Ik heb liever wat tastbaars; wie weet breekt er wel een brand uit in dat serverpark van Steam, foetsie accounts + keysCapa schreef op 03 september 2004 @ 19:59:
[...]
Ik laat em lekker staan, koop hem in de winkel, reg de key en kan spelen. Installen van de CD duurt mij te lang
Als de keys foetsie zijn denk ik wel dat je ze nog een keer kan gebruiken, want ook de informatie dat die keys in gebruik zijn, zijn dus ook foetsie. En hij zegt dat hij em in de winkel gaat halen, dus heeft ie iets tastbaar, en hij kan dan tenminste ook bewijzen (met een bon oid) dat hij em origineel heeft. (voor het geval dat als ze bewijs zouden willen).
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Gold misschien wel, maar dat je hem kan spelen, no...Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 16:34:
[...]
'haha'
90 % kans dat ie deze maand nog uit is , mark my words.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Volgens mij heeft Valve voor Steam meerdere serverparken op verschillende locaties over heel de wereld? Dat zou mij voor een systeem als Steam het meest logisch lijken. Dan breekt er bij eentje brand uit en worden alle gebruikers naar een server doorverwezen die nog wel werkt.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 22:44:
[...]
Ik heb liever wat tastbaars; wie weet breekt er wel een brand uit in dat serverpark van Steam, foetsie accounts + keys
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
ik wou het al wijzigen, sorry, kreeg van terr een berichtje dat het niet verboden was maar dat las ik pas zojuist... Wou het dus net wijzigen, maar was al te laat, bedankt crash dat jij het alvast hebt gedaanDarkShadow (gemod door crash) schreef op 03 september 2004 @ 13:59:
Wat is er niet duidelijk aan wat er in de faq staat
[...]
En als je niet weet of je iets mag posten of niet moet dit al een belletje doen rinkelen dat je het beter niet kunt doen, en als je het toch wilt doen kun je beter eerst overleggen met een moderator!
Anyways, het kwam door al die excitement denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 04-09-2004 00:39 ]
Kijk, hij snapt emChester schreef op 03 september 2004 @ 22:51:
Als de keys foetsie zijn denk ik wel dat je ze nog een keer kan gebruiken, want ook de informatie dat die keys in gebruik zijn, zijn dus ook foetsie. En hij zegt dat hij em in de winkel gaat halen, dus heeft ie iets tastbaar, en hij kan dan tenminste ook bewijzen (met een bon oid) dat hij em origineel heeft. (voor het geval dat als ze bewijs zouden willen).
Installen vanaf cd gaat mij te lang duren, op deze manier staat alle data al lekker op mijn systeem en hoef alleen de key in te voeren.
Zo ben ik snel klaar en heb toch dat tastbare zekerheidje van een op papier.
Verwijderd
Je kan je creditcard overzicht vast ook wel als een bonnetje gebruiken.Capa schreef op 04 september 2004 @ 02:49:
[...]
Kijk, hij snapt em
Installen vanaf cd gaat mij te lang duren, op deze manier staat alle data al lekker op mijn systeem en hoef alleen de key in te voeren.
Zo ben ik snel klaar en heb toch dat tastbare zekerheidje van een op papier.
Hahaha, hij mag nu wel uitkomen. Iedereen hier begint doom-scenarios te bedenken. Dan moet je toch echt bij het doom3 topic zijn.
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
dan wacht ik toch een jaar,ik heb hl ook pas een jaar geleden gekocht(hl generation 3)DeepSeven schreef op 03 september 2004 @ 19:02:
Dat denk ik ook niet. Veel spellen beginnen pas af te prijzen na een jaar ofzo, zeker voor de toppers geld dat. Maar he, als jij een jaar of meer wilt wachten om een tientje minder neer te tellen voor de opvolger van wat vorige eeuw het spel van de eeuw was, moet je dat zelf weten. [/sarcasme].
Verwijderd
Volgens jou ? kom eens met wat bewijs dat ze dat hebbenMetroidPrime schreef op 04 september 2004 @ 00:34:
[...]
Volgens mij heeft Valve voor Steam meerdere serverparken op verschillende locaties over heel de wereld? Dat zou mij voor een systeem als Steam het meest logisch lijken. Dan breekt er bij eentje brand uit en worden alle gebruikers naar een server doorverwezen die nog wel werkt.
Verwijderd
http://www.steampowered.com/status/content_servers.htmlVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 13:25:
[...]
Volgens jou ? kom eens met wat bewijs dat ze dat hebben
Dat zijn gewoon steam content servers, die draaien op bv een server van een provider, kijk maar Xs4all staat er ook tussen. Is echt geen serverpark ofzo.
in europa hebben ze idd veel gebruik gemaakt van bestaande server parken, met een groot bedrijf dat voor hun die servers beheerd._SouLmaN_ schreef op 04 september 2004 @ 14:31:
[...]
Dat zijn gewoon steam content servers, die draaien op bv een server van een provider, kijk maar Xs4all staat er ook tussen. Is echt geen serverpark ofzo.
in amerika doen ze het wel veel zelf (zie 'valve content server 1 tot 20 ofzo)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Gamespot sprak met Doug Lombardi. Hij vertelde Gamespot dat er een Release Candidate naar Vivendi zal worden verstuurd... op de 15e van deze maand. Een release in November lijkt dan ook meer voor de hand liggend.
dus toch geen release in de zomer...?
halflife-2.nl
zucht
bronBefore asking Vivendi for confirmation, we went to marketing rep Doug Lombardi at Valve. "We're currently planning to send release candidates to Vivendi by September 15th," he told us. The timing's right. "However," he adds before we can get our hopes up, "VUG hasn't given us a ship date yet. Might be best for you to ask them directly. Let me know what you hear."
Bogus or not bogus?: GameSpot to Doug: They said "No comment." Seriously, if they're not telling you, you figure they'd tell us, right? Right? GameSpot to readers: In any case: Not bogus. Happy Thanksgiving.
dus toch geen release in de zomer...?
halflife-2.nl
zucht

Ik heb liever dat het later uitkomt als een goed spel, dan dat ze het deze zomer uitbrengen als een spel die eigenlijk nooit bedoeld was zo te zijn.
Vanwaar die haast? Wat maakt die maand nou weer uit?
Half-Life 2 is het wachten wel waar denk ik.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik vind het zo gaar. Eerst denken ze op 5 augustus op 0 bugs te sturen (dus RC zou je denken) nu anderhalve maand later is er nog geen RC verstuurd.Chester schreef op 04 september 2004 @ 15:24:
Ik heb liever dat het later uitkomt als een goed spel, dan dat ze het deze zomer uitbrengen als een spel die eigenlijk nooit bedoeld was zo te zijn.
Ik wordt er zo moe van. En een zekere release in de zomer / deze maand lijkt ook ineens niet zo zeker meer.
maar misschien wel lekker in de herfstvakantie spelen
[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 04-09-2004 15:26 ]
Verwijderd
Idd, dat maandje extra maakt mij eigenlijk ook niet zo heel veel meer uit. Valve brengt het spel toch niet eeder op de markt voordat alles top-notch in order is.Chester schreef op 04 september 2004 @ 15:24:
Verwijderd
Idd.Xrenity schreef op 04 september 2004 @ 15:26:
[...]
Ik vind het zo gaar. Eerst denken ze op 5 augustus op 0 bugs te sturen (dus RC zou je denken) nu anderhalve maand later is er nog geen RC verstuurd.
Ik wordt er zo moe van. En een zekere release in de zomer / deze maand lijkt ook ineens niet zo zeker meer.
maar misschien wel lekker in de herfstvakantie spelen
Zomer eindigt volgens NASA standards rond 20 sept, en valve heeft gezegd dat ze deze volgen.
Als Half-life 2 er 20 september niet is, dan verbaast het me erg, en stelt valve me teleur..
Je zou namelijk zeggen dat ze dezelfde fout niet twee keer maken.
ik vrees dat valve te graag wil.. al die mensen zijn zo veel te optimistisch dat ze zelf niet door hebben hoe lang het nog gaat duren..Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:30:
[...]
Idd.
Zomer eindigt volgens NASA standards rond 20 sept, en valve heeft gezegd dat ze deze volgen.
Als Half-life 2 er 20 september niet is, dan verbaast het me erg, en stelt valve me teleur..
Je zou namelijk zeggen dat ze dezelfde fout niet twee keer maken.
dit is ze al eerder overkomen, en ik ben bang dat het nog een keer gebeurd
trouwens worden de videokaarten nog steeds goedkoper, dus ik wacht gezellig nog ff
Verwijderd
Jongens jongens jongens, ze hebben gezegd dat ze deze zomer Gold wilde gaan, en als ze deze maand nog een RC eruit gooien, zitten ze dus al flink in de buurt, het zou al gold kunnen gaan met deze RC!! wie weet???
Verwijderd
nee, waarschijnlijk komt er nog een deel3, misschien kan je die alleen maar downloaden als je het spel echt koopt.. maar dat denk ik niet.
Er staat ook dat je een deel van het geluid en een deel van de textures download, niet alles...
Er staat ook dat je een deel van het geluid en een deel van de textures download, niet alles...
ff topic doorlezen doet wonderenVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:51:
als ik steampowered.com goed begrijp valt hl2 nu volledig te downloaden en te spelen.
Verwijderd
w00t dat hl2 preloaden schiet niet echt op. Heb me pc vanochtend op 9 uur aangezet en hij is nu nog maar 35% veder (van 52 naar 87%).
Ik snap er niks van, gister deed ie mooi preloaden, maar nu is ie al heel de dag op 82% blijven haken.
Tis erg mooi dat ze al een RC naar vivendi gaan sturen, dat betekend dus dat het bijna gold gaat
Maar ik denk niet dat we HL2 in september nog te spelen gaan krijgen.
Tis erg mooi dat ze al een RC naar vivendi gaan sturen, dat betekend dus dat het bijna gold gaat
Verwijderd
Weer een zoveelste fake.. Egt niet leuk meer...
http://www.tomcoleman.co.uk/gabe.JPG
http://www.tomcoleman.co.uk/gabe.JPG
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 19:57 ]
Echt is met CH.. da's ook niet leuk meer (ook niet leuk geweest, net als cker -> zeker)
.
Maargoed, het kan niet lang meer duren nu, gewoon het nieuws goed in de gaten houden, en dan afvragen hoe betrouwbaar de bronnen zijn

Maargoed, het kan niet lang meer duren nu, gewoon het nieuws goed in de gaten houden, en dan afvragen hoe betrouwbaar de bronnen zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Tentacle1 op 04-09-2004 20:15 ]
Verwijderd
"dit is ze al eerder overkomen, en ik ben bang dat het nog een keer gebeurd :S"BasieP schreef op 04 september 2004 @ 17:46:
[...]
ik vrees dat valve te graag wil.. al die mensen zijn zo veel te optimistisch dat ze zelf niet door hebben hoe lang het nog gaat duren..
dit is ze al eerder overkomen, en ik ben bang dat het nog een keer gebeurd
trouwens worden de videokaarten nog steeds goedkoper, dus ik wacht gezellig nog ff
Ik ook beetje ( ook al is het maar één maandje nu), maar het gaat mij erom dat ze , mocht een november release plaatsvinden, 2 keer achter elkaar heel zeker zijn van release, en het daarna niet redden
Iedereen die zich loopt op te naaien, naait zich op om niks.
Als Valve de release date meteen op When It Done had gezet waren we even ver (geen HL2) en zat niemand te klagen. Dus wat maakt het uit, HL2 komt vanzelf wel uit, en dan koop je hem gewoon, klaar.
Beter een goede game straks, dan een slechte nu.
Als Valve de release date meteen op When It Done had gezet waren we even ver (geen HL2) en zat niemand te klagen. Dus wat maakt het uit, HL2 komt vanzelf wel uit, en dan koop je hem gewoon, klaar.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Wijze woordenVanitas schreef op 04 september 2004 @ 22:37:
Iedereen die zich loopt op te naaien, naait zich op om niks.
goh die preload is liev zeg.. na hele dag niet gewerkt te hebben begint ie nu (als ik bijna naar bed wil) met preloaden.. 
eerste wat ie doet is 0.1 % terug gaan
hij staat nu op 51.9% terwijl hij eerst op 52 stond
)

eerste wat ie doet is 0.1 % terug gaan
Ja en? Het duurt toch nog wel ff voor je 'm kan spelen... hij gaat echt niet gold tijdens je slaap hoorBasieP schreef op 04 september 2004 @ 23:23:
goh die preload is liev zeg.. na hele dag niet gewerkt te hebben begint ie nu (als ik bijna naar bed wil) met preloaden..
eerste wat ie doet is 0.1 % terug gaanhij staat nu op 51.9% terwijl hij eerst op 52 stond
)
* Denman snapt eigenlijk de ophef niet over Half-Life 2...
Nou ja de ophef snap ik opzich wel, want het wordt waarschijnlijk een fantastisch spel, en iedereen is er ook erg benieuwd naar, inclusief ikzelf. Maar waarom sommige mensen die pre-load nu perse meteen op de PC willen hebben staan, of zeuren dat HL2 nog niet uit is snap ik dus niet. Ik heb persoonlijk 10 X liever een spel wat zonder bugs in de winkel ligt met 2 maanden vertraging, dan een spel gehaast op de markt brengen waar nog tig fouten in zitten, en dat je dagenlang (of wekenlang) moet gaan patchen.
Maar goed, ook dat is al eerder gezegd in dit topic, ik wacht het verder lekker af, en zodra ie uit is ga ik naar de shop (of betaal met de creditcard van m'n pa de preload die nu op m'n PC staat
Verwijderd
Ik snap dat gezeik over het uitstel sowiso niet. Hoeveel games worden er wel niet langer dan hl2 uitgesteld? maar daar hoor je nooit iemmand over klagen, iig niet zoveel als ze bij hl2 doen. En dan lees je ook nog op veel games sites dat ze zich afvragen of hl2 nou nog wel zo cool word omdat d3 er nu al is, IMHO word hl2 alles wat d3 niet is, en dat is een GAME, niet alleen een paar leuke plaatjes.
Wat ik mij zat af te vragen...
Ik speelde weer eventjes Painkiller en zag dat sommige levels heel erg lijken op sommige HL2 omgevingen uit de filmpjes. Vooral de maps waar grote (buiten) ruimtes in voorkomen hebben dezelfde 'look'.
Stel je pakt een aantal moderne engines van games zoals FarCry, PainKiller, Doom3, Unreal T. En op elke engine ontwikkel je exact hetzelfde spel. Zou je als speler dan kunnen herkennen welke engine er onder de motorkap zit ? Zijn er effecten of mogelijkheden in de ene engine niet mogelijk in de andere ?
Elke engine heeft toch nagenoeg dezelfde technieken ? Ze praten toch allemaal met dezelfde API (OpenGL, DirectX) ?
Zou een ontwikkelaar van de ene engine zich afvragen hoe ze bepaalde dingen doen in de andere engine ? Hoeveel truuks en handigheidjes van de ene worden nageaapt door de andere ?
Ik zie het al voor me, de makers van HL2 die FarCry spelen om te zien hoe ze het daar doen en zich wellicht kapot lachen of juist schrikken om wat ze zien.
Ik speelde weer eventjes Painkiller en zag dat sommige levels heel erg lijken op sommige HL2 omgevingen uit de filmpjes. Vooral de maps waar grote (buiten) ruimtes in voorkomen hebben dezelfde 'look'.
Stel je pakt een aantal moderne engines van games zoals FarCry, PainKiller, Doom3, Unreal T. En op elke engine ontwikkel je exact hetzelfde spel. Zou je als speler dan kunnen herkennen welke engine er onder de motorkap zit ? Zijn er effecten of mogelijkheden in de ene engine niet mogelijk in de andere ?
Elke engine heeft toch nagenoeg dezelfde technieken ? Ze praten toch allemaal met dezelfde API (OpenGL, DirectX) ?
Zou een ontwikkelaar van de ene engine zich afvragen hoe ze bepaalde dingen doen in de andere engine ? Hoeveel truuks en handigheidjes van de ene worden nageaapt door de andere ?
Ik zie het al voor me, de makers van HL2 die FarCry spelen om te zien hoe ze het daar doen en zich wellicht kapot lachen of juist schrikken om wat ze zien.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
ik zou absoluut de q3, q2, farcry, hl, en ut1 engine kunnen herkennen.Xymox schreef op 05 september 2004 @ 00:02:
andere speel ik niet zo vaak, dus herken ik niet
hehe, was het maar zo simpelElke engine heeft toch nagenoeg dezelfde technieken ? Ze praten toch allemaal met dezelfde API (OpenGL, DirectX) ?
absoluut, maar waarom zou dat niet mogen? om een goede game te maken gebruiken ze altijd het beste van het bestaande, en nog nieuwe dingen er bijZou een ontwikkelaar van de ene engine zich afvragen hoe ze bepaalde dingen doen in de andere engine ? Hoeveel truuks en handigheidjes van de ene worden nageaapt door de andere ?
ik denk dat de hl2 lui toch wel even hebben zitten kwijlen op de cryengineIk zie het al voor me, de makers van HL2 die FarCry spelen om te zien hoe ze het daar doen en zich wellicht kapot lachen of juist schrikken om wat ze zien.
alleen bleek achteraf, dat deze engine nogal static gemaakt was, en dat er dus weinig gemod kan worden
Verwijderd
HL2 en Doom3 draaien beide .BSP maps (vrij standaard). UT gebruikt geen .bsp maar iets heel anders, heb het nu niet geïnstalleerd staan, Far Cry geen idee. Dus je zou de maps voor UT al zeker opnieuw moeten bouwen.Xymox schreef op 05 september 2004 @ 00:02:
Stel je pakt een aantal moderne engines van games zoals FarCry, PainKiller, Doom3, Unreal T. En op elke engine ontwikkel je exact hetzelfde spel. Zou je als speler dan kunnen herkennen welke engine er onder de motorkap zit ?
Verder zou je verschillen merken in schaduwen, AI. D3 kan grotere maps (nog) niet geweldig draaien. UT's (2k3 btw) ragdoll effecten vind ik anders.
HL2's tot nu toe onovertroffen facial animatie. De karakters kijken je letterlijk aan en de beweging van de mond komt blijkbaar exact over met de gesproken tekst.Xymox schreef op 05 september 2004 @ 00:02:
Zijn er effecten of mogelijkheden in de ene engine niet mogelijk in de andere ?

Far Cry levels zijn extreem groot. HL2 faked dit effect door een kamer buiten het level te maken waar modellen van verwegstaande flats en gebouwen staan. Dit wordt vergroot en daardoor wordt een horizon gesimuleerd.
Natuurlijk, Wachowski's "intoduceren" bullet time in "The Matrix". Gevolg ->Max Payne1&2->True crime-> elke andere game die het daarna heeft "gejat".Xymox schreef op 05 september 2004 @ 00:02:Zou een ontwikkelaar van de ene engine zich afvragen hoe ze bepaalde dingen doen in de andere engine ? Hoeveel truuks en handigheidjes van de ene worden nageaapt door de andere ?
Over een paar jaar zal "HL2's" facial animation waarschijnlijk ook wel door bijna elk bagger mainstream product gekopiëeerd worden.
Ik denk dat ik sommige engines al van de feeling van controls eruit zou kunnen pikken. Bunny hopping, hoe ladders werken, dat zijn zaken die een engine toch een "personaliteit" geven!
En zoals eerder gezegd is, dat ze dezelfde API gebruiken zegt natuurlijk niets over wat de "API gevraagd wordt te renderen", als ik het even zo mag zeggen.
Laat iemand HL2 maps in Doom3 of Far Cry spelen en andersom en iedereen weet welke engine het is!
En over dat "naapen":
Er wordt vaak gezegd dat het ene een rip-off is van het andere. Volgens mij is dat niet eens mogelijk!
Ragdoll physics bijvoorbeeld zijn nou eenmaal populair en haalbaar (!) laatste tijd. Maar dat betekend natuurlijk niet dat de tweede implementatie van ragdolls een kopie was van de eerste!
Bedenk wel dat de meeste (nieuwe, niet license) engines (en dan heb ik het over de engines, niet over de content!) lang lang voor release van het spel al klaar zijn en dus onafhankelijk van elkaar ontwikkeld worden.
Je ziet wel eens screenshots en er worden wel eens dingen verteld of getoond in videos. Maar om die features dan "ff" te kopieren is gewoon onmogelijk.
En zoals eerder gezegd is, dat ze dezelfde API gebruiken zegt natuurlijk niets over wat de "API gevraagd wordt te renderen", als ik het even zo mag zeggen.
Laat iemand HL2 maps in Doom3 of Far Cry spelen en andersom en iedereen weet welke engine het is!
En over dat "naapen":
Er wordt vaak gezegd dat het ene een rip-off is van het andere. Volgens mij is dat niet eens mogelijk!
Ragdoll physics bijvoorbeeld zijn nou eenmaal populair en haalbaar (!) laatste tijd. Maar dat betekend natuurlijk niet dat de tweede implementatie van ragdolls een kopie was van de eerste!
Bedenk wel dat de meeste (nieuwe, niet license) engines (en dan heb ik het over de engines, niet over de content!) lang lang voor release van het spel al klaar zijn en dus onafhankelijk van elkaar ontwikkeld worden.
Je ziet wel eens screenshots en er worden wel eens dingen verteld of getoond in videos. Maar om die features dan "ff" te kopieren is gewoon onmogelijk.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Verwijderd
Ik denk dat de kans groot is dat HL2 na deze RC gold gaat. Valve heeft immers gezegd dat ze rond 5 augustus (toch?) alle bugs eruit gehaald zouden hebben. Nu hebben ze er nog een maand langer over gedaan, dus is de kans heel groot dat ze nu alle bugs er wel uit hebben gehaald en de game na de RC gold gaat...Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:46:
Jongens jongens jongens, ze hebben gezegd dat ze deze zomer Gold wilde gaan, en als ze deze maand nog een RC eruit gooien, zitten ze dus al flink in de buurt, het zou al gold kunnen gaan met deze RC!! wie weet???
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 00:41:
Natuurlijk, Wachowski's "intoduceren" bullet time in "The Matrix". Gevolg ->Max Payne1&2->True crime-> elke andere game die het daarna heeft "gejat".
offtopic:
Max Payne was al in ontwikkeling toen The Matrix uit kwam
. Dus niet gejat. Ze hebben wel meer inspiratie door de film gekregen.
Max Payne was al in ontwikkeling toen The Matrix uit kwam
is max payne zo lang in ontwikkeling geweest dan?Mr_UnAnimouS schreef op 05 september 2004 @ 13:05:
[...]
offtopic:
Max Payne was al in ontwikkeling toen The Matrix uit kwam. Dus niet gejat. Ze hebben wel meer inspiratie door de film gekregen.
eerste matrix was in 1999 he
Ach joh, dat Bullet time gebeuren is al zo'n oud effect. Zag laatst de voorganger van Snatch (Lock Stock 2 smoking barrels..? zoiets) en daar heb je ook al zo'n ventje dat een kogelregen in slow-mo ontwijkt met een sprong. En anders dan dat heb je ook nog wat Chow Yun Fat films waar Remedy toch echt inspiratie vandaan heeft gehaald. The Matrix was gewoon een mainstream film met een mooie uitvoering van een oud effect.
BasieP schreef op 05 september 2004 @ 13:15:
[...]
is max payne zo lang in ontwikkeling geweest dan?
eerste matrix was in 1999 he
offtopic:
Ontwikkeling van Max Payne is al gestart in 1998 (misschien nog eerder, maar daar kan ik geen nieuwsberichten van vinden
). January 13, 1998 is de eerste update die ik kan vinden.
Ontwikkeling van Max Payne is al gestart in 1998 (misschien nog eerder, maar daar kan ik geen nieuwsberichten van vinden
Maar goed dit gaat een beetje heel erg offtopic dus... On with HL2
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 05-09-2004 15:13 ]
Zo, preload helemaal binnen. Het is nu al 2gig
Als ze al zoveel laten preloaden denk ik dat het toch echt binnenkort gold gaat, en daarna een paar weekjes tot de release 
Damn, wordt weer een tijdje gaan huiswerk maken
Verwijderd
Levels, textures en sound enzo zullen wel af zijn denk ik. Het zal vooral nog wel om bugs in de code gaan en code is in vergelijking met texturen etc niet echt groot.
Zou die 2 gig eigenlijk nog uitgepakt moeten worden??Chester schreef op 05 september 2004 @ 17:58:
Zo, preload helemaal binnen. Het is nu al 2gigAls ze al zoveel laten preloaden denk ik dat het toch echt binnenkort gold gaat, en daarna een paar weekjes tot de release
Nee, uitgepakt is hij even groot.
Verwijderd
Volgens valve gaat er 15 september een RC naar vivendi. Op gamer.nl staan ook nog 2 niewe screenies.
Verwijderd
Stop maar met die dat 'offtopic' gedoe. Het is geen chattopic
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 00:14 ]
Sorry hoor maar jouw statement bestaat wel uit een heel erg hoog fanboy gehalte. Jij zegt nu dat d3 geen game is......vraag me nu uberhaupt wel af of je de game wel eens hebt gezien of ervaren. Het gezeik lijkt me onderhand flink terecht, valve kan mischien wel een game maken maar ze kunnen de fans wel behoorlijk hard naaien door iets te beloven wat ze never nooit konden waarmaken en dit wisten ze.Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 23:55:
Ik snap dat gezeik over het uitstel sowiso niet. Hoeveel games worden er wel niet langer dan hl2 uitgesteld? maar daar hoor je nooit iemmand over klagen, iig niet zoveel als ze bij hl2 doen. En dan lees je ook nog op veel games sites dat ze zich afvragen of hl2 nou nog wel zo cool word omdat d3 er nu al is, IMHO word hl2 alles wat d3 niet is, en dat is een GAME, niet alleen een paar leuke plaatjes.
Voorlopig heeft d3 zich bij iedereen wel bewezen en dat jij het geen leuk spel vindt zegt niet gelijk dat het spel maar uit een paar leuke plaatjes bestaat.
HL2 bestaat nu eigenlijk alleen maar uit wat leuke plaatjes en is verder nog HELEMAAL niks. Eerst game laten uitkomen dan kunnen we zien hoe goed die gameplay,verhaal, physics en facial gedoe het allemaal wel niet is.
D3 heeft de lat een stuk hoger gelegt en niet alles is perfect in dat spel maar er bestaat gewoon geen perfect spel.
Als je nou met goed beargumenteerde feiten kwam dan was het wat anders, maar hl2 is niet uit dus eigenlijk kan je niet eens met feiten komen.
Ben zeer benieuwd naar hl2 maar ik verwacht geen revolutie zoals het eerste spel (ingredienten zijn hetzelfde alleen in een luxer pakketje)
Verwijderd
Ik ben ook zeeeer benieuwd naar HL2. eigenlijk net zoveel als ik benieuwd was naar doom 3. beide games (ik noem D3 dus ook een gamesjek schreef op 06 september 2004 @ 00:47:
[...]
Sorry hoor maar jouw statement bestaat wel uit een heel erg hoog fanboy gehalte. Jij zegt nu dat d3 geen game is......vraag me nu uberhaupt wel af of je de game wel eens hebt gezien of ervaren. Het gezeik lijkt me onderhand flink terecht, valve kan mischien wel een game maken maar ze kunnen de fans wel behoorlijk hard naaien door iets te beloven wat ze never nooit konden waarmaken en dit wisten ze.
Voorlopig heeft d3 zich bij iedereen wel bewezen en dat jij het geen leuk spel vindt zegt niet gelijk dat het spel maar uit een paar leuke plaatjes bestaat.
HL2 bestaat nu eigenlijk alleen maar uit wat leuke plaatjes en is verder nog HELEMAAL niks. Eerst game laten uitkomen dan kunnen we zien hoe goed die gameplay,verhaal, physics en facial gedoe het allemaal wel niet is.
D3 heeft de lat een stuk hoger gelegt en niet alles is perfect in dat spel maar er bestaat gewoon geen perfect spel.
Als je nou met goed beargumenteerde feiten kwam dan was het wat anders, maar hl2 is niet uit dus eigenlijk kan je niet eens met feiten komen.
Ben zeer benieuwd naar hl2 maar ik verwacht geen revolutie zoals het eerste spel (ingredienten zijn hetzelfde alleen in een luxer pakketje)
Die heb ik zelf ook en ik verwacht dat het spel op zowel grafisch vlak als op het plot-vlak erg goed zal zijn. Ik verwacht niet dat het spel revolutionair genoemd mag worden. Het blijft toch een ontwikkel proces van in totaal 5-6 jaar en in die jaren zijn er natuurlijk al veel ontwikkelingen geweest (5-6 jaar geleden was volgens mij nog niet bekend dat Farcry in ontwikkeling was).
We moeten nog even geduld hebben tot de release van HL2 een feit is. En dan kunnen we met zn allen kijken of het spel aan onze verwachting voldoet. Maar ik kan je nu al vertellen dat er mensen zijn die het een grote teleurstelling vinden, puur om het feit dat ze een (te) hoge verwachting hadden......mede door de ontwikkelaar gecreerd.....
Er is ook geen vergelijking te trekken tussen d3 en hl2. HL2 leeft op de mp mods. Na een of twee keer de campaign te spelen is dat ook niet leuk meer. D3 is naast dat het een fantastisch spel is ook een beetje jeugdsentiment.
Wat ik hoop is dat Valve slaagt in wat ze met de game wilden bereiken. En revolutionair is hij denk ik wel als we kijken naar de physics. Ze zijn iig beter dan Microsoft die kost wat kost een release door laat gaan maar de meest belangrijke onderdelen daardoor schrapt van de agenda.
Dus bij deze, re5pect voor Valve om tijd te steken in kwaliteit. En mijn leven is gelukkig niet zo leeg dat ik de dagen moet doden totdat hij uitkomt.
Wat ik hoop is dat Valve slaagt in wat ze met de game wilden bereiken. En revolutionair is hij denk ik wel als we kijken naar de physics. Ze zijn iig beter dan Microsoft die kost wat kost een release door laat gaan maar de meest belangrijke onderdelen daardoor schrapt van de agenda.
Dus bij deze, re5pect voor Valve om tijd te steken in kwaliteit. En mijn leven is gelukkig niet zo leeg dat ik de dagen moet doden totdat hij uitkomt.
Irrelevant by default - rm -rf /
Verwijderd
Bij mij gelukkig ook niet....als dat het geval zou zijn geweest was ik nu zwaar depressief vermoed ik (al een jaar aan het wachten!!!)... we wachten lekker af..en het wordt vast en zeker een mooi spel!!sniek schreef op 06 september 2004 @ 09:05:
Het enige wat ik hoop is dat met mijn specs (AMD1600+/512dualChannel/FX5600) het spel er een beetje uitziet als in de previews. Ik ben er bang voor. Waar ik ook bang voor ben is dat het mij niet uit gaat maken hoeveel de benodigde upgrade zal gaan kosten!
Probleempje met de preload hier... Toen ik gisteravond me computer uitzette.. was hij het 2e deel aan downen van de HL2 preload. ik heb hem toen dus netjes op pause gezet en ik dek ik gaat de volgende keer wel weer verder. Maar als ik nu op continue klik krijg ik voor 1.5 sec dat rechtse schermpje te zien en vervolgens doettie verder gewoon niks...? Maar toen ik gister avnond mijn pc afsloot gaf Windows wel de melding "steam": dit programma reageert niet meer, wacht 15 sec of... blablabla. deze kennen we allemaal wel. I(k heb al geprobeert de 2e deel v/d preload uit het mapje te halen. Het enige wat veranderd is dat de voorruitgangsbalk weer terug op 52% staat. Maar voor de rest weer hetzelfde...? weet iemand er verkeerd is gegaan en hoe ik dit fix... ik heb namelijk ook niet zoveel zin om ff de 2gig die ik nu al heb nog een keer te downen?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Elke keer als je dus steam opstart, en je verder wilt gaan met HL2 preloaden, krijg je dat schermpje dat steam gaat verifieen?
Gewoon rustig zijn gang laten gaan... hij kijkt waarschijnlijk naar wat je al hebt... en dat is toch al gauw een gig groot... ik weet niet of het zo werkt, maar ik zou ff gewoon em 's nachts aan laten staan.
Gewoon rustig zijn gang laten gaan... hij kijkt waarschijnlijk naar wat je al hebt... en dat is toch al gauw een gig groot... ik weet niet of het zo werkt, maar ik zou ff gewoon em 's nachts aan laten staan.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Je moet gewoon geduld hebben als je het 2e van de preload weggehaald hebt.. Ik had hetzelfde probleem..Gewoon blijven proberen tot hij weer begint te preloaden.. Dit komt vanwege overbelasting van de Steam servers, en ze hebben gewoon die knop "start pre-loading HL2" inactief gemaakt, zodat ze zelf voor jou bepalen wanneer je mag pre-loaden..
Houdt er ook rekening mee dat hij zo'n 1200 meg aan data moet herschrijven vanuit een temp naar de steam folder, en vervolgens gaat hij die complete gig nog eens uitpakken! Want ja, hij wordt ingepakt verstuurd. LOL......
ja maar dat validating venstertje sprinkt na 1.5 sec weer weg.. jullie zeggen dus gewoon dat ik moet afwachten?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Verwijderd
Ja ik heb d3 gespeeld en ervaren. Alleen die ervaring was niet veel meer dan wow dit ziet er mooi uit! en 2 dagen later: Jammer dat het er alleen maar mooi uitzietsjek schreef op 06 september 2004 @ 00:47:
[...]
Sorry hoor maar jouw statement bestaat wel uit een heel erg hoog fanboy gehalte. Jij zegt nu dat d3 geen game is......vraag me nu uberhaupt wel af of je de game wel eens hebt gezien of ervaren. Het gezeik lijkt me onderhand flink terecht, valve kan mischien wel een game maken maar ze kunnen de fans wel behoorlijk hard naaien door iets te beloven wat ze never nooit konden waarmaken en dit wisten ze.
En in wat legt d3 de lat nou weer hoger? in gfx misschien, al vind ik de stijl van hl2 mooier maar voor de rest is het niet echt geweldig.
En ik kan best met feiten komen, Ik heb meer lol gehad met de hl2 alpha dan met d3. Eigelijk is dat ook geen feit maar een menig, maar geld dat niet voor iedere review of gamer die iets over een game zegt?
Mijn menig is gewoon dat doom3 ruk is op de gfx na en dat hl2 vast een stuk beter word

Ik ben benieuwd waarom ze geen aa gebruiken in de screenshots.
Wellicht om te laten zien hoe het er bij veel gamers uit gaat zien of is het zodat als mensen uiteindelijk spelen ze het nog mooier dan de screenshots vinden?
Wellicht om te laten zien hoe het er bij veel gamers uit gaat zien of is het zodat als mensen uiteindelijk spelen ze het nog mooier dan de screenshots vinden?
Verwijderd
Deze screenshots waren al een tijdje oud hoor vandaar dat AA ook uit staat! Op alle oude screenshots staat AA trouwens uit... ach we zien binnenkortywel hoe HL2 eruit met AA on.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 15:18 ]
En AF, wat een wazige zooi.
Juist met deze engine is AF en AA erg mooi vanwege de scherpe (grote) textures, die engine is een juweeltje om te zien iig
Juist met deze engine is AF en AA erg mooi vanwege de scherpe (grote) textures, die engine is een juweeltje om te zien iig
[ Voor 17% gewijzigd door edward2 op 06-09-2004 15:59 ]
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik hoop wel dat de geluiden van de guns wat beter klinken dan bij css. Daar lijkt het net of je met proppenschieters in je handen loopt als je het geluid hoort.
Jammergenoeg klinken echte geweren ook meer als 'pang' dan als 'boem'. Dus als ze in dat opzicht voor realisme gaan (voor zoverre in HL2), dan hou je nog steeds proppenschieters. Net als in D3...Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 16:10:
Ik hoop wel dat de geluiden van de guns wat beter klinken dan bij css. Daar lijkt het net of je met proppenschieters in je handen loopt als je het geluid hoort.
Ik vind die screenshots er niet mooi uitzien...of ligt dat aan mij?Vanitas schreef op 06 september 2004 @ 14:27:
De 2 nieuwe HL2 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de 2e is wel sfeervol
En de linkjes voor als je ze in de orginele grote wil bekijken:
Plaatje 1 en plaatje 2
Inderdaad, zelfs als ik ze ook niet mooi vind ligt het nog aan jou, omdat mooiheid niet een gegeven is maar een kwestie van smaakAleXnl schreef op 06 september 2004 @ 16:57:
[...]
Ik vind die screenshots er niet mooi uitzien...of ligt dat aan mij?
Overigens vind ik ze best te pruimen, maar ik hoop niet dat dit max. detail is... overigens vind ik de manier waarop de textures aan elkaar zijn geplakt zodra het pad omhoog gaat, er nogal raar uit zien, beetje slordig haast
Idd, viel mij ook op. Maar er werdt ook gezegd dat deze screenshots al eerder in een magazine hebben gestaan, dus mischien was die map toen nog niet klaar.Thanatos schreef op 06 september 2004 @ 17:17:
[...]
overigens vind ik de manier waarop de textures aan elkaar zijn geplakt zodra het pad omhoog gaat, er nogal raar uit zien, beetje slordig haast
Verwijderd
Zo te zien wordt AA en AF bij deze game (engine) best wel belangrijk om de game mooi te maken! (zoals bij bijv. COD, ook al is deze game natuurlijk ouder). Dat heeft natuurlijk wel zn voor en nadelen, lagere systeem eisen, maar als je wilt genieten dan.............
Het wordt zo in ieder geval wel duidelijk dat AA belangrijker zal worden dan hogere resolutie. (nog geen feit natuurlijk). Mijn 9800pro256DDR, zou dus vrij zeker op 1024* moeten draaien met iig AA om te kunnen genieten. Ik krijg steeds meer zin in de ATI kaarten eind van het jaar! (512ddr, en hogere snelheden) JAMMIIIEEE!!!!
Het wordt zo in ieder geval wel duidelijk dat AA belangrijker zal worden dan hogere resolutie. (nog geen feit natuurlijk). Mijn 9800pro256DDR, zou dus vrij zeker op 1024* moeten draaien met iig AA om te kunnen genieten. Ik krijg steeds meer zin in de ATI kaarten eind van het jaar! (512ddr, en hogere snelheden) JAMMIIIEEE!!!!
Ik weet ut niet hoor, op screenshots valt het natuurlijk altijd meer op dan als je gewoon zelf aan het spelen bent.Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:26:
Zo te zien wordt AA en AF bij deze game (engine) best wel belangrijk om de game mooi te maken! (zoals bij bijv. COD, ook al is deze game natuurlijk ouder). Dat heeft natuurlijk wel zn voor en nadelen, lagere systeem eisen, maar als je wilt genieten dan.............
Verwijderd
Dat klopt wel, maar ik persoonlijk vindt het zeer storen als een game er een beetje rommelig uitziet! Maar het blijft natuurlijk gokken waar we mee bezig zijn. (ook leuk!vorm van voorpret!
)
Ik ben zeer benieuwd wat mooier zal zijn: 1024*met AA en AF of 1280* zonder de A'tjes. Blijft natuurlijk afw88, maar toch ben ik benieuwd!
Ik ben zeer benieuwd wat mooier zal zijn: 1024*met AA en AF of 1280* zonder de A'tjes. Blijft natuurlijk afw88, maar toch ben ik benieuwd!
Je zal vast niet de enigste zijn....net als dat er mensen zijn die hl2 ruk zullen vinden.Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 14:21:
[...]
Ik ben niet de enige die d3 op de gfx na een matige game vind. Dat de gemiddelde gamer tegewoordig een game alleen beordeeld op gfx kan ik niks aan doen.
Nogmaals je denkt dat hl2 beter gaat worden je weet nog niks....maar ik val in de herhaling. Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat jij d3 ruk zou vinden, je was al ver voor de release al aan het roepen dat het een over gebumpmapte engine demo wasMijn menig is gewoon dat doom3 ruk is op de gfx na en dat hl2 vast een stuk beter word

Nuf said hierover, is er al bekend hoeveel speeltijd hl2 zal hebben in de single player???
En waar wachten jullie nou het meeste op: de single player of het counterstrike gedeelte??
Verwijderd
Minstens even lang als HL1 volgens Gabe Newell.sjek schreef op 06 september 2004 @ 18:59:
[...]
Nuf said hierover, is er al bekend hoeveel speeltijd hl2 zal hebben in de single player???
Het modding gedeeltesjek schreef op 06 september 2004 @ 18:59:
[...]
En waar wachten jullie nou het meeste op: de single player of het counterstrike gedeelte??
Single player & de SDK (software development kit)sjek schreef op 06 september 2004 @ 18:59:
Verwijderd
Maargoed dat is toch mijn mening? d3 is geworden wat ik ervan verwacht had en helaas vond ik dat niet echt goed.sjek schreef op 06 september 2004 @ 18:59:
[...]
Je zal vast niet de enigste zijn....net als dat er mensen zijn die hl2 ruk zullen vinden.
[...]
Nogmaals je denkt dat hl2 beter gaat worden je weet nog niks....maar ik val in de herhaling. Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat jij d3 ruk zou vinden, je was al ver voor de release al aan het roepen dat het een over gebumpmapte engine demo was![]()
![]()
![]()
.
Ik wacht het meeste op de single player al zal ik css wel vaker gaan spelen denk ik.
Minstens 40 uur, maar als je alles gaat proberen en ontdekken dan wordt het wel 60.sjek schreef op 06 september 2004 @ 18:59:
[...]
Idd, 2de plaatje zijn die zombies zelfs aan het zweven rechts....Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 19:01:
Deze 2 nieuwe screenies vind ik zeker niet top...
En ik mis de extra schaduws van de brandende zombie.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Zouden we nou daadwerkelijk al verwend zijn door doom?vacuumcleaner schreef op 07 september 2004 @ 02:14:
[...]
Idd, 2de plaatje zijn die zombies zelfs aan het zweven rechts....
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Ik vind het serieus moeilijk. Ik ben echt een grote fan van HL en kijk dan ook halsrijkend uit naar deel 2. Maar als de technieken die nu al beschikbaar zijn niet worden geimplementeerd in HL2 dan vind ik dat toch echt jammer.Ultimateb schreef op 07 september 2004 @ 02:29:
[...]
Zouden we nou daadwerkelijk al verwend zijn door doom?
Tuurlijk speel je HL meer voor de sfeer (Als je een GFX-geil bent speel je immer D3) maar toch. Neem plaatje 2 als voorbeeld:
- De achterste 2 zombies zweven
- De in de brand staande zombie krijgt geen extra schaduw
- Het vuur laat de straat niet extra oplichten.
Ik weet niet hoe oud deze schreenies zijn maar toch mis ik een hoop "vrij standaard" technieken die elke FPS nu wel bezit.
Ik ben bang dat Valve deze technieken er bewust niet in stopt zodat meer mensen deze game kunnen spelen dan bijv D3. Laten we hopen dat er genoeg opties komen om de source engine te kunnen tweaken.
[ Voor 3% gewijzigd door vacuumcleaner op 07-09-2004 02:42 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
laten we nou geen oordelen vellen over statische plaatjes van wie weet in welke alpha/beta/whatever status ok? 
ohja, en ophouden over doom - kep het gespeeld > mooi maar saai, geef mij dan maar pacman
ohja, en ophouden over doom - kep het gespeeld > mooi maar saai, geef mij dan maar pacman
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Wat een gezeur, als je speelt dan valt dat toch helemaal niet op.vacuumcleaner schreef op 07 september 2004 @ 02:14:
[...]
Idd, 2de plaatje zijn die zombies zelfs aan het zweven rechts....

misschien springt die zombie wel net
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Daar gaat het me niet om, het gaat mij om het feit dat de technieken wel beschikbaar zijn maar dat die totaal niet worden toegepast.Vanitas schreef op 07 september 2004 @ 11:14:
[...]
Wat een gezeur, als je speelt dan valt dat toch helemaal niet op.
Zijn er btw soms screenshots over "Black-mesa"-achtige faciliteiten ? Het zou me tegenvallen als we niet meer in zo'n bangelijke omgeving kunnen spelen. Ik hoop echt dat we weer kunnen spelen in een geheime basis ofzow met net diezelfde claustrofobische sfeer als Black Mesa.
de black mesa zoals we die uit hl1 kennen zullen we niet meer zienExe-cuter schreef op 07 september 2004 @ 12:16:
Zijn er btw soms screenshots over "Black-mesa"-achtige faciliteiten ? Het zou me tegenvallen als we niet meer in zo'n bangelijke omgeving kunnen spelen. Ik hoop echt dat we weer kunnen spelen in een geheime basis ofzow met net diezelfde claustrofobische sfeer als Black Mesa.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
We've got a smart-assVerwijderd schreef op 07 september 2004 @ 12:35:
Nouh.. Wel met de HL1-remake op de source-engine natuurlijk...
Lijkt me wel leuk om weer een keer door BM te lopen in de HL2 engine.
Zouden ze ook nog wat leuke physics toe hebben gevoegd??
Of hebben ze het gewoon letterlijk gepoort?
Water is anders en er zijn de Havoc physics. De licht-effecten en particles zijn wsl ook anders (= gok ik maar)
Verwijderd
Ik hoordde laatste op halflife2.net of een of andere beyond-crazy fansite iemand die een dus een "port" of "conversion" of hoe het dan ook heet van Half-Life: Source gespeeld had.. Het was op zijn minst subliem te noemen.. Je moet het je eigenlijk een beetje voorstellen als Counter-Strike source.. Dus mooiere mannetjes, mooiere textures, en above all wat een leuke toevoeging is aan de gameplay is duidelijk de Havok-physics engine.. Zoals diegenen die CS: Source Beta spelen zullen weten zijn de physics het meest heerlijke saddistische gedeelte van het spel.. Als je iemand neerschiet valt hij niet gewoonweg neer, het is BIJZONDER realistisch weergegeven, vaak klapt de persoon dan dubbel over zijn eigen onderbenen heen (deed mij een beetje denken aan Pim...Vanitas schreef op 07 september 2004 @ 12:42:
[...]
We've got a smart-ass
Lijkt me wel leuk om weer een keer door BM te lopen in de HL2 engine.
Zouden ze ook nog wat leuke physics toe hebben gevoegd??
Of hebben ze het gewoon letterlijk gepoort?
Ik denk zelfs dat als ze HL: Source erbij doen (als ik HL2 via Steam pre-load, bid bid bid...
offtopic:
Ik was gister een remake van Doom I op de Doom 3 engine aan het spelen, het gaat nog om de eerste map, maar eerlijk.. Ik vondt Doom 3 leuk, maar Doom I spelen in die engine was gewoon beyond f**king greatness!! Hulde aan de makers ervan (moet je even in het grote doom modding topic kijken...
)
Ik was gister een remake van Doom I op de Doom 3 engine aan het spelen, het gaat nog om de eerste map, maar eerlijk.. Ik vondt Doom 3 leuk, maar Doom I spelen in die engine was gewoon beyond f**king greatness!! Hulde aan de makers ervan (moet je even in het grote doom modding topic kijken...
edit:
Screenshot van Half-Life 1 op de source engine

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 13:42 ]
Ja, heel leuk dat je dit allemaal verteld maar alles inclusief die screenshot staat al in dit draadje.
Je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij alle 18 pagina's door gaat lezen of dit misschien ooit al eens eerder is gemeld.Devilion schreef op 07 september 2004 @ 15:36:
[...]
Ja, heel leuk dat je dit allemaal verteld maar alles inclusief die screenshot staat al in dit draadje.
Pixxel: bedankt voor de info, ik ga zeker HL1 spelen met de HL2 engine
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Maar hij kan ook gewoon de search gebruiken binnen dit topic voordat hij iets post.Arfman schreef op 07 september 2004 @ 15:47:
[...]
Je kunt niet van iemand verwachten dat hij/zij alle 18 pagina's door gaat lezen of dit misschien ooit al eens eerder is gemeld.
Pixxel: bedankt voor de info, ik ga zeker HL1 spelen met de HL2 engine
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Altijd zijn en wel van die mensen die gewoon ff moeten zeiken. Ik geloof niet dat de boel nu onoverzichtelijker word ofzo. Is gewoon een prima post en handig voor de mensen die wat later inschakelden. Back to topic please...
Inderdaad jammer. Ik zal eerst een grondige topic analyse maken om te kijken welke mogelijke onderwerpen aangaande dit topic al zijn behandeld. Daarop zal ik een search matrix maken die alle mogelijke searchsyntaxes voor mij uitprint om maar te zorgen dat ik niet 33 pagina's later met oude informatie kom!MetroidPrime schreef op 07 september 2004 @ 16:04:
[...]
Maar hij kan ook gewoon de search gebruiken binnen dit topic voordat hij iets post.
sniek schreef op 07 september 2004 @ 16:37:
[...]
Inderdaad jammer. Ik zal eerst een grondige topic analyse maken om te kijken welke mogelijke onderwerpen aangaande dit topic al zijn behandeld. Daarop zal ik een search matrix maken die alle mogelijke searchsyntaxes voor mij uitprint om maar te zorgen dat ik niet 33 pagina's later met oude informatie kom!
offtopic:
Hehehe, sorry maar deze reply is ff grappig...
Hehehe, sorry maar deze reply is ff grappig...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hahaha, wat grappig.sniek schreef op 07 september 2004 @ 16:37:
[...]
Inderdaad jammer. Ik zal eerst een grondige topic analyse maken om te kijken welke mogelijke onderwerpen aangaande dit topic al zijn behandeld. Daarop zal ik een search matrix maken die alle mogelijke searchsyntaxes voor mij uitprint om maar te zorgen dat ik niet 33 pagina's later met oude informatie kom!
a) *** op met je analyse, je checkt het topic ff via die mooie nieuwe search in topic functie en je ziet of wat jij wilt posten al gepost is.
b) 33 pagina's terug (right...), en who cares? Ik zal de startpost ff gaan herhalen hier, is beter voor het overzicht

En dan nu maar weer over Half Life 2.
[ Voor 5% gewijzigd door FlashBang op 07-09-2004 17:20 . Reden: woord vergeten ]
Haha,.... terug naar topic jongens. Iedereen die zichzelf interessant vind steek je hand op........... lol...
Zullen we het verder maar vriendelijk en ontopic houden?
Dit topic is gesloten.