Misschien heeft iemand nog wat aan deze informatie, voornamelijk de afbeeldingen zijn wel interessant. Iemand hier die Koreaans kan lezen?

Ben wel benieuwd wat er aan het eind geschreven wordt onder het kopje 'GOOD & BAD'. Het betreft een review door EVE op MPMATE.com van de XEN EMP-600.
Deze site is ook informatief
click. Zo te zien is er ook een rode versie, alleen is deze (nog?) niet te verkrijgen bij mp3spelers.nl. Hieronder nog een foto zonder extra photo enhancements gepost door d@vid op het generationmp3.com forum.

Vandaag heb ik het apparaat ontvangen (1GB), en mijn eerste indruk is positief. De geluidskwaliteit vind ik goed, oordopjes zien er wat armoedig uit maar geven voldoende goed geluid. Scherm is helder, en de besturing is intuïtief. Radioontvangst is wisselvallig, enkele bekende zenders (o.a. FunX) worden niet (of slecht) ontvangen (locatie en andere instellingen vallen nog te proberen), maar de zenders die wel worden ontvangen klinken zuiver. Laat het apparaat gewoon stil liggen of aan je nek hangen wanneer je radio aan het luisteren bent, of gebruik betere oordopjes/hoofdtelefoons. Zelf gebruik ik de HD-201 van Sennheiser. Voice recorder werkt goed, wel knopgevoelig, wanneer je over de knopjes wrijft (of deze indrukt) dan wordt dat duidelijk opgenomen. Het afspelen van video heb ik nog niet getest. Plaatjes zijn niet nodig, aangezien de doos en de inhoud exact hetzelfde zijn zoals je hierboven uitgebreid kunt zien, daarnaast heb ik er geen zin in om mijn digicam te pakken

. Overall ben ik tot nu toe zeer tevreden over deze aankoop. Hij hangt nu modieus om mijn nek

.
Update: Video is getest, en werkt goed, ook al is het scherm zo klein en slechts 4096 kleuren. Je moet wel even wat moeite doen met de bijbehorende capture software, om het videobestand om te zetten in het formaat van EZAV, namelijk pfl. Er moet wel gezegd worden dat je deze speler duidelijk niet voor de videofunctie moet kopen, aangezien de kenmerken.
[
Voor 99% gewijzigd door
Verwijderd op 11-09-2005 20:19
]