Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ben ook al een tijdje aan het azen op de 400. Ik vind de 500 eerlijk gezegt gewoon lelijk. Weet iemand een goede buitenlandse site waar ik hem wat goedkoper kan krijgen? Ik wil graag de 512 mb versie.

Ik ken bijvoorbeeld shopping4u.com. Daar heb ik sony E71 dopjes besteld. Goede service en goedkoop. Ik zoek ook zo'n site voor de 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
www.dealcat.de
anders kun je ook op eBay kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een 400 gehaald 256mb en blijf maar steeds het probleem hebben dat die vast blijft zitten als ik hem uit gedaan heb. voordat die weer aan wil moet ik hem eerst resetten. dit is tamelijk vervelend en ik vraag me daarom af wat ik hieraan kan doen. ik heb al geprobeerd om een nieuwe firmware versie erop te zetten de 1.71 en nog steeds dezelfde problemen. ik heb tevens ook al de player geformateerd maar niks helpt.

wie kan met helpen om het probleem op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:49
Ik heb nu een paar dagen m'n nieuwe emp-400 in huis. Wat een prachtig vormgegeven ding is dat toch!
De interface vind ik eigenlijk flink tegenvallen, ik hoopte op een soort Apple-bediening, maar je moet in het begin echt de (behoorlijk matige) handleiding erbij nemen.

1. Zo vind ik het raar dat je bij de radio geen gebruik kunt maken van de equaliser (alleen dan "dbb"). Ook jammer dat je niet eenvoudig kunt schakelen tussen mono/stereo.
2. En waar is de id3-tag ondersteuning? Ik zie als de speler een mp3 afspeelt alleen een soort dos-naam langs scrollen, dus bestand "anotherday.mp3" wordt weergegeven als "anothe~1.mp3"??
3. In de mappenweergave zie ik wel even de echte tracknaam langskomen, maar die wordt na enkele seconden alweer overschreven door het laatst gespeelde mp3-bestand. Bug?
4. Ik zie nog weinig mogelijkheden met eigen gemaakte mappen, kun je alleen één map afspelen?
5. Lastig om een andere equaliser stand te kiezen, je moet de knop lang ingedrukt houden, klopt ook niet met het opschrift van de knop. Wie is er nu zo geïnteresseerd in dat A>B verhaal, behalve dan als je hem gebruikt als dictafoon?
6. Vreemde opbouw menu-structuur: waarom zit de keuze van "fm area" niet veel dieper verborgen, dat gebruik je toch maar één keer in je emp-leven? Zo ook de font-download, dat gebruik je toch zelden?

Maar verder zeer tevreden en al deze "klachten" zijn oplosbaar door de mogelijkheid de firmware te upgraden...

jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:41:
Ik heb net een 400 gehaald 256mb en blijf maar steeds het probleem hebben dat die vast blijft zitten als ik hem uit gedaan heb. voordat die weer aan wil moet ik hem eerst resetten. dit is tamelijk vervelend en ik vraag me daarom af wat ik hieraan kan doen. ik heb al geprobeerd om een nieuwe firmware versie erop te zetten de 1.71 en nog steeds dezelfde problemen. ik heb tevens ook al de player geformateerd maar niks helpt.

wie kan met helpen om het probleem op te lossen
Dan is hier duidelijk iets met met je mp3-speler, als ik jou was zou ik hem terugsturen naar de winkel.

@krullenbol,
Zo heeft iedere speler zijn eigen "dingen", maar azoals jij zegt zijn de meeste dingen al opgelost door een firmware update ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na het constant vastlopen mijn speler de hele nacht op repeat laten staan om de accu leeg te krijgen en nu ben ik hem weer aan het opladen het lijkt erop dat het probleem weg is. maar nu spelen de filmpjes niet meer af bij inloggen en uitloggen terwijl ze dit met de andere firmware wel deden. werkt dit niet meer met 1.16. Ik kijk nog even verder of het probleem is opgelost en anders gaan we maar weer terug naar de winkel.

bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Font File Install
1. Press the MENU/MODE.

2. Move to menu "FONT DOWN" and press the jog button.

3. The Font upgrading process will be displayed.

※ We would prefer you to format the player each time when you upgrade with firmware.

※ Please make sure that all data or files are removed after format. So valuable data need to be saved separately in your PC before format.

@ceilath

Heb je dit niet over het hoofd gezien? Ik dacht gelezen te hebben dat het hier aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel een format gedaan en nogmaals de accu helemaal leeg laten gaan en weer opnieuw opladen etc... alle handelingen die vermeld staan in de aanwijzingen zijn gedaan. zat nog in mijn probeer periode dus heb een nieuwe opgehaald bij de winkel. nu hopen dat deze beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EMP-500 Topic!
Het kostte wat tijd, maar uiteindelijk is deze topic en review er toch nog gekomen.
Support voor de EMP-500 is daar dus te vinden.
[rml][ MP3/OGG] EZAV EMP-500[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
@krullenbol,
Zo heeft iedere speler zijn eigen "dingen", maar zoals jij zegt zijn de meeste dingen al opgelost door een firmware update.
Ik moet mijn verhaal even verduidelijken, ik héb namelijk al de laatste firmware 1.17G, dus die 6 opmerkingen gelden juist deze laatste versie.
Ik wil graag weten of andere gebruikers deze problemen ook hebben én als feedback, via ThaDemon, naar de ontwikkelaars.
Ben benieuwd of de stabiliteitsproblemen snel worden opgelost. Voor deze prijs zou je een behoorlijk uitontwikkeld produkt mogen verwachten, toch?

jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij al last gehad van stabiliteitsproblemen dan Krullebol?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

krullenbol schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:45:

Ingekort verhaal:

1. radio: geen equaliser (alleen dan "dbb"). Ook niet schakelen mono/stereo.
2. id3-tag ondersteuning
3. mappenweergave wel even tracknaam. Bug?
4. alleen één map afspelen?
5. A>B verhaal
6. Vreemde opbouw menu-structuur
1. Nooit geprobeerd. Luister eigenlijk nooit radio. En FM kwaliteit is niet zo goed dat je echt supergeluid krijgt met een goeie equaliser.
2. id3-tags doen het bij mij gewoon sinds de nieuwste firmware. Alleen bij MP3, niet bij de rest.
3. Heb ik dus ook geen last van.
4. Nee, sinds de laatste firmware update kun je in het menu onder 'repeat' kiezen voor 'all', dan speelt ie alle mappen achter elkaar af. En er is ook een shuffle functie voor alles.
5. Mee eens, is raar en zinloos.
6. Ook mee eens. Het mooiste zou zijn als je je menu's via een appje op de PC kon customizen. Zelf kon aangeven in welke volgorde de menuutjes stonden enzo. En dan je presets opslaan in een bestandje dat je voor elke format kan back-uppen...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• krullenbol
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:07:
Heb jij al last gehad van stabiliteitsproblemen dan Krullebol?
Twee keer op één avond terwijl ik uit nieuwsgierigheid van alles uitprobeer.
Zoals opnemen van line-in terwijl er geen kabel in zat: gaf een heel mooie crash!

• krullenbol
SnoeiKoei schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:17:
2. id3-tags doen het bij mij gewoon sinds de nieuwste firmware. Alleen bij MP3, niet bij de rest.
Ik heb er vers geripte mp3's opgezet.
Maar wat zien jullie dan precies, en op welk moment? Ik zie tijdens het spelen echt alleen maar een soort dos-naam (8.3) langsscrollen.
En ik de mapweergave zie ik een paar tellen de naam, die begint dan te scrollen en wordt vervangen door de naam van laatst gespeelde mp3.
Eigenlijk zou ik er een soort filmpje van moeten maken! ;)

Verwijderd

Topicstarter
krullenbol schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:34:
[...]

Ik heb er vers geripte mp3's opgezet.
Maar wat zien jullie dan precies, en op welk moment? Ik zie tijdens het spelen echt alleen maar een soort dos-naam (8.3) langsscrollen.
En ik de mapweergave zie ik een paar tellen de naam, die begint dan te scrollen en wordt vervangen door de naam van laatst gespeelde mp3.
Eigenlijk zou ik er een soort filmpje van moeten maken! ;)
Raar probleem man.
De EMP-400 zou volledige bestandsnamen weergeven tot (uit me hoofd) ~24 karakters.
En als het bestandsnaam te lang is geeft Windows Explorer een fout dat het niet kopieerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:38:
De EMP-400 zou volledige bestandsnamen weergeven tot (uit me hoofd) ~24 karakters.
Ik gebruik iTunes om de MP3 te rippen, zowel Apple- als Windowsversie geprobeerd.
Gisterenavond nog een freeware MP3-ripper geprobeerd, ook zonder resultaat.
Wat is dan een betere manier van rippen van eigen cd's?

jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

krullenbol schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 19:34:
[...]
Ik zie de titel van de track / bandnaam, dus nu bijvoorbeeld:

Replica / Sonata Arctica

Dat scrolt de hele tijd langs tijdens het afspelen. Bij de vorige firmware zag ik dan zoiets als

Sonata Arctica - Ecliptica - 04 - Replica.mp3

en dat zie ik nog steeds in de mappenweergave. Da's namelijk de volledige naam van het bestand. Ik heb dus nooit gezien dat er een 8.3 weergave was... Moet een bug zijn in jouw speler / firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:34:

Ik zie de titel van de track / bandnaam. [...] Ik heb dus nooit gezien dat er een 8.3 weergave was... Moet een bug zijn in jouw speler / firmware.
Je blijkt gelijk te hebben!
Ik ben helemaal opnieuw begonnen met de firmware-updates (1.16, 1.17, 1.171), precies volgens instructies gehandeld, en warempel: ik zie nu de id3-tags!
Wellicht dat de stabiliteit nu ook goed is, ik trek even alle klachten in... :P

jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Lekker apparaatje. Alleen ik heb juist een hekel aan die tags. Is het niet mogelijk om gewoon de bestandsnaam door het scherm te laten scrollen? Ik krijg het niet voor elkaar, helemaal bij gebrek aan een redelijke handleiding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat er niks in de handleiding dan? misschien moet je even een mailtje doen naar www.tu-and-tu.com, service@tu-and-tu.com....ik stel mijn vragen daar ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook mijn 400 binnen, heb al even zitten spelen en mijn 1e indrukken zijn goed.

Heb echter toch ook al wat kleine opmerkingen:

Ik las eerder dat mensen vonden dat die heel hard kon en de volume iets boven de 10 hadden staan, nu kan ie bij mij ook hard, maar ik moet toch zeggen dat ik em eerder rond de 20 (afhankelijk van de mp3) moet hebben voor een goed volume (en nee ik mankeer niets aan mijn oren;)). Ik heb overigens geen inear doppen.

Instellingen als qbs maar met name dbb geven bij mij bij "bassy" platen al snel een onzuivere/overspannen/ krakende bas. Kan je deze instellingen niet handmatig aanpassen in het menu zoals dat met 3d wel kan? En hebben jullie hier ook last van? Overigens ik zie ook net in de gebruiksaanwijzig dat in het menu onder eqset behalve 3d ook qbs set hoort te staan en dat vind ik dus niet terug in mijn speler.

Mijn jogdial klikt niet zo lekker naar boven zoals ie dat wel naar links rechts en onder doet. Soms blijft ie zelfs heven hangen als ik em naar boven druk.

edit: Ik had firmware 1.16 omdat ik las dat de qbs beter zou zijn, maar na een upgrade is de krakende bas grotendeels weg, al vind ik idd qbs in totaal wat minder in de laatste firmware.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:13:
Ik heb inmiddels ook mijn 400 binnen, heb al even zitten spelen en mijn 1e indrukken zijn goed.

Heb echter toch ook al wat kleine opmerkingen:

Ik las eerder dat mensen vonden dat die heel hard kon en de volume iets boven de 10 hadden staan, nu kan ie bij mij ook hard, maar ik moet toch zeggen dat ik em eerder rond de 20 (afhankelijk van de mp3) moet hebben voor een goed volume (en nee ik mankeer niets aan mijn oren;)). Ik heb overigens geen inear doppen.

Instellingen als qbs maar met name dbb geven bij mij bij "bassy" platen al snel een onzuivere/overspannen/ krakende bas. Kan je deze instellingen niet handmatig aanpassen in het menu zoals dat met 3d wel kan? En hebben jullie hier ook last van? Overigens ik zie ook net in de gebruiksaanwijzig dat in het menu onder eqset behalve 3d ook qbs set hoort te staan en dat vind ik dus niet terug in mijn speler.

Mijn jogdial klikt niet zo lekker naar boven zoals ie dat wel naar links rechts en onder doet. Soms blijft ie zelfs heven hangen als ik em naar boven druk.

edit: Ik had firmware 1.16 omdat ik las dat de qbs beter zou zijn, maar na een upgrade is de krakende bas grotendeels weg, al vind ik idd qbs in totaal wat minder in de laatste firmware.
Platen die niet van originele (CD) afkomst zijn kunnen kraken door het resamplen van het muziek.
Vandaar dat het kan kraken.
Hoewel je zelf wel een DBB kan instellen d.m.v. de custom EQs.

Je Jog hoort gewoon normaal naar boven te gaan, hij is waarschijnlijk kapot.
Het is wel raadzaam om em meteen terug te sturen voordat het erger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd gemerkt dat met instellingen ik het gekraak eruit kan krijgen, zeker met mijn reguliere senheiser koptelefoon gaat het allemaal al veel beter.

Kan je mij trouwens nog vertellen Demon waarom in het boekje onder menustructuur bij eq set behalve de 3d ook de qbs set staat, maar ik die in de speler niet terug kan vinden?

Zit trouwens echt te twijelen om hem terug te sturen, heb ik allesbehalve zin in en het valt nu best nog mee, maar zoals jij zegt misschien wordt het alleen maar erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:58:
Ik heb idd gemerkt dat met instellingen ik het gekraak eruit kan krijgen, zeker met mijn reguliere senheiser koptelefoon gaat het allemaal al veel beter.

Kan je mij trouwens nog vertellen Demon waarom in het boekje onder menustructuur bij eq set behalve de 3d ook de qbs set staat, maar ik die in de speler niet terug kan vinden?

Zit trouwens echt te twijelen om hem terug te sturen, heb ik allesbehalve zin in en het valt nu best nog mee, maar zoals jij zegt misschien wordt het alleen maar erger.
Het is erg raadzaam om em terug te sturen
Als de jog stuk is kan het niet lang duren voordat de andere richtingen ook stuk gaan en deze dingen zijn al vrij gevoelig.
De QBS functie is niet de kiezen in het menu structuur maar alleen als preset te kiezen.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Beetje laat met antwoorden, maar als je een 'echte' koptelefoon gebruikt ipv in-ear, heb je grote kans dat je inderdaad je volume hoger moet zetten voordat je dezelfde hoeveelheid kabaal in je oor hebt. Dat gaat dan ook ten koste van je batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn emp-400 heeft me tot nu toe helaas nog weinig geluk gebracht.

nadat ik de 1e heb moeten retourneren vanwege een hangende joystick heb ik sinds 3 dagen de beschikking over een nieuw exemplaar, echter de 1e grote crash is een feit.

Als de speler reset en weer aanzet komt hij niet verder dan het scherm met de firmware en versie info. Wat ik ook doe, er is verder geen leven in te krijgen.

Nu heb ik ergens gelezen dat er niets anders op zit dan de speler leeg te laten lopen, maar wat moet ik daarna doen? in de usb lader stoppen of wat??

Ik gebruik overigens de laatste firmware.

Verwijderd

Hij is volgens mij inmiddels helemaal leeg, maar doet nog steeds weinig. Als ik hem aansluit op de usb kabel komt ie wederom niet verder dat het versie/geheugen schermpje.

Heb zon flauw vermoeden dat het weer goed mis is :'(

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij dat je weer een kapotte exemplaar hebt ontvangen.
Ik zou em terugsturen en misschien een overweging nemen om over te stappen naar de EMP-500, review is op dit forum ook te vinden..
[rml][ MP3/OGG] EZAV EMP-500[/rml]

Of nog even wachten tot de volgende speler van EZAV wordt geintroduceerd, dat zal ook niet lang duren.

Verwijderd

Mmm blijkbaar dus weing aan te doen :'(

emp-500 is voor mij eigenlijk geen optie, ik ben qua uiterlijk niet zo gecharmeerd van de speler en intern is het grotendeels toch dezelfde speler als de 400?

Je kan zeker geen indicatie geven hoe lang "dat zal niet zo lang duren" is?

Verwijderd

Het is me toch gelukt om de speler weer aan de praat te krijgen via de zgn forced format function wat ik op de ezav site tegen kwam in de download section.

Ben toch weer beetje blij, ik hoop dat ik nu geen problemen meer ondervind!!

:*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:48:
Het is me toch gelukt om de speler weer aan de praat te krijgen via de zgn forced format function wat ik op de ezav site tegen kwam in de download section.

Ben toch weer beetje blij, ik hoop dat ik nu geen problemen meer ondervind!!

:*)
Ik ben blij dat het uiteindelijk gelukt is.
Met niet zo lang bedoel ik binnen een maandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik misschien 1 van de latere gebruikers ben die ze speler heeft aangschaft wil ik toch nog wat gebruikerservaringen delen ;)

Ik heb een zooi cdtjes vers geript naar mp3 en ogg van allerlei soorten muziek om eens goed de muziek kwaliteit te beoordelen en ik kan niet anders zeggen dan _/-\o_ (overigens wel met een andere koptelefoon)

Zijn echter wel een paar dingetjes die me opvallen:

met name bij de equalizerinstelling op rock en pop krijg ik een fractie aan het begin en helemaal op het eind van de track, vooral in stilte als de track begint en afloopt een raar soort noise te horen, echter tijdens het nummer valt mij het niet meer op. Dit vindt echt bij iedere track plaats. Hebben meer mensen dit gehoord? Dit is in de laatste firmware, het was me eerder nog niet opgevallen.

Ik vind de qbs instelling van de laatste firmware juist van mindere kwaliteit dan in een eerdere firmware, maar volgens mij hadden al meerdere mensen dit gemeld.

Eigenlijk zou ik dus best terug willen naar firmware 1.16 maar volgens mij heb ik dan geen beschikking meer over mijn zgn forced format function mocht mijn speler nog een keer goed vastlopen. Ben hier dus een beetje terughoudend in.

Komt er voor deze speler ooit nog wel eens een firmware update aangezien ezav druk bezig is met zijn nieuwe spelers?

Verder ben ik na mijn opstart problemen tot op heden een tevreden gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@ThaDemon: op Dealcat.de staat een MP3-speler met 20 GB HD, volgens de site van Xaiox technologies:

http://www.dealcatshop.de...?cPath=41&products_id=222

De mini-xen wordt daar ook onder de merknaam Xaiox verkocht... is die HD-speler inderdaad ook van EZ-AV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Moky,
Het kan misschien nog wel even duren voor een nieuwe firmware omdat EZ-AV meerdere spelers aan het maken is.

@SnoeiKoei,
Xaiox is een merk net als MPMan in Nederland, ze kopen spelers in van een bedrijf met een licentie en wordt onder hun eigen naam verkocht.
Die MP3-speler die je op Dealcat zag is dus niet van EZ-AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vandaag ook deze mooie mp3speler (512mb versie). Hopelijk brengt deze me meer geluk dan mijn vorige mp3spelers, die in hun tijd budgetvriendelijk waren (en ik heb het geweten...) . De vorige waren 2x minicdspelertjes (aangezien de eerste niet deed wat ie moest doen en ik dus met minicd'tjes zat kocht ik dus maar een 2e minicdspeler) maar elk had zo zijn eigen problemen.

Waarom deze speler, wetende dat die duur en inmiddels 'oud' is?

- op basis van reviews lijkt deze kwalitatief
- ik hou van mooie gadgets en deze is toch wel zeer mooi
- eigenlijk was ik op zoek naar iets dat als voicerecorder kan dienen, dus nood aan een harddiskbased modelletje, en op deze past het externe ez-av micro'tje
- tijdelijke actie bij mp3spelers.nl waarbij je een gratis IOPS 312 kreeg bij bestellen van deze speler (eigenlijk is dit de belangrijkste reden want anders zou ik er geen 190 euro aan geven)

Eerste indrukken zijn vrij goed. Ik had eerst wat mp3's geconverteerd naar ogg (wetende dat dit negatieve invloeden heeft op de kwaliteit maar ik wou het toch proberen) . De ogg's vlogen dus vrij snel van het spelertje want het was niet aan te horen (met bijgeleverde oortjes)... Dan maar de oorspronkelijke (kwalitatieve) mp3's erop gegooid maar ook nu bleek het resultaat maar pover. Ik dan toch maar aanvaard dat de bijgeleverde oortjes, zoals reeds werd gemeld door andere gebruikers, gewoon SLECHT zijn en mijn Stanton koptelefoon aangesloten. Toen was het wel :9~ . Lekker geluid!

Nu nog hopen dat de externe microfoon zijn werk naar behoren zal doen. De bedoeling is om het spelertje te gebruiken in de les dus dit zal morgen getest worden :) . Mijn bevindingen zal ik dan ook hier posten.

Den Billie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mooi dat je voor deze speler hebt gekozen,
ik zie graag je bevindingen morgen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd mijn eerste bevindingen van de speler als voicerecorder, met behulp van een externe microfoon (mic 30s van EZ-AV) .

Normaal zit ik vrij dicht bij de prof maar deze keer dus niet. Achteraan in de zaal, waar ook het meeste geroezemoes is natuurlijk maar dit leek me een goeie test om te zien hoe de voicerecorder in zo'n situatie zou werken.

Zonet de bestanden op m'n pc gezet. 85 Mb voor 90 minuten spraakopname. De prof is hoorbaar maar enige concentratie is wel vereist. Vrij logisch daar deze geen microfoon gebruikt zodat je als student ook al enige moeite moet doen om hem te horen. Maar zoals ik reeds zei zat ik dus (te) ver van de prof en volgende week volgt een nieuwe poging :) .

Bovendien had ik de microfoon vooral gekocht om diene prof zijn lessen op te nemen omdat ik dacht dat ik niet zou kunnen volgen (de prof vertelt maar en wij moeten wel schrijven want er is geen cursus...) maar uiteindelijk viel dit best wel mee is gebleken. De externe microfoon zal dus waarschijnlijk niet zoveel dienst doen als ik had verwacht maar goed, 't is toch een leuk gadget en wie weet heb ik het wel ooit voor het een of ander écht nodig.

Den Billie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
Hoe bepaal je de volgorde van de mp3's eigenlijk?
Vooral bij klassieke muziek is het hinderlijk dat de volgorde niet handmatig te bepalen is. Ook als ik de bestandsnamen laat beginnen met '01', '02', en zo verder dan zet de xen ze toch in een andere volgorde. Volgorde van kopiëren lijkt er ook niets mee te maken te hebben.

jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een 20-tal mp3's op gezet die ik eerst met behulp van MP3TAG correct had benoemd (id tags informatie en zo) en de speler speelt ze alfabetisch af (ik heb zonet gekeken), volgens de naam van artiest.

Ik heb er nu wel eens 3 mp3's bijgezet in een andere map van eenzelfde artiest, en daar weet ik nu ook niet hoe de volgorde bepaald wordt...

Den Billie.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

De mini speelt MP3's af in de volgorde van kopieren. Dus moet je zorgen dat het daar al goed gaat. Beste werkt: hele folder selecteren in Windows Explorer, copy, naar je speler navigeren, paste. Als je een zooi MP3's selecteert en dan naar de speler sleept kopieert windows niet je bestanden in alfabetische volgorde maar gooit ze door de war.

Edit: consequentie hiervaan is dat als je later bestanden toevoegt aan een folder waar al iets in staat, ze voor de speler altijd achteraan komen te staan...

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-03-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dag is lekker vern**kt.

Zoals ik reeds vermeldde had ik deze speler besteld bij mp3spelers.nl in het kader van een actie met een gratis IOPS.

Nadat ze mij 3 weken hebben wijsgemaakt dat de IOPS zeker zou opgestuurd worden (die werd blijkbaar niet samen met de Xen opgestuurd, vond ik al raar) krijg ik vandaag een mailtje met daarin volgend bericht:

"IOPS actie is voorbij. U bestelde te laat vandaar dat er geen IOPS bij zat (deze zijn ook helemaal op). De Mevrouw die dit had toegemailt was hier alleen maar voor een paar dagen en was niet op de hoogte."

Lekker... Ik bestelde wel op tijd en er zijn zogezegd geen IOPS'en meer maar op hun startpagina staat op moment van schrijven nog steeds dat bij bepaalde spelers een IOPS te krijgen is.

Daarnaast blijkt trouwens ook dat de shop plots (toevallig?) niet meer in de shopsurvey te zien is. Hmm...

Verder heb ik nu met de Xen ook zo'n plakkend pookje maar ik heb zo het lichte vermoeden dat als ik die opstuur naar mp3spelers.nl ik deze nooit meer ga terugzien.

Anyway, een goeie raad, koop niet bij mp3spelers.nl ...

Den Billie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste mp3speler de emp-200 heb ik ook daar gekocht en de service is heel erg goed.
Toen er een klein probleempje was, omdat ze de verkeerde hadden gestuurd heb ik hun gerust gebeld en op de hoogte gesteld.
Hun betaalden de verzendkosten en ze belden me elke keer op wat de status was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gedurende 3 weken niet te klagen gehad. Ik werd toen vriendelijk te woord gestaan door iemand. Maar nu beweert men dat die iemand (die mij dus de IOPS beloofde) daar maar tijdelijk was en niet wist hoe het zat. U begrijpt dat ik op mijn tenen getrapt ben. Ik had immers die dure XEN besteld juist omdat die IOPS erbij zou zitten. Had die IOPS erbij gezeten dan had ik nooit €200 uitgegeven aan een 512 Mb spelertje.

De persoon die me nu te woord staat is mijns inziens vrij onvriendelijk.

Zaken als "ik doe er niets meer aan" en "Ik kan niets meer voor u betekenen." i.p.v. excuses voor het feit dat men mij gedurende 3 weken wat voorgelogen heeft zijn doorslaggevend in het beeld dat ik nu heb van mp3spelers.nl.

Ik zou dit dan ook zeer graag laten weten via de shopsurvey maar zoals ik reeds zei zijn ze daar sinds een paar weken niet meer te bespeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://211.78.161.52/gdpageimg/29294-18.jpg

mijn oordopjes zijn dus kapot, zelfde als hier op de foto, weet iemand waar ik deze kan kopen?? En anders als ik ze terug stuur krijg ik dan nieuwe, ( op het punt waar de kabels van elkaar gaan zijn allebij de draaitjes gebroken en onder aan bij dat plug ding werkt ook iets niet waardoor mijn R oortje geen geluid meer geeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dan toch nieuwe zou moeten kopen.... kunnen je de oordopjes van een ipod ook gebruiken of zijn deze anders ( alleen voor ipod??) en hebben deze goed geluid??. de sennheiser oordopjes lijken me ook wel wat maar die kussentjes vind ik weer minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze oordopjes zijn deels gelijk aan de Sennheiser MX400.
Terugsturen zal niet meer gaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe site is up.
Check http://www.ez-av.com/ eens.
Compleet vernieuwd en met de langverwachte EMP-600!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle E
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:21
hmmm ziet er leuk uit die 600... Maar betekend dit nu dat we helemaal naar 400 f/w updates kunnen fluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat ook weer niet.
Na de release van de emp-600 zelf zal als het goed is het bedrijf firmwares gaan ontwikkelen die alles moet gaan oplossen voor alle modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Eej die ziet er inderdaad wel erg goed uit! VEEL beter dan de 500 imho, want dat was geen verbetering.

En eindelijk USB2 support!!! Ze leren het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat moeten we anders... ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mister-q.nl/osc/oscommerce-2.2ms2/catalog/images/near100.jpg
deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit niet meer iets voor de 'Wat zijn goede oordopjes' topic? En hoe wil je ooit aan een plaatje zien of oordopjes goed zijn??? Je geeft er ook helemaal geen typenummer etc bij :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet hem hier neer om dat ik zelf de xen emp-400 heb en misschien heeft iemand deze oordopjes al en kan die er wat over vertellen, soms is dan wel makkelijk om dan naar een plaatje te kijken.
ze zijn trouwens van nikkei maar welke type geen idee. hij word verkocht op mmport.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik van jullie a.u.b. een complete bug list toegestuurd krijgen.
Deze heb ik nodig omdat we van plan zijn om een laatste patch uit te brengen voor de emp-400 die de meeste bugs zouden moeten oplossen.
Je kunt ze sturen via email of als een reply hier.

• Uncle E
Ik weet niet of het mogelijk is, maar tag support voor andere bestands formaten zou mooi zijn (vooral ogg). Ook mis ik eigenlijk de shuffle all optie. Verder zou ik zo 123 niets weten. Het enige wat ik me nog wel afvraag is waarom er een download font optie is als er geen alternatieve fonts zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Uncle E schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:11:
Ik weet niet of het mogelijk is, maar tag support voor andere bestands formaten zou mooi zijn (vooral ogg). Ook mis ik eigenlijk de shuffle all optie. Verder zou ik zo 123 niets weten. Het enige wat ik me nog wel afvraag is waarom er een download font optie is als er geen alternatieve fonts zijn?
Tag support, ik zal het wel erbij vermelden.

Shuffle All is in principe wel mogelijk (nog wel buggy)..
Je gaat in de Repeat menu naar de optie "All", je verlaat deze menu weer en je kiest nu "Shuffle".
Hij shuffled nu door alle mappen heen (druk niet op navigatie knop of aan/uit anders moet je de procedure opnieuw uitvoeren).

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ja die repeat en shuffle functie enzo zijn inderdaad buggy, met die twee keuzes die je na elkaar moet maken. Heb liever dat ze het dan als losse opties aanbieden in het menu (play all, play folder, repeat all, repeat folder, shuffle all, shuffle folder).

Wensen qua functionaliteit:
- 24 uurs klok (al lang beloofd maar nooit gekomen)
- playlist support, of optie bepaalde folders niet te spelen (folder options toevoegen ofzo?)
- tag support voor niet-mp3 zoals Uncle E opmerkte

Ben benieuwd of EZ-AV er iets mee kan / wil doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Voor de mensen die deze mp3 speler willen hebben, heb ik er 1 te koop staan op mp.

http://www.marktplaats.nl...mp%2Bxen%26submit1%3DZoek

Alles is nog helemaal perfect en hij is 3 weken gebruikt + garantie.

Voor meer info kan je mij mailen.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb binnenkort een nieuwe topic voor de EMP-600.
Ben op dit moment een review aan het schrijven.
Plaatjes volgen kort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/6920/img30222zt.jpg
Ik moet zeggen dat deze speler een zware verbetering is t.o.v. de vorige spelers van EZAV.
Hij is absoluut BUG-VRIJ, menu's zijn veel beter gesorteerd en wat uitgebreider.
Navigatie gaat zeer snel, zonder plop geluid.
En de speler zelf is klein!

Dit zijn nog mijn eerste indrukken,
Een volledig review komt nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de USB connector en/of kabel los te krijgen is? Ik ben de mijne namelijk bijde kwijt.

• Uncle E
Het lijkt me dat die kabels wel los te koop zijn. Loop gewoon eens een mediamarkt ofzo in, daar hebben ze de wereld aan kabels, wie weet...

[ Voor 44% gewijzigd door Uncle E op 25-08-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaDemon ik ben benieuwd naar je XEN EMP-600 review. Zit zelf te kijken naar een flash speler, en deze trok mijn aandacht. Waar heb jij hem vandaan gehaald eigenlijk?

Googlen met 'XEN EMP 600' levert geen engelstalige/nederlandstalige gebruikservaringen. De enige Nederlandse winkel die ik kan vinden die hem levert is www.mp3spelers.nl. Leverstatus is daar groen.

Bij www.tu-and-tu.com (de domeineigenaar van mp3spelers.nl, houdt zich niet bezig met de bedrijfsoperaties en serviceafhandeling als het goed is ) wordt de EMP 600 ook beschreven, alleen je kan hem daar niet rechtstreeks bestellen. Ik zal ze wel bellen.

Maar kent iemand misschien een betere winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 01:38:
ThaDemon ik ben benieuwd naar je XEN EMP-600 review. Zit zelf te kijken naar een flash speler, en deze trok mijn aandacht. Waar heb jij hem vandaan gehaald eigenlijk?

Googlen met 'XEN EMP 600' levert geen engelstalige/nederlandstalige gebruikservaringen. De enige Nederlandse winkel die ik kan vinden die hem levert is www.mp3spelers.nl. Leverstatus is daar groen.

Bij www.tu-and-tu.com (de domeineigenaar van mp3spelers.nl, houdt zich niet bezig met de bedrijfsoperaties en serviceafhandeling als het goed is ) wordt de EMP 600 ook beschreven, alleen je kan hem daar niet rechtstreeks bestellen. Ik zal ze wel bellen.

Maar kent iemand misschien een betere winkel?
Ik ken het bedrijf van EZAV zeer goed en krijg dus ieder model zo'n beetje in huis ;)
mp3spelers.nl is een zeer goede zaak.
Je besteld vandaag en hij wordt (als het goed is) gratis verstuurd onder rembours en kunt em binnen 2 dagen aan huis bezorgt krijgen.

Ik ben bijna klaar met de (engelstalige) review en ik moet zeggen dat het een zeer positieve review is aangezien hij gewoon veel beter is kwa design en software dan de vorige spelers van EZAV (die overigens ook zeer goed zijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan zal de shopsurvey wel niet meer kloppen, zal wel allemaal al geregeld zijn.

Ik wil het apparaat vergelijken met de iAudio 5, maar helaas kan dit enkel aan de hand van de officiële specificaties. De gebruikservaringen ontbreken nog van de EMP 600. Hij ziet er iig mooi uit :).

Succes met je review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heeft iemand nog wat aan deze informatie, voornamelijk de afbeeldingen zijn wel interessant. Iemand hier die Koreaans kan lezen? :Y) Ben wel benieuwd wat er aan het eind geschreven wordt onder het kopje 'GOOD & BAD'. Het betreft een review door EVE op MPMATE.com van de XEN EMP-600.

Afbeeldingslocatie: http://www.mpmate.com/sbuilder/bbs/community/data/sa2/3296/LAST.jpg

Deze site is ook informatief click. Zo te zien is er ook een rode versie, alleen is deze (nog?) niet te verkrijgen bij mp3spelers.nl. Hieronder nog een foto zonder extra photo enhancements gepost door d@vid op het generationmp3.com forum. Afbeeldingslocatie: http://www.mpnavi.com/bbs/data/product_p/%BB%E7%C1%F82_20050715225430.jpg
Vandaag heb ik het apparaat ontvangen (1GB), en mijn eerste indruk is positief. De geluidskwaliteit vind ik goed, oordopjes zien er wat armoedig uit maar geven voldoende goed geluid. Scherm is helder, en de besturing is intuïtief. Radioontvangst is wisselvallig, enkele bekende zenders (o.a. FunX) worden niet (of slecht) ontvangen (locatie en andere instellingen vallen nog te proberen), maar de zenders die wel worden ontvangen klinken zuiver. Laat het apparaat gewoon stil liggen of aan je nek hangen wanneer je radio aan het luisteren bent, of gebruik betere oordopjes/hoofdtelefoons. Zelf gebruik ik de HD-201 van Sennheiser. Voice recorder werkt goed, wel knopgevoelig, wanneer je over de knopjes wrijft (of deze indrukt) dan wordt dat duidelijk opgenomen. Het afspelen van video heb ik nog niet getest. Plaatjes zijn niet nodig, aangezien de doos en de inhoud exact hetzelfde zijn zoals je hierboven uitgebreid kunt zien, daarnaast heb ik er geen zin in om mijn digicam te pakken :P. Overall ben ik tot nu toe zeer tevreden over deze aankoop. Hij hangt nu modieus om mijn nek ;).

Update: Video is getest, en werkt goed, ook al is het scherm zo klein en slechts 4096 kleuren. Je moet wel even wat moeite doen met de bijbehorende capture software, om het videobestand om te zetten in het formaat van EZAV, namelijk pfl. Er moet wel gezegd worden dat je deze speler duidelijk niet voor de videofunctie moet kopen, aangezien de kenmerken.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hia ThaDemon

Ik heb een probleem met de EZAV emp-200 mini Xen

In [rml]AlwaysConnected in "[ MP3] Xen 200 Digital Audio Player Revie..."[/rml]
schreef ik dat al
het is vandaag weer voor gekomen dat de blacklight alweer stuk is

is daar nog iets aan te doen of dood is dood
denk dat ik niet meer onder garantie val

ik schrijf het in deze omdat het ander draadje al erg oud is

thnx alvast

Verwijderd

Topicstarter
Ik reply ieder topic van een speler van EZAV, maak je dus daar vooral niet druk om ;)
Er zit inderdaad een zwakte in die backlights van de emp-200.

Kwa software is hier dus niets aan te doen.
Je kunt misschien vragen voor RMA bij www.tu-and-tu.com.

Suc6!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Is er al wat bekend over de firmware die je aankondigde voor de EMP-400?

En svp EMP-600 stuff in een apart topic plaatsen! Anders wordt dit topic erg onoverzichtelijk en ik denk dat het af en toe nog bezocht wordt door EMP-400 eigenaars.

Verwijderd

Oh ok als je denkt dat dat beter is. Ik dacht dat ThaDemon zelf de topicstart wou maken voor de EMP-600 met review, introductie en al, dus ik plaatste het maar hier totdat die EMP-600 topic er is.

Maar ok, dus iedereen die over de EMP-600 wilt praten, moet eerst een nieuw topic aanmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal binnen enkele dagen een topic openen zoals gewoonlijk ;)
Link komt dan in dit topic terecht.
Voor vragen tot die tijd kun je mij altijd mailen naar thademon@gmail.com
Je krijgt gegarandeerd binnen 24 uur een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:54:
Ik reply ieder topic van een speler van EZAV, maak je dus daar vooral niet druk om ;)
Er zit inderdaad een zwakte in die backlights van de emp-200.

Kwa software is hier dus niets aan te doen.
Je kunt misschien vragen voor RMA bij www.tu-and-tu.com.

Suc6!
Gedaan :)
binnen 24 reacite en een nummer gekregen :)
gaat vandaag op de post _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:geen V/A op GoT graag

[ Voor 84% gewijzigd door Remy op 17-09-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:08:
Iemand een emp-400 kopen 512 mb, dubbele accesoires + reisadapter, je mag hem voor 180 euro hebben. Wil namelijk de nieuwe ipod gaan kopen
[off topic]
denk niet dat de forum mods het leuk vinden ;)
maar je bent wel erg duur
http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=144 129 euro en dan is ie niuew

maar suc6 met verkopen ik hoef em nie [/off topic]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Erg mooi spelertje die EMP-600!!!! Alleen jammer dat hij niet verder gaat dan de 1gig :(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

zeker mooi ding :) en 1giga lijkt me echt supper
maar ik wacht eerst af ;) wat Tu & Tu met de emp 200 (128mb gaan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@DjWannaB,
Zover ik je kan vertellen wordt de volgende speler een mini HDD player (~5GB).
Met nog betere specs dan deze.
Waarschijnlijk komt ie volgend jaar.. Meer kan ik je nog niet vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:54:
@DjWannaB,
Zover ik je kan vertellen wordt de volgende speler een mini HDD player (~5GB).
Met nog betere specs dan deze.
Waarschijnlijk komt ie volgend jaar.. Meer kan ik je nog niet vertellen
Dat begint er al meer op de lijken ThaDemon, alleen ga ik volgende week ergens een nieuwe mp3 speler kopen, dus tja beetje laat dan, maar ja wie weet tegen die tijd :) Hoe kom je trouwens aan die info

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DjWannaB2002 schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:58:
[...]

Dat begint er al meer op de lijken ThaDemon, alleen ga ik volgende week ergens een nieuwe mp3 speler kopen, dus tja beetje laat dan, maar ja wie weet tegen die tijd :) Hoe kom je trouwens aan die info
Goedkope MP3-Spelers kan je makkelijk vinden op www.mp3spelers.nl en www.audiolounge.nl.
Ik weet alles over EZAV dus maak je daar maar niet druk over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Maar hoe zit het nou met die door jou aangekondigde firmware voor de EMP-400? Wanneer kunnen we die verwachten, en is er al iets bekend over de change log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:27:
Maar hoe zit het nou met die door jou aangekondigde firmware voor de EMP-400? Wanneer kunnen we die verwachten, en is er al iets bekend over de change log?
Nog niet, niemand heeft me een buglist gestuurd, dus is er ook niet bekend of er iets gemaakt kan worden ;)
Nogmaals, mensen met bugs kunnen mij mailen naar thademon@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:55:
[...]

Nog niet, niemand heeft me een buglist gestuurd, dus is er ook niet bekend of er iets gemaakt kan worden ;)
Nogmaals, mensen met bugs kunnen mij mailen naar thademon@gmail.com
Een en ander is ergens half augustus al vermeld hoor, maar ik heb het nog maar even naar je toe gemaild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb een Mini Xen 400 maar ik heb een Ipod Mini gekregen van mn werk.
Als ik iemand er blij mee kan maken voor een mooi prijsje moet ie maar ff mailen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 08:26:
[...]

Gedaan :)
binnen 24 reacite en een nummer gekregen :)
gaat vandaag op de post _/-\o_
vandaag 28-9-2005 binnen gekregen
doe em aan met de batterijen
krijg geen beeld, andere batterijen geen beeld
via usb kabel geen beeld

gebeld met tu & tu
mag em weer terug sturen
dus Rma op rma
---------------
en vandaag weer new gekregen
:) dus dit is onderhand me 4e Ezav 128 emp 200 speler 8)7
gaat niet goed dus

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 15:09
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:12:
Ok, dan zal de shopsurvey wel niet meer kloppen, zal wel allemaal al geregeld zijn.

Ik wil het apparaat vergelijken met de iAudio 5, maar helaas kan dit enkel aan de hand van de officiële specificaties. De gebruikservaringen ontbreken nog van de EMP 600. Hij ziet er iig mooi uit :).

Succes met je review.
Heb je al kunnen vergelijken met de iaudio 5?

Schermpje lijkt me wel heel klein van de emp 600.

Wat vind je van de Mpio FY 600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherm is 15 bij 20 mm., om volledige titel en naam te zien moet je wachten totdat het volledig langs gescrolled is. Bediening is mijn inziens meer intuïtief dan die van de iAudio. Geluid heb ik niet kunnen vergelijken aangezien de eigenaar weg was met het apparaat, wel gezinslid van die persoon de EMP-600 laten luisteren. Die zei dat het geluid bijna even goed is, maar dat de iAudio nog even wat beter is, hoe objectief dit is moet je voor jezelf beslissen.

Ik vind het een degelijk apparaat.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste