Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mp3 speler zit voor de 1e keer vast, reageerd niet op uit en aan, scherm blijft stil staan,
resette moet bij gaatje onderaan ... moet ik dan radiozenders ook weer op nieuw instellen .. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me even snel helpen!!! Hij zit vast scherm staat helemaal stil, reageerd nergens op .... ook niet als ik hem aansluit op de pc ...
!!!

edit//
tis alweer gefixed, ff knopje naast de usb indrukke met saté prikker :) en voilá
alles staat er nog op .. wat wil je nog meer :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet meer.

Neem ik de 200 of 400? Ik vind de 200 eigenlijk mooier (de grote chromen jog-dial op de 400 vind ik niet zo mooi), maar de display en de icoontjes in het menu van de 400 zijn wel weer leuk. Losse batterijen van de 200 lijkt me ook een voordeel ...
Ik weet het, maar misschien kan iemand me in de juiste richting wijzen?

Maar even iets anders: ik kom de XEN tegen van twee fabrikanten: EZAV en VAIOX. Kan iemand me vertellen of er verschillen bestaan tussen deze twee?
De technische specificaties lijken me in ieder geval identiek.

Verder worden ze (goedkoper dan in Nederland) aangeboden door mp34less.com en door dealcat.de (bij deze laatste wordt het dan een VAIOX XEN). Heeft iemand ervaring met een van deze twee internet-shops? En moet je nog invoerrechten betalen bij kopen in Canada (mp34less) of Duitsland (dealcat.de)?

Groet,

Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:29:
Ik weet het niet meer.

Neem ik de 200 of 400? Ik vind de 200 eigenlijk mooier (de grote chromen jog-dial op de 400 vind ik niet zo mooi), maar de display en de icoontjes in het menu van de 400 zijn wel weer leuk. Losse batterijen van de 200 lijkt me ook een voordeel ...
Ik weet het, maar misschien kan iemand me in de juiste richting wijzen?

Maar even iets anders: ik kom de XEN tegen van twee fabrikanten: EZAV en VAIOX. Kan iemand me vertellen of er verschillen bestaan tussen deze twee?
De technische specificaties lijken me in ieder geval identiek.

Verder worden ze (goedkoper dan in Nederland) aangeboden door mp34less.com en door dealcat.de (bij deze laatste wordt het dan een VAIOX XEN). Heeft iemand ervaring met een van deze twee internet-shops? En moet je nog invoerrechten betalen bij kopen in Canada (mp34less) of Duitsland (dealcat.de)?
Ik heb eerst ook een tijd zitten twijfelen tussen die 2. Ik vond idd de xen-200 iets mooier. Maar als je kijkt naar de de xen-400 die is weer een stuk kleiner en hij is ook ZEKER niet lelijk. De xen 400 maakt gebruik van een OLED schrem, pixels die licht geven. Dat lijkt veel luxer dan een gewoon schermpje met backlight en het is scherper. Daarnaast bezit de xen 400 nog een handvol opties die niet op de xen 200 zit (check de site maar).
Verder is de xen-400 net nieuw dus je kan nog allemaal nieuwe firmware verwachten die je speler nog leuker maken. Ook het menu (allemaal icoontjes) mooier dan op de xen-200. De accu vind ik zelf een voordeel, sommigen vinden het een nadeel. Ik vind het zelf nogal irritant om elke keer nieuwe batterijen te halen.
Nu kan je hem 's nachts mooi even opladen, met de oplader die ik erbij gekocht heb.

het verschil tussen vaiox en ezav is dat vaiox een duitse versie is. de specificaties zijn hetzelfde ... ik heb zelf een van ezav, maar je ziet het volgens mij alleen maar aan de tekst die boven het schermpje staat ..

over die inet shops ... ik heb hem zelf bij mp3spelers gekocht .. betrouwbaaar, nederlands, redelijke prijs, en ik hoor van veel mensen dat ze daar hun spul weg halen. Verder heb ik ook verhalen over dealcat.de gehoord en dat moet ook wel goed zitten ... mp34less ken ik niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:16:
kan iemand me even snel helpen!!! Hij zit vast scherm staat helemaal stil, reageerd nergens op .... ook niet als ik hem aansluit op de pc ...
!!!

edit//
tis alweer gefixed, ff knopje naast de usb indrukke met saté prikker :) en voilá
alles staat er nog op .. wat wil je nog meer :P
Als je dit vaker krijgt kan ik een fix voor je regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:41:
[...]

Als je dit vaker krijgt kan ik een fix voor je regelen.
tis vandaag de eerste keer ... kheb hem nog niet zolang ... hoe bedoel je fix?
ben alweer harstikkene blij dat ik weer muziek kan luisteren .. heb namelijk
niet zoveel gelezen over de reset knop etc dus had geen flauw idee hoe dat werkte

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:40:
[...]

Ik heb eerst ook een tijd zitten twijfelen tussen die 2. Ik vond idd de xen-200 iets mooier. Maar als je kijkt naar de de xen-400 die is weer een stuk kleiner en hij is ook ZEKER niet lelijk. De xen 400 maakt gebruik van een OLED schrem, pixels die licht geven. Dat lijkt veel luxer dan een gewoon schermpje met backlight en het is scherper. Daarnaast bezit de xen 400 nog een handvol opties die niet op de xen 200 zit (check de site maar).
Verder is de xen-400 net nieuw dus je kan nog allemaal nieuwe firmware verwachten die je speler nog leuker maken. Ook het menu (allemaal icoontjes) mooier dan op de xen-200. De accu vind ik zelf een voordeel, sommigen vinden het een nadeel. Ik vind het zelf nogal irritant om elke keer nieuwe batterijen te halen.
Nu kan je hem 's nachts mooi even opladen, met de oplader die ik erbij gekocht heb.

het verschil tussen vaiox en ezav is dat vaiox een duitse versie is. de specificaties zijn hetzelfde ... ik heb zelf een van ezav, maar je ziet het volgens mij alleen maar aan de tekst die boven het schermpje staat ..

over die inet shops ... ik heb hem zelf bij mp3spelers gekocht .. betrouwbaaar, nederlands, redelijke prijs, en ik hoor van veel mensen dat ze daar hun spul weg halen. Verder heb ik ook verhalen over dealcat.de gehoord en dat moet ook wel goed zitten ... mp34less ken ik niet ..
Ja, maar die Duitse Dealcat is wel 60 Euro goedkoper (voor de 400 € 219 nu kopen prijs op ebay tegen ik meen € 279 bij MP3Man of MP3spelers).
Ik ga er nog maar eens een paar nachtjes over slapen...

Oha ja, nog 1 ding: In de topic over de 200 las ik dat de firmware updates eindigend op D riscy zijn. Zijn dat een soort beta's ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:43:
[...]

tis vandaag de eerste keer ... kheb hem nog niet zolang ... hoe bedoel je fix?
ben alweer harstikkene blij dat ik weer muziek kan luisteren .. heb namelijk
niet zoveel gelezen over de reset knop etc dus had geen flauw idee hoe dat werkte
Had het ook een paar keer.
Kwam omdat hij moeilijk doet bij een corrupte mp3tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 23:01:
[...]

Ja, maar die Duitse Dealcat is wel 60 Euro goedkoper (voor de 400 € 219 nu kopen prijs op ebay tegen ik meen € 279 bij MP3Man of MP3spelers).
Ik ga er nog maar eens een paar nachtjes over slapen...

Oha ja, nog 1 ding: In de topic over de 200 las ik dat de firmware updates eindigend op D riscy zijn. Zijn dat een soort beta's ofzo?
de D versies zijn door SIMS gemaakt en die zijn iets anders dan de E van EZAV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, de laatste vraag dan: stel ik bestel bij dealcat de Vaiox, kan ik dan de firmware upgrade van ezav gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 13:47:
Ok, de laatste vraag dan: stel ik bestel bij dealcat de Vaiox, kan ik dan de firmware upgrade van ezav gebruiken?
Dat zal geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojjorz schreef op 27 augustus 2004 @ 20:10:
[...]

Ik weet niet of je hem inmiddels al hebt, maar ik kan je vertellen dat on-line shoppen voor mp3spelers erg goed mogelijk is. Er zijn ongeveer 4 betrouwbare sites:
thanks for the tip maar ik ben gister bij mediamarkt gweest ;) ze waren uitverkocht maar kga maandag nog ff langs omdat hij ze morgn weer zou hebben.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een ideetje voor de knutselaars: waarom niet gewoon een batterijhoudertje kopen en een connector zodat je hem op vakantie etc altijd van batterijen kan voeden als het moet? makkelijk toch.
USB connectoren hebben maar vier pinnetjes trouwens dus aparaten met alleen USB externe voeding kan je in principe altijd makkelijk voeden door gewoon alleen de 'power' pinnetjes van een USB connector te gebruiken en de data niet lijkt me, wel oppassen voor het juiste voltage natuurlijk!

nb: dit soort gevalletje [voorbeeld is maar 2 penlight dus zo'n 2.4 volt maar je heb ze ook met vier voor 4.8 volt dan, dat is precies goed voor USB's 5 volt specificatie. http://image01.conrad.com...6/615625_BB_00_FB.EPS.jpg

heb je natuurlijk wel een extra blok en draadje maar voor de auto/bus/tent is dat te doen lijkt me.

btw, ik heb dit zelf nooit geprobeert :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieBiggs
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-08 10:05
Hallo!

Ik heb nu ook een EMP-400, geweldig ding!

Ik dacht alleen dat ie groter zou zijn, maar dit is perfect!

Nu mijn vraag:
ik heb gelezen in de handleiding dat de mogelijkheid bestaat de lettertypes/fonts aan te passen.

1. Zijn er al fonts voor?
2. kan je ook standaard fonts gebruiken? (zoals Tahoma of arial?)

Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RonnieBiggs schreef op 29 augustus 2004 @ 04:31:
1. Zijn er al fonts voor?
2. kan je ook standaard fonts gebruiken? (zoals Tahoma of arial?)
1. Er zijn wel fonts beschikbaar voor de EMP-200 maar ik weet dus niet of ze werken met deze speler.
2. Nee, je kunt denk ik geen standaard fonts van Windows gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook wat het kost om de batterij voor de emp-400 te vervangen ??

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 14:27:
weet iemand ook wat het kost om de batterij voor de emp-400 te vervangen ??

thanx
Het is een ingebouwde accu en kan dus volgens mij niet snel vervangen worden, maar zo'n batterij gaat echt wel lang mee neem ik aan.
Het kost niks als je batterij niet meer goed is binnen 24 maanden, daarna zou het geld kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind een ingebouwde batterij wel relax en al helemaal als de fabrikant toch 2 jaar garantie geeft, voor als ie binnen die twee jaar kapot gaat. ik ga 256 mb in september kopen. weet iemand of ze die USB (reis) adapter Xen EMP-400
ook bij de mediamarkt hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:11:
ik vind een ingebouwde batterij wel relax en al helemaal als de fabrikant toch 2 jaar garantie geeft, voor als ie binnen die twee jaar kapot gaat. ik ga 256 mb in september kopen. weet iemand of ze die USB (reis) adapter Xen EMP-400
ook bij de mediamarkt hebben ??
Dat weet ik niet.
Maar koop em anders online op www.mp3cdspeler.nl
En bestel daar je Reisadapter erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ken alleen iemand die bij de mediamarkt werkt en dan kan ik 20% korting krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Heren,

ik heb vandaag de Mini-Xen gekocht en ik kan maar niet mn 3D en QBS Set menu vinden. Het hoort onder EQ Set te staan, maar ze staan er neit alleen User1 en User2 staan er

Hoe moet ik dit oplossen???

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rainesh schreef op 29 augustus 2004 @ 17:00:
Heren,

ik heb vandaag de Mini-Xen gekocht en ik kan maar niet mn 3D en QBS Set menu vinden. Het hoort onder EQ Set te staan, maar ze staan er neit alleen User1 en User2 staan er

Hoe moet ik dit oplossen???
Je moet de EQ / A>B knop gebruiken om de gewenste EQ te kiezen.
EQ / A>B ingedrukt houden en dan met de jog naar link of rechts te duwen om de gewenste EQ te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat de prijs is van deze speler in 256 mb versie bij de mediamarkt? Of wellicht zijn ze er ook (al) bij andere elektronica zaken zoals BCC of Dixons?

Ik wil hem denk ik wel aanschaffen, en dan maar hopen dat die accu van goede kwaliteit is, zowieso is het altijd goed om de standaard "nieuwe-accu-oplaad-methode" uit te voeren voor een langere levensduur van de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 00:03:
weet iemand wat de prijs is van deze speler in 256 mb versie bij de mediamarkt? Of wellicht zijn ze er ook (al) bij andere elektronica zaken zoals BCC of Dixons?

Ik wil hem denk ik wel aanschaffen, en dan maar hopen dat die accu van goede kwaliteit is, zowieso is het altijd goed om de standaard "nieuwe-accu-oplaad-methode" uit te voeren voor een langere levensduur van de accu.
wat bedoel je precies met ""nieuwe-accu-oplaad-methode"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja en bij de mediamarkt in groningen kost de emp-400 180 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is volgens mij het goedkoopst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 09:41:
[...]
wat bedoel je precies met ""nieuwe-accu-oplaad-methode"
Accu Training:
De 'traning' begint na het uitpakken. Accu's bereiken hun maximale capaciteit niet onmiddelijk na de eerste ladingsprocedure. Als men onmiddelijk nieuwe accu's in de dagelijkse toepassing gebruikt, wordt het aan het toeval overgelaten of zij hun maximale capaciteit bereiken. Door correcte "accu-training", wordt de capaciteit en de levensduur verhoogd.

Het optimale laden van de accu:
Enkele tips wat ten goede zal komen voor de levensduur van uw accu.

• Laad de accu de eerste keer minimaal 12 uur onafgebroken op. Ook al lijkt het dat de accu niet verder geladen wordt, laat de accu gewoon aangesloten aan de lader zitten.
• Zorg dat de accu minstende de eerste 10x altijd volledig onafgebroken wordt opgeladen. Niet halverwege het laadproces uit de lader nemen, dit is zeer nadelig voor de accu. Voor de levensduur van de accu is het bovendien van belang dat de accu eerst geheel opgebruikt moet zijn alvorens weer op te laden.
• De eerste keer, of na langdurige rust kan het voorkomen dat de accu niet volledig geladen wordt en haar capaciteit niet haalt. Door de accu dan volledig te ontladen en weer op te laden wordt de capaciteitsopname weer bevorderd (eventueel een paar keer doen).
• Niet bij kou (onder de 0 graden Celsius) de accu laden. Eenmaal geladen zijn ze overigens bij kou wel goed te gebruiken.
• Laad de accu pas op als hij (bijna) leeg is.

Dagelijks gebruik:
Let er verder op dat de accu zich niet continue aan de oplader bevindt. Afgezien van enkele hoogwaardige laders zal dit de levensduur en capaciteit van de accu verminderen.

====

Dan ga ik vanmiddag is kijken bij de MediaMarkt in Rotterdam, maarja, dan hebben ze natuurlijk niet de lader erbij die ze bij mp3cdspeler.nl wel voor weinig meer erbij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de accu tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Dat rubberen klepje voor de usb/stroom poort is idd wel beetje irritant. Klopt het dat ie aan de linker kant los zit en midden en rechts vast, of heb ik het alweer gesloopt ;) , want anders ging dat kabeltje er niet in. Sluit wel goed af !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
greenlizzard schreef op 30 augustus 2004 @ 14:27:
Dat rubberen klepje voor de usb/stroom poort is idd wel beetje irritant. Klopt het dat ie aan de linker kant los zit en midden en rechts vast, of heb ik het alweer gesloopt ;) , want anders ging dat kabeltje er niet in. Sluit wel goed af !
Ze zitten allemaal los, alleen de onderkant zit vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 14:46:
[...]

Ze zitten allemaal los, alleen de onderkant zit vast :P
Ja ok, hehe, ik heb het misschien een beetje verkeerd gezegt :P . Maar dat rubberen klepje zit bij mij link onder nu beetje los, en midden-onder en rechts-onder nog wel redelijk vast. Was eerst nog effe kijken hoe ik het open kreeg, maar je moet het gewoon naar voren trekken, maar ik heb er wel een beetje aan moeten trekken om er voor te zorgen dat het kabeltje erin kon.

PS: wanneer weet je dat ie klaar is met opladen?

[ Voor 26% gewijzigd door greenlizzard op 30-08-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
greenlizzard schreef op 30 augustus 2004 @ 14:54:
[...]

Ja ok, hehe, ik heb het misschien een beetje verkeerd gezegt :P . Maar dat rubberen klepje zit bij mij link onder nu beetje los, en midden-onder en rechts-onder nog wel redelijk vast. Was eerst nog effe kijken hoe ik het open kreeg, maar je moet het gewoon naar voren trekken, maar ik heb er wel een beetje aan moeten trekken om er voor te zorgen dat het kabeltje erin kon.

PS: wanneer weet je dat ie klaar is met opladen?
Dat heb je dan zelf gescheurd :P
Opladen is klaar wanneer ie dat aangeeft.
Er staat dan "Charge O.K" en de blauwe leds gaan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ok dan weet ik dat ie nog effe op de usb poort moet blijven. Had niet het idee dat het scheurde, trouwens om dat kabeltje erin te steken moest ik het wel iets meer naar voren halen, en het linker stukje kwam automatisch beetje los, maarja die kabel kan nu tenminste wel erin. En de 256MB zit alweer bijna vol :9 , misschien dat ik mijn cd's niet meer in de beste kwaliteit moet converteren naar mp3 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz kan nu alleen Quick Reply'en in GoT, beetje vreemd naja..

Ik heb een benchmark gedaan op de speler om te zien met wat voor snelheid hij kan lezen en schrijven.. Results:

Read: 890,88 kb/s
Write: 768 kb/s

Gaat dus allemaal vrij snel..
De Write speed is bijna net zo snel als me internet DL snelheid (800kb/s) :P
Maar dit is zeker snel voor een usb1.1 apparaat..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Hoelang moet dat ding de eerste keer op de oplader, want hij is al sinds kwart over 2 op de usb poort van mijn laptop aangesloten en staat nogsteeds op charging....

EDIT(1) - 20:35h. Staat ie nogsteeds op charging en heb dus hem maar van de usb poort afgehaald en hij lijkt volledig opgeladen. Waarom hij het niet aangaf dat ie opgeladen was???? Ik zal in de gaten houden of het probleem zich voor blijft doen, meer mensen met dat probleem?

EDIT(2) - Heb hem opnieuw op de USB poort aangesloten en nu geeft ie gelukkig wel aan Charge O.K. , waarom hij dit eerst niet deed is mij niet bekend.

[ Voor 62% gewijzigd door greenlizzard op 30-08-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is 189,- euro het goedkoopst voor de emp-400 of heeft iemand hem ergens goedkoper gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Weet iemand toevallig of deze speler ook bij de mediamarkt kunt kopen :? Want de 200 had ik daar (Utrecht) gezien. Ik wil graag woensdag naar de mediamarkt, dus als ze daar de 400 hebben koop ik hem :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ja ze verkopen hem bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
greenlizzard schreef op 30 augustus 2004 @ 19:22:
Hoelang moet dat ding de eerste keer op de oplader, want hij is al sinds kwart over 2 op de usb poort van mijn laptop aangesloten en staat nogsteeds op charging....

EDIT(1) - 20:35h. Staat ie nogsteeds op charging en heb dus hem maar van de usb poort afgehaald en hij lijkt volledig opgeladen. Waarom hij het niet aangaf dat ie opgeladen was???? Ik zal in de gaten houden of het probleem zich voor blijft doen, meer mensen met dat probleem?

EDIT(2) - Heb hem opnieuw op de USB poort aangesloten en nu geeft ie gelukkig wel aan Charge O.K. , waarom hij dit eerst niet deed is mij niet bekend.
hoop voor je dat het niet meer zal gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 22:28:
is 189,- euro het goedkoopst voor de emp-400 of heeft iemand hem ergens goedkoper gezien
als jeh em eregens anders koop is ee vast wel goedkoper, check duitslang @ delalc.at.de
Als je het in een ander land koopt zal het vast goedkoper zijn, bekekijk eens www.dealcat.de

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben tot nu toe egt super tevreden met mun mini xen 400 :*) maar kheb nog een
paar vraagjes ..

hoe werkt die equalizer precies? wat is voor welk balkje?
wat kan je nou precies met die map text? kladblok?
kan je standaard mappen verwijderen?
hoe krijg je dat icoontje van 3d sound ervoor? (dus niet equalizer maar daarnaast,
ziet er ongeveer zo uit "<<3D>>"
en zit er al bijna een nieuwe firmware aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:28:
ben tot nu toe egt super tevreden met mun mini xen 400 :*) maar kheb nog een
paar vraagjes ..

hoe werkt die equalizer precies? wat is voor welk balkje?
wat kan je nou precies met die map text? kladblok?
kan je standaard mappen verwijderen?
hoe krijg je dat icoontje van 3d sound ervoor? (dus niet equalizer maar daarnaast,
ziet er ongeveer zo uit "<<3D>>"
en zit er al bijna een nieuwe firmware aan te komen?
Equalizer.. links is lage tonen, rechts is hoge tonen..
Je kunt de standaard mappen verwijderen
<<3D>> weet niet.. ik zal er naar kijken...
Nieuwe firmwares..? binnenkort!

Oja.. je kan ook .txt bestanden weergeven

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een standaard map verwijderd (FM,LINEIN,TEXT etc) bv TEXT dan staat ie wanneer je hem weer aan doet er weer :? je kan dus niet zeg maar alleen je eigen mappen in ROOT hebben, en bijvoorbeeld wanneer je iets opneemt er DAN pas weer een nieuwe map wordt aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Ik heb de 400 256 mb gehaald bij de mediamarkt :) In Utrecht hadden ze hem niet meer (199). Daar belde ze naar Rotterdam en Amsterdam, ook niet meer. Dus ik ging op goed geluk naar Den Haag en daar was hij nog niet opgesteld, ze hadden er nog een 256 mb voor me liggen, voor 189 :) Ik kwam in Utrecht ook langs de steenweg, daar hadden ze de 512 versie. Ik vroeg naar de 256, die kostte daar 169! Maar ze hadden hem nergens ingekocht zeiden ze.

Verder ben ik blij met deze speler mooi ding :) Ik laat hem vannacht opladen en morgen wordt hij uitgebreid getest :) Hoe werkt het eigenlijk met die songtexten, zie je die tegelijk met het liedje?

Arch Linux

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Heb net de 512 MB versie besteld op MP3Spelers.nl. Had eerst mijn oog laten vallen op de Creative Muvo Slim, maar ik heb maar ff doorgespaard. Ben benieuwd! :9~ :9~ :9~

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• jordz.
Een vraagje: Kun je hem ook aansluiten op je pc, zonder dat hij oplaadt? Want als je een dagje mee naar school bent geweest oid en je wilt er weer nieuwe mp3s opzetten laadt hij weer op. Dat is niet goed, het beste is toch om hem eerst helemaal op te maken ?

Arch Linux

Verwijderd

Ik had dus 2 weken geleden een mailtje naar mp3spelers.nl gestuurd en deze mp3speler dus besteld. Ik wilde hem dus opkomen halen maar elke keer was er dus iets, dan konden zij niet en dan ik weer niet. Vandaag opnieuw gebeld om hem s'avonds op te halen. Ze zouden na een half uur terug bellen of dat kon ... niks meer gehoord van ze. Een mailtje die ik 3 dagen daar voor had gestuurd krijg ik om 17.00 vandaag terug met het bericht we kunnen geen afspraak maken voor vanavond om dat je MP3SPELER is UITVERKOCHT en komt pas volgende week weer binnen. dus zo goede service vind ik het ook weer niet bij mp3spelers.nl
Want na 3 weken heb ik nog steeds geen mp3spelers *&%$#ZOOI

Verwijderd

hallo,

ik heb hem ook besteld, op www.mp3cdspeler.nl.

ff afwachten wanneer ie komt :S

heb daar een tijd gelede een I-bead gekocht, goede service iig.

Verwijderd

hij is uitverkocht en komt volgende week weer binnen. Weet je dat alvast

Verwijderd

De iRiver iFP 790 en 890 ook met 256MB zijn nu 179,- euro (was 229,- euro) .... welke zou nu beter waar voor je geld zijn de XEN EMP400 256MB of iRiver 790/890 ?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

OK welke versie is er dan uitverkocht? 128 MB? 256 MB? 512 MB? Allemaal? Kun je specifieker zijn wat jullie er dan besteld hebben want volgens de website van MP3Spelers.nl (zelfde bedrijf als MP3CDspelers.nl toch) is de 512 MB versie in voorraad... Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Topicstarter
joRDzz schreef op 02 september 2004 @ 17:06:
Een vraagje: Kun je hem ook aansluiten op je pc, zonder dat hij oplaadt? Want als je een dagje mee naar school bent geweest oid en je wilt er weer nieuwe mp3s opzetten laadt hij weer op. Dat is niet goed, het beste is toch om hem eerst helemaal op te maken ?
About the songtexten..
Jah die kan je synchorniseren zodat hij precies op het juiste moment de lyrics weergeeft..

Deze batterij is speciaal ontworpen dat hij er makkelijk tegen kan om bij half leeg al weer te kunnen opladen...

Verwijderd

neem alles terug wat ik over ze heb gezegt. Heb ze net nog gebeld want was niet tevreden en zijn nu tot een besluit gekomen dat ik de speler koop en de adapter er gratis bij krijg OF 512mb met accesoires voor 240 euro .
Dus dat doen ze toch weer goed. ( gaat over mp3spelers.nl)

Verwijderd

ow sorry de 256mb komt volgende week weer binnen en de rest is gewoon op voorraad. Zo beter ;)

Verwijderd

...hmm wel erg veel mensen kopen em

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ta, mate, was inderdaad wat ik HEEL GRAAG wilde horen :9, als het goed is hoef ik dus niet zo lang te wachten... en jij bent eigenlijk een mazzelaar want ik betaal een stuk meer voor de 512 MB versie :+ (adapter er maar bij gedaan, zoŽn plug met 2 koptelefoonuitgangen en een line in kabeltje. Iets meer dan 283 euries.)

In tegenstelling tot wat in de start post staat (ik snap wel dat je dat niet continu kunt bijhouden, NFI!) kost de 512 MB versie nu ŽslechtsŽ275 euries bij MP3spelers.nl, is goedkoopste (according to Pricewatch dan) Nederlandse leverancier.

W8en valt me zwaar... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Pff deze topic wordt maar steeds meer actief :)
Naja Er is een nieuwe firmware beschikbaar
MP-400 Firmware 1.14G Version

Ik had deze versie al enige tijd op me speler maar dat doet er niet toe natuurlijk :P

Fixed:
* Handling of currupted MP3s won't crash the player

Ik zal de verdere changelog morgen ochtend even opvragen..

Edit: Link is natuurlijk in de startpost te vinden
Als je wilt flashen moet je even de handleiding of op www.ez-av.com kijken hoe het precies moet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 18:25 ]

Verwijderd

hahaha cker wel tevreden nu, 512 mb met adapter en splitter voor 240 euro hahaha :P ik ben een mazzelaar :+

• jordz.
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 17:56:
[...]

About the songtexten..
Jah die kan je synchorniseren zodat hij precies op het juiste moment de lyrics weergeeft..

Deze batterij is speciaal ontworpen dat hij er makkelijk tegen kan om bij half leeg al weer te kunnen opladen...
Is het niet erg als hij nieuw is? Ik had hem afgelopen nacht de hele nacht (ongeveer 11/12 uur) opgeladen. Ook bij de accutips staat dat je hem niet moet opladen als hij nog niet leeg is, wist ik zelf ook. Maar dit maakt dus niets uit met deze speciale accu? :)

edit:
Wil graag een goede accu, heb een hekel als die al snel op is :)

[ Voor 8% gewijzigd door jordz. op 02-09-2004 18:42 ]

Arch Linux

Verwijderd

Topicstarter
joRDzz schreef op 02 september 2004 @ 18:35:
[...]

Is het niet erg als hij nieuw is? Ik had hem afgelopen nacht de hele nacht (ongeveer 11/12 uur) opgeladen. Ook bij de accutips staat dat je hem niet moet opladen als hij nog niet leeg is, wist ik zelf ook. Maar dit maakt dus niets uit met deze speciale accu? :)

edit:
Wil graag een goede accu, heb een hekel als die al snel op is :)
Een 'speciale' accu is het ook weer niet :p
Maar sommige typen batterijen (zoals deze) kunnen er wel tegen dat je em onregelmatiog oplaad

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 18:30:
hahaha cker wel tevreden nu, 512 mb met adapter en splitter voor 240 euro hahaha :P ik ben een mazzelaar :+
hoe heb je da voor elkaar gekrege? ik betaal gewoon 275 voor die 512,
maar ja, boeie, is een vette player

Verwijderd

hoe moet ik mijn xen400 flashen, (die nieuwe firmware) staat namelijk niet in bijgeleverde handleiding ... en het downloaden op site van ezav gaat nogal traag (digitale handleiding, 1 kb/s) ????

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 20:13:
hoe moet ik mijn xen400 flashen, (die nieuwe firmware) staat namelijk niet in bijgeleverde handleiding ... en het downloaden op site van ezav gaat nogal traag (digitale handleiding, 1 kb/s) ????
Je gaat naaar de Downloads pagina van EZAV en klikt op de firmware.
Daar staat de volledige handleiding

Verwijderd

got a problem ... heb dus die zip file gedownload .. en die heb ik gewoon zonder de naam te veranderen of wat dan ook als zip file op mun xen400 gezet in ROOT.
Toen gereset en toen zag ik daaronder in die file staan .. dus ik die file verwijderen .. toen liep hij vast. Dus aansluiten op pc en geprobeerd te verwijderen, dat lukte half. Er staat nu een zip file op van 0kb die ik niet kan verwijderen of vervangen door de originele zip file... maar is hij nu geupdate of niet? het irriteert me nogal dat er nu een zipfile van 0kb op staat die ik dur niet af kan halen :( en ik kan hem nu dus niet meer updaten omdat hij dat bestand niet wil vervangen / verwijderen ..

ps ik vind die handleiding nogal een beetje summier als je kijkt naar flashen

edit//
kan ik hem ook zoo resetten dat ALLES dur af is ... dus zeg maar z0 wanneer ik um kreeg ... dus een master reset

KAN IEMAND MIJ NOG HELPEN??

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 21:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:54:
[...]

hoe heb je da voor elkaar gekrege? ik betaal gewoon 275 voor die 512,
maar ja, boeie, is een vette player
als je in eerdere post van me al leest zou ik me mp3speler vandaag gehad hebben. Maar ze kwamen nog al laat achter dat hij was uitverkocht dus kon uit twee keuzes kiezen paar dagen wachten en dan de adapter gratis of de 512mb morgen voor 240 euro + accesoires. zo heb ik het dus voor elkaar gekregen :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 20:45:
got a problem ... heb dus die zip file gedownload .. en die heb ik gewoon zonder de naam te veranderen of wat dan ook als zip file op mun xen400 gezet in ROOT.
Toen gereset en toen zag ik daaronder in die file staan .. dus ik die file verwijderen .. toen liep hij vast. Dus aansluiten op pc en geprobeerd te verwijderen, dat lukte half. Er staat nu een zip file op van 0kb die ik niet kan verwijderen of vervangen door de originele zip file... maar is hij nu geupdate of niet? het irriteert me nogal dat er nu een zipfile van 0kb op staat die ik dur niet af kan halen :( en ik kan hem nu dus niet meer updaten omdat hij dat bestand niet wil vervangen / verwijderen ..

ps ik vind die handleiding nogal een beetje summier als je kijkt naar flashen

edit//
kan ik hem ook zoo resetten dat ALLES dur af is ... dus zeg maar z0 wanneer ik um kreeg ... dus een master reset

KAN IEMAND MIJ NOG HELPEN??
Pff weetn iet wat jeallemaal hebt gedaan maar lees die stappen nog een keer graag

Verwijderd

Heb mn Xen Emp 400 net binnen. Besteld bij mp3spelers.nl.

EZAV Xen EMP-400 256MB, 189E
+ Oplader speciale aanbieding 5E
+ bezorging = Op de kop af 198E

<b>Indruk:</b>

Mooi verpakt in een mooie doos. Speler is klein, maar fijn. Ligt lekker in de hand, menu structuur werkt prettig, audio kwaliteit is prima zelfs met de bijgeleverde oortjes. De oortjes voelen mij wat plastic en leeg aan.. ik ben toch meer de rubber/zachtere oortjes gewend, maar goed ik geef t een kans.

USB klepje waar ik over lees dat t lastig is, heb ik helemaal geen problemen mee. Tenzij bedoeld wordt dat als je t klepje open hebt de usb connector niet helemaal lekker makkelijk past.. dat wel, maar daar is mee te leven.

Bijgeleverde beschermhoesje is prima en zit lekker strak om de speler.

EQ is fantastisch, iedereen kan daar prima zijn ei in kwijt en tot de muziekklank komen die hij of zij prettig vind.

Gebruik:

Meteen usb aangesloten en in 2 minuten (geen werkelijke tijd, maar indruk) stond de speler vol met muziek. +-2 uur aan de pc laten hangen en boodschappen gaan doen, toen was die vol geladen en kon ik ermee spelen.

Wat kan ik zeggen, alles doet het, radio bereik en kwaliteit is goed, mp3, ogg, wma, ze doen t allemaal prima!

Die kleurtjes in de eerste regel, ach ik kan er mee leven, maar estetisch gezien kan t vast wel wat beter.

Het enige mindere aan deze speler vind ik het gevoel dat ik krijg bij de hold button/schuif. Ik ben de platte schuifjes gewend van walkman's/etc. Nu is "in je zak (blind) hold off, next song, volume up, hold on" niet een twee drie mogelijk omdat dat knopje wat lastig in de vingers ligt.. mischien dat t met de tijd went..

Ik zal eens kijken of ik nog wat fotos kan dumpen hier..

Vraagje 1: Ik heb die reislader erbij besteld, maar als ik die in t apparaat steek zie ik niet of er opgeladen wordt terwijl je bij de usb (pc) charging/charge o.k. krijgt t e zien.. klopt dat, wordt er toch opgeladen? Of moet ik de lader ff terugsturen en een nieuwe krijgen...

Vraagje 2: Als ik mn muziek beetje organiseer in mappen, bv root/music/album1 en root/music/album2, hoe zorg ik ervoor dat ie alle albums gaat spelen, of kan ie alleen maar 1 folder kiezen en die spelen...?

P.s. Minpuntje nummer twee, de speler is nu opeens 185E (4E cheaper).. als ik dus een dag gewacht had... naja, t is mischien niet te voorkomen, maar toch is t zuur.. moet ik ze daar mischien nog een mailtje over sturen.. ff denken..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 21:50:

Vraagje 1: Ik heb die reislader erbij besteld, maar als ik die in t apparaat steek zie ik niet of er opgeladen wordt terwijl je bij de usb (pc) charging/charge o.k. krijgt t e zien.. klopt dat, wordt er toch opgeladen? Of moet ik de lader ff terugsturen en een nieuwe krijgen...

Vraagje 2: Als ik mn muziek beetje organiseer in mappen, bv root/music/album1 en root/music/album2, hoe zorg ik ervoor dat ie alle albums gaat spelen, of kan ie alleen maar 1 folder kiezen en die spelen...?

P.s. Minpuntje nummer twee, de speler is nu opeens 185E (4E cheaper).. als ik dus een dag gewacht had... naja, t is mischien niet te voorkomen, maar toch is t zuur.. moet ik ze daar mischien nog een mailtje over sturen.. ff denken..
Antwoord1: Heb er geen :)

Antwoord 2: hij kan alleen in 1 map afspelen

Minpuntje 2: jouw probleem :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 21:50:
Heb mn Xen Emp 400 net binnen. Besteld bij mp3spelers.nl.

EZAV Xen EMP-400 256MB, 189E
+ Oplader speciale aanbieding 5E
+ bezorging = Op de kop af 198E

<b>Indruk:</b>

............
Mooie complete ervarings beschrijving _/-\o_ , wil hem graag kopen maar moet nog even kijken hoe ik (als student zijnde) in mn begroting van deze maand uit kom :r

Bij mp3cdspelers.nl staat nu bij de 256 mb zo'n horizontaal groen pijltje (binnen 10 dagen weer op voorraad), geeft dat mij de kans om nog een week er over te denken of is het verstandiger om nu te bestellen en in "de rij achter aan aan te sluiten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja deze man heeft ook deze fantastische speler, gekocht bij mediamarkt voor 189e en ik ben zeer tevreden over deze aankoop alleen ik zit met 1 probleem. Ik weet dat het een mp3speler is maar ik wil zo af en toe ook nog weleens een voetbalwedstrijd volgen ofzo en de vraag is hoe kan ik een frequentie toevoegen en naar de radio luisteren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ok, wie heeft de laatste 256MB bij Mediamarkt Enschede gekocht :(
Vanaf woensdag loop ik er al, eerst kwamen ze einde deze week, en nu weer maandag/dinsdag...

offtopic:
Ik hoorde dat er vergelijkbare oortelefoon als de sennheiser 300 bij zat, dus niet de sennheiser? Las het dacht ik op 1 van die mp3speler sites. Is Zo'n Sennheiser (veel?) beter als de standaard doppies van philips, die goedkope dingen dus. zit nog te twijfelen om van die in-ear dingen van sony te kopen, ex51lp heetten ze dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flashen van firmware: tha demon ... ik heb die engelse handleiding gedownload maar daar staat in dat je de gedownloade file er alleen maar in ROOT hoeft te zetten en de speler aan en uit.... dus ik snap het niet ... dus als je me het nu even kon uitlegge :)

"download the firmware upgrade file and save it in the ROOT directory in the main body" das alles wat er staat ..

en is er ook een master reset? (2e keer)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Rutmer007:

Als je even op de website van EZAV (www.ez-av.com) kijkt en naar Customer -> Download gaat en dan de firmware selecteert, krijg je meteen een tamelijk uitgebreide uitleg over wat je moet doen. De firmware is geZIPt, daar kan je speler nix me. Eerst uitpakken, alle files (10) in je root van je speler zetten (da's wat je ziet in de windows explorer als je je speler's drive letter aanklikt) en DAN pas uit/aan zetten of resetten. LEES DIE INSTRUCTIES FF DOOR dus voordat je dit doet.

Lijkt me niet al te moeilijk allemaal.

@ ThaDemon: Bij de betreffende instructies staat overigens ook een change log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Overigens zijn de prijzen van de drie uitvoeringen allemaal al iets gezakt nu. Ze kosten nu 155, 169 en 275 euro (voor respectievelijk de 128, 256 en 512 MB versie) volgens Pricewatch. MP3spelers.nl blijft het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik me muziek op de speler?. Moet de speler eerst opgeladen zijn voor dat ik er muziek op kan zetten?. Want zou niet weten hoe ik dat moet doen

Laat maar het is al gelukt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus perongeluk op format gedrukt en nu ben ik dat leuke begin kwijt met Hi my Friend en dat leuke eind Good Bye. hoe krijg ik dat weer terug?? Het waren twee apparte bestanden geloof ik dus volgens mij kan je die gewoon versturen via email dus als iemand dat weet?? zeg het dan ff dan geef ik me email adres en ben ik weer blij.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 22:41:
ik heb dus perongeluk op format gedrukt en nu ben ik dat leuke begin kwijt met Hi my Friend en dat leuke eind Good Bye. hoe krijg ik dat weer terug?? Het waren twee apparte bestanden geloof ik dus volgens mij kan je die gewoon versturen via email dus als iemand dat weet?? zeg het dan ff dan geef ik me email adres en ben ik weer blij.
ff ik heb er eentje voor je..
Geef me je mail maar en ik stuur ze..

@ the rest..
Ja klopt met die changelog..

1. Corrected MP3 playing time display over 1hour
2. Modification of display error after completing M-Sync file playback.
3. Adjustment of Login file not to be removed after format. But the login file made by user will be removed
with format process.
4. Adjustment of 3D EQ's depth/level.
5. Modification of Mute port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ff via hotmail geantwoord naar jou. Dus als je die bestanden dan naar mij stuurt ben ik je zeer danbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:07:
heb ff via hotmail geantwoord naar jou. Dus als je die bestanden dan naar mij stuurt ben ik je zeer danbaar.
hmmz die email die in me profiel staat is al een paar maanden dood :)
doe maar thademon@gmail.com ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 01:03:
[...]

hmmz die email die in me profiel staat is al een paar maanden dood :)
doe maar thademon@gmail.com ofzo
Ja daar kwam ik ook al achter, keeg me mailtje namelijk terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 10:44:
[...]

Ja daar kwam ik ook al achter, keeg me mailtje namelijk terug :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het andere mailtje (nieuwe juiste adres) heb je wel gehad neem ik aan.
email adres staat er nog onder dus als je die bestandjes wil sturen....

Nog een vraag alfabetische volgorde werkt geloof ik niet helemaal in me map, de map begint eerst met 8 nummers en dan begint pas de alfa.. volgorde pas en aan het einde van de lijst klopt het ook weer niet. Ik kan ook niet van het onderste nummer in de lijst naar weer het begin van de lijst

als ik bv. dit heb:
miep.mp3
klaas.mp3
jan.mp3

als ik dan van jan.mp3 naar miep.mp3 wil zonder langs klaas.mp3 te gaan krijg ik dit:

miep.mp3
klaas.mp3
jan.mp3
jan.mp3
jan.mp3
jan.mp3 enz.

en als ik dan weer naar boven druk krijg ik dit te zien.

?BBAS-1.mp3

hoe komt dit allemaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb net ook de 256MB versie gekocht bij MM en meteen geflashed, echt een superding :9

Dat schermje is echt super, plaatje zien er ook nog best goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 18:03:
[...]

Maar het andere mailtje (nieuwe juiste adres) heb je wel gehad neem ik aan.
email adres staat er nog onder dus als je die bestandjes wil sturen....

Nog een vraag alfabetische volgorde werkt geloof ik niet helemaal in me map, de map begint eerst met 8 nummers en dan begint pas de alfa.. volgorde pas en aan het einde van de lijst klopt het ook weer niet. Ik kan ook niet van het onderste nummer in de lijst naar weer het begin van de lijst

als ik bv. dit heb:
miep.mp3
klaas.mp3
jan.mp3

als ik dan van jan.mp3 naar miep.mp3 wil zonder langs klaas.mp3 te gaan krijg ik dit:

miep.mp3
klaas.mp3
jan.mp3
jan.mp3
jan.mp3
jan.mp3 enz.

en als ik dan weer naar boven druk krijg ik dit te zien.

?BBAS-1.mp3

hoe komt dit allemaal??
De speler sorteerd alles op de volgorde dat hij het binnenkrijgt (dus sorted op Datum dat ie op de mp3speler kwam).
Alles wat je later toevoegd komt dus onderaan.

Weet niet of ik een mailtje van je hebt ontvangen..
Stuur me een mailtje met Kan je mij de login en logout files sturen?
Dan stuur ik je het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 18:20:
[...]

De speler sorteerd alles op de volgorde dat hij het binnenkrijgt (dus sorted op Datum dat ie op de mp3speler kwam).
Alles wat je later toevoegd komt dus onderaan.

Weet niet of ik een mailtje van je hebt ontvangen..
Stuur me een mailtje met Kan je mij de login en logout files sturen?
Dan stuur ik je het :P
tnx tha demon
fijn om te weten dat hij het op datum doet, maar kun je hem niet ergens instellen zodat hij het op alfabetische volgorde doet??
nieuwe mailtje is weer verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 18:27:
[...]

tnx tha demon
fijn om te weten dat hij het op datum doet, maar kun je hem niet ergens instellen zodat hij het op alfabetische volgorde doet??
nieuwe mailtje is weer verstuurd :)
Ik heb je mailtje binnen, precies hoe ik het wou :P

Nee zover ik weet kan je het niet zelf op alfabetische volgorde zetten.
Dit komt waarschijnlijk door het bestandssysteem FAT (niet fat32).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt hij werkt perfect :*)
hoe is die nieuwe firmware??. kan ik die er gewoon opzetten met alle muziek en andere bestanden er nog op. maakt dat iets uit??
en kost je dat ook geheugen als je dat erop zet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 18:57:
bedankt hij werkt perfect :*)
hoe is die nieuwe firmware??. kan ik die er gewoon opzetten met alle muziek en andere bestanden er nog op. maakt dat iets uit??
en kost je dat ook geheugen als je dat erop zet??
Het is wel aanbevolen om te formatteren na firmware update maar hoeft denk ik niet.
Maak in ieder geval een backup van je muziek en formatteer alsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Bierkameel schreef op 04 september 2004 @ 18:03:
Ik heb net ook de 256MB versie gekocht bij MM en meteen geflashed, echt een superding :9

Dat schermje is echt super, plaatje zien er ook nog best goed uit :)
Welke MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de nieuwe firmware er op geflashed.
Heb m dus wel eerst geformatteerd.
Gewoon volgens de beschrijving op hun site gedaan.
Werkt perfect en het intro-logootje is er ook nog steeds _/-\o_

Een speciaal bedankje voor thademon voor zijn uitstekende ondersteuning is wel op zijn plaats denk ik.

Greetings alien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 22:45:
Een speciaal bedankje voor thademon voor zijn uitstekende ondersteuning is wel op zijn plaats denk ik.
You're very welcome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hengelo, 189 pleuro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem net op het postkantoor opgehaald,
echt een g*il MP3 spelertje!! kleiner dan ik had verwacht maar heel prettig te bedienen door de grote toetsen. ik had gelukkig nog wel een goeie sony groove headphone ligge en op max vol klinkt ie nog zuiver (wel koppijn ;) )

is het zi nvol om de firmware te upgraden of is het meer risico dan bug fixxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Paar dagen terug kostte de speler bij de 3 internetwinkels 165 euro, nu ineens 185. Effe 20 euro duurder gemaakt omdat het toch goed verkoopt :r

Verwijderd

ik heb net ff iets vervelends ontdekt ... ik heb mun xen400 altijd in hoesje te zitten en hij was op die bolle rand op de boven kant was vies geworden ... dus uit hoesje gehaalt en de viezigheid zal er goed op dus een beetje met nagel krabbe (beetje = beetje) en toen bleek dat ik die laag op dat plastic meenam ... alle viezigheid duraf .. zittur nu egt een groot gat waar die laag niet meer op zit en als ik wil zou ik zo verder kunnen gaan dat het nog groter wordt ... beetje vreemd ... was alleen maar beetje vies 1 keer durover laag duraf ... naja jammur btw je ziet het niet goed want het is daaronder ook gewoon glazend zwart ... maar als je hem in het ligt houd is het duidelijk te zien ... dur valt mee te leven ...

ps. niet denken dat ik zo iemand ben die beetje ruig met zn spul om gaat ... ik ben met a mun gadgets super voorzichtig dus daar light het niet aan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 15:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 15:04:
ik heb net ff iets vervelends ontdekt ... ik heb mun xen400 altijd in hoesje te zitten en hij was op die bolle rand op de boven kant was vies geworden ... dus uit hoesje gehaalt en de viezigheid zal er goed op dus een beetje met nagel krabbe (beetje = beetje) en toen bleek dat ik die laag op dat plastic meenam ... alle viezigheid duraf .. zittur nu egt een groot gat waar die laag niet meer op zit en als ik wil zou ik zo verder kunnen gaan dat het nog groter wordt ... beetje vreemd ... was alleen maar beetje vies 1 keer durover laag duraf ... naja jammur btw je ziet het niet goed want het is daaronder ook gewoon glazend zwart ... maar als je hem in het ligt houd is het duidelijk te zien ... dur valt mee te leven ...

ps. niet denken dat ik zo iemand ben die beetje ruig met zn spul om gaat ... ik ben met a mun gadgets super voorzichtig dus daar light het niet aan :P
Ja, ik had dit dus ook.
Het ziet er naar uit dat de lak niet goed genoeg is.
Ik had hetzelfde toen ik dat hoesje gebruikte en heb het nu gewoon in me kast gestopt (het hoesje).
dus zonder dan maar..

Dacht zelf dat ik de enige was.. maar zal hun dat wel even melden verser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rambo schreef op 07 september 2004 @ 15:14:
Paar dagen terug kostte de speler bij de 3 internetwinkels 165 euro, nu ineens 185. Effe 20 euro duurder gemaakt omdat het toch goed verkoopt :r
toen mp3spelers.nl er mee begon een paar weken geleden was hij 189,- euro en nu 185,- euro en is nooit 165,- euro geweest. Nu andere winkels er ook mee zijn begonnen heb ik hem nog niet lager als 185,- euro gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleempje hiero. Heb nu in me map "hiphop" 57 nummers staan en nu wil ik dat nieuwe nummer van fat joe erbij zetten maar speelt hij steeds niet af niet als mp3 en niet als windows media geluid. De speler zet het liedje wel in de map maar slaat hem steeds over als je hem wil beluisteren. Iemand oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar 8 verschillende bestanden van het liedje fat joe speelt hij de laatste in een keer wel af. ?? snap er niks van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wacky160: Misschien houdt jouw MP3-speler (ook) niet van hiphop :+

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste