Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dna-drivers.nl/DNAarticles/EZAV-mini-Xen-EMP-400/mini1.jpg

Features:

- Kleine speler, 35mm x 68mm x 16mm
- Lichtgewicht: ~42,5 gram
- Afspelen in verschillende formaten (MP3, WMA, ASF en OGG)
- OLED Kleurenscherm (Blauw, Groen, Oranje en 128 grijstinten)
- Ingebouwde lithium polymer accu (oplaadbaar)
- Equalizer support (Normal, Classic, Jazz, Rock, Pop, User 1/User 2, DBB Sound, QBS, 3D Sound)
- FM Radio en opname
- FM Radio timer opname functie
- Spraakopname en opnemen van externe bron functie
- Tijdsweergave
- Boodschap scanner functie
- Diverse mogelijkheden voor herhaald afspelen
- Media Sync functie
- Firmware en lettertype upgrade functie
- Tekstweergave functie
- Grafische weergave van afbeeldingen
- Draagbaar Opslagmedium
- Onbeperkt mappen aanmaken
- Time Step functie
- Bewerken van afbeeldingen
- Songteksten bewerken (dmv PC)
- Text-To-Speech functie (optie)
- Sleep functie
- Per seconde resume functie
- Instelbare afspeelsnelheid
- Auto Mail functie
- Book Mark functie
- Stop Watch functie
- 2x20mW output
- USB 1.1 transfer (4mbps transfer speed)
- Frequentie bereik 20 ~ 20.000 Hz
- Signal to Noise player > 90DB
- Signal to Noise tuner > 55DB
- 2 Jaar garantie

In de doos:

EZAV Xen EMP-400 256MB
Stereo oortelefoon set (Sennheiser MX300)
Neopreen beschermhoesje
Sportarmband
USB kabel
USB verlengstukje
Handleiding (Nederlands, Engels)
Audio line in kabel
Halsketting (neck strap)
Installatie CD
USB Reis adapter (optie)
Externe microfoon mic-30s (optie)

Afbeeldingslocatie: http://www.dna-drivers.nl/DNAarticles/EZAV-mini-Xen-EMP-400/mini2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.dna-drivers.nl/DNAarticles/EZAV-mini-Xen-EMP-400/mini3.jpg

Eerste indruk:

Ik kreeg de doos binnen, maakte het open en daar zat een heel klein kistje (zie plaatje boven) met daarin de EMP-400.
Het is ongeveer hetzelfde doosje als van de EMP-200 maar dan in het wit.
Doe pakte ik natuurlijk alles uit die doos en zette ik de speler aan.
Ik zag een mooi opstartscherm en een mooi display!

Ik heb mijn Sony oordopjes erin geplugt en het via de USB kabel op me PC aangesloten.
Alles werkte zoals ik kon verwachten, Windows XP zag het als een externe Harde schijf.

Meteen snel wat liedjes erop gezet USB kabel eruit en de Play knop ingedrukt.
De geluidskwaliteit is weer eens geweldig met zijn 40mW output.
Ik heb mijn eigen EQ ingesteld om zo het beste uit het geluid te halen.

Geluid

Het geluid is zeer indrukwekkend, een enorme diepe bass wat ik eruit kan krijgen!
Alleen jammer dat de Sennheiser MX300 oordopjes die erbij geleverd worden niet zo mooi klinken.
Vandaar dat ik mijn Sony gebruik.

En de Equalizer is ook heel handig.
Je kunt er zelf 2 stuks instellen en er zijn aardig wat presets gemaakt (zie in de feature list).
QbigSound 3D geeft een vreemd maar mooi effect aan je muziek zodat het lijkt alsof je ook daadwerkelijk overal om je heen muziek hoort.

de Ogg Vorbis functie is dus ook heel erg handig, want dit is volgens mij ook echt de #1 feature request door de meeste gebruikers..
Vandaar dat je het nu ook hebt.

Microfoon
De Microfoon is hetzelfde als die van de EMP-200 en dus vrij goed om gewoon iets op te nemen.
Maar als je wat professioneler wilt opnemen moet je de externe Stereo microfoon gewoon kopen!

Er zit ook een heel originele functie op dat Monitor heet..
Als je die functie aanzet dan heb je als de playback gestopt is dat ie de microfoon activeerd zodat je niet je oordopjes eruit hoeft te halen en alsnog alles om je heen kunt horen.

Best wel grappig dus..

Radio
De Radio werkt precies zoals je het ook wilt.
Hij krijg signaal vanuit het draadje van je koptelefoon en geeft niet veel ruis.
Je kunt switchen tussen Mono en Stereo wanneer je wilt en je kunt tot 20 zenders opslaan.

Display

Afbeeldingslocatie: http://www.dna-drivers.nl/DNAarticles/EZAV-mini-Xen-EMP-400/xen2.jpg
Deze speler heeft als 1 van de weinigen een Oled scherm waarmee je verschillende kleuren kunt weergeven.
In dit geval 128 grijstinten en 3 kleuren.
Hierdoor heb je geen backlight nodig en kun je alles duidelijk zien wat iedere pixel geeft zijn eigen licht.

Het scherm is zeer duidelijk en je kunt alles goed zien.
Het navigeren gaat simpel, je kunt gewoon door alles mappen en bestanden bladeren zonder moeite.
Dat gaat natuurlijk ook heel simpel door het joystick wat deze speler beschikt.

Afbeeldingslocatie: http://www.dna-drivers.nl/DNAarticles/EZAV-mini-Xen-EMP-400/xen3.jpg
Deze speler kan zelfs plaatjes weergeven en text bestanden weergeven.
De plaatjes zien er niet slecht uit voor grijstinten en weinig pixels!

Alleen tekst lezen gaat wat minder makkelijk dan je denkt.
Aangezien er niet zoveel tekst op 1 pagina op het scherm past.
Maar toch leuk dat het erin zit als je bijv. een kleine note moet onthouden zet je het gewoon op de speler! :)

EMP-200 vs EMP-400

Afbeeldingslocatie: http://www.dna-drivers.nl/DNAarticles/EZAV-mini-Xen-EMP-400/xen4.jpg
Zoals je kunt zien is de EMP-400 een 'verbeterde' EMP-200, hij is kleiner en heeft een Oled display.

Ook heeft de EMP-400 een ingebouwde batterij wat voor sommige mensen een nadeel is en voor anderen een voordeel, koop daarom dus ook een A/C Adapter erbij!
Het heeft 18uur speeltijd terwijl de Xen EMP-200 'maar' 16uur heeft.

Het menu systeem is veranderd waardoor je nu bij iedere optie een icoontje hebt.
Afbeeldingslocatie: http://www.dna-drivers.nl/DNAarticles/EZAV-mini-Xen-EMP-400/xen5.jpg

Extra's
De speler heeft een stopwatch functie voor als je een keer de tijd voor iets wilt opnemen.. wel handig dus in sommige gevallen :)
Er is een 'slide' functie waarmee je de tijd kan instellen wanneer een andere pagina van een text bestand moet worden weergegeven of wanneer er een nieuwe plaatje moet worden weergegeven.

Ook heeft de speler MovieFriend waarmee je filmpjes kan maken en in de speler kunt afspelen.
Op dit moment kun je nog alleen het als opstart of afsluit logo gebruiken maar binnenkort kun je het ook gewoon afspelen!
Het filmpje kan max. 20frames hebben, van 1 tot 20seconden (1sec. kan dus 20frames hebben, 20sec 1fps)

En als de speler een keertje vastloopt (door een corrupte MP3 ofzo) kun je met een pinnetje en knopje in drukken dat je naast de usb poort kunt vinden, het schakelt dan de speler meteen uit.

Conclusie
Het is een heel erg mooie en kleine mp3 speler met ontzettend veel features!

Afbeeldingslocatie: http://www.tu-and-tu.com/images/xenemp400_frame.gif

Positief:
+ klein en licht
+ Ingebouwde batterij met 18 uur afspeeltijd
+ Ogg Vorbis support
+ Radio
+ Goede geluidskwaliteit
+ Plaatjes en Filmpjes afspelen

Negatief:
- Het USB klepje gaat een beetje moeilijk doen als je de USB kabel erin wilt doen

Downloads

Firmware:

EMP-400 v1.14G

EMP-400 v1.16G

EMP-400 v1.17G

Overige:

Handleiding Engels EMP-400

MusicFriend eNOM

MusicFriend 3.1 (* aanbevolen voor 1.17G)

MovieFriend

Let-op: Deze programma's zijn gemaakt voor de emp-400 en er wordt dus geen support gegeven aan de emp-200

Prijzen:
128MB: € 155.00
256MB: € 185.00
512MB: € 275.00

Klik om de actuele prijs en winkels te zien in de PriceWatch van Tweakers.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi startpost man! _/-\o_ krijgum morgen ... ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

*bookmarked :)

Geweldige startpost d:)b

dit ziet er idd vreselijk goed uit. Ik wil altijd nog zo'n eentje hebben, alleen het geld is er nooit. Ik ga zeker sparen, en waarschijnlijk ook voor de EMP-400 variant.
Enig nadeel is wel dat er geen USB2.0 aansluiting op zit, maar daar moet je maar mee leren leven denk ik zo ;)
Ik hoop ook dat er een 'lekkere' bass uitkomt, zodat het beter gaat klinken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de xen 400 maakt netzoals de 200 gebruik van DBB , (Double Bass Boost volgens mij) maar zorgt voor een lekker harde bass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de eerste firmware uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie complimenten!

Het is afwachten voor een firmware aangezien hij een paar weken terug pas gereleased werd.
Maar als er een nieuwe kom zal ik jullie inlichten en het onder de Downloads gooien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een mailtje gehad dat ik hem morgen binnen zal krijgen, kan niet meer wachten. wat voor ordpjes raden jullie me aan om er bij te nemen. ik wil heel graag de dopjes die bij de Iops zaten maar ik weet niet waar ik die kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 15:56:
Het is afwachten voor een firmware aangezien hij een paar weken terug pas gereleased werd.
Maar als er een nieuwe kom zal ik jullie inlichten en het onder de Downloads gooien.. ;)
Graag! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je logo friend voor de xen 200 ook gebruiken voor de xen 400, of staan er aparte programma's op de bijgeleverde cd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Het lijkt me een hele mooie speler, maar heeft als enig echt nadeel dat hij geen usb2.0 ondersteunt en dat de reislader niet standaard inbegrepen is. Ik heb nu reeds 2 jaar een cd/mp3-speler en die werkt nog prima. Ik denk dus dat ik nog niet een nieuwe mp3-speler ga kopen, al is dit wel een pracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 21:11:
Kan je logo friend voor de xen 200 ook gebruiken voor de xen 400, of staan er aparte programma's op de bijgeleverde cd ?
Je krijgt MusicFriend v3 erbij.
Deze heeft allerlei snufjes.
Logofriend, lyrics, email en file transfer + een spelertje..
Geen extern proggie dus nodig ;)

Verwijderd

Spijtig van de ingebouwde batterij. Na een half jaartje of jaartje intensief gebruik is de batterij al grotendeels versleten (zoals bij de doorsnee gsm het geval is) maar hier kan je de batterij natuurlijk niet vervangen.
Waarom hebben ze niet gewoon voor AA batterijtjes gekozen :'(

Verwijderd

kann die music friend v3 ook voor de voorganger gebruikt worden ?
zo ja mischien online zetten of mag dat nie ?

Verwijderd

Is het trouwens echt nodig om nieuwe oordopjes aan te schaffen (ik heb nog wel een paar liggen van philips) zijn die Sennheiser MX300 echt zo slecht?

Verwijderd

Topicstarter
Spijtig van de ingebouwde batterij. Na een half jaartje of jaartje intensief gebruik is de batterij al grotendeels versleten (zoals bij de doorsnee gsm het geval is) maar hier kan je de batterij natuurlijk niet vervangen.
Waarom hebben ze niet gewoon voor AA batterijtjes gekozen
Ik neem aan dat ze een goeie batterij ingebouwd hebben die langer dan dat mee gaat.
Maar verwacht er idd geen 10 jaar gebruik mee, je kunt er ook pas achter komen wanneer die tijd voorbij is..
kann die music friend v3 ook voor de voorganger gebruikt worden ?
zo ja mischien online zetten of mag dat nie ?
Geen idee, heb ik ook eigenlijk niet getest, ik denk van wel maar weet niet of ik het online mag zetten, hiervoor zal ik EZAV even vragen..

Edit: Ik heb net James Jin gesproken, en hij zei dat Music Friend 3 wel de EMP-200 support, maar dat ik deze neit op het internet mag zetten.
En dat zal ik dus ook niet doen
Is het trouwens echt nodig om nieuwe oordopjes aan te schaffen (ik heb nog wel een paar liggen van philips) zijn die Sennheiser MX300 echt zo slecht?
Dit Sennheiser MX300 zijn wel goed maar als je er zelf eentje koopt van boven de 30 euro heb je meestal betere dan die MX300.
De middentonen zijn namelijk minder en hij zit niet lekker in je oor zonder kussentjes..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 13:26 ]

• greenlizzard
Ik denk dat de accu het toch wel minstens 2 jaar volhoud bij normaal gebruik en waarschijnlijk ook wel 4 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat de accu het na een half jaar al zou begeven, dan is het wel een erg dure koop en dan zou EZAV daar ook niet oor gekozen hebben, want ze hebben toch een goeie naam hoog te houden. Het scheelt je gemiddeld toch gemiddeld €40 aan niet oplaadbare AA-batterijen per jaar of zo'n €25 aan gp batterijen.

Verwijderd

wat voor opties heeft de xen 200 eigenlijk die de xen 400 niet heeft? dis ze dus weggelaten hebben ...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:55:
wat voor opties heeft de xen 200 eigenlijk die de xen 400 niet heeft? dis ze dus weggelaten hebben ...
Eigenlijk niks..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 12:45:
[...]

Geen idee, heb ik ook eigenlijk niet getest, ik denk van wel maar weet niet of ik het online mag zetten, hiervoor zal ik EZAV even vragen..

Edit: Ik heb net James Jin gesproken, en hij zei dat Music Friend 3 wel de EMP-200 support, maar dat ik deze neit op het internet mag zetten.
En dat zal ik dus ook niet doen

[...]
ok brgrijpelijk maar toch jammer had er graag ff mee willlen klooeien :)
nah komt wel :D

Verwijderd

Xen EZ-AV MIC-30S als optie wat is dat precies voor een ding bij mp3spelers.nl verkopen ze deze ook (zie accessoires)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 18:27:
Xen EZ-AV MIC-30S als optie wat is dat precies voor een ding bij mp3spelers.nl verkopen ze deze ook (zie accessoires)
Microfoon ;)

Verwijderd

ik heb de xen-400 nu ook net binnen gekregen ... eerste indruk: ziet er erg goed uit, nog kleiner dan ik had verwacht, maar zeker niet TE klein. Menu's zien er goed uit, heel mooi met die icoontjes enzo. Ben nu alles een beetje aan het uittesten, maar het is zeker al een super speler _/-\o_

alleen 1 dingetje irriteert me nogal ...
sommige woorden zijn in meerdere kleuren geschreven, zoals ROOT bij mappen,
elke letter heeft een ander kleurtje. Dat vind ik erg lelijk, en dat ziet er nogal kinderachtig en goedkoop uit. Ook bij foto's is dat zo ...
Ik hoop dat ze in de volgende firmware gewoon woorden in 1 kleur doen in plaats van meerdere want dit irriteert me echt ... :r

ThaDemon wat vind jij hiervan ?

hier moeten ze echt even wat aan doen ... wat dit is echt niet mooi
ik kan me ook niet voorstellen dat anderen dit mooi en stijlvol vinden

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 19:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 19:21:
ik heb de xen-400 nu ook net binnen gekregen ... eerste indruk: ziet er erg goed uit, nog kleiner dan ik had verwacht, maar zeker niet TE klein. Menu's zien er goed uit, heel mooi met die icoontjes enzo. Ben nu alles een beetje aan het uittesten, maar het is zeker al een super speler _/-\o_

alleen 1 dingetje irriteert me nogal ...
sommige woorden zijn in meerdere kleuren geschreven, zoals ROOT bij mappen,
elke letter heeft een ander kleurtje. Dat vind ik erg lelijk, en dat ziet er nogal kinderachtig en goedkoop uit. Ook bij foto's is dat zo ...
Ik hoop dat ze in de volgende firmware gewoon woorden in 1 kleur doen in plaats van meerdere want dit irriteert me echt ... :r

ThaDemon wat vind jij hiervan ?

hier moeten ze echt even wat aan doen ... wat dit is echt niet mooi
ik kan me ook niet voorstellen dat anderen dit mooi en stijlvol vinden
Hier kan niet veel meer aan gedaan worden.
De eerste regel heeft verschillende kleuren vanwege de batterij indicators.
Daardoor zijn die namen in verschillende kleurtjes, maar ik vind het er nog wel redelijk eruit zien hoor.

Wen er dus maar aan, ik zal de Manager van EZAV morgen even inlichten over jouw probleem ;).

Verwijderd

hmm jammer .... tuurlijk zal ik er wel aan wennen maar het zou wel heeeel erg mooi zijn want ik stoor me wel een beetje aan ... maar verder ben ik ZEEER tevreden :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 20:28:
hmm jammer .... tuurlijk zal ik er wel aan wennen maar het zou wel heeeel erg mooi zijn want ik stoor me wel een beetje aan ... maar verder ben ik ZEEER tevreden :*)
hehe als ik het niet vergeet dan vertel ik het de manager wel even, kijken of er iets aan te doen is..

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 10:32
wauw 8)7
mooie start post, ik ga zeker ook maar bestellen want mijn MD komt onderhand ook mij nneus uit.
EN ben wel weer toe aan wat nieuws ;)

128Mb, dat was hoeveel Liedjes ook al weer gemiddled :)?

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 22:48:
[...]

hehe als ik het niet vergeet dan vertel ik het de manager wel even, kijken of er iets aan te doen is..
Heb de mijne gister binnen. Nu snap ik een ding nie, onder repeat staat een optie Fold, wat houdt dat nou eigenlijk in? Eerst dacht ik dat ie dan alle folders afging ofzoiets maar hij blijft maar dezelfde map afspelen?

• menaze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-05 07:27
Heb sinds een paar dagen ook een Xen-400.

Hij gaat mijn versleten Ipod vervangen en moet tot nu toe zeggen dat het echt een prachtig mp3-spelertje is.

Nu was ik met mijn ipod altijd gewend veel muziek bij me te hebben, wat natuurlijk met de xen (ik heb die van 256MB) wel wat moeilijker gaat worden. Maar dat was met de Ogg ondersteuning niet zo'n probleem dacht ik, er kunnen immers meer nummers op met dezelfde mp3 geluidskwaliteit maar met een kleinere bestandsgrootte.

Nu heb ik alleen wel een probleem met de geluidskwaliteit van de Ogg bestanden. Er zit bij het afspelen van Ogg bestanden een soort van hoog elektronisch metaalgeluid door het nummer heen (ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven). Bij het afspelen op de pc zit deze er zeker niet in.

Als ik van het zelfde nummer (van cd) een mp3 maak en deze luister op de Xen dan is het geluid gewoon perfect. Ik heb tests met verschillende soorten muziek en bitrates gedaan en bij allemaal klinken de mp3'tjes op de xen beter. Op de pc is het juist andersom... daar klink Ogg juist beter.

Zal de geluidskwaliteit van Ogg bestanden op de Xen-400 nog beter kunnen worden in de loop der tijd door middel van firmware upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hoelang duurt het om die batterij volledig op te laden?
* Chevy454 vindt het gemis om batterijen te wisselen echt groot

[ Voor 35% gewijzigd door Chevy454 op 20-08-2004 01:00 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
128Mb, dat was hoeveel Liedjes ook al weer gemiddled ?
30MP3s of 60 OGGs ;)
Heb de mijne gister binnen. Nu snap ik een ding nie, onder repeat staat een optie Fold, wat houdt dat nou eigenlijk in? Eerst dacht ik dat ie dan alle folders afging ofzoiets maar hij blijft maar dezelfde map afspelen?
Hij repeat de folder ;)
Zal de geluidskwaliteit van Ogg bestanden op de Xen-400 nog beter kunnen worden in de loop der tijd door middel van firmware upgrades?
Bij mij klinken juist de Oggs beter op de Xen dan op me Pc, zal wel weer aan mij liggen, maarja...
Encode ze m.b.v. een ander programma (Easy CD-DA Extractor or dBPowerAmp).
Bij mij spelen ze namelijk wel goed..
Hoelang duurt het om die batterij volledig op te laden?
2 uurtjes, maar als je thuis bent en je hebt je PC aan dan moet je het gewoon aansluiten, heb je nooit last dat ie ooit leeg raakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je mp3 omzetten in OGG, want ik ken dat type bestand eigenlijk niet :?
Maar ik wil eigenlijk niet dat er kwaliteit verloren gaat ..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:22:
MP3 omzetten in OGG is no-go. De kwaliteit zal alleen maar slechter worden. De kwaliteit kan niet beter worden omdat door de MP3-codec al stukken muziek zijn weggelaten. Zie ook Vorbis.com - Can I convert my MP3 collection to the Ogg Vorbis format?

Wel een erg mooi spelertje moet ik zeggen. Alleen hoop ik dat de OGG-support niet zo slecht is als menaze zegt. Ogg support is een belangrijke vereiste voor mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Boomerang op 20-08-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:22:
Zoals Boomerang het zegt, het heeft niet veel nut..
Wil je het alsnog doen kun je dBPowerAMP (freeware) proberen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee ... maar hoe kom je dat aan OGG bestanden ... gewoon wanneer je een cdtje ripped en dan OGG ipv Mp3

wat neemt een gemiddeld OGG file in beslag als als je ziet naar mp3 is dat ongeveer 4,5 mb

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaDemon heb je de manager al gesproken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt het meteen van een CD rippen naar Ogg ipv MP3
Ogg klinkt beter dan MP3 als ze even groot zijn.

En ja ik heb de mananger al gesproken, hij heeft nog geen verklaring ervoor maar ze zullen er naar kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:53:
Je kunt het meteen van een CD rippen naar Ogg ipv MP3
Ogg klinkt beter dan MP3 als ze even groot zijn.
welke programma kan je daar voor gebruiken, simpel en handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menaze
Boomerang schreef op 20 augustus 2004 @ 12:31:
[...]

Wel een erg mooi spelertje moet ik zeggen. Alleen hoop ik dat de OGG-support niet zo slecht is als menaze zegt. Ogg support is een belangrijke vereiste voor mij.
Ik wil niet zeggen dat de OGG support slecht is... ik hoor alleen wel verschil in kwaliteit tussen MP3 en OGG. Dit is vooral te horen bij electro/techno muziek, bij andere soorten muziek zoals b.v. rock is het metaalachtige geluid voor zover ik gehoord heb niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 15:01:
[...]

welke programma kan je daar voor gebruiken, simpel en handig?
Heb het al 2x gezegt ofzo ;)
www.dbpoweramp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha kzal het even uitproberen, bedankt :)
ik ben tot nu toe vreselijk tevreden met mijn xen-400 ... _/-\o_
ik ben benieuwd wanneer er een nieuwe firmware komt

kheb trouwus music friend 3 geinstalleerd maar ik er is geen optie
ofzo waar je de firmware mee kan installeren hoe werkt dat dan ..
kan je die gewoon in ROOT zette?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menaze
Ik heb weer een probleem bij :|

Het verbinden met de pc lukt niet meer. Hij connect wel... mount em & laat de inhoud zien, maar na een paar seconden reset de Xen... en blijft dat achter elkaar doen totdat ik de USB kabel uit de Xen haal.

Gelukkig heb ik em bij de MediaMarkt gehaald, ga em morgen meteen eventjes omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
menaze schreef op 21 augustus 2004 @ 00:06:
Ik heb weer een probleem bij :|

Het verbinden met de pc lukt niet meer. Hij connect wel... mount em & laat de inhoud zien, maar na een paar seconden reset de Xen... en blijft dat achter elkaar doen totdat ik de USB kabel uit de Xen haal.

Gelukkig heb ik em bij de MediaMarkt gehaald, ga em morgen meteen eventjes omruilen.
Ja raar probleem.
Meteen terugbrengen idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de xen-400 in moest delen in mid-end of high-end flashspelers in welke komtie dan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 14:59:
als je de xen-400 in moest delen in mid-end of high-end flashspelers in welke komtie dan ....
Aks flashplayer is het toch een high-end..

Het heeft alle mid-end functies zoals Radio en Mic

De Hiigh-end functies zijn o.a. OLED Display, het hele kleine formaat, OGG Vorbis, Direct MP3-encoding en het 40mW output.
Zoals je bij goedkopere spelers kunt zien is dat de output maar tot bijv. 20 is en dus heeft deze speler een volume dat 2x zo luid kan dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik heb deze jongen dus vandaag besteld :9
Had bijna de IOPS genomen ,totdat ik deze beauty tegen kwam.
Ik verwacht hem eind komende week ,ben erg benieuwd !!
Die 2 jaar garantie is ook wel lekker ,geeft toch ook wel aan hoeveel vertrouwen ze in dit produkt hebben.
En waar halen jullie de firmware vandaan ?
Op hun site staat alleen die voor de 200.
Zal wel binnenkort beschikbaar zijn.

Ik hou dit topic in de gaten ,en zal misschien binnenkort mijn eigen bevindingen over dit apparaatje posten.
THNX voor de duidelijke info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:55:
hoi,

Ik heb deze jongen dus vandaag besteld :9
Had bijna de IOPS genomen ,totdat ik deze beauty tegen kwam.
Ik verwacht hem eind komende week ,ben erg benieuwd !!
Die 2 jaar garantie is ook wel lekker ,geeft toch ook wel aan hoeveel vertrouwen ze in dit produkt hebben.
En waar halen jullie de firmware vandaan ?
Op hun site staat alleen die voor de 200.
Zal wel binnenkort beschikbaar zijn.

Ik hou dit topic in de gaten ,en zal misschien binnenkort mijn eigen bevindingen over dit apparaatje posten.
THNX voor de duidelijke info _/-\o_
Hij is net een paar weken terug af dus nog geen Firmware release.
Dus nog ff geduld voordat er een firmware komt ;)
Ik hou jullie up-to-date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Nog één vraagje die bij me op kwam :is die Li-ion accu makkelijk te vervangen?
Iemand daar al naar gekeken.
En zijn die dingen goed te verkrijgen ?

Simpele vragen lijkt mij , dus het antwoord zal ook wel simpel zijn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 15:35:
Hallo,

Nog één vraagje die bij me op kwam :is die Li-ion accu makkelijk te vervangen?
Iemand daar al naar gekeken.
En zijn die dingen goed te verkrijgen ?

Simpele vragen lijkt mij , dus het antwoord zal ook wel simpel zijn :O
Simpele vraag simpele antwoord >:)
Nee, het is niet makkelijk te vervangen.

Hij is echt erin gebouwd en kun je niet vervangen.
Maar gewoon ff RMA'en als je zal denken dat die batterij echt 'op' is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er ook nog een grotere versie aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ,dat vind ik nu dus echt een minpunt !
Moet ik als de accu ermee nokt ,dat ding via een RMA terug sturen naar de leverancier om er een nieuwe in te laten zetten........ 8)7
Hoe verzin je het , dat valt me dus erg tegen :(
Dat hadden ze beter net zoals die accu in de IOPS op kunnen lossen ,kan je ook zelf vervangen.
Nou ja ,ik hoop maar dat-ie héél lang mee gaat ,we zullen het wel afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menaze
Het is trouwens al mogelijk om zelf een intro/login filmpje te maken.

Met MusicFriend je plaatje als Login File bewaren, daarna weer een nieuw plaatje maken en deze ook weer als Login File bewaren. Het tweede plaatje wordt dan achter het eerste plaatje geplakt.

Op deze manier kan je een filmpje van maximaal 20 plaatjes maken :)

Het lukt me alleen niet om op maat geknipte plaatjes (96x48) te gebruiken, die moeten n.l. in MusicFriend weer vergroot worden om ze beeldvullend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
menaze schreef op 22 augustus 2004 @ 18:41:
Het is trouwens al mogelijk om zelf een intro/login filmpje te maken.

Met MusicFriend je plaatje als Login File bewaren, daarna weer een nieuw plaatje maken en deze ook weer als Login File bewaren. Het tweede plaatje wordt dan achter het eerste plaatje geplakt.

Op deze manier kan je een filmpje van maximaal 20 plaatjes maken :)

Het lukt me alleen niet om op maat geknipte plaatjes (96x48) te gebruiken, die moeten n.l. in MusicFriend weer vergroot worden om ze beeldvullend te krijgen.
Voor dat gedoe wat jij hebt is MovieFriend, kees de review nog eens goed, daar heb ik als het goed is een klein stukje geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menaze
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:01:
[...]

Voor dat gedoe wat jij hebt is MovieFriend, kees de review nog eens goed, daar heb ik als het goed is een klein stukje geschreven
Had ik inderdaad al (goed) gelezen... maare dan moet men wel MovieFriend hebben, aangezien die niet op de cd staat en nog nergens te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menaze
Hey ThaDemon, ben jij nu toevallig het aanspreekpunt van deze topic als het gaat om gebruikerservaringen? Ik bedoel... jij hebt toch contact met de Xen-Creators? ;)

Het volgende is mij namelijk opgevallen na een paar dagen intensief gebruik van de Mini-Xen.

Bij het gebruik van de Xen kijk ik als ik onderweg ben nooit op het display, ik weet waar de knopjes zitten en waar ze voor dienen. Maar voor je de Xen kunt bedienen moet eerst altijd het display aan...

Je kunt de Xen dus niet snel uitzetten, hiervoor moet men meestal drie handelingen doen:

- eerste keer indrukken van de JOG knop, display gaat aan.
- tweede keer indrukken van de JOG knop, nummer gaat op pauze.
- derde keer lang indrukken van de JOG knop, Xen gaat uit.

Het zou veel makkelijker zijn als je doormiddel van 1 keer de JOG knop lang ingedruk houden de Xen uit kan zetten, ongeacht je wel of geen muziek aan het luisteren bent.

Ook naar het volgende nummer skippen vergt twee handeling, eerst moet door middel van het indrukken van een willekeurige knop het display weer aan gezet worden en daarna kan men pas nummers skippen... of het volume regelen.

Het zou dus praktischer zijn als je de JOG knop kunt gebruiken zonder eerst het display aan te moeten zetten... en bijvoorbeeld de omliggende knoppen wel de funktie kunnen geven om het display aan te zetten.

Een ander klein puntje is dat de knoppen niet altijd even responsive zijn... het soms te snel/kort indrukken van de JOG knop wordt niet altijd geregistreerd. Dat maakt de (dubbel klik) bediening nog net iets lastiger.

Het is natuurlijk allemaal wel te doen zo op de tast... maar soms raak je wel eens de tel kwijt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt movie friend uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had ik inderdaad al (goed) gelezen... maare dan moet men wel MovieFriend hebben, aangezien die niet op de cd staat en nog nergens te downloaden is.
Deze zal als het goed is binnenkort op hun website koment te staan..
Hey ThaDemon, ben jij nu toevallig het aanspreekpunt van deze topic als het gaat om gebruikerservaringen? Ik bedoel... jij hebt toch contact met de Xen-Creators?

Het volgende is mij namelijk opgevallen na een paar dagen intensief gebruik van de Mini-Xen.

Bij het gebruik van de Xen kijk ik als ik onderweg ben nooit op het display, ik weet waar de knopjes zitten en waar ze voor dienen. Maar voor je de Xen kunt bedienen moet eerst altijd het display aan...

Je kunt de Xen dus niet snel uitzetten, hiervoor moet men meestal drie handelingen doen:

- eerste keer indrukken van de JOG knop, display gaat aan.
- tweede keer indrukken van de JOG knop, nummer gaat op pauze.
- derde keer lang indrukken van de JOG knop, Xen gaat uit.

Het zou veel makkelijker zijn als je doormiddel van 1 keer de JOG knop lang ingedruk houden de Xen uit kan zetten, ongeacht je wel of geen muziek aan het luisteren bent.

Ook naar het volgende nummer skippen vergt twee handeling, eerst moet door middel van het indrukken van een willekeurige knop het display weer aan gezet worden en daarna kan men pas nummers skippen... of het volume regelen.

Het zou dus praktischer zijn als je de JOG knop kunt gebruiken zonder eerst het display aan te moeten zetten... en bijvoorbeeld de omliggende knoppen wel de funktie kunnen geven om het display aan te zetten.

Een ander klein puntje is dat de knoppen niet altijd even responsive zijn... het soms te snel/kort indrukken van de JOG knop wordt niet altijd geregistreerd. Dat maakt de (dubbel klik) bediening nog net iets lastiger.

Het is natuurlijk allemaal wel te doen zo op de tast... maar soms raak je wel eens de tel kwijt he
Jep klopt,

Ik zal wanneer ik James Jin op msn zie ff zeggen over deze punten.
Hoewel de laatste bij mij weer niet is opgevallen.
De eNOM reageerd op iedere toets hoe snel je het ook indrukt.
Hoewel het niet veel nut heeft op 30x op de pauze/play knop te drukken for no reason ;)
Misschien dat er een menu bij komt waarmee je dit kunt kiezen indien mogelijk.
wanneer komt movie friend uit dan?
Geduld is schone zaak, wanneer ik em zie op msn zal ik al deze punten even doorgeven.

Bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een grotere variant?
Van 1 of meerdere gigs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb EZAV weer gesproken, MovieFriend zal spoedig worden uitgebracht.
Ik heb de suggesties ingedient en hun zullen er naar kijken.
Verwacht het dus in de volgende firmware als het door gaat.
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 10:39:
Komt er nog een grotere variant?
Van 1 of meerdere gigs?
Nee, op dit moment zijn alleen de EMP-200 (Xen) en de EMP-400 (Mini-Xen) en oudere modellen beschikbaar en zijn Flash-spelers.
Ze zijn nog niet bezig om een nieuwere speler te maken maar eerst 100% support geven aan de Mini-Xen.
Misschien in een aantal maanden dat ze verdere plannen hebben, daarover worden jullie natuurlijk ook ingelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er vandaag een besteld. Ik hoop dat ie aan me verwachtingen voldoet. Kan niet wachten om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 20:26:
heb er vandaag een besteld. Ik hoop dat ie aan me verwachtingen voldoet. Kan niet wachten om hem op te halen.
wees gerust, hij zal vast aan al jou eisen voldoen ... en het is zeker geen verkeerde keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUIDELIJK dat ik em ga kopen... _/-\o_
maar ik had 1 vraagje.. wat is het beste OGG Kwaliteit om te gebruiken voor liedjes die je vanaf een CD ript? (voor de speler ofcourse, niet voor PC.. )

en MP3s (160-320kbs) kan je beter gwoon naar laagste OGG kopieren voor MB ruimte toch, of meot je dan toch andere VBR Quality nemen bij encoden?
(VBR Quality 1, ~32 Kbit/s)
Zou fijn zijn als iemand me daarmee zou kunnen helpen... (8>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em gister ook besteld :*) Hij ziet er echt super strak uit! Ik hoop er net zo tevreden mee te zijn als jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik had 1 vraagje.. wat is het beste OGG Kwaliteit om te gebruiken voor liedjes die je vanaf een CD ript? (voor de speler ofcourse, niet voor PC.. )
Ik zou zeggen dat het vanaf 92kbps echt uitstekend klinkt op de speler, anders zou je 64kbps moeten gebruiken..
Heb em gister ook besteld Hij ziet er echt super strak uit! Ik hoop er net zo tevreden mee te zijn als jullie
Je zal zeker tevreden zijn met je aankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Goede site zeg!!! :*)

Ik zag de Mini-Xen 512 MB voor 219 euro bij dealcat.de. De verzendkosten zijn geloof ik 12,90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er misschien nog iemand een paar gebruikersfoto's van de Mini Xen. Want op internet kan ik er niet echt veel meer vinden dan die er nu opstaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 15:40:
Heeft er misschien nog iemand een paar gebruikersfoto's van de Mini Xen. Want op internet kan ik er niet echt veel meer vinden dan die er nu opstaan.
Ik heb er volgens mij ngo wel een paar..
Ik up ze allemaal zsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:7 Hmm.. perfecto.. 92 it is.. d8 al 192 is bijna zelfde als MP3 ;)
kweet niet veel van die bitrates in OGG.. perfecte hulp, kga em vrijdag oppikken.. toppie! :Z

Alleen 1 vraagje nog.. over die plaatjes.. is er geen mogelijkheid om ze gewoon zelf te maken en te uploaden naar je speler via USB ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de de Mini Xen nu een paar dagen en moet zeggen dat ik hem perfect vind. Ten eerste zit de geluidskwaliteit op hetzelfde niveau als de Iops en dat is een zeer sterk punt. Gewoon ZEEr goed die geluidskwaliteit en ten tweede dit ding kan HARD. ik luister zelf bijna altijd met 9/10/11 terwijl hij tot de 30 kan. Gewoon lekker klein en zeker niet Te klein, waar ik bang voor was bij mijn aankoop. gewoon echt een goede speler. Voor mij zijn de twee beste spelers op dit moment toch echt de Mini Xen en de Iops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 20:51:
:7 Hmm.. perfecto.. 92 it is.. d8 al 192 is bijna zelfde als MP3 ;)
kweet niet veel van die bitrates in OGG.. perfecte hulp, kga em vrijdag oppikken.. toppie! :Z

Alleen 1 vraagje nog.. over die plaatjes.. is er geen mogelijkheid om ze gewoon zelf te maken en te uploaden naar je speler via USB ofzo?
Paint is the answer..
Alleen hij support zijn eigen logo formats.
Je meot em dus dan ff in MusicFriend gooien zodat hij em omzet in grijstinten en de juiste reso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah ok dan.. thanks.. ik heb em als het goed is vrijdag duss... komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey weet een van jullie ook of het mogelijk is om plaatjes tegelijk af te spelen met muziek??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

still waiting for some pictures. zsm betekent toch zo snel mogelijk. :*)
Niet om het een of ander ..... maar wil ff snel voor dat ik vakantie ga nog ff een paar goeie fotos zien van de Xen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey weet een van jullie ook of het mogelijk is om plaatjes tegelijk af te spelen met muziek???
Hehe vraag niet teveel het blijft een mp3speler :)
MP3 Spelers supporten (nog) geen multitasking net zoals de PCs
still waiting for some pictures. zsm betekent toch zo snel mogelijk.
Niet om het een of ander ..... maar wil ff snel voor dat ik vakantie ga nog ff een paar goeie fotos zien van de Xen.
Sorry ik zoek een server om me plaatjes te hosten.
Ze zijn namelijk 1600x1200

En het is me eindelijk gelukt.
Download wel zo snel mogelijk
http://s2.yousendit.com/d...26C763C1AB71859A8C5700506
Anders is de link down ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 23:15 ]

Verwijderd

Nou ik heb m binnen !

Echt een mooi dingetje ,met super geluid.
Ga echter wel Sony dopjes kopen ,want deze zitten niet zo lekker.
Het enige probleem wat ik tot nog toe heb gevonden : via MENU > EQSET zie ik alleen user 1 en user 2 ,dus niet 3D en niet QBS.......... :?

Iemand suggesties ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 08:16:
Nou ik heb m binnen !

Echt een mooi dingetje ,met super geluid.
Ga echter wel Sony dopjes kopen ,want deze zitten niet zo lekker.
Het enige probleem wat ik tot nog toe heb gevonden : via MENU > EQSET zie ik alleen user 1 en user 2 ,dus niet 3D en niet QBS.......... :?

Iemand suggesties ?
Dacht ik eerst ook... Je moet de EQ/A>B gewoon wat langer inhouden, dan begint er in de display je EQ setting(normal, rock etc.) te knippen. Door naar links of rechts te bewegen met de JOG-gevalletje kun je je favo setting uitkiezen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok de site heeft weer een update gekregen met het volgende

Movie Friend MP-400
http://www.ez-av.com/Engl...wnloadFile/MovieSetup.exe

eNOM(MP-400) MusicFriend Program
http://www.ez-av.com/Engl...d/DownloadFile/MP-400.zip

eNOM(MP-400) Manual (engels)
http://www.ez-av.com/Engl...loadFile/MP-400Manual.zip

De starttopic wordt ge-update!

• greenlizzard
Dat doen ze netjes, door de programma's nu zelf voor download beschikbaar te stellen. Ik vind het goed om te zien dat ze niet lang op zich laten wachten. Twijfel zelf nogsteeds of ik er entje zal gaan kopen, want heb nog een discman. En een digi. cam wil ik ook nogsteeds kopen....moeilijk...moeilijk.....

Verwijderd

:| de link van moviefriend doet het (nog) niet. Als iemand em al heeft, zou die em dan ergens kunnen sharen??

Verwijderd

Kheb em al. Vanaf de Koreaanse downloadlist gedownload. >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 11:40:
[...]

Dacht ik eerst ook... Je moet de EQ/A>B gewoon wat langer inhouden, dan begint er in de display je EQ setting(normal, rock etc.) te knippen. Door naar links of rechts te bewegen met de JOG-gevalletje kun je je favo setting uitkiezen ;)
OK man ,bedankt voor je snelle reactie !
Tot nog toe niks anders dan lof voor dit apparaatje _/-\o_

Verwijderd

ik zie op de startpost een pic staan met 2 balkjes op het display, L en R.
Volgens mij is dat voor volume links en rechts, maar ik weet niet hoe ik het ervoor moet krijgen ... iemand?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 16:27 ]

Verwijderd

movie friend: http://www.ez-av.com/Korean/support/download.html

de eerste download

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 16:27 ]

• menaze
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 16:23:
ik zie op de startpost een pic staan met 2 balkjes op het display, L en R.
Volgens mij is dat voor volume links en rechts, maar ik weet niet hoe ik het ervoor moet krijgen ... iemand?
menu -> set -> LEV Disp -> on

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik zal de Manager morgen even informeren over de 'broken' link..

Verwijderd

The Demon kun je die fotos die je had er nog op zetten please :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:29:
The Demon kun je die fotos die je had er nog op zetten please :*)
hij staat er nog op
Probeer nog eens..
http://s2.yousendit.com/d...26C763C1AB71859A8C5700506

Verwijderd

doet het niet!!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz okeej, nu geef ik je gelijk :)
Ik gooi em ff op een lycos servertje ;)

Edit: lama Lycos geeft me maar 4kb/s upload :(
Als iemand suggesties heeft voor een hostje is dat prima :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 21:04 ]

Verwijderd

Demon ik heb een FTP zonder bandwithlimit.. alleen dan moet je ze emailen naar me en dan kan ik ze op de FTP gooien ;)
via MSN werkt wel fijn als je dat hebt...

oh en nog een vraagje.. ik ga morgen naar mediamarkt om de speler (512) op te pikken.. maar ik vroeg me af, als hij daar uitverkocht is.. dan moet het via mp3spelers.nl.. denk je dat dat betrouwbaar is? (nooit online geshopt en doe ik liever niet :D)

[EDIT] ok

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 01:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:06:
Demon ik heb een FTP zonder bandwithlimit.. alleen dan moet je ze emailen naar me en dan kan ik ze op de FTP gooien ;)

oh en nog een vraagje.. ik ga morgen naar mediamarkt om de speler (512) op te pikken.. maar ik vroeg me af, als hij daar uitverkocht is.. dan moet het via mp3spelers.nl.. denk je dat dat betrouwbaar is? (nooit online geshopt en doe ik liever niet :D)

[EDIT] voeg mij anders maar toe.. volgDIEbilletjes@hotmail.com
Done..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Zo, ik heb uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en dit pracht apparaatje besteld bij mp3spelers.nl . Ik hoop dat het een goeie vervanging is van mijn huidige discman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okeej dankzij Komani heb ik nu een host voor de fotow's
http://huizen.deds.nl/~komani86/mini-Xen.rar

Here ya are!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het bestand niet openen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je die foto's bedoelt?
Die werken gewoon goed hoor.
Heb em net gedownload in 1,11mb/s, en dat is wel ontzettend snel want normaal haal ik zo'n 800kb/s.
Ik kan het bestand dus ook zonder problemen openen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:06:

[EDIT] ok
Ik weet niet of je hem inmiddels al hebt, maar ik kan je vertellen dat on-line shoppen voor mp3spelers erg goed mogelijk is. Er zijn ongeveer 4 betrouwbare sites:

www.mp3spelers.nl <-- goede site, wat onoverzichtelijker geworden, maar goede service (zelf een mp3speler gekocht)

www.mmport.nl <-- hele fijne site met snelle e-mail en telefoon response, wel vaak met vakantie (vermelden ze op site) (heb ook hier een mp3speler gekocht)

mp3.direqt.nl <-- grote on-line winkel met vast adres in Rotterdam, mooi zaak, duidelijke site (oplader plus batterijen gekocht)

www.bitz.nl <-- site van mijn zwager, niet de duidelijkste, wel vaak goedkoop, en snelle levering (heb ook hier een mp3speler gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan hem wel opslaan maar ik heb winrar nodig om hem te openen en die heb ik niet dus kan ik de foto's niet bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me ook afvraag is: heeft het nou de kleuren blauw, groen en (rood) in het display of blauw, groen en (oranje). Want op sommige plaatjes zie ik rood en op andere weer oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
www.mp3spelers.nl <-- goede site, wat onoverzichtelijker geworden, maar goede service (zelf een mp3speler gekocht)
Ik had toen een verkeerde versie gekregen bij me EMP-200, werd wel 8x achter elkaar gebeld door die vrouw voor informatie maar kon niet opnemen omdat ik nog les had (@ school), maar zeker goede service :)
ik kan hem wel opslaan maar ik heb winrar nodig om hem te openen en die heb ik niet dus kan ik de foto's niet bekijken
Jah hehe download het even dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 20:33:
wat ik me ook afvraag is: heeft het nou de kleuren blauw, groen en (rood) in het display of blauw, groen en (oranje). Want op sommige plaatjes zie ik rood en op andere weer oranje.
Het is eigenlijk oranje.
Die plaatjes die je op het web ziet hebben ze zelf gemaakt want die zijn anders dan in de werkelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo winrar ff erop gezet en de pic bekeken. Zien er goed uit de foto's tnx demon _/-\o_ , wat ook al eerder is gepost en waar ik nu ook over mee kan praten :*) is dat ik die drie kleuren boven in het display ook wel jammer vind( dat je om de twee letters een andere kleur hebt) ziet er idd goedkoper uit
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste