Ik zet me muziek altijd in de root map en heb nog nooit problemen ermee gehad. Het is juist zo dat als ik muziek in een map zet en hem uitzet dat als ik hem aan doe hij geen bestanden kan vinden en gelijk uitgaat.
@ ThaDemon:
M´n muziek heb ik altijd al in een aparte map staan, namelijk Dance, R & B en Reggae... Dus daar kan het niet aan liggen. De nieuwste firmware (1.14G) stond er al op toen ik ´m kocht bij de Mediamarkt, dus dat zit ook wel goed.
Zoals ik al zei heb ik ´m gister geformateerd, dus misschien dat het nou is opgelost, even afwachten...
M´n muziek heb ik altijd al in een aparte map staan, namelijk Dance, R & B en Reggae... Dus daar kan het niet aan liggen. De nieuwste firmware (1.14G) stond er al op toen ik ´m kocht bij de Mediamarkt, dus dat zit ook wel goed.
Zoals ik al zei heb ik ´m gister geformateerd, dus misschien dat het nou is opgelost, even afwachten...
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Ok is goed,spatlip schreef op 26 september 2004 @ 17:23:
@ ThaDemon:
Graag even melden als hij weer gaat vastlopen.
Verwijderd
wat zijn de twee beste intstellingen voor die eq heb al wat zitten kloten maar ging niet echt lekker
Verwijderd
Zeg, misschien (waarschijnlijk) een domme vraag (maar er wordt nergens melding over gedaan) ...
Werkt de 400 ook met playlists ?
Dit omdat dat in de specificaties staat van de iAudio4 en hier wordt daar nergens over gesproken ...
Werkt de 400 ook met playlists ?
Dit omdat dat in de specificaties staat van de iAudio4 en hier wordt daar nergens over gesproken ...
De EMP-400 werkt niet met playlist files (m3u, pls).Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:50:
Zeg, misschien (waarschijnlijk) een domme vraag (maar er wordt nergens melding over gedaan) ...![]()
Werkt de 400 ook met playlists ?![]()
Je kunt je eigen volgorde samenstellen door het op je eigen volgorde te sorteren in Windows Explorer en op die volgorde op de speler zetten.
Ik heb een vraag, ik zou dit ook kunnen proberen maarja dan ben ik me hele muziek weer kwijt. Waar ik vanavond aan gekloot heb.
Ik had de eerste keer de inhoud van een hele map van de ene kant naar de andere met mijn muis geselecteerd en op me mp3 speler gepleurd. Alleen toen stonden de liedjes helemaal niet op alfabetische volgorde. Wat je wel zou verwachten als je gewoon de gehele inhoud van links boven naar rechts onder selecteerd. Hoe moet je dan op de zo snel mogelijkste manier liedjes selecteren en op je mp3 speler zetten in de volgorde die jij wil? Kan je vb. 1 rijtje van links naar rechts (ongeveer 14 liedjes op 1280x1024) selecteren en op je mp3 speler gooien zodat het in de volgorde zit die je kopieert? Of moet je echt gewoon liedje voor liedje wat ik nu dus heb gedaan en wat met dus zowat een uur heeft gekost. (111 liedjes).
Ik vind dit trouwens persoonlijk een heel erg irritante functie van de mp3 speler dat hij het in de volgorde zet dat je het erop kopieert. Maar helaas je kan niet altijd alles perfekt hebben.
|| Nou, ik was hier zo nieuwsschierig naar dat ik het toch zelf geprobeerd heb, maar het gekke is dus als je 1 lijn kopieert en erop zet, dan is het eerst liedje en het laatste liedje wat erop gaat dus gewoon omgedraaid?!? Ik zelf zie dit dus gewoon als een soort bug. Wie weten kan iemand anders hier wat mee, maar als je dus wilt dat de mp3 speler jouw volgorde neemt die jij wilt zit er niks anders op dan alle liedjes 1 voor 1 erop te kopieren. ||
Ik had de eerste keer de inhoud van een hele map van de ene kant naar de andere met mijn muis geselecteerd en op me mp3 speler gepleurd. Alleen toen stonden de liedjes helemaal niet op alfabetische volgorde. Wat je wel zou verwachten als je gewoon de gehele inhoud van links boven naar rechts onder selecteerd. Hoe moet je dan op de zo snel mogelijkste manier liedjes selecteren en op je mp3 speler zetten in de volgorde die jij wil? Kan je vb. 1 rijtje van links naar rechts (ongeveer 14 liedjes op 1280x1024) selecteren en op je mp3 speler gooien zodat het in de volgorde zit die je kopieert? Of moet je echt gewoon liedje voor liedje wat ik nu dus heb gedaan en wat met dus zowat een uur heeft gekost. (111 liedjes).
Ik vind dit trouwens persoonlijk een heel erg irritante functie van de mp3 speler dat hij het in de volgorde zet dat je het erop kopieert. Maar helaas je kan niet altijd alles perfekt hebben.
|| Nou, ik was hier zo nieuwsschierig naar dat ik het toch zelf geprobeerd heb, maar het gekke is dus als je 1 lijn kopieert en erop zet, dan is het eerst liedje en het laatste liedje wat erop gaat dus gewoon omgedraaid?!? Ik zelf zie dit dus gewoon als een soort bug. Wie weten kan iemand anders hier wat mee, maar als je dus wilt dat de mp3 speler jouw volgorde neemt die jij wilt zit er niks anders op dan alle liedjes 1 voor 1 erop te kopieren. ||
[ Voor 18% gewijzigd door Pollore op 26-09-2004 21:33 ]
Upside down
Ga naar die map met muziek die je wilt kopieren.Craytahar schreef op 26 september 2004 @ 21:09:
Ik heb een vraag, ik zou dit ook kunnen proberen maarja dan ben ik me hele muziek weer kwijt. Waar ik vanavond aan gekloot heb.
Klik op Beeld -> Details
Klik op "Naam" zodat hij alles op alfabet sorteerd.
En je kunt alles selecteren en slepen naar de Xen.
Verwijderd
Is dat geen groot nadeel dat je geen playlists kan samenstellen !!!??
Veronderstel dat je 's morgens vertrekt (voor een hele dag) en je hebt je mp3's "in een bepaalde volgorde" op je spelers gezet.
Tegen de middag wil je andere nummers horen die uit verschillende mappen komen.
Hoe stel je dan een lijst samen ?
Is dat mogelijk ?
Of zit je gewoon vast aan de mappen die je 's morgens oop je toestel hebt gezet en ben je verplicht binnen een map te blijven.
Hoe kies je welke nummers hij afspeelt op het toestel ?

Veronderstel dat je 's morgens vertrekt (voor een hele dag) en je hebt je mp3's "in een bepaalde volgorde" op je spelers gezet.
Tegen de middag wil je andere nummers horen die uit verschillende mappen komen.
Hoe stel je dan een lijst samen ?
Is dat mogelijk ?
Of zit je gewoon vast aan de mappen die je 's morgens oop je toestel hebt gezet en ben je verplicht binnen een map te blijven.
Hoe kies je welke nummers hij afspeelt op het toestel ?
Had zelfde probleem ook, met die volgorde die verandere tijdens het kopieren. Is eerder een bug van windows dan van de Xen. Toen werd de oplossing aangedragen je files te selecteren met het Ctrl+A (Select all) commando en dan te copy/pasten naar je speler en inderdaad, dat ging wel goed. Komen alle files netjes in de goede volgorde in je speler terecht.
Ik vind het ook een nadeel dat er geen playlists mogelijk zijn. Helaas zit je nu telkens aan het afspelen van 1 map vast.
Ik vind het ook een nadeel dat er geen playlists mogelijk zijn. Helaas zit je nu telkens aan het afspelen van 1 map vast.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp kan je verschillende mappen aanmaken maar kan je slechts map per map afspelen ... right ?
Bestaat er ook zoiets als 'random' afspelen binnen een map of is afspelen enkel mogelijk in de 'gekopieerde'-volgorde van de nummers ?
Bestaat er ook zoiets als 'random' afspelen binnen een map of is afspelen enkel mogelijk in de 'gekopieerde'-volgorde van de nummers ?
Inderdaad: afspelen is per map tegelijk. Je kunt zo veel mappen hebben op je speler als je wilt/nodig hebt. Je kun mappen niet op je speler aanmaken of verwijderen of bestanden van de ene map naar de andere verplaatsen, daar heb je een compu voor nodig.
En ja, er zit een shuffle functie op, maar die shuffelt dus alleen door de inhoud van de geselecteerde map en niet door alle mappen tegelijk.
M'goed, hoewel ik de afwezigheid van playlistondersteuning ook betreur moet ik zeggen dat ik t minder mis dan ik verwacht had. Navigatie tussen mappen is erg makkelijk en gebruikersvriendelijk enzo.
't Zou mooi zijn als er alsnog playlist ondersteuning kwam in een volgende firmware update... ThaDemon, kun jij EZ-AV niet een beetje pushen?
En ja, er zit een shuffle functie op, maar die shuffelt dus alleen door de inhoud van de geselecteerde map en niet door alle mappen tegelijk.
M'goed, hoewel ik de afwezigheid van playlistondersteuning ook betreur moet ik zeggen dat ik t minder mis dan ik verwacht had. Navigatie tussen mappen is erg makkelijk en gebruikersvriendelijk enzo.
't Zou mooi zijn als er alsnog playlist ondersteuning kwam in een volgende firmware update... ThaDemon, kun jij EZ-AV niet een beetje pushen?
Verwijderd
Ja ... strange ... zoiets zou je toch mogen verwachten voor een toestel van deze klasse/prijs ...

Heb vandaag me eerste vastloper gehad, ik deed hem aan en kreeg geen beeld. Hij reageerde nog wel op de knoppen en kon dus wel muziek starten, hierna reageerde hij daar effe ook niet meer op. Heb hem uiteindelijk gereset met dat hele kleine knopje en daarna deed het scherm etc. het allemaal weer.
Verwijderd
Mijn EMP-400 ging al in de eerste week kapot (USB-connectie viel uit na 10 seconden op elke pc). Heb em naar mp3cdspelers terug gestuurd die zeiden dat de leverancier het zou afhandelen... wacht nu al 3 weken op een nieuwe
Heeft iemand anders toevallig een kapotte EMP-400 al weer terug? Of zijn er meer wachtenden? Begin me een beetje zorgen te maken nu namelijk
Heeft iemand anders toevallig een kapotte EMP-400 al weer terug? Of zijn er meer wachtenden? Begin me een beetje zorgen te maken nu namelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 17:04 ]
Of in ieder geval shuffle/random ondersteuning voor alle mappen tegelijk en niet voor 1. Zodat je alles doorelkaar kan doen, maar ook de overzichtige indeling behoudt!SnoeiKoei schreef op 27 september 2004 @ 13:10:
Klopt iedereen zit nu te wachten als ie em teruggestuurd heeft.Mijn EMP-400 ging al in de eerste week kapot (USB-connectie viel uit na 10 seconden op elke pc). Heb em naar mp3cdspelers terug gestuurd die zeiden dat de leverancier het zou afhandelen... wacht nu al 3 weken op een nieuwe
De nieuwe lading EMP-400's komen deze week binnen en worden direct naar de leveranciers gestuurd
Ik zal kijken..Of in ieder geval shuffle/random ondersteuning voor alle mappen tegelijk en niet voor 1. Zodat je alles doorelkaar kan doen, maar ook de overzichtige indeling behoudt!
Mijn mp3speler ligt al vanaf 21 september op het postkantoor in Oisterwijk, maar niemand van mp3spelers.nl haalt hem op. Ik heb ze er al over gemailed en ze zouden contact opnemen met het postkantoor. Vandaag zou ik een mail terugkrijgen...nix binnengekregen. Ik ben nu best wel pissedVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:03:
Mijn EMP-400 ging al in de eerste week kapot (USB-connectie viel uit na 10 seconden op elke pc). Heb em naar mp3cdspelers terug gestuurd die zeiden dat de leverancier het zou afhandelen... wacht nu al 3 weken op een nieuwe![]()

Verwijderd
ja ik weet nog niet, want ik heb alle lak er al afgekrast dus je ziet al niet meer of er nog lak op zit dus weet niet of ik dan nog een nieuwe krijg. Maar denk dat ik hem om een andere reden ga terug ga sturen want me speler speelt niet lang dan 5 uur af en dat vind ik wel heel weinig voor een die pas een maand oud is. Ik laad hem op en de volgende dag is de accu al leeg dus is een beetje snel. dus waarschijnlijk ga ik wel terug naar mp3 spelers. nl en leg ik uit wat er mis is met de speler en hoop ik dat ik een nieuwe krijg.Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 11:59:
wacky ga jij je xen ook opsturen ... ivm die laklaag?
Verwijderd
sorry heb geen foto, maar als je alle lak er goed af hebt, vind ik hem er beter uit zien als eerst hij is minder dof zeg maar hij glimt nu meer, maar ga denk toch terug want vind eigenlijk niet nodig dat die lak eraf kan.SnoeiKoei schreef op 24 september 2004 @ 10:01:
@Wacky160: ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de laklaag, gelukkig. Maar zou je een foto kunnen posten van hoe de Xen eruit ziet zonder die lak??? Ben wel benieuwd of je echt verschil ziet.
Heb trouwens die glow-in-the-dark nog niet getest
@Wacky160: Zag je quote van mŽn post en dat herinnerde me aan je glow-in-the-dark opmerking. Heb t ff uitgetest nu. Ik moet toegeven daŽk ook iets zie. Dat betekent dat ik waarschijnlijk t zelfde op heb als jij (heel veel koffie?).
Alle gekheid op een spreekwoordelijk eindje hout: yep, deze gadget heeft GITD, maar ik moet zeggen daŽk t wel es feller gezien heb.
Alle gekheid op een spreekwoordelijk eindje hout: yep, deze gadget heeft GITD, maar ik moet zeggen daŽk t wel es feller gezien heb.
T'is dat ik steeds een biertje op heb wanneer ik het ga testen, nu zie ik het ook..SnoeiKoei schreef op 27 september 2004 @ 21:24:
@Wacky160: Zag je quote van mŽn post en dat herinnerde me aan je glow-in-the-dark opmerking. Heb t ff uitgetest nu. Ik moet toegeven daŽk ook iets zie. Dat betekent dat ik waarschijnlijk t zelfde op heb als jij (heel veel koffie?).
![]()
Hmm ik test het morgen ff dan
Verwijderd
Misschien even off-topic ... sorry ...
Welke soft gebruiken jullie om CD's om te zetten naar WMA/MP3 ?
In welke kwaliteit maken jullie de WMA/MP3's aan ?
Maw : is er ergens een 'miminum' dat je best respecteert om toch een fatsoenlijk geluid te hebben ?
En wat in vergelijking met AFS en Ogg Vorbis ?
Is er iemand die even 'op weg' kan helpen ... please ?
Tips ?
Indien het TE off-topic zou zijn : drowninginreal@hotmail.com
Alvast bedankt !
Maw : is er ergens een 'miminum' dat je best respecteert om toch een fatsoenlijk geluid te hebben ?

Tips ?
Indien het TE off-topic zou zijn : drowninginreal@hotmail.com
Alvast bedankt !
Ik had vanochtend toen ik mijn speler aanzette ook twee lijnen op mijn scherm. Ik heb zo net de "font down" in gedrukt en nu zijn ze er weer. Ze zijn alleen nog wat donkerder dan de rest, dus ik zal eens kijken of flashen helpt.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 08:27:
Please follow below instruction if you encounter any display problem after upgrading to 1.14G
1. Copy "ezav1.rom" & all TBL files in 1.14G version into player and turn off and restart
2. And then FAT error will be displayed
3. Proceed Format and then the displayed will be broken.
4. Copy of all file in TBL folders into player and turn OFF and ON
5. Move font down menu -> Press enter key with player button.
Bedankt voor deze tip iig.
Je kunt de Shareware programma Easy CD-DA Extractor gebruiken van www.poikosoft.comMisschien even off-topic ... sorry ...
Tips ?
De freeware dbPowerAmp is ook vrij goed, te downloaden op www.dbpoweramp.com
ASF is de streaming versie van WMA en is dus hetzelfde
Je kunt de contrast verhogen, hiermee worden alle pixels wat lichter.Ik had vanochtend toen ik mijn speler aanzette ook twee lijnen op mijn scherm. Ik heb zo net de "font down" in gedrukt en nu zijn ze er weer. Ze zijn alleen nog wat donkerder dan de rest, dus ik zal eens kijken of flashen helpt.
Bedankt voor deze tip iig.
Anders even opnieuw de font uploaden
Verwijderd
ik heb mailtje gestuurd naar mp3 spelers.nl over die lak dat die van me speler af gaat en nu krijg ik een mailtje zonder uitleg wat ik nou precies moet doen staat er niet, maar wel een bestand met klachten formulier en als die shit. Het einige dat ik wil is antwoord over die lak of ik nu een nieuwe kan krijgen ofniet. Ik zou niet weten wat ik moet doen met dat klachten formulier en dat grantie ding. En ik wil hem liever niet op sturen maar gewoon zelf langs gaan metde speler.
Moet je ze bellen, heb je meteen een antwoord.

Yoepie
na 7 dagen op het postkantoor gelegen te hebben, is mn mp3speler eindelijk opgehaald door het personeel van mp3spelers.nl, nu nog w8en tot ik een nieuwe krijg

Verwijderd
iedere keer als ik mijn speler opstart staat hij direct op voice recorder en dan hoor ik door de koptelefoon mezelf hoe kan ik dat uitzetten
bedankt
bedankt
Heb je misschien de monitor aan staan? (menu -> set -> monitor)Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 20:57:
iedere keer als ik mijn speler opstart staat hij direct op voice recorder en dan hoor ik door de koptelefoon mezelf hoe kan ik dat uitzetten
bedankt
Ik heb de speler geflashed (ik neem aan dat je dat bedoelt met font uploaden?) en het is wel wat beter geworden. Alleen zijn er nu twee lijnen aan de rechter kant wat donkerder dan de rest van het scherm. Het contrast veranderen helpt niet, die staat al op 10.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 13:18:
Je kunt de contrast verhogen, hiermee worden alle pixels wat lichter.
Anders even opnieuw de font uploaden
Beetje een vaag probleem, vooral omdat ik eerst nergens last van had en Evolutionz ook twee verticale lijnen had, net als ik... Is dit een software bug, want ik kan me niet voorstellen dat flashen helpt als het aan de displays ligt. Als het een software bug is, wordt er aan gewerkt?
Er zijn meerdere mensen met dit probleem.Uncle E schreef op 28 september 2004 @ 21:44:
[...]
Ik heb de speler geflashed (ik neem aan dat je dat bedoelt met font uploaden?) en het is wel wat beter geworden. Alleen zijn er nu twee lijnen aan de rechter kant wat donkerder dan de rest van het scherm. Het contrast veranderen helpt niet, die staat al op 10.
Beetje een vaag probleem, vooral omdat ik eerst nergens last van had en Evolutionz ook twee verticale lijnen had, net als ik... Is dit een software bug, want ik kan me niet voorstellen dat flashen helpt als het aan de displays ligt. Als het een software bug is, wordt er aan gewerkt?
Ik had eerder in dit topic een oplossing gepost.
Een korte vertaling:Please follow below instruction if you encounter any display problem after upgrading to 1.14G
1. Copy "ezav1.rom" & all TBL files in 1.14G version into player and turn off and restart
2. And then FAT error will be displayed
3. Proceed Format and then the displayed will be broken.
4. Copy of all file in TBL folders into player and turn OFF and ON
5. Move font down menu -> Press enter key with player button.
1. Kopieer "ezav1.rom" en alle TBL-bestanden die je extracted hebt van de 1.14g naar de speler en herstart de speler.
2. Indien er een FAT foutmelding komt..
3. Formatteer de speler, daarna zal het display probleem weer opkomen.
4. Kopieer nog eens alle TBL-files (niet de rom!) naar de speler en herstart het.
5. Ga naar "Font Down" en druk op de joystick.
veel succes.
Dat heb ik idd gedaan. Heb dus nu alleen nog twee donkerdere strepen over. Heb je enige idee waar dat aan kan liggen?
Ik weet misschien waar het kan liggen, ik heb nog een andere font file op mijn pc staan, misschien dat deze wel goed werkt op jouw speler.Uncle E schreef op 28 september 2004 @ 23:35:
Dat heb ik idd gedaan. Heb dus nu alleen nog twee donkerdere strepen over. Heb je enige idee waar dat aan kan liggen?
Als je je e-mail adres geeft dat stuur ik 'em wel (het liefste geen Hotmail).
Heel aardig, maar ik heb inmiddels een ander probleem. Hij doet niets meer.Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 07:48:
Ik weet misschien waar het kan liggen, ik heb nog een andere font file op mijn pc staan, misschien dat deze wel goed werkt op jouw speler.
Als je je e-mail adres geeft dat stuur ik 'em wel (het liefste geen Hotmail).

Maar voor het geval hij het ineens weer gaat doen: mijn email is *****
edit:
Laat maar hij is al opgestuurd
[ Voor 7% gewijzigd door Uncle E op 29-09-2004 21:45 ]
Iemand met hetzelfde probleem!
Maarre mijn probleem was: 2 zwarte lijnen aan de rechterkant van het scherm, en als ik hem ging connecten met de pc, reageerde hij soms niet. Soms wel, maar dan gaat het beeld gek doen, hij ging helemaal flikkeren, etc.
Ben benieuwd wanneer ik hem weer terugkrijg
Kan niet w8en... En aangezien mp3spelers.nl deze mp3speler weer op voorraad heeft, hoop ik snel weer een nieuwe te krijgen... Maar hebben nou echt zoveel mensen deze speler? Hij is wel erg vaak niet op voorraad...
Maarre mijn probleem was: 2 zwarte lijnen aan de rechterkant van het scherm, en als ik hem ging connecten met de pc, reageerde hij soms niet. Soms wel, maar dan gaat het beeld gek doen, hij ging helemaal flikkeren, etc.
Ben benieuwd wanneer ik hem weer terugkrijg

Je merkt het aan deze topic he, die is ook best wel actiefEvolutionz schreef op 29 september 2004 @ 18:47:
Iemand met hetzelfde probleem!![]()
Ben benieuwd wanneer ik hem weer terugkrijgKan niet w8en... En aangezien mp3spelers.nl deze mp3speler weer op voorraad heeft, hoop ik snel weer een nieuwe te krijgen... Maar hebben nou echt zoveel mensen deze speler? Hij is wel erg vaak niet op voorraad...
Maar het klopt, de nieuwe voorraad is binnen.
Verwijderd
ik zag gister ff iets, ik had de speler in de reisadapter opgeladen en teglijk luisterde ik muziek. ik ging naar me map met nummers en ik drukte toen op die rechts knop en ik zag toen iets kon kiezen uit 1 en 2 en er stond iets met file maar weet niet precies wat. vraagje: wat was dat ???
Keuze tussen 1. Erase file en 2. Erase BM (bookmarks) denk ik?
Verwijderd
Ik heb dit spelertje ook, de Ezav 400 en ik ben er eigenlijk helemaal niet zo tevreden mee.
Ik vind het geluid waardeloos! Zodra je een beetje nummers gaat spelen met een stevige beat klinkt het voor geen meter meer. Ja, als je de EQ helemaal naar beneden haalt, maar dan zijn er geen lage tonen meer over.. Vroeger gebruikte ik altijd een discman van Sony en het geluid daarvan was vele malen beter (ik luisterde hierop cd's met gebrande mp3'tjes)
is er niemand die dit ook opvalt??
Aan de dopjes ligt het niet, want ik koop al jaren dezelfde 28.- euro kostende "groove" dopjes ( van Sony )
Ik vind het geluid waardeloos! Zodra je een beetje nummers gaat spelen met een stevige beat klinkt het voor geen meter meer. Ja, als je de EQ helemaal naar beneden haalt, maar dan zijn er geen lage tonen meer over.. Vroeger gebruikte ik altijd een discman van Sony en het geluid daarvan was vele malen beter (ik luisterde hierop cd's met gebrande mp3'tjes)
Aan de dopjes ligt het niet, want ik koop al jaren dezelfde 28.- euro kostende "groove" dopjes ( van Sony )
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:08 ]
Probeer de meegeleverde dopjes (van Sennheiser al zien ze er erg el-cheapo uit en al staat er geen Sennheiser op) eens uit, als het dan ook is zou ik mijn speler proberen te ruilen want bij mij klinkt alles veel beter dan ik van een MP3-speler gewend ben.
@ NeoFusion:
Koop nieuwe oren!
Nog even een vraag over die bookmarks... Wat houdt dit nou eigenlijk precies in??
Koop nieuwe oren!
Nog even een vraag over die bookmarks... Wat houdt dit nou eigenlijk precies in??
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Bookmarks zijn precies wat het lijkt. Soort boekenleggers in je muziek of opnames. Zeker handig als je bijvoorbeeld (urenlange) colleges opneemt via de voice recorder of met een mic (line in). Je voegt een bookmark toe op een plek die je later makkelijk terug wilt kunnen vinden en dan kun je tijdens het afspelen met de jog button naar de volgende en vorige bookmark springen. Ik geloof dat je per MP3-bestand iets van 10 bookmarks kunt aanbrengen.
Edit: ik neem aan dat bookmarks ook werken bij andere bestanden dan MP3, maar dat weet ik niet zeker.
Edit: ik neem aan dat bookmarks ook werken bij andere bestanden dan MP3, maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-09-2004 15:22 ]
Thanx SnoeiKoei, alles duidelijk nu!
Ja ik heb precies hetzelfdeVerwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:06:
Ik heb dit spelertje ook, de Ezav 400 en ik ben er eigenlijk helemaal niet zo tevreden mee.

De speler is uitgebreid getest in de laboratorium en heeft geen "gekraak" gevonden in elk liedje.
Het kan komen omdat je een verkeerde encoder hebt gebruikt of de muziekfile met een bass boost hebt ge-encodeerd.
Probeer het van een CD-Rip.
Verwijderd
Ik heb ook problemen met het vastlopen van de speler.
Eergisteren heb ik de 400 - 256 Mb gekocht. Ik heb in een aangemaakte map een paar verschillende albums geplaatst. Toen ik 'm uitzette en even later weer aan, gaf hij "No file" aan. Toen ik vervolgend via de bestandenknop naar de lijst wilde gaan, sloeg hij muurvast. Na een reset volgde exact hetzelfde. Wanneer ik 'm daarna aan de USB hing en er weer afhaalde kon ik wel weer bladeren en afspelen. Het vastslaan gebeurde nog enkele malen en zodoende heb ik 'm vanmorgen teruggebracht naar de winkel. Vervolgens heb ik een 400 - 512 Mb meegenomen. Ik heb zojuist dezelfde map met albums er weer opgezet, en wat blijkt: precies hetzelfde! Weer vastlopen.
Wat mij nu wel is opgevallen is dat hij alleen vastloopt wanneer ik 'm uitschakel bij een bepaalde album. Bij sommige albums geen probleem en bij andere (steeds dezelfden) slaat hij vast na opstarten.
Wie herkent dit? Doe ik iets verkeerd of staat er in die bewuste albummappen een kromme byte of zo?
Eergisteren heb ik de 400 - 256 Mb gekocht. Ik heb in een aangemaakte map een paar verschillende albums geplaatst. Toen ik 'm uitzette en even later weer aan, gaf hij "No file" aan. Toen ik vervolgend via de bestandenknop naar de lijst wilde gaan, sloeg hij muurvast. Na een reset volgde exact hetzelfde. Wanneer ik 'm daarna aan de USB hing en er weer afhaalde kon ik wel weer bladeren en afspelen. Het vastslaan gebeurde nog enkele malen en zodoende heb ik 'm vanmorgen teruggebracht naar de winkel. Vervolgens heb ik een 400 - 512 Mb meegenomen. Ik heb zojuist dezelfde map met albums er weer opgezet, en wat blijkt: precies hetzelfde! Weer vastlopen.
Wat mij nu wel is opgevallen is dat hij alleen vastloopt wanneer ik 'm uitschakel bij een bepaalde album. Bij sommige albums geen probleem en bij andere (steeds dezelfden) slaat hij vast na opstarten.
Wie herkent dit? Doe ik iets verkeerd of staat er in die bewuste albummappen een kromme byte of zo?
Nee daar ligt het niet aan, hij doet het zowel bij muziek geript van muziek cd's als gedownloade muziek.Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 18:23:
[...]
De speler is uitgebreid getest in de laboratorium en heeft geen "gekraak" gevonden in elk liedje.
Het kan komen omdat je een verkeerde encoder hebt gebruikt of de muziekfile met een bass boost hebt ge-encodeerd.
Probeer het van een CD-Rip.
Kan je mij misschien het liedje toesturen, dan test ik het ook even.greenlizzard schreef op 30 september 2004 @ 20:27:
[...]
Nee daar ligt het niet aan, hij doet het zowel bij muziek geript van muziek cd's als gedownloade muziek.
www.yousendit.com naar thademon@gmail.com
Verwijderd
Ze hebben het weer moeilijker gemaakt dit ziet er toch ook leuk uit (Xen 400 of FG 100, wat zou jij kiezen ?)

Dit ziet er inderdaad 'leuk' uit. Maar kijk effe in de start post en zeg dan zelf. Dit kan toch niet tippen aan de EMP-400???

Verwijderd
kheb sinds afgelopen zaterdag ook de EMP-400 512MB versie en zat net muziek te luisteren. Opeens valt ie uit en is ie niet meer aan te krijgen, resetten helpt ook niet en wanneer ik 'm aan me pc hang zegt windows dat er een onbekend apparaat is aangesloten.
Nieuwste firmware had ik er al meteen opgezet, muziekbestanden waren ook niet corrupt ofzo, want die staan er ook al een paar dagen op en heb ze allemaal al helemaal beluisterd.
Iemand enig idee wat er aan de hand is? of issie dood en moet ik 'm terugbrengen?
edit:
net hele tijd zielig op het jog knopje zitten drukken in de hoop dat ie aan zou gaan en na een hele boel keer klikken sprong ie zomaar aan
meteen aan de pc gehangen en windows herkent 'm weer direct als een verwisselbare schijf. Erg vreemd, khoop dat ie het blijft doen nu, maar ik ben weer blij voor nu
Nieuwste firmware had ik er al meteen opgezet, muziekbestanden waren ook niet corrupt ofzo, want die staan er ook al een paar dagen op en heb ze allemaal al helemaal beluisterd.
Iemand enig idee wat er aan de hand is? of issie dood en moet ik 'm terugbrengen?
edit:
net hele tijd zielig op het jog knopje zitten drukken in de hoop dat ie aan zou gaan en na een hele boel keer klikken sprong ie zomaar aan
meteen aan de pc gehangen en windows herkent 'm weer direct als een verwisselbare schijf. Erg vreemd, khoop dat ie het blijft doen nu, maar ik ben weer blij voor nu
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 15:47 ]
Met de normale standaard equalizers kraakt ie niet echt, maar wel met de users. En ik vind de bass en de diepte van het geluid in alle standen gewoon minder vergeleken met andere spelers. Dit gaat op voor elk nummer, wma, mp3 maakt niet uit welk liedje, ieder liedje. Ik wil je wel een nummer opsturen hoor, maar het gaat niet om 1 specifiek nummer, het gaat om alles, dus weet niet of het uitmaakt of ik je een nummer toestuur. Tenzij je op zoek bent naar een of ander nummerVerwijderd schreef op 30 september 2004 @ 22:51:
[...]
Kan je mij misschien het liedje toesturen, dan test ik het ook even.
www.yousendit.com naar thademon@gmail.com
Verwijderd
Ik hoop dat ze binnenkort bij het ontwikkelen van een nieuwe firmware eens voor de gein alleen werken aan de stabiliteit in plaats van nog meer features toevoegen.
Als je op de fiets zit is het erg irritant om te stoppen, af te stappen, uit je jaszak een paperclip te pakken en het ding te resetten. Vooral als het tien minuten later nog een keer gebeurd.
Als je op de fiets zit is het erg irritant om te stoppen, af te stappen, uit je jaszak een paperclip te pakken en het ding te resetten. Vooral als het tien minuten later nog een keer gebeurd.
IK vind het echt jammer dat het ding bepaalde mankementen schijnt te vertonen. Ik bedoel, het is een van de mooiere mp3-flash spelers. Kan iets dan nooit gewoon perfect zijn?
De EMP-400 heeft inderdaad stabiliteits problemen, er wordt er hard aan gewerkt om het weer goed te krijgen.
De nieuwe voorraad is binnen, hiermee worden andere dopjes geleverd dan de Sennheiser MX300.
Ook wordt hij gelever met Firmware Ver1.14G dus is er geen update nodig.
De nieuwe voorraad is binnen, hiermee worden andere dopjes geleverd dan de Sennheiser MX300.
Ook wordt hij gelever met Firmware Ver1.14G dus is er geen update nodig.
Verwijderd
hey...die fg100....wie heeft al ervaring met dit ding? schijnt het nieuwe model te zijn van mpio........en de fl300, hd200?
Ik heb even drie dingen te zeggen:
1) Wauw wat een service .... Woensdag middag mijn kapotte speler opgestuurd naar mmport.nl en vrijdag middag al een nieuwe. Weer helemaal blij
2) Over de discussie of dit een goede speler is of niet. Ik heb scherm problemen gehad en ik ben inmiddels aan mijn tweede speler toe, maar het geluid is TOP!
3) Nieuw onderwerp op dit forum: de achterkant. Ja mensen draai uw spelers eens om. Mijn eerste speler had (net als de fotos in de startpost) "mini Xen"op de achterkant staan. Op de ez-av site word ie verkocht als "eNOM" (zie http://www.ez-av.com/english/product/img/400Image01.jpg). Kan ik in komen, andere markt enzo, maar nu het leuke, mijn nieuwe heeft op de achterkant "nexX" (iets minder mooi logo als de "mini Xen") en "digital freedom" (wat ik overigens wel mooi vind). Zie http://www.astro.rug.nl/~loenen/img/Xen-back.jpg voor die achterkant (slechte foto, maar beter foto's maakt mijn webcam niet
)
Hoe zit dat bij jullie? Zijn er nog meer varianten? En zijn er ook (mogelijke) verklaringen? Iemand een idee?
(hoe zo'n speeltje je al niet bezig kan houden
)
1) Wauw wat een service .... Woensdag middag mijn kapotte speler opgestuurd naar mmport.nl en vrijdag middag al een nieuwe. Weer helemaal blij
2) Over de discussie of dit een goede speler is of niet. Ik heb scherm problemen gehad en ik ben inmiddels aan mijn tweede speler toe, maar het geluid is TOP!
3) Nieuw onderwerp op dit forum: de achterkant. Ja mensen draai uw spelers eens om. Mijn eerste speler had (net als de fotos in de startpost) "mini Xen"op de achterkant staan. Op de ez-av site word ie verkocht als "eNOM" (zie http://www.ez-av.com/english/product/img/400Image01.jpg). Kan ik in komen, andere markt enzo, maar nu het leuke, mijn nieuwe heeft op de achterkant "nexX" (iets minder mooi logo als de "mini Xen") en "digital freedom" (wat ik overigens wel mooi vind). Zie http://www.astro.rug.nl/~loenen/img/Xen-back.jpg voor die achterkant (slechte foto, maar beter foto's maakt mijn webcam niet
Hoe zit dat bij jullie? Zijn er nog meer varianten? En zijn er ook (mogelijke) verklaringen? Iemand een idee?
(hoe zo'n speeltje je al niet bezig kan houden
Jah er zijn wat varianten in modellen deze keer binnengekomen.Uncle E schreef op 01 oktober 2004 @ 21:46:
Ik heb even drie dingen te zeggen:
1) Wauw wat een service .... Woensdag middag mijn kapotte speler opgestuurd naar mmport.nl en vrijdag middag al een nieuwe. Weer helemaal blij![]()
2) Over de discussie of dit een goede speler is of niet. Ik heb scherm problemen gehad en ik ben inmiddels aan mijn tweede speler toe, maar het geluid is TOP!![]()
3) Nieuw onderwerp op dit forum: de achterkant. Ja mensen draai uw spelers eens om. Mijn eerste speler had (net als de fotos in de startpost) "mini Xen"op de achterkant staan. Op de ez-av site word ie verkocht als "eNOM" (zie http://www.ez-av.com/english/product/img/400Image01.jpg). Kan ik in komen, andere markt enzo, maar nu het leuke, mijn nieuwe heeft op de achterkant "nexX" (iets minder mooi logo als de "mini Xen") en "digital freedom" (wat ik overigens wel mooi vind). Zie http://www.astro.rug.nl/~loenen/img/Xen-back.jpg voor die achterkant (slechte foto, maar beter foto's maakt mijn webcam niet)
(hoe zo'n speeltje je al niet bezig kan houden)
Zo is er bij sommigen een andere koptelefoon bijgeleverd ipv de SennHeiser MX300 maar EZAV's mooie silveren oordopjes, ik zit deze oordopjes nu in te spelen en post wel informatie over hoe het precies klinkt etc..
Maar het klopt idd dat er iets anders op de achterkant kan staan.
Verwijderd
prima dingetje, net gekocht, met Alive MP3 wav converter bitrate ff aanpassen en dan gaat er veel op (bitrates van +400 nemen wel erg veel ruimte)
Verwijderd
De bass functie (DBB) is gewoon heel slecht in tegenstelling tot Bass Boost functies van bijv. discmans! zodra je hem op 11 zet bij een trance nummer hoor je dat de oordopjes gaan "blazen"dat het ze teveel word. ik heb er mee leren leven door hem gewoon niet meer harder te zetten maar dat is waardeloos voor zo'n duur ding.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 10:42 ]
Ik had hem vorige week maandag betaald en dan nu eindelijk binnen. Wat een prachtig mooi apparaat. En wat een onvoorstelbaar mooi geluid komt eruit. Tevens zijn de vele handige opties erg mooi verwerkt, en is het een heel makkelijk en gebruiksvriendelijk menu. Ik had het boekje niet nodig in elk geval...
Als je hoort dat de oordopjes het niet meer aan kunnen dan ligt het daadwerkelijk aan de oordopjes, DBB mag nooit kraken tenzij de source of heel erg veel bass heeft of encoded is met een of andere bass boost.Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 10:41:
De bass functie (DBB) is gewoon heel slecht in tegenstelling tot Bass Boost functies van bijv. discmans! zodra je hem op 11 zet bij een trance nummer hoor je dat de oordopjes gaan "blazen"dat het ze teveel word. ik heb er mee leren leven door hem gewoon niet meer harder te zetten maar dat is waardeloos voor zo'n duur ding.
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 10:41:
Verwijderd
nee het gaat erom dat de DBB ervoor zorgt dat er bij lage volume waarden al een vertekend geluid naar mn koptelefoon wordt gestuurd. ligt ECHT niet aan de dopjes want ik heb het ook met een professionele koptelefoon van sennheiser geprobeerd - precies hetzelfde. Dit kan toch geen fout zijn die alleen in mijn spelertje zit?
Cool...misschien moet ik de volgende keer ook maar daar bestellen...ik heb mn speler op 18 september verstuurd, op 28 september was ie opgehaald, en nu moet ik nog w8en totdat ik een nieuwe toegestuurd krijgUncle E schreef op 01 oktober 2004 @ 21:46:

Misschien toch wel, want ik vind de DBB juist het mooiste geluid geven...Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 09:13:
nee het gaat erom dat de DBB ervoor zorgt dat er bij lage volume waarden al een vertekend geluid naar mn koptelefoon wordt gestuurd. ligt ECHT niet aan de dopjes want ik heb het ook met een professionele koptelefoon van sennheiser geprobeerd - precies hetzelfde. Dit kan toch geen fout zijn die alleen in mijn spelertje zit?
w00t, heb mn speler weer binnenVerwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 23:11:
[...]
Jah er zijn wat varianten in modellen deze keer binnengekomen.
Zo is er bij sommigen een andere koptelefoon bijgeleverd ipv de SennHeiser MX300 maar EZAV's mooie silveren oordopjes, ik zit deze oordopjes nu in te spelen en post wel informatie over hoe het precies klinkt etc..
Maar het klopt idd dat er iets anders op de achterkant kan staan.
Dit keer met de zilveren oordopjes van ezav, ze zien er idd veel mooier uit dan die elcheapo-lookalike sennheisers, maar of ze beter klinken
Bij mij staat er gewoon weer miniXen achterop.
dus we hebben nu:Evolutionz schreef op 04 oktober 2004 @ 12:32:
w00t, heb mn speler weer binnen![]()
Dit keer met de zilveren oordopjes van ezav, ze zien er idd veel mooier uit dan die elcheapo-lookalike sennheisers, maar of ze beter klinkenDat moet ik nog testen...maarre hier een foto:
[afbeelding]
Bij mij staat er gewoon weer miniXen achterop.
miniXen + lookalike sennheiser
miniXen + zilver
nexX + lookalike sennheiser
Is er ook iemand met nexX en zilvere dopjes ??
Nee, want ik heb ook een soortgelijk iets met het ding. Idd bij alle oordopjes etc. hetzelfde probleem. Het is op de user EQ na, natuurlijk geen barslecht geluid, maar toch.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 09:13:
Of jullie hebben gewoon andere orengreenlizzard schreef op 04 oktober 2004 @ 14:49:
[...]
Nee, want ik heb ook een soortgelijk iets met het ding. Idd bij alle oordopjes etc. hetzelfde probleem. Het is op de user EQ na, natuurlijk geen barslecht geluid, maar toch.
Verwijderd
Dat is het nieuwe model wat je nu hebt met de nieuwste firmware toch ? mp3spelers.nl had een nieuwe zending binnen met nieuwe (betere) oortelefoon en stabiele firmware.
Ik heb beide versies gehad, ze werken (bij mij iig) stabiel en er zijn geen problemen met beiden.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:19:
[...]
Dat is het nieuwe model wat je nu hebt met de nieuwste firmware toch ? mp3spelers.nl had een nieuwe zending binnen met nieuwe (betere) oortelefoon en stabiele firmware.
Ik heb de oordopjes vergeleken met de oudere MX300.
Beide hebben een soortgelijke geluidskwaliteit, ik denk dat de nieuwe iets meer kunnen hebben en ook iets beter klinken.
De nieuwe zitten beter in je oor en zien er mooier uit, alleen het probleem is dat je geen schuimpjes erbij krijgt want ze blijven niet lekker in je oor zitten.
Kwa bassen en helderheid zijn ze bijna synoniem de nieuwe zelfs nog een stukje beter.
Ze zijn namelijk vergelijkbaar met de MX400!
Als je hier komt met het geluid is brak terwijl je em net een paar uurtjes hebt dan geef ik je gelijk, maar als de oordopjes ingespeeld zijn klinken ze toch vrij goed.
Je kunt ze het makkelijkst inspelen door de oordopjes op de speler aan te sluiten en de hele nacht laten draaien op volume ~20.
De volgende ochtend hoor je ineens alsof het andere doppies zijn
Verwacht binnenkort een nieuwe firmware die stabieler is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 19:23 ]
Ik krijg mijne waarschijnlijk morgen... hoop dat ik de versie met de 'mooie' oordopjes krijg 
en dat hij niet zoveel gaat crashen natuurlijk... ze hebben hem vandaag opgestuurd van mp3spelers.nl
en dat hij niet zoveel gaat crashen natuurlijk... ze hebben hem vandaag opgestuurd van mp3spelers.nl
mekkerrrrrrrrrrrr
Het is trouwens wel vaag dat je hem niet ziet opladen met de reislader. Wanneer is hij nu dus vol? Alleen bij de usbpoort zie je "charge ok".
@Evolutionz; laden met de reislader is klaar als de blauwe leds uitgaan.
Really?SnoeiKoei schreef op 04 oktober 2004 @ 21:28:

Kun je de battery ook "overladen" kan het kwaad als ie aan de lader blijft als de leds uit zijn?SnoeiKoei schreef op 04 oktober 2004 @ 21:28:
M.a.w. kan ik 's avonds de stekker er insteken en de volgende ochtend 'm er uit halen?
Ik kan me niet voorstellen dat dat bij moderne apparatuur van deze prijsklasse nog kwaad kan. Ik laad mijn mini-xen ook altijd 's nachts op en laat hem dan lekker aan de lader hangen. Volgens mij schakelt ie uit als ie klaar is. Ik heb iig nog nooit gemerkt dat de accu 's ochtends warm is ofzo.
Als je het zeker wilt weten moet je naar de website van de fabrikant gaan (www.ez-av.com/english/support) en dan bij Q&A een vraag stellen hierover; posten ze dezelfde dag nog een antwoord meestal.
Als je het zeker wilt weten moet je naar de website van de fabrikant gaan (www.ez-av.com/english/support) en dan bij Q&A een vraag stellen hierover; posten ze dezelfde dag nog een antwoord meestal.
@ThaDemon
Klinken die sony Fontopia® Stereo Headphones MDR-ED21LP
beter dan deze EZAV oordopjes? Want die ezav oordopjes zitten namelijk niet zo lekker...en die andere sony oordopjes zijn echt te duur

beter dan deze EZAV oordopjes? Want die ezav oordopjes zitten namelijk niet zo lekker...en die andere sony oordopjes zijn echt te duur
Ja, ze zijn een heel stuk beter dan de bijgeleverde oordopjes (mx300/mx400) en blijven beter in je oor.Evolutionz schreef op 05 oktober 2004 @ 15:50:
@ThaDemon
[afbeelding]
Zeker het geld waard!
Verwijderd
klopt dit zijn hele goede oordopjes - ik gebruik ze al heel lang.
Ik heb mijn Xen ingeruild voor een Cowon iAudio M3 20 GB.
Die Xen vind ik zn geld gewoon niet waard!
Ik heb mijn Xen ingeruild voor een Cowon iAudio M3 20 GB.
Die Xen vind ik zn geld gewoon niet waard!
Verwijderd
Ik heb de EMP-400 nu 1 week en mijn eerste indruk van de speler was niet al te best. Dat wil zeggen: de speler ziet er goed uit en heeft voldoende functies, maar de geluidskwaliteit vond ik belabberd. Daarnaast was bijna geen radiostation normaal te ontvangen. Ik wilde de speler bijna weer terugbrengen naar de winkel, maar heb toch nog even de Sony oordopjes van mijn discman erop geprobeerd (van hetzelfde soort als hierboven afgebeeld). Daarmee is het geluid stukken beter geworden en ook de radioontvangst is nu goed. Ik begrijp niet dat ze er zulke slechte oordoppen bij leveren, ze doen afbraak aan de speler en de radioontvangst. Het zijn van die zilverkleurige, vrij lange oordopjes zonder enige typeaanduiding.
Wat ze van mij nog wel in de volgende firmware mogen aanpassen is de repeteersnelheid van de knopjes. Je moet veel te lang drukken voordat de 'press-and-hold' functie geactiveerd wordt (o.a. volume en equalizer). Verder vond ik in de maual dat ook de equalizer settings van de QBS instelling (mijn voorkeur) te wijzigen zijn, maar ik heb die optie niet. Firmware versie 1.14.
Rygar
Wat ze van mij nog wel in de volgende firmware mogen aanpassen is de repeteersnelheid van de knopjes. Je moet veel te lang drukken voordat de 'press-and-hold' functie geactiveerd wordt (o.a. volume en equalizer). Verder vond ik in de maual dat ook de equalizer settings van de QBS instelling (mijn voorkeur) te wijzigen zijn, maar ik heb die optie niet. Firmware versie 1.14.
Rygar
Verwijderd
ik woon in friesland en ik heb ook niet alte beste ontvangst ... op het gebied van radio had ik iets meer van de xen 400 verwacht .. verder nog steeds zeer tevreden
Mijn radio vindt wel 538, skyradio, etc maar sommige vindt ie weer niet...en er is geruis bij de radio...
Ik heb nu die sony oordopjes aangeschaft en ik moet zeggen dat het opeens veel beter klinkt
Wil iemand hier toevallig z'n EQ instellingen met me delen? Ik ben op zoek naar iets tussen QBS en NORMAL, ik ben neit zo goed in instellen
Ik heb nu die sony oordopjes aangeschaft en ik moet zeggen dat het opeens veel beter klinkt
Wil iemand hier toevallig z'n EQ instellingen met me delen? Ik ben op zoek naar iets tussen QBS en NORMAL, ik ben neit zo goed in instellen

Je kunt afkijken bij Winamp of Windows Media Speler PresetsEvolutionz schreef op 09 oktober 2004 @ 15:40:
Mijn radio vindt wel 538, skyradio, etc maar sommige vindt ie weer niet...en er is geruis bij de radio...
Ik heb nu die sony oordopjes aangeschaft en ik moet zeggen dat het opeens veel beter klinkt![]()
Verwijderd
Ik ben sinds enkele weken zoals velen de gelukkige eigenaar van een Xen EMP-400 256 MB. Echter vandaag zit ie helemaal vast; Ik had eerst een aantal mp3-bestanden erop gezet en daarna met het "veilig verwijderen hardware" los gekoppeld.
Op de speler bleef echter alleen maar staan dat hij nog aan het laden was.
Ik heb hem toen toch van de USB-poort gehaald. Daarna gereset, maar nu start hij op tot het firmware en geheugen scherm. Daarna zit ie vast.
Ook het aansluiten aan de pc heeft geen zin, want hij wordt niet meer herkend.
En ik wil zo graag muziek luisteren
Iemand een oplossing??
Op de speler bleef echter alleen maar staan dat hij nog aan het laden was.
Ik heb hem toen toch van de USB-poort gehaald. Daarna gereset, maar nu start hij op tot het firmware en geheugen scherm. Daarna zit ie vast.
Ook het aansluiten aan de pc heeft geen zin, want hij wordt niet meer herkend.
En ik wil zo graag muziek luisteren
Iemand een oplossing??
Misschien een corrupt MP3-tje? Op een of andere manier proberen te formatteren. Ik weet het ook niet.
Ik hoor mensen hier klagen over die speler, maar dat begrijp ik dus echt niet. Het is een onwijs g**l apparaat met voldoende en goed werkende functies. Ook ik heb de dopjes die hierboven geshowed werden, die zilveren dus, maar heb nergens last van. Goede kwaliteit! Alleen ik heb wel eens een nummertje met een te harde bass, met welk (freeware) progje kan ik meerdere nummers in 1 keer normalizen? Alvast bedankt!
Ik hoor mensen hier klagen over die speler, maar dat begrijp ik dus echt niet. Het is een onwijs g**l apparaat met voldoende en goed werkende functies. Ook ik heb de dopjes die hierboven geshowed werden, die zilveren dus, maar heb nergens last van. Goede kwaliteit! Alleen ik heb wel eens een nummertje met een te harde bass, met welk (freeware) progje kan ik meerdere nummers in 1 keer normalizen? Alvast bedankt!
Verwijderd
hallo , ik woon in belgië, maar ik vindt de ezav 400 nergens in de belgische winkels! weet er iemand waar ik deze in belgië kan vinden, of de waar de hoofdverdeler zicht bevindt?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Informeer eens bij de Nederlandse (internet)winkels of die ook naar Belgie kunnen versturen?
Nederlandse leveranciers zijn te vinden via
http://www.tweakers.net/p...&DB=Pricewatch&Query=ezav
Ff model selecteren en je hebt een lijstje winkels.
Suc6!
Nederlandse leveranciers zijn te vinden via
http://www.tweakers.net/p...&DB=Pricewatch&Query=ezav
Ff model selecteren en je hebt een lijstje winkels.
Suc6!
Verwijderd
misschien moet je even de importeur vragen van XEN voor een oplossing, www.tu-and-tu.com...
Ik zag dat de Xen ook te koop was bij RAF, maar weet niet hoe dat in belgië zit. En volgens mij kan je gewoon bij mp3speler.nl bestellen...want dit haal ik uit de klanten service:
Klanten service telefoon nummer Nederland & België
Tel nr: (+31) (0)13-4687501
K.v.K Midden Brabant 18060418
Geregistreerd sinds 08-08-2000
Rabobank (Nederland) 168.926.199
ING (Belgie) 320-0383222-45
http://www.mp3spelers.nl
En bij betalen staat ook:
(Voor België is rembours niet mogelijk kies voor België Vooruitbetaling of Elektronisch betalen)
Bij voorwaarden:
U mag er dus vanuit gaan dat een Creditcard of Rembours bestelling indien voor 17:00uur geplaatst afhankelijk van de TPG voor Nederland (België EMS Taxi Post) de volgende (werk) dag bij u aankomt.
Dus ik ga ervan uit dat je ook in België kan bestellen, anders zouden ze dit toch niet vermelden?
Je kan het altijd nog navragen bij sales@mp3spelers.nl
Klanten service telefoon nummer Nederland & België
Tel nr: (+31) (0)13-4687501
K.v.K Midden Brabant 18060418
Geregistreerd sinds 08-08-2000
Rabobank (Nederland) 168.926.199
ING (Belgie) 320-0383222-45
http://www.mp3spelers.nl
En bij betalen staat ook:
(Voor België is rembours niet mogelijk kies voor België Vooruitbetaling of Elektronisch betalen)
Bij voorwaarden:
U mag er dus vanuit gaan dat een Creditcard of Rembours bestelling indien voor 17:00uur geplaatst afhankelijk van de TPG voor Nederland (België EMS Taxi Post) de volgende (werk) dag bij u aankomt.
Dus ik ga ervan uit dat je ook in België kan bestellen, anders zouden ze dit toch niet vermelden?
Je kan het altijd nog navragen bij sales@mp3spelers.nl
Verwijderd
ja inderdaad, maar ik zoek een winkel, waar ik dat gewoon kan kopen, en niet via vooruitbetaling en opsturen via post enzo, omdat ik een digitale kodak op deze manier besteld heb, en slechte ervaringen hiermee heb, daarmee wil ik dit vermijden door gewoon deze mp3 speler te halen in een winkel in belgie zelf...
mp3spelers.nl is best wel te vertrouwen hoor, als het goed is hebben meerderen van dit forum hem daar besteld. Anders kan je misschien langs de mediamarkt in maastricht...
Hier bevalt ie nog steeds supergoed.
MP3 spelen gaat perfect en ik ontvang ook veel radiozenders en zonder ruis
Alleen is mn accu nu leeg maar dat is mn eigen schuld
MP3 spelen gaat perfect en ik ontvang ook veel radiozenders en zonder ruis
Alleen is mn accu nu leeg maar dat is mn eigen schuld