[PC]Half-Life 2 deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.692 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Jaaaa!!! De pre-load is klaar!!!

Wat nu? Wachten tot het spel uit is en dan in de winkel kopen. 8)7
Wie gaat hier serieus HL2 via Steam aanschaffen? Ik bedoel... je hebt hem al voor een gedeelte.... Slimme zet van Valve?

In ieder geval een mooie indicatie dat Valve bijna klaar zou kunnen zijn in principe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kijkt naar de steam stats dan hebben ze nog genoeg bandbreedte over alleen kan ik toch niet preloaden. Raar...

http://www.steampowered.com/status/content_servers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik was vanaf het begin al van plan om hem via steam te kopen..

waarom niet? CD's raak ik altijd kwijt of gaan kapot, cd-keys vind ik ook vervelend als je ze kwijt raakt enzo, hoesje + boekje hoeven van mij niet (maar das heel persoonlijk natuurlijk) en zo heb ik altijd mijn steamacount overal bij de hand :P

en waarschijnlijk speel ik hem sneller dan hij hier in nederland in de winkels ligt :)
(en ik hoef de deur niet uit ;) )

en hopelijk is die nog ietje goedkoper aangezien het in dollars is ipv euros..
(bijv CS:Z is nu 35 dollar, terwijl hij hier rond de 30/35 euro was :P

maar jongens.. zoals meerdere keren is gezegd, hoeven we niet te weten of die klaar is, of je een gaatje hebt, of je al op 123% zit voor mij part.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je met die onderste opmerken op mijn berichtje doelde maar ik vind het alleen raar dat die steam stats zo veel vrije bandbreedte aangeven. Misschien voeren ze het langzaam op om te testen of alles correct blijft draaien...

Preload zelf doet me niet zo heel veel. (Zoals ik al eerder had aangegeven trouwns)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel slim wat ze doen bij Valve, ze zorgen ervoor dat niemand weet wanneer het gereleased wordt. Dit voorkomt voor een groot gedeelte de problemen die ze bij eerdere releases en bij de intreding van steam wel hadden. Misschien gebruiken ze bijvoorbeeld een percentage, wanneer 50 % van de accounts gepreload heeft , dat ze dan gold gaan. Ook een mogelijkheid is dat ze nu een periode van 2 maanden gebruiken om te preloaden, en dan rond november uitbrengen. Allemaal speculaties, maar 1 ding is duidelijk , ze hebben er over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu aan het pre-loaden en zit op 12.3 %
Vreemde was dat ik het gewoon 10 keer probeerde en er toen ineens doorkwam.

Maar wat ik nu vreemd vind hè, is dat ik een ATI9800XT kaart heb gekocht en het HL2 ticket heb opgestuurd naar ATI in Canada. Ik heb daar NOOIT meer iets van gehoord. Hoe gaan ze deze mensen straks hun HL2 key geven ?

Verder zou ik met mijn HL2 ticket recht moeten hebben op CS-source, maar ook dit kan ik nergens terug vinden in mijn Steam. Iemand die dit probleem ook heeft ? Of die meer info heeft mbt de HL2 tickets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:32:
Crash schreef op 27 augustus 2004 @ 11:11:
[...]

Zullen we downloadsnelheden en downloadtijden maar achterwege laten in dit draadje? :)
zucht...
mensen moet echt eens leren kijken
overigens kan ik nu niet meer preloaden, krijg dat newsschermpje niet meer...

anyone?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm.. Als hij nu available is voor pre-load, zou dat toch moeten betekenen dat hij gewoon klaar is? Of krijgen we dan nog een zooi met updates zodra hij uitkomt..

Ik wil hem trouwens best wel graag via Steam kopen.. Stel hij kost $ 39.99, daarover een sterke euro, dan weet ik het wel!! Jammere natuurlijk is dat je bij deze spellen gráág het origineel wilt en dat krijg je hier dus niet (ook weer slim bedacht, hoeven ze al die productie-kosten voor DVDs/CDs doosjes distributie enz. niet te betalen).. Ik denk dat Valve ook inspeelt op het ongeduld wat vele mensen hebben gehad mbt de release van HL2, die zullen dus als eerste staan te springen om HL2 binnen te trekken via steam.. Het moet ook weer niet zo worden dat ze te zwaar op Steam gaan vertrouwen, want er zullen altijd mensen zijn die het origineel toch nog willen.. (ik heb dus nu een dilemma, wat wordt het, via Steam aangeschafte cd-key zodat ik het über-rullerende spel zo snel mogelijk kan spelen terwijl ik eigenlijk niets in mijn handen heb, of het origineel met het mooie doosje (net zo mooi als het doom 3 doosje trouwens ;)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ach, is op zich wel leuk, maar ik zit toch echt niet de hele dag naar zo'n doos te kijken. Ik kan me wel leukere dozen voorstellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

jarnotjuh schreef op 27 augustus 2004 @ 12:40:
[...]

[...]

zucht...
mensen moet echt eens leren kijken
overigens kan ik nu niet meer preloaden, krijg dat newsschermpje niet meer...

anyone?
Je moet naar "Play games" gaan, daar staat Half-Life 2 bovenaan in de lijst. Dan moet je er op dubbelklikken en de rest wijst zichzelf.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Raar trouwens dat ik zonder voucher of cs:cz ook gewoon kan preloaden

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van die overbezetting van servers.. Frustrerend.. Ik ga er bijna van huilen ;) Ik kan mij nu nauwelijks voorstellen dat de online-release nog lang gaat duren.. Mid-september is nu niet zo'n gek idee meer (en eind september voor de "fysieke" selling van de game), logisch en marketing-technisch slim.. Hier maken ze winst op, door het niet hoeven te investeren in de huge aandacht die de logistiek van het fysieke spel vereist.. Alhoewel ik moet bekennen dat het nu al overloaded zijn van hun servers niet getuigd van een strakke planning.. We zullen zien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem ook aan het pre-loaden maar hij blijft al een uur haken bij 28.2% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:32:

Maar wat ik nu vreemd vind hè, is dat ik een ATI9800XT kaart heb gekocht en het HL2 ticket heb opgestuurd naar ATI in Canada. Ik heb daar NOOIT meer iets van gehoord. Hoe gaan ze deze mensen straks hun HL2 key geven ?

Verder zou ik met mijn HL2 ticket recht moeten hebben op CS-source, maar ook dit kan ik nergens terug vinden in mijn Steam. Iemand die dit probleem ook heeft ? Of die meer info heeft mbt de HL2 tickets ?
Wat ik van de ati site heb begrepen is dat je de code moet openkrassen, er een foto van moet maken en die moet opsturen met je adres enzo en zodra hl2 dan uitkomt kan je binnen 6 weken jouw kopie van hl2 verwachten inc. een dikke rekening voor de verzendkosten uit canada. Maargoed het is alweer maanden geleden dat ik ernaar heb gekeken. Ik hoef niet persee een cd want die gaan bij mij toch allemaal stuk of kwijt. Als hl2 over een tijd in de budgetbak ligt voor 10 euro koop ik hem wel :) totdan gebruik ik wel met ati coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

kaspur schreef op 27 augustus 2004 @ 12:55:
Raar trouwens dat ik zonder voucher of cs:cz ook gewoon kan preloaden
Iedereen kan pre-loaden. Pas als je het spel kunt spelen zul je moeten betalen/CD-key moeten intypen/ATI-coupon nummer moeten intypen. Gelukkig is het nu een stuk beter gedaan door Valve dan bij Condition Zero, die automatisch werd ge-pre-load zonder dat ik dat wilde. Ik kan me voorstellen dat gamers met een datalimiet niet zo blij zijn als Steam ineens de 2 gigabyte van Half-Life 2 gaat downloaden zonder toestemming.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
MetroidPrime schreef op 27 augustus 2004 @ 12:50:
[...]

Je moet naar "Play games" gaan, daar staat Half-Life 2 bovenaan in de lijst. Dan moet je er op dubbelklikken en de rest wijst zichzelf.
thnx :>
maar is te vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom trappelt iedereen om het te kunnen gaan pre-loaden ?
Als je het binnen hebt kun je er helemaal NIKS mee doen; wacht liever op volgende week als alles weer rustig is op de Steam server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 13:09:
Waarom trappelt iedereen om het te kunnen gaan pre-loaden ?
Als je het binnen hebt kun je er helemaal NIKS mee doen; wacht liever op volgende week als alles weer rustig is op de Steam server.
laat ons gewoon!
sjeezus man!

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze vinden het leuk om wat onbruikbare data te dowloaden laat ze lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 13:28:
ze vinden het leuk om wat onbruikbare data te dowloaden laat ze lekker!
Je krijgt nu een veel minder hoge serverbelasting als ze HL2 releasen, dus het is echt geen slecht id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op 27 augustus 2004 @ 13:21:
[...]

laat ons gewoon!
sjeezus man!

:>
En wie beweert dat er niks mee te doen is?? >:) >:) Niet om het aan te moedigen, maar release-groups zijn er al eerder in geslaagd om de beveiliging van de pre-load van Condition Zero te omzeilen..

Maak je verder niet druk, ik wil zelf niks met release-groups e.d. te maken hebben, het is gewoon het idee van het "moeten hebben". Het is net als toen jij klein was dat je zo'n spaarautomaat bij de postbank kreeg voor al je guldens.. Was gewoon leuk om te hebben, ook al had je geen cent om je reet mee af te krabben!! _/-\o_
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 11:43:
Als je kijkt naar de steam stats dan hebben ze nog genoeg bandbreedte over alleen kan ik toch niet preloaden. Raar...

Misschien dat ze de alleen bepaalde servers toewijden aan het downloaden van HL2, en de rest nog openhouden voor andere games/toepassingen.. Hoewel ik moet toegeven dat het downloaden van Team Fortress/DM Classic/Half Life/Counter Strike nu ook niet meer gaat vanwege overbelasting.. Maar goed, je ziet bijv. Valve Server #1, 3 en 23 bijvoorbeeld vrij belast zijn.. Wellicht daarom kunnen we nog niet veel pre-loaden.. :'(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan echt niet een paar dagen voor release starten met preloaden ;) Valve is echt niet zo seniel dat ze denken, mwoah, 1000 en gamers, 10 servers, en een download van zoveel gig. Laten we lekker ze een dag of 2 de tijd geven om te downloaden :P

Ik vind het Steam concept echt briljant, totale controle, altijd laatste versies, en de distributie naar eindgebruikers is retesnel. Ik wou dat ik het patent had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh ik wacht wel effe met dat preloaden,kan toch geen plaats vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Afbeeldingslocatie: http://fs.arke.de/temp/shininggabe.jpg
zo zien de textures d'r uit van de preload :)

[ Voor 19% gewijzigd door RSP op 27-08-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

RSP schreef op 27 augustus 2004 @ 14:00:
[afbeelding]
zo zien de textures d'r uit van de preload :)
_/-\o_ droog .... 8)7

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 22:45

Rmg

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 11:43:

Nee niet raar.

Er zijn ook nog andere games afhanelijk van steam. Als je dan alle bandbreedte gebruikt voor preloaden kunnen die niet meer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

voor mensen die wel graag willen patsen met hun dl snelheden, en preload percentages :

server : irc.tweakers.net
chan : #hl2

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen heb een vraag. Als je HL2 in de winkel koopt en je registreert je key via steam. Kun je dan met de winkel versie van Half-Life 2 met de zelfde key wel dan online?

Ik probeer HL2 ook te preloaden, maar krijg weer een error dat de servers weer een beetje te vol zitten. Dat geloof ik niet, want als je op de stats pagina kijkt van Steam dan kun je zien dat Valve 44 % van zijn totale capiciteiten gebruikt. Dat is toch veel te weinig.

Kunnen ze bijv niet 60% reserveren voor HL2 en 40% voor games?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raz- schreef op 27 augustus 2004 @ 14:19:
[...]

Nee niet raar.

Er zijn ook nog andere games afhanelijk van steam. Als je dan alle bandbreedte gebruikt voor preloaden kunnen die niet meer gamen.
Dit zijn content (data) servers en geen game servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 14:53:
Mensen heb een vraag. Als je HL2 in de winkel koopt en je registreert je key via steam. Kun je dan met de winkel versie van Half-Life 2 met de zelfde key wel dan online?
Je key word aan je account gekoppeld dus vanaf dat moment kan je met elke pc waar hl2 opstaat online als je inlogged op jouw account. Op deze manier heb je ook geen problemen meer met gestole keys omdat iedere key maar 1 x werkt. Ik weet nog wel dat toen steam werd gelanceerd dat aardig wat vrienden van me een niewe cs moesten kopen omdat hun 1.5 key al door iemmand anders was geregged via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat preloaden. Ik hoop alleen voor die mensen die dat doen dat ze HL2 daadwerkelijk bestellen. Zo niet dan is het verprutsen van de bandbreedte van je eigen en die van Valve. :)

Geef mij maar gewoon een hard copy uit de winkel.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 15:05:
[...]

Je key word aan je account gekoppeld dus vanaf dat moment kan je met elke pc waar hl2 opstaat online als je inlogged op jouw account. Op deze manier heb je ook geen problemen meer met gestole keys omdat iedere key maar 1 x werkt. Ik weet nog wel dat toen steam werd gelanceerd dat aardig wat vrienden van me een niewe cs moesten kopen omdat hun 1.5 key al door iemmand anders was geregged via steam.
Stel ik koop HL2 in de winkel. Ik registreer de key via steam. Kan ik dan ook met de winkel versie die ik gekocht heb online spelen met de zelfde key, of kan ik alleen via steam online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

hehe:
Total Available Bandwidth: 8,180.00Mbps
Total Used Bandwidth: 3,627.91Mbps
(bron: http://steampowered.com/status/content_servers.html)
valt dan toch best wel mee....

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

Als de game uit is, loop ik rustug de mediamarkt binnen, kijk rond.. pak het doosje en reken af.. drink nog wat in de stad ga naar huis, eet wat en dan ga ik half life 2 spelen.

Waarom die haast? Doe rustug! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Wat wel leuk is is dat je via de Monitor in steam kan zien op welke Content Server je HL2 aan het pre-loaden bent :) Staat vlak bij de Close knop!

Btw niet alle Content Servers doen mee aan het preloaden, en ze hebben allemaal een maximaal aantal users, dus dat er genoeg bandbreedte is kan wel kloppen.

[ Voor 36% gewijzigd door SouLmaN op 27-08-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 22:49:[...]Als de HL2 preload begint, doe ik er niet aan mee. Het enige prettige eraan is (vind ik) dat je weet dat de game er echt aan zit te komen. Meer niet. Ik gebruik het niet als reden voor iets. Denk dus volgende keer ff na voordat je iets zegt...
Edit: Voor de rest ben ik het helemaal met je eens ;)
De game komt er zowieso aan, dat is een feit. Ze stoppen heus niet na 4 jaar met developen :).
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 11:16:Ligt het aan mij of zijn die HL2 screenshots ietwat.... flets?
Dit zijn screenshots uit de Bink .exe bestanden, die kunnen er inderdaad een beetje schraal uit zien. Ze zijn clickable dan krijg je de 1024x768 versies te zien. Of had je dat al gedaan?

Leuk preloaden is begonnen, wow, vet, awesome.... leuk. En als valve straks bekend maakt dat ze nog 1 maandje willen voor de laatste bugs zit je daar met x Gb aan textures die stoffig liggen te worden. :O Nogmaals je hebt er niets aan maar ik begrijp dat sommige mensen dit zien als een hele stap vooruit aangezien ze dag&nacht wachten op dat ene zinnetje ""Half Life 2 is gold/uit/klaar". :) Ach het scheelt Valve weer een lading bandbreedte als het echt zover is. Dan hoeven ze zodra hij beschikbaar wordt in Steam tenminste alleen de engine nog te downloaden en spelen maar. We wachten rustig af.

Edit: jammer dat we niet allemaal van de xs4all server kunnen downloaden hier in NL, die is namelijk best snel en staat lekker dichtbij.

[ Voor 6% gewijzigd door Gody op 27-08-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 15:01:
[...]

Dit zijn content (data) servers en geen game servers.
waar ook data voor CS DOD HL enz enz opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:45
ik weet niet of dit offtopic is maar ik denk het wel. Het systeem achter steam is mijn nog onbekend maar een vriend vertelde mij dat het werkt met een aantal vaste servers ook voor preloads. Toch vind ik dit wel erg raar zeker in de tijd van protocollen als bittorrent etc.

Kan iemand het bevestigen dat het met vaste servers werkt of niet? het zou toch zeker bij zoiets als een hl2 preload veel beter zijn als je het gedeelte wat je al binnen hebt ook deelt me de rest zodat de hoofdservers worden ontlast of zit ik er nu helemaal naast?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

Gody schreef op 27 augustus 2004 @ 15:56:
Leuk preloaden is begonnen, wow, vet, awesome.... leuk. En als valve straks bekend maakt dat ze nog 1 maandje willen voor de laatste bugs zit je daar met x Gb aan textures die stoffig liggen te worden. :O
Naar ik begreep is de preload momenteel dik 500MB groot. Aangezien dit deel van de content de "gold" status eigenlijk al heeft bereikt is er niets mis mee dat je het alvast hebt ofwel?
Nogmaals je hebt er niets aan maar ik begrijp dat sommige mensen dit zien als een hele stap vooruit aangezien ze dag&nacht wachten op dat ene zinnetje ""Half Life 2 is gold/uit/klaar". :) Ach het scheelt Valve weer een lading bandbreedte als het echt zover is. Dan hoeven ze zodra hij beschikbaar wordt in Steam tenminste alleen de engine nog te downloaden en spelen maar. We wachten rustig af.
Je zegt dat je er niets aan hebt, maar noemt daarna zelf de (belangrijkste) reden waarom er uberhaupt ge-preload wordt ;)

Ik zit toch wel met een dilemma. Wil graag de doos hebben met het boekje, de schijfjes en alles wat erbij hoort. Aan de andere kant ga ik echt niet zitten wachten totdat Vivendi de dozen in Nederland afleverd. Ik ga er iig van uit dat HL2 beduidend eerder (hopelijk goedkoper) via Steam beschikbaar is dan in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Pu_Dy schreef op 27 augustus 2004 @ 15:32:
Als de game uit is, loop ik rustug de mediamarkt binnen, kijk rond.. pak het doosje en reken af.. drink nog wat in de stad ga naar huis, eet wat en dan ga ik half life 2 spelen.

Helaas is de MM hier wat ver vandaan, wel te doen maar toch (Zaandam). Jmr want hijs meestal wel goedkoper daar.
Kunnnen ook een mega aanschaf plegen daar, met tig tweakers rustig naar A'dam en daar shoppen en allemaal in de rij van 1 kassa >:)
Daarna ffies terrasje pakken met je HL² op je schoot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
Budha schreef op 27 augustus 2004 @ 16:26:
Ik zit toch wel met een dilemma. Wil graag de doos hebben met het boekje, de schijfjes en alles wat erbij hoort. Aan de andere kant ga ik echt niet zitten wachten totdat Vivendi de dozen in Nederland afleverd. Ik ga er iig van uit dat HL2 beduidend eerder (hopelijk goedkoper) via Steam beschikbaar is dan in de winkels.
Ik koop hem wel als hij er is, tot dan speel ik hem wel via de andere manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar ik begreep is de preload momenteel dik 500MB groot. Aangezien dit deel van de content de "gold" status eigenlijk al heeft bereikt is er niets mis mee dat je het alvast hebt ofwel?
Nou, het is volgens mij toch wel rond de 1 gig. Ik had voor het pre-loaden 1,45GB. Nu heb ik 453 MB over. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021

en of course wel de collectors edition :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de collectors edition, hopelijk komt die op DVD formaat uit met extra content.

Een soort making of footage zou leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik doe het gewoon via steam. Kan ik overal en altijd Half-Life 2 spelen. Het enige wat ik dan nodig heb is een pc met Internet verbinding en steam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 17:44:
Ik ga voor de collectors edition, hopelijk komt die op DVD formaat uit met extra content.

Een soort making of footage zou leuk zijn ;)
Ik ga hem lkkr downen met Steam, je hebt em sneller. Vind je de doos mooi, down een high-res piccie van de doos. Wil je de making of footage (als dat er is :) ) van de collectors DVD? Ffies downen.. Ik zie dus egt de reden niet om hem perse in een doos te kopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 17:59:
Ach ik doe het gewoon via steam. Kan ik overal en altijd Half-Life 2 spelen. Het enige wat ik dan nodig heb is een pc met Internet verbinding en steam. :)
Waarom zou je als je HL² koopt in de winkel niet altijd en overal kunnen gamen?
Je hebt een key, je registeerd hem enzo. Dan moet je toch de game ook gewoon kunnen downloaden? Het kost je wat meer, maar je hebt wel een CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HL2 koop je in de winkel. Die CD Key kan je ook toevoegen bij je Steamaccount en kan je ook nog HL2 downloaden via Stea,. Dus ik zie alleen maar voordelen als je HL2 koopt in de winkel, een hard copy dus. :)

Bovendien zal je net zien. je wilt HL2 sp spelen, dan doet je internet het even niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 27 augustus 2004 @ 14:24:
voor mensen die wel graag willen patsen met hun dl snelheden, en preload percentages :

server : irc.tweakers.net
chan : #hl2
Downloadsnelheid maakt toch echt geen drol uit als de aanbiedende partij dat niet als upload biedt, je bent afhankelijk van hun snelheid, bandbreedte en vermogen op dat tijdstip. Als 'ie net uit is, gok ik dat als ik hem in Groningen ga halen, ik zou bijna zeggen LOPEND, da'k hem dan eerder heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 16:50:
[...]

Nou, het is volgens mij toch wel rond de 1 gig. Ik had voor het pre-loaden 1,45GB. Nu heb ik 453 MB over. :(
Nadat het preloaden klaar was, had ik het volgende bestand op mijn computer staan: base source shared materials.gcf. Dit bestand is iets meer dan een GB, dus wat jij zegt klopt aardig :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 17:59:
Met CD versie ook hoor :P
HL2-bezit is gekoppeld aan je Steam ID, dus kun je hem overal downloaden als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Is er nou eigenlijk al een box-art bekend??
Wat die in de SP zijn toch niet officieel?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 27 augustus 2004 @ 19:07:
Is er nou eigenlijk al een box-art bekend??
Wat die in de SP zijn toch niet officieel?
De box art is volgens mij al maanden bekend, al heel lang in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik heb ongeveer dezelfde planning. Alleen skip ik het de stad ingaan en eten en drinken. :P

Nog een vraagje over Steam:

Ik ben dus geheel niet bekend met dit platform. Hoe gaat het nu eigenlijk pcies in z`n werk.

1. Downloaden van het Steam-programma
2. Aanmaken van een account (lijkt mij iig)
3. Tjah en dan ... kan ik al iets preloaden (ik heb nog geen key ofzo)
Ik moet nu dus blijkbaar gaan wachten tot HL2 volledig beschikbaar is op steam.
4. Betaling? Hoe zit dat pcies?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 15:25:
[...]

Stel ik koop HL2 in de winkel. Ik registreer de key via steam. Kan ik dan ook met de winkel versie die ik gekocht heb online spelen met de zelfde key, of kan ik alleen via steam online spelen?
Je kan alleen met steam online. Die key word gewoon aan je account gekoppeld, dus zelfs als je achter een pc zit zonder hl2 kan je met jouw steam account alsnog hl2 op die pc downloaden omdat je je key via steam aan jouw account heb gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 19:12:
[...]

Hehe, ik heb ongeveer dezelfde planning. Alleen skip ik het de stad ingaan en eten en drinken. :P

Nog een vraagje over Steam:

Ik ben dus geheel niet bekend met dit platform. Hoe gaat het nu eigenlijk pcies in z`n werk.

Steam kan je downloaden van steampowerd.com geloof ik. Dan klik je op de knop account aanmaken of inloggen op bestaand account. En dan kan je alle games van valve downloaden of preloaden en als je ze dan wil spelen moet je een key invullen. Als je nog geen key heb kan je het spel (of eigelijk alleen de key) aanschaffen via steam. Hoe je kan betalen weet ik niet precies maar dat zal wel met een creditcard oid gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 19:24:
[...]

Steam kan je downloaden van steampowerd.com geloof ik. Dan klik je op de knop account aanmaken of inloggen op bestaand account. En dan kan je alle games van valve downloaden of preloaden en als je ze dan wil spelen moet je een key invullen. Als je nog geen key heb kan je het spel (of eigelijk alleen de key) aanschaffen via steam. Hoe je kan betalen weet ik niet precies maar dat zal wel met een creditcard oid gaan.
Of je geeft in het game menu aan "I Already purchased this game" voert de serial in die je bij je dvd/cd watevah hebt gekregen steam download mischien nog wat en je kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/nieuws/23406 eerste screenie van half-life op de source engine :) ziet er niet zo mooi uit als hl2 maar toch wel leuk voor de mensen die hl1 nog nooit hebben gespeeld of het willen zien op de source engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 13-09 20:44

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 19:12:
[...]

1. Je kan de client hier downloaden. Er is ook een versie met al bestanden voor CS.
2. Ja, account = je e-mail
3. Als je HL/CS/ofietsanders hebt dan kan je via "Browse games" de CD-keys van die spelen invoeren. Deze keys worden dan aan je steam account gelinkt. Dan kan je HL/CS/ofietsanders van Steam downloaden
HL2 kan je alwel pre-loaden, hoef je nog niet voor te betalen.
4. Een spel kopen CS:CZ bijvoorbeeld doe je via een creditcard (Mastercard of Visa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:19:
HL2 koop je in de winkel. Die CD Key kan je ook toevoegen bij je Steamaccount en kan je ook nog HL2 downloaden via Stea,. Dus ik zie alleen maar voordelen als je HL2 koopt in de winkel, een hard copy dus. :)

Bovendien zal je net zien. je wilt HL2 sp spelen, dan doet je internet het even niet :o
Kun je dan ook met de zelfde key met de winkel versie online?

Edit: antwoord stond al boven. Mijn excuus. :)
Je kan alleen met steam online. Die key word gewoon aan je account gekoppeld, dus zelfs als je achter een pc zit zonder hl2 kan je met jouw steam account alsnog hl2 op die pc downloaden omdat je je key via steam aan jouw account heb gekoppeld.
Is steam in de cd versie van HL2 in HL2 geintegreerd, of moet je als je online wilt steeds steam apart opstarten?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Heeft iemand al een goede webshop gezien waar je de half-life 2 : collecters edition kan pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Is het nu zo dat op de CD/DVD versie van HL2 de editor meegeleverd wordt, en dat je dit niet hebt als je via Steam download ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 20:11:
http://www.gamer.nl/nieuws/23406 eerste screenie van half-life op de source engine :) ziet er niet zo mooi uit als hl2 maar toch wel leuk voor de mensen die hl1 nog nooit hebben gespeeld of het willen zien op de source engine.
Hoop ik dat ze die gratis aan mensen met een hl1 key geven,zou wel zo fijn zijn :) heb ik iets tot hl2 wat afprijst (ben aant sparen voor de geforce 6600) en kan dus effe niks uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 20:11:
Water ziet er mooi uiit maar de rest spuuglelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:31:
[...]

Dat komt omdat het gewoon de originele textures zijn uit de eerste Half-Life :).

Als ze die ook nog eens opnieuw moeten doen zijn ze nog wel even bezig natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutser
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02-2021
Pre-loading is gestart met Halife 2 , dus zal niet meer lang duren voordat het te koop is :D

ik kreeg met steam de info van HL2 dat ik hem al kon downen en als ik hem gekocht had meteen kan registeren ,
dus nog maar heel ff (hoop ik ) _/-\o_

alles wat niet zo mooi is , kan toch weer heel mooi zijn voor andere dingen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:31:
[...]

Ja maar ze gaan heus niet alle HL1 textures, sounds, models, animaties, levels en AI verbeteren alleen voor de Source engine want dan zijn ze over 2 jaar nog niet klaar. :P

Wees blij, het is gewoon gratis voor de HL2 owners zodat ze dat kunnen spelen en het beginverhaal kunnen volgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutser schreef op 27 augustus 2004 @ 22:34:
Pre-loading is gestart met Halife 2 , dus zal niet meer lang duren voordat het te koop is :D

ik kreeg met steam de info van HL2 dat ik hem al kon downen en als ik hem gekocht had meteen kan registeren ,
dus nog maar heel ff (hoop ik ) _/-\o_
Valve had hele tijd geleden meerdere keren verteld dat HL2 twee weken van te voren wordt gepreload voor de worldwide release date. Maarja er is inmiddels zo veel tussengekomen, mischien moeten we dan nu met heel veel zout nemen.

Eind September zou mooi zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:39:
[...]

Valve had hele tijd geleden meerdere keren verteld dat HL2 twee weken van te voren wordt gepreload voor de worldwide release date. Maarja er is inmiddels zo veel tussengekomen, mischien moeten we dan nu met heel veel zout nemen.

Eind September zou mooi zijn. :9
Maak van dat'heel veel zout' maar 3 vrachtschepen vol zeezout. :)
En laten we maar hopen dat die mensen van Valve vroeger niet teveel zand in hunwaterpistooltjes probeerden te doen toen ze nog klein waren. Straks doen ze hetzelfde, maar dan zout in Half Life 2 :>

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ik hoop erg dat HL1:Source met HL2 meegeleverd wordt! Heb HL1 nooit gespeeld, maar wil het eigenlijk toch spelen vóór ik HL2 ga spelen, zodat ik het verhaal ken. Tegen de tijd dat ik dan aan HL2 kan beginnen, na HL1:Source uitgespeeld te hebben, heeft iedereen hier HL2 al uitgespeeld, ha ha ha! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er echt niets meer van. of is het gewoon nog niet bekend?
Ik dacht eerst dat alle remakes met Source gewoon bij HL2 zouden zitten.
Maar ik hoor onderandere ook dat DoD:Source er niet bij zit. Zou je deze dan los moeten kopen :? Of naderhand ff gratis streamen? :9
wilt alle classic's wel weer eens in een 'nieuw' jasje spelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 27 augustus 2004 @ 23:39:
Ik hoop erg dat HL1:Source met HL2 meegeleverd wordt! Heb HL1 nooit gespeeld, maar wil het eigenlijk toch spelen vóór ik HL2 ga spelen, zodat ik het verhaal ken. Tegen de tijd dat ik dan aan HL2 kan beginnen, na HL1:Source uitgespeeld te hebben, heeft iedereen hier HL2 al uitgespeeld, ha ha ha! >:)
Hij is voor nog geen 10 euro te krijgen dus bezoek de frs of eplaza(of je gamewinkel die jij fijn vind) effe :) 10 euro is de game meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

Haay schreef op 27 augustus 2004 @ 23:39:
Bij half life 2 zit een remake van half life1.. dus koop gewoon deel 2, heb je automatisch deel1 (met de engine van half life 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Maandag gaat HL2 gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50
Bron

Ik ga hem gewoon in de winkel kopen. Steam is leuk, maar als ik software koop wil ik toch het cd'tje en het boekje erbij.

[ Voor 24% gewijzigd door Mior op 28-08-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

en wat zegt valve dan ....

pwnd....!!!!!!1111111

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:05

FlashBang

Hoi.

zucht, laat ook maar.

[ Voor 94% gewijzigd door FlashBang op 28-08-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Devilion schreef op 28 augustus 2004 @ 09:38:
[...]

[...]

Ofterwel: dat zei ik 4 dagen geleden al, alleen geloofde niemand het.
...en je had dan ook niet gelijk. Maandag 30 augustus gaat hij gold, vrijdag 27 augustus begon hij met preloaden....

Anyway, zou dit dan ook betekenen dat we HL2 ook binnen niet al te lange tijd zouden kunnen downloaden met Steam?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Als hij gold is, betekend toch dat ie dan helemaal 'af' is he? :9

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 28 augustus 2004 @ 09:53:
Als hij gold is, betekend toch dat ie dan helemaal 'af' is he? :9
Gold = af en klaar voor de druk pers... (of steam in dit geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb hier ook HL origineel liggen met een geldige key. Is het mogelijk om HL2 gewoon te downloaden zonder ervoor te hoeven betalen? Of moet je wel betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
ja tuurlijk moet je betalen!

als je een keer boodschappen gaat doen bij de albert heijn, dan zijn ze daarop volgende boodschappen toch ook niet gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58

Christiano007

Ich bin der champion

ohw, ik loop nogsteeds gewoon naar buiten met mn boodschappen zonder te betalen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

* Magic666 valt van zijn stoel na het lezen van de GOLD mededeling!!!

* Magic666 heeft de preload van HL2 en de coupon van ATI dus kom maar op met de gratis HL2 versie!!!!

Man wat een goed nieuws!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of het waar is weet ik niet , lees dit maar --> http://cs.counter-strike.nl/

en dit --> http://www.steampowered.c...2&perpage=15&pagenumber=3

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Eindelijk eens een beetje goed nieuws.
Nou dan kunnen we vast nog wel in september HL2 spelen.
Hoelang duurt het ongeveer voordat hij dan ook echt in de winkels ligt??

@ PcManiaxx:
Grapjas. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
PcManiaxx schreef op 28 augustus 2004 @ 10:34:
Ik heb hier ook HL origineel liggen met een geldige key. Is het mogelijk om HL2 gewoon te downloaden zonder ervoor te hoeven betalen? Of moet je wel betalen?
Je koopt een spel voor €5 (HL dus) en je verwacht er HL2 gratis bij te krijgen? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

December schreef op 28 augustus 2004 @ 11:27:
[...]

Je koopt een spel voor €5 (HL dus) en je verwacht er HL2 gratis bij te krijgen? :P
Het spijt me heel erg mensen, maar ik kom ook net terug van vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben toch een beetj opgelucht. Ik moet volgende week weg, dus hopelijk kan ik hem toch nog op de releasedatum kopen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 13-09 20:44

The_DoubleU

Tweaker in München

Nou mooi is dat, Maandag Gold.
Betekent dus volgende week de release (??) en raad eens waar ik dan ben?
OP VAKANTIE |:(

vloek vloek vloek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eerst maar eens op die linkjes in de posts hierboven. Wat er staat komt er op neer, dat het niet klopt dat hl2 maandag gold gaat, vage geruchten over dat de account van Gabe gehackt is etc. Bijzonder vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Misschien weer een publiciteits-stunt? :'(

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:45
ach we zullen zien. Als het wel klopt lach ik iedereen uit die in dat topic of ergens ook maar heeft gezegd dat het nep is (omdat het account gehackt zou zijn >> yea sure <<)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Webgnome schreef op 28 augustus 2004 @ 12:22:
ach we zullen zien. Als het wel klopt lach ik iedereen uit die in dat topic of ergens ook maar heeft gezegd dat het nep is (omdat het account gehackt zou zijn >> yea sure <<)
Je kunt niet ontkennen dat er rond Half-life 2 enorm vage dingen zijn gebeurd. Een gehackt accountje kan er dan ook nog wel bij. :+

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Het IS nep... http://www.halflife-2.nl/

Staat duidelijk dat Zijn account gehacked is...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Iedereen ziet spoken, dus jah het is makkelijk zo'n hoax te plegen.

Vage is dat valve zich still houd, i mean als het echt een hoax was. Het eerste wat je doet is dan toch het bericht ontgronden.

Er is nu al bewezen dat het mailtje een FAKE is ...
ik bedoel we zien nu wel hoe ver iedereen gaat om iedereen om de tuin te leiden.

[ Voor 68% gewijzigd door CRiMiNaL op 28-08-2004 12:37 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het word ook steeds gekker zeg, nu de mail ook nog fake... of toch niet :?

[ Voor 201% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Mwuahaharharhar!!! Prachtig dat iedereen geloofd wat ergens op een forum gepost wordt!

Serieus mensen: Waarom zou Gabe op een of ander forum posten dat het spel gold is? Waarom niet een pers bericht en een aantal emails naar buiten sturen?

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha kerel, hoe lach jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

evil laugh! >:) })

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.