Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 11 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 18.737 views sinds 30-01-2008

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Tele schreef op 22 oktober 2004 @ 23:23:
[...]

Leuk ding, ik heb hier vd week de VSX-D814 om te proberen, en ik moet zeggen, voor het geld zit klinken ze gewoon erg goed. :) De AB is m'n enige puntje van kritiek..
Wat voor AB zit er dan bij? Ik ben juist tevreden over mijn Pioneer AB, een XXD3042, zat bij mijn Pioneer D711 receiver :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 61495 schreef op 22 oktober 2004 @ 21:53:
Het is dan wel niet me eigen home cinema maar vond em toch wel leuk te posten hier in dit topic

[afbeelding]
lol, ik meen deze speakers een paar jaar terug bij de mediamarkt gezien te hebben voor 16000 gulden (zoals een paar posts terug is aangegeven :P). deze speakers kon je tegen je auto of motorfiets inruilen.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Hm, wie maakt er eigenlijk een nieuw topic? Kan me herinneren dat er ooit gezeur kwam toen een niet-mod een nieuw deel starte??

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

XanderH schreef op 22 oktober 2004 @ 23:29:
Hm, wie maakt er eigenlijk een nieuw topic? Kan me herinneren dat er ooit gezeur kwam toen een niet-mod een nieuw deel starte??
Jvs kan toch gewoon een nieuw topic openen met een identieke openingspost. Zou niet weten wat er aangevuld moet worden maarja wie ben ik :z ;)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Anoniem: 111211 schreef op 22 oktober 2004 @ 21:07:
[...]

Spelbreker :P

Ja idd het is de VSX-D714.

Met meer details ga ik niet lopen gooien, want ik heb 'm nog niet..

NOG niet >:)
Wat voor speakers komen erop ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
XanderH schreef op 22 oktober 2004 @ 23:29:
niet van mij. Wat mij betreft kopieer jij de TS en maakt er een leuk deel 12 van :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Anoniem: 111211

JT schreef op 23 oktober 2004 @ 00:23:
[...]

Wat voor speakers komen erop ?
Eerst nog een poosje m'n huidige setup;
2×sony zuilen als front
2×Sony boekenplank als rear
een mission m7c1 als center,
en een shiva als sub (wordt binnenkort ook nog uitgerust met een conrad amp :9 )

Als fronts heb ik wel een paar opties open staan; een setje DCM Timeframe's (V6.0 :9~ ), of een setje DIY's visaton's :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Ik stel voor dat we doorgaan in het nieuwe topic :)
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 12

[Voor 3% gewijzigd door JT op 23-10-2004 00:36]

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:48

PnD

like in Pinda ^_^

En het is alweer tijd voor een nieuw deel :) 12 wow

Al mijn oude & nieuwe systemen

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:33
yup :)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee