Ik heb altijd tijd om leergierige mensen te helpennealzie schreef op 05 oktober 2004 @ 22:46:
[...]
ikvraag m'n email adres maar aan sleepie ofzo, die hebben 'em wel
Alleen nu even niet, want ik duik zo mijn bed in.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb altijd tijd om leergierige mensen te helpennealzie schreef op 05 oktober 2004 @ 22:46:
[...]
ikvraag m'n email adres maar aan sleepie ofzo, die hebben 'em wel
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Dat MD11 panel is nooit verder dan de Beta fase gekomen. Ik heb er een tijdje gebruik van mogen maken en het was werkelijk een fantastisch freeware project aan het worden. Ik betreur het dan ook dat er met PMDG de commercie bij wordt betrokken. Wellicht is dit voor de kwaliteit van het product wel goed, dat zal de tijd leren.jeehaa schreef op 05 oktober 2004 @ 23:26:
welk panel is dat nou van die md-11 hierboven (freeware)?
Verwijderd
Uhhhh een reserve power pack met stikstof, in geval van hydraulic power loss geeft je accumulator nog reserve druk. Ding staat trouwens op 3000PSI.ND schreef op 05 oktober 2004 @ 23:37:
Hey BEKOL, ik kwam na wat lezen "Brake accumulator" tegen, en Sleepie wist em niet zeker, weet jij wat t betekent?
Tnx man! (heb je msn?)Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 23:43:
[...]
Uhhhh een reserve power pack met stikstof, in geval van hydraulic power loss geeft je accumulator nog reserve druk. Ding staat trouwens op 3000PSI.
Hij is ongeveer 3000PSI, kan een kleine afwijking inzitten. Bij de 737NG wordt het normale remsysteem en de autobrakes gevoed door hydraulisch systeem B. Stel de druk daalt tot onder de 1500PSI dan wordt systeem A automatisch aangeroepen voor alternative brakes die alleen manual zijn. Hierdoor komt de druk weer op de 3000PSI.ND schreef op 05 oktober 2004 @ 23:46:
[...]
Tnx man! (heb je msn?)
Maar stel dat mn hydraulics uitvallen, moet ik dan manueel naar dat ding overschakelen of gaat dat automatisch? Ik doe t namelijk liever zelf denk ik.
Verwijderd
Verwijderd
het lijkt wel een beetje op het door pmdg ontwikkelde panel maar niet helemaal. maar t feit dat pmdg van de md-11 wel shots van het panel (h/g)eeft en van de 744 niet doet vermoeden dat ze er al langer mee bezig zijn. op t forum zeggen ze dat ze eerst de 744 launchen en daarna (maand(en)) de md-11Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 23:42:
[...]
Dat MD11 panel is nooit verder dan de Beta fase gekomen. Ik heb er een tijdje gebruik van mogen maken en het was werkelijk een fantastisch freeware project aan het worden. Ik betreur het dan ook dat er met PMDG de commercie bij wordt betrokken. Wellicht is dit voor de kwaliteit van het product wel goed, dat zal de tijd leren.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 04:40 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 08:03 ]
Dit heb ik ook.. duurt best lang, maar je hebt er wel wat voorVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 00:44:
Een vraagje: sinds ik het full package van Frank/Derice heb geïnstalleerd duurt het opstarten van FS nou, even gokken, een kleine 500 jaar.
Is daar iets aan te doen?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Dennis_k op 06-10-2004 09:06 . Reden: reden voor gebruik van panel ]
Verwijderd
Het kan niet wezen dat... maar het kan zijn dat.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 23:32:
[...]
Mijn oplossing is niet per definitie fout maar inderdaad kan het wezen dat sommige mensen jouw suggestie de leesbaarheid vinden bevorderen. Dat is persoonlijke smaak en respecteer ik dan ook gewoon.
Een grote hoeveelheid storende taalfouten van mijnheer Blackhole zijn met simpel een keer rustig overlezen te voorkomen. Tevens vindt de heer Blackhole het noodzakelijk om op alles en iedereen die niet exact doet zoals hij het wil te reageren. Dat reageren is al knap hinderlijk, zeker als hij dan vervolgens te lui is om tekst te controleren op fouten.
[...]
Goed aangezien je toch kans zag om mij te corrigeren waar ik je zeer dankbaar voor ben, wil ik jouw ook nog wel even een handje helpen. Afvallen is een optie als je last hebt van overgewicht, aangezien ik geen last van overgewicht heb hou ik het in dit geval bij aanvallen. De zin wordt dan dus:
De tering ik snap niet dat jullie hier elkaar altijd zo aan moeten vallen...
Om de leesbaarheid dan toch nog even verder te bevorderen kan je er van maken:
De tering ik snap niet dat jullie hier elkaar altijd zo moeten aanvallen...
ach ik laat me er niet over uit maar ik weet wel dat mijn 2 bans hier op got wel voor een 90% met hem te maken hebben.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 09:34:
[...]
Het kan niet wezen dat... maar het kan zijn dat.
Tevens zeg jij dat Blackhole overal op reageert maar je doet zelf precies hetzelfde!!! En nog niet eens m.b.t. Flightsimulator maar m.b.t. spelling!!!! Kansloos is een keuze maar jij zoekt gewoon dingen om hem op af te zeiken.
Afvallen daarentegen is een woord wat heel goed gebruikt kan worden waar ik het voor doe, 'iemand afvallen' namelijk is gewoon een normale woordkeuze.
Dan nog een mooie uitsmijter:
"Afgunst wordt veeleer geboren uit de onvolkomenheid van hem die haar koestert, dan uit de volkomenheid van hem die haar inboezemt."
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 06-10-2004 10:03 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Verwijderd
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Money for nothin' and your chicks for free
http://www.1c.nl/html/mod...&d_op=viewdownload&cid=33DeeJee schreef op 06 oktober 2004 @ 11:57:
Weet iemand waar ik een plattegrond van schiphol kan krijgen? Dus van de gates, taxiways, en landing/startbanen.
[ Voor 15% gewijzigd door El_Bandito op 06-10-2004 12:11 ]
Raar kleurtje van dat panel. Volgens mij hebben ATR cockpits altijd een bruinachtige kleur in plaats van een grijze. Maar we zullen het ermaar op houden dat het nog een beta is.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 11:01:
Om weer on-topic te komen, deze komt ook over niet al te lange tijd beschikbaar (hij is nu gold gegaan):
[afbeelding]
Verwijderd
Dat hangt af van dingen als bijvoorbeeld je gewicht en de wind. Het varieert. Als je de PSS gebruikt, daarvoor zijn handige fuelplanners te downloaden op avsim.El_Bandito schreef op 06 oktober 2004 @ 11:55:
Heren, wat is een beetje een reeël fuel verbruik voor een 744 tijdens cruise, climb en descend?
Nu cruise 9600kg brandstof per uur, climb 36000kg per uur en descend 7200kg per uur.
Thanx
Verwijderd
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Ja dat kan. VNAV heet dat systeem (Vertical Navigation). Je drukt op VNAV en de AT volgt de snelheden die geprogged staan in de FMC. Simpel gezegd.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 12:52:
Ikzelf kan (nog) niet met FMC vliegen or maar wat ik mij afvraag:
In het echie kunnen sommige vliegtuigen hun FMC aan de AT hangen zodat ook de snelheid volgens het vluchtplan wordt geregeld. Kunnen jullie dat ook in Fsim?
bijv. de md-11 kan zn fmc aan de at hangen. gaaf he eigenlijk.
Die piloten van tegenwoordig........;-)
bram mag ik jou vragen zowel je videokaart instellingen als je fs instellingen hier neer te zetten. daarbij neem ik aan dat je die op je 'bram64' systeem hebt staan.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 04:26:
Eens kijken wat we grafisch uit FS konden halen![]()
Wel jammer dat de JPEG-compressie goed zichtbaar is.
[...]
Ik gebruik de 747-400 van PoskyVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 12:39:
[...]
Dat hangt af van dingen als bijvoorbeeld je gewicht en de wind. Het varieert. Als je de PSS gebruikt, daarvoor zijn handige fuelplanners te downloaden op avsim.
[ Voor 36% gewijzigd door El_Bandito op 06-10-2004 13:38 ]
Het is gewoon mijn pakket. Derice heeft er niets mee te maken die heeft het alleen (zonder mijn toestemming, maakt niet uitVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 00:44:
Een vraagje: sinds ik het full package van Frank/Derice heb geïnstalleerd duurt het opstarten van FS nou, even gokken, een kleine 500 jaar.
Is daar iets aan te doen?
Dat van dat lang opstarten is aan het begin als je FS opstart , bij het starten van een vlucht gaat het nog best wel snel.The_FrankO schreef op 06 oktober 2004 @ 13:37:
[...]
Het is gewoon mijn pakket. Derice heeft er niets mee te maken die heeft het alleen (zonder mijn toestemming, maakt niet uit) online gezet.
En nee het is niet normaal dat het 500 jaar duurt. Is dit bij het opstarten van FS of wanneer je een vlucht start? Wanneer je een vlucht start en het laden duurt wat langer dat is te verwachten.
Overigens begreep ik een eedere post van je niet helemaal. Gebruik je die afcads die opdiezelfde server stonden in FS2002? Dat kan namelijk niet. Die afcads zijn alleen voor FS2004 gemaakt.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Je kunt het met zo'n fuelplanner wel zelf berekenen aan de hand van de gegevens die zo'n proggie verschaft. Maar voor een kant en klaar antwoord........ mmmm.... kijk eens in je aircraft.cfg voor e.e.a. aan gegevens en ga aan het rekenenEl_Bandito schreef op 06 oktober 2004 @ 13:30:
[...]
Ik gebruik de 747-400 van PoskyEn werk met FSNAV... daar moet je zelf het brandstof-verbruik invullen. En die waardes kloppen nu voor geen meter, dus vandaar dat ik ff ongeveer wil weten hoeveel zo'n 744 nu verbruikt tijdens cruise, climb en descend...
Ik vlieg nu met ''clear weather''
Ja die proggies zijn allemaal leuk en aardig, hij vertelt je hoeveel fuel je moet meenemen, maar niet hoeveel ie verbruikt...Dat is eigenlijk meer voor als je moet gaan tanken.... hoeveel je moet meenemen.
Verwijderd
The_FrankO schreef op 06 oktober 2004 @ 13:37:
Het is gewoon mijn pakket. Derice heeft er niets mee te maken die heeft het alleen (zonder mijn toestemming, maakt niet uit) online gezet.
En nee het is niet normaal dat het 500 jaar duurt. Is dit bij het opstarten van FS of wanneer je een vlucht start? Wanneer je een vlucht start en het laden duurt wat langer dat is te verwachten.
Overigens begreep ik een eedere post van je niet helemaal. Gebruik je die afcads die opdiezelfde server stonden in FS2002? Dat kan namelijk niet. Die afcads zijn alleen voor FS2004 gemaakt.
Inderdaad, wat Blackie zegt klopt, het is bij het opstarten van FS. Dat duurt echt enige minuten.Blackhole schreef op 06 oktober 2004 @ 13:40:
Dat van dat lang opstarten is aan het begin als je FS opstart , bij het starten van een vlucht gaat het nog best wel snel.
Verwijderd
Inderdaad op 'bram64'.jeehaa schreef op 06 oktober 2004 @ 13:20:
bram mag ik jou vragen zowel je videokaart instellingen als je fs instellingen hier neer te zetten. daarbij neem ik aan dat je die op je 'bram64' systeem hebt staan.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 14:13 ]
Verwijderd
Inderdaad, je loopt achter, de nieuwe ATR's kunnen met het bruine of met de blauwe kleur geleverd worden. Uiteraard heeft Flight1 dit als keuze mogelijkheid ingebouwd...JRR schreef op 06 oktober 2004 @ 12:24:
[...]
Raar kleurtje van dat panel. Volgens mij hebben ATR cockpits altijd een bruinachtige kleur in plaats van een grijze. Maar we zullen het ermaar op houden dat het nog een beta is.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 15:14 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 15:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Na het inleggen van de route, init perf, engine ratings kijk ik op de PROG pagina waar de verwachte fuel bij aankomst staat (fob dacht ik). Dan tune ik de actuele fuel zodat ik een fob van ong. 2000 (kg) overhoud (deze stap kan realistischer denk ikVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 10:39:
Verder zit ik met een klein PMDG 737 probleempje. Ik probeer mewat meer te verdiepen in fuelplanning, maar ik krijg iedere keer op de grond of in de lucht een FMC warning dat ik niet genoeg fuel bij me heb. Dit resulteert dat ik dan weer te veel meeneem, terwijl dat helemaal niet nodig was.
Wie kan me helpen? tx!
[ Voor 5% gewijzigd door mekkieboek op 06-10-2004 20:50 ]
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Bij een 737 reken je ongeveer 15kg per minuut taxiën. Fuel plannen is trouwens imho een vak apart. Ik weet niet of je er aan kunt komen, maar er zijn uitgebreide tabellen en grafieken voor om de benodigde fuel te berekenen. Deze houden ook rekening met wind, cruise-mode (ECON, LRC, fixed IAS of Mach), flightlevel, OAT, etc.mekkieboek schreef op 06 oktober 2004 @ 20:45:
[...]
Na het inleggen van de route, init perf, engine ratings kijk ik op de PROG pagina waar de verwachte fuel bij aankomst staat (fob dacht ik). Dan tune ik de actuele fuel zodat ik een fob van ong. 2000 (kg) overhoud (deze stap kan realistischer denk ik).
Heel af en toe krijg nog wel een fuel too low melding en soms ook houd ik 1000 kg meer over dan de estimate. Misschien omdat ik de cruize wind / temperatuur dan niet goed heb gezet (terwijl ik meestal met hetzelfde fair weather vlieg).
En natuurlijk drie extra badkuipen (a 80 liter) als je van de polderbaan moet starten.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 08:37 ]
[ Voor 68% gewijzigd door ND863 op 07-10-2004 08:10 ]
Verwijderd
Kan me haast niet voorstellen dat de Noof de FMC niet goed kent?ND schreef op 07 oktober 2004 @ 08:09:
Dat is een mooie FMCEr was nog een soort van ... Ref page waar ik dingen niet van begreep maar ben het even kwijt.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 09:36 ]
Ik geef meteen toe, ik leg mijn realisme lat niet zo hoog. Ofschoon mijn drie badkuipen schatting niet onredelijk is. Ik heb dat wel eens bekeken en toen was ik bij het short holden van 36L toch echt 200 kg lichter. Is fuel plannen overigens niet echt een vak apart dwz is dat niet de taak van de mensen op kantoor?bennierex schreef op 07 oktober 2004 @ 01:20:
[...]
Bij een 737 reken je ongeveer 15kg per minuut taxiën. Fuel plannen is trouwens imho een vak apart. Ik weet niet of je er aan kunt komen, maar er zijn uitgebreide tabellen en grafieken voor om de benodigde fuel te berekenen. Deze houden ook rekening met wind, cruise-mode (ECON, LRC, fixed IAS of Mach), flightlevel, OAT, etc.
Hiermee kun je je tripfuel verkrijgen. Dan stop je er nog taxi fuel, ongeveer 30% reserve fuel, alternate fuel en final reserve fuel bij en dan heb je zo'n beetje de hoeveelheid die je mee moet nemen.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Hey misschien een duffe vraag hoor, maarehhh wat maakt het zo dat jij nog zo'n fs2002 freak bent ? Daar is natuurlijk niks mis mee, maar ik vraag het me zo af. Of heet 't met de PIC te makenVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 17:55:
Ok is duidelijk, thx![]()
Zal ik dan maar eens een afcad pakket pakket gaan maken voor FS2002?
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Hehe, mijn PC is gewoon te traag voor FS9Wilde schreef op 07 oktober 2004 @ 09:12:
[...]
Hey misschien een duffe vraag hoor, maarehhh wat maakt het zo dat jij nog zo'n fs2002 freak bent ? Daar is natuurlijk niks mis mee, maar ik vraag het me zo af. Of heet 't met de PIC te maken
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 09:29 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door jos_zwa op 07-10-2004 12:26 ]
[ Voor 21% gewijzigd door jos_zwa op 07-10-2004 12:24 ]
nee is geen freeware. dat is jeppesen simcharts 2Megamind schreef op 07 oktober 2004 @ 12:28:
Is dat programmatje freeware oid? Ziet er wel mooi uit, ik gebruik nu SimPlates voor charts maar dan moet hij elke keer PDF bestanden opstarten en hij is niet echt compleet bij nederlandse airports...
Verwijderd
Verwijderd
mmmmmmmmjos_zwa schreef op 07 oktober 2004 @ 12:20:
*knip*
dat standaard panel pakt de ILS een stuk slechter op dan de PMDG
helemaal gelijkVerwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 13:01:
Hoi Jos, gave shots. Je moet alleen op final wel je Heading Selector instellen, dit volgens mij in verband met Go Around procedures, zodat je direct runway track kan nemen.
Of niet?
Dat is inderdaad een goede manier om de fuel load uit te rekenen. Een andere mogelijkheid is natuurlijk het gebruiken van een programma als deze.nealzie schreef op 07 oktober 2004 @ 19:02:
Ik wil hier eigenlijk niet meer posten, maargoed...
Je kan gewoon in de PMDG manual rotzooi fuel planning gedoe vinden...
ze hebben dr ook een tabel bij met verbruik voor 736/7
Belangrijk is je Trip Length, dus als je 2200nm vliegt, zoek je in dat tabel op hoe lang je daar over doet... 2200nm is ongeveer 5:20.. Dan zoek je de wind op, als je bijv. zo'n 75kts headwind krijgt, dan houd je rekening met een langere tijd, dus 5:20x75=400, dat wordt je "wind component adjustment", en die tel je op bij het aantal nm, dus in dit geval 2200+400=2,600 NAM (Nautical air miles) en aan de hand daar van kan je dus weer dat tabel gebruiken om het te gebruiken fuel af te lezen.
Hetzelfde trucje doen je voor de weg naar je alternate... Taxi neem je zo'n 500lbs, maar misschien iets meer als je idd naar de poldèur baan moet...
holding fuel neem je zo'n 2000lbs, en reserve zo'n 1,800lbs bijvoorbeeld... maargoed, dit staat allemaal in de manual!
en als jullie dit al aan hadden gehaald, mijn excuses voor het ongemak..
(zo, dit was echt mijn laatste post hoormaar ik kon mezelf niet houden
)
Ik gebruik dat ding al een tijd niet meer, maar volgens mij kun je hem met de ` (links naast de 1 dus) gewoon laten verdwijnen.Dennis_k schreef op 07 oktober 2004 @ 19:31:
Is er een mogelijkheid om dat ATC panel te blokeren in FS 2004 behalve als ze tegen jou praten. Heel irritant want ik probeerde een paar mooie screens te maken op final, maar elke keer springt dat ATC scherm ervoor
Ja, iedere keer wanneer ATC iets zegt komt het venster naar boven, en verdwijnt weer wanneer het niet tegen jou was (ivm reply).Dennis_k schreef op 08 oktober 2004 @ 11:29:
Springt dit venster dan wel in beeld als de ATC het tegen mij heeft?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Je kunt dit volgens mij niet uitzetten nee. Hij komt in beeld zodra er een melding voor wie dan ook is. Alleen blijft hij voor jou wel in beeld staan.Dennis_k schreef op 08 oktober 2004 @ 11:54:
Dan heb ik deze instelling al goed staan. Zodar het niet tegen mij is springt dit venster openen om na de berichten weer te verdwijnen. Ik vindt het zo irritant, vooral als ik op final zit en met de hand ga landen. Dan ben je best geconcentreerd bezig met alles en dan poef, zo'n ATC scherm voor je neus
alles in de luchtvaart gebeurt in lbs-enDutchCommando schreef op 07 oktober 2004 @ 19:25:
[...]
Dat is inderdaad een goede manier om de fuel load uit te rekenen. Een andere mogelijkheid is natuurlijk het gebruiken van een programma als deze.
Waarom reken jij eigenlijk met lbs? Ik gebruik zelf kg.
tampert, kriminalpolizei
Huh ik heb het vinkje UIT staan en de ATCer heb ik geen last meer vanDennis_k schreef op 08 oktober 2004 @ 11:54:
Dan heb ik deze instelling al goed staan. Zodar het niet tegen mij is springt dit venster openen om na de berichten weer te verdwijnen. Ik vindt het zo irritant, vooral als ik op final zit en met de hand ga landen. Dan ben je best geconcentreerd bezig met alles en dan poef, zo'n ATC scherm voor je neus
Hohoho, we zitten hier niet in een land waar we lbs etc gebruiken. Ook in de rest van europa praten we gewoon over kilogrammen. Op de EFIS van deze 737 is dat bijvoorbeeld goed te zien: http://www.airliners.net/open.file/684636/L/ Kilogrammen komen ook terug bij het berekenen van fuel, TOW etc. Airbus geeft bijvoorbeeld op zijn site ook specificaties op in zowel lbs als kg (ton).
Verwijderd
..DutchCommando schreef op 08 oktober 2004 @ 17:28:
[...]
Hohoho, we zitten hier niet in een land waar we lbs etc gebruiken. Ook in de rest van europa praten we gewoon over kilogrammen. Op de EFIS van deze 737 is dat bijvoorbeeld goed te zien: http://www.airliners.net/open.file/684636/L/ Kilogrammen komen ook terug bij het berekenen van fuel, TOW etc. Airbus geeft bijvoorbeeld op zijn site ook specificaties op in zowel lbs als kg (ton).
offtopic:
Een klein beetje research mag dus wel, gewoon maar wat roepen helpt niemand.
Het is maar goed dat niet "heel Rusland" binnen Europa ligt. Maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt. Voor allen die me nog niet volgen: doe niet net alsof je iets zeker weet als je het niet zeker weet!
ja alles is goed aan dat ding , zelfs het sound klink eindelijk is lekker.Wilde schreef op 08 oktober 2004 @ 20:57:
[...]
..
Wat dacht je van heel rusland ')
@ Blackhole: Heeft die spitfire een beetje een leuk panel en vliegeigenschappen ???
Verwijderd
Dat is een goed begin van het weekendVerwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 03:22:
De MS FS2004 PATCH is uit...
Download link:
http://www.microsoft.com/...e9.1_english.asp#overview
ik kan me niet voorstellen dat een piloot het fijn vindt om in zo'n config te vliegen. en dan bedoel ik die gesplitte EHSIDutchCommando schreef op 08 oktober 2004 @ 17:28:
[...]
offtopic:
Een klein beetje research mag dus wel, gewoon maar wat roepen helpt niemand.
bij mij ging gie in 1 keer goed. maar ik ben benieuwd wat er nu allemaal voor files geinstalleerd zijn die mijn add-ons naar de klote gemaakt heeft zoals ander water wat ik geinstalleerd had. fsworld2004 en andere ground textures staan nu denk ik allemaal weer op default.rdluca schreef op 09 oktober 2004 @ 07:08:
[...]
Dat is een goed begin van het weekend
Het volgende ben ik bij het installen van de patch tegengekomen dus waarschijnlijk zullen er straks meer zijn:
De patch bleef hangen bij MODULES\PANELS.DLL om vervolgens af te breken met de melding the update was not installed successfully.
Even een verse Panels.dll van de originele FS9 CD2 die in MSGAME3.CAB is te vinden terug zetten in de FS9\modules folder en de patch installeert verder probleemloos.
fsworld2004 ?jos_zwa schreef op 09 oktober 2004 @ 12:49:
[...]
bij mij ging gie in 1 keer goed. maar ik ben benieuwd wat er nu allemaal voor files geinstalleerd zijn die mijn add-ons naar de klote gemaakt heeft zoals ander water wat ik geinstalleerd had. fsworld2004 en andere ground textures staan nu denk ik allemaal weer op default.
heb ik niet gekochtBlackhole schreef op 09 oktober 2004 @ 13:16:
[...]
fsworld2004 ?
waar heb jij die gekocht?
Want bij LHS is hij niet te krijgen.
En dat is toch die addon van 3 dvd's.
jaaa
[ Voor 6% gewijzigd door Floppie op 09-10-2004 18:44 ]
nieuwste FSUIPC installerenMegamind schreef op 09 oktober 2004 @ 18:44:
ff over die patch, ik kan geen fsuipc meer laden nuIs er al een nieuwe uit oid?
Quote van www.schiratti.com/dowson.html:Megamind schreef op 09 oktober 2004 @ 18:44:
ff over die patch, ik kan geen fsuipc meer laden nuIs er al een nieuwe uit oid?
ff updaten dus...FSUIPC 3.40 (below) is compatible with the Microsoft Flight Simulator 9.1 UPDATE which was made available on October 9th 2004.
owWilde schreef op 09 oktober 2004 @ 18:48:
[...]
Quote van www.schiratti.com/dowson.html:
[...]
ff updaten dus...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Will do...momania schreef op 09 oktober 2004 @ 20:36:
wie maakt even deel 71 aan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq