[PC]Half-Life 2 deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.694 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het syteem juist goed, nooit meer verkeerde versie van spellen e.d.
En de n000bs die er echt niks van snappen, spelen ook niet via internet dan hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
ja maar, valve ofzo die wil juist dat zoveel mogelijk mensen online spelen.
dus waarom maken ze het zo moeilijk voor iedereen

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Supersysteem :)
weinig cheats, snelle updates, via friends naar elkaars server komen etc. :)
/edit
ja maar, valve ofzo die wil juist dat zoveel mogelijk mensen online spelen.
dus waarom maken ze het zo moeilijk voor iedereen
tis maar wat je moeilijk vind :s

[ Voor 50% gewijzigd door Xrenity op 29-08-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
kzeg niet dat het voor mij moeilijk is.
maar voor de avarage-americaan die zoiezo nix weet en alleen maar weet hoe je moet knallen, die zal ook wel graag op i-net willen. En dan gaat dat niet 'zomaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34

The_DoubleU

Tweaker in München

In het begin twijfelde ik ook over Steam. Maar nu vind ik het een prima systeem. Ik hoef geen serial keys meer te onthouden. Steam starten op een nieuw systeem, e-mail address, PW, en klaar. Geen gekloot met cd's zoeken, keys intypen, etc.

En voor de "avarage-americaan" of elke domme <vul hier willekeurig land in> is Steam veel makkelijker. Zoals eerder gezegd je hebt altijd je cd-keys gelinkt via je steam account + automatische updates! Dat is voor de Newbies ook wel eens een probleem. Vaak genoeg postings gezien op forums "I can't connect to HL server &^*$%^, error invalid version. I re-installed HL twenty times already. stupid %$%*&* Valve"

[ Voor 9% gewijzigd door The_DoubleU op 29-08-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm sinds waneer mag HL2 ge preload worden?

Jammer dat de servers zo druk zijn.. kom er nu niet door :P

(Heb ik iets gemist?)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op 29 augustus 2004 @ 17:06:
Hmm sinds waneer mag HL2 ge preload worden?

Jammer dat de servers zo druk zijn.. kom er nu niet door :P

(Heb ik iets gemist?)
euhh, ik denk het wel dan, ga maar ff op www.halflife-2.nl kijken, ff laatste headlines..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

nou preload is binne van half life 2, ben benieuwd hoelang t duurt voordat ie te koop is via steam :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
en als we Team radeon mogen geloven volgende week!
TeamRadeon heeft een interview gedaan met Valve, een tijdje geleden, en ze mochten niets zeggen. Nu dus eindelijk wel en volgens Valve zou de game ongeveer volgende week gold moeten gaan!

hier lees je de hele thread na

Wij zijn benieuwd, maar het lijkt er op dat de game eindelijk dichterbij komt :D

Met dank aan Xenome, die dit nieuws via IRC doorgaf :)
bron
zou het nu dan echt bijna zo ver zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beezze schreef op 29 augustus 2004 @ 16:29:
kzeg niet dat het voor mij moeilijk is.
maar voor de avarage-americaan die zoiezo nix weet en alleen maar weet hoe je moet knallen, die zal ook wel graag op i-net willen. En dan gaat dat niet 'zomaar'
:z De gemiddelde Amerikaan is echt niet dommer dan de gemiddelde Nederlander hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: http://www.rlynn.co.uk/pages/article_intelligence/t4.htm

ontopic:

HL2 wordt naast toman total war en guild wars het 3e spel dat ik zeker ga kopen.

maar wanneer zal het waarschijnlijk komen? nu dat die fake gold niet waar bleek. Eind september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Update: After one crazy night of theories, server mayhem and IP tracing, we've finally gotten to the bottom of this mess. In a twist of hilarity, it seems that Gabe Newell had set his account password to 'gaben'. Person x guessed this and made the "going gold on Monday" post which we've heard so much about. The user (who we believe is the same person x) then made this post just minutes ago using Gabe's account:

Maybe he shouldn't have used 'gaben' for his password. Come on Gabe, you could of thought of something better than that
Humor :P, de hele community op zijn kop omdat meneer geen fatsoenlijk paswoord kan verzinnen.

[ Voor 13% gewijzigd door DeepSeven op 29-08-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 18:38:
[...]

:z De gemiddelde Amerikaan is echt niet dommer dan de gemiddelde Nederlander hoor.
woow zeker wel, die amerikanen weten nix! weten net america op de kaart te vinden missgien.
Amerikanen zijn echt dom.. is gwn bewezen.
Maar oke dit is een beetje oftopic.
--------
kkannie w88 op hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
T7D_Sneezy schreef op 29 augustus 2004 @ 10:39:
[...]

wel eens een prijsopbouw voor je neus gekregen?
er zitten nu geen productiekosten in, vervoerskosten, geen opslagkosten, geen winstopslag voor de distributeur, geen winstopslag voor de winkel.........
en toch is de verkoopprijs op steam ongeveer net zo hoog als in de winkel...
rara wie al dat geld krijgt! juist aan de steam versies wordt veel meer verdiend (voor valve & co ) dan aan de winkelversies
Wat denk je dat het kost om een team van ca 50 man een paar jaar aan het werk te houden en van materiaal te voorzien om een game te maken. Ik heb het niet over de productie van cd'tje zelf maar van het spel. Dit komt uit het budget van de uitgever daarom verdienen ze net zo goed aan het steam gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Na net dat grote griezel monster verslagen te hebbe in de hell en naar het volgende level te laden zet ik mijn hdisk bracket aan . vastloper |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 23:23:
[...]

Jij bent dus een perfect voorbeeld van iemand die heel veel beweerd maar niet weet waar hij het over heeft. Daar zijn er veel van de laatste tijd, op het gebied van Hl2 :)
No offense, maar dat is zo ;)

Valve financiert de boel zelf van de opbrengsten van hl1.
hl2 heeft tot nu toe ongeveer 40 miljoen dollar gekost.
Wel eens over rechten van een product gehoord?? Juist een deel van het product is van de uitgever en die heeft net zoveel in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:30

FlashBang

Hoi.

HStyles schreef op 29 augustus 2004 @ 19:56:
Na net dat grote griezel monster verslagen te hebbe in de hell en naar het volgende level te laden zet ik mijn hdisk bracket aan . vastloper |:(
ik heb zo et idee dat dit over een ander spel gaat dan in dit topic wordt besproken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
HStyles schreef op 29 augustus 2004 @ 19:56:
Volgens mij moet jij terug naar het Doom III topic :P

edit:
niet eerst pagina doorlezen :P

[ Voor 10% gewijzigd door GeforceDDQ op 29-08-2004 20:02 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beezze schreef op 29 augustus 2004 @ 19:54:
[...]

woow zeker wel, die amerikanen weten nix! weten net america op de kaart te vinden missgien.
--------
kkannie w88 op hl2
offtopic:
Jij weet ook nix... :o Want.. Als het niet aan die amerikanen lag, was jij niet HL2, Doom 3, of tich andere spellen aan het spelen gewoonweg omdat de meeste in de US of A gemaakt/ontworpen/geschreven worden.. Hele domme mensen die zulke mooie games weten te maken (oké gebrek aan common sense misschien door bijv. een wachtwoord als gaben in te stellen voor je eigen account... :+).. John Carmack, software schrijvertje van o.a. Doom 3 is niet alleen superslim op het gebied van programmeren, hij is ook nog eens een scientist op het gebied van aerospace/aeronautics.. Ja, heel erg dom die Carmack.. 8) Daarnaast, heb jij er wel eens over nagedacht dat waarschijnlijk 90 % van de hardware/software die jij aan je PC hebt zitten van amerikaanse oorsprong is (op zijn minst ontworpen..) Inderdaad, dommer kunnen ze niet worden die amerikanen.. :+ Ik vraag mij af of jij je ervaring baseert op het feit dat je jarenlang kennis hebt mogen maken met amerikanen, of dat je er drie in je leven ontmoet hebt en de rest maar baseert op wat iedereen zegt: "amerikanen zijn dom".. Als hun het zijn, zijn we het evenveel, kijk maar naar onze regering (iedereen trekt opeens zijn handen weg, neuh, we hebben hier NOOIT op gestemd.. 8)7) Jouw spelling enz. getuigd ook niet bepaald van een hoog intellectueel niveau, en ik zou het fijn vinden als je dus dat soort belachelijke opmerkingen gewoon te buiten laat. Ik heb jarenlang ruime ervaring met mensen van een breed internationaal perspectief, en die amerikanen zijn écht zo erg nog niet... Oké, sorry voor dit lange off-topic epistel, het zat me niet lekker toen ik hier aan dacht terwijl ik HL1 aan het spelen was.. :7

Er kan weer ge-preload worden I believe.. Ikzelf en een vriendengroep zijn hem met 5 mensen tegelijk aan het downen, dus wie weet.. Ik hoor trouwens veel berichten over het gold gaan.. Wellicht kan dat volgende week gebeuren, nu steeds meer webshops (die normaliter niet echt betrouwbaar zijn), hun datum bijstellen naar eind september... 8) Wellicht dat de gepreloade versie eerder beschikbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
sjek schreef op 29 augustus 2004 @ 19:54:
[...]

Wat denk je dat het kost om een team van ca 50 man een paar jaar aan het werk te houden en van materiaal te voorzien om een game te maken. Ik heb het niet over de productie van cd'tje zelf maar van het spel. Dit komt uit het budget van de uitgever daarom verdienen ze net zo goed aan het steam gebeuren.
dat neemt toch niet weg dat er meer wordt verdiend aan een steam verkoop dan aan een winkel verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 29 augustus 2004 @ 19:58:
[...]

Wel eens over rechten van een product gehoord?? Juist een deel van het product is van de uitgever en die heeft net zoveel in te brengen.
Half-life is helemaal van valve. Ontwikkel kosten hebben ze ook zelf betaald. Vivindi is in het geval van hl echt alleen maar de uitgever en niks meer voor de rest is alles in handen van valve. Valve is nou niet echt te vergelijken met een of ander gamestudiotje wat afhankelijk is van de uitgever. Zonder uitgever krijgt valve het ook wel voor elkaar om hun game goed te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik betwijfel of men voor half-life 1 alles uit eigen zak heeft betaald. Zal toch wel veel geld van Sierra inzitten. Lijkt me straf als men dan nu alle rechten heeft op Half-life (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[OFFTOPIC]Dou eens even rustig over dat Amerikanen dom zijn, het is een GEMIDDELDE de software ide door amerikanen is gemaakt is door een intelligente bovenlaag. Wij nederlanders zijn gemiddeld slimmer, maar in Amerika zij mischien net zoveel mensen slimmer als er in heel Nederland wonen...[OFFTOPIC]
Hmm, ik kan nog steeds niet preloaden, en ik kon vaochtend helemaal niet eens op Steam, terwijl ik wel gewoon op i.net kon.. Volgens mij is Steam nog niet helemaal klaar voor de release van HL2..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 22:19:
Dou eens even rustig over dat Amerikanen dom zijn, het is een GEMIDDELDE de software ide door amerikanen is gemaakt is door een intelligente bovenlaag. Wij nederlanders zijn gemiddeld slimmer, maar in Amerika zij mischien net zoveel mensen slimmer als er in heel Nederland wonen...
ik zeg nix over de amerikane, maar wat jij hier nu post klinkt ook niet bepaald slim :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die offtopic gaan ook niet. Hou het ontopic.

Edit: En toch een serie replies moeten trashen. Erg jammer :/

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 21:19:
[...]

Half-life is helemaal van valve. Ontwikkel kosten hebben ze ook zelf betaald. Vivindi is in het geval van hl echt alleen maar de uitgever en niks meer voor de rest is alles in handen van valve. Valve is nou niet echt te vergelijken met een of ander gamestudiotje wat afhankelijk is van de uitgever. Zonder uitgever krijgt valve het ook wel voor elkaar om hun game goed te verkopen.
Zucht ok nou speciaal voor jou zal ik het ff tot in de punten spellen. HL1 was een mega succes en toen was Valve nog een klein bedrijf met een weinig budget. Valve stapte toen naar Vivende om hun plannen voor te leggen en om financiering te vragen. Vivendi is hiermee accoord gegaan en hebben hun project gefinanceerd. Maar hier komt het addertje vivendi wilde ervoor zorgen dat hun geld goed besteedt was en had een contract opgesteld waarin stond dat ze rechten kregen op HL. Dit houdt in dat alles wat er gemaakt zou worden van HL er een deel naar Vivendi zou gaan en dat geldt natuurlijk ook voor HL2 (want ze hebben een contract waarin staat dat ze recht op hun deel hebben)

Het enige voordeel dat er met steam wordt behaald wordt is dat alles nu naar Valve en Vivendi gaat zonder dat ze geld moeten besteden voor het verpakken en meerdere delen van de bv. 50 eurie (mocht dit de prijs worden) kwijt zijn aan eigen kosten, kosten voor vervoer, invoering, de importeur en de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist CS: Source beta gespeeld (leuk!!), de video stress-test zit er ook bij.. Valt idd op dat voor nVidia GeForce FX kaarten de versie van DirectX die gebruikt wordt idd DX8.1 is.. Desalniettemin héél erg mooi, en ook blij met de resultaten, 1024x768 zonder AA geeft 76.4 fps op mijn FX 5900 XT, en 1024 x 768 met 6 x AA geeft 48.3 fps.. Ben dus nu wel erg benieuwd idd wat deze kaart had neergezet, mocht hij wél op DX9 niveau gefunctioneerd hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 03:07:
Ik heb zojuist CS: Source beta gespeeld (leuk!!), de video stress-test zit er ook bij.. Valt idd op dat voor nVidia GeForce FX kaarten de versie van DirectX die gebruikt wordt idd DX8.1 is.. Desalniettemin héél erg mooi, en ook blij met de resultaten, 1024x768 zonder AA geeft 76.4 fps op mijn FX 5900 XT, en 1024 x 768 met 6 x AA geeft 48.3 fps.. Ben dus nu wel erg benieuwd idd wat deze kaart had neergezet, mocht hij wél op DX9 niveau gefunctioneerd hebben..
kijk, je zit nu in het Half Life 2 topic als je goed kijkt, maar als je het over CS:Source wil gaan hebben is daar ook een topic voor: [rml][ PC] Counter-Strike: Source[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Hij heeft het toch over de Benchmark, hangt er dus een beetje tussenin wat mij betreft :z je kan ook overal op letten, als ie nou echt over CS aan het vragen of lullen was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die benchmark is toch hetzelfde als een gemiddeld HL2 level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het het zwaarste was? maar die bench klopt toch niet helemaal want ai, physics enzo ontbreken, die nemen dan wel geen kracht van je gaka in maar wel van je cpu dus dan kan je fps alsnog een stuk lager uitvallen. Mijn 9600xt haalt 58fps in die test en ik geloof nooit dat ik dat ga halen in hl2, zeker niet in zware stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
spokje schreef op 30 augustus 2004 @ 12:26:
Hij heeft het toch over de Benchmark, hangt er dus een beetje tussenin wat mij betreft :z je kan ook overal op letten, als ie nou echt over CS aan het vragen of lullen was.....
idd, nou niet overal over gaan zeiken kerels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beezze schreef op 29 augustus 2004 @ 19:54:
[...]

--------
kkannie w88 op hl2
* Waarom nu weer doorgaan? De volgende kan een OW verwachten *

Ontopic: En nog steeds geen nieuws over DoD: Source......

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:33:
Ik dacht dat het het zwaarste was? maar die bench klopt toch niet helemaal want ai, physics enzo ontbreken, die nemen dan wel geen kracht van je gaka in maar wel van je cpu dus dan kan je fps alsnog een stuk lager uitvallen. Mijn 9600xt haalt 58fps in die test en ik geloof nooit dat ik dat ga halen in hl2, zeker niet in zware stukken.
Het zwaarste? Weet iemand dit zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het gaat dus niet gold vandaag :(

Gabe Newell to me

no

-----Original Message-----
From: Chester [mailto:mijn@email.com]
Sent: Saturday, August 28, 2004 10:31 AM
To: Gabe Newell
Subject: HL2

Hello,

I was wondering, are the rumours true that HL2 is going gold on monday?
And could you tell me what will come extra with the colleters edition?

Greets,
A great fan, Chester

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 30-08-2004 15:14 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 14:56:
[...]

Het zwaarste? Weet iemand dit zeker?
Het is toch een STRESS TEST. Lijkt me niet dat het dan gemiddeld is heh :{
/edit
was toch al bekend chester...?

[ Voor 8% gewijzigd door Xrenity op 30-08-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd een stress-test, lijkt mij dus ook dat het 't maximale van je GPU/enz. eist.. Idd, geen physics verder alleen adembenemende effects.. En dat zelfs in DX8.1 waar mijn kaartje op draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil geen stoorzender zijn maar bij Dynabite staat de release van halflife 2 op 1 november 2004 gepland. (verwacht)

Het zal vast binnenkort allemaal wel duidelijk worden.
Koop hem 200%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 15:36:
Wil geen stoorzender zijn maar bij Dynabite staat de release van halflife 2 op 1 november 2004 gepland. (verwacht)

Koop hem 200%
Ben je niet hoor :)
Het is alleen zo dat winkels nog net zo weinig over een release weten als wij. Ik denk dat ze de datum gewoon 'veiligstellen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Koop hem 200%
Dynabyte weet het ook niet. Ze gokken daarop. Play.com bijvoorbeeld gokt op 24 september. Dat klinkt voor mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 15:31:
Het is idd een stress-test, lijkt mij dus ook dat het 't maximale van je GPU/enz. eist.. Idd, geen physics verder alleen adembenemende effects.. En dat zelfs in DX8.1 waar mijn kaartje op draait..
Die test test geen AI of physics wat bij hl2 nou net wel een groot deel van de cpu power gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
klikkerdeklik

bron

Ze gooien nu al een 'Its done" in hun magazine, dan zijn ze dus ook behoorlijk zeker dat ie voor de 22ste gerealesed wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 30-08-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Pre-loaden begint alleen als je zelf aangeeft dat hij (steam) dit moet doen. Alleen op dit moment heeft de steam server het een beetje druk omdat er waarschijnlijk bijna de halfe wereld aan het preloaden is.

PS. bij mij is hij net begonnen :P

[ Voor 9% gewijzigd door ge-flopt op 30-08-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 30 augustus 2004 @ 19:47:
klikkerdeklik

bron

Ze gooien nu al een 'Its done" in hun magazine, dan zijn ze dus ook behoorlijk zeker dat ie voor de 22ste gerealesed wordt.
interessant! nu hopen dat het waar is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

klikkerdeklik

bron

als ze em er dan niet in hebben staan, dan valt de hele community over ze heen dus ik denk dat ze het aardig cker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Dat ie klaar is lijkt me nu toch ook wel logisch, anders zouden ze met t preloaden ook nog wel even wachten. maargoed, ik heet geen valve :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op 30 augustus 2004 @ 20:00:
Dat ie klaar is lijkt me nu toch ook wel logisch, anders zouden ze met t preloaden ook nog wel even wachten. maargoed, ik heet geen valve :P
het pre-loaden werkt bij mij niet echt..kom er niet doorheen..maar goed...ik heb nog tot de 22ste om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Devilion schreef op 30 augustus 2004 @ 19:58:
[...]als ze em er dan niet in hebben staan, dan valt de hele community over ze heen dus ik denk dat ze het aardig cker weten.
Dus je gaat er maar vanuit dat dit plaatje echt is??
Ik zie het wel, nog genoeg tijd iig want als het dat eindelijk zover is wordt het wel bekend gemaakt. Dan weet je het iig zeker.

Alhoewel 22 sept wel een geloofwaardige releasedate is.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop hem 200%
Dimensionplus zegt 9 sep,niks van die store dates geloven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12

Koop hem 200%
Ik denk ook dat zij gewoon een datum hebben geprikt, wwardoor ze er "zeker" van zijn dat ze HL2 binnen hebben. Het probleem is dat de Off. datum nog niet vast staat, Dus de winkels moeten allemaal een gok doen, en de ene doet een rooskleurige gok en de ander doet meer een safere gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Al dat gezeur over release dates... Kappen ermee.. Ik geloof gewoon niets totdat Valve het zelf bevestigd.. Ik wacht er trouwens niet eens op maar als het uitkomt, koop ik het meteen :)

Trouwens weet iemand hoe je HL2 via Steam kan kopen zonder creditcard? (Hoe hebben ze het nu geregeld met CS:CZ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:18

w0w

Dutchmega schreef op 30 augustus 2004 @ 21:33:
[...]
Trouwens weet iemand hoe je HL2 via Steam kan kopen zonder creditcard? (Hoe hebben ze het nu geregeld met CS:CZ?)
CC only :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klikkerdeklik

bron

Eerst zien, dan geloven. Dat moet iedereen nu wel geleerd hebben van
alles rondom Valve en HL2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mag hopen die ie de 22e in de winkels ligt. dat zou namelijk mn best verjaardags cadeau in jaren zijn :P

/me is jarig op de 22e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw artikeltje op halflife-2.nl

DirectX 9 en de GeForce FX in Half-Lfie 2

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 23:39 . Reden: Zo zien mensen waar het over gaat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Lachen, ik ben ook op de 22e van september jarig. Maar ik verwacht dan geen HL2 in mijn schoen (prive-Sinterklaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
HuggyB schreef op 31 augustus 2004 @ 00:57:
Lachen, ik ben ook op de 22e van september jarig. Maar ik verwacht dan geen HL2 in mijn schoen (prive-Sinterklaas).
Een symbolische koevoet in je schoen? ;)

Ik zie wel wanneer het spel uit komt. Ik ga hem natuurlijk direct kopen wanneer hij hier in de winkels ligt. Ik heb liever dat het wat langer duurt en dat alles tip top in orde is dan hier en daar nog een bugje.
Maar als ik de leak speel begin ik toch te hunkeren naar de volledige versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
YES, als reply op een comic die ik heb gestuurd :D :D :D
Erwin

We loved the picture. Gabe really laughed, as did many of the others of the company.

Thank you for your interest and support!!

I would like to send a poster to you, although I do not have a mailing address for you.

(If this is a duplicate message, please disregard)

I had your cool comic up most of last week, but couldn’t remember if I had replied to you or not.

Forgive my tardiness if not.

Thank you again, and write back soon.

KayLee Vogt

Valve Office Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Xrenity schreef op 31 augustus 2004 @ 08:18:

[...]
Ik heb een paar pagina's terug gebladerd maar geen comic gevonden, ben wel nieuwsgierig geworden.. care to share ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat plaatje nog een keer posten lijkt me wel handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.halflife-2.nl/index.php#455
*Zie laadste headlines*
Das pas een leuk plaatje voor een poster zeg :D
http://www.half-life2.com/secret/Barnacle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HL2 preload finished...

Edit: Weet iemand waar die bestanden komen te staan?

[...]
Respect ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

[...]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Mooie actie ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoorden die mensen van Valve nou onmiddelijk op jullie email ?
Ze hebben daar misschien iemand die alle fan mail beantwoordt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
In fact, NVIDIA claims that Source Engine-based games with geometry instancing and shader model 3.0 pixel and vertex shaders will be faster on NVIDIA’s current generation, GeForce 6800 hardware than on ATI X800. We also know that NVIDIA will be releasing its next ForceWare driver early next month, although doubling performance in one driver release is highly unlikely (especially when you’re dealing with hardware as old as GeForce FX).
En het over en weer gemekker over shader model 3.0 gaat door :). Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wie Counter-Strike: Source al heeft gespeeld op zijn Nvidia GeForce FX-kaartje, heeft misschien al gemerkt dat het er allemaal niet zo mooi uitziet als bij bezitters van een Radeon-kaartje. De reden daarvoor is simpel: om de preformance van de FX-kaarten hoog genoeg te houden, heeft Valve besloten om ze standaard in DirectX 8.0/8.1 te laten draaien, dus met andere woorden zonder ook maar één DirectX 9-effect. Hardwaresite FiringSquad trok op onderzoek en vond een mogelijkheid om de kaarten toch in DirectX 9 te laten draaien.

Uit de benches blijkt dat Valve helemaal niet gelogen heeft: de prestaties van de FX-kaarten zijn in DirectX 9-mode gewoonweg ondermaats, met verschillen tussen DirectX 8 en 9 van ongeveer 250%! Dit zorgt ervoor dat deze kaarten dan eigenlijk ook helemaal niet geschikt zijn om Half-Life 2 in al haar glorie op te draaien.

Once DirectX 9 is enabled, GeForce FX cards took a significant performance hit in our testing. For GeForce FX 5700 Ultra and 5600 Ultra, we witnessed performance declines of up to 2.5 times running the DirectX 8.1 path in a couple of cases with the video stress test. In comparison, RADEON 9600 XT’s worst-case scenario was a performance decline of 23% at 1600x1200 with 4xAA and 8xAF. On the high-end cards, GeForce FX 5950 Ultra performance dropped by a factor of two once the DirectX 9 path was enabled (versus RADEON 9800 XT’s 10-27%).

Gelukkig heeft Nvidia met haar nieuwe generatie kaarten (de 6800-reeks) reeds bewezen op het goede pad te zijn, want deze kaartjes presteren wél goed in de eerste tests.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200408/1093888061_0.jpg
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=14565

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 31-08-2004 11:01 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nieuwe shader model veel mooier dan 2.0? En gebruiken ze dus 3.0 in HL2?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat DoD nieuws:
Q: Do you predict DoD:Source will hit stores in 04?
A: I wouldnt even dream of mentioning anything resembling a release date at this point in time. nice try though (piu)

Q: Who makes/made the german voices? Is it a real german or someone who learnd german at school.
A: Our german mapper/sniper Sector-Effector does the voice. Micheal is the man. (piu)

Q: Can the Source Engine handle wind? If so, will there be wind in DoD:S?
A: don't know. bigger fish to fry at the moment. (piu)

Q: So the very first release of DoD: Source is just like a port of DoD 1.3 with better technology right? No new maps, weapons or classes right?
A: There will be a few new features, but outside of those, it will be identical to 1.3 (piu)

Q: Does/will/can the new engine set the appropreate video settings for your system
A: video settings are being tested with CS:S (piu)

Q: how far has the game in development so far and is it going well?
A: Well, the game is ported.. the first playtest was hilarious, but really fun. The ragdolls were awesome. Some of us are busy with other Valve projects at the moment, but soon everyone will be full-time DoD again. (m_b)
Of stel je eigen vraag hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja... wat zou je nu kopen ?
Ik zit veel onder Linux en speel zelfs games met Cedega (FarCry eb CS).
Momenteel is dat een GeForce4 Ti4400. nVidia's Linux drivers zijn gewoon goed en je moet er niet lang op wachten. Bij ATI is dat gans andere koek. Linux is taboe, en als er dan drivers uitkomen, zijn ze nog rotslecht ook.

Iedereen zit hier maar ATI te roepen voor Half-Life 2. Het wordt bijna anti nvidia.
Ik denk echter dat mensen met een dualboot systeem die meer onder Linux zitten, dat een Geforce 6800 toch wel een goede keuze is. Het ding haalt toch meer dan 60 fps in 1600x1200x32 4xAA, 8xAF

Afbeeldingslocatie: http://vr-zone.com/reviews/source/stresstest/beta-1600.gif

Wat is dan nog een rede om geen nvidia in huis te halen ?

Een 6800 GT 256DDR3 kost ongeveer 390 € en een ATI X800 Pro heb je voor 420 €

Alleen al voor stabielere drivers (Linux) zou ik toch bij nvidia blijven, tenzij ze bij ATI eens gaan nadenken.

Iemand die zijn mening kwijt wil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 15:21:
[...]
Omdat hij daar al vaak eerder heeft gepost, net zoals hij vaak post ( in het verleden dan) op www.halfilfe2.net
Goed, voor de volgende keer dan:
bron

false.

Do you really think the gold announcement will be made with a 4 word forum post? OMFG will count as four words by itself! :-]

Also, patient is not a word I would use to describe people's manner of waiting. Understandable -- I'm pretty excited about it myself.

At any rate, it's 9:18am ... sorry I slept in or I would have stomped sooner. At any other rate, it looks like hl2fallout.com cleared things up a while ago (relatively) with their Fool's Gold post.
Like I said. Wordt echt niet dmv een forum post bekend gemaakt als HL2 gold is! }:O
offtopic:
En wie zegt dat deze post echt is? }:O

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh wat wil ik die x800 graag,maar waar moet ik in hemelsnaam 420 euro vandaan halen,ik ben aant kiezen tussen de radeon 9800se of geforce 6600Gt die bijden 200 euro kosten als het goed is(heb mn ouders bijna zo ver dat ze de helft betalen)maar welke moet ik nou kiezen,met welke krijg ik de beste gameplay in hl2 en welke gaat het langste mee?(mijn trouwe nvidea geforce 4 mmx 440 64mb ram,runt nou al bijna 2/3 jaar games,ik hoop dat ik nogmaals een kaart vind die dat doed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 10:59:
Is dat nieuwe shader model veel mooier dan 2.0? En gebruiken ze dus 3.0 in HL2?
Tussen 2.0 en 3.0 zit geen verschil in beeldkwaliteit, het zijn alleen wat optimalisaties tov 2.0 en die optimalistaties zitten ook in 2.0b dus eigelijk is ps3.0 niet echt nuttig. In hl2 word geloof ik nog geen ps3.0 ondersteund.

bloodcatcher ik denk dat je dan het beste voor de 6600gt kan gaan, die lijk me sneller dan de 9800se die niet echt veel sneller is dan een r9600xt. Of koop een 9800pro die kosten maar iets meer dan 200 euro. Je kan natuurlijk ook doorsparen voor een x800, zeker als je ouders daar de helft van betalen ( /me houd van zijn ouders ;) ).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mijn ouders wouwen wel 100 betalen(de helft dus) maar ik vraag me af of ik ze zover krijg 210 te betalen :(

maar als ik dus moet kiezen tussen de geforce 6600gt en ati radion9800pro moet ik dus de ati kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fijne ouders hebben jullie allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 13:56:
fijne ouders hebben jullie allemaal. :)
Valt wel mee hoor, dit doen ze alleen omdat ik geslaagd ben, veder moet ik alles zelf betalen.

Ik denk dat je beter een 9800pro kan nemen dan een 6600gt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 13:52:
nou mijn ouders wouwen wel 100 betalen(de helft dus) maar ik vraag me af of ik ze zover krijg 210 te betalen :(

maar als ik dus moet kiezen tussen de geforce 6600gt en ati radion9800pro moet ik dus de ati kiezen?
Je kan beter nog heel ven afwachten hoe de 6600Gt gaat presteren tegen de 9800pro. Ik verwacht een klein beetjes hoger maar mischien is het verschil niet eens te merken. Hij komt bijna uit geloof ik dus de benchmarks zullen niet lang op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Hoe zit 't nou precies.....is ie nou al uit ?

Ik heb'halflife2 gepreload via steam......maar 't vreemde is dat ik 'm nergens terugvind op m'n pc :?

als ik ''register a produkt i already own'' kies, en ik typ m'n key in zegt ie: ''you already have active subscriptions to the game(s) accosiated with this cd key''

''a locked copy of halflife 2 is on your computer''....wat heb ik hier nou aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
C:\Program Files\Steam\SteamApps\

twee bestanden van samen 1GB

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
OnTracK schreef op 31 augustus 2004 @ 15:10:
C:\Program Files\Steam\SteamApps\

twee bestanden van samen 1GB
ja...en wat moet ik daar mee doen met die 2 bestanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Mr. Detonator schreef op 31 augustus 2004 @ 15:08:
Hoe zit 't nou precies.....is ie nou al uit ?

Ik heb'halflife2 gepreload via steam......maar 't vreemde is dat ik 'm nergens terugvind op m'n pc :?

als ik ''register a produkt i already own'' kies, en ik typ m'n key in zegt ie: ''you already have active subscriptions to the game(s) accosiated with this cd key''

''a locked copy of halflife 2 is on your computer''....wat heb ik hier nou aan 8)7
Zolang hij locked blijft is hij nog niet uit. Je moet trouwens in de Steam folder op zoek gaan naar een bestand van meer dan 1 gigabyte genaamd "base source shared materials.gcf", dit is de Half-Life 2 preload file.
Mr. Detonator schreef op 31 augustus 2004 @ 15:11:
[...]

ja...en wat moet ik daar mee doen met die 2 bestanden ?
Wachten tot het spel via Steam uitkomt. 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door MetroidPrime op 31-08-2004 15:13 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
MetroidPrime schreef op 31 augustus 2004 @ 15:12:
[...]

[...]

Wachten tot het spel via Steam uitkomt. 8)7
hij is dus nog niet uit....dat moest ik weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 09:14:
Hmm dat plaatje nog een keer posten lijkt me wel handig. :)
weet zelf niet precies welke, maar deze of deze (denk die laatste :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 13:52:

Voor Half Life 2 zou ik voor Ati gaan....
Valve ligt nou eenmaal meer met ATI dan met NVDIA in bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Xrenity schreef op 31 augustus 2004 @ 15:51:
[...]

weet zelf niet precies welke, maar deze of deze (denk die laatste :P)
Haha lol @ die eerste, echt vet. "Hey Gordon, nice helmet!" :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op 31 augustus 2004 @ 11:53:
[...]

Goed, voor de volgende keer dan:

[...]

Like I said. Wordt echt niet dmv een forum post bekend gemaakt als HL2 gold is! }:O
offtopic:
En wie zegt dat deze post echt is? }:O
Ehh... denk je me nu iets nieuws te leren ofzo? :p

Valve post heel vaak op forums, dus er was geen reden om te denken dat deze false zou zijn.

Het had gekunt dat ze dan die betreffende maandag een uitgebreid pers bericht hadden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 10:28:
Antwoorden die mensen van Valve nou onmiddelijk op jullie email ?
Ze hebben daar misschien iemand die alle fan mail beantwoordt XD
Ze antwoorden persoonlijk op je email, als je de geluk hebt dat ze reageren, als ze bij iedereen reageerden zouden ze honderden mails moeten beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 21-08 15:00
Ik stuurde eergisteren een mailtje en kreeg er vandaag 1 terug :]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Helmet schreef op 31 augustus 2004 @ 16:47:
Ik stuurde eergisteren een mailtje en kreeg er vandaag 1 terug :]
deel met ons dan :P
/edit
ff je avatar veranderd XD

[ Voor 9% gewijzigd door Xrenity op 31-08-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
Helmet,

Thank you for your interest in Valve.
We are always excited to hear from fans.

It is true that I can send you a poster, although we have no signed ones available at this time. The guys are fairly involved with getting the game out to players like you.

If you will send me some contact information (primarily a mailing address), I can get that out to you.

Thank you again for your support!

KayLee Vogt
Valve Office Manager
kaylee@valvesoftware.com
(425) 889 - 9642 ext. 169
zo zag t mailtje eruit :]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaaf dat ze zoiets doen! moet je eens bij EA proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dan persoonlijk naar die persoon gemaild ?
Man... ik wil wel zo'n HL2 poster hebben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
mailtje had ik gestuurd naar gabe newell het adres kun je vast wel in dit topic vinden (iets met gaben en valvesoftware.com) het is echt koel om te zien hoe die mensen zich inzetten voor de grote menigte fans die ze hebben.

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Helmet schreef op 31 augustus 2004 @ 17:10:
mailtje had ik gestuurd naar gabe newell het adres kun je vast wel in dit topic vinden (iets met gaben en valvesoftware.com) het is echt koel om te zien hoe die mensen zich inzetten voor de grote menigte fans die ze hebben.
Tsja, kleine investering heh :D
Het kost ze iets van 2 euro, en ze krijgen er zo'n 20-30 voor terug als jij die game koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 17:05:
gaaf dat ze zoiets doen! moet je eens bij EA proberen :P
haha dan weet je wel zeker dat je een poster krijgt, ze hebben daar nog nooit fanmail gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de rest van de E3 2004 movie uitkomt in Bink-formaat? Ik heb Valve een mailtje gestuurd, maar heb niks terug gekregen :'(
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 17:41:
[...]

haha dan weet je wel zeker dat je een poster krijgt, ze hebben daar nog nooit fanmail gehad :P
Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook een mailtje gestuurd om die poster en vrijwel direct een mailtje teruggekregen :D

vind Valve software echt een van de betere (misschien zelfs de beste) gamecompanys als het op fans aankomt. altijd als je een mailtje stuurt krijg
je een antwoord terug. en nu die actie met die posters! echt Thumbs up voor Valve
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar wie mail je dan? Ik heb naar Gaben@valvesoftware.com gemaild maar niks terug gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alright iedereen bedankt voor zijn hulp :) ik waardeer het
sjek schreef op 31 augustus 2004 @ 14:12:
[...]

Je kan beter nog heel ven afwachten hoe de 6600Gt gaat presteren tegen de 9800pro. Ik verwacht een klein beetjes hoger maar mischien is het verschil niet eens te merken. Hij komt bijna uit geloof ik dus de benchmarks zullen niet lang op zich laten wachten.
dan doen we dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
De Source engine is erg goed te modden. Als iemand een mod schrijft dat veel polygonen per scherm bevat, hoge kwaliteit texturen, een grote hoeveelheid stencil shadows en een barrage aan shaders gebruikt dan trekt die 9800 het niet zo goed als de 6800.

HL2 het spel zelf ziet er niet bijzonder mooi uit, de performance verschillen zullen niet zo enorm zichtbaar zijn. Als in; de 9800 zit tegen de 60fps aan en de 6800 tegen de 100fps... het verschil zie je alleen als je FRAPS aan hebt staan. Trouwens, volgens mij had de 9800 niet al te hoge scores in de stress test van CS:S. Ik heb het hier over een 60% afname als men AA aan zet... vind ik niet te slikken.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.