Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 19:01:
Ik heb nog nooit een beter panel gezien dan die van de PMDG hoor. En PMDG heeft zich juist meer geconcentreerd op de binnenkant want daar gaat het om. De buitenkant is voor een add-on als PMDG veel onbelangrijker omdat het hun gaat om de simulatie van het vliegen zelf en hoe de systemen zich gedragen bij bepaalde inputs van de piloot.
Ik heb al vele uren achter de rug in de 737 sim, en ik weet dat niets in FS dichter bij real life komt als PMDG, andere add-ons zijn ook leuk daar niet van maar dat zijn meer spelletjes dan real-life simulatie. Sommige mensen gaat het om het spelen, anderen om het leren en beter worden. Daar staat PMDG Voor.
Als ik dit lees weet ik bijna wel zeker dat je PIC767 niet kent. Als je weet dat niets dichter bij real life komt dan de PMDG dan heb ik nieuws voor je, probeer de PIC767 eens.
Een FS add-on die real-life simulatie het dichst benadert is wat mij betreft nog steeds de PIC767.
Pak de Boeing 767 Simulator and Checkride Procedures Manual en je gaat wat beleven.
Hoe de systemen zich gedragen bij bepaalde inputs van de piloot is in de PIC767 toch echt stukken realistischer als bij de PMDG IMHO.
Wellicht is een nuancering op zijn plaats: Ik ben absoluut helemaal weg van de PMDG. Ik vind het werkelijk een superpanel waar wat mij betreft niets mis mee is

.
Ik heb de Boeing 767 Simulator and Checkride Procedures Manual met het PIC767 panel van binnen tot buiten geoefend en vind de systemen, FMC en dynamics van PIC767 en airfile toch net ff wat realistischer en boeiender, voorozver ik daar over kan en mag oordelen.
En wat kan de cold&dark startup in de PIC767 overtreffen?
[
Voor 17% gewijzigd door
rdluca op 10-09-2004 22:27
]