Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
in principe zoveel als je wilt, aangezien je er gewoon netjes een normal map voor kunt makenDeepSeven schreef op 07 september 2004 @ 22:32:
Klopt.
Weet iemand hoeveel poly's de wapens in hl2 zijn/mogen zijn? Ik was laatst een gun aan het modellen in 3ds max, niet voor een mod ofzo, maar gewoon voor de gein en vroeg het me toen af.
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/HALFLIFE2.zipvacuumcleaner schreef op 07 september 2004 @ 23:48:
Kan iemand dat HL2 font online gooien voor de mensen zonder CS:S?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Tja dat kan, eigenlijk wel stom, nergens op internet is een complete wapen lijst te zien. Ze hebben enkel maar wat van die bekende wapens. Ze kunnen net zo goed een keer wat plaatjes uit de beta trekken.Anoniem: 20531 schreef op 08 september 2004 @ 17:58:
[...]
Meer zaten er niet in het font... zover ik zag.
@ D3
je hebt wel een mooie HL verzameling aan de muur hangen, maar nu nog een keer mooi behang.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 64080
http://riff.endoria.net/
Zal wel weer niet waar zijn, maar goed. Toch post ik et even
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64080 op 08-09-2004 21:48 ]
De intentie is goed maar hier hebben ze wel 10 pagina's over geouwehoerd.Anoniem: 64080 schreef op 08 september 2004 @ 21:17:
Kreeg dit van iemand over msn:
http://riff.endoria.net/
Zal wel weer niet waar zijn, maar goed. Toch post ik et even
[ Voor 4% gewijzigd door Arx op 08-09-2004 21:19 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Anoniem: 64080
Lol, sorryArx schreef op 08 september 2004 @ 21:19:
[...]
De intentie is goed maar hier hebben ze wel 10 pagina's over geouwehoerd.Oud nieuws dus.
Volg dit topic niet
Maar het blijft heel goed gefotosoept.Arx schreef op 08 september 2004 @ 21:19:
[...]
De intentie is goed maar hier hebben ze wel 10 pagina's over geouwehoerd.Oud nieuws dus.
Net alle HL2 filmpjes gekeken (1 uur+ oid

Is dat iets wat we in HL² gaan tegenkomen en is er al meer over bekend (wat het is etc)?
Tja ik heb het niet uitgezochtVanitas schreef op 08 september 2004 @ 18:52:
@ D3
je hebt wel een mooie HL verzameling aan de muur hangen, maar nu nog een keer mooi behang.![]()
f.k.a D³
eh, om spoilers maar tegen te gaan..D³ schreef op 09 september 2004 @ 17:19:
Was na lange tijd weer eens bij halflife2.net wezen kijken, zie ik daar dit plaatje bovenin:
[afbeelding]
Is dat iets wat we in HL² gaan tegenkomen en is er al meer over bekend (wat het is etc)?
Waar en wanneer.. tsja .. dat wordt spelen hehe ^_^
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
TWBMS schreef op 09 september 2004 @ 18:03:[...]eh, om spoilers maar tegen te gaan..
spoiler:Dat is Dog, of schets daar van. Het "maatje" van alyx. En voor zo ver ik weet kom je hem tegen in het spel.

[ Voor 7% gewijzigd door Gody op 09-09-2004 19:21 ]
Je haalt me de woorden uit de mond. Echt slimme actieAleXnl schreef op 09 september 2004 @ 18:41:
Ummmm, hij post netjes onder spoiler tag, en jij verpest het weer door zonder tag te reageren, waardoor iedereen die dat leest nu weet wat het is, waaronder ik, hartelijk dank...
Anyway, wat ik nog wilde zeggen over die 'advertentiepagina': die is al vrij oud, is ook vrijwel zeker een hoax, maar klik toch maar even hier voor wat meer info
[ Voor 21% gewijzigd door Thanatos op 09-09-2004 18:48 ]
EDIT: Shit, sorry. Daar had ik even niet aan gedacht. ik heb hem ge-edit.
@AleXnl, sorry m8 maar als ik nu een compleet level al had omschreven of een filmpje ervan of screenies had gepost was het erger geweest.
[ Voor 88% gewijzigd door Gody op 10-09-2004 00:56 . Reden: toegevoegd "EDIT:" ]
Anoniem: 107052
De orginele spoiler is nog zwart jah, maar jij vertaalt em in je eigen woorden eronderGody schreef op 09 september 2004 @ 18:51:
ik post MET spoiler tag. ik zie namelijk gewoon een zwart vlakje staan hoor. Misschien een bug in de nieuwe React versie die er pas op is gezet?
Edit: kijk maar naar mijn ubb code: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21623176
Ik heb dus gewoon een zwart vakje...
Het gaat om je eigen reactie, die is zonder spoiler tag.Gody schreef op 09 september 2004 @ 18:51:
ik post MET spoiler tag. ik zie namelijk gewoon een zwart vlakje staan hoor. Misschien een bug in de nieuwe React versie die er pas op is gezet?
Edit: kijk maar naar mijn ubb code: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21623176
Ik heb dus gewoon een zwart vakje...
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik had het wel door, was net alleen weg dus vandaar dat het langer duurde.Anoniem: 60403 schreef op 09 september 2004 @ 19:02:Dit is wel lol, heeft hij het nog niet door
[ Voor 70% gewijzigd door Gody op 09-09-2004 19:20 ]
Irrelevant by default - rm -rf /
Anoniem: 99613
Ach je hebt nu tenminste een goed videokaart, kan je Far Cry op max spelen tot de tijd dat HL2 uitkomt. (of Doom 3)sniek schreef op 10 september 2004 @ 10:21:
Het gaat mij toch echt even om de pc versie, heb niet voor niks de 6800 aangeschaft verdomme,...September hoop, september hoop,...
Als je speciaal voor Half-Life 2 een nieuwe kaart hebt gekocht had je beter de ATi X800 kunnen nemen, die is sneller in Half-Life 2.sniek schreef op 10 september 2004 @ 10:21:
Het gaat mij toch echt even om de pc versie, heb niet voor niks de 6800 aangeschaft verdomme,...September hoop, september hoop,...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ligt er maar net aan welk type je bedoelt, de X800 Pro en de 6800GT zijn zo'n beetje gelijkwaardig. Iets in het voordeel van de 6800GT.Arfman schreef op 10 september 2004 @ 11:41:
[...]
Als je speciaal voor Half-Life 2 een nieuwe kaart hebt gekocht had je beter de ATi X800 kunnen nemen, die is sneller in Half-Life 2.
De X800 XT PE is een stuk sneller dan de 6800Ultra. En dan gaat 't meestal nog om de hoge resoluties 1280x1024 en 1600x1200.
Tenminste, in de benchmarks tot nu toe, met een beta Source of een beta CS:Source
Bedankt, ik zat er zelf volledig naast. Plaatje gaf mij de indruk van een enorme 'robot' á la Strider. Tenminste, uit jouw omschrijving maak ik op dat ie niet zo groot zal zijn, al kan dat wel natuurlijkTWBMS schreef op 09 september 2004 @ 18:03:
eh, om spoilers maar tegen te gaan..
spoiler:Dat is Dog, of schets daar van. Het "maatje" van alyx. En voor zo ver ik weet kom je hem tegen in het spel.
f.k.a D³
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
ik bedoel, als je hem in de winkel koopt (met mooie CD en doosje en boekje etc.) dan zou ie toch duurder moeten zijn dan wanneer je een key koop direct bij valve
zijn er al prijzen bekent? behalve de pre-order prijzen die voor het grootste deel gegokt zijn?
en jup ik download ook atm
[ Voor 5% gewijzigd door BasieP op 11-09-2004 10:49 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Hoezo is dat onnodige diskspace? Voor mij is dat heel erg nuttig, ik ga het spel via Steam aanschaffen omdat ik een ATi-voucher heb. Het pre-loaden is nuttig voor iedereen die het spel via Steam en niet in de winkel gaat aanschaffen. Dat jij dat niet gaat doen betekent niet dat anderen dat ook niet gaan doen.Anoniem: 115621 schreef op 11 september 2004 @ 10:25:
hm nog ens onnodige diskspace,nee ik wacht wel tot ie in de winkel is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ook is het handig om hem te pre-loaden zodat je direct kan spelen zonder hem eerst te installeren als je hem alsnog in de winkel koopt.MetroidPrime schreef op 11 september 2004 @ 10:56:
[...]
Hoezo is dat onnodige diskspace? Voor mij is dat heel erg nuttig, ik ga het spel via Steam aanschaffen omdat ik een ATi-voucher heb. Het pre-loaden is nuttig voor iedereen die het spel via Steam en niet in de winkel gaat aanschaffen. Dat jij dat niet gaat doen betekent niet dat anderen dat ook niet gaan doen.
Althans, dat lijkt mij wel de bedoeling.
- Via steam pre-loaden
- HL2 kopen in de winkel + cd-key
- CD lekker in zijn hoesje laten zitten
- Gekochte cd-key gebruiken voor de gepre-loade HL2
Of zie ik dit verkeerd?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Anoniem: 60403
Voor de rest zijn al die verschillende pakketen vervalen, geen no-mod versies of SP-Only.
Alleen maar de gewone retail+Collectors Edition+de Steam Versie
Iedere zaak zal wel beide versie krijgen, enkel wat meer normale versies dan de CE.ge-flopt schreef op 11 september 2004 @ 12:34:
Is er al bekend welke zaken hier in NL de collector edition verkopen? Of is het gewoon elke zaak krijgt b.v. 10 gewone en 1 collectors ed.?
Anoniem: 80791
En CS: Source, zit die bij de Steam-versie?
DeepSeven schreef op 11 september 2004 @ 13:12:Komt er eigenlijk een world-wide release?
Zoek nou eerst eens voordat je allerlei vragen gaat stellen mensen.Anoniem: 80791 schreef op 11 september 2004 @ 14:12:Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de Collectors Edition en de "Normal Edition"?En CS: Source, zit die bij de Steam-versie?
Neem een een kijkje op: www.half(-)life. net/com/nl/etc of google?
-Collectors edition krijg je extra's bij(denk aan iets in de zin van een poster een figuurtje of een kopie van gabe's dagboek
-CS: Source is toch CS maar dan met HL2 engine. toegang hiertoe krijg je via HLCZ te kopen en misschien straks via hl2 maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 6% gewijzigd door Gody op 11-09-2004 15:11 . Reden: typo's ]
Anoniem: 89518
Het probleem met doom III was dat er winkels waren die het spel eerder begonnen te verkopen dan mocht..dat kan ook met HL2 gebeuren..Anoniem: 99613 schreef op 11 september 2004 @ 11:12:
Nouh.. Als ik het uiteindelijk omreken, was ik eigenlijk maar 28 $ dollar kwijt voor Condition Zero.. Alleen dan heb je het doosje dus niet enz enz.. De reden waarom ik HL2 waarschijnlijk via Steam zou kopen is omdat hij daar naar mijn schattingen eerder available zal zijn dan in de winkels... Zie het als Doom 3 die massaal ge-released werdt, nog twee weken voordat hij uiteindelijk in de winkels lag.. Hetzelfde dus met HL2, maar dan op een legale manier.. En ik weet echt niet of ik mijzelf er van kan weerhouden om het niet direct te gaan spelen.. Dan heeft het doosje wellicht minder waarde voor mij, en koop ik dat ooit wel wanneer het in de budgetbak ligt...
MAAR, doom III was officieel 2 weken ofzo eerder in amerika, en halflife 2 krijgt een worldwide release.
Dus zover als bij doom III zal het niet komen, door:
1. Mogelijkheid tot downloaden via steam, en spelen wanneer die uit is.
2. Hij wordt wereldwijd gelijktijdig gereleased.
Het was dus in principe een heel domme move van id software om doom 3 in amerika eerder uit te brengen..
Valve zou dit niet kunnen doen, omdat ze met een VEEL grotere fanbase te maken hebben die hl2 willen spelen, zo snel mogelijk
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 11-09-2004 16:34 ]
Gody schreef op 11 september 2004 @ 15:09:
[...]
[...]
Zoek nou eerst eens voordat je allerlei vragen gaat stellen mensen.
Neem een een kijkje op: www.half(-)life. net/com/nl/etc of google?
spoiler:-CS: Source is toch CS maar dan met HL2 engine. toegang hiertoe krijg je via HLCZ te kopen en misschien straks via hl2 maar dat weet ik niet zeker.
heb hem alleen nog maar in bittorent kunnen vinden..
check http://www.tothegame.com
Thnx voor de uitleg, dit wist ik zo ook niets exact daarom had ik mijn zin daarover ook vragend gesteld. Ik had alleen een punt gezet ipv een vraagteken. Thanks. Ik heb er btw op zich wel zin in om cs Source te spelen, heb ook de gewone counterstrike gespeeld en die was best nice. Vooral vanwege de korte rondjes. Geen 15 minuten elkaar fraggen in 1 map (deathmatch) maar gewoon rondjes van gemiddeld 3 minuten.Devilion schreef op 11 september 2004 @ 18:15:[...]spoiler:Niet waar, je krijgt toegang tot de beta met Condition Zero, maar bij de hele Half Life 2 versie zit CS:Source full, en gratis, want CS:Source is de multiplayer van Half Life 2, voor verdere info check hier: [rml][ PC] Counter-Strike: Source deel 2[/rml]
Edit: Een hl2 bink filmpje van coast heb ik sinds mei dit jaar zeggen de bestandseigenschappen me dus ik denk dat degene die jij nu bedoeld al wat ouder is Pu_Dy
[ Voor 12% gewijzigd door Gody op 11-09-2004 18:32 . Reden: deathmatch toegevoegd ]
f.k.a D³
Ik vind dit een slechte zaak aangezien het niet realistisch is. Was is SOF nog sprake van delen van lichamen afschieten, nu blijft alles vastzitten.
Zou dit simpelweg moeilijk zijn te programmeren met de Havoc engine? Of is er misschien een beleid dat het anders te grof zou worden?
Dat laatste volgens mij. SoF was volgens mij ook niet zomaar voor alle leeftijden enzo, daar zat een best hoge rating op zegmaarvacuumcleaner schreef op 12 september 2004 @ 11:49:
Ik bespeur een trend in FPS games dat er geen lichaamsdelen meer "loskomen" na een granaat of raket. Farcry, Doom3, HL2.
Ik vind dit een slechte zaak aangezien het niet realistisch is. Was is SOF nog sprake van delen van lichamen afschieten, nu blijft alles vastzitten.
Zou dit simpelweg moeilijk zijn te programmeren met de Havoc engine? Of is er misschien een beleid dat het anders te grof zou worden?
[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 12-09-2004 12:02 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
In SOF weet ik nou ook weer niet of het altijd zo realistisch was, op been schieten en dat dat er dan al afligt.. Dat vindt ik naar mijn mening weer overdreven. Maar met betrekking tot raketten/granaten:
- als er een raket op iemand direct afgevuurd wordt, dan lijkt het mij niet dat deze persoon/ding tientallen meters de lucht in vliegt (is wel leuk om te zien), maar simpelweg gedesintegreerd wordt, en er tientallen splinters lichaamsdelen uitkomen (jah, DAT lijkt mij idd behoorlijk moeilijk om realistisch weer te geven.. Kan je je het al voorstellen, liters aan combino-goo spread all over the place?? Iehhhh...)
- met een granaat moeten er idd spontaan lichaamsdelen verdwijnen.. Maar niet alleen dat, ook moeten er af en toe scherven in de victims gezicht/andere delen van het lichaam komen.. Bijvoorbeeld, er loopt een combine voorbij, je gooit en granaat, ziet twee armen en een been de lucht in verdwijnen (een hand valt bijna op je hoofd PLOEFF), je loopt naar de combine toe, hoort hem nog kreunen, zie je van die scherven door zijn heerlijke rotkop heen komen.. Als uiteindelijke deed of torture takel je hem nog even goed toe met de crowbar (hopelijk hoor je ook zijn nek breken e.d.)
Heb je een punt, maar als een combine soldier wordt geraakt door een raket vliegt hij vrolijk door de lucht en alles blijft zitten terwijl dat in het echt niet zo is.Anoniem: 60403 schreef op 12 september 2004 @ 12:00:
Jonge, kijk her Ravenholm filmpje nog maar is, na 2 min liggen er overal halve lijken..
En die halve lijken komen alleen voor bij die zombies icm een "blade-val" of een cirkelzaak. De reden dat die zombies dat wel hebben is dat de headcrap daarna los komt en nog ff lastig gaat doen. Mijn voorspelling is dan ook dat de zombies de enige vijanden zijn die doormidden kunnen.
Waar ik ook eigelijk op doelde is lichaamsdelen (armen, benen enz)
Ik denk dat dat snel genoeg in een mod te vinden is als de SDK van HL2 uitkomtvacuumcleaner schreef op 12 september 2004 @ 12:19:
[...]
Heb je een punt, maar als een combine soldier wordt geraakt door een raket vliegt hij vrolijk door de lucht en alles blijft zitten terwijl dat in het echt niet zo is.
En die halve lijken komen alleen voor bij die zombies icm een "blade-val" of een cirkelzaak. De reden dat die zombies dat wel hebben is dat de headcrap daarna los komt en nog ff lastig gaat doen. Mijn voorspelling is dan ook dat de zombies de enige vijanden zijn die doormidden kunnen.
Waar ik ook eigelijk op doelde is lichaamsdelen (armen, benen enz)
"laten we de gore ratings beetje laag houden, dan kopen kinders het ook, en worden we nog rijker"
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Heb je dat uitgeprobeerd op iemand ofzo, omdat je er zoveel over weet??
Retorische vraag..Vanitas schreef op 12 september 2004 @ 12:42:
[...]
Heb je dat uitgeprobeerd op iemand ofzo, omdat je er zoveel over weet??
Om antwoord op je vraag te geven, zo stel ik mij de ideale game physics voor.. Eigenlijk zouden game-developers in de toekomst wat real-life samples moeten nemen
HL2, van wat ik nu zie, heeft behoorlijk realistsche physics.. Alleen met die coast film vrees ik idd dat met raketten/granaten te veel de nadruk wordt gelegd op het "ragdoll" effect in tegenstelling tot bloody/gory physics, die er gewoon voor zorgen dat een lichaamsdeel uitelkaar spat, zoals het hoort.. De implementatie lijkt mij niet zo moeilijk, als ze het in Ravenholm al kunnen met cirkelzagen/centrifugemessen, zouden die physics niet zo moeilijk toepasbaar moeten zijn op rockets/grenades. Het is maar wat je liever hebt, een zombie die tientallen meters ver geprojecteerd wordt, of een hoop lichaamsdelen, of eigenlijk.. ALLEBEI (dus je vuurt een raket af, lichaamsdelen worden alle kanten op geprojecteerd, en er blijft een hoopje goo over..)
Anoniem: 14124
Anoniem: 14124 schreef op 12 september 2004 @ 13:10:
Het staat op steampowered een beetje vreemdEr staat "download half-life 2 preload 3 and start meteen met spelen als je via Steam hebt betaald"
Vind ik redelijk duidelijk eigenlijkThe moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be ready to start playing right away.
Hoeveel preloads komen er eigenlijk, het lijkt me dat er nog een deel gaat komen voor alle veranderingen sinds de vorige preloads en met de laatste model, aangezien deze preload "the majority of the models" had, dus niet alles.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
maar ik denk dat ik dat juist leuker vind, en de meeste mensen eigenlijk, vooral voor hun doelgroep (zo groot mogenlijk) en doen ze dat dus.
Plus dat ze net de Havok engine erin hebben gebouwd, en die natuurlijk ook optimaal proberen te gebruiken.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
http://www.hl2mods.co.uk/
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 12-09-2004 13:50 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Anoniem: 20531
http://www.gamer.nl/nieuws/23620
[is dus hl2-coast.exe]
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 12-09-2004 14:49 ]
Is van E3 2004, zelf nog niet gezien, te druk met 'die andere sequel' aka Sims 2Anoniem: 20531 schreef op 12 september 2004 @ 14:47:
Nieuw filmpje volgens gamer.nl (Nog niet zelf bekeken)
http://www.gamer.nl/nieuws/23620
[is dus hl2-coast.exe]
Het is toch in bink kwaliteit dus nieuw.Edit: Een hl2 bink filmpje van coast heb ik sinds mei dit jaar zeggen de bestandseigenschappen me dus ik denk dat degene die jij nu bedoeld al wat ouder is Pu_Dy
Anoniem: 115621
Anoniem: 28267
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Anoniem: 111269
http://www.quake.de/pictures/news/fullsize/hl2develop.JPG
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111269 op 12-09-2004 21:25 ]
Anoniem: 110333
NiceAnoniem: 111269 schreef op 12 september 2004 @ 21:25:
Gabe Newells is bezig met HL2
Ben benieuwd of er morgen misschien nog wat nieuws vrijkomt, hoop dat ze de zomer nog halen
f.k.a D³
Anoniem: 93354
Denk niet dat ze bij valve medion pc'tjes gebruikenAnoniem: 111269 schreef op 12 september 2004 @ 21:25:
Zo wel, zou dat de trage ontwikkeling verklarenAnoniem: 93354 schreef op 12 september 2004 @ 23:05:
[...]
Denk niet dat ze bij valve medion pc'tjes gebruiken![]()

301SQN
Anoniem: 13571
Traag? Weer zo een opmerking van iemand die totaal niet weet waar hij of zij (tegenwoordig weet je het nooit zeker) over praat.geforceddq schreef op 12 september 2004 @ 23:08:
[...]
Zo wel, zou dat de trage ontwikkeling verklaren
Half Life 2 is op E3 2003 geintroduceert. Hij zou op 30 september 2003 uitkomen. 1 Maand voor de release wordt de broncode gejat, ik kan dan begrijpen dat je als developer hier niet blij mee bent dus het 1 en ander gaat veranderen. Dat ze nu 1 jaar uitstel hebben vind ik eigenlijk helemaal niet veel. Voor ONS is de game pas 2 jaar in ontwikkeling, dit omdat er voor E3 2003 nooit met 1 woord over HL 2 is gerept door valve noch vivendi. Dus dat het traag gaat vind ik nog wel mee vallen als je kijkt naar games als bv. Doom3 (voor het eerst op E3 2001!!), Stalker (E3 2002) en natuurlijk duke nuk... ehm die zal ik maar niet noemen
Maar ik denk dat ik duidelijk ben
Mijn god, wat een ongefundeerd geblaat !GG85 schreef op 13 september 2004 @ 00:33:
meer dan een jaar vertraging vind ik behoorlijk veel hoor, het enige wat ze moeten veranderen na het jatten van de broncode is de multiplaycode ivm met cheaten. Dan is 1 jaar veel te lang!

Weet jij wat er allemaal precies gejat is ? Zowat het hele spel, de broncode was te compileren en te spelen.
Bovendien: weet jij hoe groot die multiplayercode was ? Kun jij bepalen wat precies de impact was van de diefstal op zowel HL2 als Steam, als alle nog te verschijnen games van Valve ?
NEE, dus kun je onmogelijk zeggen of een jaar vertraging veel of weinig is.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Tik jij ff die hele code opnieuw, succes!GG85 schreef op 13 september 2004 @ 00:33:
meer dan een jaar vertraging vind ik behoorlijk veel hoor, het enige wat ze moeten veranderen na het jatten van de broncode is de multiplaycode ivm met cheaten. Dan is 1 jaar veel te lang!
Irrelevant by default - rm -rf /
Anoniem: 58670
Als ik dubbelklik op Half-Life 2, dan staat daar dat de preload volledig is (100%)
Wat moet je dan doen om de model cache te preloaden ?
(Preload gebeurt onder Linux, met Cedega 4.0.1-1)
Haha, lol. "The Jumbo Pizza service"Anoniem: 111269 schreef op 12 september 2004 @ 21:25:
7x maar?? Wannabe Half-Life fan.Fiddle schreef op 12 september 2004 @ 20:16:
persoonlijk kan ik me daar nou niet zo erg druk om maken. De rest ziet er fantastisch uit. Dan gaat ik niet zeuren om zo'n schaduwtje, terwijl we tog maar 1x in die hijskraan komen te zitten. (Alhoewel ik was eigenlijk van plan hem 7x uit te gaan spelen, net als deel 1)
[ Voor 46% gewijzigd door Vanitas op 13-09-2004 11:47 ]
Anoniem: 89518
Helemaal true..Arfman schreef op 13 september 2004 @ 00:37:
[...]
Mijn god, wat een ongefundeerd geblaat !(nofi)
Weet jij wat er allemaal precies gejat is ? Zowat het hele spel, de broncode was te compileren en te spelen.
Bovendien: weet jij hoe groot die multiplayercode was ? Kun jij bepalen wat precies de impact was van de diefstal op zowel HL2 als Steam, als alle nog te verschijnen games van Valve ?
NEE, dus kun je onmogelijk zeggen of een jaar vertraging veel of weinig is.
Ik ben eigenlijk gestopt met reageren op 'ongefundeerd geblaat', het helpt niet, en volgende week is er toch weer een nieuwe die het zegt
Het heeft zoiezo geen zin, want als HL2 uit is hoor je ze niet meer
dat is toch altijd zo al geweest. Eerst allemaal klagen en zeuren maar als een game dan eenmaal komt en hij is goed, dan is de ellende snel weer vergeten...Het heeft zoiezo geen zin, want als HL2 uit is hoor je ze niet meer
Anoniem: 89618
Hopelijk wel in het volgende topic.Anoniem: 89518 schreef op 18 augustus 2004 @ 16:19:
Ok jongens een mooi moment: Dit wordt waarschijnlijk de topic waarin de eerste berichten gaan verschijnen: "Ik heb half-life 2", als hij volgende maand uitkomt
Hierbij verklaar ik deel 4 voor.... geopend!!!Crash schreef op 13 september 2004 @ 19:08:
Vrijwilligers voor het openen van een deel 4?

sorry hehe, kon het niet laten
[ Voor 11% gewijzigd door ScrooLoose op 13-09-2004 19:26 ]
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 62% gewijzigd door Crash op 13-09-2004 20:28 ]
Dit topic is gesloten.