[PC]Half-Life 2 deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.693 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op 28 augustus 2004 @ 13:11:
Mwuahaharharhar!!! Prachtig dat iedereen geloofd wat ergens op een forum gepost wordt!

Serieus mensen: Waarom zou Gabe op een of ander forum posten dat het spel gold is? Waarom niet een pers bericht en een aantal emails naar buiten sturen?
Omdat hij hier ook aankondigde dat de preload begon, alleen was dat met zekerheid van gabe newell. --> http://www.hl2fallout.com/forums/index.php?showtopic=4005

Daarom gelooft nu ook bijna iedereen dat het berichtje van vandaag ook waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Mwuahaharharhar!!! Prachtig dat iedereen geloofd wat ergens op een forum gepost wordt!

Serieus mensen: Waarom zou Gabe op een of ander forum posten dat het spel gold is? Waarom niet een pers bericht en een aantal emails naar buiten sturen?
't moet toch spannend blijven :+

offtopic:
Idd vreemd lachje hoor.. :P

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach eigenlijk kun je al raden dat de post van Gabe gewoon nep is. Het pre-loaden van HL2 is pas net begonnen. Het is simpelweg niet mogelijk om alle mensen die HL2 willen pre-loaden, voor maandag van een pre-load te voorzien.

Dus ik denk dat Valve niet zo dom is om HL2 maandag al gold te laten gaan, terwijl de helft van de wereld de pre-load nog een eens binnen heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 13:57:
Ach eigenlijk kun je al raden dat de post van Gabe gewoon nep is. Het pre-loaden van HL2 is pas net begonnen. Het is simpelweg niet mogelijk om alle mensen die HL2 willen pre-loaden, voor maandag van een pre-load te voorzien.

Dus ik denk dat Valve niet zo dom is om HL2 maandag al gold te laten gaan, terwijl de helft van de wereld de pre-load nog een eens binnen heeft. :)
Het spel gaat gold wanneer het af is. Als het spel op maandag gold is betekend niet dat het spel meteen op Steam gezet wordt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 28 augustus 2004 @ 13:59:
[...]

Het spel gaat gold wanneer het af is. Als het spel op maandag gold is betekend niet dat het spel meteen op Steam gezet wordt.
Nou, ik denk als het spel gold is, dat het dan echt wel op steam gezet wordt. Want als HL2 gold gaat, dan is het spel af. De steam versie hoeft dus niet naar de pers ofzo. Dus ik zou echt geen rede zien waarom dan HL2 niet meteen op steam zou verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 14:12:
[...]

Nou, ik denk als het spel gold is, dat het dan echt wel op steam gezet wordt. Want als HL2 gold gaat, dan is het spel af. De steam versie hoeft dus niet naar de pers ofzo. Dus ik zou echt geen rede zien waarom dan HL2 niet meteen op steam zou verschijnen.
Ze moeten bij Valve eerst de nodige voorbereidingen treffen om het spel op Steam te kunnen zetten. Ze moeten kijken welke delen van de Source engine gepatched moet worden voor iedereen die CS:S Beta heeft, het spel moet verspreid worden over alle content servers, er moet een pagina komen waar je HL2 online kunt kopen enz. Dat gaat echt niet zo simpel als je waarschijnlijk denkt. Condition Zero stond geloof ik ook niet meteen op Steam toen het spel gold status kreeg.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_DoubleU schreef op 27 augustus 2004 @ 20:12:
[...]

1. Je kan de client hier downloaden. Er is ook een versie met al bestanden voor CS.
2. Ja, account = je e-mail
3. Als je HL/CS/ofietsanders hebt dan kan je via "Browse games" de CD-keys van die spelen invoeren. Deze keys worden dan aan je steam account gelinkt. Dan kan je HL/CS/ofietsanders van Steam downloaden
HL2 kan je alwel pre-loaden, hoef je nog niet voor te betalen.
4. Een spel kopen CS:CZ bijvoorbeeld doe je via een creditcard (Mastercard of Visa)
Zijn er geen andere betalingsmogelijkheden. Want om nu alleen voor HL2 een creditcard te gaan aanschaffen. :(

Ik krijg nu trouwens een error als ik probeer te pre-loaden:

"The servers of Valve are too busy at the moment. Please try again in a few ours"

Lekker geregeld allemaal. Als HL2 als straks helemaal opstaat kun je het volgens mij helemaal wel vergeten. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat hij daar al vaak eerder heeft gepost, net zoals hij vaak post ( in het verleden dan) op www.halfilfe2.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 13:57:

Wie zegt dat je em al krijgt op de dag dat ie gold gaat, als je em op steam wilt kopen?

Volgens mij krijgen ook de steam gebruikers em pas als ie in de winkel ligt en verkocht mag worden, op de officiele release date dus , en dat is IETS ANDERS dan de gold date.

dus ga niet beginnen met 'ik hoop niet dat valve zo dom is dat' , want op dit moment is valve niet dom aan het praten, maar iemand anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 28 augustus 2004 @ 14:18:
[...]

Ze moeten bij Valve eerst de nodige voorbereidingen treffen om het spel op Steam te kunnen zetten. Ze moeten kijken welke delen van de Source engine gepatched moet worden voor iedereen die CS:S Beta heeft, het spel moet verspreid worden over alle content servers, er moet een pagina komen waar je HL2 online kunt kopen enz. Dat gaat echt niet zo simpel als je waarschijnlijk denkt. Condition Zero stond geloof ik ook niet meteen op Steam toen het spel gold status kreeg.
Ja, maar ik denk dat die pagina's nu al klaar zijn. Het patchen en verspreiden van HL2 op de content servers zal echt geen weken ofzo in beslag nemen. Hoogstens een dag of 2.
Wie zegt dat je em al krijgt op de dag dat ie gold gaat, als je em op steam wilt kopen?

Volgens mij krijgen ook de steam gebruikers em pas als ie in de winkel ligt en verkocht mag worden, op de officiele release date dus , en dat is IETS ANDERS dan de gold date.

dus ga niet beginnen met 'ik hoop niet dat valve zo dom is dat' , want op dit moment is valve niet dom aan het praten, maar iemand anders
Volgens mij komt Half-Life 2 op steam toch iets eerder dan HL2 hier in Nederland.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 14:51:
[...]

Zijn er geen andere betalingsmogelijkheden. Want om nu alleen voor HL2 een creditcard te gaan aanschaffen. :(

Ik krijg nu trouwens een error als ik probeer te pre-loaden:

"The servers of Valve are too busy at the moment. Please try again in a few ours"

Lekker geregeld allemaal. Als HL2 als straks helemaal opstaat kun je het volgens mij helemaal wel vergeten. :(
ach ja dat heb je bij een zeer gewild spel..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op 28 augustus 2004 @ 15:31:
[...]

ach ja dat heb je bij een zeer gewild spel..
Ja, maar Valve maakt niet helemaal gebruik van zijn totale capiciteiten. Gisteren maakte Valve bijv rond de 44% gebruik van zijn totale capiciteiten. Momenteel is het rond de 75% van zijn totale capiciteiten. Maar dat komt alleen omdat de beschikbare bandbreedte gedaald is.

Ik denk: Je geeft een pre-load van het meest verwachte spel ooit vrij. Maak dan tenmiste rond de 90% gebruik van de servers. Games, kunnen dan wel wat trager draaien, maar ik denk dat de meeste gamers die op steam zitten er wel voor begrip hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb mn poster maar eens ingelijst, tja je bent fan of niet he :Y)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hl2posterlijst.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hl2posterlijst2.jpg

Nu hopen dat HL² niet per ongeluk dikke bagger is :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
DIE POSTER :9~ _/-\o_
Het fake-mailtje is btw ook fake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je het risico lopen dat andere spelers last van de preloads krijgen, als het preload verhaal toch nog wel even loopt :) Het valt me trouwens op dat ik nog geen mensen heb gezien met schuim op de bek, de gekte rond HL2 loopt wel een beetje de spuigaten uit. Iedereen hyperactief, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik hoop toch dat dat 'het is fake' etc maandag wordt verstomt door een groot..

IT IS GOLD .. bericht:P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke map zet Steam die pre-load onderdelen eigenlijk? Ik kan helemaal niks weer vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
steamaps volgens mij

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Het lijkt mij ook moeilijk voor Valve om in te schatten hoeveel mensen gebruik gaan maken van de mogelijkheid om per Steam te downloaden. Ze moeten toch een schatting gaan maken hoeveel DVD (CD?) versies ze willen distribueren.

Ik denk dat hij redelijk rap op steam zal verschijnen nadat hij Gold is gegaan. Ze willen/moeten Steam een beetje promoten, omdat ze in eerste instantie door een hoop gamers zijn afgekraakt i.v.m. de Counterstrike 1.5 ---> 1.6 via Steam, die niet helemaal vlekkenloos verliep. (op z'n zachtst gezegd)

Ik ga hem in ieder geval via Steam kopen, voordat hij in Nederland in de winkel ligt, ben je 2 weken verder dan de Amerikaanse release. Dan maar geen hoesje. En hij zal nog wel wat goekoper zijn ook. (niet veel)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op 28 augustus 2004 @ 16:52:

Ik ga hem in ieder geval via Steam kopen, voordat hij in Nederland in de winkel ligt, ben je 2 weken verder dan de Amerikaanse release. Dan maar geen hoesje. En hij zal nog wel wat goekoper zijn ook. (niet veel)
Ik denk dat het nog wel aardig scheelt in prijs. Anders zou het voor mensen ook niet aantrekkelijk zijn om via Steam te downloaden.

1. Echte die-hard gamers willen de game het liefst zo snel mogelijk spelen.
2. Normale pc gebruikers betalen het liefst zo min mogelijk voor een game, dus als ze weten dat een game te downloaden is voor een lagere prijs dan zullen ze dat al snel gaan doen.
Hmm volgens mij niet, de map "Valve" in "Program Files" heeft nog steeds dezelfde grote dan als na het downloaden van de pre-loaded matrial. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Denk je echt dat er 2 weken liggen tussen het releasen van het spel via steam en dat het hier in nl in de winkels ligt? Dat zou Steam idd wel flink supporten, maar aangezien hij even duur is (toch?) heb ik toch liever ook de boekjes en cd's/dvd's.

offtopic:
Ik was trouwens 2 weken geleden naar ny op vakantie. Waarom zitten daar alle dvdhoesjes van spellen netjes in een klein mooi kartonnen doosje, terwijl wij hier alleen maar het dvdhoesje zelf krijgen? Die doosjes zagen er nl. erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

DeepSeven schreef op 28 augustus 2004 @ 16:58:
Denk je echt dat er 2 weken liggen tussen het releasen van het spel via steam en dat het hier in nl in de winkels ligt? Dat zou Steam idd wel flink supporten, maar aangezien hij even duur is (toch?) heb ik toch liever ook de boekjes en cd's/dvd's.
Ik denk dat er wel wat tijd tussen zit. Ik hoop echter met je mee dat ik ongelijk heb! ;)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

DeepSeven schreef op 28 augustus 2004 @ 16:58:
offtopic:
Ik was trouwens 2 weken geleden naar ny op vakantie. Waarom zitten daar alle dvdhoesjes van spellen netjes in een klein mooi kartonnen doosje, terwijl wij hier alleen maar het dvdhoesje zelf krijgen? Die doosjes zagen er nl. erg goed uit.
neemt minder ruimte in bij het transporteren

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
WJP schreef op 28 augustus 2004 @ 17:22:
[...]

neemt minder ruimte in bij het transporteren
Mja, kan wel kloppen aangezien UBI frans is, waardoor Splinter Cell wel een box was :) Vivendi heeft dacht ik persen over de hele wereld (including europa) dus dat wordt dan ook HL2 boxes? Lijkt me zowiezo wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
Ok even voor iedereen die bang is dat ze er niet zijn als hl2 uit gaat komen. Dat een game de "gold" status krijgt betekent dus niet dat ie gelijk in de winkel te koop ligt. Het spel gaat van Valve naar de uitgever en dan die gaat hem vervolgens double checken, keys erbij doen, verpakken en verspreiden etc. Dit gaat niet in 1 week en het zal dus minimaal 2 weken duren voor die ergens te krijgen is en dan is NL nog niet eens aan de beurt denk ik.
Via steam zal je hem waarschijnlijk hooguit 2 dagen eerder kunnen krijgen als in de winkel omdat ze anders mensen met een trage verbinding benadelen.
Kortom issie maandag gold dan tel er dan 3 weken bij en je kan hl2 ongeveer gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
sjek schreef op 28 augustus 2004 @ 17:31:
Ok even voor iedereen die bang is dat ze er niet zijn als hl2 uit gaat komen. Dat een game de "gold" status krijgt betekent dus niet dat ie gelijk in de winkel te koop ligt. Het spel gaat van Valve naar de uitgever en dan die gaat hem vervolgens double checken, keys erbij doen, verpakken en verspreiden etc. Dit gaat niet in 1 week en het zal dus minimaal 2 weken duren voor die ergens te krijgen is en dan is NL nog niet eens aan de beurt denk ik.
Via steam zal je hem waarschijnlijk hooguit 2 dagen eerder kunnen krijgen als in de winkel omdat ze anders mensen met een trage verbinding benadelen.
Kortom issie maandag gold dan tel er dan 3 weken bij en je kan hl2 ongeveer gaan spelen.
World-wide-release, ok? :P
En ik denk dat je na de gold date een weekje moet wachten voor hij in stores ligt.
Als hij Gold is hoeft hij namelijk niet meer door Vivendi gecheckt te worden, dit gebeurd wanneer men een RC stuurt. Bij 'Gold' heeft Vivendi de zaak goedgekeurd en kan hij rechtstreeks naar de persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 28 augustus 2004 @ 15:54:
Heb mn poster maar eens ingelijst, tja je bent fan of niet he :Y)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hl2posterlijst.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hl2posterlijst2.jpg

Nu hopen dat HL² niet per ongeluk dikke bagger is :P
Hoe kom je aan die poster? Zo een poster zou ik ook wel willen hebben. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 28 augustus 2004 @ 17:31:
Ik denk dus als HL2 gold gaat, dat je dan 2-3 dagen later HL2 legaal via steam kunt downloaden.

PS: sorry, deze post had in mijkn vorige post gemoeten. Mijn excuus hiervoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Hmm er is sinds die "zogenaamde" post van Gabe geen enkel antwoord van Valve medewerkers ontvangen om het te ontkennen of bevestigen... Steampowered forum ook niet. What if ? :P

[ Voor 15% gewijzigd door SouLmaN op 28-08-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Xrenity schreef op 28 augustus 2004 @ 17:33:
[...]

World-wide-release, ok? :P
En ik denk dat je na de gold date een weekje moet wachten voor hij in stores ligt.
Als hij Gold is hoeft hij namelijk niet meer door Vivendi gecheckt te worden, dit gebeurd wanneer men een RC stuurt. Bij 'Gold' heeft Vivendi de zaak goedgekeurd en kan hij rechtstreeks naar de persen.
Een week is onmogelijk. Er komt namelijk meer bij denken als dat jij voor ogen hebt.
Keuring voor de geschikte leeftijd, transporteren (dat gaat niet met de concorde) dan komt ie aan en dan moet de lading van het transportmiddel vrijgegeven worden. Hierna gaat het naar de distribiteurs en die gaan ze naar de winkels vervoeren. En natuurloijk al die puntes die ik net zei. En jah de double check is zeker wel noodzakelijk. Ze komen namelijk niet kant en klaar bij gabe newel uit z'n spleet zetten. Dat spel moet gedrukt worden en ook dat kost weer tijd. Hierna elke schijfje checken of ze goed gedrukt zijn en inpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 17:46:
[...]

Ik denk dus als HL2 gold gaat, dat je dan 2-3 dagen later HL2 legaal via steam kunt downloaden.

PS: sorry, deze post had in mijkn vorige post gemoeten. Mijn excuus hiervoor.
Lees mijn stukje eens goed. Waarom kunnen ze dat niet maken....juist lang niet iedereen op de wereld heeft een dikke breedband zonder limiet en torenhoge inet kosten. Als ze na 2 dagen het spel online gooien kan een beperkt gedeelte het spel 3 weken eerder spelen als de rest. Hier maak je geen vrienden mee. Nee ga er maar rustig vanuit dat je zeker nog tot half september zonder hl2 zit (legaal dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
sjek schreef op 28 augustus 2004 @ 17:51:
[...]

Een week is onmogelijk. Er komt namelijk meer bij denken als dat jij voor ogen hebt.
Keuring voor de geschikte leeftijd, transporteren (dat gaat niet met de concorde) dan komt ie aan en dan moet de lading van het transportmiddel vrijgegeven worden. Hierna gaat het naar de distribiteurs en die gaan ze naar de winkels vervoeren. En natuurloijk al die puntes die ik net zei. En jah de double check is zeker wel noodzakelijk. Ze komen namelijk niet kant en klaar bij gabe newel uit z'n spleet zetten. Dat spel moet gedrukt worden en ook dat kost weer tijd. Hierna elke schijfje checken of ze goed gedrukt zijn en inpakken.
lezen :) De game wordt gold verklaart NA de dubbelcheck :)
Daarbij denk ik dat de game via een of andere verbinding overgestuurd wordt naar Europa, zodat de game hier gedrukt kan worden. (aangezien Vivendi ook hier persen heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Ik vraag me eerlijk gezegd ook af waarom Hl2 niet vrij snel via Steam gereleased kan worden en hoop daar ook een beetje op (kan amper nog wachten :) ). In de VS heeft een voldoende aantal breedband en ook in Europa is dat het al meer en meer het geval, dus of het vriendengehalte relevant genoeg is, als het überhaupt al een afweging is.
Misschien dat het met het oog op warezversies niet zo slim is, maar dat heeft meerdere uitgevers er niet van weerhouden gefaseerd te releasen, remember Deus ExIW.

Wat ik me ook afvraag, misschien is het al langs gekomen, hoe groot wordt Hl2 eigenlijk, want ik denk niet dat je met die préload van 500 mb al op de helft zit ?
Een beetje spel is tegenwoordig toch al gauw 2 gig, of hebben de heren van Valve een superieure compressietechniek ;)

[ Voor 10% gewijzigd door edward2 op 28-08-2004 18:19 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Xrenity schreef op 28 augustus 2004 @ 18:03:
[...]

Daarbij denk ik dat de game via een of andere verbinding overgestuurd wordt naar Europa, zodat de game hier gedrukt kan worden. (aangezien Vivendi ook hier persen heeft)
En jij denkt dat dat drukken binnen een halve dag klaar is. Zoals iuk al zei de gedrukte schijfjes worden ook gecontroleerd en er zitten tal van tussenbedrijven die ook met het spel te maken krijgen. Punt is gewoon het lukt niet binnen een week dat is onmogelijk. Ze zullen er alle tijd voor nemen om alles goed te laten verlopen want mocht er een fout zijn kan dat uitpakken in een hele dure en voorkomen is beter als genezen.
Oh kijk trouwens maar naar bv doom3 daar wachte de makt ook al tijden op en dat duurde zelf een week of 3 voordat ie in nl was. En dat was ook een grote hit waar de hele industrie op zat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edward2 schreef op 28 augustus 2004 @ 18:16:
Ik vraag me eerlijk gezegd ook af waarom Hl2 niet vrij snel via Steam gereleased kan worden en hoop daar ook een beetje op. In de VS heeft een voldoende aantal breedband en ook in Europa is dat het al meer en meer het geval, dus of het vriendengehalte relevant genoeg is, als het überhaupt al een afweging is.
Misschien dat het met het oog op warezversies niet zo slim is, maar dat heeft meerdere uitgevers er niet van weerhouden gefaseerd te releasen, remember Deus ExIW.

Wat ik me ook afvraag, misschien is het al langs gekomen, hoe groot wordt Hl2 eigenlijk, want ik denk niet dat je met die préload van 500 mb al op de helft zit ?
Een beetje spel is tegenwoordig toch al gauw 2 gig, of hebben de heren van Valve een superieure compressietechniek ;)
De leaked beta was dacht ik zo een beetje 3 gig groot. De pre-load is trouwens iets meer dan een gig groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
edward2 schreef op 28 augustus 2004 @ 18:16:
Dat is dus mijn hele point eigenlijk het is maar een heel klein gedeelte van de community die dat spel gaat downen en het zou averechts werken als de 1 hem 2 weken eerder heeft als z'n buurman (dan komt die kopie vanzelf wel >:) ) Het is totaal geen goede marketing om het zo te doen. Een paar dagen eerder is wel heel scherp want dan geef je de mensen die steam gebuiken net dat beetje extra en promoot je die methode gelijk zonder dat je er anderen mee naait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
sjek schreef op 28 augustus 2004 @ 18:18:
[...]

En jij denkt dat dat drukken binnen een halve dag klaar is. Zoals iuk al zei de gedrukte schijfjes worden ook gecontroleerd en er zitten tal van tussenbedrijven die ook met het spel te maken krijgen. Punt is gewoon het lukt niet binnen een week dat is onmogelijk. Ze zullen er alle tijd voor nemen om alles goed te laten verlopen want mocht er een fout zijn kan dat uitpakken in een hele dure en voorkomen is beter als genezen.
Oh kijk trouwens maar naar bv doom3 daar wachte de makt ook al tijden op en dat duurde zelf een week of 3 voordat ie in nl was. En dat was ook een grote hit waar de hele industrie op zat te wachten.
Doom 3 doet ook geen worldwide release heh |:(
en ik denk niet dat het in een halve dag klaar is, daarom zeg ik toch een week.
Daarbij kan het drukken/transporteren veel sneller OMDAT VIVENDI IN EUROPA PERSEN HEEFT, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Xrenity schreef op 28 augustus 2004 @ 18:24:
[...]

Doom 3 doet ook geen worldwide release heh |:(
en ik denk niet dat het in een halve dag klaar is, daarom zeg ik toch een week.
Daarbij kan het drukken/transporteren veel sneller OMDAT VIVENDI IN EUROPA PERSEN HEEFT, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?
DAt heeft ID software ook en je dat zegt nog geen reet een worldwide release is niet te doen in een week. Daarbij moet elk land het spel keuren en dan kan je die week echt gaan schudden. Ik probeer alleen maar te besparen van een zware domper als je een weekie langer moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
sjek schreef op 28 augustus 2004 @ 18:29:
[...]

DAt heeft ID software ook en je dat zegt nog geen reet een worldwide release is niet te doen in een week. Daarbij moet elk land het spel keuren en dan kan je die week echt gaan schudden. Ik probeer alleen maar te besparen van een zware domper als je een weekie langer moet wachten.
Ja is best maar laat maar zitten. :{
Daarbij weet ik niet precies meer wanneer D3 in Engeland beschikbaar was, maar dit was zover ik weet een stuk eerder dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
valve wil natuurlijk zoveel mogelijk via steam verkopen! --> geen tussenhandel, dus dikke winstmarge voor valve, dus het lijkt me dat ze dat wel goed aanpakken en genoeg bandbreedte fixen voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.insidegamer.nl/content.php?id=3017

okeeej.... dus het bericht dat hl2 maandag gold gaat komt niet echt van Gabe 8)7 :X Wat een hoeren zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28

Polycom

Poes van goud

bitch slap die hoeren insidegamer.nl

wat een hoerensite is dat zeg, moet je die reacties zie... bijna allemaal fanboys/ mensen die het beter weten / mensen die weer in gaan op die fanboys.

:'( ooit wat het wel een leuke site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 17:43:
Hoe kom je aan die poster? Zo een poster zou ik ook wel willen hebben. :)
Gratis opgestuurd gekregen van Valve. Als je Gabe mailt met het verzoek om een poster krijg je er waarschijnlijk wel 1. En als je er naar vraagt signeren ze hem ook nog. Heb alleen nog niet alle handtekeningen kunnen ontcijferen :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja fuck die fanboy hoeren maar daar gaat het nu ff niet om, ik vind het een stuk kutter dat hl2 maandag dus misschien niet gold gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
D³ schreef op 28 augustus 2004 @ 19:03:
[...]
Gratis opgestuurd gekregen van Valve. Als je Gabe mailt met het verzoek om een poster krijg je er waarschijnlijk wel 1. En als je er naar vraagt signeren ze hem ook nog. Heb alleen nog niet alle handtekeningen kunnen ontcijferen :Y)
Heb een van mn comics gestuurd, positief antwoord teruggehad, en gevraagd of ik nu een HL2 poster verdien. Niks meer teruggehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:28

Polycom

Poes van goud

stuur gewoon een mail.

If you give me a poster, i will buy half life 2

als dat niet werkt:

Iam a reviewer for a really big dutch-gamewebsite, if you give me a poster i rate half life 2 with a 10.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Pu_Dy schreef op 28 augustus 2004 @ 19:15:
stuur gewoon een mail.

If you give me a poster, i will buy half life 2

als dat niet werkt:

Iam a reviewer for a really big dutch-gamewebsite, if you give me a poster i rate half life 2 with a 10.

:9
gabe is 'n aardige man, ik denk dat je verder komt met een normale vraag mgoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 28 augustus 2004 @ 18:03:
[...]

Dat lijkt mij ook ja. Gold betekend immers dat ie gewoon klaar en speelbaar is zonder bugs of andere rare dingen. De game gaat pas gold nadat uitgever en ontwikkelaar het daarmee eens zijn. Dus ik denk we in de loop van eind volgende week of die week daarop al kunnen gaan downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
T7D_Sneezy schreef op 28 augustus 2004 @ 18:41:
valve wil natuurlijk zoveel mogelijk via steam verkopen! --> geen tussenhandel, dus dikke winstmarge voor valve, dus het lijkt me dat ze dat wel goed aanpakken en genoeg bandbreedte fixen voor iedereen
LOL sorry hoor maar dat mogen ze niet doen en zelf de hele winst houden. Hun budget komt van de uitgever en die heeft net zoveel recht als Valve om winst te maken want ze hebben per slot van rekening de hele boel gefinanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Maar wat denk je van de winkels die Half-Life 2 gaan verkopen. Die worden zo omzeild en zo is er meer winst te verdelen voor de uitgever en Valve.

Of ze moeten zo aardig zijn om Half-Life 2 nu goedkoper te maken door het omzeilen van de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 28 augustus 2004 @ 20:36:
[...]

LOL sorry hoor maar dat mogen ze niet doen en zelf de hele winst houden. Hun budget komt van de uitgever en die heeft net zoveel recht als Valve om winst te maken want ze hebben per slot van rekening de hele boel gefinanceerd.
Een groot deel van de ontwikkelkosten is door valve zelf betaald met de winst die hun van hl1 hebben gemaakt. De uitgever zorgt alleen maar voor de distubutie en verdient daar geld mee, valve is niet een of ander bedrijfje dat games maakt in opdracht van een uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jij bent dus een perfect voorbeeld van iemand die heel veel beweerd maar niet weet waar hij het over heeft. Daar zijn er veel van de laatste tijd, op het gebied van Hl2 :)
No offense, maar dat is zo ;)

Valve financiert de boel zelf van de opbrengsten van hl1.
hl2 heeft tot nu toe ongeveer 40 miljoen dollar gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 18:20:
[...]

De leaked beta was dacht ik zo een beetje 3 gig groot. De pre-load is trouwens iets meer dan een gig groot.
Mwoh, eigenlijk was de leaked beta de helft: 1.5 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 23:23:
[...]

Valve financiert de boel zelf van de opbrengsten van hl1.
hl2 heeft tot nu toe ongeveer 40 miljoen dollar gekost.
Dit heb ik ook in de PCZone gelezen, daardoor konden ze de ontwikkeltijd geheel zelf bepalen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 23:26:
[...]

Mwoh, eigenlijk was de leaked beta de helft: 1.5 gig.
Ingepakt 1.2 gig, en uitgepakt 3+ gig.

Denk dat ik Gabe maar es ga mailen voor een poster, alleen dan zonder handtekeningen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Vanitas schreef op 29 augustus 2004 @ 00:14:
[...]

Denk dat ik Gabe maar es ga mailen voor een poster, alleen dan zonder handtekeningen.
Wat is het e-mail adress van onze meneer Gabe?? Of waar kan ik dat vinden, moet ik dan gewoon naar Valve mailen, want ik heb ook wel interresse in zo'n vette poster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

Yonix schreef op 29 augustus 2004 @ 00:16:
[...]

Wat is het e-mail adress van onze meneer Gabe?? Of waar kan ik dat vinden, moet ik dan gewoon naar Valve mailen, want ik heb ook wel interresse in zo'n vette poster ;)
gaben@valvesoftware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe gabe altijd zo vriendlijk blijft hoewel maar emails blijft krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Budha schreef op 29 augustus 2004 @ 00:44:
[...]

gaben@valvesoftware.com
Dus als ik meneer nu een vriendelijk mailtje stuur, meet daarin een request voor die mooie poster, krijg ik hem dan opgestuurd gratis en voor niets??

Edit: Laat maar heb het al gevonden, ff snel een mailtje sturen naar Gabe :D

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 29-08-2004 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik zat een beetje op de steamforums rond te dwaazen, vond ik dit....

Half-Life 2 threads

[there, that title should get more attention ]

Half-Life 2 threads will be moved to the Half-Life forum. If your post here disappears without a "moved to" link, check there.

[also, the Half-Life 2 Going Gold On Monday thing was a hoax by a hl2fallout.com forum member]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:05

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 09:47:
hmm, ik zat een beetje op de steamforums rond te dwaazen, vond ik dit....

Half-Life 2 threads

[there, that title should get more attention ]

Half-Life 2 threads will be moved to the Half-Life forum. If your post here disappears without a "moved to" link, check there.

[also, the Half-Life 2 Going Gold On Monday thing was a hoax by a hl2fallout.com forum member]
jah? dat was toch allang gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

maar nu door valve zelf! (denk ik)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

linkjes mensen linkjes ...

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
[...]

wel eens een prijsopbouw voor je neus gekregen?
er zitten nu geen productiekosten in, vervoerskosten, geen opslagkosten, geen winstopslag voor de distributeur, geen winstopslag voor de winkel.........
en toch is de verkoopprijs op steam ongeveer net zo hoog als in de winkel...
rara wie al dat geld krijgt! juist aan de steam versies wordt veel meer verdiend (voor valve & co ) dan aan de winkelversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 28 augustus 2004 @ 19:03:
[...]
Oke, mag ik zijn e-mail?

Edit: Heb ik al. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:10:
[...]

Oke, mag ik zijn e-mail?
Lees nou ff hierboven/vorige pagina man....

[ Voor 15% gewijzigd door vacuumcleaner op 29-08-2004 11:20 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:10:
[...]

Oke, mag ik zijn e-mail?
:Z :Z
Budha schreef op 29 augustus 2004 @ 00:44:
[...]
gaben@valvesoftware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik had nog niet alle posts gelezen.

Ik woon in Den Haag. Moet ik dan gewoon Den Haag schrijven of The Hague?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:27:
[...]

Ja, ik had nog niet alle posts gelezen.

Ik woon in Den Haag. Moet ik dan gewoon Den Haag schrijven of The Hague?
Omg, wat denk je? Maakt geen reet uit.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op 29 augustus 2004 @ 11:29:
[...]

Omg, wat denk je? Maakt geen reet uit.
Oke, thanks. :)

Dus als mijn adres moet ik opgeven:

Existor
Huisduinenstraat 108
2547TD Den Haag
The Netherlands

Is dat goed?

PS: ik heb nog nooit een brief van het buitenland ontvangen, dus ik weet niet precies hoe ik het allemaal moet opschrijven enz.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Gewoon zo ja, als die gasten dat op een pakketje zetten komt hij echt wel aan hoor (als het je goede adres is natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Haha, hoe oud ben je? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op 29 augustus 2004 @ 11:33:
Gewoon zo ja, als die gasten dat op een pakketje zetten komt hij echt wel aan hoor (als het je goede adres is natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:31:

Existor
straat nummer
postcode woonplaats
land

Is dat goed?
Weet ik niet, is dat jouw adres? :P

Hoeft niet per sé hier letterlijk te staan hoor, je moet niet raar kijken als je nou allemaal post krijgt van tweakers ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

[...]

Existor
xxxxxxxxxxx
XXXXXXXXXX
The Netherlands

Is dat goed?

PS: ik heb nog nooit een brief van het buitenland ontvangen, dus ik weet niet precies hoe ik het allemaal moet opschrijven enz.
Ik zou je adres ff weghalen .. spammers en shit zijn dol op dat soort gegevens.

[ Voor 7% gewijzigd door CRiMiNaL op 29-08-2004 11:48 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

wat maakt dat adres nou uit man, goh strax krijg je post van mensen, en dat kun je vast niet in de prullenbak gooien, ofzo |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Existor: Bij TPG Post kun je ongetwijfeld jezelf helpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hoe je, je adres schrijft maakt niets uit. Ik heb ooit een Fan-Mail aan Mvr. Sarah Michelle Gellar gestuurd (Yes, the Vampire Slayer :D) en toen had ik ook gewoon mijn adres in het Nederlands geschreven, en toch kreeg ik een paar maanden later een hele mooie foto terug :D Dus het maakt niets uit :D

Oh, en Existor ik heb ff je adres gebruikt voor een aanmelding, vind je niet erg he?
.....geintje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jullie met mijn adres gegevens doen zal mij een worst wezen. Ik krijg nooit persoonlijk post. Dus het lijkt mij wel leuk als ik wat persoonlijk post krijg. :)

Als ik mijn poster, met handtekeningen krijg. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Is er nu onderhand genoeg gemelkt over het verkrijgen van die HL2 poster? Dat is best allemaal zelf uit te zoeken zonder dit topic te vervuilen, via google, de tpg, icq/mail/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 13-09 20:44

The_DoubleU

Tweaker in München

Wat nou topic vervuiling? Dit topic gaat over HL2, het is een HL2 Poster. Past dus prima bij het topic. Waar anders moeten we over praten?
HL2 going gold dates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
[...]

*adres*

Is dat goed?

Wat heb je gestuurd?
Send a poster to:
*adres* ?
Lijkt me stuk aardiger overkomen als je het eerst gewoon vraagt. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:29
Ik zit met een probleempje, m'n vader heeft bij 2de hands aanschaf van een 9800xt zo'n coupon gekregen, maar de verkoper had de aanschafnota helaas niet meer. Het probleem is dat wanneer je een gratis exemplaar van HL2 opgestuurd wil krijgen (en dat willen we natuurlijk :*) ), je een kopie van de nota mee moet sturen...

Mijn vraag is dus of iemand wellicht een kopietje van zijn/haar bon zou willen maken en mij willen mailen, liefst iemand die zelf niet van plan is het in te sturen.

Hoop dat dit niet TE offtopic is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 29 augustus 2004 @ 13:31:
[...]

Wat heb je gestuurd?
Send a poster to:
*adres* ?
Lijkt me stuk aardiger overkomen als je het eerst gewoon vraagt. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Dit is mijn mailtje:
Dear Gabe Newell,

Hello, I am naam and I am a fan of Half-Life 2. When HL2 is in the stores, I will buy it so fast as I can. I can't wait to play HL2. I have a question: Can you send me a signed poster of Half-Life 2? If you can send me a poster, then I am very thankfull.

Me adress is:

adres

I wish you goodluck with Half-Life 2 and thanks for your attention.

Yours Sincerly,

naam
Mijn engels is niet super goed ofzo, maar zo leek het mij aardig.

Ik heb als onderwerp mijn naam genomen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Arjenn schreef op 29 augustus 2004 @ 14:16:
Ik zit met een probleempje, m'n vader heeft bij 2de hands aanschaf van een 9800xt zo'n coupon gekregen, maar de verkoper had de aanschafnota helaas niet meer. Het probleem is dat wanneer je een gratis exemplaar van HL2 opgestuurd wil krijgen (en dat willen we natuurlijk :*) ), je een kopie van de nota mee moet sturen...

Mijn vraag is dus of iemand wellicht een kopietje van zijn/haar bon zou willen maken en mij willen mailen, liefst iemand die zelf niet van plan is het in te sturen.

Hoop dat dit niet TE offtopic is :)
haal em gewoon via steam binnen, veel makkelijker, en nog goedkoper ook, want anders meot je weer met een credit card gaan dokken voor de verzendkosten. Of je moet natuurlijk persé de cd's enzo willen hebben, tsja dan zit er niets anders op dan hopen dat iemand je wil helpen. Ik iig niet, want ik heb em bij een 9800 PRO 256 gekregen, dus dat komt nie echt overeen.
En anders flans je toch zelf iets in elkaar, pak een willekeurige nota van een webshop (heb je vast wel ergens?) en soep er een 9800XT in ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 29-08-2004 14:25 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 14:22:
[...]

Dit is mijn mailtje:

[...]

Mijn engels is niet super goed ofzo, maar zo leek het mij aardig.

Ik heb als onderwerp mijn naam genomen. :)
Iz wel goed, paar Engels fouten maar dat zeg je zelf al. Ik denk dat je er wel een krijgt. Meld het wel ff dan vraag ik er ook 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op 29 augustus 2004 @ 14:30:
[...]

Iz wel goed, paar Engels fouten maar dat zeg je zelf al. Ik denk dat je er wel een krijgt. Meld het wel ff dan vraag ik er ook 1 :P
Wat voor fouten zitten er in? Kan ik ze verbeteren. Ik heb mijn mailtje nog niet verstuurd namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Xrenity schreef op 29 augustus 2004 @ 13:31:
Wat heb je gestuurd?
Send a poster to:
*adres* ?
Hehe ja wel een beetje tactvol te werk gaan. Gabe een dubbele cheeseburger beloven ofzo ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
D³ schreef op 29 augustus 2004 @ 14:34:
[...]
Hehe ja wel een beetje tactvol te werk gaan. Gabe een dubbele cheeseburger beloven ofzo ;)
Een Dubbele Cheesburger weet ik zo nog niet, ik zag hem in een fimpje van de E3 2004 op de grond zitten, hij zat waarschijnlijk of ijs of een salade te eten (althans het bakje zag er zo wel uit) en als ik kijk naar de levenswijze van een gemiddelde Amerikaan zal het wel een ijsje zijn geweest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 14:32:
[...]

Wat voor fouten zitten er in? Kan ik ze verbeteren. Ik heb mijn mailtje nog niet verstuurd namelijk. :)
Dear Gabe Newell,

Hello, I am naam and I am a fan of Half-Life 2. When HL2 is in the stores, I will buy it as fast as I can. I can't wait to play HL2. I have a question: Can you send me a signed poster of Half-Life 2? If you can send me a poster, I would be very thankfull.

My adress is:

adres

I wish you goodluck with Half-Life 2 and thanks for your attention.

Yours Sincerly,

naam
Zo, ff snel, veel geluk dermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg over de poster van 1 iemand lijkt me zo, zo moeilijk kan het toch niet zijn. Tijd om het weer over Half-Life 2 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 14:40
hl2 ruled.... :P

maarre, is het nou echt zo dat hl2 geen MP heet, of weinig??

dan verwacht ik dat er wel wat mods uitkomen die daar verandering in brengen :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 14:22:

Dear Mr. Gabe Newell,

My name is naam and I am a really big fan of Half-Life 2. When Half-Life 2 hits the stores, I will buy it as soon i can. I can't wait to play Half-Life 2, but thats not the main reason why I have send you this e-mail. I have a question: Can you send me a signed poster of Half-Life 2? If you can send me a poster, then I would be very thankfull.

My adress is:

adres

Furthermore I wish you goodluck with Half-Life 2 and thanks for your attention.

Yours Sincerly,

naam
Zo zou ik het hebben gedaan.....

Edit: Sorry Terr, was nog bezig voordat ik je reply leesde.......

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 29-08-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op 29 augustus 2004 @ 15:02:
hl2 ruled.... :P

maarre, is het nou echt zo dat hl2 geen MP heet, of weinig??

dan verwacht ik dat er wel wat mods uitkomen die daar verandering in brengen :P
Counter-strike source word de MP van hl2, dat noem ik nou niet bepaald weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 15:50:
[...]

Counter-strike source word de MP van hl2, dat noem ik nou niet bepaald weinig ;)
in de PCGP van de E3 las ik dat 'HL2 verassend genoeg wel een uitgebreide MP zou bevatten, verassend omdat er ook ports kwamen van CS en TFC'

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
Hl2 heeft gewoon evenveel MP als HL denkk, het is allemaal gewoon een beetje anders geregeld.
Denk je dat de MP community evengroot zal worden als HL??

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
beezze schreef op 29 augustus 2004 @ 15:58:
Hl2 heeft gewoon evenveel MP als HL denkk, het is allemaal gewoon een beetje anders geregeld.
Denk je dat de MP community evengroot zal worden als HL??
Groter denk ik, HL2 heeft immer een super grote hype door deel een.
En met alle mod mogelijkheden komen er heel veel mods waardoor er steeds meer mensen HL2 gaan kopen. En dan natuurlijk de graphics die een stuk beter zijn dan deel 1. Ik weet wel dat graphics niks met gameplay van een spel/mod te maken heeft, maar sommige mensen ergeren zich er toch aan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
ja maar, het is nou allemaal zo moeilijk geworden.
Je moet eerst steam hebben, en een account enzo. Het is niet meer van ff een x online spelen... maar meer van, programma's downloaden en accounts aanmaken en dan pas online spelen.
Dat houd denk ik veel mensen van het beginnen met spelen online.
En Steam moet altijd 'updaten' als je het opstart enzo. Je kan niet meer snel ff iets doen. Dit is mijn mening..hoe kijkt de rest hier tegen aan

To Beezze or not to Beezze

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.