[PC]Half-Life 2 deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.695 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat was er niet duidelijk aan de vorige opmerkingen van Terr en mij en de diverse modbreaks :? Mailtjes die verstuurd worden hoeven we hier niet te zien.

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 01-09-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zo zeg, jij doet wel heel hard je best om hun te laten zien dat je hun grootste fan ooit bent, of niet? Kijk maar uit, dadelijk sturen ze je hl2 nog op :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen ook wel eens een hart onder de riem krijgen (of anders om, weet niet, er is te veel bloed in mijn alcoholsomloop).. De meeste mensen sturen mailtjes van RELEASE SUCKERS RELEASE... Ik pak het anders aan en probeer ze een held-gevoel te geven (aardig gelukt??) Had niet de modbreaks/opmerkingen gelezen verder, excuses..

BTW.. Hoeveel geheugen vreet Steam bij jullie weg? Kheb 1 Gb. aan RAM, maar sinds ik dus alles wat er zo'n beetje op Steam stond heb gedownt vreet het iets van 250 mb. weg.. Normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, kan je die hl² voucher ook inleveren in een game shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast wel maar je krijgt er niet veel voor terug denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
@ PiXxEl
Bij mij is het ingeveer 22mb, ik heb alleen niet gepreload.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:56

Row

ik heb een heel simpelle vraag:

Kan ik met mijn hl2 voucher bon hl2 spelen via steam zodra die uit is? (heb hem al gepreload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Row schreef op 01 september 2004 @ 14:18:
ik heb een heel simpelle vraag:

Kan ik met mijn hl2 voucher bon hl2 spelen via steam zodra die uit is? (heb hem al gepreload)
Wat staat er op de webpagina waar het adres van op die voucher staat?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:56

Row

MetroidPrime schreef op 01 september 2004 @ 14:24:
[...]

Wat staat er op de webpagina waar het adres van op die voucher staat?
www.ikhebgeenidwantikzitopstage.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Mmm, de link is d00d ?

Deze vraag is al eerder voorbijgekomen dit topic ;).

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Het antwoord op je vraag en het adres van de website zijn hier al vaak genoeg langsgeweest, is het nou echt zo moeilijk om de search te gebruiken? Die website kun je trouwens ook via Google vinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 12:43:
De meeste mensen sturen mailtjes van RELEASE SUCKERS RELEASE...
hahahahahhahaha lol

Ging HL2 nou wel of niet waarschijnlijk deze week gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 15:24:
[...]

hahahahahhahaha lol

Ging HL2 nou wel of niet waarschijnlijk deze week gold?
Volgens een gast van teamRadeon (dacht ik) zou hij ongeveer deze week gold gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
dan hebben ze dus nog 2 / 3 dagen ongeveer nou maar hopen dat het lukt.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Niemand kan het hier bevestigen, maar ik denk het niet. 22 September lijkt me logischer (ook als je kijk naar die foto van die Magazine met advertentie erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
_SouLmaN_ schreef op 01 september 2004 @ 15:33:
Niemand kan het hier bevestigen, maar ik denk het niet. 22 September lijkt me logischer (ook als je kijk naar die foto van die Magazine met advertentie erin)
er is een statement gekomen van die lui dat ze het toch niet konden redden ofzo en dat het pas het nummer hierna wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffff wat lelijk, dan gaat HL2 dus nooit deze week gold...

Edit: Want het volgende nr komt toch pas volgende maand ergens uit?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
je weet het niet.
Volgens Valve werd het 'this summer' dus ze hebben tot de 21ste :)
Ik geloof er nog wel in, maarja, dat deed ik vorig jaar ook ^^ (rond deze tijd ook! :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 01 september 2004 @ 17:59:
je weet het niet.
Volgens Valve werd het 'this summer' dus ze hebben tot de 21ste :)
Ik geloof er nog wel in, maarja, dat deed ik vorig jaar ook ^^ (rond deze tijd ook! :o)
Haha. Ja inderdaad. Maar we mogen nu toch wel aannemen dat ze de zaakjes nu wat beter geregeld hebben. Nog een keer uitstellen gaat ze de kop kosten ben ik bang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:47:
[...]

Haha. Ja inderdaad. Maar we mogen nu toch wel aannemen dat ze de zaakjes nu wat beter geregeld hebben. Nog een keer uitstellen gaat ze de kop kosten ben ik bang. :P
Jongens ik wil ff waarschuwen voor

"hl2 trivia links of forum threads" ( soms heet het halflife trivia )

Ga hier niet heen , spoilers!

Ik ben er net een tegengekomen, denkend dat het over halflife 1 zou gaan zoals de topic titel zei, en de topic maker beschreef de feitjes ff mooi in zn post..

Voelt dus best wel kut zoals je je kan voorstellen, dus ik waarschuw ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 20:48:
[...]

Jongens ik wil ff waarschuwen voor

"hl2 trivia links of forum threads" ( soms heet het halflife trivia )

Ga hier niet heen , spoilers!

Ik ben er net een tegengekomen, denkend dat het over halflife 1 zou gaan zoals de topic titel zei, en de topic maker beschreef de feitjes ff mooi in zn post..

Voelt dus best wel kut zoals je je kan voorstellen, dus ik waarschuw ff :)
dan stop je toch gewoon na de 1e regel? :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
BaRF schreef op 01 september 2004 @ 20:51:
[...]

dan stop je toch gewoon na de 1e regel? :?
Maar dan heb je al iets gelezen he...

En kan die datum die in dat blad staat niet gewoon de datum zijn dat dat blad uitkomt?? Ik kan niet echt goed lezen wat er nou precies boven staat. Dan kan het dus gewoon dat HL2 nog een tijd later uitkomt. Alhoewel het dan vast niet lang meer duurt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02
uh :?

Hl2 film

*edit oneej VG zal wel voor Video Game staan :o

[ Voor 29% gewijzigd door Shockers op 01-09-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat blad niet precies 1 jaar oud? ;)

Ik ga niet meer gokken wanneer hl2 kmot, want als de makers zo iri vaag doen, dan ga ik al helemaal niet moeilijk zitten gokken. Ze mogen wel s bij zijn, dat de game nog eventueel verkocht wordt! Hoe mooi games ook zijn, het blijft handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 22:29:
Is dat blad niet precies 1 jaar oud? ;)
staat ook iets over Farcry 1.2 op andere pagina dus lijkt me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Shockers schreef op 01 september 2004 @ 22:27:
uh :?

Hl2 film

*edit oneej VG zal wel voor Video Game staan :o
Vreemd, ik wist niet dat ze bij IMDb ook games hadden staan?

Verwijderd

Alleen als er bekende acteurs hun stem verlenen, in dit geval niet superbekende maar zijn toch wel nette namen :)

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 00:19:
Alleen als er bekende acteurs hun stem verlenen, in dit geval niet superbekende maar zijn toch wel nette namen :)
IMDB heeft al vrij lang games op de site, in ieder geval al minstens een jaar of 3, 4. Dat van die acteurs is onzin, ik kan met gemak een spel vinden waar helemaal geen acteurs aan hebben meegewerkt.

Verwijderd

Mja... als je naar Valve een emailtje stuurt met een vraag over een Linux client vertikken ze het om je te antwoorden.

Wat is dat nu voor iets ? Linux moet maar server spelen voor Windows, maar mag zelf niet spelen!

Echt klote van hen...

Verwijderd

vet louis gossett Jr, dat is die kerel van Iron Eagle... :D

• SouLmaN
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 09:06:
Mja... als je naar Valve een emailtje stuurt met een vraag over een Linux client vertikken ze het om je te antwoorden.

Wat is dat nu voor iets ? Linux moet maar server spelen voor Windows, maar mag zelf niet spelen!

Echt klote van hen...
Is gewoon logisch nadenken, voor een Linux client is er toch amper een markt, en het kost teveel tijd/geld om er 1 te maken. Btw dit is hl2 topic en deze reply ging over steam ? :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 09:06:

Echt klote van hen...
Ja, en een splinternieuw topspel ff porten naar Linux is ook echt doodsimpel. Ik gok dat ze nadruk nu op DirectX ipv OpenGL ligt, dus dat doe je niet ff 1-2-3. Bovendien is de markt zodanig dat het totaal niet interessant is om een game voor Linux te verkopen. Ze zijn nu al blij als ze de Windows versie helemaal klaar hebben en in de winkel zien liggen. Dat kun jij wel klote van ze vinden, maar ik denk dat je iets beter moet weten waar je over praat.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Tja... voor een Linux server doen ze wel moeite...
Maar ja... diegene die Linux gebruiken zijn sowieso al niet normaal en mogen dan ook dienen als slaafje om de Windowsgebruikers blij te maken -_-

Doom 3 heeft doet de moeite ervoor en ook Unreal maakt nette Linux ports. Sommige bedrijven kunnen hier ook wel een voorbeeld aan nemen.

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 10:34:
Maar ja... diegene die Linux gebruiken zijn sowieso al niet normaal en mogen dan ook dienen als slaafje om de Windowsgebruikers blij te maken -_-

Doom 3 heeft doet de moeite ervoor en ook Unreal maakt nette Linux ports. Sommige bedrijven kunnen hier ook wel een voorbeeld aan nemen.
Jammer he dat het volledig onmogenlijk is om meer dan 1 besturings systeem te gebruiken. Hopelijk verandert dit ooit in de toekomst... :+

Wellicht ooit van dual boot of wine gehoord? Niet zo zeuren dat er iets niet voor jouw Os naar keuze is, wees blij dat je een computer hebt waarop meerdere os'en kunnen draaien en maak daar gebruik van. Daarbij moet het je opgevallen zijn dat linux nooit echt als "the gamers choice" uit de doos gekomen is.

Daarbij heeft de echte tweakert meerdere systemen staan dus op je windows xp game bak lekker hl2'en terwijl de pc ernaast de linux hl2 server draait.

[ Voor 9% gewijzigd door Grijns op 02-09-2004 10:44 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
^^with stupid..

en daarbij:
ooit opgevallen dat er ook nooit mac ports zijn?
of dos ports? of unix ports? solaris ports? etc. etc.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 10:34:
Een server is enorm simpel te porten. Van iemand die toegepaste informatica doet zou ik toch wel dergelijk inzicht verwachten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb dualboot en ik draai Cedega. Ik vertik het gewoon om Windows te booten.
CSS draait trouwens niet onder Cedega. Daar heb ik genoeg mee zitten prutsen.

PC2: ook linux als servertje-van-alles

Laptop: WinXP, maar die gebruik ik voor .Net

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 11:44 ]

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 11:42:
Ik heb dualboot en ik draai Cedega. Ik vertik het gewoon om Windows te booten.
CSS draait trouwens niet onder Cedega. Daar heb ik genoeg mee zitten prutsen.

PC2: ook linux als servertje-van-alles

Laptop: WinXP, maar die gebruik ik voor .Net
ik beta test cedega en kan je vertellen dat de nieuwe release hoogst waarschijnlijk wel CSS ondersteunt (het werkt iig al wel).

Verwijderd

doe dat maar niet, is niet echt netjes ;)

Welk stukje van de E3 2004 movie vinden jullie et mooist? Ik die met die hoover :9

[ Voor 43% gewijzigd door Crash op 02-09-2004 15:31 ]

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Het gedeelte dat hij zo in een grote flat binnengaat en daar combines en mensen ontmoet (zonder actie). Die scene heeft gewoon ontzettend veel (donkere) sfeer en voelt echt "levend" aan.

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 02 september 2004 @ 13:56:
Het gedeelte dat hij zo in een grote flat binnengaat en daar combines en mensen ontmoet (zonder actie). Die scene heeft gewoon ontzettend veel (donkere) sfeer en voelt echt "levend" aan.
Alleen die deur die dan open gaat die doet op de video zo "plat" aan :) Dat viel me gewoon op. Dat was echt zo'n stuk die voor mij de sfeer eventjes liet inzakken. :)

• ETzPliskin
  • Laatst online: 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 14:08:
[...]

Alleen die deur die dan open gaat die doet op de video zo "plat" aan :) Dat viel me gewoon op. Dat was echt zo'n stuk die voor mij de sfeer eventjes liet inzakken. :)
Ook de straat die je kan zien uit het raam zag er maar leegjes uit...

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Ook de straat die je kan zien uit het raam zag er maar leegjes uit...
. We weten natuurlijk nog niet echt het verhaal maar hetlijkt mij dat er niet zo superveel mensen meer zijn en als ze er wel zijn of aan het werken zijn ( gedwongen ) of thuis zitten ( gedwongen ) bang dat ze worden opgepakt. Dat zou dus ook verklaren waarom de straat zo leegjes was..:)

Strava | AP | IP | AW

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
En weer een aantal replies getrashed :{

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

In het TrainStation bink filmpje zie je als je net uit de trein stapt dat er objecten door de wind over de grond worden meegevoerd. Is het nu zo dat ook wind als fysische entiteit aanwezig is in de engine ? Of is dat scripting ?

Welke entiteiten worden trouwens ondersteund ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Vanitas
Xymox schreef op 02 september 2004 @ 16:45:
In het TrainStation bink filmpje zie je als je net uit de trein stapt dat er objecten door de wind over de grond worden meegevoerd. Is het nu zo dat ook wind als fysische entiteit aanwezig is in de engine ? Of is dat scripting ?

Welke entiteiten worden trouwens ondersteund ?
Woot :o kijk hem eens opletten.

Maar voor zover ik weet is er niks over de wind bekend. Maar dat maakt me ook weinig uit, zolang die papierjes maar niet door de muur heel vliegen. En het is ook geen zeil-game, dus ik gok dat het scripted is.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vanitas schreef op 02 september 2004 @ 16:55:
[...]

Woot :o kijk hem eens opletten.

Maar voor zover ik weet is er niks over de wind bekend. Maar dat maakt me ook weinig uit, zolang die papierjes maar niet door de muur heel vliegen. En het is ook geen zeil-game, dus ik gok dat het scripted is.
Misschien is het een entity die je gewoon in een level dropt en dan heb je als instellingen: windrichting, windsnelheid, enz. Of het zou ook een func_wind kunnen zijn :) (mensen met verstand van mapping zullen me wel begrijpen :>).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ja, maar een func_wind zou dan een envirmental zijn, en die zou dan weer rekening moeten houden met objecten die in het level staan (dus binnen geen wind, ook niet als er een kier onder de deur zit (dus 1 ruimte binnen-buiten))

ook zou er geen wind (of wervelingen) moeten zijn achter muurtjes.
dit vreet zo erg aan de cpu dat het denk ik toch gewoon scripting is hoor :P

maargoed, het zou kunnen idd. Dit zou dan tegelijk gebruikt kunnen worden bij water. in princiepe is de waterstroming dan ook net zoiets (phyisics zijn hetzelfde, alleen water is dikker, dit zou dan ook in te stellen zijn.)

dus dan heb je:
richting, hardheid, dichtheid
eventueel net als golfjes dat je in kan stellen of het rukwinden zijn :)

trouwens, in de_dust (cs:source) zijn er ook effecten die duidelijk client side gegenereerd worden.
zo is het zo dat als je naar BSA loopt, dat er voor de ingang van het gangetje, altijd een klein wit flesje 'rolt'
deze rolt altijd vanaf dat je hem ziet vanaf hetzelfde punt naar de muur toe. dit is tot nu toe altijd hetzelfde geweest bij mij, dus ik denk het gescript is

[ Voor 21% gewijzigd door BasieP op 02-09-2004 17:30 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Xrenity
mja vind het maar gaar allemaal :S
Zal wel gewoon systeem fout oid zijn, want dit lijkt me sterk. Wie koopt er een copy? :)

Verwijderd

Ik denk dat het systeem gaar is, je kunt alleen via zon affliate van dat bedrijf naar buitenland verschepen, daar kijk ik bij HL2, staat in stock..
Dus ik naar de checkout, staat er onder het artikel HL2: This item is out of stock and usually ships in...

Verwijderd

Walmart geeft ook 'In Stock' aan... hmmmm

http://www.walmart.com/ca...id=0100000030910868702498

Verwijderd

Staat release date 2-11-2004 onder :?

• Xrenity
En pas in November verkocht worden? :S

[ Voor 10% gewijzigd door Xrenity op 02-09-2004 19:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:17:
Staat release date 2-11-2004 onder :?
Ja maar die winkels weten netzoveel als de gemiddelde HL2 fan. Dat moet dat gewoon met veel zout nemen. :)

Ik heb wel tientallen dan wel niet honderdtallen aan verschillende datums gezien. bv: 5 winkels zeggen september, 7 winkels zeggen october, 4 andere winkels weer zeggen november!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Dat "On Stock" is gewoon een simpel lokkertje. Zodat jij besteld en hun later kunnen zeggen, " Sorry, klopt toch niet" maar hun hebben hun geld wel, en jij kan wachten op HL2

Verwijderd

Er word ook al gezegd dat ze de dozen alleen hebben binnen gekregen, alleen de inhoud niet. In sommige winkels krijg je namelijk pas de inhoud bij de kassa..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:30:
Er word ook al gezegd dat ze de dozen alleen hebben binnen gekregen, alleen de inhoud niet. In sommige winkels krijg je namelijk pas de inhoud bij de kassa..
Als dat 100% waar is dan zal de inhoud schijnbaar niet lang op zich laten wachten...

Verwijderd

* Iets zegt me dat je zelf nog niet gezocht hebt. Het topic staat namelijk bordevol met ATi coupon vragen *

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:59 ]

Verwijderd

* Klachten? terr at tweakers.net. Niet zo *

Kan je met de HL2 coupon de MOD- of de non-MOD-versie downen?

Edit: Ik volg dit topic al vanaf deel 2, en deze vraag heb ik nog niet gezien! En het is maar 5 seconden typwerk (het antwoord dan)...

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 21:15 ]

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Er komt maar 1 HL2 versie (voor zover ik weet)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Verwijderd

WJP schreef op 02 september 2004 @ 21:13:
Er komt maar 1 HL2 versie (voor zover ik weet)
Voor zover ik weet komen er meerdere. In ieder geval eentje die compatible is met MODS en het tegenovergestelde... Correct me if I'm wrong...

Verwijderd

Ben ik het of lijkt dit gesoept?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 22:05 ]

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:40
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 22:05:
Ben ik het of lijkt dit gesoept?
Doooh is het ook }:O :)

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Hij heet niet voor niets Duke Nukem Forever.

Halflife heet ook zo, omdat de helft van je leven voorbij is voordat ze hem releasen. :+

Beauty is in the eye of the beerholder

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Even een vraagje over het eventueel gold gaan van een spel (in dit geval halflife). Het bedrijf wat de spellen zal maken (op cd zal persen) zal de doosjes e.d. denk ik al klaar hebben, liggen. Maar hoelang duurt het meestal tussen het gold gaan en dat ze in de winkel liggen? Ik begrijp dat dit een paar weken duurt, maar hoe kunnen ze zo snel zijn, die dingen moeten geperst worden, in doosjes gedaan worden, naar bv Nederland verscheept worden, gedistribueerd worden, dat duurt dan toch een dijk langer of heb ik het mis?

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
ge-flopt schreef op 02 september 2004 @ 23:26:
Even een vraagje over het eventueel gold gaan van een spel (in dit geval halflife). Het bedrijf wat de spellen zal maken (op cd zal persen) zal de doosjes e.d. denk ik al klaar hebben, liggen. Maar hoelang duurt het meestal tussen het gold gaan en dat ze in de winkel liggen? Ik begrijp dat dit een paar weken duurt, maar hoe kunnen ze zo snel zijn, die dingen moeten geperst worden, in doosjes gedaan worden, naar bv Nederland verscheept worden, gedistribueerd worden, dat duurt dan toch een dijk langer of heb ik het mis?
Na het gold gaan kan het idd nog rustig enkele weken duren voordat ie overal in de winkels ligt.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Ik zie net dat HL2 weer aan het preloaden is geslagen!!!

Weer een stapje dichterbij zullen we maar zeggen :)

Half-Life 2 Pre-Loading
September 2, 2004, 3:52 pm · Alfred Reynolds

The second phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today.

This will allow users to download the majority of the audio of Half-Life 2 in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be ready to start playing right away.

[ Voor 69% gewijzigd door Magic666 op 03-09-2004 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool 8) FF steam maar weer aanzetten dan wil niet achterlopen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

grote preload dit .... hij staat nu al een dik uur met 1mbit te trekken, maar hij is maar van 50 naar 60% gegaan.

Iemand een idee hoe groot dit deel van de preload is ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Je kan ook dloaden via andere sites, dit las ik ergens omdat er mensen waren die problemen hebben met steam.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

http://www.steampowered.com/?area=news

Preload 2 has started WOEI!!!!!!!!!!!!

Ik kan zo spelen, mensen met een key of die hem via steam hebben gekocht kunnen right away spelen zeggen ze :D Mijn dag zit acuut volgeplanned als dat zo is :D

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dubbeldrank schreef op 03 september 2004 @ 11:19:
http://www.steampowered.com/?area=news

Preload 2 has started WOEI!!!!!!!!!!!!

Ik kan zo spelen, mensen met een key of die hem via steam hebben gekocht kunnen right away spelen zeggen ze :D Mijn dag zit acuut volgeplanned als dat zo is :D
leer eens lezen:
The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be ready to start playing right away.
dat kan best nog weken duren hoor, voordat ie available is. Tweede fase preload zegt heir in principe niks over. Sorry :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orion84 schreef op 03 september 2004 @ 11:26:
[...]

leer eens lezen:

[...]

dat kan best nog weken duren hoor, voordat ie available is. Tweede fase preload zegt heir in principe niks over. Sorry :P
idd....

er staat ook: This will allow users to download the majority of the audio of Half-Life 2 in encrypted form

dus er komt hierna nog een deel! toch gaan er geruchten dat het spel hier en daar al zou zijn opgedoken....dit lijkt me echter onjuist.

Ik denk dat steam de meest betrouwbare bron is wbt de release van half life 2. Tussen de eerste en 2 preload zit nu een week. Er komt vast nog een 3e....(weer een week er tussen?) en vervolgens nog een periode dat je het spel kan kopen via steam (ook een weekje?) Mogelijk dat we over 2-3 weken HL2 kunnen verwachten....

Valve zal er alles aan doen om steam populair te krijgen..en dat kan op deze manier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:32:
[...]

Valve zal er alles aan doen om steam populair te krijgen..en dat kan op deze manier....
Steam is al populair, omdat je gewoon niet zonder kan :) Dus erg veel hoeft valve er niet aan te doen. Die kleine minderheid die over steam zeurt hoef je je als bedrijf niet veel van aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:32:
[...]
En dat doen ze goed IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat het grote gedeelte allemaal de bestanden al preload. Wat ik mij nu afvraag is dat die mensen die HL2 gepreload hebben ook daadwerkelijk het spel via Steam gaan kopen. Je kan immers niks met die bestanden doen. Imo vind ik het maar een waste of bandwith en een slechte zaak van Valve om het voor jan-en-alleman toegankelijk te maken. Ik heb zo'n gevoel dat meer dan 50% van de mensen de files downloaden voor het 'stoer doen' om vervolgens het spel gewoon in de winkel te kopen. Beetje zonder..
Vanitas schreef op 03 september 2004 @ 13:09:
[...]

En dat doen ze goed IMO.
Je hebt natuurlijk ook geen andere optie. Via steam zul je toch moeten spelen. Persoonlijk heeft steam maar één groot voordeel en dat is om het cheaten te verminderen. Verder heeft het voor mij geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ehhh......... ik preload omdat ik zo'n Ati coupon bij mijn vidkaart heb gehad.....
Ati coupon = gratis HL2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:31:
Het valt mij op dat het grote gedeelte allemaal de bestanden al preload. Wat ik mij nu afvraag is dat die mensen die HL2 gepreload hebben ook daadwerkelijk het spel via Steam gaan kopen. Je kan immers niks met die bestanden doen. Imo vind ik het maar een waste of bandwith en een slechte zaak van Valve om het voor jan-en-alleman toegankelijk te maken. Ik heb zo'n gevoel dat meer dan 50% van de mensen de files downloaden voor het 'stoer doen' om vervolgens het spel gewoon in de winkel te kopen. Beetje zonder..

[...]
Je hebt natuurlijk ook geen andere optie. Via steam zul je toch moeten spelen. Persoonlijk heeft steam maar één groot voordeel en dat is om het cheaten te verminderen. Verder heeft het voor mij geen toegevoegde waarde.
Volgens mij haal je juist meer mensen over de streep om het te kopen, omdat je straks de game in princiepe al bezit en alleen nog hoeft te betalen..

[ Voor 10% gewijzigd door edward2 op 03-09-2004 13:44 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edward2 schreef op 03 september 2004 @ 13:43:
[...]

Volgens mij haal je juist meer mensen over de streep om het te kopen, omdat je straks de game in princiepe al bezit en alleen nog hoeft te betalen..
Ik ga het ook via steam kopen. Voordeel hiervan is dat je cd niet kapot kan. Je cd-key raak je niet kwijt (volgens mij) en je kan het overal installeren en het is makkelijk (spel is altijd op voorraad)......i kdoe het dus zeker wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Wat is er niet duidelijk aan wat er in de faq staat :?
Gepraat over warez is iets wat we absoluut niet willen hebben hier. Dat betekend dus gebabbel & geen links naar warez sites, warez FTPs, sites met twijfelachtige inhoud in het algemeen, NFOs, cracks, gekraakte servers etc. (zie ook de Gathering of Tweakers FAQ).
En als je niet weet of je iets mag posten of niet moet dit al een belletje doen rinkelen dat je het beter niet kunt doen, en als je het toch wilt doen kun je beter eerst overleggen met een moderator!

[ Voor 171% gewijzigd door Crash op 03-09-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Als er iets is wat ik hopo van HL2 dan is het dat CHEATS onmogelijk zijn gemaakt... ik haat het om door kinderen van 13 jaar gefragged te worden omdat zij door muren kunnen kijken,.... :) Sorry, ff mijn frustraties van de laatste paar jaar eruit

PS: Is er al een soort van release datum bekend.... Want die grapjes over je halve leven ervoor moeten wachten nemen een bijzonder echte vorm aan!!!!!!!!!!!

[ Voor 25% gewijzigd door sniek op 03-09-2004 14:53 ]

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Start the steamcheater.exe, logon into steam and write your key for start the download of Half Life 2.
Het is volgens mij gewoon een manier om iedereen zijn key af te troggelen... :r
Want waarom zouden ze die key nodig hebben? :? Gelukkig zijn de meeste wel zo slim om dat niet te doen, maar er zullen vast mensen zijn die het toch niet kunnen laten het te proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Capa schreef op 03 september 2004 @ 15:02:
[...]

Het is volgens mij gewoon een manier om iedereen zijn key af te troggelen... :r
Want waarom zouden ze die key nodig hebben? :? Gelukkig zijn de meeste wel zo slim om dat niet te doen, maar er zullen vast mensen zijn die het toch niet kunnen laten het te proberen....
Inderdaad, niet eens bij nagedacht,.. :) Gelukkig is hij maar 30 e,.... Ben hem al twee keer kwijtgraakt!

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op 03 september 2004 @ 07:56:
Ik zie net dat HL2 weer aan het preloaden is geslagen!!!

Weer een stapje dichterbij zullen we maar zeggen :)

Half-Life 2 Pre-Loading
September 2, 2004, 3:52 pm · Alfred Reynolds

The second phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today.

knip
heh?! ik heb de eerste helft nog niet eens,ik kom maar niet door de drukte heen.

@ darkshadow,verwijderen die torrent,tis fake 100%,iedereen weet dat Godmode niet kan,dat is namelijk server side,en alleen als je de admin bent kun je dat dus hacke.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hmmm bij mij ging die gelijk preloaden toen ik mijn pc opstarte (cq steam opstarte).
Alleen bij de eerste preload had ik een paar keer de "too busy" melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:31:
Dat is niet waar. De bestanden kun je ook gebruiken als je het spel in de winkel koopt. Gewoon steam de bestanden uit laten pakken en de key uit je boekje invullen en klaar.

Ik denk nog steeds dat het via Steam veel eerder beschikbaar komt, dan hier in nederland in de winkels. Sommigen zeggen dat Steam al populair is, maar dat is niet met het verkopen van games. Uiteraard wel het spelen ervan. Een grote drempel was en is nog steeds dat je een credit card nodig hebt. Dat heeft niet iedereen, en de meeste mensen gaan voor een computergame geen creditcard bestellen.

Ik ga hem in ieder geval wel via Steam kopen. Je kunt de gepreloade bestanden op een DVD branden. Je zoekt een mooie kant-en-klare DVD hoes ergens via Google, die print je en klaar. Het boekje zelf zal later (misschien wel op de Steam/Valve site?) te downloaden zijn voor mensen die hem via Steam hebben gekocht.

Het aanbieden van games via Steam is eigenlijk een extra mogelijkheid voor mensen. Dus alleen maar mooi.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sniek schreef op 03 september 2004 @ 14:49:

PS: Is er al een soort van release datum bekend.... Want die grapjes over je halve leven ervoor moeten wachten nemen een bijzonder echte vorm aan!!!!!!!!!!!
dit is half life 2, dus je zult 2x je halve leven moeten wachten. oftewel nog even geduld a.u.b. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha bij mij is hij automatisch bezig gegaan met de 2e preload! Zit zonder dat ik het wist al op 1 GB... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op 03 september 2004 @ 16:28:
[...]

dit is half life 2, dus je zult 2x je halve leven moeten wachten. oftewel nog even geduld a.u.b. :+
'haha'

90 % kans dat ie deze maand nog uit is , mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op 03 september 2004 @ 16:24:
[...]

Dat is niet waar. De bestanden kun je ook gebruiken als je het spel in de winkel koopt. Gewoon steam de bestanden uit laten pakken en de key uit je boekje invullen en klaar.

Het aanbieden van games via Steam is eigenlijk een extra mogelijkheid voor mensen. Dus alleen maar mooi.
Ah, dat wist ik dus niet.. Haha, je hebt me zojuist overtuigd om te gaan pre-loaden :o :D. Bedankt voor de info! Hmm.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 16:34:
[...]

'haha'

90 % kans dat ie deze maand nog uit is , mark my words.
Ja de maand is net begonnen, dan mogen ze deze maand toch wel gold gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de dl gecanceld,mede omdat ik er toch niks aan heb(ga het spel inde winkel kopen,als het wat afprijst,dus rond maart april denk ik(ik heb geen haast hoor)) en om de bandwith voor andere die het wel nodig hebben te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat hl2 al na een paar maanden afgeprijst in de winkel zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dat denk ik ook niet. Veel spellen beginnen pas af te prijzen na een jaar ofzo, zeker voor de toppers geld dat. Maar he, als jij een jaar of meer wilt wachten om een tientje minder neer te tellen voor de opvolger van wat vorige eeuw het spel van de eeuw was, moet je dat zelf weten. [/sarcasme] :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 18:32:
heb de dl gecanceld,mede omdat ik er toch niks aan heb(ga het spel inde winkel kopen,als het wat afprijst,dus rond maart april denk ik(ik heb geen haast hoor)) en om de bandwith voor andere die het wel nodig hebben te besparen.
Ik laat em lekker staan, koop hem in de winkel, reg de key en kan spelen. Installen van de CD duurt mij te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Capa schreef op 03 september 2004 @ 19:59:
[...]

Ik laat em lekker staan, koop hem in de winkel, reg de key en kan spelen. Installen van de CD duurt mij te lang :P
Wat heb je aan een CD-key als je hem van Steam afhaalt? :p
Even serieus, volgens mij is het best mogelijk dat een van Steam aangeschaft HL2 exemplaar gewoon gekoppeld is aan jouw Steam account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 03 september 2004 @ 20:26:
[...]

Wat heb je aan een CD-key als je hem van Steam afhaalt? :p
Even serieus, volgens mij is het best mogelijk dat een van Steam aangeschaft HL2 exemplaar gewoon gekoppeld is aan jouw Steam account.
Hij bedoelt denk ik dat hij nu niet eerst een uur moet gaan zitten wachten totdat hl2 klaar is met installeren maar gewoon de key van de cd invult voor de versie die die al vanaf steam heeft gedownload en dus niet meer hoeft te installeren.

En je cd key word ook aan je steam account gekoppeld, is met hl1, cs etc ook al zo.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.