen aan het zoeken zijn om hun installatie te upgraden
Anders ff op marktplaats zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 01:37 ]
Studio107 (http://studio107.nl) doet dat geloof ik. En anders inderdaad een advertentietje plaatsen. Als je ze op zowel hear.nl als hifi.nl als het HTforum zet ben je ze zo kwijt denk ik.Dr. Strangelove schreef op 02 oktober 2004 @ 01:19:
Verwijderd
Ik kreeg gisteren een zeer goede tip van barry over een Pioneer receiver (VSX-D712) voor 99euro.(barry wist nl dat ik naar een nieuwe receiver op zoek was
).
Ik heb vandaag ff geïnformeerd bij de desbetreffende winkel, en wat blijkt nou;
ze hadden één demo model voor idd 99euro, en nog een aantal dezelfde niet-demo modellen voor 149euro.. (ze hebben dus gewoon dat model neergezet, met een prijskaartje "€99,-" zodat iedereen dacht dat ze er een aantal hadden voor dat geld)
OK dacht ik, dan kom ik alsnog, want €149,- vind ik ook een mooie deal
Nee hoor, al uitverkocht
[quote]
"Ja maar we hebben nog wel modellen uit de 800-serie.."
"das mooi, wat kosten die?"
"250euro"...
Houd ik ook zeker in mijn achterhoofd jah
, maar toch wel érg jammer dat ik die modellen voor €99,- en €149,- ben misgelopen 
iig; barry nog bedankt voor de tip
Ga strax nog wel wat winkels langs (mediamarkt, RAF etc.
)
ze hadden één demo model voor idd 99euro, en nog een aantal dezelfde niet-demo modellen voor 149euro.. (ze hebben dus gewoon dat model neergezet, met een prijskaartje "€99,-" zodat iedereen dacht dat ze er een aantal hadden voor dat geld)
Nee hoor, al uitverkocht
[quote]
"Ja maar we hebben nog wel modellen uit de 800-serie.."
"250euro"...
Houd ik ook zeker in mijn achterhoofd jah
iig; barry nog bedankt voor de tip
Ga strax nog wel wat winkels langs (mediamarkt, RAF etc.
Pfffff....Wat een KUT winkel zeg!! Ik heb ook nog wel meer goedkopere modellen gezien als de Pioneer VSX-D511 voor €250, maarja alles valt nu natuurlijk tegen boven de €100
.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Tijdje terug een VSX-D510 gekocht op marktplaats, is ook niks mis mee!!
als je voor zulke prijzen zo'n receiver wil hebben dan moet je toch op ebay of marktplaats gaan zoeken.
als je voor zulke prijzen zo'n receiver wil hebben dan moet je toch op ebay of marktplaats gaan zoeken.
Verwijderd
Hier zal ik mijn Home Cinema Kamerke eens posten 
Films worden bekeken via PC (DVD & XViD) met een Creative SB Live! 5.1 Platinum die aangesloten is op een Creative DTT
2200 5.1 surround en de voorkanalen worden versterkt door 2 B&W boxen en 2 Life Zuilen.
Het scherm is een 40" (102,4cm) videowall cube. (Altovision 40). Scherm heeft een zéér goede lichtopbrengst & contrast
ration van 1500:1. Dit wordt aangesloten via een HQ VGA kabel die naar mijn PC loopt.
Nu, omdat foto's meer zeggen dan woorden heb ik ze maar gemaakt:

links het scherm en rechts: Laptop (Acer TM800LCI), Akai tuner, Nikon tuner, Nikon versterker

luie zetel

3 kleuren verlichting

pc (moeten nog lampjes in komen
)

wat posters boven PC

SB live Platinum aansluitingen

cd/dvd lezertjes

pc draden (leuk als je je pc moet verslepen
)

kamer versiering

XViD en DVD voer

boxen voorkant

PC in't geheel

scherm aan

overbelicht, maarja, dat komt door camera

iets betere shot

spelletjes zijn natuurlijk ook erg leuk

of bijvoorbeeld Counter-Strike op 1 meter scherm

of Winamp visulations

opstart/afsluit programma van videocube
Zo dit was het zo ongeveer wel
heeft er iemand nog aanmerkingen wat een nog leuk zou zijn om hierbij te voegen?
Alvast bedankt!
Films worden bekeken via PC (DVD & XViD) met een Creative SB Live! 5.1 Platinum die aangesloten is op een Creative DTT
2200 5.1 surround en de voorkanalen worden versterkt door 2 B&W boxen en 2 Life Zuilen.
Het scherm is een 40" (102,4cm) videowall cube. (Altovision 40). Scherm heeft een zéér goede lichtopbrengst & contrast
ration van 1500:1. Dit wordt aangesloten via een HQ VGA kabel die naar mijn PC loopt.
Nu, omdat foto's meer zeggen dan woorden heb ik ze maar gemaakt:

links het scherm en rechts: Laptop (Acer TM800LCI), Akai tuner, Nikon tuner, Nikon versterker

luie zetel

3 kleuren verlichting

pc (moeten nog lampjes in komen

wat posters boven PC

SB live Platinum aansluitingen

cd/dvd lezertjes

pc draden (leuk als je je pc moet verslepen

kamer versiering

XViD en DVD voer

boxen voorkant

PC in't geheel

scherm aan

overbelicht, maarja, dat komt door camera

iets betere shot

spelletjes zijn natuurlijk ook erg leuk

of bijvoorbeeld Counter-Strike op 1 meter scherm

of Winamp visulations

opstart/afsluit programma van videocube
Zo dit was het zo ongeveer wel
heeft er iemand nog aanmerkingen wat een nog leuk zou zijn om hierbij te voegen?
Alvast bedankt!
Hier nog wat Logo's in een hele dikke kwaliteit.
- Tif resolutie 3800x5300 pixels 80dpi
- 4 plaatjes ingepakt in een rar bestand
- 2x THX, 1x Dolby, 1x DTS
[url]www.ruighaver.nl\logo.rar[/url]
Maandag haal ik ze weer offline
[ Voor 3% gewijzigd door MnM op 02-10-2004 14:24 ]
[quote]Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 13:02:
Ik kreeg gisteren een zeer goede tip van barry over een Pioneer receiver (VSX-D712) voor 99euro.(barry wist nl dat ik naar een nieuwe receiver op zoek was
).
Nee hoor, al uitverkocht
Groeten Dennis
Nee hoor, al uitverkocht
He als ik het goed heb dan mogens ze niet zo atviteren en zijn ze verplicht om dit product te leveren voor die prijs of een gelijkwaardig product of beter."Ja maar we hebben nog wel modellen uit de 800-serie.."
"250euro"...
Houd ik ook zeker in mijn achterhoofd jah, maar toch wel érg jammer dat ik die modellen voor €99,- en €149,- ben misgelopen
iig; barry nog bedankt voor de tip![]()
Ga strax nog wel wat winkels langs (mediamarkt, RAF etc.)
Groeten Dennis
Verwijderd
Misschien niet DE reden, maar bij marantz hebben ze vaak goed bijpassende cd- en dvd-speler, bij Onkyo denk ik wat minder.Dennis t schreef op 02 oktober 2004 @ 15:38:
Waarom zie ik hier nergen een Onkyo reciever ?
Is ook heel goed spul maar kom voornamelijk Marantz en Yamaha tegen dit laaste kan ik me nog een beetje voor stellen. Maar Marantz vind ik persoonlijk niet zo veel.
En een marantz is vaak tegen een goede prijs te vinden.
Op zich zijn er ook wel zat mensen met een Onkyo hoor, maar op gegeven moment was Marantz aardig populair. Ik denk dat je dat nu een beetje gaat zien met Denon (zou ik ook kopen als ik er nu een zou moeten hebben). Het heeft dus meer met trends te maken dan echte gegronde redenen denk ik.......Onkyo is namelijk best een goede speler in deze markt.
Dus als ik het goed begrijp kopen ze iets zonder zich ergens in te verdiepen.
Als iemand Marantz koopt en zegt dat het goed spul is koopt iedereen het hier !!!1
Als iemand Marantz koopt en zegt dat het goed spul is koopt iedereen het hier !!!1
Wees even reeël.. als 10 man zegt dat ze heel erg tevreden zijn over een Marantz SR4400 (om maar iets te noemen) en je hebt nooit van een Onkyo gehoord nog. Wanneer je dan in een winkel naar deze 2 gaat kijken en luisteren, ben je al flink bevooroordeeld natuurlijk.
Onkyo heeft ook cd en dvd spelers en persoonlijk vind ik de kwaliteit ook beter.
Marantz maakt zeker goed spul! En ik denk dat de meeste hier wel eerst GOED geluisterd hebben naar de verschillende merken die er te vinden zijn zoals denon/onkyo/harmon-kardon (althans ik wel)....en qua prijs-kwaliteit verhouding ging mijn voorkeur toch echt naar Marantz!
Ik denk dat het bij iedereen wel gebaseerd is op je eigen mening en dus niet van ow hij koopt een Marantz dan doe ik dat ook maar. De één vindt een Onky receiver beter klinken en de ander een Marantz receiver (als je gaat luisteren naar dezelfde prijsklasse uiteraard).
Als ik geld te veel had dan kocht ik de Marantz SR9300. Die is echt zo VET!!!
Als je een receiver wilt gaan kopen zou ik zeggen ga een aantal receivers beluisteren in jouw prijsklasse en beslis dan! Het zou een beetje raar zijn als ik zou zeggen je moet een Marantz kopen die zijn het beste. Het is gewoon ieder zijn mening...
Ik denk dat het bij iedereen wel gebaseerd is op je eigen mening en dus niet van ow hij koopt een Marantz dan doe ik dat ook maar. De één vindt een Onky receiver beter klinken en de ander een Marantz receiver (als je gaat luisteren naar dezelfde prijsklasse uiteraard).
Als ik geld te veel had dan kocht ik de Marantz SR9300. Die is echt zo VET!!!
Als je een receiver wilt gaan kopen zou ik zeggen ga een aantal receivers beluisteren in jouw prijsklasse en beslis dan! Het zou een beetje raar zijn als ik zou zeggen je moet een Marantz kopen die zijn het beste. Het is gewoon ieder zijn mening...
Heb zelf al een Onkyo reciever maar zal binnen kort wel eens laten zien wat ik heb.
Tevens vind ik wel dat er wel exstreme dure dingen hier voorbij komen ik vraag me af waar ze allemaal het geld van daan halen.
Tevens vind ik wel dat er wel exstreme dure dingen hier voorbij komen ik vraag me af waar ze allemaal het geld van daan halen.
Ik schrijf het misschien een beetje zwart/wit, maar je moet het een beetje zien zoals Razorfist het schreef. Er zijn op het moment weinig merken die slechte spullen maken en van receivers in dezelfde prijsklasse is het vaak meer een kwestie van smaak dan dat de een klasses hoger speelt dan de ander. En door de ervaringen van andere mensen wordt je toch een beetje beinvloed en zal je de dsbetreffende merken misschien wel hoger op je lijstje zetten.Dennis t schreef op 02 oktober 2004 @ 16:16:
Dus als ik het goed begrijp kopen ze iets zonder zich ergens in te verdiepen.
Heel apart zo'n videowall cubeVerwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 14:10:
Hier zal ik mijn Home Cinema Kamerke eens posten
.....
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
WerkenDennis t schreef op 02 oktober 2004 @ 16:53:
Heb zelf al een Onkyo reciever maar zal binnen kort wel eens laten zien wat ik heb.
Hier dan mijn bescheiden HT-set:
Apparatur in mijn zelfbouwmeubel:

Linksboven: Sony CDP-XE310 CD-speler, met daar bovenop diverse handleidingen en een splitter voor de CD-ingang van mijn receiver
Rechtsboven: Sony STR-DE405 receiver
Rechtsonder: Sony SLV-SE60 VCR
Linksonder: Sony MDS-JE520 Minidisc deck
Apparatuur op mijn meubel:

Van boven naar onder:
- Sony DVP-NS300 DVD-speler
- Sony CDP-XB940QS CD-speler
- Sony ST-SB20QS tuner
TV+center speaker:

- Sony Trinitron WEGA 55cm 4:3 KTV
- Eltax Milennium Center speaker
Overzichtje:

Front speakers: Eltax Symphony 8.2
Achter speaker: B&W DM302 (crappy foto):

Binnenkort volgt er echter een upgrade:
- De receiver wordt vervangen (waarschijnlijk Yamaha RX-V550)
- CD-spelers en DVD-speler worden vervangen (waarschijnlijk Yamaha DVD-S500)
Voor het geval je het dus weten wilt
Ja, de CD-spelers, de DVD-speler, de tuner en de receiver zijn dus in principe te koop

Linksboven: Sony CDP-XE310 CD-speler, met daar bovenop diverse handleidingen en een splitter voor de CD-ingang van mijn receiver

Van boven naar onder:
- Sony ST-SB20QS tuner
TV+center speaker:

Overzichtje:

Voor het geval je het dus weten wilt
[ Voor 31% gewijzigd door Wok op 02-10-2004 20:00 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Verwijderd
Foto's doen het nietWok schreef op 02 oktober 2004 @ 18:28:
Hier dan mijn bescheiden HT-set:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van boven naar onder:
- Sony ST-SB20QS tuner
TV+center speaker:
[afbeelding]
Overzichtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor het geval je het dus weten wiltJa, de CD-spelers, de DVD-speler, de tuner en de receiver zijn dus in principe te koop

ff controleren...
Hmmzz... hier geen problemen....
[ Voor 48% gewijzigd door Wok op 02-10-2004 18:54 ]
Verwijderd
Uhh... hehe.. wattes?Wok schreef op 02 oktober 2004 @ 18:53:
Hier zie ik ze wel?
ff controleren...
Hmmzz... hier geen problemen....Heb je poort 8888 misschien geblocked?

Ik zie alleen maar kruisjes, en als ik ze in m'n quote hierboven aanklik kan ie de pagina niet weergeven
Zien jullie ze wel?
Verwijderd
Ik zie ze niet hoor..... 
Zet ze anders ff op imageshack.us
Zet ze anders ff op imageshack.us
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 19:17 ]
Verwijderd
nopeWok schreef op 02 oktober 2004 @ 19:09:
Even offtopic:
kun je deze pagina openen: http://muller.homelinux.org:8888/homecinema/ ?
Dan maar via imageshack 
offtopic:
Ik moet dus aan de slag met mijn server... De laatste tijd houdt hij ook zijn IP niet meer vast. hij zou namelijk altijd .100 als IP moeten hebben, maar sinds een week laat hij zich een IP toewijzen van de DHCP van de router
Ik moet dus aan de slag met mijn server... De laatste tijd houdt hij ook zijn IP niet meer vast. hij zou namelijk altijd .100 als IP moeten hebben, maar sinds een week laat hij zich een IP toewijzen van de DHCP van de router
[ Voor 83% gewijzigd door Wok op 02-10-2004 19:58 ]
Als je naar explorer gaat moet je gewoon je ''huidige'' IP-adres invoeren in de browser, daar kan je handmatig je IP instellen (tenminste wel bij mij).
Barry|IA schreef op 02 oktober 2004 @ 21:32:
Als je naar explorer gaat moet je gewoon je ''huidige'' IP-adres invoeren in de browser, daar kan je handmatig je IP instellen (tenminste wel bij mij).
offtopic:
Dan heb jij een vaag netwerk... als je in explorer je huidige IP adres invuld krijg je hooguit te zien wat er op je lokale webserver draait....
Maar bij je netwerkproperties kun je het wel gewoon instellen hoor
Dan heb jij een vaag netwerk... als je in explorer je huidige IP adres invuld krijg je hooguit te zien wat er op je lokale webserver draait....

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
XanderH schreef op 02 oktober 2004 @ 21:39:
[...]
offtopic:
offtopic:
Ja hé, wat nou als het aan de instellingen van de router ligt? Dan moet je toch echt handmatig aan de slag in het 'soort BIOS'van de router
.
Ja hé, wat nou als het aan de instellingen van de router ligt? Dan moet je toch echt handmatig aan de slag in het 'soort BIOS'van de router
[ Voor 4% gewijzigd door Barry|IA op 03-10-2004 19:24 ]
Barry|IA schreef op 03 oktober 2004 @ 19:23:
[...]
offtopic:
Ja hé, wat nou als het aan de instellingen van de router ligt? Dan moet je toch echt handmatig aan de slag in het 'soort BIOS'van de router.
offtopic:
Ja leuk... dan nog schiet je er weinig mee op om je huidige IP in te vullen, dan zul je toch echt naar het ip van je router toe moeten gaan.
Dit gaat overigens wel een beetje erg offtopic, stuur me maar een maitlje op
als je zo nodig met mij over Wok's server wil praten...
Ja leuk... dan nog schiet je er weinig mee op om je huidige IP in te vullen, dan zul je toch echt naar het ip van je router toe moeten gaan.

Dit gaat overigens wel een beetje erg offtopic, stuur me maar een maitlje op
Die zijn een beetje te klein om op mooi formaat af te printen helaas.
Deze zijn wel in een leuke resoMnM schreef op 02 oktober 2004 @ 14:18:
Hier nog wat Logo's in een hele dikke kwaliteit.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Leuk nieuws van KEF: http://hifi.nl/nieuws.php?keuze=36476
Met name het nieuws over de XQ reeks is errug netjes. Die reeks werd namelijk al heel lovend ontvangen met de oude prijzen en zullen dus nu echt "Preishammers" zijn zoals de Duitse bladen het meestal verwoorden.
De nieuwe modellen in de Q-serie hadden ze in de VS al, maar nu dus ook in Europa (waarom dat zo geregeld is zel me ook een vraag blijven).
Met name het nieuws over de XQ reeks is errug netjes. Die reeks werd namelijk al heel lovend ontvangen met de oude prijzen en zullen dus nu echt "Preishammers" zijn zoals de Duitse bladen het meestal verwoorden.
De nieuwe modellen in de Q-serie hadden ze in de VS al, maar nu dus ook in Europa (waarom dat zo geregeld is zel me ook een vraag blijven).
Huh? 1000€ voor de Q11? Dat moet toch wel de prijs zijn voor 1 luidspreker?zimbab schreef op 04 oktober 2004 @ 16:49:
Q10c lijkt mij het interessants van al dat nieuws
Eindelijk een mooie center in de Q serie! Dat andere ding vond ik maar niets. Het is zelfs de reden dat ik nooit verder heb gekeken naar de Q serie.
XQ is ook een stapje dichterbij gekomen, alleen mijn vriendin vind ze foeilelijk.
XQ is ook een stapje dichterbij gekomen, alleen mijn vriendin vind ze foeilelijk.
Die Kef Q10c mag er zeker wezenzimbab schreef op 04 oktober 2004 @ 16:49:
Hij is tevens maar 200 euro duurder dan de Q9c.
[ Voor 5% gewijzigd door A. Qonsaides op 04-10-2004 20:10 ]
Verwijderd
beeld van die cube is vlijmscherp, even goed als een standaard monitor (ook als je er met je ogen 5 cm vandaan zit)Abbadon schreef op 02 oktober 2004 @ 17:25:
[...]
Heel apart zo'n videowall cubePics zijn niet de meest scherpe, kan helaas zo niet zien of het beeld wat 'die cube geeft ook leuk scherp is(?)
Weer is een update, een nieuwe dvd-speler. De denon dvd-2900, naast de oude dvd-speler vervangt hij ook gelijk de cd-speler. Ben nu nog bezig met een paar monoblokken om de versterkerkant ook wat te verbeteren.
fototje:

Ben ook nog is bezig met nieuwe speakers beluisteren, voornaamste kandidaat zijn voorlopig de Amphion Helium2. Erg fijne monitors, zeker een luistertestje waard.
En mijn oude dvd-speler is dus definitief te koop.
fototje:

Ben ook nog is bezig met nieuwe speakers beluisteren, voornaamste kandidaat zijn voorlopig de Amphion Helium2. Erg fijne monitors, zeker een luistertestje waard.
En mijn oude dvd-speler is dus definitief te koop.
Ga je in geluidskwaliteit niet achteruit met die dvdspeler (met het spelen van cd's bedoel ik dan)? Met mijn set hoor ik het verschil al erg duidelijk, laat staan als ik er fatsoenlijke speakers aan hang...
nouja, vind mijn ding ook niet onaardig... maar toch...
Verwijderd
Wees dan wat duidelijker, had jij geen DV6400? Die moet het inderdaad ook wel aardig doen. 
Maar toch is de DVD-2900 weer een trap hoger, vooral ook met CD's. Naja, dit vinden in elk geval de reviewers, heb het zelf nooit getest.
Maar toch is de DVD-2900 weer een trap hoger, vooral ook met CD's. Naja, dit vinden in elk geval de reviewers, heb het zelf nooit getest.
de 2900? Waarom niet de opvolger de 2910?
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
Neuh, kheb harman kardon... 
Denon kan me niet echt bekoren, hoewel deze er wel erg goed uitziet, ook kwa specs en reviews...
Denon kan me niet echt bekoren, hoewel deze er wel erg goed uitziet, ook kwa specs en reviews...
De opvolger van de 2900 is de 3910. De 2910 is de opvolger van de 2200.VincentH schreef op 05 oktober 2004 @ 13:31:
de 2900? Waarom niet de opvolger de 2910?
Voordeel van deze 2900 is dat ie goudkleurig is en ik kon hem relatief goedkoop overnemen. Een nieuwe 2910 was duurder en daarnaast denk ik niet echt beter, en dvi en hdmi aansluitingen heb ik niet nodig.
Oeps ja dat is ook zo!Speedy_J schreef op 05 oktober 2004 @ 13:58:
[...]
De opvolger van de 2900 is de 3910. De 2910 is de opvolger van de 2200.
Dat gedoe met de kleuren is idd niet zo handig: dan weer zijn dingen in goud leverbaar, dan weer in zilver. Als je niet van zwart houdt is het met Denon en Marantz niet altijd even handig!
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
Verwijderd
idd ik heb een zilveren Marantz receiver (SR4400) en dvd-speler (DV-4400) nu zoek ik nog een bijpassende zilveren Marantz cd-speler maar die is er alleen in het zwart of goud.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Ik denk eerder de KI Signature, als je kijkt naar dat witte label vanonder midden ongeveer.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Dat zou mijn minste zorg zijn, als ik het kon betalen denk ik
Alle Marantzen passen toch bij elkaar
Ik heb trouwens nooit gevonden dat Marantz echt met "series" werkte?
Verwijderd
Van het weekend een buitengewoon goeie aankoop gedaan. Het moest er een keer van komen. Een Barco:

meer foto's op m'n site.
Heb net de kap schoongemaakt. 2 emmers sop voor gebruikt.
Ik heb een demo gehad van gladiator op 1080p verschaald naar 1024x768 anamorfisch
Ik moet eerst nog even 2 jaar studeren voordat ik hem goed krijg afgesteld
me = happy

meer foto's op m'n site.
Heb net de kap schoongemaakt. 2 emmers sop voor gebruikt.

[ Voor 1% gewijzigd door JvS op 05-10-2004 23:49 . Reden: tag aangepast :) ]
Dus je hebt hem toch kunnen kopen 
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Mag ik misschien vragen wat dat beestje gekost heeft? Ziet er machtig goed uit 
BTW, die meest linkse CD, wat is dat precies voor iets
Misschien vind ik het wel wat
BTW, die meest linkse CD, wat is dat precies voor iets
[ Voor 11% gewijzigd door voodooless op 05-10-2004 23:55 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
Jahoor Marantz werkt wel met series de Marantzen de meesten hier hebben komen uit de Range Series zoals bijvoorbeeld de SR4400.TomSwinnen schreef op 05 oktober 2004 @ 22:24:
[...]
Dat zou mijn minste zorg zijn, als ik het kon betalen denk ik
Alle Marantzen passen toch bij elkaar
Ik heb trouwens nooit gevonden dat Marantz echt met "series" werkte?
De cd-speler die hierboven staat komt uit de Premium Series verder heb je nog de Style Series.
In de Range serie maken ze onderscheid tussen AV en Stereo waarbij AV uitkomt in zwart/zilver en Stereo in zwart/goud.
In deze serie hebben ze geen zilveren cd-spelers
Kijk zelf maar: http://www.marantz.com/pdfs/e_catalog_poster.pdf
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 00:12 ]
Nice, soort van 'welcome to the club'Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 23:46:
Van het weekend een buitengewoon goeie aankoop gedaan. Het moest er een keer van komen. Een Barco:
[afbeelding]
meer foto's op m'n site.
Heb net de kap schoongemaakt. 2 emmers sop voor gebruikt.Ik heb een demo gehad van gladiator op 1080p verschaald naar 1024x768 anamorfisch
Ik moet eerst nog even 2 jaar studeren voordat ik hem goed krijg afgesteld
me = happy
Afstellen van convergentie is in het begin inderdaad even lastig. Nou ja, lastig eigenlijk ook weer niet, je kunt gewoon de guided settings gebruiken waarbij je stap voor stap overal langs gaat. Dat gaat zelfs bij de eerste keer wel goed hoor, maar na een tijdje ga je gewoon tunen, kijken of het nog wat beter kan ofzo, reset je de boel en begin je weer opnieuw met de kennis die je ondertussen hebt opgedaan. Zo ging het bij mij althans
Waar je wel goed voor moet zorgen is dat de projector helemaal waterpas hangt. Maar dan ook echt 100%, want er zit niet iets van een rotate functie op zoals bij bijv. een monitor. Het scherm uiteraard ook waterpas
Daarna komt nog het gekloot met de kleuren, g2, contrast, brightness, cutoff, etc
Verwijderd
Roger Waters - Amused to Death ?deepspace schreef op 05 oktober 2004 @ 23:55:
Mag ik misschien vragen wat dat beestje gekost heeft? Ziet er machtig goed uit
BTW, die meest linkse CD, wat is dat precies voor ietsMisschien vind ik het wel wat
http://www.allmusic.com/c...p=amg&sql=10:ssd1vwxva9tk
Zie hierboven. Daar voeg ik dan nog an toe dat het een erg leuke CD is om je stereo opstelling mee te testen. Hij is opgenomen met Q-sound wat, op de sweetspot, zorgt voor "levensechte" 3D weergave, maar alleen als je set goed opgesteld is. Daarnaast is het ook muzikaal wel het beluisteren waard.deepspace schreef op 05 oktober 2004 @ 23:55:(..)
BTW, die meest linkse CD, wat is dat precies voor ietsMisschien vind ik het wel wat
Great minds think alike!
Kijk dat wilde ik nu weten. De titel kon ik zelf ook nog wel lezenVerbal Kint schreef op 06 oktober 2004 @ 09:08:
[...]
Zie hierboven. Daar voeg ik dan nog an toe dat het een erg leuke CD is om je stereo opstelling mee te testen. Hij is opgenomen met Q-sound wat, op de sweetspot, zorgt voor "levensechte" 3D weergave, maar alleen als je set goed opgesteld is. Daarnaast is het ook muzikaal wel het beluisteren waard.
[ Voor 7% gewijzigd door voodooless op 06-10-2004 09:54 ]
Hmmmz, mijn 'setje' ook maar eens ter keuring voorleggen dan maar. Mooi spul staat er zo links en rechts in de kamertjes hoor 

van boven naar beneden:
DENON AVR-1803 surround versterker
DENON DVD-900 dvd speler
SONY 555-ES sacd speler
DENON PMA-QS10 II stereo versterker
De front-speakers zijn KEF Q5's. De rear-speakers (niet op de foto) zijn Q55.2's. Maar ik ben voor het surround spul eigenlijk nog op zoek

van boven naar beneden:
DENON DVD-900 dvd speler
SONY 555-ES sacd speler
De front-speakers zijn KEF Q5's. De rear-speakers (niet op de foto) zijn Q55.2's. Maar ik ben voor het surround spul eigenlijk nog op zoek
[ Voor 4% gewijzigd door wizl op 06-10-2004 09:54 ]
Verwijderd
kabel spaghettie
ziet er wel leuk uit
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 10:00 ]
Mooie set! Die kefs blijven erg mooi, en zullen door die denon/sony set erg goed aangestuurd worden lijkt me.
Ik zie ook dat ik niet de enige ben die op het idee kwam m'n hifi-set in een ikea nachtkastje te zetten, heb het nu al meerdere malen langs zien komen
Ik zie ook dat ik niet de enige ben die op het idee kwam m'n hifi-set in een ikea nachtkastje te zetten, heb het nu al meerdere malen langs zien komen
nog wel ja, als dadelijk de nieuwe meubels er zijn wordt dat allemaal wat beter geregeld
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar waarom heb jij het idee dat je die CD wel wat zou kunnen vinden? Puur op het hoesje af ofzo?deepspace schreef op 06 oktober 2004 @ 09:45:
[...]
Kijk dat wilde ik nu weten. De titel kon ik zelf ook nog wel lezenEens kijken of ik ergens kan proefluisteren
Hmm, kost maar 7,99 bij BOL, misschien dan maar meteen kopen
Hoesje niet, maar artiest wel. Ex-Pink Floyd, dus kan niet slecht zijnzimbab schreef op 06 oktober 2004 @ 10:22:
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar waarom heb jij het idee dat je die CD wel wat zou kunnen vinden? Puur op het hoesje af ofzo?
wizl heb je geen hitteprobleem? Lijkt me allemaal vrij krapjes.
Het staat nu inderdaad niet optimaal. Eerst stonden alleen de stereo versterker, en de cd-speler in dat kastje. Zijn pas verhuisd, en het is wachten op de meubeltjes
Als het zover is, kan alles weer vrijuit ademen (en passen ook de wasmachinevoeten er weer onder
)
Ik vind Denon echt het mooiste design hebben (komt vooral door de kleur denk ik)wizl schreef op 06 oktober 2004 @ 09:53:
DENON DVD-900 dvd speler
SONY 555-ES sacd speler
Die 1803 wilde ik ook kopen om samen met mijn pma-1500r te gebruiken, alleen dat ding heeft toch geen pre-outs? Echt een doodzonde van de ontwerpers.
Het design van de nieuwe componenten en het feit dat voor homecinema de goud kleur is afgeschaft vind ik echt echt een tegenvaller
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Verwijderd
Nu ik!
» De Versterker (tuner)

» De DVD speler (recorder)

» De Speakers, 4 stuks, als Front en Rear (zilver)

» Speakers, 2 stuks, als Center front en Center Rear
» De Versterker (tuner)

» De DVD speler (recorder)

» De Speakers, 4 stuks, als Front en Rear (zilver)

» Speakers, 2 stuks, als Center front en Center Rear

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 10:57 ]
@Renesis
Volgende upgrade wordt een digitale camera?
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Dat zou ik inderdaad ook niet weten.....echte audiofielen hebben als bron geen dvd-recorder en als versterking niet alleen een HT-receiver.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 10:53:
Sommige mensen vinden mij een beetje een audiofiel? euhm..... geen idee waarom ze dat nou vinden
Verwijderd
Digitale foto of videocamera??ToniBraxton schreef op 06 oktober 2004 @ 11:01:
@Renesis
Heb zelf een Olympus E-1 Digitale Spiegelreflex en gebruik van een vriend van mij een Sony PD-150 3CCD Digitale videocam.
Nee, mijn volgende project, grote uitgave is dit:

Een LCD voor 1799,- geeft lekker beeldje voor dat geld je kan er zelfs je pc nog op aansluiten (= resolutie hoog genoeg voor gebruik - 1280x786)
Verwijderd
Tja, daarom zeg ik, zou het niet weten!zimbab schreef op 06 oktober 2004 @ 11:04:
[...]
Dat zou ik inderdaad ook niet weten.....echte audiofielen hebben als bron geen dvd-recorder en als versterking niet alleen een HT-receiver.
Zijn mensen die er niets vanaf weten.
Maar ja, ga geen 2 dvd's spelers kopen (1 rec en 1 player) beetje onzin als je met 1 alles kan.
Ok ik ben goed in nuttigloos geld uitgeven maar "overbodige" apparatuur vink een beetje onzin.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 11:12 ]
Dit topic is gesloten.